• 107.

    מתי יש הרצאההה של נעה ירון??

    שקד, 24/08/08 12:43

    בבקשה מי שיודע על הרצאה קרובה לשלוח לי הודעה לאיימיל כבר שנהה שאני מחפשת...אני אודה מאוד למי שיודיע לי, שבוע טוב ומבורך!!=]

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אשתי מעוניינת להגיע להרצאות

    משה, 13/04/08 10:21

    נועה - תעזרי לנו ! מתי יש הרצאה קרובה ? הספר שלך הוא הראשון שקראתי לאחר כ 40 שנה (מאז התיכון) שלא קראתי ספרים בכלל. ואני גומר אותו פעם שנייה כדי להפנים את הכל. חובה !

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מעוניינת להגיע להרצאות עם נועה ירון

    מיקי, 27/01/08 08:22

    אשמח מאד להגיע להרצאה של נועה ירון תודה איפה?

    הגב לתגובה זו

    • אני אוכל אולי לעזור לך

      יהל, 02/03/08 11:15

      לאחרונה אני רואה המון פירסומים על הרצאות עם נועה ירון וממש במקרה מסתבר שהיא תבוא לעין צורים השבוע ביום רביעי... מקווה שזה עוזר לך במשהו...

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    קראתי את הספר ולא הפסקתי לבכות..

    מיכל, 23/01/08 09:02

    הספר ממש יפה ונוגע ללב..
    באמת היתרגשתי מכל עמוד ועמוד..
    אני בטוחה שחיזקת המון אנשים..

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    עישנה חומר טוב

    ליאור, 18/12/07 05:32

    אופיום נראה לי

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הספר פשוט מקסים

    קרן, 25/11/07 18:38

    הכתיבה קולחת ומצחיקה
    מרתק
    מספר על חוויה יחודית בעולמנו
    כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    המתנה היפה ביותר שקיבלתי זה זמן רב

    יעל, 24/11/07 20:52

    תחילה נועה אומר לך תודה עמוקה על ספר שהגיע לחיי בדיוק בזמן.
    אני כבר שנה וחצי מתחזקת.
    אחרי שהייתי בצד השני והבנתי שאין אמת חייה ונושמת יותר מהאמת שבתשובה.
    החזרה בתשובה היא תרתי משמע תשובה כיוון שמקבלים תשובה אחת על כל אלפי השאלות שרצות במוחנו יום יום-האמונה!
    הספר שלך חיזק אותי נורא,הוא בא לי בתקופה שרבי נחמן מברסלב מתאר אותה כנפילה שמטרתה עלייה.
    הסר שלך עזר לי לדבוק בדרך שלי יותר.
    אני אשמח נורא אם תגיעי אי פעם לבאר שבע לתת הרצאה,אני אישית ב''נ מתחייבת להביא קהל!
    תודה לך נועה!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    המתנה היפה ביותר שקיבלתי זה זמן רב

    יעל, 24/11/07 20:52

    תחילה נועה אומר לך תודה עמוקה על ספר שהגיע לחיי בדיוק בזמן.
    אני כבר שנה וחצי מתחזקת.
    אחרי שהייתי בצד השני והבנתי שאין אמת חייה ונושמת יותר מהאמת שבתשובה.
    החזרה בתשובה היא תרתי משמע תשובה כיוון שמקבלים תשובה אחת על כל אלפי השאלות שרצות במוחנו יום יום-האמונה!
    הספר שלך חיזק אותי נורא,הוא בא לי בתקופה שרבי נחמן מברסלב מתאר אותה כנפילה שמטרתה עלייה.
    הסר שלך עזר לי לדבוק בדרך שלי יותר.
    אני אשמח נורא אם תגיעי אי פעם לבאר שבע לתת הרצאה,אני אישית ב''נ מתחייבת להביא קהל!
    תודה לך נועה!

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    המתנה היפה ביותר שקיבלתי זה זמן רב

    יעל, 24/11/07 20:52

    תחילה נועה אומר לך תודה עמוקה על ספר שהגיע לחיי בדיוק בזמן.
    אני כבר שנה וחצי מתחזקת.
    אחרי שהייתי בצד השני והבנתי שאין אמת חייה ונושמת יותר מהאמת שבתשובה.
    החזרה בתשובה היא תרתי משמע תשובה כיוון שמקבלים תשובה אחת על כל אלפי השאלות שרצות במוחנו יום יום-האמונה!
    הספר שלך חיזק אותי נורא,הוא בא לי בתקופה שרבי נחמן מברסלב מתאר אותה כנפילה שמטרתה עלייה.
    הסר שלך עזר לי לדבוק בדרך שלי יותר.
    אני אשמח נורא אם תגיעי אי פעם לבאר שבע לתת הרצאה,אני אישית ב''נ מתחייבת להביא קהל!
    תודה לך נועה!

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    המתנה היפה ביותר שקיבלתי זה זמן רב

    יעל, 24/11/07 20:51

    תחילה נועה אומר לך תודה עמוקה על ספר שהגיע לחיי בדיוק בזמן.
    אני כבר שנה וחצי מתחזקת.
    אחרי שהייתי בצד השני והבנתי שאין אמת חייה ונושמת יותר מהאמת שבתשובה.
    החזרה בתשובה היא תרתי משמע תשובה כיוון שמקבלים תשובה אחת על כל אלפי השאלות שרצות במוחנו יום יום-האמונה!
    הספר שלך חיזק אותי נורא,הוא בא לי בתקופה שרבי נחמן מברסלב מתאר אותה כנפילה שמטרתה עלייה.
    הסר שלך עזר לי לדבוק בדרך שלי יותר.
    אני אשמח נורא אם תגיעי אי פעם לבאר שבע לתת הרצאה,אני אישית ב''נ מתחייבת להביא קהל!
    תודה לך נועה!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מחפשת את ההומור

    ליאת, 30/10/07 16:10

    סיימתי עכשיו את הספר ונהנתי מאוד
    ספר מאוד קריא ומענין,אבל אני עדיין לא מבינה על איזה חוש הומור מדברים? חוץ ממספר אמירות שיש בהן כאילו הומור עצמי(כדי לא להבהיל את הקורא החילוני..) לא מצאתי את עצמי אפילו מחייכת.. ספר נחמד ולא יותר, יש ספרים מעולים שנונים ומצחיקים עם עומק שחסר להם רק יחסי הציבור,כאן זה קצת הפוך. אבל בכל זאת נהנתי,יש למישהו תמונות מהחתונה?

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    שאלה אישית לנועה

    nan, 19/10/07 06:12

    דבר אחד מפריע לי נורא בספרים כמו 'מקימי': אנשים שמציגים את עצמם כסופר אינטלגינטים, כאלה שכשהיו בפיסגת התהילה התלאביבית הרגישו כל היום ריקנות זוועתית, מצהירים קבל עם ועולם בלי להסמיק או להתבלבל, ששינו את כל החיים שלהם בגלל שטיפה רגשית בלי טיפה הסבר אינטלקטואלי.
    אין בכל הספר דבר אחד שיכול לשכנע אותך בצדקת הדרך החדשה. הספר בהחלט משכנע. אבל משכנע שמה? שתרוץ ותבדוק בעצמך, ואז תשתכנע גם אתה. או במילים אחרות: ישטפו גם אותך. יודעים מה? זה כמו הפרסומות האלה, שקוראות לך להצטרף לכל מיני עסקאות פירמידה ולעשות מליונים בלי להזיז ת'צמך מטר. בטלפון הם לא יתנו לך אפילו מליונית הפרט, רק תבוא למקום, ושם בחסות הקפה העוגה והאוירה, היד כבר תחתום מאליה. אותו דבר.
    תגידי, נועה, למה לא ניסית לבדוק עוד צדדים, יותר שפויים, ביהדות? כאלה שלא מדברים על למשוך אותך בפיאות החוצה בגלל עשרה פרקי תהילים ואגורה לצדקה אפילו אם תהיה חוטא כל חייך? כאלה שלא מבקשים ממך להיות כמו חיות הנוהמות ביער לילות שלמים? כאלה שהעקרונות שלהם מבוססים על התורה שניתנה בסיני, ולא על תורה שנתן נביא חדש, שהוא זקן מאד אבל יניק לגמרי, שכל הצדיקים לידו כאין וכאפס, שהוא המשיח והמושיע ובספריו ייגאלו ישראל, שסיפוריו נעים בין הזייתיות קשה למדע בדיוני של עוד ארבעים מליון שנה?
    העקרונות של אמונה, של עבודה עצמית ושל התעלות שנמצאים אצלך הם עקרונות של היהדות. לא של ברסלב. ברסלב רק הוסיפה ליהדות האמיתית, כזו שאינה שייכת לשום קבוצה, כזו שמקורותיה הם אך ורק התורה שבכתב ושבעל פה הקדומים, לא המודרניים, את האקסטזה המשיחית, את ה'שכנוע הרגשי' - שזה במילים אחרות שטיפת מוח.
    תעשי חשבון נפש שני. אף פעם לא מאוחר.

    הגב לתגובה זו

    • כנס

      לירון, 25/04/08 09:38

      הספר מקימי לא בא להחזיר אף אחד בתשובה! היא מספרת את סיפור חייה , אף אחד לא ביקש שתרוץ ותחזור עכשיו בתשובה!
      חוצמזה שעד לפני שבוע חשבתי בדיוק כמוך לגבי רבי נחמן באתי לדודה שלי שהיא חסידה של ברסלב ומאמינה גדולה ברבי נחמן ושאלתי אותה אם היא מאמינה באלוקים או ברב?! היא ענתה לי תשובה נורא יפה !!'' רבי נחמן ז''צל הוא הצינור שלי לבורא עולם!'' אז קח את זה בחשבון ! שיהיה שבת שלום ומבורך לכל עם ישראל!

      הגב לתגובה זו

      • ללירון ולדודה הנחמדה שענתה תשובה יפה ושגויה-

        יעלי, 18/01/09 15:30

        לדודה הטוענת שרבי נחמןהוא צינור לבורא עולם- זה לא נכון. אנחנו לא צריכים צינורות לבורא עולם, כל אחד יכול לדבר איתו, וזוהי ההתבודדות שבחסידות ברסלב כ''כ מיקרים. אינני רוצה להישמע בוטה אבל זה ב, להבדיל, מה שהנוצרים טוענים- שאותו האיש הוא המקשר וכו'. אני לא משווה אבל תחשבי על זה, דודה יקרה, טוב?
        ובקשר לנועה- יצא לי לשמוע אותה והיא פשוט טהורה ומתוקה ומוארת ומצחיקה וגם בעלה הוא אדם מיוחד מאד

        הגב לתגובה זו

    • הערה לענין!

      שלומי, 13/09/08 23:01

      זה בערך מה שהרגשתי אחרי קריאת הספר. ניסוח טוב של מה שלא הצלחתי להגדיר בעצמי. בתור אדם דתי, לא הלחתי להבין למה הפתרון לבעיה של נועה הוא לא פשוט יהדות על אמת, אלא רק בסגנון ברסלב?
      אולי, תסלחו לי על הבוטות, אחרי הרבה אקסטזות של סמים, חיבים סם אחר כדי להזריק את היהדות, ורבנו משמש כאן בתור הסם התחליפי?
      מקוה שלא פוגע במישהו. אין כאן כונה להיות בוטה אלא דוקא רציני.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    שאלה אישית לנועה

    nan, 19/10/07 06:07

    דבר אחד מפריע לי נורא בספרים כמו 'מקימי': אנשים שמציגים את עצמם כסופר אינטלגינטים, כאלה שכשהיו בפיסגת התהילה התלאביבית הרגישו כל היום ריקנות זוועתית, מצהירים קבל עם ועולם בלי להסמיק או להתבלבל, ששינו את כל החיים שלהם בגלל שטיפה רגשית בלי טיפה הסבר אינטלקטואלי.
    אין בכל הספר דבר אחד שיכול לשכנע אותך בצדקת הדרך החדשה. הספר בהחלט משכנע. אבל משכנע שמה? שתרוץ ותבדוק בעצמך, ואז תשתכנע גם אתה. או במילים אחרות: ישטפו גם אותך. יודעים מה? זה כמו הפרסומות האלה, שקוראות לך להצטרף לכל מיני עסקאות פירמידה ולעשות מליונים בלי להזיז ת'צמך מטר. בטלפון הם לא יתנו לך אפילו מליונית הפרט, רק תבוא למקום, ושם בחסות הקפה העוגה והאוירה, היד כבר תחתום מאליה. אותו דבר.
    תגידי, נועה, למה לא ניסית לבדוק עוד צדדים, יותר שפויים, ביהדות? כאלה שלא מדברים על למשוך אותך בפיאות החוצה בגלל עשרה פרקי תהילים ואגורה לצדקה אפילו אם תהיה חוטא כל חייך? כאלה שלא מבקשים ממך להיות כמו חיות הנוהמות ביער לילות שלמים? כאלה שהעקרונות שלהם מבוססים על התורה שניתנה בסיני, ולא על תורה שנתן נביא חדש, שהוא זקן מאד אבל יניק לגמרי, שכל הצדיקים לידו כאין וכאפס, שהוא המשיח והמושיע ובספריו ייגאלו ישראל, שסיפוריו נעים בין הזייתיות קשה למדע בדיוני של עוד ארבעים מליון שנה?
    העקרונות של אמונה, של עבודה עצמית ושל התעלות שנמצאים אצלך הם עקרונות של היהדות. לא של ברסלב. ברסלב רק הוסיפה ליהדות האמיתית, כזו שאינה שייכת לשום קבוצה, כזו שמקורותיה הם אך ורק התורה שבכתב ושבעל פה הקדומים, לא המודרניים, את האקסטזה המשיחית, את ה'שכנוע הרגשי' - שזה במילים אחרות שטיפת מוח.
    תעשי חשבון נפש שני. אף פעם לא מאוחר.

    הגב לתגובה זו

    • מחאה!!!

      טליה יפה, 21/09/09 22:33

      אף אחד לא בא להכריח אותך לחזור בתשובה!
      אני חושבת שברגע שאתה בא מוכן כדי לקבל ולא בא במטרה לתקוף אז באמת אתה יכול לקבל דברים טובים משם.כל אחד והדרך חזרה בתשובה שלו,אני מאחלת לך שעום אחד גם את תחזרי בתשובה שלמה ואמיתית טאז תצטערי על מה שכתבת.ובמקומך הייתי לומדת קצת לדבר בכבוד על אנשים,ועל הדעות שלהם,ובפרט על צדיקים,ותסלחי לי שאני אומרת את זה בבוטות אבל את מדברת בחוצפה שאין לה מקום כאן,אם את לא מבינה משהו ואם קשה לך לקבל דברים שלא נתפסים בשכל אלא פוגעים בלב ונקראים אמונה,אז לפחות תנסיללמוד מזה ולהשתפר בעקבות זה ולא להשמיץ ולזלזל באחר בגלל שאת לא הבנת!!!
      אני חושבת שאת צריכה להתבייש בעצמך בעזות פנים שלך,על איך שדיברת על רבי נחמן,וקצת ללמוד כבוד כלפי האחר,זה יעזור רק לך!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    נעה, תודה

    מוריה, 19/09/07 10:16

    קראתי את מקימי והוא לא יצא לי מהראש המון זמן.
    ספר שממש מעורר לתשובה. ונותן הרבה התחדשות וכוח. ממש מים צוננים על נפש עייפה.
    עשית לי חשק להכיר לעומק יותר את תורתו של רבי נחמן.

    הספר כתוב גם בצורה קריאה מאוד, ואין ספק שאת מוכשרת מאוד.

    זו ממש זכות לכתוב ספר כזה.
    אני בדרך לקנות אותו ולהשאיל אותו לכל מי שמסביבי.

    גמר חתימה טובה

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    נועה ירון היא מהממת היא מחממת לבב אמיתית היא צדיקהה גדולה

    אור רבנו, 10/09/07 11:00

    בס''ד

    הייתי אצלה הרצאה של נועה ירון ממליצה לשמוע את הרצאה שלה,

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ימותו הקנאים או יותר טוב-יחזרו בתשובה!

    גבי, 09/09/07 02:16

    אני חוזר בתשובה ולא מעניין אותו כלום! פיספסתי את אומן ראש השנה אבל בשנה הבאה בערת השם אני באומן !!!
    ''מקימי'' ספר מומלץ!
    לא מפחיד, לא מטיף, שווה קריאה ומעורר את הלב.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    יפה מאוד! כל הכבוד לה. (ל''ת)

    הסרוג, 07/09/07 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    יפה מאוד! כל הכבוד לה. (ל''ת)

    הסרוג, 07/09/07 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מצחיקה ושנונה

    אדיר, 06/09/07 15:37

    מה לא מובן פה?

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    רדוד עד כאב.... (ל''ת)

    רמי, 06/09/07 00:50

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    נשגב מבינתי

    אלחנן וינריב, 05/09/07 20:17

    אני קורא את התגובות ולא מאמין למראה עיני, הנה אישה חרדית קמה ועשתה מעשה ראוי ונכון מאד לפי כל אמת מידה מוסרית תרבותית בעולם הנאור, מביעה את דעתה בצורה תרבותית וחיננית, לא מלכלכת ולא מטנפת את פיה בלשון הרע ורכילות ושאר מרעין בישין, לא חושפת את גופה למען רייטינג, ולא שותה שתן בשביל תשומת לב, היא כותבת ספר שהופך לרב מכר, מתראיינת ומנסה לגשר בין הפערים האדירים היוצרים שינאה תהומית בין אחים, ואתם רק מלכלכים ומשמיצים.
    למה?
    אני לא מצליח להבין את זה.
    נראה כאילו כל רצונכם הוא לחרחר מלחמה וריב שנאה קנאה ותחרות,
    על שום מה? למה לא לפרגן, ולחייך, ולהגיד מילה טובה, וללמד את עצמנו לראות טוב באחר ולא להתמקד בשוני בינינו.
    אני מעריך אותך מאד נועה ירון-דיין ומאחל לך שתמשיכי לעשות חייל בכל מעשה ידייך להתפאר. עלייך נאמר הפסוק ''אשת חיל מי ימצא''

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה זהב

      רועי, 06/09/07 15:35

      אלחנן לרשות הממשלה

      הגב לתגובה זו

    • התגובות מלמדות על המגיבים

      דן, 06/11/07 09:54

      ולאו דווקא על מושא התגובה.
      הרפש שעולה מדבריהם הוא תמונת המצב של הכעסים והפחדים שלהם.
      מסכנים...

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    כתבה ספר ראוי להערכה

    דוידי שכטר, 05/09/07 20:04

    יותר ממה שרובכם עשיתם

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אני מתה עלייך נשמה טהורה

    נינט, 05/09/07 20:03

    את מדהימה מדהימה ויפה כל כך אפילו עם כל הכיסויים האלה.
    (שוקלת ברצינות לבוא לשבת...)

    הגב לתגובה זו

    • תרגום

      אור, 23/08/09 15:15

      את באמת נינט אוו שמישהו המציא את זה

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    הנועה הזאת שנונה ומוכשרת

    שלמה החכם באדם, 05/09/07 20:00

    נעים לדעת שיש גם כאלה שלא מתייחסים להכל כל כך ברצינות.
    הלואי עלי.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מתגעגע ליהדות של פעם! (ל''ת)

    ברוך גמילי, 05/09/07 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    נועה ירון מוארת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    נירית, 05/09/07 18:09

    פגשתי אותה בהרצאה לפני שבועיים, היא מוארת בטירוף!!! לא ראיתי בחיים שלי כל כך הרבה אור על בן אדם. עודלא קראתי את הספר שלה אבל אני מתכננת.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מקימי ספר חובה בכל בית

    אפרת, 05/09/07 18:04

    הנה אישה שעשתה משהו עם החיים שלה. מעורר הערצה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    נועה ירון צוחקת על כולכם

    פילפילון, 05/09/07 18:03

    היא יודעת את העבודה אין ספק.
    משתינה עליכם בקשתית. מדי פעם משחררת איזה קטנה לכיוונכם ונותנת לכם להסריח בהפרשות של עצמכם.
    גדולה מהחיים הבחורה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הספר מקימי מומלץ לחילונים ודתיים

    יאיר, 05/09/07 17:56

    יהפוך לכם את הבטן עשר פעמים

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    איזה אישה מדהימה ואמיצה

    אביהו, 05/09/07 17:54

    ירבו כמותה בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מקימי ספר מופת

    יונית, 05/09/07 17:29

    אחד הספרים הכי הטובים שקראתי בחיים שלי, מרגש ומצחיק

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    חב''ד וברסלב יש בהם הרבה עבודה זרה מדיאורייתא

    ישורון, 05/09/07 17:28

    אבל חוזר בתשובה דומה לכושי שיצא מג'ונגל ולפתע ראה עולם מודרני,והוא מתלהב ללא גבולות עד שיגעון.
    כל הנאמר על העלייה אין לו בסיס ,הוא לא נכון כלל, רב נחמן לא אמר לעזוב את ארץ ישראל ,ולהיות איתו בראש השנה ,אלו דברי כזבים,ותעתועים,אין דבר כזה מאז חכמי המשנה ועד היום.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    איך צדיק האמת,כאשר5 הוא כבר מת לפני 170 שנה (ל''ת)

    ישורון, 05/09/07 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הספר שלה הפך לי את החיים

    אביר, 05/09/07 14:38

    תקראו אותו ואחר כך תגיבו

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    תגובה מוזרה... כאשר מדובר על הרב אמנון יצחק ...

    אור, 05/09/07 10:36

    הרב אמנון יצחק מדבר בהרצאותיו רק ''בשם אומרם'' כל כולו דברי חז''ל פוסקים תלמוד והלכות, אין הרב אמנון יצחק ..''ממציא'' או ''מדען'' ואינו מתיימר להיות כזה,לכן לא ברור מה כוונתה של נועה ירון בתגובתה לשמע שמו של הרב.

    הגב לתגובה זו

    • באמת ממש מוזר.. (ל''ת)

      נכון, 06/09/07 13:35

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    הבחורה חזרה בתשובה, זה העיקר מה אתם רוצים ממנה?

    ארמון הנציב, 05/09/07 10:34

    ברוך ה' זכינו שעוד נשמה יהודית התחילה להגשים עצמה ולקיים מצוות כיהודיה שלמה, אז מדוע עינם של אנשים צרה? ולא זו בלבד אלא שהיא משתדלת לשכנע אנשים ללכת בדרכה

    האם לא זה מה שאנחנו רוצים? מדוע לחפש את הרע?

    נעה, אל תקשיבי לרעי הלשון וערלי הלב המשיכי בדרכך!

    דתי לאומי שמחזק את ידיך!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    את נפלאה! ...

    כל הכבוד, 05/09/07 08:34

    ושכולם יראו איך מי שהייתה בראש בפסגה חולשת על כל מדיה תקשורתית עזבה את הכל והתחברה לאמת שבה, כל הכבוד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רבי נחמן מברסלב

    אהובה גשר, 05/09/07 01:15

    חידש ועוד איך חידש מותר מן התורה
    החיים הם התחדשות
    כל התחדשות מהחלל הפנוי
    ההתחדשות היא האמת

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    את נהדרת!

    יעלי, 05/09/07 00:54

    אין עליך!!!
    טוב לראות אותך איתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מעולה!!!

    בוני, 05/09/07 00:45

    ספר מעולה, שימותו הקנאים או יותר טוב, שיחזרו בתשובה.
    חזק ואמץ נועה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    נתקענו... זה לא מגיע לשום מקום (נוסטלגיית ערוץ 6)

    לימור, 04/09/07 23:46

    ואו!!!! היא חזרה בתשובה!!! ההיא מהוגו! ולפחות היא לא כמו כל מיני חוזרי בתשובה שעלק כבר לא יודעים מי זה מי ולא מכירים ולא שומעים. שאלו נינט אמרה תבואי לשבת ויאללה, תהיו פתוחים תל אביב תל אביב אבל יש לנו מה להציע. (רגע, אז בעצם אמרתי פה שתל אביב היא נינט, ולא מצעדי גאווה למיניהם?)
    **אגב, ממש מאוחר עכשיו, ואני ממש עייפה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לשון הרע מדאוריתא

    נחמה דוד, 04/09/07 23:36

    בימים אלו סיימיתי לקרוא את ספרך שכתוב נפלא ומאוד ריגש אותי יישר כח אבל מהראיון הנ''ל משתמע שקצת עלתה לך ההצלחה לראש אני אשמח להזמין אותך לשבת ולהראות לך שיש לך קצת מה ללמוד גם מחרדים וגם מציונים אז בבקשה ממך אל תתימרי ואם את חושבת שאחרים פחות ממך אז כנראה שיש לך עוד מה ללמוד ודרך אגב גם אנחנו ברסלבים אבל לא מדברים סררה על אחינו ולא בעליונות
    שבת שלום ותכתבי עוד ספרים יפים מאוד נהניתי

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לשון הרע מדאוריתא

    נחמה דוד, 04/09/07 23:16

    בימים אלו סיימיתי לקרוא את ספרך שכתוב נפלא ומאוד ריגש אותי יישר כח אבל מהראיון הנ''ל משתמע שקצת עלתה לך ההצלחה לראש אני אשמח להזמין אותך לשבת ולהראות לך שיש לך קצת מה ללמוד גם מחרדים וגם מציונים אז בבקשה ממך אל תתימרי ואם את חושבת שאחרים פחות ממך אז כנראה שיש לך עוד מה ללמוד ודרך אגב גם אנחנו ברסלבים אבל לא מדברים סררה על אחינו ולא בעליונות
    שבת שלום ותכתבי עוד ספרים יפים מאוד נהניתי

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שלא הבנת את נעה כלכך..

      רות, 09/10/07 09:21

      הייתי בהרצאה של נעה ואני הבנתי שהיא התכוונה להגיד שהיא נמצאת בצד החרדי אבל היא שמחה שיצא לה לפגוש את הציונות הדית ושגם ממנה יש הרבה דברים שהיא יכולה לקחת ולעומת זה יש דברים מהחרדים שהיא לא לוקחת.. ז''אלכל אחד יש את הדברים הטובים ואת הדברים שאולי כדאי לוותר עליהם... אז היא רוצה את הבאמצע...

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    ''מקימי'' כתוב יפה וזורם! (ל''ת)

    מצפה לעוד ספר!, 04/09/07 22:03

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כל הכבוד על החזרה בתשובה.... (ל''ת)

    ח.חגי, 04/09/07 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יהודים עולים לירושלים ולא יורדים לאומן! (ל''ת)

    מאמינה, 04/09/07 19:52

    הגב לתגובה זו

    • מאז שסגרו את האומן בירושלים, יורדים לאומן בתל-אביב (ל''ת)

      אחד, 04/09/07 22:25

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    החב''דניקים,החרדים,הברסלבים ושאר המינים החסידיים משתמטים משירות צבאי

    מי המשתמטים, 04/09/07 18:18

    ובכך עומדים על דם חיילי צה''ל.רק שתדעו.

    הגב לתגובה זו

    • מי?? לא שמעתי!! מי???מי משתמט מצה''ל???

      ירושלמית, 05/09/07 01:57

      מי שמשתמט מצהל זה ג'קו אייזנברג,מרינה מקסימיליאן,בר רפאלי, זה עוד המון המון חילונים שאני לא ממש מכירה ומתמצאת בשמותיהם,וטוב שכך, ורק שומעת שכל היום יוצאים נגדם ועושים חרמים כי הם משתמטים,אז לפני שאתם מאשימים את החרדים בהשתמטות-תסתכלו במראה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    למלעיז דרור מקסבת בית שמש הענין הוא בכלל לא אתר דעת אמת אלא התוקף

    אמת מארץ, 04/09/07 18:16

    המוסרי וההומני של הדת היהודית.יש טעויות בתנ''ך ובתלמוד ומכאן שאלה לא דברי אלהים חיים ואידך זיל וגמור.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא יאומן! אני באומן!

    דתי יותר מ 5 דק, 04/09/07 17:55

    אני תמיד ניגנב מאנשים שראו את האור לפני חצי שעה וכבר נהיו מומחים ליהדות. קצת צניעות ולימוד לא יזיקו לפני שמשפריצים סיסמאות נבובות.

    אבל מה אפשר כבר לצפות ממשהי שמגדירה את הברסלבר כ''צדיק האמת של הדור'' נו באמת המקסימום שהייתי נותן לו זה בעל חלומות וסיפורי אגדות וגם אלה באיכות בנונית מינוס

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      יהושוע פרוע, 05/09/07 18:06

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    חחח..כל אנשי הניו אייג' הסוגדים לאבן ולעץ (ל''ת)

    פתחו בהסתערות.., 04/09/07 17:31

    הגב לתגובה זו

    • יקירי תכול-הזקן, עובדי האלילים הם ברסלב וחב''ד. יהדות מהם והלאה

      גם אתה?, 04/09/07 19:58

      אחד משיח מלך-משיח שתיכף תיכף מתגלה, בקרוב ממ''ש ממ''ש, והשני מדבר מהקבר ושולח את כולם לאוקראינה למצוא את השכינה.

      שתי כתות של עובדי אלילים ואובדי דרך, שתחת מסיכת ''יהדות'' מוציאים ליהודים האמיתיים שם רע.

      וצר לי לאכזב אותך, אני לא עובד את העץ, לא את האבן, לא השתמשתי בסמים מעולם, לא דקרו אותי בסכין בבית ספר ואני אפילו לא שמאלני או תל אביבי, לא ניו אייג' לא בבוהמה ולא בברנז'ה.

      אתה מאמין שיש כאלה חילוניים? יכול להיות? לההההה, לא נראה לי.

      תנחומיי לך.

      הגב לתגובה זו

      • ידידי שחור העיניים..

        לא גם אני, 05/09/07 02:05

        החסידויות אמצו להם רב משלהם, הרבה מחב''ד מתנגדים למשיחיסטיים
        שבהם, אבל בסך הכל כולם עובדים את ה' ברוך ה' אותו דבר, למה לכנותם עובדי אלילים? הם אמצו להם רב, וזכותם ע''פ עשה לך רב מן התורה
        אבל להגיד שהם עובדים אותם כאלילים זו תהיה נבזות, כולם מאמינים בא-ל ובשמירת תורה ומצוות, (ואתה?)
        יצאתי נגד אנשי הניו אייג' למיניהם הסוגדים לבודהיזם למשל שם אין אלוהים בכלל..
        באם אינך משתייך אליהם והבנתי שלא אזי בטח שאני מאמין שיכולים להיות חילונים כמוך! למה אתה פוסל מראש ,שואל, ועונה במקומי לא?
        דוקא כדתי יש לי הרבה חברים חילוניים כמוך..אז שתהה שנה טובה!

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    נראה את המגיבים עוזבים במעמדה למען האמת הפנימית (ל''ת)

    עירית, 04/09/07 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    למגיבים המלעיזים שמתגאים שאינם מאמינים באל

    רש''ש, 04/09/07 17:19

    הם בטח חושבים שגם העולם נוצר במקרה, וכמו שאומר הרב מרדכי נויגרשל:-לא הייתי משאיר אותם לבד
    בחדר העבודה שלי כי הם בהחלט היו מאמינים גם שהמחשב שלי נוצר מעצמו והיו מחליטים לאמצו לעצמם..
    אז לכם אני משליך כפפה- האזינו לרב מרדכי נויגרשל בהרצאתו ''לדעת ולא להאמין'' ונראה אם יש חוכם בינכם שיוכל לסתור את דבריו, בבקשה:

    http://altv.shemayisrael.com/movie-0198.shtml?PHPSESSID=5be5140d795a8a0c7729dfdb44566f57

    הגב לתגובה זו

    • אתה מקיש מהנסיון שלך שמישהו יצר את המחשב

      ולכן מישהו יצר, 04/09/07 18:44

      הכל לפי הנסיון האנושי לך, בגבולותיו.

      אין לך נסיון אנושי עם ''ישות על'' שנמצאת מעל כל היקום האינסופי-זה מעבר לנסיון האנושי..(ומעבר ליכולת התפיסה והדמיון האנושי,מה זה ''אינסוף''?)

      אז אתה קופץ למסקנה שמחברת את הנסיון האנושי עם משהו מחוץ לגבולות הנסיון האנושי.. הכל בראש שלך -לא מעבר לזה.
      _________________
      או בקיצור-
      החילוני לא יודע ''איך נוצר העולם''
      וגם הדתי לא יודע !

      החילוני אומר- אני לא יודע ולא מוצא פגם ב''אי הידיעה'' (כמובן שחוקר ככל יכולתו ומנסה להבין ולדעת עוד ועוד, אבל מה שהוא לא יודע-לא יודע!)

      הדתי מרגיש אבוד עם ה''לא יודע'' , מדלג על זה, ומכריז - אלוהים!
      זה כל ההבדל ואלה כל ה''הוכחות''..

      אחד מסתפק ב''לא יודע''
      השני לא מסתפק בזה.

      זה שלא יודעים לא מוכיח שום דבר..
      פשוט לא יודעים.

      הגב לתגובה זו

      • בקשתי תגובות לקשור ולא פלספה בגרוש.. (ל''ת)

        רש''ש, 04/09/07 23:41

        הגב לתגובה זו

        • מישהו יצר מחשב

          לא מוכיח כלום, 05/09/07 07:46

          מה לעשות

          הגב לתגובה זו

  • 55.

    עוד טיפשה שנפלה ברשת השקרים של המחזירים בתשובה

    כמה עצוב..., 04/09/07 17:06

    המחזירים בתשובה מפיצים את הרעל שלהם במימון המדינה בכל פינהץ הם מנצלים את הבורות והתמימות של אנשים רבים וגורמים להם ליפול לציפורניים שלהם.

    למעשה הם מעתיקים בדיוק את אותן שיטות בזויות של המוסלמים הקיצוניים מהחמאס. כמה עצוב שלא חסרים טיפשים ותמימים שיפלו ברשת...

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    א חבל שאיבדנו ככה את נועה המקסימה שהפכה בינתיים לזומבי של נחמן ? (ל''ת)

    למה לא נשארת, 04/09/07 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    איך אינטרנט גיוואלד ונרג' יהדות יצירת מופת? הלוא הם בלולים זה בזה! (ל''ת)

    גיל, 04/09/07 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ר נחמן מברסלב לא אוהב את מי שעזב את אישתו וילדיו לאנחות בראש השנה

    ובא לאומן, 04/09/07 16:24

    אין לי ספק שר' נחמן יעדיף את חסידיו חוגגים את ראש השנה עם האישה והילדים מאשר לבוא עד לאומן ולחגוג עם מצבתו . למה בשם השטתחות על קברו של הצדיק עושים חג עצוב לאישה והילדים???

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתבלבל, הנ נח נחמן דיבר איתי עכשיו מהקבר (בנייד) והכחיש

      באלוקים!, 04/09/07 19:49

      הוא אמר שאשה שנוטשת את משפחתה כדי לשכב על הקבר זה אסור, גם כי זה מביא אותו למחשבות על דבר עבירה, כשהוא רואה חזית גופה של אשה משתטח מעליו... אתה יודע... אבל גבר? גבר מותר. מה מותר? צדיק יהיה ותבוא עליו הברכה ''והוא ימשוך אותו החוצה מתוך הגיהינום''! לא פחות, אחותי!

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    השמלאנים מאמינים...בכלב או בחתול השם ירחם (ל''ת)

    אשה מלאך, 04/09/07 15:38

    הגב לתגובה זו

    • עדיף להאמין במשהו חי ונושם

      אסף, 04/09/07 16:15

      מאשר האיזה ישות מיסתורית שאף אחד לא ראה עד עצם היום הזה...

      הגב לתגובה זו

    • אני מכיר הרבה שמלאנים שמתפללים לחתול שלהם. או לכלב. (ל''ת)

      באמת!, 04/09/07 16:30

      הגב לתגובה זו

      • הכרתי חתול שברא עולם או שניים (ל''ת)

        תוכיח שלא!, 04/09/07 18:47

        הגב לתגובה זו

    • רק מישהי שקרובה לעבודת אלילים יכולה לכתוב כזו שטות

      מיכל, 04/09/07 16:37

      אני לא שמאלנית ולא דתיה, אבל אוהבת בע''ח.
      ''ומותר האדם מן הבהמה אין'' - יותר מדבר אליך? תחזרי למקורות כי ניכר בך שאת מתהדרת בנוצות לא לך. העיקר דחפת את צמד המילים בסוף.

      הגב לתגובה זו

    • והרי החדשות: העולם לא מתחלק לשמאלנים ולחרדים. יש גם אנשים נורמליים! (ל''ת)

      מסכנים אתם, 04/09/07 20:01

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    If YOU'RE not one of...YOU'RE one of....

    מורה לאנגלית, 04/09/07 14:55

    You're = you are
    your = שלך

    מה לא מובן כאן????????????

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הממ..חמודה לאללה..צחקתי

    בוקי, 04/09/07 14:48

    ונהניתי.

    איך אתם אומרים..שכייח

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מקסימה ונהדרת!!!

    אבי, 04/09/07 14:48

    מהיכן שהיא הייתה לעזוב את כל ההנאות ולעשות כזה מהלך... כל הכבוד, ממש מקנא בה!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    האשה נחותה עפ''י ההלכה היהודית ונעה מוזמנת להחכים ולקרוא את המאמר על

    נעה נחותה, 04/09/07 14:30

    מעמד האשה בהלכה היהודית באתר דעת אמת ואז לפצות פה ובלי להכחיש לקבל בהכנעה,בלי הכחשות ובלי פילפולי לשון את העובדה הלא פשוטה שאת נחותה מגבר........

    הגב לתגובה זו

    • לא נמאס לכם, אנשי ירון ידען ?

      דרור, 04/09/07 15:39

      להיכנס לכל המאמרים על יהדות ולדחוף את השטויות שלכם לכל מקום ?

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ר רד רדו רדודה, וק קצ קצת ט טפ טפש טפשה! (ל''ת)

    עצוב כמה שמצחיק, 04/09/07 14:23

    הגב לתגובה זו

    • גדול (ל''ת)

      אהבתי, 04/09/07 19:45

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    צדיה שלי מאחל לך תשובה שלמה וחזרה ליהדות.

    ברוך, 04/09/07 14:17

    כואב על התינוקת שעברה משבי לשבי, ומהערצה מטומטמת של גיבורי ה''תרבות'' החילונית, עברה לעבודת העכו''ם של ברסלברים שחושבים שהרב שלהם קדוש יותר ממשה רבנו והקב''ה ביחד.

    הלוואי ותראי יום אחד את האור, ותשובי ליהדות שמאמינה באל אחד, שהכל נעשה בדברו.

    הגב לתגובה זו

    • נמאס!!

      חנה, 23/09/09 04:26

      לאל יש גם שליחים בעולם הזה,ואם את לא יודעת לקבל דרכם דברים שיעזרו לך להתקדם,אז לפחות אל תראי את טיפשותך ברבים,אם את מאמינה באל אחד את גם צריכה ללמוד לדבר בכבוד,להפסיק להגיד לשון הרע על אחרים וללמוד לסתום את הפה אל מול חוכמה של אחרים,זה שאת צרת מוח מלהכיל משהו שהוא מעל לרמתך,לא אומר שאת יכולה לכתוב כל מה שאת רוצה ולהראות עד כמה יש לך עוד הרבה עבודה לעשות בחיים,אני מייעצת לך לעשות קצת חשבון נפש וקצת הרהורי תשובה וללמוד לקבל אחרים,ובכללי לדעת שהקב''ה שלח שליחים לעולם כדי שיעזרו לנו הנשמות התועות שמחפשות אותו,למצוא אותו ולהתקרב אליו,ואם את לא מאמינה בזה אז את גם לא מאמינה בקב''ה.
      ופשוט תתבישי לך איך שאת מוציאה דיבה על אנשים ,זה שזה לא מתאים לך הדרך הזאת וזה שאת לא מצליחה להבין אותה לא אומר שהדרך הזאת פסולה!!!!
      ומחילה מכבוד-''האחת שיודעת מה הדרך הנכונה להתקרב לקב''ה''-כדאי שתתחילי לעשות קצת הרהורי תשובה!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    התחרפנה לגמרי הבחורה (ל''ת)

    נעמה, 04/09/07 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ל 11

    דן, 04/09/07 14:08

    באמת באמת אני בוכה עלייך כי אתה הולך עמוק עמוק אל דרך ללא מוצא שם תענש שלא נדע איזה עונש מצפה לך

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ל 11

    דן, 04/09/07 14:08

    באמת באמת אני בוכה עלייך כי אתה הולך עמוק עמוק אל דרך ללא מוצא שם תענש שלא נדע איזה עונש מצפה לך

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ל 11

    דן, 04/09/07 14:07

    באמת באמת אני בוכה עלייך כי אתה הולך עמוק עמוק אל דרך ללא מוצא שם תענש שלא נדע איזה עונש מצפה לך

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה יש לה מגבת על הראש? היא יצאה מהמקלחת? (ל''ת)

    סטילוס, 04/09/07 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ל-20 ולשאר הציניקנים

    הורה בשליטה, 04/09/07 14:04

    כ''כ הפכנו לתרבות של כאן ועכשיו, כ''כ הפכנו לתרבות של לחמם במיקרו ששכחנו מה חשוב באמת.
    כל אחד מאיתנו חושב שהוא חד כמו סכין משסף את להבו בגרון חברו, אני ציני יותר, אני מבין יותר ואני חכם יותר.
    חברי היקר מתגובה 20, אנו בפתחו של ראש השנה, כמה כתבות על חילונים ''משתמטים'' קראת? כמה פעמים הרמכ''ל שלך ושלי הזכיר אותם בזמן האחרון?. כמה ילדים חילונים רעבים יש במדינה ערב ראש השנה?
    אנחנו חברה חולה שמכורה לטלביזיה זולה ולריגושים זמניים, כוכבי כוכב נולד הם גיבורי תרבות ודרמות רודפות דרמות.
    לסיכום אני מגיע ממשפחה דתית שכל בניה נמצאים בשירות מילואים פעיל, אקדמאים שעובדים במקצועות חופשיים. אני רואה בתגובתך בורות וחוסר ידע וכל המידע שאתה מתבסס עליו נובע מתקשורת זולה ותרבות הרייטינג.
    יהדות היא דבר מקסים וזרמים רבים לה, האימרות המפוצצות של ''לא עושים צבא'' ''לא עובדים'' נכון לחתך אוכ' מאד מסוים. ושכחנו כבר את מנהיגינו הגדולים כמו בן גוריון ששם דגש על לימודי היהדות והציביון היהודי של המדינה, את מנחם בגין ששם כיפה בכל פעם שציטט מהמקורות ועוד...לסיכום הדברים בכל אוכלוסיה יש כאלה וכאלה ואל לבן אדם להכפיש את רעהו.
    וזכרו בגלל שנאת חינם חרבה ירושלים, והמלצה חמה תוציאו את הטלביזיה מהבית ככה תהיו במעט פחות ''הורים מודאגים''

    הגב לתגובה זו

    • כתבת יפה - רק בעיה אחת בדבריך:

      קול הצדק, 04/09/07 14:55

      אני ממליץ לך להוציא את אלוהים מעולמך. את הדמות הערטילאית המאיימת עליך ועל כל העם היהודי הזה במשך אלפי שנה, שחשובה לך ולשכמותך יותר מאשר האדם עצמו. הוא ואין בילתו אבי כל חטאת. האמונה היא זו ששגעה את עמינו ואת יתר אומות העולם מאז ומתמיד. לא הספיקו לכם כל האסונות שנחתו על העם שלנו ואתם ממשיכים בשלכם. הוא האחד והיחיד והכל נעשה בדברו, לשיטתכם. די עם כל החנופה הזו כבר. מה אתם מבקשים להרוויח עוד כמה נקודות אצל בורא עולם? רק האדם, הוא ואין בילתו, הוא המרכז.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אשמח לדעת היכן מתקיימות שיחות של נועה (ל''ת)

    סיגל, 04/09/07 13:34

    הגב לתגובה זו

    • האתר של נועה

      נאון לייט, 05/09/07 14:25

      mekimi.co.il

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    NRGיצירת מופת?? חנפנית (ל''ת)

    בחח, 04/09/07 13:29

    הגב לתגובה זו

    • הומור. עד כדי כך אנשים סתומים ולא מבינים הומור? (ל''ת)

      חכמה אחת, 04/09/07 13:46

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    למה ללכלך את כל הארץ עם הננחנחמנחמן (ל''ת)

    כועסת, 04/09/07 13:28

    הגב לתגובה זו

    • צודקת מאה אחוז!!!! (ל''ת)

      יואב, 04/09/07 23:47

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    התנשאות

    ציוני דתי, 04/09/07 13:28

    הרבי נחמן לימד כ''כ הרבה דברים חשובים ורק דבר אחד שכחת ללמוד ממנו, הצניעות, הכבוד לזולת, כבוד שלא מגיע ממבט מלמעלה, מהיחס לציונות הדתית כאן, שהוא לכאורה מעריך אך לגמרי מתנשא ועד הקביעה שהכיוון של העולם הוא בעצם כולו בעקבותייך. (עם כל הכבוד לרבי נחמן שהוא אישיות דגולה בפני עצמה.)

    וזה מלבד כמה סתירות בדברים עצמם - כך לדוגמא, טלוויזיה, ערוץ 2, גל''צ, כולם מחוץ לתחום אבל למייטריקס איכשהוא נמצא היתר, (עם כל הכבוד למייטריקס שהוא סרט דגול (!) בפני עצמו...)

    הגב לתגובה זו

    • טוב נו זה במקום סמים, (ל''ת)

      אופיום להמונים, 04/09/07 14:08

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    היא בודאי מאושרת הרבה יותר מחברותיה שנשארו עם החגיגת והלבן (ל''ת)

    הרבנית כוכי, 04/09/07 13:23

    הגב לתגובה זו

    • דרך ישרים

      אשה נורמלית, 04/09/07 14:45

      אפשר להיות ישר ומאושר גם בלי סמים וגם בלי הדת.

      הגב לתגובה זו

      • למאושר יש משמעות

        חיים א, 04/09/07 15:13

        מאושר= יש אישור לדרך.
        וזה רק ביהדות

        הגב לתגובה זו

        • גם בדתות אחרות יש אישור לדרך ומאושרים. בעיקר בבודהיזם (ל''ת)

          שם האושר מהותי, 04/09/07 16:37

          הגב לתגובה זו

  • 33.

    הלואי ורבים ילכו בדרכך,נועה.כל הכבוד! (ל''ת)

    נתן,לא דתי, 04/09/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חמודה אמיתית. חכמה ומעניינת. (ל''ת)

    ארביע, ת.מרכזית, 04/09/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מרגש (ל''ת)

    ארז, 04/09/07 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    המזל של רבי נחמן שהחסידים שלו בדורו היו נורמלים כי...

    מיטל, 04/09/07 13:00

    אם היה לו חסידים כמו היום הוא היה בורח למקום מסתור כי לחסידים של היום אין להם מושג של קיום הקב''ה אלא רק רבי נחמן וגם עליהם לדעת שיש צדיקים שיותר קדושים וגדולים כמו רשב''י רבי מאיר וכל התנאים והאמוראים וכן הבעש''ט והרבי מלובביטש ועוד ולכן הפתרון זה לחזור לשפיות כמובן בלי להוריד מצדקותו של רבי נחמן שהיה מצדיקי דורו אבל חסידים שפויים שקראתי הרבה עליו

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ספרה מרתק ביותר ופותח צוהר לעולם המדיה שעזבה. (ל''ת)

    אחד שקרא והתרגש, 04/09/07 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כנראה שכל מי שחוזר בתשובה נעשה צנון

    דליה, 04/09/07 12:56

    יבורכו כל החוזרים בשאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נועה ירון דיין - שטיפת מח

    ראובן, 04/09/07 12:56

    עוד אחת שעברה שטיפת מח, אך
    לא במים ושמפו.
    נפלה קורבן למיסיונרים יהודיים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רק ''יומים'' בתשובה וכבר יודעת מי צדיק אמת ומהי האמת... (ל''ת)

    מוטי, 04/09/07 12:47

    הגב לתגובה זו

    • מה יומיים? כמה שנים טובות. (ל''ת)

      לילי, 04/09/07 16:50

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    זוכר אותה עוד מגל''צ

    ירון, 04/09/07 12:34

    היתה מוצת בחסד.
    תראו לאן הגיע

    הגב לתגובה זו

    • לא הבינותי את הפועל במשפט הראשון... אולי יהא כבודו מוכן להסביר? (ל''ת)

      בור, 04/09/07 12:55

      הגב לתגובה זו

      • לבור: נפלה שגיאה בהגהה

        שוב ירון, 04/09/07 18:35

        מי שזוכר כמוני מוזמן להכנס, להגיב ולשתף בזכרונות.

        הגב לתגובה זו

        • אתה מה שקוראים חלאת המין האנושי

          מבין, 05/09/07 14:37

          חלאה סרחון טינופת קיא, כל אלו חברו יחד על מנת לעצב את אישיותך הנוצצת, מר ירון מחו''ל.
          אני מוכן לשים את כל כספי שאתה שמן, שעיר, מסריח מהפה, שוביניסט, מכוער ומטומטם.
          מי נכנס איתי?

          הגב לתגובה זו

    • מוצת אצלו ? (ל''ת)

      דורי, 04/09/07 13:19

      הגב לתגובה זו

    • Yeap, blue job (ל''ת)

      bob, 04/09/07 14:11

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון שהגומות בלחיים הם תוצאת שרירים מאומצים? (ל''ת)

      באמת נראית ככה, 04/09/07 19:50

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    קודש קודשים...לעומת כל הפרחות מהטלויזיה (ל''ת)

    עולם האמת, 04/09/07 12:32

    הגב לתגובה זו

    • מסכנת המסכנות - חסרת חוט שדרה

      הנאור, 04/09/07 13:26

      ככה זה כשאתה מאבד את דרכך בעולם, עיניך סומות, הכל סביבך לוט בערפל ואתה מחפש תשובות, שכמובן אינן קיימות, אבל בינינו, חסרים אנשים שנותנים למציאות לבלבל אותם? שתחיה בעולמה עם משפחתה. שאלתי היא מה היא ממשיכה לחפש בעולנו? מה היא מטיפה? מה היא כותבת ספרים? מה היא מנסה לשכנע? כמובן, כל פסיכולוג מתחיל היה עונה לך את אותה תשובה: חוסר ביטחון בקיים, חוסר ביטחון בעצמה, חוסר שלמות עם דרכה וחיפוש חיזוקים. בדיוק כמו אורי זוהר.

      הגב לתגובה זו

      • יש בזה משהו..כולנו מחפשים חיזוקים בקיים...עצוב...!!! (ל''ת)

        ., 04/09/07 13:55

        הגב לתגובה זו

      • איך שאני אוהב את כל הפסאדו נאורים

        אלעד, 05/09/07 03:31

        מה נאור אצלך? המדע? המדע הוא דבר אנטי ראציונלי מובהק. הוא מבוסס על כמה אקסיומות שאינן מבטיחות דבר. הפילוסופים הפכו את המדע לחוכא ואיטלולא, ואילולי קאנט הוא היה נשאר כזה. הבסיס שלו די רעוע ומלכתחילה הוא מוצג כהשערה מבוססת במידת מה. היהדות מבוססת על אמונה, אבל לא עיוורת. היא הגיונית הרבה יותר מכל דת בעולם ומכל אתיאיזם.
        נכון, אין 100%, אבל אם יש משהו שקרוב לזה, זו היהדות.
        ובאשר לקיומו של אלוקים, החכמה הקטנה היא לדרוש מהמאמין להוכיח שהוא קיים. נסה להוכיח שהוא לא קיים. רמז: השואה זו הוכחה גרועה מאד.

        נ.ב. דקארט דווקא הוכיח שיש, ב3 דרכים. חלקו עליו אבל זה מסובך. נראה אותך נאור גאון שלנו

        הגב לתגובה זו

        • אתה מבלבל מדע עם פילוסופיה ולא מבין אף אחד משניהם (ל''ת)

          cc, 06/09/07 15:45

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    נהניתי מקריאת הספר. ממליצה לכולם להפסיק להיות ציניים

    שרון, 04/09/07 12:27

    ותוקפניים כ''כ.
    לא חייבים להתחרד או להפוך לבראסלבר - זו דרכה והעיקר שטוב לה! אפשר לקרוא ולהחליט לבד האם מתאים לכם או לא. אבל לפסול מראש, בכזה זלזול מכוער?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יש לנו את הספר שלה בספרייתנו (ל''ת)

    נדב, 04/09/07 12:18

    הגב לתגובה זו

    • גם לי, אחלה ספר! (ל''ת)

      לילי, 04/09/07 16:49

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אינטרנט זה איכס אבל

    אני, 04/09/07 12:15

    להתראיין לאינטרנט זה בסדר חחחח

    הגב לתגובה זו

    • היא מנסה קצת לשפוך אור על האיכס, מה לא ברור? (ל''ת)

      לילי, 04/09/07 16:49

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    נ נח נחמ נחמן מאומן...ציפי הילד מגמגם!!!

    הורה מודאג, 04/09/07 12:14

    אני בהחלט לא נגד התורה אני אפילו מאוד בעדה . אני רק נגד כל ההטפות ושטיפות המוח הסדרתיות של כל חוזר בתשןבה שחושב שהוא עכשיו בא ללמד את העולם מה טוב לו רק כי לו אישית זה עשה טוב, אולי זה הציל אותו מסמים קשים, מדיכאונות של חוסר הצלחה בעולם החילוני, וכידוע בעולם החרדי הקיטריון להצלחה הוא ''שב על התחת שלך ותקרא ספריי תורה וכו''' כי עבודה לא חשובה , ויש מי שיישלם את כל חשבונותיך (המפלגות החרדיות) בדרך שלהם הם יביאו את הכסף עד אליך אתה רק תביא הרבה ילדים תדאג שלא יעברו חס וחלילה בבקו''ם , או יעבוד השם יישמור. והחילונים יעשו את השאר. ואם להאמין לרב עובדיה יוסף שאמר (שטות תורנית) שהחיילים נהרגו בלבנון רק כי לא שמרו שבת ולא הניחו תפילין .. אז אולי מישהו ייטרח לספר לו שנפלו כמה עשרות דתיים שומריי מצוות ונפלו גם חילוניים והסיבה היחידה שהם נפלו היא כי הם יצאו כמו גברים למלחמה ולא התחבאו מאחריי ''אוהלה של תורה'' . ואם הוא לא מאמין אז שייבדוק את מה שאני כתבתי , לחיזבאללה אין עדיפות לדתיים או חילוניים. הם מחפשים ישראלי - יהודי באשר הוא . ואם חלק ממאמיניו היו מגיעים ללבנון הוא היה רואה שהנחת תפילין ושמירת שבת עושה טוב לבוראינו אבל לא עושה רושם על אוייבינו ..יום טוב ושנה טובה ומבורכת לכל בית ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • עשית לי את היום בתגובתך...ענק

      ליאת , רעננה, 04/09/07 12:34

      לקרוא אותך ולהתפעל מיכולת הכתיבה שלך כמה הומור וכמה ציניות וכמה אמת יש בך אני מתפעלת . איזה כיף לך שאתה כזה טוב.

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם הרוב,ברם...

      חוזר בתשובה, 04/09/07 13:03

      הדברים של הרב עובדיה הוצאו מהקשרם באופן בוטה לחלוטין (לא,אני לא נמנה על חסידיו ואף מתנגד לדרכה של ש''ס ושאר מפלגות הדתיים) אז נא לא להלעיז על סמך גחמה ואו רצון של גורמים מסויימים להכפיש את הרב.
      שנה טובה לכל בית ישראל

      הגב לתגובה זו

    • 20התגובה הכי טובה כאן ...תקראו

      בנימין, 04/09/07 14:33

      קראתי אותה כמה פעמים רק כי אתה כ''כ צודק , אני באמת לא מבין למה כל השטיפה הזו בכל אמצעי תקשורת מי שורצה להיות דתי שיהיה .

      הגב לתגובה זו

    • ל-20 הכותרת שלך חנקה אותי מצחוק..יפההההה (ל''ת)

      סמיילי, 04/09/07 14:33

      הגב לתגובה זו

    • ציפי, הילד מגמגגגגםםםם

      מיכל, 20/10/07 18:51

      אהבתי את התגובה, מילים כדורבנות, מסכימה עם כל מילה!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל קשר בין המדור ליהדות מקרי בהחלט

    מדור מעוות, 04/09/07 12:03

    רק פתח לליבוי השינאה והעליהום על הדתיים.
    אני מכבד את נועה ירון מאוד.
    NRG עושים שימוש ציני בחומרי הכתבה לצורך רייטינג.
    רב הנזק מן התועלת.
    ואל נא תצנזרו בבקשה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נמאס כבר מהיחצ''נות המגעילה הזו

    דוד, 04/09/07 11:59

    מרוב תמימות, קדושה וטהרה של המרואיינת היא מתראיינת תחת כל מיקרופון רענן ועיתונאי מתחיחל. עוד לא היה עיתון קטן וגדול שלא ראיין אותה על הספר!!! אם הכל כ''כ קדוש, טהור וצדיק, למה היא צריכה ליחצ''ן את עצמה כ''כ??? קצת צניעות לא תזיק!!!!
    חוץ מזה, חבל שהרבנית שליט''א לא מכירה כלל את הציונות הדתית, ולא מבינה שדתיים לאומיים אוהבים לקרוא ספרים שדתיים כותבים, בעיקר אם הם מדברים על דתיים, ללא קשר כלל לתוכן שלהם. לכן אין קשר בין זה שהם קוראים את הספר לבין זה שהם רוצים לחזור בתשובה! ובכלל, למה הציונות הדתית צריכה לחזור בתשובה??? כמדומני שחזרה בתשובה מיעודת לחליונים ולא לדתיים!!!

    הגב לתגובה זו

    • חזרה בתשובה מיועדת לחרדים, דתיים וחילונים

      אסופית, 04/09/07 17:23

      אף אחד אינו מושלם, ולמרות שמושג ''חזרה בתשובה'' פופולרי בעיקר במשמעות של הפיכה מחילוני לדתי, כל אדם צריך לחזור בתשובה על דברים לא טובים שעשה, התאמין - אפילו דתיים וחרדים חוטאים לקב''ה ולזולתם לא פעם!

      נעה ירון לא התכוונה להתנשא על הציבור הדתי לאומי. בספרה היא מזכירה לא פעם שגם החרדים צריכים תשובה, וכמובן היא עצמה. בקיצור - כל אחד ואחד.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    נעה היקרה

    אסופית, 04/09/07 11:57

    אינספק שאת חיננית וחמודה ובעלת קסם אישי היכול לפרנס 10 אנשים, וגם הספר שלך קליל וזורם ומעניין ונוגע מאוד ללב. אבל-
    בשליפות הללו לצערי יש הרבה החמצות. על חלק מהמושגים העדפת להחליק איזו שנינות או להיות נחמדה ותו לו, אולי כדי לא להיות כבדה ולהבריח חילונים, אולי כי קשה לך להיות שלילית כלפי אנשים ספציפיים. כך או כך, האמירות שלך על יאיר לפיד, נינט, מירב מיכאלי, חזרה בתשובה, כיסוי ראש, NRG - הוחמצו. לעומת זאת, אהבתי מאוד את מה שאמרת לגבי החרדים, לגבי אמנון יצחק ולגבי התבודדות.

    (ואגב, איך את לא מתחברת לערוץ 2 ומצד שני אוהבת את יאיר לפיד? הוא המייצג העיקרי של תרבות ערוץ 2. ואיך את אוהבת את NRG יהדות אם האינטרנט פסול?)

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה העיניין אם להזמין לשבת? כשאין משהו אחר להגיד זה מה שאומרים?..... (ל''ת)

    רעב מאוד, 04/09/07 11:56

    הגב לתגובה זו

    • אם כבר אתה מנסה להיות חכם תכתוב בלי טעויות כתיב.(אם) (ל''ת)

      גלעד, 04/09/07 13:39

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מעניין כמה אנשים מבינים

    מתבונן, 04/09/07 11:55

    שהשיר ''ילדים זה שמחה...'' בא להראות את הגיחוך שבנטייה הזו להביא עוד ועוד ילדים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כמו כל החוזרים בתשובה...

    דורי, 04/09/07 11:37

    עוברת מקיצוניות לקיצוניות בלי לעצור רגע באמצע ולחשוב.
    וכרגיל אצל חוזרים בתשובה - הטפה!
    עוד לא הספיקה לחזור בתשובה וללמוד משהו וכבר מעבירה שיעורים...

    רק בריאות! (הנפש!)

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תישארי בעולמך הצר

    קול הצדק, 04/09/07 11:29

    ותניחי לילדנו הרכים, פן הם חלילה וחס יחשבו שהרבי המוזר הזה שחי לפני מאות בשנים יש לו השפעה כלשהי עלינו. אנחנו המבוגרים יכולים להתמודד עם הבל ההבלים הדתי הזה שלך אבל הם? ואת עושה כל דרך להגיע אליהם ולהטיף להם במשיחיות חולנית את משנתך הפרימיטיבית.
    בל תשכחי לעולם, אשה מוזרה: בראשית ברא האדם את האלוהים!

    הגב לתגובה זו

    • למרות הסתיגותי מדברי הרב עובדיה..

      שמענו עליך, 04/09/07 12:25

      כשאני קורא אנשים כמוך אני רואה כמה הוא צודק, אתה איש אומלל שגם מאמלל אחרים ויש בך הרבה רשע שבגללו סובלים היהודים!!!

      הגב לתגובה זו

      • פחחחחחח (ל''ת)

        Roy, 04/09/07 13:06

        הגב לתגובה זו

      • וגם עליך שמענו - אתה מנסה להפוך היוצרות?

        יוסי, 04/09/07 13:20

        אכן, אנחנו החילוניים אנשים אומללים משהו, שאנשים כמוה וכמותך מנסים לאמלל אותנו עוד ועוד, חזור ונשנה (לא שזה משפיע על מרביתנו. סתם אנקדוטה מגוחכת ואווילית). וכי למה תשאל אנחנו מתאמלליים משהו? כפי שאמר איש הצדק, ילדנו חשופים. אתם נשמעים בכל חור ומעל כל אתר ועיתון חילוני ואנחנו את החילוניות הפרוגרסיבית והתרבותית שלנו, הליברלית והנאורה שלנו, את חופש הדיבור שלנו לא יכולים להשמיע באוזני ילדיכם (לא שאנחנו מעוניינים בכך - סתם מרחמים על צורת חייהם, אבל לשם הדוגמא). אז אתה רואה את חוסר האנומליה?
        ואגב, היהודים סובלים בגלל אמונתם הסזיפית. אילו הם לא היו שמים את מבטחם במשך אלפי שנה בבורא עולם בלתי קיים בעליל - חייהם היו טובים יותר. אבל ראשך המקובע אינו מספיק אינטילגינטי בשביל חשוב אחרת מכפי שחנכו אותך. וזו באמת כבא לא בעיה שלי. שנה טובה (אם כי 3 יממות של שבתון מוחלט, לכם הדתיים, ובעיקר לנשותיכם, זה כבר לא חג. זה סיוט. נכון? כמה טוב להיות חופשי בחג).

        הגב לתגובה זו

        • חילוניות פרוגרסיבית ליברלית ונאורה...עלאק..

          שמענו עליך, 04/09/07 13:42

          השווה מה קורה אצל הילדים החילונים
          והדתיים, אצל החילונים התלמיד עובר גלאי מתכות בהכנסו לבצ'פר.. המורים פוחדים להכנס לכתות, הם משחיתים אוטובוסים ומכים את הנהגים, כל דאלים עם סכין הנו גבר,
          ילדים מכים הורים, החילוניות שאמצה את התרבות המערבית ''הנאורה'' ממיתה אסון על העם היהודי בהתדרדרות הרוחנית שלה,תפסנו מקום ראשון בעולם באלימות ושחיתות, השגי התלמידים ירדו ממקום ראשון בשנות ה-60 למקום 30 היום. ילד הלומד בחנוך דתי לומד את הא-ב, של היהדות= כבוד הורים, מה שהפך אצל החילונים לזלזול בהורים.
          ההתנתקות שלכם מהיהדות והכפשת החגים והמסורת והאמונה מובילה אתכם ושאר העם לדרדור במדרון תלול.

          הגב לתגובה זו

          • הורי הילדים שאת מדברת עליהם הם בוחרי ש''ס

            גם אני מזרחי, 04/09/07 14:00

            או אנשים מסורתיים, וזה ברור לכל כשהם מגיעים לבתי המשפט עם כיפות ופרצוף מתחסד

            הגב לתגובה זו

        • כ''כ הרבה גיבובי שטויות לא שמעתי מזמן

          אלעד, 05/09/07 03:35

          אולי הציבור החרדי לא בקיא בהוויות העולם ה''נאור'' אבל הציבור הדתי כן. בוא נעשה מבחן קטן, כמה הדתיים יודעים על העולם הרחב, וכמה החילוני יודע על העולם הדתי. אני לא בטוח שכדאי לך. החילוני הממוצע לא יודע כמעט כלום על מורשתו היהודית, על דתו. פשוט בורים.
          ואילולי האמונה, העם היהודי מזמן היה נעלם, יחד עם הבבלים, המצרים, האשורים, הרומאים והפיניקים.

          הגב לתגובה זו

    • בן אדם אתה חייב לעלות את המינון

      נתן, 04/09/07 13:10

      הרטלין כבר לא משפיע

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    nrg - יצירת מופת? הגזמת לגמרי

    משה, 04/09/07 11:28

    זה המדור הכי מסוכן ליהדות ועוד את מתראיינת בו. כאשה חרדית אם בכלל, אסור לך להשתתף במקומות טמאים כמו כאן.

    הגב לתגובה זו

    • מה לכבודו במדור טמא זה ? (ל''ת)

      כבוד, 04/09/07 11:47

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    עוד עובדת אלילים, סוגדת לגופה

    אפיקורס, 04/09/07 11:22

    נרקבת, עצמות יבשות, פשוט בושה וחרפה.

    נחמן מחנ מח נ באוזן

    הגב לתגובה זו

    • לאפיקורס יש עוד כנוי ביהדות והוא= ר ש ע ! (ל''ת)

      מאמין, 04/09/07 12:27

      הגב לתגובה זו

      • ולמי שמלבין פני חברו ברבים,אין חלק לעולם הבא. (ל''ת)

        דתי, 04/09/07 12:59

        הגב לתגובה זו

        • איפה ראית פנים ואיפה ראית רבים ?יא עז (ל''ת)

          גם כן דתי, 04/09/07 13:44

          הגב לתגובה זו

          • הידוע לך מיהי העז היחידה בעם היהודי?

            מוטי, 04/09/07 15:01

            אלוהים, הוא הוא בכבודו ובעצמו (ככל שניתן לייחס כבוד ליישות בלתי קיימת). הוא העז שאבות אבותינו הכניסו לנו אותה בעבר (עם כל ההברגה, אלא מה) ועד היום אנחנו לא מוצאים דרך להיפטר ממנה. והכי גרוע, שהדבקנו בעז הזו עמים רבים אחרים, ומכאן, הדרך היתה קצרה למלחמות עולם, לשנאה, לרצח ולהרג. עז שעוד לא היתה כדוגמתה, רחמנא ליצלן.

            הגב לתגובה זו

            • חחח. הרגת אותי מצחוק. ענק!!!! (ל''ת)

              הנאור, 04/09/07 15:16

              הגב לתגובה זו

            • בטוח שאתה יהודי?, אם כן אתה איש אומלל ואם (ל''ת)

              כל המלחמות, 04/09/07 15:43

              הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני אשווה את הדיל של ברסלב לדיל שהציעו לי במחסני חשמל

    כמה שאת עלובה, 04/09/07 11:19

    מבייש. ואח''כ יחשבו החילונים שהיא מייצגת את המגזר. היא בטח לא מייצגת אותי, והקשר שלה ליהדות אמיתית הוא מקרי בהחלט.
    לא רק שאינה ''סופרת'' אלא שאיש לא סופר אותה, ולולא היתה סלבריטאית דה לה שמאטע בעברה, לא הינו קוראים את ''פניניה'' במדור זה.

    הגב לתגובה זו

    • איזה איש רע.... (ל''ת)

      אפשר להיות בנ''א, 04/09/07 13:24

      הגב לתגובה זו

    • זהו נגמר חוש ההומור בעולם? (ל''ת)

      איזה אהבל, 04/09/07 16:43

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ''איש בל יעדר!'' רמת משכל של פנינה רוזנבלום. מטפחת מכסה על ואקום

    מ מד מדה מדהים, 04/09/07 11:13

    רבי נחמן הבטיח!

    רחמו רחמו עמי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אתם מדברים שטויות..

    ברסלבית, 04/09/07 11:11

    בקצב רצחני .מה אכפת לכם אם בנאדם ברסלב או חבדניק .שכל אחד יעבוד את ה' איך שהוא רוצה זה בינו לבין קודשא בריך הוא ושכל אחד יתחיל להסתכל על עצמו ''כל הפוסל במומו פוסל''

    הגב לתגובה זו

    • כל אחד יעבוד בדרכו, ובתנאי שתהיה לו כיפה, ציצית ותעודת כשרות בבית. (ל''ת)

      ליבראל אמיתי, 04/09/07 16:32

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    You know what is Tsniout?

    Nahman, 04/09/07 10:53

    I m sure that u r Hozeret Bitschouva

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הידעתם שרוב הפתגים בשמו של רבי נחמן זה לקוח מצדיקים אחרים? אז תדעו

    ברסלבר, 04/09/07 09:58

     

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אומר הפתגם ‎''‎אם הוא היה חי היום אז הוא היה מת'' בגלל חסידיו השוטים

    מני, 04/09/07 09:54

     

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    די לעשות בושות לרבינו הוא צדיק אבל כמו כולם

    נחמן, 04/09/07 09:51

     

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    טוב שהיא מודה שברסלב הם בכלל לא חרדים ובלשוננו צבועים ושקרנים

    מני, 04/09/07 09:43

     

    הגב לתגובה זו

    • החרדים הם הצבועים, מסתתרים מאחורי תחפושות שחורות!!!! (ל''ת)

      יופי, 04/09/07 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מעניינת

    נעמה, 04/09/07 09:29

    אכן אישיות מעניינת. הספר מעניין וסוחף. מומלץ בחום.
    היא לא גרה בירושליים?
    נועה היא בחורה שעשתה כברת דרך ארוכה והגיעה את האושר שלה.
    הלוואי על כולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    דת הדילים ודת הבאבות

    אישיהודי, 04/09/07 09:28

    אלו דתות שונות לחלוטין מהדת היהודית

    הגב לתגובה זו

    • לא יכולתי לומר זאת יותר טוב

      דובי, 04/09/07 11:16

      יהודים כמוה, גורמים לסטיגמה שהדביקו האנטישמים על היהודים כסוחרים להראות כהתבטאות מעודנת. הם סוחרים גם עם אלוהים במצוות. את הנקודה שדרך ארץ קודמת לתורה הם לגמרי מפספסים ואת מה ששנוא עליך וכו' הם קברו מתחת הרים של תירוצים וסדרי עדיפות מעוותים. היהדות היא קודם כל התווך המאפשר לקהילה חיים משותפים ואח''כ תווך בין האדם לבוראו. איך זה התעוות לקמיעות, שיפוט ברמת אלוהות, שנאת אחים וכיוב' מעבר לבינתי.

      הגב לתגובה זו

      • אני מבין שהיא היתה טובה לכם בגלגולה הקודם

        משה, 13/04/08 10:23

        ולא אזכיר מה היא היתה כי אסור להזכיר לבעל תשובה את זה... אני מבין את אכזבתכם ומאחל לכם שתהיה לכם הארה כמו שהיתה לה.

        הגב לתגובה זו