• 75.

    כל כך שקוף ש...

    בונד, 15/09/07 02:18

    ישראל פורצת דרך להודו

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    תיכנסו

    סודי ביותר, 15/09/07 01:01

    טוב עכשיו אתם יכולים לצאת...........
    שנה טובה.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    Avi Ecuador is the king!

    Yossi Ventura, 15/09/07 00:02

    I wish that we can have a prime minister as him!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    בואו ניתבסס על *העובדות* בשטח.....

    צברי אחד מהעם, 14/09/07 23:55

    המדייה הבינלאומית מדווחים לנו שמטוסי חיל הישראלי תקפו מטרה צבאית חשובה מאד.
    הם מוספים, שהפצצת חיל האוייר השאירה...*מכתש גדול*
    בלב המדבר הסורי.
    ניתן אם כן להבין שחיל האוייר הישראלי אכן פגע במטרה אליו הוא נישלח.
    תגובת שילטונות סורית לתקיפה הישראלית, נישארה מאד מבולבלת וממורמרת..........
    הם לא מראים צילומים או מדווחים על כל נזק כל שהוא........
    אפשר להסיק את המסקנה שמדובר כאן ביעד צבאי סודי ביותר אשר העמיד את ממשלת סוריה במבוכה גדולה אל מול העולם כולו.
    הלם ומבוכה אשר גרם לשיתוק מוחלט.....
    הוכחה נוספת לעליונות בחשיבות ההתקפה הישראלית.......רוסיה שהיא *בעלת בריתה* של סוריה, מיהרה לשלוח *שליח מיוחד*
    ואת סגן שר החוץ,
    אלכסנדר סולטאנוב,
    לסוריה במגמה *ליעץ* לממשלת סוריה לשמור על *רגיעה*.....
    בשלב זה..........!!
    אין ספק שמטרת חיל האוויר הישראלי גרפה הצלחה גדולה ומשלמת !!

    שנה טובה לכל עם ישראל באשר הוא!!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    השיטה של ישראל עד היום

    Avi Ecuador, 14/09/07 22:58

    לתת פרסים לרשע וליצור חתונה עם ערבים בישרפלסטין בקו הירוק הביאה את ישראל לאסון שהיא צריכה להתמודד איתו אתמול היום ומחר.
    ישראל היתה צריכה להסביר שיש לבנות מדינה ליהודים כפיצוי של הגויים על דורות של התעללות ועל זה שאילצו אותנו לבנות מדינה ולא לחיות במדינותיהם, אולי אם יגדילו לנו את המדינה קצת לכיוון סוריה ירדן ומצריים אפילו יזכו ל''היפטר'' מכל יהודי העולם באופן טבעי שיעלו לישראל.
    הם חייבים לשלם מבחינת צדק ומבחינה מצפונית לעם היהודי שסבל כל כך תחת שלטונם של רשעים שרצחו בו ואילצו את שארית הפלטה להקים מדינה.
    זו היתה צריכה להיות ההסברה של היהודים כשהדרך לפיתרון ''הבעיה'' של ''הפלסטינים'' (ערבים שמאלנים ואירופאים שהמציאו עם) שפשוט צריכים לעוף ממערבית לירדן למדינות ערב ולקבל פיצויים אולי מהאירופאים שגרשו ורצחו יהודים וממדינות ערב שיצאו משם היהודים וכולנו יודעים על ההתעללות והטפיליות שלהם לעבודת הכפיים של היהודים.
    מספיק להיות צבועים עזי מצח ואידיוטים, להתנצל על שאנו מגרשים פלסטינים, שייתנו להם האירופאים והערבים ''יפי הנפש'' ויימח שמם של הרוצחים ) מדינה לפלסטינים, הטורקים אולי נותנים לכורדים,או אולי העיראקים נותנים מדינה לכורדים?
    הסינים נותנים לטיבטים, מצאו להם העולם פרייר שייקח עליו את עוונות העולם ואת הרשע ויביא לפיתרון פלא עם כבשת הרש שעדיין לא שלו.
    נוסף לכל הצרות הצמיחו בעם היהודי אידיוטים שמאלנים שהפכו לקניבלים ליהודים ומוצאים סיבות מדוע אנו הרעים ומדוע אנו מקפחים את ''המסכנים'' הערבים בארץ ישראל והשטחים ושכחו האידיוטים לספר לכם שאם חס וחלילה היו מנצחים בטח שלא היתה מדינה ליהודים שהיו מתמקחים עליה או בכלל היו סובלים יהודים, בטח לא שמאלנים.
    היום הסכנה העיקרית לעם ישראל היא מנטליות של שמאל שמאבד עם לדעת, מעין שמאל-איידס שלא מאפשר לישראל להלחם ולהשיג את המטרות הנכונות ודוחף את עם-הארץ לעזאזל.

    הגב לתגובה זו

    • THE SMALL GAVE YOU MADINA U MORAN (ל''ת)

      HOMELESS, 15/09/07 00:54

      הגב לתגובה זו

      • חחח, אתה כערבי מאמין

        Avi Ecuador, 15/09/07 04:48

        שאם לשמאל היה טוב באירופה ולא היתה שואה והיו ביילינים ושריד ואולמרט ופרס באירופה הם היו מאפשרים ליהודים ''לנשל'' ערבים שאין להם תקווה וחיים על חמורים וגמלים שיהודים יעלו ל''הפריע'' להם.
        חחח.
        הם היו הריאשונים שנלחמים ביהודים.
        האירופאים עודדו את הקמת מדינת היהודים בכדי שהם לא יצטרכו לטפל בפליטים שהם פגעו בהם, לצאת ידי חובה ולצאת בזול.
        רצו להיפטר מהיהודים וכאב להם קצת לראות יהודים רזים שהתעללו בהם, כבר לא יכלו לסבול את עצמם והציק להם אולי קצת הלב.

        הגב לתגובה זו

    • אבי אקוודור!זהו לא בעיה בין שמאל לימין, זו הבעיה של בורים שאינם

      טורונטו טורונטו, 15/09/07 23:50

      לומדים הסטוריה(ותנ''ך), ולא כל דבר אחר ולכן אינם רואים את העתיד, חוץ מזה ש-20 יוצאי סיירת מטכ''ל השולטים במדינה גם הם תורמים לחורבנה ובקצב מזורז.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    צה''ל העם ובורא עולם איתכם בעזרת השם שתצליחו בכל מעשה ידכם

    צה''ל העם ובורא, 14/09/07 21:07

    צה''ל העם ובורא עולם איתכם בעזרת השם שתצליחו בכל מעשה ידכם

    הגב לתגובה זו

    • אם הערבים לא היו מפריעים לשמאל, לצערי

      Avi Ecuador, 14/09/07 22:38

      צה''ל ייעודו היום היה ניקוי אתני ליהודים וזה היה מעשה ידיו שלא הייתי מאחל לו הצלחה בזה בשום אופן.
      כך את האינתיפאדה ועוד כנס לאידיוטים שמאלנים.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    לארה''ב ולישראל יש את היכולות לבצע תקיפה נקודתית

    ליאור, 14/09/07 20:46

    ובכך להשמיד את האיום. לא סתם כול כך חשוב לארה''ב שתהיה לה ידידה במזרח התיכון ..

    היכולת הצבאית של שתי המדינות יכולה למחוק ביחד את כול ההתנגדות במזרח התיכון. הכול שאלה של רצון.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    BIBI,COME BACK--WE NEED ONE WITH BALLS (ל''ת)

    avi, 14/09/07 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    שטויות, לא כדאי לטוס דרך סוריה

    W, 14/09/07 20:07

    עדיף דרך המפרץ הפרסי ודרך עיראק, המרחב האווירי בעיראק בשליטת ארה''ב.
    תקיפה באיראן מחייבת קודם כל השמדת משגרי נ.מ. ורק ארה''ב עם המטוסים החמקנים שלה מסוגלת לעשות את ללא אבדות.
    רק לאחר השמדת הנ.מ. יהיה אפשר לתקוף.
    בכלל טיסה דרך עיראק יותר בטוחה כי יש פחות ישובים

    הגב לתגובה זו

    • יש מדינות ערביות שישראל לא רוצה לסבך אותן-כמו ירדן למשל.. (ל''ת)

      צחי, 14/09/07 20:46

      הגב לתגובה זו

      • ושטסנו מעל ירדן שחזרנו מתקיפת הכור בעיראק

        AAA, 15/09/07 19:16

        זה לא היה סיבוך ?
        אז לא היה שלום והיה להם הרבה יותר לפתוח במלחמה.

        מלך ירדן מספיק חכם בשביל לדעת שעדיף לו שאיראן תהיה בלי נשק גרעיני, איראן עם נשק גרעיני תשתלט על כל המדינות המוסלמיות

        הגב לתגובה זו

    • לא כדאי לישראלים לטוס דרך אף מקום לאירן.

      T. Formation, 14/09/07 20:57

      הצלחה תלויה בדברים הבאים: 1. הפתעה מוחלטת! 2. השמדה בו זמנית גם של מטוסי היירוט, הנ''מ, ראדארי ההתראה ואולי גם מערכות הקשר כבר בגל הראשון. היה ולאיראנים תיהיה יכולת לשקם את מערך הנ''מ שלהם לפני שיגיע הגל השני כדאי מאוד שגם המתקנים הגרעיניים יושמדו בגל הראשון. ישראל לא יכולה לעשות זאת! כשלון צורב הוא הרבה יותר בטוח אפילו מהצלחה חלקית!

      הגב לתגובה זו

      • לא קראת מה כתבתי ?

        W, 15/09/07 19:14

        תקיפה יחד עם ארה''ב, ארה''ב מפעילה את המטוסים החמקנים לחיסול אתרי הנ''מ ומיד לאחר מכן תקיפה במטוסים רגילים.

        לארה''ב יש מספיק מטוסים חמקנים.

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    ביבי היה סוגר עניין ומחסל את האירנים והסורים בצ'יק-צ'ק (ל''ת)

    עליזה מעתוק, 14/09/07 19:51

    הגב לתגובה זו

    • לא ביבי לא אולמרט לא ברק ולא בטיח - רק ארה''ב יכולים

      האמת, 14/09/07 20:19

      לאירנים יש איזה שלושים מתקנים גרעיניים שמפוזרים בכל המדינה. רק ארה''ב יכולה לחסל אותם.

      הגב לתגובה זו

      • ביבי יודע לברבר ולקשקש ואת זה הוא עושה בקלות וצ'יק. צ'ק (ל''ת)

        ירושלמי ותיק, 14/09/07 21:28

        הגב לתגובה זו

        • ביבי בלבלן שכל ופחדן ידוע!

          קשקשן, 14/09/07 23:20

          מה שמענין אותו זה רק התחת שלו ותו לא.

          הגב לתגובה זו

          • כשמעירים לפרענקים האלה של ביבי שיש להם ראש סתום אז הם עושים מהומות.

            וזה האמת., 15/09/07 21:24

            ומתבכיינים וטוענים שזה גזענות.

            הגב לתגובה זו

            • הפרנקעים של ביבי

              ותן שמעון, 17/09/07 12:02

              בכל המפלגות יש גזענות ,והכותב
              מוכיח זאת,ראינו זאת אצל חברי
              הקיבוצים ואחרים, בבחירות להנהגת
              מפלגת העבודה,ואכן הגזענות נמצאת
              גם בליכוד. אה לעשות אנחנו עם
              גזען.

              הגב לתגובה זו

  • 65.

    המסר הרוסי לסוריה היה זה לא הזמן כי...צריל לחכות לתקיפה על איראן...

    עודד יערי, 14/09/07 19:46

    ואז תתקפו ביחד עם חיזבאללה והחמאס ואיראן את ישראל...

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    Surprisingly, Syria Is Correct

    *Ex-Likudnik*, 14/09/07 19:42

    Sockingly! For the first time in my life I find myself agreeing with Syria

    מקורות סוריים: -- דמשק החליטה בשלב זה 'להקפיא' את תגובתה על התקרית. ''הזמן אינו מתאים לאף הסלמה'', אמרו מקורות בסוריה. ''זאת בצל נוכחותה של ממשלה ישראלית טיפשה, ששואפת להשיג הישג צבאי כלשהו, כדי להשיב את כושר ההרתעה שאיבדה !!!

    הגב לתגובה זו

    • !!! Right On !!! (ל''ת)

      Visitor+++, 14/09/07 20:49

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ישראל צריכה לעשות שלום עם איראן ולהפוך לבת החסות שלה (ל''ת)

    אולמרט, 14/09/07 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מדוע הטייס לקח מצופה ופחית קולה למטוס, ועוד זורק את הפחית בתורכיה?

    טורונטו טורונטו, 14/09/07 18:45

    מח''א פעם הבאה תעשה לטייס מסדר יציאה, ותוודא שאין פחיות קולה באפוד(רק מצופה)

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    צודקים, מה הם צריכים את זה? שר בטחון מופקר.

    יואב, 14/09/07 18:43

    פעם ראשונה שאני מזדהה עם מנהיגי סוריה יותר מאשר עם ההנהגה ההרפתקנית והפוחזת שלנו.
    היה צריך להיות ברור לכל מי שעיניו בראשו שברק במשרד = צרות במשרד. היפראקטיביות, כוחנות הרפתקנית וחסרת תוחלת שרק מזמינה תגובה כוחנית עוד יותר, כרגיל באזור (מישהו זוכר את ההתנקשות בסאדם?). ההתנשאות של ההנהגה הישראלית מסוכנת לנו האזרחים. בטחון ישראל יכול להשען למעשה רק על הסכמים ושיתוף פעולה אזורי. סוריה לא מעוניינת ברפובליקה שיעית חזקה בלבנון יותר מאיתנו. דרושים שני הסדרים בלבד כדי לבסס את קיומה של ישראל ואותם יש לבצע by hook and by crook.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה, סתום, סתום יא אחמד מצוי (ל''ת)

      שרה, מזרחנית, 14/09/07 19:31

      הגב לתגובה זו

    • עוד נוד נפוח שחושב שהוא מבין משהו (ל''ת)

      מצחיק, 14/09/07 19:44

      הגב לתגובה זו

    • יואב?שוב שיחררו אותך בלי תרופות?מצטער. (ל''ת)

      ד''ר נו, 14/09/07 20:01

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    שאלתם את עצמכם למה אירן שותקת?הבור נפער באירן (ל''ת)

    יודעי דבר, 14/09/07 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הכותרת של הכתבה מדברת על תקיפה באירן, זאת האמת (ל''ת)

    האמת שבכותרת, 14/09/07 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    תגידו

    מתחיל להימאס, 14/09/07 18:22

    משעמם לכם שם בעיתון, כל יום ידיעה אחרת סביב האירוע שכלל לא ''קרה'' לפי הממשלה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מירושלים נמסר...

    מאיר, 14/09/07 18:19

    בשם האקדמיה ללשון העברית ש''ספקולציות'' הן ''השערות'' וכן שככל שנמעט בהשערות, כן ייטב לכולנו. כמו כן המכון לטוהר המידות מבקש להמנע מכל הקללות וכינויי הגנאי. לא יפה, ילדים!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מעריב,אתם עיתון ללא רמה (ל''ת)

    dodi, 14/09/07 18:11

    הגב לתגובה זו

    • היו הרבה רכבות ממינכן ''על רמה''

      Avi Ecuador, 14/09/07 18:59

      אולי משפחתך ''זכתה'' להיות על ''רמה''.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    האם אין הנושא ''ספין'' להרחיק דעת הקהל בישראל מחקירות המבקר הפנימי (ל''ת)

    בן חלוצים, 14/09/07 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    סדר ונקיון ל''מ הקשבה ל''מ שקידה ל''מ פטפוטי סרק ט''מ. (ל''ת)

    המורה נחמה, 14/09/07 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כנסו.....

    צביקי, 14/09/07 17:39

    המלחמה האמיתית שצריכה להתרחש זו מלחמה רוחנית כוחות האגו שלנו, ברגע שנבין את זה ונדע איך להלחם איתו, לא נצטרך עוד מלחמות בין מדינות, את זה גילו עוד לפני הרבה שנים אברהם אבינו ומשה רבינו

    הגב לתגובה זו

    • זה לא עניין שאתה רוצה להשתפר וכל זכותך לעשות זאת...

      Avi Ecuador, 14/09/07 18:28

      זה עניין שלא רוצים שאתה תנשום ויש רשע בעולם שההשפעה שאתה יכול להביא עליו היא אפסית, ראה מלחמת העולם השניה שהשמידו יהודים, מה עשו המסכנים לנבלות יימח שמם?

      הגב לתגובה זו

    • נושך כריות שכמוך (ל''ת)

      האני האחר שלך, 14/09/07 18:41

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    EMP יהיה הנשק שישראל או ארה''ב ישתמשו בו

    סקרן ידע, 14/09/07 17:35

    ישנן הרבה כתבות על Electric Magnetic Pulse
    בתור הנשק המתאים. אחד החסרונות הוא השטח שה EMP יכסה. כלומר, מה יקרה לאפגניסטן או ישראל עם איראן או סוריה ''יקבלו'' מנה מסוימת.

    ה EMP יכול לחסל את משאבי החשמל של אזור מסוים לתקופה ארוכה מאוד. פחות אנשים נהרגים בהשוואה לנשק גרעיני. ישנן כתבות מעניינות מאוד בנושא

    הגב לתגובה זו

    • קראתי על זה. מאוד מעניין. צריך קליברשיין (ל''ת)

      רון, 14/09/07 18:43

      הגב לתגובה זו

    • זה לא מתאים לנו כי גם אנחנו ניפגע (ל''ת)

      מתמצא, 14/09/07 19:37

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    תקשורת יקרה

    פטריוט, 14/09/07 17:20

    אנו יודעים שקשה לכם עם הדממה התקשורתית אבל למרות זאת אנא השתדלו לא לזרוע ידיעות בקרב הציבור הישראלי שמקורם בכל מיני מדינאים ''דגולים'' מהעולם הערבי כולנו יודעים מה מידת אמינותם

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בעניין העיתון, נראה לכם ש''עוכאז'' זה עכוז בסביל ? (ל''ת)

    מעניין..., 14/09/07 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הסורים עדין בפוסט טראומה

    אילן, 14/09/07 17:02

    אין להם שום מושג מה קרה בכלל
    והתאוריה על איראן מצוצה מהאצבע.
    והחור במדבר למה? והירי על המטוסים שקרה
    והבומים על קוליים מדוע? למה שהמטוסים
    יעשו בומים בודאי לא בשביל להתחבא ובודאי
    לא בשביל לברוח. טיסה נמוכה מתחת לרדאר
    לא נעשית בחיים במהירות הקול.
    לי דוקא נראה שהבומים הם אותם הבומים
    ששמענו במרכז שהביאו גלי הדף ופיצצו חלונות.
    אולי כדאי שהסורים יחפשו בגוגל על תופעת
    האינברסיה המשעשעת של דובר צהל שניסה
    להסביר את מקור הרעש שהיה מפוצץ אקוריומים

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שקרה אצלי בבית בנס ציונה. מה עשה את זה לדעתך? (ל''ת)

      שלדג מצוי, 14/09/07 18:45

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולי כדי שפחות נדבר ! אפילו הממשלה

    שפוי, 14/09/07 16:50

    שבדרך כלל מדליפה לתקשורת לא הידליפה וגם התקשורת יודעת מה היה ולא מדווחת .
    אז זה משהוא רציני ועדיף שלא נדבר
    חג שמח ושנה טובה

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    האמת,,ערבי נשאר ערבי עם סיפורי ''אלף לילה ולילה'',,,חולמים בהקיץ,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 14/09/07 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בלה בלה בלה בלה... עוד כתבה שלא אומרת כלום, ניחושים!

    שפוי, 14/09/07 16:42

    ואי דיוקים - הנתיקים לא נפלו בשטח סוריה אלא טורקיה. רוב המידע מעיד שטסו שם מטוסי F15 ולא 16 וכו וכו.

    ''למשש את הדופק''? מדינות לא מגיעות לסף מלחמה כדי למשש דופק.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הטיול בסוריה היה בדרך לטיול באלפים הצרפתיים

    ////, 14/09/07 16:26

    וזה בגלל שהדבילים בטורה בורה לא מאפשרים להגיע להימלאיה מצד מערב.
    בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    נמשיך לפנטז! לי יש תכנית אחרת !

    אברהם, 14/09/07 16:17

    1.מצור אווירי ימי ויבשתי בו ישתתפו ארה''ב ואירופה.
    2.הפצצת תשתיות אסטרטגיות: חשמל, נפט ובסיסי טק''ק.
    3.כניסה של כוחות קרקעיות בסיוע אווירי.
    4.ופרוק תחנות הכוח הגרעיניות, הפרוק בא כדי לא לפגוע כאזרחים חפים מפשע.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ברוך ז'מילי 32

    Avi Ecuador, 14/09/07 15:40

    לצערי ישראל הולכת למלחמה בכל מקרה, הערבים לא עומדים לסבול את ''הקוץ בת''' בשם ישראל למרות מעמציו של השמאל.
    זה לא בעיה של שלום מכיוון שהם רוצים את כבשת הרש, זה גם לא עניין שחסר למדינות ערב שטחים או יהודים שכבר מזמן נרצחו וברחו משם, זה עניין של חמדנות שנאה פנטיות ורשע.
    עכשיו כשאתה יודע מה מטרתם ומה הם יעשו בכל מקרה ואם לא היום אז מחרתיים, תחליט על איזה צעדים אתה מנסה להקדים ואיך משלמים פחות קורבנות ואיך עושים את שישראל צריכה לעשות בכדי להיות מדינה יהודית או בכלל לשרוד.
    הבררות מעטות ופעם כתבתי על זה; בקיצור זה לפעול היום' להביא ולגרום לארצות הברית שתפעל נגד איראן או להסתפח לארצות בברית או להפוך את ישראל לארץ על כל תושביה כשמוכרז שהיא מדינת היהודים, מדינה שמוסדותיה נבחרים על ידי יהודים בכל העולם; מצביעים בשיטה שבוחרים נשיא בארצות הברית למוסדות של הכנסת והנשיאות:
    יהדות ארצות הברית 80 אלקטורים, יהדות שארית העולם 20 אלקטורים ותושבי עם הארץ כולל ערבים שמאלנים ויהודים 20 אלקטורים.
    כמובן העולם צריך להחליט ולחדש את החלטתו באומות המאוחדות מ 48 שמדינת ישראל היא מדינת היהודים ויש לה את הזכות לבחירות בשיטה הזאת כמו שיש מדינת הוותיקן שהיא של הנוצרים באיטליה וגם בה הבחירות נעשות על ידי הנוצרים בעולם הנוצרי.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה שכתבתי מלפני שנים

      Avi Ecuador, 14/09/07 16:10

      היום ישראל צריכה להכריע אם היא רוצה לחיות או לחדול.
      לדעתי אפשר לחפש לגרד ולמצוא היום לישראל 5 ברירות בכדי לחשוב עליהם כשכל ברירה יש את הקשיים והסיכונים שבה.
      * הברירה הריאשונה היא להתייחס לנקודת ההתחלה שבה מדינת ישראל הוכרזה כמדינת היהודים ונוצרה לאחר שיהודים במדינות אירופה ומדינות ערב סבלו, נרצחו ונזרקו בבעיטה בידי העמים שהם שכנו בתוכם וחזרו למולדתם ההסטורית שכל שנותינו בגלות היתה זיקה ותפילה למדינה שממנה גלינו, ארץ ישראל, מדינה יהודית חד לאומית.
      לגבי הערבים החיים בתוכה להוציא להם בעזרת האו''ם ומדינות ערב פספורטים של אזרחים זרים לכל המוסלמים הערבים, פספורטים של אחת ממדינות ערב לפי בחירתם ויוכלו לחיות, אם ירצו כאן כאזרחים זרים.
      טרנספר ישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע.
      זאת היא חובתינו שלא ניתנת למשא ומתן ופשרות בכדי להגן על עתיד הדורות הבאים אם אנו רוצים לחיות כמדינה חופשית.
      * הברירה השניה להיות מדינה דו לאומית ישראלית פלסטינית שבהמשך תיהיה פלסטינית ישראלית ואולי פלסטינית ועוד מדינה פלסטינית בתוכנו, ברירה זו היא בעצם חידלונו של העם היהודי בארצו ישראל בעזרת השמאל ובמקרה הפחות גרוע גלות של העם היהודי בארצו שלו כשבשלושת האפשרויות זו היא קטסטרופה לעם היהודי.
      * אפשרות שלישית היא הפיכתה של מדינת ישראל למרכז לכל יהודי העולם, להפוך את כל יהודי העולם וכמובן גם את אזרחי החוץ הישראלים לאזרחים שיש להם זכות הצבעה לכנסת ולנשיאות, משהו הדומה לבחירות לנשיאות לארצה''ב, יכול להיות שלישראל יהיה משתלם להפוך את הבחירות לבחירות איזוריות שבם לדוגמא יהיו 120 אלקטורים שמתוכם ינתנו ליהודי ארצה''ב הזכות לבחירה של 80 אלקטורים, יהודי הארץ 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים.
      זה אומנם נראה לכאורה לא הוגן כלפי תושבי הארץ מבחינת כמות האלקטורים אבל זה ימנע כניראה מחלמאים עם מוח גלותי ושמאלנים וערבים שיש ביניהם מטומטמים שהיום מגיעים לשלטון בקלות יחסית מלאבד את עמם לדעת ולתת את ארץ ישראל במתנה לערבים.
      * עשיית טרנספר דו צדדי; היהודים יפונו מכל האיזורים מאיזור אשקלון עד אילת כולל אילת ואשקלון, כל הדרום והערבים יפונו משיטחי הקו הירוק יהודה ושומרון וירושליים, העולם במקום לבזבז על נשק ופצצות, להסתכן במפולת כלכלית ושואה ישקיע אחוז קטן מהכספים שהוא אמור להוציא בעתיד ויחסוך הרבה חיים.
      * הברירה החמישית יכולה להיות במקרה שמנהיגי ישראל לא יעמדו בלחץ של הגויים ותידרש מהם להקים מדינה דו לאומית והיא תראה זאת כאפשרות אטרקטיבית בגלל שמאל הוזה שקיים ביננו.
      במקרה זה עלינו לוותר, להיפרד באופן סופי מהחלום של מדינת ישראל העצמאית ולדרוש ללא שום פשרות את סיפוחנו לארה''ב ולהיות אולי עוד כוכב בדגל האמריקאי, להפוך למשהו בסגנון דיסניקודש או ישרקודש ולהיות אזרחים אמריקאים יהודים למי שירצה.
      במקרה זה כל אזרח אמריקאי יהודי יהיה מאחוריו מעצמה שתדאג לו וכשירצה וכשיעלו מיים עד נפש יהיה לו את האפשרות לחיות בפלורידה לדוגמה.
      לדעתי אם לא בוחרים בבחירה הריאשונה שהיא חובתו המורלית של כל יהודי שואף חיים וצדק, עלינו לבחור באפשרות זו בכדי לשרוד אולי כאמריקאי וכפרט וזאת בעיקר בגלל מנהיגים חלמאים בעלי מוח גלותי שלא יודעים להגן על אזרחיהם ומאבדים את עמם לדעת.
      גישה זו יכולה להיות אולי טובה לנו כיהודים שלמדנו לשחות טוב בעולם גלובלי וזאת אולי תהיה גישה שבהמשך תשנה את העולם לעולם גלובלי עם דגל אחד והרבה כוכבים שבו הבחירות יהיו אולי לנשיא העולם בשיטה של אלקטורים הדומה לזו הקיימת בארה''ב.
      טוב, אולי זה יהיה בכל מקרה אחרי מלחמת העולם השלישית, תלוי כמה נסבול וכמה ישרדו בעולמנו.

      הגב לתגובה זו

      • השיטה של האלקטורים לא טובה וחושבים לשנות

        ישראלי עייף, 14/09/07 17:09

        לדוגמה, למצביע רפובליקני בקליפורניה אין סיבה להצביע מכיון שקליפורניה תמיד שייכת לדמוקרטים .
        השיטה בישראל יותר טובה. לכל מצביע יש קול

        הגב לתגובה זו

        • אתה צריך שיטה שתגן על ישראל מפני השמדה עצמית

          Avi Ecuador, 14/09/07 18:35

          שיטה שתגן מפני אידיוטים ורשעים ויהודים בעם-הארץ.
          היהודים והערבים בשיטת השמאל והרשע והיהודים שאין להם קול מביאה להשמדת ישראל או ביטולה, מדינת ישראל לא תהיה איתם מדינת היהודים בכל מקרה שהשמאל ישלוט.

          הגב לתגובה זו

      • בואנ'ה,מזמן לא קראתי תגובה כזאת הזויה,ואני מסנן מילים (ל''ת)

        עידו, 14/09/07 17:35

        הגב לתגובה זו

        • למה לך לאמץ את מה שחסר לך על הכתפיים?

          Avi Ecuador, 14/09/07 18:21

          תראה יום יום את המזרח תיכון חדש, סליחה עשן של פרס והשמאל.
          וחי זאב עם כבש על השיפוד.

          הגב לתגובה זו

        • סיננתי אותך... (ל''ת)

          Avi Ecuador, 14/09/07 18:31

          הגב לתגובה זו

    • ברוך ז'מילי? ז'מילי?? טמבל. (ל''ת)

      ג'. באב אל-ואד, 14/09/07 16:25

      הגב לתגובה זו

      • מה רצית להביע דביל? (ל''ת)

        אחד, 14/09/07 16:34

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני מאוד מקווה שהפרשנות הזו נכונה

    דני, 14/09/07 15:33

    ובאמת בדקנו אופציות להגיע לאיראן.

    הגב לתגובה זו

    • כבר הגענו והפצצנו להם את הכור שבוע שעבר

      אמיר, 14/09/07 16:11

      מה נראה לך???שזה היה סתם???

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    כל עוד אנחנו עוסקים בניחושים זה טוב!!!! (ל''ת)

    ברברן, 14/09/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נו, לרוסים יוצא דבר טוב

    Avi Ecuador, 14/09/07 15:22

    עוד עסקות שמנות למכירת נשק.
    כן, גם הם ישלמו יום אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הוא כנראה סבור שישראל פועלת בלקות השכל של המתאבדים שלו

    אייל, 14/09/07 15:21

    כן. בטח. הרי לא מדובר בעוד פנטזיה מצוצה מהאצבע של ערבי אלה בדעה מלומדת של ''מומחה''. לדעתו המושכלת זה נשמע סביר שישראל תשלח מטוס או שניים כל הדרך לאיראן כדי להתגרות בפרסים ולתת להם את שווה הערך של סטירת לחי, ובכך להסתכן במטר של טילים. טיפשות כזו מתאימה למוח של מחבל מתאבד, ובהיות אותו דיפלומט חכם בערך כמו מפגר כזה, הוא סבור שמישהו יקנה את השקר שלו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אנטישימי !!!!

      אזרח, 14/09/07 16:47

      אם אתה מדבר על הערבים בשפה הזאת, שהם בני הדודים שלך אז אתה לא פותר את עצמכה ממלים אלה

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    שמועות מבכיר בצבא ...

    אחד מהצבא, 14/09/07 15:19

    השמועות מדברות שצבא ישראל באותו יום ביצע פעולה מעולה וכול הצבא היה מרוצה מימנה כולל ראש ההמשלה מי שהיה על הפיקוד הוא אהוד ברק, ואשכנזי , המשימה שהיתה בוצעה בהצלחה מלאה !!
    הפעולה תעזור מאוד לישראל בעתיד

    הגב לתגובה זו

    • ואוו , איזו התרגשות , אני ממש נופל לרצפה...חחח (ל''ת)

      /', 14/09/07 15:36

      הגב לתגובה זו

    • דביל.. תפזר אינפורציית עודף לאויב..

      עלית, 14/09/07 16:20

      תן להם להסיק מסקנות ולהעלות השערות- למה אתה צריך להוסיף ידע משלנו ???????

      קצת. קצת. טיפה טאקט. צנזורה גם כך אין פה יותר מידי.
      בנתיים ישראל שותקת- למה אתה פותח את הפה ?

      הגב לתגובה זו

      • את יכולה להרגע, הוא קיבל אישור ממני. (ל''ת)

        גנרל שורצקופף, 14/09/07 18:45

        הגב לתגובה זו

      • אפל אנחנו כפר יודים סה

        יוסוףףףף, 17/09/07 11:24

        אתם לא סריחים לילחס, אנחנו כפר יודים זה מה כתב הבחור בו, אנחנו יש לנו מודין הכי טוב ביעולם, קול מה קורה בג'ייש בישראיל אנחנו יודים עוד לפני סה קורה. מפין?

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל החכים הערבים הם סוכנים של המוסד.

    שומקום, 14/09/07 15:10

    סתם מקשקשים בתקשורת כדאי שהערבים יאהבו אותם ואחרי זה הם נכנסים לסוריה מצרים ירדן ולישבה של הליגה הערבית והכל בשירות ישראל.
    או שלא.

    הגב לתגובה זו

    • למה לחשוף?עלולים עוד לפגוע בהם. (ל''ת)

      המוסד לבטוח, 14/09/07 18:57

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    פתאום זה F16?

    ender, 14/09/07 15:05

    עד עכשיו דיווחו שהמכלים היו של F15I, פתאו הם הפכו למכלים של F16?

    חלאס עם כל הספקולציות, מחר עוד תדווחו שחיל האוויר הפציץ צלחות של חייזרים שעזרו לסורים לפתח נשק חדש.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לעשות יותר לדבר פחות צה''ל העם ובורא עולם איתכם

    נאור ללוש, 14/09/07 15:03

    בעזרת השם שתצליחו בכל מעשה ידכם

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לעשות יותר לדבר פחות צה''ל העם ובורא עולם איתכם

    נאור ללוש, 14/09/07 15:03

    בעזרת השם שתצליחו בכל מעשה ידכם

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לעשות יותר לדבר פחות צה''ל העם ובורא עולם איתכם

    נאור ללוש, 14/09/07 15:02

    בעזרת השם שתצליחו בכל מעשה ידכם

    הגב לתגובה זו

    • אז אלוהים במחזיק מפתחות שלך ? עוד אחד נושא השם לשווא (ל''ת)

      /ש, 14/09/07 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ברוך ג'מילי

    POOGY, 14/09/07 14:53

    עד שלא נכתוב באותיות זפת גרפיטי
    בנוסח ברוך ג'מילי ב- דמשק ובטהרן
    ( רצוי מאד גם ב- צור )
    נמשיך לקבל בראש ...
    במידה ויחליטו סוריה/אירן/והחיזבאללה( ואולי יחליטו גם ירדן ומצריים להצטרף לחאפלה) לפתוח נגדנו במלחמה כוללת ויתחילו לנחות לנו אלפי!!! טילים בכל החזיתות... לא נחזיק יותר מ 10 ימים( ואולי נזכר בערגה במלחמה האחרונה בת ה- חודש שהיתה יחסית עם נפגעי לייט בצד האזרחי
    מלחמת ששת הימים היתה ארוכה מידי..... !!!!!( הגיע הזמן שנסיים ת'מלחמה הבאה ב- 72 שעות והארץ תשקוט
    100 שנה
    To press on the button

    המחיר בצד הישראלי: דילול האוכלוסיה ב כ- 10%-20%
    ובידודה של ישראל בעולם למשך כמה שנים טובות נחזור לתקופת ה-צנע ולאבקת ביצים
    המחיר בצד השני:הסוס והחמור יהיו כלי השינוע העיקרי בעשרות השנים הבאות
    והאויר לא יהיה הכי צלול וסימפטי לנשימה

    To press on the button

    טיסה נעימה וטוב שטסתם בחב' הלאומית של ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איזה בולשיט!

    שמיל המפיל, 14/09/07 14:49

    השליכו את המיכלים כי היו בדרך לאיראן.ממש טפשי

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גיחות אלף לילה ולילה. (ל''ת)

    גדי, 14/09/07 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עזמי בשארה

    אבו גורג, 14/09/07 14:19

    עדיף לך לשתוק כי ימיך ספורים - אתה בוגד בעם שלך ערביי ישראל
    ומוטב שיחסלו אותך אונשללה בקרוב
    יאכלב איבן כלב-מניוק ומיתנייק

    הגב לתגובה זו

    • גדול! (ל''ת)

      פטמה, 14/09/07 18:51

      הגב לתגובה זו

      • ענק!!!! (ל''ת)

        סעידה, 15/09/07 01:36

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    החזיבאללה הובס והושפל בלבנון

    ארצי, 14/09/07 14:19

    מאות הרוגים, הרס עצום, נסראללה המפוחד שבימי המלחמה נראה כמו עכברון מבוהל שלא רוצה להוציא את האף מהמחילה.

    הגב לתגובה זו

    • עניין למחלוקת. הוא, כארגון גרילה, נפגע קשה!

      מיקי, 14/09/07 16:41

      הצבא הזה, כטוב וחזק כפי שהוא טוען, גם נפגע קשה! השימוש בפילוספיה בעימות כזה הוא הרבה יותר מועיל משימוש בטנקים ומסכי פלאזמה. הפילוסופיה הלא כתובה טוענת: ''כדי לנצח אויב חסר בושה אתה חייב לרדת לרמה שלו. בוגדניותו, שקריו, אי אמינותו וחוסר הבושה שלו, הופכים את ה AK47 , טילי ה''טאו'', ומטעני הצד שלו להרבה מאוד יותר רצחניים מהטנקים והמטוסים שלך''!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    demo flight towords iran

    Z, 14/09/07 14:15

    the plans were spotted and flew back

    end of story

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קרן רבינוביץ לקולנוע תומכת בסרטים התומכים באג'נדה של בל''ד (ל''ת)

    אינגבר טרבלסי, 14/09/07 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חחחח גם הם רוצים למכור עיתונים לא רק אצלנו (ל''ת)

    חודי קיפודי, 14/09/07 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עזמי בשראה, את מי אתה מעניין בכלל. לך תתחבא יותר מתאים לך!

    מי שאל אותך, 14/09/07 13:56

    את ההגיגים שלך שמור לעצמך.

    למה בכלל נותנים במה לאחד כזה?

    ואגב שתדע,
    עוד יש מקום פנוי מתחת לשמלה של נסראללה.

    יא עזמי,
    אתה יודע מה אומרים על מי שקופץ בראש?

    ומה אתה בכלל מבין בחדירות ????

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כשהדמיון המזרחי פוגש עיתונות מערבית (ל''ת)

    השמים הם הגבול, 14/09/07 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    האם אדם שלא שירת בצבא מסוגל לתמוך במדינה כעת ?

    יהודי, 14/09/07 13:50

    אחרי שהמדינה רוצה לצרע אנשים שלא שירתו בצבא, כשלחלק גדול מהם י-ש ס-י-ב-ו-ת אמיתיות, אדם עושה את ההחלטות האלו בגיל 17 כשהוא ממש ילד.
    איך אדם שלא שירת לצבא אמור להתייחס למדינה הזאת ?
    אני אגיד לכם איך אני מרגיש, נהפכתי אנטי פטריוט, יש לי תיעוב כלפי המדינה והצבא שרוצה לעשות אנשים שלא שירתו בשירות צבאי סדיר מצורעים ולהוקיע אותם מהחברה כדי להראות שהם בעצמם ''פטריוטים''.
    אדם שלא שירת בצבא מסיבותיו (לא מדבר על אנשי בידור שאין להם סיבה אמיתית) גם כן תומך במדינה ותומך בצבא לפחות מוראלית, אבל כל המתלהמים חושבים שהם חכמים גדולים, הם חושבים שיש להם את הזכות לקלקל לאחרים, הם חושבים שיש להם את הזכות להגיד לאחרים מה לעשות.
    כך נהפכתי אנטי פטריוט

    הגב לתגובה זו

    • תירגע....

      גלית, 14/09/07 14:38

      תירגע.
      המדינה רוצה להוקיע ובצדק כל אדם ישראלי שהחליט להישתמט מהצבא כי לא מתאים לו או כי הוא לא רוצה מסגרת...אין שום כוונה להוקיע אנשים כי חלילה יש להם איזושהי מגבלה פיזית ולכן לא יכלו לשרת את המדינה.

      חוץ מזה ...יש עוד דרכים לתרום.
      על שרות לאומי שמעת יא אנטי ציוני?

      הגב לתגובה זו

    • יהודי יקר, למרות שאני מאוד מבין לליבך,

      ציון, 14/09/07 14:43

      אתה עושה דיספרופורציה מכל העניין ומתנהג כתבוסתן!
      האם בגלל שיש במדינה אנשים ומנהיגים מושחתים וחסרי ערכים, אתה מוכן לוותר להם בכזאת קלות על הקיום שלך ושל ילדיך בארץ האבות שהיוותה את הכמיהה והחלום של מאות דורות של יהודים גולים בכל העולם!
      האם בגלל ייצורים שפלים ונאלחים שכאלה אתה מוכן לוותר על ההזדמנות האמיתית היחידה מזה אלפיים שנה להיות חופשי בארצך!
      אני מאמין אמונה שלמה שאם תטרח ללמוד בעיון את ההיסטוריה שלנו כעם ותשקול את האפשרויות תגיע מהר מאוד למסקנה שאין לך ברירה נוספת מלבד להלחם בשינייך בחירוף נפש למען המשך קיומו של עם ישראל השפוי, חופשי בארצו ועל אדמת אבותיו אשר חיכתה 2000 שנים לתחייתה.
      שתהיה לך ולכל עם ישראל שנה טובה ומתוקה.
      אמן.

      הגב לתגובה זו

    • ואתה, שירתת?

      ארז, 14/09/07 14:54

      או שמא לא מכבודך לתרום 3 שנים בחאקי לשירות המדינה שלך?
      מי שמשתמט משירות, צריך לשלם על ההחלטה הזו כל חייו, בלי שום קשר לפטריוטיזם. מדובר בציות לחוק ואזרחות, לא פחות ולא יותר.

      הגב לתגובה זו

    • לכל החלטה צ''ל מחיר!

      דוד צימרמן, 14/09/07 14:59

      התחמקת מהשרות??

      '' התמורה צריכה להיות ( בדיוק כמו אצל הגויים ,שם היה גיוס חובה..)
      1. מאס בכלא צבאי שלא יפחת מ-5 שנים.

      2. העדר כ-ל אפשרות להיות מועסק בשרות ממשלתי. לכל ימי חייו.

      דרך אגב: יש מדינות שאת הסרבנים מגייסים בכוח ל''לפלוגות עונשין''.
      יודע מזה פלוגת עונשין??

      את אנשיה שטחים ר-א-ש-ו-נ-י-ם לכל פעולה הכי מסוכנת ,כאשר מישהו מנסה להתחמק ?יורים לו בגב.

      הגב לתגובה זו

    • לא שייך לכתבה... אתה סתם תבוסתן עם תרוצים (ל''ת)

      פטריוט ששירת, 14/09/07 16:58

      הגב לתגובה זו

    • הפתרון עבורך:

      ציוני, 14/09/07 17:58

      לא צריך לעשות אידאליזציה מכל טעות שנעשתה בעבר.
      אתה יכול להגיד למי שמדבר איתך על הנושא שאתה לא מושלם, ועשית טעויות, אבל לפחות אתה תומך בצה''ל ובמדינה.
      אני למשל הייתי ג'ובניק ואני לא מהסס להגיד שמי שהיה קרבי תרם יותר ממני וכל הכבוד לו. מה הבעיה להודות שמישהו אחר תרם יותר ממך?

      הגב לתגובה זו

    • מחכים לך במחנה הפוסט ציוני.

      ציונה, 16/09/07 19:00

      תשועת השם כהרף עין.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הדמיון פורח - היעד היה חייזרים מהחלל ! (ל''ת)

    יאיר, 14/09/07 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    המטרה והסיבה האמיתית שתקפנו בסוריה

    ניר, 14/09/07 13:28

    קודם כל, המטרה: חביתה של הנשיא הסורי אסד.

    הסיבה: מודיעין אמריקאי גילה שמדובר בחביתה מביצים מהונדסות גנטית, שארה''ב מתנגדת אליהם. המימשל האמריקאי לחץ, ואננו ביצענו חדירת עומק אל המחבת של כבוד הנשיא הסורי.

    הגב לתגובה זו

    • תשפר את הבדיחות שלך (ל''ת)

      לא מצחיק, 14/09/07 13:52

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    חרושת שמועות

    יוסי כהן, 14/09/07 13:27

    מר אולמרט הנכבד תואיל בטובך להפריח את כול חרושת השמועות שמציפים אותנו מדי יום בדבר מטרת חדירת מטוסנו לסוריה .אל תוליך אותנו סחור סחור היגיע הזמן שתהיה די אמיץ [עוד לא מאוחר ] ותודיע לאומה מה היתה חדירת המטוסים כדי לא לעלות את רמת המתיחות .באשר לעזמי בשארה הוא מזים השערות ומסיט את האירנים מרוב תיסכולו כיום

    הגב לתגובה זו

    • פנייתך הכנה נגעה לליבי והחלטתי לספר רק לך. כנס.

      אהוד א., 14/09/07 16:22

      תראה, חדרנו לסוריה סתם, כי בא לי להזכר בטיול השנתי שהיינו עושים כשהייתי ילד. אני הייתי במטוס השני ושרת החוץ במטוס השלישי. הכל הלך בסדר ובדרך שמענו שירים של צביקה פיק. פתאום ירו עלינו ושר הבטחון שהיה במטוס הראשון (אגב, כולנו בכסא האחורי) נבהל וברח, כי אתם רגילים לקרוא לו ''אייוד הבורח''. אז כולנו ברחנו ומרוב בלבול שרת החוץ לחצה על כפתור צהוב ונפל לנו חלק מהמטוס.
      בבקשה, אל תספר לכולם.

      הגב לתגובה זו

      • מצחיק מאוד

        יוסי כהן, 14/09/07 19:22

        חה חה חה

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    מצחיק לראו כמה שתיקה של ממשלת ישראל הופכת את העולם הערבי לסכיזופרני

    Roy, 14/09/07 13:25

    תנו להם להמשיך להתבשל במיץ הספקולציות, פשוט גורם לי להתמוגג לראות איך הם משתגעים תוך כדי נסיונות להבין מה עשינו להם.
    ככה מחזירים כוח הרתעה!

    הגב לתגובה זו

    • לכל החכמים כנסו

      החתיך, 14/09/07 13:48

      לא נותר כח הרתעה יותר לחיילנו , כולם גמורים .
      נמאס אנו מ - פ - ח-ד-י-ם
      חייל מובס ממלחמת לבנון השניה

      הגב לתגובה זו

      • היכנסו, ולא כנסו

        יריב, 14/09/07 14:14

        אנאלפבית

        הגב לתגובה זו

        • כל הכבוד לך, יריב. סוף סוף שפוי אחד בעדת המטומטמים. (ל''ת)

          דברו עברית, 14/09/07 16:20

          הגב לתגובה זו

      • החתיך?!

        ציון, 14/09/07 15:42

        יותר נכון היה לכתוב את האמת, מוחמד השכן המכוער שלי וחסר התרבות עם החצ'קונים שמנסה בראש השנה שלנו לעשות לנו דמורליזציה!
        יהודי אמיתי לעולם לא יכתוב דברי שפלות, מורא והבל שכאלה!
        אתם המוסלמים פחדנים!
        אנחנו היהודים לא!
        תתחיל להפנים יא מוחמד!

        הגב לתגובה זו

    • על זה שנאמר סייג לחכמה שתיקה, לא שאולמרט הוא החכם

      אורלי, 14/09/07 13:59

      המערכת הצבאית יודעת את העבודה שלה, את אולמרט הייתי מחליפה בשניה ובכל אחד אחר.

      הגב לתגובה זו

      • זה כן אולמרט וברק.

        דרג אסטרטגי, 14/09/07 15:57

        כל סיפור המקרה הזה הוא בדרג מדיני ויחסים בינלאומים. העניין הטכני של המטס הוא שולי.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    סיפורי אלף לילה ולילה!

    צפנת פענח, 14/09/07 13:24

    אם זה היה מזיק לישראל הם עוד היו מספרים שישראל שיגרה משם טיל לירח.

    היחיד שנהנה מזה בישראל הוא אולמרט, המשים עצמו אסטרטג על.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ושיהיה במזל''ט. !!! (ל''ת)

    מה שהיה, 14/09/07 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כמה קשקשת. לא יאומן . הרכילות הזו נמאסה . (ל''ת)

    די , שקט!!, 14/09/07 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ביצוע אדיר לחיל האוויר, כל השאר דיבור מיותר.

    כולנו חכמים, 14/09/07 13:20

    יותר מתאים לנו לשתוק
    כך נגיע רחוק.

    הגב לתגובה זו

    • כדאי לשתוק כ-ש-י-ו-ד-ע-י-ם. אבל כשאין ידיעות של ממש

      פנוקיו, 14/09/07 15:32

      השותק היום הוא הטפש של מחר.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אם המיכלים היו ריקים .... סימן שהיינו באירן

    טייס, 14/09/07 13:08

    אם המיכלי דלק היו ריקים .... סימן שהשתמשו בכל הדלק שהיה בהם ... זאת אומרת בפשטות ... שהיינו במקום רחוק מאוד ... ובדרך חזרה זרקנו את המיכלים מעל טורקיה !!
    (לא ייתכן שהמיכלים התרוקנו בטיסה מפה לסוריה וחזרה ) !!
    ואם באמת זרקו את המיכלים כי רצו להשיג משקל קל ומהירות ... בריחה !
    אזי המיכלים היו צריכים להיות מלאים !
    ייתכן גם שכל זריקת המיכלים הריקים זה רק פסיכולוגיה מוטעית נגד האירנים והסורים ... שיחשבו שהיינו באירן וחזרנו !!

    הגב לתגובה זו

    • הפסיכולוגיה ההפוכה יותר הגיונית ....

      אחמד הגמד, 14/09/07 13:15

      ייתכן באמת שהמיכלי דלק הושלכו בכוונה ... כדי לעורר מחשבות וספקולוציות אינסופיות לגבי מה שהיה או לא היה באמת !!
      כי אם האירנים באמת יחשבו שביקרנו באירן ואין להם מושג מזה .... סימן שהם בבעיה רצינית הגנתית !!

      הגב לתגובה זו

      • בקיצור עוד ספין של אולמרט ? (ל''ת)

        פרץ, 14/09/07 13:20

        הגב לתגובה זו

        • לא.....

          דני, 14/09/07 14:15

          זה ספין של אמא שלך

          הגב לתגובה זו

    • ומה אם מכלי הדלק היו ריקים בגלל שמראש היו ריקים?... (ל''ת)

      עודד יערי, 14/09/07 19:10

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    עדיף לנסות לפתור את חידת ירושלים של חמיצר .שווה 250 אלף שקל,חפשו (ל''ת)

    חידמיצר, 14/09/07 13:07

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק ! השמיכו לברבר ואני אלך להתעשר !

      אם כבר לקשקש, 14/09/07 14:06

      בלי שותפים, אבל אם תהיו נחמדים אשאיר לכם מעשר.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    זהשטויות, לא צריכים לטוס מעל זוריה כדי לתקוף את איראן (ל''ת)

    TheOne, 14/09/07 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ''כבר זרקו את ה''ידיעה'' הזו קודם''

    שושו, 14/09/07 12:52

    וזה לא נכון!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כבר זרקו את ה''ישיעה'' הזו קודם

    שושו, 14/09/07 12:51

    וזה לא נכון!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שקר כלשהו (ל''ת)

    דג, 14/09/07 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תקיפה באירן?

    מיקי, 14/09/07 12:50

    תקיפת מבנה של 5 מטוסים? להרוס גורם הפתעה שלם עם תקיפה מגוחכת אחת? אולי כדי להלחיץ את האירנים לתקוף את האמריקאים ולגרום לאמריקאים לקרוע אותם? ארצות הברית הייתה סולחת על תקרית שכזו? אנחנו מוכנים לתגובה של חיזבאללה במקרה כזה? למה לטוס מעל כל השטח הסורי של יותר מ1000 ק''מ מיותרים עם פשוט ניתן לעשות זאת מעל ירדן [שאפילו אם נחשף היא לא בטוח שתעשה מכך ''ביג דיל''. הדבר משרת גם אותה, היא פשוט תכחיש וזהו].

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      אבג, 14/09/07 13:14

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חוץ מלשער שהמטוסים ביצעו גיחה לניגוב חומוס בדמשק כל האפשרויות הועלו (ל''ת)

    זבוטינסקי, 14/09/07 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גם אולמרט בהלם,גם הוא לא יודע מה היעד,זה הכל תכנון של ליברמן (ל''ת)

    פרץ, 14/09/07 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כמה אפשר לזבל במוח?מה היה היה.זהו. (ל''ת)

    איתן, 14/09/07 12:40

    הגב לתגובה זו

    • נכון...

      שושנה, 14/09/07 12:46

      דביל.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    עלק היעד היה אירן.......בטח בטח

    כפיר, 14/09/07 12:39

    בשביל אירן צריך כ 150 מטוסים מפציצים חמקנים וכ 1500 טיחלי שיוט טומהוק ואחרים רק בשביל האתרים עצמם ..........אבל גם זה יגיעה האמרקאים יורידו את האירנים .....מעניין מהיכן אחמנגד יביא לאסד 10 מלארד דולר לחמש שנים ....ישראל תקבל בסביבות 30 מליארד דולר לטווח 10 שנים הבאות ..עדיף מלחמה בטווח הקרוב לפני התעצמות סוריה בנשק רוסי...

    הגב לתגובה זו

    • פששששששששש, איזה ידען גדול. (ל''ת)

      כפיר, 14/09/07 13:25

      הגב לתגובה זו

    • עדיף מלחמה כל שנה בקיץ

      ב, 14/09/07 19:04

      ואז בטוח שלא תהיה שום התעצמות.
      זה מה שקורה בשטחים אגב יום יום כבר 40 שנה והמצב רק משתפר.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    איזה שטויות מספיק לפתוח מפה כדי להבין

    גל, 14/09/07 12:35

    שזה לא העניין וגם אם בודקים נתיבים בצורה חיה אז אפשר גם להגיע ליעד באותה ההזדמנות וזו לא היתה המטרה להגיע מהכיוון ההפוך בתוך סוריה שברור שלא יזרקו סוכריות על מטוסים. בכלל לא ברור אם היה באמת אירוע ומה המהות שלו ובכל יום שמוצאים סיפור אחר מתחזקת ההערכה שזה היה משהו בין מדינות ציר הרשע תוך האשמות של מי שקל לסורים להאשים.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הספין של אולמרט ואשכנזי על וינוגרד עובד כניראה-מסיטים את תשומת הלב (ל''ת)

    אוי לנו, 14/09/07 12:22

    הגב לתגובה זו

    • זה כלום מול מה שהם מתכננים

      צל הרים, 14/09/07 12:40

      הקוזינה הפולנית שלי מצד אחותי החורגת עובדת במטכ''ל. היא ראתה תוכניות סודיות לכבוש את צרפת ולהגלות לאזורי נורמנדי וברטן את כל הפחדנים המקצועיים מישראל כדי שיעסקו בדיג צדפות. תכין את הזימים שלך.

      הגב לתגובה זו

      • גדול! (ל''ת)

        א, 14/09/07 15:17

        הגב לתגובה זו

        • איש שרות

          אילן, 14/09/07 16:27

          מסתבר שאזמי באשרה מעביר אינפורמציה חשובה לגורמי הביטחון ולכן אין לכעוס עליו שעזב במפתיע את המדינה ומסכן את חייו למען ביטחון ישראל

          הגב לתגובה זו

          • בשארה

            אהרון שקמוני, 15/09/07 04:08

            אילן -
            יש לך מודיע בתוך בני מעיו של בשארה או שהתחפשת לזבוב על הקיר והשתתפת בפגישות עם מפעיליו?
            יעקוב בונד

            הגב לתגובה זו