• 286.

    פשוט לראות את השנאה היוקדת ולא להאמין

    אבי, 02/10/07 12:15

    אלו אזרחי ישראל? אלו בני השמאל של שנות החמישים והשישים?
    מי גידל את הפרא הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 285.

    מזועזעת! ואתם קוראים לעצמכם פלורליסטים???

    דין דין, 02/10/07 11:55

    סובלניים? פתוחים? למה? למי?
    לערבים? לשונאים? לרוצחים? לאירופאים אנטישמים? למי אתם פתוחים? אני מתביישת להיות חילונייה! וכבר לא מהיום שאני מתביישת שהייתי אשת שמאל!!!
    לכו, ריקנים, וחפשו לעצמכם בית קפה חדש ברוטשילד אה...ואנשי שדרות יתלהבו אם תואילו בטובכם להביט על תערוכות של קסאמים שאתם- השמאלנים הבאתם עליהם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 284.

    אנחנו על המפה - ונשארים על המפה!!!! (ל''ת)

    טל, 01/10/07 02:15

    הגב לתגובה זו

  • 283.

    בענין אהוד בנאי

    אליהו, 28/09/07 11:44

    אף אחד לא מתיחס לזה שהוא בעצם לא ממש מופיע הופעה רגילה, אלא עושה בהתנדבות ערב משותף עם רב הישוב תקוע,הרב המיוחד והנפלא מנחם פרומן,שלא מפחד להיפגש עם אנשי חמאס,ולבקר בעזה,הכל כדי למנוע שפיכות דמים ולמצוא דרכים לפיוס.נכון שזה לא כל כך מצליח לו, אבל את מה שהוא עושה למען השלום גוש שלום לא חולמים ולא מסוגלים
    לעשות.זה לא מקרי שבנאי בחר להיות איתו בערב הזה.או שהוא בחר בבנאי.

    הגב לתגובה זו

    • נודניק

      להגיד את האמת, 29/09/07 10:13

      הרב המיוחד והנפלא הוא נודניק, הזוי ורודף פרסומת. איך אפשר לעשות למען השלום ובאותה עת לגור בהתנחלות. הרב החנטריש אוכל חזיר וגם מברך עליו.

      הגב לתגובה זו

      • איך אפשר לחתור לשלום וללכת לבגץ שנמצא על חורבות כפר ערבי

        jdh, 02/10/07 15:20

        איך אפשר לרצות שלום וללכת לאונבירסטית תל אביב שנמצאת על שיח מוניס הקדושה

        איף אפשר לגור ברחביה ולרצות שלום

        איך אפשר להיות יהודי וגם ציוני וגם לרצות שלום?

        איך?

        הגב לתגובה זו

  • 282.

    בענין אהוד בנאי

    אליהו, 28/09/07 11:43

    אף אחד לא מתיחס לזה שהוא בעצם לא ממש מופיע הופעה רגילה, אלא עושה בהתנדבות ערב משותף עם רב הישוב תקוע,הרב המיוחד והנפלא מנחם פרומן,שלא מפחד להיפגש עם אנשי חמאס,ולבקר בעזה,הכל כדי למנוע שפיכות דמים ולמצוא דרכים לפיוס.נכון שזה לא כל כך מצליח לו, אבל את מה שהוא עושה למען השלום גוש שלום לא חולמים ולא מסוגלים
    לעשות.זה לא מקרי שבנאי בחר להיות איתו בערב הזה.או שהוא בחר בבנאי.

    הגב לתגובה זו

    • הרב בחר בבנאי

      תקועיסט, 28/09/07 13:40

      אבל זה לא משנה,עיקר דבריך נכונים

      הגב לתגובה זו

  • 281.

    ימין או שמאל הכסף הוא הכל!!!

    נח, 28/09/07 08:45

    אז מה כל הבבל''ת הזה .כל אחד יעשה הכל במדינה הזאת,אם רק ישלמו מספיק.

    הגב לתגובה זו

  • 280.

    גוש עציון הוא לא חלק מהשטחים הכבושים - שמאל הזוי

    שרית, 28/09/07 08:39

    הגוש הוקם לפני מלחמת העצמאות,נפל במלחמת העצמאות והוקם מחדש.
    למה להחרים????
    ולאומנים,
    תקראו את המפה,
    מי יחרים אתכם- 2 הזויים וחתולה???

    הגב לתגובה זו

  • 279.

    חיי מתנחל : ההטוהר בישיבה רצים לטוקבקים ומכל שטות עושים ענין (ל''ת)

    זו הדת שלכם, 28/09/07 02:45

    הגב לתגובה זו

  • 278.

    גם בגרמניה אמרו לא לקנות מיהודים...

    רפי, 28/09/07 01:32

    גוש שלום ממשיכים את המסורת... תגיעו רחוק!

    הגב לתגובה זו

  • 277.

    חחחחחחחחחחח גדול!!!

    חחחח, 28/09/07 00:06

    לא, לא הטימטום שלהם. לבדיחה הזאת כבר התרגלנו.
    ... ''המדרגות'' היא להקה דתית בכלל! נכון, גם אהוד בנאי ואתי אנקרי הם דתיים (חוזרים בתשובה), אבל לפחות על אהוד בנאי אני יודע שהוא עדיין שמאלני...

    הגב לתגובה זו

  • 276.

    ''שוחרי השלום'' אלק. ''שוחרי הפלסטינים'' זה יותר מדוייק. (ל''ת)

    קומץ שמאלני קטן, 27/09/07 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 275.

    גוש שלום הוא ארגון של שני תמהונים ופקס

    אפילו בנאי ימני, 27/09/07 22:47

    אותו אהוד בנאי שכתה את ''ערבב את הטייח אחמד'' ואת ''מאמי יא מאמי תפתחי את הרגליים לשבעה מדוכאים, שיבעה פלסטינאים'' נחשב בעניניהם ל''שכיר חרב של המתנחלים''. למה צריך לדווח על כל מה שאיזה תמהוני אומר?

    הגב לתגובה זו

  • 274.

    לזרוק את הדיסקים שלכם לפח

    אהוד פריד, 27/09/07 20:00

    ....את אלה שהורדתי בקאזה ולקנות רק דיסקים מקוריים שלכם....
    אל תיכנעו לשמאל הערבי/יהודי הקיצוני!
    אוהבים אותכם אחים שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 273.

    השמאל הקיצוני הבוגדני נלחם במדינה היהודית ומשת''פ של הטרור הפלשתינאי

    דרור מרמת גן, 27/09/07 18:56

    תמיכת התיקשורת השמאלנית, שאפילו לא מכנה אותו כ''שמאל קיצוני'', היא המעניקה לקומץ הזעיר ןהמאוס אבל הנחוש הזה, את התהודה הרבה.

    הגב לתגובה זו

  • 272.

    מקארתיזם הוא מקארתיזם...

    מילה טובה, 27/09/07 16:29

    ולא משנה באיזו אידאולוגיה הוא מתהדר.

    ואני אומר את זה כאיש שמאל דווקא.

    הגב לתגובה זו

  • 271.

    השמאל הורס לנו את המדינה, מקווה שישאר משהו בסוף (ל''ת)

    שפוי, 27/09/07 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 270.

    זה המשך של ''אל תשרתו בצה-ל''. (ל''ת)

    לא חדש לנו., 27/09/07 07:44

    הגב לתגובה זו

  • 269.

    ''אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים '' !!!!!! (ל''ת)

    אורי, 27/09/07 06:59

    הגב לתגובה זו

  • 268.

    כל הכבוד לאמנים

    amir, 27/09/07 01:00

    ובעצם העם שלנו ברובו מרכז ימין ואת זה מתחילים האמנים להבין.
    אוסלו קרע את מסיכת השמאל ומתחיל תיקון מעניין.
    אישית אני אוהב את עידן ואהוד בנאי.

    הגב לתגובה זו

  • 267.

    צודקים ותמיד על המשמר

    בעזרת, 26/09/07 22:33

    ''אל תקנו אצל יהודים''

    הגב לתגובה זו

    • ואצל משתמטים? וערבים??

      מילה טובה, 27/09/07 16:30

      אה...אותם זה בסדר להחרים. שכחתי.

      הגב לתגובה זו

  • 266.

    רק פינוי גוש תבוסה העמלקי אל אחיהם בעזה יביא בטחון לעם ישראל (ל''ת)

    פינוי מייד, 26/09/07 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 265.

    שטחים = שלום

    ז, 26/09/07 18:51

    כי השטחים מהווים חיץ בין גוש דן לאויב הפלשתיני הברברי. לכן מי שקורא להחזיר ''שטחים'', כאילו קרא לשיתוף פעולה עם האויב. אז אל תתנו לשמאל לבלבל אותכם - בלי שטחים אין שלום (האמת היא שגם אם נמסור את ניו-יורק לפלשתינים לא יהיה איתם שלום, אבל לשמאל צריך לדבר בשפתו הוא...)

    הגב לתגובה זו

  • 264.

    להחרים את שכיר החרב אדם קלר, דובר גוש שלום .

    ארז, 26/09/07 17:50

    אדם קלר הוא זה שהוציא את הודעת החרם על האמנים,במנשר נוטף שינאה כנגד גוש עציון וכנגד האמנים,שאותם הוא מכנה,בין שאר הגידופים,שכירי חרב,בגלל שהם מקבלים שכר עבור הופעותיהם.כנראה שאין גבול לחוצפה ,לשחיתות וחוסר המוסר ,שהרי רבים מאנשי גוש שלום משומנים בכספים מאירגונים אנטישמיים ואנטי ציוניים,שמקורם בחו'ל כולל כספים ערביים,ובניגוד לאמנים שעובדים בשקיפות ואף משלמים מס על הכנסותיהם,הרי שהכיבודים שזוכים להם אדם קלר וחבריו הם ברובם מוסווים אם לא לגמרי מוסתרים.הם ינסו לספר לך באתרם שעבודתם כולה התנדבותית ובמימון פרטי של החברים,אך אין דבר הרחוק יותר מהאמת.אדרבה,אוליי יואיל אדם קלר להרחיב מעט על עשרות האלפים שהוצאו על השתתפות בכנסים בצרפת רק השנה,ועל מימון הטיסה והאש'ל שמומנו על ידי ארגונים אנטי ציונים מוצהרים שם...חברי מגוש שלום (כן יש לי כזה וגם אני איש שמאל אבל ציוני),אותו חבר ,נוהג לקרוא לנסיעות הללו בצחוק ''חופשה ממומנת בתשלום'',ואני תמיד מקניט אותו על כך.מילא שחיתות,שאדם קלר וחבריו יהנו מהקומבינה שלהם,רק חבל שזה תשלומים על הכפשה פרועה של עמנו,בארץ,ובעיקר בעולם,והמשלמים הם אירגונים שחושקים באובדן ישראל,לדעתי גם לשחיתות וחוסר מוסר צריך שיהיה גבול.
    בכל מקרה,לשמוע שכיר חרב אנטי ציוני כאדם קלר,מדבר על אמנים הגונים כשכירי חרב,זה כבר שיא הצביעות.אין לי ספק שהודעת החרם שלו רק תעזור לקרירה של אותם אמנים,אך ראוי שכולנו נאכיל את האנטי ציוני הזה מתבשילו הוא-להחרים אותו !!!ובפוגשכם אותו,וללא אלימות כמובן ,לגרום לו להבין מהו חרם אמיתי על שכיר חרב שונא עמו!

    הגב לתגובה זו

    • אדם קלר הוא סוכן שב''כ. הוא הסגיר את אודי אדיב. (ל''ת)

      עוזי בורשטיין, 27/09/07 11:15

      הגב לתגובה זו

      • אכן כן,האזרח ק סוכן בכיר. (ל''ת)

        י, 27/09/07 16:00

        הגב לתגובה זו

  • 263.

    Leftist Transfer ata chaser

    ephi, 26/09/07 16:30

    kissing arabs asses

    הגב לתגובה זו

  • 262.

    גם ככ השמלאנים שמקשיבים להם שומעים את אביב גפן..

    43, 26/09/07 16:26

    למי אכפת משונאי ישראל האלה שבערב חג עושים כל מה שיכולים כדי לפלג את העם.

    הגב לתגובה זו

  • 261.

    האם יש קשר בין הכתבה של 2 מאושפזים מסוכנים נמלטו לבין אנשי גוש שלום (ל''ת)

    שאלה...., 26/09/07 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 260.

    אולי גם תבקשו שהמתנחלים לא ישרתו בצבא (ל''ת)

    חיים, 26/09/07 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 259.

    ה-ג-ז-מ-ת-ם כולם...

    רפאל, 26/09/07 13:00

    די עם ההחרמות והשטויות פעם זה משתמטים פעם זה מתנחלים אח''כ חרדים שבוע הבאחילונים גינגים וכו' אנו הורסים כך את חיינו ובונים חברה שסועהומעמיקים את השסעים הקיימים אסור לנו להיגרר למסעות הציד נגד אזרחים במדינה שלנולא משתמטים ולא אמנים ששרים בהתנחלות ולא אף קבוצה כזאת או אחרת כי אנחנו מתחלים להיות אנשים חשוכים במיוחד גם ימין וגם שמאל

    הגב לתגובה זו

  • 258.

    הרי השמאלנים הם הראשונים לקנות כרטיסים למופעי וואגנר

    משועשע, 26/09/07 12:18

    מיחאו כפיים לטריסטאן ואיזולדה!

    הגב לתגובה זו

  • 257.

    זה לא מספיק-נא להחרים כל מי שאומר שלום למתנחל ברחוב

    גם כן שלום, 26/09/07 12:12

    מתנחלים הם בני אדם, בניגוד לחברה' מגוש שלום שלמרבה הצער נולדו עם פגמים קשים בלב ובהיגיון.

    הגב לתגובה זו

  • 256.

    ומה עם אמנים המופיעים בשייך מואניס ?

    זביגנייב עורקבי, 26/09/07 11:43

    (סליחה רמת אביב )...

    הגב לתגובה זו

  • 255.

    אהוד, מצידי תופיע אצל אחמדיניגאד

    עמי, 26/09/07 11:16

    אותך אני לא אחרים

    הגב לתגובה זו

  • 254.

    מוטב שיחליפו את שמם

    גיא, 26/09/07 11:11

    המילה שלום גדולה עליהם בכמה מידות. אולי עדיף שיקראו לעצמם גוש שנאה יותר הולם את פעילותם וניסוחיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 253.

    מדינה פליסטינית זה אסון למדינה. (ל''ת)

    יהודי, 26/09/07 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 252.

    גוש שלום זה אסון למדינה. (ל''ת)

    ירון, 26/09/07 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 251.

    ארץ ישראל הקטנה והננגסת

    אפרת, 26/09/07 10:21

    אני לא מבינה את העם הזה!!! מה זאת אומרת להחרים את האמנים? מה זו הצורה הזו? גם כך לאמנים בישראל קשה להתפרנס מעבודתם אז למה להקשות?! בגלל שישנה חבורת שמאלנים מטומטמים שפועלים נגד אינטרסיה של המדינה והעם היהודי? מה הם נהיים לי יפיי נפש?! הגוש הוא חלק מישראל, אנחנו כבשנו בדיוק כמו שכל מדינת העולם כובשות משתלטות ויושבות בשטחים כבושים- זה נקרא מלחמה וכאן זו גם מלחמת קיום- קיום של העם היהודי על פני הגלובוס! גם כך אנו עם נרדף אז עד שיש לנו מקום סוף סוףלחיות בו כעם מאוחד אז לא נראה לי שאנחנו נוותר עליו בקלות וגם לא על שטחיה של המדינה. ויתרנו מספיק על שטחים יפייפיים ברצועת עזה תמורת ''שלום'' ומה שקיבלנו זה המשך ירי קסאמים, פחד ומורא של ילדי שדרות ותושבי הדרום אז מה שווה כל הויתור והעקירה הזו אם עדיין אין הישג משמעותי? העם הפלסטיני ברבארי, טיפש, טרוריסטי, חסר עמוד שדרה והנהגה! לא פלא שכל ארצות ערב אינם מעוניינים בו ובקשר איתו אלא רק לעודד את הטרור כדי שינסו להילחם על מה שלא ישיגו ויתעסקו העיקר במשהו... אז כל אירגוני ה''שלום עכשיו'' למיניהם- לכו לשבת בסוכה ותעשו טובה תהיו בשקט כי אתם רק עושים לנו בושות! אל תהיו יפיי נפש אלא תתעסקו בדברים אחרים ולא באיך לוותר על הטחים היפים של המדינה המקסימה הזו! ובטח שלא להחרים את האמנים המבורכים האלה שרוצים להתפרנס בלי פוליטיקה לרגע אחד!

    הגב לתגובה זו

    • תרגעי חביביתי. המיעוט לא יכול להחרים את הרוב. כל העניים פתטי. (ל''ת)

      יואל, 26/09/07 10:39

      הגב לתגובה זו

      • תרגעי בעצמך. ואין דבר כזה ''לא יכול'' כשהמיעוט שולט בתקשורת. (ל''ת)

        ודברי בנימוס, 28/09/07 00:03

        הגב לתגובה זו

    • הבעיה עם השמאל שיש לו מהלכים בעתונות

      כ, 27/09/07 13:01

      השמאל הוא בעצם מיעוט קולני, הזוי, שאלמלא היה לו מהלכים בעתונות, האג'נדה שלו היתה מקבלת את אותו יחס שהאג'נדה של הבוגד אודי אדיב קיבלה בציבור. והסיבה למהלכים שיש לשמאל בעתונות היא שחלק מהמיליה העתונאי עבד אצל השמאלני אורי אבנרי במגזין העולם הזה, ומשם ינק את הדעות הפוליטיות האנרכיסטיות.

      הגב לתגובה זו

  • 250.

    למי אכפת?

    אמיר, 26/09/07 10:11

    לדעתי גוש שלום זה שם קוד ליחצנים תל אביביים מתוחכמים. הקריאה לחרם היא בעצם פרסומת חינם לאהוד בנאי ועידן רייכל. אני מאמין שכל הקטע הוא חלק ממסע יחסי ציבור . ברור שעכשיו יבואו יותר אנשים להופעות של השניים כי ממתי הציבור הישראלי מתרגש מקריאה של איזה גוף מצ'וקמק של חייזרים מיקום אחר ? בכלל מדובר על ארגון פיקטיבי. שיוכיחו בגוש שלום שיש להם יותר מ10 חברים ו10000 תומכים שמאמינים בזכותה של מדינת ישראל להתקיים כמדינה יהודית ודמוקרטית ואז אתחיל להאמין שגוש שלום הוא יותר מחבורת ילדים משועממים שמחפשים פרובוקציות כדי להכנס לעיתון.
    בינתיים כל הכבוד לחבורה ששימנה את מסע יחסי הציבור של שניים מגדולי אמנינו ...

    הגב לתגובה זו

  • 249.

    אומנים שהופיעו בהתנחלויות

    נעם, 26/09/07 10:04

    בקצב הזה לא יישארו לאנשי השמאל אומנים שיהיה אפשר ללכת להופעות שלהם, גם יהורם גאון ומוש בן ארי הופיעו בקייץ בהתנחלויות. מוש בן ארי בקרני שומרון ויהורם גאון שאף הרבה לשבח את המתנחלים הופיע בסבסטיה.

    הגב לתגובה זו

    • ברגע זה שיניתי את דעתי על יהורם גאון

      כ, 27/09/07 12:57

      בפעם האחרונה (וגם הראשונה) שהייתי בהופעה שלו זה היה בכנס של מורים. באותו מעמד גאון ליגלג על המורים, מה שהוריד את המניות שלו אצלי לגובה הריצפה. אבל עתה אני מביט בו במבט שונה. אולי הוא לא מת על מורים, אבל אם הוא עושה את הרע בעיני השמאל, כנראה שהוא בכל זאת לא כל כך גרוע.

      הגב לתגובה זו

      • אוי גוואלד !!! (ל''ת)

        ביג דיל.., 28/09/07 00:04

        הגב לתגובה זו

  • 248.

    השמאל הקיצוני כזה מגוחך, הוא חושב שהוא אדון הארץ ויכול לכפות על

    השמאל הפאשיסטי, 26/09/07 10:04

    אחרים מה לעשות ואיך לחשוב.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      אושרי, 26/09/07 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 247.

    למתנחלים! פנו את יו''ש לאפשר קסאם על גוש-דן (ל''ת)

    לא מתנחל, 26/09/07 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 246.

    לשפוט את גוש שלום על בגידה!

    שייגעץ, 26/09/07 09:30

    וכבר אמר מי שאמר שאנשי השמאל הקיצוני יונקים מקליפת עמלק. וד''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 245.

    אז הם ישארו עם משתמטים שמאלנים (ל''ת)

    שיחרימו, 26/09/07 09:21

    הגב לתגובה זו

    • שזה קומץ שבקומץ. (ל''ת)

      עם הרבה רעש, 28/09/07 00:05

      הגב לתגובה זו

  • 244.

    כמה גועל, רעש ושנאה יש בשמאל הזה.

    חיל, 26/09/07 09:17

    איכס, טוב שאף אחד לא לוקח אותם ברצינות.

    הגב לתגובה זו

  • 243.

    דין גוש עציון כגוש קטיף!!

    נעמן, 26/09/07 08:32

    תתחילו לארוז אחרי הוועידה הבינלאומית אתם חוזרים הבייתה

    הגב לתגובה זו

    • שמעתי על הרפורמה בבריאות הנפש, אבל מכאן

      יוסי, 26/09/07 08:56

      ועד לאפשר למטופלים לגלוש חופשי באינטרנט המרחק גדול.

      קח את כדוריך, ''נהמן'', שלא תבלע שוב את הלשון, חלילה.

      הגב לתגובה זו

      • אני רואה אותו כל בוקר בתחנת האוטובוס בדרך לברבי (ל''ת)

        5, 27/09/07 13:02

        הגב לתגובה זו

    • גוש שלום זה אסון למדינה. (ל''ת)

      יהודי, 26/09/07 10:59

      הגב לתגובה זו

    • ואותך נשלח לעזה עם החמאס. (ל''ת)

      דרור, 26/09/07 11:03

      הגב לתגובה זו

    • אני חוזר לבית שלך.מה אתה אומר?אתה תגור בפקק ואנ י אצלך (ל''ת)

      jdh, 02/10/07 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 242.

    בושה וחרפה לחברה הישראלית

    פקק' תנועה, 26/09/07 08:23

    זו שינאת חינם על כול המישתמע ממשפט זה .לערבב מוזיקה ופוליטיקה זה שפל המדרגה .אי אפשר לעשות קצת טוב לאנשים ולנישמתם מה יש לכם ?

    הגב לתגובה זו

  • 241.

    הם צודקים - הם בטח רוצים שתופיעו בעזה או ברשות הפלסטינית (ל''ת)

    השאלה אם, 26/09/07 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 240.

    לוחם אוהב ציון קם בבוקר ונלחם נגד השמאל העמלקי בעבודה בבית בציבור (ל''ת)

    בכל מקום שאפשר, 26/09/07 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 239.

    להחרים את המחרימים (ל''ת)

    elimer, 26/09/07 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 238.

    שמאלנים טובים אקבץ אתכם מכל קצוות הארץ (ל''ת)

    אחמדינגד, 26/09/07 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 237.

    הגוש היה פה לפני שנולדתם

    רמי, 26/09/07 07:44

    גוש עציון היה פה לפני 48

    הגב לתגובה זו

    • היו לפני 1948 גם מאות ישובים ערבים - כפרים עיירות וערים

      נעמן, 26/09/07 08:14

      אז מה אתה מציע? שכולם יחזרו לבתים שלהם?

      הגב לתגובה זו

      • ההיסטוריה התחילה ב-48? בוא נדבר על כיבוש ערבי של ארץ ישראל (ל''ת)

        אלכס, 26/09/07 08:41

        הגב לתגובה זו

        • הכובש יהושע בן נון הוא אבי כל החטאים והכיבושים פה. שב בשקט, סהרורי (ל''ת)

          נעמן, 26/09/07 09:15

          הגב לתגובה זו

      • כן, ממש ארץ ישראל פרחה לפני שבאנו לפה. (ל''ת)

        תמר, 26/09/07 11:51

        הגב לתגובה זו

      • אתה יודע מי קורא לעצמו ''שפוי''.. (ל''ת)

        ןלמה.., 28/09/07 00:09

        הגב לתגובה זו

      • חברה. מוסר זה מסר בבקשה להתפנות מכאן לאנשהו הערבים פשוט לא יכולים

        jdh, 02/10/07 15:24

        יותר איתנו. די הריח שלנו כבר מסריח להם מדי

        וחוץ מזה העיקר זה גבולות 48!!! עזבו 67 זה לחלשים

        כן נעמן - צא מביתך ותן להם להכנס לכל מקום שהם היו בו-48

        שידעו שיהודים עושים צדק!!!

        הגב לתגובה זו

    • נעמן הבלתי שפוי

      אבי, 26/09/07 10:50

      יהושע בן נון מפריע לך ?.האמת מפריעה לך שפה היתה מדינה יהודית ומעולם לא היתה פה מדינה פלשתינאית. הכיבוש הערבי הגיע לאירופה וגורש משם.ראה למשל ספרד.אז מה אתה מקשקש.

      הגב לתגובה זו

  • 236.

    הלוואי שהמתנחלים יבינו שללא קונצנזוס ציוני,עליהם לחזור לגבולנו (ל''ת)

    חג שמח להם, 26/09/07 07:31

    הגב לתגובה זו

  • 235.

    מי רוצה בכלל שתבואו להופעות ישמאלנים?

    אלון, 26/09/07 06:58

    אתם הורסים את המדינה לא מתגייסים לצבא עושים נזק גדול , אבל בקרוב הכל יפסק ברגע שביבי יהיה ראש הממשלה תנועת שלום עכשיו תהפוך לעגבנייה רכובה אני מאחל לכם מה שאני מאחל לשונאים שלי יבוגדים !

    הגב לתגובה זו

    • עגבניה רכובה על סוס... (ל''ת)

      :) :) :), 28/09/07 00:11

      הגב לתגובה זו

  • 234.

    תחזיקו אותי הם מפחידים אותי

    זמר, 26/09/07 06:55

    אויי באמת שמאלנים , עכשיו נתתם לי חשק גדול יותר לתת הופעות לפני המתנחלים מה שבטוח שאצלכם אני לעולם לא יופיע פושעים!

    הגב לתגובה זו

  • 233.

    יש להחרים את האומנים המסייעים לתעשיית הכיבוש, השנאה הקיפוח והגזל

    נעמן, 26/09/07 06:53

    ההתנחלויות הם מפעל בלתי חוקי על-פי החוק הבינלאומי

    ההתנחלויות הוקמו על קרקעותך שנגזלו מאדוניהם, אחינו בני העם הפלסטיני

    אני קורא להחרים את האמנים המופיעים בהתנחלויות

    די לכיבוש!!

    הגב לתגובה זו

    • שוב אתה? שפוי כמו אחמדינג'אד...

      יוסי, 26/09/07 07:00

      לך לנהום במקום אחר, ''נהמן''.

      הגב לתגובה זו

    • אחלה ואני אלך לראות את ההופעה

      טוב שאמרתם, 26/09/07 07:00

      אני בזה לשמאלים כמוך , תתמוך באים שלך ולא בבני דודים שלך.

      הגב לתגובה זו

    • גוש שלום ... איפה השכל גוש עציון הוא לא התנחלות הוא ישוב ותיק

      שפוי, 26/09/07 07:10

      לדעתי גם חניתה היא התנחלות ו...בעצם גם ת''א ובכלל מקומם של יהודים (במיוחד אומנים , בים).

      הגב לתגובה זו

      • לפי ההגיון שלך, לערבים מותר לשוב אל יפו, עכו, אשדוד ולוד

        נעמן, 26/09/07 08:09

        גם הם ישובים וותיקים, ולבעליהם יש אישורי טאבו על הרכוש

        מה ההבדל?

        הגב לתגובה זו

        • מה אתה דואג להם, נראה לך שהם לא יודעים לדאוג לעצמם?? (ל''ת)

          הבית שלך מגעיל, 28/09/07 00:17

          הגב לתגובה זו

        • תפסיק להיות צבוע וודאי שהם צריכים לחזור ליפו.למה לא?כי גריםשם אמנים

          jdh, 02/10/07 15:26

          טובים?...

          הגב לתגובה זו

    • גם כל יבשת אירופה אמריקה ואוסטרליה

      מיXתפוזים, 26/09/07 16:25

      היא גזל של בעליה המקוריים.
      חוץ מזה מה אתה מקשקש לגבי החוק הבינלאומי? מאיפה המצאת את השטויות האלו?
      צריך לשלוח אותך לעזה יחד עם האחים שלך, בני העם הפלסטיני.
      הם ישחטו אותך בלי חשבון, ורובנו לא נזיל דמעה!

      הגב לתגובה זו

    • דבר אל הקירות והאבנים. על בני אנוש נמאסת, מתחסד מקצועי. (ל''ת)

      בנוגע לשפיות, 28/09/07 00:15

      הגב לתגובה זו

    • דרך אגב מאיזה ארץ נכבשו השטחים? (ל''ת)

      jdh, 02/10/07 15:25

      הגב לתגובה זו

  • 232.

    על מלחמת תש''ח למדתם? (ל''ת)

    ציונה לרר, 26/09/07 06:46

    הגב לתגובה זו

    • צודקת-עליהם ללמוד על מלחמת תש''ח!

      שרית לוי, 26/09/07 09:42

      גוש עציון זה שלנו!
      ראויי מאוד שתלמדו את המלחמה שהתחוללה בתש''ח במקום.
      ואני שמאלנית ציונית,ולדעתי יש לצאת ממרבית השטחים הכבושים.
      (חוץ מאשר השכונות היהודיות בירושלים הרובע היהודי בעיר העתיקה והכותל)
      אבל גוש עציון זה שלנו!
      תלמדו את מלחמת תש''ח!

      הגב לתגובה זו

  • 231.

    אני מציע לפעילי השמאל הקיצוני להרים כוסית עם אחמדינג'ד לרגל סוכות (ל''ת)

    שלום בלהות, 26/09/07 06:26

    הגב לתגובה זו

  • 230.

    הערב רב הזה סרס את המילה ''שלום''

    יהודי אמיתי, 26/09/07 06:22

    והפך אותה לכיסוי של שנאת ישראל, תמיכה בטרור שאפילו חיות לא עושות ומתן לגיטימציה להרבה היטלרים קטנים. שלום אך שוא, ו''גוש'' סרטני בעם היהודי יסופו מן העולם שבו האמת תנצח.

    הגב לתגובה זו

    • כמו שהערבים למדו לקרוא לטרור ''התנגדות'' לא פחות ולא יותר... (ל''ת)

      התנגדות ובעברית, 28/09/07 00:20

      הגב לתגובה זו

  • 229.

    לפי מיטב זיכרוני

    Zeous, 26/09/07 06:18

    התישבות גוש עציון היתה עוד לפני קום מדינת ישראל (או התנחלות ישראל לפי דברי חנפני השאל ) , היו אנשי פלמ''ח (לא בדיוק אנשי ימין מובהקים ) אשר חירפו את נפשם לשם הצלת הגוש - אנשי הל''ה ,גוש עציון הוקם הרבה זמן לפני קום המדינה על קרקע יהודית שנכבשה בזמן מלחמת השיחרור , בשנת 67 חזרנו בשעה טובה לגוש עציון והוחזרה עטרה ליושנה , אנשי הגוש הם לא פרזיטים ועלוקות כמו חנפני השאל המחפשים להשתמט אצל הקב''ן המקומי ,

    ולפריצי שלום בחלום הרי אתם גרים על אדמה ערבית בין אם אתם מדירי שייח מוניס או סידנא עלי אז פלצנים עזבו את מקומות מגוריכם לפני שתטיפו מוסר לאחרים !

    הגב לתגובה זו

  • 228.

    עד כמה השעמום אוכל בשמאל. [המשך]

    נחמ נחמן ביאליק, 26/09/07 06:15

    במקום לקרוא פילוסופיה, גמרא וכד', איך מצליחים להגיע לפינות כל כך אפלות של ''מחשבה''. לכו וקנו לילדיכם חלב ולחמניה. עשו משהו מועיל בחיים, לעצמכם.

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    השמאל הישראלי האנטי ציוני חבר לחמאס במטרה להרוס את מדינת ישראל. (ל''ת)

    המטיף, 26/09/07 06:13

    הגב לתגובה זו

  • 226.

    להחרים את השמאלנים !!

    נחום, 26/09/07 06:07

    להחרים את עיתון הארץ, ואת כל הזמרים והאמנים שמשתייכים לשמאל הקיצוני !!

    הגב לתגובה זו

  • 225.

    מחליא

    אורן, 26/09/07 06:06

    אינני דתית ואינני מתנחלת אך אני מזועזעת מבני עמנו ,הרודפים את הטובים והיפים ,שבנו .קשה לקבל בשיוויון נפש את שנאת השמאל ,שבניגוד להצהרותיו -הוא הוא שוחר המלחמה ועוד בינינו בהתחברו לשונאינו ומבקשי נפשנו ובהחרמותיו הוא מצטרף למטיפים האיראנים לחסלנו .ולאמנים היקרים :חיזקו בדרככם אוהבת האדם ואומנותכם המופלאה .

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    תודה על המידע! אם לא גוש שלום לא היינו יודעים שיש הופעה! (ל''ת)

    ענברי, קח קרדיט, 26/09/07 05:51

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    לא כדאי לכם להתחיל .נגיב בחרם דומה ומקיף. (ל''ת)

    אורי, 26/09/07 05:41

    הגב לתגובה זו

  • 222.

    ענברי, אזו השוואה מדהימה- המשתמטים מול התומכים בהתנחלויות (ל''ת)

    אתה משהו, 26/09/07 05:37

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    גוש שלום - ''אנחנו דור מזויין''

    אביב גפן, 26/09/07 05:29

    טוב יותר להופיע בהתנחליות מלא לשרת כאידאולוגיה

    הגב לתגובה זו

  • 220.

    מעל 265 תגובות (כולל אותי) ולא מצאתי אחת שתומכת ב''גוש שלום (?)'' (ל''ת)

    מעניין למה..., 26/09/07 05:20

    הגב לתגובה זו

    • כי אנרג'י מסננים תגובות של שמאלנים (ל''ת)

      נעמן, 26/09/07 06:53

      הגב לתגובה זו

      • אפילו של פסיכים כמוך היא לא מצנזרת.

        יוסי, 26/09/07 07:02

        תכל'ס, יש איזה 8 ח''כים שמיצגים אתכם מתוך כנסת של 120 ח''כים, וגם הם לא תמיד מסכימים לשטויות הקיצוניות של ''שלום עכשיו''.

        ברוך הבא למציאות - אתם מיעוט זניח, וזה מתבטא גם בתגובות באינטרנט.

        הגב לתגובה זו

      • הא !? זאת היתה בדיחה נכון? (ל''ת)

        הימין מצונזר, 28/09/07 00:23

        הגב לתגובה זו

  • 219.

    אין סוף לבושה ולצביעות

    שמאלני, 26/09/07 05:01

    מחר תפגינו בעד חופש הדעה והביטוי.
    אישית אני מתנגד להתנחלויות, אבל זכותו של כל מי שרוצה לתמוך בהם ולהביע את דעתו באופן חופשי מבלי שיוחרם.

    הגב לתגובה זו

    • זה המחנה שלך, פאשיסטי וכפייתי. פאנטי בלי בושה. (ל''ת)

      כפייה שמאלנית, 26/09/07 10:05

      הגב לתגובה זו

  • 218.

    אין סוף לבושה ולצביעות

    שמאלני, 26/09/07 04:58

    מחר תפגינו בעד חופש הדעה והביטוי.
    אישית אני מתנגד להתנחלויות, אבל זכותו של כל מי שרוצה לתמוך בהם ולהביע את דעתו באופן חופשי מבלי שיוחרם.

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    שיחרימו, כך לא נראה את פרצופם...

    מסכים עם השמאל, 26/09/07 04:56

    של כל השמאלנים הנוולות- מלקקי ישבני מוחמד, אוטו-אנטישמים-מסריחים.

    לא רוצים עוכרי ישראל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    הייתם מתים חרם! דווקא עכשיו אני אקנה כרטיסים להופעותיהם!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לי, 26/09/07 04:48

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    שמאלנית תאכלו תלב!! בנאי ורייכל שולטים! (ל''ת)

    לי, 26/09/07 04:42

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    מלחמת הצלב של השמאל ההזוי בעם ישראל... (ל''ת)

    יוסי, 26/09/07 04:37

    הגב לתגובה זו

  • 213.

    צריך להחרים את מקדונלד של עומרי פדן החזיר

    להחזיר להם, 26/09/07 04:20

    מה יותר פשוט מזה? הבוגדים המחוצפים האלו כנראה שכחו שלמרות שהם מהווים 98% מהתקשורת, הם עדיין רק, אולי, 2% מאוכלוסיית המדינה. במלים אחרות: הם משתינים עלינו, אנחנו נרטבים (בקושי) - אנחנו משתינים עליהם, הם טובעים.

    הגב לתגובה זו

    • שפתיים ישק

      דןד, 26/09/07 05:28

      אני מחרים את מקדונלד בארה''ב כי הם מזכירים לי את החזיר הגמד פדן.

      הגב לתגובה זו

      • א.ו.קיי לא ידענו. מעכשיו אין מקדונלד. בורגר קינג טעים שחבל על הזמן (ל''ת)

        ספרו מי עוד, 28/09/07 00:27

        הגב לתגובה זו

  • 212.

    גוש שלום- אתם מעפנים

    הדס, 26/09/07 04:12

    נו מה??
    אתם באמת מאמינים במה שכתבתם??
    מה נסגר אתכם?????????!!!!
    מה נסגר עם השכל הישר???
    חשבתי שנבערות הדעת בנושא הקשר בין מתנחלים לשלום עברה אחרי כל כך הרבה הוכחות מציאותיות הפוכות - אבל לא.

    עצוב ממש.

    רחמיי עליכם.

    לא אתפלא אם אגלה שכל מרכיבי גוש שלום משוחדים בכסף רב כדי שיאמרו את מה שהם אומרים.

    ואולי - אשמח אם זה מה שקורה, כי הסבר אחר לשנאה הזו - אני מקווה שתלוי רק בכסף ולא בלב.

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    להיפך- אותם אני אלך לראות בשמחה! (ל''ת)

    לא מתנחלת, 26/09/07 04:03

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    אז מרו כמה סמולנים....נו? אז מה?

    NY, 26/09/07 03:26

    זה נשמע בערך כמו נפיחת החרדון. עליבות והתרפסות השמאל זו הבעיה העיקרית בפניה ניצבת מדינת ישראל. גוש השמאל חברו לחלק גדול מהערבים הישראלים שהחליטו לפלג את העם על מנת למוטט את מדינת ישראל.
    יישר כוח של האומנים שלא נסחפים עם הזרם שמתיימר להיות סובלני ונאור, זה שמחזיר אותנו לבדלנות והתרפסות מזוויעה.

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    גוש שלום - שכירי החרב...

    ארז, 26/09/07 03:26

    של הטרור האיסלאמי.

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    תגובה -

    אסתי, 26/09/07 03:18

    מדוע אינכם מפרסמים את תגובתי??

    הגב לתגובה זו

    • כי את כותבת יותר מדי משכנע ובלי שגיאות כתיב - לא מתאים לימנים (ל''ת)

      סתם אחד, 26/09/07 03:52

      הגב לתגובה זו

      • מתערב איתך שהצנזור הוא שהשיב. והתכוון לכל מילה... (ל''ת)

        אין גבול לחוצפה, 28/09/07 00:29

        הגב לתגובה זו

  • 207.

    אוי לא !!!עכשיו הם יסחפו את כל העם אחריהם והאמנים ירעבו ללחם (ל''ת)

    תפחיתו בכמויות, 26/09/07 03:13

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    לכותב הנכבד -

    st, 26/09/07 03:04

    ארגונים אלו אינם ארגוני שלום - אלו ארגונים התומכים באויבי ישראל
    ומתנכלים לאוהבי ישראל!
    ישר-כח לכל האומנים אשר מבינים מי היום נחשבים אוהבי ונאמני ארץ ישראל!!!
    הקוראים להחרים מוטב שיעברו
    מיידית לגור ברמאללה או שכם- - -

    הגב לתגובה זו

    • אין בין הכתב לבין כבוד דבר וחצי דבר (ל''ת)

      חוץ מזה, 26/09/07 04:22

      הגב לתגובה זו

  • 205.

    הרדיו מחרים את השיר ''סלינו על כתפינו'' כי מוזכרים בו (ל''ת)

    יהודה ושומרון, 26/09/07 02:59

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    נמאס מהם מות לשמאל הקיצוני כהנא (ל''ת)

    מ, 26/09/07 02:48

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    אני לא סובלת משנאה עצמית!!מאחורי כל שמאלן עומדת אמא מסרסת.....

    חינה קובלסקי, 26/09/07 02:36

    השמאלנים נטולי עמוד שידרה.וחסרי כבוד עצמי הם לא מסוגלים ליתרום מעצמם ,הם מוכנים להחזיר שטחים כל עוד הם לא רשומים בטאבו על שמם ,הם גזענים ואלימים (פאסיב אגרסיב)(להחרים לנדות לא ליקנות כן ליקנות .מתרפסים ומזדהים עים האויב של עצמם פפפאטים!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    מעריב עיתון של ימנים קיצונים. תסתכלו על עדת במגיבים פה. פשוט מחריד.

    דורית, 26/09/07 02:32

    ומאד מעציב שאמנים מופיעים בהתנחלויות. אבל בעידן ה ''גם וגם'' אפשר לעשות הכל - להיות שמאלני ולחשוב שההתנחלויות גורמות לאסון, וגם להופיע שם תמורת כסף טוב.הכל הולך היום - כסף כסף כסף, זה שם המשחק. ולמתנחלים ברוך השם יש המון - על חשבוננו כמובן.

    הגב לתגובה זו

    • ל202

      הדס, 26/09/07 04:17

      ואולי, כנראה, רוב מוחלט של העם, הוא ימני, כי מנויים למעריב - הם לא.
      ואגב: אני אישית ראיתי כאן רק שמאלנים קיצוניים.
      ימנים - ראיתי רק רגילים - כאלה שמבינים את המציאות שהוכחה פעם אחר פעם : ויתור על שטחים = יותר טרור.
      כל גורמי הצבא אומרים זאת.
      כל הרמטכלים, חוץ מחלוץ שהיו איתו בלאגנים, וכו'.
      אז מה?
      גם הם ימנים קיצוניים?
      נו באמת.

      הגב לתגובה זו

    • לדורית היקרה...

      קוטקו..., 26/09/07 04:30

      עול כבד נופל על כתפך הדלה...
      המתנחלים חיים על חשבונך...
      גברת נכבדה ...את פשוט הוזה..חולה
      משנאת יהודים...
      דרך אגב אני לא מתנחל וגם לא דתי..
      ואני לא יוצא מדעתי..
      כי אני אוהב יהודים באשר הם...
      ורק יהודים....

      הגב לתגובה זו

    • גברת ''דורית'' החוצפנית תושבי י''ש הם אזרחים טובים ממך, חוצפנית. (ל''ת)

      ניר, 26/09/07 06:46

      הגב לתגובה זו

    • טוב שאת נחרדת ממשהו. הרי הטרור האיסלאמי לא מחריד אותך כלל... (ל''ת)

      רק ישראל אשמה, 28/09/07 00:33

      הגב לתגובה זו

    • לדורית

      תקועיסט גאה, 02/10/07 11:14

      את אומרת שהכל הולך על כסף ,עידן ה''גם וגם'' את קוראת לזה, אולי תבדקי את העובדות לעומק ,(אגב אותו דבר ני מציע לגוש שלום) כי אהוד בנאי למשל לא מקבל גרוש על השתתפותו בפסטיבל בתקוע,

      הגב לתגובה זו

  • 201.

    גוש שלום כולה 2 אנשים מה הם עושים רעש (ל''ת)

    לילה טוב.., 26/09/07 02:29

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    חזרנו לחשכת ימי הביניים? המתנחלים שוב אינם בני אדם?

    !!!!!!!!!!!!!, 26/09/07 02:10

    מה זה??? חזרנו לימי השנאה??
    קריאה עלובה וגזענית במובן השפל ביותר של המלה,
    בושה וכלימה!!

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    גוש ה''השלום'' אומנם מיעוט, אבל (כנסו)

    מודיע, 26/09/07 02:01

    אותו גוש ''שלום'' הוא מיעוט קיצוני, אך, מנסיון, גושון זה מחזיק בעמדות כח. לדוג': רבים משופטי הבג''צ רואים איתו עין בעין בסוגיות קרדינליות למדינה. כידוע, את שופטי הבגצ לא ניתן להחליף. אנא תקועים איתם לעד. כמובן שהמצב דומה אצל מרבית הכתבים בתקשורת (מיכה פרידמן, אריה גולן ועוד).

    יבוא יום ותהיה פה דמוקרטיה. אז אנחנו, הרוב המכריע אך חסר עמדות הכח - ישלוט וישליט את ערכיו.

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    אני דווקא מסכים עם גוש שלום

    יוסי שלומי, 26/09/07 02:01

    אם אתה אמן איש שמאל אז אתה לא צריך להופיע בפני מתנחלים, בדיוק כמו שאם אתה דתי אתה לא אוכל חזיר. מה שנכון נכון.

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    אני דווקא מסכים עם גוש שלום

    יוסי שלומי, 26/09/07 01:53

    אם אתה אמן איש שמאל אז אתה לא צריך להופיע בפני מתנחלים, בדיוק כמו שאם אתה דתי אתה לא אוכל חזיר. מה שנכון נכון.

    הגב לתגובה זו

    • ואם אתה אנטי-ציוני אז תרד מהארץ (ל''ת)

      גם כן עקבי, 27/09/07 16:39

      הגב לתגובה זו

  • 196.

    גוש חירבון ! שמאלנים מטורפים

    אשר, 26/09/07 01:51

    השמאלנים היודנרט המודרני בוגדים עם שינאה עצמית
    שירדו מהארץ לא צריך אותם

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    גוש שלום?

    ron, 26/09/07 01:50

    גוש חרה !

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    זה מאוד מאכזב!

    roni, 26/09/07 01:50

    כולנו יהודים, כולנו אחים ולכולנו גורל זהה. מוטב להתמקד בדיאלוג וסובלנות. אין טובה מאומנות לצורך השגת מטרה נעלה זו. גוש שלום מאוד מאוד מאכז. אם אתם לא מסוגלים להתרכז בשלום מה המשמעות שלכם בכלל?!?!??

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    הבעיה עם אמנים שמופיעים בשטחים היא...

    נעמה, 26/09/07 01:47

    שהשמאלנים הקיצוניים חושבים שהם מייצגים את התרבות הישראלית והם לא מסוגלים לסבול את העובדה שדווקא האמנים האכותיים ביותר חושבים אחרת ומסוגלים לראות קצת מעבר לירקון ואיילון.

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    מאשים

    אנדרה, 26/09/07 01:40

    אני מאשים את מנהיגי היימין בכל משקורא אין לכם בצים אתם הייתם צריכים לצת בחרם מקיף על כל משמייצג השמול הקיצוני אבל אתם פחדנים לכן חבל על הזמן שלכם כל עוד אין לכם מנהיג עים בצים ולא מתרפס אתם לא תצליחו

    הגב לתגובה זו

    • אנדרי, מילים כדורבנות, עוד כמה שיעורים באולפן ותהיה יופי של עברית. (ל''ת)

      אבל גם ליברמן, 28/09/07 00:38

      הגב לתגובה זו

  • 191.

    תור שמאלני אני ממש לא מסכים איתכם

    הנושך, 26/09/07 01:32

    אומנות זה תחום ששייך לאומנות ולא לפוליטיקה.
    האומן מציג את אומנותו בפני אנשים שאוהבים את אומנותו.
    אם הם יילכו להרצות בנושא ויתמכו בהתנחלויות הייתי מבין- בקושי- כי זו עדיין מדינה דמוקרטית וזכותו של כל אדם לא להסכים איתי.

    אל תערבו פוליטיקה באומנות בבקשה. ואל תשכחו שלמרות הכל, אנחנו באמת כולנו אחים וכל עמי האיזור הם משפחה אחת גדולה ויש לנו מספיק סכסוכים ולא צריך להוסיף עוד כמה אלא לצמצם ככל האפשר את אלו שישנם.

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    גוש שלום אנטישמים

    פלא יועץ, 26/09/07 01:32

    גוש שלום אנטישמים - מה הם חושבים על אחמדיניגאד- הם יחרימו גם אותו?

    הגב לתגובה זו

    • אתה גזען+טיפש (ל''ת)

      מבין, 26/09/07 05:30

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא גיזען הוא צודק!

        מורדי, 26/09/07 07:00

        את התנועה של כהנא מיהרו לסגור כי היא ימנית קיצונית...

        אבל תנועה של אנטישמים לא סוגרים , למה כי הם שמאלנים ....

        אני מחכה ליום הזה ששלום עכשיו יבואו לעשות הפגנה באזור הקריות יהיה אקשן טוב

        הגב לתגובה זו

      • שים לב מי מקלל פה - אולי אתה הלא חכם (ל''ת)

        ד, 26/09/07 07:01

        הגב לתגובה זו

  • 189.

    גוש שלום אנטישמים

    פלא יועץ, 26/09/07 01:31

    גוש שלום אנטישמים - מה הם חושבים על אחמדיניגאד- הם יחרימו גם אותו?

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    מתרפסים

    אודי, 26/09/07 01:24

    אני מקבל חלחלה מנצגים של היימין במיוחד חברי כנסת כששומיע או רואה על המסכים אך הם מפוחדים מהמראיין אך הם מתרפסים אני עובר ערוץ

    הגב לתגובה זו

    • אין להם ברירה. לאיש ציבור אין קיום בלי תקשורת. אז היית רוצה שלא (ל''ת)

      יהיו כלל אנשי, 28/09/07 00:41

      הגב לתגובה זו

  • 187.

    כל פסיכי מסומם שעושה רעש הוא ''אומן''??? (ל''ת)

    $$$$$$$$$$$$$$$, 26/09/07 01:19

    הגב לתגובה זו

    • רק אם יש לו שערות של חבלים (ל''ת)

      QQQQQQQQQQQQQQ, 26/09/07 06:27

      הגב לתגובה זו

      • ככה מגיע השמאל כשהוא מאבד את העשתונות ה''תרבותיים'' שלו. (ל''ת)

        כשנופלת להם, 28/09/07 00:43

        הגב לתגובה זו

  • 186.

    הכי מוכשרים ומקוריים, שאינם נתונים לשטיפת המח של השמאל (ל''ת)

    אזרח בעד, 26/09/07 01:18

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    עליבותכם גדלה עם הזמן.ביניכם ובין נאורות -תהום פעורה של בורות שנאה

    לשמאל ה''נאור'':, 26/09/07 01:15

    כמה אנרגיה אתם משקיעים כדי לשנוא מתנחלים!
    וכמה אתם אחים לדיקטטורה ב''מיטבה''.
    כמה דמיון ומאמץ אתם מגייסים כדי לתמוך בצד האחר(או ערבים,או שונאי דת)בעיקר אם הבחירה היא בין יהודי ובין ערבי.
    עצרתם פעם להתבונן במראה ולתת דין וחשבון לעצמכם על העיוות הזה?!

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    Just buy disks of decent singers (ל''ת)

    Baruch, 26/09/07 01:13

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    זה ארגון שמאל קיצוני, וחבל שאתם לא מציינים את זה (ל''ת)

    די לכיבוש, 26/09/07 01:07

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    זה גוש שלום זה? זה גוש שנאה. גוש ענקי של שנאה. (ל''ת)

    Nושון, 26/09/07 01:06

    הגב לתגובה זו

    • שנאה עצמית. (ל''ת)

      אורי, 26/09/07 03:09

      הגב לתגובה זו

    • זה גוש של משהו חום שלא נעים לדרוך בו

      יצורי המדמנה, 26/09/07 04:29

      איפה אופנהיימר ופרצוף המוזאייקה שלו? אני רוצה לשמוע אותו שר דויטשלנד דויטשלנד אובר אלס כי הוא חושב שאולי זה מה שיגאל אותו מבתוליו. אין סיכוי OP, השמאלניות אולי פסיכיות - אבל הן לא עיוורות

      הגב לתגובה זו

      • טוב !!! (ל''ת)

        שנון ומשכנע, 28/09/07 00:45

        הגב לתגובה זו

  • 181.

    נו באמת, גוש שלום בתור שמאלני אתם מביישים אותי (ל''ת)

    אדר, 26/09/07 01:05

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    יוסי שריד מתבייש בכם

    שמאלני, 26/09/07 01:05

    אתם ממש פאנטים,ועוכרי ישראל.
    מהיום אני ממש סולד ממכם.

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    אז אחינועם ניני שכיר חרב של שמואל

    שרון, 26/09/07 01:04

    מה יש? לה מותר להיות מואלנית גאה ולעידן רייכל ולבנאי אסור להביע דעה?
    מיד מתרגמים את זה לתאוות בצע?
    הגזמתם

    הגב לתגובה זו

    • אחינועם ניני, שמאוד פירגנתי לה, ירדה לי מהעיניים לאחר ששמעתי אותה

      מתלהמת על, 28/09/07 00:51

      שתלך להופיע בצוותא אצל ה- 12 חברים שלה השמאלנים.

      עשתה טעות איומה. מותר לה להיות שמאלנית כמה שתרצה, אבל להתנפל ולהתנשא על מי שחושב שונה ממך - זה לא יעבור בלי נקיטת עמדה אקטיבית !!

      הגב לתגובה זו

      • אמן (ל''ת)

        חן, 28/09/07 11:10

        הגב לתגובה זו

  • 178.

    חהחה...הדף הזה כבר במועדפים שלי.. מצחיק איך יורדים כאן על העלובים

    שש, 26/09/07 00:58

    חהחה...הדף הזה כבר במועדפים שלי.. מצחיק איך יורדים כאן על העלובים האלה- הגוש

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    גושי.... די גושי... לכו לישון על האף (ל''ת)

    שוקרון, 26/09/07 00:54

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    Gush ha Shalom

    Mumu, 26/09/07 00:53

    What do they want?Who is payng to them What country would allowd to a 5column to help in action that eventuly will bring to distruction of Israel

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    וכל זה כמובן בשם הדמוקרטיה המקודשת! תמיד בסוף הם הכי פאשיסטים!דין (ל''ת)

    רודף לכל מי שלא, 26/09/07 00:50

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    מדוע לא מחרימים את האומנים והסופרים מהשמאל? (ל''ת)

    מה הפחד?, 26/09/07 00:50

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    מדוע לא מחרימים את האומנים והסופרים מהשמאל? (ל''ת)

    מה הפחד?, 26/09/07 00:50

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    אני בפרינציפ קונה כרטיס (ל''ת)

    אני בפרינציפ קו, 26/09/07 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    דפוקים עם קבלות, גוש שלום האלה. לא הספיקה להם ההשמדה בעזה? (ל''ת)

    ירין, 26/09/07 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    גוש שלום מחרחר ריב ומדון למה זה טוב? (ל''ת)

    רצון, 26/09/07 00:41

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    מה קרה לדמוקרטיה? (ל''ת)

    יעל, 26/09/07 00:41

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    בסדר. בטח. החרם יתחיל מחר ב0734.

    קרויצפלד יקוב, 26/09/07 00:37

    ''גוש שלום'' הוא הפתרון האקולוגי לחור באוזון ולחור התחת של ראאד סאלאח.

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    קשקוש

    שמאלני, 26/09/07 00:36

    קשקוש. אמנים. סבבה. תופעיו.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    השמאל עם הצבא- כמה חמוד!

    מצב רוח רומנטי, 26/09/07 00:29

    סופסוף השמאל והצבא התאחדו-
    האומנים הם האוייב האמיתי והמסוכן ביותר, יש להשמיד אותם!

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    תגובת מתיפיפים

    דוד, 26/09/07 00:24

    המשיכו בדרך הזו אולי תזכו בבונוס בהופעה אצל אחמיניגד.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    גוש טרור.

    אודי, 26/09/07 00:22

    פשוט הזויים השמאלנים האלה.
    נותנים יד ולחי לגדולי אוייבנו שוב ושוב. חיים בהזייה שפה זה אירופה.

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    גוש שלום מוזמנים לגוש עציון

    שאול, 26/09/07 00:18

    חברים רוצים שלום? בואו נעשה שלום ביחד!

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    השמאל הקיצוני לגמריי איבדו את זה

    התחלקתי על השכל, 26/09/07 00:15

    רוצים שמאל אחר!

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    את מי הידיעה הזאת בדיוק מעניינת??? (ל''ת)

    מגר, 26/09/07 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    למה אין פרטים על ההופעה?

    מאיר, 26/09/07 00:11

    מישהו יודע, איפה ? מתי? כרטיסים?

    הגב לתגובה זו

    • יש אתר שלם עם כל ההסבר, הנה קישור

      גושניקית, 26/09/07 00:53

      http://www.baitisraeli.co.il/?CategoryID=205
      תבואו יהיה שלום

      הגב לתגובה זו

      • אחותי, את צריכה להיות קופירייטרית (ל''ת)

        שומרונית, 26/09/07 02:55

        הגב לתגובה זו

  • 159.

    צבועים!

    אמת, 26/09/07 00:10

    כשמדובר על ארגוני ימין, גם אם יש להם עשרות אלפים תומכים, לא שוכחים להוסיף קיצוני.

    כשמדובר על ארגון שמאל קיקיוני, אולי אף השמאל הקיצוני ביותר במדינה, פתאום כבר אין קיצונים?

    מספר התומכים במטורפים האלו לא עולה על עשירית ממספר התומכים ב''ימין הקיצוני''


    (מרזל לדוג' שקיבל בבחירות האחרונות 24,824 קולות תמיד מוזכר בצירוף המילה ''קיצוני'')

    איתמר ענברי - די לצביעות!

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    גוש שלום כרגיל עשיתם טעות

    סייג לחוכמה, 26/09/07 00:09

    החרם לא יעבוד לכם והדבר היחיד שאנשים ילמדו מזה שאין לכם כוח אמיתי לפגוע

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    אני בפרינציפ קונה כרטיס!

    נעמה, 26/09/07 00:08

    אפילו אם לא יזדמן לי ללכת!
    העיקר לסמא את עינהם של גוש הטינופת האלה, עוכרי ישראל.

    ותודה על הפרסום שעשיתם למופע, אחרת איך הייתיח יודעת?

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    ברצוני להודות לגוש שלום

    איתם, 26/09/07 00:07

    עשר אתם. עכשיו יש הרבה אנשים שיודעים אלו תקליטים לקנות ולאלו הופעות ללכת. זה מצויין. כמו המצב שאני תמיד מחפש לקנות ממפעלים וחברות מיו''ש וישר מוצא באתר של שלום עכשיו.
    עשר אתם. תודה על המידע.
    תגידו,יש מצב שאתם גם מפרסמים אותי? אני אוהב מתנחלים לאללה!
    כמו שנאמר, פרנסה מן אללה, ובעזרת גוש שלום, עכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • בזכות פשיסטים כמוך-אני מחרים מוצרי התנחלויות

      נמאס, 26/09/07 05:32

      כשאני קורא או שומע לאומנים נוטפי שנאה כמוך אני משנס מתניים ומחרים מוצרים של פושעי מלחמה

      הגב לתגובה זו

      • קפץ לך הפיוז? אתה על סף פיצוץ... כדאי שתפנה למיון.. (ל''ת)

        והוא סתם ימני, 28/09/07 01:03

        הגב לתגובה זו

  • 155.

    צודקים, להחרים את האומנים הללו

    ., 26/09/07 00:00

    די כבר מתן הלגיטימציה למתנחלים, ודי כבר להבליג על עמדות פוליטיות ברורות.

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאתה והשמאלנים לא יודעים איזה קונצנזיוס יש לגוש עציון. ותבדוק (ל''ת)

      אולי תחכים?, 26/09/07 01:12

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    אפילו מקארתי היה פחות מגוחך (ל''ת)

    בן יפונה, 25/09/07 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    פלסטינים יכולים לצפות בהופעה?

    תמים, 25/09/07 23:58

    ואם לא, למה לא?
    אולי בגלל שתושבי ההתנחלויות לא אוהבים נשנכסים לישובים שלהם יהודים (סליחה, ערבים)?

    הגב לתגובה זו

    • ואם כן? (ל''ת)

      גדי, 26/09/07 02:05

      הגב לתגובה זו

    • רק מבעד לכוונות של הקטיושות (ל''ת)

      שמאלן צבוע עלוב, 26/09/07 04:32

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    אהוד בנאי

    אחד מתקוע, 25/09/07 23:58

    לידיעת כולם אהוד בנאי בא לתקוע ,למפגש תרבויות-רוחניות חילונית ודתית, והוא עושה זאת מתוך עניין אישי ,חינם אין כסף

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    כל האמת על גוש-שלום ושלום עכשיו יש דברים שרובכם לא יודעים

    צייד עמלקים, 25/09/07 23:56

    קודם כל אלו לא ארגונים פוליטיים, אלו ארגונים כלכליים-נדל''ניסטים!! אם משהו יבדוק אי פעם מי אלו התורמים הראשיים של הארגון הזה, הוא יגלה שחוץ מממון ארופאי שלא מוצהר כחוק!! התורמים הראשיים של ''שלום עכשיו'' הם קבלני בנין ממרכז הארץ!! אם ישראל תחזור אי פעם לגבולות 67' כמו שהם חולמים מחירי הנדל''ן יקפצו פלאים!! ערך הכסף שלהם יעלה!! על זה אני מדבר כשאני טוען

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    חהחהחהחה... התחילו במערכת לחסום הודעות מימין...

    דוד שש, 25/09/07 23:55

    חהחהחהחה... התחילו במערכת לחסום הודעות מימין...כדי לא להשפיל את הכתבן הקטן איתמר ענברי, וכדי לא להשחיר פניה של מערכת העיתון...
    דיברתי עם איזה שני חברים ששלחו לי את הלינק והם אמרו שחסמו אותם וגם אותי חסמו....

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    סיפור נחמד על גוש שלום וגוש עציון:

    שלומית, 25/09/07 23:51

    לפני מספר שנים, פנו חברי גוש שלום במכתב למפעל לציוד טיולים אשר ממוקם בגוש עציון. במכתב הם הודיעו שהם מתכוונים לארגן חרם כללי על המפעל הזה ושאר המפעלים השוכנים ''מחוץ לקו הירוק'', אך לפני כן יש להם הצעה מפתה: הם רוצים להכשיר איזור ליד אשקלון ולהעביר לשם את כל המפעלים שנמצאים ב''התנחלויות''.

    מנהל המפעל בדק את המקום המוצע והשיב להם במכתב:
    אינני מוכן לעבור מאדמת גוש עציון, אשר נקנתה בכסף מלא ב1932 ע''י שמואל צבי הולצמן והחברה שהקים- ''אל ההר'', אל איזור אשר נכבש באכזריות ופונה מתושביו הערבים ב1948! זה נוגד את דרכו המוסרית של המפעל...

    כמובן, על מכתב זה לא ענו אנשי גוש שלום עד עצם היום הזה.

    הגב לתגובה זו

    • סיפור מאפיין.

      סתמאחד, 26/09/07 01:19

      הסיפור שהובא לעיל מאפיין את ההתנהלות הצבועה של השמאל מאז קום המדינה. תושבי קבוצי השומר הצעיר היושבים על אדמות הכפר ברעם שבגליל {שתושביו חיים בגוש חלב} הנם מראשי המתנגדים לשיבת אנשי ברעם לכפרם.

      הגב לתגובה זו

      • אז אני מבין שאתם בעד זכות השיבה לחיפה גם? (ל''ת)

        בחיפה, 26/09/07 05:34

        הגב לתגובה זו

  • 148.

    ''גוש שלום'' - גוש של קיצונים פאנטיים מהשמאל הפשיסטי

    עמי, 25/09/07 23:49

    מחרחרי מלחמה, מעוררי מדנים, מתוסכלים נידחים עם סובלנות אפס.
    תמיד הולכים עם מראה צמודה ושואלים את הדמות הניבטת אליהם האם דרכם נכונה. הם מקבלים אישור מיידי
    וממשיכים בדיבורים ומעשים שהחולי המרירות מהווים את התשתית.
    הגירסת השמאל הישראלית של אחמד-א-ניג'ד.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    להחרים

    אלקס, 25/09/07 23:48

    התם המיתיישבים יכולים בקלות רבה להרוס כלכלית את רוב השמלנים הקיצונים אים תחרימו את כל המוצרים שהם מייצגים יש לכם את הכח שאין לאף סקטור אחר אבל אין לכם מנהיגים עים בצים לצערי

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    שמאלנים נמאסתם...כבר מזמן... (ל''ת)

    אלי, 25/09/07 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    אם אינני טועה, ואינני טועה

    קובי הקאובוי, 25/09/07 23:46

    גוש עציון הוקם עוד לפני שנת 48',
    שלא לדבר על לפני 67'.
    פשוט במלחמת השחרור הוא נפל
    לידי חיילי הלגיון הירדני.

    יש הסכמה של מעל 70% מקרב
    אנשי השמאל (עבודה, מרצ, קדימה,
    שינוי) שגוש עציון צריך להשאר
    בידי ישראל גם לאחר הסכם
    שלום עם הפלשתינאים.

    גוש שלום הוא דוגמא טובה לדוגמטיות
    מחשבתית, לתבוסתנות מגעילה ומעוררת חלחלה ולשיאים מטורפים
    בשנאה עצמית.
    בעעעעעעעעעעעע.

    הגב לתגובה זו

    • אז אתה בעד מה שהיה לפני 48?

      האמת, 26/09/07 05:35

      אחלה, הפליטים הפלסטינים יכולים לשוב לבתיהם ביפו, חיפה והגליל?

      הגב לתגובה זו

      • בוודאי.. ואת עם ישראל שוב לאירופה

        כן, 27/09/07 02:08

        לשנים 41-45.
        400 שנה ערבים כמעט ולא חפשו פה כלום. אלה הגיעו כי שמעו שיש לפתע עבודה ושגשוג בעקבות המפעל הציוני (אפשר לשאול למשל את תושבי ג'סאר אזרקה הסודנים). היום גם חופש דעה וביטוח לאומי.
        די לצביעות. מי שרע לא או לא מוסרי לו אוגנדה וקניבליה עוד מחקה.
        בהצלחה

        הגב לתגובה זו

    • אל תבלבלי שמאלנים עם עובדות

      גרשון, 26/09/07 06:05

      השנאה שלהם נמעוורת כל הגיון.

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    ממש אנטישמים השלום עכירו האלו.האמנים לא רואים שום פסול להופיע ב

    Yo, 25/09/07 23:45

    התנחלות, אבל בוודאי שלא יופיעו באיזה פאב או על איזה במה תל אביבית באיזור שבו הזימה ופירוק כל מחסום צניעותי הינו החוק המחייב שם. אז מה הנקי יותר?

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    חה חה חה... כש'שלום עכשיו' פרסמו רשימת מוצרי ההתנחלויות...

    בעז בן ימין, 25/09/07 23:45

    חה חה חה... כש'שלום עכשיו' פרסמו רשימת מוצרי ההתנחלויות, לקחתי אותה והקפדתי לקנות ממנה כל מה שהייתי צריך שם.
    אנא פרסמו גם כעת את ''רשימת החרמות'' שלכם, שנדע במי לתמוך.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני עשיתי בדיוק כך. אבל רצוי לרענו את זכרוננו עם רשימה מעודכנת. (ל''ת)

      קונים כחול-לבן, 28/09/07 01:12

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    בצע כסף?! קוראים לזה שכר עבודה

    נו באמת, 25/09/07 23:44

    מה אתם יודעים,
    יש מקצוע כזה! כן, כן - זמרים. הקונספט הוא כזה: הם שרים ומנגנים ותמורת זה מקבלים משכורת.

    משתפים פעולה עם המתנחלים?!
    מעניין שכשנוח היה למדינה, היא קידמה ותמכה בישוב האיזורים הללו, וכשזה כבר לא נוח, כשהאמריקאים נושפים בעורף, פתאום זה פשע לגור שם,
    או - רחמנא לצלן - להאזין שם למוסיקה!

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    ברכות לאמנים

    דן, 25/09/07 23:44

    אם מדינת ישראל תחליט לסגת כחלק מהסכם שלום אמיתי יצטרך להיות דיון בנושא והחלטה דמוקרטית. כרגע ה''מתנחלים'' הם תושבים לגיטימים ומוערכים של מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    בצע כסף?! קוראים לזה שכר עבודה

    נו באמת, 25/09/07 23:43

    מה אתם יודעים,
    יש מקצוע כזה! כן, כן - זמרים. הקונספט הוא כזה: הם שרים ומנגנים ותמורת זה מקבלים משכורת.

    משתפים פעולה עם המתנחלים?!
    מעניין שכשנוח היה למדינה, היא קידמה ותמכה בישוב האיזורים הללו, וכשזה כבר לא נוח, כשהאמריקאים נושפים בעורף, פתאום זה פשע לגור שם,
    או - רחמנא לצלן - להאזין שם למוסיקה!

    הגב לתגובה זו

    • חלקם בכלל לא מקבלים כסף (ל''ת)

      תקוע, 02/10/07 11:05

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    מצחיקים השמאלמולנים האלה...

    בן ימין, 25/09/07 23:40

    אם הם לא היו כאלה עלובים הם היו חמודים מרוב מסכנות וטמטום

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אתם כולא 3 כרטיסים, תחרימו

    אמן שיופיע, 25/09/07 23:40

    אין לי עם זה בעיה ,
    אמן מופיע כי זה המקצוע שלו
    לשיר זו גם חוויה אבל קודם כל פרנסה
    לי ולנגנים,
    אני לא מופיע בפני מחבלים
    חלקם שולחים את ילדיהם ליחידות הההתדבות הכי משמעותיות במדינה
    צבא וחינוך ועזרה סוציאלית
    כמה ארגוני שמאל כאלה יש,שיטיפו לעצמם , הם דואגים יותר לרווחת הפלשטינים ?
    אני מופיע בפני בני עמי !!

    הגב לתגובה זו

    • שלום

      geula, 26/09/07 01:36

      אין מילים לתאר את גאותי על כי גיבורים אתם זו הדרך ללכת זה השלום אמיתי על מה מתימרים אילה עלשלום על חקוי הדרך של ערבים חרם חרם היתנכרות אולי שיליפו את שם התהוא הזה שלום זו מילה נעלה ולא מגיע להם את התואר נעלה הזה כל טוב לך
      גאולה

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    להחרים

    אברמוביץ, 25/09/07 23:37

    אני מהיום מחרים כל מוצר שמפורסם על ידי כל אחד שנחשב בעני לשמולן

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    להחרים

    יוש אילת, 25/09/07 23:31

    הימין בדרך כלל מתרפסים זה הסוד לכשלונכם התיקשורת מצליחה לעשות לכם הפרד אומשול אתם פחדנים בעיקר חברי כנסת שמייצגים אותכם אתם נוהגים כמו חתולים כל הזמן שאתם מתרפסים מול התיקשורת השמלנית

    הגב לתגובה זו

    • ''הפרד אומשול'' גם זה וגם טיפש. (ל''ת)

      תלמד לכתוב קודם, 28/09/07 01:15

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    מינוס לאתר nrg

    מתנחלת, 25/09/07 23:29

    כרגיל כותרת מגמתית ופוגעת...חבל!

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    גוש שלום מדבר על שכירי חרב?!

    שאול א., 25/09/07 23:28

    כנראה שבאמת אין גבול לחוצפה.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    גוש הזה מדיף ריח ועשיר בחיידקים

    אקולוג, 25/09/07 23:27

    של שנאת יהודים. שיצופו להם לבריכת החימצון של רמאללה ויניחו לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    נמאס מהזויים-גוש שלום

    לילך, 25/09/07 23:25

    לכו לפלסטין - נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    נמאס מהזויים-גוש שלום

    לילך, 25/09/07 23:25

    לכו לפלסטין - נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    גוש של זבל (ל''ת)

    הגיליוטינות, 25/09/07 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    אני לא אגיד מה זה מזכיר לי כי אסור לי

    אני, 25/09/07 23:17

    אני רק יכול לומר שלשמאלנים ולטומי לפיד מותר להגיד שזה מזכיר להם את זה ולימנים אסור.
    אפילו יהיה חוק של קולט אביטל כדי שימנים לא יגידו שזה מזכיר להם את זה.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לטומי לפיד? יא עיוור בן עיוור

      חילוני אדוק, 26/09/07 00:46

      מי שקורא להחרים אמנים שלא שירת בצבא הוא הזוי בדיוק באותה מידה כמו מי שקורא להחרים אמנים שמופיעים בהתנחלויות
      אין שום קשר בין אומנות לפוליטיקה, נמאס כבר מהמדינה הזאת שהפכה לשדה ויכוח בין ימנים פשיטסטים לסמולנים נאיבים, זו נבלה וזו טרפה
      כולן עסוקים ביחסי ציבור קיצוניים
      וטומי לפיד - אחד היחידים שרואה דברים נכון
      אין הבדל בין דתי מוסלמי או יהודי, אלה ואלה מסכנים את המזרח התיכון וצריך להיפטר מכולם...

      הגב לתגובה זו

      • כבר אמרתי לך שדיעותיך הן אנטישמיות.

        יוסי, 26/09/07 08:41

        יש הבדל גדול מאוד בין להחרים מי שלא מוכן להשתתף במאמץ הלאומי להגנת המולדת (דהינו - סרבני גיוס), לבין להחרים אמנים שמופיעים מול יריביך הפוליטיים מתוך עמך.
        החרם הראשון הוא ביטוי ליצר השרדות לאומית, החרם השני הוא ביטוי לשנאת אחים.

        (למי אני מנסה להסביר...)

        הגב לתגובה זו

        • ראיתם בחדשות את הקטע עם חיים טופול? למה אינו מועסק בקולנוע ו/או

          בומרנג, 28/09/07 01:31

          בתיאטרון בארץ? שאלו אותו אז הוא ענה: ''אולי אני לא מספיק מוכשר''. אלא שבכל העולם חוטפים אותו בשמחה.

          המסקנה: מחרימים אותו כאן כי הוא ימני. זה נחשף לאחר רצח רחבעם גנדי, שהיה חבר טוב שלו. יש להניח שבבראנז'ה ידעו על כך קודם, לכן לא העסיקו אותו. קחו בחשבון שהתיאטרון בארץ נקרא ''לאומי'' וממומן ע''י המדינה !!!

          היום יש כבר יוצרי קולנוע דתיים-לאומיים, בוגרי ''במעלה'' וכאלה. אז לא לשכוח שיש לנו שחקן ענק ,מדור הנפילים, שלמעשה מוחרם מסיבות פוליטיות ע''י הבראנז'ה השמאלנית.
          אנחנו נתמוגג מנחת לראותו מופיע שוב !!!! ונשמח לקנות כרטיסים !!!

          הגב לתגובה זו

      • שמאלנים מרי-נפש אינם נאיבים. וטומי לפיד גזען פאר-אקסלאנס במסווה. (ל''ת)

        ואתה בריון אלים, 28/09/07 01:20

        הגב לתגובה זו

  • 128.

    חבורת שקרנים, זה לא ב''גושי ההתנחלויות'' של בוש? (ל''ת)

    ==============, 25/09/07 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מחרמות

    ארליך, 25/09/07 23:14

    לצערי החרמות לפי דעתי קיימות בגלי צהל תחנה שהתקציב מקבלת ממשלם המיסים זמרים שמושמעים בחלקם לא שירתו בצהל והימין צרין לתעורר שיסגרו את הנגע

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    להחרים? אין בעיה. אני כבר התחלתי להחרים את

    שלום, 25/09/07 23:14

    השמאלנים מגוש שלום ודומיהם.
    נא להצטרף.
    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ואתם שכירי חרב של החמאס ואבו מאזן !

    ציוני בדם, 25/09/07 23:12

    אז מה יותר גרוע ?

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    www.baitisraeli.co.il - אני הולך להנות. תודה ל''גוש XXX'' על הפרסום! (ל''ת)

    אבנר, 25/09/07 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    גוש שלום

    זאב, 25/09/07 23:12

    אנשי גוש השלום מנסים לפגוע בכל דבר הקשור בארץ ישראל ובערכים היהודים של עם ישראל. לדעתי על ''גוש השלום'' להחליט אם הם בעד היהודים בארץ ישראל או השלום הוא רק פגיעה בערכי ארץ ישראל וללטף את הרוצחים הערבים שהם כל כך אוהבים. הרי אין עם מי לדבר. ניסו כל דרך לדבר עם הפלשתינים על מנת לשחרר את גלעד, לשחרר אסירים וכל זאת ללא שום מחווה מהם לעומת כל המוות שממשלת אולמרט נותנת.
    היגיע הזמן להתפכח ולהבין שאין שום גורם שאיתו אפשר לדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אני הולך לבכות לך.. חחח... (ל''ת)

    תהיה חזק, 25/09/07 23:09

    הגב לתגובה זו

    • יאללה רוץ תבכה. השמיים מחכים... (ל''ת)

      קח מוצץ.., 28/09/07 01:33

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    מה אגיד לכם, דוקא

    מבקר מוזיקלי, 25/09/07 23:08

    בא לי נורא לקנות את התקליט האחרון של ההומו הזה... מה שמו... גפן

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    ''גוש שלום'' יכולים לנשק לי בניסו שחם....

    רוגטקא, 25/09/07 23:07

    הם מתאימים לו - והוא להם.
    עידן רייכל - הלך עליך.
    138 אנשים קוראים להחרים אותך...
    ילשינו עליך להאג....

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    מעניין למה בשמאל יודעים רק לתקוף את ליברמן

    T, 25/09/07 23:06

    גזען, פשיסט הם קוראים לו, מה אין להם תשובה לדרך שלו חוץ מלקרוא לו פשיסט ?

    השמאלנים האלה מגזימים.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    בעד האמנים נגד הקיצונים מגוש שלום (ל''ת)

    יהודי מא''י, 25/09/07 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    כל מי שישראל יקר לו צריך להחרים אמני השמאל

    יעקב הלל, 25/09/07 23:04

    מדינת ישראל מפולגת לחלק ציוני וחלק פוסט ציוני, החלק הפוסט ציוני גורם איבוד לדעת של המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    הSMALLנים האלה רוצים להיות שכירי חרב האידיאולוגיים היחידים כאן.

    רוני, 25/09/07 23:03

    טוב, לא כולם מקבלים תקציב קבוע ושמן מהאיחוד האירופי למטרות הסתה, שיסוע והפחדה.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מוחרמים גוש שלום. בכל מקום. כי הינכם עוורים למציאות.

    pini, 25/09/07 23:03

    שלום עושים עם אויבים, כך תאמרו נכון. אך הערבים אינם אויבנו, הם שונאים אותנו מעומק ליבם. ומכריזים על רצונם להשמידנו. טוענים שליהודים לא צריכה להיות מדינה. ומציעים שנחזור לאירופה ולכל הרוחות רק שנעזוב את המדינה להם. ואתם הבוקים אינכם רוצים להבין, שבשבילם השמאל לא רצוי בדיוק כמו הימין. רק הם מרוצים שאתם עושים להם את התקשורת הרצויה להם.
    אך היו בטוחים, שאם חלילה יצליחו
    הם בעזרתכם לבסוף לנצחנו חלילה וחס, הם לא יחוסו עליכם יותר ממה שיחוסו עלינו. ויחסלו את כולנו ביחד.
    אז תפתחו את ראשכם הסתום בקש.
    והתחילו לקלוט את האמת שלהם.
    ורק אז תתחילו לחשוש משטויותכם.
    ואולי תעמדו יחדיו על המשמרת.

    הגב לתגובה זו

    • שלום לא עושים עם אויבים! שלום עושים עם אויבים מובסים! (ל''ת)

      בעז בן ימין, 26/09/07 00:49

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    מתפלא על אהוד בנאי

    נאור, 25/09/07 23:03

    אדם שתומך באמת בשלום. לא ברור למה הוא לא בוחר להתבטא בנושא ולהביע את עצמו.
    אין צורך להתעלם מהמתנחלים ולהחרים אותם, אבל להופיע בפניהם זה עידוד לדרך החיים שלהם, שמטרתה הסופית היא למנוע כל אפשרות של שלום אמיתי בינינו לבין הפלשתינים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר כאילו שבגוש עציון רוצים מלחמה. מאיפה נחסת לעצמך את ה''שלום'' (ל''ת)

      ?!?!?!?!, 26/09/07 01:17

      הגב לתגובה זו

    • גם הוא התפכח מהשטות השמאלנית.

      בגד, 26/09/07 04:21

      הגיע תורך!

      הגב לתגובה זו

    • שלום אמיתי אצל הפלסטינים זה רק אם תתנו להם גם את ת''א (ל''ת)

      שי, 26/09/07 04:46

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    מי זה גוש שלום ? (ל''ת)

    מומו, 25/09/07 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אחלא פסטיבל, תודה ל''גוש מה-שמו'', עכשיו יש לי מה לעשות בסוכות. (ל''ת)

    מרק, 25/09/07 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    כל הכבוד לאמנים!!! (ל''ת)

    דני, 25/09/07 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    כל פסיכי מסומם שעושה רעש הוא ''אומן''...??? (ל''ת)

    ==לא הבנתי ==, 25/09/07 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    גוש שלום??? לא יוצרים מלחמה פנימית...

    מומו, 25/09/07 22:58

    אתם צריכים לדאוג לאחדות העם ולא לפירודו... שלום ביננו ורק אחר כך שלום עם שכננו...
    וכל הכבוד לזמרים. אני יבוא להופעה. ישר כח.
    ומחר אני קונה את כל הדיסקים של עידן ריכל, אהוד בנאי ואתי אנקרי.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    גוש שלום??? לא יוצרים מלחמה פנימית...

    מומו, 25/09/07 22:58

    אתם צריכים לדאוג לאחדות העם ולא לפירודו... שלום ביננו ורק אחר כך שלום עם שכננו...
    וכל הכבוד לזמרים. אני יבוא להופעה. ישר כח.
    ומחר אני קונה את כל הדיסקים של עידן ריכל, אהוד בנאי ואתי אנקרי.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    גוש שלום??? לא יוצרים מלחמה פנימית...

    מומו, 25/09/07 22:58

    אתם צריכים לדאוג לאחדות העם ולא לפירודו... שלום ביננו ורק אחר כך שלום עם שכננו...
    וכל הכבוד לזמרים. אני יבוא להופעה. ישר כח.
    ומחר אני קונה את כל הדיסקים של עידן ריכל, אהוד בנאי ואתי אנקרי.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    כל פסיכי מסומם שעושה רעש הוא ''אומן''...??? (ל''ת)

    = ויטאמין P =, 25/09/07 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    גוש חמיש, אה סליחה גיס חמישי. (ל''ת)

    ytre, 25/09/07 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    גוש חמיש, אה סליחה גיס חמישי. (ל''ת)

    ytre, 25/09/07 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אמנים נהדרים - חבל!

    דני, 25/09/07 22:57

    אני לא בעד להחרים אף אחד, בטח לא את שלושת אלה.
    אבל מותר להתאכזב.

    הגב לתגובה זו

    • איזה תענוג לאכזב אותך.. (ל''ת)

      ככה בקטנה.., 28/09/07 01:36

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    אהוד בנאי-זמר ענק! עכשיו מתברר שהוא גם אדם מיוחד. (ל''ת)

    יוצר אמיתי, 25/09/07 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    הגוש הזה נהפך לסרטני ומקוה סופני (ל''ת)

    רן הציוני, 25/09/07 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    גוש שלום חבורה של מיעוט פתטי......... (ל''ת)

    עמי, 25/09/07 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    עידן...באמת פדיחה....

    מתנחלים?...., 25/09/07 22:49

    אני מתביישת

    הגב לתגובה זו

    • באימשלך!!?? (ל''ת)

      שלומי נתניה, 26/09/07 00:13

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    גוש עציון

    שרית לוי, 25/09/07 22:47

    גוש עציון זאת לא התנחלות!
    זה גוש עציון וזה שלנו!
    קודם כל אציג את עצמי.
    אני שמאלנית ציונית.שייכת לשמאל הציוני במדינה.
    לדעתי יש לצאת מהשטחים הכבושים וכן יש לחלק את ירושלים.
    כאשר לתת את השכונות הערביות ולהשאיר את השכונות היהודיות בידינו.
    בעיר העתיקה יש לשים משטר מיוחד.
    אך על הרובע היהודי והכותל המערבי להשאר בידינו לעד! ואני חילונית שלא מאמינה כלל בתורה.הכותל הוא לא משהו דתי עבורי אלא לאומי.
    והרובע היהודי יש להשאיר בידינו לעד גם בגלל שהוא יוצר רצף טריטוריאלי עם הכותל וכן גם בגלל המלחמה שהתנהלה שם בתש''ח.
    מיעוט נשק ומיעוט לוחמים אמיצים שלחמו בגבורה עילאית ביותר.
    בכל אופן,גם בגוש עציון התנהלה מלחמה קשה בתש''ח.גם בגלל גוש עציון יש לנו את ירושלים כיום.
    גם אני מחרימה את תוצרת יהודה ושומרון.(אך לא את תוצרת הגולן)
    אך גוש עציון זה משהו אחר לגמרי!
    תלמדו קצת היסטוריה ועל מלחמת תש''ח!

    הגב לתגובה זו

    • מה ההבדל?

      מתנחל?, 26/09/07 00:08

      סתם מתוך סקרנות אינטלטואלית-
      למה את מחרימה תוצרת יהודה ושמרון אבל לא תוצרת הגולן?
      מה ההבדל בין הגולן וגוש עציון ליהודה שמרון וחבל עזה???
      היסטורית- אין...
      אז מה ההבדל???
      שלגבי יש''ע עשו לך כבר שטיפת מח
      ולגבי גוש עציון הם מתחילים עכשיו???

      הגב לתגובה זו

    • אני לא ידע אם לצחוק או לבכות... את תערובת של דעות קדומות וקלישאות..

      עדינה, 26/09/07 00:21

      המלחמה שאת כ''כ מעריצה יצרה את הבעיה, ולא ה''כיבוש'' של 67... לא סתם הערבים מדברים על נכבא של 48 ולא של 67.
      67 זה רק המשך של אותו אסון במחינתם.
      וחוץ מזה, רק יהודי הזוי 100% יחול להחרים את יהודה (!) ושומרון...

      הגב לתגובה זו

    • מדוע את מחרימה את תוצרת יהודה ושומרון? את חושבת שאת טובה מגוש שלום?

      בעז בן ימין, 26/09/07 00:27

      והכותל הוא לא דבר ''לאומי''...
      הלאומיות שלנו אינה קיימת ללא הדת. את יכולה לא להאמין באלוהים, אבל ללא הדת והנשמה היהודית, לא היתה הלאומיות שאת גאה בה.
      כל הלאומיות היהודית רוויה עד לשד עצמותיה בדת מודחקת. אין שום משמעות אחרת לארץ ישראל- לכותל- לירושלים...
      גם אילו שמתו מתו על ארץ ישראל. הם לא מסרו נפשם על פיסת אדמה אלא נלחמו על אדמתה של ארץ ישראל- אדמת כיסופיו של העם היהודי

      הגב לתגובה זו

    • עוד יפת נפש. כנסו.

      חיים, 26/09/07 00:28

      את מחרימה תוצרת יהודה ושומרון?
      ואת תוצרת עזה ושל שאר הערבים שמתים להעלים אותנו לא?
      ואת תוצרת סין שמדוכאים שם מאות מיליוני פועלים לא?
      ובתור צפונבונית את הולכת עם יהלומים שחצבו ילדים עבדים בסיירה ליאון או לא?
      ובקיצור - עוד מוסר מעוות ודפוק של שמאלן מצוי אכול שנאה עצמית וחובב את מרצחיו.

      הגב לתגובה זו

    • המשיכי והשתחררי מן העיוותים השכליים

      יהושפט, 26/09/07 00:40

      השמאלנים ותגלי שהמלחמה שבגללה את מאשרת לנו להישאר בעיר העתיקה היא המלחמה שבגללה גם השכונות ה''ערביות'' של ירושלים נהיו לערביות.. ואחרי זמן תביני שגם בחברון של פרעות תרפ''ט נלחמנו.. ומה אגיד לך, נלחמנו גם בתש''ח וגם ברומאים וגם ביוונים וגם בפלישתים ובכנענים.. ועכשיו אנו נלחמים שוב בפלישתים. לא כך? אז איזו מלחמה היא כשרה לאחיזה בנחלת אבות ואיוז איננה?? כעת אינך יכולה לענות. אני מקווה שבמהרה תגלי את ארץ ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • מעניין מאוד !!!

      קובי, 26/09/07 00:41

      שמאלנית מוצהרת, פיתחת לעצמך תורה עם אידיאולוגיה רצוצת קנה. מה שנוח לך קבעת כתורה למשה מסיני. אם בעינייך היכן שנפלו חיילים התקדש המקום ואם בעינייך הרובע היהודי טוב לנו רק בגלל הרצף הטריטויאלי, הרי שאת ותורתך סופם לקרוס כמגדל קלפים נבוב תשתית. אל תפני אל הידעונים והאובות, אל תחפשי תימוכין מהגיונך לסיבת ישיבתנו בחלקים אלה או אחרים, אל תנסי לחלק בין הגולן ליהודה ושומרון. חישבי נא מעט על עצם סיבת היותך כאן בחבל ארץ שטוף דמים ולא בהרי טירול או בניו יורק. חישבי נא מדוע דווקא כאן. הוגיעי נא את מוחך ופתחי את ספר בראשית ואל התשובה תגיעי. לא הכל זה הגיון אנושי ופרי מסקנות שכלתניות. יש עוד דברים שטרם השגת מתוקף מגבלות התבונה האנושית.

      הגב לתגובה זו

    • אל תהיו צבועים

      שמאלן רגיש, 26/09/07 01:47

      גם אני שמאלן, ולא המקומות הקדושים ולא הפלסטינים הארורים האלה מעניינים אותי. מה שחשוב לי זה הצביון של המדינה הזאת (דמוקרטיה ליברלית עם סממנים יהודים). אי אפשר לקיים מדינה בעלת תשתית חברתית ומוסרית אמיתית בזמן שהכיבוש המקולל הזה נמשך. אני לא מחרים אף אחד, אבל אנשים שמחרימים עושים את זה מתוך מחשבה שההתנחלויות ביהודה ושומרון מהוות את המכשול האמיתי לסיום הכיבוש (יסלחו לי אחיי מיו''ש, גם אני חושב ככה וזה קשור למדינה ולא לאינדיבידואלים שגרים שם). כל הטיעונים לגבי המטרות של הפלסטינים - לא רלוונטים. אני לא רואה איך יהיה שלום, אבל ישראל חייבת לדעת להגן על עצמה מגבולות 67. ימנים ומתנחלים צריכים להבין שיש אנשים שמאמינים באגנדה שונה והם נאמנים לה בדיוק כמוהם. החרמות זה דבר ניאו פשיסטי. לראות צד אחד מבלי לנסות להבין את המניעים והשאיפות של השני. ה''שמאל'' האירופי הקיצוני אינו שמאל בעיני, זה ניאו פשיסם. וגם התגובות הבוטות, בהמתיות וגזעניות שיש פה לעיתים קרובות, לא יותר טובות. חג שמח לכל בית ישראל (בתל אביב ובנוקדים)

      הגב לתגובה זו

      • ''ישראל חייבת לדעת להגן על עצמה מגבולות 67''

        יוסי, 26/09/07 08:48

        זה כמו להגיד ''אתה חייב לדעת לנהוג באוטו שלך מבחוץ''.

        כך מגנים על עצמנו מגבולות 67 - תופסים את יהודה ושומרון כאיזור חיץ.

        בדיוק באותו אופן צריך להגן על עצמנו מגבול עזה הצפוני - ע''י תפיסת עזה כאיזור חיץ.

        הדבר תקף באותו אופן בדיוק לגבי הגנה מפני החיזבאללה - תפיסת איזור חיץ בדרום לבנון (''רצועת הבטחון'' שנטשנו).

        פתח מפה. יכולת תפיסה וחשיבה בסיסית תספק לך את התובנה, שלהגן על מדינה ברוחב 15 ק''מ זה בלתי אפשרי, וגובל בהתאבדות לאומית. אתה ''חייב לדעת'' להתמודד עם המציאות. מתגובתך עולה שיש לך את הבסיס לכך, אבל השכנוע העצמי שלך חזק מדי.

        הגב לתגובה זו

    • את ציונית אולי, גם לא בטוח.

      מה?, 26/09/07 04:20

      אבל מה הקשר בינך לבין ארץ ישראל? מה הקשר שלך למולדת אם לא זיקה לצביון יהודי?
      לפי מה שנשמע לי את יכולה לגור גם בעזה בכיף. גם יש שם ים- אז ממש יהיה לך אחלה.

      הגב לתגובה זו

    • אז זהו

      שרית לוי, 26/09/07 09:37

      שאני חילונית שלא מאמינה כלל בתורה.התורה בשבילי היא ספר ספרותי יפה ותו לא.
      ובקשר לזכותינו על הארץ,זה לפי ההיסטוריה של עם ישראל.
      ולא בגלל שזה מה שאלוהים כביכול רוצה.כי כאמור אינני מאמינה בתורה.
      וכן,אני כן ציונית.
      זה שאני חילונית זה לא אומר שאני לא ציונית.
      לדעתי מדינת ישראל היא ביתו של העם היהודי.

      הגב לתגובה זו

    • יפה דיברת שרית, הוצאת לי את המילים מהפה

      פרח בלב מדהר, 26/09/07 16:57

      אל תתני לעדר הקיצונים משני הצדדים להרוס פה את השפיות, לא למטורפי חברון ולא למשוגעי גוש שלום.

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    מתוך מעל 106 הודעות 100 בעד האמנים ו-66

    מחשבון, 25/09/07 22:41

    6 הודעות של יו''ר גוש שלום נגד האמנים

    הגב לתגובה זו

    • אז הוכחת שמתנחלים יושבים כל היום ומגיבים

      כאילו לא ידענו, 25/09/07 23:54

      ככה זה כשמישהו אחר מממן אותך.

      הגב לתגובה זו

      • זה לא מסתדר לשמאל

        שאול, 26/09/07 06:56

        שאנשים מהימין מגיבים במחשב. הרי כולנו בורים ועם הארץ , שלא למדנו,ולא משרתים בקרבי.

        הגב לתגובה זו

        • נכון, ואנחנו אנאלפתים וברברים שחיים על העצים (ל''ת)

          ככה הם מעדיפים, 28/09/07 01:41

          הגב לתגובה זו

  • 96.

    מתוך מעל 106 הודעות 100 בעד האמנים ו-66

    מחשבון, 25/09/07 22:40

    6 הודעות של יו''ר גוש שלום נגד האמנים

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    קטעים עם הגוש-שלום האלה..

    אסי, 25/09/07 22:40

    קבוצה כל כך קטנה, שולית, וחסרת השפעה שרוצה להחרים.
    חוץ מזה, שמילא ידברו על סבסטיה שהוקמה אחרי קום המדינה, מה שמעצבן זה שגם גוש עציון נקראת בפיהם ''התנחלות'' רק בגלל שהיא מעבר לקו הירוק. ובכן להזכירכם בגוש עציון (ולא רק שם) היו יהודים עוד הרבה לפני קום המדינה. המקום הזה שלנו נקודה. יש ליהודים את כל הזכות המוסרית לגור שם. בדיוק כמו שיש ערבים בשטח ישראל, ויש להם זכות לגור שם, כל עוד הם לא פוגעים בבטחון המדינה (שהרי היא קיבלה את זכות קיומה בארץ ישראל מהאו''ם).

    הגב לתגובה זו

    • אני אוסף תאריכים כאלה ...

      ד''ר ישראלי, 25/09/07 23:10

      בכל פעם שאני חש נפילה נוספת בשמאל - אני רושם לי את התאריך.
      ככה אני בונה לי גרף של תהליך הישראליזציה של רוב הישראלים, והיהודיזציה אצל רוב היהודים. התהליך איטי אבל עקבי ומעניין.

      למשל: (מדגם קטן אך מייצג)

      החתימה האומללה בקמפ דיויד על נסיגה מסיני לטובת מדינה עויינת שעוד לא אמרה את המילה האחרונה נגדנו.

      הריסת ימית והיישובים הפורחים סביבה.

      הסכם אוסלו שלא ראה כלום בגלל נוצות היונה שהסתירו לו.

      מלחמת אוסלו על אלפי קורבנותיה.

      שחרור מחבלים כל שני וחמישי לטובת תגבור כנופיות הטרור, נגדנו.

      גרוש היהודים שגילה שאין גבול לאכזריות של השמאל ה''הומאני''

      בניית גדר מטופשת פוליטית ובזבזנית

      הפסקת בנייה של הגדר המטופשת הפוליטית והבזבזנית

      ועכשיו - החרמת אומנים, שמראה לכולנו כמה שנאה יש אצל מחנה ה''שלום''

      מעניין מה תהיה התחנה הבאה ...

      הגב לתגובה זו

      • אתה אדם שונא (ל''ת)

        חלי, 26/09/07 05:37

        הגב לתגובה זו

        • מה אוכל את הלב שלך חלי? הוא רק מציין עובדות. (ל''ת)

          השינאה נטועה, 28/09/07 01:45

          הגב לתגובה זו

  • 94.

    להחרים גם את גוש שלום

    אלן, 25/09/07 22:39

    ולא לסקר את השטויות שיוצאות משם

    הגב לתגובה זו

    • חבוב, אין את מי להחרים - זה שלושה וחצי הזויים עם מלאן כסף אירופאי.. (ל''ת)

      HECTOP MAXHO, 25/09/07 23:05

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    הסמול בילין מוכי גורל וערבים (ל''ת)

    גודמן, 25/09/07 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לא יאומן- אלעק שוחרי חופש ודמוקרטיה

    דוד, 25/09/07 22:37

    לא יאומן שאתם גוש השלום ודמוקרטיה שאלעק מנסים לייצג שלום וחופש לא נותנים לאמנים לבטא את עצמם כפי שהם רוצים- פעם הייתי מעריץ שלכם אבל כבר ממזמן אתם סתם חבורה של גזענים שמדברים שטויות כדי להשיג את המטרות שלכם אתם משתשמים בדיוק במה שאתם כביכול נלחמים נגדו- תתבישו לכם..

    הגב לתגובה זו

    • זה בא כתגובה ל''החרמה'' של מי שלא רצח ערבים בצבא (ל''ת)

      חלי, 26/09/07 05:37

      הגב לתגובה זו

      • האינטליגנציה שלך בגובה דשא. ''זה בא בתגובה''.. (ל''ת)

        הביצה והתרנגולת, 28/09/07 01:47

        הגב לתגובה זו

  • 91.

    עלאק המתנחלים בעד ''אהבת חינם''

    אורי, 25/09/07 22:36

    הם גדולי מחרחרי המלחמות, חיצונית ופנימית, ובכלל כשהיה לינץ' בסלבס' שלא היו בצבא - לא שמעתי את ''אהבת החינם'' המזוייפת הזו של המתנחלים.

    להחרים את המתנחלים, מוצריהם וישובייהם הנאלחים - המביאים מלחמות טרור וכיבוש מזוויע עלינו ועל שכנינו.

    הגב לתגובה זו

    • עוד מפגר שלא מבין כלום

      gabi, 25/09/07 23:53

      מי שמחרחר זה רק אתה בגלל אנשים כמוך אנשים בורחים מהמדינה אתה
      סהכ אפס מאוםס שלא מבין כלום
      מי שהוא מזויף ובלי איאולוגיה זה אתה
      מה כל כך מפריע לך איפה האומנים מופיעם
      עדיף לתת את הכסף לערבים
      מה כל כך כואב לך שמשהו אחר נהנה והשני עושה כסף
      כנראה שאין לך את היכולת לעשות כסף ופשוט אתה אוכל את הלב על הכישלון שנחת
      בכל מקרה מקוה שתחשוב פעמיים לפני שאתה מזלז או מנסה להוציא לעג

      הגב לתגובה זו

      • כשהיה עליהום על מי בלא היה חייל בצבא הכיבוש..

        אורי, 26/09/07 05:39

        היכן היית?

        מעבר לכך- לגידופים ולרמתך הירודה לא אתדרדר.

        הגב לתגובה זו

        • ''אורי''- לרמה ירודה כבר התדרדרת-לבור אשפתות שבו אין תבונה,יושר ואמת (ל''ת)

          הלם תרבות, 26/09/07 19:51

          הגב לתגובה זו

    • לינץ'? אנחנו חיים באותה מדינה בכלל?

      חיפה, 25/09/07 23:58

      בחור - ברוך הבא למזרח התיכון!

      הגב לתגובה זו

    • אתה יהודי בכלל

      איש ימיני, 26/09/07 00:01

      נאלח שכמותך

      הגב לתגובה זו

    • תלמד דרך ארץ ברבר. עוד מעט תוציא אקדח ותתחיל לירות ! (ל''ת)

      אתה ונדל נוסח, 28/09/07 01:51

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    מגיעלים

    יוסי, 25/09/07 22:34

    אתם הגורמים להפרדה בעם ,ואתם אלו היתם מממיסדי ההתנחלויות ואצלכם זה רק אינטרסים להגיע לשלטון וכל האמצעים כשרים .

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    פשוט מגעילים, השמאל הקיצוני הזה פשוט הורס את המדינה!!! (ל''ת)

    הזמר הכי גבר, 25/09/07 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    עד עכשיו לא שמעתי אותם מעכשיו יש סיבה

    33, 25/09/07 22:30

    אכפת להם מעם ישראל.. עדין רייכל מתי ההפועה הקרובה שלך?

    הגב לתגובה זו

    • פתאט (ל''ת)

      מבין, 26/09/07 05:39

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    שוב השמאל ''מרים ראש'' וגורם לשנאת חינם (ל''ת)

    אור, 25/09/07 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    גם גרוניך מגהץ את בנימין לאורך ולרוחב

    טלמון, 25/09/07 22:29

    גם אותו נחרים ?
    יש לו סימפטיה לאנשים עם תסבוכת קונספטואלית בת''א ?

    הגב לתגובה זו

    • מה פירוש ''מגהץ את בנימין''? ולמה ה''שושו''?.. (ל''ת)

      הסבר ונמק.., 28/09/07 01:54

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ואני אומר להחרים אומנים שמאלנים שונאי ישראל

    קסבודק צק, 25/09/07 22:28

    וגוש שלום איננו גוש שלום זה גוש של חרה

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מי זה גוש *** הזה שעם ישראל יקשיב להם? חחח....... (ל''ת)

    עידן, אתה מלך!, 25/09/07 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    גוש שלום הם חבורה של הזויים, למי אכפת מה הם מקשקשים???????? (ל''ת)

    יהודי, 25/09/07 22:23

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    שכחתם להוסיף את המילה קיצוני ליד ארגון השמאל..

    מאור, 25/09/07 22:22

    גוש שלום- אנשים הזויים שמייצגים בקושי 1% בעם...

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ***עם יהיה מלחמת אחים....השמאל נימחק*****

    ציוני לנצח, 25/09/07 22:21

    בני ישראל= 95%
    ערב רב= 5%
    =============
    לא להתחיל משהו שאתם לא יכולים
    לסיים.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    עכשיו שכנעתם אותי ללכת להופעה... (ל''ת)

    תודה!, 25/09/07 22:20

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו שכנעת אותי להחרים את האמנים האלה באמת! (ל''ת)

      תודה!!, 26/09/07 05:40

      הגב לתגובה זו

      • אתה ותריסר חבריך מוזמנים להחרים... (ל''ת)

        אתם מיעוט, 28/09/07 01:56

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    כמה עלובים אתם גוש שלום.לא אצביע יותר לכאלה שמחרימים (ל''ת)

    הידד לאומנים, 25/09/07 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    למען שלום עכשיו והרגע ומה איכפת המחר ! (ל''ת)

    חוגי, 25/09/07 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    גוש תבוסה אף אחד לא פוחד מהחרם

    גידי, 25/09/07 22:16

    העלוב שלכם. רוב עם ישראל תומך באמנים ואני אבוא בעצמי לגוש עציון להופעה של עידן רייכל, בתקווה שתשקעו במעמקים כדברי השיר- שונאי ישראל. ארץ ישראל שייכת לעם ישראל והדרך שלכם תביא לתבוסה ולקסאמים על גוש דן! לידיעתכם, הירדנים כבשו מאיתנו את גוש עציון במלחמת העצמאות ושחטו את תובי הישובים, לאחר 19 שנים חזרנו על מנת שגוש עציון לא תיפול שוב.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אכשיו אקנה את הדיסקים של ריכל ואהוד בנאי ואתי אנקרי ואלך לכל הופעה (ל''ת)

    אני וחברי, 25/09/07 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    גוש ''שלום''- העכבר ששאג (ל''ת)

    קצת פרופוציות, 25/09/07 22:14

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    גוש עציון שלנו מאז ומתמיד

    רונה, 25/09/07 22:08

    די לבלבל במוח.
    גוש עציון לא התנחלות.
    ההתיישבות בגוש עציון יותר לגיטימית מההתיישבות בתל אביב.


    כשאתם מתחילים עם חרמות
    אתם לא ראויים להגדרה ''אנשי שלום''.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אמנים יקרים..אל דאגה..אנחנו הרוב כאן.. (ל''ת)

    תומך ימנים, 25/09/07 22:07

    הגב לתגובה זו

    • אתה תוך כספית או מינית אנא צרף טלפון (ל''ת)

      נתמך, 25/09/07 22:20

      הגב לתגובה זו

      • ל''מתמך''- טעית באתר. תפנה ל Ynet הכי טוב הארץ! (ל''ת)

        רוצים להשאיר את, 25/09/07 22:48

        הגב לתגובה זו

        • אני ימני אני רוצה להיתמך גם ממך! (ל''ת)

          הנתמך, 26/09/07 00:43

          הגב לתגובה זו

          • ימני כמו אורי אבנרי (ל''ת)

            שמענו עליך, 28/09/07 01:58

            הגב לתגובה זו

  • 72.

    אולי תפרסמו עוד אמנים שמופיעים שם שאדע מה לקנות (ל''ת)

    נשבר מהשמאל, 25/09/07 22:06

    הגב לתגובה זו

    • כדאי לך להיכנס לאתר שלהם

      המון עסקים, 25/09/07 22:16

      יש שם קובץ וורד שאני הורדתי למחשב ובו רשימה של עשרות עסקים מכל הסוגים (כולל מי עדן ויקבי רמת הגולן ובייגל בייגל) שהחולרות שדהאיחוד האירופי מממן רוצים שנחרים- לפני כל קניה בסופר אני מסתכל ברשימה ויודע בדיוק במה לבחור...

      הגב לתגובה זו

      • תודה על הרשימה

        סאם, 25/09/07 23:16

        עכשיו אני אדע ממי כן לקנות

        הגב לתגובה זו

        • חיזקתם אותי בהחרמתי מוצרי התחלויות (ל''ת)

          די לפשעי, 26/09/07 05:42

          הגב לתגובה זו

  • 71.

    אני לא מתכוון לקנות דיסקים שלהם יותר (ל''ת)

    ערן, 25/09/07 22:03

    הגב לתגובה זו

    • זה בסדר מורוזובסקי תוציא אותם גם מהפלייליסט

      אורי, 25/09/07 22:56

      של התחנה שלך.
      אה וואלה זה הבית של החיילים...

      אני וחבריי הלוחמים לא הרגשנו.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    צודקים. להחרים! (ל''ת)

    אלי, 25/09/07 22:02

    הגב לתגובה זו

    • לא צודקים ! לא להחרים ! (ל''ת)

      אלי, 25/09/07 22:57

      הגב לתגובה זו

      • כן צודקים!כן להחרים! (ל''ת)

        אלי, 26/09/07 05:42

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    עדיף להיות שכירי חר ב של המתנחלים (ל''ת)

    ולא של החמאס, 25/09/07 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אני אחרים את מי שיחרים את מי שהחרים...

    יאיר עמיחי, 25/09/07 21:58

    די מספיק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אפשר לדעת תאריך ושעה של המופע המוחרם? ואם אפשר גם כמה עולה... (ל''ת)

    יוני, 25/09/07 21:56

    הגב לתגובה זו

    • לא עולה אח שלי- חיני חינם!

      בוא, 25/09/07 22:18

      עידן רייכל מופיע ביום ראשון הקרוב בנוקדים. אהוד בנאי מופיע בערב מיוחד של לימוד ושירה בתקוע ביום שלישי בלילה.

      הגב לתגובה זו

    • או סופסוף תגובה שצפיתי לה. ובכן? מה התשובה?!!

      שלומציון, 25/09/07 22:26

      עם מי בגוש עציון מדברים בקשר לכרטיסים?

      הגב לתגובה זו

    • הנה הקישור לפרטים לכל הההופעות

      גושניקית, 26/09/07 00:13

      http://www.baitisraeli.co.il/?CategoryID=205
      תבואו יהיה סבבה.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    מה עשיתם מגוש עציון?

    שמאלני, 25/09/07 21:55

    אנשים טובים גרים שם! האמת שאפילו מתנחלים לא הייתי קורא להם... את הבעיות יוצרים תמיד הקיצוניים- מימין ומשמאל!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    חשוב להדגיש - מדובר בגוש עציון - שמגיניו נרצחו במלחמת יום העצמאות (ל''ת)

    זורו, 25/09/07 21:54

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    תודה לגוש שלום, בזכותכם אני יודע שיש הופעה (ל''ת)

    אסף, 25/09/07 21:54

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    המתנחלים הפראיירים מתנדבים ליחידות הכי קרביות

    אפרת, 25/09/07 21:53

    ואנשי גוש שלום עסוקים בלהציק לחיילים במחסומים.
    ומנסים לגרום לכל העם לשנוא את המתנחלים.
    למה אתם חושבים שאנחנו פסיכים?????????????????

    הגב לתגובה זו

    • המתנחלים הם פושעי מלחמה עפ''י החוק הבינ''ל (ל''ת)

      יהודי, 26/09/07 05:43

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    עכשיו הימין יחרים את אומני השמאל

    אזרי דניאל, 25/09/07 21:52

    מה אתם רוצים עכשיו לחלק את העם
    כמו שאולמרט ועושיו דבריו רוצים לחק את ירושלים!!!
    נפלתם על הראש עוד מעט כל צד יחרים את נציגי הצד השני ואז תהייה לנו יופי של הידברות.
    משוגעים רדו מן הגג!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    איזו חוצפה של אנשי השמאל, ממש דה לגיטימזציה

    אזרחית שפויה, 25/09/07 21:52

    של חלק נרחב מהעם הזה.
    אזרחים טובים ישרים והגונים שאינם מחזיקים בדיעות הפוליטיות של האליטה.
    עכשיו אסור להופיע בפניהם.

    ל א י א ו מ ן.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כתב בשורות השמאל איתמר ענברי מפליא איך עדיין

    רועי, 25/09/07 21:49

    מחזיקים אותך במעריב כל כך שקוף שאתה מזוהה ופועל בשורות השמאל והערבים
    בידיעות באתר המתחרה זה לא היה קורה
    המבחן עם לדסק יהיה הגינות עיתונאית לעלות תגובה זו

    הגב לתגובה זו

    • ענברי הוא הבן של ענברי מעל המשמר?

      ברנז'ה, 26/09/07 00:06

      היה אחד פנחס ענברי שונא מתנחלים . איפה הוא מישהו יודע?

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    צריך בתגובה להכות את גוש שלום בבטן הרכה

    א, 25/09/07 21:48

    ולהטיל חרם צרכנים על ערביי ישראל!
    פשוט לא לקנות מהם כלום כמו שאני עושה מאז המהומות באוקטובר אלפיים.
    פשוט כלום, אפילו לא מנת פלאפל, עד שהם ילמדו באיזה צד של הפרוסה מורחים את החמאה.
    אותו כנ''ל לגבי האמנים השמאלנים. להחרים אותם עד שהם ירעבו ללחם, או לחלופין יעברו להופיע בעזה, בשכם ובג'נין, ואז נראה למי מהם יש את האומץ לירוק לצלחת שהוא אוכל ממנה, כמו שהם עושים לנו פה בארץ

    הגב לתגובה זו

    • הגזמת מנה פלאפל כן!בקשה,בקשה,בקשה (ל''ת)

      קטנוני, 25/09/07 22:47

      הגב לתגובה זו

    • צודק אבל

      רון, 25/09/07 23:02

      אין לערב את הערבים בענין הזה. אינני בעד חרמות, אבל אם כבר נגזר, אז להחרים את אומני השמאל.

      הגב לתגובה זו

    • תרגיע

      פלאפל טעים, 26/09/07 00:35

      לא להגרר לשינאת חינם.

      הגב לתגובה זו

      • אתה במקרה אחד הקופים שכתבו שייקספיר?

        עודד, 26/09/07 07:00

        זורק ביטויים כמו איזה מכונה אקראית. שנאת חינם זו שנאה בלי סיבה. אין לנו סיבה לשנוא ערבים?
        לא את כולם אומנים אבל לפחות חלק נכבד מהם? תשדרג את הזיכרון שלך, המחירים ירדו, שים לפחות 4GB ומלא מ-WIKIPEDIA שיותר לא תכתוב שטויות כאלה.

        הגב לתגובה זו

    • יפה!

      יעל, 26/09/07 04:08

      אני לא בטוחה לגבי הפלאפל, אבל בנוגע לכל שאר המוצרים אני מסכימה

      הגב לתגובה זו

      • שום כלום! מחוט ועד שרוך נעל. (ל''ת)

        שיפרנסו את עצמם, 28/09/07 02:08

        הגב לתגובה זו

    • צודק, כמו בגרמניה (ל''ת)

      הטלר, 26/09/07 05:44

      הגב לתגובה זו

      • היטלר אתה נסחפת נראה לי. על כל פנים, אנחנו לא משמידים בני אדם (ל''ת)

        שלא כמוך וכמו, 28/09/07 02:06

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    טוב מאוד!!!!! להחרים אותם מייד! חוצפנים*****כנסו

    אבי, 25/09/07 21:48

    אין דבר כזה '' מופע תרבותי מוסיקלי'' על אדמות כבושות!
    אני זורק את כל התקליטים של אהוד בנאי!

    הגב לתגובה זו

    • כמה אתה צודק אחי

      יוני, 25/09/07 22:05

      גם אני מוחק את כל השירים שהורדתי שלהם.

      הגב לתגובה זו

      • אתם לא אחי ואני דוקא הולכת להוריד אותם למחשב שלי! (ל''ת)

        2 ג'ואקרים, 25/09/07 22:17

        הגב לתגובה זו

        • להוריד את השירים למחשב זה לא ממש תמיכה באמן

          יוני, 25/09/07 23:03

          זה רק פוגע במקור פרנסתו.

          הגב לתגובה זו

        • תזהרו ממני!

          יותר עדיף, 26/09/07 00:41

          אני אשבור את השירים מהמחשב, אקפוץ עליהם, ואז אני אבלע את שברים, ואז אני אקיא אותם, וחוזר חלילה.

          הגב לתגובה זו

    • כדאי שתהגר מכאן. גם רמת אביב בנויה על אדמות ערביות, אליבא ד'השמאל.א (ל''ת)

      ציונית, 25/09/07 23:02

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    להחרים את ''גוש שלום'' ושאר מחרחרי המדון

    אזרח, 25/09/07 21:47

    מה פשר ההתעלקות המכוערת הזאת ?!

    מה קרה, להופיע כאמו בכנס של שלום עכשיו זה ''ציוני'' ו''מקובל'' ולהופיע בגוש עציון לא ?!

    מי מהיו עיקר הלוחמים במלחמת לבנון השניה ? מי היו עיקר מקבלי הצל''שים ? מי היו עיקר הנופלים בקרבות, עיקר הפצועים ?!

    האם חובשי הכיפות - אלו מההתנחלויות - היו לשד הלומחים, או שמא ''יפי (מכוערי) הנפש'' משינקין ?!

    כמה ''חברים'' בגוש השלום מתגייסים ומה אחוז המשתמטים ממקומותיהם ?!

    הניחו, די ''גוש מחרחרי השיטנה'' !!!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כל הכבוד לאנשי ''גוש שלום'' (ל''ת)

    ח''כ קסאם קסאם, 25/09/07 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חרם

    אבי, 25/09/07 21:46

    חרם של גוש שלום זה דבר מאד מפחיד.
    למשל, מאז שהם החרימו את תוצרת ההתנחלויות, מפעל התפילין בבית אל פשט את הרגל...

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    זה לא גוש שלום, זה גוש קקי מסריח ומטונף! (ל''ת)

    י, 25/09/07 21:46

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון דווקא הגוש המסוים הזה היה על הכיפאק (ל''ת)

      חברתך סוזי, 25/09/07 22:08

      הגב לתגובה זו

      • הגוווווווווווווש

        מוישה אופניק, 25/09/07 22:25

        שיתקע לך בגרון..

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    כל הכבוד לגוש שלום! המשיכו כך - עד פירוק כל ההתנחלויות! (ל''ת)

    אית, 25/09/07 21:46

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב רוב ערבי בחיפה - תהנה !! (ל''ת)

      ירון, 25/09/07 22:27

      הגב לתגובה זו

      • לא קונה מערבים כלום!!! (ל''ת)

        לא מוציא שקל!, 28/09/07 02:11

        הגב לתגובה זו

    • לפנות את ההתנחלויות- די לפשעי מלחמה

      יהודי, 26/09/07 05:45

      כל הכבוד לגוש שלום! אני גאה להיות יהודי בזכותם!

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    זה לא גוש שלום, זה גוש סרטני שאוכל את ישראל מבפנים! (ל''ת)

    יאיא, 25/09/07 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ליברלים בתח.... שלי! (ל''ת)

    אבי, 25/09/07 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    רוב בכנסת לחוק פינוי ניקוי השמאל העמלקי אל אחיהם בעזה !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ללא רגישות, 25/09/07 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אהוד בנאי לא מקבל שקל תמורת הופעתו

    שלמה, 25/09/07 21:44

    ידוע לכולם שאהוד בנאי מחזיק בדעות שמאלניות יחסית, ולמרות זאת הוא הסכים לבוא ולהופיע בלי כל תמורה כחלק מפסטיבל של לימוד תורה ומוזיקה שייערך בתקוע בליל הושענא רבה, כיוון שהוא מאמין במטרה לשמה הוא מגיע.

    הגב לתגובה זו

    • העפרתי (ל''ת)

      כפרה עליך, 25/09/07 23:39

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    רוב העם היהודי הוא ימני. מיעות קטן הוא ערב רב עמלקי. (ל''ת)

    יהודי, 25/09/07 21:41

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אלך להופעה ואקנה מחר את עידן רייכל!

    ירושלמי, 25/09/07 21:41

    מחזק את ידיו של האמן הזה שאיני יודע מה עמדותיו הפוליטיות אך אני מעריך את רצינותו ויושרו בניגוד לחבורת הנבלות הללו.

    הגב לתגובה זו

    • גם ! (ל''ת)

      אחלה בפיתה, 26/09/07 04:12

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מדיניות השמאל- הפחדה.

    נעמה, 25/09/07 21:40

    לא פלא שהשמאל הקיצוני מחרים אומנים.
    פשיזם ותרבות לא הולכים טוב ביחד.
    היום זה להחרים, נראה מה הם יצעקו מחר לעשות למי שמעז להתבטא בניגוד לרצונם .

    הגב לתגובה זו

    • יוסי ביילין מפחיד אותך? תחשבי על יגאל עמיר לפני השינה ומיד תרדמי (ל''ת)

      המרגיע הלאומי, 25/09/07 22:16

      הגב לתגובה זו

      • יוסי ביילין הוא אחד האנשים הכי מסוכנים שיש כאן

        ניר, 26/09/07 06:49

        זאב בעור של כבש

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    הבנאליות של הרוע

    ירמיהו, 25/09/07 21:40

    לעבור את הקו הירוק ולבדר את המתנחלים היהירים שנוסעים יום יום בכבישים רק ליהודים כשמסביבם חיים פלשתינאים בתנאים של דיכוי והשפלה יומיומיים, זו בושה לכל אמן ומוסיקאי.
    לא קונים יותר תקליטים של ריכל!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה (ל''ת)

      יעל, 25/09/07 22:01

      הגב לתגובה זו

    • בוא לכאן ותראה מי משתמש בכבישים (ל''ת)

      שמאלן קטן, 25/09/07 22:17

      הגב לתגובה זו

      • אני קטן אבל יש לי מה לתת אתה מזמין? (ל''ת)

        משתוקק, 25/09/07 22:50

        הגב לתגובה זו

    • ירמי אכול שנאה - עדיף שלא תקנה

      שלומי, 25/09/07 22:28

      אנחנו נקנה

      הגב לתגובה זו

    • נכון ירמיהו...מה שתגיד...חה חה חה... לא קונים יותר... חה חה חה...

      דוד ש, 25/09/07 23:51

      אויי... אתם השמאלמולנים... כל כך קשה לכם

      הגב לתגובה זו

    • מדבריך רואים ששנים לא נסעת בשטחים

      רפי, 28/09/07 01:22

      על מנת לראות באיזה מכוניות פאר נוסעים הפלשטינאים. תמשיך לנגן מנטרות שחוקות תגיע רחוק....

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא בעד בצע כסף, הם בעד עם ישראל חוגג והשמח!

    רותי, 25/09/07 21:39

    הם בעד אהבת הארץ והיהודים הגרים בה.
    נקנה את התקליטים שלהם. זה בטוח!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אמנים טובים אנשים קטנים

    אילן, 25/09/07 21:38

    אני הפסקתי לשמע את המיתנחלים בפוטנציה עובדי אלילים בנאי אנקרי והסהרורי.

    הגב לתגובה זו

    • אילן - דרכון זר כבר יש? (ל''ת)

      יריב, 25/09/07 22:29

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    גוש שלום זה אסון למדינה. (ל''ת)

    ירון, 25/09/07 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ומי קנה אותכם?

    עמית, 25/09/07 21:36

    אנשי גוש שלום ודומיהם, אודה לכם על פרסום התרומות שניתנו לכם בשנים האחרונות מגופיי שמאל אירופי. מה עלות פרסום המודעות בהארץ ומי עומד מאחוריהם?
    כמדומני ''שחיילים'' אין לכם אבל דמים ועוד איך.
    לבסוף הויכוח יוכרע בקלפי.
    אין אנו מתייחסים לדעותיכם כפי שלא התייחסו בעבר לדעות התומכים במדינה דו-לאומית לפני קום המדינה.
    אני מפנה אותכם לנאומו של בן גוריון בפני ועדת פיל ובפני הועדה האנגלו- אמריקאית. טיעוניו על הארץ היו חד משמעיים ובעלי חיבור ישיר ועמוק לתנ''ך. מה השורשים שלכם?
    כמו כן ברצוני לדעת מה מספר חברי העמותה המחזיקים באזרחות כפולה.

    הגב לתגובה זו

    • בזכות גוש שלום אני גאה להיות יהודי

      יהודי, 26/09/07 05:46

      הם מוכיחים שלא כל היהודים איבדו צלם אנוש כמו המתנחלים

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מקארטיזם שמאלני במיטבו

    ערן, 25/09/07 21:36

    מזכיר ימים אפלים בהיסטוריה האמריקאית, בהם אומנים שנחשדו בדעה מסויימת סבלו מנידוי.

    הגב לתגובה זו

    • וכשערכו לינץ' במי שלא היה בצבא הכיבוש?היכן היית? (ל''ת)

      אורי, 26/09/07 05:46

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    טוב לדעת אגיע להופעה. (ל''ת)

    אוהד רמת השרון, 25/09/07 21:34

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    טוב לדעת אגיע להופעה. (ל''ת)

    אוהד רמת השרון, 25/09/07 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הכנופייה הזאת יותר גרועים מנשיא אירן. לגרש אותם מהארץ !!! (ל''ת)

    HUX;, 25/09/07 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עד כמה נמוך אתם יכולים לרדת

    דרורה, 25/09/07 21:31

    גוש השמאל מחרים אמנים שמוכנים להופיע בהתיישבויות ביהודה ושומרון. גוש השמאל עיוור להרס החיים של ישובי המעטפת אשר ההתיישבות בחבל עזה הייתה להם לחומת מגן ועם סילוקם של אלה, החלו לחוש את נחת הפלישתים המנוולים.
    גוש השמאל שונא חינם.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גוש שלום צריך להוציא אותו מחוץ לחוק. ולהעביר אותם לעזה עם החמאס.

    ירון, 25/09/07 21:31

    הם עושים נזק למדינה

    הגב לתגובה זו

    • כמו שאר השמאל ההזוי ! בקרוב טילים על גוש דן ! (ל''ת)

      זוועה גלאון, 25/09/07 23:18

      הגב לתגובה זו

    • ההתנחלויות הן מחוץ לחוק!!!! (ל''ת)

      לא, 26/09/07 05:46

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    גוש שלום-לכו לחברים שלכם בעזה.משם כבר לא תחזרו על הרגליים. (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 25/09/07 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אתם מחרימים, אנחנו נקנה עוד ועוד דיסקים שלהם! (ל''ת)

    אסף, 25/09/07 21:30

    הגב לתגובה זו

    • די לפשעי מלחמה (ל''ת)

      אמנת, 26/09/07 05:47

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    נראה לי שזה מסע פירסום מתוחכם שרק יגדיל את המכירות שלהם. (ל''ת)

    יפה יפה........, 25/09/07 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עידן רייכל, אהוד בנאי, אתי אנקרי ולהקת המדרגות ברגע זה קניתם מעריץ (ל''ת)

    נוסף !!!!!!!!!!, 25/09/07 21:28

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף. (ל''ת)

      אלי, 25/09/07 21:42

      הגב לתגובה זו

      • אני הולך לקנות את כל התקליטים שלהם פעמיים!!!!! (ל''ת)

        לא שמאלני בוגד, 25/09/07 22:14

        הגב לתגובה זו

        • אני מחרים מוצרי התנחלויות!!! (ל''ת)

          מנחם, 26/09/07 05:55

          הגב לתגובה זו

    • כנ''ל! (ל''ת)

      עינת, 26/09/07 04:13

      הגב לתגובה זו

    • תודה על הכתבה - קניתי את הדיסקים שלהם עכשיו (ל''ת)

      רפי, 28/09/07 01:20

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הגוש שיצא לי מהאף מועיל יותר מגוש שלום

    ככה זה, 25/09/07 21:28

    באו לקלל ויצאו מברכים.

    הגב לתגובה זו

    • מועיל בגלל שאכלת אותו או נתת מתנה לחבר? (ל''ת)

      סקרן, 25/09/07 22:11

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    להחרים את גוש שלום (ל''ת)

    שפיץ, 25/09/07 21:28

    הגב לתגובה זו

    • להחרים את ההתנחלויות! (ל''ת)

      מנחם, 26/09/07 05:55

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    וואו אני מעריכה את האומנים האלה! כל הכבוד להם! (ל''ת)

    אוריה, 25/09/07 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד למתיישבי השלום!! אני בא להופעה!! (ל''ת)

    ייי, 25/09/07 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צריך לעשות ההיפך

    א.אל, 25/09/07 21:26

    צריך להמנע מלהזמין אמנים שמופיעים בארועים של גוש שלום ודומיהם ולא חסרים כאלה לצערנו.

    הגב לתגובה זו

    • מציע לנדות את אנשי גוש שלום ואת ילדיהם

      אבי, 25/09/07 23:28

      להמנע מכל מגע וקשר איתם שיחפשו את עצמם בעזה הידידותי

      הגב לתגובה זו

      • מי שדורש בידוד הוא אדם שונא ולאומן כמוך (ל''ת)

        ישראלי, 26/09/07 05:55

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    את מי הם מפחידים , בקושי ממלאים מיניבוס וישאר מקום .. (ל''ת)

    אבו יסמין, 25/09/07 21:26

    הגב לתגובה זו

    • הם שולטים בבגץ, בתקשורת, בצבא, ובממשלה ! (ל''ת)

      אל תזלזל, 25/09/07 23:39

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה רוצים מליברמן?

    רונן, 25/09/07 21:26

    היחיד כמעט שלא שם קצוץ על ''תקינות פוליטית'' ולא מפחד להגיד לאנשים על האמת המרה.
    גזען? רק שמעו אותו באום-אל-פחם ופתאום כולם שם בטלויזיה נהיו חובבי ציון : ''אנחנו ישראלים לכל דבר'', ''אין לנו בעיות עם ישראל'' וכיוב'. עד עכשיו רק הימין הביא שלום (למעט השלום עם ירדן שהחל בסביבות 1973). מה השמאל עשה? נתן לטרור רוח גבית.... רייכל - אוהב את המוזיקה שלך אבל את ה''אני איש שלום ואוהב אנושות וטבע'' שיק שלך תשמור למעריצות בנות 15. זה העולם האמיתי שקשה לעקל אותו מבעד לבאנג ול''רוחניות''.
    חג שמח לכולם וצום קל לשכינינו.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חה חה חה חה ... המיעוט רוצה להחרים את הרוב :)) (ל''ת)

    חלם, 25/09/07 21:25

    הגב לתגובה זו

    • המתנחלים שנואים ברוב עמישראל (: (ל''ת)

      מי הרוב, 26/09/07 05:48

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    השמאל חזק בשנאה ובחרם

    ארז, 25/09/07 21:22

    חוץ מזה אין להם כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אתם(השמלאנים) גורמים לי לתיעוב

    אלעד, 25/09/07 21:21

    ומה שכן אני ארכוש את התקליטורים של האומנים האלה.

    הגב לתגובה זו

    • הימנים אוהבים לשנוא (ל''ת)

      יואב, 25/09/07 21:40

      הגב לתגובה זו

      • קראת את הכתבה אח שלו? (ל''ת)

        זזז, 25/09/07 22:06

        הגב לתגובה זו

    • אלעד מה שאמרת כל כך יפה וטהור גם אני רוצה מהיופי הזה (ל''ת)

      יפה ולא טפשה, 25/09/07 21:45

      הגב לתגובה זו

    • אני דווקא אחרים את האמנים

      ישראלי, 26/09/07 05:54

      כמו שאני מחרים מוצרי מתנחלים.

      חג שמח וכשר לכל בית ישראל (-:

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה זה משנה איפו הם שרים????????????????????????????????????????

    גדכ, 25/09/07 21:20

    זה כמו שיש לך מחלבה אתה תמכור לערבי כנ''ל למתנחל
    חוץ מזה אני בעד לחירים את שרית חדד היא שרה לערבים
    גם למדרגות ואתי אנקרי זה לא משנה כי מי שקונה את הדיסקים שלהם זה ציבור דתי לאומי

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולי אחרים אומנים התומכים בגוש שלום?

    אירוס טוביה, 25/09/07 21:19

    אני איש שמאל, בעד החזרת חלקים רבים מהשטחים, אבל חושב שגוש עציון הוא קונצנזוס (בחלקים רחבים בשמאל חושבים כך).
    נראה שגוש שלום הם מיעוט פנאטי ועיוור משנאה עצמית שחי במנטרה של ''חיבים לפנות הכל'' ומסיט גם את הפלסטינאים נגד תיקוני גבו הגיוניים. אם גוש שלום רוצה חרם אין בעיה החרם דו צדדי, אם אשמע על אומן שתומך בגוש שלום הוא מוחרם גם על ידי.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שנאת האויב זאת מחמאה הכי טובה לכל אדם כולל אמנים (ל''ת)

    מרק, 25/09/07 21:19

    הגב לתגובה זו

    • זאת גם חמאה מצוינת להנקי פנקי אחרי ההופעה (ל''ת)

      מרלון ברנדו, 25/09/07 21:49

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מכיר את הדיסק אהבת הקוקו דיסק מעולה שהציא גולדשטיין לפני מותו הטרגי (ל''ת)

    אהבת ישראל, 25/09/07 21:19

    הגב לתגובה זו

    • עורך- מותר לי לאחל לגוש שלום מוות כמו תגובת ההזוי הזה? (ל''ת)

      מצפה שתתעורר, 25/09/07 21:39

      הגב לתגובה זו

      • לאחל מוות ליהודי ?אתה מבייש את כולנו! (ל''ת)

        חיים.נוקדים, 25/09/07 22:04

        הגב לתגובה זו

    • די לגזענות ולפשיזם!

      נמאס, 26/09/07 05:53

      לפנות את ההתנחלויות!!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל הכבוד לאמנים!

    חיים, 25/09/07 21:18

    כנראה שלא נשאר לאנשי גוש שלום מה לעשות, אז הם רוצים לחבל בשמחתם של עם ישראל בחג הסוכות.

    שיהיה לנו חג שמח!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לגוש התבוסתנים

    Samuel Mazor, 25/09/07 21:16

    אתכם צריך להחרים, ולא לפרסם את דברי ההבל שלכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    גוש שלום הוא אירגון חתרני אנטי ישראלי,תומך הטרור הפלשתינאי.

    דרור מרמת גן, 25/09/07 21:15

    בכל מדינה נורמלית הנמצאת במלחמה, החתרנים השמאלנים הקיצוניים האלו, היו מושלכים לכלא לשנים רבות, במקרה הטוב.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הגוף המתקרא גוש ''שלום'' מחרחר ריב ומדון! (ל''ת)

    מודאג, 25/09/07 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אתם ניקראים גוש ''שלום''?? רוצים חרם..

    עם ישראל חי, 25/09/07 21:14

    איך אתם ממהרים להטיל חרם על יהודי ???? על מה ולמה ?

    גוש ''שלום'' - מספיק עם שנאת האחים, פשוט די למלחמת אחים.

    שנה טובה לכל עם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • התנחלויות=שנאת חינם (ל''ת)

      1, 26/09/07 05:49

      הגב לתגובה זו

      • למה?

        אני, 26/09/07 09:35

        למה אדם שבונה, נחשב בעינך לשונא. בעוד הורסים ומשליחי רקטות הם אוהבי אדם שניתן להידבר איתם?

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    בולשיט

    רועי, 25/09/07 21:13

    זה מגוחך מה על כל חברי הכנסת שלא שירתו . מה הכתע הזה? אם אני אוהב אני לא מחרים אם אני לא אוהב אני לא צריך את גוש השמאל ששונא כל מה שישראלי.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    החולרות הללו לא שווים תגובה (ל''ת)

    חיים, 25/09/07 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יפה שמעדיפים את העם שלהם מהאויבים שלהם (ל''ת)

    צו פיוס, 25/09/07 21:08

    הגב לתגובה זו

    • מה יפה בזה אני מעדיף אויבים זה יותר הייפ (ל''ת)

      יהודה לוי, 25/09/07 21:38

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרסמו את הרשימה כדי שנוכל לקנות מהם! (ל''ת)

    רוני, 25/09/07 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אוי אין כמו שנאת היהודים לעצמם תסמונת מצדה (ל''ת)

    כמו נטורי קרתא, 25/09/07 21:03

    הגב לתגובה זו

    • התנחלויות=שנאת חינם

      הומניסט, 26/09/07 05:52

      פינוי התנחלויות=קידום השלום=אהבת אדם

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    את גוש שלום כבר מזמן היה צריך להוציא מחווץ לחוק

    בני, 25/09/07 21:03

    הארגון הזה קורא להעמיד חיילי צה''ל לדין, ופוגע ביסודות קיומה של מדינת ישראל. עכשיו הם מנסים לפגוע בחופש האמנות במדינת ישראל, והעמיק את הקרע בעם - ההצעה הבאה תהיה להחרים כל מי ששירת בשטחים, או בצה''ל בכלל. גוש שלום זאת תנועה מסוכנת למדינת ישראל, וצריכה לצאת מחוץ לחוק.

    הגב לתגובה זו

    • דווקא יש שםהרבה שמחכות לשיחה אחד על אחד איתך (ל''ת)

      נטלי, 25/09/07 21:32

      הגב לתגובה זו

    • בהחלט צודק! צודק! אני בעד להחרימם!! (ל''ת)

      חפצי, 25/09/07 21:34

      הגב לתגובה זו

    • גוש שלום - מחוץ לחוק. (ל''ת)

      דרורה, 25/09/07 21:36

      הגב לתגובה זו

    • ההתנחלויות הן מחוץ לחוק הבינ''ל! (ל''ת)

      לפנות התנחלויות, 26/09/07 05:49

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אין לכם במה להתעסק

    b, 25/09/07 21:02

    רק בגלל זה יחרימו את האמנים...
    פפפפפפפפפפפפחחחחחח... בטח!

    חיה ותן לחיות.. שיעשו מה שהם רוצים.
    תפסיקו להתעסק בשטויות... בגלל זה הארץ נראית כמו שהיא...

    אני בטוחה שכשם שאני לא אפסיק לשמוע ולבוא להופעות של רייכל, אף אחד אחר לא יעשה את זה...

    תנסו - לא חושבת שתצליחו.

    ואגב, רייכל עשה צבא אז אין פה משתמטים.

    הגב לתגובה זו

    • אין לצבא קשר

      L, 25/09/07 23:08

      אם כבר השמאל מעדיף אנשים שלא עשו צבא

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גוש שלום בוגדים! אני מאחל מזל טוב לחוגגים! (ל''ת)

    צפנת פענח, 25/09/07 20:57

    הגב לתגובה זו

    • אני רוצה לעבוד איתך ,חרוזים מצמררים. (ל''ת)

      צביקה פיק, 25/09/07 21:35

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחח חזקקקקקק

        חחחחחח, 25/09/07 21:56

        ומסכימה עם כל מילה פה!
        מעדיפים שלום עם הערבים מאשר עם היהודים..

        הגב לתגובה זו

    • הפשיזם שלך בוגד בדמוקרטיה (ל''ת)

      די, 26/09/07 05:49

      הגב לתגובה זו

    • די לפשיזם (ל''ת)

      לפנות את, 26/09/07 05:51

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    רק פינוי גוש תבוסה העמלקי אל אחיהם בעזה יביא בטחון לעם ישראל (ל''ת)

    פינוי מייד, 25/09/07 20:52

    הגב לתגובה זו

    • חסר לך סטרפ און עמלקי שירגיע אותך דב רעם האשה או עם חבר (ל''ת)

      העמלקית, 25/09/07 21:14

      הגב לתגובה זו

    • אני כבר מתפלל שזה יקרה ! אבל עד אז ....

      הרואה את הנולד, 25/09/07 23:23

      אם תישאר עוד מדינת ישראל קיימת ?
      אני לא בטוח, הנזק שהשמאל עושה בחסות בגץ, אולמרט, התקשורת , ושאר ארגונים פרו פלשתינאים גדול מדי !

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה. גוש שלום מאימים ? על מי? הם בכלל מיעוט שבמיעוט.

    א, 25/09/07 20:49

    את מי הם מפחידים.
    חבורת תומכי טרור.
    אנשים שהגנו על רב המחבלים יאסר עראפת ימח שמו ושם זכרו.

    חבורת אפסים בני אפסים.
    צמאי דם.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד גוש שלום קרובים של גוש חלב

      --, 25/09/07 23:07

      או שהם שונאים אותו

      הגב לתגובה זו

    • גוש חלאות

      אייל, 25/09/07 23:20

      כנראה ש''גוש שלום'' הזה אילו חבורת משתמטים,
      אשר יחד עם גאוותם ושחצנותם,
      אינם מבינים דמוקרטיה מהי !!!

      אני מרשה לעצמי לכנות אותם:

      ''גוש חלאות''

      הגב לתגובה זו

    • אבל התקשורת,הממשלה, ובגץ בידיים שלהם ! (ל''ת)

      אל תזלזל, 25/09/07 23:20

      הגב לתגובה זו

    • רוב העם שונא מתנחלים (ל''ת)

      ישראלי, 26/09/07 05:51

      הגב לתגובה זו

      • הערבים מסבירים להם, לאט אבל בטוח, שהמתנחלים אינם האויב.

        יוסי, 26/09/07 07:03

        מתישהו גם אנשים מסוגך יקלטו.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    98% ייקנו את התקליטים שלהם ומעריצים את אהבת ישראל שלהם (ל''ת)

    אוייב בזוי, 25/09/07 20:49

    הגב לתגובה זו

    • אתה אוייב השלום והדמוקרטיה

      ציוני, 26/09/07 05:50

      התנגדות לפשעי המלחמה של המתנחלים=אהבת חינם! כן לחרם על המתנחלים מחרחרי המלחמה!!

      הגב לתגובה זו

      • לא נמאס לכם לפלוט את עלילות הדם הקלישאתיות הללו? (ל''ת)

        יוסי, 26/09/07 07:02

        הגב לתגובה זו

      • קורא למתנחלים פושעי מלחמה ולמחבלים לוחמי חופש

        מיXתפוזים, 26/09/07 15:52

        אתה המיץ של הזבל האנושי

        הגב לתגובה זו

      • להחרים את שכיר החרב אדם קלר, דובר גוש שלום

        ארז, 26/09/07 17:42

        אדם קלר הוא זה שהוציא את הודעת החרם על האמנים,במנשר נוטף שינאה כנגד גוש עציון וכנגד האמנים,שאותם הוא מכנה,בין שאר הגידופים,שכירי חרב,בגלל שהם מקבלים שכר עבור הופעותיהם.כנראה שאין גבול לחוצפה ,לשחיתות וחוסר המוסר ,שהרי רבים מאנשי גוש שלום משומנים בכספים מאירגונים אנטישמיים ואנטי ציוניים,שמקורם בחו'ל כולל כספים ערביים,ובניגוד לאמנים שעובדים בשקיפות ואף משלמים מס על הכנסותיהם,הרי שהכיבודים שזוכים להם אדם קלר וחבריו הם ברובם מוסווים אם לא לגמרי מוסתרים.הם ינסו לספר לך באתרם שעבודתם כולה התנדבותית ובמימון פרטי של החברים,אך אין דבר הרחוק יותר מהאמת.אדרבה,אוליי יואיל אדם קלר להרחיב מעט על עשרות האלפים שהוצאו על השתתפות בכנסים בצרפת רק השנה,ועל מימון הטיסה והאש'ל שמומנו על ידי ארגונים אנטי ציונים מוצהרים שם...חברי מגוש שלום (כן יש לי כזה וגם אני איש שמאל אבל ציוני!),אותו חבר ,נוהג לקרוא לנסיעות הללו בצחוק ''חופשה ממומנת בתשלום'',ואני תמיד מקניט אותו על כך.מילא שחיתות,שאדם קלר וחבריו יהנו מהקומבינה שלהם,רק חבל שזה תשלומים על הכפשה פרועה של עמנו,בארץ,ובעיקר בעולם,והמשלמים הם אירגונים שחושקים באובדן ישראל,לדעתי גם לשחיתות וחוסר מוסר צריך שיהיה גבול.
        בכל מקרה,לשמוע שכיר חרב אנטי ציוני כאדם קלר,מדבר על אמנים הגונים כשכירי חרב,זה כבר שיא הצביעות.אין לי ספק שהודעת החרם שלו רק תעזור לקרירה של אותם אמנים,אך ראוי שכולנו נאכיל את האנטי ציוני הזה מתבשילו הוא-להחרים אותו !!!ובפוגשכם אותו,וללא אלימות כמובן ,לגרום לו להבין מהו חרם אמיתי על שכיר חרב שונא עמו!

        הגב לתגובה זו