• 73.

    לימין המתלהם זו מלחמתם של השמאל העמלקי הוא כבר בדרך לתבוסה (ל''ת)

    הילה, 12/09/07 07:40

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    האם זו אני או שכולם משוגעים?

    דודית, 11/09/07 23:57

    אין מצב, אין מצב בעולם, אין מצב בעולם שמפגיעת קסאם יהיו כל כך הרבה פצועים (אפילו אם חלקם נפגעי חרדה).

    מה, לכל הרוחות והשדים, מה מסתירים מאיתנו?

    האם זו אני או שכולם משוגעים?

    הגב לתגובה זו

    • DODIT IT MUST BE U (ל''ת)

      HOMELESS, 14/09/07 01:19

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    מה יותר פשוט מליצר טחי קאסם שעולים שקלים בודדים, ולשגרם לעזה?

    קצת שכל!!, 11/09/07 21:08

    אני מבטיח לעם ישראל שאם מטחי קאסם ישראלי ינחתו ברחובות עזה, יהיה שקט.
    הגיע הזמן שגם לנו מותר יהיה לנקום את הדם שהם שופכים לנו. הגיע הזמן שהשמאל יבין שהזכות הזו לא שמורה רק להם.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    וואלק כל מזרחי עליו לשאת תפילה מידי שעה למען עליתו המהירה של ביבי .

    ר. מסעוד, 11/09/07 17:19

    מי שברך אבותנו אברהם יצחק ויעקב הוא יברך וישא מעלה מעלה את מנהיגנו הדגול והנערץ הלא הוא ביבי נתניהו ירום הודו. והקדוש ברוך הוא יוביל את דרכו ויכבוש את עזה ותעלת סואץ ושיגיע עד למחסום ארז ובאותה נשימה יטפל בכל הסמולנים הרשעים עוכרי ישראל
    היידי ביבי ישתבח שמו לעד.

    הגב לתגובה זו

    • ביבי? מה כבר יש בביבי?

      אני, 12/09/07 10:45

      ביבי לא נתן את חברון? לא ישב בממשלת ההתנתקות עד שבוע לפני הגירוש? הוא עוד פוליטיקאי אינטרסנט. גם כששרון נבחר כולנו אמרנו ''הנה ראש ממשלה ימני אמיתי'' ומה יצא?

      הגב לתגובה זו

      • ביבי לא יחלק את ירושלים .ביבי ימסור את ירושלים לפלשתינאים.

        קול צף., 12/09/07 11:41

        כמו שההמון המתלהם של נתניהו עורגים למנהיגם כדי שיגיע לשלטון.
        כך גם הפלשתינאים. מצפים שנתניהו ינצח. כי אצלו הם ישיגו וירוויחו הרבה יותר מאולמרט או ברק.

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    לא להאמין

    ינשוף, 11/09/07 16:54

    חבורת האפסים מהליכוד דורשת לצאת לפעולה צבאית בעזה למה?? מה כבר קרה הרי אותם חכי''ם הצביעו בזכות גרוש והרס גוש קטיף כאשר ידעו לאן זה מוביל הם לא שלמו את המחיר וגם אם יצאו לפעולה צבאית גם אז לא הם ישלמו את המחיראני מתפלל שלא יצאו לפעולה כזו יש אלף דרכים לטפל בבעיה

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    חלוקה מעניינת ...

    גילי, 11/09/07 14:29

    רק בישראל :
    כל פעם שצריך לתקוף את האוייב - נציגי הימין תומכים.
    כל פעם שצריך לתקוף את היהודים ואת היישובים שלנו - נציגי השמאל תומכים.

    מעניין, לא ?

    לתפארת מדינת היהודים 2007

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    למה בככלל יצאנו מעזה?

    רוני, 11/09/07 13:44

    בתקופת ההתנתקות הייתי מהתומכים הנלהבים של הפינוי, אבל עכשיו אני לא מבין למה זה היה טוב, להתעלל במתיישבים או לתת לחמאס יד חופשית? למה לא הקשבנו לאזהרות המתנגדים?!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    חבל ללכלך את הידיים במבצע קרקעי

    יקי, 11/09/07 13:38

    צריך לייבש אותם בחוכמה . קודם לתפוס בכוח אלים את ציר פילדלפי אחר כך לתת להם להיתבשל עיי פעילות מתוכננת ונקודתית כל לילה ללא יוצא מין הכלל במקום אחר לזרוע פחד אצלהם בריכוזי חמ''ס לטפטף מידי פעם נפילות ארטילריה. למנוע הכנסת כל אמצעי שניתן להישתמש בו ליצור אמצעי חבלה מכל סוג. על כל קסם 24 שעות ללא חשמל.אין הנחות הומניטריות לאף אחד מהרצועה .עד שיקיאו את חמ''ס.כמו כן פחות לדבר ויותר לעשות ברצף ובהתמדה ובאלימות יתרה שירגישו את נחת זרוע הפטיש .הגזר יגיע כשיתפכחו ...אם זה יקרה.

    הגב לתגובה זו

    • יקי אתה צודק 1000 %

      יהודון נרדף, 11/09/07 14:01

      הייתי ממנה אותך לשר בטחון !

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    שום מבצע קרקעי!!!

    לריאה דוד, 11/09/07 13:00

    רק להתחיל להשטין עליהם אש.
    להכניס אותם לאדמה חיים בדיוק כמו
    שהם מכניסים אותנו.
    בשביל מה קנינו כל כך הרבה נשק?
    בשביל העמלות של הגנרלים?
    ועוד דבר קטן1 ארור מי שהמציא את המונחים מיגון, חיסול ממוקד, השמאל ואת בתי המשפט אשר פגעו בגיבורים
    וריפו את ידיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    עם מטוס עם ממשלת ישראל היה נופל, מי היה ניצל?

    חידה, 11/09/07 12:52

    מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בוחרי קדימה מערך וסתם שמאלנים, תהנו מבחירתכם האידיוטית. (ל''ת)

    שמח לאיד, 11/09/07 12:50

    הגב לתגובה זו

    • זה שאתה שמח בכל צורה ביום שנפצעים חיילי צה''ל זה עצוב

      יאיר, 11/09/07 13:24

      לא משנה שיהיו פצועים והרוגים לצה''ל, העיקר שכשאתה מפצח גרעינים ביום שישי בערב כשחברים שלך באים אליך תוכל להגיד להם
      ''יא טמבלים - העיקר בחרתם קדימה ועבודה'' - נכון?
      ודרך אגב, אולי לא שמת לב, אבל כשמנהיגי אופוזיציה נהיים ראשי ממשלה, פתאום הם כבר לא כל כך ימניים - ביבי לא ביטל את הסכמי אוסלו כפי שהבטיח שיעשה כשהיה אופוזיציה לרבין/פרס, שמיר נאלץ לנסוע לועידת שלום במדריד, שרון בסופו של דבר ביצע התנתקות.
      מה המסקנה? כשאתה ראש אופוזיציה, או אפילו שר זוטר בממשלה (עיין ערך ליברמן), אתה יכול לדבר בלי סוף, כשאתה ראש ממשלה - פתאום דברים מתחילים להראות אחרת, ואתה מבין שיש אילוצים.
      אני לא אומר אם צריך או לא צריך לצאת לפעולה קרקעית. השאלה מי יישא באחריות באם הפעולה תכשל וחיילי צה''ל ייהרגו, יפצעו או ילקחו בשבי? האם האחריות צריכה ליפול על הממשלה וראשי צה''ל, או שהיא גם צריכה ליפול על ראש אופוזיציה שדוחף לפעולה קרקעית?

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    הגרונטלוגים בממשלה משותקים מאימה.

    לוק, 11/09/07 12:40

    הגיע הזמן להפעיל כמה תיקוני חוק חדשים:
    1. לא יכהן אדם שגילו מעל 50 כח''כ או שר. (כדי שיחיה לסבול מטעויותיו)

    2. לא יכהן אדם מעל שתי קדנציות בכנסת או הממשלה. ואותו הנ''ל לגבי כל נושא משרה בכירה ממשלתית אחרת.(כדי שלא יספיק לצבור ניסיון בדרכים לדפוק את קופת המדינה)

    3.מבחן IQ לכל ח''כ או שר - מינימום נדרש 120 . (כדי שאנשים כמו עמיר פרץ, רוחמה אברהם או פנינה רוזנבלום לא יקלעו בטעות שוב בדרכה של המדינה)

    אני מניח שאף פוליטרוק מכהן לא יסכים איתי, ונצטרך לחכות למהפכת האזרחים כדי לקבוע מחדש את חוקי השלטון המעוותים והמשחיתים שתיקנו עבור עצמם הנבלות.
    ושנה טובה לדגים.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    46 אתה כל כך צודק (ל''ת)

    חזק ואמץ, 11/09/07 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    השמאל לימד את העם שדם יהודי הוא הפקר, ודם אויב הוא קדוש.

    להחריב את עזה, 11/09/07 12:19

    לא משנה כמה שפיכות דמים אזרחי ישראל יחוו, השמאל הרצחני תמיד יגונן על ארגוני הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הימין דורש מלחמה - בכפוף לשיקולי המערכת... (ל''ת)

    הצנזור, 11/09/07 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ושוב יאמרו עליית מדרגה....במגדל האין סופי (ל''ת)

    צחי, 11/09/07 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא לפעולה קרקעית, כן להפגזה אווירית

    גיא, 11/09/07 12:07

    אין שום סיבה שחיילנו יהרגו שם, ואפילו לא שיפסידו את ארוחת החג בביתם. עזה היא קן צרעות, אין שם ולו ''חף מפשע'' אחד, כולם שם נותנים יד לטרור בין אם באופן אקטיבי או ע''י שתיקה וישיבה בצד. לכן - להפגיז מהאוויר זה הפתרון היחיד. ואם יהיו הרוגים רבים בצד הפלסטיני, אין להם להלין אלא על עצמם.

    הגב לתגובה זו

    • כאילו גם הקסאם זה ''פעולה אווירית''... (ל''ת)

      !הכנס שם, 11/09/07 12:15

      הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט (ל''ת)

      ימנית, 11/09/07 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הפעם נהייה יעילים ונזמין מראש מקום להפגנת למה יצאנו למלחמה מיותרת (ל''ת)

    תכינו סטיקרים, 11/09/07 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הימין רוצה צבא שיישלח בלי התנגדות למלחמה אבל דורש צבא חובה!

    הגיע הזמן לבחור, 11/09/07 12:00

    כל עוד זה צבא כפייה אין לימין הצדקה מוסרית לסכן אצבע של חייל כפייה אחד.

    הימין לא יכול לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלימה.

    וזה עוד כשאת הבן שלו אפי איתם דואג להוציא מעזה בעזרת פרוטקציות (לא שכחנו).

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת חושב שמישהו מחברי הכנסת יסכן את ילדיו בעימות בעזה?

      יאיר, 11/09/07 13:25

      אתה חי באשליות או מה?

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לכל השמאלנים המסריחים

    ימנית, 11/09/07 11:57

    צריך להיכנס לעזה למיגון ומהר
    ולא לחכות שהערבים המסריחים האלה יהו איום עלינו וכמובן לא על החיילים שלנו
    צריך לרסס שם את כולם

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    way you dont put my response? (ל''ת)

    tom, 11/09/07 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לא להסית עם עצבני ולשלוח ילדים למלחמת שולל נוספת (ל''ת)

    התפקיד-להרגיע!, 11/09/07 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חכי''ם ימנים הזויים מחפשים מלחמת לבנון הראשונה בעזה.. (ל''ת)

    גדי, 11/09/07 11:43

    הגב לתגובה זו

    • תחליט אתה מכרמיאל או מחולון (ל''ת)

      NM, 11/09/07 11:49

      הגב לתגובה זו

      • יש לך בעיה עם חולון? (ל''ת)

        ימני מחולון, 11/09/07 12:07

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    הימין הסהרורי - ופעולת נגד

    ראובן, 11/09/07 11:41

    הימין הסהרורי מדבר גבוה בעד
    יצאה למלחמה בעזה, אך בנפול חייל ראשון יחמקו מאחריות.

    הגב לתגובה זו

    • גולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ימנית, 11/09/07 12:07

      מה אתה מצפה שנישב בשקט

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    שוב שומעים את קריעת התנגולים מימין

    גדעון, 11/09/07 11:37

    לאחר כל אירוע אנחנו שומעים את קריעת התרנגולים צמאי הדם מהימין,-במקום לצעוק בקול כדאי לנו לחשוב בשקט ובחוכמה ולתת תגובה שתפגע בהנהגת החמס ולא תגרום לשפיכות דמים של חפים מפשע וכמובן מחילנו.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    olmert sent israel 60 years back

    tom, 11/09/07 11:36

    israel return back 60 years ,olmert go home its time you are a looser.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ני מציע, סער ושטייניץ בראש הגייסות המסתערים !!

    מורדי משכונה ג', 11/09/07 11:35

    תנו להם לגיבורי החייל האלה רובים וכפל''ד ואנחנו אחריכם, לא מילמטר לפניכם,

    חברי הכנופיה שחטפו את הליכוד צועקים תתפסו אותי כי אם לא אני אני אני,

    לא תופסים אתכםף קדימה בראש הגייסות בקו האש.

    כן, להפליץ לא עולה כסף, זה סתם מסריח !!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אלו אותם חברי כנסת שקראו לו לצאת למלחמה בלבנון

    פרשן, 11/09/07 11:24

    ועכשיו הם עומדים בשקט כמו שפנים ואומרים לכולם שהמלחמה היתה טעות!!!!
    גאשר אני קורא את כל התגובות אני מתחיל להבין שהטוקבקיסטים הם ימנים קיצוניים
    לא פלא שכל היום מכפישים את אולמרט ראש הממשלה המצויין של מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • מתגובתך אני מבין שאתה בין ''מקבלי המעטפות החומות החודשיות'' של קדימה

      לוק, 11/09/07 12:44

      אני בניגוד אליך רואה רק אור בתוך השחור. ואם אתה לא מסוגל לעמוד ולהגן על עצמך כשיורים עליך, מפגיזים אותך וטמפוצצים אותך אז כנראה שאתה מקבל הרבה כסף ויש לך די הרבה סמים שיוכלו להרגיע אותך ולהגיד לך שזה סוכריות ולא טילים.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הגיע הזמן שנראה להם דם ילדינו אינו הפקר!!!

    צ'ינו הגדול, 11/09/07 11:19

    רוה''מ שלום לך בוקר טוב, אולי כבר תתעורר?! תושבי שדרות אולי מופקרים בעינך אבל חיילים צעירים שטרם סיימנו טירונות?! עד להיכן הגענו!? בתור תושב העיר המופגזת ''שדרות'' אני מבקש ממך לצאת לפעולה מיידית למרות שאנחנו נותקף כמו לפני 4 חודשים אבל זה עדיף! אנחנו מוכנים לספוג אבל כשנדע שיש לכך סיבה מוצדקת! אז אנא ממך רוה''מ תתן אישור צה''ל מחכה רק לאישור שלך!!! נ.ב. אולי תחשוב שוב פעם על המחוות שאתה רוצה לתת להם לפלשתנאים?! אולי לא תשחרר להם אפי' לא מחבל אחד!

    חג שמח ושנה טובה.....ובעיקר שקטה
    יעקב .ב שדרות

    הגב לתגובה זו

    • צודק, גם אני מסכים שצריך שלום ולא מלחמה מיותרת (ל''ת)

      יפה אמרת, 11/09/07 12:01

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ברק וילנאי ואיילון הטובים ביותר

    ציון, 11/09/07 11:17

    לא שני העבמים שמצולמים אצלכם שטייניץ וסער יביאו לנו ביטחון וישועה רק צוות בראשותו של ברק אהוד מתאים למדינת ישראל ולא הבלה בלה של אנשי ליכוד למיניהם כמו לבנת כץ שטייניץ שלא מבינים כלום בביטחון.לצערי לא מבינים כלום בשום שטח בחיינו.החברה האלה רק הרסו את המדינה בחינוך בחקלאות בכלכלה אסור לתת לבלה בלה שלהם להטעות שוב ושוב את הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • כל מה שנבאו ה''לא מבינים'' התקיים

      מה הם מבינים ?, 11/09/07 11:33

      וכל מה שהביאו עלינו ה''מבינים'' ממשיך להתפוצץ בשדרות ובזיקים

      מבצעים שדחפו ה''לא מבינים'' כגון חומת מגן הפסיקו את הטירור

      יוזמות כגון אוסלו שהביאו עלינו ה''מבינים'' שטפו אותנו בגלי טרור עקובים מדם והביאו לטבח אזרחים הגדול ביותר מאז תחילת ההתישבות בארץ יותר מכל הפרעות מלחמת העצמאות וכל מלחמות ישראל

      הגב לתגובה זו

      • לא קרה כלום שלא קרה קודם להתנתקות

        ןן, 11/09/07 12:11

        7 שנים יש קאסמים על שדרות, פעם אחרונה שבדקתי ההתנתקות היתה לפני שנתיים

        הגב לתגובה זו

        • אז למה ההתנתקות? סתם לעשות רע ? (ל''ת)

          KO11, 11/09/07 20:41

          הגב לתגובה זו

  • 43.

    להפציץ להפציץ ולהפציץ, ושוב להפציץ, ואם צרייך להפציץ שוב ושוב!!

    לא דם יהודי, 11/09/07 11:10

    ועל הדרך ניתוק חשמל ומיים.
     

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כדי ליצר קסאמים צריכים 2 דברים: 1. דלק , 2. חשמל. (ל''ת)

    הגיון, 11/09/07 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שדרות כבר עיר רפאים. ומה הלאה?

    שלום ק., 11/09/07 11:06

    מדינה שלא יכולה להגן על אזרחיה בסדר גודל קטסטרופלי כמו שקורה בדשרות אין יכולת קיום לאורך זמן. מנהיגים שנושאים סיסמאות כמו ''איפוק זה כח'' ו''מה שרואים מכאן לא רואים משם'' וחושבים שלמגן את בתי הספר זו דרך לחיים אנושיים אומתגמדים בפני כל דרישה של אירופה או ארה''ב אין שום סכוי שיובילו את העם לעצמאות. ייאוש וחידלון זו התחושה השלטת בעם מממנהיגיו.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    על מה חושבים?

    אחד מהעם, 11/09/07 11:05

    מבצע רב היקף רע לבורסה, רע לאוירת הבועה בנדל''ן. אולי גם בצפון יתלקח ואז בכלל שמחה וששון. יפלו חיילים ותהיינה אבדות, זה רע לתדמית וצריך יהיה להסביר אם יהיה כשלון-עוד ועדת חקירה. כל זה מסיט את הליצנים מירושלים מההתעסקות הממשית שלשם זה הגיעו לאן שהגיעו-עשיה לביתם ולחשבון העו''ש שלהם. מנגד, למה לסכן ילדים שרובם אינם נהנים ולא יהנו ממנעמי ארץ הקודש? בנוסף, מלחמה עולה כסף. יאלצו להכריז על איזורי חירום וחס וחלילה לפצות אזרחים על נזקים. חס וחלילה תהיה האטה במשק והדוחות הרבעוניים העתידיים יהיו חלשים והבורסה תרד הנדל''ן יחלש יהיו פדיונות בקרנות ושועי הארץ יאבדו קצת מערכם. אז נמשיך לרמות את עצמנו ככל שניתן וספית התענוגות תמשיך לשייט לה במים הסוערים ללא קברניט וללא כיוון.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עם כל הכבוד.....

    משהו שאכפת לו, 11/09/07 11:03

    עם כל הכבוד לכולם רוצים
    חומת מגן 2 מכריזים מלחמה על עזה, בואו נראה אתכם ציבור יקר על הצפון היה לכם קשה להגן, דיברתם על חיילים שהולכים לטבח... מה לדעתכם יקרה בעזה... האם אתם באמת מוכנים למלחמה או שדיבורים לחוד ומעשים לחוד. אתם תגיעו לצו מילואים במידה ותקבלו או שלא בטוח ?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    המבצע היחיד שצריך הוא הפצצת עזה בצורה חפשית,לשם פגיעה בבני אדם רבים (ל''ת)

    כדי לגבות תשלום, 11/09/07 11:03

    הגב לתגובה זו

    • איך תפגע כך בבני אדם?

      גבר, 11/09/07 12:02

      למיטב ידיעתי יש שם רק מחבלים (-:

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אין לנו מדינה אחרת

    משה, 11/09/07 10:57

    אולמרט צריך ללכת הביתה
    אין בייצים לממשלה הזו
    ברק קישוט של אולמרט
    בקיצור
    ממשלת פקה פקה
    דרך אגב לעזה טסים דרך טורקיה
    לא ידעתם
    תשאלו את אולמרט או ברך

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    המלחמה בעזה בלתי נמנעת אבל...

    מרקו, 11/09/07 10:51

    אסור שנצא למהלך צבאי כזה או אחר לפני שהצבא יהיה מוכן לכך במאת האחוזים. צריך לזכור שאחרי הכישלון בלבנון, מדינות ערב , עם דגש על סוריה ואירן, ירצו לראות אם מדובר בעניין מגמתי ואכן הצבא שלנו נחלש.
    אם יוצאים למלחמה בעזה זה יהיה חייב להיות במוכנות נפשית מלאה לאבידות בנפש. יחד עם זאת הפעם חייבים לחסל לחלוטין את הזרוע הצבאית והשולטת של החמאס והג'יהד, גם במחיר של פגיעה תדמיתית קשה בעולם בגלל פגיעות רבות באזרחים. נאלץ לשקם את זה אח''כ בהסדר הסופי עם הפלשתינאים. ושוב, אם יוצאים למלחמה זה חייב להגמר הפעם בשח מט מוחלט, הסורים חייבים לקבל מסר של ''אל תעיזו להתעסק אתנו''.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אבל....

      יאיר, 11/09/07 13:28

      לאף פוליטיקאי , גם לא ביבי , ואתה יודע מה - גם לא ראשי האיחוד הלאומי (אני לא מדבר על ליברמן, שהוא מזמן דה פקטו בעצם איש שמאל), אין אומץ לעמוד בראש הממשלה ולבצע מבצע כזה. כולם מפחדים לגבי מה יעשו להם אם המבצע ייכשל.
      ומי שאומר שלביבי יש אומץ - לדבר זה הכי קל. כראש ממשלה היינו בלבנון, הוא יכל לחסל את חיזבאללה ולא חיסל. איראן היתה בתוך פרוייקט הגרעין שלה כבר מעל ל8 שנים בתקופתו, והוא לא עשה דבר כדי לעצור את הפרוייקט מבחינה צבאית. ותזכירו לי מה הוא עשה בשביל לעצור את החמאס? הכי קל והכי פשוט לדבר. כשאתה נהיה ראש ממשלה, פתאום הדברים נראים אחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני לא מוכן להלחם או למות למען הימין המטורף (ל''ת)

    חייל מיל', 11/09/07 10:47

    הגב לתגובה זו

    • שתוק סמרטוט, מה זה קשור לימין או שמאל. (ל''ת)

      יואב, 11/09/07 10:56

      הגב לתגובה זו

    • רק בגלל ההתנתקות. זה מה שגרם למצבנו (ל''ת)

      זה לא מפלגה., 11/09/07 11:07

      הגב לתגובה זו

    • לא מוכן?! הוא לא מוכן...אז תתכונן! (ל''ת)

      אורית, 11/09/07 11:11

      הגב לתגובה זו

    • לא חמודי!אתה תמות למען השמאל!זה יהיה מוות בסיטונות! (ל''ת)

      סיטונאי, 11/09/07 12:10

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    להכנס לעזה -רק החיילים גיבורי ההתנתקות

    לא פראייר, 11/09/07 10:47

    רק כך יהיה צדק. אותם חיילים גיבורים שהתאמנו לפנות מתיישבים בכח - הם שייכנסו לעזה ויוכיחו שהם גיבורים לא רק על יהודים אלא גם על האויב. או שיתחילו להסתובב עם הראש ברצפה- גיבורים סמרטוטים שכמותם

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ששטייניץ וסער יצאו בראש הכוחות

    רון, 11/09/07 10:45

    הם לא נלחמו אף פעם,אבל מוכנים לשלוח אחרים למות.

    הגב לתגובה זו

    • חצוף קטן !

      קובי לו, 11/09/07 12:21

      ד''ר יובל שטייניץ היה לוחם בגולני
      בעת שירותו הצבאי.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    יאללה מלחמה. העיקר שאת הבן שלי העברתי מעזה לחרמון (ל''ת)

    אפי איתם, 11/09/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הבנתי לח''כים מהשמאל לא חשובים חיי חיילינו.... (ל''ת)

    כתבה מגמתית, 11/09/07 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ליברמן - לך לעזאזל (ל''ת)

    משה, 11/09/07 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עד מתי דם ישראל ה פ ק ר .נמאסתם פוליטקאים שוחרי כסא וכבוד (ל''ת)

    לחזור לגוש קטיף, 11/09/07 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עד מתי דם ישראל ה פ ק ר .נמאסתם פוליטקאים שוחרי כסא וכבוד (ל''ת)

    לחזור לגוש קטיף, 11/09/07 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גיא בכור יודע מה לעשות

    אין חשמל, 11/09/07 10:31

    קיראו באתר שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קחו את ביבי תחתמו על נשק ותצאו למבצע!!מספיק''פאקא'' פאקו''!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מספיק לנבוח!!!!, 11/09/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הקסאמים

    צבא, 11/09/07 10:25

     לנתק להם את החשמל והמים ולצאת למבצע צבאי נרחב

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אז מה בדיוק ההבדל בין רמטכ''ל מח''א לרמטכ''ל מגולני?

    ????, 11/09/07 10:14

    האחד עושה פאדיחות מול החיזבאללה והשני מול חמאס, ג'יאהד אאיסלאמי ופתח (שלא יעבדו עליכם, גם פתח משגרים קסאמים).
    אשכנזי, ברק ואולמרט התאהבו בשתיקה. הם כבר חושבים זה סוג חדש של מדיניות.

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל הוא שאשכנזי עדיין לא קיבל הוראות

      A, 11/09/07 10:24

      למקרה ששכחת הצבא כפוף למדינה,
      בלבנון זאת בעיקר פאשלה של אולמרט הוא נתן את ההוראות.

      הגב לתגובה זו

      • מי נתן את ההוראה ? (ל''ת)

        ויקטור חסון, 11/09/07 11:09

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    להגיש תלונה נגד ברק ואולמרט למבקר המדינה על הרשלנות וסיכון חיי אדם.

    תלונה, 11/09/07 10:11

    והתעללות בחיילים ומשפחותהם להגיש תלונות ותביעת פיצויים

    הגב לתגובה זו

    • ואל תשכח העברת כסף ונשק לרוצחי יהודים. (ל''ת)

      המטיף, 11/09/07 10:16

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם הסכם הגז ברק-פלשתינאים, מה ידוע על כך? (ל''ת)

        ????, 11/09/07 12:31

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    אין בעיות. סיירת הערסים של הליכוד בראש הלוחמים

    הליכוד בראש, 11/09/07 10:09

    נשמע הזוי ? נכון. כי הליכודניק הממוצע הוא ערס, משתמט, פחדן וכל כך פרימיטיבי שאינו מסוגל לשרת כלוחם.

    הגב לתגובה זו

    • עיין ערך הבנים של אולמרט.

      השתמטותם גאוותם, 11/09/07 10:17

      בקדימה דווקא יש הרבה משתמטים, אפילו יו''ר הכנסת דליה איציק. צריך להחאים אותה בחגיגות ה-60 למדינה.

      הגב לתגובה זו

      • קדימה זה 90% ליכוד ואולמרט עצמו הוא ליכודניק ותיק.

        האמת הערומה, 11/09/07 11:38

        רק ליכודניק בור ומתלהם מסוגל להתעלם מעובדה זו. הסיבה שהרבה אנשים הצביעו קדימה היא שנמאס להם ממרכז הליכוד והדמגוגיה המתלהמת והפרימיטיבית של נתניהו. אנשים נמנעו מלהצביע עבודה כי פרץ השתלט עליה. ואם כבר מדברים על שירות בצה''ל : 90% מהלוחמים ו-99% מהקצונה הם אנשי העבודה והציונות ההדתית. הליכודניק הממוצע הוא יותר מדי פרימיטיבי ופחדן בשביל להיות לוחם שלא לדבר על קצונה.

        הגב לתגובה זו

        • אולמרט היה ליכודניק צבוע

          יחזקאל, 11/09/07 12:13

          מי שבגד באידאולוגיה שלו בגד גם במוסר ובערכיו

          הגב לתגובה זו

          • הולמרט היה גייס חמישי בליכוד כמו כל מרגל בזוי (ל''ת)

            רפי, 12/09/07 07:52

            הגב לתגובה זו

    • אני ליכודניק, אשכנזי, בוגר אונ' וחיל קרבי. ואתה שמאלני טיפש ומתנשא (ל''ת)

      אורי, 11/09/07 12:48

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני כבר לא אחבק את עליזה אולמרט כי

    החבר של החברה, 11/09/07 10:08

    היא התחבקה עם אבו מאזן, שהתחבק עם עראפת, שהתחבק עם .... שהיתה להם יד ברצח אזרחים וחיילים ישראלים.
    לה זה לא מפריע כי היא לא גרה בדרום (מזל שאהוד יודע לעשות כסף מפוליטיקה) והבנים שלא לא נוגעים בנשק (סוג של אלרגיה למתכות או סתם פחדנות).

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בקשה מדובר צה''ל: נא עדכן אותנו מי מנצח, אנחנו או הם? (ל''ת)

    זה כבר מביך, 11/09/07 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא להפיל את ממשלת חמאס. לרסק רק את הרצון והיכולת לרצוח.

    אייל, 11/09/07 10:02

    לדעתי ממשלת חמאס בעזה, עם השנאה הגלויה שלה לישראל וההסתייגות שלה היא זוכה מרוב העולם, טובה לישראל הרבה יותר מהזאב בלבוש כבש שהוא הפת''ח ה''מתון'', שעוד עלול לאלץ את ישראל לבצע וויתורים מסוכנים מאוד. צריך להוריד את היישות החמאסית בעזה לברכיים בברוטליות, אבל לא לחסל אותה. רק אידיוט חושב שניתן להגיע להסכם עם הפלסטינאים כאשר הם וויתרו על העקרונות ההזויים של ירושלים כבירה, ''זכות השיבה'' ו''קווי 67''. עדיף החמאס, שלכולם (חוץ מהנגועים ביפות נפש כרונית ברמה פסיכית) יודעים שבלתי אפשרי איתו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אשכנזי הגבר! עכשיו ברור לכולם מי מנצח, לא? (ל''ת)

    דיבורים כמו חול, 11/09/07 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תתארו ,אילו זה היה פוגע בגן ילדים,בלתי נמנע סטטיסטית (ל''ת)

    קאסם שמאסם, 11/09/07 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אהוד ברח,אהוד נדל''ן,רמטכ''ל אשכנזי

    ממשלת חידלון, 11/09/07 09:56

    לרמטכ''ל אם אין לך שום אימרה
    ופיתרון למצב תתפטר !!!!!
    משני האהודים אין לי ציפיות
    אחד יודע לפרק שעון , ולברוח מבעיות
    לבנון עזה ומחר איראן וסוריה
    והשני .....ראש ממשלה עם 0 אחוז
    תמיכה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני הולך רק אם יורים על הבית שלי ברמת גן (ל''ת)

    רמת גני, 11/09/07 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זהוא ה11 בספטמבר של הממשלה סגרו עינים וחטפו

    חיאור, 11/09/07 09:52

    רק חבל שהחילים המסכנים קיבלו את המכה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לצאת למבצע חומת מגן 2 לא מספיק!

    צפנת פענח, 11/09/07 09:52

    צריך לחסל את כל המחבלים בעזה , להכניעם עד שיתחננו לשלום על הברכיים. אז אפשר יהיה לשקול הסדר, לפי התנאים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן למבצע חומת טוקבקים 4 (ל''ת)

      סיירת טוקבקים, 11/09/07 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לתת עוד מחוות לפלסטינים.

    מני, 11/09/07 09:48

    ממשלת סמרטוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לתת עוד מחוות לפלסטינים.

    מני, 11/09/07 09:48

    ממשלת סמרטוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לתת עוד מחוות לפלסטינים.

    מני, 11/09/07 09:48

    ממשלת סמרטוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    טרומת השואה!!!!

    מזרחי משה, 11/09/07 09:47

    היהודים ממזרח אירופה לוקים בטרומת השואה ,זזו הצידה ותנו למיזרחים לטפל כמו שצריך!!!!
    אתם לא מיבנים שבמזרח התיכון מיבנים עין תחת עין.ראו איך הם הורגים את נערותיהם בקלות בפגיה בכבוד המשפחה,ממש פרמיטוים.אז זזו ואל תבלבלו אית הביצים.מספיק איתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עד כאן לפגוע בציוד צבאי ואו/חיילים/שוטרים ..בושה (ל''ת)

    לפגוע רק, 11/09/07 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אקסיומה:כשצה''ל לא בא אל הקסאמים, הקסאמים באים אל צה''ל

    ברק, מאיפה תברח, 11/09/07 09:43

    מה שעצוב הוא שגם הצבא לא מבין שתפקידו הוא קודם כל להגן על אזרחים וזאת אף תוך סיכון החיילים.
    עכשיו, כי פגעו בחיילים ולא באזרחים משדרות, הצבא בטח יגיב.
    מה יצא? שיש לנו צבא ההגנה על הצבא בלבד.
    ומה עם האזרחים? זבש''ם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גם הפת''ח משגרים קסאמים כדי ש...

    להיכנס גם בפת''ח, 11/09/07 09:37

    אנחנו ניכנס לעזה, חיילנו יקיזו דם ולבסוף החמאס יופל והפת''ח יקבל את השליטה חזרה ללא מאמץ וללא הקרבות מצידם.
    אני לא אומרת שאסור לנו להגיב, להיפך! התגובה שלנו צריכה להיות מכוונת לכל מי שפועל נגדנו ובכלל זה הפת''ח כי להם יש האינטרס הגדול ביותר שניכנס בעזה.
    הגב לתגובה זו

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני הולך רק אם סער ושטייניץ באים גם (ל''ת)

    מילואימניק, 11/09/07 09:34

    הגב לתגובה זו

    • סער ושטייניץ עוד עשו צבא

      יאיר, 11/09/07 09:45

      והליכוד גם לא מטיף לסרבנות ולא רומז שצריך לסרב.
      מה לגבי אין-לי ישי שמפלגתו מטיפה לסרבנות חרדית?
      מדוע יש נציגים של ש''ס בועדת חוץ ובטחון?
      לא צריכים להיות שם לא נציגים של ש''ס ולא נציגים של המפלגות הערביות האנטי ציוניות.

      הגב לתגובה זו

    • חהחה

      אודי חמודי, 11/09/07 09:49

      אני הולך לבד אתם באים

      הגב לתגובה זו

    • לעומת זאת הלכת עם המשתמט של אולמרט, אהבל לא תהייה אתה כבר. (ל''ת)

      מוישה המבין, 11/09/07 09:58

      הגב לתגובה זו

    • שטייניץ היה רובאי בגולני (ל''ת)

      עמית, 11/09/07 10:43

      הגב לתגובה זו

      • וסער? (ל''ת)

        אודי, 11/09/07 12:02

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    תשבו בשקט תעזרו בבתי תמחוי ששלחתם לשם אנשים בעל כורחם !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הרעב זה קאסם, 11/09/07 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מספיק לרקוד על הדם

    המבין, 11/09/07 09:33

    וחוצ מזה לצבא היה חלק בפשלה

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מגרשים יהודים מארצם אח''כ רוצים לצאת ''לפעולה קרקעית (ל''ת)

    א.א.א., 11/09/07 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    החכי''ם מהאופוזיציה רוצים דם בכדי להלהיט את הרוחות.

    צ______________, 11/09/07 09:13

    הכל פוליטיקה זולה בכדי לצבור הון פוליטי לקראת הבחירות הבאות.

    אם אותם פוליטיקאים מהאופוזיציה היו היום בקואליתיה הם היו אומרים דברים הפוכים ממה שהם אומרים היום.

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט זקוק דחוף ל...

      כתום זועם, 11/09/07 09:40

      אישפוז במחלקה סגורה, חברי הכנסת מן הימין אינם רוצים דם, הם רואים את דם חיילינו הניגר.
      ממשלה אוילית שאגב, מתאימה לאחד שכמוך, אחד המנסה בכל דרך לחפש את אוהבי ומגיני ארץ ישראל, או שמא הינך ערבי או חבר בקדימה, דבר שיסביר בבירור איך הצלחת להוציא תחת מקלדתך אמירות כל כך מטומטמות.

      הגב לתגובה זו

    • טיפש שמלאני, הדם נשפך כשהחילים במיטה. -הימין תמיד צודק זו עובדה. (ל''ת)

      אורי, 11/09/07 09:42

      הגב לתגובה זו

      • לא הימין ולא השמאל צודקים.

        יאיר, 11/09/07 12:04

        אם היינו מקשיבים לימין - היינו היום ברחובות עזה. אפילו אביגדור ליברמן לא רוצה לכבוש את עזה לזמן בלתי מוגבל (אה, שכחתי, אביגדור ליברמן נהיה שמאלני דה פקטו. בסדר, אפילו אריה אלדד לא רוצה לכבוש את עזה ולשבת בה זמן בלתי מוגבל). אם היינו מקשיבים לימין - היינו עדיין בתוך ביירות.
        אם היינו מקשיבים לימין - היו מזמן מטילים עלינו אמברגו שהיה מחסל אותנו.
        מצד שני - אם היינו מקשיבים לשמאל בכל מה שהוא רוצה - היתה היום מדינה פלסטינית בלי שום ערבויות בטחוניות, הערבים בישראל כבר מזמן היו לומדים על הנכבה בתוכנית הלימודים שלהם, לא היו משתלטים על כלא יריחו כדי להביא את רוצחי גנדי ז''ל למשפט בישראל ובכלל לא היה נערך אף מבצע צבאי.
        בקיצור - שקט!
        גם הימין לא תמיד צודק, וגם השמאל לא תמיד צודק!

        הגב לתגובה זו