• 31.

    זה נכון שמוציאים את הנהג האכזרי מחוץ לחוק?מישהו יודע?

    נבנבית, 24/09/07 13:35

    או שזו שמועה?

    אני לא מוכנה ששנה הבאה לפני יום כיפור יעשו רעש,ואז יום אחרי ישכחו מזה! יאללה להוציא חוק שיראה לדוסים מה זה!!!!!!!!!!!!

  • 30.

    מתעללים! די להתעללות בבעלי-חיים! (ל''ת)

    גיל, 24/09/07 10:43

  • 29.

    בושה וחרפה

    סנטה, 24/09/07 08:55

    באמת כל הכבוד לאגודת צער בעלי חיים שחושפת את הזוועות שמעוללים חלאות המין האנשוי.

  • 28.

    פשוט מזעזע!!!

    שבלונה, 24/09/07 08:18

    אפשר לעשות כפרות גם עם שטרות כסף. למה להמשיך עם המנהג הזה ולפגוע בבעל חי חסר ישע?

  • 27.

    יום כיפור לא עוזר. הרישעות נשארת. הכל חרטה. (ל''ת)

    שניצל, 24/09/07 08:08

  • 26.

    עשרות אלפים בי אדם מופקרים בכלוב בשדרות ולאף אחד לא איכפת! (ל''ת)

    זבוטינסקי, 24/09/07 08:02

  • 25.

    הרוע הנבזות הרשעות והאכזריות הופכות לבעיה חברתית קשה

    אבי, 24/09/07 07:31

    ראיתי כבר איך מתייחסים לאפרוחים כאשר מניחים אותם בשק זבל אחד על השני וכך הם חונקים אחד את השני בתוך השק. משהו קורה לנו כחברה, מי שכך מתאכזר לבעלי חיים ומגלה חוסר רגישות משווע כל כך, יגיע היום ויתאכזר כך בדיוק לבני אדם... מישהו לא מבין את זה? חינוך לאינטליגנציה רגשית עשוי לפתור הבעיה.

  • 24.

    ברבריות!!

    מנשה, 24/09/07 06:49

    מנהג ברברי ואכזרי, חסר לב ומגונה!
    יש להפסיק מיידית מעשים אלו אם בדרך חוקית, ע''י חקיקת חוק בנושא, או ע''י מרי אזרחי ומניעה פיזית, ע''י אזרחים טובים, את המעשים הנבזים.
    ושהעוסקים במלאכה רעה זו יהיו כפרתינו, אמן!!

  • 23.

    רוצחים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    יערה, 24/09/07 05:36

    עצוב ביותר לשמוע, שאפילו שאחרי שהטיחו את האשמות כלפי עריית חולון, לא התרנגולות הגוססות עמדו מול עינייהם אלא שלא נשארו כלובים בשטח, פשוט בושה, הם יצורים חיים כמונו, הם לא עשו כלום לאף אדם, אז בטח הם לא צריכים ''לצום'' ביום כיפור!!!!

  • 22.

    how cruel people can be

    ornit, 24/09/07 05:02

    poor ani,als stop this barberic custom give charity be good that is what G-D wants not to use them tro clean the sins

  • 21.

    ישנם אנשים..

    דיין אמת, 24/09/07 04:34

    שדתם מעבירה אותם על דעתם! -
    הלוואי שנפשותיהם יתגלגלו בתרנגול
    ובתרנגולת
    ושילדיהם. וניכדיהם . -יעשו עליהם ''כפרות''!!
    מחרידים -ולא חרדים!!

  • 20.

    תסתכלו בתמונות בשניצל הבא , בתיאבון (ל''ת)

    צמחוני גאה, 24/09/07 02:08

  • 19.

    תפסיקו עם פסטיבל הכפרות

    מוריד מסכות, 24/09/07 01:43

    ובמקום זה תתיחסו להשמדת רבבות אפרוחים זכרים בקיבוצים ובמושבים.

    והלובסטרים ממש לא נהנים להשלק במים רותחים בעודם חיים.

    נקודה למחשבה !

    • אין קשר.זה לא נעשה כמצווה (!)

      והתעלות רוחנית, 24/09/07 07:55

      העוול כלפי בעלי חיים קיים כל הזמן בהרבה וריאציות- אין להוסיף לו !
      יש לצמצם למינימום כל התעללות , גם בעולם לא צמחוני.

      תאר לך שהיו מציגים השלכת לובסטר לשמן רותח(שזה דוחה בכל מקרה) כמצווה!

    • ואומרים שהדתיים אכזריים

      מור, 24/09/07 08:55

      מה יותר גרוע מלהשליך יצור חי למים\\ שמן רותח?

  • 18.

    איזה התעללות פשוט לא יאומן...

    מישהו, 24/09/07 00:50

    חיות מסכנות ותמימות שלא עשו לנו שום דבר רע...
    כואב לראות את התעללות הזאת של בני האדם פשוט חבל שזה קורה למיליוני חיות ברחבי העולם.

  • 17.

    תדאגו לבני אדם לפני שאתם מדברים על חיות. (ל''ת)

    ליאת, 24/09/07 00:49

    • למה ? את הרי לא בן אדם (ל''ת)

      תיבת נח, 24/09/07 02:12

      • תזכורת

        ארז, 24/09/07 11:25

        כמו שנאמר ''וכי מותר האדם מין הבהמה, אין''
        ולא כמו שלרבים נח להגיד ''מותר האדם מין הבהמה''

        פירוש: החיות והצומח הם פרי יצירתו של בורא עולם בדיוק כמו האדם ולכן יש להתיחס בכבוד לכל יציר בריאה כאילו היו חלק מהבורא עצמו.

    • really

      ornit, 24/09/07 05:00

      they have sols just like you they bleed and hurt just like you where is your hurt

  • 16.

    זה אני,אני,אני.....

    ביבי, 24/09/07 00:47

    נתתי את הפקודה לפנות את העופות.

  • 15.

    בשביל מה העלינו את הערסים לארץ? (ל''ת)

    גיא, 24/09/07 00:12

    • בשביל שיצרחו בטוקבקים על כל מי שמתנגד לגזענות/התעללות/אלימות וכו' (ל''ת)

      באמת בשביל מה, 24/09/07 01:55

  • 14.

    במקום שבו מענים בעח''י - שם גם יענו בני אדם (ל''ת)

    אליה, 24/09/07 00:11

  • 13.

    כמה אכזריות קיימת ביום שכולו אמור להיות נקיון הנפש (ל''ת)

    יואב, 24/09/07 00:10

  • 12.

    מתייחסים ליצורים חיים כאל דומם . (ל''ת)

    יואב, 24/09/07 00:09

    • אתה צודק!

      צער בעלי חיים, 24/09/07 00:54

      פשוט כואב לראות את זה...
      בני האדם מתייחסים כאילו הם סתם חפצים דוממים שלא מרגישים כלום.
      כמה סבל החיות האלה עוברות..אני לא מדבר על התרנגולות, אני מדבר על רוב היצורים שעל כדור הארץ. פשוט בני האדם הורסים הכול!

  • 11.

    אני מודה לכם על הכתבה

    המן הרשע, 23/09/07 23:58

    עשיתם זאת יותר טוב ממני. אני לא הצלחתי לעורר שינאת יהודים נגד יהודים.

    • מה לעשות שיש יהודים רשעים בעולם.

      אבי, 24/09/07 00:43

      האם ליהודי מותר לפשוע, ולעשות מעשים שאין בהם שום חמלה, ושום רחמים, רק מפני שהוא יהודי.
      לפי הדעה שלך, התשובה היא כן.
      לפי הדעה של מרבית היהודים, התשובה היא לא!!!
      על פשעים משלמים. גם אם יהודי עשה אותם.

  • 10.

    כמה זבל אנושי חי ביננו,פשוט להישתגע!!!!! (ל''ת)

    אלעד, ראשל''צ, 23/09/07 23:34

    • כל כך צודק! הלב כל כך נחמץ! די עם האכזריות! (ל''ת)

      אמיר, 23/09/07 23:44

  • 9.

    הבה נודה על האמת

    ז, 23/09/07 23:16

    מנהג הכפרות הוא מנהג ברברי שמקורו פגאני. לפני מאות שנים איזה יהודי טיפש בתחפושת של איש דת החליט לאמץ את המנהג הברברי הזה, מאז ועד היום, כדרכם של חכמי הדת, הם יודעים רק להחמיר ולא להקל, ועקב כך המנהג הברברי הזה כבש לו מקום בקרבנו. נכון שיש רבנים שאומרים שביום בו אנו מבקשים על נפשותינו אין זה מן הראוי שנשפוך את דמם של יצורים אחרים, אלא שקולם כמעט ולא נשמע. אז מי בכל זאת דבק במנהג הברברי הזה? לטעמי כאלה שבינם ובין הנפש היהודית, שמטבעה הינה רחמנית, אין ולא כלום. לפני מספר שנים, בעת ביקור בכפר יווני פסטורלי, ראיתי טנדר שבתא המטען שלו היה מונח עור שנפשט מגדי שנשחט זמן קצר לפני כן. והאמת מעולם לא חשתי תחושה כזו של חילול הקודש כמו במעמד ההוא. לא היה נעים לראות ייצור שברא הבורא במצב המכוער הזה. לא היה בעור נוטף הדם שום כבוד לבורא, רק זלזול. אני מניח שיש יהודים דתיים שמרחיקים מעצמם כל רחמים כלפי בעלי חיים שכן בבית המקדש היו מעלים קורבנות. אז נכון, זה היה המנהג בבית המקדש, אבל יש הבדל בין קרבנות שהועלו על המזבח בבית המקדש, וקורבנות שהועלו על מזבח הגרגרנות שלנו בחצר האחורית של ביתנו. בקיצור - רצח בעלי חיים לצורך אכילתם הינו מנהג ברברי ואנטי דתי שכן אין בו כל כבוד לבריאה, אלא רק כבוד לגרגרנות שלנו.

    • קראי תגובה שלי למספר 7. (ל''ת)

      מיכל, 24/09/07 08:47

  • 8.

    מאסר עולם לכל פקיד ושוטר שסירב לאכוף את חוק צע''ח ולמנוע כפרות (ל''ת)

    מי מסכים?, 23/09/07 22:49

    • מסכים שצריך לשלוח אנשים כמוך לסיביר. (ל''ת)

      אני מסכים, 23/09/07 23:51

      • אנשים כמוני זה אנשים שמתנגדים להתעללות? (ל''ת)

        יש לך מראה?, 24/09/07 01:54

  • 7.

    דבר ראשון כראש ממשלה, הייתי מוציא את יום הכיפורים מחוץ לחוק.

    מישהו, 23/09/07 22:41

    כפרות מנהג ברברי, אכזרי, חולני, פרימיטיבי.
    מתאים ליהדות החרדית שנמצאת עדיין בימי הביניים, והיא רוצה להחזיר את כל מדינת ישראל לימי הביניים.

    • מה חמור מבין במרק ירקות? (ל''ת)

      הרשלה, 23/09/07 23:46

      • הרבה יותר אנושי מהחרדים, ומלא חמלה ורחמים מהחרדים. (ל''ת)

        עוד מישהו, 24/09/07 00:01

  • 6.

    בעל התרנגולות היה צריך ללכת לצום. (ל''ת)

    אתאיסט, 23/09/07 22:36

  • 5.

    לארגן תביעות ציבוריות נגד כל פגיעה בבעלי חיים!!! (ל''ת)

    איציק, 23/09/07 22:29

  • 4.

    קל למתוח ביקורת מהצד

    אלי, 23/09/07 22:21

    לא בידיוק כתוב מה אתה עשיתה !

  • 3.

    יש להעניש את העברין בכל חומרת הדין

    נאוה, 23/09/07 22:15

    למה החרדים הם חסינים בפני החוק?
    אם הם מתנהגים באכזריות כלפי בע''ח יש למצות איתם את הדין- בלי רחמנות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    עכשיו נראה איך המדינה תטפל במנוולים האלה.

    • בעניין התעללות בבעלי חיים

      אוהבת חיות, 24/09/07 11:07

      לא רק חרדים חסינים בפני החוק, אלא כל מי שמתעלל - במקרה הטוב (מבחינתנו) הוא מקבל עבודות שירות, במקרה הגרוע ביותר (גם מבחינתנו) הוא לא מקבל כלום. אני לא אוהבת חרדים, אבל במקרה זה כאמור, לא רק חרדים לא נענשים על מעשיהם המזוויעים אלא כל המפלצות דמויות האדם המתעללות בבעלי חיים.

  • 2.

    יש אנשים ששום כפרה כבר לא תעזור להם... (ל''ת)

    זוהר, 23/09/07 22:11

  • 1.

    אז אולי שגברת שיק תעשה משהו חוץ מלדווח? (ל''ת)

    שישוק, 23/09/07 17:58

    • What is your problem Mr. Premitive

      Arie Vinograd, 23/09/07 22:42

      Its look like you are living in the 12th century. How can you live with yourself