• 41.

    חיילים צריכים להיות בריאים

    אלה, 12/09/07 23:11

    לי אין ילדים בזיקים. אבל אני מבינה שזה תיפשי מה שקורה שם. חיילים צריכים להגן על המדינה. אז המדינה חייבת לדאוג שהם יהיו כשרים לעשות זאת כשידרש. לישון באוהל ולהפגע מקסאם ללא שום תועלת – זה מה שהמדינה צריכה?
    הורים לא צריכים לבכות. הם חייבים לעתור לבג''צ, לארגן הבגנות, לדרוש שחיילים יהיו מוגנים ולעשות זאת עד שזה יתקיים, ברצינות. עם תהיה הבגנה - אני אבוא.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אין אפשרות בבסיס להתגונן גם אם רוצים

    טירונית לשעבר, 11/09/07 22:59

    בתור אחת ששירתה בבסיס אני יודעת שבלילה אין אפשרות להתגונן גם אם רוצים. הכיתות הפלוגתיות שהם המבנים המוגנים היחידים בבסיס נעולות בלילות בהוראה של המ''כים.. אז בלילה כששומעים שחר אדום חוץ מלהתפלל אין כלום מה לעשות.
    אם שמו כבר מבנים ממוגנים.. אז למה לנעול אותם?!

    הגב לתגובה זו

    • דווקא יש איך....

      אחד ה מזיקים..., 13/09/07 00:39

      דבר ראשון יש איך להתמגן גם בלילה...
      אני אמור לך שם תצמדי ל T בטון של הרחווה הפלוגתית אלו יכולים להצמד 70 איש לא יקרה לך כלום
      כמו כן יש לך גם את הסמליה שאפשר...
      ואפשר גם ליד הקירות של הכיתה הפלוגתית ומי שאולי ער יכול להגיעה למרכז הדרכה בכל מקרה מי שרוצה יכול להיות ממוגן בכל שעה של היום הבעיה שאנשים אדישים... ואז חוטפים בראש!! בכל מקרה לא נזוז מהמקום מה שכן נמגן אותו אחריי שרק עכשיו ניזכרו לעשות את זה כבר שנה וחצי מנסים להסיג מיגונים וביום של הקסם הגעו המיגונים בלי סוף וזהו חברה יהיה בסדר אנחנו חזקים שם בזיקים ויודעים לתפעל שם אירועים והוחכנו את זה ביום שני בלילה...

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    האם זו אני או שכולם משוגעים?

    דודית, 11/09/07 22:49

    אין מצב, אין מצב בעולם, אין מצב בעולם שמפגיעת קסאם יהיו כל כך הרבה פצועים (אפילו אם חלקם נפגעי חרדה).

    מה, לכל הרוחות והשדים, מה מסתירים מאיתנו?

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק.

      אלה, 12/09/07 23:46

      גם אני רוצה לדעת.

      הגב לתגובה זו

      • זה קסם ראיתי אותו

        אחד מזיקים, 13/09/07 00:41

        הייתי שם באירוע אף אחד לא משוגע היה פצועים כי זה נחת בטון וזה תפס הדף...

        הגב לתגובה זו

        • גמני הייתי שם

          חייל שהיה שם, 14/09/07 16:03

          לא מסתירים שום דבר... כל מה שמפורסם בחדשות זה בדיוק מה שקרה שם.. לא הוסיפו שום דבר ולא החסירו דבר...

          הגב לתגובה זו

  • 38.

    בשר תותחים לילדי ישראל!!!

    ולדימיר, 11/09/07 21:48

    תשפילו מבט מתחנן רמטכ''ל
    כל הפאשלות של צהל-מי כאן נבל?!
    מי שלח למוות בטוח בלבנון2 בנים
    גם בזיקית חשופים למוות!מי קצבים?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הקאסם נפל 50 מטר מהאוהל שלי

    חייל, 11/09/07 19:33

    ראיתי את החיילים הפצועים והייתי בהלם.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עדיף עריק בכלא שש מאשר ... (ל''ת)

    היועץ, 11/09/07 19:18

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה קרה כיף למות בעד ארצנו חה חה חה חה (ל''ת)

    טמבל דור, 11/09/07 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    למה הטירונים צריכים להיות קורבן - להעביר את הבסיס למקום (ל''ת)

    אחר, 11/09/07 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לפזר את ההורים ברימוני הלם!! די להתערבות ההורים בפעילות של

    דרור, 11/09/07 13:09

    צה''ל ולחבל בבטחון המדינה.
    האפשרות שנותנת צמרת צה''ל להורים להתערב בפעילותו, היא אחד הסממנים להתפוררות של צה''ל ושל המדינה היהודית.

    הגב לתגובה זו

    • עם הורים דפוקים כאלה אין לנו עתיד (ל''ת)

      ע. מיכאלי, 11/09/07 14:19

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    צבא הגנה לצהל

    שלמור, 11/09/07 12:36

    צריך להקים מיידית את צה''ל צבא ההגנה לצה''ל
    לאחרונה יש יותר מסימנים ברורים כי צה''ל זקוק למערכת הגנה מכיוון שאינו מצליח להתמודד עם הסכנות שמעמיד בפניו החיבאללה מצפון והחמאס מדרום
    וצריך להקים מערכת הגנה לחיילים שכל כך חשופים ואינם מוגנים
    הם אינם מוגנים בכפר גלעדי
    והם אינם מוגנים בשדרות ובזיקים
    בכלל לא היה צריך לגייס אותם לפני שיבטיחו את שלומם ותסופק להם הגנה
    סליחה טעיתי
    האם הככונה לצבא הגנה לישראל ??????.

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאוד עד להיכן התדרדרנו (ל''ת)

      צודק, 11/09/07 12:42

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לנהל צבא? יש פה חוסר אחריות (ל''ת)

    גדי, 11/09/07 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ככה ייעשה להורים המעדיפים שבניהם

    צפנת פענח, 11/09/07 11:14

    ישרתו בבסיס ממוגן ולא יילחמו באיב.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה קרה?! השתגענו! הפכנו למדינת שמנת! זה אסון! (ל''ת)

    פטריוט, 11/09/07 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לנהל צבא? יש פה חוסר אחריות (ל''ת)

    גדי, 11/09/07 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא יאומן! מתייחסים לחיילים כאל בובות ורוצים למגן לוחמים כאילו היו

    ילדים!, 11/09/07 11:02

    הורים רצים לבסיסי צה''ל לברר מה שלום ילדיהם כאילו היה זה פעוטון!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מי ההורים הדפוקים שרוצים לנהל את הצבא

    ע. מיכאלי, 11/09/07 10:52

    משהו לא נורמלי בכל הסיפור הזה.
    בכל פעם שחיילים נפגעים פתאום יש את ההורה התורן שמתחיל לקשקש לנו בשכל ולדרוש שהצבא יגן על בנו.
    מי זה הצבא לעזאזל ,הצבא זה גם הבן שלך שהתגיים לגוף לוחם שבמהלך שרותו הוא עלול להפגע ואפילו לההרג.
    זה הצבא ולכך הוא נועד.
    הורים שחושבים ששלחו את התכשיט המפונק שלהם למחנה קיץ כדאי שיתעשטו יפסיקו להתערב בכל פעם שהילד לא קיבל את הבמבה שלו .
    דור של הורים דפוקים והסטריים קם בארץ ואין לאיש בהנהגה שיעמיד אותם במקומם. גם התקשורת שחוגגת על גבי ההורים ההזויים ראוי שתעשה חשבון נפש.

    הגב לתגובה זו

    • חובה לקרוא !! אחד עם שכל בקודקוד (ל''ת)

      רעות, 11/09/07 14:15

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לאולמרט יהיה מיקלט אטומי

    אין כסף, 11/09/07 10:29

    משוכלל ומוגן ביותר.
    עמוק-עמוק בהרי ירושליים.
    טירונים בצה''ל וילדי הגן בשדרות ימשיכו לשמש בשר-תותחים בשם השוויון.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אולמרט-מגן אותי.

    טים תם, 11/09/07 09:40

    אולמרט-מגן אותי בכל מקום בו אני נמצא, מגן אותי בכבישים, מגן אותי במועדוני לילה, מגן אותי בגליל בשדרות ובזיקים.
    יש לך צבא ויש לך כסף, ואני דורש מיגון של מאה אחוז.
    לא שלחתי את בני לצבא כדי שיקרה לו משהו. בעצם, בכלל לא שלחתי אותו. הוא יכול היה להשתמט, אבל אמרו לו שאם יעשה שלש שנים יהיה לו קל יותר אחר כך. אבל אם יש פה ענין של סכנת חיים - אני מוותר.
    אני לא מבין, איך במדינה שיש לה היי טק, ושכל יהודי, והיא כמו שוויץ, עדין אנשים מסכנים את עצמם.
    ולשאלתך, לא, אני לא יודע מה היה במלחמת ההתשה. אין לנו בסלון אלבום של המלחמה ההיא.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולי ה''הורים'' ירגעו קצת? (מכל הלב)

    Joe, 11/09/07 09:33

    תראו, הבן שלי התגייס לפני חודשיים לחיל קרבי ועושה את הטירונות באותו אזור. אני מבין את ההורים ואת הטענות שלהם אבל צריך לגלות קצת חשיבה הגיונית ואחריות. הבעיה הינה מדינית ולא צבאית, זה שאנו לא מגיבים וקורעים להם את התחת על כל ירי זה החלטה מדינית. סביר להניח שאם היה אישור צהל היה מבצע זאת ברמה גבוהה ויעילה. יש לנו צבא לא רע בכלל שדואג לחיילים שלו. אני בטוח בזה ובאמת מקווה שאני לא היחיד. אני מודע לתקלות החמורות במלחמה האחרונה אבל צריך להיות הוגנים ולראות את ההצלחות ולקוות שהכשלונות המועטים היו חד פעמיים. שוב: אין לנו ברירה.
    אם יש מה למגן ימגנו (איך אפשר למגן בסיס שלם? ) ובקשר לאפשרות של להעביר אותם למקום בטוח? אתם בהלם? שלחתם את הילדים לקייטנה? הרי במדינה הזו אין מקום ''בטוח''. אולי אפשר לשלוח אותם לאיזה ישוב, למשל שדרות? שם יותר בטוח?
    ברגע שבני עלה על האוטובוס בבקו''ם כל העקרונות הציוניים שעליהם גדלתי ועלפיהם גידלנו אותו נמוגו ונעלמו, אבל בינינו? אנחנו יודעים איפה אנו חיים ואם לא הוא וחבריו יעשו זאת אז מי כן? הספורטאים? הדוגמניות? כוכבי כוכב נולד? בדיוק כמו שאני מצפה שההורים של החייילים העתידיים של בני (מה? יש ספק שהוא יגיע לתפקיד פיקודי?) יסמכו עליו כך אני סומך על מפקדיו (לא פוליטיקאים) וכל הרעש הזה של ''הורים'' עם קשרים שמגיעים מיד לעיתון עם בקשות הזויות רק פוגעים בבני ובחבריו, ובמורל של הצבא כולו.
    מספיק שמנהיגינו הגדולים אימפוטנטים, חלק מהעם מפתח היסטריה ורוב העם פשוט נהנה לרדת ולקטול כל דבר אפשרי, אל תדכאו את המפקדים הצעירים שמהם אני מקווה יבואו מנהיגי העתיד שלנו.
    שנה טובה ובטוחה לכולנו.

    הגב לתגובה זו

    • למסגר ולתלות

      טים תם, 11/09/07 10:04

      כתבתי את תגובתי(מספר 24) אחריך, לפני שיכולתי לקרוא מה כתבת.
      כל מילה בסלע.
      חבל שאנשים כמוך מהווים מיעוט, או רוב דומם במדינה המאבדת את שפיותה !!!!

      הגב לתגובה זו

    • לא לסכן חיים סתם.

      אלה, 13/09/07 00:20

      אי אפשר למגן בסיס שלם, אבל אפשר לבנות בניינים פשוטים מבטון שחיילים ישנו שם. זה אפילו לא יותר מדי יקר. '' אולי אפשר לשלוח אותם לאיזה ישוב, למשל שדרות? שם יותר בטוח?'' כן, שם יותר בטוח. בשדרות יש מקלטים וחדרים מוגנים. עם אין מספיק – צריך לבנות יותר.
      ''אנחנו יודעים איפה אנו חיים ואם לא הוא וחבריו יעשו זאת אז מי כן?'' בזה אתה צודק. אבל בשביל שחיילים יהיו מסוגלים לעשות משימה, הם צדיכים להיות בריאים לפני המשימה, לא? לישון באוהל ולהפגע מקסאם ללא שום תועלת – זה טיפשי, מי צריך את זה? ללא קשר האם זה טירונות 02 או טירונות 05 – חיילים צריכים להיות מוגנים ככל האפשר, כשאפשר. תווח של קסאמים ידוע. באזורים ששם נופלים קסאמים – חיילים צריכים לשון במקומות מוגנים, לא באוהלים. גם אזרחים צריכים, והרבה מהם עושים זאת.
      חיילים מתגייסים לא בשביל לההרג אלא בשביל להגן על המדינה, להרוג אויבים ולנצח. אומץ זה חשוב, אבל חשוב לנו גם להיות חכמים ולא לסכן חיים סתם.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    איזה כיף לאולמרט-הילדים שלו לא היו בצבא (ל''ת)

    מאיר, 11/09/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אימא טובה לא מפקירה את ילדייה - כשאני צריך אותה היא לא נימצאת -אימא (ל''ת)

    אביב, 11/09/07 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    6,9,11-גם אוויל מחריש חכם יחשב.תסבירו...

    ביל קרטר, 11/09/07 09:27

    לי מה ההגיון לשים טירונים 02 באיזור מוכה קאסמים ב א ו ה ל י ם ?אם יש,נמקו.אם לא-תסתמו.

    הגב לתגובה זו

    • הגיוני ''לשים'' חיילים

      חכם, 11/09/07 10:01

      בכל חלק מחלקי מדינת ישראל הריבונית.
      בריחה מזיקים תגרום לבריחה מתל אביב.
      זה רק ענין של זמן.
      ובבקשה להפסיק עם ההיסטריה.
      מועילה רק לאויב

      הגב לתגובה זו

    • אני אסביר לך

      טים תם, 11/09/07 10:08

      הבסיס היה שם עוד לפני ירי הקסאמים, כך שלא ''שמו'' אותו.
      אם כבר, נשאלת השאלה, האם לפנות אותו.
      ואם כן, למה לא לפנות קודם אזרחים? למה לא לפנות את כל ישובי הנגב המערבי? מה, לאזרחים אין זכות קדימה? מה, רק כי זה עולה יותר?

      הגב לתגובה זו

      • לטים התם! טירוני 02 ממש לא מתאימים למקום,הM16 עבורם בזנ''ט ! (ל''ת)

        מג''ל מתגלגל, 11/09/07 10:34

        הגב לתגובה זו

    • מה קשור טירונים 02?

      אלי, 11/09/07 10:33

      אם תשימו לוחמי סיירות הם ירו בקסאמים באויר? יעשו שריר והרסיסים לא יכנסו? בכיינים - רדו מהארץ. לכו ''לעשות לביתכם'' ותפסיקו להתחבא מאחורי גב הלוחמים. קומבינטורים מושחתים!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    2-אני מחזק את תשובתו של2- (ל''ת)

    אלון היגיון, 11/09/07 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    על ההורים להנחות את צה''ל במספר דברים,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    ישראל,,,,,,,,,,, 11/09/07 09:19

    איזה כלי נשק על החיילים לשאת.
    באיזה תחמושת להשתמש.
    כמה שעות ישמור חייל.
    איפה ישמור.
    מתי יקבל חופשה.
    איך יחבוש את הכובע.
    וכמה פעמים לצעוק ''ערפא ידאק'' לפני שהוא בורח.......

    על החתום
    הורים שאיבדו שפיות !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא מתפקדים

    זובינובי, 11/09/07 09:17

    ראשי הצבא והשלטון בכלל לא מתפקדים כלל צה''ל אמור להיות צבא ההגנה אבל בפועל הוא צבא שלא מבצע את תפקידו ולא בגלל חוסר יכולת של חיליו במיקרה כזה צהל צריך להגיב מיד וכואב אחרת באמת כוח ההרתעה שלנו לא שווה כלום

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הורים- אל תצפו לדבר ממשלת אולמרט, הוציאו ילדיכם משם. (ל''ת)

    המטיף, 11/09/07 09:12

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. לביבי שמיבי יהיה ''מיגון'' (ל''ת)

      לכל חייל ואזרח, 11/09/07 10:51

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ההורים דורשים: למגן את בסיס זיקים מקסאם

    נוסטרדמוס מיכאל, 11/09/07 09:09

    וואלה אללה הוא גדול ,מדינת חלם אנשים מטומומים ולא יעזור כלום אתם דפוקים בשכל!!!יהליברליזם נכנס לכם לדם!!!!
    לשמע את התגובות של ההורים זאת בדיחה חיילים במקום מסוכן,נו תגידו לי מה ''פגז קומפות'' מסכנים החילציקים ואנשי שדרות מה אתם? זקנים נשים וטף זה כלום!!!! צריך להוריד את הממשלה המסריחה הזאת שלא מסוגלת לתת לדאבוני הגנה מינימלית על אזרחיה שנית לפוצץ את עזה כל יום עד שיקראו חמס להרוג בהם בלי FR KING רחמנות עם מטומטם מתי תתאחדו ותבינו שמדינתכם תעלם!!!!!!!!!!!!!!!
    בדרך הזאת זה לא שאלה אם אלא מתי תעלם מדינת ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יש להקים ועד הורי חיילים שיורה לצה''ל איך לפעול. אנחנו דמוקרטיה לא? (ל''ת)

    דרור, 11/09/07 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רק דבר אחד אינני מבין

    יואב, 11/09/07 09:00

    רק דבר אחד אינני מבין. על מה ולמה צריכה הממשלה לשבת בשעה זו ולקיים דיונים על אופיה של התגובה.
    התוכניות ערוכות ומוכנות להוצאה לפועל מזה מספר חודשים, וישיבת הממשלה בשעות אלו רק מעידים על חולשתה ועל חוסר הרצון להגיב.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אין מנוס מהקמת צבא לשמור על חיילי צהל (ל''ת)

    אורי, 11/09/07 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עם כל הצער שבדבר

    חייל ואב וותיק, 11/09/07 08:53

    כואב לנו על נפגע, בקטטה, בתאונת דרכים, בפעולת טרור או במבצע צבאי, כל אדם יקר לנו ובמיוחד חיילינו.

    אבל חייבים להבין שעל המולדת מגינים חיילים וצריך להיות ברור להורים ולמתגייסים שהסכנה אורבת בכל מקום וזה עניין של מקריות, של מזל ביש.

    אין כל מקום לדרישה למגן בסיסים
    או להזיז אותם ממקומם, תפקידם של החיילים (כולם) להמצא במתקנים צבאיים לאורך הגבולות.

    איכן רצו שהם יהיהו ?
    בטיילת בחוף הים או במועדוני ריקודים ?
    גם שם היו נפגעים בעבר הלא רחוק !

    יחד עם זאת אני מקווה שהממשלה והפיקוד הבכיר ייעשו הכל למען ביטחונם של כל אזרחי המדינה.

    שנה טובה !

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    המיגון הטוב ביותר

    אזרח מבוגר, 11/09/07 08:52

    צודק ראש הממשלה אי אפשר למגן את כל המדינה
    איני סובל אותו אבל כל מיגון ישאיר גם שטח לא ממוגן
    המיגון הטוב ביותר

    דיר יאסין ממלחמת השחרור

    לא מוסרי אבל אפקטיבי

    ניקוי שטח האויב אבל למי ממנהיגינו יש האומץ

    היכן ליברמן?
    היכן שר הבטחון?

    והיכן ראש הממשלה
    מתכונן להכנס לבונקר המוגן?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מציע לכל ההורים

    חכם, 11/09/07 08:49

    לשמורעל כל ה''ילדים'' עטופים בצלופן מתחת לסינר של אמא.

    חלילה לא לתת להם להתבגר,לא לתת להם להתמודד עם קשיים.
    וכמובן- לא להנחיל להם ערכים כמו הגנה על המולדת.

    זוהי הדרך הנכונה! כך תצליחו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    6-אתה מטומטם!הם בבסיס באוהל ללא כל מיגון.

    ביל קרטר, 11/09/07 08:42

    את בנך היית שולח לשם?בני משרת שם כבר שנתיים והבסיס לא ממוגן.אדיוט שכמוך!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עם ישראל: עם מטומטם, היחיד בעולם שמאפשר התנהגות ב ו ג ד נ י ת של

    אני, 11/09/07 08:38

    עם ישראל: עם מטומטם, היחיד בעולם שמאפשר התנהגות ב ו ג ד נ י ת של מנהיגיו ב א ו פ ן ג ל ו י – דבר שאפילו במדינות אפריקה המפגרות לא היו מצליחים הדיקטטורים לשווק להמון פרימיטיבי שחי שם!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איזה צבא זה ? של חיילי שמנת !

    אזרח, 11/09/07 08:34

    במקום לבכות כמו סמרטוטים
    ולבקש מיגון לבסיס , במקום לבלבל את המוח לאנשים על זה שהבנים שלכם מסכנים ועלולים להיפגע , תתחילו לזכור איפה הם ומהי מטרתם
    הם חיילים שאמורים להיות הצבא הכי חזק בעולם או לפחות אחד החזקים (בלי קשר לכמות ) חיילים במצא מסוג כזה אמורים ללכת לישון עם מדים ונשק לידם . ולפעול בתוך שניות בזמן חרום . נכון שהם צריכים לישון במקומות מוגנים אבל למה לדבר על זה בתקשורת , עכשיו כולם בארצןת ערב יודעים שחיילנו ישנים באוהלים לא מוגנים . כל מה שקרה בשדרות ולידה לא הזיז לאף אחד , אבל קסאם אחד פוגע באוהל ריק בבסיס צבאי של חיילים הופך את העניין לדחוף וכולם דורשים פעולה מיידית . חברי הכנסת החרדים הצבועים ממהרים להציע פעולה . האם הם ישלחו את בניהם לקרב ? אין להם זמן לזה . הם צריכים להתעסק באיך לגנוב את התקציב הבא .
    כל הפולמוס הזה בתקשורת רק בגלל שיש כאן לובי יותר חזק מהלובי של שדרות .
    בושה וחרפה איך שהעסק ששמו מדינת ישראל מתנהל בימים אלה .
    רק נקווה שחופשת החג לא תפגע חלילה בתוכניותיו של אודי שאולי הוא בונה על איזה צימר בצפון .
    אני מציע שאם כבר צימר אז שיהיה ברמת הגולן . כמה שיותר קרוב לאופטומטריסט מדמשק . אולי הוא יעזור לנו עם הבעיה הזאת ששמה אהוד אולמרט .
    עצה קטנה לצבא . אל תפעלו !
    בטח לא לפני ראש השנה .
    תנו לדעת הקהל העולמית לעבוד
    בטוח שיש כמה אנשי שמאל באירלנד או הולנד או גרמניה שיעשו קצת רעש היום .
    חג שמח

    הגב לתגובה זו

    • לאזרח הקשקשן! אין הם חיילים קרביים, אלא עדיין בטירונות מג''ל! (ל''ת)

      מז''י כהן, 11/09/07 08:39

      הגב לתגובה זו

    • למה קילקלת אזרח המרכז

      אחיק, 11/09/07 09:24

      יפה כתבת !עד שקראתי איך אתה שונא את כל היהודים הדתיים אולי יותר מערבים הבנתי עם מה יש לנו היהודים להתמודד הנחמה היא ,לחולה כמוך גם יש תרופה זה המזל!!!! אתה לא החייל האמיץ שוויק היחידי שמגן עלי

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שיעבירו את הבסיס לקריה

    אבי, 11/09/07 08:27

    בין כו צהל לא עושה כלוםםםםםםםם

    הגב לתגובה זו

    • שיעבירו את המדינה למקלט של ראש הממשלה (ל''ת)

      שם ממוגן, 11/09/07 09:15

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    קדימה- למגן את כל המדינה, ולהמשיך לתת רובים וחשמל לאבו-קסאם (ל''ת)

    היגיון!!!!, 11/09/07 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא להגיב !

    muli, 11/09/07 08:16

    תגובה צריכה להיות מיידית, וחזקה - ואז היא מוצדקת. תגובה מושהית, אחרי שדעת הקהל העולמית כבר הספיקה לעכל את התוקפנות הפלשתינאית החדשה ולעבור לסדר היום - תזכה בתגובות נזעמות, כאילו היא היא שיוצרת הסלמה.
    זה נשמע אידיוטי, כשכל פעם אחרי שקורה אירוע צפוי מראש הממשלה או הקבינט יושבים לברבר (''להחליט''-עאלק) מחדש. קורס עזרה ראשונה או החייאה לילד לא דוחים עד אחרי שקורה לו משהו (וגם אז רק יושבים ''לשקול'') אלא מייד כשנולד לכם התינוק, ואפילו קודם!

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו הזמן למחוק אותם-לא להתבכיין (ל''ת)

      בריאות הנפש, 11/09/07 08:28

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הורים שמפקירים את ילדייהם-שלא יבכו אחר כך- אתם נושאים באחריות

    אליהו, 11/09/07 08:16

    הורים מפקירים את ילדם בצבא ואחר כך באים לבכות.
    תעזבו אתנו בשקט הולכים לים היום מחר יש ערב מיוחד הפב ומוחרותיים יום חמישי הולכים כולם לטרסק(אכלה בר עם שירותים גדולים)
    מי שניפגע מהקסם שיחשוב איפו הוא יכול לתקן את דרכיו

    הגב לתגובה זו

    • 2 צודק (ל''ת)

      שאול, 11/09/07 09:23

      הגב לתגובה זו

      • אימא תצילי אותי - ואימא לא עונה - ישנה בבית ולא אכפת לה- תתבישי-

        ירון עם הגיון, 11/09/07 09:28

        בדיוק כשאני צריך אותה היא לא עוזרת ולא מתיחסת

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    מכיוון שיש למגן בהרבה מקומות, עדיף להעביר את החיילים לבסיס בניצנים (ל''ת)

    אבא קובנר, 11/09/07 08:15

    הגב לתגובה זו