• 74.

    חזק ואמץ ! (ל''ת)

    , 09/11/15 00:46


    IP: 213.151.39.54דווח על תגובה זו

  • 73.

    כולם מבלבלים את המוח!!! המבט הנכון הוא הכולל: מגמות

    דניאל, 02/11/15 15:34

    צריכים להתבונן על מגמות: היום יותר ויותר אנשים חוזרים בתשובה, ולאט לאט פחות חוזרים בשאלה. (פעם היה רוב מובהק חילוני שממש ביטל את המיעוט הדתי והתביישו ללכת ברחוב עם כיפה (ולא היה מוסדות שדאגו (בתי החולים רק ל...) ועוד המון...) בקיצור מי שחושב שחילוניות זה ליברליזם זה שטויות-פשוט שיראה את ההיסטוריה הציונית או שיראה את היחס של חילוניים לחבר שמתחזק). מעט ידע על מה שהיה בתחילת הדרך של המדינה, מאנשים ולא מספרים וכתבות משוחדות ומניפולטיביות.
    2. בנוסף לחזור בשובה זה כמו 10000 פעמים לחזור בשאלה. זה תהליך של מאמץ של אמונה של הקרבה של התמודדות וחיפוש לא של התעלמות (לרוב החילונים לא שואלים-כי אין למה:הכל ספק אחד גדול).

    IP: 192.115.90.154

  • 72.

    כולם מבלבלים את המוח!!! (ל''ת)

    דניאל, 02/11/15 15:26


    IP: 192.115.90.154דווח על תגובה זו

  • 71.

    ברי זה ברוריה

    דודה די, 15/12/13 08:55

    קוראים לברי סימון ברוריה לא ברכה .....

    IP: 194.114.146.227דווח על תגובה זו

  • 70.

    תגובה לטוענים שיש יותר חוזרים בשאלה

    , 14/07/13 11:26

    ב"ה

    ראשית זה כלל לא מדויק בכלל.
    שנית, בין החוזרים בתשובה לא מעט אנשי מדע ואנשים משכילים ביותר, מה שאין ממש בכיוון ההפוך.

    IP: 84.228.31.234דווח על תגובה זו

  • 69.

    גמעתי את מקימי בלגימה אחת ארוכה

    דליה גנזל, 22/12/07 13:10

    גמעתי את מקימי בלגימה אחת ארוכה ונהניתי .... השאלה ממה...?

    מהכתיבה הקולחת ... מהפשטות, מהאותנטיות, מהנושא שכל כך מעסיק אותי ... ומהאומץ והדרך שנועה ירון ובעלה עשו כשאני עדיין כאן ... חושבת ולא מעיזה ....

    IP: 77.125.166.125דווח על תגובה זו

  • 68.

    הכל הבל הבלים !!!!

    קובי, 06/10/07 09:50

    עד שנינט לא תחזור בתשובה, אין אלוהים!
    חבל על הויכוח.

    IP: 84.228.114.110דווח על תגובה זו

  • 67.

    האמת הופתעתי

    מוניק, 05/10/07 01:49

    הופתעתי לגלות כי סיון רהב מאיר נמנית בין החוזרים בתשובה, נראית דתית מבטן ומלידה.

    IP: 84.109.88.93דווח על תגובה זו

  • 66.

    איך שכחתם את שמוליק תמיר?

    אבנר, 01/10/07 16:26

    מהלוחמים הגדולים של צה''ל
    בנו של תא''ל מוטקה תמיר
    איש הצפרדע שעזב את ההבלים לטובת הכולל הליטאי???

    IP: 89.1.191.184דווח על תגובה זו

  • 65.

    אהבתי! (ל''ת)

    נדב, 01/10/07 16:00


    IP: 132.70.193.48דווח על תגובה זו

  • 64.

    בחירות מצוינות, כתבה טובה מאוד. (ל''ת)

    אסופית, 30/09/07 11:56


    IP: 192.115.103.5דווח על תגובה זו

  • 63.

    יש הרבה יותר דתל''שים מאשר חוזרים בתשובה

    דתל''ש, 30/09/07 06:51

    משום מה החזרה בתשובה מושכת הרבה יותר תשומת לב מאשר המגמה ההפוכה-ההתחלנות של צעירים וצעירות שנולדו והתחנכו בחברה הדתית. מדובר בתופעה גורפת-מדברים על בין 25 ל-30 אחוז מהצעירים בציבור הדתי.

    IP: 82.166.141.159דווח על תגובה זו

    • אבל (ל-63) יש הבדל גדול

      לירון, 09/10/07 21:44

      העיקר ביהדות היא תמיד האיכות לא הכמות (''לא מרובכם''). חוץ מזה החוזרים בשאלה אנונימיים
      לא פגשתי חוזרים בשאלה מפורסמים.
      בתקווה שעוד תשוב לדרך הנכונה.

      IP: 80.178.182.205 דווח על תגובה זו

    • תגובה

      צ, 04/08/09 17:48

      רק אצל הדת''ל ככה ,אצל החרדים גם יש, אבל הרבה פחות

      IP: 77.125.162.102 דווח על תגובה זו

  • 62.

    מהמחלה הזאת סובלים שלושה אחוז מהאוכלוסיה בעולם

    בג, 30/09/07 05:15

    Obsessions Concerning Religion also known as Scrupulosity.
    This will result in excessive worry of:
    • Having blasphemous thoughts or saying bad things.?
    • The fear of being punished for these Thoughts.?
    • Concern with religious beliefs.?
    • Repeating and getting stuck on religious images and/or thoughts.

    Religious Compulsions.
    • Mental rituals, such as reciting silent prayers in an effort to make a bad thought go away.

    IP: 96.232.207.113דווח על תגובה זו

  • 61.

    היהדות היא הדת היחידה שיכולה להוכיח לוגית שיש בורא לעולם ושתורת יש

    רונן, 29/09/07 23:26

    היהדות היא הדת היחידה בעולם שיכולה להוכיח לוגית שיש בורא לעולם ושתורת ישראל ניתנה על ידו

    IP: 82.166.245.242דווח על תגובה זו

    • הצחקתני! אתה מוכן להדגים, או רק לקשקש כמו תוכי אחר רבנים?

      הוכחה מבוססת על, 01/10/07 21:06

      לא השארות!
      באותו אופן לוגי הנצרות מוכיחה שישו היה המשיח, נולד לבתולה, והיה בן האלוהים, והאלוהים עצמו.
      ובאותו אופן לוגי האיסלם מוכיחה שהיהודים והנוצרים שקרנים ורמאים ורק מוחמד הנביא ידע את האמת.
      ובאותו אופן לוגי בודהיזם מוכיח שבעצם אין כזה דבר ''אמת''.

      IP: 74.12.97.194 דווח על תגובה זו

      • כן! יש עובדות! - רק אין לאנשים אומץ לבדוק ...

        נורית, 29/01/09 10:02

        פעם שמת לב האם המדע באמת מבוסס על עובדות ....
        אם רק תבדקו ברצינות (על מנת לברר את האמת ...) תווכחו לדעת כמה קדומה, אמתית ואבסלוטית התורה.
        רציניים בלבד יכולים לקרא את הספר ''המהפך'' - רק כהתחלה ...
        ואחר כך שיבוא לדבר בכזה ביטחון טיפשי על עובדות ....

        IP: 87.68.109.232 דווח על תגובה זו

      • תקראו

        יהודי מאמין, 27/04/09 14:45

        רק שאצל הנצרות ואצל האיסלאם הכול לקוח מהיהדות אז תפסיקו להיות טמבלים יהודים יקרים יש אלוקים ובורא עולם והוא אוהב את עם ישראל ישו היה משיח של עצמו ומוחמד היה אנאלפבית שהיה צריך יהודי דובר ערבית שיכתוב לו את הקוראן ואז להרוג אותו . משהקיבל את התור במעמד הר סיני 200 מיליון איש או פחות נכחו 3 מיליון יהודים 600 אלף נפשות בני 20-60 עד היום הר סיני שחור מהאש הוכחות מהשטח מי שרוצה יכול לבדוק ביוטיוב איפה נמצא הר סיני והיכן חצו ישוהל את ים סוף הוכחות מהשטח מדעית ! יש בורא ה' אחד ושמו אחד ! אנחנו נזכה למעמד יותר גדול מסיני רק תחזרו בתשובה העולם עומד להחרב בשנה הקרובה עד 2013 עובדות !!!!!

        IP: 81.98.179.49 דווח על תגובה זו

      • האמונה היהודית מבוססת עובדות:

        דוד, 19/05/09 15:54

        דבר ראשון הנצרות והאיסלם לא מוכיחות כלום, מלכתחילה הם מבססות את האמונה שלהם על רגש ולא על שכל ולוגיקה, ואם אתה לא מודע לכך סימן שמעולם לא ראית דיון בין כומר [או קאדי] לרב...

        דבר שני לגבי הלוגיקה: לוגיקה היא למעשה תורת ההגיון, והמדע עושה בה שימוש נרחב (לדוגמה בשאלת גיל העולם והיקום, ולמעשה בכל תיאוריה מדעית המוכרת לנו). בלי הלוגיקה לא ניתן להסיק שום מסקנה כלפי המציאות. ההגיון מהווה את הדרך היחידה להסיק מסקנות בתחום במדע.
        בטענה זו שלך, אתה מנסה למעשה לטשטש את הנושא, לסווג אותו כבלתי רלוונטי, כנראה כי אתה חש שידך על התחתונה בכל הנוגע לטענות לוגיות לקיום בורא. בלית-ברירה אתה נאלץ לסלף נתונים, ואפילו כאלו העומדים ביסודו ובסיסו של כל מדע.

        ובהתאם לדברים אלה - לעולם לא יכולה להיות קושיא על האמונה בדבר מודל האלוקות [דהיינו אלוקים], מכיוון שהאמונה שלנו נסמכת על הגיונות פרקטיים שמחויבים מתוך המציאות וההיסטוריה, וכדלהלן:

        1) לכל נברא יש בורא, לכל סדר יש מסדר, לכל מתוכנת יש מתכנת.

        ובדיוק כמו שאתה מבין רציונאלית שהמשקפים שעל חוטמך לא נצרו מתוך האוויר, אלא יש להם יוצר, ואין לך בדבר שום ספק, ואפילו אם לעולם לא ראית את יוצר המשקפים שלך או את פס היצור עליו נוצרו, כך את מבין את שלמוח שלך [שהוא מתוחכם פי מיליארדים] יש מתכנת ויוצר - וזה פשוט.

        2) מפגש בלתי אמצעי עם האלוקים לעיני מיליונים במעמד הר סיני, מציאות היסטורית שעוברת מאב לבן ומדור לדור, ואפילו הנוצרים והמוסלמים [להבדיל בין הטמא לטהור] מודים בה - הווי אומר רובה של אוכלוסיית העולם עד היום מקבלת את מעמד זה ללא עוררין.

        ואם תבוא ותטען - אני לא מאמין שהם הגיעו למעלות שהאלוקים נגלה להם?
        חובת ההוכחה תהיה מוטלת עליך להוכיח שהם אכן לא ראו, מכיוון שאם יש מיליונים של עדים שאומרים ומעידים - בטוח ראינו! יש לזה הרבה כוח.
        תחשוב ש''עד מדינה'' אחד יכול להפיל אמפריית פשע בעדות, מיליונים של עדים וודאי נאמנים עלינו, מה גם שמדובר באבותינו שיש חזקה שאומרים את האמת.

        3) למעלה מ-1000 שנים של נבואה בה האלוקים התגלה לאדם, וגילה לו נבואות אלוקיות ששום אדם לא יכול היה לדעת, ועמדו נגד ההגיון, ורבים מנבואות אלו התגשמו במלואם, וכפי שמוכיח עדי כהן בספרו ''אנחנו לא לבד'' - עיין שם באורך.

        חבל שאתה זורק ביטוים לאוויר שאין להם שום אחיזה במציאות, וכל מטרתם היא נטו להכעיס!!

        IP: 89.138.114.64 דווח על תגובה זו

  • 60.

    יישר כח על הפרויקט המוצלח!!!! (ל''ת)

    ח.חגי, 29/09/07 19:57


    IP: 87.68.17.247דווח על תגובה זו

  • 59.

    מה עם תמונה של ברי סימון? (ל''ת)

    גם לדתי יש עין, 29/09/07 01:28


    IP: 71.204.43.62דווח על תגובה זו

  • 58.

    מתדרדרים אלה בניגוד לישראל סגל זצ''ל אשר באומץ השתחרר מכבלי הדת

    כבלי הדת, 28/09/07 09:06

    לעולם של חופש אנשים אלה עשו את הדרך למטה למיכלאות החושך,הבערות,הדיקלומים והמנטרות השחוקות,הפיגור והנחשלות.אין כמו בורות כדי לשמור את העדר במיכלאות ומה יותר טוב מאשר ללמוד רק תורה ואת הבלי הגמרא.

    IP: 217.132.100.58דווח על תגובה זו

    • ישראל סגל אחד שווה את כולם מהרבה בחינות אז כנראה הם לא אבידה לעולם

      שווה את כולם, 28/09/07 09:28

      הלא דתי.

      IP: 217.132.100.58 דווח על תגובה זו

      • רחמנות על מה שסגל עובר עכשיו למעלה

        נועה, 28/09/07 15:47

        כואב הלב על סאת היסורים שמצפה לו למעלה אחרי כל הרשעות שהוא הקיז כאן

        IP: 192.118.36.34 דווח על תגובה זו

        • עד כמה שידוע לי הוא לא למעלה הוא חזר מהיכן שבא לאדמה

          דש, 28/09/07 23:54

          ומי שמתיסר זוהי את ידידתי הכסילה בצרות מוחין והפחדה ממה שהמוות טומן בחובו
          החיים זה חיבור בין שני אפסים כלום לפני שנולדים וכלום אחרי שמתים ואת השטות באמצא אפשר לקחת בבדיחות דעת גם בלי סמרטוט על הראש וקורה לפני העינים

          IP: 96.232.207.113 דווח על תגובה זו

          • אנשים לא מבינים מה זה אור

            לא ברסלברית ולא, 31/10/07 22:11

            הם חושבים שהפנסי רחוב באמצע הלילה מאירים להם מספיק ולא מבינים שזה אפילו לא שמינית שבשמינית מהאור המקורי.
            רחמנות, אין מה לעשות, על כאלה אנשים אני פשוט מתפללת לאלוקים שיוציא אותם מהמערה ויעזור להם להתרגל לאור החזק של השמש שלא יסנוור אותם יותר מידי... ועל אחת כמה וכמה האור העליון שאף אדם לא יכול להשיג.

            IP: 80.178.15.249 דווח על תגובה זו

            • חזק!!! - אשרנו שזכינו להבין מה זה אור ... (ל''ת)

              נורית, 29/01/09 10:19


              IP: 87.68.109.232 דווח על תגובה זו

          • 1

            יצחק קוק, 04/08/09 18:00

            אני לא מבין, בדקת בעומק את הנושא ,קראת פעם בספרים שטוענים שכן יש עולם הבא? למדת פעם קבלה, וחסידות שמרחיבים מאוד בנושא זה? ואם לא מי אתה שתדבר ,כלומניק! מי אתה שתעיז בשאט נפש לחלוק על האר''י,הרמב''ם,אביי,רב,רבי שמעון, רבי עקיבא ,הלל הזקן ,דוד המלך,יהושע בן נון,משה רבינו ,שלושת האבות ,שם,שת,אדם הראשן!ועוד בלי סוף! ובפרט שכלל לא טרחת לברר את האמת ולא עיינת כלל בספריהם, הרי כל מעיין בחכמת הקבלה בהבנה אמיתית מבין שזה אמת, וגם אם אתה חושב שניסית להבינם ולא הצלחת ,תדע לך שיש לך מוח מוגבל ,אז גם אם אתה חולק תדבר בנימוס ואל תהיה בטוח שאתה צודק!

            IP: 77.125.162.102 דווח על תגובה זו

    • מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד

      ישראל סגל, 17/11/07 21:25

      מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד

      IP: 80.230.245.123 דווח על תגובה זו

    • תגובה להערה 58(הערה בלי טעם)

      123, 04/08/09 17:54

      מי זה שמברבר את השכל,וחוץ מזה הדוגמא שאתה מביא ישראל סגל, תעיין בבקשה בויקפדיה ''ישראל סגל'' בקשורים למטה בשם שאול שיף בנושא ''החברותא הסודית של ישראל שנתגלתה לאחר מיתתו'', מעיתון הצופה! ותראה מה הוא בעצמו אמר על החזרה בשאלה שלו, והוא העד הכי גדול שיכול להיות

      IP: 77.125.162.102 דווח על תגובה זו

    • ההסרה מ"כבלי הדת" רק מביאה לתרבות חולנית

      , 14/07/13 11:24

      ב"ה

      התרבות החילונית הביאה רק הרבה יותר חובר מוסריות ודברים אנטי-מוסריים ומגעילים ובהם דיבור מלוכלך ומגעיל, התייחסות לנשים כמו אל חפץ מיני כמו כינו על בסיס הכינוי העממי לאבר הנשים הרגיש (מערבית) ובפרסומות תועבה וסרטי תועבה ותוכניות תועבה ומקומות תועבה ואתרי תועבה שכולם נוצרו ע"י חילונים, וכן השריקות לנשים כמו לכלבים זה גם בא רק מהתרבות החילונית החולנית.

      כשם שהבית מעיד על הבנאי שבנה אותו, הדלת מודיעה על הנגר שיצר אותה, והבגד מעיד על החייט שתפר אותו, כך העולם מודיע על על הקב"ה שהוא בראו!
      המדע יותר יותר מתקדם לאמונv בבורא עולם ושהעולם נברא יש מאין: http://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=5439
      http://www.daat.ac.il/daat/kitveyet/niv/stirot-2.htm

      בגמרא ידיעות מדעיות שהקדימו בהרבה את זמנן. ראה בקישור הבא בחלקו האחרון: http://www.hidabroot.org/ARDetail.asp?BlogID=111381
      היו דברים שונים שחכמי ישראל סמכו בהן על חכמי אומות העולם וזה יכולות היו להיול טעיות שונות, אך זה לא נובע מהתורה אלא מכך שסמכו בדברים אלו על חכמי אומות העולם.

      IP: 84.228.31.234 דווח על תגובה זו

  • 57.

    האתר משתבח כיין ,תענוג , חזק חזק ונתחזק (ל''ת)

    ברכות וצל''ש, 27/09/07 23:42


    IP: 83.130.141.57דווח על תגובה זו

  • 56.

    ב כ ל ה ז מ נ י ם??

    נו, 27/09/07 22:52

    איפה ריש לקיש, רבי עקיבא,ר' אלעזר בן דורדיא,דוד המלך וכו'

    עוד רשימה שלוליתית וצהבהבה עם אותם נרקיסי ביצות,

    IP: 84.228.137.239דווח על תגובה זו

    • מ

      יצחק כב, 04/08/09 18:03

      דוד המלך, א''ז נכון!

      IP: 77.125.162.102 דווח על תגובה זו

  • 55.

    הרב חיים דרוקמן

    אבי, 27/09/07 08:30

    גם אותו הוסיפו לרשימה. בנעוריו בגבעתיים חזר בתשובה למגינת הוריו.

    IP: 89.138.198.39דווח על תגובה זו

  • 54.

    הדת היה תעשיה משגשגת ואנחנו תמיד שמחים על כל קלינט (ל''ת)

    גנן, 26/09/07 19:55


    IP: 96.232.207.113דווח על תגובה זו

  • 53.

    חבל שאינכם מפרסמים חוות דעת של פסיכיטור על התופעה של חזרה בתשובה (ל''ת)

    דש, 26/09/07 19:37


    IP: 96.232.207.113דווח על תגובה זו

    • קריינא דאיגרתא להוי פרוונקא

      התרגום, 27/09/07 23:59

      קורא האיגרת יהיה השליח. כלאמר, המציע מוזמן ליטול את היוזמה.

      IP: 79.179.126.113 דווח על תגובה זו

  • 52.

    באתרנו תוכלו לקרוא על ההלכה וההשפעות על הניתפסים ברישתם

    דעת אמת הכנסו, 26/09/07 19:07

    של המיסיונרים הפועלים ללא לאות בעזרת מימון נדיב ממדינת ישראל כדי ללכוד נפשות טועות.

    IP: 79.178.2.82דווח על תגובה זו

  • 51.

    אכן, המשפיעים. בכל הזמנים. כולם!

    אחד, 26/09/07 14:44

    ברור. ברי סימון השפיעה יותר מאלעזר בן דורדיא.
    אורי רווח השפיע יותר מרבי עקיבא.
    עירית שלג חשובה ומשפיעה יותר מדוד המלך
    בניזרי משפיע יותר, בכל יום (!!!), מריש לקיש.

    הכותרת שלכם מאופיינת באנדרסטייטמנט כמעט מוגזם... אני הייתי מוצא דרך להכניס לכותרת גם את העובדה שחזב''תיותם של אנשים אלה חשובה יותר להיסטוריה היהודית מהקמת המדינה, ולכלל אנושית - יותר מנפילת הגוש הסובייטי, וכמעט יותר אפילו משתי מלחמות העולם.
    כך היה נעשה צדק היסטורי עם יהודה ברקן

    אפשר לחשוב שרזי ברקאי עובד בnrg.

    ''הו, כותרת. תנן לי כותרת!''

    IP: 89.0.31.13דווח על תגובה זו

    • אתה גדול ידידי ההשפעה מורגשת רק בסימטאות של הגטו (ל''ת)

      מלכה, 26/09/07 18:22


      IP: 96.232.30.33 דווח על תגובה זו

    • קודם כל דוד המלך לא חזר בתשובה

      אבי, 20/06/12 00:02

      הוא בנו של ישי שהיה מגדולי דורו כידוע.
      דבר שני מה הקשר של כל מי שהזכרת לכתבה כתבו עליהם בזמנם מה זה משנה את מי מענין (במדור יהדות של ווינט) רבי עקיבא והשאר. כותבים דברים מענינים. כדאי שתדע.
      דרך אגב כל מי שהזכרת לא נקרא שחזר ממש בתשובה אלא הם היו ''עמי הארץ'' שלא ידעו כלום מתורה אבל קיימו את המצוות באופן שטחי. תבדוק.

      IP: 95.35.219.149 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אני אישית חושבת שהחזרה בתשובה

    אסתר, 26/09/07 14:12

    היא צביעות אבל אני מאמינה בחופש לכן כל אחד באמונתו יחיה .כל זמן שאין כפיה דתית (לא שהם לא מנסים) הכל בסדר.

    IP: 89.138.17.159דווח על תגובה זו

    • והאי חזרה בתשובה בלי לבדוק אותה בכלל היא לא צביעות?

      חלקה לגמרי, 31/10/07 22:20

      זאת לא שאלה רטורית. מציק לי שתמיד אומרים את זה אותם אנשים שאפילו לא יודעים מה זה לחזור בתשובה ומה זה להיות עובד השם. דבר שני, במקור, המשפט שכולם מצטטים כ-''איש באמונתו יחיה'' הוא בכלל ''צדיק באמונתו יחיה'' יש שבעים פנים לתורה כלומר שבעים אפשרויות לפרש ולתרגם את התורה (כמובן כל עוד זה לא מסלף את הכתוב ולא כופר בקב''ה) וכל עוד אתה צדיק, כלומר- הולך בדרך ה' אז- באמונתו יחיה- על פי הדרך שהוא בחר לעבודת ה'.
      דבר שלישי- בענין הכפיה, חוץ מענין החזיר,פסח והשבת- שהם כאילו כפיה דתית, (רק חבל שאפילו לא טורחים לאכוף את החוק, כרגיל במדינתינו הקטנטונת) אני רואה יותר ויותר כפיה חילונית מצד מי ששולט במדינה הזו. הדתיים עוד פוחדים להרים את הראש בשביל שתהיה כפיה דתית. ואל תתנו לי דוגמאות על חרדים, נו באמת, כמה מכם באמת חייבים לעבור בשבת בככר השבת או בבר אילן או בבני ברק עם מכונית? תעשו לי טובה ותפקחו את העיניים!

      IP: 80.178.15.249 דווח על תגובה זו

      • 1

        חמ, 04/08/09 18:04

        צודק 100 אחוז

        IP: 77.125.162.102 דווח על תגובה זו

  • 49.

    כולנו חוזרים בתשובה.. (ל''ת)

    ארז, 26/09/07 13:26


    IP: 82.166.212.54דווח על תגובה זו

  • 48.

    שכחתם אותי!

    רומן קונצמן, 26/09/07 09:36

    הייתי הסולן של להקת הפלטינה והמשכתי לרגש את המאזינים בג'ז הכי עדכני ומשובח גם עם כיפה שחורה לראשי.
    אני בטוח שחוה אלברשטיין וארלה' קמינסקי ואלונה טוראל ואריק אינשטיין ועוד אלפי שוחרי מוזיקה איכותית מתגעגעים אלי.
    מי ששכח יוכל להתעדכן כאן.
    http://mooma.keshet-tv.com/Biography.asp?ArtistId=8150

    IP: 82.81.243.175דווח על תגובה זו

  • 47.

    לאביתר בנאי 3 ילדים

    אסופית, 26/09/07 01:18

    ככל הידוע לי.

    IP: 192.115.103.26דווח על תגובה זו

  • 46.

    מה עם הבסיסט של ד''ר קספר?

    ג'נט, 26/09/07 00:30

    מה עם האמרגן של משינה/זקני צפת? פיספסתם את כל הסצינה סביב קהילת החוזרים בתשובה של בראשות הרב אפרים אוירבעך בת''א. יש שם טיפוסים אחד אחד.
    ואיך העזתם לא לכלול את עדי רן?! רשימה מפוספסת.

    IP: 89.139.203.103דווח על תגובה זו

    • באמת איך העזתם?

      טובל ושרץ, 26/09/07 08:37

      שלא להזכיר את הבן דוד של העוזרת של הקלחדן של זהבה בן?
      ואת חברתו לשעבר של הירקן שהדוד של רוני סופר סטר נוהג לקנות ממנו.
      אלו באמת האושיות של החברה החילונית שחזרו בתשובה ואתם לא מזכירים אותם.
      בושה

      IP: 82.166.222.83 דווח על תגובה זו

  • 45.

    גוטה! גוווווטה!!! גווווווווווווווווווווטהההההההההה!!! (ל''ת)

    דווידק'ה, 25/09/07 22:12


    IP: 82.166.62.201דווח על תגובה זו

  • 44.

    shai agnon was not rel' 2 years

    gal oren, 25/09/07 18:54

    from his life ( to 2)

    IP: 84.229.56.105דווח על תגובה זו

  • 43.

    לאביתר

    אורנה, 25/09/07 18:46

    בנאי
    המדהים
    יש גם ילדה.

    IP: 84.229.222.34דווח על תגובה זו

  • 42.

    אי שפיות בלתי זמנית

    הדת אופיום לעם, 25/09/07 18:42

    רוב הרשימה (למעט חריגים אפסיים) כוללת אינשים פסיכוטים, בלתי יציבים מרגע הולדתם, רבים מהם אומנים שהחלו בחשיש ואופיום ממשיים ועברו לאופיום וירטואלי. אנשים רפי שכל וחסרי חוט שידרה, איש מהם אינו בעל שאר רוח ומנת משכל נדירה. לחלקם ''עזרו'' מיסיונרים דמגוגים מקצועיים שמצאו את החלשלושים האלה נוחים למניפולציות ושטיפת מוח.
    לא סביר שאדם שכלתני שדעותיו מוצקות ומוחו אנליטי ובלתי משוחד, יבחר בנהירה אחרי אלילים וירטואלים
    ויצטרף לעדר הכבשים החד מימדי המסומם לחלוטין מדת והממסד שמפעיל את כל ההצגה הזאת .

    IP: 89.139.133.51דווח על תגובה זו

    • לא הודיעו לך שסגרו את רוסיה?

      שמואל, 25/09/07 19:03

      הסיסמאות הללו היו הדגל של גדול הרוצחים עלי אדמות - סטאלין.

      אתה עדין מחזיק בדעותיו?

      הוא כבר פאסה!! מזמן מזמן!!

      חביבי העולם התקדם!!

      IP: 213.151.61.192 דווח על תגובה זו

      • שמיטה והר סיני

        הדת אופיום לעם, 25/09/07 20:01

        אני הזכרתי את סטאלין? ודרך האימה ''הדת אופיום להמנונים'' מייחסים למרקס היהודי דוקא.
        מה לעשות וזאת אימרה אלמותית ולראיה ראה את המוסלמים המטורפים, את החרדים הפנאטים, את הנוצרים בדרום ארה''ב. הדת מביאה לאסונות הגדולים ביותר בעולם ואי לכך אין סם חזק ממנה.
        העולם אכן מתקדם, אך הדתות נותרו אלפי שנה אחורה.
        אני דוקא חי עכשיו והיום.

        IP: 89.139.133.51 דווח על תגובה זו

        • סטאלין ממשיך דרכו של מארקס היה דתי?

          רצח מליונים, 25/09/07 21:39

          מתי הדתיים רצחו מישהוא?

          טפל בסרחון העולה מהחינוך הדפוק שלכם סכינים בכל בית ספר
          הדתיים הם הבעייה??????

          IP: 82.81.166.100 דווח על תגובה זו

          • מתי הדתיים רצחו מישהו?????

            הדת אופיום לעם, 25/09/07 23:40

            הצחקת לי את התחת. מאז ימי קדם דתיים רוצחים דתיים מסוג אחר עד עצם היום הזה, כולל פיגוע התאומים, כולל שהידים, וכולל כמובן יגאל אמיר ולפניו עוד כמה פנאטים גמו ד''ר גולדשטיין וכו'.
            אבל אתה צודק, אלה לא דתיים, אלה מסוממי אמונה עיוורת.

            IP: 89.139.133.51 דווח על תגובה זו

            • How can you compare murder bishat nefesh, to stopping a (ל''ת)

              RODEF, 31/10/07 01:19


              IP: 172.167.198.132 דווח על תגובה זו

    • תגובהל43 שסובלת מאי שפיות תמחדית

      רון, 25/09/07 19:24

      יהודים של פעם לא היו זקוקים לסמים הרקינות החילונית היא זו שמביאה לסמים זנות ואלימות תסתכלי על עצמכם איך אתם מתלבשים ומתנהגים כמו חבורת חיות מסוממות שנוהרים כמו עדר עיוור אחרי אופנה וחקים את האמרקאים אז במקומך הייתי סותם את הפה כנראה שככל כך התבהמת שאיבדת כל זיק ליהדות

      IP: 212.199.236.254 דווח על תגובה זו

      • אתה כותב כנראה בהשפעת סמים

        הדת אופיום לעם, 25/09/07 20:11

        הכתיבה שלך מתחת לכל ביקורת, מלאה שגיאות כתיב ותחביר, ממש בהמית.
        אני אכן אין לי כל זיקה ליהדות ואני איש העולם הגדול, קוסמופוליט אטאיסט. לגבי ההתבהמות טול קורה מעיניך. כתיבתך הבוטה וגסת הרוח מצביעה במפורש מי מאיתנו כאן הבהמה. מי שמוכנים להאמין בהמצאות אנושיות של אלילים ולנהור כעדר אחרי גחמות הרבנים על פסקי ההלכה ההזויים שלהם , הוא אכן איבד צלם אנוש והוא רובוט ממלא פקודות , גם המטורפות ביותר ובכך מסכן את שלום העולם כולו (ע''ע אל-קעידה, חמאס,מסעות הצלב, השמדת העמלקים ועוד).
        מוווווווווווווו

        IP: 89.139.133.51 דווח על תגובה זו

        • ל-42

          דודי, 30/09/07 20:52

          יכול להיות שאיבדת את אמונתך משום שהוריך לא חנכו אותך בדרך דתית עובדה שמדענים חקרו והגיעו למסקנה ש-60 אחוז יש אלוהים ו40 אחוז שאין הם אנשים יותר מלומדים ממך ואתה לא יכול להגיד שהם טיפשים לך תכין שיעורי בית לפני שאתה חופר

          IP: 84.94.100.184 דווח על תגובה זו

    • היטבת לכתוב

      מישהו שפוי, 29/09/07 21:55

      מדובר ברשימה של אנשים חלשים, שנכנעו להזייה הקולקטיבית הנקראת ''דת'', שאינה שונה באף אלמנט מעבודת אלילים, אשר לה הם כביכול מתנגדים.

      IP: 84.108.140.79 דווח על תגובה זו

      • 1

        משה נעמן, 04/08/09 18:07

        את יודעת ובקיאה בנושאים אלו שאת כותבת קראת פעם על יהדות???חוצפה לדבר כשלא יודעים( וזה גם כולל כשחושבים שיודעים)!

        IP: 77.125.162.102 דווח על תגובה זו

    • כשתתבגר ותירגע

      אחד, 17/11/07 21:43

      נוכל לשאול אותך מדוע אתה עוקב באובססיביות, כמעט בחרדה, אחרי עניין התשובה.

      IP: 80.230.245.123 דווח על תגובה זו

    • 1

      קר, 04/08/09 18:06

      והחוזרים בשאלה, על מי מדובר ?אנשים ממשפחות הרוסות שרובם ממש הוצרך פסיכולוג עוד לפני שחזר בשאלה!

      IP: 77.125.162.102 דווח על תגובה זו

  • 41.

    רשימה של כל מיני כלומניקים, שאם לא היו חשובים בעולם החילוני

    לא מפורסתם, 25/09/07 18:36

    לא היו נזכרים בכלל.
    עירית שלג? חנן לדרמן (זה ממציא הלדרמן?) נועה ירון?
    זו הרשימה של חוזרים בתשובה משפיעים? מה יש כאן? שחקן ושחקנית, רקדנית בטן, שדרנית רדיו טלוויזיה. זה מה שמצאתם? הלוא לאנשים האלו אין שום השפעה! הם לא עשו שום דבר חשוב. הם סתם ''סלבריטי'' חילוניים שהעדיפו לעשות תשובה. איזו ''השפעה'' יש להם בעולם הדת?
    רשימה של לאכלומניקים שמעשיהם לא נחשבים (ועם שטיינזלץ, רונצקי ואיתם הסליחה. כל השאר סתם מפורסתמים)

    IP: 62.128.48.66דווח על תגובה זו

    • שמירת הלשון!

      אני, 25/09/07 19:34

      ב''ה
      ראוי וגם רצוי להיות זהיר בדבריך!
      יש ללמד זכות על כל אחד ואחת מבני ובנות ישראל היקרים ובפרט על אלו שבחרו להתמודד ולחזור בתשובה למרות חוסר הפירגון מצד המקום שממנו צמחו. שתהיה לך גמר חתימה טובה בכל אופן...

      IP: 84.228.250.95 דווח על תגובה זו

      • אין לי טענות לאנשים, רק לכותבים באתר

        אני, 25/09/07 19:43

        כל אדם זכאי לעשות את המסע שהוא עושה. כל אדם צריך לחפש את החיים המתאימים לו ביותר. אשמים הכותבים באתר שקרעו את האנשים מחייהם ונתנו להם תואר ''החוזרים בתשובה המשפיעים ביותר''. הרי אותם אנשים לא השפיעו בכלום, לא על העולם החילוני ולא על העולם הדתי (למעט אותם שהתנצלתי בפניהם.) הם זכאים לחיים טובים ושלמים, אבל הם לא משפיעים כהוא-זה, וחבל שהוזכרו ככאלו.
        שנה טובה ופתק טוב גם לך

        IP: 62.128.48.66 דווח על תגובה זו

    • 1

      גד קאר, 04/08/09 18:09

      תשובה: הכונה היא משפיעים בחזרתם בתשובה שרואים איך אנשים שהיו אליל בעולם החילון איך הם נראים היום!

      IP: 77.125.162.102 דווח על תגובה זו

  • 40.

    אשריכם. מאחלת לכולם לחזור בתשובה

    חוזרת בתשובה, 25/09/07 18:35

    ב''ה

    לכל המגיבים - זו אמת. אמת. אמת.

    מאחלת לכם שתזכו להבין את זה.

    תקבלו או לא - גם אני אשת מדע - וכן - מבחינה לוגית מתמטית - אין עוד מלבדו!
    תעיזו להעמיק ותגלו.

    כנסו לאתר ''הידברות'' - למי שאינו מפחד מהאמת.

    IP: 84.228.87.168דווח על תגובה זו

    • קשקוש לא רציונלי

      יודע אמת, 26/09/07 12:24

      את אשת מדע כמו שאני תרנגול סיני. אין צורך להעמיק כדי לגלות שרוב מוחלט של החוזרים בתשובה הם אנשים מבולבלים, אחרי טראומה נפשית שאם היו הולכים לפסיכולוג - לא היו חוזרים בתשובה.

      ''האמת'' שלך היא אחד הבלופים הגדולים ביותר בהיסטוריה. עובדה - הוא מחזיק מעמד אלפי שנים.

      IP: 89.139.180.188 דווח על תגובה זו

      • טיפש/ה פחדן/ית צר/ת אופקים! (ל''ת)

        נורית, 29/01/09 10:24


        IP: 87.68.109.232 דווח על תגובה זו

      • 1

        זוהר אייכנשטיין, 04/08/09 18:11

        טיפש, שוטה, אין צורך אפילו להגיב!

        IP: 77.125.162.102 דווח על תגובה זו

  • 39.

    כל כך הרבה בוקי סריקי, שעדיף לדתיים שלא להזכיר את החוזרים בתשובה (ל''ת)

    שטילוש, 25/09/07 18:07


    IP: 62.90.39.254דווח על תגובה זו

  • 38.

    מה עם הרב אמנון יצחק

    יבנה, 25/09/07 17:36

    הוא גם חוזר בתשובה

    IP: 213.151.60.189דווח על תגובה זו

    • כתוב במפורש חוזרים נורמלים (ל''ת)

      פסיכיאטר, 26/09/07 13:50


      IP: 84.229.154.75 דווח על תגובה זו

      • And how many followers do you have (ל''ת)

        huh, 31/10/07 01:22


        IP: 172.167.198.132 דווח על תגובה זו

  • 37.

    ריקנות מוחית שאותה הם לא ידעו איך למלא אז צפיעי הדת מלאו את הואקום (ל''ת)

    ריקים, 25/09/07 17:17


    IP: 147.236.34.10דווח על תגובה זו

  • 36.

    זה המכנה המשותף למתדרדרים בתשובה ולקיצוניים שבהם

    שריטות,חריטות, 25/09/07 17:03

    יש גם מחצבות ומכתשים במוח.

    IP: 147.236.34.10דווח על תגובה זו

    • תגיד? את בעייית הסכינאות בחינוך שלכם (ל''ת)

      פתרת כבר?, 25/09/07 17:14


      IP: 88.155.187.99 דווח על תגובה זו

      • נפתור, ברגע שנחליט סכין, מאימתי מקבלת טומאה. (ל''ת)

        ריש לקיש, 25/09/07 18:57


        IP: 62.128.48.66 דווח על תגובה זו

        • Mishaat haramat yad resha (ל''ת)

          Rabbi Akiva, 31/10/07 01:23


          IP: 172.167.198.132 דווח על תגובה זו

    • ואצלכם במקוואות?

      טובל ושרץ, 25/09/07 18:10

      כבר הבל בסדר?

      IP: 89.1.178.100 דווח על תגובה זו

      • סתם המצאות הנובעות מתיסכול (ל''ת)

        סלע בני, 25/09/07 21:40


        IP: 82.81.166.100 דווח על תגובה זו

  • 35.

    הם כמו אצלנו החוזרים בתשובה מתחרים בקיצוניים הגדולים ביותר

    האימם עלי, 25/09/07 16:56

    כמה יותר לקצה(שורש קץ) ככה יותר חזק בדת.

    IP: 147.236.34.10דווח על תגובה זו

  • 34.

    צ''ל התדרדרו בתשובה או תינוקות שנישבו אלה המינוחים המדייקים

    ודייק, 25/09/07 16:33

    יותר בתיאורם של אלה שמעדו ונפלו בגלל חולשות,משברים נפשיים,חרדות,דיכאונות,פחדים,בורות והפרעות אישיות כאלו ואחרים

    IP: 147.236.34.10דווח על תגובה זו

  • 33.

    בני אלבז

    מושיקו, 25/09/07 16:29

    שכחתם גם אותו.. חזר בתשובה לפני 15 שנה לאחר התהוללויות והסתבכויות רבות

    IP: 64.12.116.14דווח על תגובה זו

    • מה? (ל''ת)

      בני אלבז, 06/10/07 09:47


      IP: 84.228.114.110 דווח על תגובה זו

  • 32.

    אולי תפרסמו את רשימת החוזרים בשאלה?

    גיל, 25/09/07 16:18

    היא לבטח מרשימה וגדולה יותר.

    IP: 132.66.236.61דווח על תגובה זו

    • Shem (ל''ת)

      reshaim, 31/10/07 01:24


      IP: 172.167.198.132 דווח על תגובה זו

    • 1

      מנ, 04/08/09 18:12

      איזה שטויות והבלים! ואם אתה מעוניין תסתכל בויקיפדיה את רשימת שתיהם( כל אחד בערך שלו) ,ותיווכח!

      IP: 77.125.162.102 דווח על תגובה זו

  • 31.

    מה עם גילי שושן מ''הפוך''? (ל''ת)

    אני, 25/09/07 16:04


    IP: 10.236.1.203דווח על תגובה זו

  • 30.

    יצאתי עם חוזרות בתשובה יפיפיות, אבל בגלל שהם בקטע של להתחרד, חתכתי (ל''ת)

    משה, 25/09/07 15:16


    IP: 62.90.151.231דווח על תגובה זו

    • תדביק תותבת (ל''ת)

      צ.חוק, 25/09/07 15:37


      IP: 217.132.81.22 דווח על תגובה זו

    • מסכנות!! הן עדיין לא מתאוששות מכך!!

      חיים ארחל, 25/09/07 15:44

      עוד שמוק

      IP: 88.155.187.99 דווח על תגובה זו

    • יש להם מזל

      חיימוב, 25/09/07 17:26

      תאמין לי הם רק הרויחו של לקחו אחד כמוך, מה הקשר שלך ולדת? (הורים...)

      IP: 89.1.187.142 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אנשים בריאים ואמיצים הולכים בדרך החיים מבלי להזדקק לקבי האמונה=הדת

    נכים ופחדנים, 25/09/07 15:10

    ותחשבו על זה........

    IP: 147.236.238.4דווח על תגובה זו

    • 23 אתה אדיוט לא כותבים קבים

      שי, 25/09/07 19:29

      אלא קווים אז תחזור לכיתה א ותשאר בכיתה בשעורחי טבע ואז אולי תבין שעולם כזה נפלא ומורכב חייב להיות מתוכנן ע''יי אלוקים

      IP: 212.199.236.254 דווח על תגובה זו

      • הוא התכוון לקביים

        דני, 27/09/07 22:19

        למה אתה התכוונת במילה שעורחי?
        ומה זה אלוקים?
        אולי זו צורת הרבים של אלוק?

        IP: 88.155.37.176 דווח על תגובה זו

  • 28.

    האם המיסיונר אמנון גם התדרדר בתשובה? (ל''ת)

    אמנון נאסראללה, 25/09/07 15:01


    IP: 147.236.238.4דווח על תגובה זו

  • 27.

    הזמר והיוצר המוכשר - עמיר בניון . (ל''ת)

    אלעד, 25/09/07 14:46


    IP: 89.1.152.198דווח על תגובה זו

  • 26.

    דני שטג??? וואו מעניין, כן ירבו (ל''ת)

    איזה יופי!, 25/09/07 14:36


    IP: 132.77.32.32דווח על תגובה זו

  • 25.

    שכחתם את הבן של הליצן אמנון יצחק. הנ''ל נעצר כחשוד בפריצה לבתים (ל''ת)

    כנראה שאמנון, 25/09/07 14:10


    IP: 88.153.205.35דווח על תגובה זו

  • 24.

    שכחתם את הבן של הליצן אמנון יצחק. הנ''ל נעצר כחשוד בפריצה לבתים (ל''ת)

    כנראה שאמנון, 25/09/07 14:10


    IP: 88.153.205.35דווח על תגובה זו

  • 23.

    שכחתם את הבן של הליצן אמנון יצחק. הנ''ל נעצר כחשוד בפריצה לבתים (ל''ת)

    כנראה שאמנון, 25/09/07 14:10


    IP: 88.153.205.35דווח על תגובה זו

    • אם נבוא חשבון עם 'הבנים של'.. כמה מ'גדולי האומה' לא

      חומץ בן יין, 25/09/07 15:29

      יצאו מוחמאים, בלשון המעטה.

      IP: 217.132.81.22 דווח על תגובה זו

  • 22.

    למה להקצין ? ולמי זה מדבר ?

    ת''א, 25/09/07 14:10

    יש לי שתי שאלות (כנראה רטוריות):

    1. למה מי שרוצה להתקרב לדת חייב להקצין ? מדוע לא להפוך לאדם דתי בתוך החברה הכללית ולהעדיף להיות חרדי מנותק מהעולם המודרני ?

    2. למי מדברת הרשימה - לחילוניים שצריכים להתרשם מכמה סלבריטי שחיפשו תוכן, משמעות ועומק לחיים והלכו להיות חרדים ולהתרשם מכך ?
    או לאנשים דתיים לחיזוק האמונה שלהם שהם הצודקים באמונתם ולראיה הרשימה שמראה כי גם ''גדולי ומובילי החילוניות'' הפכו לדתיים ?

    IP: 217.132.134.79דווח על תגובה זו

    • זה מדבר לאלה המנסים ל'הסביר' לנו

      כתבה מאתגרת, 25/09/07 15:12

      שהחוזרים בתשובה הנם 'נפולת של נמושות',שלא הצליחו לקחת אחריות ו'ברחו לדת המשליכה מעצמה את האחריות לכיוונו של הקב''ה'.

      IP: 217.132.81.22 דווח על תגובה זו

      • להיפך , לחזור בתשובה זה לקחת אחריות נגד הזרם (ל''ת)

        הרמב''ם, 25/09/07 15:45


        IP: 88.155.187.99 דווח על תגובה זו

  • 21.

    לא רציני

    קורא, 25/09/07 14:05

    עם כל הכבוד מדובר על אמנים, שחקנים ופוליטיקאים (שחלקם שוליים גם בעברם). חלקם חזרו בתשובה מתוך מצוקה או חוסר אישי בשלב זה או אחר של הקריירה האומנותית שלהם ולא הייתי לומד דווקא מהם.

    כשם שלא היה ראוי ללמוד מאורי זוהר הבהמי בתקופת השיא שלו כשחקן (כעדותו שלו על עצמו) - כך לא ראוי ללמוד דווקא ממנו כיום שהוא הלך לצד השני בקיצוניות.

    מדובר על רשימה של ''סלבס'' חלקם במשקל ממש קל שאינם מהווים עבורי מורים רוחניים.

    IP: 217.132.134.79דווח על תגובה זו

    • חוסר אישי?

      מ, 25/09/07 15:15

      כל פעולה נעשית מתוך חוסר אישי,אלו שחזרו בתשובה קבלו תשובה למחסור הקיים בסגנון חייהם הקודמים.

      IP: 217.132.81.22 דווח על תגובה זו

  • 20.

    כתבה מעולה וממצה

    קובי, 25/09/07 12:59

    כל הכבוד, נהנתי מאוד לקרוא

    IP: 217.132.238.79דווח על תגובה זו

  • 19.

    ''מאז ומעולם''

    תרח, 25/09/07 12:49

    - קצת יומרני אם לא מזכירים את בני אברהם.

    IP: 84.228.78.209דווח על תגובה זו

  • 18.

    תפסיקו לקרוא לאורי זהר ''רב''.

    לא להטעות ציבור, 25/09/07 12:47

    אינני מזלזל בו, ממש לא. הוא אדם רציני למרות משוגותיו ומוחצנותו שעומדת בסתירה להתנהגות הנדרשת בדר''כ מתלמידי חכמים.
    מאד אשמח גם אני לקרוא לו הרב אורי זהר, אם תהיה לו הסמכה רשמית לרבנות. כנ''ל עם כל חברי הכנסת של ש''ס כולל אריה דרעי ודומיו שאין להם הסמכה לרבנות. גם מהצד האשכנזי המצב אינו טוב יותר כמו ''הרב'' פורוש ודומיו.

    IP: 212.179.61.97דווח על תגובה זו

    • יש לו הסמכה.

      האיש ק, 25/09/07 23:49

      אני מכיר אותו אישית ויודע.

      IP: 84.95.84.126 דווח על תגובה זו

    • לאורי זוהר יש הסמכה

      אבי, 20/06/12 00:18

      הוא קיבל אותה בישיבת אור שמח לאחר שלמד כמה שנים ברצינות. תסתכל בויקיפדיה

      IP: 95.35.219.149 דווח על תגובה זו

  • 17.

    על כל נופל יש אחד שקם

    גלעד מאירסון, 25/09/07 12:45

    חבר'ה, אז נפלו כמה, אז מה? בכל זאת...מדובר בשקר הגדול של המין האנושי - הדת. רבים נפלו בעבר נופלים כיום ועוד יפלו בעתיד. קשה שלא להישבות בשקריה של מכונה משומנת זו של כמה אלפי שנות היסטוריה. אךהכיוון הוא אחד - החכמה והתפתחות. מול כל החושך והבערות שמציעה הדת, השכל האנושי ההולך ומתפתח פשוט מנצח: בעבר כולם היו עובדי אלילים, וזן מוזר זה של אנשים הולך ומתמעט. הוא לא יכחד לעולם, כי תמהוני הדת יאבקו עד כלות בצדקת דרכם המטופשת. אך החילוניות והאמת לצידה מנצחים כיום וינצחו גם בעתיד. עדיין, אוהב את כולכם - הטועים התועים והתוהים.
    גלעד

    IP: 80.178.138.240דווח על תגובה זו

    • איפה היית עד היום?

      מני, 25/09/07 13:55

      כל האנושות חיכתה לך.סוף סוף תשובה מוסמכת.

      IP: 84.95.201.161 דווח על תגובה זו

      • כן כן...

        גלעד מאירסון, 25/09/07 14:25

        אכן, תשובתי אינה מוסמכת... כל הספרים החוקים והמצוות שנכתבו בידי אדם, בטענה שנכתבו בידי האל או למענו בלי שהלה לא הראה עצמו ולו פעם אחת - אלו תשובות מוסמכות. כן כן... הן ספרים אלו י החזיקו מעמד 2000 שנה. יותר סמכותי מזה? מגוחך עד אימה...

        IP: 80.178.90.136 דווח על תגובה זו

        • תמשיך להתבוסס בחייך, לנו יש תשובה שהיא מוסמכת

          ראשון לחשבון, 25/09/07 15:32

          ומקובלת עלינו.

          IP: 217.132.81.22 דווח על תגובה זו

        • הראה את עצמו ועוד איך.

          יהודי, 25/09/07 15:57

          אתה מתמודד עם דת שבדית מדימיונך.
          בטח שלא עם הדת היהודית.

          IP: 212.150.97.60 דווח על תגובה זו

        • מי

          מנחם, 04/08/09 18:29

          הוא הראה את עצמו במעמד הר סיני! הוא צריך להראוצ את עצמו כל הזמן! ומאז זה עבר מדור לדור, וחמוץ מזה תסביר לי כל הסברי המצוות בתלמוד ובפרט בזוהר, ודאי שזה עבר במסורת, כי אם לא יוצא שישב לו אדם משועמם ופשוט המציא הסברים דמיונים שלא בדרך הטבע?

          IP: 77.125.162.102 דווח על תגובה זו

      • אתה פשוט תמים

        רפאל, 20/06/12 00:29

        חי לך בתוך העולם המצומצם (כן, המצומצם) שלך וחושב שכולם טפשים. אני אדם דתי לחלוטין שמבין בהחלט גם במדע הרבה מאד וחושב שאין עוד מלבדו. כדאי שתבדוק את כל מה שהאכילו אותך בבית ספר.
        לא אומר לך אפילו שזאת האמת המוחלטת (למרות שאני סובר כך במאה אחוז) אבל לפחות תבין שיש צדדים אחרים ותפסיק לדבר בהתנשאות כזאת כשאינך מכיר צד שני. פשוט תבדוק פעם ראשונה בחייך את הנושא, אבל ''ברצינות ובהגינות מוחלטת'', כי אם לא כך אין סיכוי שתשתכנע אחרת כי אתה מעדיף להמשיך בדרך חיים שלך, זה יותר קל, ברור.

        IP: 95.35.219.149 דווח על תגובה זו

    • אתה כזה חכם, תקים דת, נסגוד רק לך (ל''ת)

      מחכה לזה..., 25/09/07 14:40


      IP: 132.77.32.32 דווח על תגובה זו

    • מעניין גלעד שאפילו בעולם המערבי אתה במיעוט קטן

      טל, 25/09/07 15:08

      מספר הכופרים בעולם המערבי הולך וקטן ולא בכדי. רוב מוחלט של האנושות גם במדינות המערב מאמין באלוהים.
      ובאותה הזדמנות - אני כמאמין משתדל שלא לחשוב עליך למרות כל זאת כתמהוני, הזוי, חשוך, טיפש ובער כפי שכינית את המאמינים בתגובתך ( הרשימה שלמעלה מוכיחה כמובן כמה אתה טועה בהגדרות אלו)- ואם זה היתרון, ולו היחיד,שלי כמאמין עליך הרי שהוא שווה גם אם אני טועה.

      IP: 62.90.235.218 דווח על תגובה זו

      • 12

        משה, 04/08/09 18:26

        תגובה הכי לעניין שיש

        IP: 77.125.162.102 דווח על תגובה זו

    • אמממ אתה דתל''ש לא?

      אחד, 25/09/07 15:55

      בכל מקרה לא כתבת שום דבר קונקרטי, כך שקשה לענות או להתייחס לדברים שלך ברצינות.

      נ.ב. אין בדברי כדי להשליך על כלל הדתל''שים בהכרח.

      IP: 212.150.97.60 דווח על תגובה זו

  • 16.

    היכן מתגוררים סיון רהב ובעלה? (ל''ת)

    אחת, 25/09/07 12:40


    IP: 217.132.109.97דווח על תגובה זו

    • רמת השרון (ל''ת)

      דנה, 25/09/07 13:26


      IP: 62.90.39.254 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מה עם שי גבסו?? (ל''ת)

    הילה, 25/09/07 12:38


    IP: 77.124.26.63דווח על תגובה זו

  • 14.

    מוזר ששכחתם את... (ל''ת)

    הרב אמנון, 25/09/07 12:33


    IP: 76.167.120.106דווח על תגובה זו

  • 13.

    מה עם רבי עקיבא

    אילן, 25/09/07 12:29

    חזר בתשובה בגיל 40

    IP: 212.179.128.126דווח על תגובה זו

    • טוב, תודה. (ל''ת)

      רבי עקיבא, 06/10/07 09:46


      IP: 84.228.114.110 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אח.... אח...... אח..... הלוואי עלי ....... (ל''ת)

    חילוני כבול, 25/09/07 12:18


    IP: 213.151.59.4דווח על תגובה זו

    • למה אתה כבול?

      חוזר לשעבר, 25/09/07 15:48

      לחזור בתשובה לא מחייב לעזוב את החיים הקודמים ולהסתגר בב''ב.
      אתה יכול להתחיל לקיים מצוות וללכת לשיעורים ולהמשיך בשגרת חייך על כל המשתמע,עבודה,לימודים ומשפחה,הדבר היחיד שנדרש ממך הוא ''סור מרע ועשה טוב'' כשאתה מחליט מה הקצב הנכון לך,מה נתפס בעיניך כרע(ומה כלא נורא..) באילךו תחומים אתה מוכן לקבל את הדרכת הדת ואילו לא.
      יש מקומות כמו ''ראש יהודי'' ו''מעייני הישועה'' שיכולים לעזור לך לגלות את הדת בקצב ובמינון שמתאימים לך,יש להם גם אתרי אינטרנט.

      IP: 84.229.146.243 דווח על תגובה זו

  • 11.

    דורון שפר????????????????????? (ל''ת)

    דורון, 25/09/07 12:05


    IP: 213.8.50.58דווח על תגובה זו

  • 10.

    אנשי השם יבורכו

    חיפאי, 25/09/07 11:26

    איזה אנשים עם תעצומות נפש עילאיים.
    הלוואי שלי הייתה היכולת לכל זה.

    IP: 83.130.49.162דווח על תגובה זו

  • 9.

    כל אנשי תקופת ההשכלה ומקימי המדינה למדו בישיבה בצעירותם

    סטילוס, 25/09/07 11:22

    וגדלו בבית דתי. הם התפכחו לראות את האור והאמת שבדרך המעשה, והעדר התכלית של השלכת יהבך על ישות דמיונית. ואכן פועלם עולה לאין שיעור על זה של אותם ריקים המוזכרים למעלה.

    IP: 62.90.39.254דווח על תגובה זו

    • או, הנה הבורים מתחילים לצאת מחוריהם... (ל''ת)

      יהודי, 25/09/07 12:13


      IP: 84.108.158.187 דווח על תגובה זו

    • ואכן בזכות ילדיהם המדינה הגיעה למצבה הנפלא הנוכחי

      פרימוס, 25/09/07 13:00

      שחיתויות, רפיסות בפני האויב, ריקנות אידיאולוגית, אפס סולידריות והפרטת כל מה שזז, לתפארת מדינת ישראל והאתאיזם.
      שנזכיר שוב מה עשו אנשי המעשה הנפלאים והחילונים בגרמניה ובברה''מ?

      IP: 80.230.110.62 דווח על תגובה זו

      • אתה מכיר עוד מדינות בעולם, ועוד תקופות בעולם חוץ מרוסיה וגרמניה

        במאה ה-20?, 25/09/07 18:42

        שלא להזכיר שבגרמניה מדובר על 12 שנה בדיוק. ושאר הזמן היה לא רע. ברוסיה זה לקח קצת יותר, ובכל זאת סטאלין מתגמד בראיה היסטורית.

        IP: 62.128.48.66 דווח על תגובה זו

  • 8.

    הספר של סיון רהב מאיר נקרא ''ימים כתומים''

    א, 25/09/07 11:10

    לא הזמן הכתום.

    IP: 80.230.192.105דווח על תגובה זו

  • 7.

    היום יותר מתמיד הרציונאל והמדע משלבים יד ביד עם הדת,הגישה הפוסט

    ר, 25/09/07 11:09

    מודרנית דהיום..במדע מסבירה הרבה מאוד תופעות ''בכוח עליון''..תוך חצי קריצה והתנצלות..
    כאיש מדע ומתמטקאי אני מוצא הוכחה אימפרית בלתי ניתנת לערעור בנוכחותו של האל.
    העבודה שהעם היהודי הוא העם העתיק ביותר בעולם והעובדה שהתנ''ך התממש כולו ומשמש כספר סוציאלי היסטורי חוקתי משפטי רעיוני והעבודה שמדינת ישראל קימת עם עם הספר..
    מגבת שאצלי את ההבנה האבסולוטית
    יש אלוהים
    הי הוא האלוהים
    הי מלך הי מלך הי ימלוך לעולם ועד.

    IP: 89.138.216.125דווח על תגובה זו

    • מתמטיקאי?

      האיש שבקיר, 25/09/07 13:30

      כנראה שלמדת חשבון ברמה של כתה ג' בישיבה שלך.
      1עדיין לא ברור מיהו ה''עם היהודי'' שאתה מדבר עליו האם אני שייך?
      השבט הזה איננו השבט העתיק ביותר
      ואפילו אם היה, אף אחד עדיין לא הוכיח שמה שלא השתנה כלל במשך מליוני שנה תרומתו בהכרח חיובית (למשל ג'וקים).
      אף חברה איננה מממשת את התנ''ך-
      במלואו וטוב שכך , שכן אז כ-80% מאזרחי המדינה המחללים את השבת היו נסקלים, שלא לדבר על חוקים מתועבים אחרים המוזכרים בכתב הפלסתר הזה.
      יופיטר ישמרנו מלישם את התנ''ך כחוקה וכאורים ותומים סוציאליים.
      מה ענין מגבת לכאן? נרטבת? עדיף שתלך ללמוד עברית.
      אם יש אלוהים אז הוא אוזיריס ולא יהוה המגוחך שלך.

      IP: 195.200.205.30 דווח על תגובה זו

      • בלי קשר לכל מה שנכתב

        יהודי, 25/09/07 15:50

        (אני מסכים איתך חלקית)
        אתה שייך לעם.

        IP: 84.229.146.243 דווח על תגובה זו

    • איש מדע? מתמטיקאי???

      נו באמת, 25/09/07 16:57

      או שרלטן מחזיר בתשובה שמנופף בחצאי אמיתות כ''הוכחה'' למשהו...
      בחייאת!

      IP: 62.219.129.174 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מה עם אהוד בנאי, האם אבייתר בנאי יותר חשוב ממנו? לא יעלה על הדעת! (ל''ת)

    המבקר, 25/09/07 11:02


    IP: 132.64.57.186דווח על תגובה זו

    • צודק מאוד בודאי טעות_

      נהרדעא, 25/09/07 12:57

      אהוד בנאי יצר גשר מוזיקלי קסום של טאצ' רוחני יחד עם צלילים אתנים יפים ומענגים בעל תשובה אמיתי שלא מתביש בכיפתו( ברקן..) ולא נקרע לחרדיות מקהל מעריציו העצום אהוב בכל הקהלים!

      IP: 79.180.11.223 דווח על תגובה זו

      • בעיני NRG יהדות צרי האפקים

        גלעד, 25/09/07 14:38

        אהוד בנאי לא יכול להיחשב כחוזר בתשובה, מכיוון שהוא עדיין, עפעס, מחזיק בדיעות הומניסטיות וחושב שישנם גם לא יהודים שגרים בארץ הזאת שצריך לתת עליהם את הדעת.

        IP: 132.64.64.113 דווח על תגובה זו

        • יפה! שכוייח! (ל''ת)

          גיל, 25/09/07 18:41


          IP: 62.128.48.66 דווח על תגובה זו

        • אהוד בנאי רשום מתחת לאביתר - הם לא יכלו לשים את כולם (ל''ת)

          יע, 03/10/07 15:53


          IP: 80.178.116.188 דווח על תגובה זו

  • 5.

    ועכשיו הפוך רשימה שלחוזרים בשאלה. (ל''ת)

    נביא, 25/09/07 11:01


    IP: 87.68.180.183דווח על תגובה זו

    • קדימה- תתחיל אותה

      אלישע, 25/09/07 11:23

      אני ממליץ על כמה אנשי תקשורת בתחום: גבי גזית (חומץ בן יין של ממש), ישראל סגל (רפואה שלמה)ודנקנר

      IP: 62.90.235.218 דווח על תגובה זו

      • עוד אחד לרשימה הוא דב אלבויים

        ערן, 25/09/07 13:18

        דב אלבויים מגיש תוכניות אירוח ו''מקבלים שבת''.

        IP: 132.72.61.49 דווח על תגובה זו

        • מזה עשית לי את החג!!! (ל''ת)

          אורנית לוין דר, 25/09/07 16:02


          IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

      • גם אדם שוב (ל''ת)

        אני, 25/09/07 13:45


        IP: 62.90.151.108 דווח על תגובה זו

      • אלישע בן אבויה (ל''ת)

        יונתן, 25/09/07 14:35


        IP: 84.229.146.243 דווח על תגובה זו

      • לאנשי התקשורת משקל אפסי מול דמויות ההוד

        הוד והדר, 25/09/07 15:35

        שנמנו כאן.

        IP: 217.132.81.22 דווח על תגובה זו

        • כן. נעה ירון, איזה לדרמן אחד, שחקנית אחת, א. זהר (שחקן) רקדנית בטן (ל''ת)

          אנשי מעלה כולם!, 25/09/07 18:38


          IP: 62.128.48.66 דווח על תגובה זו

  • 4.

    חזרה בתשובה

    אסתר, 25/09/07 10:48

    שכחתם את יהודה ברקן ואת עמיר בניון

    IP: 212.143.93.245דווח על תגובה זו

    • לא שכחו, תקראי טוב (ל''ת)

      גל, 25/09/07 15:39


      IP: 216.72.32.234 דווח על תגובה זו

    • נכון!!!! את מזה צודקת (ל''ת)

      דניאלה מיכאלה, 25/09/07 16:01


      IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

  • 3.

    תבורכו מפי עליון

    יניב, 25/09/07 10:45

    חזק וברוך בקרוב אצל כל עם ישראל

    IP: 83.130.233.21דווח על תגובה זו

    • לא קצת נסחפת? (ל''ת)

      תרגיע שם, 25/09/07 11:26


      IP: 212.199.225.39 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אני לא רוצה להתפלצן אבל מה עם ש''י עגנון (ל''ת)

    רן, 25/09/07 10:45


    IP: 212.143.57.188דווח על תגובה זו

    • חוזר בשאלה כמו ביאליק (ל''ת)

      מבין, 25/09/07 14:35


      IP: 84.229.146.243 דווח על תגובה זו

      • שטויות היה דתי כל ימיו

        אחד שבאמת יודע, 25/09/07 16:34

        (אם כי היו תקופות שהלך ללא כיסוי ראש כמדומני)

        IP: 212.150.97.60 דווח על תגובה זו

        • כולנו בתשובה יום יום דקה דקה (ל''ת)

          דוד, 22/09/12 00:31


          IP: 84.111.97.110 דווח על תגובה זו

  • 1.

    כו ירבו!!! (ל''ת)

    חיים, 25/09/07 10:41


    IP: 80.178.43.208דווח על תגובה זו