• 11.

    למה יש לי הרגשה שהכותב לא אוהב קציני צנחנים?...גנץ אולי? (ל''ת)

    נכון?, 27/09/07 22:01

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כשממנים את דן הראל כדי לתקוע את גני גנץ זו התוצאה:

    רון, 27/09/07 22:00

    קונספציית הטנקים הדוהרים בגולן בעידן גרעין איראני תקרוס.
    כאשר יוכח שצהל תקוע כיום בשנות ה-60 אחרי עידן חלוץ עם קציניו הרדודים שאסור לשמוע את דעתם כי הצבא הפך לדיקטטורה וכולם קוראים מן הכתב...
    אמנם יש יותר ציטוטים מאלתרמן אבל אבוי לבושה אין התאמה בין הציטוטים למציאות.
    אשכנזי מדבר על רעות וגיבוי כשהוא עסוק בסכינאות וחשבונות קטנים - ראו מה עושה לבני גנץ...
    האמת יוצאת לאור ותטפח על פניהם של כולם העיקר על זו של ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פוגל - קרא הפנם והבן מה על סדר היום , כיום:

    קצין זוטר, 27/09/07 09:42

    סליחה - שלושים וארבע שנים מאז המלחמה שאחריה הוקרב דדו - דוד אלעזר על מזבח הטעויות .של הדרג המדיני.ביום הכיפורים, פרצה לכאורה בהפתעה מתקפה של צבאות מצרים וסוריה על מדינת ישראל . צהל ניצח במלחמה הזו ניצחון דרמטי טראומתי וטראגי. על הניצחון הזה ניצח הרמטכ''ל דאז רב אלוף דוד אלעזר
    .מיד לאחר המלחמה הוקמה ועדת אגרנט שבמסקנותיה גרמה להתפטרותו הדחתו של דדו
    .ככל שנוקפות השנים העוול שבהקרבת איש צבא על מזבח שיקולים מדיניים ופוליטיים שנקבעו על ידי הממשלה הולך ומתבהר
    .דדו ניהל את המלחמה בתבונה בנחישות ובאומץ על רקע קריסת חלק מן הסובבים אותו והממונים עליו
    .האיש שניצח הוא האיש שהודח
    .להכות על חטא שחטאנו בהדחת חייל לטובת פוליטיקאים הוא תהליך ראוי של חשבון נפש
    מלחמת יום הכיפורים היתה מלחמה שבה הבינה מדינת ישראל את התועלת הגלומה בשימוש מתוחכם הן בעוצמה והן בתהליך מדיני לקראת השלום עם מצרים שנבע מתוצאות אותה מלחמה.
    עד כאן מאמרם של פעיל ארבל ואדליסט - ההקבלה היא לא לדן חלוץ אם טעית לחשוב כך פוגל,
    ההקבלה היא לשדרת הפיקוד שתחתיו , מפקדי פיקוד הצפון ומפקדי האוגדות אותה הפקיר הדרג הפוליטי בראשות פרץ והדרג הצבאי ''הפוליטי'' בהנהגתם
    הלא ערכית והמוסרית של קצינים כמו חלוץ קפלינסקי ונוספים במלחמת לבנון האחרונה.
    סיפור דדו לא יחזור על עצמו
    הציבור לא מטומטם וסיפור ועדת אגרנט לא יחזור על עצמו
    כך נשבענו!
    היה סמוך ובטוח שאם אתה לא תצטרף לתנועה שתתעורר ותעשה מעשה נמשיך לא להתייחס ברצינות רבה למאמריך המנותקים מן המציאות.

    הגב לתגובה זו

    • תתעורר - 2008 בפתח !

      מפקד אוגדה, 27/09/07 11:07

      על סדר היום הציבורי עומדים כיום שלושה דברים :
      א. אויבנו מבית ומחוץ.
      ב. מנהיגנו המושחתים.
      ג. אנשים מסיתים כמוך.
      את שלושתם צריך לנטרל.
      נ.ב. מה הקשר בין התגובה האינפנטילית שלך לכתבה?

      הגב לתגובה זו

      • תתעורר צהל תקוע בשנות ה-60 עם רמטכל מגולני

        טנקים בעידן, 27/09/07 21:57

        על סדר היום הציבורי עומדים כיום המלחמה בשחיתות הפוליטית והשבר הערכי בצהל שמעולם לא נראה כמותו:
        העדר גיבוי רעות ואחוות לוחמים.
        אולי אם היית כותב על זה מר פוגל הטוקבקים פה היו אחרים לא?

        הגב לתגובה זו

      • מי ? יוסי בכר או עימאד פארס? (ל''ת)

        מתוקי, 27/09/07 22:09

        הגב לתגובה זו

        • לא, דווקא נועם תיבון וצ'יקון תמיר (ל''ת)

          בועז, 27/09/07 22:51

          הגב לתגובה זו

    • מפקד אוגדת עזה

      תתעורר עידן, 27/09/07 21:40

      על סדר היום הציבורי עומדים כיום ארבעה דברים :
      א. אויבנו מבית
      ב. מנהיגנו המושחתים.
      ג. קציני גולני הסכינאים
      את שלושתם צריך לנטרל.
      נ.ב. מה הקשר בין התגובה סופר חכמה שלך לכתבה?

      הגב לתגובה זו

      • מפקד אוגדת איו''ש - בית אל

        צהל בעידן אשכנז, 27/09/07 21:54

        על סדר היום הציבורי עומדים כיום חמישה דברים:
        יא. אויבנו מבית - קצינים בדימוס ממורמריםשהורסים כל חלקה טובה כמו במלחמה האחרונה
        ב. מנהיגנו המושחתים.
        ג. קציני גולני הסכינאים ע''ע קפלינסקי ומה שתואר בספר אש על כוחותינו ושבויים בלבנון
        ד. קציני צהל מכהנים מתוסכלים שלא שולבו במלחמה האחרונה ולכן תקעו סכינים בגב הקולגות שלהם
        ה. מדינאים מושחתים
        את חמשתם צריך לנטרל.
        נ.ב. - כותב המאמר קצת מנותק צממה שקורה לא?

        הגב לתגובה זו

        • תתעורר פוגל - 2008 בפתח

          מפקד פיקוד, 27/09/07 22:50

          על סדר היום הציבורי עומדים כיום ארבעה דברים :
          א. אויבנו מבית
          ב. מנהיגנו המושחתים.
          ג. קציני גולני הסכינאים - קפלינסקי למשל כמו שכולם מתארים
          את שלושתם צריך לנטרל.

          הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע קצין! כל הכבוד! זו אכן האמת המרה של מדינתינו! (ל''ת)

      יישר כח, 27/09/07 21:45

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    באיזו זכות פוגל בדיוק אתה מדבר ובשם מי?

    אלכס - לוחם, 27/09/07 09:24

    לא זכור לי שראינו אותך יוצא נגד השבר הערכי בצהל והפקרת מפקדים לוחמים , מעשה שחבריך האלופים נתנו לו יד.
    איך אתה לא מתבייש?

    הגב לתגובה זו

    • איפה אתה חי ?

      צביקה פוגל, 27/09/07 11:17

      תקרא את הטורים הקודמים ''התפוצצות הבועה'' ו''חטא היוהרה'' ותלמד קצת על עמדותי.
      יתר על כן, מה בדיוק בין תגובתך לדעה שהבעתי במאמר?

      הגב לתגובה זו

      • מה קרה פוגל - האמת כואבת? יש שבר ערכי מנהיגותי בצהל. נקודה. (ל''ת)

        קצין במיל, 27/09/07 22:03

        הגב לתגובה זו

      • היא שאמרתי - אתה מנותק מהשבר הערכי והשחיתות במלחמה! (ל''ת)

        תקרא טוב יותר, 27/09/07 22:12

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    פוגל-כקצין בצהל לא הצלחת מי יודע מה? הליקוק לאשכנזי מועיל? (ל''ת)

    גדי, 26/09/07 17:25

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מאוחרת

      מיכל, 27/09/07 11:29

      ניסיתי ללמוד מהתגובה איפה אשכנזי ואיפה הליקוק ולא מצאתי.
      גדי, אולי תקריא לי כדי שגם אני אוכל ''לרדת'' על הכותב.

      הגב לתגובה זו

    • כל ליקוק היום מועיל - צהל היום על הקנטים... (ל''ת)

      ה, 27/09/07 22:34

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אז מה פוגל גמרת להשתלח במפקדי האוגדות במלחמה? תת רמה שכמוך! (ל''ת)

    דורון, 26/09/07 16:23

    הגב לתגובה זו

    • מפקדי אוגדות

      רונית, 27/09/07 00:52

      מה קשורים מפקדי האוגדות לכתבה.
      חוצמזה, מפקדי האוגדות באמת פישלו ומישהו אמר לנו את האמת.
      אני לא מסכימה עם כל הכתבה, אבל מהכרות עם דורון אני יכולה להעיד שתת רמה זה הוא !

      הגב לתגובה זו

      • אלופי פיקודים

        מיכל, גליל, 27/09/07 22:48

        מה קשורים אלופים לכתבה?
        לא מסכימה עם כל הכתבה, אבל מהכרות עם קפלינסקים למיניהם אני יכולה להעיד שתת רמה זה הוא !

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    כן לשלום עם הגדה המערבית

    רון, 26/09/07 12:14

    הסכם שלום עם הרשות הפלסטינית בראשות אבו-מאזן יחזק את הרשות
    ויחליש את החמאס,וזה טוב.בבעית עזה נטפל בהמשך.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    המטרה - להוריד את הלחץ המשפטי מאולמרט. זה דבר מאד מאד מציאותי (ל''ת)

    פרשן, 26/09/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רק תיקון קטן. היא דווקא הצליחה.

    צפנת פענח, 26/09/07 08:33

    מטרתה - לחסל את ישראל וזה רק אחד השלבים. הצלחה מבחינת ישראל תהיה ביטולה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה מרחבים, קרקע, חופש, טבע מרגיזים ככ את היהודי? (ל''ת)

    מיטות קומותיים, 26/09/07 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''לא'' צריך שלום, לאחר כל מלחמה צריכים הפסקת אש לכמה שנים

    טורונטו טורונטו, 26/09/07 05:36

    חסרונות השלום:
    -מבזבזים כסף על כיבודים ודיבורים,
    -עצירה מיידית של כל תעשית מכונות הרצח, נזק ישיר ליצרנים ולעובדים.
    -השיעמום מן השטן, מיד תתחיל מלחמת אחים
    -השמנה מחוסר מעש.
    - יתחילו לחפור מינהרות מצד לצד.

    יתרונות המלחמה:
    -תעשיות הרצח עובדות במהירות ומתעשרות
    -, בזבוז, ראותנות ואבו עלי
    -כולם בכושר גופני ושכלי טוב
    -לא משעמם, כולם דואגים ומודאגים

    מחיר המלחמה:
    -הרס והרג ''לא נחשב'' מפני שיהיו מתעשרים חדשים על גלי ההריסות המיועדים לשיקום
    - אחרי דור אחד לא יזכרו דבר, וכמובן.. יצאו למלחמה.
    אז בשביל מה צריך שלום?

    הגב לתגובה זו

    • קל לדבר מטורונטו (ל''ת)

      mmm, 26/09/07 11:01

      הגב לתגובה זו

      • נראה לי שטורונטו הזה הוא חבר של דן חלוץ הפשלונר... (ל''ת)

        פקר, 26/09/07 16:23

        הגב לתגובה זו

        • אכן טורונטו הוא חבר של רן פקר מבית מדרשו של חלוץ הרדוד (ל''ת)

          נטול ערכים שכמו, 26/09/07 17:36

          הגב לתגובה זו

          • אני יוצא בית מידרשם של רב אלוף משה לוי ורפאל איתן (ל''ת)

            טורונטו טורונטו, 26/09/07 20:54

            הגב לתגובה זו

            • ממש... - דן חלוץ נשמע מגרונך... (ל''ת)

              פרקש, 27/09/07 22:01

              הגב לתגובה זו

            • האם זה אתה פרקש שאביו היה עבריין ידוע, או אתה בן עבריין שעדיין לא

              טורונטו טורונטו, 28/09/07 01:19

              נתפס? רבים הם העבריינים שם!

              הגב לתגובה זו

            • דווקא הייתי ראש אמ''ן בטורונטו קנדה... (ל''ת)

              פרקש טורונטו, 28/09/07 07:52

              הגב לתגובה זו

            • אתה דוקא נשמע כראש המן מאיירן... (ל''ת)

              טורנטו טורונטו, 28/09/07 23:13

              הגב לתגובה זו

          • בטוח שטורונטו זה חלוץ שמגיב כאן... (ל''ת)

            פקר פקר, 28/09/07 07:53

            הגב לתגובה זו

      • מה הקשר למקום מושבי, ומה לא נכון בכתוב? אולי לא יפה להגיד בקול! (ל''ת)

        טורונטו טורונטו, 26/09/07 16:31

        הגב לתגובה זו

    • סוף כל סוף אחד עם שכל

      חמור-ים, 27/09/07 03:42

      חכם או לא חכם - זו אפילו לא רק האמת - זאת המציאות.
      כל מילה בסלע

      הגב לתגובה זו

      • האם אתה יכול להסביר לי את הביטוי כל מילה בסלע ואת מקור (ל''ת)

        יורי, 27/09/07 16:17

        הגב לתגובה זו