• 44.

    בל''ד=סרטן. דרושה כימוטרפיה דחופה למיגור הנגע!!! (ל''ת)

    שרה,מזרחנית, 15/09/07 19:28

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חשיבות הפעולה היא בעצם קיומה

    קמפורטי, 15/09/07 18:24

    לא חשוב מה היתה מטרת הפעולה ואם היא הושגה במלואה. מה שחשוב שהסורים והאירנים מבינים שכשישראל מרגישה מאוימת, היא לא מתבישת לפעול. כמו במלחמת לבנון, העובדה שישראל לא היססה לשטח רובע שלם בביירות, הראתה לחיזבאלה ולאירן מה ישראל מוכנה לעשות כש''בעל הבית משתגע''. ובכך עוד נגיד בעתיד אלף תודות לדן חלוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יותר מדיי טחנו את הגיחה הזו בתיקשורת.......!!!!111

    סם טוקרניץ', 15/09/07 17:01

    זה הזמן לגיחה טריה....ובתולית.

    עמיר פרץ ,לתשומת ליבך.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עמימות

    יצחק, 15/09/07 16:49

    להשאיר את האויב לאחר כל פעולה מבולבל

    הגב לתגובה זו

    • וואלאק , תגובה חשובה ומלמדת. חשוב היצחק הזה (ל''ת)

      יעקב, 15/09/07 17:07

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ל 37: מזל? הוא עוד יסוג מרמת הגולן בכמו מלבנון . אהוד ברח! (ל''ת)

    חץ, 15/09/07 16:48

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, ביבי לא ייתן לו.

      מההסטוריה, 15/09/07 19:12

      ביבי ה''מנהיג'' יסית נגדו כמו שהסית נגד רבין והכל יסתדר. חוץ מזה ביבי גם חזק כומו ברזלים ומפחיד נורא אז הסורים י-פ-ח-ד-ו.
      תתעלם מזה שביבי כבר הציע לסורים 98% מרמת הגולן.
      תתעלם גם מזה שביבי ישב בממשלה עד שבוע לפני הנסיגה מעזה ונסע לארה''ב ביום הנסיגה.
      אבל אלה פרטים קטנים ואל תתן לעובדות לבלבל אותך.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הכי חשוב - להוציא את בל''ד מחוץ לחוק לפי חוק-יסוד: הכנסת

    רונית, 15/09/07 16:43

    אין ליתן למפלגה כזו להמשיך ולהתקיים - הם פוגעים בביטחון המדינה, מסיתים לאלימות ולטרור. חלקם אף מרגלים לטובת אוייבינו, יוצרים קשרים עם סוכנים זרים ועוד ועוד.

    לו הייתה מפלגה קיצונית, פונדמנטליסטית כ''כ שחבריה היו יהודים, כבר מזמן השב''כ היה יוצא במבצע ובמעצרים, וארגונים רבים, ובהם היועמ''ש היו מבקשים להוציאה אל מחוץ לחוק.

    אם מישהו חושב שמתן חופש ביטוי (בניגוד גמור לחוק) לביטויים ולמעשים כגון אלה - מונע ויימנע מהם להתארגן ''מאחורי גבנו'' ו''משתיק'' אותם - הוא טועה ובגדול!

    ראו הוזהרתם: סוריה כבר כאן! (בתוכנו)

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    האמת מאחורי ההתקפה

    הבכיר, 15/09/07 16:32

    אני לא יכול לשמור את זה יותר בסוד אבל לא גרעין ולא בטיח, גם כל שאר הסיפורים מצוצים מהאצבע. והאמת שזה היה תרגיל משותף לישראל ולסוריה. הסורים ביקשו מישראל את ההפצצה, ולא ממניעים פוליטים ומדיניים (ששתי המדינות יוכלו לצייר את עצמן כחזקות מבית) אלא בגלל הפוקימונים שהשתלטו על צפון סוריה. הפצצות של סוריה לא מספיק חזקות כדי לחדור את הבונקרים של אַש קַטְצָ'אם ושל פיקאצ'ו שגורשו מיפן והצליחו להגיע לסוריה בספינה עם המשלוח של הפצצות האטומיות מצפון קוריאה. בתמורה התחייבה סוריה במלחמה הבאה להפציץ רק את קרית שמונה ואת ירוחם בפצצות אטומיות ואת שאר הארץ בנשק כימי בלבד. ישראל ניסתה להכניס גם את איראן להסכם אבל האיראנים היו מבולבלים ושיגרו כבר טילים לעבר יפאן וכדי לא להסתבך אחמניג'ד ירד למחתרת והוא נמצא באזור ללא קליטה

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה. אבל צנזר האויב מאזין (ל''ת)

      אבי, 15/09/07 21:21

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    איזה מזל גדול שברק שר הבטחון היום !! (ל''ת)

    ימני, 15/09/07 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לכלי התקשורת!!

    סוקראטס, 15/09/07 16:17

    דייי ח'לאאס נמאסתם!!! אתם לא שותקים עד שלא תפרוץ מלחמה , תפסיקו לחמם, בסדר יום ראשון הבנו, יום אחרי גם , אבל ח'לאס כבר יותר משבוע אתם מזיינים ת'מוח, תשנו נושא כבר, !!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ואיך יתפרנסו העלוקות מהתקשורת ?? (ל''ת)

      גדי, 15/09/07 16:25

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    עדיין לא העבירו את בל''ד לסוריה? (ל''ת)

    אמסטל, 15/09/07 16:16

    הגב לתגובה זו

    • אלה גייס חמישי ואנחנו יושנים,,,,,,,,,,, (ל''ת)

      סוסו, 15/09/07 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    23 צודק (ל''ת)

    זה מה שקרה שם, 15/09/07 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    טרוריסטים בשילטון

    שד, 15/09/07 16:06

    אמריקה תיתעוררו לא הספיק לכם בנין תלחמו בטרור במקום קשקשת.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא נראה שהיו מסתכנים בשביל איום של נו נו נו. אם לא מחקו האתר- חבל (ל''ת)

    יש לסיים העבודה, 15/09/07 16:04

    הגב לתגובה זו

    • ומה עשו בבעלבק? זוכר? (ל''ת)

      שושו, 15/09/07 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הפעולה הזו גדולתה בשתיקה המלווה אותה ויוצרת ארתעה

    אחד העם, 15/09/07 15:56

    הועלו כ''כ הרבה אפשרויות הגיוניות שלמעשה כל תרחיש הוא אפשרי. מכאן הפעולה ענתה על כל המטרות שהועלו והשיגה הרבה מעבר ליעד אחד וכך נוצרה ארתעה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    איפה נסראללה? (ל''ת)

    מליציה, 15/09/07 15:54

    הגב לתגובה זו

    • מתחבא מתחת למקלט של אולמרט :-)) (ל''ת)

      זוזו, 15/09/07 16:27

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מחר יהיה סיפור חדש... (ל''ת)

    אריאל, 15/09/07 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    התקיפה,תרגיל מנהיגות מבית מדרשו

    שמוליק מפתח, 15/09/07 15:29

    של ידידנו אהוד ברק.
    השאלה הגדולה היא האם זה מתפרש כחולשה או כוח.את זה נידע בשבועות הקרובים.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה שתוק כבר (ל''ת)

      אחד, 15/09/07 16:33

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    התקיפה,תרגיל מנהיגות מבית מדרשו

    שמוליק מפתח, 15/09/07 15:29

    של ידידנו אהוד ברק.
    השאלה הגדולה היא האם זה מתפרש כחולשה או כוח.את זה נידע בשבועות הקרובים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    התקיפה,תרגיל מנהיגות מבית מדרשו

    שמוליק מפתח, 15/09/07 15:29

    של ידידנו אהוד ברק.
    השאלה הגדולה היא האם זה מתפרש כחולשה או כוח.את זה נידע בשבועות הקרובים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    התקיפה,תרגיל מנהיגות מבית מדרשו

    שמוליק מפתח, 15/09/07 15:29

    של ידידנו אהוד ברק.
    השאלה הגדולה היא האם זה מתפרש כחולשה או כוח.את זה נידע בשבועות הקרובים.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה שתוק כבר (ל''ת)

      אחד, 15/09/07 16:33

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    התקיפה,תרגיל מנהיגות מבית מדרשו

    שמוליק מפתח, 15/09/07 15:29

    של ידידנו אהוד ברק.
    השאלה הגדולה היא האם זה מתפרש כחולשה או כוח.את זה נידע בשבועות הקרובים.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה שתוק כבר (ל''ת)

      אחד, 15/09/07 16:33

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ..............

    ........., 15/09/07 15:13

    ...............

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מעניינת ומחכימה (ל''ת)

      אתה גאון, 15/09/07 15:45

      הגב לתגובה זו

    • זאת הגירסה האמיתית. (ל''ת)

      נאט''ו, 15/09/07 16:13

      הגב לתגובה זו

    • למס' 23.....

      קוטקו..., 15/09/07 19:55

      כל הכבוד למס' 23...אשריך...

      אתה אדם גדול וחכם...

      למה??? סייג לחכמה שתיקה...

      אתה יכול לנהל מדינה.....

      שנה טובה לך...ולכל בית ישראל...

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה לגבי התגובה על הקטיושות הסוריות שנחתו על הגליל לפני שנה ?

    ש, 15/09/07 15:04

    למה לא מחקו שכונה בדמשק כתגובה על כל קטיושה כזו, בדיוק כפי שמחייב החוק הבינ''ל ?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    השגריר הסורי באו''ם בשאר ג'עפרי אומר כי היום אין לסוריה מתקני גרעין

    אני, 15/09/07 14:58

    השגריר הסורי באו''ם בשאר ג'עפרי אומר כי היום אין לסוריה מתקני גרעין צפון קוריאנים.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ''ממש חיל האתתים הבריטי המלכותי''

    שושו, 15/09/07 14:41

    כך אריק שרון אחרי תחילת אינתיפדה2 ולפני היבחרו לראשות הממשלה. כנראה עוד לא הבנו מה שאריק שכח: במזה''ת לא מאותתים, לא מסמנים, לא שולחים מסרים. במזה''ת נותנים בראש! מי שלא, אין לו סיכוי לשרוד כאן. אני נוטה להאמין לדיווח הזה, אותה אנמיות שאיפינה את ברק בתחילת האינתיפדה נמצאת איתו גם היום.

    הגב לתגובה זו

    • מלים כדרבונות! אין לי מה להוסיף (ל''ת)

      צפנת פענח, 15/09/07 15:00

      הגב לתגובה זו

    • כל מלה - בול ! (ל''ת)

      יונתן, 15/09/07 16:02

      הגב לתגובה זו

    • ממש ,,,יועץ ''גאון ''ופרשן ''מחונן'' :-)))))) (ל''ת)

      גיגי, 15/09/07 16:30

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    נועדה למטרת צילום , הפציצו בסיס טילים , הפציצו מתקן גרעין , טסו

    אבו יסמין, 15/09/07 14:26

    כאות אזהרה , המטרה היתה אירן , חסרים לי במלאי עוד 10 סיפורים להשלמת הסריה ,
    אלוהים נתן לעיתונאים סיבה למסיבה .

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    רגע אחרי, אף אחד (חוץ מאולמרט) לא יבין בשביל מה כל זה היה טוב

    ראלי, 15/09/07 14:23

    ישראל תפסיד בקרב הזה כפי שמצרים וסוריה הפסידו בקרב הקודם נגד הגרעין הישראלי ב-67.
    רגע אחרי, דבר לא ישתנה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שר החוץ הסורי! מורה במקצועו ולכן: העונש הוא מעתה ואילך!!!

    אברהם, 15/09/07 14:13

    מאחר ועם ישראל הוא ילד רע, בצאת החג הוא יחזור על זה שוב!
    וכפי שאמרתי לפני כמה ימים: מי שמביא מקל הוא יחטוף איתו מכות (סוף סוף פתגם מרוקאי מתאים לנסיבות).

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל יום סיפור ואגדה אחרת

    גל, 15/09/07 13:55

    כל עיתון בחו''ל והפרסום שלו ו''המקור'' שלו. חבל על הנייר ובזבוז הזמן שהם עושים שם בעיתונים ההם.

    הגב לתגובה זו

    • האם אי פעם נדע את האמת? (ל''ת)

      בובי, 15/09/07 14:45

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    וואלק חכו וקצת סבלנות .ביבי יבא ויפתור את כל הבעיות.

    ר. מסעוד, 15/09/07 13:48

    אצל ביבי אין חוכמות. הוא תוך שעה יזיין את האמאמא של הסורים והחיבאללה. אצלו ילך בקלי קלות
    מספיק שביבי יזרוק עליהם מאה פצצות אטום ותראו איך הם יוכלו אותה בגדול כי ביבי זה אחלה גבר שבגברים.
    היידי ביבי ישתבח שמו לעד

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע למה אתה מקופח?

      בועז, 15/09/07 14:06

      ביבי

      הגב לתגובה זו

    • איך רואים שזה אשכנזי מתחזה כתב את התגובה הזו.

      מזרחית גאה, 15/09/07 14:08

      ''מסעוד'', בפעם הבאה תנסה לדחוף קצת פחות קלישאות לתגובה שלך, כדי שלא נוכל לעלות בקלות על ההתחזות הפאתטית שלך, שכל מטרתה היא לעורר טוקבקים אנטי-מזרחיים. בושה וחרפה, צום יום הכיפורים מיותר לך ולשכמותך, כי הניוול והניוון הוא בנשמתכם ואין לכם תקומה. בעצם, אנשים כמוך בד''כ לא צמים ביום כיפור ובטוחים שהם צדיקים.

      הגב לתגובה זו

      • אני מאוד מעריץ את מסעוד. כי הוא מייצג בנאמנות את מצביעי הליכוד.

        מעריץ של, 15/09/07 14:35

        רוב תומכי ביבי הם מסעודים אחד על אחד. וגם להם מותר להביע דעות בזכות האדמו''ר שלה ביבי.
        אז מסעוד ישר כח והמשיך להגיב ותספר לנו על נפלאותיו של ביבי.

        הגב לתגובה זו

        • עוד הוחחה שביבי גדול

          גם אני מקופח, 15/09/07 19:58

          הנה תראה, ביבי אמר שבקיץ על בטוח שיהיה חם אז קניתי הרבה קרח ובאמת שהיה חם. גם כן באו אצלי מהליכוד ולקחו את הבן שלי להיות יועץ של שר הבריאות (כפרה עליו, בן 23, גמר כתה ו', הקב''ן שחרר אותו כי אסור לתצבן אותו) וכל מה שביקשו זה שסבתא מסעודה תצביע לביבי. אז מה ?

          הגב לתגובה זו

      • אחותי (ל''ת)

        אהבתי !!, 15/09/07 15:48

        הגב לתגובה זו

        • גם את אשכנזיה (ל''ת)

          המזרחי האמיתי, 15/09/07 17:19

          הגב לתגובה זו

      • שאלות בענין: מזרחית גאה ואנטי ביבי. מה זה ?

        ד''ר זיגמונד, 15/09/07 18:56

        1. למה את גאה ? עוני ו/או בערות זה לא סיבה לגאוה. גם ניבול פה כמו ''ניוול וניוון'' ו''לא תהיה לכם תקומה'' זה לא סיבה לגאוה כמו גם השתמטות מצה''ל וקנאה באנשים שאינם דפוקים (אשכנזים וספרדים כאחד). נראה שהשנאה שלך בוערת כ''כ חזק שטיפול תרופתי מתבקש. אל תתבישי, זה לא שונה מקוצר נשימה או לחץ דם גבוה. נסי תרופות.

        2. למה את נגד ביבי? הוא הוריד לך את הקיצבה ? אם כן, זה הדבר הטוב היחידי שהוא עשה. תנסי ללמוד ולעבוד. אולי תתקדמי בחיים והקנאה והשנאה לא יאכלו את נשמתך.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    גיאדמק בונה מתקן לטיהוק שופכין סורי (ל''ת)

    אופירע אסייג, 15/09/07 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    המפיקה הנערצת בקרן הקולנוע רבינוביץ היא חברת בל''ד

    חברתו של זביידי, 15/09/07 13:40

    אסנת טרבלסי.יש לסגור את קרן רבינוביץ בתחום הקולנוע.נחמן אינגבר וחבורתו הם סניף התרבות והקולנוע של בל''ד

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    דיר בל''ד - סייג לחכמה שתיקה (ל''ת)

    חיים, 15/09/07 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    האם הוטלה שם פצצת ניוטרון?

    ביבי, 15/09/07 13:36

    הסימנים מראים שהוטלה על סוריה פצצת ניוטרון קטנה.
    א. גם בלבנון וגם בצפון הארץ יש הפרעות מאז הפעולה בשידורי יס
    ב. מהדיווחים נראה שהסורים לא הגיבו להפצצה, כנראה כי לא יכלו עקב הפצצה מוקדמת של ניוטרון.
    ג. אם הוטלה פצצה כזו, זה מהלך גאוני של ישראל כי עכשיו איראן וסוריה מבינות שכל המיליארדים שהושקעו בהגנה על המדינה שלהם שוות כקליפת השום.
    ד. אם הוטלה פצצה כזו עוד לפני המלחמה המתקרבת הרי ייתכן מאד שהיא חסכה מלחמה ובקרוב סוריה ואיראן יירדו מהעץ ויחזרו למקומן הטבעי.
    ה. אם הוטלה פצצה כזו אז סימן שארה''ב וישראל למדו את הלקח מפעמים קודמות והוא שכדי לחסוך מלחמה פשוט מטילים את הנשק הכי חזק עם תחילת המערכה וזה גורם לכניעת האויב עוד לפני פתיחת המערכה.
    ו. אני חושב שכולם בארץ מתחילים להפנים כמה היינו צריכים שר ביטחון כמו ברק שיודע ליזום ולבלבל את האויב, להבדיל מהשר הקודם שתיפקד כסדרן עבודה חסר ביטחון- מהיום רק ביטחוניסט ברמה הכי גבוהה ייתפקד כשר ביטחון!

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, לא נתנו לך את החוקן של הבוקר לניקוי המוח מרעלים? (ל''ת)

      כה אמר, 15/09/07 13:53

      הגב לתגובה זו

    • עידכון נוסף

      ביבי, 15/09/07 13:55

      לגבי המיכלים שנפלו בשטח טורקיה:
      1. או שהטייסים פחדו שהניוטרון יתחיל להשפיע על המטוס שלהם עצמו ולכן העדיפו לעוף משם בשיא המהירות.
      2. או שיש כאן איתות לסוריה ואיראן שטורקיה אינה נייטרלית אלא עוזרת לישראל ושבשעת מלחמה התקיפה תבוא גם משטח טורקיה...
      מדוע לא הוטלה במלחמת עיראק פצצת ניוטרון?
      פשוט ארה''ב רצתה לכבוש את עיראק ואת הנפט שלה.
      ארה''ב לא רצתה בכניעת עיראק לפני המלחמה כיון שאז לא הייה יכולה לכבוש את הנפט.
      אם איראן וסוריה המצב שונה, פה כבר הבינו שלכבוש מדינה זה כאב ראש אדיר ולכן עדיף להחזיר אותן למקום הטבעי ולהגיע איתן להסדר כניעה שקט...
      בכל מקרה, זו תקיפה חלומית לישראל כי סוריה ואירן מבינות שלילה אחד של מלחמה כוללת יחזיר את המדינות שלהם לשנות החמישים של אלביס ופול אנקה...

      הגב לתגובה זו

    • שום ניטרון ושום בטיח.......

      אחד שבאמת יודע, 15/09/07 13:56

      מדובר בפצצות רגילות בסוג החומר נפץ .
      אך לא כ''כ רגילות בגודלן .....

      ניוטרון נקווה שלא נצתרך ..............

      שבת שלום

      הגב לתגובה זו

      • **זו הייתה פצצה טקטית ולא ניוטרון*

        אחד שיודע, 15/09/07 14:11

        הסורים פחדו מעומק הבור בגלל הנשק הטקטי שישראל הפעילה במדבר כהזהרה שהיום זה במקום נטוש מחר זה על הבור במטכל בדמשק.

        האיראנים נבהלו בגלל זה לא באו לעזרת סוריה כמו שהבטיחו.

        בור כזה רק פצצה טקטית קטנה עושה
        בגלל זה הסורים לא מגיבים.

        שתי מסרים במכה אחת לאסד על
        העוצמה הישראלית ועל הדוואין שלו.

        הגב לתגובה זו

    • סודות לא מגלים

      אילן, 15/09/07 14:12

      בכל זאת אתה תותח

      הגב לתגובה זו

      • לא גיליתי שום סוד, כנסו:

        ביבי, 15/09/07 14:28

        מספיק לגלוש ברוטר ולקרוא על ההפרעות בשידורי יס בצפון ובלבנון, ולחבר את העובדה שלפי התקשורת הסורים לא הגיבו בזמן ההתקפה, ואת ההלם התקשורתי של סוריה ואיראן שכן על פעולה כזו הם היו אמורים לפתוח את הפה שלהם בשיא הכח...
        ואילו פה לא נשמע ציוץ...
        תחבר את העובדות האלה ומה יוצא?...

        הגב לתגובה זו

    • פצצת ''ניוטרון'' לא יוצרת מכתש

      בובי, 15/09/07 14:29

      ולא הוטלה שם שום פצצה גרעינית משום סוג שהוא, התחרפנת?

      הגב לתגובה זו

    • מה זה פצצת ניוטרון??????????

      ש, 15/09/07 15:07

      אשמח לקבל מידע על הפצצה הגאונית

      הגב לתגובה זו

    • זו היתה פצצת סרחון שפותחה במרכז הליכוד (ל''ת)

      בומבה, 15/09/07 19:00

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לפי כמות הגירסאות, הגירסה הנכונה היא זו

    כנסו יא נודניקי, 15/09/07 13:24

    מטוסי חיל האוויר תקפו מפעל לייצור פיסטוק חלבי ליד חאלב. מטרת התקיפה היתה להעלות את ערך אופציות הפוט שמחזיק פוטין על מניות ה''קולה מבגדד'' ו''קליית יוסי''.

    הגב לתגובה זו

    • התגובה הכי חכמה עד היום. מתאים לעם טמבל כמונו. (ל''ת)

      לא אמר, 15/09/07 13:55

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הייתי לוקח את כל החולירות מבל''ד ומציב אותם על הגבול בעת ירי חבריהם

    אחד העם, 15/09/07 13:23

    מהחיזבלה. מעין נוהל שכן. מה אנחנו מחזיקים אותם חיים בארץ בכלל???

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    האם השב''כ ''יכיל'' את בל''ד בזמן מלחמה?

    זכות הדמוקרטיה, 15/09/07 13:14

    אויבינו מבפנים, אותם ערבים-ישראלים המאוגדים במפלגות אנטי-ישראליות, עושים ככל יכולתם כדי שנעלם מפה.
    הם מסתתרים מאחורי החוק, אותו חוק שמגדיר את המדינה שלנו כמדינה דמוקראטית.
    אחד מהם, עאזמי בשארה הבוגד, מסתתר ברבת-עמון מפני צו מעצר אותו הוציא לו השב''כ בגלל המידע שמסר לחיזבאללה. הוא הספיק לעשות נזק בזמן המלחמה וצו המעצר שהוא נגדו נושא תאריך זמן רב אחרי המלחמה.
    לדעתי יש לבצע מעצרים המוניים של אותם גופים שיש סכנה שיחזרו על מעשיו של בשארה - והפעם - לפני שתפרוץ המלחמה הבאה נגד סוריה/איראן/חיזבאללה.
    גם האמריקאים עשו כך במלחמת העולם השנייה עם האזרחים האמריקאים ממוצא יפני מחשש לפעילות נוסח בשארה, קרי - הדמוקרטיה הגדולה בעולם הגנה על עצמה גם באמצעי לא דמוקראטי לכאורה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מדוע אנחנו לא רוכשים ולא מתכוננים?!

    אזרח זועם, 15/09/07 13:12

    מדוע לא רוכשים באופן מידי ציוד כגון - פצצות, טילים, מטוסים, ציוד טכנולוגי כמו רדאר חדש ועוד? איפה התקציבים?? לאן הכסף הולך??
    תוכנית החומש תסתיים עוד חמש שנים! ובקצב איטי מידי! למה אנחנו לא מתקדמים בינתיים גם קדימה, בעוד סוריה מתחזקת ואירן מתחזקת בעוד אנחנו צועדים במקום!!
    במקום לפתח, לחדש ולקנות אנחנו לא זזים קדימה! המחסנים ריקים והציוד נשאר כשהיה!
    לעומת סוריה שקנתה מאז הגיחה האחרונה של צה''ל רדאר חדש, וטילי קרקע אויר חדשים, הם מייצרים כל הזמן טילים ומתחדשים... מה איתנו? כלום!! חייבים להשתפר!

    הגב לתגובה זו

    • מה לא ידעתה?

      גל הרשקוביץ, 15/09/07 13:26

      כן אנו מתחדשים בתוספת נכבדה לעשיריון ,עוד אוכלים מהצלחת ועוד קבלן התעשר.

      הגב לתגובה זו

    • יש הרבה דברים שקורים בצהל שאתה לא מודע להם

      עידן, 15/09/07 13:47

      וכל כך הרבה ! מה שאתה יודע זה רק מה שהם רוצים שתדע...אני משרת ביחידה סודית ואתה לא מתאר לעצמך איזה דברים באמת קורים!

      הגב לתגובה זו

    • תרגע -''אזרח זועם''

      רגוע, 15/09/07 14:06

      1. תוכנית חומש זה לא אומר שבעוד חמש שנים יתכילו לרכוש , זה אומר שתהיה תוכנית מסודרת ומתוכננת בלי אילוצי תקציב שמבטלים או לא מאפשרים מימוש של תוכנית לרכישת אמל''ח כול שהוא.
      2. מה שיש לנו היום אסור שיהיה לסורים גם בעוד חמישים שנה...(בלי לספור נשק לא קונבנציונלי)

      הגב לתגובה זו

    • סמוך על צה''ל

      ארי, 15/09/07 14:07

      אף גוף ישראלי אינו מסוגל לבזבז כמוהו. לא תמיד על מה שצריך...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כנופיית בל''ד ממשיכה לירוק (ל''ת)

    בולשיטים של, 15/09/07 13:08

    הגב לתגובה זו

    • ולא יהיה זכר ויאובדו !!!!!!!!!!!

      אלון צוריק, 15/09/07 13:27

      בל''ד מחקה לרקוד על הגגות זאת התקוה שלהם,ימש''.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני דואג מאוד...

    @@@@@, 15/09/07 13:06

    במידה ותפרוץ מלחמה, האם ישראל מוכנה? ואני מתכוון לציוד ותחמושת וכוח אדם. כי לפי מלחמת לבנון השניה רואים בברור שצה''ל פשוט חלש. ושם ראינו שהחיילים פשוט לא מתפקדים (מלמד מספר מצומצם), הנשק לא יעיל... וכל הטכנולוגיה לא עוזרת. היינו חסרי אונים.
    בקרב נגד סוריה, עם חיזבאללה וחמאס בתמיכת אירן ורוסיה אני לא רואה סיכוי ממשי לנצח. ואני רציני. הרי מאז הידלדו מחסני התחמושת והטילים.. והתישנו. לעומת זאת לא נראים כל פעולות של התחדשות מצב הצבא - מלמד אימונים, ותוכנית החומש שתוכנית החומש כשלעצמה מעולה (מטוסים חדישים, ספינה חדשה, נגמ''שים ועוד) אבל!! זה יקרה במלואו רק עוד חמש שנים!! מה אם המלחמה היא חודש הבא?! שבוע הבא?!? איפה צה''ל קונה מחדש טילים מסוגים שונים?? איפה ההתחמשות?? איפה הטכנולוגיה החדישה (טריקים טכנולוגיים חדשים, כי הטריקים של מלחמת לבנון השניה - מזל''טים, פשוט לא עובד כמצופה).. איפה לרכוש מטוסים חדשים - עכשיו!, מסוקי קרב, פצצות... כלום!! אני מאוד מקווה שאולי זה נעשה בחשאי, אבל לא נראה לי.. ופשוט המצב הוא שיש מחסנים ריקים, חיילים לא מאומנים, ציוד מיושן, טילים מיושנים, וטכנטלוגיה חדישה לא יעילה, אז מה עושים? צה''ל פשוט חלש. הוא לא כמו פעם. היום, הוא פשוט, חלש ועלוב.
    אפילו חיל האויר, הדבר המרכזי בצבא, כבר לא פוגע. ראינו במלחמת לבנון שהוא רק מפוצץ בתים ריקים, ואפילו בעזה הוא לא מפסיק להחטיא!! ולא דיברתי עדיין על המודיעין הגרוע שלנו שהוכח לאחרונה בעזה בחוסר יעילותו, ובמלחמת לבנון במציאת מנהיגים ובעצם הערכת מצב הכוח של חיזבאללה.
    בקיצור המצב קשה. מה עושים?

    הגב לתגובה זו

    • תתחיל לארוז.... (ל''ת)

      חב, 15/09/07 13:30

      הגב לתגובה זו

    • עדין יש עליונות ישראלית מוחלטת

      איש צבא בכיר, 15/09/07 13:33

      אמנם, לא ניצחנו במלחמת לבנון השניה בצורה ברורה, והסיבה נעוצה בנו בלבד, ולא נכביר במילים. הכל ידוע. במלחמה הבאה, אם תבוא, ניווכח בעליונות הצבאית שלנו בצורה ברורה ומרשימה. מטרות המלחמה תהיינה ברורות, וצה''ל ימצה את כושרו הטכנולוגי ויכולותיו הצבאיות בצורה שתחזיר את כושר ההרתעה הישראלי לשנים רבות. סוריה יודעת מה כושרו של צה''ל ומכירה בעליונותו
      הצבאית. ולכן ויתרה על כבודה בארוע תקיפת המטוסים האחרונה.

      הגב לתגובה זו

      • אני לא בטוח לגברי העליונות הצבאית

        ישראלי, 15/09/07 14:19

        של צה''ל כיום... הוא נראה חלש וחלוד מאוד.
        ברור שיש עליונות מסויימת אבל היא מאבדת מכוחה כאשר אנו עומדים מול אוייבים רבים חזקים כסוריה ואירן שלא מפסיקות להתקדם! בעוד אנחנו צועדים במקום מבחינת התקדמות.
        מה עם לרכוש נשק? צריכים תחמושת וציוד!!

        הגב לתגובה זו

        • צה''ל רוכש

          INSANITY, 15/09/07 15:10

          אולי זה לא נראה שצה''ל מתחמש אבל תראה, צה''ל זה ארגון שרוב התיפקוד שלו נעשה בחשאיות ורק מעטים יודעים מה נעשה בו.
          קח לדוגמא את רפא''ל... אתה יודע מה עושים שמה? חוץ מאשר פיתוח נשק... אתה לא יודע כלום...

          מה שאנחנו יודעים על התיפקוד הפנימי של צה''ל הוא מעט...

          יש דברים שצה''ל לא רוצה שהאזרח הפשוט (כמוני וכמוך) ידע.

          הגב לתגובה זו

          • אני בהחלט מקווה שהוא רוכש~!

            שושו, 15/09/07 15:45

            לך תדע...

            הגב לתגובה זו

          • לא רק שאני מסכים איתך...

            יונתן, 15/09/07 16:00

            אני גם שמח שיש ישראלים שמבינים שלדבר דרך האינטרנט על סודות צבאיים - זו לא הדרך הבטוחה ביותר...

            במיוחד כשאנחנו לפני מלחמה...

            הגב לתגובה זו

          • לגבי רפא''ל...

            צבא, 15/09/07 17:36

            הם אירגון מאוד שחצן הייתי אומר ומחפשים תמיד להציג לראווה את ההמצאות שלהם..
            ישר כאשר הפ מקבלים את האישור הישראלי, המוצר מוצג באתר שלהם וביוטיוב. כאשר עוד ליפני זה, הוא בחדשות.
            מה גם, שרבים מהטכנולוגיה שלהם נוסתה על לבנון במלחמה.. ולא ראינו תוצאות מרשימות כמו שבטח שמתם לב.
            לרפא''ל אינטרס למכור לחו''ל את ההמצאות שלהם.. לכן הם מאוד רוצים לפרסם כל דבר שהם רק יכולים.
            בטח יש דבר או שניים סודיים, אבל הרוב משווק גם לחו''ל. ובכלל, יש דברים שלצבא הישראלי אין תקציב לרכוש והוא תוצר של רפא''ל, אבל צבאות מחו''ל קנו אותו.

            הגב לתגובה זו

            • רפאל....

              רפי רפאלוב...., 15/09/07 20:08

              אם לא ידעתם....''רפא''ל''....

              זה לא מה שאת חושבים...זה רשת של קצבים, ושם מגדלים פרות....
              רפא''ל זה ר''ת של .....

              ''ראשי פרות ארוזים לשווקים''....
              לפני החג קניתי אחד......

              הגב לתגובה זו

      • איש צבא בכיר (ל''ת)

        מה לקחת היום??, 15/09/07 15:50

        הגב לתגובה זו

    • תגובה מתקנת

      גבי, 15/09/07 14:18

      אתה טועה ומטעה.במלחמת לבנון ממש לא היינו חלשים.התקשורת והמלחמה הפסיכולוגית של חיזבאללה גרמו לך להאמין לכך.600 מחבלים מתים מחטיבות העילית שלהם ואתה אומר שאנחנו חסרי אונים???
      חיל האוויר לא פוגע??? מאיפה השטות הזאת?
      את כל המשגרים הכבדים הוא השמיד מייד כשראה אותם.הטעות הייתה שלא שיגרו את הכוח הקרקעי מייד עם תחילת המלחמה,כי חיל האוויר לבדו לא יכול להפסיק את המשגרים הקלים שיורים ומייד מוכנסים לבונקרים תת קרקעיים ולכן הקטיושות המשיכו עד היום האחרון-לא בגלל פעולה לא נכונה של חיל האוויר.את הנזק האדיר שהוא גרם ללבנון רואים עד היום,שנה לאחר המלחמה.הם מודעים לכוחו וכנ''ל כל מדינות ערב,לכן הסורים לא העיזו להרים מטוסים מולו-בהנחה והשמועות נכונות שהוא תקף בסוריה.ולגבי הצטיידות,מה עם 101 מטוסי F16 חדישים שחיל האוויר קולט בימים אלה?
      צה''ל לא חלש.כוחו הוא בהתמודות מול צבאות לא בלוחמת גרילה שבה הם תוקפים ומייד חוזרים לחורים שלהם.ישנו הבדל גדול.לגבי זה שהמחסנים ריקים,אני לא יודע מהיכן הבאת את זה,אבל אני הייתי במילןאים לא מזמן ולא רק שהמחסנים לא ריקים,הם מלאים עד אפס מקום בציוד חדש.אז אל תכניס לפרנוייה סתם,קודם כל תבדוק את מה שאתה כותב.
      בברכת שנה טובה.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לתגובה המתקנת

        אזרח ישראלי, 15/09/07 14:46

        קודם כל, נכון שצה''ל פגע במשגרים הגדולים, הרג הרבה לוחמי חיזבאללה.. וכו' וכו', אבל! זה צה''ל עדיין נחשב לחלש - אבל יחסית. כל התגובה של ''הדואג'' היא יחסית... צה''ל חלש - יחסית.
        זאת אומרת שיחסית לכוח שאנשים כמוך מיחסים לצה''ל הוא נראה במלחמה חסר אונים ודי אומלל.. וחיילי גרילה הסבו לו אבידות קשות. צבא ''חזק'' כמו שאתה עושה מצה''ל אמור לעמוד בזה. שהרי, אחרת כל מדינה (שבה לתענתך בא כוחו של צה''ל) תשתמש באסטרטגיה של חיזבאללה ותביס אותנו.
        לגבי המחסנים הריקים - מידע כללי שיש לי, אני יודע שהחחסנים מלאים בציוד ישן והטילים כבר ישנים לזמנים אלו (הכל יחסי כמובן.. שהרי אתה מצפה מצה''ל לעוצמה צבאית גדולה הרבה יותר!). לכן, יש צורך בהתחמשות של טילים מתוצרת חדישה. ולהעיף את המלאי הישן והלא יעיל בפצצות יותר מתוחכמות.. כל המלאי הגדול שראית בשירותך במילואים הוא ציוד לא יעיל ומיושן.
        כוחו של צבא צריך להתבטא בכל מצב ובכל זמן. אחרת, אוייבם אחרים ינצלו את נקודות התורפה שלו.
        בנוגע ל-F16 שאתה מזכיר, אני לא יודע מזה.. אולי אתה צודק. אשמח אם תוכח את טענתך, אבל בכל אופן גם מטוסי אף 16 כבר אינם נחשבים למודל החדש, אם כי לאמינים וטובים.
        לדעתי אתה מתבלבל. מה שנעשה זה שיפור של מטוסי האף 16 שכבר קיימים בצה''ל, שהרי הוחלט בתוכנית החומש שלא לרכוש עוד מטוסים, חוץ מהמטוס החדש ביותר (שברח לי השם שלו כרגע) שממנו נקנה יחידות בודדות בעוד מספר שנים.

        הגב לתגובה זו

        • נראה לי שמטוס החדיש הוא- f-35

          uyuytyt, 15/09/07 15:06

          אם אני לא טועה
          זה שממריא אנכית...וגם נוחת אנכית.

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה כמו נוסח הסרט ''היום ה-13''

    MT-042, 15/09/07 13:05

    ששודר אמש על משבר הטילים בקובה עפ''י קסטרו והקומוניסטים.
    בינתיים עברו עשרה ימים, אבל מאחר ומדובר בארץ ישראל-סוריה, מישהו רוצה לנחש כמה זמן זה ייקח?

    הגב לתגובה זו

    • לא סתם שודר. מכינים אותנו לאט לאט (ל''ת)

      שרה, מזרחנית, 15/09/07 19:30

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    למי איכפת מתגובת בל''ד...?

    אסי, 15/09/07 13:01

    הרי לא מדובר פה בתנועה אובייקטיבית בעלת ראיית מציאות נורמאלית...

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איזה סוג של התנשאות מאפשר למנהיגות הישראלית להחליט שלמדינות ערב לא

    בן, 15/09/07 12:58

    יהיה נשק גרעיני, 40 שנה אחרי שישראל ניהלה את ''מלחמת שלום הגרעין'' שלה עצמה?
    זה פשוט לא ריאלי.

    הגב לתגובה זו

    • סוג התנשאות שמטרתה לשמור על קיום עם ישראל והאנושות בכלל (ל''ת)

      שפוי, 15/09/07 13:13

      הגב לתגובה זו

    • לא התנשאות - הישרדות. (ל''ת)

      אתה לא ממש חכם, 15/09/07 13:19

      הגב לתגובה זו

    • אתה משחק באש

      יעקב, 15/09/07 13:24

      אין מה להשוות בין נשק גרעיני שיש לישראל(אם יש) שמטרתו להרתיע וביסודו הוא נשק הגנתי, לבין המצאות נשק כזה בידי אירן או סוריה שמטרתו הוא מחיקת ישראל מהמפה. הם בעצמם אומרים זאת.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא ברור למה לא מוציאים את בל''ד מחוץ לחוק.

    פיטר וויגן, 15/09/07 12:54

    בכל הזדמנות שהם מקבלים במה הם מתבטאים כנגד מדינת ישראל. אלה נבחרי הציבור ?!

    הגב לתגובה זו

    • חוי בל''ד (ל''ת)

      איוון בזדומני, 15/09/07 13:26

      הגב לתגובה זו

    • לפעול מיד נגדם

      הירש, 15/09/07 13:29

      לא רק את בלד כול אלה שרקדו במלחמה על הגגות והריעו לנסרללה לשלול ביוטח לאומי.

      הגב לתגובה זו