• 92.

    לאיראן יש 15 אלף (15000) טילים? זו לא הגזמה פרועה? (ל''ת)

    מטיל ספק, 17/09/07 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    יה רוחי, במילה אחת -יריחו (ל''ת)

    אילן, 17/09/07 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ומה חשבתם?

    מוטי קליפורניה, 17/09/07 18:31

    שבזמן שיתקפו את ארצו הוא ישחק דוקים?!
    נו באמת קצת פירגון.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • משמעות פגיעה כזאת

      מוטי קליפורניה, 17/09/07 19:48

      משמעות פגיעה כזאת היא חיסולה של ישראל.
      יש להציב 600 סוללות של טילי חץ.
      נקווה שזה ימנע את הצורך בשימוש
      של טילי יריחו.(אשרי המאמין).
      ועוד, אם הטילים מצוידים בראשים כימיים אז זה יביא לפגיעה באוכלוסיה גם בארצות הנמצאות במסלול התעופה שלהם כשהם ייורטו.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

      • צבא ארה'ב בעיראק

        מוטי קליפורניה, 17/09/07 22:07

        צבא ארה'ב בעיראק נתון בסכנת חיים גדולה.
        זה לא טיול כתתי והאמריקאים מתחילים להבין זאת כי רשימות
        ההרוגים בקרב החיילים האמריקאים
        הולכות ומתארכות.
        האופציות הגרעיניות(ולא לצורכי שלום) נראות קרובות
        מתמיד.
        העולם התדרדר מוסרית והולך לקראת
        השמדה עצמית.
        המצב חמור ביותר ונראה שהתקשורת
        בעולם בשם חופש המידע והפרסום,
        תורמות להמשך ההדרדרות.
        ''חיים ומוות ביד הלשון'' -זה לא אמרה
        חבוטה,זה בדיוק המצב לאשורו.
        בכוח המילים לבנות או להשמיד.
        אז אני מקווה ' שאללה ירג'ע עאקלק'
        ולא נסחף לאן שהתקשורת בעולם
        מובילה.
        -אין עוד מלבדו.

        הגב לתגובה זו

  • 89.

    מה תגובת ראש אמ''ן ידלין, האם גם את אחמדיניג'אד אנחנו מרתיעים ?

    תום, 17/09/07 18:15

    או שהכל פלאברה כדי להחניף לאולמרט!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    יש להוציא את מתקן האמוניה מחיפה ומיד לפני שיתרחש אסון המוני! (ל''ת)

    רובי, 17/09/07 18:12

    הגב לתגובה זו

    • אתה מחיפה , נכון ???

      רועי, 07/11/07 13:24

      פחחח , פחדן !

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    איפוא ידלין ומאזן האימה, חידשנו את כושר ההרתעה עאלק! (ל''ת)

    אנטי פטפטת, 17/09/07 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    גם אם יכנסו באיראן - אנחנו נחטוף חזק לצערי (ל''ת)

    המעריך הצבאי, 17/09/07 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    זה לא איום גלוי ?

    NM, 17/09/07 16:02

    הוא שכח שגם לנו יש טילים ולנו יש גם טילים נגד טילים שלהם אין.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    כאילו שהפרסים הקמצנים האלה

    חל, 17/09/07 15:53

    יבזבזו עלינו טיל אחד.

    הגב לתגובה זו

    • ל חל גדול לא היפסקתי לצחוק (ל''ת)

      ., 18/09/07 00:17

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    ישראל מאיימת:

    !, 17/09/07 15:50

    פצצה אחת מכוונת על איראן.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הסיכון של המערב עם מדינה כמו איראן הוא עצום

    Avi Ecuador, 17/09/07 15:33

    פגיעה בישראל לא רק תפגע בישראל אלא תביא למשבר ענק על הכלכלה העולמית, משבר אנרגיה ומשבר בשלטון של מדינות.
    יביא לפתרונות סופיים לצערי בתושבים אירופאים מוסלמים ולנפילת דמוקרטיות במדינות רבות כשאני לא מדבר על ''הדמוקרטיות'' במצריים פקיסטן ועוד מדינות.
    ארצות הברית צריכה לתת דוגמה לתרבות הזו שהיום מסבירים שאללה שומר עליהם ורוצה ז'יהאד, האמריקאים צריכים לתת לאיראנים אולטימטום של מספר ימים לגרוש השלטון באיראן ובכניעה ללא שום תנאי כמו שנתנו ליפן בגמר מלחמת העולם השניה, אזהרה שהיא עומדת להשמיד את המדינה הזאת בכל האמצעים שיש לה ותוך שעות.
    זה יסביר לתרבות הזאת מה אללה עשה או רצה...
    פראי אדם פושעים.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    במידה ונופלים עלינו כמה טילים

    טל, 17/09/07 15:21

    יש לשלוח כמה טילים שלנו אל כל הערים הערביות , עזה , יריחו , ג'נין וכו'' ולהגיד שזה הטילים האירניים , אין מה לעשות צריך לנצל את המצב לטובתנו ( כולל רהט אגב ).
    ואז כמובן להגיב אטומית בגלל הרג בני דודנו הערבים.
    נשמע פתרון מועיל לכל הצדדים.

    הגב לתגובה זו

    • בואנה אתה -

      גאון!!!!, 17/09/07 15:39

      פיתרון גאוני!

      הגב לתגובה זו

    • אהבתי!!! (ל''ת)

      ישאליקו, 17/09/07 15:52

      הגב לתגובה זו

    • אתה חושב שהשמאל יאפשר?

      Avi Ecuador, 17/09/07 16:33

      כן, הם יאפשרו ויביאו לשואה למרות שהפיתרון היה צריך להיות טרנספר (לא של יהודים לשמאלנים).

      הגב לתגובה זו

    • לא יקרה בחיים, אבל רעיון נחמד :) (ל''ת)

      עוז, 18/09/07 00:55

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    גם לנאצר במלחמת ששת הימים היה...

    Avi Ecuador, 17/09/07 15:14

    אני מקווה שמיפוי הטילים שדות התאופה ועוד ייעדים אסטרטגים ממופים בשולחן העבודה של האמריקאים ושישראל מוכנה עם סוריה להגדיל את שטחה של ארץ ישראל ולשלש אותו ללא תושבים נוספים וללא חיות כמובן, להעביר את הפלסטינים לשטחים משוחררים בסוריה.
    כמו שהמן לא היסס אתמול גם היום ומחר הוא לא יהסס להשתמש בנשק אטומי נגד ישראל וישראל לא צריכה להמר על הדורות הבאים עם רשעים מסוגו, להסביר לו ששטחים יסופחו בסוריה.
    כן, אתם חושבים שהוא דואג לפלסטינים עם הטילים שלו?
    פלסטין זה קרדום לחפירה ולחיסולה של מדינת ישראל, אין למדינה פלסטינית שום היגיון שום צורך ואם תהיה מדינה מטרתה תהיה אך ורק להשמיד את מדינת ישראל כשישראל לא תזכה לשבוע של נחת מהם.
    הערבים חולמים ''בגדול'', איסלם בכל העולם, לא מעניין אותם ואפילו את הפלסטינים בחמאס ובז'יהאד ואת הרוב פלסטין מדינת פלסטין.
    הם חולמים על שלטון כשלא למדו לשלוט בייצרם עדיין ועדיין לא עברו לשלב של להפוך לבני אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    כלל 600 טילים מתחילים באחד, ואם אפשר לכוון על מסגד הכובש בהר הבית (ל''ת)

    ותודה מראש, 17/09/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    יש לו טעות קטנה מדובר ב597 טילים!!!! (ל''ת)

    חמדי, 17/09/07 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אל תאמינו לשקרנים האלו !

    יאיר, 17/09/07 15:11

    לא מפחדים מהקוף הזה !

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לאולמרט יש בונקר אטומי בירושלים - ושכולנו נשרף הוא רק ירוויח מזה

    שישרפו הטמבלים, 17/09/07 14:40

    אם יפלו כאן פצצות
    וישראל כולה תבער
    הוא יצא מכאן במסוק מהבונקר ויטוס לשוויץ
    ויהנה ממאות המליונים שצבר במעשי שחיתות כל החיים

    וגם כל אלה שיכלו לתפוס אותו בפשעיו נשרפו ...
    איזה כיף חיים!
    העוקץ המושלם!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ניסו שחם עליך , חאנזיראג'אד. (ל''ת)

    אוחנה, 17/09/07 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    כלב נובח לא נושך ! (ל''ת)

    דוד, 17/09/07 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שטויות, קטן עלינו. שניים שלושה פרקי תהילים, תפילין אחת והכל בסדר! (ל''ת)

    אחד אלוהינו ש-, 17/09/07 14:20

    הגב לתגובה זו

    • הקדוש ברוך הוא!אנחנו אוהבים אותך!!!!! (ל''ת)

      דיקלה, 17/09/07 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    תתביש! רוצה לתקוף לנו את המפעל טקסטיל? אתה לא פרסי אמיתי

    שניר, 17/09/07 14:17

    פרסים אמיתיים יודעים עד כמה טקסטיל חשוב ,
    לכם יש שטיחים , לנו יש את השאר,
    בואו נעשה הסכם ..
    אנחנו לא נוגעים לכם בשטיחים, אתם אל תגעו לנו בטקסטיל.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    תתביש לך ככככככ פותח את הפה על ראש הממשלה

    דני, 17/09/07 13:55

    שלך וגורם לו להראות חלש, יש לך בעיות איתו לך תפגין אל תעשה לנו כותרות רעות על המדינה כי יש פה חברה מהמודיעין של הערבושים יש מבין בוגד ?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    קראו את 60, יהודי אמיתי (ל''ת)

    דני, 17/09/07 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    להם שיהאב לנו טילי יריחו!

    דניאל, 17/09/07 13:50

    אני מאמין שגם לנו יש מאות טילים מכוונים עליהם, ואלפי טילי שיוט שיש לנו! אז לכל אלו שיגידו אשליות אין לנו טילים, אז זהו שכן יש לנו טילים שמסוגלים לפגוע בכל נקודה באיראן בעלי יכולת גרעינית וגם טילי שיוט שהם מאוד מדיוקים

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    קראו את 60, יהודי אמיתי (ל''ת)

    דני, 17/09/07 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לתושבי המרכז: עוד לא למדתם איך זה כשטילים נופלים סביבכם, די להתפלסף

    חיפאית, 17/09/07 13:25

    אני קוראת כאן תגובות של ילדים בגן. מי שלא חש נפילת טילים מלבנון במלחמה האחרונה, לא יכול להבין על מה בעצם מדובר. אפילו הפרזיטים בממשלה די נחרדים. מאוד קל ונוח לשבת מול המחשב ולאיים על אחמדיניג'אד, אך המציאות אחרת לחלוטין. כדאי שתתחילו לקחת לתשומת ליבכם גם דברי אחרים, אפילו אם מדובר באוייבים.

    הגב לתגובה זו

    • אין אחד במדינה הזאת שלא חווה טילים כלשהם

      עוז, 18/09/07 01:00

      אם זה קסאמים או קטיושות או סקאדים או זילזאלים, או ''סתם'' פיגועים, אז תצאי מהמחשבה שאת מיוחדת. אני מבין ממך שאת מעדיפה לשבת בבית, למות מפחד ולחכות לטיל האטומי??

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    מה זה 600 טילים, עוד מעט הוא יגיד תחזיקו אותי. מהנדס בהעתקות אלק. (ל''ת)

    א. תום, 17/09/07 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אני מאוד מקווה שהפעם לא נשב בשקט כמו במלחמת המפרץ ה-1 .

    קצין, 17/09/07 13:10

    איראן צריכה לספוג מכה אנושה שתתקשה להתאושש ממנה במרכזים אזרחיים תעשיתיים בעיקר !
    אסור לעבור על כך בשתיקה או אפילו לא באיזו תקיפה נקודתית.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ''אזהרה תגיע ל''תל-אביב'' (כינויה של ישראל) ''

    מיכה, 17/09/07 12:52

    גם פה השמאל מכיר את תל-אביב ככנוי נרדף לישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו....

    פרננדו, 17/09/07 12:50

    זה לא יאומן.
    כל פעם צץ המן חדש.
    והקב''ה מצילנו מידם.

    הגב לתגובה זו

    • איפה הקב''ה שלך היה ב 1939-1945 ? (ל''ת)

      סקפטי משהו..., 17/09/07 13:12

      הגב לתגובה זו

      • השואה היא מהקב''ה כמו הדברים הטובים

        הוא תמיד כאן, 17/09/07 14:37

        האלהים היא מודעות חובקת כול
        ואפילו מעבר לזמן

        הקב''ה הכניס היהודים למצרים
        והוציא אותם ממצרים
        הכניס לישראל
        והוציא לבבל
        הכניס לישראל
        ופיזר לעולם
        שרף 6 מליון, והחזיר לישראל

        ויכול להוציא שוב

        הוא עושה מה שהוא רוצה

        הגב לתגובה זו

        • ואני אמור לאהוב ולהוקיר אותו על זה? (ל''ת)

          שואל, 17/09/07 15:45

          הגב לתגובה זו

          • אנחנו לא יכולים להבין הכל. (ל''ת)

            ל, 17/09/07 15:54

            הגב לתגובה זו

          • צודק (ל''ת)

            בב, 17/09/07 16:12

            הגב לתגובה זו

  • 62.

    כדי למנוע את חקירתו , אולמרט מוכן להתחיל מלחמה אפילו.

    ככככככככ, 17/09/07 12:49

    עד כדי כך הוא מושחת.

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך פותח את הפה על ראש

      דני, 17/09/07 13:55

      הממשלה שלך וגורם לו להראות חלש, יש לך בעיות איתו לך תפגין אל תעשה לנו כותרות רעות על המדינה כי יש פה חברה מהמודיעין של הערבושים יש מבין בוגד ?

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט בעצמו סוכן של הערבושים :-) (ל''ת)

        לא רק בטוקבק, 17/09/07 14:38

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    אולמרט בטח מה זה סידר עצמו בחו''ל עם דירה ואוטו מוכנים . (ל''ת)

    הוא לא מפחד כלל, 17/09/07 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    600 על עזה..........

    שמוקלר, 17/09/07 12:48

    מה שיקרה שכולם יפלו בעזה והפרסי הקטן יאכל את הכובע .

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הדרך מאיראן לישראל היא בדיוק כמו הדרך מישראל לאיראן

    אבנר ,חיפה, 17/09/07 12:44

    ולנו יש יותר מ600 טילים שמכוונים אליכם ולא חושב שכולם קונבנציונאליים. ואני מבטיח לך שיש כמה בודדים שיעשו לה את המדינה מאוד שטוחה אם אתה מבין למה אני מתכוון, אני יכול לספר לך שאחרי זה לא ייגדל שום דבר על אדמת איראן אפילו הילדים שייצאו יהיו מכוערים יותר ממך וזה באמת רף שקשה לעבור אתה יודע את זה !
    אז לפני שאתה משוויץ בטילים שיש לך לכיוון שלנו תחשוב אולי גם לנו יש משהו בשבילך. וכמו שהנשיא הסורי לא חשב שאנחנו רואים מה הוא עושה במדבר הסורי בלילות ואז הגיעו כמה טייסים בסיוע כמה חבר'ה מ''שלדג'' והראו לו כמה אנחנו קרובים לכל מטרה בכל זמן ובכל מקום. אני מאוד מקווה שתמשיך בקו שלך של סירוב לפתרון הבעיה תלמד מהשכן שלך לשעבר סדאם חוסיין שכיום הוא בעיראק אבל כמה מטרים נמוך יותר משאר האנשים ומאבד סידן בלי סוף. אני אשמח לראות אותך נלכד ומובל לחבל התלייה כמו ששמחתי על תליית השכן שלך . אתה עוד תתחנן לעזרה ותתחנן לעולם שירגיע את הישראלים שהשתגעו עלייך. אז עדיף שתלך לפינה תחשוב טוב טוב אתה אומנם נראה כמו מוסכניק עלוב מטייבה אבל אתה נשיא של מדינה ויש אזרחים שהם תחת אחריותך ואני בטוח שרובם לא רוצים למות או להפוך לאנשובי פתאום באמצע היום רק בגלל שהנשיא שלהם אדיוט (איזה קטע גם הנשיא שלנו היה פרסי וגם לא חכם במיוחד...גנטיקה?). ולכל תושביי ישראל אל דאגה הכל בשליטה אנחנו רואים הכל יודעים את הכל והפתרון קרוב מתמיד...שנה טובה ומתוקה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מושלמת ..כרגיל

      רונית, ,רעננה, 17/09/07 13:22

      אבנר אני קוראת את תגובותיך כל מתי שאתה כותב ואני תמיד שמחה שאתה מחליט לכתוב . אין כמוך , בניסוחים, בציניות, ההומור המשובח, וההבנה בנושאים רבים ומגוונים. אתה אלוף ואני מעריצה אותך באמת

      הגב לתגובה זו

      • גם אני מעריץ את אבנר, יש מצב לקפה, רונית ? (ל''ת)

        חיים, 17/09/07 16:18

        הגב לתגובה זו

    • תגובה לעניין!!!! אהבתי... (ל''ת)

      עמוס, 17/09/07 13:30

      הגב לתגובה זו

    • אבנר כנס !

      משה, 17/09/07 15:32

      את ציטוטך לקחת ממשה דיין במלחמת יום כיפור ,לאחר שישראל הבקיעה בגולן בדרך לפאתי דמשק ,כשאמר: ''הסורים צריכים לדעת שהדרך מדמשק לארץ ישראל מובילה גם מארץ ישראל לדמשק ''. בכל מקרה , יישר כח ! .

      הגב לתגובה זו

    • יישר כוח! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 17/09/07 15:43

      הגב לתגובה זו

    • אבנר אחי החיפאי

      השפוי, 17/09/07 16:08

      אתה גאון!
      ואני גם. זה בטח בא לנו מזה שהסנפנו כל חיינו את אויר הכרמל הצלול ואת אויר הקריות המועשר!

      יישר כויח!
      יהיה בסדר!

      הגב לתגובה זו

    • קשקשן..שחצן (ל''ת)

      עבריין מטייבה, 17/09/07 17:37

      הגב לתגובה זו

    • ''אתה אומנם נראה כמו מוסכניק עלוב מטייבה אבל אתה נשיא של מדינה''

      עוז, 18/09/07 01:03

      גדול :)

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    המצב המדאיג מצריך עוד פלאזמות ועוד מילואמניק כדי שאיש הקבע ינוח (ל''ת)

    כככ, 17/09/07 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    העורף יאכל אותה קשה מאוד , ואז נראה אם נצדיע לצה''ל ולאנשי הקבע.... (ל''ת)

    כככ, 17/09/07 12:42

    הגב לתגובה זו

    • מלחמה היא מאבק שנועד לשמור על מה שיש.

      ויש לה מחיר, 17/09/07 17:39

      אם לא תילחם אתה עלול לאבד את כל מה שיש.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    לאירן יהיה נשק גרעיני.. שיפול מדימונה ישירות לטהרן. (ל''ת)

    גרעין לאירן, 17/09/07 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    יאללה באבון מכוער. מציע לך לקרוא את הספר

    ירושלמי, 17/09/07 12:40

    האריה שחשב שהוא פחדן. תקרא ותחכים. זה אמנם ספר ילדים נהדר, אבל בשבילך יש גם איורים חזקים. תקרא, תחכים. אולי יבוא לך השכל סוף סוף.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אולי קשי עורף אנחנו , אבל עדיין אלוהים בחר בנו ולא בהם !!! שיזהרו (ל''ת)

    ככ, 17/09/07 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    וכאילו שבטהרן ישבו לשתות קפה בשעה שזה קורה - אש גהנום תכה בהם. (ל''ת)

    אש, 17/09/07 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    רק איום גרעיני יוכל לעצור אותם

    הסבר בפנים, 17/09/07 12:35

    בכל אופן ישראל שומרת לעצמה זכות תגובה גרעינית במקרה של מתקפת אב''כ, במקרה של השמדת חיל האוויר או במקרה של חציית כוחות אוייב את הקו הירוק. 600 טילים עם ראש חץ במשקל טון יכולים לגרום, בקלות, למספר הרוגים עם 4 אפסים מאחוריו, 3 אפסים זה בגדר נס ו2 אפסים-מספר נמוך באופן דמיוני.

    התקפה כזאת הייתה נחשבת בעיני כל מדינה כמתקפה גרעינית קטנה על ריכוזי אוכלוסיה-מתקפה כזאת תצדיק, לכל הדעות-מתקפת נגד גרעינית על טהרן, כזאת שתעצור אותם מייד.

    אלא שלנו אין מנהיגות אמיתית וספק רב מאוד עם אולמרט לא יהיה במטוס בדרך לאיחוד בחו''ל עם ילדיו לפני שהוא ייתן הוראה כזאת.

    אם לאיראן יהיה גם נשק גרעיני-המצב יהיה סבוך שבעתיים.

    מצד שני, קשה להאמין שהאיראנים מסוגלים לשגר בבת אחת כל כך הרבה טילים-אבל בכל זאת, מדינה של כמעט 70 מיליון איש, שכל כולה מוקדשת לצבא-אולי מסוגלת לייצר מספיק משגרים.

    הגב לתגובה זו

    • למה כל הממשלה והמטכל מחייכים ורגועים? הם מסודרים בחול למקרה הצורך. (ל''ת)

      ככככככככ, 17/09/07 12:47

      הגב לתגובה זו

      • מסכים-אחלה תגובה (ל''ת)

        גילי, 17/09/07 15:23

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    טמבלים -דימונה זה רק הטעייה!!! (ל''ת)

    ציוני, 17/09/07 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    התרגום ל 600 טילים...

    אורי, 17/09/07 12:34

    מדובר על מספר שהוא לגמרי מופרך וספק רב אם בם מחזיקים מלאי כל כך גדול של טילים כאלה וגם נצא מנקודת הנחה שכן אז עליהם לפחות להחזיק בין מאה למאתיים משגרים בכדי לשגר אותם.
    אחרי כל שיגור המשגר ניזוק וצריך תיקון ויתרה מזו הוא גם מתגלה וסביר להניח שבשעת תקיפה של ארה''ב וישראל משגר שירה לא ירה פעמיים.
    הנדבך השני ההגיוני הוא שבמתקפה משולבת גם בסיסי הטילים והמשגרים יפגעו במכה הראשונה כך שדי מהר ה 600 יהפכו ל 300.
    לאחר מכן מה שכן ישוגר יאלץ לעקוף את מנגנון שיבוש המכ''ם האמריקאי (שיהאב זהו טיל סליסטי מונחה מכ''ם)
    2. יאלץ לעקוף את מערכות ההגנה נגד טילים האמריקאית שתוצב בעיראק ומה שיצליח לעבור יאלץ להתמודד עם מערכות ההגנה של ישראל.
    לבסוף אין ספק שישראל תיפגע ותחטוף מכה לא קלה אך לא מדובר על מאות טילים אולי כמה עשרות בודדות.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    טיל מאירן אפשר לעשן סיגריה - לטוס להפיל ולחזור לעוד סיגריה עד הבא

    DD, 17/09/07 12:32

    זה כל כך רחוק

    הגב לתגובה זו

    • מזה השטויות האלה אתה יודע מזה 2.5 מאך???

      רמת גן,רמתהגולן, 17/09/07 20:00

      תוך 2-3 דקות הטיל כבר נופל, אבל אני לא דואג צה''ל הוא צבא פי 10 יותר חכם מהצבא האיראני ולנו יש את טיל החץ שהוכח שהוא יעיל ליירוט טילי אוייב, נראה לי ש-98 מהטילים יופלו על ידי החץ ו-2 אחוז יפספסו את המטרה שלהם!!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לחמור לעולם אין מזור. לך תחזור לחור השחור. לך תתחבא מתחת לשמלה של

    וואי איזה פחד, 17/09/07 12:31

    נסראללה, באשר מחכה לך.

    עכבר כחוש
    לא שמים עליך גרוש

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ולנו רק טיל אחד מכוון אבל בהחלט מספיק (ל''ת)

    ענת, 17/09/07 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    האמת

    אני, 17/09/07 12:30

    האיום שלהם שווה מכה אטומית על אירן היה ויתממש איומה

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הפיתרון אחד ויחיד ואין בלתו - לתת להם בראש (ל''ת)

    משה, 17/09/07 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אין לנו על מי לסמוך

    משה, 17/09/07 12:23

    רק על אבינו שבשמים.
    אין עוד מלבדו !

    יהודים התעוררו !

    לחזור לאבא.

    חתימה טובה

    הגב לתגובה זו

    • בלה בלה בלה.. (ל''ת)

      מה הכתובת, 17/09/07 12:39

      הגב לתגובה זו

    • אמן. (ל''ת)

      ציון, 17/09/07 12:43

      הגב לתגובה זו

    • אין לנו על מי לסמוך

      איתי, 17/09/07 15:46

      אלא על אבינו שבמילואים {וגם אני ועוד אנשים שבמילואים, וצה''ל בכלל}

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מחמוד

    אחד שמבין, 17/09/07 12:17

    הכל עניין של זמן....

    הגב לתגובה זו

    • עוד לא הכרתי אף מ ח מ ו ד שמבין (ל''ת)

      אחד שבאמת מבין, 17/09/07 12:39

      הגב לתגובה זו

    • נכון הכל עניין של זמן עד שפרס תהיה אתר עתיקות וחורבות. (ל''ת)

      /', 17/09/07 12:40

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    החוקים השתנו

    המחתרת הסגולה, 17/09/07 12:16

    אכן היה ותתחיל מלחמה עם סוריה או אירן יש לקחת בחשבון שכל העורף יהיה מעורב ויפגע קשות אצל כל המעורבים.
    כל מי שחושב כאן שישראל תוכל לתקוף נקודות רגישות אצל האויב ולצאת בשן ובעין טועה טעות חמורה וביהירות טיפשית.
    ישראל וארה''ב תצטרכנה לשקול צעדים טקטיים אחרים ובהן חיסול ישיר של מנהיג אירן והחלפת המשטר.
    אין תרופת פלא ואין ששת הימים.

    הגב לתגובה זו

    • למספר 43

      אליעזר בן יהודה, 17/09/07 12:52

      לצאת בשן ועין פירושו לצאת פגוע. כוונתך היתה ''לצאת בלא פגע''.

      הגב לתגובה זו

      • בכל מקרה הוא צודק (ל''ת)

        עוז, 18/09/07 01:07

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    מתל-אביב לתל-חורבות (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 17/09/07 12:11

    הגב לתגובה זו

    • כמה עשרות מיליארדים מוסלמים שווה לכם ישראל?

      Avi Ecuador, 17/09/07 21:36

      כן, וזה שלא יהיה לכם יותר טוב בלי השמאל.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אם זה המחיר, אז קדימה, לקרקס את המזוקנים המגעילים מטהראן (ל''ת)

    מוכן לחטוף, 17/09/07 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אחמדינג'אד השחצן עוד יקבל על הראש

    זוהר פרייברג, 17/09/07 12:10

    בסוף ישראל, ארה''ב והעולם החופשית ילמדו את האיראנים שלא ניתן לצחוק על כל העולם כל הזמן. אנחנו נראה אם אחמדינג'אד עוד יצחק מתא הכלא שלו בבית- הדין הפלילי הבינלאומי בהאג בשנה הבאה בע''ה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אחמדיגמד כמה פעמים צריך להגיד לך

    שיהב רטנסי, 17/09/07 12:09

    ללכת לעבוד יש מלא מכוניות שצריך לעשות להם פחחות, שיהב שמיהב
    תפסיק לשחק ותתחיל לעבוד

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תוצאות מלחמה בידינו ותוצאות דיבורים בידיו (ל''ת)

    Jaqueline, 17/09/07 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ואיי , כמה טילי חץ צריך בשביל זה ???? (ל''ת)

    כככ, 17/09/07 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    נראה לי שאולמרט הולך לסבך אותנו במלחמת גוג ומגוג (ל''ת)

    אפוקליפסה, 17/09/07 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שוקמה ההרתעה,האיראנים הוסיפו רק 400 טילים וחיזבלה 4000 (ל''ת)

    ראש אמר, 17/09/07 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יאללה מלחמה!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הלוחם, 17/09/07 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    התגובות כאן ממש מצחיקות: האיום ממשי, כדאי להיות יותר רציניים. (ל''ת)

    האמת, אני פוחדת, 17/09/07 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תודה לפרס ורבין על הסכם אוסלו. איזה יופי שיש שלום

    ילדי חורף 73, 17/09/07 12:00

    תודה לסבא החביב שרון על ההתנתקות.

    מתושבי שדרות.


    ותודה לכל ה''גאונים'' מהשמאל על האסטרטגיה הגאונית שלהם.

    מתושבי תל אביב (מתחת לכוונת של החבר מטהרן)

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חילות האויר הישראלי והאמריקאי יחסלו את מרבית מצבורי הטילים

    נדב, 17/09/07 11:59

    במתקפה הראשונה על איראן. החץ ישמיד את שרידי הטילים שירו עלינו. עדיין יהיו נפגעים רבים בינינו אך זה יהיה כאין וכאפס לעומת המצב באיראן. מספר הנפגעים בישראל יגיע לאלפים, באיראן למאות אלפים. איראן כמדינה לא תתקיים יותר. משטר האייתולות החומייניסטי יפול ואיתו כל החזית השיעית של העולם המוסלמי.

    הגב לתגובה זו

    • החץ לא יכול לפגוע בכדור פורח..

      אלי, 17/09/07 12:36

      תמשיך לסמוך על החץ ותתחיל לספור את גופות המשפחה שלך.
      אם חו''ח תהיה מלחמה לפחות שליש מאיתנו הולכים. עכשיו תקלוט: אתה אשתך הוריך ואחיך וילדיך וחבריך. תתחיל להפרד מהם.

      די למלחמות - שלום ע כ שי ו

      הגב לתגובה זו

      • שלום עכשיו.

        ך, 17/09/07 15:55

        מלחמה גרעינית אחר כך.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    תחכו תחכו תחכו!!!!!!!!!בום!!!!!!!!! (ל''ת)

    סתמניק, 17/09/07 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    טיל מס 1: מכל האמוניה בחיפה.ראו הוזהרתם!!!

    מוטי, 17/09/07 11:50

    כי מספיק טיל קטן עליו. למעשה מספיק גפרור אחד להצית והתוצאה לפי תחקירי NRG וה''ארץ'':
    לפחות מאה אלף הרוגים קריתים וחיפאים.

    זו תוצאה של חיפאים טיפשים ואדישים שלא עושים דבר להזזת המכל הנוראי הזה.

    ביי ביי חיפאים.....

    הגב לתגובה זו

    • מה איכפת לי חיפה-אני מאשדוד (ל''ת)

      רפי, 17/09/07 12:06

      הגב לתגובה זו

      • כאילו ששם יותר בטוח. כל ישראל חבית חומר נפץ (ל''ת)

        ככג, 17/09/07 12:43

        הגב לתגובה זו

        • נחתה שם רקטה במלחמה

          אילן, 17/09/07 16:03

          מי שהיה שם אמר שאם הרקטה היתה נוחתת עוד כמה מטרים היה נגרם אסון

          הגב לתגובה זו

      • אשדוד?

        אשדודי, 17/09/07 12:47

        גםבאשדוד יש אזור תעשיה ''מסריח''
        חברת חשמל-נמל עם חומרים מסוכנים-אל תשמח כ''כ מהר

        הגב לתגובה זו

      • רפי, כנס יקירי.

        ציון, 17/09/07 12:48

        גם באשדוד יש לכם כאלה, ופגיעה בהם על פי הערכות עדינות, תמחק את אשדוד מהמפה!
        צא מהאדישות שלך בנאדם!

        הגב לתגובה זו

    • בולשיט.

      ddd, 17/09/07 12:37

      חוץ מזה אמוניה אפשר לשפ]וך לים זה לא מרעיל וזה לוקח כמה דקות.

      הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק. הקריתים מזכירים את רומא לפני הנפילה!!

      איילת, 17/09/07 13:17

      בושה של תת רמה של תושבים שאין להם מודעות סביבתית במיל!!.

      הגב לתגובה זו

      • זה בעלי ההון וראשי העיריות שמוכרים אותנו

        חיפאים, 17/09/07 20:30

        ושרי הפנים והשרים לאיכות הסביבה שגם מתרפסים בפני בעלי ההון.

        צריך להעיף את המושחתים האלה לבית הסוהר כשהם גם מזהמים אותנו שנים וגם מסכנים את החיים שלנו.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    להשקיע במקלטים עכשיו!

    אבי, 17/09/07 11:49

    גם בשואה יהודים לא האמינו
    רק בת-יענה טומנת ראשה בחול....

    הגב לתגובה זו

    • המתנחלים מסיעים לפרסים ומעבירים להם

      דן הסמולן, 17/09/07 12:08

      ידע בטחוני

      הגב לתגובה זו

      • אתה מפגר במקרה הטוב, ומקרה אבוד במקרה הגרוע. (ל''ת)

        אברהם, 17/09/07 12:50

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    במקרה כזה איראן תחוסל!תקבל אטום על עריה,בנוסף להריסת הגרעין שלה.

    אפוקליפסה, 17/09/07 11:47

    אם איראן תתקוף בטילים את ישראל,
    תחדל איראן ההיסטורית להיות קיימת כמדינה וכעם !.

    כאשר לא רק מתקניה הגרעיניים יותקפו ויושמדו. גם עריה יותקפו וימחקו מהעולם.

    הקרינה שתיוותר במקום, לא תאפשר במשך מאות שנים לבנות שם ערים מחדש.
    כך שבמפת העולם לא תהיה עוד איראן מסומנת כמדינה.

    הגב לתגובה זו

    • מי בדיוק?

      אביחי, 17/09/07 12:11

      מי בדיוק יעשה את זה???? יורים עלינו טילים מעזה על גני ילדים
      ואנחנו מבליגים !!! אתה רואה פה מנהיג שיקח אחריות וישליך אטום??? פנטזיות!

      הגב לתגובה זו

    • זה נכון, אבל לנו יהיה מאוחר מדי

      יעל, 17/09/07 12:18

      הנקודה היא שלמטורפים האלה לא אכפת בכלל מהחיים של עצמם.

      הגב לתגובה זו

    • מקסימום נזרוק אורז עם שעועית מדינה של פחדנים (ל''ת)

      דוד, 17/09/07 12:55

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    יצא המרצע מהשק היה צריך לדפוק אותם מזמן

    ישראלי פחדן, 17/09/07 11:47

    מה קרה למדינה המטומטמת הזאת נותנת לכל ערבי מכוער להתכונן
    איפה גורם ההפתעה
    מה קרה הם מפתיעים אותנו
    אם זה ונו ננצח
    צאו מהקונכיות וסיר הבשר
    ותתחילו לדאוג לעם ישראל
    שפנים

    הגב לתגובה זו

    • האיראנים פועלים עם המתנחלים נגד ישראל (ל''ת)

      דן, 17/09/07 12:07

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    תרגעו הם פשוט מפחדים אחרי שראו שיש לישראל יכולת להגיע לכל מקום

    אבי, 17/09/07 11:39

    ואין להם 600 טילי שיאהב עפ''י המודיעין יש ללהם בקושי 100 טילים

    הגב לתגובה זו

    • איראן בסיוע מועצת יש''ע מנסה להרוס את ישראל (ל''ת)

      רונן, 17/09/07 12:09

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שוב אנו נרדמים בשמירה? (ל''ת)

    משה בודק, 17/09/07 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לנו יש 250 פצצות גרעיניות המכוונות לאיראן (ל''ת)

    יהודי, 17/09/07 11:33

    הגב לתגובה זו

    • נו, ומה זה יעזור?

      אלי, 17/09/07 11:57

      הגיע הזמן להכיר במציאות. כוח ההרתעה שלנו אמנם גדול, אך גם של אויבינו. הגיע הזמן לעשות שלום באיזורנו, עם הפלסטינים, הסורים, האירנים ומי לא.
      אין שום טעם ותועלת במלחמות, ביחוד לא עם הטכנולוגיה של היום.
      מלחמה כיום תביא לסבל בל יתואר לכל הצדדים, ובכלל לא יהיה משנה מי ''ניצח''. הגיע הזמן שאנחנו נפסיק עם המשחקים (גיחות בשמי סוריה, חיסול מבוקשים בגדה, איומים על אירן וכו'), פעולות אלו רק מעצימות את הפחדים אצל אויבינו, וכידוע המפחדים הם המסוכנים. אני לא חושב שיש שום צורך לנסות ולהתערב בממשלים של שכנינו, עוד לא קרה בהיסטוריה שמהפיכה הצליחה בגלל תקיפה מבחוץ (ע''ע האמריקאים בעירק), וכן יש לעשות שלום עם אסד למרות שהוא דיקטטור, ויש להרגיע את המתיחות עם האירנים ולא לתת לאמריקאים להביא על כולנו את הקץ. המהפיכה החילונית באירן תתרחש (וזה אכן יקרה) בקצב שלהם ובזמן שלהם, וכל נסיון התערבות חיצונית רק יקלקל את התהליך הזה.
      ואני מציע לכל אלו הששים לקרב להרגיע. תהיו בטוחים שאף אחד לא רוצה מלחמה (כן כן גם הערבים והפרסים), מה יעשו הסורים שמפחדים מאיתנו? מה יעשו האירנים שמפחדים מהאמריקאים? לינקים לא אכפת, הבית שלהם בטוח, את המשחקים הם מנסים עלינו במזה''ת.
      למרות שאני לגמרי פרו-אמריקה, עדיין אנחנו חיים כאן וצריכים ללמוד להסתדר עם השכנים. אין לראות את המציאות בשחור-לבן, ואין טובים נגד רעים. רובנו (האנשים) רוצים לחיות בשקט, משפחה, פרנסה וכו'.
      בעזרת השם כדור השלג המלחמתי יעצר ויבוא שלום עלינו ועל כל המזרח התיכון במהרה, לפני שיהיה מאוחר מידי. א מ ן

      הגב לתגובה זו

      • נכון, צריך לעשות שלום!

        יעל, 17/09/07 12:20

        אבל איך תעשה כשהם לא רוצים?

        הגב לתגובה זו

      • אמן ואמן (ל''ת)

        ה, 17/09/07 12:28

        הגב לתגובה זו

      • התמימות שלך מביאה את האסונות

        מיכה, 17/09/07 13:02

        הערבים כולל את כולם, סרבו מסרבים ולעולם יסרבו להכיר במדינת ישראל, וז כולל גם את תל-אביב להפתעתך.
        הפתרון היחידי לצערנו זה יכולת ההרתעה שלנו.
        התקווה של הערבים זה הטימטום שלנו, טמינת הראש בחול וההתרפסות שלנו בפני רוצחים שמתפרשת אצל הערבים כחולשה.

        הגב לתגובה זו

        • מי זה הערבים?

          חמי X, 17/09/07 15:19

          ההתרפסות שלנו? (מי זה אנחנו?) מתפרשת בעיני הערבים? (איזה ערבים?)
          כולנו? כל הערבים?
          חבר, אנחנו במאה ה 21, ולי כבר נמאס מכל השטויות של אנחנו והם.
          יש מטורפים אצלנו ואצלם (שם יותר בולט - אני רואה מה עובר על שמאלנים כאן ואני לא מדמיין מה עובר על ''שמאלני'' שלהם).
          אם וכאשר תפרוץ מלחמת יש ברירה בין האספסוף של האיזור, ב''ה אצליח לעוף מכאן למקום יותר רגוע (ונאור).
          בינתיים מה שנשאר לי זה רק להוריד את הראש ולחכות שכל ההזויים למיניהם (הספר שלנו קדוש! לא, הספר שלנו קדוש! לא שלנו!....) ילכו ויעלמו.

          הגב לתגובה זו

      • למה אני בטוח שלפני ששלחת את התגובה ווידאת שהדרכון האירופי שלך בתוקף (ל''ת)

        ז, 17/09/07 15:07

        הגב לתגובה זו

      • אתה ליצן, הם לא רוצים שלום

        V, 17/09/07 16:08

        הם לא מכירים בישראל.

        הגב לתגובה זו

      • מי שם בדיוק מוכן להכיר בך בכלל ? לא כולם יכולים לחיות בשאנטי (ל''ת)

        שולדי, 17/09/07 17:41

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    אירנים: אצלנו רק 2 טילים מכוונים אליכם

    ואנונו, 17/09/07 11:32

    זה מספיק

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אויויו . 600 טילים עלינו. זה בגלל הכיבוש. (ל''ת)

    רחל, 17/09/07 11:32

    הגב לתגובה זו

    • זה בגללך ובגלל חבורת אבודים שנמצאים בממשלת אולמרט המושחתת

      אזרח פשוט, 17/09/07 11:47

      מראים לעולם כמה אנחנו מפוחדים ורוצים להחזיר הכל על חשבון העלמות מוחלטת שלנו בגלל היפות נפש בגלל ''הכיבוש'', טוב אז לידיעתך לפני 2000 שנה הכל היה תחת שלטוננו אז הם כבשו לנו חלקים אנחנו רק החזרנו ובגלל בכיינות של אנשים כמוכם החזרנו שוב יום אחד שוב נחזיר ע''י דמם של בחורים צעירים שימותו שוב על אותה אדמה שאת מזלזלת בה כל כך !

      הגב לתגובה זו

    • רחל מרץ, היא פיקציה שרוצה להלהיט ולהלעיט את המגיבים בפרובוקציות! (ל''ת)

      מלפפון משוחרר, 17/09/07 12:00

      הגב לתגובה זו

      • יש מספיק הזויים

        גל, 17/09/07 15:58

        שהפרובוקציה הזו מייצגת בנאמנות.
        שלום עכשיו! גם אם השלום הזה יהרוג את כולנו!

        הגב לתגובה זו

    • ובגלל ההתנתקות (ל''ת)

      dd, 17/09/07 12:36

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    600 הטילים יתפזרו סטטיסטית ויפלו גם ביפו,גם ביו''ש ,וגם בגליל.

    מינה יוצמח, 17/09/07 11:31

    ובמידה ויהיו לא קונבנציונלים, הם ישמידו גם את ה''מוסלמים השהידים'' המקומיים,תומכי חד''ש בל''ד והתנועה האיסלמית.
    ובא לליברמן (קיצור דרך) גואל!

    אך סליחה לשיעים לא חשובים הסונים,כמו בעירק ובלבנון!

    הגב לתגובה זו

    • הטילים מדוייקים ויפגעו במטרות

      הסוציאליסט, 17/09/07 11:59

      הטילים מבוססים על טכנולוגיה צפון קוריאנית ומדוייקים הרבה יותר מהסקאדים
      יהיו פגיעות מדוייקות סביב אזור הקריה ושדה דב ( בתרגום חופשי צפון ת''א

      אני אישית רגוע
      אני גר בכפר קטן וחסר חשיבות

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    פרסי יבזבז טיל על יהודי.שכחתם שפרסים קמצנים?! (ל''ת)

    יהודיה כשרה, 17/09/07 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    היי קוף קטן - קח בננה ושב בשקט

    a, 17/09/07 11:30

    מתחיל להישמע כזבוב טורדני הייצור הלא מפותח הזה

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי... (ל''ת)

      איש, 17/09/07 12:03

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    במקום להתפלס, באמת יש לנו ממה לדאוג. החזיבאללה הוכיח לנו זאת.

    דניאל, 17/09/07 11:27

    כדאי שנהיה פחות פלספנים ויותר מוכנים: החיזבאללה הוכיח לנו שניתן להילחם בנו גם בטילים פחות משוכללים ואף לנצח. לאור העבר, נראה כי רק תושבי חיפה והצפון יכולים להבין את משמעות האיום ולהתחיל לחשוש, בעקבות הנסיון המר של העבר.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איראני חמוד-מה אתה מבלבל בשכל?!

    א', 17/09/07 11:24

    אל תמציא המצאות..אין מצב שיש 600 טילים מכוונים במצב של לפני שיגור...אחרת כבר הייתם מקבלים בראש אז אל תבלבל את השכל..
    ואל תשגע את ראבי!

    הגב לתגובה זו

    • מה עוד הוא יודע ויכול לעשות חוץ מלבלבל בשכל? (ל''ת)

      אני, 17/09/07 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    תגובה גרעינית למתקפה כזאת

    גילי-כדאי לקרוא, 17/09/07 11:18

    הדוקטרינה הגרעינית של ישראל, הגם שאינה רשמית או מפורסמת-במסגרת עקרון העממית, הודלפה בכוונה ע''י גורמים עלומים בעבר והיא:

    שימוש בנשק גרעיני במצבים הבאים:

    תקיפת ישראל בנשק אב''כ.

    השמדת חיל האוויר.

    חציית הקו הירוק ע''י כוחות צבא סדירים של האוייב.

    לכל אלו יש להוסיף את האיומים העדכניים, ולצערי-ספק אם למישהו מאלו שיושבים בשלטון יש את הביצים או היושר לעשות כן: פשוט מאוד להבהיר לאיראן ש600 טילים על ישראל, או אפילו 100, משמעותם זהה לתקיפת ישראל בנשק גרעיני ולכן תענה בהתאם-כלומר-טילים על ישראל-פצצה, או שתיים, על טהרן.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הקופים מטהרן צריכים לדעת שהדרך הטילית הינה דו סיטרית

    Amir A, 17/09/07 11:16

    ישראל צריכה להכין מלאי של 1000 טילי יריחו 2 ולהכין כמות של עשרות משגרים
    בהנחה שישוגרו טילים אירנים חייבת לבוא תגובה מיידית של טילים ישראלים על ערי אירן
    טילים יהוו הרתעה הן מהיותם נשק טרור שכבר הכניעה את טהרן (במלחמה מול עירק) והן מכך שהתגובה על שיגור אירני תגיע בתוך דקות בדמות טילים ישראלים
    במקום תוך שעות ע''י מטוסים שמספיק שאחד מהם יפול וכבר תהפוך התקיפה לכשלון על ידי התעמולה האירנית

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אצלנו רק טיל אחד מכוון-לא צריך יותר.

    לוק, 17/09/07 11:12

    והוא על הראש שלך, קשה לי להאמין שהאירנים באמת חושבים כמוך יא-גמד.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הקם להרגך, השכם להורגו !!!!!

    asher, 17/09/07 11:08

    זו הסיבה הכי טובה לתכנן מתקפה לתהלום בראשי הנחש הארסי, אחמדינג'אד ומשלחיו, ימח שמם וזכרם.
    ישראל לא תוקפת בלי תכנון מוקדם ומדוייק, העם האיראני יודע היטב מה אנו יכולים. 600 טילים נגדנו לא שווים לפצצה אטומית אחת על טהראן.
    הם מפחדים, הם יודעים מה יש לישראל ואיך היא יכולה לנהוג.

    הגב לתגובה זו

    • הפתגם הזה יהיה טוב רק כשהימין ישב בשלטון. עם ממשלת השמאל אנחנו (ל''ת)

      ברווזים במטווח, 17/09/07 11:24

      הגב לתגובה זו

      • ההתנתקות היהת בממשלת ימין וגם חברון (ל''ת)

        gg, 17/09/07 12:35

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק 600? במלחמה נחתו 4000 ואולמרט עדיין רהמ. הוא ישרוד גם 600 אירנים (ל''ת)

    עברנו את נסרללה, 17/09/07 11:03

    הגב לתגובה זו

    • 600 של 1 טון כל אחד ולא 1 גרם כל אחד

      אחמדיניג'ד, 17/09/07 11:14

      תעשה חשבון כמה זה יוצא ?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אחמד! תגיד, איך משיבוצניק נהיתה מומחה לטילים? וואחאד קידום ! (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 17/09/07 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    סביר להניח שלישראל יש יכולת

    פקק תנועה, 17/09/07 10:41

    תגובה יותר חזקה משל אירן .ישראל חייבת לירכוש נחתת מטוסים .בכול דרך אפשרית .

    הגב לתגובה זו

    • אולי נחתת יד שניה? (ל''ת)

      אנטרפריז, 17/09/07 11:19

      הגב לתגובה זו

    • למה? לאפים יש תווך טיסה שמגיע בקלות להפצצה בכל אירן

      משהו, 17/09/07 11:41

      אין נק' רחוקה מדי, במקרה הגרוע משתמשים בתדלוק אוירי, חה''א הישראלי סביר להניח שבמקרה הצורך ישמיד לאירנים את כל הטילים לפני שהם בכלל יבינו שהם במלחמה, כמו שקרה לנסרללה עם כל הטילים לטווח ארוך (לקח 34 דקות מתחילת המערכה, והם הפכו להסטוריה...)

      הגב לתגובה זו

    • הפקק הנעדר והנהדר חזר מ''מסע בין כוכבים'' (ל''ת)

      חולץ פקקים, 17/09/07 11:48

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מישהו באמת מאמין

    זה הכל דיבורים, 17/09/07 10:39

    שהאירנים ישגרו טילטם לישראל ויסתכנו בהרס המקומות הקדושים לאיסלם?

    הגב לתגובה זו

    • אם על זה אתה בונה, אז זה לא רציני.

      משקפת פתוחה, 17/09/07 10:52

      ראשית הטלים שלהם די מדוייקים,
      מעבר לכך די ב100 טילים על כל אחת מהערים הגדולות, כדי לזרוע כאן חורבן גדול מאוד, ומבלי לפגוע במקומות שמקודשים לאיסלם,
      אבל , מבחינת האחמדינג'אד המטרה מקדשת את האמצעים יותר מהמקומות הלכאורה מקודשים,
      אל תבנה על זה חבוב,,,,

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שמישהו כבר יטפל באדולף הקטן

    גרשון, 17/09/07 10:26

    גם קודמו, אדולף הגדול, איים כמו משוגע וכולם פחדו לפעול עד שהיה מאוחר מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    באמצע מנת קרב

    חייל משועמם, 17/09/07 10:24

     נראה אתכם זורקים טילים , עוד לפני שתספיקו נוריד אתכם אהבלים פחדנים .. אחמדיניגא'ד רק מדבר ! אני אדאג אישית להוריד לך את הראש .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    וכאן היהודים כרגיל יושנים,!

    היסטוריה, 17/09/07 10:24

    בשעה שאירנים שוקדים על השיאב -4 , כאן שוקדים אולמרט, ולבני, וברק, ופרס על הסכם עם אבו מאזן, או אבו זיבי,
    כאן ראש אמ''ן '' סיים'' את מלאכתו , ''הוחזר כוח ההרתעה'' ועוד דברי רהב הזוים וחסרי בסיס,
    אני יהודי פשוט לוקח את דברי אחמדינג'אד הזה ברציונות רבה, כל יום שעובר מחמיר ומעצים את הבעיה, מחמיר ומעצים את אובדן הבית השלישי,!
    אז כמובן שרבים ולא טובים יפצחו במחול החרבות ההאזהרות לפרסי הקטן שדומה לקוף, אבל היה לנו העם היהודי כבר ניסיון עם אחד קטן עם חצי שפם, שדיבר ככה , ואת ההמשך יודעים , כלומר אלה שרוצים לדעת מצער שרבים חושבים שזה היה על פלנטה אחרת, זה היה כאן ולא מזמן,!

    הגב לתגובה זו

    • יש לך רעיון? האם להרוס את הטילים כבר עתה, או

      אזרחה, 17/09/07 10:49

      שמא לחנוק את הגמד הפרסי בשנתו? או שאתה כמו הגברת שהגיעה לצ'רצ'יל בימי מלחמת העולם השניה, ודרשה לראות אותו בבהילות, שכן יש לה פתרון לבעיית הצוללות הגרמניות השורצות בתעלת לה-מאנש. כשהוכנסה לצ'רצ'יל אמרה לו שהפתרון פשוט: יש להרתיח את מימי התעלה, ואז הצוללות, העשויות מתכת, תימסנה (או תינמסנה, איני יודע). הרים צ'רצ'יל גבה, ושאל: ואיך בדיוק נרתיח את מימי התעלה? ענתה המטרונית, נו, זו כבר הבעיה שלך. אני נתתי לך את הרעיון ועליך לדאוג לביצוע.
      אז איפה אתה עומד???

      הגב לתגובה זו

      • התשובה נמצאת בגוף השאלה הצינית שלך

        היסטוריה, 17/09/07 11:17

        בימים אלו , שאני מכנה ימים הרי גורל, בתקווה שאתבדה, אנחנו צריכים את צ'רציל, ולצעיר אין לנו והוא לא ניראה באופק,
        צ'רציל לא יכול להופיע בעם כזה, ואין לו מה לומר לעם כמו שלנו, ערב רב ,
        ולכן הבעיה נשארת בעיה, ואףכאמור תחמיר, אלא אם כן מאמינים בנס, אני כדור שני לא בונה על נס, הוא לא היה, ולצערי לא יהיה.
        '' ההנהגה'' הנוכחית, היא במקרה הטוב בדיחה עצובה, אפילו טראגית, ואלה אשר נחשבים לאלטרנטיבה, הם לא ממש המענה, כולל ההוא שמזיע הרבה, הוא לא מתאים, הוא פשוט שרלטן ופחדן, וזוהי בעצם הטרגדיה ,!

        הגב לתגובה זו

        • צ'רצ'יל - כנסו

          נתן מאיר, 17/09/07 13:10

          אתה צודק בכל מילה וזה חבל ועצוב.לו היה לנו אחד כמו צ'רצ'יל אירן לא היתה מגיעה אפילו לשיאב 1 הוא היה מחזיר אותה לימי הבניים בעוד מועד - כי אדם כמוהו היה רואה את הנולד שנים מראש ופועל בהתאם ומצפצף על העולם. כמובן התקשורת עם מערכת השמאלנית ששולטת במדינה קרוב לודאי היתה עושה הכל להרוס אותו. ולכן כפי שאמרת אנו לא ראויים למנהיג מהזן הזה.על שאר הפוליטקאים כולל ראש האופוציזיה המזיע הייתי אומר שלכל היותר הם מתאימים לנהל גן ילדים.

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    מקורות ישראלים קובעים (600 שניות):

    מקור מכיר, 17/09/07 10:23

    מקורות ישראלים קובעים בריש גלי כי בידי מדינתם טילים המסוגלים להגיע לכל נקודה באירן ומזהירים כי במקרה של מתקפה צבאית – הם לא יהססו לפעול.
    (תוך 600 שניות, 600 טילים אירנים
    יימצאו את עצמם מפויחים.)

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בתקווה שכל הטילים הללו יפלו בשטחים!אולי הוא יעזורלנו להיפטר מהערבים (ל''ת)

    מיקי, 17/09/07 10:21

    הגב לתגובה זו

    • לצערי ובוודאי לצער כולנו , הטילים שלהם

      ראלי בצריח, 17/09/07 10:59

      הם הרבה יותר מדוייקים ממה שאתה מניח,
      המרחק בין מה שאתה קורא שטחים , לבין מרכזי האוכלוסין, לדוגמא תל אביב, הוא כ- 20-25 ק''מ בקו אוירי, ואפילו הטילים הפרימטיביים של סאדם לא נפלו בשטחים, בעוד שהטילים של הפרסי הרבה יותר מדוייקים, הם יכולים לפספס את מגדל הקריה, ב100 150 מטר, אבל יפלו בתל אביב,
      הם יכולים לפספס את הלבניות של בתי הזיקוק בחיפה אולי ב-200 מ', אבל יפלו על מפעל פטרו כימי,
      לא מכאן תיצמח הישועה שלנו, הישועה תבוא ממתקפת מנע מאסיבית, ואני מקווה שיש כאן את היכולות לכך, מאוד מאוד מקווה,!!

      הגב לתגובה זו

      • אחרי הקאסם שגרם להתנתקות מעזה,מה עם ישראל והאיום-האיר(ו)ני?!לתאילנד (ל''ת)

        1שחי בפוקט-אסון, 17/09/07 12:24

        הגב לתגובה זו

    • לברוח לתאילנד.זה מיתווה הפתרון לקאסמים שבאים מעזה שברחנו ''חד-צדדית (ל''ת)

      סלב'/נהנתנות., 17/09/07 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    להם יש שיהאב לנו יש ברק !

    אמנון בן-יהודה, 17/09/07 10:20

    בתחבולות תעשה מלחמה ,ומי יותר מתוחכם מאהוד ברק ?

    הגב לתגובה זו

    • ברק אפס מאופס, תאמין לי שהוא הראשון לקפוץ לבונקר בזמן מלחמה..

      שניר, 17/09/07 10:43

      הוא ואולמרט הראשונים לקפוץ לבור בקרייה.. ואתה ואני נשאר חשופים ל 600 טילים כמו ברווזים במטווח,
      לא מאמין? תשאל את מדחת יוסוף , איך אהוד ברק הגיבור הציל אותו ..
      תשאל את כל חללי אסון צאלים,
      תשאל את כל לוחמי צד''ל.
      תשאל את כל תושבי הצפון שחיזבאללה בנה להם בונקרים מתחת לאף.
      תשאל את הורי החיילים החטופים.
      אז עשה לי ולנו טובה.. אל תבלבל את המוח, היחידים שישארו פה אחרי מתקפה חיים הם ברק אולמרט וכל ''הגיבורים'' שיורדים לבור בקרייה

      הגב לתגובה זו

      • שכחת גם את ביבי (ל''ת)

        סטיב, 17/09/07 11:05

        הגב לתגובה זו

        • לא יעזור לימין כלום.רק נתניהו עי הסכם עם פלשתינים יפנה ישוב' יהודים (ל''ת)

          ''שלום-אכשיוו''., 17/09/07 12:03

          הגב לתגובה זו

        • ס-טיבי=ביבי=טיבי=כל ה3 תמכו ב2003-06בהתנתקות של שרון/אולמרט/מופ(ג)ז (ל''ת)

          1שרוצה בטחון אי, 17/09/07 12:14

          הגב לתגובה זו

    • אהוד ברח, מפרק השעונים האנליטי הוא

      צפנת פענח, 17/09/07 10:43

      מאד מתוחכם. ברוב תחכומו הוא בורח תמיד מאחריות.

      ראינו מה הוא הבין בבריחה מלבנון עם הזנב בין הרגליים, ובוויתורים לערפאת שהביאו את האיטניפדה עם אלפי נפגעים, וגם את מלחמת לבנון.

      זיקוקי די נור בסוריה לא ימנעו נחיתת טילים איראניים בישראל, ואלה אינם הטילים של סדאם.

      את יכולת ההרס האיראנית היה צריך להשמיד בחיתוליה, ואחד האנשים שהופקדו על ביצוען של הפעולות הנדרשות בשנים הגורליות היה הפסנתרן הדילטנט ,הנפוליונצ'יק, אהוד ברח.

      הגב לתגובה זו

    • ארטלרי עכשוי ללב ערים פהIL,לעומת סכנה עתידית מאירן?!=שרידות פוליטית (ל''ת)

      =איום-איר(ו)ני'', 17/09/07 10:45

      הגב לתגובה זו

    • ככה אולמרט בונה את נתניהו שנבנה על ירי קאסם מעזה+גוש/מקום שה2התנתקו (ל''ת)

      =איום-איר(ו)ני, 17/09/07 10:59

      הגב לתגובה זו

    • שאלת , קבל תשובה. רק ביבי. (ל''ת)

      יעל, 17/09/07 11:35

      הגב לתגובה זו

      • יעל צודקת.רק נתניהו הוכיח כשתמך ב2003-06בפנוי ישובים בהסכם+כלכלתו++ (ל''ת)

        ''שלום-אכשיוו''., 17/09/07 11:48

        הגב לתגובה זו