• 137.

    הם רק יוכלו למצוץ את קנה הטנק ! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 30/09/07 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    הודעת החמאס כאות ותעודה לעיני כולנו, ומאור לשכלם של כל אניני ועניני

    ותודה לחמארארס, 30/09/07 00:32

    הנפש שבנינו.

    הנה יצא המרצע מן השק.

    כשממלאים כוס במים יתר על המידה, המים סופם לגלוש החוצה, כך קרה כעת.
    מסתבר שהאזהרות והאיומים שהריעו קול לאחרונה מישראל לעזה, היה בהם טיפה אחת יותר מכפי שהחמארארסניקים יכלו לספוג ולהכיל, ולכן ההתפרצות המבורכת מבחינתנו.

    אסטרטגיה חשיבתית נפלאה, טקטיקה מעולה, ישר כח לצה''ל למנהיגיו ולמוביליו.

    סוף סוף חלחלה להכרתנו ההבנה שחובה עלינו לדבר בשפתם של אוייבנו בכדי שאילו יבינו אותנו ואת כוונותינו.

    לדחוק אותם לקיר בדיבורים
    תאמינו לי יצאו עוד דברים

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    אחרי שאנסו אותן מכריחים אותן להתאבד על רקע כבוד המשפחה (ל''ת)

    פוליטיקל קורקט, 29/09/07 19:59

    הגב לתגובה זו

    • NO.THE SHAHIDS NEED MORE VERGINS.THE SHABAB ARE COWERDS (ל''ת)

      meir yaeir, 29/09/07 21:52

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    תמיד הם מדברים במספרים עגולים וגדולים.

    אופיר, 29/09/07 11:33

    אין צורך להכניס כוחות לשם, פצצות מהאויר וניתוק חשמל ולא משנה גם יהיו להם 2000 מתאבדות...
    כל הפלסטינים חרצו דינם כשבחרו בחמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    שאלה לכל המגיבים שמציעים להשתמש בחיל האוויר אם צה''ל יפעל ברצועה

    האם מישהו יודע, 29/09/07 07:56

    האם אותם טייסים שמאלנים שנמנעו מלהפציץ מחבלי חיזבאללה ''משיקולים מוסריים'' במלחמת לבנון השניה, יסכימו הפעם להפציץ מחבלים בעזה?
    האם אותו מפקד טייסת שמאלני שנמנע במלחמת לבנון השניה מלהפציץ קבוצות של מחבלים שמא ייפגעו ''חפים מפשע'' (מי שראה את תוכניתו של חיים הכט בערוץ 2), יסכים הפעם לשלוח את טייסיו כדי להפציץ ''חפים מפשע'' ברצועה?

    הגב לתגובה זו

    • שב בשקט... אותם טייסים שומרים עליך!

      אורן, 29/09/07 20:52

      תן כבוד... בטח היית נהג נ''נ גיבור...

      הגב לתגובה זו

    • התשובה היא, שככל הנראה לא! טייסים לא יסכימו -אולי- לבצע את הנחוץ,

      ארס הורסת, 30/09/07 00:14

      אך לא מהסיבות שציינת.

      כמה יכול זכרון להיות קצרצר,
      רק לפני כשנה טייסים (כל החייל, כל הצבא) הושמצו והותקפו על פעילותם ההגנתית הצודקת. איך זעקו כותרות צבועות על הרס ופגיעה בחפים.

      אז, כמה אפשר להיות מותקפים? ממה אתה חושב שהטייסים (והחיילים בכללם) עשויים. דרושות תעצומות נפש כדי לבצע משימות מן הסוג הזה.
      איש אינו רוצה להיות במקומו של טייס היוצא לפעולה הגנתית, ואח''כ נושא בליבו ובנפשו את כל התוצאות והמשמעויות. ובנוסף לספוג גם בקורת והשמצות מבית, זה דבר בלתי נסבל.

      ואני אשאל אותך ואת כל השאר????

      האם יש לנו בררה אחרת?
      האם אנחנו בחרנו לחיות על חרב?
      האם אנו קדשנו את המוות???
      האם עלינו מוטלת האחרויות למר גורלם של אזרחים בעזה או בלבנון, כאלה שתומכים ומשתפים פעולה עם הטרור הארור. כאלה שמחפים ונשארים בכוונה תחילה באזורי אש בכדי לשמש חומה חיה מפני התקיפות ה ה ג נ ת י ו ת של צה''ל????

      ועד דבר,
      כדאי שכולנו נפנים ונבין. הם: הפלסטינאים, הדרום לבנונים, העם הערבי הסובב אותנו,
      הם לא רוצים לצמוח ולהתפתח.
      הם לא רוצים מדינה.
      הם לא רוצים שקט ושלווה.
      הם לא רוצים ארץ או אומה.
      הם לא רוצים לחיות.
      הא רוצים רק לחרב ולהרוס.

      עד שלא תדבק בהם השפיות, עד שהם לא ירצו אחרת, אין לנו עם מי לדבר ואין לנו מה לעשות.

      ולך השואל קושיית ''מי יודע''?
      בגלל שכמותך פעילות צה''ל מוגבלת ומצטמצמת לכדי מעבר דרך סדק צר של עדשת זום,
      בגלל שכמותך בצה''ל נאלצים להחדיר כוחות יבשתיים ולסכן ולשלם בחיי חיילים, בלבד שלא יפגעו ''חפי הרשע'' עליהם אתה וחבר רעיך בוחרים לגונן. זאת במקום להשתמש ביכולות האוויריות שברשותינו ושנועדו לצורך הגנה המונעת וממזערת פגיעה בכוחותינו.

      אך אתה מעדיף פגיעה בחיילים על פני פגיעה במרושעים רפי הנפש.

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    פחות מאתיים ולדניות לטרוריסטים שישלחו את כולן

    המיילדת פאטמה, 29/09/07 07:29

    לנקות את החמאס מנשים לשלוח את כולן לאבדון .

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    לידיעתכם.............................

    איציק היהודי, 29/09/07 07:02

    200 מסכנות שנאנסו , או שבגדו בבעליהן, נתנו להן 2 אפשרויות , 1 להתאבד, 2 להרצח, (על כבוד המשפחה), ה-200 בחרו להתאבד

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    כדאי שירכזו את ה-200 במקום אחד ואז.................................

    עדינה השרון, 28/09/07 20:17

    לא להיכנס לעזה, להתקיף רק מהאויר ולהפגיז אותם ללא הפסקה. מי שאינו לוקח חלק במלחמה הזאת בצד הערבי שינוס על נפשו.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    רצועת עזה

    רונן מנדלבאום, 28/09/07 19:17

    לפי דעתי חייל האויר צריך לתקוף את רצועת עזה על פי ידיעותו של השב''כ והמוסד

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    צה''ל צריך לנקות את קיני המחבלים אין ברירה

    עודד יערי, 28/09/07 18:54

    צה''ל צריך לנקות את קיני המחבלים אין ברירה


    המנהיגים הישראלים העלובים גם דרג מדיני וגם צבאי הצליחו לסרס את הצבא עד לכשלון צבאי ולו רק בגלל האי נצחון במלחמת לבנון השניה.....
    הדרג המדיני הכשיל את הצבא בזה שקשר את ידיו ורגליו מלעשות מה שצבאנו יודע לעשות וזה לנצח.
    הדרג המדיני גרם לפגיעה איומה במורל העם היהודי בעיקר בזה שנתן לריקבון להתפשט בזה שלא עשו כלום כמעט נגד שורשי הטרור ברצועה זה התפשט והוחמר וכיום הסכנה לחיילנו גבוהה יותר בגלל בעיקר הדרג המדיני

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אבו מאזן עוד לא ראה את תעשיית הנשק הישראלית

    תבור, 28/09/07 17:35

    ואם הוא יראה אותה זה גם יהיה הדבר האחרון שהוא יראה

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שלנו היא לא ביכולות אלא בתעוזה של ''המנהיגים'' שלנו.

      בעיה קיומית של, 28/09/07 21:14

      הפכו אותנו לגרורה של אמריקה שציכה לקבל אישור על כל דבר(מאמריקה שרוצה לרצות גם את ארצות אירופה וארצות ערב)
      ולא מקבלת !

      ללא מנהיגים אמיתיים שיעשו את מה שצריך מתי שצריך,אנחנו בבעיה.
      בגלל זה גם לא נגמרת המלחמה בטרור הפלסטינאי כבר 7 שנים.
      בגלל זה גם לא הכרענו את המלחמה בלבנון.
      בגלל זה גם לא חיסלנו עדיין את האטום האירני.
      בגלל זה אנחנו נותנים לראשי הטרור הפלסטינאי חסינות,ובעצם זה נותן חסינות לטרור עצמו.
      ועוד ועוד.

      הגב לתגובה זו

      • בוא תינוק את ארוחת הבוקר שלך

        פיטמה אמריקאית, 29/09/07 07:26

        אתה צריך להחליט אם אתה יכול להמשיך לחיות אחרי ארוחת הבוקר, או עד הצהרים בלעדי הפיטמה האמריקאית.
        כשתלך לעבוד במקום לקשקש באינטרנט ותבטל את 100 ימי החגים שחוגגים היהודים בשנה, במקום לעבוד, וכשתכניס למעגל העבודה 400,000 חרדים - אולי, רק אולי, תהיה מדינה שמאזן התשלומים שלה לא תלוי יותר בנדיבות האמריקאים.
        היום כבר לא נלחמים עם תמ''ק סטן או אקדח פרבלום. נשק טוב הוא נשק יקר ואתה לא רוצה לוותר על הקרואסון וקפה שלך לארוחת הבוקר. לכן אתה תלוי באמריקה ולכן אני במקומך הייתי קם כל בוקר ומודה לאמריקאים על נדיבות ליבם.

        הגב לתגובה זו

        • מסכים אתך אפילו את החיטה אנו מקבלים מארה''ב

          כולנו גיבורים, 29/09/07 09:34

          הרי אפילו את החיטה אנחנו מקבלים מאמריקה. ואחרי הפצצה מסיבית על אזרחים יוטל עלינו אמברגו אמריקאי ואירופי.
          אנחנו מנפנפים בלויינים והטילים שלנו. שלא יהיו לכם אשליות. הרוב המכריע של הרכיבים במכלולים אלה באים מאמריקה ודורשים רישיון ייצוא. (ה''עצמאות'' שלנו בחלל היא כמובן ישראבלוף ומאמרי הטפיחה על השכם בעיתונות נועדו לתת זריקת חיזוק לתעשיות הבטחוניות). הפצצה תביא לאמברגו בטחוני, ושום לווין טיל או מערכת ביטחונית לא ייוצר פה וגם היצוא הביטחוניהדרוש לנו כאוויר לנשימה ייעצר.
          אם נפציץ בלי הבחנה, ביבי כמובן יתמוך. אבל יחרימו אותנו כמו את איראן.
          רק שלאיראנים יש הרבה נפט שעוזר להם לחיות עם חרם ולנו יש רק חלב ודבש.
          ואחרי שיפציצו בלי הבחנה יעשו וינוגראדוב למה אולמארט הפציץ בלי לחשוב על התוצאות.
          וביבי יגנה כמובן. כי מטרות המלחמה לא הושגו

          הגב לתגובה זו

        • לכן אתה העוניין להפוך את עצמך לעבד.

          בושה, 29/09/07 11:24

          מנהיג אמיתי צריך לדעת גם להציב גבולות,גם כשהוא מקבל דברים,זאת הפוליטיקה,אחרת אין לו זכות חיים,זאת מיומנות שצריכה להיות, קודם כל באופי ואח''כ ביכולת הביצוע.
          חבל ש''המנהיגים'' שלנו כיום הם תבוסתנים,חדלי אישים.
          אתה לפחות רק יושב על המחשב ורועד,אבל יש אנשים שתופסים מקום של מנהיגים אמיתיים והורסים את מדינת היהודים ע''י זה.
          זה כל ההבדל בין מה שקורה כיום למה שקרה פעם באותה מדינה.
          כשפוליטיקאים קטנים,ללא שום יכולות מגיעים לתפקידים ונידבקים לכיסא ולא משחררים.
          אין מה להאשים אותם,הם פשוט לא מסוגלים,זה כמו שישימו מנקה רחובות פשוט לנהל חברה גדולה,האשמה היחידה שלו תהיה שהוא יסכים לקחת את התפקיד(הרי הוא לא אשם שהוא לא מסוגל,אבל הוא אשם מעוד שהוא מעיז לקחת את התפקיד ולפגוע מאוד בחברה)

          הגב לתגובה זו

          • העיקר שאתה גבר... רוצה לחלוק איתנו מה אתה עושה?

            אורן, 29/09/07 20:54

            איפה אתה עובד?
            איפה אתה עושה מילואים?
            מה תרמת לחברה?

            הגב לתגובה זו

  • 126.

    איך הם יגיעו לטנק ?

    Z, 28/09/07 17:33

    יש מקלעים על הטנק, צריך לרסס את כל מי שמתקרב לטנק

    הגב לתגובה זו

    • יביאו את החמדינגאד הגמד בתור סולם (ל''ת)

      השמיים הם הגבול, 28/09/07 18:54

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    חחח היתושים שתמיד הסתתרו יושמדו (ל''ת)

    Zach, 28/09/07 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    כל כך הרבה מתאבדים בשביל 'אדמה'?

    יששכר, 28/09/07 16:32

    'אדמה' או 'מולדת' הם הדברים הכי דביליים שאפשר למות בשבילם!

    הגב לתגובה זו

    • כל יצור בטבע מחפש מקום בכדי לחיות

      Avi Ecuador, 28/09/07 17:06

      בלי אדמה או ''מולדת'' שיאפשרו לך לא תוכל לחיות, זו עובדה ולא קשור לרצונות או לאוטופיה.

      הגב לתגובה זו

      • אבל עכו היא לא מקום לחיות בו

        אחמד, 28/09/07 20:06

        כי אתה גר פה

        הגב לתגובה זו

  • 123.

    היום כולם כבר יודעים הרב כהנא-צדק!!!!!!!! (ל''ת)

    יניב כהן, 28/09/07 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    פושעי אוסלו-לדין!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כהניסט-בדם, 28/09/07 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    לנהל איתן משא ומתן ,אמרו סופרי השמאל

    אלכס, 28/09/07 15:23

    אני מציע שבקידמת הטנקים נשלח את הסופרים
    הללו. שינהלו איתן משא ומתן. אם יצליחו טוב,
    ואם לא אז הטנקים יפעלו.
    מה דעתכם על ההצעה? תגיבו בבקשה.

    הגב לתגובה זו

    • רעיון טוב (ל''ת)

      סופרים בצריח, 28/09/07 15:29

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה ואות (ל''ת)

      אבי, 28/09/07 15:31

      הגב לתגובה זו

    • עזוב טנקים...

      Avi Ecuador, 28/09/07 15:44

      תותחים מטוסים ושופלים שמישרים
      ושילחו הסופרים להתפצר איתם שם לפני שעושים סדר.

      הגב לתגובה זו

    • עזוב טנקים...

      Avi Ecuador, 28/09/07 16:03

      תותחים מטוסים ושופלים שמישרים
      ושישלחו את הסופרים להתבצר איתם שם לפני שעושים סדר.

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    אל תסכימו להיות בשר התותחים של הפוליטיקאים!!

    אור, 28/09/07 15:16

    עכשיו, ברק רוצה להוכיח שהוא יכול לנצח, אבל את המחיר של המלחמה הבאה - לא הוא ישלם. הוא ישב לו בבונקר שלו עם שאר הפוליטיקאים. את מחיר המלחמה ישלמו החיילים והאזרחים הפשוטים.

    עד שלא יפנימו ויבינו כולם במדינת ישראל, שאין יותר שום אפשרות לנצח במלחמות, שבכל מלחמה כולם מפסידים, זה לא יגמר. ימשיכו לקרוא פה לעוד כוח ועוד כוח ועוד מלחמה ועוד מלחמה...

    ועוד נקודה למחשבה: תשוו כמה חיילים ואזרחים מתו במלחמה האחרונה, מול כמה חיילים ואזרחים ישראלים מתו מהקסאמים

    הגב לתגובה זו

    • אור, יא חתיכת סתום!

      נטלי, 28/09/07 16:09

      אתה תמשיך לשבת לך ברמת אביב (שייח מוניס, בשבילך) ולעשות השוואות מטומטמות! אם היית גר בשדרות, גם הרוג אחד אצלך בבית היה סיבה מספקת לצאת למלחמה!!
      אתה כל כך דביל שזה מדהים!!
      ולגבי המלחמה, לא! אנחנו נילחם וננצח ונמגר את האוייב במכה אחת כמו שצריך! וכמו שהיינו פעם! ולא כמו הבזיון בלבנון 2!! אוי אוי אוי... נהרג ערבי בכפר כנא... סליחה נסראללה... אנחנו ממש לא התכוונו... להבא ניזהר בירי על אויבינו...חחחחחחח....זה מה שקורה כשיש ''סר ''בטחון....
      במלחמה הבאה נלחם על מנת להמשיך ולהתקיים פה! ואתה, פנה את הבית שלך בשייח' מוניס ועוף חזרה לחור שממנו הביאו אותך או ישירות למשריפות שמוקמות מחדש ממש ברגעים אלה במקומות רבים מדי באירופה.

      הגב לתגובה זו

      • נטלי, עשית לי את היום אני בדרך למשרפות. (ל''ת)

        השרוף, 28/09/07 23:30

        הגב לתגובה זו

      • שאלה לנטלי. הביאו אותי מאנדלוסיה ואני גר באור עקיבא (ל''ת)

        לאן אני, 29/09/07 09:59

        הגב לתגובה זו

    • נכון, בגלל זה צריך להוריד פצצות ולחסום אספקת חשמל על כל קסאם.

      אופיר, 28/09/07 16:19

      בלי להכניס חיילים, בלי בלגאן ורעש...
      שיתבשלו במיץ של עצמם...

      אפילו לא צריך לקרוא לזה ''מבצע''...

      שהמצרים ידאגו להם ...

      הגב לתגובה זו

    • שמלאני קמת ?

      XZ, 28/09/07 17:49

      מתחיל לפחד על הבית ?

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    בשביל מה לנו להכנס לעזה. כם כך אנו הופכים להם את הרמדן לחודש שחור:) (ל''ת)

    מאיר, 28/09/07 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    ''למבצע'' כזה צריך לשלוח רק שמאלנים

    Avi Ecuador, 28/09/07 14:53

    זאת ''המלחמה'' שהם הביאו וזה שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    הביצה של גלילאו גלילי

    Avi Ecuador, 28/09/07 14:48

    לפני חכמי הדור עמדו בעיות ברומו של עולם, איך להעמיד ביצה על ראשה ושהיא לא תיפול?
    ישבו החכמים וניסו להעמיד אותה בצורות שונות והביצה לא עמדה...
    בא גלילאו גלילי שבר את הביצה (כמובן כל התוכן נשפך החוצה...) והעמיד את הביצה.
    כמובן חכמי חלם של אז גם התמרמרו ואמרו לו שזו לא וחכמה... כן, הביצה עומדת ואין שום בעיות עם הביצה.

    הגב לתגובה זו

    • אני רוצה את מה שאתה לקחת (ל''ת)

      ההההה, 28/09/07 15:05

      הגב לתגובה זו

      • את התוכן אפשר היה להעביר למדינות ערב (ל''ת)

        Avi Ecuador, 28/09/07 15:21

        הגב לתגובה זו

    • כן, גם מסדום אין בעיות

      Avi Ecuador, 28/09/07 15:19

      למה שיהיה מסדום-פלסטין-עמלק?
      אלה לא פלשתים, אלה אותם עמלקיים שבאו מהמדבר התיישבו והיום השמאל ו''מנהיגנו'' רוצים לתת ולבנות להם מדינה, מזנבים בחולים חלשים וסתם אזרחים יהודים ושמאלנים.
      יש מצווה וחובה לעמלק לעם היהודי...

      הגב לתגובה זו

      • אבל מעכו יש בעיה

        אחמד, 28/09/07 20:09

        גר פה שוטה ימני שהוציאו אותו טמבל גמור בטוקבק הזה. איך לא ידעת שזה קולומבוס, הא? הא? ככה זה כשאתה ימני ויש לך ביצה שבורה על הראש כל הזמן

        הגב לתגובה זו

        • חחח, גילית לי את אמריקה (ל''ת)

          Avi Ecuador, 29/09/07 04:36

          הגב לתגובה זו

        • אני בא לאכול פאלאפל אצלך

          Avi Ecuador, 29/09/07 04:39

          אל תכעס, מה אתה אומר? עובד העניין עם הביצים איתכם?
          בטוח שכן!

          הגב לתגובה זו

    • קולומבוס לא גלילאו

      קולומבו, 28/09/07 19:53

      אחרי שחזר מגלוי אמריקה וכל החכמים אמרו שזה לא מי יודע מה תגלית

      הגב לתגובה זו

      • תודה, הייתי בספק ובאמת חשבתי על קולומבוס

        Avi Ecuador, 29/09/07 04:37

        מתנצל על הזכרון שלפעמים מפשל.
        תודה

        הגב לתגובה זו

  • 116.

    מישהו יודע למה הן מחכות לטנקים -כנסווווווו

    רפי, 28/09/07 14:47

    בגלל הקנה הארוך שלו

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    לחמס! רק אולמרט יגמור כרמיה ועוד שנים שלושה תיקים, אז נראה לכם.

    טורונטו טורונטו, 28/09/07 14:38

    -רק שרון יחזור ממנוחתו באי היוני אז נראה לכם.
    -רק אירשנזון יצא מהכלא אז נראה לכם.
    -רק רמון יחזור למוטב ויקבל חינוך מחדש,אז נראה לכם.
    -רק ברק יפסיק לקבל קומישין, אז נראה לכם.
    -רק פרס ירחץ את הדם מעל ידיו ,אז נראה לכם.
    - רק קצב יגמור את סיפורו, אז נראה לכם.

    עד שלא יקום איזה פלאח יהודי מאיזה כפר קטן, יקח את הנבוט של משה רבנו ויפוצץ להם את הראש , אין כל סיכוי שאיזה תל אביב בחוזק מדוזה או כל רכיכה אחרת יעשה משהו מלבד לצקצק שיניים ולגלגל עיניים.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    נהדר שיתאבדו כמה שיותר

    זבי, 28/09/07 14:37

    למה הם ממתינים? יאללה להתאבד!
    אני מציע להם שיתאמנו על רטוב כדי שיהיו בטוחים בהצלחתם.
    כדאי להם להתאמן יוט ולילה 24 שעות ביממה. להתחיל באימון פרט ולהגיע עד אימון גדודי. בינתיים שאללה שלהם ישמור בטולות עבורם בגיהנום .

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אין כמו בחורה דתיה או חמסיה היא פשוט בוערת ומסוכנת לא לזלזל ב... (ל''ת)

    אשה שלא גומרת, 28/09/07 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    כאשר אמר חלוץ ''הרגשתי רעידה קלה'', היום צריכים להרגיש הרבה רעידות,

    טורונטו טורונטו, 28/09/07 14:19

    צריך לזרוק על עזה את הפצצה גלאון, לפי הראש שלה ניתן יהיה להגדיר זאת כשימוש בפצצות פג תוקף....או מרעום פגום.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    עכשיו אחרי שיצאנו הביתה לחג אני מוכן למבצע בעזה!

    603 להב!, 28/09/07 14:16

    רק הנדסה

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אני, שאהידה בת שאהיד השאהיד השאהידי

    שאהידה, 28/09/07 14:15

    מכריזה בזאת שאתאבד על טנק המרכבה הראשון שאראה ע''י קפיצה ממגדלי עזריאלי, לתפארת האספסוף המתקרא בפי עצמו ''העם הפלשתיני''!

    כל זאת, בהנחה שיתנו לי להיכנס לתל אפיף ולא יעצרו אותי בכניסה למגדלי עזריאלי וטנק מרכבה יעבור בכביש.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    לא חשוב מה יעשה החמס וכמה יהרגו העיקר שהקומישן של ברק לא יפגע!!! (ל''ת)

    טורונטו טורנטו, 28/09/07 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    בלי דיבורים,להרוג להשמיד ולאבד...

    אייל, 28/09/07 14:11

    את כל המכוערים בעזה,ואם אפשר לחסל את כל הנשים שם כן ייטב,ככה לא ישארו להם ''רחמים''(מלשון רחם ) כדי להגדיל את הרבייה של שונאינו,
    ובא לציון גואל !!!
    נ.ב
    יום ראשון ,שעה 20:50 ,בית''ר צה''ל ירושלים נגד הפועל חמאס בני סכנין.
    יאללה בית''ר,תפרקו להם ת'צורה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    האם לכל מתאבדת מחכים 70 בתולים בגן העדן ? (ל''ת)

    מתאבדת, אבל, 28/09/07 14:03

    הגב לתגובה זו

    • לא, מחכים 70 גיגולוס (ל''ת)

      מקור ראשון, 28/09/07 23:33

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    לכבות האור להפסיק הדלק ולתת להם לחכות לנו!נבוא אולי עוד 20

    רוני, 28/09/07 14:01

    20משנה!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    חשוב לקרוא את תגובה 70 (ל''ת)

    אלוף פיקוד הדר, 28/09/07 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    היזהרו חבריה! השמאל והערבים בכנסת יזמנו אתכם ל HAG (ל''ת)

    אברהם, 28/09/07 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    איפה זהבה שתמחה על גילויי האהבה האלה?

    זהבה אחת נגד, 28/09/07 13:51

    מדוע בוחרת ח''כ זהבה בזכות השתיקה או הנבצרות בדיוק ברגעים כאלה.
    אה...היא בטח חושבת איך לנסח מחדש את המנטרה ''צריך לדבר עם הפלסטינאים'', ''צריך לדבר עם החמאס'', ''צריך לדבר עם השהידים'', ''צריך לדבר עם השהידיות'', ''הם מסכנים, הם לא יודעים מה הם אומרים'' וכו' וכו'. אותן מנטרות כבר עשרות שנים ולעזאזל המציאות שסוטרת לגב' גלאון פעם אחר פעם על הלחי.

    הגב לתגובה זו

    • ידידי, אתה נופל למלכודת

      dana, 28/09/07 14:31

      מרץ וזבהבלה הם פסיק לא נחשב שמקבל משמעות בגלל הכיסוי השערורייתי שהם מקבלים מהתקשורת השמאלנית העלובה שלנו. האתרים גם יודעים שאזכורים של זהבהלה מביאים לתגובות רבות וזה מה שמעניין אותם. שכח מהאשה העלובה הזו ומהפלגה הלא ציונית הזאת שממומנת ע''י ארגונים אנטישמיים באירופה. מעניין שכל החקירות של הפרקליטות אף פעם לא כוללות את השמאל – הכל שם מנוהל לפי החוק וכל האנשים שם צדיקים גמורים (למרות שחצי מהם גרים בכפר שמריהו ממשכורת של שכיר). מישהו זוכר את צוקר?

      הגב לתגובה זו

      • דנה, את אלופה! כל מילה בסלע! (ל''ת)

        אני, 28/09/07 16:03

        הגב לתגובה זו

  • 102.

    יש וחובה להרוג את כל הנבלות

    וואחד וואחד, 28/09/07 13:50

    חייבים להרוג את כל השאהידים. זה לא משנה אישה גבר זקן או ילד כולם דינם מוות !

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    כוחי ועוצם ידי

    דניאל, 28/09/07 13:39

    אל תאמרו כוחי ועצם ידי עשה את החייל הזה , דעו כי הקב''ה בלבד מנצח מלחמות וייתן עוז לעמו, על כן בעז''ה כולנו דתיים וחילןנים חדורי אמונה נביס את האוייב הכובש שהוא כמובן הפלסטיני ושאר מפקדיו הגיע העת להחזיר את עזה לעם היהודי שלא הזכות היחידה על האדמה הזאת

    הגב לתגובה זו

    • מי זה הקב''ה הזה? כמה עיירות לכד?

      טיטוס הרשע, 29/09/07 11:37

      כמה עמים כבש?
      אני לא מוצא אותו פה במדריך שלי.
      אולי הוא זקן אותו אלוה שלכם ותש כוחו?

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    לחסל אותם , וזה הכל. (ל''ת)

    אריאל, 28/09/07 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    תכלס - מוחקים את כל רצועת עזה? אפשר להתחיל? (ל''ת)

    יאללה, תכלס !, 28/09/07 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    בכירי החמאס מבטיחים האוו.. האוו.. האוו .. האוו ..האוו..הפתעות

    pudel, 28/09/07 13:23

    בכירי החמאס מבטיחים האוו.. האוו.. האוו .. האוו ..האוו..הפתעות

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    האמת,אחרי שב-73 שמתי אחת על ה-05 וב-82 אחרת על ה-105 אז... (ל''ת)

    בא לי עכשיו על, 28/09/07 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מתות על הקנה שלנו :) (ל''ת)

    גלגל, 28/09/07 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    צריכים לקבל את פרס אנשי השנה !

    רקקק, 28/09/07 13:03

    כל הכבוד לכם, זה פתרון מצויין לבעיות שלכם, פשוט תפחיתו את האוכלוסיה וכך יהיו פחות פיות להאכיל. זה חיסכון בכסף שמועיל לקופת הטרור...

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הם כל כך פתטיים

    גלעד, 28/09/07 13:01

    שוב הם רוצים לקבל בראש ואח''כ להתחנן לאו''ם שנפסיק?
    את מי הם חושבים שהם מפחידים עם האיומים הילדותיים האלה?

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    בכוח נשלח את נשות פתח להתאבד חחחח (ל''ת)

    חמאס, 28/09/07 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לוחם

    מתים כבר להיכנס, 28/09/07 12:58

    אני מת כבר להיכנס לעזה ולראות מה זה ''הלוחמיםהאמיצים'' שלהם מולנו נראה מה יהיה ביום הפקודה נראה מי משני הצדדים אמיצים

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    בימי קדם היה שימוש יותר טוב לבנות האויב

    היסטוריון, 28/09/07 12:45

    חגורת נפץ ניתנת להסרה
    כמו כל לבוש אחר

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    גן עדן: 14,400 בתולים מחכים למתאבדות.

    רו''ח, 28/09/07 12:42

    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מה שמראה של קנה 125 מ''מ עושה להן (ל''ת)

    רני, 28/09/07 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    היכן הציוני מוג הלב??? הוא זה שבגללו אתם הפסדתם כל מלחמה

    ביטון, 28/09/07 12:38

    עד היום, ותמשיכו ככה. מוג הלב, ועם כל הבוז שלכם לציונים, הרי אנחנו מכים אתכם כל פעם מחדש, ועוד מעט כבר לא יהיה כיבוש, כי נשגר אתכם משם.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    זוהי מורשת אוסלו-עראפת

    אלכס, 28/09/07 12:37

    המנוול שרצח את רבין מנע ממדינה שלמה לשאול אותו : ''למה עשית את זה יצחק?''

    הגב לתגובה זו

    • רבין התכוון לבטל את הסכם אוסלו לפני הרצחו (ל''ת)

      שרית, 28/09/07 13:02

      הגב לתגובה זו

      • העיקר שמת וטוב שכך (ל''ת)

        תותח, 28/09/07 13:29

        הגב לתגובה זו

        • אתה מטורף

          אלכס, 28/09/07 15:17

          ראש ממשלה שנכשל (ורבין אכן נכשל) מעיפים
          הביתה בבחירות ורק בבחירות. לא באקדח.

          הגב לתגובה זו

      • פעם ראשונה שאני שומע על כך

        אלכס, 28/09/07 15:19

        רבין היה עמוק בתוך הביצה שאליה הכניס את כולנו. ביצת עראפת.

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    הקדימו התאבדות לפלישה

    קול קורא, 28/09/07 12:30

    ויפה שעה אחת קודם :)

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    שברק לא יתפתה לשגיאות של אולמרט במלחמת לבנון

    דורית, 28/09/07 12:29

    כשסיכן חיילים לשווא ונמנע מהפצצות אויר כדי לא לפגוע ב''חפים מפשע''.
    אין לרחם על עם שמשאת נפשו היא התאבדות. צריך לא לסכן את חיילינו. לתקוף אותם כמה שיותר מהאויר. אין בעזה חפים מפשע, כולם שותפים למשטר הטרור הזה ואין לנו את הלוקסוס להתחיל לבדוק מי מתאבד ומי לא. בוודאי לא במחיר סיכונם של בניינו החיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    הערבים הם אלופים עם תמונות מצמררות ומשפטים מפחידים

    אאוסתקיו, 28/09/07 12:27

    הם לא יודעים להלחם רק לארגן פיגועים ולתקוף מרחוק אך מיד כשאתה מתקרב אליו מתקפל.עיין ערך ברגותי.

    הגב לתגובה זו

    • הכל אצלהם טרגי - כמו הסרטים שלהם כך התיאורים (ל''ת)

      שלהם, 28/09/07 13:59

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    לאט לנו

    פדרבוש, 28/09/07 12:26

    אוי ואבוי לנו אם נכנס לרצועה... אין לוחם נחוש יותר מלוחם שאין לו מה להפסיד. כשגבו אל הקיר הוא מסוכן פי כמה וכמה! מלחמה בעזה יכולה להבעיר את כל האיזור, החיזבאללה, סוריה, אירן, יהודה ושומרון ואפילו הערבים הישראלים... איך נוכל לכל אלה...???

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל83

      יהודה, 28/09/07 13:18

      אני מאוד אודה לך אם תטוס לחו,ל ותישאר שם .כך לא תפריע לצהל לנצח.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    טנק זה לא אוטובוס

    יעל, 28/09/07 12:20

    צריך הרבה מאוד חומר נפץ בשביל לפוצץ טנק או חומר נפץ מיוחד, שאין לפלשתינים.
    חומר נפץ רגיל, צריך שיהיה לפחות 100 ק''ג בשביל לפוצץ טנק.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה, יעל. זה את סודקת.

      חסן, 28/09/07 13:38

      אבל נחנו פי'ל חמאס יודעים רק לבוצץ אוטובוסים וילדים, יענו אוולד.
      אז עם אתם יחולים להביא אתכם כמה תינוקות שנוכל לבוצץ זה יהיה אח'לה.
      המתאבדות שלנו חושבות טנקים זה אוטובוס, אבל הן כל כך מכוערות, יענו אולי אחרי ביצוץ הברצוף שלהם יסתדר.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    מלכודת מוות לפתאיות מהחמאס יאללה שתבואנה

    מוחמד דף, 28/09/07 12:19

    מאתיים מתאבדות החמאס מוכנות ליגור מול חיילי צהל . הן מוזמנות להתפוצץ ברחבה ליד בית חנון נכין להן מעגל לכוווולן ביחד עם מאתיים בתולים מהחמאס נשלח אותם ישר לגיהנום. שישלח הניה גם את הבנות והבנים שלו לחגיגה לשם.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    היש....

    אפרת, 28/09/07 12:19

    היש אי שם אנשים עם ראש על הכתפיים???!!!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לנקות את עזה !! מטרוריסטים!! (ל''ת)

    הגיע הזמן, 28/09/07 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לפוצץ את כל הרצועה מהאויר (ל''ת)

    F16, 28/09/07 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    יופי...שיתאבדו וכן יירבו. ויפה שעה אחת קודם. (ל''ת)

    Yo, 28/09/07 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כלומר יש 200 שהחמסניקים אנסו ועכשיו הן צריכות להתאבד?

    מקלקלשימחהלחמס, 28/09/07 12:04

    הרי ידוע שאם אישה ערביה נאנסת בדרך כלל זה נגמר בהתאבדות או מוות הירואי. מכאן שאנשי החמאס פשוט דואגים לאנוס יום יום בחורות צעירות כדי להכניס אותן למצב הבלתי אפשרי הזה. מה שיפה זה שכל אנשי המצקצקים לא אומרים מילה עכישיו. וכשאמרנו לכם שהסכמי אוסלו זה דבר רע לא האמנתם לנו. עכשיו יש יום יום טילים על שדרות, חיילינו בחזית יילחמו עם צבא של 50 אלף חיילי חמאס ואנחנו נשלם מחיר מאוד יקר. אני מדבר על חיי אדם שיוקרבו למען שהשמאלנים יהיו מרוצים שדם יהודי נשפך ולא דם ערבי. מדובר במיעוט קיקיוני שהכתיב באופן פשיסטי לחלוטין לרוב להקריב את עצמאותו כנגד הבטחות שווא שכעת נצטרך גם להקריב כנראה יותר מ 1000 מבנינו כדי לתקן את השגיאות של ''אני אחליט אני אנווט..'' ושל אריק.טעויותיו של רבין יהיו לנו לסמן שעד כמה שאיש שהוא מנהיג מאמין בדיעותיו יש לקיים משאל עם לפני שהולכים למהלך קרדינלי שכזה. כך גם טעויותיו של אריק שרון באותו עיניין.
    בברכת חג שמח לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הציונים זה הגישה הגלותית הפחדנית! כאן יש לך עסק עם ישראלים ולא (ל''ת)

    ציונים לכן אין, 28/09/07 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    וכי למה אני מאמינה דווקא להם ולא מאמינה במנהיגינו הקשקשנים? (ל''ת)

    הם מוכנים, 28/09/07 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    קודם צריך דממה תיקשורתית מהרצועה

    יקי, 28/09/07 11:54

    צה''ל צריך לא לאפשר תיקשורת מהרצועה באותו זמן כאשר יוחלט להיכנס להשמדת התשתיות יש להכריז עוצר כללי ומרגע זה כל מי שזז דמו בראשו בעיקר נשים ילדים זקנים כי כל אחד הוא פצצה מתקתקת. לפגוע על מנת להרוג כל נפש חיה .רק כך חמ''ס וכל הרשעים ילמדו רצון לחיות בשלום. אין לדווח מה קורה אך קורה כמה קורה . זה לא מענין אנחנו רוצים ניצחון שורה תחתונה והשמדת אוייבנו כמה שיותר. ולא רוצים לדעת כמה נהרגו.צריך תוכנית איגוף ואורח רוח. ריתוק ייבוש . החשכה צעד בצד אגודל עד הכנעה...אין זבנג וגמרנו ....התמדה וזהירות....

    הגב לתגובה זו

    • לא ידידי זה בילתי אפשרי היום

      מאיר, 28/09/07 12:24

      גם אני הייתי רצה שיהיה כפי שאתה כותב אבל. במאה שאנחנו חיים בה אפשר עם כל מצלמת וידאו פשוטה לצלם ולהעביר דרך האינטרנט במדיה פלייר מידע לכל העולם, ואין צורך בכלל בעיתונאים התאוריה שלך לצערי לא תופסת יותר בימינו. וכאמור הלואי שהיינו יכלים לעשות את זה כפי שאתה כותב

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    הפצצות שטיח על כל עזה.

    !, 28/09/07 11:53

    הם ממילא רוצים למות, אז למה שלא נעזור להם?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כנסו

    משה, 28/09/07 11:49

    צריך לחשוב מה לעשות?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אזהרה חשובה - לקרוא ולהעביר

    בנקאי בכיר, 28/09/07 11:46

    תתקשר לחברי כנסת ותביאו מחאה: נרקמת תכנית להשתמש בבנק הדואר ובבנק ישראל להחליךף את בנק הפועלים והמשיך בצורה זו את אספקת שירותי בנקאות לבנקים של החמאס בעזה.

    הגב לתגובה זו

    • הנה הפתרון המעשי שיעבור בבג''ץ

      בד''ץ, 28/09/07 13:24

      על ישראל מופעל לחץ בין-לאומי לאפשר הספקת חשמל, מים ומזון לעזה אך אין דרך בין-לאומית להכריח את ישראל לספק את המטבע הריבוני שלה לשליטי החמאס בעזה.

      שורשי הטעות ב''מעטפת המכס המשותפת'' המכילה את עזה ישראל והגדה אך גם ללא הוצאת עזה ממעטפת המכס יש לישראל כלי שיביא לבידולה של עזה מישראל ומהגדה: איסור הכנסת שטרות ישראלים לעזה.

      מטבע הוא סממן לריבונות. כל עוד משתמשים בעזה בשקלים היא עדיין חלק בלתי נפרד מישראל.

      מידי שבוע עושה משאית כסף עם שטרות ישראלים לבנקים בעזה. בכוון ההפוך היא נושאת עימה שטרות (אירו ודולרים) לירדן, לבנקים בישראל ובגדה ואל חלפני הכספים .

      מאין יש ברצועה כל כך הרבה מטבע זר בעיקר שטרות של אירו ?

      זהו הכסף שהחמאס מבריח פנימה, מקורו באירן והוא משמש לתשלומים למבריחי הנשק מתחת לפידלפי ולמימון פעולות החמאס. שטרות היורו האלו אינם טובים לשימוש בשוק של עזה (שם קונים בשקלים) ולכן הם מוצאים את דרכם לבנקים העזתיים. שום בנק עזתי אינו רוצה לשבת ובכספותיו מיליוני יורו שאינם צוברים ריבית ולכן לכל בנק עזתי יש צורך מתחדש של העברת מט''ח במזומן אל מחוץ לרצועה. העברות אלו הן הדלק השמן שמניע את גלגלי הכלכלה העזתית.

      בהתיחסות הישראלית למצב החדש בעזה חסרים שני מרכיבים: ראיה ארוכת טווח ותחכום. מאז הקמת ממשלת החמאס במרץ 2006 ניהלה ישראל מערכה בין לאומית גלויה של בידוד החמאס אך היא שכחה את הגורם המכריע כמו בסרט ''כל אנשי הנשיא'' - משפט המפתח הוא ''עקוב אחרי הכסף''.

      נצחון החמאס בבחירות בא לו בזכות מערכת ה''דעווה'' העניפה שפיתח: מערכת חינוך, בריאות וסעד שניתנו בחינם לתושבי עזה העניים.

      השתלטות החמאס ביוני 2007 באה בזכות בניית כוח צבאי רחב היקף שמשכורתיו וחימושו באו בעיקר מכסף איראני שהוכנס לרצועה פעם אחר פעם במזוודות של בכירי החמאס בעזה. בלא יודעין שיתפה ישראל פעולה במהלכים כלכלים אלו .

      עם השתלטות החמאס על עזה ניתנה בידי המערב הזדמנות בלתי חוזרת לתת לשלטון איסלמי (שכבר הודיע שתושביו הנוצריים המעטיים חיבים לנהוג כמוסלמים במרחב הציבורי) להתמודד בשיטותיו עם הדאגה לכלכלת תושביו.

      בינתיים, נותנת ישראל לשליטי החמאס מתנה יקרת ערך שאין לשלטון עריץ אחר (צפון קוריאה, קובה או זימבווה) - הצמדות לאחת הכלכלות החזקות והיציבות בעולם כלכלת השקל הישראלי. יש לחמאס בעיות רבות אבל מבעיה אחת הוא פטור לחלוטין מלדאוג: מט''ח ומניעת אינפלציה את כל זה עושה עבורו מדינת ישראל.

      במקום לשלוח את ילדינו לכבוש את ציר פילדלפי יכולה ישראל לדרדר את כלכלת החמאס על ידי מניעת מעבר של משאיות הכסף דרך ישראל. התוצאות לא יורגשו מיד - אבל זהו שם המשחק: הטווח הארוך.


      זה לא אוכל מים ותרופות שאותם אסור למנוע מסיבות הומניטריות.

      זה שקלים שבבעלות מדינת ישראל.

      בטווח הארוך זה יחיב את החמאס לתלות כלכלית במצרים. מעניין מדוע עד כה נאלץ החמאס להבריח מט''ח במזוודות לתוך עזה במקום להפקידם בחשבונות נושאי ריבית בבנקים מצריים.

      האם מצרים רק מאפשראת להם הברחה לתוך עזה בידיעה שישראל נותנת להלבין את הכסף בגדה ? (ואילו היתה מצרים משאירה את הכסף בבנקים מצרים היו מאשימים אותה במימון טרור ???)

      מדוע ישראל אינה חכמה לפחות כמו מצריים ?

      הגב לתגובה זו

      • מה זה???..... (ל''ת)

        יוסי ד., 28/09/07 14:49

        הגב לתגובה זו

    • בנקאי בכיר הצחקת אותי. יכולים לעשות זאת ישירות עם אולמרט ברק והשב''כ (ל''ת)

      טרונטו טורונטו, 28/09/07 14:42

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    איזה מזל..איזה מזל..

    ניר מרמת ישי, 28/09/07 11:45

    שפרץ לא שר ביטחון.
    גם אהוד ברח[ק] לא מציאה גדולה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אני סומך על אשכנזי שיש לו נשק סודי.. נשק איש המערות (ל''ת)

    א. תמיר, 28/09/07 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אז עכשו אנחנו יודעים שכל אחת עם רעלה היא (ל''ת)

    מורעלת, 28/09/07 11:44

    הגב לתגובה זו

    • מצוין, פחות מחבלים בפוטנציה. (ל''ת)

      המטיף, 28/09/07 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    זה כי הן מתות על חיילי צה''ל החתיכים שלנו, בלי עין הרע... (ל''ת)

    אחת שמבינה:), 28/09/07 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ובמיזרח כמו במיזרח מיסתתרים מאחרי שימלת האישה ואת הילדים קדימה.. (ל''ת)

    שהידים, 28/09/07 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    צריך להרוג כל חמוש בעזה.לא משנה מספרם והמחיר! (ל''ת)

    כל חמאס וג'יהד, 28/09/07 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הבתולות שמחבל מקבל ?

    iw2b, 28/09/07 11:38

    מוסלמיות או יהודיות ?
    זה בתולה לשימוש רב פעמי ?

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    רוב הפלסט' לא תומכים בחמאס-הם חיים בצל הפחד

    שורו, 28/09/07 11:34

    הם חיים בצל הפחד. זה מה שקורה. אבל אתם צודקים- אותנו זה לא מעניין. אנחנו חייבים לדאוג לעצמנו כי אם אנחנו לא נדאג לעצמנו מי ידאג לנו? הם נורא מסכנים שם- הרוב רוצים לחיות בשקט אבל החמאס מאיים עליהם- והם אמיתיים באיומים שלהם- ערבים-לא?! פגשתי עזתיים מאוד נחמדים שמספרים סיפורי זוועה. הרוב היו מתים לעזוב את עזה לגדה.רק לברוח מהחמאסניקים שמזמן איבדו צלם אנוש.

    הגב לתגובה זו

    • חמאס נבחר ברוב דמוקרטי כללי ובעיקר בעזה !!! (ל''ת)

      העזתים שפגשת, 28/09/07 12:06

      הגב לתגובה זו

    • 74% בחרו בחמאס.

      123, 28/09/07 12:26

      בחרו בחמאס = בחרו במוות.
      בלי הומניות.
      בלי רחמים.
      הפצצות שטיח על עזה ושלום על ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • ככ ה היית רוצה להאמין, אבל הם נבחרו בבחירות דמוקרטיות (ל''ת)

      משה, 28/09/07 12:58

      הגב לתגובה זו

    • צודק: גם השאהידים רוצים שלום, והם מתפוצצים בצל הפחד

      מרדכי איש שלום, 28/09/07 13:13

      נוכל להגיע לשלום רק באמצעות גילויי אהבה, סיוע במסיק הזייתים, מתן זכות השיבה וחזרה לגבולות 1946/אוקטובר 1947.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל62

      יהודה, 28/09/07 13:29

      תתאסלם,תמיר את דתך.תעתיק מקום מגורך מנתניה לעזה,הם מיסכנים הנך אומר .שכחת שהם בעצמם היצביעו לחמס.שהם בחרו בדרך רצח וטרור.הם רוצים אותך בים.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    הן מתות לקבל את הקנה (ל''ת)

    גולני, 28/09/07 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ואכ''ח, אחרי שתפגענה אותן נשים מאש שמנגד נזדעק אנו רכי הנפש שרוצחים

    התעוררות, 28/09/07 11:33

    נשים חפות מחף.

    על פי רוב, מי שנפגע ונהרג בעזה, לבנון או כל מקום דומה, מת על פי בחירתו ובאשמתו.

    מי שחרד לנפשו מתרחק ממוקדי האש והלחימה ולא משתף פעולה עםמרצחים שפלים משפל.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    200 מתאבדות מול מרכבה אחת? - לא כוחות (ל''ת)

    שאולי, 28/09/07 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הגיעה עת ההפנמה - או אנחנו או הם

    ליבוביץ, 28/09/07 11:31

    וינצח זה שיכה ראשון. עלינו להכות, כנגד כל מחאות העולם וגינויו. להכות אחת ולתמיד ולא לעצור. -אין עזה -אין בעיה.ויש לקח.

    הגב לתגובה זו

    • למחוק אותם עכשיו!!!

      חיפאית, 28/09/07 11:58

      לא מאמינה.
      אני, השמאלנית ההומנית, מתחננת לצה''ל. הכו בהם עד היסוד.
      הפציצו אותם עד שלא ישאר מהם זכר.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אשרי שזכיתי לראות ביטוי כה מובהק של פמיניזם

    זהבה ג., 28/09/07 11:27

    ליזיסטרטה טעתה. יש לפחות מקום אחד בעולם שנשים מחרחרות מלחמה ולא משקיטות אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עכשיו יש לנו תירוץ טוב למרר להם את החיים במחסום

    ז, 28/09/07 11:26

    מה היינו עושים אם לאויב שלנו היה יותר שכל???? אז בואו נודה לאויב שהטמטום שלו הוא אחד הכלים בארסנל הנשק שלנו. ובמבט היסטורי, להיכן היינו מגיעים אם לאויב היה שכל? התשובה ברורה: ישראל היתה שטח צר בין גדרה לחדרה. אז תודה לאויב הפלשתיני שמשתף אתנו פעולה לאורך כל כך הרבה שנים. תודה מקרב לב. לא היינו מגיעים לשיאים כאלה אלמלא האויב היה כל כך מטומטם....

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עם של חולי נפש המוסלמים האלה

    יובל, 28/09/07 11:20

    קודם כל אני חייב לציין שהעונש הגדול ביותר בעידן הנוכחי זה להיוולד מוסלמי שנית הייתי רוצה לראות מספרים גדולים יותר נעמדים מול צהל יש סיכויי שאם יהיו לנו ביצים ונחסל את הזבלים יהיה קצת שקט אחרי הניקויי העתידי הארץ תישקוט מעט
    נ.ב מה עם בצלם שקטים !!!!נו טוב בנתיים זה רק קאסאמים על הנגב

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    החמס למד מאיתנו

    fel, 28/09/07 11:18

    החמס למד מאיתנו לדבר ולא לעשות

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מי מכיר עוד שר בטחון שמודיע לאוייב, מראש, שהוא עומד לתקוף?

    רק בישראל., 28/09/07 11:18

    שר הבטחון עמיר פרץ הודיע לחיזבללה שהוא יתקוף את הדאחייה בעוד 3 ימים וכאשר חיל האויר תקף, הוא הרג בנינים ריקים מכל אוייב. אז חשבנו שעמיר פרץ לא מבין בצבא והחלפנו אותו במבין רציני אמיתי... אהוד ברק... ומה עושה המבין האמיתי ? הוא מודיע לחמאס שהוא יתקוף בקרוב בעזה...
    פלא שישראל לא מנצחת מלחמה ?

    הגב לתגובה זו

    • זה עוד כלום - תקראו למה

      שר ביטחון במיל, 28/09/07 11:47

      על ישראל מופעל לחץ בין-לאומי לאפשר הספקת חשמל, מים ומזון לעזה אך אין דרך בין-לאומית להכריח את ישראל לספק את המטבע הריבוני שלה לשליטי החמאס בעזה.
       
      שורשי הטעות ב''מעטפת המכס המשותפת'' המכילה את עזה ישראל והגדה אך גם ללא הוצאת עזה ממעטפת המכס יש לישראל כלי שיביא לבידולה של עזה מישראל ומהגדה:  איסור הכנסת שטרות ישראלים לעזה.

      מטבע הוא סממן לריבונות. כל עוד משתמשים בעזה בשקלים היא עדיין חלק בלתי נפרד מישראל.

      מידי שבוע עושה משאית כסף עם שטרות ישראלים לבנקים בעזה. בכוון ההפוך היא נושאת עימה שטרות (אירו ודולרים) לירדן, לבנקים בישראל ובגדה ואל חלפני הכספים .

      מאין יש ברצועה כל כך הרבה מטבע זר בעיקר שטרות של אירו ?

      זהו הכסף שהחמאס מבריח פנימה, מקורו באירן והוא משמש לתשלומים למבריחי הנשק מתחת לפידלפי ולמימון פעולות החמאס. שטרות היורו האלו אינם טובים לשימוש בשוק של עזה (שם קונים בשקלים) ולכן הם מוצאים את דרכם לבנקים העזתיים. שום בנק עזתי אינו רוצה לשבת ובכספותיו מיליוני יורו שאינם צוברים ריבית ולכן לכל בנק עזתי יש צורך מתחדש של העברת מט''ח במזומן אל מחוץ לרצועה. העברות אלו הן הדלק השמן שמניע את גלגלי הכלכלה העזתית.
       
       בהתיחסות הישראלית למצב החדש בעזה חסרים שני מרכיבים: ראיה ארוכת טווח ותחכום. מאז הקמת ממשלת החמאס במרץ 2006 ניהלה ישראל מערכה בין לאומית גלויה של בידוד החמאס אך היא שכחה את הגורם המכריע כמו בסרט ''כל אנשי הנשיא'' - משפט המפתח הוא ''עקוב אחרי הכסף''.

      נצחון החמאס בבחירות בא לו בזכות מערכת ה''דעווה'' העניפה שפיתח: מערכת חינוך, בריאות וסעד שניתנו בחינם לתושבי עזה העניים.

      השתלטות החמאס ביוני 2007 באה בזכות בניית כוח צבאי רחב היקף שמשכורתיו וחימושו באו בעיקר מכסף איראני שהוכנס לרצועה פעם אחר פעם במזוודות של בכירי החמאס בעזה. בלא יודעין שיתפה ישראל פעולה במהלכים כלכלים אלו .

      עם השתלטות החמאס על עזה ניתנה בידי המערב הזדמנות בלתי חוזרת לתת לשלטון איסלמי (שכבר הודיע שתושביו הנוצריים המעטיים חיבים לנהוג כמוסלמים במרחב הציבורי) להתמודד בשיטותיו עם הדאגה לכלכלת תושביו.

      בינתיים, נותנת ישראל לשליטי החמאס מתנה יקרת ערך שאין לשלטון עריץ אחר (צפון קוריאה, קובה או זימבווה) - הצמדות לאחת הכלכלות החזקות והיציבות בעולם כלכלת השקל הישראלי. יש לחמאס בעיות רבות אבל מבעיה אחת הוא פטור לחלוטין מלדאוג: מט''ח ומניעת אינפלציה את כל זה עושה עבורו מדינת ישראל.

      במקום לשלוח את ילדינו לכבוש את ציר פילדלפי יכולה ישראל לדרדר את כלכלת החמאס על ידי מניעת מעבר של משאיות הכסף דרך ישראל. התוצאות לא יורגשו מיד - אבל זהו שם המשחק: הטווח הארוך.


      זה לא אוכל מים ותרופות שאותם אסור למנוע מסיבות הומניטריות.

      זה שקלים שבבעלות מדינת ישראל.

      בטווח הארוך זה יחיב את החמאס לתלות כלכלית במצרים. מעניין מדוע עד כה נאלץ החמאס להבריח מט''ח במזוודות לתוך עזה במקום להפקידם בחשבונות נושאי ריבית בבנקים מצריים.

      האם מצרים רק מאפשראת להם הברחה לתוך עזה בידיעה שישראל נותנת להלבין את הכסף בגדה ? (ואילו היתה מצרים משאירה את הכסף בבנקים מצרים היו מאשימים אותה במימון טרור ???)

      מדוע ישראל אינה חכמה לפחות כמו מצריים ?

      הגב לתגובה זו

    • העיקר שאתה מבין...

      א, 28/09/07 11:53

      אם היית יודע משהו על היסטוריה צבאית ופוליטית, היית יודע שהרבה פעמים הישגים גדולים הושגו בזכות איום בהפעלת כח, בלבד.
      (למשל טיפולו של קנדי במשבר הטילים בקובה)

      גם מבחינה טקטית, יש מחיר נפשי וכלכלי להימצאות במצב של כוננות שיא והמתנה לתקיפה של אוייב שלא מגיעה - במיוחד כשמדובר בצבא לא סדיר שמונע ע''י פרצי התלהבות דתית.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    שולחים ילדים ונשים?

    שמוקלר, 28/09/07 11:09

    למות?
    זה עפ''י דת האיסלאם?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פואד כמודל לדראון עולם

    מושון, 28/09/07 11:07

    רק להזכיר לברק ,לאחר מותם של עשרות בנים שלנו בג'נין הסביר הפואד בציטוט מדוייק'' יכולנו להשתמש בחיל אויר ונמנענו משיקולים הומניטריים'' .חייב לבוא פה הסבר לשיקולים שלו ,בגללם נהרסו משפחות ישראליות. השיקול המשוכלל היה לא להרוג ''אזרחים שלווים וחפים מפשע''באזור הקרבות .[אין שם אזרחים שלווים]. מי שתומך כמו מי שמבצע .אפשר היה כמובן לתת לאותם שלווים 12 שעות לעזוב ואחריכן למחוק את המחנות הארורים האלו ,נראה שיותר קל לתת לאולי מניר דוד לקבור את בנו סתם ,בגלל שפואד לא רצה עיתונאים ביקורתיים .אני מקווה שלברק יהיה השכל לתת ל''אזרחים השלווים'' להתפנות [דרך מחסום מצופה בישמעלים להגנה על חיילנו ] ואחרי זה ,מי שנשאר מצטרף לשייך יאסין ויאסר ,לבריחה מבטולות שעירות בג'הינאם .מילה על בג''ץץץץ .אם הצבועים האלו היו צריכים לשלוח את הבן יקר להם לעמוד שעה בתנאי חיפוש במחנה פליטים עויין ,נוהל שכן היה הופך לחובה שכל סטייה ממנו פרושה מאסר עולם. אבל בנינו היקרים משרתים -אם בכלל- בפרקליטות הצבאית.

    הגב לתגובה זו

    • דמם של חללי חומת מגן על ידיו של פואד.

      !, 28/09/07 11:55

      פואד, סדאם... שניהם עיראקים ושניהם העדיפו שימותו יהודים מאשר ''פלשתינים''.

      פואד לכלא!

      הגב לתגובה זו

      • פואד לכלא

        פואד לכלא, 30/09/07 08:01

        פואד לכלא יחד עם זהבה.אין מקום למפקירי חילינו

        הגב לתגובה זו

    • תודה. ניתוח נכון (ל''ת)

      muli, 28/09/07 11:56

      הגב לתגובה זו

    • מושון, אתה צודק. זה נכון, עצוב וכואב. מפקירים את אזרחינו. (ל''ת)

      יאיר, 28/09/07 12:00

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ימין-אמיתי זה חיים בן-פסח כנסו (ל''ת)

    רן, 28/09/07 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ''שלל הפתעות''-תוצאה של ''הודנות'' מטופשות (ל''ת)

    סיגל, 28/09/07 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שפנים !!

    daniel, 28/09/07 10:51

    כל פעם שצה''ל ''מבקר'' אצלכם ליום-יומיים......מענין מאוד !....מי שום מה אתם-גיבורי ההתנגדות!!-פשוט נעלמים!! כממש קרבות לא רואים על המסך....אז תפסיקו לז......את המוח !! תהיו גברים ותלחמו -אם אתם חושבים שאתם גיבורים גדולים!! לשלוח 200 מסכנות להתאבד....לפחות איזה כלב ממתין להן שם למעלה !? ערבי נשאר ערבי ! דמיון פרוע לא חסר לכם....אבל מוח כן !!

    הגב לתגובה זו

    • ל 48

      חיים, 28/09/07 12:00

      מחבלים תמיד ''לחמו'' מאחורי גבם של ילדים ונשים. פחדנים.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    על ישראל לפתח יכולת טילים קצרי וארוכי טווח

    משה, 28/09/07 10:51

    רק ע''י מאזן אימה (כמו במלחמה הקרה) ניתן להפסיק את האיום הזה.
    ולגבי המתאבדות - יפה שעה אחת קודם, למה לחכות לטנק - תתאבדו והטנק יבוא אליכן - אני מבטיח!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מפקד המאס המצוטט עושה במכנסיים.

    צפנת פענח, 28/09/07 10:49

    כמוהו גם הסורים המאיימים בסגנון דומה.

    הצרה היא שגם ''מנהיגינו'' עושים במכנסיים ולכן גם הם עוסקים באיומי סרק ולא בהגשמתם.

    אם באמת עומדים לרשותם כוחות כה גדולים ומאומנים ומאות מתאבדות שיעצרו מתקפה משוריינת מאסיבית מדוע אין הם מסוגלים לעצור כלים בודדים.

    ואולם לערבים יש כשרון תעמולתי מעולה. הם יודעים לנצל את חולשתם כדי ''לנצח'' אותנו. הם יודעים שישראל מתנהלת מכוח תסמונת ארבע סמרטוטות. הם יודעים שהשמאל שלנו יעשה הכל כדי להציל אותם ולהרוס את מדינת היהודים.

    איזו סיבה יש לדעתכם לעצומה הבוגדנית של ''אנשי הרוח'' בעיני עצמם הקוראת לממשלה לדבר עם החמאס?

    מה שמניע עצומה כזאת זה חששם (הבלתי מוצדק לצערי) שברקיהו עוד יממש את איומיו וצה''ל יפלוש לעזה. ועוד יתברר שיש פתרון צבאי למורסה ששמה עזה. עוד יתברר שאין שם בוץ לבנוני או בוץ עזתי. וזה אסור שיתגלה חס וחלילה.

    כי אז מדינת היהודים תשרוד ואי אפשר יהיה לעשות לה מה שנעשה לדרום אפריקה, למרות שאין כל דימיון בין שתי המדינות אלא בלכסיקון הבוגדני של השמאל הקיצוני בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ! (ל''ת)

      muli, 28/09/07 11:58

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    העם הפלישתינאי חייב להכחד!!!!

    דרור, 28/09/07 10:49

    הם לא מועילים כי אם רק מחבלים בכל מה שקשור למודרניות ושלום!!!
    יש להכחידם!!!
    אני לא מכיר מנהיג אחד, אפילו ערבי שיבכה עליהם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    העם הפלישתינאי חייב להכחד!!!!

    דרור, 28/09/07 10:49

    הם לא מועילים כי אם רק מחבלים בכל מה שקשור למודרניות ושלום!!!
    יש להכחידם!!!
    אני לא מכיר מנהיג אחד, אפילו ערבי שיבכה עליהם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שרק יתאמו איפה הן-שלא יחכו סתם..

    אני רק שאלה, 28/09/07 10:48

    צריך לצאת לחומת מגן 2

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כהנא-צדק!!!!!!! (ל''ת)

    BaNi, 28/09/07 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ''הסכם עם החמאס עכשיו''... סתתתתתתוווווום !!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    עמוס עוז, 28/09/07 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הם גמרו ליילל? (ל''ת)

    נמאסו לגמרי, 28/09/07 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כהנא-צדק!!!!!!!! (ל''ת)

    BaNi, 28/09/07 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בחמאס נגמרו הגברים והילדים-עכשיו נשים (ל''ת)

    ציפי, 28/09/07 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    על כל מיתעבדת יש לה 72 בטולים. (ל''ת)

    ירון, 28/09/07 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אז תפסיקו לספר לנו כל פעם שילד או

    מיקי, 28/09/07 10:42

    נקבה מוסלמית נהרגים. כולם שם על תקן חומר נפץ, ולא מעניין אותי עם זה בגלל טמטום, פחד או גנים של חיות טרף.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הבא להורגך השכם להורגו..תנו להם בראש...

    מני, 28/09/07 10:42

     

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תקשיבו טוב - ככה נשמעת היסטריה :-) (ל''ת)

    סטודנט, 28/09/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הצרה והמזל שלנו אלו הערבים. לעולם הם יפסידו, כי לא ניתן לעשות איתם (ל''ת)

    :-) שלום, 28/09/07 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ניתוק+מים+כסף+מזון+חשמל ונראה עוד חודש (ל''ת)

    ציוני, 28/09/07 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אין םה לחשוש. הקב''ה עוזר לעם ישראל. למגר את האויב. (ל''ת)

    ירון, 28/09/07 10:36

    הגב לתגובה זו

    • יש מה לחשוש...

      יואב, 28/09/07 11:19

      כשאנשים שמים מבטחם במשהו וירטואלי, ולא מבינים שרק כוחנו, חוכמתנו ואומץ ליבנו הם שימגרו את האויב!

      הגב לתגובה זו

      • הפוך האמונה מחזקת (ל''ת)

        שרית, 28/09/07 13:00

        הגב לתגובה זו

        • האמונה משלה

          יואב, 28/09/07 16:53

          האמונה העיוורת גורמת למאמינים לחשוב בצורה לא רציונלית. כמו שהמאמינים האמינו כי לא יהיה פינוי מעזה בגלל האמונה באל (ובכל זאת היה), כך יאמינו מאמינים אלה כי מספיק להאמין ולהתפלל בשביל לנצח את אויבנו. וזה כל-כך מסוכן!

          הגב לתגובה זו

          • אין חדש באשליות

            נכה, 30/09/07 07:50

            גם חלק ממשפחתי האמין שמישהו מלמעלה יגן עליו והם נספו עם יתר ששת המליונים בשנות הארבעים.

            הגב לתגובה זו

    • תודה לך שהזכרת לנו שהקב''ה שינה את שמו למרכבה 4 (ל''ת)

      נרכבה 4, 28/09/07 11:24

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    כשיהיה מבצע יהיו 50000 הרוגים לחמאס בטוח (ל''ת)

    מישהו, 28/09/07 10:32

    הגב לתגובה זו

    • הם ירמימו ידיים וישחררו את כולם כמו תמיד!!!

      ליאור, 28/09/07 11:52

      מדינת חלם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל מי שמתקרב לטנק ממרחק 30 מטר צרור לחזה

    דודו קים, 28/09/07 10:31

    חיילי צה''ל היקרים , לא צריך לקחת סיכון הקטן ביותר מהחלאות האלו , ואני בטוח שאתם מתורגלים , כל חלאה שמתקרב לטנק ואפילו ממרחק 50 מטר צרור בחזה ללא סנטימנטים , הרי אתם הורגים ג'וקים פאנאטים לא בני אדם אז לא לקחת ללב אלו ג'וקים ולא יותר מיכך
    ,ג'וקים שצריכים להרוג אותם עם קליעים ולא עם פליט כפי שעושים לג'וק שנכנס הבייתה

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא לא בחיסול הג'וקים אחי

      דרור צנחן במיל', 28/09/07 10:59

      הבעיה היא בבלאגן שנוצר אח''כ ע''י ארגוני שמאל שמתעדים או אפילו חברים לפלוגה שמתלוננים.

      הגב לתגובה זו

      • גם ארגוני השמאל האלה הם ג'וקים.

        1234567890, 28/09/07 12:00

        כל שמאלני קיצוני בוגדני שמוכן להגן על מחבל בגופו - צרור לביצים.

        הגב לתגובה זו

    • חולק על עצתך

      נפולאון, 28/09/07 11:09

      לראש ! לראש !!

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    חוץ מהמון עבודה בטפלש לנקות את המתאבדות מהטנק מה המטרה?

    rdfr, 28/09/07 10:30

    לא יודע למה הערבים הם עם כזה טיפש?

    הגב לתגובה זו

    • אולי יהיו שריטות בצבע (ל''ת)

      --, 28/09/07 17:38

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כקצין לשעבר שנלחם ב4 מדינות אוייב

    דרור, 28/09/07 10:29

    אל לנו לפחד מ200 מתאבדות במיוחד שאנו מגינים על הבית.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא יפה לתת להם לחכות... (ל''ת)

    חניבעל, 28/09/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    למה אין איזו תחנת רדיו שלנו שנקלטת שם ומשפילה שם

    דרור, 28/09/07 10:28

    את כל מי שמצייץ? מה הבעיה להשמיץ, לקלל ולהתעסק בנטיותיו ויכולותיו המיניות של כל מנהיג שמעז להגיד משהו נגד ישראל? הרי אצלם הכבוד זה הכל - הם אפילו מפחדים שישמיצו אותם לאחר המוות

    מלבד זאת, אם יש השמצות לא קטנות בלי קרבות, יהיה ברור להם אילו השמצות יבואו אם יהיו קרבות

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''גיבורי האיסלם'' מסתתרים מאחורי נשים..פפפפפכככככככ (ל''ת)

    נעם, 28/09/07 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נפנה לבית דין לפושעי מלחמה

    עכ, 28/09/07 10:27

    לחימה כימית אסורה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    להפציץ מהאוויר ומרחוק, בלי חפים

    מפשע ובלי בלתי, 28/09/07 10:25

    מעורבים. נמאס מצביעות העולם-הפלסטינים הם כת של רוצחים, לא עם ולא נעליים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    SHOVE IT

    אזרח, צפון, 28/09/07 10:24

    כמו שהכותרת אומרת, ידידי, SHOVE IT.
    אתה לא מאיים עלינו, אלא אנחנו עלייך.

    שלושה ימים וראה את עזה הופכת נחלת העולם וגבולנו מתרחב וגבול חדש ניצב לפנינו - גבול סוריה. ועזה? שישאלו אחרי 15 שנה, מה זה? פיתה?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הפצצות מלמעלה ויישור שטחים מלמטה.

    דרך עבודה, 28/09/07 10:24

    כניסות קרקעיות רק לשטחים המיושרים,ולא לישר שטחים בקמצנות,ישור שטחים מסיבי אך הדרגתי,כדרך המילחמה בטרור וייבוש בצת הטרור.
    הטרור חי ויכול להתקיים רק בתוך שטחים בנויים ומאוכלסים שתפקידנו ליישר אותם ולהפכם לשטחים חקלאיים,אין זכות קיום לעזה כשטח מאוכלס,זה הוכח,צריך להסתכל למציאות בעינים ולתקן ולשפר בלי שום ריגשי נחיתות מול העולם הנוצרי האירופי שתומך בטרור הפלסטינאי וברצח יהודים(בעבר הם רצחו בעצמם,כיום הם תומכים ברוצחים)
    העולם יכול וצריך יהיה לעזור ליוצאי עזה להתיישב ולהסתדר במקומות שמתאימים למחיית אנשים שומרי חוק ומוסר.

    הגב לתגובה זו

    • חומר גלם

      חיל הנדסה, 30/09/07 07:43

      עם הריסות עזה אפשר לבנות מזח לנמל חדש

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל זה מיועד אך ורק להפחיד את השמאל ההזוי. (ל''ת)

    מני, 28/09/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    האם הם בתולות. (ל''ת)

    חיים, 28/09/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מפגר זה, יש למרכבה פגז חיצים אחד

    א, 28/09/07 10:22

    שיכול להרוג 200 במכה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ואחר כך בצלם יבכה שפוגעים בנשים... (ל''ת)

    שרית, 28/09/07 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נשים הן לא, אז מה נשאר מלבד להאבד???? (ל''ת)

    ז, 28/09/07 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה טוב להלחם באויב שמוכן למות למען המטרה שלו

    רועי, 28/09/07 10:20

    זה מפשט את העניין ונותן לך ולאויב שלך מטרה משותפת להגיע אליה.

    הגב לתגובה זו

    • חזק. הרגת אותי מצחוק. (ל''ת)

      עומר, 28/09/07 11:22

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    חחח בשעתיים הראשונות הם כבר יתפזרו לכל עבר ויתלוננו על טבח (ל''ת)

    נקרעתי מצחוק, 28/09/07 10:17

    הגב לתגובה זו

    • שעתיים ?

      כ, 28/09/07 17:37

      שעה וחצי שידור של משחק כדורגל לא כולל פרסומות, בפרסומות יתנו להם לנוח.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    יפה! מעתה, כל אישה שמתקרבת אל טנק יש לירות בה ולוודא הריגה

    muli, 28/09/07 10:17

    לתשומת לב כל אנשי זכויות האדם עם השמות השונים: חמאס משתמש בלוחמות בדמות נשים לבושות אזרחית. אין להן נשק ביד, אבל על גופן יש חגורות נפץ רבות עוצמה. יש להניח שיש גם גברים כאלה. ובין הלוחמים יש גם מגויסים בני 12.
    בזאת שחרר החמאס מחיילי צה''ל את כל המגבלות לירות ולהרוג את כל מי שנמצא בטווח 5 מטרים מטנקים או רכבים ישראליים (או מחיילים ישראליים), גם אם הוא אינו נושא בגלוי נשק או לובש מדים.
    הבנתם את זה?
    האם רק 200, או שצריך יהיה להמשיך להרוג נשים פלשתינאיות גם אחר כך?

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת. צריך להודיע באופן רשמי

      מיקי, 28/09/07 10:46

      לנציב זכויות האדם באו''מ שכל אשה ערביה תהיה מעתה בחזקת ''פצצה'' ושלא יברברו לנו על הרג נשים וילדים.

      הגב לתגובה זו

    • חחחחה, קרעת אותי! (ל''ת)

      חחחה, 28/09/07 10:53

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    בעידן הטילים בזבוז משווע של מתאבדי זכר/נקבה (ל''ת)

    אין מענה לצהל, 28/09/07 10:12

    הגב לתגובה זו

    • גם לרובה אין ''מענה'' (ל''ת)

      חוץ מלירות, 28/09/07 10:39

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הפלשתינים אוהבים כנראה לחיות בזבל.מה שנשאר זה לפגוע בהם כל הזמן (ל''ת)

    במנות קטנות ., 28/09/07 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לגיון הפרשים הפולני מצפה לטנקים של היטלר (ל''ת)

    רפי, 28/09/07 10:08

    הגב לתגובה זו

    • מעורר רחמים. (ל''ת)

      ע, 28/09/07 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    עכשיו הם מאימים במתאבדות,,,,,,,,,,,,

    JIM BEAM, 28/09/07 10:08

    שיהיו שהידות לשהידים ,,,אם כן אז הם צריכים יותר מ200
    אם על כל מיתאבד 72 בתולות אז זה לא מספיק

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יימח שמם ושם זכרם

    יהודה, 28/09/07 10:07

    צריך להכנס בהם עם כל הכוח!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אין על אשכנזי - טנקים בעידן גרעיני איזה רדידות מצידו... (ל''ת)

    הוא לא מבין מה, 28/09/07 10:07

    הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה מציע ?

      חי''ר, 28/09/07 17:36

      אתה לא יכול לשלול בלי הצעה נגדית.
      טנק וחי''ר מחזיקים בשטח, מטוסים רק עוקצים

      הגב לתגובה זו

    • שיהיה בעידן הצלחת המעופפת

      אילן, 06/10/07 18:40

      מה זה משנה אין לפלסטינאים נשק גרעיני אז על מה אתה מקשקש ? או שהתכוונתה שיש לזרוק עליהם נשק גרעיני ?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה שאומר שצריך בלי חשבון מהאוויר

    גל, 28/09/07 10:07

    לטפל בהם. בשביל מה להכניס כוחות קרקע אם אפשר לעשות מן האוויר פעולות ועדיף לגבות מהם מחיר ועדיף לשמוע קצת טענות שגם ככה אבו מאזן מתלונן באו''ם מאשר שאנחנו נספוג חלילה נזק ופגיעות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק-להודיע שכל מי שיסתובב בחוץ-יירה

      יום הדין, 28/09/07 11:49

      ומי שרוצה לחיות ובידו נשק-יניח אותו מחוץ לדלתו.להשאיר את חיי חיילינו בראש!!!המוסר -יחכה בצד -אם מהווה סיכון קלוש ביותר לחיי חיילים!!ולצפצף על השמאל המתיפיף והעולם הצבוע!!!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אין בעיה. בואו נוציא את מטוסי הקרב (ל''ת)

    דניאל, 28/09/07 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הצלחת לשנע את עצמך? אותי לא שכנעת.

    אתם פוחדים, 28/09/07 10:05

    תמותו ככלבים ואם זה מה שעושה לכם את זה - אז זה בסדר מצידנו.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חלאות האדם

    אחד שפוי, 28/09/07 10:05

    חייבים להרוג בהם באלפים מידי יום וניכנס בהם בכל העוצמה. ערבים מבינים רק כוח. שלום לא יהיה כאן עד שלא נכריע אותם סופית

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אין בהישג יד 200X72 בתולים בכל הרש''פ (ל''ת)

    כי בגיל 16, 28/09/07 10:05

    הגב לתגובה זו

    • מתמטיקה

      מוטי, 28/09/07 10:50

      חשבון לא נכון

      הגב לתגובה זו

      • התשובה היחידה: הפגזה מהאויר ללא

        מיקו, 28/09/07 11:58

        הבחנה.

        הגב לתגובה זו