• 74.

    סוף סוף התעוררנו

    איתי, 20/09/07 00:05

    הגיוני לחשוב על היבטיים הומניטרי של הפסקות החשמל בשעה שמחבלי עזה עושים את כל אשר לאל ידם על מנת להוג בנו .
    מה השתגענו לגמרי או הרצון שלנו להתייפיף ולמצוא חן בעיניי העולם העביר אותנו על דעתינו.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אולמרט מוצלח רק בכותרות. לא במעשים. (ל''ת)

    הכל דיבורים, 19/09/07 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    בשקט בשקט הנוכל ועבריין המין מתכננים את השמדתכם בסיוע ש'ס אתנן (ל''ת)

    קחו נשק ליד, 19/09/07 20:31

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בוקר טוב י ש ר א ל

    יובל, 19/09/07 17:52

    סוף סוף הבינו שעזה זו לא רצועת חוף ברבירה הצרפתית

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    יש שר ביטחון נורמלי.. חזק (ל''ת)

    יש שר ביטחון נו, 19/09/07 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שלוש מדינות פלשתיניות

    ג'ון, 19/09/07 16:48

    לעתיד לבוא.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    היישות העויינת זה כל הפלסטינים

    רציונלי 777, 19/09/07 16:05

    ומדינת ישראל מזמן היתה צריכה לעבוד על זה ולהסביר שמקומם לא פה ולערבים יש מספיק אדמות בכדי לקחת אותם ולמנוע שואה עולמית.
    כל עם נורמלי היה פשוט נפתר מהפלסטינים שמכריזים על רצונם להשמידנו כבר מזמן.
    לא שווים את המחיר שהעולם ישלם וליהודים עשו מספיק עוול באירופה ומדינות ערב בכדי שהם יפצו בשמחה את היהודים והערבים וישאירו לנו את כבשת הרש.
    אם זאת היתה הדרך מזמן ישראל היתה פותרת את בעיתה והיום היה שלום עם הערבים.
    השמאל במסווה של הומניות רצה להביא לחתונה בין שני תרבויות כשברור שגם אם היה מדובר בתרבויות מועילות כמו שמן ומיים (בטח לא מדובר במים אלא באש) היו צריכים להבין שלא יכולים להתערבב לעולם ותמיד יצוף השמן על המים בגלל משקל הסגולה, סליחה, הסגולי השונה.

    הגב לתגובה זו

    • כן, במונחים מדעיים כנראה ''הסגולה'' שווה ל''סגולי'' (ל''ת)

      Avi Ecuador, 19/09/07 16:42

      הגב לתגובה זו

      • היהודים הופכים לקורבן (ל''ת)

        כן, ובמטנחים, 19/09/07 17:07

        הגב לתגובה זו

    • כן, ושימו שמן על אש מה תקבלו? (ל''ת)

      רציונלי 777, 19/09/07 16:49

      הגב לתגובה זו

      • נשרף השמן... (ל''ת)

        אייי ייי, 19/09/07 17:05

        הגב לתגובה זו

    • נו, הצנרת מעבירה סוף סוף, תודה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 19/09/07 16:50

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    ממשלה עויינת עם ישראל (ל''ת)

    הכרזנו, 19/09/07 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    החמודים שבתמונה עויינים? אני בשוק! (ל''ת)

    יובל המבולבל, 19/09/07 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ישות עויינת? לא שמנו לב, תודה שעדכנתם (ל''ת)

    חלמאי, 19/09/07 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    וואלה לא ידעתי . תודה שהערתם את תשומת ליבנו...מדינה מטופשת ! (ל''ת)

    ג.ע, 19/09/07 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כשהשמש שוקעת אנשים קטנים עושים צל גדול...אהוד ברק (ל''ת)

    דיבורים בלי סוף, 19/09/07 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    החאמאס סירבו לתת עמלות לכנופיית אולמרט והוכרזו כעויינים (ל''ת)

    ה' נלחם לכם, 19/09/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    החאמאס לא הסכים לשלם את נעמלות לכן הוכרז עויין לכנופיה (ל''ת)

    לנו כל הפלסטיני, 19/09/07 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל זמן שהכיבוש ימשך גם ההתנגדות לכיבוש תמשך

    דורית, 19/09/07 15:00

    בבית המשפט בהאג כבר יבנו בניין על שם הצבא הישראלי. כדאי שתתחילו לעבוד על התירוצים שלכם כי זה לא יהיה קל - רק ביצעתי פקודות - אמרו את זה קודם לפניכם וזה לא עזר...

    הגב לתגובה זו

    • חמודה, ולמה היה ''התנגדות'' שלהם עד שנת 67???

      אביבה מתל אביב, 19/09/07 16:23

      ולמה את כותבת ''אתם'' ? את לא שייכת לנו, ליהודים ? את מנסה להתפייס איתם, אבל הם לא רוצים להתפייס עם יהודים בכלל, ואפילו עם שמאלנים (הם רק מנצלים את טיפשותם).

      הגב לתגובה זו

    • יבוא יבוא ונסגור חשבון עם הבוגדים (ל''ת)

      100%ציוני בדם, 19/09/07 21:22

      הגב לתגובה זו

    • תוחזר שיך מוניס ביחד עם דורית!

      קול העם, 20/09/07 10:02

      עאלק רמת אביב, זה לא כיבוש? לידיעתך, אין מדינה בעולם שלא נוסדה ב''כיבוש'', לכן ה''כיבוש'' לעולם לא יפסק, ולכן הוא גם לא הגורם לסכסוך.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ************האמת בטוקבקים *************

    מני, 19/09/07 14:53

    מה שהיה ברור לכל ילד הבינו רק עכשיו חבורת האפסים.

    אני רוצה לשאול את כולם, ממתי רעיון זה הוצע בטוקבקים?
    לדעתי לפני כמה שנים כבר, וכל הפרשנים ה''מלומדים'' והפוליטקאים ה''חכמים'' אמרו שאי-אפשר, לא כדאי ,אסור וכו'.

    חבורת חדלי אישים !!!!

    תזכרו האמת כרגיל בטוקבקים

    הגב לתגובה זו

    • הנה עוד הצעה מהטלק בק

      בנקאי, 19/09/07 15:09

      על ישראל מופעל לחץ בין-לאומי לאפשר הספקת חשמל, מים ומזון לעזה אך אין דרך בין-לאומית להכריח את ישראל לספק את המטבע הריבוני שלה לשליטי החמאס בעזה.
       
      שורשי הטעות ב''מעטפת המכס המשותפת'' המכילה את עזה ישראל והגדה אך גם ללא הוצאת עזה ממעטפת המכס יש לישראל כלי שיביא לבידולה של עזה מישראל ומהגדה:  איסור הכנסת שטרות ישראלים לעזה.

      מטבע הוא סממן לריבונות. כל עוד משתמשים בעזה בשקלים היא עדיין חלק בלתי נפרד מישראל.

      מידי שבוע עושה משאית כסף עם שטרות ישראלים לבנקים בעזה. בכוון ההפוך היא נושאת עימה שטרות (אירו ודולרים) לירדן, לבנקים בישראל ובגדה ואל חלפני הכספים .

      מאין יש ברצועה כל כך הרבה מטבע זר בעיקר שטרות של אירו ?

      זהו הכסף שהחמאס מבריח פנימה, מקורו באירן והוא משמש לתשלומים למבריחי הנשק מתחת לפידלפי ולמימון פעולות החמאס. שטרות היורו האלו אינם טובים לשימוש בשוק של עזה (שם קונים בשקלים) ולכן הם מוצאים את דרכם לבנקים העזתיים. שום בנק עזתי אינו רוצה לשבת ובכספותיו מיליוני יורו שאינם צוברים ריבית ולכן לכל בנק עזתי יש צורך מתחדש של העברת מט''ח במזומן אל מחוץ לרצועה. העברות אלו הן הדלק השמן שמניע את גלגלי הכלכלה העזתית.
       
       בהתיחסות הישראלית למצב החדש בעזה חסרים שני מרכיבים: ראיה ארוכת טווח ותחכום. מאז הקמת ממשלת החמאס במרץ 2006 ניהלה ישראל מערכה בין לאומית גלויה של בידוד החמאס אך היא שכחה את הגורם המכריע כמו בסרט ''כל אנשי הנשיא'' - משפט המפתח הוא ''עקוב אחרי הכסף''.

      נצחון החמאס בבחירות בא לו בזכות מערכת ה''דעווה'' העניפה שפיתח: מערכת חינוך, בריאות וסעד שניתנו בחינם לתושבי עזה העניים.

      השתלטות החמאס ביוני 2007 באה בזכות בניית כוח צבאי רחב היקף שמשכורתיו וחימושו באו בעיקר מכסף איראני שהוכנס לרצועה פעם אחר פעם במזוודות של בכירי החמאס בעזה. בלא יודעין שיתפה ישראל פעולה במהלכים כלכלים אלו .

      עם השתלטות החמאס על עזה ניתנה בידי המערב הזדמנות בלתי חוזרת לתת לשלטון איסלמי (שכבר הודיע שתושביו הנוצריים המעטיים חיבים לנהוג כמוסלמים במרחב הציבורי) להתמודד בשיטותיו עם הדאגה לכלכלת תושביו.

      בינתיים, נותנת ישראל לשליטי החמאס מתנה יקרת ערך שאין לשלטון עריץ אחר (צפון קוריאה, קובה או זימבווה) - הצמדות לאחת הכלכלות החזקות והיציבות בעולם כלכלת השקל הישראלי. יש לחמאס בעיות רבות אבל מבעיה אחת הוא פטור לחלוטין מלדאוג: מט''ח ומניעת אינפלציה את כל זה עושה עבורו מדינת ישראל.

      במקום לשלוח את ילדינו לכבוש את ציר פילדלפי יכולה ישראל לדרדר את כלכלת החמאס על ידי מניעת מעבר של משאיות הכסף דרך ישראל. התוצאות לא יורגשו מיד - אבל זהו שם המשחק: הטווח הארוך.

      הגב לתגובה זו

    • תשובה

      א, 19/09/07 15:19

      אני לא יודע ומניח שרוב רובם פה לא יודעים את כל מה שהולך מתחת לפני השטח בעניינים המדיניים והפוליטיים.

      אבל, לא כל מה שנרא לכאורה ''צודק'' ו ''נכון''
      הוא באמת הדבר הנכון והמתאים לעשות באותו הזמן.
      כולם יודעים שהפתרון הוא ''השמדת הרוע''
      כולם יודעים שהפתרון הוא ''שלום אמיתי''
      אז כולם יודעים שבשביל הראשון צריך ''לחסל''
      ובשביל השני צריך ''לדבר''
      אבל אף אחד לא באמת יודע עד כמה כל העניין הוא מורכב וכל תזוזה תלויה באלפי
      מהלכים שונים בעולום כולו.

      כמובן מה שנשאר לציבור הקטן הוא רק להביע את דעותיו .

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אולמרט ברק מספקים לאוייב נשק כסף ולוחמים בזמן מלחמה !!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    בגידה שדינה, 19/09/07 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    החאמאס ואבו מאזאן אותו אוייב אותו לינץ' אותו רצון לזרוק אותנו לים (ל''ת)

    עובדים עליכם, 19/09/07 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    המטרה לטהר את אבו מאזאן כדי שיהיה אפשר למסור לו את ירושלים (ל''ת)

    ערבי טוב ......, 19/09/07 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בוקר טוב! (ל''ת)

    דמר94, 19/09/07 14:39

    הגב לתגובה זו

    • פתאום, כשזה נשמע טוב ...

      ד''ר ישראלי, 19/09/07 15:14

      רק לפני שנתיים היו היהודים בגוש קטיף ''ישות עויינת''. שר הבטחון שלח נגדם את כל צבא ההגנה לישראל, ניתק להם חשמל ומים, והרס להם את כל התשתיות, כולל בתי כנסת, אלפי דונם חממות פורחות וגם גני ילדים.

      פתאום, כשזה נשמע טוב, הפכו הערבים ''ישות עויינת'' ? מה קרה ?

      נכתב לצערה של מדינת ישראל, המונהגת בידי אנשים צבועים, הנתמכים על ידי רוב מנותק.

      ישראל רוצה מנהיגים לא צבועים ועם מחובר (לא למסך)

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אלה שבתמונה דווקא נראים לי מאוד תמימים (ל''ת)

    סמאלני שפוי, 19/09/07 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ותודה למשפחת שליט על הקרבת בנם בתהליך מתמשך למען גחמנותם החולנית של (ל''ת)

    אולמרט וברק, 19/09/07 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עזה היא לא עוינת ! הם לוחמי חופש וחרות בגלל הכיבוש !

    בגץ, 19/09/07 14:26

    איזה כיבוש יש בעזה ?
    כבר יצאנו לא ? אין שם אפילו קבר 1 של יהודי !
    מה יקרה שנצא מיהודה ושומרון ?
    טילים על גוש דן והשרון ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה בגדול !

      LUBER, 19/09/07 14:44

      יש בחבל עזה בית כברות של חיילים בריתיים ובו כבר של חייל יהודי אחד.
      ערבים מחזיקים בית הכברות הזה בסדר גמור.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    חבל שמנהיגי ישראל לומדים לאט!

    א, 19/09/07 14:22

    ברק עלה והצלח!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא לומדים לאט.

      שי גדות., 19/09/07 14:38

      קל לדבר מבחוץ.
      אבל מבפנים יש איזונים ובלמים, הדרגתיות וקשרי חוץ.
      לגבי בעל הבית, אהוד ברק, אני מסכים איתך.
      רואים שמאז שהוא נכנס לא מזמן, הוא השפיע מניסיונו העשיר ולמד את המטאריה על בוריה והוא פשוטו כמשמעו, מנהל את הממשלה וגם את הבטחון.

      הגב לתגובה זו

      • כשי אל שי - צודק אתה שי!!!!

        שי לחג, 19/09/07 15:20

        אהוד - שי לחגים - ברק הוא אכן מה שיחלנו וציפינו כל הזמן - רק לא ידענו זאת כי לא סיפרו לנו .
        ראה איך חזר החיוך אל פנינו , עינינו נוצצות שוב מהברק.....

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    חמס רואה בהחלטת הקבינט ''הכרזת מלחמה''

    צבי שרקני, 19/09/07 14:20

    אנשי שדרות וחיילי צהל לא רואים בקסמים יונות שלום

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אז אתם רוצים את ''ההצלחה'' בעזה גם ביהודה ושומרון !?

    דמיקולו, 19/09/07 14:15

    איך אתם כול כך בטוחים שאותו דבר לא יקרה ביו''ש?
    איך אתם מסכנים את מאות אלפי תושבי המרכז ?
    הרי זה בדיוק אותו אבו מאזן שהבטיח שבעזה יפורק החמאס, שלא היו הברחות נשק ולא היו קאסמים !
    וזה בדיוק אותו חמאס שנימצא ביהודה ושומרון !
    אתם לא מצליחים לפתור את בעית עזה ושדרות אז תוכלו לפתור את בעית שכם ותל אביב ?

    הגב לתגובה זו

    • דמיקולו, מה שאתה וכל יהודי מבינים-לא רוצים להבין

      אזרח מן השורה, 19/09/07 14:38

      בממשלה. ככה נוח להם יותר: חהיות בהשליות ולהשלות את העם. חצאי אמצעים אלה לא יעזרו לכלום.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    שטויות,במיץ,של היום.

    LUBER, 19/09/07 14:15

    איזה אישות עויינת?
    הם רוצים להיכבש על ידי ישראל,בחזרה,ולחיות חיים נורמליים,
    שהם חיו לפני אוסלו.
    הם נקמו באש''ף על הסכם אוסלו,שהרס להם את החיים.
    היו להם מסאיות אורז וקמח,ציוד הומניטארי,חינם,תמורת כמה אבנים,שזורקים על הכביש .
    מה היה רע בזה?מי היה צריך כאן את עראפת,יחד,עם גדר הפרדה,עוני והרס תשתיות?
    הם לא יתנו לא לאל-קעידה ולא לחיזבאלה,תתפלאו לכם,לא יתנו,
    להשתלת על עזה,כי כיבוש שלהם לא טוב יותר מערפעת.
    הם רוצים כיבוש ישראלי,כי טוב היה שם,כמו לא היה טוב עם אף אחד.
    לפי ערכתי,אם ממשלת ישראל תכריז חד-משמעי על כיבוש מחדש
    לזמן בלטי מוגבל,והקמת התנחלויות ולא על מבצע זמנית,צה''ל יתקבל בפרחים.
    כמובן,אידאולוגיה של השמאל לא יקבל את זה אף פעם,כי היא קובעת,
    שהכל,דווקא, בגלל התנחלויות.שקר,שהם המציאו לעצמם והאמינו בו,בעצמם.
    ערבים הולכים לכפות על ישראל את כיבוש מחדש,ויפגיזו שטח ישראל כמה,שצריך בשביל זה.

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב שטעות לחשוב שאפשר לקנות ערבים תמורת שקי אורז. הם שונאים

      אסתי, 19/09/07 14:45

      את כל העולם מערבי, מוכנים לחיות בזבל, אבל רק שיהיה להם אפשרות לארוג את כל מי שלא מוסלמי. כמובן, שיש גם כאלה שרוצים שקט ואורז, אבל הם לא קובעים כלום.

      הגב לתגובה זו

      • סטיגמות שלנו,הם,בדרך כלל,לא נכונות...

        LUBER, 19/09/07 16:07

        הם לא מוכנים לחיות בזבל,אלה יודעים להתמודד
        עם חיים קשים,אם צריך.
        שקט רוצים 99% אחוז-אורז רוצים 120% .
        אחוז 1 החמוש יכול לאיים רק על שיכבה החלשה,
        שאין לה כסף להתחמש.
        אותם חמולות,שיכולים,אפילו,בפוטנציאל,להתחמש ולהציב לוחמים,שמים על כל אירגון טרור,שבעולם.
        למסכנה-המפכה בעזה תסתיים בכיבוש ישראלי,כי זה המטרתה.
        שום ועידות לא יעצרו את זה,לכן,אני מעריך השתתפות של אבאס ליוזמת רייס,כנסיון התאבדות נוסף.
        לא יסלחו לו את זה,הוא יותר מדי זר פה בשביל לקבוע.

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    גלעד שליט,קאסמים..ורק היום החלטתם=ישות עוינת? ?. (ל''ת)

    רונן, 19/09/07 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ערפאת תן היפוך בקבר וקח שלוק מהים של עזה ותבין איזה נאכבה הבאת . (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 19/09/07 14:12

    הגב לתגובה זו

    • בואנ'ה.... אתה מה זה שמאלן קיצוני.... (ל''ת)

      בחיי, 19/09/07 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    זאת השיטה: קודם החלש, אחר כך הפרד, ואז משול ( או תקוף ) במקרה הזה.

    en אדם, 19/09/07 14:06

    זאת השיטה הנכונה שהייתה צריכה להיתבצע כבר בשנת 2000 אבל כמו שאומרים: Better Late Than Never קודם שמים מצורעל האויב ומאמנים את הכוחות שלנו ללא הפסקה ( קשה באימונים קל בקרב ).
    המצור יגרום להחלשה ניקרת של האויב והיתמרמרות וחוסר אחדות בשורותיו בעזה, פלוס הפרדה בין עזה לגדה.
    ובאותו הזמן אימוני ובניית כוחותינו מחזקת אותנו עשרות מונים.

    ודרך אגב לאלו ששולחים תגובות ציניות לגבי החרזת הממשלה על עזה כישות עויינת המשמעות של זה היא מישפטית. כיישות עויינת או אוייבת מותר לנו לפי אמנת ג'נבה לשים עליה מצור צבאי/כלכלי וזה לא נחשב לעונש קולקטיבי.

    ואז כאשר ניתקוף באמת זבנג וגמרנו. זאת הסיבה שכל כוח תוקף הישתמש בשיטה הזאת מאז התנ''ך.

    נ.ב. אבו מאזן על בטוח חוגג היום איזה הנג-אובר הולך להיות לו מחר אין יותר מבסוט ממנו ומפיאד היום.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    איזה קטע, עד ההצהרה הזו לא שמתי לב שעזה היא עוינת... (ל''ת)

    חיים, 19/09/07 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    טעות גדולה !

    יאיר, 19/09/07 14:03

    צריך להגיד: הפלשתינים זה עם אחד! ותאמינו לי, אין הבדל בין חמאס לבין ארגון פלסטיני אחר. מספיק יש קונפליקט בין שני העמים. צריכים ''לייצר'' עוד עם? השתגענו ?

    הגב לתגובה זו

    • שמעת פעם את המושג ''הפרד ומשול''?

      אייל, 19/09/07 14:49

      החמאס בעזה הוא הדבר הטוב ביותר שיכול היה לקרות לישראל בנושא הפלסטינאי, מכמה סיבות:

      א. שליטת החמאס בעזה מרחיקה את הסיכון להיכנס לאיזה הסכם מטורף שיעמיד בסכנה את שלמות ירושלים או יבוא לקראת הפלסטינאים בנושאי ''קווי 67'' ו-''זכות השיבה''. כשאין עם מי לדבר, אי אפשר לעשות הסכם.

      ב. זה נותן לנו הזדמנות, אם נדע לנצל אותה, לרכז את כל האיסלאם הקיצוני בעזה, שיהיה מבודד ונצור שם. ביו''ש יישאר האלמנט ה''חילוני'' של הפלסטינאים, שנגדם ניתן לנקוט בטקטיקות בהן כבר התמחנו בהצלחה.

      ג. בסופו של דבר, מכיוון שרק עם הפלסטינאים ביו''ש נדבר, נוכל לכפות עליהם את ה''מדינה'' שלהם בגבולות שנוחים לנו, בלי ''רצף טריטוריאלי'' עם עזה.

      מספיק סיבות?

      הגב לתגובה זו

    • יאיר , מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      יוסי, 19/09/07 19:00

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לחסל את זהבה גלאון (ל''ת)

    קופיקו, 19/09/07 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם שר הביטחון יהיה עיקבי, התוצאות הטובות מהשטח יגיעו מהר. (ל''ת)

    הילל החכם, 19/09/07 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אהוד ברק עושה מה שטוב למדינה.

    שי ויסוקר, 19/09/07 13:53

    ולא מה שאופנתי.
    כל חייו פעל למען המדינה, המנהיג\\מצביא הגדול של דורנו.
    לדעתי לא נופל משרון ורבין.

    הגב לתגובה זו

    • ברק עושה מה שטוב לו, ולא למדינה. כמו שרון. (ל''ת)

      אהוד, 19/09/07 14:40

      הגב לתגובה זו

      • ברק יותר טוב משרון. (ל''ת)

        ציפי, 19/09/07 14:55

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    אם שר הביטחון יהיה עיקבי, התוצאות יגיעו מהר. (ל''ת)

    הילל החכם, 19/09/07 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    למה מה הם היו עד עכשיו ? אוספי בולים ומטפחי פרחים ?? (ל''ת)

    דבילים, 19/09/07 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פשששש, הפעולה בעורף האויב ועכשו זה.

    אורן, 19/09/07 13:47

    רואים שיש בעל בית חדש.

    הגב לתגובה זו

    • אורן , מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      יוסי, 19/09/07 14:07

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל התגובות הכוחניות נכשלו.רק מו''מ.

    רון, 19/09/07 13:47

    הכל כבר נוסה.גם החשמל נותק בעבר
    אחרי הפצצת תחנת הכוח בעזה.רק
    מו''מ להפסקת אש כוללת בגדה וברצועה יביא לרגיעה.הפסקת אש כזו
    היתה בזמן ההינתקות והפינוי מרצועת עזה.צה''ל הפסיק את כל פעולותיו בגדה וברצועה והחמאס
    והג'יהאד לא ירו קאסמים ופצמ''רים.

    הגב לתגובה זו

    • רון , מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      יוסי, 19/09/07 14:09

      הגב לתגובה זו

    • אין יותר כיבוש בעזה נכון? אז מה קורה שם ? שקט ושלום !?

      דמיקולו, 19/09/07 14:20

      פינינו עד הס''מ האחרון! אפילו הוציאנו יהודים מהקבר כדי שחס וחלילה לא יהיה יהודי בעזה ו.....
      נהיה יותר גרוע ! איזה שקט ? אולי חודש של שקט , גם אריה ונמר אחרי שאכל את הטרף שלו הוא לא תוקף כול עוד הוא שבע .אבל למחרת טורף עוד כבשה לארוחת צהרים !

      הגב לתגובה זו

    • לרון

      חיים, 19/09/07 14:26

      עם מי לנהל מו''מ, ועל מה ?. אין לנו מה להציע להם בתמורה לשלום, פרט
      לצוואר שלנו, או לכניעה כללית לכל דרישותיהם של אנשי החמאס.
      תמימות לא תוביל לשום פתרון.
      להיפך.תשאל את אנשי אוסלו.

      הגב לתגובה זו

    • גם משא ומתן נוסה, גם הקלות, חוזה שלום, סיוע כספי ואימון כוחות

      מיXתפוזים, 19/09/07 14:46

      ומה זה נתן לנו חוץ מ 2000 ''קורבנות שלום'' ועשרות אלפי משפחות הרוסות?

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ברק בשטח, המזיע במתח!

    אבשלום לוי, 19/09/07 13:46

    אהוד ברק עולה בעשרות מונים על כל אחד מחברי הכנסת האחרים.
    רואים ומרגישים שמאז שהוא נכנס הוא זה ששולט בממשלה ובבטחון.
    אולמרט שלא הבין ולא מבין כלום מהחיים שלו מקבל קצת קרדיט ויקבל יותר משתי מנדטים בחירות רק בזכות המנהיג המרשים הזה, אהוד ברק.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק ברק ''בשטח'' גם מדחת יוסף הי''ד נותר בשטח ..לדמם.. (ל''ת)

      אביב, 19/09/07 14:15

      הגב לתגובה זו

      • אביב, ברק רה''מ הבא, אז תרפה מהדמגוגיה. (ל''ת)

        נתן גרמפל, 19/09/07 14:34

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    אהבתי את המשפט: ''ללחוץ את תושבי הרצועה... ובגדה יקבלו יחס אחר...''

    Yossi V, 19/09/07 13:43

    מטרת ישראל היא להשמיד בשיטתיות את הפלשתינאים בעזה ובגדה. ערביי ישראל אח''כ.

    איך ישראל בדיוק רוצה שתושבי עזה יורידו את החמאס בעוד ש-98% מאזרחי ישראל לא מצליחים לסלק את חבורת הפושעים ומשת''פיהם מהשלטון אצלנו.

    הכל אחיזת עיניים, ירי הקסאמים לא יעלם אלא רק יתחזק, כי כשאין מה להפסיד, אז רק ''תמות נפשי עם...'' הופך להיות הפתרון.
    נכון הוא שלהשמיד עשרות ואלפים ומאות אלפים מתושבי עזה זה מעט לעומת 6 מיליון, אבל לא המספרים כאן מדברים (לפי שעה), אלא המעשים. ומה שישראל עושה זה שואה.

    בעוד ישראל טווחת ורוצחת ומתעמרת בתושבי הגדה המערבית ביד קשה ואכזרית, היא טוענת ליחס טוב שתושבים אלה מקבלים, או יקבלו.

    אכן בתחבולות תעשה לך מלחמה.

    כשאני רואה עד כמה רחוק מסוגלים היהודים להגיע באמצעות אלוקקיהם וציונות מזוייפת, אני מבין את הפרעות והשואות שבאו על העם הזה לדורותיו.

    הגב לתגובה זו

    • ''יוסי''.

      ציוני בדם, 19/09/07 13:49

      אתה צודק בהכלללללל.
      עכשו, לך תאכל ז***!!

      ברק הוא ה-מנהיג, בהא הידיעה.

      הגב לתגובה זו

      • ציוני בדם , מסכים עם כל מילה (ל''ת)

        יוסי, 19/09/07 14:08

        הגב לתגובה זו

      • ליוסוף, גם אם רק נפלת היום מהירח, ברור שאתה נוטף ארס של פנאט מוסלמי (ל''ת)

        או שמאלני ישראל, 19/09/07 14:23

        הגב לתגובה זו

    • יוסי , מסכים אתך במאה עכוז ! כל הקבוד. (ל''ת)

      נעמן, 19/09/07 13:59

      הגב לתגובה זו

      • אותו שקץ שמחמיא לעצמו (ל''ת)

        Avi Ecuador, 19/09/07 15:51

        הגב לתגובה זו

    • תפסיק ''לאכול'' את עצמך... אתה תיגמר כך....

      א.כרמל, 19/09/07 14:06

      תושבי עזה יכולים להוריד את החמאס בדיוק כמו שהעלו אותו... הרי לפני שלוש שנים הוא לא היה בשלטון... על איזו ''אחיזת עיניים'' אתה מדבר ?! ירי הקאסמים היה גם כשעוד היינו בעזה,הוא המשיך כשיצאנו משם והוא הפך להיות ''חלק מהחיים'' של תושבי הנגב,הלכנו איתם בטוב זה לא עזר,מה שנשאר זה לנסות יד קשה מאוד... כי רק יד קשה זה לא ממש עוזר... מעניין למה איש כמוך חולם על ''השמדת אלפי פלשתינאים'' כאשר כל מה שהם מנסים-ללא הצלחה-בכל הזדמנות לעשות לנו את זה,כדאי גם שתכניס טוב טוב לראש,שיראל לא עושה שואה,זה הדמיון הפרוע שלך שפועם בראשך,ממש כמו של כל השמאלנים ייפי הנפש,שטובת הפלשתינאים קודמת-אצלם-על זו של אחיהם היהודים\\הישראלים... ועוד דבר קטן,לא אתה ולא חבריך יזיזו אותנו מכאן,מהארץ שהובטחה לנו ולבנינו עד עולם... רוצים בטוב אהלן,לא רוצים בטוב-לא צריך,רק אל תבואו בטענות על מצבכם העגום... כי זה כבר לא מזיז לנו... חתימה טובה גם לך...

      הגב לתגובה זו

    • ליוסי

      חיים, 19/09/07 14:33

      עם אחד כמוך שמדבר בסיסמאות ,אין טעם להתווכח.
      מי שלא רוצה להבין, לא יבין. ומי שלא רוצה לראות , לא יראה.
      אתה כנראה שייך לאותו סוג של אנשים ,שגם לא רוצים ,וגם לא מסוגלים להבין את הסיבות להמשך
      הסיכסוך בינינו לפלשתינים.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מה זה ההכרזה הזו?אם אתה רוצה

    יעקב, 19/09/07 13:41

    לכבות חשמל תכבה.אל תדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    די!!! לא יכול להיות!!!!

    גמדה, ת''א, 19/09/07 13:35

    עזה רשות עויינת? ואני חשבתי שזו יישות שפניה לשלום!!!
    די, כמה אפשר להעליב את האינטליגנציה של התושבים???
    רוצים להראות שהם עסוקים בבטחון המדינה כשמתעסקים בסוגיות מפגרות, בונים ועדה סתומה ש''מחליטה'' דבר הקיים כבר מקדמת דנא, ולא די בכך לא מפסיקים לדבר כשהפעולות הנחוצות לא נעשות.
    ברק, אולמרט ושות'- שימו לב בבקשה לאוייב הניצב מולכם, הם פחות מדברים טרור והרבה יותר עושים.
    וכשהם רוצים לגיטימציה לטרור או מנסים לבכות על כתפי העולם הערבי-בונים כמה ועידות פסגה, בוכים בהסברה טובה למול העולם וכך מקבלים ניצחון.
    ומה אתם עושים??!?!? משמינים על כסאות הקבינט!! במקום להשקיע בהסברה ובהנהגה נכונה!!
    בושה וכלימה!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לישראל אן שום ויכוח עים ישות עיוינת זו

    פקק תנועה, 19/09/07 13:35

    בשום נושא .לכן ישראל צריכה בהתאם לכך להתיחס לישות עוינת זו .ןגם אים ישות זו .היתה ישות חיובית אן שום סיבה שישות זו תחייה על גבה של ישראל .כחתוטרת שישנה על גבו של הגמל .

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מצרים מספקת נשק ותמושת לחמאס. (ל''ת)

    מצרים גם עויינת, 19/09/07 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אתם באמת חושבים שיעבור זב ספין של ברק לקנות את הימנים (ל''ת)

    חכו לבג''ץ, 19/09/07 13:32

    הגב לתגובה זו

    • ומי יגיש את הבג''ץ? הנייה? האם אתה מתנגד להצהרה?!

      אייל, 19/09/07 13:47

      האם אתה משתייך לאותם הזויים שממשיכים להתעקש שיש בעזה עם מי לדבר? או שאולי גרוע מזה, שלחמאס יש הצדקה להתנהג כפי שהוא מתנהג כלפינו, כי מגיע לנו, כי אנחנו כובשים רעים?

      אם התשובה היא כן, אתה גיס חמישי מסוכן לביטחון המדינה.

      הגב לתגובה זו

      • איל , מסכים עם כל מילה

        יוסי, 19/09/07 14:10

        יואב הס יגיש בג''ץ וגם יונתן שפירא ואמא שלו.

        הגב לתגובה זו

      • שבג''ץ מנהל את המדינה ולא הקבנימט הליצנים (ל''ת)

        שכחתה, 19/09/07 14:46

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    חכו לבג,ץ אנהי יחליט מה עינות פרידן עיון (ל''ת)

    ביניש, 19/09/07 13:30

    הגב לתגובה זו

    • ביניש תראה את כוחה וגם שלום עכשיו (ל''ת)

      צודק, 19/09/07 14:43

      הגב לתגובה זו

    • נעשה הפגנות בכל העלום שהמדינה תגן על שדרות (ל''ת)

      שלום עכשיו, 19/09/07 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    האם ההכרזה שווה את הדיו ?

    חגי, 19/09/07 13:29

    מחר יקומו כל מיני עיתונאים ושדרני
    טלויזיה וכל מיני''מומחים'' ובעזרת
    חכים שמאלניים וערבים ירוקנו את
    ההחלטה הזו מתוכן. הם מבינים רק כח. וכל זמן שאנחנו לא נבין זאת
    הקסמים ימשיכו לעוף.

    הגב לתגובה זו

    • חגי , מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      יוסי, 19/09/07 14:06

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    וואווו....אני בהלם......איזה מהלך ... (ל''ת)

    יצחק, 19/09/07 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ולהבדיל, שכם וחברון הם ישויות אוהדות (ל''ת)

    מוריס, 19/09/07 13:24

    הגב לתגובה זו

    • מריוס , מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      יוסי, 19/09/07 14:06

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לישראל אן שום ויכוח בנושא כול שהוא עים הישות העוינת הזו

    פקק תנועה, 19/09/07 13:21

    לכן בהתאם לכך. על ישראל להתיחס לישות עוינת זו. בהתאם ליחסים אלו .וגם אים היו בן ישראל לישות העוינת הזו יחסים תקינים., והישות הזו היתה חיובית גם אז אן שום סיבה .שישות זו תתקיים על גבנו בחתותרת על גבו של הגמל .מבחינה כלכלית מדינית וביטחונית ..וכולי

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לישראל אן שום ויכוח בנושא כול שהוא עים הישות העוינת הזו

    פקק תנועה, 19/09/07 13:21

    לכן בהתאם לכך. על ישראל להתיחס לישות עוינת זו. בהתאם ליחסים אלו .וגם אים היו בן ישראל לישות העוינת הזו יחסים תקינים., והישות הזו היתה חיובית גם אז אן שום סיבה .שישות זו תתקיים על גבנו בחתותרת על גבו של הגמל .מבחינה כלכלית מדינית וביטחונית ..וכולי

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אהה...וגם לא לוקחים מפתח של חביתוש בלי רשות של רגע ודודלי.. (ל''ת)

    רונן, 19/09/07 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    טוב מאוד. עכשיו רק להיות עקביים ולא להתקפל מול העולם.

    שפוי, 19/09/07 13:17

    שהעזתים יפנו למצרים לקבלת סחורות ושירותים.

    הגב לתגובה זו

    • נעמן , מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      יוסי, 19/09/07 14:05

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מוזר, זכור לי שגם הרשות הפלסטינית הוגדרה כרשות אוייב בזמן אריק שרון (ל''ת)

    נער גבעות, 19/09/07 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זו התחלה נכונה. עובדה שהחמאס (שידע שזה מגיע) מעוניין בהפסקת אש. (ל''ת)

    רק כך, 19/09/07 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עויינת או לא, בינתיים לנו העלו את מחירי החשמל והם מקבלים אותו בחינם (ל''ת)

    עדיף להיות עויי, 19/09/07 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ובעינה וכפר כנא הם יעני רשות ''אוהדת'' ?

    ג'יבריל רג'וב, 19/09/07 13:10

    הצחקתם את ועדת המעקב ואת ראאד סאלאח.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צמצום אספקת הדלק -

    מאירסון, 19/09/07 13:08

    תשבית את דור-אלון

    הגב לתגובה זו

    • מאירסון , מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      יוסי, 19/09/07 14:05

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    גב. תמיר, אכשיו עם לימוד הנכבאה בבי''ס, דירשי גם לחקור את פשעי המלחמ

    תנועת יש גבול, 19/09/07 13:05

    של הפלמ''ח במלחמת 1948! הראי לנו שאת מוסרית עד הסוף!

    הגב לתגובה זו

    • בסדר. היא תראה לך אם אתה תראה לה. מחר ב0020 , במקלט של ''צוותא''. (ל''ת)

      קרויצפלד יקוב, 19/09/07 13:34

      הגב לתגובה זו

      • קרויצפלד , מסכים עם כל מילה (ל''ת)

        יוסי, 19/09/07 14:04

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    עזה - ישות עוינת

    רפי, 19/09/07 13:05

    נהדר, יש הגדרה. במה זה יעזור לנו ''תכל'ס''???

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חובה לדבר עם חמאס, שהיא המפלגה הנבחרת והלגיטימית של אחינו הפלסטינים

    נעמן, 19/09/07 13:04

    כמפלגה, החמאס הינו גוף פוליטי שוחר שלום, שהביע את כוונתו להתפייסות זמנית (הודנא) עם ישראל
    להבדיל מהזרוע הצבאית של החמאס שהם לוחמים.
    על ישראל לשאת ולתת עם החמאס, התנועה המוכרת והלגיטימית היחידה של אחינו בני העם הפלסטיני ולהחזיר להם את אדמותיהם הכבושות בגדה המערבית ומזרח ירושלים

    די לכיבוש!!

    הגב לתגובה זו

    • לנעמן, מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      יוסי, 19/09/07 13:32

      הגב לתגובה זו

      • יוסי , מסכים אתך ב100 עכוז. (ל''ת)

        נעמן, 19/09/07 13:54

        הגב לתגובה זו

        • תודה נעמן , כל הכבוד לך !!!!! (ל''ת)

          יוסי, 19/09/07 14:00

          הגב לתגובה זו

          • תודה לך נשמה (ל''ת)

            נעמן,שפוי, 19/09/07 14:10

            הגב לתגובה זו

            • מת עליך אחי ! מה אתה עושה מחר ? פנוי ? (ל''ת)

              נעמן, 19/09/07 15:27

              הגב לתגובה זו

          • יאללה בסדר אבל לך מגיע יותר קבוד. מסכים עם כל מילה (ל''ת)

            נעמן, 19/09/07 14:14

            הגב לתגובה זו

            • כן,אבל אני אמרתי קודם ! (ל''ת)

              יוסי, 19/09/07 15:19

              הגב לתגובה זו

    • אין כמו ערבים בתשלום ...רואים את הטריק הזול (ל''ת)

      just me, 19/09/07 13:54

      הגב לתגובה זו

      • מסכים איתך, יש פה ערבים בתשלום (ל''ת)

        דני, 19/09/07 14:27

        הגב לתגובה זו

    • מי שמכריז על עצמו ללא הרף שהוא ''שפוי''....

      חשוך ימי בינימי, 19/09/07 13:57

      מספרים על מטורף שאחרי כמה שנות אשפוז החליטו הרופאים שהוא אינו מסוכן לציבור. נתנו בידו תעודה שהוא שפוי ושחררוהו.

      התיישב הברנש בתחנת האוטובוס, ותוך כדי המתנה פנה לשכנו בשאלה: ''אתה שפוי''?

      ''נדמה לי שכן'', ענה הלה, מופתע מעט.

      ''אה, נדמה לך'', ענה הברנש, ''לי יש תעודה''...!

      הגב לתגובה זו

      • סיפור גדול

        ברווז במטבח, 19/09/07 14:07

        והיטבת לספרו

        הגב לתגובה זו

    • נעמן, אתה חולה. כנראה שהפלשתינאים הם אחיך מצד האבא שלך, תשאל את אמא

      דרור מרמת גן, 19/09/07 14:06

      שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    תגלית השנה! לולי מפרק השעונים

    צפנת פענח, 19/09/07 13:02

    האנליטי לא היינו מבינים זאת.

    הצרה היא שזה רק משחק מילים. אין בהגדרה זאת שום חידוש מבחינת המעמד המשפטי של עזה.

    ישראל היתה צריכה לקבוע שחמסטאן היא אויב. את זה לא עשתה הממשלה בכוונה, כדי לא לצאת למלחמה.

    שימו לב! האויב האכזרי ביותר של מדינת היהודים, המתכוון להשמידה ולרשת אותה אינו מוגדר אויב על ידי ישראל.

    הסבר: ישראל איננה מדינה עצמאית אלא גרורה נחותה של הרביעיה הבינלאומית. היא רק מוציאה לפועל את מה שהרביעיה מאשרת לה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מוטב מאוחר מאשר לעולם לא

    מיXתפוזים, 19/09/07 13:00

    על הצעד הזה היו צריכים להחליט כבר לפני 11 שנים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נו, איפה כל המתלהמים? (ל''ת)

    חגי, 19/09/07 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    סוף סוף גבר קטן עם רעיון גדול

    shyba, 19/09/07 12:58

    רק צריך לקוות שהוא יעשה פעולה צבאית שתגבה מחיר רציני מהישות העויינת הזו

    הגב לתגובה זו

    • זאת בדיוק הבעיה: גבר קטן המוציא את כל תסכוליו הגמדיים על כל העולם

      יוסי, 19/09/07 13:34

      עוד נשלם על זה קשות.

      הגב לתגובה זו

      • אהוד ברק מנהיג ענק!(וממוצע בגובה אגב). (ל''ת)

        עידו, 19/09/07 13:42

        הגב לתגובה זו

      • יוסי , מסכים איתך במאה עכוז ! (ל''ת)

        נעמן, 19/09/07 13:55

        הגב לתגובה זו

      • ועוד איך תשלם , יוסוף. ועוד איך תשלם.

        גובה, 19/09/07 14:01

        אגב , לך צחצח שיניים.

        הגב לתגובה זו

      • אנחנו כבר משלמים: אתה פה (ל''ת)

        כככ, 19/09/07 15:04

        הגב לתגובה זו

    • לנעמן ויוסי שמסכימים אחד עם השני ב 100%

      דני, 19/09/07 14:29

      כל שני תגובות, שני טוקבקיסטים ערבים:
      יאללה ז***ו אתכם בעזה ובחיים שלכם לא תצליחו לקחת את המדינה כל מדינות ערב הנחותים שלכם לא יצליחו כי אתם טיפשים גנטית.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    קודם יוצרים בעייה ואז מסבכים אותה

    אלי צ'רניאבסקי, 19/09/07 12:58

    מה הפלא שמדינת ישראל מגדירה איזו רשות פלשתינית היא לגיטימית, ואיזו לא? הרי אנחנו יצרנו את היישויות הפלשתיניות, אז אנחנו גם מחליטים אם איזו לדבר. אנחנו יצרנו את הרקע לטרור, אז אנחנו גם מחליטים איזה טרור הוא טרור נחמד, ואיזה טרור הוא טרור לא נחמד.
    נו, בסדר... יש טרור עוין ויש טרור של שלום. אני מעדיף טרור מת.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      דורון, 19/09/07 13:35

      הגב לתגובה זו

      • לדורון , מסכים עם כל מילה (ל''ת)

        יוסי, 19/09/07 14:03

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל כך מהר? למה להיחפז? צריך לשקול את הדברים

    אם זה לא, 19/09/07 12:56

    טוב שנזכרו, חבורת האפשים והעבריינים המאכלסת את רוב הקבינט שלנו. מה יש לעבריין החזה והחזון, חיים רמון, להגיד בעניין? עדיין הוא רוצה לחלק להם מכל הבא ליד, אולי בתוספת איזה סיבוב עם הלשון?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חמאסטן היא לא ראשות עוינת!

    דמר94, 19/09/07 12:56

    הם בסך הכל יורים טילים על אזרחים מרוקאים ובוכרים בשדרות! במידה והם יצליחו לירות טילים על האיזורים במרכז הארץ, שבהם גרים ''הפוליטיקאים והמשפטנים הנאורים שמתנגדים לענישה קולקטיבית של אזרחים פלשתינאים'', אנחנו מבטיחים לעם,שאנחנו מיד נכריז עליהם כעל ראשות עוינת! עד אז לא צריך להתרגש ממוות, של ילדים וזקנים מרוקאים!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    רשות עוינת? לא יכול להיות! אנחנו, ישראל, הם הכובשים של ארצם! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 19/09/07 12:55

    הגב לתגובה זו

    • לרחל משר''צ, מי כבש ממי מה ממתי??!!

      אביב ישראלי, 19/09/07 14:34

      זאת לא שאלה רטורית.
      אשמח לשמוע רצינית תשובה ולא התלהמות שמאלנית.

      הגב לתגובה זו

      • רחל-מרץ זו סתם תגובה על מנת ליצור פרובוקציה

        להתעלם, 19/09/07 14:54

        ברור לכל בר דעת שמאחוריה עומד חוליגן שחום עם שייהב

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    דייייייי מה באמת? (ל''ת)

    אני, 19/09/07 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מעט מידי מאוחר מידי

    שי, 19/09/07 12:51

    הממשלה הזאתי מאחרת להבין דברים שאנשים אחרים הבינו מזמן.
    חייבים להחליף את הממשלה הכושלת הזאתי

    הגב לתגובה זו

    • שי , מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      יוסי, 19/09/07 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    עוינת ?! מה באמת? לא ידעתי.. (ל''ת)

    תם, 19/09/07 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אה, ובשכם יש לנו שלום? (ל''ת)

    נדהם, 19/09/07 12:48

    הגב לתגובה זו