• 32.

    לחכי''ם הערביים: שמירה על מדינת ישראל יהודית איננה גזענות

    עודד לוין, 10/09/07 02:40

    אבקש להזכירכם כי מדינת ישראל קמה על בסיס החלטת החלוקה (181) של עצרת האו''ם מנובמבר 1947 (כפי שנכתב במפורש במגילת הכרזת העצמאות ביום 14.5.1948), לפיה בארץ-ישראל יקומו שתי מדינות-אחיות, מדינה יהודית ומדינה ערבית. דחיית ההחלטה על הסף בזמנה ע''י ערביי ארץ-ישראל אינה מבטלת אותה, ועובדה היא שכל מדינות העולם החופשי מכירות בפתרון זה של שתי מדינות לשני העמים.

    אשר על-כן, מדינת ישראל אינה מדינה רגילה ככל מדינה אחרת, אלא יש לראות את מכלול העניין של חלוקת ארץ-ישראל לשתי מדינות-אחיות מנקודת ראות כפולה, המתחשבת באופן מקבילי בנעשה בשתי המדינות ביחד ולא בכל אחת מהן לחוד, ברוח החלטת החלוקה האמורה. משתמע מהחלוקה הזאת שהמדינה היהודית זכאית לשמור על אופייה היהודי באמצעות חוקים מתאימים, כשם שגם המדינה הפלשתינית רשאית לעשות כך, ובאף אחת משתי המדינות אין להגדיר חוקים כאלה כ''גזעניים ואנטי דמוקרטיים'', אלא כתוצאה בלתי-נמנעת של חלוקה אתנית מוסכמת וצודקת של הארץ בין שני העמים המגדירים אותה כמולדתם (וכאמור, היא גם מאושרת ומקובלת ע''י מדינות העולם).

    ולכן. העדפת היהודים ושמירה על אופייה היהודי של מדינתנו אינם מהווים קיפוח גזעני של תושביה הערבים, כפי שטוענים חסידי ''מדינת כל אזרחיה'', המעונינים לבטל את המדינה היהודית בנימוקים ''דמוקרטיים'' שגויים.

    חשוב מאד לדעת כי החלטת החלוקה האמורה לא רק שניתנה מתוך ידיעה מראש שבכל אחת משתי המדינות עלולים תושבי המיעוט שבה להרגיש מקופחים מבחינה לאומית, אלא היא גם הציעה מראש פתרון לבעיה הזאת: בסעיף 3 של ההחלטה נאמר: ''בשתי המדינות שיקומו בארץ-ישראל, המדינה היהודית והמדינה הערבית, כל אחד השייך למיעוט בכל מדינה יוכל לבחור באיזו אזרחות הוא רוצה: של המדינה שבה הוא יושב, או של המדינה השכנה.''

    מוצע שממשלת ישראל תיישם את האמור בסעיף 3 של החלטת החלוקה האמורה באמצעות חקיקה מתאימה, ואז כל אחד ואחד מערביי ישראל יוכל להחליט לאן הוא שייך: למדינת ישראל או למדינת פלשתין. אם הוא יחליט להיות שייך למדינת ישראל – עליו יהיה לקבלה כמדינה יהודית, לקיים את כל חוקיה, להניף את הדגל הלאומי הישראלי, לשיר את ההמנון הישראלי, לחגוג את יום העצמאות הישראלי ולשרת שירות לאומי, ואז יוכל ליהנות גם מזכויותיו הדמוקרטיות, כגון: יצביע וייבחר לכנסת ולממשלה. אם הוא יבחר להשתייך למדינה הפלשתינית – הוא יהיה פטור מלקיים את סממני המדינה היהודיים (יניף את הדגל הפלשתיני וישיר את ההמנון הפלשתיני וכו'), אך ייהנה רק מזכויות סוציאליות שהמדינה תקבע, וכמובן שהוא יצביע וייבחר לפרלמנט הפלשתיני ולא לכנסת.

    בכך תבוא הבעיה על פתרונה המלא, וייעשה צדק לכל.

    לפיכך, הנכם נקראים להבין את האמור לעיל ולהפסיק להשמיץ את מדינתנו על לא עוול בכפה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לסלק גם אנטישמים ממוצא ערבי: הקץ לאפליה. (ל''ת)

    למה לא מגרשים, 09/09/07 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לח''כ טיבי

    ז, 09/09/07 15:06

    בכל זאת יש הבדל בין חברי כת השטן לבין הציבור הערבי, שכן אנשי כת השטן לא מתפוצצים באוטובוס. וגם אינם משמשים כיועצים לפושעי מלחמה כמו ערפאת. ואני בכל זאת מעדיף את הציבור הרוסי, שכן רובם הם אזרחים טובים המשרתים בצה''ל ורואים עצמם כחלק מהמדינה היהודית, מה שאי אפשר לאמר על הציבור הערבי.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מעניין למה חבר ח''כ טיבי כל הזמן עצבני וזועם? (ל''ת)

    אבו עלי, 09/09/07 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הפתרון לכל בעיות עם שונאי יהודים: שבועת נאמנות למדינת ישראל, לכולם.

    אייל, 09/09/07 14:01

    פשוט מאוד. כל אזרח ישראלי ייאלץ לסור למשרד הפנים ולבצע הליך של שבועה בפני עדים, פלוס חתימה על מסמך משפטי מחייב, שהוא נשבע להיות נאמן למדינת ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית, עם דגש על היות ישראל הבית הלאומי של היהודים והכנעה לעובדה שהאינטרס של ביטחון אישי ליהודים בישראל הוא העליון ומעל כל היתר - כמובן בשפה משפטית נאותה ונכונה. הכוונה היא לכולם: יהודים, כאלו שעלו על פי חוק השבות, ערבים מכל הדתות וכל אזרח אחר מדת או מוצא שיהיה אשר יהיה.

    מי שלא מוכן להישבע, תישלל ממנו אזרחותו והוא יעבור למעמד תושב בלבד ויסומן כסיכון לביטחון המדינה. אם עדיין לא ביצע שום עבירה נגד ביטחון המדינה או בעלת אופי גזעני, זהותו תירשם, כולל תביעות אצבעות, DNA, וכו'. מי שכן ביצע עבירות כאלו, יגורש מהמדינה לאחר שריצה את עונשו, אם נגזר עליו כזה.

    למי שכן נשבע תובהר אחריותו להתנהג בהתאם, ילך לדרכו ויחזור לשגרת יומו.

    אם וכאשר יבצע אזרח כלשהו עבירה שיש באופיה סיכון לביטחון המדינה או רצון לפגוע באזרחים אחרים על בסיס מוצאם או דתם, יועלה מייד מעמדו בהתאם לשבועה שכן או לא נשבע. אם לא נשבע, ייענש ויגורש. אם כן נשבע, תישלל ממנו אזרחותו, יירצה את עונשו ויורד לדרגת תושב שלא נשבע. בפעם הבאה ימצא את עצמו מגורש מהארץ, אפילו אם נולד כאן.

    אין הנחות. אין תרוצים. נקודה.

    הגב לתגובה זו

    • תתחיל אתה, תעדכן איך הולך.. (ל''ת)

      פשש איזה טמבל.., 10/09/07 03:40

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    די. די. די! השמאל הזה מביא לנו רק צרות!

    אורטל., 09/09/07 13:48

    מתי תשכילו כבר להבין , יהודים?!
    מתי?!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני קורא להוציאם להורג!!ולגרש את הוריהם (ל''ת)

    ארז, 09/09/07 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא משנה מה הרקע, יש לגרשם ומייד.

    אפי, 09/09/07 13:07

    כרגע לא משנה אם חוק השבות איפשר או שיש איזה שהוא שורש יהודי. צריך מייד לגרשם למדינות המוצא, וזאת לאחר שמיצוא עימם את הדין עד תום. אין מקום לכאלה במדינה ושתהיה יפת הנפש הגדולה ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הבעיה היא לא במי שיהודי כהלכה או לא.

    רוסי, 09/09/07 13:07

    גם יהודי כהלכה יכול להיות נרקומן, אלכוהוליסט, פושע ומה לא.
    הבעיה היא שצריך יותר להתעמק בעברו ובחיים של אותו אדם עצמו שמבקש לעלות, לערוך איתו רעיונות, פגישות עם פסיכולוגים וכאלה...

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה ב-100% (ל''ת)

      ג', 09/09/07 14:38

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני לא מאמין שהסוכנות ומשרד הקליטה לא ידעו מה הם מביאים לארץ!!

    רמי, 09/09/07 13:06

    מטרידה אותי המחשבה שמישהו בשלטון רצה להגיד לנו משהו..
    טיהור הגזע אולי??.
    כדאי לחשוב על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יגרשו 10 חוליגנים, אך לא יפרדו מהאוייב האמיתי המונה 1.2 מיליון. (ל''ת)

    אבסורד, 09/09/07 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בג''ץ האנטישמי לא יאפשר את תיקון חוק השבות. בג''ץ מעוניין שישראל (ל''ת)

    תהפוך למדינה, 09/09/07 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הח'כיםהערביים שונאי ישראל תופסים טרמפ (ל''ת)

    משהבודק, 09/09/07 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני בעד העלאת יהודים בלבד! וגם סודאנים, ופלסטינים, ורומנים, ורוסים (ל''ת)

    דמוקרט נאור, 09/09/07 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שינוי חוק מיהו יהודי

    e_k, 09/09/07 12:43

    יש לשנות לאלתר כי יהודי הוא מי שנולד לאם יהודיה או התגייר כהלכה.
    כל יום שעובר ללא השינוי מביא עוד ועוד גויים לארצינו ומעניק להם אזרחות עם כל המשתמע מכך.
    צר לי שלא התייחסו ברצינות הראויה לקריאתו של הרבי מליובוויטש שהתריע על הפרצה בחוק, היום אנחנו משלמים על המחדל....

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הוא שאמרתי-ההגירה מרוסיה היא פשע נגד העם היהודי.

    רמי, 09/09/07 12:34

    קשה למדינה להודות בכך.

    הגב לתגובה זו

    • שתוק אידיוט - בלעדיהם היית חי עכשיו באוהל (ל''ת)

      אייל, 09/09/07 13:02

      הגב לתגובה זו

      • כמה כסף המדינה זרקה על היצורים האלה!!

        אמיר, 09/09/07 13:36

        מיליראדים שילמה המדינה בסל קליטה והטבות ומה לא,כדי לקבל אנטישמיות.
        מדינת ישראל נעשתה מקום מסוכן ליהודים,גם לאלה שאוהבים את הרוסים.

        הגב לתגובה זו

      • צודק.

        ג', 09/09/07 14:47

        על הצדדים הטובים אף אחד לא רוצה לדבר. אל תשכח כמה עולים חדשים תרמו למדינה הזו

        הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      הלך העם, 09/09/07 13:30

      הגב לתגובה זו

    • עלייה והתיישבות!

      מתנחל, 09/09/07 15:35

      עליית יהודים לארץ זה ערך עליון וזה הבסיס של מדינת ישראל.
      דווקא בגלל זה מאוד חמור שעולים גויים לארץ וצריך בכל האמצעים לפעול על מנת למנוע זאת ולגרש את כל הגויים מהארץ(רוסים,ערבים,רומנים...).
      יחד עם זאת יש לעודד ולפעול בכל האמצעים להעלות את כל היהודים הנמצאים בניכר ארצה.
      וכן יש לכבוש וליישב את כל חלקי הארץ, מנהר פרת ועד נהר מצרים!
      ‎בי''ח בתשרי עולים 5 נקודות התיישבות ביהודה ושומרון!!!
      כל עם ישראל מוזמן לקחת חלק בהצבת החזון הלאומי וליישב את ארצנו!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אלי ישי צודק אך לשיטרית אין ביצים לשלול מהם את האזרחות. (ל''ת)

    שונא גזענים, 09/09/07 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שינוי חוק השבות - אורלב

    ראובן, 09/09/07 12:27

    אין צורך בשינוי חוק השבות,
    יש צורך בחוק המסמיך ביטול אזרחות וגירוש מהארץ של בוגדים
    כפי שנתגלה.
    ח''כ אורלב רוצה בשינוי החוק מטעמים דתיים בלבד ולא בטובת המדינה ותושביה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לשלול אזרחות ולגרש תוך 24 שעות אותם ובני משפחות ביחד! (ל''ת)

    להקיא אותם מפה, 09/09/07 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פעם ראשונה בחיים מסקים עם טיבי! (ל''ת)

    בושה וחרפה לנו!, 09/09/07 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לדעתי מדובר בסתם חברה דפוקים שמבאים מחאה.

    סתם אחד, 09/09/07 12:23

    כאשר הייתי נער בתחילת שנות ה90 אני והחברה שלי הינו מקבלים מכות בגלל שהיינו כביכול רוסיים.
    ואני עדיין זוכר את כינוי הגאי כמו רוסי מסריח ועוד. חבר טוב שלי גם נדקר.
    במחאה על האלימות ציירנו צלבי קרס על בית כנסת של רוב הערסים המתעללים.
    אני גם זוכר שלפני כמה שנים רצחו אחד מתאומים בגלל שהיה רוסי.
    אולי יותר טוב שיסלקו את הערבים היהודים שהרסו את המדינה. בתרבות הערבית שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    טיבי, תפסיק להיתמם. ידיד הנפש שלך ערפאת הגדיר את האג'נדה האמיתית.

    אייל, 09/09/07 12:23

    ערפאת אמר בזמנו שהנשק שיביס בסופו של דבר את ישראל הוא הרחם בערבייה: קרי, הדמוגרפיה. להציף את ישראל בערבים כדי להפוך את היהודים למיעוט בארצם. ואתה עוד חושב לעצמך שאם תצעק מספיק חזק ''גזענות'', אולי נתבלבל ולא נשים לב לכוונה האמיתית שלך.

    חוק השבות נועד לאפשר ליהודים להגיע למדינה בה, באופן תיאורתי (!!!) לפחות, הם אמורים להיות מוגנים בפני שונאי יהודים למיניהם. הוא לא תופס לגבי ערבים, שהם בגדר שונאי יהודים ומהווים אויב וסיכון ביטחוני לאזרחי ישראל היהודים. קפיש? יופי. אז סתום את הפה, כי לא עשו אותנו באצבע. אנחנו יודעים בעד מי אתה, נגד מי אתה, ומה התקוות שלך לגבי המשך קיומה של מדינת ישראל יהודית. המלך הוא עירום ורואים לך את הצ'ופצ'יק.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בהיאו אותם לארץ רק בגלל הבעיה הדמוגרפית המדאיגה

    jak, 09/09/07 12:22

    יש יותר מידי דתיים לדעת האליטות וקצב הריבוי שלהם מהיר
    אז היו חייבים להביא גורם ''מייצב'' מחו''ל
    מה זה משנה שזה הזבל של העולם?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לבטל השבות ? לחוקק נגד נציזם טיפשים (ל''ת)

    ערן, 09/09/07 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מאיפה באה המחשבה לאפשר עלייה של לא יהודים לארץ?

    אבי, 09/09/07 12:05

    סתם בגלל שסבא או סבתא היו יהודים? זה שהם לא יהודים עכשיו לא רלוונטי? כרגיל השמאל יפה הנפש מנע תיקון החוק למה? כמו שהתנגדו למנוע איחוד משפחות ערביי שטחים עם ערביי הארץ והתוצאה מאז 67 300 אלף ערביי שטחים עשו עלייה לארץ!!! ואת התוצאה ראינו בפיגועים האיומים כאשר ערביי השטחים בארץ שיתפו פעולה עם המטורפים הרצחניים האלה.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה ל-8 ולכל מי שרוצה לדעת!!!

      ליאור, 09/09/07 12:47

      את רוב העולים מרוסיה הביאו לפה מחמש סיבות עיקריות:
      *חשש מרוב ערבי בישראל- המדינה יכולה לעודד ילודת יהודים ועזרה למשפחות צעירות במקום.
      *חשש מרוב דתי-השמאל בישראל פחד מרוב דתי אז יאללה גויים הצילו.
      *חשש מרוב ספרדי במדינה-כל מילה מיותרת
      *פקידי סוכנות מושחתים שרצו להמשיך לטייל ברוסיה בכל מחיר

      הגב לתגובה זו

      • ושכחת עוד משהו...

        סוף העם היהודי, 09/09/07 13:32

        פקידי הסוכנות גם קיבלו עמלה לפי ''גולגולת'' ש''העלו'' ארצה.
        כך הביאו לנו, מבצע כסף ומשיקולים פוליטיים נבזים, מיליון גויים.
        זה הקץ לעם היהודי. מאות אלפי גויים מסתובבים כאן עם ''יהודי'' בתעודת זהות ומתחתנים עם היהודים, ואף אחד לא פוצה פה.
        זו אם כל ההתבוללויות.

        הגב לתגובה זו

        • דחוף תיקונים לחוק השבות

          יוליה, 18/09/07 10:04

          אני יהודייה מרוסייה ודור שלישי לסבים דתיים.גם אני וגם הילדים שלי סבלו מהאנטישמיות ומאוד רציתי לעזוב את המדינה שנולדתי בה.האמת שלא הייתי ציונית והתכוונתי לנסוע לאמריקה.להודות להסכם שמיר-בוש הגעתי לארץ.ואף פעם לא הצטערתי אלא ההפך.אבל דבר אחד (ויש עוד כמה לא קשורים לנושא) ממש מפריע לי:את האנשים שברחתי מהם פתאום אני פוגשת בארץ.כמובן לא בידיוק אותם אבל אותה שנאה ליהודים ולמדינת ישראל שהם הביאו מחבר העמים.ולמה הם כאן?בגלל החוק השבות הדפו (סליחה) ובגלל הסוכנות היהודית שאנשה מחפסים בכל הכוח מישהו שאין לו שום קשר ליהדות רק איזה שהוא סבה יהודי שהם התביישו להודות על כך שהיא בכלל הייה והם עצמם נוצרים מובהקים.אבל כך אנשי הסוכנות שומרים על הכסאות שלהם ואין להם שום דאגה לינטרסים של המדינה.ושהח''כים לא יפחדו לעשות תיקונים לחוק השבות,היהודים מרוסייה יהיו בעד.והגיע הזמן שגם השמאל הישראלי ידאג לזה.

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    לזבולון אורלב

    ווינסטון, 09/09/07 11:59

    לפני שנתחיל לדון אם אני מסכים עם ההצעת חוק שלו אני רק רוצה להבין דבר אחד. אם בכוונתך לגרש אותם אז למה לכלוא אותם בישראל? בשביל להוציא עוד מכספי משלם המסים?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כנסת ישמעל ומרכז קליטת הגוים הרסו את ישראל (ל''ת)

    דיי להתבוללות, 09/09/07 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יהודה ליהודים

    יהודה, 09/09/07 11:40

    וכל השאר לארצותיהם

    הגב לתגובה זו

    • וזה כי אתה מתנגד לגזענות? (ל''ת)

      אוי, הימין..., 09/09/07 12:04

      הגב לתגובה זו

    • מה אם יהודים בחו''ל? להם יעשו טרנספר לישראל? (ל''ת)

      ל, 09/09/07 13:17

      הגב לתגובה זו

    • התיישבות עכשיו!!!

      מתנחל, 09/09/07 15:37

      עליית יהודים לארץ זה ערך עליון וזה הבסיס של מדינת ישראל.
      דווקא בגלל זה מאוד חמור שעולים גויים לארץ וצריך בכל האמצעים לפעול על מנת למנוע זאת ולגרש את כל הגויים מהארץ(רוסים,ערבים,רומנים...).
      יחד עם זאת יש לעודד ולפעול בכל האמצעים להעלות את כל היהודים הנמצאים בניכר ארצה.
      וכן יש לכבוש וליישב את כל חלקי הארץ, מנהר פרת ועד נהר מצרים!
      ‎בי''ח בתשרי עולים 5 נקודות התיישבות ביהודה ושומרון!!!
      כל עם ישראל מוזמן לקחת חלק בהצבת החזון הלאומי וליישב את ארצנו!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    נצרת עלית היא עיר הבירה של הגווים מרוסיה (ל''ת)

    30 אלף רוסים, 09/09/07 11:39

    הגב לתגובה זו

    • תחיל לספור כרמיא, עפולה אשדוד

      מישה היהודי, 09/09/07 12:13

      אשקלון, ליברמן לא יתן כי אלו הבוחרים שלו בלעדיהם הוא סתם
      מאפיוזי

      הגב לתגובה זו

    • בנתניה יש 70 אלף

      נתנייתי, 09/09/07 12:22

      ועוד 14 אלף אתיופים שיותר ממחציתם הם בטח פלשמורה. הפכנו למדינת הגירה-עם ההגירה הגרועה בעולם ובאחוזים הגבוהים בעולם.

      הגב לתגובה זו

    • חיפה = מוסקבה

      :(, 09/09/07 13:34

      אין אף מודעות בעברית על לוחות המודעות, ואנשים פונים אליך ברחוב ברוסית. זו הפכה להיות שפת ברירת המחדל בעיר.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    את ש''ס מעניין רק הכסף...אני קורא לש''ס לצאת ממשלת הגויים הזאת (ל''ת)

    תלמיד ישיבה, 09/09/07 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ח''כ אורלב...

    Human 2.0, 09/09/07 11:37

    בלי שנדבר אם אני מסכים עם ההצעת חוק או לא אני רק רוצה לדעת דבר אחד. למה שיעשו בארץ את העונש אם אחר כך בכול מקרה מגרשים אותם? זה לא ניראה כמו בזבוז נוראי של כספי משלם המסים?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אבל מי יצביע למרץ וטומי לפיד, ולקדימה ?

    צריכים להעלות, 09/09/07 11:28

    הם בנק הקולות של מפלגת קדימה.


    הם שונאים דתיים. הם שונאים מתנחלים. הם שונאים מזרחים.
    בדיוק כמו טומי לפיד ואולמרט. (וגם ציפי לבני)

    הגב לתגובה זו

    • מדינת ''טיב טעם'' מול מדינת היהודים.. (ל''ת)

      עמית, 09/09/07 11:50

      הגב לתגובה זו

    • ואתה שונא שמאלנים, שונא חילונים, שונא אשכנזים, שונא מי שלא יהודי (ל''ת)

      די לשנוא הכל!, 09/09/07 12:04

      הגב לתגובה זו

    • ובסופו של דבר-את כל היהודים

      גילי, 09/09/07 12:06

      השמאל האשכנזי לוקה במחלת רוח-הגלות דפקה אותו והוא מנסה להאמין שהוא אינו נרדף יותר ע''י מחיקת הזהות היהודית לחלוטין. אנשים כמו טומי לפיד מלבים את האש הזאת, הם יודעים טוב מאוד שיותר מחצי מהמצביעים שלהם הם בכלל רוסים לא יהודים.

      הגב לתגובה זו

    • לא יעזור לדתיים.רק נתניהו מיישם את מצע טומי לפיד בכלכלה נכונה. (ל''ת)

      ''שינוי-נמרצ''., 09/09/07 13:04

      הגב לתגובה זו