• 120.

    מה שמפחיד כאן

    מודאגת, 25/09/07 19:25

    זה עצם ההזמנה שלו לאוניברסיטת קולומביה שנותנת לו בשם 'חופש הביטוי המקודש' לומר את דברי השטנה שלו על ישראל, יהודים, השואה, וכו'. יש ותמיד היתה אנטישמיות מוסווית או גלויה בארה''ב. זכרו את שתיקת האמריקאים בימי מלחמת העולם השניה, סירובם לקלוט פליטים או להפציץ מחנות השמדה. יש אמריקאים שהם אנטישמים 'מנומסים, תרבותיים ולובשי חליפות' שנותנים לאנטישם הצרחני והאלים לעשות בשבילם את העבודה - עובדה שהוא קיבל מחיאות כפיים לצד שריקות הבוז...
    ושימו לב, להניח זר באתר הגרנד זירו לא נתנו לו. חופש ביטוי על חשבון יהודים וישראל - זה כן, אך לא בבית ספרנו!

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    שאלה למערכת

    דני, 25/09/07 18:19

    יש כאן גזען נגד אשכנזים בשם אאא. אני חושב שהוגן לעשות אחד מהשניים: או לפרסם את הערות הנאצה הגזעניות -אנטי-אשכנזיות שלו כפי שאכן עשיתם, אך גם לפרסם את תגובותיי אליו שלא כללו שפה בוטה או רמה נמוכה.
    או לא לפרסם את תגובותיו בכלל ולא לפרסם את תגובותי אליו בכלל.
    אתם פירסמתם את הערות הנאצה של אותו גזען ולא פירסמתם את תגובותיי אליו שהיו תרבותיות לחלוטין.
    לא מובן לי פשר הסלקציה שלכם בהודעות

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    דברי טעם. אני שוכנעתי בכנותו ובכוונותיו הטובות. (ל''ת)

    יואב הס, 25/09/07 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מה יש לו לגמד הוא אובססיבי לגבי השואה? הוא מכחיש אותה או מכיר בה? (ל''ת)

    תום, 25/09/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    הוא גם אמר,,שאין בפרס הומואים ולסביות

    NBB, 25/09/07 09:50

    זו תופעה מערבית מוחלטת,,,,הוא בכלל לא רצוי ביו אס אוף אה,,,,,,,,,,,,,

    הגב לתגובה זו

    • באירן אין הומוסקסואלים כי הוציאו את כולם להורג (ל''ת)

      אינשטיין, 25/09/07 12:35

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    ההסברה המטופשט של ישראל לא מעלה את הסוגיה שירדן היא חצי מפלשטין הבר

    ארז, 25/09/07 09:33

    הבריטית , וזו החלוקה , זה שאנחנו עם דביל ומוכן לחלק שוב את הקרקע ,
    מכאן כל הצרות .

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    כדאי לסתכל על הצד החיובי אפילו אם זה

    ברק, 25/09/07 09:17

    רק מעט שבמעט וצריך מיקרוסקופ משוכלל כדי להבחין בו:
    לא הייתה שם הכחשה מוחלטת של השואה וקריאה להשמדת ישראל והעם היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה תמים (ל''ת)

      דני, 25/09/07 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    הוא אומר שהפלסטינים סובלים בגלל השואה

    JIM BEAM, 25/09/07 08:41

    ואנחנו אומרים מה מבין חמור במרק ירקות,,אין לזה שום קשר,,,,הפליסטינים סובלים בגלל האיגו של המדינות הערביות שלא מוכנות לקבל תבוסה לעם קטן ישראל,,,,את כל כספי הנפט שהם גורפים מהמשאבות בתחנות דלק הם ממנים טרור וחירחורי מלחמות עם הקטן ישראל,שמשון עמד לבד מול כולם,,,זוכרים את הסוף,,,תמות נפשי עם פלישתים [פלסטינים]

    הגב לתגובה זו

    • מזכיר לי בדיחה,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      ,lol, 25/09/07 09:04

      כשמאו צה טונג ראש ממשלת סין שמע שישראל הביסה חמש מדינות ערביות בששה ימים הוא שאל איפה זה ישראל בכלל כמה אנשים גרים שם ? אמרו משהו כמו 5 מיליון אז הוא שאל באיזה מלון הם נימצאים,,,,@ך@

      הגב לתגובה זו

    • ניסחת מצויין- סובלים בגלל האגו הכלל ערבי

      שנוסף על נחיתות, 25/09/07 09:53

      שגם לא קשורה אלינו בכלל , אלא להיותם חלק מהעולם השלישי .

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    אחמדי, אל תשכח את התור שקבעת, - ואל תאחר, - שלך, הפסיכיאטר.

    ''ברוך תיהייה, 25/09/07 08:33

    שנה טובה גם לך
    המון ברכות ונפגש בשמחות.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    יש לנהוג באחמדיניג'אד כמצוות הכנסת אורחים. פשוט לאגרן לו ולפמליתו..

    כרטיס לכיוון, 25/09/07 08:19

    משכן מפואר ולצידו פארק שעשועים צמוד נחמד .
    מתחם אוניברסיטת ''קולומביה''
    נשמע מקום מתאים.

    משעזב את גבולות איראן, מרצונו החופשי, אין לאפשר לו חזרה ''לכור מחצבתו''.

    בשביל מה להסתבך בכל כך הרבה דיבורים ופרשנויות.
    כמה פשוט כמה קל.

    תבחר יה איניגאד
    או ניו יורק או ''בגדאד''.

    F.B.I ומוסד זה הזמן לשים עליו יד.

    כל הדרכים פתוחות
    וכל הזכויות שמורות

    קופירייט CCCCC

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אין לנו הסברה

    מסבירן, 25/09/07 08:13

    אילו ידע העולם שאלו המכנים עצמם פלשתינים ע''ש הפלישתים שהיו באיזור,אינם אלא אספסוף ערבי שהגע לכאן בעקבות המנדט התורכי והבריטי לחפש עבודה. אין להם שום קשר לארצינו. בכל מקום שחופרים -מוצאים את ההיסטוריה היהודים ושום דבר ערבי.
    מי שהכניס את השם הזה ללשון הדיבור זה השמאל הישראלי השולט באמצעי התקשורת. בדיוק כשם שאנחנו לא עונים למונחים כיבוש ודיכוי

    הגב לתגובה זו

    • למה להיסחף

      אורי כדורי, 25/09/07 12:59

      התחלת יפה, למה לקלקל? פלישתים פלשתינים מצידי שיקראו להם מלפפונים. לשמאל זה בטח לש קשור

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    פלשתינים - גם היהודים בישראל

    אבנר, 25/09/07 07:49

    תשימו לב כי הוא משתמש במושג היהודים הפלשתינים, והוא בא למעשה בטענות כלפי ארצות הברית שמממנת עוצמה בטחונית לקבוצה האתנית היהודית, שהיא אחת מתוך מספר קבוצות אתניות של פלשתינים בפלשתין.

    הגב לתגובה זו

    • אל תשכח

      לא נורא, 25/09/07 08:36

      אני רק אזכיר לך שגולדה מאיר אז ובראיון טליוזיוני איתה אמר שאני עד לפני קיומה של ישראל החזיקה בדרכון פלשתינאי ואמרה שהיא ומשפחתה הגדירו את עצמם שהם פלשתינאים . .... טמבל

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    את מחיר השואה שילמו ומשלמים היהודים!

    גדעון לוי, 25/09/07 07:48

    את מחיר השואה שילמו ומשלמים היהודים!

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    בקולומביה הרבה ערבים וכאלה שתומכים בהשמדת ישראל - כולל הנשיא כנראה! (ל''ת)

    דיאגנוזה ראשוני, 25/09/07 07:47

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    טוב שברק שר הבטחון , מכין לפרסי הפתעה (ל''ת)

    שאול, 25/09/07 07:46

    הגב לתגובה זו

    • ברק שמרק,,,אתה עוד תתגעגע לפרץ,,,,,

      JIM BEAM, 25/09/07 08:16

      ימים יגידו

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    הפלסטינאים שלטו עד 67 בכ-3/4 משטח פלסטינה:

    דוד מלכי, 25/09/07 07:45

    למי שלא יודע, לא זוכר, רוצה להשכיח... אני מזכיר שפלסטינה עד לתחילת המנדט הבריטי, כללה, גם את השטח המכונה ירדן. יחד עם הגדה המערבית מדובר בסה''כ בכ-3/4 שטח פלסטינה. אין כל ספק, שהשטח הזה, יהיה שמו ירדן או כל ש אחר, צספק כדי להקים מדינה פלסטינאית לתפארת. רק צריך לרצות... ואכן, גם המלך חוסיין וגם יאסר ערפאת, כלל לא הסתירו את העובדה, שירדן היא חלק מפלסטין. בולים שהנפיקה ממלכת ירדן בשנות ה-60 של המאה שעברה, מאשרים זאת היטב.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אני מתגעה בחופש הדיבור בארה''ב. והנה סיפור:

    muli, 25/09/07 07:43

    אתם מבינים שהשתמשתי במילה ''מתגעה'' מלשון פרה גועה. כי אין לארה''ב במה להתגאות. והנה המקרה שרציתי להזכיר:
    לפני שנים אחדות הוזמן בנימין נתניהו (טוב: בשבילכם ביביהו, שקריהו, וכל מה שאתם רוצים) הוזמן על ידי סטודנטים יהודים להרצות בקמפוס של אוניברסיטת ברקלי הנאורה. הסטודנטים הנאורים פוצצו את הכינוס ולא נתנו לנתניהו לדבר. אני בטוח שאת אחמדניג'אד היו מקבלים שם בזרועות פתוחות. אולי גם את בין לאדן. ואלה הם מי שינהיגו את ארה''ב והעולם בשנים הקרובות.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    נשק גרעני יופעל נגד ישראל ב30 השנים הקרובות! (ל''ת)

    W, 25/09/07 07:42

    הגב לתגובה זו

    • יופי, ב-30 שנה הקרובות יפול מטאור

      A, 28/09/07 17:57

      ויהרוג את כולם,
      תוכיח שאני טועה.

      אתה ממש טיפש

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    ה''פלשתינים'' לא משלמים את מחיר השואה!!!

    ציון, 25/09/07 07:04

    הם משלמים את מחיר החמדנות, הצביעות, השנאה, הקאניבליזם והטיפשות שלהם ושל מנהיגיהם!
    אם הערבים היו מעט יותר חכמים, יכלו יחד עם היהודים להפוך את האיזור למקום המצליח ביותר בעולם!!!
    ובכלל, מה לך גמד פרסי רשע, אנטישמי ומכחיש-שואה, שתטיף לנו מוסר???
    ומה לה לצביעות ולטיפשות האמריקקית, שמארחת ונותנת במה לביטוי, לאדולף היטלר מס ,2 שקורא להשמדתה והשמדת העולם החפשי בכל הזדמנות שרק יש לו?

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    למה העם שלו משלם על הטימטום שלו ??? (ל''ת)

    כד, 25/09/07 06:59

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    הוא והלאומן ההונגרי לה פיד חברים, תאמינו לי... (ל''ת)

    דובי, 25/09/07 06:55

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    לכל המגיבים,אתם חושבים שהוא באמת קורא אותכם?זה ממש לא מזיז לו. (ל''ת)

    השחתת מילים, 25/09/07 06:53

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הוא צריך ללמוד היסטוריה. היתה ישראל והרומאים שינו את שמה לפלסטין. (ל''ת)

    כגכ, 25/09/07 06:52

    הגב לתגובה זו

    • תלמד היסטוריה טמבל כמוך (ל''ת)

      לא נורא, 25/09/07 08:38

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    הפלסטינאים משלמים עבור פשעי הערבים

    אייל, 25/09/07 06:41

    מה לעשות? האמת פשוטה, צורבת, אך זוכה להתכחשות מוחלטת. הייתה להם מדינה. הם גזענים רצחנים וחמדנים. הם רצו יותר. הם רצו את הכל. הם ניסו לחסל את ישראל, שפירושו, עוד שואה. הם הפסידו. זו ה''נכבה''-הבכי על מחיר הטעות הנוראית. השלכת הפשע. על זה הם ישלמו לעולם, כי הגלגל לא יחזור להזדמנות שהם בחרו לשרוף.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    להחרים את אוניברסיטת קולומביה

    חרם, 25/09/07 06:22

    ולקרוא ליהודים להפסיק לתרום ל''ממסד'' העלק אקדמאי האנטישמי הזה כספים. די, כמה עוד שנאה כלפי יהודים נספוג מהאוניברסיטאות בחו''ל?

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    כשהוא אומר פלשתינאים הוא מתכוון גם לערביי ישראל

    שימו לב, 25/09/07 06:18

    תקשיבו לדבריו- הוא לא מתכוון לבעיה שנוצרה ב 67'- הוא מדבר על שישים שנה ולא ארבעים.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    חברה אין תורה אין שכל (ל''ת)

    רני, 25/09/07 06:05

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    השטן הפסיכופט בהתגלמותו - דמגוג הגוג ומגוג (ל''ת)

    היטלר, 25/09/07 05:56

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    למה אנחנו צריכים לשלם את המחיר של כל המטורפים (ל''ת)

    בעולם למה ?, 25/09/07 05:44

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    רק מדינה אחת יש ליהודים - ואסור לנו לשכוח את זה (ל''ת)

    אין לנו עוד, 25/09/07 05:38

    הגב לתגובה זו

    • כשהיא תהיה של היהודים,אסכים איתך

      אאא, 25/09/07 07:02

      מאז הקמתה היא תחת כיבוש פאשיסטי של מיעוט סמולני לבן.

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    אבל לערבים כן היה תפקיד בשואה

    גרשון, 25/09/07 05:37

    שמעתם על חאג' אמין אל חוסייני - המופתי של ירושלים ושותפו של היטלר? שמעתם על המזימה להרעיל את מימי העיר תל אביב? תקראו בוויקיפדיה חברים !!

    הגב לתגובה זו

    • אם זכותה של ישראל להתקיים

      אאא, 25/09/07 07:03

      נובעת מהשואה,כמו שטוענים החילונים,הרי שנשיא איראן צודק.
      את מחיר השואה צריכה לשלם אירופה

      הגב לתגובה זו

      • גרמניה שילמה ועדיין משלמת,,,, (ל''ת)

        JIM BEAM, 25/09/07 08:28

        הגב לתגובה זו

  • 89.

    שלא תטעו, גם השמאל הישראלי חושב כמוהו לגבי השואה ופלשתינים! (ל''ת)

    דובי, 25/09/07 04:57

    הגב לתגובה זו

    • השמאל זה סוג של קניבלים שאהידים

      Avi Ecuador, 25/09/07 05:17

      מאבדים את עמם לדעת

      הגב לתגובה זו

      • אני שמאלני ואני לחלוטין לא חושב כמוהו . מה השטויות האלה ?

        איש, 25/09/07 06:55

        אחמדיניגד מסלף היסטוריה.
        היתה ישראל , שלטון רומא שינה את השם לפלסטין , ומכאן כל הבעיות. אין פלסטין . יש ישראל או לפני כן כנען .
        יש התכחשות להסיטוריה וסילופה. ההסטוריה של היהודים טבועה באדמה כאן.
        אז הנה לכם למתלהמים. שמאלן שמסכים גם עם הימין המתלהם והאלים.

        הגב לתגובה זו

      • בדיוק כמו שהימין הוא פנטים משיחיים קיצוניים (ל''ת)

        א, 25/09/07 09:36

        הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב.לא במקרה הוזמן נשיא איראן

      אאא, 25/09/07 07:04

      לאוניברסיטה ליברלית.
      כל החולירות של האנושות היו ונשארו ידידים אינטימיים של הליברלים.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    That's what A.B Yehoshoa,Amos Oz and all the rest of

    Abi, 25/09/07 03:54

    '' SHOTEI HAROACH''
    ask...why are the Palestinazim paying ???ha

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אני יסביר לכם ב=ד=י=ו=ק מה יקרה עכשיו!!

    ציפי, 25/09/07 03:32

    לאחר שצפיתי בנאום החסר רגישות של אחמדינג'אד......... אני בהללם מהחוצפה
    שלו [למרות שאני לא אמורה.. די צפוי.. פשוט בהמה!] להגיד ''אנחנו חברים של היהודים''?! וישר לאחר מכן להכחיש שואאהה?!!? איזו עזות פניםםם ממש מבחיל!!
    חח שלום?! איזה שלום?! על איזה תהליכי שלום מדברים מאז שיצאתי לאויר העולם?? עם ערביםם?? קודם שיהיה שלום ביננו היהודים!
    אתם רוצים לדעת מה יקרה עכשיו?! אני יסביר לכם ב=ד=י=ו=ק מה יקרה... קחו את זה לתשומת לבכם:
    ''עתידים בני ישמעאל (הערבים) לעורר את כל אומות העולם לבוא למלחמה על ירושלים''
    (הזוהר הקדוש)
    אתם יודעים... גם פרעה היה ננס... יותר נכון בגודל של בקבוק קולה ליטר ותראו איזו הסטוריה יש לנו מהשיעבוד שלו...
    עד עכשיו הוא היה שקט?! בטטח... זה נתן לו המווון זמן להתחמש!!

    אתם ישנייםםם?!?!!? מה קורה איתככםם?!
    מי שבאמת מעניין אותו מה יקרה ואם הוא יחיה במלחמה האחרונה
    שיראה את הסרט המרתק הזה ולא יטמון את ראשו בחול כמו בת-יענה.
    יש בסרט גם ה-ו-כ-ח-ו-ת!! ומי שלא רואה
    מפססיד:

    http://hidabroot.org/site/ProDetile.asp?id=9371&CategoryID=9&subID=9142&StrCategory=המלחמה%20האחרונה

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    להומלס מ 32

    Avi Ecuador, 25/09/07 03:20

    מי שרצה שילכו יהודים ממדינותיהם
    זה אירופאים וערבים שהיו צריכים
    להתמודד עם בעיית הפליטים ולפצות יהודים בארצותיהם.
    הם רצו להיפטר מיהודים והיה להם שמאל, אם היה טוב לשמאלנים ולא היתה שואה וערבים שרוצחים וטובחים ביהודים השמאלנים האלה מסוגו של ביילין ועוד שרצים לא היו מאפשרים את הקמתה של מדינת ''היהודים והיו נלחמים כמו וואטש ועוד צרעת שקיימת במדינת ישראל היום

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ליוסוף 57

    Avi Ecuador, 25/09/07 03:12

    גם האינדיאנים להבדיל צדקו, בכלל כל האסלאם בכדי להשתרש יסדו היה הווה ויהיה כיבוש סיפוח רצח וכפייה.
    מי שלא נכנע או שינה את דתו הרגו אותו.
    אז עזוב אותנו מדוגמאות ורשעים.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ל 74, השמאל הוא לא אויב!

    Avi Ecuador, 25/09/07 02:13

    השמאל הוא מחלת איידס שחדרה בעם-הארץ.
    מי יוסר מסוכן האויב או האיידס?
    זו כבר שאלה שכל אחד ממכם יכול לתת את התשובה.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    האמונה במשיחיות היא המסוכנת ביותר.

    אופיר, 25/09/07 02:08

    הוא אדם המאמין אמונה עיוורת שאלוהים לצידו של האיסלאם השיעי. ולכן כל העולם יכול לעשות שמיניות באויר. אלוהים לצידו.
    לכן הוא כל כך מסוכן.
    הוא לא ישמע לקול ההיגיון. כי אצלו אין הגיון.
    ההגיון היחיד שלו הוא שאלוהים איתו לכן הוא בצד המנצח.
    אין מה לנסות להדבר או לשכנע אנשים כמוהו. הוא ילך עד הסוף המר. היכונו למלחמת עולם שלישית.

    הגב לתגובה זו

    • דת הנהנתנות והסגידה למדע

      אאא, 25/09/07 07:07

      של הליברליזם היא היא המסוכנת מכל.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אחמדגמד

    אורי, 25/09/07 02:06

    בבוניג'אד, מוחמד שונא אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    דו שיח של חרשים.

    אופיר, 25/09/07 02:04

    האיש בא להשמיע ולא לשמוע. ואת זאת הוא השיג.
    השאלות בכלל לא הזיזו לו.
    הוא נציג עם פנאטי משיחי שמאמין בדרך הדתית שלו שאלהוים בצידו והוא בצד המנצח.
    עם כאלה אין שיג ואין שיח. הוא בדרכו עד הסוף המר. שיוביל לאבדון של איראן. אז אפילו אלוהים שלו לא יציל אותו.
    היכונו למלחמת עולם שלישית.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ל 62, אולי לאידיוטים הוא נותן בראש חזק

    Avi Ecuador, 25/09/07 01:58

    חוץ מזה שזה זכות אבות
    זו קודם כל חוצפה ושכל השתלטות האסלאם היה בכוח אלימות וכיבוש.
    גם האמריקאים אולי חייבים למקסיקנים או לאינדיאנים שטחים ובטח יותר ממדינת ישראל לאפסים שהיו פה וכל מטרתם להשמידנו.
    תענה לו שהפלסטינים זו לא הבעיה שלו ובטח יהודים לא חייבים לזד זה דין וחשבון.
    בכם שהפלסטינים ילכו לגרמנים ולערבים שגרשו ורצחו יהודים וידרשו מהם בארצותיהם מדינה להחליף את היהודים וחוץ מזה שילכו לעזאזל מכיוון שהתשלום שהוא ישלם יהיה הרבה יותר ממדינת ישראל ולא משתלם לו ולא לאימא שלו.
    מי זה השרץ הזה שאנו חייבם לאחותו מצווה אולי?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    חחח, יכלו לשלוח את ביילין לענות לו

    Avi Ecuador, 25/09/07 01:38

    היה לוחץ לו את היד.
    מסכן אחמנז'יהיה הולך למקווה להיטהר אחרי הלחיצת יד לביילין אצל יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פרצופך מזכיר מאד את השואה

    אבי, 25/09/07 01:12

     גם אם אתה לא מאמין בשואה אנשים שרק רואים את פרצופך ומביטים בך צצות להם הרבה זכרונות של השואה סופך כהיטלר תהא

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    I know I know

    jew, 25/09/07 01:05

    I know why the palestinians are living as refugies Its because arab nations have made them live like that

    הגב לתגובה זו

    • הם הנשק הסופי שלהם להשמדת ישראל

      Avi Ecuador, 25/09/07 03:28

      כאשר הם לא יכלו על ידי צבא.
      אתה רוצה שיוותרו עליו כשיש להם בנוסף אצלנו אידיוטים כמו השמאל ''שלנו''?

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    הייתה שואה?

    אורן, 25/09/07 01:02

    מדהים אותי כל פעם מחדש איך כל השמאלנים הקיצוניים מזדעקים כל פעם מחדש כאשר המטורף הזה מכחיש פעם אחר פעם את השואה.
    הרי אותם שמאלנים חולי-נפש משוועים לעשות שלום עם הערבים אך הם עוצמים את עינהם לנוכח גלויי השינאה והבורות שנשיא אירן מייצג.
    אך עליכם לדעת שמאלנים מטוורפים: הקופיף הערבי הזה מייצג את דעתם של כל הערבים. הרי כולם שם אנשים בורים, חסרי השכלה וחיות אדם.
    ניראה לכם שהם יודעים מזה שואה או מתי היא התרחשה?
    תפתחו את העיניים! הם אנשים פרימיטיבים ואסור לדבר איתם בכלל
    רק לרצוח, לגנוב ולשדוד הם יודעים בכל העולם אה וגם גם להכין חומוס...
    כשאני שומע את המושג ''ערבי'' ישר עולה לי לראש הסוצסיה של לינצ' מזעזע בחיילי צה''ל בשכם או טרוריסטים רשעים שנכנסו עם מטוס שחחטפו לתוך בניין
    חבר'ה אלה הם הערבים!!!!
    תתעוררו!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הפרסים בכלל אינם ערבים

      אחמד, 25/09/07 03:12

      הם פרסים ומקורם אחר לחלוטין משבטי ערב שאימצו/אולצו לאמץ את האיסלם. שפתם שונה ומנהגיהם שונים, והם אינם ערבים. אחמדיניג'אד ושלטון האייטולות הם אמנם מוסלמים שיעים פונדמנטליסטים ומאמינים ב -12 האימאמים אולם נא לא לערבב. הפרסים אינם ערבים.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הפלסתינאים הערבים לא משלמים כלום

    יוסף סגל, 25/09/07 00:46

    הפלסתינאים הערבים לא משלמים כלום מה הקישקוש הזה של אחמדיניג''אד?? מה הוא בכלל יודע מה קרה פה?? שילך ללמוד קצת היסטוריה אז אולי הוא יבין ואולי הוא גם יתבגר.
    הוא מתנהג כמו היטלר ואנשים כאלה צריך לחסל אנחנו לא רוצים עוד שואה. לא יעזור לו שום דבר הוא לא יורשה לעשות את מה שהוא חושב ומתכוון לעשות. זכורה לנו מלחמת ה 7 ,8 שנים שלהם עם עיראק בה נהרגו אלפים. הם רצו להשתלט על עיראק,ולא עזר להם כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עכשיו אתם החילונים ושונאי הדת תבינו טוב טוב. כנסו.

    מני, 25/09/07 00:39

    הצורר אחמניג'אד לא מבחין בין חילונים וחרדים. הוא היה מעדיף לראות את כולנו בים! ופה אנחנו רבים מי יותר טוב. הלואי שנפנה את מצבינו כנגד האויבים האמיתים שלנו. והיה אה שכרינו.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל הוא לא אויב!

      Avi Ecuador, 25/09/07 02:11

      השמאל הוא מחלת איידס שחדרה בעם-הארץ.
      מי יוסר מסוכן האויב או האיידס?
      זו כבר שאלה שכל אחד ממכם יכול לתת את התשובה.

      הגב לתגובה זו

      • לא זה ולא זה...

        straw_donkey, 25/09/07 03:10

        הימין הפנאטי שמעודד פנאטיות בצד השני הוא שיוליך את כולנו לאבדון.

        ד''א אבי, למה אתה לא חוזר מאקוודור?

        הגב לתגובה זו

        • כי באקוודור קל להיות ''פטריוט'' (ל''ת)

          אבי אקוודור, 25/09/07 12:56

          הגב לתגובה זו

    • כן, אני שונא דת

      ליברל לא שמאלני, 25/09/07 03:41

      בדת שלך ובדת של אחמדינג'ד היא בדיוק אותו דבר
      אתם משתמשים באותה רטוריקה
      אתם מנצלים את הדמוקרטיה והחופש שהיא מקנה כדי לבטא עמדות פגאניות ופרימטיביות וכדי לחרחר מלחמות,
      אתם משתמשים בה כל עוד היא טובה לכם, למרות שאתם שונאים את עקרונותיה
      האמת שאירן היא מדינה די גדולה... אני מציע חילופי אוכלוסין, נביא מהם את האופוזיציה החילנוית ובעד ניתן להם את כל הפנאטים שיש לנו פה... היהודים והמוסלמים שמנסים להרוס הכל

      הגב לתגובה זו

      • אז לך תחיה באירופה

        אאא, 25/09/07 07:11

        או באחת ההתנחלויות שלה.

        דמוקרטיה? מה הקשר בין שלטון עריצות פיאודלי-טוטאליטארי של מיעוט סמולני לבן לבין דמוקרטיה?

        מי קבע שצריכה להיות מצודה צלבנית של המערב הנוצרי הלבן במזרח התיכון,כפי שאתה רוצה?

        האם ל 10 האחוזים של האנושות אליהם אתה משתייך לא מספיקות 3 יבשות שלמות?

        ליהודים יש רק מדינה אחת וזו ישראל.לך ושכמותך יש אלטרנטיבות בקרב המערב הנוצרי הלבן.אתה הוא זה שצריך לעזוב את ישראל בדיוק כמו שהלבנים צריכים לעזוב את דרא''פ.

        הגב לתגובה זו

      • ''שונא דת''=-''שונא יהודים דתיים''=-אנטישמי. (ל''ת)

        יוסי, 25/09/07 09:56

        הגב לתגובה זו

    • לפי דבריך אתה מהמתחפשים. חיצונית אתה דתי ,,בפנים כלום.

      ככד, 25/09/07 06:57

      שמעת פעם על ''ואהבת לרעך כמוך'' ???
      אתה לא מבצע את זה. אתה מלא שנאה. שנאה כל הזמן. לא חשוב למי אבל שנאה. אל תאהב אבל אל תשנא. זו יראת ה'.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    העם הערבי הפלסתינאי

    יוסף סגל, 25/09/07 00:38

    העם הערבי הפלסתינאי צריך להודות ליהודים שהפריחו את השממה.שאם לא היהודים הם היו ממשיכים לחרוש את האדמה עם בהמות, כפי שהיה לפני מלחמת ששת הימים.
    היהודים הם שהביאו אותם למצבם היום, גם בישראל וגם בארצות השכנות.בכל הכפרים הערבים הם גרו בחושות ובאוהלים ומבני פח,ראו נא היכן הם גרים היום ועוד מתלוננים על קיפוח.אין קיפוח ואין בטיח.תראו באיזה וילות הם גרים היום.האוניברסיטאות בכל המדינה מלאות בסטודנטים ערבים שונאי ישראל. במקום להודות ליהודים הם מפגינים שנאה . ובאים בדרישות שלא מתקבלות על הדעת.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    גוש קטיף היה מלא בטינופת אז מחקנו אותו (ל''ת)

    dd, 25/09/07 00:33

    הגב לתגובה זו

    • VANISH

      YAFFA, 25/09/07 02:13

      AND YOU WONT HAVE ANY REMINDER OF YOU IDIOT

      הגב לתגובה זו

      • Di Di biszt a groyse meshigener

        Halvay U B, 25/09/07 05:45

        tinofet echad

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    הפלשתינים לא משלמים את מחיר השואה

    תלם אהרון, 25/09/07 00:28

    הם הביאו על עצמם שואה ועוד שואה עד שיבינו שמדינת ישראל שייך לעם היהודי מזה חמשת אלפי שנה והם רק באו לבקר בה ותולא והפרסי הזה יבין מה שצוררים אחרים הבינו קצת מאוחר אבל הבינו.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הלואי וימות.

    אזרחית שפויה, 25/09/07 00:19

    בתאונת דרכים , או בהרעלה מסתורית....או כל מוות יצירתי אחר.
    תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אחמד דניג''אד

    יוסף סגל, 25/09/07 00:11

    לא ברור לי ולרבים אחרים איך נותנים לאדם זה במה ועוד בארה''ב. לדעתי צריך לתקוף את המתקנים שלו עכשיו ולא להסתפק בסנקציות,שאם לא כן, האדם הזה הוא האדם המסוכן ביותר אחרי היטלר, ימח שמו וזכרו, לא רק לישראל אלא לעולם כולו. אסור היה לתת לו במה ועוד בארה''ב, בושה וחרפה לאמריקה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הכובשים

    מכחיש, 25/09/07 00:04

    בכלל הערבים שחיים היום באירן
    אינם צאצאי הפרסים !!!!!!!!!!!
    זה הכל כיבוש וגזל של העם הערבי המסכן -עאלק מסכן -מסוכן !!!!!!!!!!!!!

    והוא עוד מדבר על כיבוש ????????

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הציונות התחילה לפני השואה. זה לא מחיר- זו זכותינו (ל''ת)

    דליה, 25/09/07 00:03

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מחמוד אחמדינג'אד

    Amir, 24/09/07 23:40

    you are f---d up.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    achmadi motek-there is no such a

    downunder, 24/09/07 23:39

    thing as a palestinian nation-they are a collectice of gangs that came from the desert and conquered the jewish land-now it is there time to go back to the arab moslem lands where they came from-ther is not a thing called a palestinian nation-it is an artificial creation of those who hate israel and the jews.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא רואה ממטר הייצור הזה. גם היטלר נשא נאומים מול סטודנטים. (ל''ת)

    Yo, 24/09/07 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    יאלה אולמרט שגר עליהם מספיק ''יריחו''

    אחד, 24/09/07 23:28

    תשקם את הרתעה לאלף שנה מה אתה מחכה יש לך אור ירוק ממני, מאירופה אוסטרליה ואמריקה, אתה מחכה מחכה להזמנה מיוחדת
    או עד שיזרקו אותך מתפקידך כי אתה לא מתפקד כראוי.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הוא נותן לנו בראש חזק .צריך להתעורר

    זכריה, 24/09/07 23:26

    הוא שואל :באיזו זכות פלשנו לכאן ?
    האם אנחנו עם ככל העמים?
    האם זו בכלל פלישה,זו ירושת אבות הארץ הזו,לא?
    אם זו זכות שנחיה כאן בגלל שהתרחשה השואה ,גם העם הפלשטיני עבר שואה ,(אידיוט מושלם על ההשוואה)
    אבל בכל זאת הוא נותן לנו נקודות לחשיבה .
    מסקנת הדברים ברורה ,
    אם אנחנו נאחזים כאן ושולטים בעמו משום שאנו יהודים והקב''ה נתן לאבותינו ולנו את הארץ הזו כחלק מעיסקת חבילה על שמירת התורה והמיצוות -סתמנו לו בזה את הפה.
    ואם לאו, מה נענה לו?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הוא נראה כמו שב''ח מחוסר בית שלא התרחץ חודש... ולא הזריק שבועיים. (ל''ת)

    זלמן, 24/09/07 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    החליפה שלו זו בושה לתעשיית הטקסטיל האיראנית! על איזה גרעין הוא מדבר

    COUTURE, 24/09/07 23:14

    אם אפילו חליפה לא יכולים לארגן לו.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מצטער, אבל הוא צודק

    יוסי, 24/09/07 23:12

    האיש אומר דברי תבונה וצדקת ואף אחד מהמגיבים המתלהמים לא ניסה אפילו לענות לעניין.
    נשיא אירן נשמע מתון לעומת המגיבים על הכתבה והרבה יותר נבון מהם.

    הגב לתגובה זו

    • הוא גם אמר שעישון לא מסוכן

      Jack, 25/09/07 02:20

      יוסי יחסית לפסיכופטיה שלך כולם אינטיליגנטים: הוא מסוג האנשים (כמו אבו-מאזן למשל להבדיל) שלוקחים מאמר אחד בנושא מסויים, מנוגד למאות מאמרים האומרים ההפך וטוען (אקדמית כמובן - ספק אם הוא יודע מה זה אקדמיה) שצריך לחקור גם כיוון שונה...
      יוסי, תמיכה באיש לא עושה אותך נאור, זה עושה אותך טיפש ובוגד

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    היטלר 2 - שוב רוצח שמסבן את העולם (ל''ת)

    א, 24/09/07 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מצטער, אבל הוא צודק

    יוסי, 24/09/07 23:12

    האיש אומר דברי תבונה וצדקת ואף אחד מהמגיבים המתלהמים לא ניסה אפילו לענות לעניין.
    נשיא אירן נשמע מתון לעומת המגיבים על הכתבה והרבה יותר נבון מהם.

    הגב לתגובה זו

    • יוסוף

      Avi Ecuador, 25/09/07 03:11

      ם האינדיאנים להבדיל צדקו, בכלל כל האסלאם בכדי להשתרש יסדו היה הווה ויהיה כיבוש סיפוח רצח וכפייה.
      מי שלא נכנע או שינה את דתו הרגו אותו.
      אז עזוב אותנו מדוגמאות ורשעים.

      הגב לתגובה זו

    • צדק במה ? שלא הייתה שואה ?

      אביהו, 25/09/07 05:18

      ....

      תנמק יטמבל.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הבחור סאייקו אמיתי. או שהוא מסניף קבוע. או שניהם יחד. (ל''ת)

    ד''ר פרוזאק, 24/09/07 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ומה עם טבח היישוב היהודי בתרפ''ט? (ל''ת)

    פשעי הפלשתינים, 24/09/07 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הבנאדם נוכל ושקרן.

    הסרוג, 24/09/07 23:08

    הוא מנסה לעבוד על העולם ולקנות את אהדת העולם ע''י שקרים ברורים.
    יש לי מספר תהיות לגביו:

    א.זה לא אותו רב מרצחים שאמר עשרות פעמים שישראל צריכה להמחק מהמפה ואם יהיה צורך זה יהיה ע''י גרעין?

    ב.ראיתי אותו אומר (בערוץ 2-היום ) שהוא לא מכיר במשטר הציוני ולאחר מכן טוען שהוא חבר של כל המדינות כולל של היהודים.

    ג.מה הקשר בין השואה ל''סבל'' של הפלשתינים?

    ד.אנחנו היהינו בארץ הסטורית לפני הפלשתינים-האומנם היו פה ערבים בקום המדינה אך לא היו פה פלשתינים.

    ה.אם הצהרת בהתחלה שהגרעין לצורכי מלחמה ולא שלום ופתאום שינית את דעתך אחרי שהבנת שבגלל זה לא נותנים לך גרעין.

    בקיצור נוכל ושקרן-אחד בפה ואחד בלב.

    הגב לתגובה זו

    • איפה הוא אמר שהוא חבר של היהודים? (ל''ת)

      דוד, 25/09/07 07:27

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אחמדי ! יה שקרן ורמאי ! בנושא הפלסטינאי גם בשמאל הישראלי אומרים אות (ל''ת)

    אברהם, 24/09/07 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    29, תקרא את ספרו של מרק טווין-מסע תענוגות לארץ הקודש

    סטלן, 24/09/07 23:02

    כך אולי תבין יותר את תגובתם של אמוץ ואייל. יתכן גם שתסכים איתם

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    השקרים של ניגא'ד והסיפור של ''עם'' פלסטינאי כביכול

    ידעתי שהוא רק, 24/09/07 22:58

    אפשר לשיכתוב השקרי של העובדות להכתיב את עתידה. חובה ללמוד וללמד זאת את כולם.
    כ 90% מבין אלו הקוראים עצמם פלסטינאים הם מתנחלים מהעת החדשה בא''י. הם הגיעו מאלג'יר, בוסניה, צ'צניה, חורן, סוריה, לבנון, חצי האי ערב ומצריים ממחצית המאה ה-19 אך במיוחד עם כיבוש הארץ ע''י האנגלים ששמרו היטב שיהודים לא יוכלו לחזור למולדתם מכורתם אך את הערבים הנוהרים אליה לא ספרו. רובם התיישבו סביב הישובים העבריים שייבשו ביצות והפריחו את השממה.
    כיום, כל הרעה באה עלינו משום שישנם בינינו אנשים הלוקחים על עצמם הגדרת כובש על ארצו, מולדתו ומכורתו.
    לכו ותלמדו מי כאן הכובש. מסתבר שלשקר יש רגליים. ואפילו יציבות. תחשבו רגע על ההגדרה המיוחדת שהגדיר האו''ם עבור הפליטים הפלסטינאים. לאו''ם יש הגדרה אוניברסאלית לפליט. הגדרה הנכונה בכל המקומות, הארצות והעמים. ובה נאמר: ''אדם שנאלץ לנטוש את ביתו הקבוע במקומו הטבעי מאז ומקדם'' בלחץ ארצות ערב שונתה ההגדרה למקרה ספציפי אחד ובה נאמר: ''פליט יחשב כל ערבי שעזב את א''י בשנת 1948 ושהה בה שנתיים'' . אם אמנם הפלסטינאים נמצאים בא''י מאז ומקדם, כפי שהם טוענים, לשם מה היו צריכים לשנות את ההגדרה? ואם אחוז זניח שהו בארץ רק שנתיים, גם אז לא היה צורך לשנות הגדרה אוניברסאלית זו. תחשבו אם כך איזה שקר גלגלו עלינו אלו, ויש עוד בינינו שמטפחים שקר זה.
    לגבי מצבם של היהודים במדינות האיסלם, מומלץ ללמוד מה היה ב''חייבר''. קורות חייבר היו למקרה מעצב את יחס המוסלמים ליהודים. ואוי לעם שאינו לומד את ההיסטוריה שלו.
    קראו את הספרים ''מאז ומקדם'' מאת ג'ואן פיטרס. ואת ''יומן מזרח תיכוני'' מאת ריצ'ארד מיינרהאגן שהיה קצין המודיעין הראשי של גנרל אלנבי.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    yom atzuv, 24/09/07 22:57

    ahmadinigad came to usa to divide the country and that will give him more time to work on his plane the problem is that american people ,demokrats smalanim are stupidsand we need to make a imidiatly a anti propagand to open the blinds eyes

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    נו טיבי חבר שלך הכפיל של בין לאדן מדבר בארה''ב

    דודו קים, 24/09/07 22:52

    כמה שבוש מטומטם
    מה יותר פשוט מלהפיל את המטוס שבו הוא היגיע או יוצא
    יחסוך הרבה עוולות מהעולם שעומדות להתרחש בקרוב
    אחרי כן יצטערו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    פסוקי השטן (ל''ת)

    דני, 24/09/07 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אז מה בדיוק ההבדל בינו לדתיים הימנים שלנו? (ל''ת)

    עדיין לא הבנתי, 24/09/07 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אחמדניג'אד מתכנן, אולמרט מבצע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 24/09/07 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הוא הרי אומר שהוא מאמין שהיתה שואה

    לא מבין, 24/09/07 22:43

    הוא לא חושב שהיא היתה רעה כמו שהיא באמת היתה, אבל הוא לא מכחיש את קיומה.
    עד היום הייתי בטוח שהוא חושב שזו המצאה, אבל זה לא נכון.
    או שאני מבין לא נכון?

    הגב לתגובה זו

    • לא מכחיש שאתה חכם אבל חושב שאתה מאוד מעט חכם (ל''ת)

      אלכס, 24/09/07 23:05

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין נכון

      דני, 24/09/07 23:06

      אני לא יודע מה הוא חושב (אבל לדעתי הוא אכן חושב שהייתה שואה ואכן מאמין שהיא הייתה גרועה).

      אבל אתה בעצם שואל מה הוא טוען ולא מה הוא חושב, (לא באופן מילולי אבל זוהי כוונתך)
      הטענה שלו היא שהוא אגנוסטי ביחס לשואה כלומר הוא אינו יודע האם השואה התקיימה או לא התקיימה ובמידה והיא כן התקיימה אז הוא אגנוסטי בקשר להיקפה, כלומר הוא לא יודע האם היא התקיימה בהיקף שאנו טוענים או בהיקף מצומצם יותר, כלומר לטענתו זו שאלה פתוחה שאין עליה תשובה חד משמעית וצריך לכן לחקור אותה.

      בתכלס אני די משוכנע שהוא יודע בתוך תוכו טוב מאוד שכן היתה שואה בהיקף הנ''ל, כך שלדעתי הוא עצמו אינו מאמין באגנוסטיות שהוא מציג לגבי השואה.
      עם זאת לדעתי הוא כן מאמין במאה אחוז בחלק אחר של טענתו -שאין להבין למה עקב השואה דווקא היהודים צריכים להגיע לארץ ישראל ולענות את הפלשתינאים, - בכך הוא אכן מאמין גם בתוך תוכו.

      בכל אופן אם היה מישהו אחד בעולם שעדיין הטיל ספק ברצונו של השטן מפרס להשמיד את מדינת ישראל שהרי ההתחמקות שלו ממתן תשובה ישירה לשאלה זו בנאומו הנ''ל הורידה כל ספק אפשרי,
      -דבר אחד ברור לחלוטין -מטרתו של אותו פרסי פרימיטיבי, מכוער להחריד והייתי מהמר שגם מדיף ריחות גוף רעים משום מה, היא ללא ספק השמדת מדינת ישראל.

      לכן עלינו לשכנע את האמריקאים שיצטרפו אלינו בפעולה צבאית משותפת כנגד צבאו, מתקניו ומשטרו של הקוף, הגמד, המכוער, שכל כך רוצה להשמיד אותנו.

      הגב לתגובה זו

      • לאלו שלא הבינו את דברי...

        דני, 25/09/07 10:49

        לא טענתי שמי שטוען שהוא אגנוסטי לגבי קיום השואה או היקפה אינו נכנס להגדרה של -''מכחיש שואה''.

        הגב לתגובה זו

    • הינה! הוא הצליח לעבוד גם על ישראלי תמים! (ל''ת)

      אברהם, 24/09/07 23:11

      הגב לתגובה זו

    • הבנת טוב:להגיד היו רק 5 וחצי מיליון קורבנות זו הכחשת שואה לפי חוק ב

      $$$$$$$$$$$$$$$, 24/09/07 23:13

      הבנת טוב:להגיד היו רק 5 וחצי מיליון קורבנות זו הכחשת שואה לפי חוק במרבית מדינות העולם,אבל להגיד 6 וחצי זה מותר ואף רצוי ומומלץ...

      הגב לתגובה זו

    • בגדול, אתה מבין נכון,

      שאול, 25/09/07 01:36

      וכדאי שתבדוק עצמך,מדוע חשבת אחרת בעבר

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אל תדאג, עוד מעט אתה תשלם את מחיר השואה... (ל''ת)

    יגאל, 24/09/07 22:37

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הפלשתינים משלמים את מחיר השואה כי ...

    יוש, 24/09/07 22:32

    בגלל התנגדותם לעליית יהודים לפלשתינה, סגרו הבריטים את שערי הארץ, ערב מלחמת העולם השניה. מה שנקרא ''הספר הלבן''. אילו היו מתירים ליהודים להגר לפלשתינה ללא הגבלה, יתכן ולא היתה שואה.

    הגב לתגובה זו

    • 100% צודק! (ל''ת)

      שוי, 25/09/07 05:29

      הגב לתגובה זו

    • לפי ההגיון הזה

      אאא, 25/09/07 07:18

      אתה אשם ברצח העם ברואנדה ובדארפור.
      אם היית מאפשר למליון וחצי בני הטוטסי ו 4 מליון הכושים בדארפור להכנס לישראל - הם לא היו נרצחים.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ישראל זה פלשתינה היונית טמבל

    מתעב מתכופפים, 24/09/07 22:30

    היונים הם אלו שהביסו את פרס, מה
    כל הפרסים טמבלים או רק הנשיא שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • ואני חשבתי

      מימו, 25/09/07 01:38

      כי היונה מביאה את השלום

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ישראל זה פלשתינה היונית טמבל

    מתעב מתכופפים, 24/09/07 22:30

    היונים הם אלו שהביסו את פרס, מה
    כל הפרסים טמבלים או רק הנשיא שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ישראל זה פלשתינה היונית טמבל

    מתעב מתכופפים, 24/09/07 22:30

    היונים הם אלו שהביסו את פרס, מה
    כל הפרסים טמבלים או רק הנשיא שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עמוס עוז קורא להכיר בו כשותף לדרך השמדת היהודים (ל''ת)

    גישות שונות, 24/09/07 22:27

    הגב לתגובה זו

    • מי זה עמוס עוז...... (ל''ת)

      כד, 25/09/07 06:58

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הם לא משלמים על השואה,אלא על התיישבותם באדמה לא להם

    זומזום, 24/09/07 22:27

    האדמה הזו היא מולדתו,מכורתו של העם היהודי. זו ארץ אבות אבותינו.
    זה שרשעים שלחו אותנו לגלות ,לתפוצות ,לפזורה ,לניכר ,בכדי להפכנו לעם תלוש חלש ורפה ,ואחר כך ניסו גויים להשמידנו ,לא אומר שלא היינו עתידים לשוב לביתנו שלנו.
    אם מישהו יוצא לטיול למשך שנה וחוזר ורואה כי פולש פרץ לביתו בתל אביב ולא מוכן לצאת בטענה שכעת זה ביתו ,למישהו זה יראה הגיוני?!
    כך קרה עם היהודים וארץ ישראל.
    הפלסטינים היו פולשים שפרצו זמנית עד שובנו .

    הגב לתגובה זו

    • יש לך איזה טאבו?

      דוסי דוס, 24/09/07 23:29

      אם תראה חוזה או קושאן על הכיפאק.
      אין לך .
      ואתה בכלל לא דומה לאלה שחיו כאן פעם.
      אלה שחיו כאן היו עם פיאות מסולסלות ,למדו תורה וקיימו מיצוות .
      אתה הלו מיקס אמריקני אנגלי,לך לאירופה !!

      הגב לתגובה זו

    • המשך

      צוצקו, 25/09/07 01:43

      זכותם של התושבים במקומות שהגיעו אליהם המטיילים - להעיפם.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    חוג הפרופסורים להשמדת ישראל מעריך את אומץ ליבו של אחמדי (ל''ת)

    עלה והצלח, 24/09/07 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    '' בזכות '' חג אמין איל חוסני..הוא יצר את הקורלציה.. (ל''ת)

    רונן, 24/09/07 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אחמדינג'אד

    שלמה, 24/09/07 22:26

    אל תאשימו את אחמדינג'אד על נאומו האנטישמי. הוא קיבל במה וניצל אותה עד סוף גבול היכולת.
    תאשימו את הליברלים בארה'ב ובפרט את נשיא האוניברסיטה שהזמין אותו כי הוא לא פחות אנטישמי מאחמדינג'אד.
    אני משוכנע שגם בארץ ישנם מופרעים שהיו מוכנים לשבת ו''לשוחח'' עמו

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    המקום היחיד שמעריצים אותו זה בחוגי השמאל העמלקי הישראלי עמוס עוז (ל''ת)

    קורא להכיר בו, 24/09/07 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ל29 :התפלאתי מתי יצוץ הזבל התורן שיתפשק בפניו והנה עמיתוש. (ל''ת)

    טרומבון, 24/09/07 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    למערכת האתר התגובה שלי חשובה אנא ממכם פרסמו אותה!

    צייד עמלקים, 24/09/07 22:17

    הבעיה שלנו במדינה היא לא ערבים! ולא הרוסים הלא יהודים! עליהם נוכל להתגבר בנקל אם רק נתאחד במקום לשנוא אחד את השני!! יש לנו בעיה אחרת שקוראים לה השמאל הקצוני!! השמאל הקצוני בעייני זה לאו דוקא אישים כמו שולמית אלוני, יוסי ביילין, זהבה גלאון או אורי אבנרי. אנשים אלו משמשים כקול שופר של השמאל הקצוני, לא יותר!! הבעיה היא שהשמאל שולט במדינה, וימשיך לשלוט פה אפילו אם הלכוד יקבל 120 מנדטים בבחירות הקרובות. מסיבה פשוטה הם אלו ששולטים פה בכלכלה, בתקשורת, במערכות החנוך, במערכת המשפט, בכוחות הבטחון על כל סוגיהם, והם אלו שנחשבים ליוצרי התרבות פה!! עד שזה לא ישתנה הלובי השמאלני ימשיך להכתיב לנו את החיים כאן, וכך יוצא שאוכלוסיה שמונה לא יותר מ2-3% יכתיבו לעם שלם איך לחיות, לחשוב, לדבר, ובמה להאמין או לא להאמין!! לכן אני אומר שרק מלחמת אחים אמיתית פה בעם תביא לשנוי תפיסתי של איך המדינה שלנו תראה!! אסור לתת לשמאל הקצוני להמשיך להכתיב לנו את החיים פה, המדינה הזאת בדרך לחורבן!! רק מלחמת אחים תביא לשנוי אמיתי!! לשמאלנים יש יותר מידי כח!! אני מצפה ממערכת האתר שיכבדו את חופש הבטוי שלי, ויפרסמו את התגובה!! זו היא דעתי ובזה אני מאמין.

    הגב לתגובה זו

    • לתמוך בחוק פינוי ניקוי של השמאל העמלקי אל אחיהם בעזה למען השלום (ל''ת)

      פינוי עכשיו, 24/09/07 22:24

      הגב לתגובה זו

      • נרדמו לי הגרבים מרוב שטיות מנסה להעיר אותם ולא רוצות לקום

        דש, 24/09/07 22:58

        עמלקי שממלקי פרי הלשון מבית מדרשם של רבני שושו ושמושו

        הגב לתגובה זו

    • שמע גבר...נסחפת!!! (ל''ת)

      ערן, 24/09/07 23:17

      הגב לתגובה זו

    • אתה כמו הנוצרים שמאמינים בתאורית קונספירציה

      יובל, 24/09/07 23:48

      יש רבים בעולם שמאמינים שהיהודים שולטים בעולם, דרך הכלכלה והתקשורת.
      במה אתה שונה מהם?
      אתה מאשים את ה''שמאל הקיצוני'' במה שהאנטישמים מאשימים את היהודים, זאת דמוניזציה של האחר והשונה ממני.
      תחשוב על זה עד יום כיפור הבא...

      הגב לתגובה זו

      • האנטישמיים מדברים על יהודים

        אאא, 25/09/07 07:37

        אבל מי ששולט בתקשורת בארה''ב ומזחיק בכוח ללא שום פרופורציה לשיעורו באוכלוסיה הם סמולנים לבנים. זה שהנוצרים מכנים מישהו ''יהודי'' לא הופך אותו ליהודי.

        וכן,גם אם הם יהודים,כוחם והשפעתם של יהודים בעולם הוא מוגזם.

        הגב לתגובה זו

    • בהנחה שאתה צודק, עמדות הכוח שציינת דורשים אנשים משכילים ומוכשרים

      אמיר, 24/09/07 23:54

      יש דברים שנושאי תפקידים משכילים אלו מסגלים לראות, ושה''אספסוף'' לא תמיד משכיל לראות אותם בעצמו... אתה יכול להעלב מהאימרה הזאת, אבל אני יכול להעיד על עצמי, כמי שהיה ימני קיצוני מאוד ואף קרוב לדת, שעקב נסיבות חיי שיניתי את דעותי ב-180 מעלות, ואני כיום לא יכול להבין את ''עצמי הישן''... תתבגר ותכיר בכך שלכל אחד מותר שיהיו לו הדעות שלו, זה שאתה לא מסכים, לא אומר שהם טועים

      הגב לתגובה זו

      • 2 הערות

        אאא, 25/09/07 07:36

        1) אם האנשים שמנהלים את המערכות הללו כעת,סמולנים לבנים,הם אכן מוכשרים - אזי למה כל המערכות הללו מאופינות בחוסר תפקוד מוחלט?

        2) אם כדי להיות משכיל או מוכשר צריך להיות ליברל-אנטישמי,אזי איך אפשר לדבר על דמוקרטיה כשאתה למעשה טוען ש 97 אחוזים מהאוכלוסיה נחותה מבחינה גנטית מכדי לאחוז בעמדות כוח ?

        3) לכל אחד מותר שיהיו הדעות שלו,אבל רק דעה אחת חשובה באמת : זו של הנאצו-ליברלים מהאיחוד האירופי ומשרתיהם הסמולנים הלבנים.
        האם זו לא הגדרה מדעית של עריצות ופיאודליזם?

        הגב לתגובה זו

    • טיפש

      אני, 25/09/07 00:20

      אתה עומד על דעתך שמלחמת אחים היא הפתרון לכל הבעיות במדינה. אתה טמבל? או סתם טיפש?

      הגב לתגובה זו

      • האם אתה מכיר תקדים היסטורי אחר

        אאא, 25/09/07 07:33

        להחלפת אוליגרכיה פיאודלית טוטאליטארית.ץ

        הגב לתגובה זו

    • אלוהים כמה סתומים יש במדינה הזו?

      דני ב., 25/09/07 00:42

      כל בבון ימני זב חוטם, כל גזען נקלה מקבל אפשרות להתבטא ולהוציא את כל הרוע שבו .
      מה שונים דברי הפאשיסט הזה שנקרא צייד עמלקים לבין דברי גבלס וחבריו שראו את כל צרות העולם ביהודים.
      בא מישהו שקיבל את שכלו במשורה ומאשים מחנה זה או אחר בצרותיה של המדינה.
      לו היה לו שכל למפגר הזה היה בא וחושב מדוע באו לנו כל הצרות? האם לא ניבא יוסי ביילין אחת לאחת את העתיד שיקרה כאן?
      וכי מה חשבתם שאתם חיים בריק? אנשים בצד השני ישבו תחת מגפי כיבוש כבר 40 שנה וינשקו את הנעלים הדורכות עליהם?

      הגב לתגובה זו

    • the Extreme Left

      homeless, 25/09/07 01:16

      tHE EXTREME LEFT ARE THE ONE THAT GAVE YOU A STATE A COUNTRY
      THE EXTREME LEFT WHO FOUGHT FOR YOU SO YOU WOULD HAVE A COUNTRY TO LIVE IN FREEDOM
      THE EXTREME LEFT HAS DONE EVERYTHING RIGHT BUT ONE THING
      THEY ORDERED THE DIDPOPULATION OF MAJOR PALESTINIANS CITIES SUCH AS LOD AND RAMLA JUST TO MANTION FEW
      THEY COMMITTED WAR CRIME SO YOU WOULD HAVE A PLACE FOR REFUGE
      THEY WERE WILLING TO BE HANGGED BY THE BRITISH FOR YOU
      WHAT DID THE RIGHT BROUGHT TO THE STATE OF ISRAEL OTHER THAN SHAME

      הגב לתגובה זו

    • פשוט צודק (ל''ת)

      בן הארץ, 25/09/07 08:47

      הגב לתגובה זו

    • אתה נשמע כמו חמאסניק שמנסה להדליק אצלנו מדורות (ל''ת)

      שולדי, 25/09/07 16:50

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הוא פשוט מרדים את האמריקאים במלים של דבש,,פראיירים חסלו אותו,,,,,,, (ל''ת)

    פרסי לא קמצן,,,, 24/09/07 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל השנה צוחקים על הפרסים,,,היום הזוקר שלהם צוחק על כולם בגדול,,, (ל''ת)

    נשואה לפרסי, 24/09/07 22:12

    הגב לתגובה זו

    • חכי חכי... צוחק מי שצוחק אחרון

      דני, 25/09/07 11:43

      ואני מקווה ומאמין שבסוף אנחנו נצחק על הקבר שלו

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    האמת, צודק. תקראו את התגובות כאן. כולל אלה שיבואו על שלי

    עמית, 24/09/07 22:11

    קודם כל, כדאי להקשיב לכל אחד. אפילו אם הוא נגדנו. למה לרצות להתנקש בו? על כל מנהיג פלשתיני שהרגנו קם אחר יותר מתוחכם ויותר אלים. הוא רוצה להשיג גרעין. מנקודת מבטו, צודק. לישראל, פקיסטן והודו שאיראן בטווח הטילים של שלושתם, יש גרעין. איראן תמיד היתה מטרה של ישראל. ישראל תיחזקה את משטר השאה הדיקטטורי והפושע, לפני מהפיכת חומייני. ישראל גם השתתפה באיזה עשר מלחמות, חלקן הגדול ביזמתה, רק בשישים שנה האחרונות. איראן השתתפה רק באחת וגם בה היא הותקפה על ידי עיראק. והשואה, או.קיי. גם הסבים שלי באו משם. זה מחריד אבל זה לא סיבה להתעמר בערבים. הסכם ביילין-אבו מאזן הוסכם לפני יותר מעשר שנים. עוד כמה שבועות יקראו לו הסכם אולמרט-אבו מאזן ויהיה נסיון לשלום כולל. תזכרו מה שאני אומר, בעוד קצת שבועות יהיה הסכם כולל. זה בעצם לקבל את התביעות הערביות כמעט במלואן אחרי עשרות אלפי הרוגים בכל הצדדים.

    יאללה, מי שהגיע עד לכאן מגיע לו לשחוט אותי בטוקבק עסיסי. תגיבו

    הגב לתגובה זו

    • טוקבק עסיסי? רק בגלל הגישה המתנשאת שלך..

      אמוץ, 24/09/07 22:29

      אתה הרי מניח מראש שכל מי שיענה לך יתלהם... מה שאומר שהגישה שלך כל כך מתנשאת שלעולם לא תראה דעה שונה משלך כנכונה או אפשרית.

      עכשיו זה שהסבים שלך באו מהשואה, אני מתפלא שהם שרדו או מה שבטוח שאת יצר ההשרדות לא ירשת מהם.

      הרי ברור לך שאנשים שחיים עם גישתך מובלים בסופו של דבר כצאן לטבח.

      הסיבה היחידה שאין פתרון לסכסוך הישראלי היא אתה וחבריך לשמאל, במידה ולא הייתם שולטים באמצעי התקשורת לחלוטין היינו יכולים להגיע עם הערבים להסדר כלשהו.

      נטע זר ואקסנופוביים זה בדיוק השמאל הישראלי ותהליך ההפרדות שאתם מוליכים נובע מהשניים הנ''ל. תוצאותיו במידה ויצליח הן אותן תוצאות ''שיטת הסלמי'' במידה וזו תצליח. השיטה בה מנסים ערביי האיזור לפרוס חלקים ממדינת ישראל.

      אגב אתה הומוסקסואל? כי גם אם תמיר את דתך תאלץ להיות מובל... אתה כבר יודע.

      הגב לתגובה זו

    • לתשומת לבך-לערביי פלסטין אין כאן שום זכויות כלשהן.

      אייל, 24/09/07 22:31

      רובם המכריע הגיעו לכאן לפני קצת יותר ממאה מהמדינות האחרות במזרח התיכון. לפני כן היה פה כלום. ריק. חלק נידח של האימפריה האוט'מנית, ריק כמעט מאדם ומלא במלריה. יש לכך עדויות היסטוריות רבות.

      הערבים התחילו להגיע לכאן די בחפיפה עם העליות הראשונות. חלקם באו לכאן כי ידעו שאיפה שיש יהודים, יש חיים טובים. הם באו להתעלק ואז החליטו שהם האדונים ולנו אין מקום כאן. רק שיש כאן בעיה קטנה - מדינת ישראל הייתה קיימת בעבר כמדינת יהודים משגשגת. ה''עם הפלסטינאי'', לעומת זאת, הומצא ב-1967, לאחר מלחמת ששת הימים, כאשר הערבים שחיו קודם תחת שלטון ירדני החליטו שכעת הם ''עם''.

      בקיצור - ערבי שטוען שמשפחתו חיה כאן מאות שנים, ב-95% משקר שקר מוחלט וחצוף.

      צדק אמיתי ייעשה כאן אם יועילו כל יוצאי מצרים, לוב, סוריה, תימן הערבים - פשוט לחזור הביתה. זהו השכר שמגיע להם אחרי הפשעים שהם עוללו כאן לעם ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • למה לשחוט??אתה צודק.יפה אמרת. (ל''ת)

      ערן, 24/09/07 22:31

      הגב לתגובה זו

    • תקרא את 33 חחח. הסכמי ביילין?מדוע לא בוצעו בהצלחה כשהשמאל היה בשל (ל''ת)

      33, 24/09/07 22:34

      הגב לתגובה זו

    • דבריך הם בלון נפוח, של סתם ילד שרוצה לעצבן

      עונה, 24/09/07 23:18

      אילו בדיוק מלחמות ביוזמתה ?
      ליתר דיוק חוץ ממלחמה אחת או לייתר דיוק ''מבצע'' -מבצע קדש, אף אחת מן המלחמות לא היתה פרי רצונה של ישראל.
      וזה על פי ההיסטוריה של ישראל,ארה''ב אירופה ואפילו מקורות רוסיים שקשה לקרוא להן ''פרו ישראליים/אמריקנים'' .
      אם כן אתה קורא את ספר ההיסטוריה החדשה ''מאת אחמדי'' זו בעיה שלך.
      שם בטח מסופר על איך ישראל תקפה את מדינות ערב ברמדן ועל חטיפת חיילים לבנונים תמימים בשנת 2006....

      לגבי הפצצה ...
      אני לא מבין את הטיעון שאינפנטילי שלך.
      ''גם לפקיסטן יש ולישראל יש''...
      יופי אז לשני הצוררות שהכנסת ברשימה אחת ''ישראל ופקיסטן'' יש פצצה,
      וזה שיש לצוררים אלו מצדיק עוד צורר עם פצצה בסביבה ?
      אגב, שלא לדבר שדווקא אחיך בנשמה- הערבים הסונים פוחדים פחד מוות מפצצה זו
      אבל רק כיוון שאתה נגד ישראל אתה מצדיק את אירן .

      עוד דבר. מה ה ''מנקודת מבטו''?!
      תפסיק את אידאולוגיה המטופשת הזו.
      גם מנקודת מבטו של ''ג'ק המרטש'' הוא עשה עבודת קודש. את מי זה מעניין ?

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      דני, 24/09/07 23:30

      ראשית, לכל מלחמות ישראל קדמה התקפה מצד גורם ערבי כלשהו המקרים הבולטים ביותר הם שלושת המלחמות הגדולות -מלחמת השחרור, ששת הימים ויום הכיפורים בהם צבאות ערב התקיפו אותנו ואנחנו נאלצנו להגן על עצמנו.
      בקשר למלחמות ומבצעים אחרים רבים קדמו להם פעולות אלימות מצד ערבים כגון פעולות טרור שונות או חטיפות חיילים או מטוס (אנטבה) וכיוב'. כך שהטענה שלך לגבי העניין שמלחמות ישראל היו ביוזמתה איננה נכונה.

      שנית, איראן לא תמיד הייתה מטרה לישראל, אלא ישראל מאז עליית האייטלות לשלטון נהפכה מטרה לאיראן, בימי השאח הפרסי היו יחסים טובים בין שתי המדינות ועם עליית החומיניזם האיראנים היו אלה שהחלו במדיניות תוקפנית כלפי ישראל.

      שלישית, לגבי טענתך שברגע שהורגים מנהיג קם אלים ממנו, אם תסתכל על איראן, הרי שידוע שבציבור האיראני יש רבים שאינם מרוצים מהשלטון החשוף והפרימיטיבי של האייטולות לדורותיהם, קודמו של אחמדיניג'אד רפסאנג'ני היה מתון הרבה יותר ולא הצהיר בכל שני וחמישי על כוונותיו להשמיד את ישראל או על הרהורים כלשהם בנוגע לשואה. מה גם שצאצאיו של השאח ותומכיו עדיין חיים בגלות מחוץ לאיראן וחולמים על היום ששושלת השאח תחזור לשלטון, כך שרב האלטרנטיבות לפחות בוודאי באיראן עדיפות על פני אותו קיצוני אלים שנמצא שם כרגע על כס הנשיאות.

      רביעית, לגבי העשרות אלפי הרוגים בשני הצדדים וקבלת התביעות של הפלשתינאים -כמו שאנחנו לא קיבלנו את תביעותיהם השונות במהלך השנים גם הם לא קיבלו ועדיין לא מקבלים רבים מהתנאים שאנו מציבים בפניהם כגון להפסיק את פעילויות הטרור ואף להילחם בטרור באופן אקטיבי, להכיר בקיומה של מדינת ישראל, לוותר על זכות השיבה וכו'.

      חמישית, לגבי הנשק הגרעיני שיש למדינות שונות בעולם וביניהן גם לנו -אנחנו מחזיקים בנשק כזה כבר שנים רבות והוא נמצא ברשותינו למטרות הרתעה מעולם לא השתמשנו בו כידוע לך ומעולם לא איימנו להשתמש בו, כך שהוכחנו את עצמנו כמי שאפשר להפקיד בידו נשק כזה וישתמש בו רק כהגנה עצמית כאשר מישהו אחר שיוכל למחוק אותו באמצעות נשק כזה ינסה לעשות זאת.
      לעומת זאת אסור להפקיד נשק כזה בידיו של מי שברור מעבר לכל ספק מעוניין במחיקת מדינה מסויימת מהמפה והוא הצהיר על כך מס' פעמים באופן גלוי ובנאום של היום היה ניתן להבין בבירור מהתחמקותו שהוא לא שינה את דעתו בנושא זה.
      שישית, מבחינת הסובייקטיביות של הצדק אני אכן חושב שאחמדיניג'אד מאמין בצדקתו, אולם לדעתי אפילו הוא יודע שהייתה שואה ואינו מאמין בעצמו בעמדה האגנוסטית שהוא מציג לגבי השואה.

      ולסיום, בקשר לשחיטה שלך אני לא מתכוון לשחוט אותך, אבל אם לאיראן יהיה נשק גרעיני יהיה כבר מי שידאג לשחוט אותך, הסר דאגה מליבך.
      (לכן כמובן אנחנו צריכים למנוע שיקרה מצב כזה).

      הגב לתגובה זו

    • האמת היא שאתה סהרורי לא פחות ממנו. (ל''ת)

      יובל, 24/09/07 23:36

      הגב לתגובה זו

    • עמית, אתה מערבב בין הנושא האיראני והפלשתיני, מה שמעיד על הרבה בורות (ל''ת)

      מנחם, 24/09/07 23:38

      הגב לתגובה זו

    • שמאלני: היסטוריה למדת?

      רון, 24/09/07 23:57

      ידעת שרוב ה''פלשתינאים'' באו לפה בעקבות היהודים בשנות ה-30? ידעת שאנשי העליה ה-2 כבר פיתחו פה שפה, כלכלה, אוניברסיטאות, כבישים, יערות, ובעצם מדינה יהודית לא רשמית וזה קרה הרבה לפני השואה? למדת שהערבים לא קיבלו את תכנית החלוקה? ידעת שמנהיגי ערב קראו להם ב-48 לברוח מפה?
      יש עוד הרבה דברים שאתה לא יודע אבל זה בסדר - אתה שמאלני...
      לשמאלני עובדות לא משנות - רק סיסמאות ריקות ושיטחיות כמו ''טוב שלום מא''י השלמה'' ועוד סיסמאות ריקות כאילו שהסכם שלום זה עניין כ''כ פשוט. אתה גם בטח רוצה לדבר עם החמאס נכון? סבבה. אחרי שנדבר איתם - נצטרך גם לדבר עם ''פלוגות ירושלים'' ואחריהם גם עם ''הג'יהאד של מוסא'', ''גדודי עבד'', ''לוחמי פלשתין'', ''לוחמי הקוראן''... והרשימה עוד ארוכה....
      רוצה שלום? מכה אחת רצינית בהם - כזאת שתזעזע את העולם באכזריותה - ותראה שיהיה שלום.
      למה ירדן לא השתתפה ב-73? חוסיין ראה מה קרה ב-67 ולמד לקח. עד עכשיו - השלום איתם עובד יופי.
      תלמד טמבל : כולם רוצים שלום. לא רק אתה ויפי הנפש הסמולנים. רק שיש אנשים מציאותיים בעולם שמבינים שזה לא כ''כ פשוט.
      לילה טוב סמולן.

      הגב לתגובה זו

    • תקרא את מסע התענוגות לארץ הקודש ספרו של מרק טווין

      סטלן, 24/09/07 23:57

      ובכך תוכל להבין את תגובתו של אייל ואולי גם להסכים איתו

      הגב לתגובה זו

    • לעמית יותר מחצי ממה שכתבתה זה סתם שקרים

      אריה, 25/09/07 00:03

      עיוותים ומסקנות על גבן.

      כנראה למדתה ''עובדות'' בעזה.

      הגב לתגובה זו

    • עמית? חבל לבזבז עליך מילים! (ל''ת)

      בת אדם, 25/09/07 00:28

      הגב לתגובה זו

    • אין צורך בחניקה או משהו כזה, הפסיכיאטר המחוזי יספיק הפעם... (ל''ת)

      פפר, 25/09/07 04:58

      הגב לתגובה זו

    • אבל מה ההבדל בין הסמול הלבן

      אאא, 25/09/07 07:40

      לבין הלבנים מדרא''פ ?

      מדוע צריכה להתקיים מצודה צלבנית בלב המזרח התיכון?

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    פעם ראשונה אני רואה בת יענה עם זקן. (ל''ת)

    אבי, 24/09/07 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    Hitler also signed peace with England (ל''ת)

    Erez, 24/09/07 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    העכברוש הפרסי דופק את האמריקאים בדמוקרטיה שלהם,,טמבלים שנתנו לו,,,, (ל''ת)

    פרסי מידוני,,,,, 24/09/07 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אנטישמי והומופוב דוחה. צריך להפציץ לו את הארמון (ל''ת)

    ישראל, 24/09/07 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    משוגע משוגע,,,אבל היום הוא צוחק מהעולם ומאתנו,,חמורים נתנו לו לדבר, (ל''ת)

    בצלאל, 24/09/07 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    גם היפנים ביקרו בארה''ב בדיוק לפני פרל-הארבור

    אסף, 24/09/07 21:58

    ואז כשתיפתח מלחה''ע ה-3, יגידו ''וואו, איך רק לפני חודש הוא עוד היה בחיים ונאם פה!''

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה דעתכם לתת לרושדי לענות לו על האסלאם

    Avi Ecuador, 24/09/07 21:56

    נוכל להבין ''פתיחות'' של מוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    למה לא מתנקשים בו שם?

    ענת, 24/09/07 21:54

    יחכו שנה הוא יפציץ אותם מרחוק.
    אמריקאים מטומטמים.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מעריב אני מקווה שהחלק שמחקתי יספיק

    Avi Ecuador, 24/09/07 21:50

    הערבים ''הפלסטינים'' לא משלמים את מחיר השואה
    הם משלמים את המחיר לאסלם בכדי להצליח להשמיד את מדינת ישראל, הם טיפחו מחנות פליטים שלא שלבו במדינותיהם בעוד שבמדינות מערביות שלבו את הפלטים שחיו בארצותיהם כאזרחים, היהודים שלמו במדינותיהם על העושק והטפיליות של המוסלמים לעבודת הכפיים שלהם, היהודים שלמו ברציחות וקיפוח במדינותיהם, היהודים שלמו בבריחה ושואה מארצותיהם ומארצות המערב, עכשיו הגיע הזמן להבין ולהסביר בעולם שהאירופאים לא מתוך טוב לב אפשרו ליהודים להקים מדינה ''ליהודים'' אלא בכדי להיפטר מפליטים שהיה להם זכויות לפיצויים ולפתרון , בארצותיהם.
    דרך אגב, אתם חושבים שאם לשמאל כמו ביילין ודומיו היה טוב באירופה ומדינות ערב הם היו מאפשרים ליהודים ל''לנשל פלחים חסרי עתיד תקווה ודרך שחיים בסוכות בארץ טרשים ושכחון?
    הם הראשונים שהיו נגד הקמתה של מדינת ישראל אם היה להם טוב שם.
    יהודים עלו לארץ שכוחת אל, ארץ טרשים ומלריה לאחר שואה והתאכזרות של גויים ליהודים, היו חייבים לפחות לפצות אותם חלקית במתן כבשת הרש ליהודים.
    אפילו אינדיאנים אמריקאים לא היו בארץ ישראל ובטח היה לפלסטינים הרבה פחות זכויות מהם
    כשעוד זכור שכל ההיסטוריה של האסלאם והנצרות בסיסה מתחיל ונגמר ביהדות.

    מדינות ערב עוד מתחילת הקמתה של המדינה ''היהודית'' ניסו להשמיד את מדינת ישראל כשהיום פלסטין בשבילם היא קרדום תירוץ ואמתלה להשמיד את ישראל בעוד שיש להם יבשות שאפשר לאכלס בקלות את המוסלמים שנמצאים מערבית לירדן וזאת גם אם אך ורק כתחלופה ליהודים שברחו מארצותיהם .
    היום ישראל משמשת למערב כמוצא קל וצ'כוסלובקיה של שנות האלפיים לפתרון פלא לרשע ותרבות ששואבת מספר, תרבות שאין להם פתרון ומוצא לפתור את בעיותיהם והשנאה והרשע שהושרש בהם, הם מצאו לעצמם פתרון נוח בכדי לשחרר קיטור ולא לגרום לפיצוץ בארצותיהם שאין להם פתרונות לתושביהם ולרשע שהושרש בהם.
    ישראל חייבת להסביר לעולם שהערבים חייבים לעוף ממדינת ישראל והאירופאים חייבים עזרה ליהודים בזכות פתרון ''הפלא'' של מדינה ''יהודית'' שמצאו ליהודים כשרצו להיפטר מהאחריות ומהדאגה ליהודים אחרי השואה.
    ישראל לא צריכה להיות זו שתמצא פתרון פלא לתחלואות העולם על חשבון כבשת הרש שאין לה.
    .
    ,על המערב והאסלאם לדעת ולהבין העוול שהם גרמו ליהודים בהתעללות שלהם בארצותיהם התעללות שאילצה אתנו להקים מדינה בכדי לשרוד ולא לסבול תחת ''טוב לבם'' ועכשיו כמו שהם גרמו ליהודים לברוח ולהגר ממדינותיהם עליהם קיימת החובה לפתור ולהעיף מישראל את ששייך להם ולמצוא לו מקום ביבשות שהם בורכו בהם.
    ישראל שלמה מספיק גם באירופה גם במדינות ערב וגם לזבל הקיים בה והיא לא חייבת שום דבר לאף אחד ומספיק גם עם רגשי הנחיתות והאידיוטיות של השמאל.

    הגב לתגובה זו

    • לחזק את דבריך, לערבים יש 22 מדינות ו- 56 מדינות איסלמיות ולנו יש רק (ל''ת)

      מדינה אחת., 25/09/07 00:05

      הגב לתגובה זו

    • מסכים לחלוטין, לך תסביר ליושבי מדינת תל אביב (ל''ת)

      חייל, 25/09/07 00:33

      הגב לתגובה זו

    • אה...זה אחרי שמחקתה

      אילן חטאב, 05/10/07 22:17

      ועדיין התגובה ארוכה מהכתבה

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    העולם טרם עיקל שיש לנו עסק עם משוגע . (ל''ת)

    מני, 24/09/07 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    פלשתינים הייתה אפשרות להחליט על עתידם ב:48

    זינזנה, 24/09/07 21:48

    והם החליטו על מלחמת השמד על היהודים

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הוא דופק את אמריקה בשיטה האמריקאית,,חופש לדבר שטויות (ל''ת)

    צעיר בן 77, 24/09/07 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    דמגוגיה זולה

    Avi Ecuador, 24/09/07 21:37

    רשע מרושע שאם יזדמן לו ויוכל להשמיד את מדינת ישראל יעשה זאת בלי להניד עפעף ולא יהיה אכפת לו מהפלסטינים החיים בה.
    אתם חושבים שיכאב לו על ''אזרחים'' פלסטינים.
    יאללה, אל תעשו חשבון, תהפכו את כל הפלסטינים לשהידים, יקבלו גן עדן ובתולות בזכותכם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    במקום לשלוח את ביבי לניו יורק,שלחו את ליבני הבדיחה המסכנה (ל''ת)

    ביבי היה מצליח, 24/09/07 21:37

    הגב לתגובה זו

    • נכון,שם מעריכים אותו מאד על הציזבטים שלו (ל''ת)

      יוסי אלפי, 24/09/07 21:48

      הגב לתגובה זו

      • אני מבין שאתה נעלב כי נדמה לך שהוא מלכלך עליך כשהוא מדבר אנגלית (ל''ת)

        תבקש מפרץ, 24/09/07 21:58

        הגב לתגובה זו

      • יה אלפי,אתה נשמע בדיוק כמו אחמדינזאד,,יש קשר,,ספר לנו,,,,,,,,,, (ל''ת)

        אליפז התימני, 24/09/07 22:01

        הגב לתגובה זו

    • להשכלה כללית. ביבי כלל לא מוערך בארה''ב והוא מוכר וידוע כשקרן כרוני

      יודע דבר, 24/09/07 22:04

      התקשורת בארה''ב מכירה את ביבי היטב ויודעת שהוא לא אמין וקשקשן לא קטן.
      ציפי ליבני יש לה את מלא הערכה והערצה הן מהממשל ובמיוחד בתקשורת האמריקאית והעולמית.

      הגב לתגובה זו

      • ליבני,,חה חה חה,,פיצי ליבני,,חה חה חה,,ממש בדיחת השנה,,,,,חה חה חה (ל''ת)

        היא כיבשה תמימה, 24/09/07 22:20

        הגב לתגובה זו

        • למה לא שלחת את אשתך?

          דני ב., 25/09/07 00:44

          אומרים שהיא דומה שתי טיפות מים לקוף הקטן שנקרא אחמדינג'ד.
          לפחות עם השערות על הפנים.

          הגב לתגובה זו

      • אומרים שרק שקרן,,קורא לאחרים שקרן,,ואתה נהנה מזה יודע דבר,?,,,,, (ל''ת)

        ביבי יה חביבי, 24/09/07 22:27

        הגב לתגובה זו

    • ביבי היה מרים את הפרסי על טיל,,,הלכו ושלחו את ליבני הכיבשה התמימה,, (ל''ת)

      מחכה לביבי חביב, 24/09/07 22:38

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אין פלסטין,אין עם פלסטיני

    אאא, 24/09/07 21:27

    אבל יש דמגוג מוסלמי ששאל את הרטוריקה הצבועה של הליברלים האנטישמים ומפנה אותם נגדם.
    וזה מאד אפקטיבי.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ל-4 הוא לא שכח הוא רוצה להשכיח לציבור את כוונותיו, מי לא ראה מה

    דע, 24/09/07 21:20

    זה פני שטן התמונה לעיל.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הוא פשוט גאון ודמגוג דגול

    גבא, 24/09/07 21:15

    מדהים כמה אחמדינג'אד גאון ודמגוג למופת, ביצע נאום + שאלות תשובות פתוחות בצורה מדהימה שמעט פוליטיקאים בעולם משתווים לו.
    מפחיד אבל מדהים רמת האימטיליגנציה הגבוהה שלו. צפיתי בכל הנאום והתחלתי לדאוג, איך ראשי מדינתנו יוכלו להתמודד עימו.

    הגב לתגובה זו

    • הוא סתם דביל

      אאא, 24/09/07 21:29

      הוא מקיא את התשובות שהכינו עבורו מומחי דעת קהל שמבינים את נקודות התורפה של הרטוריקה הליברלית המטופשת.
      הוא לא עונה לאף שאלה שנשאל עליה אלא מקיא את התשובות המוכנות עימן הגיע ואותן שינן במלון במשך שעות.

      הגב לתגובה זו

      • לצערי, אם הוא מצליח לסובב את העולם

        ג, 25/09/07 00:58

        וניו יורק ככה על האצבע הקטנה שלו, הוא בכלל לא דביל, הוא חכם מאוד. לצערי. הוא יודע בדיוק מה הוא עושה.חבל שיש אנשים כל כך טפשים ואטומים שמרשים לו.

        הגב לתגובה זו

    • הוא מגוג

      אילן, 24/09/07 21:33

      ובוש הוא גוג, נגזר מגורג

      מחמוד בפרסית מבוטא מהמוד.
      מהמוד=המן בגימטריה

      הגב לתגובה זו

      • גוג ומגוג

        l''r, 24/09/07 22:36

        ''אל תדרוש במופלא ממך'' (ציטטתי מהזיכרון)

        גוג ומגוג מתייחס למלך ולמדינתו-
        גוג זה שם המלך:
        מגוג זאת המדינה ממנה הוא בא.

        אם אני לא טועה זה כתוב איפשהו ביזקאל

        הגב לתגובה זו

    • גאון? כולה קופיקו דוחה,טפש וערמומי! (ל''ת)

      לא פרסי, 25/09/07 01:00

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה לי לא נותנים להרצות בניו יורק?

    אמנון יצחק, 24/09/07 21:13

    מה?
    לא רצחתי מספיק אנשים?
    לא איימתי על מספיק חפים מפשע שאמיס אותם ב 7000 מעלות צלזיוס?
    לא חתמתי על שום מסמך שאני לא מתכוון לעמוד בו?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לשלוח אטום על אירן

    אלי, 24/09/07 21:12

    להרוג 10 מיליון פרסים. שידע מה זו שואה.
    מוות לנשיא אוניברסיטת קולומביה האנטישמי צורר היהודים

    הגב לתגובה זו

    • צודק מיליארד אחוז כנסו בהם!!!!

      דשגשדג, 24/09/07 22:15

      דשג

      הגב לתגובה זו

    • לאנטישמי הזה קוראים

      מיהו מי, 25/09/07 00:55

      לי בולינגר- רק למקרה שמישהו נתקל בו ברחוב בטעות.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מבט של חולה נפש.אם יהיה לו אטום.הוא יכה (ל''ת)

    אורי, 24/09/07 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא יותר קיצוני מהשמאל הסהרורי שלנו

    שמאלני לשעבר, 24/09/07 21:06

    לא רוצה להרוס את מדינת ישראל -רק לפרק אותה ולהפוך אותה למדינה מוסלמית.

    הגב לתגובה זו

    • נכון.שניהם מדברים באותה שפה

      אאא, 24/09/07 21:27

      אותה רטוריקה ליברלית צבועה ומתחסדת על זכויות,מסכנים,כיבוש וקיפוח.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מכחיש שואה ואנטישמי קלאסי (ל''ת)

    ציוני, 24/09/07 21:02

    הגב לתגובה זו

    • ציוני קלאסי

      מוצקו, 25/09/07 01:46

      כל מי שמרגיז אותו, נחשב לאנטישמי.

      הגב לתגובה זו

      • שינאת ישראל היא האנטישמיות החדשה

        דני, 25/09/07 11:40

        ואחמדיג'אד כמובן אוהב את מדינת ישראל

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    he need to exterminated from this world (ל''ת)

    ornit, 24/09/07 21:01

    הגב לתגובה זו

    • If

      David, 25/09/07 01:23

      If you are illiterate, do not write in English

      הגב לתגובה זו

      • you know what

        ornit, 25/09/07 04:17

        beacuse of people like you we have pepole like ahcmanigad ,you are looking to find the half empty glass in every person ,and that show who you are, an empty person ,i live in L.A as well i would love to see if you can face me ,shallow person

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    אבי אבות התחלואות וכל המחלות ,יש לשאוב ממנו את הארס וליצר נסיוב , (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 24/09/07 20:59

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אחמיניג'אהד שכח בשביל מה הוא מפתח את הגרעין, הוא שכח שאיים על ישראל (ל''ת)

    ועדיין מאיים., 24/09/07 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הפלסטינים לא משלמים את מחיר השואה מדינת ישראל שייכת ליהודים (ל''ת)

    אאאאאאא, 24/09/07 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נצר למשפחת הקופים ! אם הוא נשיא מותר להניח שהאבולוציה בטהרן מתעקבת (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 24/09/07 20:52

    הגב לתגובה זו

    • מתעכבת (ל''ת)

      צ, 25/09/07 07:29

      הגב לתגובה זו

      • כנראה גם בישראל האבולציה מתע'ק'בת

        קוף, 25/09/07 09:25

        מביך

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה לא התנקשו בו ???? (ל''ת)

    למה לא, 24/09/07 20:51

    הגב לתגובה זו

    • יש לי הרגשה שזה יקרה~~!!!

      אילן, 24/09/07 21:35

      ואם זה יקרה, מלחמת עולם.

      הגב לתגובה זו

      • הזדמנות של פעם בחיים לא תחזור שנית.... (ל''ת)

        אבנר, 24/09/07 23:20

        הגב לתגובה זו

    • כי הם אמריקאים ''נאורים''

      שמואל הנביא, 25/09/07 00:54

      בעלי אפס אחוז הבנה או אכפתיות לגבי המזרח התיכון.

      הגב לתגובה זו