• 66.

    אז למה הם אזרחים של ישראל?

    אלונה, 23/03/08 21:07

    אם זה כיבוש ואנו אויבים, מה הם עושים פה? מנסים לגייס אותם!? מה לעשות, זו אחד החובות של אזרח נורמטיבי והם לא...

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    תמשיכו לעסוק באלימות,

    נסים, 15/09/07 12:05

    בתאונות דרכים, הרס סביבתי, אלימות במשפחה, כריתות עצים, השתכרות בחופים, דקירות, שוד, ומה לא.
    למה לתרום, להתפתח, להתקדם, אם אפשר לפגר מאחור?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מי זו בלדנ''א?! (כנסו)

    ערבי מבין עניין, 15/09/07 08:56

    זוהי עמותה שבקושי מכירים אותה במגזר, ואנשיה (הבודדים) מתיימרים להנהיג את המגזר בעוד הם לא מסתדרים בבתים שלהם (גירושים, מריבות וצרחות!!!)

    הגב לתגובה זו

    • אוי כמה שאתה צודק!!! (ל''ת)

      מכיר אותם, 15/09/07 09:58

      הגב לתגובה זו

    • לא בלדנ''א ולא כלום

      פורש בלדנ''א, 15/09/07 10:04

      במקום לחפש כותרות כדי שהאנשים יידעו על קיומה, בלדנ''א צריכה להגיש דו''ח על פעילותיה (!!!) והכנסותיה....

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    המנהיגות הערבית מכינה את האזרחים שלה למעבר לפלסטין

    דש, 14/09/07 19:50

    בתקופה האחרונה יש התגברות של ביקורים בסוריה ובלבנון והתעלמות מחוק מדינת ישראל והמנהיגות מכינה את הקרקע להעביר את האוכלוסיה לשטח השלטוני של שכיננו ובמסגרת הזאת קראיתם לסרוב היא לגיטימית
    במסגרת התוכנית של החלפת שטחים תצטרך האוכלוסיה הערבית להתאים את נורמות ההתנהגות לפלסטין או סוריה אין ביטוח לאמי קצבאות ילדים ודמי אבטלה
    ויש כדור הראש למי שפותח את הפה ולא מהלל את הראיס אפשר לרצוח בן משפחה בשם הכבוד ולרטש לילדות את עבר המין עם סכין גלוח

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    100% רק בלי לבכות על קיפוח. (ל''ת)

    עמיחי, 14/09/07 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אין דבר, ממילא הפסקתי לנסות לחיות איתכם

    זאת עדמתי, 14/09/07 15:09

    ממילא אתם ומנהיגיכם הנאורים והאינטליגנטיים גרם לי לעבור לצד הנבון, הצד השפוי, לצד של ליברמן.
    עוד קצת וגם את ילדי המצביעים בלד תשכנעו להצביע ליברמן.
    עלו והצליחו

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    די. נמאס. נחיה עם האוייבות הסבילה שלהם (ל''ת)

    וזהו, 14/09/07 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    זהירות-נוער אוייב (ל''ת)

    אין צורך, 14/09/07 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אזרחות בישראל

    אזרח ישראלי, 14/09/07 12:25

    על תושבי ישראל לדעת כי יש חובות בעצם היותם אזרחי המדינה מי שאינו רוצה לקיים את החובות ידע שהמדינה תשלול את אזרחותו ובטח תשלול את הזכויות המגיעות לאזרח שמקיים את חובותיו הדבר צריך להיות לכל האזרחים במדינה ללא יוצא מן הכלל יהודים ערבים ודרוזים ומי שאינו רוצה יש מדינות נוספות בעולם הדרך פתוחה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה לשרות לאומי ולקופ''ח כללית

    גל, 14/09/07 12:15

    ישנן בנות שרות לאומי שיושבות על תקן של מזכירות רפואיות בסניף של קופ''ח כללית פלורנטין.
    1. מדובר בחברה פרטית, למה צריך להתנדב עבורם?
    2. בלי קשר לזה שזו חברה פרטית, הן תופסות תקנים שהיו יכולים לפרנס כמה נשים.

    הדבר מתקשר לסיבסוד של תחנות דלק במסגרת ''עבודות מועדפות''. למה משלם המיסים צריך לממן חלק מהפעילות של חברות הדלק?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שיוויון חובות יוביל לדרישה לשיוויון זכויות, וזה חיסול מדינת ישראל

    אפרים, 14/09/07 11:15

    למה?
    בגלל ששיוויון זכויות כולל את הזכות להתחתן ולהקים בית בישראל עם מי שרוצים (בדיוק כמו שליהודים מותר).
    אם יאפשרו לערביי ישראל לעשות זאת עם בני/בנות זוג מירדן, אז נקבל את זכות השיבה בדלת האחורית (כלומר, התהליך לחיסול דמוגרפי של מדינת ישראל, יהיה מהיר יותר).

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שיעברו לעזה

    יובל, 14/09/07 09:50

    לא יודעים להעריך את השמנת שהם חיים בה רק מקטרים ומקשקשים כיבוש כיבוש מי שישמע יאמין שהיתה להם פעם מדינה חולרות אני חושב שבהסדר ישראל חייבת לדרוש חילופי שטחים שיפנו את הערבים מישראל כולם ללא יוצא מהכלל ויביאו את כל החלוצים מיו''ש לעולם לא יהיה שלום גם אם ניתן להם הכול הם ירצו עוד ןלכן חילופי שטחים זה הפיתרון

    הגב לתגובה זו

    • אתה כבר פתרת את הבעייה ועברת בעצמך.

      דני ב., 14/09/07 16:38

      אל תטיף מרחוק.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    ירדן היא פלסטין במוקדם או במאוחר

    שי, 14/09/07 09:39

    ככל שיקדם כן יטב לכולם

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    למה רק הערבים מבינים הכל בכל עקומה ומעוותים את המציאות.............

    עדינה השרון, 14/09/07 09:31

    אם הם לא מעונינים להשתלב בצבא ובחיי המדינה, שילכו להתגייס לחמאס ולארגוני המליציות של חיזבאללה וסוריה. הם ירגישו שתרמו לעמם ה''המסכן והמדוכא תחת הכיבוש'' ויפסיקו לקטר. גם לנו וגם להם יהיה הרבה יותר טוב. מי שלא מוצא את מקומו בארץ ישראל שיחפש חלופות-יש להם הרבה מאד אפשרויות. פשוט נמאסתם ואתם מעוררים סלידה ותיעוב
    מעצם התגובות הפרימיטביות שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עדיף פרזיט הבוכה על חוסר זכויות.... (ל''ת)

    אבו חופש, 14/09/07 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    יהודים, תחשבו לקצת יותר לעומק

    דן, 14/09/07 09:26

    תארו לכם שפתאום כל הערבים היו מוכנים לעשות צבא.
    מה היה קורה לצה''ל ?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא מבין

    אורי, 14/09/07 08:35

    אני לא מבין:
    אם רופא יהודי יכול לנתח ערבי ולהציל את חייו ובריאותו, מדוע אסור לצעיר ערבי לשרת בבית חולים במסגרת השרות הלאומי?
    מישהו יכול להסביר לי את זה?

    הגב לתגובה זו

    • תשובה פשוטה

      נוירולוג, 14/09/07 10:30

      התשובה פשוטה:
      השריטה במוח.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    פרזיטים בחסות הפוליטיקה

    ישראלי, 14/09/07 08:32

    אז ככה:
    לשלם מיסים לציונים? מה פתאום. נראה איש מס הכנסה שמעיז להיכנס לכפר ערבי.
    לשרת את הציבור שלהם, הערבים, בבתי חולים, במוסדות סיעודיים, בתיקון וצביעת הבתים של העניים? השתגעתם? הרי אני ערבי. לי רק מגיעות זכויות. החובות - זה של היהודים החילוניים.
    ''וועדת המעקב'' הנכבדה. האם עקבתם פעם גם אחרי עצמכם? הרי אם תביטו במראה בוודאי תקיאו.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בלדנ''א

    נבל וטוב לו, 14/09/07 08:26

    ומה אומרים ראשי התיבות של בלדנ''א?
    בלי לעשות דבר - נבלות אנו.

    אמר כבר פעם מישהו חכם:
    ההיפך מאהבה זו אדישות.
    אדישות לגורל החלשים ממך עד כדי התעלמות מהם וחוסר מוכנות להושיט יד ולעזור להם. כך הערבים וכך החרדים, ''הנהרגים באוהלה של תורה'', שמאוד יצירתיים בהמצאת תירוצים להתחמקותם משירות כלשהו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    טעויות הערבים מ - 1948 נמשכות אז התנגדו להקמת

    שימי, 14/09/07 07:10

    מדינת ישראל, היום מתנגדים להיות מעורבים במדינה בה הם חיים.
    והטענה המגוחכת - הגיוס לשרות לאומי הוא ניסיון לחטוף אותם מחיק עמם.
    המעניין שהם לא הרימו מרימים קול
    כאשר אחיהם בארצות הברית משרתים בצבא ארה''ב.
    נפלאות תעתועי מוחם.

    הגב לתגובה זו

    • לשרות אזרחי - לא!!!! אבל דרישה לשיוויון - כן???? (ל''ת)

      מגשר, 14/09/07 09:05

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מבחן טוב לערבים. לשלול אזרחות ממי שמסרב לשרות לאומי.

    אייל, 14/09/07 07:09

    מי שיוצא נגד ''צבא הכיבוש'' הוא אויב. אויבים לא אמורים לקבל שום דבר מהמדינה-לא ביטוח לאומי, לא ביטוח רפואי, לא סובסידיות ללימודים אקדמים ולא כלום. כל אדם שמסרב לשרות לאומי כלשהו צריך להפוך לתושב ללא אזרחות וללא זכות הצבעה. אנשים כאלו חשודים כמשת''פים לטרור. כל פרט אפשרי עליהם אמור להיות רשום במשטרה, כולל תביעות אצבע ודי-אנ-איי. ברגע שהם ניתקשרים לעבירה כלשהי בעלת אופי לאומני הם אמורים, לאחר ריצוי עונש, להיות מגורשים מישראל לצמיתות, ללא אפשרות כניסה לביקור אי פעם.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שני עניינים למחשבה

    עודד, 14/09/07 07:04

    במגזר היהודי קרוב לרבע אינם מתגייסים מטעמי אי חשק ומטעמי דתיות. לאחרונה היו דיונים רחבים על כך מדוע מי שאינם רוצים לשרת בצבא אינם נשלחים לשירות לאומי?
    מחשבה שניה. אני בטוח שיש רבים רבים במגזר הרוצים לשרת בשרות לאומי, אבל קולם אינו נשמע. צריך להתחיל את העניין כנושא התנדבותי ולראות לאן נושבת הרוח מהשטח לא מהפוליטיקאים. אחרי שיופקו לקחים להפוך את השרות לחובה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ''היהודים'' השמאלנים והערבים ''הישראלים''

    Avi Ecuador, 14/09/07 03:56

    יעשו מדינת דמו-חארטה ויחיו באחווה ביחד.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פשוט מאד לא משרת אין בטוח לאומי אין קצבת ילדים אין למודי אוניברסיטה (ל''ת)

    אריה, 14/09/07 02:54

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הפתרון לבעיית ערביי ישראל

    עודד לוין, 14/09/07 02:45

    יש להזכיר לערביי ישראל כי מדינת ישראל קמה על בסיס החלטת החלוקה (181) של עצרת האו''ם מנובמבר 1947 (כפי שנכתב במפורש במגילת הכרזת העצמאות ביום 14.5.1948), לפיה בארץ-ישראל יקומו שתי מדינות-אחיות, מדינה יהודית ומדינה ערבית. דחיית ההחלטה על הסף בזמנה ע''י מנהיגיכם דאז אינה מבטלת אותה, ועובדה היא שכל מדינות העולם החופשי מכירות בפתרון זה של שתי מדינות לשני העמים.

    אשר על-כן, מדינת ישראל אינה מדינה רגילה ככל מדינה אחרת, אלא יש לראות את מכלול העניין של חלוקת ארץ-ישראל לשתי מדינות-אחיות מנקודת ראות כפולה, המתחשבת באופן מקבילי בנעשה בשתי המדינות ביחד ולא בכל אחת מהן לחוד, ברוח החלטת החלוקה האמורה. משתמע מהחלוקה הזאת שהמדינה היהודית זכאית לשמור על אופייה היהודי באמצעות חוקים מתאימים, כשם שגם המדינה הפלשתינית רשאית לעשות כך, ובאף אחת משתי המדינות אין להגדיר חוקים כאלה כ''גזעניים'' או ''בלתי דמוקרטיים'', אלא כתוצאה בלתי-נמנעת של חלוקה אתנית מוסכמת וצודקת של הארץ בין שני העמים המגדירים אותה כמולדתם (וכאמור, היא גם מאושרת ומקובלת ע''י מדינות העולם). לפיכך, העדפת היהודים ושמירה על אופייה היהודי של מדינתנו אינם נחשבים כקיפוח של תושביה הערבים, כפי שטוענים חסידי ''מדינת כל אזרחיה'' למיניהם.

    הפתרון לבעיית ערביי ישראל טמון בעובדה, שהחלטת החלוקה האמורה לא רק שניתנה מתוך ידיעה מראש שבכל אחת משתי המדינות עלולים תושבי המיעוט שבה להרגיש מקופחים מבחינה לאומית, אלא היא גם הציעה מראש פתרון לבעייה הזאת: בסעיף 3 של ההחלטה נאמר: ''בשתי המדינות שיקומו בארץ-ישראל, המדינה היהודית והמדינה הערבית, כל אחד השייך למיעוט בכל מדינה יוכל לבחור באיזו אזרחות הוא רוצה: של המדינה שבה הוא יושב, או של המדינה השכנה.''

    מוצע כפתרון שממשלת ישראל תיישם את האמור בסעיף 3 של החלטת החלוקה האמורה באמצעות חקיקה מתאימה, ואז כל אחד ואחד מערביי ישראל יוכל להחליט לאן הוא שייך: למדינת ישראל או למדינת פלשתין. אם הוא יחליט להיות שייך למדינת ישראל – עליו יהיה לקבלה כמדינה יהודית, לקיים את כל חוקיה, להניף את הדגל הלאומי הישראלי, לשיר את ההמנון הישראלי, לחגוג את יום העצמאות הישראלי ולשרת שירות לאומי, ואז יוכל ליהנות גם מזכויותיו הדמוקרטיות, כגון: יצביע וייבחר לכנסת ולממשלה. אם הוא יימנע מלמלא את חובותיו אלה, הוא ייחשב כבעל אזרחות פלשתינית – וככזה הוא יהיה פטור מלקיים את סממני המדינה היהודיים (יניף את הדגל הפלשתיני וישיר את ההמנון הפלשתיני וכו'), אך ייהנה רק מזכויות סוציאליות שהמדינה תקבע, וכמובן שהוא יצביע וייבחר לפרלמנט הפלשתיני ולא לכנסת.

    באופן דומה תוכל המדינה הפלשתינית לכשתקום להתייחס אל היהודים אשר יוסכם כי ימשיכו לחיות בה.

    בכך תבוא הבעיה על פתרונה ההוגן, וייעשה צדק לכל.

    הגב לתגובה זו

    • Oded

      homeless, 14/09/07 07:44

      The Palestinians did not agree for Partition
      because of the existen of the Balfour diclaration which was declaied way before the UN partition of Palestine.
      The jews made sure that the Balfoure declaration does not allow political rights for Palestinians in palestine
      and infact the balfour declaration controled and until today the Palestinians have no political rights in a sovern state
      The great Pinouy of major palestinians cities such as Lod and Ramla just to mantion few
      Hapinouy shall Lod Va Rampla in fourty eight is evidence of the Jews intention to allow a Palestinians state in Palestine
      so the partition argument doesnt hold water
      ite the Israeli intention by act and deeds denied the Palestinians their own state.
      know your history brfore you post

      הגב לתגובה זו

      • Shame on you

        Moti, 14/09/07 09:36

        You are trying to rewrite our history
        You forget that between Balfur declaration and today we had the Holocaust and Arabs tried to complte our distraction in 6 wars until today

        How dare you teach us our histtory when we have to fight for our life every day under extermination threats

        Sit safe in USA and do'nt tell us how run our life

        SHAME ON YOU

        Moti

        הגב לתגובה זו

    • והאם אתה מתחייב לשמור על הדמוקרטיה

      ערבי מחיפה, 14/09/07 13:12

      בהנחה שערביי ישראל יבחרו באזרחות הישראלית - האם למדינה יהיה צביון יהודי גם כאשר היהודים יהוו מיעוט, או שמא הרוב יחליט?
      אשמח לקבל הבהרה בנושא - גם אם הוא נראה לך תאורטי.

      הגב לתגובה זו

      • לערבי מחיפה: מדינת ישראל תהיה תמיד יהודית

        עודד לוין, 14/09/07 14:19

        כמו שהמדינה הפלשתינית תהיה תמיד ערבית, זהו כל הרעיון של חלוקת הארץ לשתי מדינות לאומיות.

        מי שזה לא נראה לו, יכול לעבור לגור במדינת הלאום שלו.

        זה הוגן וצודק לשני העמים.

        הגב לתגובה זו

        • השאלה שהערבי מחיפה שאל - כלל לא תאורטית

          אפרים, 14/09/07 17:37

          עם הפער הקיים בריבוי הטיבעי בין המוסלמים והיהודים (וזה כולל גם את החרדים), ועם ירידה מהארץ שגדולה בשנים האחרונות מהעליה - השאלה של הערבי מחיפה כלל לא תאורטית.

          ההחלטה לתת אזרחות ל- 156 אלף הערבים שנותרו בארץ בתום מלחמת השיחרור (במקום לצרף אותם ל- 630 האלף שגורשו) - היתה טעות גורלית.

          על רקע זה שהעם היהודי כבר הוכיח שהוא יודע לנטוש את ארצו (ובעצם לחזור אליה רק בגללהשואה), ההחלטה להקים כאן מדינה יהודית דמוקרטית שיש בה מיעוט ערבי - היתה טעות פטאלית.

          הגב לתגובה זו

          • לאפרים ולערבי מחיפה - אחרי התלבטויות רבות הגעתי למסקנה שאתם צודקים

            עודד לוין, 15/09/07 09:55

            למה התלבטתי? בגלל שקשה לי להשלים עם זה שמדינת ישראל תאבד את הרוב היהודי שלה.

            הגב לתגובה זו

            • לא אני כתבתי זאת

              עודד לוין, 15/09/07 12:55

              אלא מישהו אחר שזייף את שמי.

              כנראה שאין לו תשובה עניינית להשיב לדברי המשכנעים בתגובה 42.

              הגב לתגובה זו

        • הנחת היסוד שלך מוטעית, וזה שלא ענית לי על השאלה - אומר דרשני

          ערבי מחיפה, 14/09/07 17:43

          כדאי שלא תהיה שבוי בקונספציה מוטעית, ותתחיל להיות ריאלי.
          היהודים עוברים בהדרגה ללוס אנג'לס, טורונטו, ניו יורק, סידני ולונדון.

          הגב לתגובה זו

  • 41.

    איפה הצד השני?

    סימה, 14/09/07 02:14

    nrg אתם מבליטים רק את דברי בלדנא. אולי תציגו גם את הצד הישראלי? מה נדרשים מתנדבים לשירות האזרחי לעשות ואלו יתרונות זה מקנה להם?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תמשיכו להתגייס ולהאמין לכל מלה של הפוליטיקאים שבשלטון

    תחשבו שוב, 14/09/07 01:52

    בלדנא היא אחת העמותות הפחות פוליטיות, והם דווקא עוסקים הרבה בהתנדבות ותרומה לחברה.
    אני אישית מכיר אנשים שעשו שירות לאומי, מדובר בתפקידי סיוע למזכירות במשרדי ממשלה, ולצד זה שתיפת מוח, לא אשכח כשמשרתת ערביה אמרה לי שהיא מרגישה את עצמה יהודיה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אם כ''כ רע לכם אז...

    דרור, 14/09/07 01:09

    תחזירו הדרכון הישראלי ותהגרו לירדן!!! שם יטבחו בכם שוב...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רק סמולנים הזויים מאמינים ב''דו- קיום''!

    דמר94, 14/09/07 00:38

    אני יכול להבין אם הסמולנים ההזויים לא מאמינים לימניים על שנאתם התהומית של הערבים ליהודים, אך אי אפשר להאמין כמה הסמולנים ההזויים שונאים את עצמם ואוהבים את הערבים למרות שהערבים אומרים זאת במפורש!! אגב הסמולנים עצמם, יהיו הראשונים להירצח בידי הערבים, אם ישראל תיפול בידיהם! רק סמולנים הזויים עדיין מאמינים ב''דו- קיום'' שהוא למעשה חיסול מדינת ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • כשאני רואה את המילה ''סמול'', אני באופן אוטומטי לא מתעניין בתוכן. (ל''ת)

      לימדו לתת כבוד, 14/09/07 02:56

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הערבים הם בעלי המדינה

    מוחמד מכפר קאסם, 14/09/07 00:28

    הערבים הם בעלי המדינה ולא היהודים שהגיעו לפלשתין בשנת 1948! אנחנו זכאים לכל הזכויות ולא חייבים לעשות כלום בחזרה, אנחנו ניקח את כל מה שהיהודים יתנו ובסוף אנחנו נעיף את כל היהודים כולל השמאלנים לאירופה, אינשאללה פלשתין תהיה נקיה מיהודים בזמן הקרוב בזכות החמס החיזבלה ואירן

    הגב לתגובה זו

    • מוחמד לי אישית חבל על צורת מחשבתך

      חיים ברהום, 14/09/07 10:15

      רק שתדע שכמוך יש גם לנו בתוך עמנו וכולכם ביחד מעכבים את בוא השלום

      הגב לתגובה זו

      • שים לב! אמרתה מוחמד, כל ערביי ישראל הרימו ראש! (ל''ת)

        אברהם, 14/09/07 15:48

        הגב לתגובה זו

    • הלואי ומוחמד היה יודע לכתוב עברית תיקנית ומשובחת...................

      תושבת השרון, 14/09/07 11:19

      זה מגיב פרובוקטיבי שמחפש תשומת לב. בכפרים עדיין כותבים: ''ביצוציה'' .
      לאחרונה ראיתי שלט ''סמלות ערב מבריז'' (מפריז). להתנדב זו זכות ולא חובה.

      הגב לתגובה זו

    • על מי אתה מסתלבט ''מוחמד''

      גלעד, 14/09/07 15:24

      כתוב לך על המצח שאתה פרובוקטור שמנסה לגרור תגובות זעם.
      תפסנו אותך...

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    איזה תגובות צבועות, העיקר שוכחים את החרדים הפרזיטים (ל''ת)

    הפרדת דת ממדינה, 14/09/07 00:17

    הגב לתגובה זו

    • read the declaration of independance

      reality, 14/09/07 10:47

      ass hole. many haredim work. stop buying into the neo-nazi propoganda of the small.by the way, what happened to all the money the kibutzim took (billions of $)

      הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור , הם מאיימים עליך בצורה כלשהי??? (ל''ת)

      איתן, 14/09/07 17:33

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אל תבואו בדרישות לערבים בלי לבוא בדרישות לחרדים. אל תהיו צבועים. (ל''ת)

    הצביעות חוגגת, 14/09/07 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ממשלת הדמים תגביר את ''ההפלייה המתקנת'' לגבי החתרנים הפלשתינאים.

    דרור מרמת גן, 13/09/07 23:58

    הפלשתינאים משתינים בקשת על היאהוד, ובצדק.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    גיס חמישי

    אלון שבות, 13/09/07 23:56

    ערבי בישראל חייב לתת כדי לקבל. מי שלא יעשה את המינימום שזה שירות לאומי, יש טעם לחשוב על סנקציות אזרחיות שימנעו ממנו לימודים, זכות הצבעה, בטוח לאומי ועוד.
    הערבים בארץ שלנו חייבים לבחור בין להיות אזרחים במדינה או שיהגרו לשטחים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    זה נישמע כמו סיסמא של שלום עכשיו ! (ל''ת)

    דמיקולו, 13/09/07 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מנהיגות הערבים בישראל מכינה את הקרקע לאינתיפאדה 3

    ven, 13/09/07 23:45

    הכל בתיאום עם מדינות ערב וארגוני הטרור. אנו היהודים, כדאי להתכונן להפקה של מסיבת אל נאקבע 2

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    השירות הכי טוב ש-99% מהם יכולים לעשות ללאום (ל''ת)

    זה לתלות, 13/09/07 23:45

    הגב לתגובה זו

    • אנשים כמוך זה הבעיה הכי גדולה של העולם

      עדי, 14/09/07 00:36

      אולי אתה וחבריך הגזעניים והפרימיטיביים (מכל העמים והמדינות) תגאלו אותנו מנוכחותכם המזיקה ותעשו את מה שאתה בעצמך הצעת.

      הגב לתגובה זו

      • לא להשאיר שריד ופליט!

        דמר94, 14/09/07 04:07

        בעוד זמן קצר לא ישארו בישראל,
        שריד (יוסי והסמולנים) ופליט (ערבי)

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    לאחרונה הופיעו כתבות רבות בנושא .

    צפנת פענח, 13/09/07 23:42

    עניין השירות הלאומי של ערבים במדינת ישראל הועלה לאחרונה דווקא על ידי אהוד ברק, המנהיג הבלתי מוכתר של מחנה השמאל.

    נא לא לשכוח! מפלגת העבודה היא המפלגה הערבית הגדולה בישראל. לא. אין זאת טעות. פשוט, המגזר הגדול ביותר במפלגת העבודה, ולפיכך גם בעל השפעה רבה במפלגה הוא המגזר הערבי.


    ברק העלה שוב את עניין השירות הלאומי של ערבים מסיבות שונות. אחת מהן היא הפחד מפסק דינו של הבוחר.

    מפלגת העבודה מנהלת מדיניות אנטי לאומית מובהקת. למעשה מדיניות אנטי ציונית. למשל , לימודי הנכבה, שהכניסה לאחרונה שרת החינוך יולי תמיר בתוכנית הלימודים של בתי הספר הערביים.

    החשש של ברק מן התדמית האנטי ציונית שדבקה מזמן במפלגתו הוא אחת הסיבות להעלאה מחודשת של הרעיון.

    ואולם הערבים במדינת ישראל יודעים שיש להם חסינות אוטומטית, משום שהשלטון בישראל פוחד גם מן הצל של עצמו כאשר מדובר באוכלוסייה הערבית.

    הם יכולים לבנות עשרות אלפי בתים בבנייה בלתי חוקית כי הם יודעים שלא יעשו להם דבר. הם יכולים להסית השכם והערב נגד המדינה היהודית מאותה סיבה.

    הם אפילו יכולים לעשות דין לעצמם גם כאשר מדובר בדיני נפשות. עיין ערך הלינץ' של ערביי שפרעם בנתן זדה.

    הם יכולים לפגוע בביטחון המדינה ולא להיענש על כך. עיין ערך עזמי בשארה שהורשה לעזוב את גבולות הארץ רק כדי שהממשלה לא תתמודד עם הבעיה, בשל אותו פחד שכבר הזכרתי.

    אבל כאן נכנסת בעיה ידועה. מפלגת העבודה הזקוקה נואשות לקול הערבי תמכור גם את האמא שלה בשביל זה.

    הצעתו של ברק נראית כעת יותר מזיקה ממועילה למפלגה האנטי ציונית הזאת, וזה מגיע לה.

    כל מה שהיא מצליחה לעשות זה להוסיף עוד דלק למדורת השנאה הערבית.

    אנא זיכרו מה היתה התוצאה להצעתו הנדיבה של ברק לערפאת - אינטיפאדה. זה מה שהוא מצליח להשיג בדרכו.

    הגב לתגובה זו

    • ''המנהיגים'' של הערבים כולל עראפת הביא עליהם רק הרס וחורבן-והם שותקים (ל''ת)

      תושבת השרון, 14/09/07 10:05

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    כשהערבים אומרים ''כיבוש'' לאיזה חלק של ישראל הם מיתכונים?

    Ask yourselves, 13/09/07 23:36

    תשובה: יפו, חיפה, שיך מוניס............

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צודקים!!!!!הגיע הזמן להפרד מהם!!!ויפה שעה אחת קודם!!!! (ל''ת)

    אמת, 13/09/07 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הערבים יעשו הכל כדי לא לשרת את המדינה. צבועים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    תום, 13/09/07 23:28

    די אני לא יכול כבר, נמאס לי מהם.
    לא כופים עליכם שירות בצבא, ואתם בוכים על זה שאתם לא זוכים להטבות של יוצאי צבא כמו היהודים והדרוזים למשל, אבל אז כשנותנים לכם שירות אזרחי שהוא ממש לא קשור לצבא, אתם מוצאים תירוצים.
    צבועים מנוולים, מגיע לכם להיות מקופחים, ואומללים כמו שאתם היום.
    אתם רק מוכיחים כמה שערבים לא משנה איפה יהיו תמיד יביאו צרות.

    הגב לתגובה זו

    • תלמידי הישיבות החרדי יותר צבועים (ל''ת)

      ישיבת בית-כיסא, 14/09/07 00:17

      הגב לתגובה זו

      • די לשנאת האחים הזאת, כדאי מאד להתמקד בסכנות קיומיות מאשר בשנאת חינם (ל''ת)

        אייל, 14/09/07 17:36

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    נמאסתם !

    ערבי, 13/09/07 23:27

    שכל אחד ידבר וייצג את עצמו !
    כל יום צץ לנו אהבל אחד שמדבר בשם המגזר !
    מספיק כבר רק בושות אתם עושים לנו ! את מי אנחנו נשרת הרי שירות לאומי יכול להיות בכפרים שלנו אז תסתמו כבר !
    עושים כותרות על שמי ועל שם מגזר שנמאס לו מלחיות כאזרח מהשוליים !
    מחר הפלשתינאיים יקבלו את המדינה שלהם נראה מי ידאג לכם שם !
    אזז נוו בחיייייאאאת נמאסתם תחפשו לכם משהו לעשות כי משעמם לכם בחיים !

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שהערבים יבינו שהמנהיגים שלהם שוחרי ריב ומדון.........

      עדינה השרון, 14/09/07 10:03

      ובמקום לדאוג לרווחת המגזר הם מסכסכים בין ערבים ויהודים בכוונה תחילה כדי להביא לתסיסה משני הצדדים. קומו כולכם, הרוב הערבי הדומם שאינו מסכים עם ''מנהיגיו'' והקימו צעקה גדולה. די לשתיקה הרועמת שמביאה רק לשנאה. אנחנו לא שונאים!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ואחכ הציבור הערבי לא מבין למה שונאים אותו.

    דן, 13/09/07 23:23

    מגזר שרובו פרזיטי, אלים, מושחת וחסר תרבות. חינוך והשכלה זו מילה גסה, בנייה לא חוקית, אלימות, חיים על קצבאות המדינה אבל מעלימים מס בהיקפים אדירים, ואפילו לתרום את המינימום בשירות לאומי לא מוכנים. אז על מה אתם בוכים ? על הקיפוח והאפליה ? הרי הם מגיעים לכם.

    הגב לתגובה זו

    • מבינים, אלא מה

      עיייייייייייף, 13/09/07 23:52

      מה אתה חושב, שהם עד כדי כך סתומים? הם משחקים אותה מופתעים מהאנטגוניזם שהם מעוררים בבני-תרבות בשביל הסימפטיה של כמה חולי-רוח אצלנו ובעולם (ע''ע משפ' אולמרט המצומצמת ודומיה)

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לקבל קצבאות ממדינת הכיבוש זה בסדר (ל''ת)

    אין קצבאות, 13/09/07 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כנראה שאסור לשים מראה בבית שיש על פתח דלתו מזוזה... (ל''ת)

    סי, 13/09/07 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חילופי שטחים ומניעת הצבעה בכנסת ממי שלא משרת (ל''ת)

    תפסקו עם השגעון, 13/09/07 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    סיסמא מטופשת. למה שהם ירצו להגיע לצבא??

    שוקי, 13/09/07 23:07

    זה צריך להיות -

    ''שירות לאומי - הדרך שלך לתרום''.

    אין להם שום אינטרס להגיע לצבא, ובתכל'ס דרך שרות לאומי אתה בכלל לא מגיע לצבא. אז מה הקטע?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יותר טוב, שישארו זרים בתוכנו!!! (ל''ת)

    אבי, 13/09/07 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אתם יודעים שעפ''י האסלאם אסור לאמץ ילדים? מה הקשר?

    דוב הקוטב, 13/09/07 22:52

    חוסר הרצון להעניק לזולת שהוא אינו חלק מהשבט.
    בתקופת הג'אהליה (התקופה הטרום אסלאמית) ההסבר לחוסר השקעה כלכלית בנשים היה שהן מתחתנות והולכות לשבטים אחרים (מתחתנות עם אויבים פוטנציאלים) ולכן אין לבזבז עליהן את משאבי המשפחה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חברי העמותה צודקים.!!!!!

    די, 13/09/07 22:47

    לטעמי, ולטעמם של רבים מחברי, הכיבוש המוסלמי הוא הכיבוש המסוכן והאלים מכל.

    המטרה היא לא שילובם של הכובשים בקרב האוכלוסייה היהודית הנכבשת אלא ויתור עליהם.

    ברור כי שירות לאומי מסוג כלשהו רק יעמיק את אחיזתם הציפורנית של כוחות הכיבוש המוסלמיים ולכן אני מתנגד לו ותומך במאבקם של מוסלמי העמותה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כיבוש זה רק לזיתים וחמוצים (ל''ת)

    ליאור, 13/09/07 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא יתנו ?? לא יקבלו!

    בעל זכרון ארוך, 13/09/07 22:45

    מתי כבר '' הליברלים'' בשילטון יתחילו לחשוב כמו הגויים??

    למה הכוונה??

    במלחמת העולם ה-2 אזרחים אמיריקאיים ממוצע איטלקיו/או גרמני גוייסו להלחם ואף אחד מהם ל-א ציפצף...

    ערבים ל-א רוצים??

    אזי לא יקבלו:
    = לא ביטוח לאומי
    = לא שרותי רפואה
    =לא אפשרות לבחור!!!

    כך צריך להיות.

    הגיע זמן '' להחליף דיסקט''!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • חמוד, ביטוח לאומי למי שמשלם ביטוח לאומי

      הטלוויזה משקרת, 14/09/07 02:12

      אני משלם ב''ל, ביטוח בריאות, בקרוב גם מיסים נוספים.
      כולנו משלמים ביטוח לאומי, ולכן זכאים לו.
      זאת לעומת עולים חדשים קשישים שמעולם לא שילמו גרוש לב''ל וזכאים לקצבאות!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    צודקים, עדיף שישרתו עם אחיהם בחמס בעזה

    משה, 13/09/07 22:36

    וגם יגורו שם איתם

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רוצים זכויות.?..תיתנו חובות!!!

    גלית, 13/09/07 22:34

    לקחת לקחת לקחת...זה כל מה שאתם יודעים לעשות???
    אתם לא יכולים לתרום למדינה שאתם כלכך נהנהים לחלוב וכלכך נהנים לחיות בה.

    רוצים לקבל את הזכויות שלכם ? הגיע הזמן לתת את החובות.

    אבל בעצם למה לכם? גם ככה יש לכם אפליה מתקנת ומדינה עם כלכך הרבה יפי נפש ונשיא אוהב ערבים שיעשו הכל בשבילכם בין אם תתרמו ובין אם לא.

    הייתי אומרת דא ליברמן..אבל גם הוא הוכיח שהוא ימכור את כל העקרונות שלו רק בשביל כסא שיחמם לו את התחת....

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תתנדבו לשירות לאומי למגזר שלכם.

    דני ב, 13/09/07 22:33

    לו אני במקומכם לא הייתי מזדרז לשלול את השירות הלאומי.
    מי שכל השנים התלונן על אפליית המגזר הערבי ובצדק יש לו הזדמנות לענות לכל המקטרגים על המגזר הערבי בטענה כי הם לא תורמים למדינה מאומה, היום תוכלו לדרוש את המגיע לכם כאשר תתיצבו לשירות לאומי.
    תוכלו לשרת במגזר שלכם בעזרה בבתי החולים , בבתי הספר לילדים , במועצות המקומיות במחלקות הרווחה, בעזרה לנזקקים, בנקיון עירכם, בקיצור בכל דבר שאפשר לעזור לזולת.
    או אז תוכלו לענות לכל המלעיזים ולבקש זכויות שוות למגזר היהודי.
    או אז תעמדו על שלכם בדרישה לשוויון זכויות מלא, בשיוויון הזדמנויות בתעסוקה, ובשילוב האוכלוסיה שלכם.
    אלה הקוראים לכם לא להיענות לשירות הלאומי, הם אלה שירחיקו את הציבור שלכם מכל שילוב במדינה ויתנו דלק לימנים גזענים.

    הגב לתגובה זו

    • יפה הסברת את האפשרויות ! אני איתך (ל''ת)

      חמניה, 13/09/07 23:51

      הגב לתגובה זו

    • למה שלא יעשו שירות לאומי למען כל תושבי מדינת ישראל

      100% ציוני בדם, 14/09/07 01:51

      למה הצביעות הזו למה?
      למה יהודי יכול לעשות צבא ולהגן על המולדת שזה אומר גם על התושבים הערבים אבל ערבי לא יכול לתרום גם למען החברה היהודית
      נמאס כבר מאנשים כמוך שמתרפסים למען החברה הערבית

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    בעוד כמה שנים כש50% מערביי ישראל ישרתו את המדינה

    שירות לאומי לכל, 13/09/07 22:32

    ה 50% שלא ישרתו ימשיכו לחוות על בשרם את ה''קיפוח''.

    מי שתורם למדינה שבה הוא חי גם נהנה מכל הזכויות.

    דרך אגב - הזכויות שניתנות לחיילים משוחררים ולמשרתי שירות לאומי לא ניתנות ליהודים שלא שירתו ולא לערבים שלא שירתו.

    שירות לאומי לכולם, ערבים יהודים וכל מי שחי במדינת ישראל!!!

    אין פה שום קשר לכיבוש ושום קשר ליתוש - אל תבלבלו לנו את המוח.

    צריך לפעול לשילובם המלא של כל ערביי ישראל בחברה הישראלית!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • רציתי להתגיס לצבא אבל אחרי שראיתי מה הדרוזים מקבלים

      נוצרי, 13/09/07 23:07

      העדפתי לא לשרת כי גם כך לא מקבלים כלום מתייחסים אליהם כמו לאלה שלא שירתו את המדינה והכל זה חרטה ברטה.
      העובדות מדברות בעד עצמם מה לעשות הדרוזים גם כן מקופחים ולא מקבלים יותר ממה שאני מקבל אז בשביל מה להתגייס?
      תסבירו לי...

      הגב לתגובה זו

      • חביבי כמה שאתה טועה!!! כנס לכפרים הדרוזים!

        המדינה, 14/09/07 01:11

        כנס לכפרים הדרוזים ותראה מה זה שמירה על מסורת בד בבד עם נאמנות מוחלטת למדינה בה חיים!!!!

        דרוזים רבים משרתים את המדינה בנאמנות ומגיעים לעמדות בכירות במדינה ( תבדוק כמה שגרירים דרוזים יש כיום ואתה תתפלא ).

        הכפרים לא מוזנחים גם בשל העובדה כי הם לעומת יישובם ערבים אחרים משלמים מיסים (עצוב לשמוע אך נכון)
        וגם כי מגיע להם - הם משרתים את המדינה , לכן המדינה תשקיע בהם.

        לדרוזים יותר קל למצוא עבודה מכיוון ששירתו בצבא - הכוונה כמובן לתעשיות הבטחוניות וכו'...
        הרי אתה לא מצפה שאחרי מקרה ''באשרה המרגל לכאורה'' נסמוך ב 100% על ערביי ישראל שיעבדו בתעשיות הבטחוניות כאשר אין להם בכלל מודעות בטחונית (קרי לא שירתו בצבא).

        גבר ! לך תעשה שירות לאומי ותרום למדינה בה אתה חי ! זה יעשה טוב לך! וזה יעשה טוב למדינה שלך!!!

        הגב לתגובה זו

        • אנו אוהבים את הדרוזים והבדווים כאשר הם בצבא

          דני ב., 14/09/07 16:44

          או חוזרים בארונות מתים.
          רציתי לראות את אותם המגיבים המציפים את הטוקבקים בשטויות כמו תעשו צבא ותקבלו זכויות שוות.
          רציתי לראות כמה דרוזים ובדואים עובדים בבתי הזיקוק, בנמלים, ברפאל, בהיי טק, בתעשייה האווירית.
          כמה בדואים ודרוזים משמשים כדירקטורים ושגרירים.
          כמה דרוזים ובדווים משמשים כמנכ''לים בחברות ממשלתיות.
          אם אתם רוצים לראות ''שיוויון זכויות בואו תראו בחברת החשמל למשל שלא מעסיקים ולא מאפשרים כניסה גם לדרוזים יוצאי צבא.
          רוצים לראות את היחס לעדות הללו, בואו לנתב''ג ולשדות התעופה הפנימיים ותראו איזה ''שיוויון'' הם מקבלים.....

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    מפליא איך הם חוזרים על אותה טעות פעם אחר פעם

    מוטי, 13/09/07 22:30

    בצורות שונות, מהסירוב להחלטת החלוקה ועד היום. לאנשים אלה שנחשבים מנהיגים בציבור הערבי אין שום ענין בהשתלבות אלא בהנצחת הבידול והסגרגציה, הן כבסיס כוח עבור עצמם והן מתוך אמונה שמדינת ישראל היא דבר שיחלוף. ארועי אוקטובר 2000 הוכיחו כי הפעילות של ועדות ההתנגדות למיניהן כוונו מבחוץ ע''י גורמים ברש''פ, ואין סיבה להניח שהמצב עכשיו שונה אם כי הכיוון מבחוץ נעשה לפחות בחלקו ע''י החמאס.

    הגב לתגובה זו

    • האם אתה הייתי מסכים להצעת החלוקה ?

      סי, 13/09/07 23:10

      או שהיית נלחם עד הסוף ?! (מה שאנו ערביי ישראל לא עשינו ואף פעם לא נעשה כי אנחנו פשוט טמבלים)

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו קיבלנו את הצעת החלוקה בשתי ידיים

        מה פשר השאלה?, 13/09/07 23:48

        אני מסכים שאתם אכן טמבלים כי עם עובדות מוצקות כאלו אי-אפשר להתווכח

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    שימשיכו לבכות על קיפוח עד סוף כל הדורות !!!!!!! (ל''ת)

    ישראל,,,,,,,,,,, 13/09/07 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שרות לאומי

    אזרח, 13/09/07 22:25

    אין לסמוך עליהם .והם מתלוננים שאין להם זכויות שוות, לא מגיע להם!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יתנו - יקבלו זכויות ; לא ישרתו - לא יקבלו (ל''ת)

    חמניה, 13/09/07 22:22

    הגב לתגובה זו

    • שירות ''לאומי'' לערבים

      ערבי נאמן, 14/09/07 06:26

      תלמד ערבית: התשובה לטיזי!
      הרי 60 שנה נתנו לנו היהודים המעונים ח'רא! אז עוד 60 שנה

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    קמפיין שייגרום לנוער הזה נזק בל יישוער

    שושנה זילברמן, 13/09/07 22:22

    כדאי ליצור מצב שהנוער יידע שבמידה ואם לא יישתתפו בפרוייקט של ''שירות לאומי מסוים'' הם לא ייקבלו רשיונות נהיגה לא יוכלו להתקבל למקומות עבודה כמו בשירות הציבורי במשטרה או בעריה.
    כלומר יצטרכו להסתדר עם מוסדות לימוד מפוקפקים וגם לא ייקבלו ''משכנתאת.
    אולי אז יבינו מהי השתמטות משירות לאומי ומהם הזכויות שלהם במידה וכן יצאו לשירות לאומי.
    אולי להפוך אותם באופן ידוע ברור וקיצוני אזרחים סוג ב'' אולי זה יעודד אותם לקיים שירות לאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    השקר אצלם הפך לחלק בלתי נפרד מתרבותם.

    אלי, 13/09/07 22:20

    מה רע בשירות לאומי בקהילה שלהם עצמם ?
    עזרה לזקנים, תלמידים מתקשים בלימודים, חינוך מבערות ?

    אבל כנראה שעדיף להמשיך ולהתעקש ולחזור על טעויות העבר שנמשכות כבר 60 שנה , ולהמשיך לצעוק בצעקות פרמיטיביות והסטריות הודות אל -קוצקה בסכנה
    כנראה שהחברה הערבית לא תשתנה והיא נידונה לעוד 60 שנות הלקאה עצמית.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ערבים! אל תלכו בדרך ההסתה

    חיפאי, 13/09/07 22:17

    זכותכם לשרות לאומי, זו ארצכם במדינה היהודית מי שתורם ..יקבל

    הגב לתגובה זו

    • אני מוכן לבצע שרות לאומי בתנאי שיובטח לי שיוויון זכויות בתום השרות

      ערבי חיפאי, 14/09/07 10:46

      אחרי שאסיים את השרות הלאומי אני רוצה להתחתן ולגור בארץ עם נערה מירדן שהכרתי בטיול ביוון.
      האם אתה מבטיח לי שאוכל לעשות זאת?

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנתי מה הבעיה-עם ירדן יש שלום, זו לא סוריה....להתנדב זו זכות .

        עדינה, 14/09/07 11:11

        אם הח''כים שלכם היו באמת דואגים לכם, הם יכלו להביא הרבה מאד חוקים מתקנים למגזר הערבי לאישור הכנסת. מה שקשור להתנדבות לשרות לאומי, לו הייתי גרה, אפילו לא אזרחית, במדינה אחרת והיו מבקשים להתנדב, הייתי מתנדבת.בעיני זו זכות ולא חובה .ומי שאינו מתייחס לזה כך אינו ראוי להיות תושב של המדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    נמאס מהערבים - תומך בליברמן (ל''ת)

    אייזיק, 13/09/07 22:14

    הגב לתגובה זו

    • נמאס מהערבים - תומך בברוך מרזל (ל''ת)

      דוד מתל אביב, 13/09/07 22:44

      הגב לתגובה זו

      • נמאס מתומכים הזויים - לא תומך באף אחד (ל''ת)

        שנה טובה, 14/09/07 13:05

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    איך הגייס החמישי הזה מעז לקרא לעצמו ''בלדנא'' (ארצנו)?!

    מדינת היהודים, 13/09/07 22:12

    חופש הדיבור איננו חופש להסית!
    לפחות בישראל חייבים לאסור (תרתי משמע) כל דיבור - וכל המדבר ומטיף לארץ שאיננה יהודית. בהגדרות עצמן אפשר לדון מאוחר יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה אני לא מתפלא ? ערבים נשארים ערבים..

    המעניש, 13/09/07 22:06

    מה לעשות - לשלול מהם זכויות לאלתר נמאס לי לחיות ולעבוד בשביל הקקות האלה .

    הגב לתגובה זו