• 39.

    ב-400 השנים האחרונות היה רק רב [המשך]

    נחמ נחמן ביליק, 01/10/07 16:50

    אחד בישראל ושמו מרי יוסף קאפח, ועליו נאמר מיוסף [קארו] עד יוסף [קאפח] לא קם כיוסף [קאפח].

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תגובה של 34. כל מילה בסלע. (ל''ת)

    כתום שפוי., 30/09/07 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    משוגעים!!! איפה כבוד תלמידי חכמים?!

    יהודי פשוט, 30/09/07 02:54

    תגידו מה הולך פה?! אנשים החליקו על הראש?! מדובר ברב ענק שאף אחד מאיתנו לא באמת יודע כיצד תרם לפנימיות המציאות ושינה אותה מתוך נשמת האומה! איזה ביטויים אומרים כאן על הרב הקדוש?! זה שהיו לו מחלוקות עם הרב טאו שליט''א זה לא מוריד מערכם של אחד מהם כיון שגם להלל ושמאי היו מחלוקות, כל התלמוד שלנו מחלוקות, מובן שמתוך יראת שמים גדולה...איפה אתם חיים?! מדובר פה בגדולי תורה שכל אחד פה יושב על המחשב וחושב שהוא משהו?! מישהו?! הרב אברהם שפירא זצוק''לפעל לאורך כל שניה ומיאית שנייה למען עם ישראל! אז יש פה מישהו שלא מסכים איתו אז משפיל חס ושלום ת''ח שנפשטר בימים קדושים אלה?! אני כולי רועד ובוכה על הדברים שקראתי פה! בושו והיכלמו! אני מקוה שמהערכת תוכל ברחמנותה למחוק חלק מהתגובות הנוראיות הללו!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    גרם לפירוד בעם

    נועם, 29/09/07 23:55

    הרב שפירא תרם רבות לריחוק בין דתיים לחילוניים.
    אני וכמוני אין לנו דבר וחצי דבר עם אנשים מסוגו.יחייה או ימות לנו זה לא נוגע

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תגובה 21 מילה בסלע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שלום, 29/09/07 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הרב שפירא הוא אחד ככל האדם ואין לו שום פרוטקציה אצל הקב''ה

    benzi. a, 29/09/07 11:27

    וגם אין ולא היה לרב שפירא גם קשרים כל שהם עם מלאכי שמים.
    אמנם הרב היה גדול בתורה שתורתו ורבנותו הייתה אומנותו ומיזה הוא התפרנס. והוא שווה ערך לכל בעל מקצוע אחר כגון רופאים עו''ד וכנ''ל לגבי נגרים מסגרים וירקנים.
    וזה אומר! שכל מחשבתו והתנגדותו לגבי ההתנקות או הסדר מדיני כל שהוא. זה אך ורק לגב הבעת דיעה ותו-לא. והנושאים המדיניים הם בסמכות הממשלה המכהנת שנבחרה בהליך דמוקרטי ועל הרב ועמיתיו הרבנים מיש''ע וכל שאר הכתומים והנלהמים של הימין הקיצוני עליהם היה לקבל את מרות השלטון כפי שההלכה היהודית קובעת.
    דינא-דמלכותה-דינה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כנראה שאלוהים רצה התנתקות מעזה כנגד הבטחת שפירא. (ל''ת)

    ג.מרכז, 29/09/07 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מישהו יודע כמה ילדים יש לכבוד הרב? (ל''ת)

    מורן, 29/09/07 00:33

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ישראל סגל

    יובל, 28/09/07 19:08

    אדם יקר לא פחות שהלך לעולמו השבוע הוא הסופר והעתונאי ישראל סגל ז''ל. איש עקרונות, איש של אמת, ישר כסרגל, ויחד עם זאת - הגון מאין כמותו, אדיב ובעיקר - אוהב אדם. מוח אנליטי מבריק ולב רחב כאחד.
    אחיו - כידוע - הוא אותו דן סגל שלצערי הצליח לשטות באנשים כה רבים הרואים בו מורה דרך, ''רב'' גדול בתורה. והרי ידוע שהאיש הזה לא מבין דבר וחצי דבר במהות תורת ישראל, באהבת ישראל אמיתית ובכיבוד אב ואם. כל המפעלים שהאיש יזם, כל הקישוטים החיצוניים, לא יוכלו לכפר על מעשיו כנגד משפחתו פנימה.
    כל שאני יכול לאחל לרב דן סגל הוא כי יעיביר את שארית חייו בבקשת סליחה ומחילה מבורא עולם, מבני משפחתו ומעדת מעריציו ותלמידיו, על כל שהלך בדרך ההפוכה והמנוגדת לדרך התורה, יודה כבל עם ועדה ביוהרה שלו שהובילה אותו לבצע חטאים בלתי נסלחים כלפי אחיו, אביו ואמו והוריו

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הבן אדם לא יכל לסור את הריצ'רץ'. על מה הרעש? (ל''ת)

    מאיר גליק, 28/09/07 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יהי זכרו ברוך (ל''ת)

    תנחומים למשפחה, 28/09/07 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    היה לא תהיה אה? פחחחחחחחחח

    מיקי, 28/09/07 12:58

    הוא לא היה מי יודע מה חוזה עתידות

    הגב לתגובה זו

    • לא הוא אמר את זה (ל''ת)

      ראובן זוהר, 29/09/07 19:53

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    בושה

    פלוני, 28/09/07 12:28

    כשתגיע לרמה של הגאון עטרת ראשנו תדבר איך יש לך בושה לדבר על מנהיג הדור וגאון התורה??!?!?!?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הרב מת מוות ביסורים כעונש על התנגדותו להנתקות. (ל''ת)

    ראו ולמדו מכך., 28/09/07 12:04

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך, תגבותך תת-אנושית (ל''ת)

      T, 28/09/07 13:31

      הגב לתגובה זו

      • כל הרבנים שהסיתו נגד רבין ושרון יסבלו כמו שפירא ולא ילכו לגן עדן. (ל''ת)

        אמן ואמן !!, 28/09/07 14:18

        הגב לתגובה זו

      • מי תת אנוש כאן.?????

        ארז, 28/09/07 15:59

        זו בדיוק היתה הצורה שבה בציבור הדתי לאומי ,כולל רבנים,התבטאו לגבי רבין,שרון,ולגבי כול מי שתמך בהתנתקות,או לא התנגד לה,ושעבר מאורע קשה בחייו.התגובות הציניות כאן רק נועדו לנסות להראות לציבור זה את פניו המכוערות,ואם לשפוט עלפי תגובתך,נסיון זה הצליח!!!

        הגב לתגובה זו

    • הרב לא מת ביסורים כלל!!! (ל''ת)

      ירושלמי, 29/09/07 22:43

      הגב לתגובה זו

    • קצת בושה לא תזיק לך

      אילן, 30/09/07 09:19

      ממתי נעשית נביא? איש מסכן שכמוך.
      הרב נפטר בשיבה טובה ובשם טוב מן העולם ובדך הטבע.
      אם היו שומעים לו החיים בארץ הזו היו יותר טובים ומאושרים גם אם לא נראה לך .
      יהי זכרו ברוך

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    למספר 13

    menny, 28/09/07 11:32

    יזבל
    אתה לא מתבייש לדבר ככה על אחד הרבנים הגדולים בישראל

    הגב לתגובה זו

    • לצערי הוא צודק. הלכתם ואתם הולכים אחרי אנשים שפסקו לתפקד .

      זה רע ליהודים., 28/09/07 11:57

      ואני לא אומר זאת בבוז חלילה. אבל יש רמה גבוהה של טפשות הגובלת בטמטום, ללכת אחרי מי שבתוקף זקנתו, דעתו לא צלולה כתמול שלשום. צריך לדעת להוציא מנהיגים לפנסיה.

      הגב לתגובה זו

    • אני בטוח שהרב הדגול מתהפך בקברו כשהוא קורא את שפתך

      מתהפך בקברו, 28/09/07 12:14

      יהודי מאמין לעולם לא ינבל את פיו ולעולם לא ילבין פני יהודי אחר, גם אם הוא חוטא.

      אתה ראוי לכנות את עצמך בדיוק כמו שכינית את מס' 13, רק שאתה ראוי לתואר הזה כפליים. בגלל שאתה מתחזה למאמין ובפועל אתה ריק מתוכן ומלא בחומר שאתה אוהב להתפלש בו

      הגב לתגובה זו

      • חכה רגע!

        טובל ושרץ, 28/09/07 13:51

        הוא עוד לא יכול להתהך הוא טרם נקבר, חכה קצת עם ההתהפכויות.

        הגב לתגובה זו

      • לא בטוח שיגאל אמיר מסכים אתך (ל''ת)

        שלא לדבר על, 29/09/07 11:45

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא שמענו מהרב הדגול מילה על חלוקת ירושלים. גוש קטיף חשוב יותר... (ל''ת)

    לך תבין ., 28/09/07 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אם לא יקום ממסד שייצג את כל היהודי הישראלי מוטב לפרק את הרבנות ויתר (ל''ת)

    המוסדות הקשורים, 28/09/07 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תהיו בריאים כולכם

    נעמה, 28/09/07 11:12

    אשרנו שזכינו בדור שלנו שימש הרב הגדול זצ''ל.
    קצת כבוד לעצמנו גם לא יזיק עם כל התגובות האלו.
    בעז''ה נתחזק כולנו כעם, בלי לחפש מי אשם במה ונצליח להגיע לאחדות אמיתית-
    ובאמת, שיהיה חג שמח.
    הרב יחסר לנו כ''כ.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ל-14: רבני הר המור הם דרדסים לידו!!!

    אחד העם, 28/09/07 11:01

    מי שמנסה להשוות את טאו מהר- המור (האזרח שמחזק את ידי קצב ופגע קשות בנפגעות המין)לרב שפירא זצ''ל אינו מבין מהי גדלות בתורה ומהו תלמיד חכם. אין כל בסיס השוואה ביניהם וטאו הוא גרגיר אבק על נעלו השמלית של הרב זצ''ל.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדרבנות!!!!!!!!! (ל''ת)

      מרים, 28/09/07 14:00

      הגב לתגובה זו

    • אכן חיזוק ידי קצב פוגע בהכרח במתלוננות הנפגעות

      מאירה, 28/09/07 14:03

      התייצבותו של הרב טאו לימין משה קצב והעלאת טענות כאילו כל התלונות נגדו שקריות- מגלים את פניו האמיתיות של הרב טאו כאדם תמהוני, נלעג וחסר שיקול דעת.

      התייצבות יתר רבני הר-המור לימינו בחיזוק ידי הנשיא מלמדת מיהי הר-המור וטוב שירדו מעולה של הישיבה המרכזית.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ומה בדבר שתיקתו בסיפור קופו? (ל''ת)

    עדיין זוכרים, 28/09/07 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הם זוכים לתואר רב ראשי אבל הם לא באמת רבנים של כולנו.כיהודי רצוני

    לרב ולא למיצג,,, 28/09/07 10:33

    מחנה פרזיטי בתוך העם היהודי

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ישראל העם היחידי המשתלח באנשי דת באופן גורף (ל''ת)

    אייטולולות ממין, 28/09/07 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    השמים מתברכים בצדיק ענק..והארץ מתיתמת מגדול הדור.ת.נ.צ.ב.ה אמן ואמן (ל''ת)

    נעם, 28/09/07 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חבל על דאבדין ולא משתכחין

    יהודי, 28/09/07 09:59

    צדיקים נתפסים בעוונות הדור...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה כדי שהדוסים לא ישמחו שישראל סגל מת (ל''ת)

    מחשב חשבונות, 28/09/07 09:28

    הגב לתגובה זו

    • ישראל סגל הואיל ל''דוסים'' הרבה יותר בחיו..הוא שימש כאנדרטה אנושית

      רון, 28/09/07 09:57

      לאדם אשר הדרדר מעולם התורה לעולם ההבל..

      האיש היה מריר כעוס מעורער גם הוא הודה שחיו קרועים ואין בו הרגשת שמחה
      כך יעשה לאיש אשר הוציא דיבת משפחתו ודתו רעה
      יהודי לא שמח על מות יהודי זו פריבלגיה השמורה למוסלמים ול..שמאלנים.

      הגב לתגובה זו

      • ישמור אותי האל מפני האמונה (ל''ת)

        דני, 28/09/07 12:56

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    איפה ההספדים של רבני הר המור?

    אברי, 28/09/07 08:50

    הם בטח חושבים שהוא האדם שהרס את ישיבת מרכז הרב, והוריד את המפעל של הראי''ה קוק לטימיון.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תתארו מוכר קוסברה בן 96 ,הרי לא הייתם מתקרבים אליו!

    צב בן 178, 28/09/07 08:45

    אין עיסוק בעולם שבו סנילי נוטף ריר,מדיף ריחות שום וכרוב,הזקוק
    ל 4 זרועות תומכות כדי לעבור מהכיסא לספה--ייחשב לנותן העצות ופותר החלומות הגדול ביותר!
    רק בדתות השונות כמה יותר סנילי
    כמה יותר חולה,כמה יותר שכחן ות'מוי
    ככה יסופר בו שהוא יותר חכם מעצמו כשהיה בגיל 50 !

    הגב לתגובה זו

    • בושה, אוי לנו שנאמרים דברים כמו שאמרת!

      תתבייש!, 28/09/07 09:54

      איך אתה מדבר?! אשרי היהדות שבה הזקנים החכמים הם המנהיגים!
      בניגוד למקומות שבהם כל צעיר כריזמטי ומרדן נחשב למנהיג.
      אוי לנו על האבידה.

      הגב לתגובה זו

    • אליך אף אחד לא יתקרב גם כשתהיה בן שבעים

      אבי, 28/09/07 12:48

      כמו שאדם רואה את העולם, ככה העולם רואה אותו.

      הגב לתגובה זו

    • שירחמו עליך מן השמים , מסכן

      אילן, 30/09/07 09:25

      לך אין סבא או סבתא מבוגרים הצריכים עזרה בזיקנתם?או בחוליים?
      גם אתה תזדקן ותחלה ונראה איך יטפלו בך אז.אם יהיה מי שיתמוך בך מכל צד.
      הרב היה ענק קודם כל כאדם כל השאר ידוע.
      כ-140000 איש הלכו אחר ארונו זה מראה מי הוא היה עבור ציבור ענק שהכיר אותו והוקיר אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אבי רוע ההסתה לסרבנות ומתנגד לערכי העולם המערבי הלך לעולמו

    מסית לסרבנות, 28/09/07 07:59

    כתוצאה מחטאיו.

    הגב לתגובה זו

    • לעולם המערבי יש ערכים?? (ל''ת)

      ויאטנאם, 28/09/07 08:23

      הגב לתגובה זו

      • נו באמת. (ל''ת)

        תהיו פעם רצינים, 28/09/07 08:36

        הגב לתגובה זו

    • כמה קטן אתה יכול להיות???

      אייל, 28/09/07 08:27

      גם אם אתה לא מסכים עם כבוד הרב ועם דרכו, להלעיז ולקלל אדם שהלך לעולמו ועל אחת כמה וכמה אדם בעל שיעור קומה לכל הדעות מעמך שלך, מעיד על האופי הקלוקל שלך..

      תן לי לנחש, אתה מאותם אנשים שבורחים מכל דבר שמריח כמו יהדות ואם הם היו יכולים הם גם היו מתכחשים ליהדותם לחלוטין..

      לא נותר בליבי עליך כי אם רחמים...

      הגב לתגובה זו

      • הפנה את דברך לבני עדתך

        צבי, 28/09/07 11:31

        אותם חובשי כיפה שצהלו מראש גגות כששרון חטף את האירוע המוחי.

        אופי קלוקל?! התברכתם במנות גדושות ממנו, אתם הטוענים שאתם ''מלח הארץ'', בעלי ''ערכים'' (במרכאות כפולות ומכופלות) ואנשים בעלי ערכים מוסריים נעלים.

        הגב לתגובה זו

        • צבי היקר

          אייל, 28/09/07 13:07

          ההבדל ביני ובינך הוא שאני כיוונתי את דברי כלפי אדם ספציפי ולא כלפי עדה שלמה, אתה לעומת זאת יוצא מנקודת הנחה שאתה מכיר אותי ואת ''בני עדתי'' כלשונך ויודע מה כל אחד מאיתנו עושה בכל רגע נתון - קצת יומרני הייתי אומר.

          אני לדוג' אכן התנגדתי למהלך ההתנתקות (שבשיעבד התגלתה כטעות חמורה - אבל זה כבר ויכוח אחר), אולם בוודאי ובוודאי שלא צהלתי כאשר שרון (אשר לו גם הצבעתי בבחירות - כדרך אגב) נפל למשכב.

          ההתיימרות שלך להכניס ציבור שלם תחת איצטלה אחת ולקטלג אותם באופן חד גוני קצת מצחיקה, מגוכחת וכלל לא רצינית

          באשר ל''ערכים'' - אני בטח שלא אפתח איתך ויכוח בנושא. העובדות בשטח מדברות בעד עצמן - ואם להיות הציבור בעל שיעור המתגייסים הכי גבוה ליחידות קרביות מהןןה אופי קלוקל - אז עד רבה, אני ועוד רבים שכמותי גאים להיות בעלי אופי קלוקל שכזה.

          שיהיה לך חג שמח

          הגב לתגובה זו

          • אייל הלא יקר

            צבי, 28/09/07 13:59

            ההתחסדות שלך ממש זולגת טיפות שמאלץ כמקובל אצלכם כשאתם צריכים לגלגל עיניים לשמים.

            אני עשיתי הכללה? ומה אתה עשית כשפנית לכותב 13 ?

            תן לי לצטט אותך ואת לשון הרבים שנקטת בה:
            ''אתה מאותם אנשים שבורחים מכל דבר שמריח כמו יהדות ואם הם היו יכולים הם גם היו מתכחשים ליהדותם לחלוטין..''

            שאר דבריך הם השקרים הרגילים שדת''לים חוזרים עליהם שוב ושוב (שיעור ההתנדבות, שיעור הקצונה וכו' וכו').

            את מלחמת השחרור וששת הימים ניצחנו יפה ובלעדיכם. מאז שהצטרפתם לצה''ל במסגרת הלאומנית הנקראת ''ישיבות הסדר'' אנחנו מפסידים ממלחמה למלחמה.

            אני מאחל לך חג מלא הרהורים נוגים על דרככם הקלוקלת שממיטה מאז 1967 אסון אחרי אסון על ישראל והישראלים. אתם לא אחינו.

            הגב לתגובה זו

            • יש לך קושי בהבנת הנקרא???

              אייל, 28/09/07 16:12

              ממתי המשפט שציטטת (נכונה) מהווה הכללה על עדה כלשהי??

              בוא אני אסביר לך את זה ע''י דוגמא פשוטה שלא יהיה לך קשה - למשל יש אדם דתי שמשקר וגם אדם חילוני שמשקר, אם נוסיף להם אדם חרדי שמשקר ואדם מסורתי שמשקר ואדם אפיקורס שמשקר - נקבל: קבוצה של אנשים שקרנים...
              אני לא כ''כ מבין איך יש בכך לקחת חברה שלמה ולקטלג אותה כשקרנית (כפי שהשתמע מדברך). עצם העובדה שנקטתי בלשון רבים לא מעידה על כך שעשיתי הכללה לעדה/קבוצה/חברה מסוימת של אנשים.

              ועכשיו ,אחרי שיעור הבנת הנקרא שיעור בהיסטוריה:

              סבא שלי (אדם דתי) השתתף במלחמת השחרור. אבא שלי (אדם דתי) השתתף במלחמת ששת הימים. אני ואחיי שירתנו/משרתים ביחידות קרביות.
              לעניין שיעור הדתיים ביחידות קרביות ובקצונה - אתה יכול לקרוא לזה שקרים עד מחרתיים, אבל עם עובדות סטטיסטיות קצת קשה להתווכח...

              בכל מקרה התחסדות, או לא.. שבאמת יהיה לך חג שמח ושבת שלום

              הגב לתגובה זו

            • אייל ,אתה מתלונן על הכללות???

              ארז, 28/09/07 18:53

              להזכירך,מגיב מספר 12 התיחס ספציפית לרב מסוים וגינה אותו על דברים ספציפיים.אתה זה שהרחבת את היריעה וטענת שסלידתו מהרב על מדיניותו והליכותיו,מלמדת על סלידה מכל מה שהוא יהודי.מהיכן ההכללה הפרועה והמתימרת הזאת?הרב שפירא לא ייצג את כלל היהדות ,התנהלותו עוררה מחלוקות רבות, ובנושא ההתנתקות אפילו רוב רובם של מי שנחשבים תלמידיו התעלמו מהוראותיו...אגב,גם הלוויתו לא מושכת כמות אנשים המתקרבת לנוכחות בהלויות הענק של גדולי התורה החרדים.
              תבין אייל,מותר להתנער מרב יהודי ,גם הוא היה הרב שלך ,ומותר לבקר ואף לסלוד ממנו.הכר תודה שעורכי ומגיבי מעריב תרבותיים ויהודיים יותר ממקבילהם בערוץ 7,שם למשל זוכה רבין עד היום לגידופים וקללות כגון רוצח עם ,שוחט היהודים וכו' ,ומחלותיהם ,צרותיהם ואבלם של מי שאינם ''במחנה הנכון'' מתקבל בתרועות שמחה לאיד,בגידופים ו''ברכות'' לסבל נוסף.

              הגב לתגובה זו

      • גם ליבי מלא רחמים ובוז לרשעים

        ארז, 28/09/07 16:13

        זו בדיוק היתה הצורה שבה המונים בציבור הדתי לאומי ,כולל רבנים,התבטאו לגבי רבין,שרון,ולגבי כול מי שתמך בהתנתקות,או לא התנגד לה,ושעבר מאורע קשה בחייו.התגובות הציניות כאן רק נועדו לנסות להראות לציבור זה את פניו המכוערות.ואם לשפוט על פי תגובתך,נסיון זה הצליח.

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? אם כמה התנהגו לא בסדר כששרון חלה עושים אותו דבר?

      לא מהמחנה שלו, 28/09/07 15:23

      מה הקשר? איך חילוני יכול לרדת למדרגה הירודה הזאת בגלל שאנשים אמרו דברים על שרון.
      תנחומים למתאבלים.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אז מי יחליף אותו? (ל''ת)

    צנטריפולוג, 28/09/07 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נפלה עטרת ראשנו (ל''ת)

    יהודי, 28/09/07 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מת בשיבה טובה

    Avi Ecuador, 28/09/07 06:31

    חי את החיים שרצה לחיות ועשה את שעשה והשאיר.
    מה עוד אפשר לבקש לרצות ולצפות, לא חיים לנצח ועכשיו הוא יבדוק את התיאוריה שלו בקשר להמשכיות...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה בגלל שהוא תמך בהתנתקות?

    אזרח מופתע, 28/09/07 04:47

    אה?

    הגב לתגובה זו

    • לא, זה בגלל שהיה סרבן דמלכותא

      אזרח שומר חוק, 28/09/07 07:41

      הצדק האלוהי הכריח אותו לראות את ההתנתקות מבוצעת ואז לקח אותו אליו כשהוא מאוכזב שמדינת היהודים היא מדינה שומרת חוק ולא מדינת הפקר הלכתי.

      הגב לתגובה זו

      • gadol!!!! (ל''ת)

        e., 28/09/07 18:54

        הגב לתגובה זו

    • עד לפה אני שומע כמה חלול אצלך למעלה... (ל''ת)

      גלעד, 28/09/07 07:47

      הגב לתגובה זו

      • למה אתם חושבים שהדמגוגיה הזו הזו עובדת רק לכיוון אחד?

        דוד, 28/09/07 08:28

        לא יכול להיות שזה עובד רק לצד שתמך בהתנתקות.
        אולי עכשיו תבינו כמה הדיון הזה מגוחך וכמה זה נשמע אידיוטי ומטומטם כשאמרו את זה על האירוע המוחי של שרון.

        הגב לתגובה זו

        • בגיל 94 (ל''ת)

          שפוי, 28/09/07 08:58

          הגב לתגובה זו

        • לאדון דוד היקר

          מוטי, 28/09/07 11:28

          יכול להיות שבאופן עקרוני אתה צודק לגבי הדיון המגוחך בארוע המוחי של שרון ובלהקת הפסיכופטים שטענה שזה עונש על ההתנתקות.

          הבעייה היא שכאשר מישהו עושה את אותו הדבר וגם אם זו רק פרובוקצייה לאותם פסיכים הוא נהייה פסיכופט בעצמו ושם עצמו באותו המקום שבו הם נמצאים.

          הגב לתגובה זו

          • יש הבדל בן הפסיכופטים,כהגדרתך,לציניים

            ארז, 28/09/07 16:05

            זו בדיוק היתה הצורה שבה בציבור הדתי לאומי ,כולל רבנים,התבטאו לגבי רבין,שרון,ולגבי כול מי שתמך בהתנתקות,או לא התנגד לה,ושעבר מאורע קשה בחייו.התגובות הציניות כאן רק נועדו להראות לציבור זה את פניו המכוערות.ואם לשפוט עלפי תגובתך,נסיון זה הצליח.

            הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא בוכים על חלב שנשפך (ל''ת)

    קוטג', 28/09/07 04:22

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ברוך דין האמת

    אורי, 28/09/07 02:45

     אבידה גדול לכל המדינה ולא רק לציונות הדתית..

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    נוח על משכביך בשלום

    יובל, 28/09/07 02:32

    למרות חילוקי הדעות בתחום הפוליטי והמדיני אני מרכין את ראשי.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יהי זכרו ברוך. מרכין ראש על אדם גדול שהלך

    מתנגד לדעותיו, 28/09/07 02:11

    אני מתנגד לדעותיו אבל הוא היה איש של ערכים.
    יהי זכרו ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הצדיק אבד

    ניסים, 28/09/07 02:07

    אוי לנו על אבידת הצדיקים

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    צריך להתחזק במצוות כפי צואתו האחרונה

    הכן אבידה קשה!!, 28/09/07 01:12

    להתחזק בתורה

    הגב לתגובה זו

    • עזוב צוואה

      טובל ושרץ, 28/09/07 08:23

      לפני שאתה מקיים את הצוואה כדאי שתלמד לכתוב עברית.

      הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שהיציאה האחרונה שלו היתה משובחת (ל''ת)

      חסוי, 28/09/07 12:59

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ברוך דיין האמת! מחר ההלוויה

    אהיה בהלוויה, 28/09/07 00:55

    יום שישי ב 10:30 מישיבת מרכז הרב רח' הרב קוק, קריית משה ירושלים

    הגב לתגובה זו

    • הישיבה ממוקמת ברח' הרב צבי יהודה

      י, 28/09/07 10:17

      רח' הרב קוק נמצא במרכז העיר
      (ושם ממוקם בית הרב קוק)

      הגב לתגובה זו

    • אכן יש דין ויש דיין !!!! (ל''ת)

      בקרוב הסרט, 28/09/07 16:00

      הגב לתגובה זו