• 24.

    זכויות המשפטן

    קרן שמר, 29/11/07 13:36

    הייתי סטודנטית של יובל אלבשן. הוא בסגנון של הרבה דיבורים ומעשים אין.ההתייחסות שלו לנושא מדברת בעד עצמה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    גם המשפטנים וזכותם להתערב הם חלק מהדמוקרטיה

    זיו ריצקין, 09/09/07 19:17

    מה זה פה? אתה קובע למי מותר להתווכח ולמי לא? אתה החלטת שאני ואתה והנהג מונית והמוכר בבאסטה יכולים לחוות דעתם והמשפטנים לא? יותר מזה, כל עוד כל השאר מתווכחים, לדבריך זו חגיגת דמוקרטיה אמיתית, ומרגע שהמשפטנים פצו פה, הם מקלקלים את החגיגה ופוגעים בדמוקרטיה (??).
    הם חלק מאבני היסוד של הדמוקרטיה, ובהחלט מגיניה (אם כי לא היחידים)ץ מערכת המשפט דואגת (כפי שהיא אמורה לדאוג) שהרוח החופשית לא תחריב על עצמה את הדמוקרטיה, וזה יכול לקרות בקלות.
    תן כבוד, אילו החוקים, ואם תזלזל בהם ותסית נגדם תמצא את עצמך יום אחד בלי יכולת לחוות דעה, בעד או נגד.
    לא שאני בעד השתמטות או נגד המחאה, אבל העונש למשתמטים (שים לב, משתמטים, לא עריקים, אחרי הכל צה''ל שיחרר אותם) צריך להיות ברמת התודעה , תחושת אי-נעימות אל מול השבט, אבל בהחלט לא ברמה החקיקתית (גם לא חוקי עזר עירוניים) ובטח שלא בשליפה מהמותן. אדרבא - לא מתאים? בואו לא נשחרר אותם - נקשיח קריטריונים, נגביר ענישה, נמצא חלופות לבעלי צרכים מיוחדים, זה כן. אבל גם לשחרר וגם לנקוט בצעדים? זה ממש רחוק מהאידיליה הדמוקרטית שאתה מצייר לעצמך בראש .
    אם המשפטנים תמימי דעים בעיניין, כניראה שיש פה בעיה משפטית, וחוסר היכולת שלך להכיל גם את האלמנט הזה בתוך המציאות הדמוקרטית מראה על חוסר בגרות (במיקרה הטוב) או על חוסר אמונה אמיתית בדמוקרטיה ועקרונותיה (וכן, קצת נטייה לציד מכשפות ישן וטוב)

    הגב לתגובה זו

    • המשפטנים לא תמימי דעים וזאת לא שאלה משפטית

      טלי, 09/09/07 22:01

      זאת שאלה ציבורית והוא מסביר בצורה ברורה שזה מסוכן שמשפטנים מנכסים לעצמם את הדיון שהוא של כולנו באיצטלה משפטית- כאלו יש איזו תשובה חדש משמעית ברורה מבחינה משפטית- וזאת הצגה שיקרית ומטעה.

      הוא אפילו מביא לך דוגמא לטיעון נגד משפטי- מדובר ביחס שונה לשונים ולא באפליה.
      גם הוא וגם אני משפטנים ולא צריך להתחבא מאחורי גלימה ולמנוע מאחרים לדון בסוגיה שהיא של כולנו ואינה משפטית בהכרח.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לכו אלה שרוצים לרדוף כביכו ''משתמטים''

    סוציאליסט לאומי, 09/09/07 15:34

    אז קודם כול אין דבר כזה משתמטים.
    יש אנשעם שצה''ל לא רוצה מכול מיני סיבות.
    עכשיו יש חוק שאסור להפלות על רקע שירות צבאי.
    אז מה למדתי שאם אני צריך ללכת לרעיון אי הולך אם טיפ הקלטה סמוי.
    זה גם יגרום לזיופים בקטע של שירות צבאי. שקיים צורך תמיד משהו יענה עליו.
    אני למש''ל שוחחרתי מהצבא על בעיות שלא בא לי לפרט ורשיון נהיגה אין לי.(זה דפק לי את החיים וגורם רק תחושת תיסכול ושנאה למדינה ועמה.)
    אז מה ישער בסוף הרבה פעמים חשבתי להתנצר לצורך אולי הגירה ואולי גם כבר שלמש כתעמולה של רדיפה דתית כנגד הממסד.
    ועם אני כבר כותב לגבי הממסד - חברה אוטרה קאפיליסטית כמו שנהפכה ישראל לא יכולה לצפות מאנשים חסרי המזל לתרום כי התחושה של מצוקה כלכלית מביאה לשנאה עזה...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נכון! בשביל מה צריך בתי משפט ומשפטנים? יוחזרו הלינצ'ים וציד המכשפות

    שפוי מלחמה, 09/09/07 13:34

    בתי משפט, זכויות אזרח וכל השטויות האלה זה לנקבות.

    אנחנו רוצים דם! סקילות פומביות ותליות בכיכר העיר! כמו באיראן!

    הגב לתגובה זו

    • זה לא סתם שהתגובה שלך מספר 21! (ל''ת)

      אורן, 09/09/07 13:56

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מצפוני לא מאפשר לי להתגייס! לכן הלכתי ללמוד באוניברסיטה! (ל''ת)

    סטודנט חופשי, 09/09/07 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה אתם עושים כל כך הרבה רעש..

    יוסי, 09/09/07 12:27

    מה ההתבכיינות שלכם ?
    במקום להסתכל על הדשא של השכן ולקטר ''למה אני והוא לא, למה לא יש ולי אין בלה בלה בלה בלה'',
    תתחילו יותר לדאוג לעתיד שלכם ולהצלחה שלכם.

    לי יש ארבעה בנים, שלושה התגייסו והקטן השתמט, אמרתי לו שזה טעות ואפשרתי לא להחליט לבד.
    זה טעות מהסיבה שיש אנשים כמותכם במדינה הזאת שעושים מהמדינה הזאת מדינה של צבא ומתבכיינים על העול.
    הרי מי שבאמת רוצה לעשות צבא לא אכפת לא מהמשתמטים, 70% מהמתגייסים עושים זאת מסיבה אחת בלבד והיא
    שאם לא תעשו אז תנודו ע''י החברה.

    וכך היה, בני למד, חיפש עבודה ולא מצא, ולא מצא, ולא מצא ובקיצור כך זה נמשך כשנתיים עד שנמאס לו ופתח עסק משלו.
    היום הוא בעלים של אתר אינטרנט מצליח בתחומו ויש לו לקוחות מכל העולם.
    החברה שלו משלמת מיסים למדינת ישראל בסה''כ של מאות אלפי שקלים בשנה, הוא מעסיק עשרות אזרחי מדינת ישראל ואף
    תורם בסתר לעמותות נוער במצוקה.

    אני אומר לעצמי מזל, פשוט מזל שכך היה והייתה לא המוטיבציה להראות שהוא יכול להצליח לבד ואני אומר תודה לכל אלו
    שדחו אותו ולא קיבלו אותו לעבודה מהסיבה שלא שירת בצבא, אם לא אתם היום הוא בטח היה עובד מ 9 עד 6 באיזו חברה
    מרוויח משכורת של איזה 15 פלוס רכב חברה והיה חושש מפיטורים, בדיוק כמו שהיו אחיו הגדולים בעבר אך היום הם עובדים אצלו,
    למרות שהקניטו אותו על שהשתמט הוא סלח להם.

    לכל אלו שהחברה הישראלית פוגעת בכם, מפלה אתכם מכל סיבה שלא תהיה, פשוט תאמינו בעצמכם אל תתיאשו לעולם ואל תסתמכו
    אל שום דבר ואל אף אחד, עשו הכל לבד ותצליחו בגדול!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    זאת ועוד איך אפליה בין שווים!

    הלו? לחשוב קצת?, 09/09/07 11:56

    מדבריו של הכותב אפשר להבין כאילו כל מי שאי פעם היתגייס לצבא שמר בחירוף נפש על גבולות המולדת. כאילו שהצבא לא מלא בהמוני צעירים שכל מה שהם עושים שם זה למשוך זמן עד סוף היום (והם הרי לא יוצאי דופן כל כך). מדבריו של הכותב אפשר גם להבין כאילו כל מי שלא שירת בצבא לא תרם לחברה, בעוד עובדה היא שאוכלוסיית הסרבנים היא בעלת המודעות החברתית הגבוהה ביותר והם הראשונים בארגונים ההתנדבותיים (חלקם לא רישמיים) ובפעולות המחאה החברתיות.
    הכותב בעצם מציג את אותה עמדה רדודה המוצגת בתיקשורת כאילו כל מי שמתגייס לצבא אכן תורם וכל מי שלא היתגייס הוא ''כוכב נולד''.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יובל שוב הפתעת אותי! תיזהר בסוף יזרקו אותך מהמחנה ''הנאור'' :-) (ל''ת)

    מופתע מחדש, 09/09/07 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יובל אלבשן - טרמפיסט של זכויות חברתיות

    אסתטי, 09/09/07 10:38

    ליובל אלבשן אין דוקטורט, אבל הוא חבר סגל באוניברסיטה העברית (בושה! אין לו אפילו מאמר אקדמי רציני. הוא כתב ספר לסטודנטים תחמנים בעונשין). וזה רק בגלל הפעילות הפוליטית-אופורטוניסטית שלו, כאילו כדי להגן על חלשים. ממש מהפכן שמשלם מחיר. כל התרומה שלו תמיד הייתה מול מצלמות ופטרונים. הוא פתח קליניקה ברמת גן והתפרנס ממנה יפה. אבל לא היה לו שום עניין בעזרה לחלשים. הוא אף פעם לא השמיע אמירה לא פופולרית. בסוף הוא חבר למי שנתפש כאדם הכי חזק בשכונה עמיר פרץ. עכשיו הוא כמובן נטש אותו כמו כל אופורטוניסט פוליטי ליגה ז ומוצא את הגל הבא לרכוב עליו - מאבק במשתמטים. איכס!

    הגב לתגובה זו

    • אלבשן הוא עילוי לא פחות

      רון, עו''ד, 09/09/07 10:44

      תקרא את הספר האחרון שלו ''זרים במשפט'' ותבין ואגב כתלמיד שלו בארבעה קורסים בתואר האשון והשני שלי בירושלים קראתי לפחות עשרה מאמרים אקדמיים שלו. שנה אחר שנה הוא מקבל מרצה מצטיין ופרסים על כתיבה אקדמית אז...

      איך הקנאה הורסת אהה???

      הגב לתגובה זו

      • למה לבחור באלבשן כמרצה, ולא בויקי כנפו?

        מישהי מהקליניקה, 09/09/07 11:20

        אני דווקא חושבת שהיו צריכים לבחור במרצה שהוא פעיל חברתית, ולא הייתה לי בעיה עם אלבשן אם היו בוחרים גם בנשים פעילות. אבל זה שבחרו באלבשן ולא בכנפו זה רק בגלל שוביניזם. כולם יודעים, שכנפו הייתה יותר פעילה מאלבשן, יותר מקורית, יותר אחרת ושילמה גם יותר מחיר. תגידו לי יתרון אחד של אלבשן על פני ויקי כנפו, חוץ מזה שהוא גבר.

        הגב לתגובה זו

      • יש לו פרסום אחד באנגלית? (ל''ת)

        מרצה בחיפה, 09/09/07 11:25

        הגב לתגובה זו

        • הוא דווקא מאוד נחמד

          יואל, 09/09/07 16:39

          לא אכפת לי אם המרצה שלי חכם או לא. מה שחשוב זה שיובל נחמד אליי.

          הגב לתגובה זו

    • תתבייש!

      תלמיד וקולגה, 09/09/07 10:49

      אפשר להגיד הרבה דברים על אלבשן אבל מדובר בגאון משפטי שיכול היה לעשות הרבה כסף בחוץ ובחר להקדיש את כולו לחברה.
      הוא אף פעם לא אמר משהו לא פופלארי? בדיוק להיפך.אחד מהאנשים הכי אמיצים בזירה הציבורית שלנו.
      חבל שאתה יורד לרמה כזו במקום להתמודד עם הטיוענים לגופו . מצד שני זו תמיד הייתה מפלטם של הבורים...

      הגב לתגובה זו

      • נמאס מאליטיזם! מי אמר שרק אנשים שיודעים לכתוב צריכים להיות מרצים? (ל''ת)

        סטודנטית שלו, 09/09/07 11:23

        הגב לתגובה זו

    • מה עדיף? דויד אנוך שבמקום רזומה משפטי ומאמרים אקדמיים התקדם כ''סרבן''

      סטודנטית בעברית, 09/09/07 10:58

      גם לדוד אנוך אין דוקטורט במשפטים (הוא פליט של החוג לפילוסופיה) וכשהוא התקבל להיות חבר סגל- במקום פרסומים אקדמיים מרשימים היה לו רזומה ריק במשפטים ומלא במילה אחת:
      ''סרבן''.

      אם מישהו הוא טרמפיסט- זה דוד אנוך ולא יובל אלבשן- שהוא מחנך דור של משפטנים לפעילות חברתית תוך שהם משתמשים בכלים המשפטיים לעזור לאוכלוסיות מוחלשות.
      יובל, פעילותך מבורכת ואל תרתע.

      הגב לתגובה זו

      • הוא היה צריך להיות שר החינוך

        אלעד, 09/09/07 11:28

        או מנהל התיכון של הבת שלי. או לפחות - המורה שלה. מרצה באוניברסיטה - אני לא מבין בזה.

        הגב לתגובה זו

      • תגידי על מה את מדברת???

        אסף, 09/09/07 11:29

        אנוך הוא מרצה מדהים למשפטים. אחד האנשים המבריקים ביותר שקיימים קיום באקדמיה הישראלית. התקדם מזכות סידרה של מאמרים מבריקים, ולא! הוא לא ''מחנך'' לסרבנות. רק רפי שכל שלא טורחים להתעמק בדבריו מגיעים למסקנה הזאת. הוא מטפל בסוגיה הזו באומץ רב תוך הדגשה של המורכבות הרבה שלה. ונכון, ההתמחות שלו היא פילוסופיה ותורת ההמוסר . נו, וזה לא קשור למשפטים? צריך להיות מרצה לנזיקין כדי ''לזכות'' בהערצתך?

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי שצה''ל שיחרר - משוחרר. לא משתמט.

    שוקי, 09/09/07 10:36

    אין הגדרה כזו - משתמט.
    את זה המציאו העיתונים כדי לייצר בלאגאן, כדי שיהיה מה לכתוב.
    אם צה''ל משחרר מישהו מכל סיבה שהיא - אף אחד, אפילו לא ראש מועצת עומר ירום הודו, יכול להתלונן על כך, בטח לא בדיעבד.
    לא רוצים לשחרר? בבקשה - תפעילו לחץ על צה''ל לא לשחרר, ושיהיה גם מי שיקח אחריות אחר כך על התאבדויות, רצח מתוך אי שפיות וכו'.
    תפסיקו לבלבל את המוח.
    לפי החוק שאני מכיר יש או חייל, או משוחרר מכל מני סיבות או עריק.
    עריקים תופסים ושמים בכלא.

    כל השאר זה לגמרי חוקי.

    הגב לתגובה זו

    • חשבת ללמוד משפטים ? אתה ממש מתאים לתת ייעוץ.

      שלומית המשפטנית, 09/09/07 10:58

      כשתהיה גדול תוכל להיות מיכאל ספרד או צבי ריש.
      ואם השתמטת תוכל להיות כמו אמנון זכרוני....

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    באיזה קטגוריה נכנסים הבנים של השופטים. (ל''ת)

    בני שופטי בג''צ, 09/09/07 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    המדינה הזו אכזרית גם למי ששרת בצה''ל וגם למי שלא שרת בצה''ל. (ל''ת)

    צוללני הקישון, 09/09/07 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    סתם מסקרנות, אלבשן שרת בצה''ל? איפה? (ל''ת)

    סקרנות, 09/09/07 10:11

    הגב לתגובה זו

    • סתם מסקרנות?! כמובן שהוא שרת!!!

      נירי, 10/09/07 13:50

      מידע אישי והכרות מהצבא יובל שרת באחת היחידות המובחרות והחשובות של הצבא!!!
      מה שהקנאה עושה לאנשים....

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    דיון דמוקרטי לתפארת: כל אחד נהיה רופא

    קמפיין פחדנים, 09/09/07 10:02

    אחד העקרונות של דמוקרטיה- שהרוב לא יכול לשלול זכויות בסיסיות מהמיעוט. מיעוט שמורכב מאנשים תקניים: לא שודדים, לא צרכני סמים ואפילו לא עברייני תנועה.
    אנשים שקיבלו פטור על פי חוק, גם אם זה לא מוצא חן בעיניכם. אף אחד לא חייב להוכיח למר אלבשן את המחלה שלו, או אי התאמה שלו, או דת. לכך יש גורמים מוסמכים.

    אין לאף אחד זכות להכליל.
    למקבל פטור לא משנה כמה עוד אנשים השתחררו איתו ,מגיע לו שיתייחסו אליו באופן חוקי כפרט. יש לי הצעה דומה-בואו נשלול רשיונות נהיגה לחיילים-הרי על פי סטטיסטיקה מדובר באנשים אלימים, שעושים בעיות בכביש. מספיק לראות כמה כתבות בטלוויזיה. או נשים אותם לכלא על אלימות נוער. הרי הם הביאו סכינים לבתי הספר. ברור. צריך לשים גבול לאלימות.

    למה גנרלים חושבים שרק להם יש זכויות להגנה משפטית, שאסור אפילו לפרסם את מסקנות וינוגרד, בלי שתינתן להם זכות דיבור, אבל ניתן לבצע אנישה קולקטיבית כלפי אוכלוסיית מקבלי הפטור? למה לא לתת זכות דיבור לכל אדם בנפרד, כמו בועדה. יש חוק נגד השתמטות, אתם חופשיים להשתמש בו... אבל אתם פוחדים להתעסק עם אדם אחד באופן חוקי.

    הגב לתגובה זו

    • קול של שפיות בים של מטומטמים טוקבקיסטים (ל''ת)

      זה אבי עצבני, 09/09/07 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא יעזור לכם, משתמטים חביבים. המיאוס כלפיכם רק יגבר. שאפו, אלבשן! (ל''ת)

    נעמה, 09/09/07 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יום התשלום הגיע

    מלכה, 09/09/07 09:41

    לפני המשפטנים, הפובלציסטים ושאר המתווכחים - אשמה המדינה!!

    כמה זמן חשבו ממשלות ישראל לדורותן יחזיק ''הדבק הפטריוטי'' את צה''ל, כאשר המדינה מחלקת פטורים מצה''ל מצו פוליטי - חרדים!! מצו כספי - ילדי שמנת ושאר פרוטקציוניסטים!! ומצו הטימטום - שחרור קל מקב''ן.

    הפתרון היחיד - כן היחיד - הוא לחזור לנקודת המוצא. חוק בישראל ''שרות צבאי או שרות לאומי '' אותו זמן אורך שרות. זה כולל את החרדים, ערבי ישראל וכל אדם אחר שבמקום לשרת בצה''ל ימצא אות עצמו בשרות לאומי בקהילתו!!. זה יאחד את החברה בישראל ויתן תחושה של שיוויון. כל פתרון אחר ימשיך לדרדר את החברה ויגרום לפירור מוחלט.

    ולגבי הופעות משתמטים. אומנים ששוחררו בגלל בעיות רפאויות מוכחות (בוסקילה כמשל) או קב''ן מוכח, יכולים להופיע, כל תרוץ שחרור אחר לא קביל. ישנם אמנים רבים ששירותו בצה''ל ואין שום סיבה לתת לאמנים שלא שירתו בצה''ל להופיע תמורת כ''כ הרבה כסף (עברי לידר מקבל 50 אלף ש''ח ליום העצמאות??. אולי זה יחשב לשרות מילואים שלו משתמט).

    ולכל המשפטנים, קשה יהיה לכם להוכיח בבית משפט שזמר מסוים הועדף על אחר, הרי בסופו של דבר תמיד זמר אחר יועדף על אחר. אבל לפחות זה יספק לכם פרנסה בבתי המשפט.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת, לא לגבי ההופעות אבל לגבי הפתרון. (ל''ת)

      איציק, 09/09/07 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    שכחת לציין באיזו יחידה קרבית אתה משרת במילואים (ל''ת)

    מה לך ולזכ' אדם, 09/09/07 09:05

    הגב לתגובה זו

    • אם זה נכון, זה רק לכבודו (ל''ת)

      אורן, 09/09/07 10:01

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ושוב אתה טועה בסיום

    ג'ני הסקסית, 09/09/07 08:58

    מרינה בלומין ואיתי טיראן ''ודומיהם'' אינם משתמטים.
    הם מושמטים. צה''ל משמיט אותם.
    חשוב לזכור נקודה זו בכל רגע ורגע שאנחנו דנים בנושא.

    הגב לתגובה זו

    • למה מושמטים ? כי נתנו להם? (ל''ת)

      אלי, 09/09/07 09:12

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    להרחיב את ההשתמטות!

    שלו, 09/09/07 08:58

    ובכל מקרה מי שיבחר ,לא להישתמט זכאי לשכר מלא
    ''אם לא משלמים...לא משרתים''

    הגב לתגובה זו

    • צודק. כסף קונה הכל.

      אייל סיוון, 09/09/07 11:00

      בכמה אמא שלך , לשעה ?
      אפשר שבועי ?
      יש הנחות למשתמטים ?

      הגב לתגובה זו

      • שם המשחק הוא הגינות!

        שלו, 09/09/07 11:40

        בימים שבהם ראשי ממשלות עושים לביתם......ראה ברק,ביב,אולמרט
        נשיאים מקבלים שוחד ראה ויצמן,או שוחד מיני ראה קצב
        העשירון העליון מחובר לפוליטקאים ויונק ,ומניק ,ראה חברות הסוללר.

        יהיה זה הוגן מאוד לשלם שכר למי שבחר לא להשתמט

        באשר לאמא שלך בושה איזה חינוך היא העניקה לך

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני מסכים לחלוטין עודף המשפטיזציה

    יונתן, 09/09/07 08:56

    מעקר את הדיון הציבורי והורס את הדמוקרטיה.

    אני חושב שהאשם בעניין זה השופט ברק עם מהפכת המשפט ו''הכל בגי''ץ''
    מה שהכניס את המשפט ועו''ד לעניינים הערכיים והפוליטיים במקום להשאירם בתחום המשפטי בלבד.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני מסכים לחלוטין עודף המשפטיזציה

    יונתן, 09/09/07 08:54

    מעקר את הדיון הציבורי והורס את הדמוקרטיה.

    אני חושב שהאשם בעניין זה השופט ברק עם מהפכת המשפט ו''הכל בגי''ץ''
    מה שהכניס את המשפט ועו''ד לעניינים הערכיים והפוליטיים במקום להשאירם בתחום המשפטי בלבד.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אתה כל כך צודק וכל כך חשוב שישמע קולך בבליל הצעקות

    עורכת דין, 09/09/07 08:50

    הגם שמדובר במקצוע שלי, יש גבול להשתלטות המשפט על כל דיון ציבורי חשוב.
    למעשה אותה עורכת דין ואחרים נוטלים את חופש הביטוי, ממש גוזלים את זכותו של הציבור ללבן סוגיות ציבוריות.

    לא רק שאתה צודק ושמדובר בפעולה חוקית לחלוטין- מתן העדפה לאנשים ששרתו בצבא המדינה מקובלת בכל מדינות העולם- כן כולל מדינות בהן אין שרות חובה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ואתה אלבשן לא משפטן? (ל''ת)

    אלי, 09/09/07 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    על כולנו להוקיע את המשתמטים.

    צ______________, 09/09/07 08:16

    אם הכנסת תאשר או לא תאשר את מימון המופעים של המשתמטים אני בכל אופן לא אלך למופע של משתמט.

    ואני חושב שעל כולנו להחרים מופעים של משתמטים. באופן הכי ברור.

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצה להוקיע. מה תעשה לי?

      גרגמל, 09/09/07 08:57

      אני דווקא אלך למופע של משתמטים.
      ואתה תפסיד מוסיקה טובה. תישאר ברמה של להקות צה''ל. זאת המוסיקה שמתאימה לך.

      הגב לתגובה זו

      • לגרגמל.

        צ______________, 09/09/07 09:17

        איך אתה מרגיש שרק חלק מהעם משרת את ביטחון המדינה ??????????????

        הגב לתגובה זו

        • ל-12 החצופ/ה

          גיא, 09/09/07 11:00

          אלבשן שירת ביחידה מובחרת, ולמעשה זה לא ממש משנה איפה שירת שכן דבריו נכונים ביותר

          הגב לתגובה זו

      • יופי. אל תוקיע. לך תשמע מוזיקה טובה. רק תעזוב אותנו בשקט.

        נעמה., 09/09/07 09:45

        יהיה פה כל כך נקי בלעדיך.
        ושנה טובה.

        הגב לתגובה זו

      • טמבלון. מי רואה אותך ממטר ? לך לאן שאתה רוצה....

        קרל מאי, 09/09/07 11:02

        ...ואם לא תחזור , אף אחד לא ירגיש ולא יתגעגע...

        הגב לתגובה זו

    • בזמן שתוקיעו ותנהלו מאבקים

      משתמט, 09/09/07 12:40

      אני יעשה כסף בערמות.

      הגב לתגובה זו