• 151.

    צהל שולטהצבא הכי טובה

    שלומי, 13/07/09 18:41

    צהל

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    נקודת שבר בחסות אהוד ברק ושאול מופז

    חנן, 28/05/08 19:18

    המושג ''מפקד'' נרמס,
    המושג ''אחרי'' אחרי מי
    וחבר לנשק -בכלל טעות

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    מעניין שאצלך בלחימה מותר לסרב?!

    דני, 05/10/07 14:50

    ''באותו הרגע יש לך כמפקד שתי ברירות: או להניח את המפתחות על השולחן או להשלים עם ביצוע המשימה.''
    אז בלחימה מותר ''להניח את המפתחות'' אבל כשמדובר במעשה שאינו בגדר לחימה מול אזרחי מדינתך, בני עמך, אזי אסור לסרב?!
    ועוד לגרש אותם ולזרוק אותם לרחוב?! זה מותר?!

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    נמאס מהימין שמנצל כל דברלתקוף את השמאל (ל''ת)

    מי כאן, 05/10/07 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    יפי הנפש רצחו את מדחת יוסוף

    אייל, 30/09/07 16:20

    אני זוכר מה קרה יפה מאוד. המון ענק של חיות אדם הקיפו את המתחם בו הוא גסס, אבל ''בלתי אפשרי'' היה לפזר אותם כדי להיכנס לחלץ. אז זהו, שכן היה אפשרי-בעזרת גשם זלעפות של כדורי גומי ורימוני הלם, מתחלף בירי מקלעים קודם מעל הראשים, אחר כך ברגליים ואז על מנת להרוג, על כל מי שלא הבין את הרמז. אבל אוי ואבוי! אסור! זה ''לא מוסרי''! העולם (הצדיק) יוקיע, ו''בצדק''. נו טוב. מחיר נאות עבור ''צלם אנוש'', המוות של מדחת. לא נורא. אפשר לחיות עם זה. מחיר ''סביר'' כדי לא להרגיז את האו''ם הנאור. מדובר ברצח בדם קר בידי יפי נפש ''רציונלים''.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    ברקי היה ראש ממשלה למופת אל תשכחו (ל''ת)

    נאוה, 30/09/07 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    ברקי היה ראש ממשלה למופת אל תשכחו (ל''ת)

    נאוה, 30/09/07 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    רק מפלגת האבודה תציל אותנו ! (ל''ת)

    חיים, 30/09/07 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    מופז המפקיר אלאומי מפקיר אתכם לאולמרט (ל''ת)

    מאדחת יוסף, 30/09/07 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    דרושים לוחמים חובבי ציון לחיסול הכנופיה (ל''ת)

    ביוזמה עצמית, 30/09/07 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    רק הפגנות המוניות ואלימות של הדרוזים יכולות להביא לפתיחת חקירה

    דרור מרמת גן, 30/09/07 11:00

    אמיתית שתחשוף את האמת הברורה על מה שקרה שם.
    אבל כנראה שהמנהיגות הדרוזית משוחדת באופן כלשהו ולכן היא לא תארגן הפגנות כאלו, ולפיכך לא תערך שום חקירה.
    הממסד השמאלני לא מעוניין כמובן בחקירה, והממסד הימני הרופס עליו אין צורך להרבות בדיבורים.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    כמה שוחד קיבלו המצביעים הדרוזים לברק בבחירות לראשות המפלגה? ברור

    דרור מרמת גן, 30/09/07 10:54

    שאף דרוזי לא היה מצביע עבור ברק, אם לא הייתה שם שחיתות מאסיווית, אבל אף אחד לא רוצה לחקור את זה. לא הממסד השמאלני ולא זה הימני העיוור והרופס.

    הגב לתגובה זו

    • דנינו לא יחקור הוא חלק מהכנופיה

      רק לקרוא, 30/09/07 11:36

      האמיתיים

      ישיבה אחת במשרדו של מזוז, שעסקה בתיק, לא נמחקה עד היום מההארד-דיסק של מזרחי, בעיקר בגלל התנהגותו של דנינו. ''זו היתה ישיבה פורמלית ראשונה בסיפור עם היועץ החדש'', אומר מזרחי, ''ואני ודנינו ישבנו שם יחד עם צוות החקירה והפרקליטות הבכירות. מזוז ביקש מדנינו סקירה כרונולוגית של הפרשה, והפלא ופלא מלותיו הראשונות שאותן שמעתי ישירות לראשונה בחיי היו שאין ראיות בתיק הזה. אני נפלתי מהכיסא! זה בא ללא הודעה מוקדמת. ומזוז אומר לו: אני ביקשתי סקירה, לא סגירה. מזוז רק רצה לשמוע על לוח זמנים, ודנינו גם לגמגם אותו כהלכה לא ידע. היינו בהלם שם כולם. אז אני נבחתי עליו כשהוא אמר את מה שהוא אמר. זה היה קטע הזוי לגמרי כי מעולם לא הבענו עמדה עד אז, לא הוא ולא אני לגבי הראיות בתיק, וחלקנו הסתכם בדיונים עם הפרקליטות בהבאת ראיות וניתוחן שם. מצדי, על המעמד הזה יכולים כולם ללכת להתנשף בפוליגרף. נו, לימים אי אפשר לומר שהעמדה הזאת לא שירתה את מי ששירתה''.

      אתה מינית את דנינו להיות ראש יחב''ל אחריך?

      ''לא. המפכ''ל דאז אהרונישקי. אני רציתי אותו למקום אחר, הוא ביקש לקדם אותו באגף. אמרתי: האיש חסר ניסיון, אני דווקא חשבתי שהוא יכול לשמש כסגן של ראש יאח''ה שזה תהליך הכשרה די ארוך, הוא גם משפטן, לא הכרתי אותו קודם, אבל גם לא היתה לו איזה שהיא עשייה שבגללה הייתי צריך לרקוד הורה. יכול להיות שהבחור מוכשר, אני לא יודע, לא ראיתי את זה''.
      גם כיום מתקשה מזרחי להתפעל מביצועיו של דנינו, שבינתיים טיפס למעלה ומונה לתפקיד ראש אגף החקירות. לאחרונה קרא כי דנינו ביקש לפתוח בחקירה דווקא נגד מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בחשד לשיבוש חקירות. מזרחי: ''קראתי את זה, וממש סמרו שערותי מעצבים. פתאום יש גיבורים גדולים? פתאום יש אומץ לב? לא ראיתי שאומרים: תביאו לנו את החומר הקשור לראש הממשלה כדי לחקור. איך אתם מוציאים אמירות כאלה החוצה? זה התפקיד של משטרה? לשחק לידיים של היריבים? את מי אתם משרתים פה?''

      בסופו של דבר בפרשת האי היווני, קיבל מזוז את עמדתו של דנינו, וסגר את התיק נגד שרון מחוסר ראיות.

      ''כשהתפרסמה חוות הדעת היה צריך הרבה אקונומיקה לשפוך לחומר החקירה, כדי שכך ייראה הדו''ח. מי שמכיר את החומר, לא בדיוק זיהה אותו בדו''ח היועץ. היועץ מצטט למשל עד שאומר שלקחו את גלעד שרון לעבודה בגלל כישרון, אגב, כשמדברים על כישרון, תמיד הייתי שם מקף: כי-שרון. אבל אם תקרא את המשך המשפט של אותו עד תמצא שהוא מוסיף שכל עניין ההתקשרות עם אפל היה מופרך מבחינת גובה התשלום. ואני שואל את מזוז: למה אתה לא הולך עוד שתי שורות קדימה? למה הוא לא נותן אותן לציבור? איפה כל התמונה ההיא שבאמת החרידה אותנו? אז זה שסגרו, ניחא, ואני בוודאי לא בסטטוס להשיג על זה. אבל איך שסגרו היה סימן דרך בהיסטוריה של מערכת אכיפת החוק''.

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    להזכירם! מח''ט שכם באותם ימים היה יוסי אדירי ולא גל הירש

    עופרי, 30/09/07 10:43

    גל הירש היה מח''ט בנימין ומפקד אוגדת איו''ש היה בני גנץ. אלוף הפיקוד היה יצחק איתן והרמטכ''ל מופז.

    הגב לתגובה זו

    • ורה''מ ושר הבטחון- אהוד ברק (ל''ת)

      איתמר, 30/09/07 13:37

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    התבוסה בצפון הייתה מכוונת עי אולמרט ומפעיליו רק לקרוא עדויות על

    סירוס צהל ועדות, 30/09/07 10:34

    לטענתו, במאמציו לסכל את הנסיגה החד-צדדית מלבנון התבטא בנושא גם בפורומים ציבוריים ואף בפורומים בינלאומיים. ''הרקטות, אמרתי, פה נמצא הנפץ שיכול להצית את המזרח התיכון כולו. אני אפילו כתבתי את זה בספר שפרסמתי בשנת 2002. אמרתי שעוצמת הכוח של חיזבאללה כל כך גדולה שהם לא יעמדו בפני הפיתוי להפעיל אותה באיזשהו יום וביום שהם יפעילו אותה לא תהיה ממשלה בירושלים שתוכל לספוג את זה לאורך ימים וכדי לעקור את הדבר הזה נצטרך לחיכנס קרקעית ועמוק... דבר שהיה בניגוד לכל תחושות הבטן של הפוליטיקאים הישראלים שאמרו לבנון - לא עוד''.

    ''התובנה שזה בלתי נמנע היתה נחלת כל הדרג הצבאי הבכיר ואני חושב שבאיזשהו מקום גם הדרג המדיני שפקד עליו'', העיר, ''ואם לא, בכל אופן בדרג הצבאי זה היה ברור: בלי מבצע קרקעי גדול את העסק הזה אי אפשר לחסל''.

    לשאלת חברי הוועדה מדוע בסופו של דבר לא בוצעה אותה פעולה קרקעית נרחבת במלחמת לבנון השנייה כבר מן השלב הראשון של הלחימה אמר סנה: ''לי לא יכול להיות הסבר הגיוני מדוע לא הלכו לפי מה שהיה ברור לכולם, שאם לעשות -אז לעשות כך...''

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    בגידת ברק בצד'ל הרבה יותר חמורה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ואתם שתקתם, 30/09/07 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    50 מיליארד שקל לשנה זה הרבה לשדוד לכנופיית ברק

    מתי תתעוררו, 30/09/07 10:30

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    שרי האבודה אומרים שחייבים להיות בממשלה אם רוציםשהמפלדה לא תפשוט רגל

    למלא את הקופה, 30/09/07 10:28

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    מדוע אהוד ברק היום הוא שר ביטחון ?

    פקק תנועה, 30/09/07 08:17

    המיקרה השל מדחת יוסף. משול לחטיפת חייל ישראלי שניפטר בשבי האויב י........ מה יקרה אים יקרה עוד מיקרה כזה .היכן פרסום הפקת לקחים מסיפור מזעזע זה .?

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    למה שלא תחקור באותה הזדמנות את פציעתו הקשה

    עיתונאי מטעם, 30/09/07 06:00

    של החבלן הדרוזי סולימאן חירבאווי ע''י אנשי המחתרת היהודית בכוונה תחילה ובדם קר?

    בתור פרס שוחררו אנשי המחתרת מכילאם בטרם עת ע''י חנינה מהנשיא.

    ואילו חירבאווי שאיבד את מאור עיניו כתוצאה מהפציעה נשאר עיוור גם כיום.

    http://www.rashut2.org.il/production_page.asp?pgID=17457

    ולעניין מדחת יוסף. ועדת חקירה של צה''ל בראשות אלוף יורם יאיר קבעה שצה''ל נהג כשורה וכי חילוץ פצוע אחד היה גובה הרבה נפגעים.

    חבל רק שהוועדה לא גינתה את הטירוף של לשמור על קבר יוסף ע''י כח קטן של אנשי מג''ב בתוך אי של ערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    מה אתה בדיוק רוצה מהעם???????

    125 - 127, 30/09/07 05:46

    מי שרוצה להשמיד אותנו זה לא ברק. לא שברק צדיק. הוא קיבוצניק לשעבר שיש לו יותר מן המשותף לאימלדה מרקוס מאשר לחוזי המדינה ומנהיגיה הציוניים האמיתיים. אז ברק גנב - הוא הראשון והיחידי? אם נושמד חו''ח, זה לא יהיה בגלל ברק, זה יהיה בגלל שנאה, שהצטרפו אליה אפילו אחינו הגנטיים, נטורי הקרתא. השנאה נוראית, הרסנית, קטלנית.
    משום מה, יש לי תחושה שבך נושבת רוח של קנאה בברק. טוב, הבחור מהקיבוץ, ופתאם בשנות ה-90 טעם את מתיקות הכסף. צבע הכסף אצלו כצבע הדבש. זכויות גז, מצנחים ואולי אף פצצות מסתוריות.
    מזוז עדיין בתפקיד? שיחקור.
    אנחנו טפשים - נו, קורות טעויות גנטיות. לא הושמדנו 5000 שנה - למה דווקא עכשיו???????????

    הגב לתגובה זו

    • מי שקנה את ברק קנה גם את בטחון ישראל ואץ היכולת להשמיד אותנו

      מתי תתערר, 30/09/07 10:19

      בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

      אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

      דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

      הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

      השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    כותונת יוסף המדממת.מדחת יוסוף,לא אשכח ולא אסלח.

    עלאם עאקל, 30/09/07 05:21

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=994534

    http://www.nymrod.info/l112.html

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1025191

    בְּגַדְתֶּם בִּי עוֹד פַּעַם, כְּמוֹ בָּעֵת הַהִיא,
    מְכַרְתֶּם אֶת חַיַּי לְרַחֲמֵי אוֹיֵב,
    וּבַחֲלוֹם רָאִיתִי אֶת קִצְּכֶם קָרֵב.
    וְהִנֵּה מָה רָצִיתִי, לִהְיוֹת לָכֶם כֻּלִּי.
    אֵיךְ יֶאֱסֹף הָאֱלֹהִים אֶת חֶרְפַּתְכֶם.

    בָּאוּ קְצִינִים, נִלְעָגִים בְּכִרְסָם,
    נָתְנוּ פְּקֻדּוֹת, הִזְנִיקוּ מַסּוֹקִים,
    חָשְׁבוּ עַל הַפֶּנְסְיָה וְהִרְכִּינוּ רֹאשָׁם,
    קָרְאוּ לְרָג'וּבּ בּכֶּסֶף שְׁקַּלִּים
    לְהַצִּיל אֶת יוֹסֵף הַהוֹלֵךְ וּמֵת.

    הָיוּ לְחָשִׁים, עָפוּ שְׁמוּעוֹת
    וְרָקְדוּ עַל קוֹבְעֵי לוֹחֲמִים
    כִּי אָמְרוּ הַקְּצִינִים, מֵהֶם גַּם בְּכִירִים,
    אִם נִפְרֹץ יֵהָרְגוּ עֲרָבִים רָבִים
    וְכָל הָעוֹלָם יִבְעַר עַד הָעֶרֶב.

    לֹא תָּמִיד זֶה קָדוֹשׁ לְפַנּוֹת פְּצוּעִים,
    אִם נְחַכֶּה כָּאן עַד שֶׁיּוֹסֵף יָמוּת
    יְנַצְּלוּ מֵאוֹת, וְאוּלַי אֲלָפִים,
    גַּם אֵין לוֹ אַבָּא בַּעַל הַשְׁפָּעָה,
    וְאַחַר כָּךְ נָגִיד שֶׁמֵּת בִּגְבוּרָה.

    הַחוֹבֵשׁ אֶת דָּמוֹ שֶׁל מָדְחַת נִגֵּב
    וְקוֹל יוֹסֵף הַקַּדְמוֹן בְּקֶשֶׁר נִשְׁמַע:
    יוֹסֵף אָחִי, אִתִּי בַּקֶּבֶר נִטְמַן,
    וְקָבוּר פֹּה אִתָּנוּ גַּם
    שְׁלוֹם נַפְשְׁכֶם לְעוֹלָם.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד אנחנו מתביישים

      גרשון, 30/09/07 05:57

      ורק נוכל להבטיח לתקן, ולא עוד נסמוך על זרים להגן על עצמינו או לחלץ את חיילינו ובני בריתנו הדרוזים (וכל זה בהנחה שהשמאל הארור לא יפריע).

      הגב לתגובה זו

    • סליחה ומחילה ממשפחת מאדחת יוסף (ל''ת)

      עם ישראל, 30/09/07 10:23

      הגב לתגובה זו

    • למה הדרוזים לא יצאו ולא יוצאים להפגנות אלימות בדרישה לחקור את הנבלה (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 30/09/07 11:03

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    הכל מסחרה, קומבינה ויד רוחצת יד (ל''ת)

    #127 הנכבד, 30/09/07 02:54

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    מדחת יוסוף

    דני, 29/09/07 22:16

    מי זה הרס''ן שהיה לו אומץ לשאול שאלה זו ומה לקח 7 שנים לפנות בישירות לברק ולחבר מרעיו שרק התקדמו מאזץ כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    בושה לצבא שברק ומופז עדיין בתמונה

    אריה, 29/09/07 21:35

    מי שהפקיר חייל אינו ראוי להמשיך ולהתקיים בציבור - אלא בדרך אחת - כתמרור גנאי ענק למה אסור לעשות.
    כקצין (מיל) בצנחנים - מאותו היום הפסקתי להגיע למילואים וכמוני עוד חברה.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    שדרות עדיין מופקרת עי מר בטחון שהומלל עי שלאף ונציגו בישראל שבס

    עם טפש יושמד, 29/09/07 21:33

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    בגד בנאווה בחייליו בצאלים במאדחת יוסף בצד'ל ובמדינת ישראל תמורת

    עמלות הגז, 29/09/07 21:31

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

    • שותק

      מצנח, 30/09/07 05:33

      שששששששש שתיקה.

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    ברק בוגד בכם יום יום עם עמלות הגז !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    עם טפש יושמד, 29/09/07 21:28

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

    • TODA

      TODA, 30/09/07 02:50

      TODA

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    צבא שמגרש יהודים אין לו זכות קיום ולקאפו הפיקודי המבצע עוד פחות !!!

    שלם תשלמו, 29/09/07 21:26

    גורמים בימין חוששים כי צה''ל והמשטרה מתכננים להכות מתנחלים שיגיעו מחר (יום א', 30.9.07) לנקודת ההתנחלות החדשה נופי חשמונאים בבנימין. זאת בעקבות הוצאת צו שטח צבאי סגור על האזור, צו אשר אוסר על כניסת עיתונאים למקום על אף שלא הוצא בעקבות התרעה ביטחונית ספציפית.

    בצו שנחתם ביום שישי (28.9.07) על-ידי מח''ט מכבים, אל''מ איציק תורג'מן, נכתב כי חל איסור על כל ישראלי או זר להיכנס לשטח או לשהות בו וכן חל איסור שהייה בשטח של גורמי תקשורת ישראלים או זרים.

    ''תוקפה של הכרזה זו מיום ו' 28.9.07 שעה 06:00 ועד ליום ו' 5.10.07 שעה 06:00'', צויין במפורש בצו. עובדה זו מעידה כי לא מדובר בצו שהוצא בשל התרעות ביטחוניות. זאת בניגוד לכך שבעבר מנע צה''ל מגורמי תקשורת להיכנס לחורבות ההתנחלות חומש שבצפון השומרון בטענה שקיימת התרעה ביטחונית המסכנת את חיי העיתונאים.

    יש לציין כי גם אז מחו חברי כנסת מן הימין ובראשם ח''כ אריה אלדד על איסור כניסת גורמי התקשורת לחומש וטענו כי מדובר בניסיון של הצבא להסתיר את העובדה שמתנחלים נמצאים בחומש כבר יותר מחודשיים.

    אורית סטרוק, מארגון זכויות האדם ביש''ע, טוענת כי החלת הצו גם על גורמי התקשורת יש בה בכדי לעורר חשש כי בכוונת צה''ל והמשטרה לנקוט בשטח בפעולות ובדרכי פעולה אותן הם מעדיפים להסתיר מעיני התקשורת.

    ''ידוע, שנוכחות של צלמים באירועים מעין אלה יש בה בכדי למנוע או לפחות למתן ולמזער באופן ניכר את האלימות המשטרתית, ומאידך-גיסא צילומים שבוצעו ע''י עיתונאים בשטח סייעו לא פעם באיתור ובהפללת שוטרים אלימים. לאור זאת, נאמר במכתב, הרי שיש במניעת הסיקור התקשורתי גם משום שיבוש הליכי חקירה ומשפט'', אמרה ל-Nfc.

    עוד ציינה כי באותו אזור ממש מתקיימות מדי שבוע הפגנות אלימות של גורמים מן השמאל הקיצוני בשיתוף עם ערבים כאשר הפגנות אלימות אלה מהוות באופן קבוע הצגה תקשורתית.

    במכתב ששלח ארגון זכויות האדם ביש''ע למפקד פיקוד המרכז, אלוף גדי שמני, נכתב כי אין להפלות בין מפגיני הימין למפגיני השמאל שיכולים להפגין לעיניה הגלויות של התקשורת. עוד התבקש אלוף הפיקוד להורות למח''א מכבים לבטל את הצו שהוציא בכל הנוגע לעיתונאים ואנשי תקשורת, ולאפשר סיקור מלא של הארוע, גם ובעיקר אם מדובר באירוע המוגדר כבלתי חוקי ואשר צה''ל והמשטרה נערכים לסכלו. ''גם סיכולן של הפגנות בלתי חוקיות מן הראוי שייעשה על-פי החוק וכללי הדמוקרטיה'', הדגישה.

    מצה''ל נמסר כי לאחרונה הובא לידיעת מערכת הביטחון כי בכוונת גורמים שונים להגיע ביום א' 30.9.07 למספר מוקדים ברחבי יהודה ושומרון, במטרה ליישבם. ''צה''ל ומשטרת ישראל מבקשים להדגיש באופן חד-משמעי כי לא ניתן היתר לפעולה זו ואין בכוונת הגורמים המוסמכים להתיר פעולה זו. לצורך שמירת הסדר הציבורי והביטחון יוכרזו השטחים הרלוונטיים כשטח צבאי סגור. כל גורם שיהיה מעורב בהגעה למוקדים אלו, מארגני האירוע, כל מי שיסייע בהסעה או בדרך אחרת, ומי שישתתף באירוע יבצע עבירה פלילית''.

    יש לציין כי עד כה הוצא צו שטח צבאי סגור רק על אזור אחד מבין חמשת האזורים שעליהם דובר ביחס למאחזים החדשים שיקומו ביום א' אך מתגובת צה''ל משמע שייתכן בהחלט שיוצאו צווים נוספים הנוגעים לאזורים אחרים בשומרון וביהודה

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אהוד ברק, בן אדם מטומטם אגואיסטי ונפוח מעצמו

    יצא לפגוש אותו, 29/09/07 19:37

    ברק היה זה שהמציא את שיטת הצבא ה''קטן וחכם'' שהיום צריך להשקיע ביליונים בשביל לתקן את הנזק שהא ושיתתו עשו.
    הן אדם נפוח מעצמו לא סיבה וקודם כרגיל על פי ליקוקי תחת ודעות פוליטיות כולל איתוריו

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    הסבר בבקשה!!!!!!!! (ל''ת)

    ל- מצנח 66, 29/09/07 18:29

    הגב לתגובה זו

    • שתיקה

      מצנח, 29/09/07 18:50

      שתיקה

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    את ועדת החקירה בראשות יורם יאיר שטענה שצהל פעל כיאות בהפקרת מדחת (ל''ת)

    זוכר ולא שוכח, 29/09/07 17:02

    הגב לתגובה זו

    • יה יה גם תקע סכינים בגב מפקדים לוחמים במלחמת לבנון 2 (ל''ת)

      יה יה שרלטן, 29/09/07 20:47

      הגב לתגובה זו

    • במלחמת לבנון יה יה נמנע במכוון מתחקור קרבות מוצלחים!

      רצה להדיח על, 29/09/07 20:50

      זו שרלטנותו של יה יה - בושה לצהל שככה נראה אלוף בדימוס

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    מדחת ז''ל בסה''כ עוד 1 מ-1000 גופות שרמס ברק לקידומו (ל''ת)

    רק עוף דורס?, 29/09/07 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    ברק ברחן ומפקירן סידרתי מהחוה הסינית צאלים הבריחה מלבנון ומאדחת יוס (ל''ת)

    אהוד ברח, 29/09/07 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    ברק מעולם לא לקח אחריות על אף פשלה שלו. (ל''ת)

    יודע, 29/09/07 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ההורים שלו התחננו לדרוזים (המערכניקים)

    קיקו, 29/09/07 11:32

    שלא יצביעו לברק ובכל זאת הכתירו אותו. לא רק אנחנו צריכים להקיא את ברק ומופז גם הדרוזים שנותנים תמיד רוב למפלגת העבודה.אבל שוב התקשורת לא רוצה להפריע לברק כי האלטרנטיבה היא ביבי שנוא נפשם שנבחר חוקית ודמוקרטית מיד אחרי רצח רבין.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מדחת יוסף

    כ-נ, 29/09/07 11:08

    שכל אחד יחשוב שזה האח שלו ולא משנה אם הוא דרוזי או יהודי

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    ברק הוא תלמידו הנאמן של רבין

    טימטום שמאלני, 29/09/07 10:01

    ברק סמך על ג'יבריל רג'וב שיחלץ את מדחת יוסף, כמו שרבין סמך על ערפאת שיילחם עבורנו בטרור וכמו שרבין אמר בזמנו: אני סומך על ערפאת שיילחם בטרור בלי בג''ץ ובלי ''בצלם'' - אימרה שהתקשורת ניסתה אז להצניע בכל מאודה.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    ברק לא מבקר בשדרות מאותה סיבה שהוא לא עונה על מדחת יוסף (ל''ת)

    סתם חריין, 29/09/07 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    כשלון של מפקדי סיירת מטכ''ל

    זאן-קרית שמונה, 29/09/07 09:42

    בזמן הארוע ראש הממשלה ושר הבטחון היה אהוד ברק ''האבו נפחא'' הגדול של סיירת מטכ''ל,הרמטכל וסגנו בוגי יעלון היו מפקדים בסיירת מטכ''ל,החמור ביותר שבוגי היה קודם אלוף הפיקוד והכיר כל סמטה ובית מסביב לקבר,אבל לא עשה עם זה כלום,אני כיוצא מג''ב ששומע סיירת מטכ''ל יורק שלוש פעמים ,כגמול לחבורת האפסים הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    ===========מי שיבחר בברק והשמאל הוא פושע================== (ל''ת)

    ברק=כישלון, 29/09/07 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    מה לי וחלוץ חייל ערבי דרוזי-שגבריל רגוב יחלץ אותו (ל''ת)

    ברק החכמולוג, 29/09/07 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    ברק חייב בתשובות לארוע,ידוע שהכל שם נמרח וטוייח כמיטב המסורת המטכלי (ל''ת)

    מיקי, 29/09/07 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הכשלון של חגי מרדכי בפיקוד בכלל כה צורבת-אף יחצנות לא תועיל

    ארוע דו''צ חברון, 29/09/07 09:24

    הבחור נפסל מפיקוד לעד שנת 2009 אבל קפלינסקים למיניהם הבריון הגדות קפלן ואחיו הקמ''ן ממשיכים לדחוף את הנפל הזה, גולנציק מוסווה לכל תפקיד מזדמן.
    הגדיל לעשות מרדכי כשהשמיץ את מפקדיו במלחמה האחרונה.
    החשבון בסוף הרי ייסגר עם כולכם וינוגרד או הציבור או סתם אלוהים...

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ברק מופז האם זה נכון?

    רפי, 29/09/07 09:15

    שולמית אלוני חושפת:
    חייל ניסה לחלץ את מדחת יוסוף ונעצר
    לדבריה, חייל שניסה לחלץ את יוסוף בקבר יוסף בשכם הושלך ל-28 ימי מחבוש

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מומלץ לקרוא את הדו''ח של סא''ל חייקוב על הבזיון,קישורית בפנים.

    הצד האפל, 29/09/07 01:57

    http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?folderName=madchat&EntryId=247586

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חיליים תהיו גברים.......

    יוסף, 29/09/07 00:51

    מי שיודע שיש חייל שצריכים לחלץ אותו שלא יחכה עד שיקבל פקודה שיהיה גבר יקח אחריות ולכנס בלי לחכות לפקודה משום אחד וכך היה צריך להתנהג במקרה של מדחת יוסף לכנס ולחלץ אותו.......

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק,אחי....

      אברהם שוורץ, 29/09/07 08:27

      צריך לדפוק את כל המוסלמים הקיצונים.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    נמאס מהליכודניקים והזוהמה שהם משפריצים לכל עבר. (ל''ת)

    די, 29/09/07 00:45

    הגב לתגובה זו

    • אתה אומר שדמו של חייל צהל שמת בגלל ברק מזוהם ? (ל''ת)

      יואל, 29/09/07 09:26

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    בוחבוט הכתיבה שלך חבוטה,קופצנית וחסרת סדר לוגי,נא להשתפר (ל''ת)

    מאוכזב בוחבוט, 28/09/07 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    למה

    סמל יוסי, 28/09/07 23:30

    למה נטשו את מדחת יוסף לדמם למות
    כשבקלי קלות היה אפשר לחלץ אותו

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אמיר, איזה שמלה לבשה אנג'לינה ג'ולי אתמול אחה''צ ?

    חשוב ביותר, 28/09/07 23:30

    זה נכון שברק שלח לה זר שושנים אדומות ?
    יש גם שמועה שקצין בכיר מאד יוצא עם דוגמנית צמרת בלונדה שהיא אלמנתו של מיליארדר מפורסם שנפטר בגיל 99 והוריש לה את היכטה המפוארת שלו.
    בחייך אמיר, על תשאיר אותנו במתח. כתוב מהר.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    הליקוק התורן לחגי מרדכי הנפל-שיווק ויחצנות עצמיים (ל''ת)

    וינו, 28/09/07 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אהוד ברח צפה מהר המשקיף על שכם וניסה לתקשר עם רגו''ב שיחלץ את מאדחת (ל''ת)

    מפקירן סידרתי, 28/09/07 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    חלוץ וממשיכו אשכנזי ממשיכים לבגוד במפקדים לוחמים-ראו מלחמת לבנון... (ל''ת)

    חרפה עליהם..., 28/09/07 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מה נזכרתם במדחת יוסוף פתאם? כחלק ממשבר ערכים מתמשך בצהל? (ל''ת)

    בושה, 28/09/07 22:02

    הגב לתגובה זו

    • נכון! כיום ממשיכים לבגוד במפקדים שהופקרו ע''י פרץ הבוגד (ל''ת)

      בושה, 28/09/07 22:48

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    מגיבים 81 82 83 ספינרים של ברק? (ל''ת)

    חפץ חיים, 28/09/07 21:59

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לכולם

    רובד, 28/09/07 21:55

    ..זה לא משנה אם מדחת הדרוזי או משה היהודי הופקר .
    מה שכן משנה שחייל צה''ל הופקר..ומי משלם על זה ..האנשים הפשוטים ..אני מכר טוב של המשפחה ועד היום לא קיבלו תשובה מספקת על מה שקרה שם.
    אני בתור חייל ותיק מהסס לשרת יותר..לא רוצה להיות מדחת יוסף או גלעד שליט או ואו ואו.....ורשימה ידועה.
    המקרה של מדחת עבר ואין דבר שיחזיר אותו .מה עם גלעד ושני החיילים שכל המדינה חיכתה שישוחררו....
    מי שכן השתחרר זה רק המחבלים דיראני עוביד כל האסירים הפלסטינאים ועוד מעט סמיר קונטאר ואנחנו מי שחררנו..........
    אני לא מתפלא שאנחנו חיים באיום למה האויב כבר תפס את נקודת החולשה של כוווווווווווווווווולנו.......................ו

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    עד מוות

    חייל ותיק, 28/09/07 19:56

    עד היום אני לא מבין כיצד שאול מופז ואהוד ברק, שהיה אז ראש הממשלה, נתנו יד להפקרתו של חייל ישראלי, והניחו לו לדמם עד מוות.
    הם הפכו את צה''ל לבדיחה.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    תסמונת מופז

    מושון, 28/09/07 19:13

    כבר שנים שאני לא מחמיץ הזדמנות הזכיר לבלוגרים את עליבותו של מופז בהפקרת מדחת יוסף .אילו קראו לו מופז יוסף זה היה נגמק אחרת .אין לי ספק שהחייל בשטח חייב לדאוג לחהריו ,פשוט אין על מי לסמוך. המוטו שלי בזמנו לגבי פתיחה באש היה אחד ''עדיף בית סוהר על בית חולי או קברות .'' ברק ומופז הפקירו את החייל הדרוזי לא בגלל הלאום שלו ,אלא כדי להראות אנושיים .לו התבצע אז מרחץ דמים בשכם היה מדחת איתנו .ובשכם היה שקט.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    צהל והמפקדים

    רפול, 28/09/07 18:50

    המשבר החל כאשר צבא העם נהיה צבא פוליטי .
    צבא שמפקיר את החייל למות בידי האויב לפי הוראת הדרג הפוליטי.
    צבא שהורס את בית ישראל ומפנה יהודים מביתם לפי הוראה של דרג פוליטי.
    צבא שרודף אחרי היהודים ביהודה ושמרון והורס את ביתם לפי דרישת הדרג הפוליטי האם זה תפקיד של צבא העם ???
    מדוע המשטרה שהיא זרוע של שמירת החוק לא מטפלת בנושאים שלצהל אסור לעסוק בהם.
    במידה ולא תהיה הפרדה והצבא לא יגן על הגבולות בלבד המצב יחמיר שבעתיים.

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל פוליטי

      מי, 28/09/07 20:45

      אני מקווה שיוחלט ששום גנרל לא יכול לעבור לפוליטיקה, אלא 10 שנים אחרי שיחרורו מהצבא.

      לא רוצה שיתחילו את מסעי הבחירות שלהם = הכשלת היריב הפוליטי כשהם במדים, וחיי ילדינו בידהם.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    אחי אחי אחי צעק אז הפצוע אך לא שמע

    דבקות במטרה, 28/09/07 18:18

    מילה מ החובש...
    חוסם עורקים חבישה ומורפין, לקשר,ולהמשיך בלחימה, אחרת רק נספוג עוד נפגעים.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מדברי הרמטכ''ל, רב-אלוף שאול מופז: ''... עם כל הכאב: לא הייתה כאן בעי

    אחשלו, 28/09/07 18:17

    מי ששיקול דעתו לא עומד במבחן המציאות וטעותו עולה בחיי אדם ,גם אם הם דרוזיים ,צריך ללכת הביתה.
    מופז וברק זה אתם...

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ברק בדפי ההיסטוריה כישלון ולדראון עולם (ל''ת)

    מרצה בכיר, 28/09/07 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בגילו של ברק לא ניתן לתקן דבר ומסוכן הוא לישראל (ל''ת)

    רועי, 28/09/07 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    נושא ה''פינוי בכל מחיר'' יצא מזמן מפרופורציה

    וטרן, 28/09/07 17:39

    באירועי המנהרה בשנת 1996, נהרגו 5 לוחמים בחילוץ מקבר יוסף.
    כל הניסיון להלביש על אירוע בודד, טרגי ככל שיהיה, את כל תובנות המלחמה, מחטיא את המטרה, ומראה בדיוק את סילוף הערכים שהוביל לכשל בלבנון.
    חילוץ פצועים חשוב ביותר, אבל תמיד (!!!) במקום שני אחרי ביצוע המשימה.
    כששמעתי את סיפורי הצלשים בלבנון 2, 90% עסקו בחילוץ. איפה המשימה? סולם הערכים המעוות הזה, הוא שהביא בין היתר לכישלון בלבנון. כישלון של דור, שהיה רגיל למשימות דה לוקס, שאפשר לדחות ביצוע המשימה בשבוע, אם אין מספיק מודיעין, או יש חשש לנפגעים.
    לצערי זה חלחל מלמעלה למטה. לראות את פרצוף תשעה באב של אפי איתם אחרי בינת ג'ביל (שמונה הרוגים), זה להבין, שבטח למ''פ או סמל בשטח, זה נראה כאסון שמתיחסים אליו כאל אירוע מכונן, ולא כאל אירוע קטן במערכה גדולה.
    צריך לומר ללוחמים את האמת: ביצוע המשימה קודם לכל. בחשבון סופי, זה מבטיח פחות נפגעים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון בתיאוריה

      חיים, 28/09/07 19:43

      בפועל כולם יודעים שאחרי שתיגמר המלחמה (שאיננה מלחמת קיום) מה שישאר זה מי היו הפצועים וההרוגים . המשימה ממילא תישכח ותהיה זיכרון עמום בהיסטוריה .

      מה שחשוב שכל החברים מהפלוגה יחזרו הביתה בשלום למשפחה ולילדים , ולא הגנה על המוני משתמטים ובעלי הון מושחתים ....

      הגב לתגובה זו

      • חיים צודק

        גם לי אין אומץ, 28/09/07 20:53

        וחבל שצריך אומץ, כדי להעיז אמת פשוטה.

        לאנשים שיש להם אומץ בקרב, צריך שיהיה להם יותר אומץ לעמוד מול מנטרות מטופשות .

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    מה קרה לכם, מכינים את הקמפיין של ברק?

    דרורה, 28/09/07 17:36

    אוי לבושה ואוי לזכרון הקצר... מי שקבע שיש להסתייע בג'יבריל רג'וב לא היה אחר אלא אהוד ברק, שר הבטחון דאז. צה''ל רצה להכניס כוחות פנימה לשכם, אבל הדרג המדיני מנע זאת מהם.
    אוי לתקשורת שהיא בעצם כולה תשקורת - עיוות ההיסטוריה ורצון מעוות לסלף את העובדות בשביל לנקות שוב את מר טפלון (אהוד ברק) שהבזיון לא יגע בו. אבל לנו הציבור יש זכרון ארוך מכפי שנדמה לכם.
    הפאשלה כולה על כתפי ברק ואל לכם להכפיש את צה''ל שביקש, התחנן, דרש ולא נעתרו לו!!!

    הגב לתגובה זו

    • חוסר תגובה

      דני, 28/09/07 19:55

      התגובה העלובה של ברק אחרי הלינץ ברמאללה אומרת הכל אם הייתה מיד תגובה הולמת אפילו עם עשרות נפגעים האינטיפאדה היתה נגמרת באותו היום ולא גובה אלפי הרוגים אין ספק ברק ידע לבצע הוראות אבל עלוב בקבלת החלטות

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    ומה עם 13 הרוגי השייטת בתקופת ביבי

    שושו, 28/09/07 17:24

    שנשלחו בלחץ מסיבי של ביבי המדליף ללא מחשבה תחילה ,כשהיה ראש ממשלה , בזמן שהחיזבאלה היה בכוננות ספיגה \\!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מהו המכנה המשותף? (ל''ת)

      איש הטפלון, 28/09/07 18:35

      הגב לתגובה זו

      • אין מכנה משותף אמיתי! פשוט נמאס מהצעקנות של ליכודניקים בורים.

        עין, 28/09/07 23:05

        הרעיון הוא שכמו שהליכודניקים הבורים טופלים על ברק (שהיה אז ר''מ) את אשמת מותו של מדחת יוסף, כך ניתן להכפיש גם את ה''מנהיג'' נתניהו.
        פשוט עד היום אף אחד לא רצה לרדת לרמה הירודה של הליכודניקים. אבל כמה אפשר לשתוק מול הדמגוגיה והגסות של משתמטי הליכוד.
        למען הדיוק: לא כל הליכודניקים השתמטו, יש גם כאלה ששרתו בצה''ל כש''ג, אפסנאים, טבחים וכדומה.

        הגב לתגובה זו

        • ממש לא! לא כולם ליכודניקים. (ל''ת)

          מצנח, 29/09/07 03:23

          הגב לתגובה זו

        • לא טופלים על ברק. מזכירים את העובדות שהתקשורת מנסה להסתיר, זה הכל. (ל''ת)

          בלי קשר, 29/09/07 12:41

          הגב לתגובה זו

  • 85.

    אין תשובה לעולם.

    נתן.ש, 28/09/07 17:01

    לעולם לא תנתן תשובה למה שקרה בקבר יוסף,קרה מקרה הנוגד את אבן היסוד בצה''ל.לא מפקירים חייל ,ובטוחני כי מקרה דומה לא יחזור לעולם על עצמו.על מה שקרה שם ומי אשם בליקוי המאורות,על זה היו חייבים להקים ועדת חקירה.במלחמת לבנון השניה,חיילים הקריבו עצמם למען הצלת חבריהם.איני זוכר בדיוק ,מי האשמים באירוע הקשה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    בזיון שסימן את תחילת השבר בצהל

    דן, 28/09/07 16:54

    צהל הפקיר חייל בשטח עויין
    צהל הפקיר את השבויים
    ההנהגה אשמה

    הגב לתגובה זו

    • פשוטו כמשמעו (ל''ת)

      כואב ונמאס, 28/09/07 18:03

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    העניין שעמד בבסיסו של אי חילוצו של מדחת

    יניב, 28/09/07 16:40

    יוסף ז''ל הוא לא פחד של קצינים או אדישות חלילה. התוכנה שהייתה צרובה להם בראש היא שמנעה מהם מלנסות לחלצו לבדם. אחרי שנים של הסתמכות על ג'יבריל רג'וב וחבר מרעיו בחברון, שכם ומקומות אחרים דבקו המפקדים באותם הפתרונות, גם כשלא היו יותר רלוונטים.
    את מדחת ז''ל היה צריך לחלץ לבד. אבל זאת חכמה שהיא במידה רבה חכמה בדיעבד. מקווה שהפקנו את הלקח.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    כל החכמים לאחר מעשה

    יקי, 28/09/07 16:32

    בקרות האירוע עם יוסף ז''ל בשכם הצבא בחכמה עשה כאשר שקל האם לסכן חיים רבים של פלסטינאים וחיילים כדי לחלץ חייל פצוע .והשיקול היה להיעזר ברג''וב שהיתברר לבסוף שיוסף לא שרד את הפציעה. חילוץ אלים לא בטוח היה משאיר את יוסף בחיים בנוסף לניפגעים הנוספים שהיו יכולים להיהרג במצב שהיה.תמיד יש ללמוד ממה שהיה בכל אירוע גם במקרה זה יש ללמוד, ולא בטוח שלא פעלנו נכון עם כל הצער על התוצאה. על זה נאמר. כל החכמים שלאחר מעשה. תמיד צודקים.אילו ואילו......ואילו .בכל מקרה תנחומים למשפחתו של מדחאת יוסף מנוחתו עדן.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הסיפור טוב לכותרת, השיקול היה הגיוני

    אחד שמכיר את, 28/09/07 16:18

    למדחת יוסוף ז''ל לא היה סיכוי לשרוד גם אם היה מחולץ, מחשש שהמשפחה ומכרים קוראים את מה שאני כותב אני לא רוצה להיכנס לפרטים, אבל טיפול רפואי מתקדם לא היה עוזר, החייל איבד יותר מדי דם. השיקול היה שעדיף שגופתו של החייל תוחזר בשקט ולא יהרגו בשבילה, הרי היא תחזור, פשוט 3 שעות אחר כך.
    הסיבה היחידה שלא אומרים שהוא מת היא כיוון שלא היה שם רופא שיקבע את מותו, אם היה רופא במוצב כל הסיפור לא היה תופס כותרות כי אז היה ברור שלכולם שלא כדאי לסכן חיילים על מנת להקדים ב3 חילוץ גופה.
    אני תומך לחלוטין בשיקול הזה ואני לא מתומכי ברק או מופז, בכלל לא.

    הגב לתגובה זו

    • גם אם זה היה האבא שלך או האח שלך או הבן שלך? (ל''ת)

      רפי, 28/09/07 17:11

      הגב לתגובה זו

    • איזה קשקשן אתה, במצב כזה אם הוא היה מת היו מדווחים על כך

      גבי, 28/09/07 19:01

      מה אתה חושב שהחיילים והמפקדים שם לא וידעים מזה בין אדם מת (או כנראה מת).
      נראה לך שהם העסיקו את כל הערכת הצבאית רק בגלל שלא היה רופא שיקבע את מותו.
      אני שמעתי שת מופז, הם פשוט חשבו שג'בריל רג'וב יבוא לחלץ אותו מבלי להכניס טנקים ולהחריף את העימות. השיקול היה מדיני-צבאי.
      אני אף פעם לא שמעתי את הטענה שלך או שמישהו מהחיילים שם סיפר שהוא חשב שהוא מת.
      אם זה מה שהיה כתוב בתחקיר אז כנראה שהוא היה מלא בסיד טייחים.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    מי שהמיט עלינו את מפלגת המושחתים קדימה ימיט עלינו את מופז וברק. (ל''ת)

    מדינת טיפשים, 28/09/07 16:11

    הגב לתגובה זו

    • חסידי ביבי המדליף ושנאת חינם שלהם (ל''ת)

      שמאלימין, 28/09/07 17:18

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    צריך לזכור אהוד ברק רצה צל''ש על מדחת יוסוף !!!

    שניפר אריה, 28/09/07 16:06

    אהוד ברק אשר על שמו רשום הכשלון החמור הזה בין יתר הפשעים החמורים שלו נגד מדינת ישראל !!!

    הוא היום שר הבטחון אשר על ידיו דמו של מדחת יוסוף כמו דמם של רבים עד עצם היום הזה אנחנו בישראל אכלנו ואוכלים עדין את כל בטרור שברק הביא ביבוא אישי למדינת ישראל !!!על שמו האינטיפדה אשר אלפים ילדים אזרחים ברחובות ישראל נהרגו ונרצחו כמו הבריחה מלבנון אשר הביאה את החיזבאללה לתוך ישראל מלבנון והביאה את התעצמות החמאס ועליתו לשלטון !!!

    בלי הפשעים של ברק החמאס לא היה אפילו נזכר חוץ מאשר היסטוריה קצרה !!!

    היום החמאס על 50000 חמישים אלף לוחמים פי חמש ויותר מאשר החיזבאללה הם איום חמור ביותר הרבה מעבר לאיום החיזבאללה על ערי ישראל כולל תל-אביב !!!

    אהוד ברק הוא היום שר בטחון של ממשלה מסוכנת אשר האיומים החמורים ביותר על ישראל עוד לפנינו ואולמרט וברק עוסקים בהישרדות פוליטית ובטחון המדינה כלל לא מענין אותם !!!

    אותם מענין רק איך למנוע בחירות בכל מחיר ועתידה של ישראל כלל לא חשובה להם ''העיקר '' המפלגה המדינה יכולה ללכת לעזעזל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הפסקתי לעשות מילואים

    ירושלמי יהודי, 28/09/07 16:05

    כל פעם שאני נזכר במקרה כואב לי.
    בזיון-מנהיגות שלא שווה גיוס

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב 100%

      יהויכן, 28/09/07 17:37

      אני רוצה קודם כל לראות את הילדים של אולמרט, לבני ושאר המנהיגים ''הנקיים'' שלנו ביחידות קרביות שקיים בהם סיכון גבוה.

      קודם כל דוגמא אישית ורק אחר כך יחליט האזרח הפשוט אם המנהיגים הללו ראויים לסיכון האישי שלו !

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא לשכוח שמופז היה אז רמטכ''ל

    השם יקום דמו, 28/09/07 16:00

    כל מי שרוצה עכשיו כיסא גבוה , כמו ברק ומופז צריך לשלם מחיר על הפקרת חייל צה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • ולא לשכוח שברק היה זה שהפקיר אותו יחד עם חברו הטוב ג'יבריל רג'וב. (ל''ת)

      ברק שר המפקירים, 28/09/07 16:09

      הגב לתגובה זו

    • קשקושים

      דני הראל, 28/09/07 16:32

      איך ''השם יקום דמו''? הוא בכלל לא יהודי....
      או במילים אחרות : קשקושים ימניים פנאטיים! במלחמה יש (גם) הרוגים. מי שלא מבין זאת - שיפסיק לתמוך אוטומטית בכל לחימה, ואח''כ יקלל את המפקדים.
      צבועים - תחזרו לבתי הכנסת שלכם. שם אפשר להמשיך בלהג והגיגי הקשקוש הימני פנאטי.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    הדבר הכי חשוב בכתבה !!!!!!!!!!!!!

    שלומי מילואימני, 28/09/07 15:58

    זה ההתעלמות המוחלטת מהשאלה , התמנת הראש בחול והכל ממשיך . מתאים לברק
    הכן שבר גדול גם אצלי והכי כואב שבסיטואציות מסוימות זה עלול לקרות שוב למי שנמצא בחיכוך עם הפלסטיניים

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כל פעם שקצין עושה פאשלה - הכל הופך לסודי ביותר.

    האזרח השקוף, 28/09/07 15:57

    תנאי שירות - סודי.
    סיבות לכשלונות - סודי.
    קצינים גרועים - סודי.
    השקעות הזויות - סודי.
    ניהול דפוק - סודי.

    אבל כל חצי הצלחה - פסטיבלים בלי סוף בהשתתפות כל הדגנרלים המנופחים ועיתונאי החצר שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אי חילוצו של מדחת,, בושה ובגידה בערכים (ל''ת)

    בני, 28/09/07 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אסור לעבור על זה בשתיקה

    יובל, 28/09/07 15:46

    אסור לשכוח חייל בשטח אסור להפקיר חייל זה חוק שלא נסלח .אחרת אף אחד לא יגייס את בנו או ביתו לצבא אהוד ברק ומופז צרכים לתת את הדין כמו כול מפקד שלוקח אחריות. יוסוף מדחת דמך לא הפקר תנחומים למשפחה

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מה לעשות והתקשורת לא מפריע לברק

    קיקו, 28/09/07 15:45

    הם שומרים יחד עם ברק על שקט.לא רוצים שברק יכשל באיזה אמירה שתפריע לו לבחירות.הם עושים הכל כי המתמודד עם הרבה סיכויים הוא לא אחר מביבי שנוא נפשם של השמאל.אחרת ברק הייה מסכין מהתקשורת.אבל אנחנו לא נשכח ולא ניסלח.גם הוא וגם מופז.הם פחדו שלא יפגעו אזרחים לכן לא שלחו טנקים.אפשר לחשוב באיזה אזרחים מדובר (אירופאים)? לא! רוצחים? כן כן. הטיפול של כל אחד מאיתנו הוא טיפול בשמאל הסהרורי הזה.הם מביאים לנו אסון אחרי אסון.מאז אוסלו שהושג ברמאות, יהודים נהרגים כאן.ערבים מקבלי ביטוח לאומי משתפים פעולה עם אחיהם נגדנו ,חיזבאללה התעצם בעקבות''ברק ברח'' חמאס,קאסמים, אירן, ומה לא, מאז אותו מזרח תיכון חדש.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    המאמר לא חידש כלום- למעט חוסר אחריות עיקבי

    מרק טווין, 28/09/07 15:33

    המון מילים ושום מסר
    תא''ל זכאי ניתח בהתרגשות... ושום נתון או מסקנה
    אל''מ חגי אמר... שצריך להתאמן
    חבל שלא למדת מדברי קודמים , כמו גנרל פטון שגלון זיעה באימונים חוסר דלי של דם
    החדשה הראשונה במאמר , שקם קצין זוטר ושאל את ברק,,, את השאלה הזו היו צריכים לשאול כל חייל וקצין, עד שתהיה תשובה
    אף קצין בכיר לא קם ,,, וכולנו יודעים למה

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ברור לכל - זה סןף הציונות! (ל''ת)

    מיק, 28/09/07 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    למה לתת תשובות?למה?

    חיים, 28/09/07 15:24

    מה שקרה שם זו בושה וחרפה,לפני 23 שנים כשהייתי בצבא היו ערכים אחרים.חיילים ומפקדים אז היו עושים הכול כדי להציל את החברים שלהם.גם במלחמת לבנון החיילים של גולני סיכנו את חייהם כדי להציל חברים פצועים ולחלץ גופות.
    כלומר-מה שקרה בקבר יוסף זה בגלל מפקדים ופוליטיקאים ,לא בגלל חיילים.מעניין איך היה מגיב רמטכ''ל או שר ביטחון או ראש ממשלה או שר או חבר כנסת או חבר מרכז ליכוד אם הבן שלהם היה שם?אני אגיד לכם איך-מייד היו מגיעים כוחות להציל את החיילים שלנו. מי שמת שם לא היה רק מדחת,גם החיילים החברים שלו שהוא גסס להם מול העיניים,גם בהם משהו מת.ההתנהגות של המפקדים בשטח ושל הפיקוד הבכיר היתה התנהגות של טיפשים.
    אני רק מקווה שכיום המדינה הבינה שצריך להתנהג אחרת.כמילואימניק אני הייתי עושה הכול כדי להציל אותם,גם אם זה כרוך בסירוב פקודה.
    לא נוטשים חיילים למות בידיעה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מדחאת יוסף הגבר שבגברים - סוף לטיוח כבר

    יהודי אחיו לנשק, 28/09/07 15:21

    החברה שהיו שם יודעים איזה גבר הוא היה. נשכו את השיניים ולא עשו טבח בפורעים הערבים כדי לא לעורר מהומה ותוך תקווה שהעזרה בו תבוא. אך הבטחות לעזרה לחוד וסיוע בשטח לחוד.
    אילו זה היה היום החברה היו טובחים שם את כל המחבלים הערבים ב 4 צרורות והם היו סופרים 100 הרוגים באותו יום. אנחנו היינו ניצלים בטוח!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מאדחת יוסף, העורף, שדרות, מדינת ישראל כולם הופקרו תמורת עמלות גז (ל''ת)

    ואתם שתקתם, 28/09/07 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    גם אחמדינג'אד לא ענה לקרנית

    מצנח, 28/09/07 15:12

    מה שלא נוח - לא מתייחסים.

    בטחון זה ה''ביזנס'' של ברק.

    היותו שר בטחון מקדם את מכירות המצנחים, המיתרים, העדשות והכוונות.

    למי אכפת אם איזשהו סוחר עם כוונות טובות יקדם מכירות וימכור סחורה גם לקוף שיושב מורם מעם ונואם על בימותיהן של אוניברסיטאות קיסוסיות?

    עסקים הם עסקים ושאלותיהם של קצינים טרדנים מפריעות למהלך עניינים תקין.

    NEXT QUESTION..........

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לעולם לא נשכח לצה''ל את פשע מדחת יוסוף (ל''ת)

    כתום כהה., 28/09/07 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אוי לבושה!!

    דרוזי כאוב, 28/09/07 15:05

    כבר 7 שנים אנו נזכרים במה שקרה בקבר יוסף, פשלה שאין כמוה, אני שואל את עצמי תמיד : מה היה קורה אם החייל היה יהודי??? ( סלחו לי על השאלה הרגישה) . אין תשובות....

    הגב לתגובה זו

    • קרא את מס' 15 והתגובות. (ל''ת)

      בעז, 28/09/07 15:33

      הגב לתגובה זו

    • לצערי, גם אם זה היה יהודי

      דרורה, 28/09/07 17:46

      לברק היה יותר נכון להפקיר דם חיילים כדי ללחוץ ידיים עם אוייבי המדינה.
      האיש הזה הוא פשוט בזיון מהלך שהתקשורת מחפה עליו חיפוי מסיבי.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ברק ומופז!! לא נשלח!!

    סרגיי, 28/09/07 15:05

    אני לא יישכח באיזה שוק היינו בסדיר שלא חילצו אותו. זו הייתה ממש קריסה ערך החשוב ביותר שחינכו אותנו מיום ראשון בטירונות. גם אני לפני חודש קיבלתי למפקד על מחלקת פינוי במיל'. תפילותי שלא ייצטרכו אותי. כל הכבוד על הכתבה. זו אכן פצע שגנרלים לא מבינים עד כמה שהיא כואבת ומטרידה

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ברק+מופז = הפקירו את מדחת יוסף

    חלאות, 28/09/07 15:03

    צבא מביש.

    אשכנזי השפל מבטך

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    למה שברק יענה, הרי מדובר בפשע!!!

    אחד שמבין, 28/09/07 14:35

    צאלים, קבר יוסף, הבריחה מלבנון...

    פשע על פשע על פשע!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    איך אפשר להתנדב למחלקת פינוי? סיימתי מילואים, תנו פרטים (ל''ת)

    שני, 28/09/07 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אין אפשר להתנדב למחלקת פינוי? סיימתי את שירות המילואים, תנו פרטים (ל''ת)

    שני, 28/09/07 14:30

    הגב לתגובה זו

    • פשוט

      יניב, 28/09/07 16:41

      גש לקצין העיר הקרוב למקום מגוריך והוא יתאם לך ראיון עם אחד מהמפקדים.

      הגב לתגובה זו

      • גם נשים יכולות להתנדב ליחידת הפינוי?

        דרורה, 28/09/07 17:54

        ילדי גדלו, גם הם כבר במילואים ואני כוחי במותניי ועוד יכולה לתרום.

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    אמיר בוחבוט חושב כמו ג'ובניק וכותב כמו ג'ובניק

    לוחם במיל מתעב, 28/09/07 14:29

    אז כנראה שהוא ג'ובניק בנשמתו

    הגב לתגובה זו

    • תגובה טפשית שכן אמיר היה ועודנו לוחם (ל''ת)

      עופר הדרומי, 28/09/07 17:44

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    ברק ומופז אתם רוצים להיות ראשי ממשלה?

    רפאל, 28/09/07 14:28

    אתם אנשים עם דם של חייל צהל על הידים. צריכים להעמיד אותכם לדין בכיכר העיר .מדוע אתם לא מגיבים אתם מ פ ח ד י ם. אתם חייבים לתת הסבר לחילי צהל השתיקה שלכם הם כ- 1000 עדים שאתם מסתרים מחדל רצחני מהציבור ומחיילי צהל.
    למשפחת מדחת יוסף מדוע שלא תבקשו מבית המשפט העליון להקים וועדת חקירה לרצח הבן שלכם/ שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מתי נעצור את השמאל מלהרוס את המדינה היהודית ?

    המיואש, 28/09/07 14:19

    נימאס מהשמאל שמביא לנו אסונות !
    הרי כול המטרה שלו היא חיסולה של המדינה היהודית ! אנחנו רואים את זה, גם ביחס לדת, גם במדינה, גם בחינוך,וגם בביטחון !
    הביאו את אוסלו, ההיתנתקות,חמאסטן בעזה, ועכשיו הם רוצים חמאסטן גם ביהודה ושומרון כדי שכול המרכז יאכל אותה ! הבריחות מיכול מקום וגיבוי האוייב, שטחים תמורת טרור , 4 סמרטוטות, מרץ,שמעון הרס, בגץ, ושלום אך-שווא !
    צריך לקום מנהיג חזק ואמיץ שינקה את כול השמאל הראדיקאלי ויעמיד אותם במקום אפילו אם יצטרכו לגרשם מהארץ, לפרק את התקשורת,לסגור את בגץ ,ולהחליף חצי מצמרת הצבא !
    אם לא נעשה זאת תוך 5 - 10 שנים לא תהיה לנו מדינה !

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לברק ומופז אסור להראות את הפרצוף (ל''ת)

    עם לא שפוי, 28/09/07 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אהוד ברק ושאול מופז מיצוי הדין

    גבי, 28/09/07 14:15

    שני '' מנהיגים'' אלה עם אספרציות לראשות הממשלה לא נתנו את הדין על כישלונם ומחדלם האישי בעניין מדחת יוסוף השם יקום דמו. אני חושב שאנו עם חלש אופי על גבול הטיפשות שאיפשרנו לשני פרזיטים אלה להתחמק מעונש על מותו ושבירת הטאבו של אי הפקרת חילינו בשטח.
    צריך להקיאם מתוכנו לדורי דורות.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ברק ומופז לא נשכח ולא נסלח לכם הדם של החייל

    רפי, 28/09/07 14:06

    מדחת יוסף על ידכם.
    בכל הזדמות והכל כתבה שאתם מוזכרים אומר לכם שלא נשכח את חייל צהל מדחת יוסף. אני מניח שגם בערב יום הכפורים לא בקשתם סליחה ומחילה ממשפחת מדחת יוסף .

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כמה עולה קפה בשינקין? (ל''ת)

    יהודי פשוט, 28/09/07 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    צהל פשוט מעדיף את חיי הפלשטינאים על חיי חיילי צהל והישראלים!

    האמת הכואבת, 28/09/07 13:57

    אתם חושבים שמשהו השתנה מאז?
    מספיק עם הסיפורים של הצבא !
    תגידו בפה מלא וכנה : העדפנו שיפגעו וימותו חיילי צהל ואזרחים ישראלים רק שלא לסכן חיי פלשתינאים ! ככה גם לגבי שדרות ועזה!
    השמאל הראדיקלי מבית בגץ ומרץ חדר לצבא ,גם כיום הסימפטום קיים ,ראינו במילחמת לבנון ה 2 שעמדות של חיזבאלה לא הופגזו כדי לא לפגוע בערבים שיעים תומכי טרור , חיילי צהל נלחמו ללא גיבוי ארטילרי והרבה ניפגעו ונהרגו כתוצאה מיכך !

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    איך נאמר ''ידינו לא שפכו הדם''

    קלון למדינה, 28/09/07 13:55

    בושה וכלימה.
    בכל פעם שאני רואה את השם ''מדחת יוסוף'' העיניים מושפלות ארצה באופן לא רצוני.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לזכור ולא לשכוח

    זיכרני, 28/09/07 13:55

    אהוד ברק במלחמת יום כיפור, מפקד גדוד שריון 100.
    17 באוקטובר יום 12 למלחמה, לפנות בוקר.
    אדן מפקד אוגדה 162, בוקר ה17 לחודש אוקטובר 1973.
    שולח את גדוד הטנקים 100 בפיקוד אהוד ברק,
    לחלץ את גדוד 890 התקוע עם הרבה פצועים ונפגעים
    במתחם החווה הסינית.

    מדבריו של מג''ד גדוד 100 אהוד ברק :
    ''בארבע לפנות בוקר העירו אותי. ממפקדת האוגדה דיווחו לי שיש בעיה
    עם הצנחנים ב''חווה הסינית'' והגדוד חייב לצאת לדרך לחלץ נפגעים''
    (א.כפיר ''אחי גיבורי התעלה'' 2003 עמ' 241)

    ברק הזדהה בקשר מול מרדכי.....מרדכי ביקש כי יגיע מהר. אך ברק טען
    כי חושך הוא יכול להגיע עם אור ראשון........
    עם עלות השחר התחזקה האש על הגדוד. גדוד הטנקים התעכב מלהגיע מכיוון
    שלא מצא את הגדוד בשטח.
    השעה הייתה כבר 7 וגדוד הטנקים לא הגיעה........

    יותר משלוש שעות איחור!!!!!!!!!

    אהוד ברק רמטכ''ל
    5 נובמבר 1992, אסון צאלים ב'

    כן ברח לא ברח?!

    אהוד ברק ראש ממשלה ושר ביטחון
    30 בספטמבר שעה 15:15 כדור פוגע בחזהו של מדחת יוסף
    שעה 18:30 נקבע מותו של מדחת יוסף ז''ל.

    שלוש ורבע שעות איחור!!!!!!!

    זהו אהוד ברק

    חוץ ממנו הכל אבק!!!!!!

    כל מה שנכתב בזאת הוא אמת היסטורית ומופיע בכתובים.

    הגב לתגובה זו

    • אהוד ברק

      יצחק, 28/09/07 15:10

      את כל מה שמניתה תוסיף את חטיפת שלושת חיילי צה''ל באוקטובר 2000 עד אהוד ברדק היה ראש ממשלה,עם האוליטמטום המפורסם אם לא יחזירו את חילינו החטופים נבעיר את אדמת לבנון,
      ומה קרה?

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    תודות לשיטות של ברק ולהגיון שלו (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 28/09/07 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ברק,יש חשש שהחיילים לא ילכו איתך לקרב (ל''ת)

    ציפי, 28/09/07 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    למשפחת מדחת יוסף העם איתכם,למרות המנהיגים (ל''ת)

    ציפי, 28/09/07 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שוב מזכירים את הבורח המתמיד? (ל''ת)

    :-), 28/09/07 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אל תגיד ''אהוד ברח'' אלא אמור ''אהוד בורח''

    יצחק, 28/09/07 13:42

    אהוד ברק בורח מאחריות למחדלים ולוח קרדיט רק על הצלחות כמו ידידו אהוד אולמרט. שני אנשים ''ישרים''. לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב....

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני הייתי שם

    מילואימניק, 28/09/07 13:40

    אני היתי בשכם שמדחת יוסף הושאר לדמם למוות על ידי הצמרת הצבאית. באותו זמן היתי חייל צעיר ונאיבי וסירבתי להאמין שזה מה שקרה, עד שפניתי למפקד שלי שהיה אחד האנשים הכי מורעלים שפגשתי בצבא והוא שאל אותי שאלה אחת - אתה חושב שאם מדחת יוסף היה טייס ולא מגבניק,היו משאירים אותו לדמם למוות? לשמוע דבר כזה מהאיש הכי מורעל בצהל שבר אותי. מאותו רגע איבדתי את האמון בצמרת הצבאית וסיימתי את השירות שלי בפחד שדבר כזה לא יקרה שוב כי בצבא שלנו אפשר לסמוך רק על מי שנלחם לצידך... וראינו את זה במלחמה האחרונה.

    הגב לתגובה זו

    • גם את רון ארד....

      ניר מרמת ישי, 28/09/07 14:01

      שכחו כבר למרות היותו נווט.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    היה צריך להיכנס בכוח גדול לשכם ולחלץ את החייל בכל מחיר

    דוד עצבני, 28/09/07 13:32

    אבל פחדני השמאל פחדו שימותו כמה''פלסטינאים'' חפים מפשע והעדיפו שחייל צה''ל ימות....שכם היתה צריכה להיחרב באותו היום כמו רמאללה אחרי הלינץ' וכמו עזה אחרי הקסאם הראשון. אבל למעלה יושבים נהנתנים זוללי בורקס שמנמנים שלא אכפת להם מהעם. וזו התוצאה. תנחומים למשפחת יוסף האצילה ולכל העדה הדרוזית האהובה. יום יבוא ויהיה לנו מנהיג אמיתי שלא יחשבן לאף אחד.. ואז הערבים ירעדו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ! השמאל תמיד מגינים על האוייב !

      דמיקולו, 28/09/07 14:09

      גם אם מדובר בסיכון חיי חיילים,יהודים, ושאר אזרחי הארץ !
      יש לנו הרבה הרבה דוגמאות כמו מה שקורה בעזה ! מה שקרה בלבנון !
      רק ניראה מה יעשו חכמי השמאל שטילים יעופו על השרון ,ירושלים, וגוש דן [ בעיקר צפון תל אביב ].
      מה הם יציאו לעשות, אחרי שפסלו ואסרו לפגוע בכול דרך במחבלים ''חפים מפשע '' !

      הגב לתגובה זו

      • תשאל את אברהם בורג מה הם יעשו אז

        בעז, 28/09/07 15:07

        כולם יברחו וישאירו אותנו לאכול את הדייסה שהם בישלו.

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם זה היה לוחם מסיירת מטכל היחס היה שונה (ל''ת)

    שמשון, 28/09/07 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני עדין ממתין להתנצלות של מופז-''אני טעיתי'' חשבתי שרג'וב זו האופציה

    זורו, 28/09/07 12:48

    הנכונה

    מותר לטעות

    מותר לעשות שיקול דעת שבשטח נראה הגיוני אבל יותר מאוחר מתגלה כשטות
    א ס ו ר ! ! !
    להיות במצב שמתכחשים לטעות
    אין אדם שאינו טועה
    אבל יש אנשים שלא מוכנים להודות בכך - הם הכי מסוכנים !!
    התמצלות
    עכשיו !!

    הגב לתגובה זו

    • מופז המאכזב

      הרצליאני, 28/09/07 14:20

      כאשר מופז מונה לרמטכל רבים חשבו שסוף סוף הגיע היושר למנהיגות הצבא. לצערנו מופז הוכיח שוא נמושה רמטכלית, עכשיו הוא גם שר נמושה. העצוב-מצחיק הוא שהבן אדם רוצה לרוץ לתפקיד ראש ממשלה, השם ישמרנו...

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    שמות נוספים .ברק . מופז . ראשות פלשתינית. (ל''ת)

    שיבולת, 28/09/07 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אהוד ברק=ברח מצאלים ב , פרשת יוסף ,ולבנון (ל''ת)

    נמאס מהשמאל, 28/09/07 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ואף מילה על מופז

    לוחם דמיקולו, 28/09/07 12:41

    ואיפו הביקורת ( הס מלהזכיר) על אדון שאול מופז שע''פ הפירסומים , הנחה לא לסכן חיים בעבור חילוץ ה(ככל הנראה)מתים ?

    הגב לתגובה זו

    • אם מופז היה גבר, היה מורה לחלץ למרות ההוראה הסותרת של ברק (ל''ת)

      אבל מופז לא, 28/09/07 13:53

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הביזיונרים עדיין יושבים בממשלה ונוסף אליהם

    שלמה כ, 28/09/07 12:39

    ביזיונר ומאפיונר בראשות הממשלה....
    בהנהגה כזו יש למרוד אחרת נאבד כמו מדחת יוסוף הי''ד.....

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מדחת יוסוף ז''ל

    יהודה, 28/09/07 12:38

    לזכרו של אחינו הדרוזי האמיץ מדחת יוסוף אני מרכין ראש בדמעות לזרכרך ומבקש סליחה מאחינו הדרוזים על אטימות מנהיגנו שלא השכילו להבין כמה מדחת ובני העדה יקרים למדינה.

    תנוח נשמתך עדן

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לבקשת הסליחה (ל''ת)

      צנחן מילואימניק, 28/09/07 13:19

      הגב לתגובה זו

      • גם אני מרגיש אותו דבר ומצטרף (ל''ת)

        רוני, 28/09/07 14:30

        הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      אמיר (צנחן), 28/09/07 14:06

      הגב לתגובה זו

    • אמן (גיבעתי) (ל''ת)

      חיים, 28/09/07 15:50

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שאלה של תמים

    דרור, 28/09/07 12:29

    אם בנו המט''כליסט של מופז היה שם?
    איך צה''ל היה מגיב?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שאלה של תמים

    דרור, 28/09/07 12:28

    אם בנו המט''כליסט של מופז היה שם?
    איך צה''ל היה מגיב?

    הגב לתגובה זו

    • חברים של אולמרט. (ל''ת)

      חברים, 28/09/07 13:13

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אחרי פרשת מדחת יוסף חיילים צריכים לדעת שאף אחד לא יגבה אותם

    יוני, 28/09/07 12:28

    צריך להיות כיום טיפש או אידיוט כדי לשרת כקרבי בצה''ל.

    מדחת הוא מראה שתמיד תוצב מול האתיקה של צה''ל.
    מדחץת מהווה סמל של אות קלון לצה''ל.

    יהי זכרו ברוך

    הגב לתגובה זו

    • צהל פשוט לא יפגע בערבים ללא אישור בגץ ! (ל''ת)

      שמאל זה, 28/09/07 13:58

      הגב לתגובה זו

    • צהל מגבה רק אם זה לא מסכן חיי ערבים ! (ל''ת)

      בגץ לא מרשה, 28/09/07 14:20

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    שיבוש השפה העברית היא גם עשיה עיתונאית באחד באוקטובר ולא כפי שנכתב (ל''ת)

    עוזי, 28/09/07 12:27

    הגב לתגובה זו

    • קטנוני ורק מפגין את טפשותך (ל''ת)

      עופר הדרומי, 28/09/07 17:45

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    שר הבטחון ברק(ברח)לדין (ל''ת)

    האני, 28/09/07 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אהוד ברח (ל''ת)

    תומר, 28/09/07 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לדרוזים שלום רב. (ל''ת)

    לאחינו, 28/09/07 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ברק ה-''מפקיר הלאומי'' הוא אסון ממשי לישראל (ל''ת)

    במי לא בגד?!!!, 28/09/07 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    היה צריך לחלץ את מדחת יוסף בכל מחיר

    אבוחצירא אילן, 28/09/07 12:10

    בס''ד
    הוא לא חולץ - כיוון שההנהגה שלנו היתה שרוייה בהלם אוסלו.
    הלם אשר רק בעקבות מרחץ דמים איום - התעוררנו ממנו.
    ושוב חזרנו להלם הזה - מכחיש שואה וטרוריסט בחליפה הפך לפרטנר לשלום.
    ההנהגה שלנו עדיין שרויה בהלם השלום ואני מפחד שנתעורר רק כשהיה מאוחר מידי.

    הגב לתגובה זו

    • בכל מחיר? (ל''ת)

      דרור, 28/09/07 12:38

      הגב לתגובה זו

      • כן. מפקירים גם את פולארד.

        אבוחצירא אילן, 28/09/07 13:02

        כי אסור שמדינה תשלח לוחמים ותשב עם כוחות בסדר גודל של 3 אוגדות במרחק של פחות מקילומטר - והחייל ידמם למוות.
        לאחר מדחת יוסף היה את הפרשה של הרב הרלינג - אשר גם הוא דימם למוות בהר ברכה במשך שעות - ורק לאחר שמת - הוא חולץ.
        וגם היום - פולארד נמק בכלא האמריקאי - מבלי שמדינת ישראל אפילו תדרוש את שיחרורו.
        כל ההנהגה שלנו הם רמאים ושקרנים.
        כולם מפ]חדים על התחת שלהם - והם נהנתנים - אשר מוחזקים כבני ערובה ע''י הפרקליטות בעקבות השחיתות שלהם וכן ע''י ברוני פשע.

        הגב לתגובה זו

        • לתופעה קוראים : אוטואימוניה שמאלנית !

          אוסלו היתה, 28/09/07 14:04

          השמאל לא מרשה !
          ניראה לך שיהרגו ויפגעו עשרות ערבים בשביל יהודי / חייל לוחם מיסכן ?
          אתה רוצה שבגץ יעמיד את קציני הצבא למישפט ?
          הרי רק שבוע שעבר אמר בגץ כי כול טייס שיפגע בערבי שהוא חף מפשע יעמוד לדין !
          אלוף פיקוד דרום : לא ניפגע בשיגרת החיים של תושבי עזה ! אבל בשיגרת חיי שדרות מותר ליפגוע ?!
          כולנו מחכים שטילים יפלו על המרכז בעיקר בתל אביב ואז ניראה את חכמי השמאל מדברים ומוצאים פתרונות בדרכי שלום !

          הגב לתגובה זו

        • הלוואי וכולם היו כמו תושבי אפרת האמיצים

          דרור, 28/09/07 14:10

          ואני ממש לא ציני!

          הגב לתגובה זו

      • כן, בכל מחיר. זה המינימום שאפשר לעשות לטובת חייל שמדמם למוות 20200

        רן ישי, ס' מפקד, 28/09/07 13:52

        והמינימום הזה הוא לא הרבה. מדחת דימם למוות בשמך שעות, כשכוחות עצומים של הצבא נמצאו במרחק כמה מאות מטרים ממנו. הביזיון כל כך גדול, שאתה פשוט לא מצליח להבין אותו. אני הייתי סגן מפקד הקבר בשירות מילואים לפני ה''מאורעות'' - היו תוכניות בדיוק למקרה כזה, שלא היו שוות את הנייר שנכתבו עליו לא כי לא היו טובות או נכונות, אלא כי לא היתה רוח נכונה להפעיל אותן.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה לאשכנזי ופון קלאוזביץ: הראשון בור השני אינטליגנט! (ל''ת)

    פון קלאוזביץ, 28/09/07 12:09

    הגב לתגובה זו

    • צודק..צודק..צודק.. (ל''ת)

      ניר, 28/09/07 12:56

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לזכור לעולם

    מבוייש, 28/09/07 12:09

    ברק ראש ממשלה ושר ביטחון
    מופז - רמטכ''ל
    עומדים על ההר שמעל לקבר יוסף וממתינים לג'יבריל רג'וב. איזו בושה. באותו יום החלטתי שלא לשרת יותר במילואים. לאחר שבוע השתחררתי מצה''ל. ליבי עם המשפחה, עם החיילים (בני בצה''ל) שיש לו מפקדים שכאלה.

    הגב לתגובה זו

    • כל חייל קרבי חייב להכיר את פרשת מדחת יוסף ולהפנימה. (ל''ת)

      גבי, 28/09/07 12:42

      הגב לתגובה זו

    • 24 מזל שהייתה פרשת מדחת

      אלי, 28/09/07 13:26

      מצאת תרוץ להישתמט מצ''הל פרשת מדחת יוסף העצובה בטח הבן שלך גןבניק ואני מקווה שהוא לא פחדן כמוך החוכמה להישאר ולהילחם ולא ליברוח אפשר להיתבכיין ואפשר ומותר וצריך לכעוס וליזעוק ולשנות כי אן לנו ארץ אחרת אולי לך יש ?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אז , כמו היום, המטה הכללי של צה''ל לא תפקד. (ל''ת)

    ברק אשם!!, 28/09/07 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אויש! אשכנזי לא מבין את שפתו של קלאוזביץ איפה דן הראל שיתרגם? (ל''ת)

    קפלן, 28/09/07 11:49

    הגב לתגובה זו

    • אם כבר הזכרת את דן הראל

      בעז, 28/09/07 15:14

      דן הראל היה אלוף פיקוד הדרום כשהערבים מחאן יונס כתשו את גוש קטיף במרגמות. דן הראל התייחס אליהם כמו אל מדחת יוסף, ולא נקף אצבע לבלום את ההפגזה היומיומית.
      לעומת זאת, כשקיבל פקודה לגרש אותם, אז הוא התעורר והחל להגיב. הם הפכו לפליטים, הטרור קיבל פרס, ודן הראל קיבל ג'וב- נספח באמריקה.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אחינו הדרוזי שהופקר ע''י קודקודי צה''ל וברק

    דרור, 28/09/07 11:48

    באותה תקופה שירתתי כלוחם בצנחנים ואשקר אם אגיד כי לא רצינו למרוד ולברוח מהצבא עד שנקבל תשובה להפקרת אחינו!
    הייתה תחושה של חוסר אונים במיוחד בשל כמויות המארבים והמבצעים שעשינו באותה תקופה בידיעה שמה שקרה למדחת יכול בקלות גם לקרות לנו.
    הוא לא הופקר כי צה''ל לא יכול היה להכנס בכח ולחלצו, הוא הופקר משום שמנהיגנו האימפוטנטים החליטו לסמוך על האוייב שיאפשר לחלצו!
    מחדל אדיר של אהוד ברק שייזכר לעולמים!!! הן כאות קלון לממשלתו והן כאות קלון לצה''ל שעד האינתיפדה הכריז כי ''אין מפקירים פצועים בשטח''
    יהי זכרך ברוך מדחת ושחברייך המג''בניקים שהיו לצדך יהיו חזקים.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אחינו הדרוזי שהופקר ע''י קודקודי צה''ל וברק

    דרור, 28/09/07 11:48

    באותה תקופה שירתתי כלוחם בצנחנים ואשקר אם אגיד כי לא רצינו למרוד ולברוח מהצבא עד שנקבל תשובה להפקרת אחינו!
    הייתה תחושה של חוסר אונים במיוחד בשל כמויות המארבים והמבצעים שעשינו באותה תקופה בידיעה שמה שקרה למדחת יכול בקלות גם לקרות לנו.
    הוא לא הופקר כי צה''ל לא יכול היה להכנס בכח ולחלצו, הוא הופקר משום שמנהיגנו האימפוטנטים החליטו לסמוך על האוייב שיאפשר לחלצו!
    מחדל אדיר של אהוד ברק שייזכר לעולמים!!! הן כאות קלון לממשלתו והן כאות קלון לצה''ל שעד האינתיפדה הכריז כי ''אין מפקירים פצועים בשטח''
    יהי זכרך ברוך מדחת ושחברייך המג''בניקים שהיו לצדך יהיו חזקים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אחינו הדרוזי שהופקר ע''י קודקודי צה''ל וברק

    דרור, 28/09/07 11:48

    באותה תקופה שירתתי כלוחם בצנחנים ואשקר אם אגיד כי לא רצינו למרוד ולברוח מהצבא עד שנקבל תשובה להפקרת אחינו!
    הייתה תחושה של חוסר אונים במיוחד בשל כמויות המארבים והמבצעים שעשינו באותה תקופה בידיעה שמה שקרה למדחת יכול בקלות גם לקרות לנו.
    הוא לא הופקר כי צה''ל לא יכול היה להכנס בכח ולחלצו, הוא הופקר משום שמנהיגנו האימפוטנטים החליטו לסמוך על האוייב שיאפשר לחלצו!
    מחדל אדיר של אהוד ברק שייזכר לעולמים!!! הן כאות קלון לממשלתו והן כאות קלון לצה''ל שעד האינתיפדה הכריז כי ''אין מפקירים פצועים בשטח''
    יהי זכרך ברוך מדחת ושחברייך המג''בניקים שהיו לצדך יהיו חזקים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    התחליו הליקןקים:לשמואל זכאי וחגי מרדכי...ןינוגרד בפתח מרדכי?... (ל''ת)

    רון, 28/09/07 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אהוד ברק עם דם על הידים

    חיים, 28/09/07 11:46

    ברק ומופז

    הפקרתם מדמם בשטח ביזיון ענק לצהל

    מפקירים את גלעד שליט רגב גולדווסר

    מסכנים החילים רק שידעו באיזה

    ידים הם נמצאים

    מה הפלא שמוטיבצית הגיוס על הפנים

    הגב לתגובה זו

    • מה עם קדימה ופרץ.הביתה. (ל''ת)

      חיים, 28/09/07 12:19

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    עד כמה שידוע לי.........

    ניר מרמת ישי, 28/09/07 11:42

    אהוד ברק היה הרמטכל....והפרשה כונתה אהוד ברח 2.
    [אהוד ברח 1 היה בצאלים]
    איך שגלגל מסתובב והזכרון קצר-העם טיפש ולכן העם ישלם.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את אהוד ברח 3 -מלבנון (ל''ת)

      ארז, 28/09/07 15:25

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    עדין סובלים מאפליה

    דרוזי גאה, 28/09/07 11:38

    למרות שאנו משרתים בצבא בשירות חובה הייתי מצפה שלפחות אני יקבל את המינימום בכל דבר, אם אני יפצע בקרב הייתי מצפה שיתיחסו אלי כחייל יהודי ושמי שיחלץ אותי יהיה חייל במדי צהל ולא מישהו אחר.
    והתקרית שבה נהרג מדחת יוסף חיה ונושמת בתודעה של כל הדרוזים המתגיסים לצבא.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אנחנו איתך (ל''ת)

      דודי, 28/09/07 12:40

      הגב לתגובה זו

    • תאמין לי שזה לא קשור ליהודי או דרוזי

      אריה, 28/09/07 12:41

      גם חיילך יהודי היו פמקירים שם.

      הכל היה עניין פוליטי ובאותה מידה היו מפקירים גם חייל יהודי.


      אלו הפירות של האגנדה הלוזרית השמאלנית.

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה אחי. קרא עוד דוגמאות

      בעז, 28/09/07 15:20

      רון ארד הופקר ע''י שרון כשהחזיר ללבנון את עובייד ודיראני שנחטפו עבורו מלבנון במבצעים מסובכים.
      הרב בנימין הרלינג הופקר ע''י ברק שבוע לאחר מדחת יוסף באותו מקום, בהר עיבל. הערבים פתחו באש על חברה שעשו טיול, וצה''ל לא הורשה לעזור להם. חיילים זרקו מחסניות לאזרחים שהשיבו אש, ולא הורשו להתערב לטובת היהודים.
      שדרות מופקרת יום יום, שוב לא מדובר בדרוזים.
      בקיצור, כולנו באותה בעיה - שלטון מושחת ומטומטם שעובד אצל הערבים בפקודת בג''ץ.
      אבל אל תדאג, יום אחד תהיה כאן מנהיגות אחרת, חבל רק על מי שישלם בתקופת הבייניים.

      הגב לתגובה זו

    • ועוד משהו

      בעז, 28/09/07 15:29

      קצין השייטת רס''ן מורן ורדי ז''ל נהרג כשלא הירשו לירות טיל לבית של מבוקש בשכם והכניסו לשם את השייטת. למשפחתו אמר האלוף ישראל זיו ''חיי אזרחי האוייב אינם חשובים פחות מחיי חיילינו''.
      אותו דבר בדיוק קרה עם עוד איש שייטת רענן קוממי, גם בשכם.
      איש שייטת נוסף, ארז אשכנזי, נפל בפעולת מעצר מבוקש בעזה, שהודיעו עליה מראש לרשות הפלשתינית.
      אתה מבין? זה לא דרוזים.
      מדובר בממשלה וצמרת צבא מטורפים.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    משפחת מדחת - איתכם באבלכם

    איתן, 28/09/07 11:37

    לא הייתי שם בעת הקרב עקב גילי ואינני מכיר אישית את המנוח אך מאז מדמם ליבי.
    הלב מדמם כי בארוע המכונן הזה נפל דבר במה שהיכרנו בעבר - אחוות הלוחמים.
    ליבי מדמם גם כי לא מצאתי עד היום את האומץ ללכת לביתו ולהשתתף בצער המשפחה על הדבר הנורא.
    סילחו לי אישית וסילחו לכל האחרים ולוואי ולא תדעו עוד צער.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לעולם לא אשכח,ואנחיל לדורות הבאים

    יוסי ל, 28/09/07 11:37

    מספר ימים אחרי הפקרתו הפושעת של החייל מדחת יוסף,נגשתי לקב''ן
    ועשיתי פטור,ואל יקל בעינכם כמעט שלוש שנים הסתובבתי בתוך מחנות הפליטים ברצועת עזה,וראיתי לצערי
    גם את הפקרת האזרחים משה בנו
    ועמנואל זלצמן ז''ל מאשקלון.
    העוול שנעשה לחייל מדחת יוסף הוא
    בלתי נתפס,אך הוא חשף את חולשת המנהיגות שרוב הזמן מתעסקת בשוחד ופלילים,ושולחת את העם
    למות כלאחר יד.

    הגב לתגובה זו

    • כל קרבי שמתגייס לצהל צריך להכיר את פרשת מדחת יוסף (ל''ת)

      אריה, 28/09/07 12:39

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    איזה ביזיונר ברק. אפילו לענות הוא לא מסוגל (ל''ת)

    מתאים לאולמרט, 28/09/07 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הבעיה היא במנהיגות של מפלגות שמאל רופסות ונהנתניות.

    נעים, 28/09/07 11:34

    אף ''מדחת יוסוף'' לא יעצור את אהוד ברק בדרך לוילה בכפר שמריהו.

    נכון?

    הגב לתגובה זו

    • והילדים של הללו משרתים בקריה בת''א או בגל''צ אם בכלל. (ל''ת)

      אריק, 28/09/07 12:38

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אלה לא ''מפקדים בצה''ל'' - זה שר הבטחון, אהוד ברק! (ל''ת)

    איתי, 28/09/07 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כתם גדול במורשת צה''ל

    ששי, 28/09/07 11:30

    הגיע הזמן לגורם רשמי במשרה הבטחון ובצה''ל לצאת בהצהרה רשמית על המחדל המוסרי הנוראי של אותו יום.
    התנצלות אישית למשפחה חשובה מאד.
    זה כתם מחפיר במורשת צה''ל שחייבים להעביר את המסר ללוחמים העתידיים שזו הייתה תקרית חד-פעמית ושצה''ל למד והפיק את הלקח.
    בניי מתגייסים בקרוב מאד והייתי רוצה שיהיו גאים להיות לוחמים.

    הגב לתגובה זו

    • לא חד פעמי זו המדיניות-האם זוכר אדוני את הלוחמים בגנין?

      רותם, 28/09/07 12:37

      למה להכניס לוחמים ולסכן אותם?
      זו האגנדה וככה היא פועלת -חשוב שכל מי שמתגייס ידע זאת.
      ושכל אחד יעשה את שיקוליו-אבל האמת צריכה להאמר.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    7 שנים

    בנסון, 28/09/07 11:28

    חלפו ועדיין אין הסבר אמיתי למה שקרה שם. למה לא חילצו את מדחת ? האם יש איזו שהיא תאוריית קונספירציה מאחורי המקרה? לאהוד ברק הפתרונים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פרשת מדחת יוסוף היא אות קלון למדינה

    בוב הרשע, 28/09/07 11:28

    חייל שהופקר למותו ע''י דרג מדיני כושל,ובסיוע ראשי הצבא, בניסיון להצדיק אג'נדות פוליטיות.

    הדם של מדחת יוסוף, חייל שחירף את נפשו למען המדינה, יהיה על ידי כל הדרג הבכיר עד ליומם האחרון. אני מקווה שכל מי שאשם במותו נזכר בפניו בכל לילה מחדש.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    פרשת מדחת יוסוף היא אות קלון למדינה

    בוב הרשע, 28/09/07 11:27

    חייל שהופקר למותו ע''י דרג מדיני כושל,ובסיוע ראשי הצבא, בניסיון להצדיק אג'נדות פוליטיות.

    הדם של מדחת יוסוף, חייל שחירף את נפשו למען המדינה, יהיה על ידי כל הדרג הבכיר עד ליומם האחרון. אני מקווה שכל מי שאשם במותו נזכר בפניו בכל לילה מחדש.

    הגב לתגובה זו

    • אני דווקא רואה שמופז וברק שביא הקריירה שלהם. (ל''ת)

      אפי, 28/09/07 12:34

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    היו תוכניות מסודרות לחילוץ

    מוטי, 28/09/07 11:26

    שרתתי שם חצי שנה לפני הארוע. היה תוכנית מלאה ומסודרת עם םדר כוחות מיוחד שהוקצב אך ורק למשימה אפשרית של חילוץ מקבר יוסף. וללא ספק היה בכוננות מידית.

    התוכנית היתה סבירה מאוד ולא דרשה כוחות רבים והתבססה בעיקר על כניסת שריון (שהפלסטינים אז לא יכלו לעשות כלום כנגדו).

    הארוע הזה הוא הכתם הגדול ביותר על שאול מופז שפחד שזה יחריף את המצב עם טנקים יכנסו לשכם - בשביל מה יש טנקים ??!!

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה לא זוכר זה היה ברק שעצר את הפעולה (ל''ת)

      אחד שהיה שם!!, 28/09/07 12:28

      הגב לתגובה זו

    • תאמר בפב מלא-לא חילצו אותו בגלל שיקולים פוליטיים-חשבו שזה לא משתלם. (ל''ת)

      דודי, 28/09/07 12:33

      הגב לתגובה זו

    • גם אהוד ברק ישב בתל א-ראס ולא נתן לכוחות להכנס!!!

      אחד שהיה שם, 29/09/07 19:34

      כל הכבוד על העלאת הנושא !!!
      לא רבים היו מסתכנים בכך !!!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה לא ברור? דוקטרינת ארבע סמרטוטות

    צפנת פענח, 28/09/07 11:23

    האומרת שאסור לסכן חיילים, שצריך לסגת כדי להשיג ''שלום'', שצריך לסמוך על האויב ולא על עצמנו, זו כל התורה כולה על רגל אחת.

    מה לא ברור פה?

    זו אותה דוקטרינה שבגללה אין משתמשים בכוחו של צה''ל כדי לשחרר את ילדי שדרות מילדותם הטראומטית.

    זו אותה דוקטרינה שהביאה את הצלש'ים ללוחמים בלבנון. מרוב פחד מן השקיעה בבוץ הלבנוני החיילים קיבלו אותה פקודה שהם רגילים לה בבט''ש הסיזיפי ביש''ע - להיכנס ולצאת, אלא שחיזבאללה זה לא ''פלסטינאים''.

    כך עסקו חיילינו בלבנון בדבר אחד חילוץ והצלה, שהרי על פי אותה דוקטרינה שהזכרתי אסור לכבוש שטחים בלבנון (וגם בעזה).

    צחוק הגורל. מי שלא חילץ את מדחת יוסוף בקבר יוסף נאלץ לעסוק בחילוץ סיטוני בלבנון, משום שלא קיבל פקודה חד משמעית - להסיר את איום הקטיושות על הצפון.

    מה לא ברור פה?

    הגב לתגובה זו

    • את הצודק ב 100 אחוז (ל''ת)

      דודי, 28/09/07 12:43

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    המלחמה הקודמת

    הנמלחמה, 28/09/07 11:21

    רבים חוששים שצה''ל גם מתכונן כעת למלחמה הקודמת.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קרל פון קלאוביץ בעידן הטלוויזיה?

    מוטי, 28/09/07 11:21

    הבן אדם מת בתחילת המאה ה-19.

    מתי ילמדו כתבים איפה צריך פסיק איפה נקודה ואיפה מרכאות כאשר מצטטים.

    בכל מקרה הפעם בוחבוט צריך לקבל צל''ש.
    הוא לא ציטט אף מקור בטחוני או קצין בכיר עלום שם.

    לגבי המקרה המחפיר של מדחת יוסף, בדבר אחד אני בטוח - אם הוא היה חייל בצנחנים או גולני, המח''ט שלו היה מעמיס את עצמו על כמה טנקים ויוצא לחלץ אותו בלי לשמוע לאף אחד או שמאיים לזרוק את המפתחות במקום.

    מה שקרה שם זה פשוט בושה וחרפה למי שהיה צריך לקבל את ההחלטות.

    הגב לתגובה זו

    • בולשיט-אם זה היה בצנחנים והיה מדובר בחייל יהודי גם הוא היה מופקר

      אמיר, 28/09/07 12:31

      בשטח-הסיבות שלא חילצו אותו היו פוליטיות.
      קדושת חיי אדם אינו עיקרון ראשון במעלה לפניו באים שיקולים פוליטיים ורק אם זה מסתדר איתם,אז יבוא לידי ביטוי עניין קדושת החיים.

      חיילים קרביים צריכים להבין שכיום אין להם גיבוי-כל אחד דואג לתחת שלו-שכל אחד יעשה את החשבון שלו.

      הגב לתגובה זו

      • צודק ב 100% (ל''ת)

        דרור מרמת גן, 30/09/07 10:56

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    מדחת יוסף

    אשר, 28/09/07 11:15

    האם נראה לכם הגיוני שחיילים יפרו פקודה ויחלצו פצוע בניגוד להוראת הדרגים המוסמכים? האם לבנישים היינו ?

    הגב לתגובה זו

    • מה זה בנישים? (ל''ת)

      mendy, 28/09/07 11:47

      הגב לתגובה זו

    • זו בדיוק הבעיה

      mic, 28/09/07 12:15

      הדרגים אינם מוסמכים.
      לא יודע מה זה ''לבנישים'' אבל את מדחת יוסוף היה צריך לחלץ בכל מחיר. אני לא חושב שה''מחיר'' לפעולה מסוג זה היה כבד כ''כ לצה''ל, אם כבר לצד השני...יש לשכתב את האתיקה הצהלית ולשנן אותה מחדש. לטיפולך הפרופ אסא כשר....

      הגב לתגובה זו

    • בני''שים - בני ישיבות. אני לא בני''ש, ואני מקווה שהייתי נכנס ומחלץ (ל''ת)

      ומצפצף על כולם, 28/09/07 13:47

      הגב לתגובה זו

    • בכל מחיר!!!!

      חיים (גיבעתי), 28/09/07 15:58

      לדעתי פקודה לא לפנות היא בילתי חוקית בעליל.
      ואגב, כמי ששירת עים בנישים. לרובם יש ערכים. אל תהיה אנטישמי

      הגב לתגובה זו