• 118.

    בשורה התחתונה: המאמר שלך פשוט לא מוסרי. תודה. (ל''ת)

    נעמה, 16/09/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    לד''ר מודריק מעו''ד שפירא

    אילן שפירא, 16/09/07 15:21

    ד''ר מודריק
    ראיתי את הכותרת, ותגובתי היא מברוק.

    בברכה,
    החוג לפילוסופיה,
    אילן

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    לד''ר מודריק מעו''ד שפירא

    אילן שפירא, 16/09/07 14:42

    ד''ר מודריק
    ראיתי את הכותרת, ותגובתי היא מברוק.

    בברכה,
    החוג לפילוסופיה,
    אילן

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    עפ''י המשפט הבינלאומי על צהל לספק לרוצחים נשק, מזון ותמיכה מוסרית (ל''ת)

    המשפטנים ממליצי, 16/09/07 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    גננת, מטפלת, ומשפטנית לכל פלוגה בצהל, ואז לא נצטרך לדאוג יותר! (ל''ת)

    לא לדאוג, 16/09/07 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    חובה ומצווה לנתק להם את החשמל והמים

    משהו, 16/09/07 08:31

    שילמדו להתנהג כמו בני אדם למרות שזה נראה בלתי אפשרי

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    למה התמונה שלה כה חלשה? זה לא פחות חשוב מהמאמר (ל''ת)

    יעקב, 16/09/07 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    להצמיד משפטנית לכל פלוגה, תדריך את החילים במידתיות ונחיצות (ל''ת)

    צבא המשפטנים, 16/09/07 07:55

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אבן-חן מרצה למשפט בינלאומי ''פומבי''? (ל''ת)

    פומבי, 16/09/07 07:52

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אבן -חן לאויבי ישראל - יעוץ להגשת תביעות לבית הדין הבינלאומי (ל''ת)

    שרות חינם לאויב, 16/09/07 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    עזה היא מדינת טירור כי הם בחרו בטירור

    אא, 16/09/07 06:29

    בעזה לא גרים אנשים ,גרים מחבלים. הם סובלים כי הם גורמים את הרע לעצמם. אצלם מהנדס זה זבל שמכין מטענים.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אבל אין מניעה להפסיק את הספקת הבנזין

    קסנדרה, 16/09/07 06:26

    סולר משמש להפקת חשמל בגנרטורים של בתי חולים, אבל אין סיבה שיסעו במכוניות (רובן גנובות מישראל) לירות קסאמים.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    גב עו''ד מודריק וכ'ו וכ'ו וכ'ו יש אמנה

    פורק מכולות, 16/09/07 05:56

    מאד מאד מחוזית''כמה דומה חנופה
    לידידות את זה אמר איש חכם בשם
    סנקה

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    זהו זה. אין לנו שום סיכוי.

    גרשון, 16/09/07 05:20

    במקום להלחם שואלים אנשי אקדמיה. אולי תעבור גב' מודריק-אבןחן לגור בשדרות כדי להראות לנו עד כמה היא רצינית בניתוח שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    בס''כ מאמר המוכיח כמה האקדמיה בתהליך ריקבון.

    ריאלי, 16/09/07 03:23

    איך אמר כאן אחד הטוקבקיסטים, לחברה האלה יש דרכונים אירופאים והם הראשונים לברוח מכאן ביום הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לפי הרשום בכתבה הדבר היחיד שמותר הוא להיכנע לטרור (ל''ת)

    יופי של ד''ר, 16/09/07 01:43

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מודריק את פלצנית שמאלנית לכי להסניף חרה (ל''ת)

    בגללם הצרות, 16/09/07 01:37

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    במשפטים היא ממש מבינה. בהישרדות - פחות.

    צבי ריש, 16/09/07 01:30

    בטח ההורים עדיין מעבירים אותה את הכביש .
    ואם לא - אל יגידו ''לא ידענו''.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אבן חן ? שטויות. זכוכית צבועה. (ל''ת)

    תכשיטן, 16/09/07 01:28

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    במקום לנתק חשמל - צריך להעביר להם 440 וולט.

    חשמלאי, 16/09/07 00:59

    שילכו לביטוח עם המחרטות השרופות.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    חוק הבי''ל הום כ''כ מגושם, וכמו שעושים הערבים, קל לעקפו. (ל''ת)

    לטפס על מחסומים, 16/09/07 00:09

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    תמיד אפשר לדווח שקאסם פגע בשלטר של עזה (ל''ת)

    ישראל, 16/09/07 00:08

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הכותבת אינה מבינה כי עזה היא מדינת טרור

    ישראל, 15/09/07 23:54

    הכותבת פשוט אינה בקיאה בנתונים. עזה, כן כל עזה, הנה מדינת טרור. מה זה משנה אם היורה הוא חמאס, גאהד או ועדות.
    אזרחי עזה בחרו בארגון טרור הקורא להשמדת ישראל בבחירות כלליות ולכן עליהם לשאת בתוצאות. אזרחי עזה אפשרו לחמאס להשתלט על כל מנגונני הכח במדינתם ולכן עליהם לשאת בתוצאות.
    לא מדובר במדינה רגילה עם צבא מסודר, אלא במדינה הנמצאת עימנו במצב מלחמה רגיל תוך ניצול הטימטום שלנו בהגבלות התגובה.
    אף מדינה נורמלית לא תאפשר למדינה אוייבת להלחם בה וללא תגובה, ויתרה מזאת תעניק לה אמצעים לטובת ביצוע הירי עליה (כמו חשמל).
    לכן ההצעה לנתק חשמל או מיים הנה ההצעה ההומנית ביותר והחלופה לה הנה ירי מסיבי לכל אזור ממנו נורה קאסם, כמו במלחמה, כמו שכל מדינה מתוקנת היתה פועלת.
    להמחשה עד כמה אני צודק, בוא נדמין מצב שקאסם היה הורג את ראש הממשלה בעת ביקורו בעוטף עזה. האם גם אז היינו צריכים להגיב אופן נקודתי ? ואם היה פוגע בבן של ד''ר הילי (כותבת המאמר) , גם היינו ממשיכים לא להגיב.
    הבנתי ילד בשדרות או סתם תושב העיר דמו הנו הפקר במדינת היהודים הרחמנים.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מגלומניה משפטית של הכותבת ושותפה פרופ' קרמניצר

    דניאל, 15/09/07 22:52

    שימו לב לקישור למטה. יש שם שלל מאמרים הזויים הנסים לכפות על ישראל מלחמה ''במגרת החוקים הבנילאומיים''.
    מדובר אפוא במגלומניה שיפוטית.

    http://www.idi.org.il/hebrew/catalog.asp?pdid=520&did=4&hom=

    הגב לתגובה זו

    • קרמניצר ? שמעתי שחלה בקרויצפלד-יקוב. מסכן. ימיו ספורים. (ל''ת)

      ד''ר ליבנה, 16/09/07 01:16

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    ד''ר מודריק היקרה אני לא יודע אם שמעת

    חוקי חמורבי, 15/09/07 22:36

    פעם על האיש שנקרא חמורבי, יהיתה
    לו הבחנה מאד דקה לגבי דיני נפשות
    כל הנקרופילים שיושבים בדן האג
    לא חיים בשדרות שישבו בשדרות
    ירגישו מה זה , נפש תחת נפש עין
    תחת עין ומספיק להתיפיף איך אמר
    ביאליק נקמת דם ילד קטן עוד לא
    ברא השטן

    הגב לתגובה זו

    • היא יקרה ? אני מוכר את האמונות שלי הרבה יותר בזול...

      מיכאל ספרד, 16/09/07 01:06

      ותאמין לי , זה עולה לך יותר....

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    צ'רצ'יל ורוזוולט הם פושעי מלחמה?? (ל''ת)

    איש אחד, 15/09/07 21:42

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לדר' המדפלמת כאן מגיע לכל הפלסתינאים עונש מוות בתאי גזים לא פחות. (ל''ת)

    aVNERB, 15/09/07 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לדר' המדפלמת כאן מגיע לכל הפלסתינאים עונש מוות בתאי גזים לא פחות. (ל''ת)

    aVNERB, 15/09/07 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הכותבת מערבת מין בשאינו מינו, בין הסכם לבין האמנה

    בצלאל הוכמן, 15/09/07 21:10

    כותבת המאמר עשתה סלט בין שני מרכיבים שונים שאינם מחוברים זל''ז. יש הסכם שישראל חתמה עם הרשות הפלשתינאית לאספקת חשמל ומים. כיון שהרשות טינה שולטת עתה באיזור עזה יכולה ישראל לבטל או להשעות את ההסכם. כך למשל צוברת הרשות מדי פעם חוב אדיר לחברת חשמל, ודאי שחברת חשמל יכולה לנתק את הזרם כםי שהיא עושה לכל צרכן. האם יש בכך פגיעה במשפט ההומניטרי. התשובה לא! אמנת ז'נבה מתייחסת לפגיעה צבאית באוכלוסיה של שטח כבוש, כאשר אסור לתת עונש קיבוצי לאותה אוכלוסיה בשטח. ישראל אינה שולטת בעזה.בכל מקרה האמנה אם חלה, מחייבת מינימום פגיעה באוכלוסיה אזרחית. לצה''ל מותר להגיב על מקור ירי של רקטות בהפגזה מסיבית של תותחים, דבר שיגרום לפגיעה רבה יותר באוכלוסיה אזרחית. מכאן שפעולה של ניתוק חשמל שעשויה להביא להתקוממות האוכלוסיה כנגד יורי הרקטות עדיפה. הדוגמה של בית לחם אינה דומה כיון שישראל שלטה באותה עת בבית לחם.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    כמה אנשים ימותו עוד למען המשפט הבינלאומי? ועוד שאלות.

    בן יפונה, 15/09/07 21:01

    מי יהיו הפרקליטים שלהם אם הפרקליטים של החברה הישראלית עובדים עבור 'המשפט הבינלאומי'?

    מיהו הגוף החברתי שהמשפט 'הבינלאומי' הוא המשפט שלו, ואיך הגוף הזה יכול לאפשר ירי רצוף ומכוון על אזרחים?

    האם המשפט 'הבינלאומי' קיים? מקיים קשר עם מוסדות 'בינלאומיים' אחרים?

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    קשקוש משפטני-שתגיד היא איך נלחמים בקסאם (ל''ת)

    רואה נכוחה, 15/09/07 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    זה לא מוסר אלא אנטי מוסר

    AP, 15/09/07 20:21

    להגיש את הלחי השניה ולאפשר חיים תקינים לאוייב החותר להשמידך, אינו מוסר.זה ערך מעוות שאיני יודע כיצד לכנותו. אולי טימטום!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מה שה משנה? שילכו לבית משפט אחר כך - ישתו נייר (ל''ת)

    מה עניין, 15/09/07 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    גב' מודריק-אבן חן, האם ניסית פעם לחטוף מטוס?

    ליאור, 15/09/07 19:22

    או לבצע פיגוע טרור בזמן טיסה? אני מניח שלא, ובכל זאת, כשאת טסה לחו''ל, את נדרשת להגיע 3 שעות לפני הטיסה ולעבור בדיקות בטחון מתישות.

    אפשר לקרוא לזה ''עונש קולקטיבי''. כולנו נענשים עקב פעולתם של טרוריסטים מעטים.

    במצב האבסורדי שנוצר בעזה, ישראל מספקת את החשמל למחרטות בהן מיוצרות הרקטות הנורות על אזרחיה. אין כל סיבה שהמצב יימשך. אפשר לצייד בתי חולים בגנרטורים ולהפסיק את החשמל לרצועה. עשרות מיליונים חיים בלי חשמל, באפריקה ובמקומות נוספים בעולם. זה לא מעניין אף אחד. אם העזתים לא יוכלו להמשיך ולראות את אופרות הסבון האהובות עליהם, כל עוד ילדי שדרות חיים בפחד קיומי, קיימת סבירות שהם ילחצו על הנהגת החמאס.

    בהחלט שווה לנסות ועדיף על האלטרנטיבות הקיימות, שתמיד ניתן יהיה לחזור אליהן.

    הגב לתגובה זו

    • יותר פשוט - נבקש מיצרני הקסאם להוריד שאלטרים.

      א, 15/09/07 20:37

      למה להסתבך עם הפסקת הזרם וחלוקת גנרטורים לבתי חולים ?
      הרבה יותר פשוט לבקש ממפעילי בתי המלאכה לייצור קסאמים לגשת ללוח החשמל שבחוץ, להוריד את השאלטרים, ולהפסיק להשתמש בחשמל מישראל.

      מי שמאמין שהחמאס בנדיבותו הרבה יישב בלי חשמל במפעליו ובחדרי הישיבות שלו, וישאיר את הגנרטורים בבתי החולים לטובת החולים, יאמין גם שהפתרון הנ''ל יעבוד.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    גב' מודריג היקרה - עדיף להפציץ את עזה ?

    מיכאל, 15/09/07 18:31

    הם הרי משגרים את הרקטות מאזור מאוכלס , ולפי החוק הבינלאומי גם על פי הגדרתך זכותה של המדינה להגן על עצמה,אם כך עלכל ירי כזה יש להגיב במטח ירי תותחים כדי להגן על הישובים. אם פגז אחד או שניים יפלו באזורים מאוכלסים תהיה לכך גושפנקא חוקית ! זו תהיה פעולת הגנה שכתוצאה ממנה נפגעו אזרחים . הזהו המצב העדיף בעינייך? כנראה שכן !!!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לחבר את השלטר אוטומטית למערכת ''צבע אדום''!

    מתי, 15/09/07 17:53

    אם החיבור יהיה אוטומטית הרי כל הפסקת חשמל תהיה למעשה יזומה על ידי יורה הקסמים והם יתבקשו לתת הסברים לתושבים!
    כמה שהפיתרון הזה אולי נראה ''לא רציני''ת תוך זמן קצר אני מאמין הוא יביא להפסקת הירי.

    הגב לתגובה זו

    • Great Idea

      Jon, 15/09/07 18:32

      I wish the politicians in the country were smart enough as some citizens. But unfortunately the smart people don’t go to politics.

      הגב לתגובה זו

    • רעיון חכם ונכון (ל''ת)

      רן מיכאלי, 15/09/07 19:01

      הגב לתגובה זו

    • גדול מהחיים ויפה שעה אחת קודם !!! (ל''ת)

      jx, 15/09/07 19:50

      הגב לתגובה זו

    • החשמל ירד עם צבע אדום ויחור לאחר מן''מ

      רעיון כביר, 15/09/07 21:36

      ואצלנו ידוע כמה זמן לוקח משא ומתן
      בייוקרטיה - יכולה לשמש כנשק!

      הגב לתגובה זו

    • יפה מאוד (ל''ת)

      גיא, 16/09/07 01:13

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    לשלם פיצויים לגרמניה על ההפצצות שחוו (ל''ת)

    בוש, 15/09/07 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הסכם ניתן לבטל

    ד''ר יהושע אסרף, 15/09/07 17:08

    ממה שהבנתי אין חובה של ישראל לספק שירותים לאוכלוסיה כי היא אינה מוגדרת כמי שמחזיק בשטח כבוש, והמחויבות שלה היא בשל הסכמים בין ישראל לרשות הפלשתינית שנחתמו בעבר.

    ברגע שזה נקבע - כול הסוגיה היא עניין של הסכמים במישור הבינלאומי. אשר על כן ישראל יכולה לבטל את ההסכם, לא לקיים אותו. לא ניתן לכפות על ישראל ביצוע ההסכם. במקרה הגרוע יחייבו את ישראל בתשלום נזק עקב הפרת ההסכם.
    קצת קשה לראות איך ניתן לדבר על הסכם עם הרשות הפלשתינית כאשר ברור שהיא אינה קיימת ברצועת עזה.

    נראה לי - שישראל יכולה פשוט לסגור את המעברים בין עזה ובין ישראל, אין שום חובה בדין הבינלאומי לחייב מדינה להרשות מעבר או כניסה של מי שאינו תושב שלה. העזתים יכולים לצאת מעזה לכיוון מצרים.

    לא ברור לי מדוע מגדירים ניתוק הקשר בין ישראל לעזה כענישה קולקטיבית. אין שום מחויבות של ישראל על פי הדין הבינלאומי לספק את הצרכים ההומניטרים של תושבי עזה. כמו שישראל אינה מחויבת לספק את הצרכים ההומניטרים של הסורים או הלבנונים או התורכים או העניים במצרים. מדינה חייבת זאת לתושביה ורק, ואך ורק, כאשר היא שולטת בשטח שאינו השטח הריבוני של אותה מדינה.

    די להטעייה!!!!

    הכותב הוא רופא ועורך דין

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    תגידי, למה משפטנים בארץ הם תמיד חלק ''משפחת משפטנים-אנשי תקשורת'' ?? (ל''ת)

    נפוטיזם בלי סוף, 15/09/07 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לפי הניתוח הטיפשי הזה

    זיו, 15/09/07 16:32

    גם סנקציות כלכליות נגד איראן לא עומדות במבחן המשפט הבינ''ל כי התוצאה שלהן היא פגיעה בכלכלה, כלומר בחברה ובאזרחי אירן.
    די, נמאס כבר מהדיקטטורה המשפטית חסרת השחר הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    עוכרי הדין למיניהם - כולל זו!

    יצחק, 15/09/07 16:31

    יש לנו בעייה: משפטנים השתלטו לנו על החיים. מקשקשים על ''החוק הבינלאומי'', ''אמנת ג'נבה'' וכו'.
    א) כל האמנות האלו לא מבטלות את זכותה של כל מדינה להגן על עצמה מפני כל מעשה תוקפנות.
    ב) ככל הידוע לי, ה''חוקים'' והמנות האלו לא לקחו בחשבון את הטרור לסוגיו, ולכן לא קבעו כללים בקשר אליו.
    ג) אני מסכים שניקו המים הוא מעשה חמור מדי, אבל חשמל? למה אחרי ה''הינתקות'' (גברת עו''ד, תלמדי עברית, ולא במכבסת המילים: ישראל לא ''ניתקה מרצועת עזה, אלא התנתקה, שזו פעולה מצידה ולא אירוע מקרי, כלומר ישראל לא ''ניתקה'' מהרצועה). מה אנחנו חייבים לאוכלוסייה שם, שהיא דרך אגב לא כזאת חפה מפשע ותמימה. לגרום להם לסבול קצת מחוסר חשמל זה בסך הכל להחזיר אותם 100 שנה אחורה - אנשים לא מתו מחוסר חשמל אז. מספיק עם הצדקנות העלובה שלך!

    הגב לתגובה זו

    • אפשר גם להגיד ''ניתק מ''.. אם כי זו צורה יותר נדירה של שימוש ...

      יאיר, 15/09/07 19:52

      בפועל + בניין פיעל.
      בצורה זו המשמעות זהה לחלוטין ל''התנתק''.
      אני מסכים שיש בעיה עם האמנות הבינ''ל לגבי ההגדרה של מה עושים עם טרור ועם ישות טרוריסטית. האמנות האלה נחתמו לפני מכת הטרור העולמי.
      אבל, בוא לא נשכח את מקרה יוגוסלביה - מדינה שנלחמה נגד טרור בוסני ונגד טרור אלבני בקוסובו. מה יצא מגישתם התקיפה? שכל העולם (כולל רוב הציבור בישראל!) רואה אותם בתור ''האיש הרע'' בסיפור + יוגוסלביה התפרקה לחלוטין (נכון, קרואטיה וסלובניה כבר נפרדו ממנה, אבל גם מונטגרו עכשיו נהייתה מדינה עצמאית) + יש חרמות שונות על סרביה.
      נכון - אנחנו לא מבצעים מעשי טבח בפלשתינים, ולכן יש שוני בין המקרים.
      אני רק אומר שבמקביל למהלך קשוח מול חמאסטן , יש לצאת בבליץ דיפלומטי נרחב בעולם.
      השאלה מי יוביל את הבליץ? כל הדיפלומטים העילגים במשרד החוץ? הבעיה היא לא רק בציפי לבני או סילבן שלום שהם שרי חוץ כושלים. הבעיה היא בדוברים השונים של משרד החוץ שהצליחו להתקדם על סמך קשרים ולא כישורים.

      הגב לתגובה זו

      • ניתק - התנתק וכו'. - ליאיר:

        יצחק, 16/09/07 09:30

        ניתק בפיעל - נכון מאד, אבל הינתקות? לא כל כך ''פיעל''... עם היתר אני מסכים.

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    החוק הבנלאומי.

    נתן.ש, 15/09/07 16:22

    גברתי הנכבדה,היה רצוי לתת הסבר קודם כל ליורי הקסמים והפגזים,שהם מפירים את החוק הבנלאומי.החוק והמוסר מחייב את הממשלה להגן על תושביה.לתושב עוטף עזה,אותן זכויות כלתושב כפר שמריהו.אותנו למדו ''הבא להורגך,השכם להרגו''.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    משפטן אמור לתת ללקוחו פתרונות יצירתיים במסגרת החוק, ולא להגביל אותו

    יאל, 15/09/07 16:16

    זאת בהנחה שהכותבת מזדהה עם עקרונות הציונות המקוריים והצורך להגן על תושבי מדינת ישראל מפני תוקפנות חיצונית.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    זה לא ''שמאל'' אלא אשכנזים שונאי מזרחים. זה כל הסיפור. היכנסו.

    קינן, 15/09/07 15:53

    אל תאמינו למושג ''שמאל''.
    אלה קבוצות סטטוס אשכנזיות שלא השלימו עם איבוד ההגמוניה האשכנזית במדינה, ופועלות במישורים שונים כדי להחליש את המדינה שנשמטה משליטתם הבלעדית והפכה למדינה ''מזרחית'' לטעמם.
    הם שונאים פה כל דבר: את הצבא, את המוסיקה שמשודרת בכלי התקשורת, את הציבור הרחב, ובמיוחד את המזרחים.
    אבל לא יעזור להם כלום: לא תחזור ההגמוניה האשכנזית.
    ואם הם ימשיכו בפעילותם לבולל את מדינת היהודים ולהחדיר לכאן פלסטינים באמצעות מה שמכונה ''איחוד משפחות'', עובדים זרים וילדיהם, ופליטים מאפריקה, נגיע למדינה דו (או רב) לאומית שהיא אסון ליהודים.
    אבל הם כבר יברחו מפה. לרבים מהם כבר יש דרכונים של מדינות אירופה.

    הגב לתגובה זו

    • אני באמת מצטער שאתה טועה

      אבי, 15/09/07 16:12

      כאשכנזי ימני, אני דווקא מסכים אם הטענות שלך אבל לא עם הסיומת - שלא תחזור ההגמוניה האשכנזית.
      ההגמוניה האשכנזית תשאר כל עוד בפרקליטות הראשית ובבתי המשפט היא לא נפרצה וכדי שתיפרץ, צריכים לא-אשכנזים ללמוד משפטים. וגם אז זה לא מספיק כי הם צריכים לרצות להגיע לאותן עמדות ולוותר על השוק הפרטי. כשזה יקרה במספרים גדולים המדינה תהיה במצב הרבה יותר טוב.

      הגב לתגובה זו

    • קוראים לך צרלי ביטון במיקרה ?

      דנוך, 15/09/07 16:28

      נמאסת בכיין חסר כישרון שכמוך .

      הגב לתגובה זו

    • טעית בענק

      בן אברהם, 15/09/07 19:23

      הגב' מודריק אבן חן נשואה למרוקאי מטבריה.

      הגב לתגובה זו

      • נכון חלקית

        דורון, 15/09/07 21:08

        אבל חלקית, כי הבחור כבר 15 שנה לא גר בטבריה. ובאופן כללי מהיכרות אישית (עו''ד מעולה) הוא יותר אשכנזי ממרוקאי.

        הגב לתגובה זו

    • יש לך שלשול בראש.....!

      מני, 15/09/07 20:28

      יש לך מלא רעיונות וכולם ח-א כאשכנזי שנשוי למזרחית אני קובע שאתה קשקשן.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    אני לא מבין

    אופיר, 15/09/07 15:33

    למה ראש הממשלה לא מודיע לעזה שבכל פעם שיירו קאסם על שדרות תופסק מיידית אספקת החשמל המים האוכל התרופות וכל אספקה אחרת שישראל נותנת להם לשבוע או חודש או שנה ואז נראה אם הם ימשיכו עם הקאסמים

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני לא מבין

    אופיר, 15/09/07 15:32

    למה ראש הממשלה לא מודיע לעזה שבכל פעם שיירו קאסם על שדרות תופסק מיידית אספקת החשמל המים האוכל התרופות וכל אספקה אחרת שישראל נותנת להם לשבוע או חודש או שנה ואז נראה אם הם ימשיכו עם הקאסמים

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    רק לתת בראש ! עזבו אותכם מכל המחרטטיםן (ל''ת)

    משה, 15/09/07 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לא הבנתי מדוע על ישראל יש חובה למפק מים וחשמל ? (ל''ת)

    ישראלי, 15/09/07 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גם לפי החוק הבינלאומי המיושן...

    ארז, 15/09/07 14:39

    לישראל אין שום חובה לספק שום דבר למדינת אוייב.
    לישראל אין חובה לספק חשמל לסוריה או ללבנון, ובדיוק כך אין לה שום חובה לספק חשמל לרצועת עזה.
    הפלסטינים רצו עצמאות, רצו להיפטר מה''כיבוש'' הישראלי - אז הגיע הזמן שהם יעשו משהו בנידון. הגיע הזמן לנתק אותם מסיר הבשר הישראלי, ושיתחילו לדאוג לעצמם - ישיגו לעצמם מקורות לחשמל, למים, לבנזין, למזון, ויפסיקו להיות תלויים ב''כיבוש'' הישראלי.
    אין כל סיבה או חובה שנספק לרצועת עזה את האמצעים להמשך ההתקפות עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לגופו של עניין:

    אלי, 15/09/07 13:36

    מידתיות יקירתי אינה אומדן היחס או השוויון או היעדרו בין כוחם של הצדדים, לאמור: האם הם שווים ואם לאו אזי שכל פעולה כוחנית מצד הצד החזק אינה מידתית. אלא, כי אסור על פי הדין הבינ''ל להגיב בהגזמה - לא אל מול המעשה שעשה הצד השני - אלא ביחס להשגת המטרה. כפשוטו. במילים אחרות, יקירתי, גם אם נעמיס על ההגדרה את המידתיות תוצרת ישראל, עדיין ההגדרה אינה אלא שעל האמצעי להיות הרלוונטי והפוגעני הכי פחות.
    אם כן, אין ספק שזה לא רלוונטי אם הקסאמים הם חמורים או בעלי אפקט שולי. הם ראוים לתגובה והשאלה היא כיצד ולא האם יש צורך, למגרם!

    לתומי, דווקא נראה לי שלפי הדוגמאות שלך, הפסקת חשמל היא פחות פוגענית מאשר ירי מן האוויר ולמען האמת גם יותר אפקטיבית וגם יותר קשורה למטרה. שהיא מניעת התמיכה של הפלסטינים הטיפשים האלו בירי הקסאמים.

    ומאיפה הקשקוש הזה בפסקה האחרונה. מה הקשר למלחמה כוללת. מה בכלל רצית להגיד, כבוד המרצה החוקרת מהמכללה המפוארת...

    הגב לתגובה זו

    • תוספת:

      אלי, 15/09/07 14:54

      תקראי שוב את מה שכתבת. עולה מדברייך שלריבונות מותר רק להגיב למתקפה שאחר יזם עליה. זה מגוחך ולמעשה, גם אין בדברייך שום התמודדות עם המאפיינים של לוחמת מליציות טרור. את נשענת על חומרים שמתייחסים למלחמה בסגנון שנות ה-50 ולא הטרור המודרני... האם הרתעה היא מטרה ''חורגת'', כדברייך. נראה לי שלא. לי נראה, שבספרים שקראת הכוונה היא שאין למשל לכבוש את השטח ממנו נורים ראקטות כי האיזור עשיר בנפט. זה יהיה מטרה חורגת. מה מטרה חורגת ביצירת לחץ על האוכלוסיה ממנה מלכתחילה באה מתקפת הטרור הכוללת הזו שירי טילים אינו אלא עוד ביטוי שלה?

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    אם חוק אינו נותן מענה- אינו רלוונטי

    ביזי, 15/09/07 13:18

    א. מאמר ממש מבולבל ומבלבל אשר מנוסח בלשון פסודו-משפטית מעורפלת.

    ב. אם חוק אוסר על זה וזה וזה, בעיקר כשהוא נוגע ליכולת ההתגוננות של מי שמצייט לחוק, אך אינו נותן מענה לה מותר כדי להגן על חיים- הוא אינו רלוונטי. כאן לא מדובר באקדמיה או בדיון תאורטי בהיכלי משפט. כאן מדובר בעם שמותקף למעלה ממאה שנים ו''חכמיו'' אשר איבדו עיניין בכל דבר חוץ מקריירה אישית יודעם לאמר לו מה אסור לו לעשות.

    ג. לא כל דר' זוטר במכללה לא ידועה הוא נציגה של החוכמה עלי אדמות. עובדה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ''אלוהים שמור אותי מאחי השמאלנים משונאי אשמר בעצמי'' (ל''ת)

    אחוול, 15/09/07 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מותר לעשות הרבה

    שמאלני צבוע, 15/09/07 13:02

    אבל צריך להגיד שזה בשביל צורך מיבצעי. אסור להגיד שזה תגובה, לא כל שכן עונש.

    למשל- אפשר לנתק חשמל כדי שלטרוריסטים יהיה קשה להשיג אור או לברוח.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    עד כמה שידוע לי, צד שאינו חתום על אמנת ז'נבה לא זכאי ליהנות ממנה (ל''ת)

    נכון או לא?, 15/09/07 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מעניין אם לגברת יש קרובי משפחה בשדרות

    לביא, 15/09/07 13:00

    הניחוש שלי הוא שאין לה.
    מעניין שאותם האנשים שיצרו את המצב הקיים
    (אוסלו,עראפת,הבריחה מלבנון ומעזה) הם הם
    אלו שנותנים לנו עכשיו הרצאות מה מותר ומה אסור לנו לעשות כדי להתמודד עם המצב.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    השאלה אם מותר להחזיר לפלסטינים באיזשהו אופן היא רטורית. ברור שלא!

    דוב הקוטב, 15/09/07 12:59

    האם מותר לירות טילים על אזרחי מדינת ישראל? האם מותר להתפוצץ ולהתאבד בקרב אזרחי ישראל? האם מותר לבצע לינץ' בחיילי צה''ל? מהאם מותר להעלים ולמנוע גישה משבויי צה''ל?

    תשאלו כיצד יתכן שבעניין זכויות הפלסטינים כל העולם ואשתו מקפידים על קוצו של יוד, ובעניין היהודים מחפפים ושותקים מכאן ועד יפן?
    זה משום שבעולם מניחים כנראה, שאזרחי מדינת ישראל אבדו את זכויות האדם בשנת 1967 (ומשום שאני לא מסכים עם ההנחה הזו תליתי עותק מאמנת ז'נבה אצלי בשירותים ואני משתמש בשעת דחק).
    ומה עם 'מנהיגי' המדינה שהוקמה כדי להגן על יהודים מגויים שפלים ובזויים? נו טוף, תחשבו מי מנהיג אותנו ותסיקו את המסקנות לבד.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    את כותבת כאילו ישראל ממלאת אחר החוק

    מרציפן, 15/09/07 12:46

    איך הפקעת קרקעות, הרס אלפי בתים, גירוש, בניית התנחלויות ומאחזים מתיישבים עם החוק הבינלאומי?

    מסתבר שכל מי שתומך בישראל (ארה''ב ואירופה) למעשה תומך ושותף לפשעים נגד האנושות. וזאת האמת.

    הגב לתגובה זו

    • מסתבר שהאנטישמיות...

      ארז, 15/09/07 14:33

      היא גם נחלתם של יהודים...

      הגב לתגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      יקי, 15/09/07 15:21

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ''מידתיות''- המצאה שמאלנית

    קבנוס, 15/09/07 12:33

    בשום חלק מאמנת ג'נבה לא מוזכרת המילה מידתיות, זוהי המצאה שמאלנית שנועדה להכפיף את חופש הפעולה הצבאי לאידאולוגיה השמאלנית.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הכותבת משקרת. לישראל אין חובה לספק אקטיווית חשמל לעזה

    דוקטורנט, 15/09/07 12:31

    יש חובה לפי המשפט הבינלאומי להמנע מביצוע של פעולות מסוימות, אך אין חובה הכופה על ישראל לבצע באופן אקטיווי פעולות מסוימות, כגון אספקת מים וחשמל.
    אם ישראל תודיע שתוך זמן קצוב היישות העזתית על ממשלתה החמאסית מתבקשת ליצור לעצמה מקורות סיפוק עצמיים, אזי לישראל יהיה מותר לנתק כל קשר עם עזה.

    מעבר לכך, הנסיון לכפות על המציאות את אמות המידה המשפטיות הוא בגדר סטיה אידיאולוגיות ואינטלקטואלית גרידא.
    בעתיד, הנסיון הזה יראה כאופנה חולפת ועדות לדקדנס תרבותי ותו לא.

    הגב לתגובה זו

    • זה בסדר. זה אופייני לשמאל לדבר אי-אמת. (ל''ת)

      אלי, 16/09/07 01:11

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    החוק אינו מתיחס למקרה בו הצד השני (ל''ת)

    יורה על אזרחים, 15/09/07 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לפי ההגדרות האלו

    דרור, 15/09/07 12:02

    עלינו להביא את משליכי הקסאמים ומפעיליהם למשפט בינלאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    האם מותר לירות קסאמים על אוכלוסייה אזרחית? (ל''ת)

    ל, 15/09/07 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    קחו דוד ברזל זדול תכתבו עליו את אמנת ג'נבה מלאו חומר נפץ ותשגרו. (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 15/09/07 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    האם יש להניח לאנשים להתארגן באופן עממי ,נטול ''חוקים בינלאומים''? (ל''ת)

    מה דעת, 15/09/07 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הבעייה זה מיסוד (!) שיטת לוחמה שמנותקת כביכול(!) משלטון מרכזי

    ולא חלים עליה, 15/09/07 11:19

    מציאות אחת (מה לעשות,יש רק אחת..) לא יכולה להכיל דבר והיפוכו לאורך זמן

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לו נהגנו בראש יהודי, הכול היה נראה אחרת.

    בוריס ד, 15/09/07 11:02

    את הפוליטיקה ישראלית נעשה על ידי יועצים גוים גרמניים. לכן כל זמן לתפילת שלום בתשובה נקבל בחזרה את המלחמה.
    אורי אבנרי פה קובע, טיטלבאום, יוסי בילין. לא משמאותי אם נריד ישובים חוקיים או לא נריד ישובים, -נקבל בחזרה מלחמה וחבלות. עם שוטה, כבסים.

    הגב לתגובה זו

    • תלמד עברית לפני שאתה מקשקש

      שי ו, 16/09/07 08:34

      או שלפחות תשתמש במאיית שבמחשב.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אם הגברת הזאת מלמדת במכללת שערי

    צפנת פענח, 15/09/07 10:41

    משפט עדיף לסגור את המכללה הזאת.

    ראשית ישראל איננה כובשת בעזה. מעולם לא הייתה שם ריבונות לאומית אחרת. קודם לשלטון ישראל שלטו שם המצרים. מי שאיפשר את כינון האוטונומיה בעזה זו ישראל והיא יכולה לבטל אותה מכיוון שהצד השני לא עמד בהסכם.

    כל הטענות שישראל לא יכולה להפסיק לספק חשמל או כל מוצר אחר היא טענת סרק שמאלנית/ בוגדנית.

    אין שום בעיה שהעולם יספק את צורכי עזה אם הוא משתוקק לכך דרך מצרים, האחות הערבית הגדולה והדואגת, ובכלל מי מונע מהמצרים לדאוג לאחיהם בעזה ולצייד אותם בצרכים הומניטריים ולא בנשק כפי שהם עושים שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תחשבו שבמלחמת העולם האנגלים היו מספקים חשמל לגרמנים.... (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 15/09/07 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אז מה יהיה ? אולי נוותר להם ונסכים למות בשקט ? ככה נהיה ממש מוסריים (ל''ת)

    ירוני, 15/09/07 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אמנת ג'בה אינה מתאימה ללוחמה בטרור! מי שבוחר אסטרטגית בטרור

    יאבד הגנת האמנה, 15/09/07 10:07

    אמנת ג'נבה באה לשים סייגים לאכזריות של המלחמה. לקבוע כללים. גבולות למשחק.

    אולם כמו באהבה ובטנגו- במלחמה יש שני צדדים- אם רק צד אחד מכיר בכללי המשחק - דינו להפסיד! כללי משחק שמקפחים את אחד הצדדים - אינם מוסריים- כמו חוזה מקפח - ולכן אינם בסיס מחייב. אין ברירה אחרת.
    הטרור חי ונושם בזכות הפער בין משחק בלי כללים שלו- לבין כללי המשחק המורכבים של המערב. הלאה הכללים. יחי הנצחון. זה לא מוסרי להפסיד!

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, כשמאלנית צבועה היא מסתירה ממך את הנקודות החשובות באמנה

      ירון, 15/09/07 16:15

      הנקודות העוסקות במי שעוסק בלחימה מתוך שטח אזרחי ולא במדים. הנקודות בהפצצת אוכלוסיה אזרחית - יש שם התייחסות לגמרי שונה מ''אווירת השמאלנות'' שמזהמת את ישראל כבר שנים.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    גברתי הנכבדה, תחיי חודש בשדרות ואחר כך תתני עצות! (ל''ת)

    דני, 15/09/07 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חרטומי הקריה אומרים שגם במחיר השמדת ישראל לא נגרר למלחמה באוייב !!! (ל''ת)

    מבריקים !!!!!!!, 14/09/07 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    להפסיק לשלם את האגרה לערוץ 1 השמאל עמלקי עם כתבלבת אולמרט (ל''ת)

    איילה חסון, 14/09/07 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לפרסם שנות של ספקים לאוייב שנוכל להחרים אותם כמו דור אלון (ל''ת)

    התנגדות עממית, 14/09/07 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לחבל באספקה לאוייב כבר בשער המפעלים (ל''ת)

    התנגדות עממית, 14/09/07 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לחבל בעמודי השמל המובילים לעזה (ל''ת)

    התנגדות עממית, 14/09/07 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    להדליק את מיכליות הדלק של דור אלון המספקות דלק לאוייב (ל''ת)

    התנגדות עממית, 14/09/07 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הקמפיין של סייענית האוייב מודריק הוא לסרס את יכולות ההגנה של היהודי (ל''ת)

    עד להשמדה, 14/09/07 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט מספק לאוייב נשק כסף ולוחמים בזמן מלחמה (ל''ת)

    בגדה שדינה, 14/09/07 19:22

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ייבוש ביצת הטרור

    יהודי פשוט, 14/09/07 19:21

    ביצת הטירור מורכבת ממבצעים, מפעילים, מתכננים, אידאולוגים, ואוכלוסיה מסייעת שמקרבה באים כל המרכיבים.

    הכנעת הטירור מחייבת טיפול משולב בכל האלמנטים כאשר המטרה הראשית היא לגרום לאוכלוסיה עצמה למנוע טירור בגלל תג המחיר שהיא תשלם.

    לכן כדי שכל פלסטיני לא יישן בלילה וילך לבדוק במסגד מי הולך להיות שהיד מול היהודים הוא צריך מוטיבציה.
    רק כאשר מי ממרכיבי הטירור יידע שכל הסביבה שלו תשלם, המשפחה, הכפר, והשכונה, הם לא יישנו בלילה וייפעלו למניעת פיגועים וקאסאם ביהודים.

    הכירורגיה האידיוטית שלכם רק גורמת לאלפי קורבנות פלסטינים וישראלים לחינם.

    טוב מאה פלסטינים היום מעשרות אלפים פלסטינים ויהודים מחר.

    אסור לתת לפלסטינים לנהל מולנו מלחמה דלוקס, רוצים שלום כן, רוצים מלחמה הם יקבלו בשיטות שלהם.

    לכל החכמולוגים עם דעת העולם
    1. העולם לא ככ אכפת לו

    2. העולם מסתכל עלינו איך אנחנו מגיבים, אם אנחנו בפאניקה מתנפלים עלינו אם לא הם מתיישרים

    3. משרד החוץ עולה לנו 1.28 מיליארד שקל עם אפס תוצאות וצרת חוץ מתבוסה עכשיו, עם עשירית מהסכום ומשרד יחסי ציבור טוב אפשר לעשות ניסים ונפלאות.

    יאללה תתעוררו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    האם מותר בחוק הבינלאומי שייקרו תאונות עבודה לייצרני קאסאם ?? (ל''ת)

    בבניין עם משפחת, 14/09/07 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ומדוע אי אפשר לחסל את האוייב ללא תקשורת וללא מודריק (ל''ת)

    אפשר גם אפשר, 14/09/07 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    החוק הבינלאומי מאפשר לישראל להגן על עצמה (ל''ת)

    פרופ' דן אבני, 14/09/07 19:18

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פינוי השמאל העמלקי לעזה יאפשר בחינת רעיון הדו קיום עם החאמאס (ל''ת)

    אם יחזרו גוויות, 14/09/07 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אם מעריב היה ישר ולא פראבדה היה יכול להביא 10 משפטנים שתומכים (ל''ת)

    בהגנה עצמית, 14/09/07 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כדי להשמיד את היהודים צריך לסרס את יכולות ההגנה שלהם עם זיבולי שכל (ל''ת)

    משפטיים, 14/09/07 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הלואי עלי הדר' הזאת, יפה בלונדינית ושכל אין. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 14/09/07 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מותר לנו לפגוע במטרות בשטחינו

    מידתי, 14/09/07 18:59

    כולל מעברים, צינורות ושיברים, ורשת חשמל.
    אז אנחנו כאלה משוגעים, מה ענ ינו של העולם.
    כשרוסיה סגרה את החשמל לביאלורוסיה מישהו ציפצף?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    את ו דר' של אויבינו, עוד דר כזה ואבדנו (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 14/09/07 18:58

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    האם יצירת פס ייצור של שאהידים היא פעולה לגיטימית על פי המשפט

    הבינלאומי?, 14/09/07 18:14

    כל כך אופייני למשועממת מהגזע השמאלני, לשבת ולחרטט את משנתה והגותה הפילוסופית חובקת כל - שמושתת על תופעת הבת יענה שעיוורת בעין אחת.
    שרואה רק מה שהיא רוצה.

    כשזה נוח ונעים, כלומר שאפשר לזרוק פצצות פרובוקציה בדמות סיסמאות של קיפוח וחוסר צדק - אז מתעוררים יפי הבלורית והנפש של השמאל לחיים. אבל כשזה נוגע לטרור האלים והפונדמנטליסטי של האוייב הם לא מצייצים ולא פוצים פה. כי זה לא נוח. זה מאוד לא נוח להישמע אדם שעומד על זכותו הבסיסית לחיות. עדיף להחריש ולהיחשב לשוחר שלום וצדק עולמי. בתנאי שהצדק הוא חד כיווני וחד סיטרי של חולי ההתאהבות באוייב (אנשי השמאל) תוך התעלמות ממצוקות עמם .

    הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות: זה מאוד לא נוח להיות יהודי שעומד על זכותו הבסיסית לחיות (ל''ת)

      תיקון טעות, 15/09/07 14:30

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    החוק הבינלאומי חד צדדי

    שבי, 14/09/07 18:12

    מדינה המותקפת כבר שבע שנים
    יכולה וצריכה להגן על אזרחיה בכל דרך גם במחיר של פגיעה באזרחים בצד השני
    את חשבון הנפש שיעשו אלו שיורים קסאמים ומפעילים טרור
    למה החוק הבינלאומי לא מגן על תושבי ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רוב בכנסת לחוק פינוי ניקוי של השמאל העמלקי אל אחיו בעזה שם ירצו להם (ל''ת)

    על תגובות, 14/09/07 16:40

    הגב לתגובה זו

    • 100% שם יהיה לאופנהיימר כר נרחב לדיאלוג אמיתי. (ל''ת)

      יובל, 14/09/07 17:38

      הגב לתגובה זו

    • עמלקים??מה יהיה עם עולם המושגים הכתומרצניקי

      רואה נכוחה, 15/09/07 20:52

      גיס חמישי כולכם

      הגב לתגובה זו

      • מומחה הונאה אולמרטי טיפוסי ממומן עי כספי שואה גנובים של הירשזיון (ל''ת)

        בזוי תהיה, 16/09/07 00:49

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    מידתיות זו הסיסמא החגדה של העמלקים הם מחרים ל 100 תיקים פליליים של (ל''ת)

    אולמרט לפני, 14/09/07 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    במלחמה משמידים את האוייב זקנים נשים וטף (ל''ת)

    והפלסטינים אויב, 14/09/07 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    להפקיר את שדרות לא כל כך אכפת לך דעתם של זבלנים בנורווגיה כן (ל''ת)

    טאמבאלית, 14/09/07 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    איך כל משפטני מעריב שמאל עמלקים מהודרים ???? (ל''ת)

    הרי המשפט ניתן, 14/09/07 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הקם להרגך השכם להרגו מוסר יהודי נשים זקנים וטף (ל''ת)

    לא לפחד, 14/09/07 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש הרבה מה לעשות כדי שהפלסטינים יקללו את היום שלהם על הקאסאמים (ל''ת)

    הרבה נבזות, 14/09/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עם חצי משוואה לא מגיעים לשום מקום-מה עם הלחימה הפלסטינית

    והחוק הבינלאומי, 14/09/07 16:33

    בלי 2 צידי המשוואה- אבסורד מטרלל.

    או שנמצאים בתוך הווייה של מותר/אסור והשיפוט בהתאם, או שבערך,או שלא.
    אבל-
    צד אחד בתוך ''חוק בינלאומי'' וצד שני (כמתכונת! ממוסדת! שגרתית !ומודעת!)-מחוץ לחוק וכללים כלשהם (ולו מבחינתו..)---- יוצר התחסדות מניפולטיבית, לא באמת ''חוק''.מה גם שהפלסטינים עמוק בתוך מעורבות בינלאומית המסייעת להם---בולט תפקידו של האו''ם בכבודו ובעצמו אצלם.
    (האו''ם- ביטוי וניסוח החוק הבינלאומי).

    כ''כ
    יש עניין פרקטי של חלופות.
    הרע במיעוטו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ייבוש ביצת הטירור

    יהודי פשוט, 14/09/07 16:32

    ביצת הטירור מורכבת ממבצעים, מפעילים, מתכננים, אידאולוגים, ואוכלוסיה מסייעת שמקרבה באים כל המרכיבים.

    הכנעת הטירור מחייבת טיפול משולב בכל האלמנטים כאשר המטרה הראשית היא לגרום לאוכלוסיה עצמה למנוע טירור בגלל תג המחיר שהיא תשלם.

    לכן כדי שכל פלסטיני לא יישן בלילה וילך לבדוק במסגד מי הולך להיות שהיד מול היהודים הוא צריך מוטיבציה.
    רק כאשר מי ממרכיבי הטירור יידע שכל הסביבה שלו תשלם, המשפחה, הכפר, והשכונה, הם לא יישנו בלילה וייפעלו למניעת פיגועים וקאסאם ביהודים.

    הכירורגיה האידיוטית שלכם רק גורמת לאלפי קורבנות פלסטינים וישראלים לחינם.

    טוב מאה פלסטינים היום מעשרות אלפים פלסטינים ויהודים מחר.

    אסור לתת לפלסטינים לנהל מולנו מלחמה דלוקס, רוצים שלום כן, רוצים מלחמה הם יקבלו בשיטות שלהם.

    לכל החכמולוגים עם דעת העולם
    1. העולם לא ככ אכפת לו

    2. העולם מסתכל עלינו איך אנחנו מגיבים, אם אנחנו בפאניקה מתנפלים עלינו אם לא הם מתיישרים

    3. משרד החוץ עולה לנו 1.28 מיליארד שקל עם אפס תוצאות וצרת חוץ מתבוסה עכשיו, עם עשירית מהסכום ומשרד יחסי ציבור טוב אפשר לעשות ניסים ונפלאות.

    יאללה תתעוררו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צןדקת, פרט לנקודה אחת

    עו''ד, 14/09/07 16:22

    לא נכון שכיבוש רצועת עזה נגמר.
    כך עוד ישראל שולטת בכל המעברים, מונעת תנועה אוירית וחוסמת את הים, המשפט הבינלאומי (שהוא, בניגוד לחלק מן הטוקבקרים, לא אידיוט) רואה בישראל כובשת.

    ישראל הרי מנעה הקמת תשתית חשמל עצמאית לעזה. ישראל הרסה את תחנת הכח היחידה שפעלה בה. ישראל חמסה את מקורות המים בגדה ומנעה הקמת צינור גדה עזה שהיה מאפשר הספקת מים לעזה.

    בקיצור: אם ישראל תנתק חשמל ומים היא תהיה בצדק מדינה מצורעת וראשיה יעמדו לדין על פשעי מלחמה (יחד עם רמטכ''לה ובג''צה, אם יאשר זאת).

    הגב לתגובה זו

    • אפשר הפסקות חשמל בסגנון איטלקי, מי אמר שצריך להפסיק טוטלית?

      דוב הקוטב, 15/09/07 14:27

      נגיד, גברת ואדון ג'וחא ועשרים בניהם הצדיקים על 700 נכדיהם ומאת נשותיהם גומרים לאכול ארוחה אחרי הצום ויושבים לראות סידרה אנטישמית בערוץ הפלסטיני והופ הפסקת חשמל ל35 דקות. יושבים הם בשקט מפצחים גרעינים מנסים להרגיע את צווחותיהם של 66 הנכדים בני 3-5 והנה חזר לו החשמל.
      עוד שעה עוברת ושוב, הפסקת חשמל לרבע שעה, ככה זה באמצע, לא פשע מלחמה אבל גם לא 'שב ואל תעשה כלום'.
      רק עד שאתם הגויים בהאג, בלונדוניסטאן, בעזה ובקאבול תפנימו שהיהודים משדרות לא איבדו את זכויות האדם ב1967.

      הגב לתגובה זו

    • השנאה העצמית...

      ארז, 15/09/07 14:35

      מעבירה אתכם על דעתכם.
      מחד אתם מסכימים עם הפשעים הפלסטינים (ומצדיקים אתכם).
      מאידך אתם מגנים כל נסיון ישראלי להגנה עצמית, ולו המינימלי ביותר.

      השנאה העצמית שלכם העבירה אתכם על דעתכם.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    השמאלנים בעד הטרור הערבי!

    שמאלני לשעבר, 14/09/07 15:58

    אם ישראל תתחיל להשתמש בשיטה הבדוקה של חיסול הטרור הערבי, ע''י השמדת כל התשתיות שמספקות לו עזרה כמו ,חשמל, מים, תרופות ו''אזרחים'', לא תהיה לשמאלנים האפשרות לטעון, ש ''אי אפשר לנצח את הטרור'', לכן הם עושים כל אשר לאל ידם, כדי לעזור לטרוריסטים הערבים ונשתמשים בבג''ץ, התשקורת והאקדמיה של צימרמן, פפה, קימרלינג ועוד אנטי ציונים מסוגם!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הכתבה מוכיחה שוב שלעם השמאלני אין לו שום שייכות לעם היהודי

    הארי, 14/09/07 15:36

    אצל העם היהודי - פיקוח נפש דוחה הכל.
    אצל העם השמאלני - נוחות הערבים וחוקים למיניהם הם מעל לחיי היהודים.

    ''ד''ר''!!!
    עדיין לא השכלת???
    חוקים ניתן לשנות-אדם מת לא ניתן להחיות.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    סמרטוטלנים=סמרטוטנים סמולנים!

    דמר94, 14/09/07 13:18

    המצאתי מילה חדשה שמתארת את אנשי המיעוט הקיצוני הסמולני,
    סמרטוטלנים!!
    יש להפיץ את המילה החדשה שסמולנינו יתקפו ללא רחם, כדי למנוע ממנה לחדור לז'רגון הפוליטי!

    הגב לתגובה זו

    • נהדר! (ל''ת)

      רחובותי, 14/09/07 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לסמולנים יש דרכונים אירופיים בכיס!

    אביטלי בנשלום, 14/09/07 13:11

    לסמולנים מסוגה של הכותבת לא משנה אם הערבים שבהם היא ושכמותה תומכים יחסלו את המדינה! סמולנינו הנאורים כבר דאגו לעצמם לדרכונים אירופאים! יש לעשות טרנספר מהיר לשתי הקבוצות של שונאי היהודים, הבוגדים הסמולנים היהודונים ולערבים אנשי הגייס החמישי!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הסמולנית ''משקרת'' אפילו לעצמה!

    דמר94, 14/09/07 13:05

    הגיע הזמן לפרק את שלטון החונטה השמאלנית ששולחת זרועותיה בחסות הבג''ץ המושחת ו ''עיתונאים'' מסוגה של הכותבת, המיעוט הסמולני תומך הערבים, יעשה הכול כדי להבטיח, שהטרור הערבי לא ימוגר! אנשי החמאס ומחבלי הפתח, כבר אמרו זאת בעבר בפומבי, שהסמולנים הם אלו שמחזקים אותם במלחמתם בישראל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כמה זה יעלה לנו ? - שקט בעתיד

    ראובן, 14/09/07 11:43

    כתבה מגמתית, סותרת את המציאות. יש לראות דוגמאות מהעולם ומהעבר הלא רחוק.

    רוסיה נלחמת בטרור בצ'צ'ני, האם
    מישהו צפצף על ההפצצות שלהם על ערים וכפרים שלמים ?

    ארה''ב המלחמת בטרור עוצרת
    חשודים בכל העולם ומחזיקה אותם במחנות הסגר (עינויים) אי שם מבלי שאפילו המשפחה יודעת איפה הם.

    הטורקים הנלחמים נגד הכורדים
    מחריבים כפרים שלמים, היש מישהו
    שנוגע לליבו ?

    הפקיסטנים החודרים לכפרי אפגניסטן ומפציצים בלי אבחנה,
    היש מישהו שמטיל ספק בצדקתם ?

    כך גם אנחנו, צריכים אומץ ולא לשמוע מכל פיפ של מדינות פרו ערביות שדואגות לא לערבים אלא לעצמן, מהמיעוט הערבי החי בקרבם

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ד''ר הילי מודריק - אבן חן היא מרצה למשפט בינלאומי פומבי במכללת

    just me, 14/09/07 11:31

    ''שערי משפט''...

    חחחח במכללת מה? התואר שלה בטח תקף רק באפריקה או משהו...

    מוזר שלא רשום שהכותבת הינה תושבת שדרות שבניה נפגעו מרקטת קאסם...

    באמת מוזר.

    הגב לתגובה זו

    • טעות באפריקה החוק שונה (ל''ת)

      אבי, 16/09/07 03:42

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק לערבים מותר

    ינשוף, 14/09/07 11:18

    לשיטתה של הכותבת רק לערבים מותר לפגוע באזרחים מבלי שישאו באחריות כל שהיא הרי השלטון ברצועה מכריז מעל כל במה אפשרית על מטרותיו ולישראל אסור להגיב מענין היכן זה כתוב??????

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שטויות במיץ !

    שם, 14/09/07 10:50

    ההתנתקות היתה אמורה לספק את החוק הבינלאומי ולאפשר הפסקת כל הקשרים של ישראל עם חמאסטן כולל חשמל ומים.
    שלא יעבדו עלינו!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הסבר

    ע.ג, 14/09/07 10:44

    ואם אני מפסיק את אספקת החשמל כדי שלא יהיה חשמל למחרטות שמיצרות קסאמים זה מותר?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    shuting down the ''shalter'' is not a military attack

    bullcrap, 14/09/07 10:33

    israerl refusing to supply gaza with electricity, water, etc. is not a military attack, it can also be considered as an economical decision. There is nothing under international law that dictates an enemy state supplies its enemies with food, water and electricity/ Gaza has a border with egypt and the mediteranean. they can drink the water of gaza, as arafat said. Stop selling us Bullshit in the name of international law, when you twist and turn it into lies, in the name of filty fanatical left wing propoganda that is nothaing far than treason. Nothing in your statements backs the fact that israel must supply them with anything.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ברגע שצד אחד מפר את החוק אין חובה על צד ב' לקיים את החוק. (ל''ת)

    עוזי הקוף, 14/09/07 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה עם פעולת תגמול - שכחת לציין שהמשפט הבינ''ל מכיר בפעולות תגמול (ל''ת)

    א, 14/09/07 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שבשוויץ יקפצו לנו ...גברת יורים עלינו טילים! (ל''ת)

    just me, 14/09/07 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רשות שלא משלמת חשבון מים זוכה לניתוק כל הישוב מהספקת מים.

    צ, 14/09/07 10:05

    כל וחומר שהצד השני יורה רקטות לעבר ריכוזי אוכלוסיה חפה מפשע.

    את מי צריכים לעניין החוקים הבינלאומים/משפטים??????????

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גבירתי, את טועה ומטעה

    אלכס מהכרמל, 14/09/07 09:55

    ההצעה היא לא לפגוע בתשתיות החשמל והמים אלא לא לתת להם את החשמל והמים שלנו. כפי שאסור לך לחמוס את רכושה של משפחה יריבה בסכסוך שכנים קשה, אך זכותך המלאה שלא לתת לה מתנות או למכור לה טובין.
    לא ניתן להשוות בין המצב של הכמרים האומללים בכנסיה שנשבו בידי מחבלים לבין האוכלוסיה האזרחית העזתית שבחרה בהם לשלטון. בחרתם? שילמתם. כפי שאנחנו משלמים על הבחירות האומללות שלנו בפרץ ואולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    המשפט הבני''ל לא נוגע כלל לפעולות טרור (ל''ת)

    משפטפטת, 14/09/07 09:44

    הגב לתגובה זו