• 159.

    רק ממשלה גולה המורכבת מישראלים תעזור (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 04/09/07 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    הנחיה: אין פתרון...............

    שאול קאופמן, 04/09/07 15:53

    מי צריך לתת הנחיה להשמיד כל מי שמעורב בירי? אני? הסבתא שלי?או אולי הבוס של המדינה? איפה הוא?

    צריך לתת הוראה להשמיד כל מי שנושא נשק בעזה לפני שיעלה בידו להפעילו.

    שרת החנוך חונקת את הבטחון של התושבים. יש פתרון לכל שאלה ,גברתי,רק צריך לדעת להציג נכון את השאלה .
    יותר חשוב להתעסק במה שאת חושבת שאת יודעת ולא בענינים של קאסמים.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    אולמארט תן גז אחרת הקסאמים יגיעו עד תל אביב

    בעד בעד תל אביב, 04/09/07 07:57

    חחחחחחחח, נסראללה צוחק על אולמארט מהבונקר שלו הוא מכר לחמאס את תורת השלבים שלו בעד בעד תל אביב .

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    תמורת עמלות כמו שקיבלתי בעסקים,אפסיק הקסמים ואפילו אבקר בשדרות (ל''ת)

    סר הנפיחה, 04/09/07 06:53

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    מול שרים טיפשים ומתלהמים-טוב שאולמרט נוהג באפוק וממלכתיות (ל''ת)

    שניר, 04/09/07 06:45

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    ח''כ כנסת ובמיוחד שר טיפש אחד חוגגים את המצב בשדרות עם ספינים עלובים (ל''ת)

    מי יעשה לזה סוף, 04/09/07 06:42

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    שתי מילים: סתום ת'פה !!! (ל''ת)

    אולמרט הכושל, 04/09/07 06:07

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    3 הקופים. לא מפסיק לדבר, מדבר רק נגד יהודים. התחיל כיתה א אבל דפק

    3 קופים עבריים, 04/09/07 03:38

    את עם ישראל כבר 25 שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אֵיך אַדְמַתֵנוּ מִדָּם בַּחוּרֵינוּ כַּיְאוֹר הֶאֱדִימָה.

    תמרה, 04/09/07 00:43

    אֵיך אַדְמַתֵנוּ מִדָּם בַּחוּרֵינוּ כַּיְאוֹר הֶאֱדִימָה.

    נְזְכּוֹר, לא נִשְכַּח, בתוֹדָעָה נִצְרוֹב, לא נִסְלַח, את תקופתה הנוֹרָאָה של מִפְלֶגֶת ''קָדִימָה''
    אֵיך אַדְמַתֵנוּ מִדָּם בַּחוּרֵינוּ כַּיְאוֹר הֶאֱדִימָה. אֵיך וכֵּיצַד לִישוֹן הִשְכִּיבָה ''קָדִימָה'' עַם שַאֲנָן והִרְדִימָה.
    חרף העובדה, כי במלחמה, לשלום בַּחוּרֵינוּ הִתְפַּלַלְנוּ, הַגִינוּ, פִּילַלְנוּ, יִיחַלְנוּ, רָצִינוּ כָּל-כָּך לְהַאֲמִינָה
    מְלֵאֶי-תִקְוָוה, עִם כָּל הַלֵב, הִמְהַמְנוּ אַף שַרְנוּ : ''כָּל עוֹד בַּלֵבָב פְּנִימֶה''
    לא היתה אוֹזֶן קַשֶבֶת-שוֹמַעַת ב''מנהיגות'' מִפְלָגָה עָלוּבָה, נְבוּבָה, רְקוּבָה, מַשְמִימָה
    מִפְלָגָה אשר מְאוּמָה, שוּם-כְּלוּם, טִיפַּת-עֵרֶך, לא חָרְטָה על דִגְלָה, דָבָר לא הִפְנִימָה.
    מִפְלָגָה אֲשֶר בְּחַיֵי חֲיילֵינוּ שִיחֲקָה, שִיחֲקָה וְצַחֲקָה, שִיחֲקָה וְשָתְקָה, כְּמוֹ בְּפַּנְטוֹמִימָה
    מִפְלֶגֶת עִיוְורִים-אִילְמִים-חֵרְשִים-עֲרֵלִים-אַכְזָרִיִּים אֲשֶר שְמָה הוֹלֵך לְפָנֶיה : ''קָדִימָה'' !

    איך שָלְחוּ ''מנהיגינו'' את בָּנֵינוּ לתוֹפֶת, למָוֶות, להֶרֶג, לחֲזִית, לשֶטַח
    בֵּן-אחר-בֵּן, פֶּרַח-אחר-פֶּרַח, מִשְפָּחָה-אַחַר-מִשְפָּחָה, פֶּלַח-אַחַר-פֶּלַח.
    הִשְלִיכוּם כְּנֶגֶד צַר וְאוֹיֵב, כרָחֵל לִפְנֵי גוֹזְזֶיה, כצאן לטֶבַח.
    לא הוֹתִירוּ לבָּנֵינוּ כָּל שֶמֶץ סִיכּוּי, שְבִיב תְקְוָה, צֵל שֶל אוֹר, בשעת רֶתַח.
    לא הִשְאִירוּ לָהֶם דֶרֶך מִילוּט, חִילוּץ, חַלּוֹן, סוּלָם, צוֹהַר, פֶּתַח.
    ועוד זכו ''מנהיגינו'' אחרי-כן מנֶאֱמָנֵיהֶם-עֲמִיתֵיהֶם
    לשֶפַע אֲמִירוֹת רַהַב, קֶלֶס, פְּאֵר, הַלֵל, דִבְרֵי-הֶבֶל, עִיתוּרֵי שֶבַח !
    לא זָכְרוּ, לא הִפְנִימוּ לא רָצוּ ''מנהיגינו'' לִזְכּוֹר,
    כִּי כָּל אֶחָד מִבָּנֵינוּ בֵּן טָהוֹר, בֵּן צָחוֹר, בֵּן חָפֵץ-אוֹר, בֵּן מְלֵא-חַיִים, בֵּן שוֹאֵף דְרוֹר,
    בֵּן אוֹהֵב, בֵּן יָקָר, מֶלַח האָרֶץ, בֵּן בִּמְלוֹא תִפְאֶרֶת פְּרִיחַת-עֲלוּמָיו, בֵּן פֶּרַח.
    וכמו להוסיף חֵטְא על פֶּשַע, בַּבְּחִירוֹת הַבָּאוֹת,
    אֲשֶר כוּלָנוּ תקווה כִּי ייערכו, הלוואי, בעוד יֶרַח
    בשֲעֲטַתם-דְהַרתָם שוב לשְרָרָה-כּוֹח-הוֹן וְשִלְטוֹן,
    הוֹאִיל ולא יסתפקו כְּמוּבָן ''מנהיגינו'' אַך בנֶתַח
    בְּהַזְכִּירָם ''מנהיגותם'' בעֵת-מִלְחָמָה, תְקוּפָה הֲרַת-אָסוֹן, שעה רְוּוית-מְלאַת-סְפוּגַת-מֶתַח
    בְּהִתְעלְמָם מאִי-הִתְמַצְאוּתָם הבְּסִיסִית-אָסוֹנִית- סוֹפָנִית-אוֹבְדָנִית-חוּרְבַּנִית-גוֹרָלִית
    בָּה לְעוֹלָם לא יוֹדוּ ''מנהיגינו'' לבֶטַח
    אִי-יְכוֹלְתָם לִקְרוֹא קְרִיאַת מַפַּת-מְצִיאוּת נְכוֹנָה-הֶגְיוֹנִית-אֲמִיתִית בשֶטַח
    יָמִים בָּהֶם שָלְחוּ, בְּלֶי-הִיסוּס, את בָּנֵינוּ כְּעֵדֶר-צאן לטֶבַח
    עוד יְנַסוּ-יְקווּ-יבַקְשוּ וודאי ''מנהיגינו''
    להַפִיק מִכָּך (אֵיך לא?) מֵירַב ומְלוֹא-רֶוַוח.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    הוּא פָּשוּט כְּלוּמִיאֵל.. מְאוּמִיאֵל..שְלוּמִיאֵל..ישְנוּנִיאֵל.

    אלכס, 04/09/07 00:16

    הוּא פָּשוּט כְּלוּמִיאֵל.... מְאוּמִיאֵל.... שְלוּמִיאֵל.... יַשְנוּנִיאֵל...
    מפגיעתו הקשה-אנושה ישמרנו האל.
    שורו.... הביטו וראו-נא מה בארצנו שלנו, לנגד עינינו ממש, עתה מתחולל –
    כשצל דמותו אך מופיעה בקצה-קצות האופק, התן מתחיל ליילל.
    מה, איך וכיצד מצליח איש אחד, בלהטוטיו-מחדליו-כשלונותיו, לבדו, בעצמו, לחולל ?
    איך באמון העם, באמון הצי-בור כך, בעזות, בחוצפה, במצח נחושה, בלי להניד עפעף,
    בנו-בכולנו ראש-מכשלתנו, אולמרט, מוֹעֵל ?
    כלום ייתכן כי מורשתו-מוסרו-תרבותו-התנהלותו-התנהגותו בחברה, במדינה ובעם תאוּמַץ ?
    תזכה בפרס ? באוֹטוֹ ? בלוֹטוֹ ? בטוֹטוֹ ? (הן ''מַזָּל'' היום באופנה והוא לנו מוֹטוֹ)
    בציבור תתקבל ? תהפוך (אוי לנו...!) לטבע-שני ? להרגל ?
    ''תסתדר''-תסתגל ? תמצא לה תומכים נאמנים ?
    אחריות-אישית-ממלכתית-ציבורית-פוליטית-מדינית הלאה תשליך ? תגלגל ?
    בנו תשקע ? בלבבנו תבקע ? תעמיק ? תכה שורשים ? בקרבנו תחלחל ?
    מה צופן המחר בחובו ?
    מה עוד מסוגלים חברי ממשלה-מכשלה זו, יחדיו עמו, כאן ועכשיו, עדיין לעולל ?
    הבור נכרה כבר לפני מספר חודשים, עתה נותר רק לסתום בעפר עליו או עלינו את הגולל.
    לדאבוננו, לא נשאר כמעט בעם אפילו תם, נבון, צדיק אחד, אמיץ או חכם אשר שואל :
    מָתַי, אִם בִּכְלָל, יבוֹא לְצִיוֹן גוֹאֵל ?

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    אֵיך אַדְמַתֵנוּ מִדָּם בַּחוּרֵינוּ כַּיְאוֹר הֶאֱדִימָה.

    תמרה, 04/09/07 00:14

    אֵיך אַדְמַתֵנוּ מִדָּם בַּחוּרֵינוּ כַּיְאוֹר הֶאֱדִימָה.

    נְזְכּוֹר, לא נִשְכַּח, בתוֹדָעָה נִצְרוֹב, לא נִסְלַח, את תקופתה הנוֹרָאָה של מִפְלֶגֶת ''קָדִימָה''
    אֵיך אַדְמַתֵנוּ מִדָּם בַּחוּרֵינוּ כַּיְאוֹר הֶאֱדִימָה. אֵיך וכֵּיצַד לִישוֹן הִשְכִּיבָה ''קָדִימָה'' עַם שַאֲנָן והִרְדִימָה.
    חרף העובדה, כי במלחמה, לשלום בַּחוּרֵינוּ הִתְפַּלַלְנוּ, הַגִינוּ, פִּילַלְנוּ, יִיחַלְנוּ, רָצִינוּ כָּל-כָּך לְהַאֲמִינָה
    מְלֵאֶי-תִקְוָוה, עִם כָּל הַלֵב, הִמְהַמְנוּ אַף שַרְנוּ : ''כָּל עוֹד בַּלֵבָב פְּנִימֶה''
    לא היתה אוֹזֶן קַשֶבֶת-שוֹמַעַת ב''מנהיגות'' מִפְלָגָה עָלוּבָה, נְבוּבָה, רְקוּבָה, מַשְמִימָה
    מִפְלָגָה אשר מְאוּמָה, שוּם-כְּלוּם, טִיפַּת-עֵרֶך, לא חָרְטָה על דִגְלָה, דָבָר לא הִפְנִימָה.
    מִפְלָגָה אֲשֶר בְּחַיֵי חֲיילֵינוּ שִיחֲקָה, שִיחֲקָה וְצַחֲקָה, שִיחֲקָה וְשָתְקָה כְּמוֹ בְּפַּנְטוֹמִימָה
    מִפְלֶגֶת עִיוְורִים-אִילְמִים-חֵרְשִים-עֲרֵלִים-אַכְזָרִיִּים אֲשֶר שְמָה הוֹלֵך לְפָנֶיה : ''קָדִימָה'' !

    איך שָלְחוּ ''מנהיגינו'' את בָּנֵינוּ לתוֹפֶת, למָוֶות, להֶרֶג, לחֲזִית, לשֶטַח
    בֵּן-אחר-בֵּן, פֶּרַח-אחר-פֶּרַח, מִשְפָּחָה-אַחַר-מִשְפָּחָה, פֶּלַח-אַחַר-פֶּלַח.
    הִשְלִיכוּם כְּנֶגֶד צַר וְאוֹיֵב, כרָחֵל לִפְנֵי גוֹזְזֶיה, כצאן לטֶבַח.
    לא הוֹתִירוּ לבָּנֵינוּ כָּל שֶמֶץ סִיכּוּי, שְבִיב תְקְוָה, צֵל שֶל אוֹר, בשעת רֶתַח.
    לא הִשְאִירוּ לָהֶם דֶרֶך מִילוּט, חִילוּץ, חַלּוֹן, סוּלָם, צוֹהַר, פֶּתַח.
    ועוד זכו ''מנהיגינו'' אחרי-כן מנֶאֱמָנֵיהֶם-עֲמִיתֵיהֶם
    לשֶפַע אֲמִירוֹת רַהַב, קֶלֶס, פְּאֵר, הַלֵל, דִבְרֵי-הֶבֶל, עִיתוּרֵי שֶבַח !
    לא זָכְרוּ, לא הִפְנִימוּ לא רָצוּ ''מנהיגינו'' לִזְכּוֹר,
    כִּי כָּל אֶחָד מִבָּנֵינוּ בֵּן טָהוֹר, בֵּן צָחוֹר, בֵּן חָפֵץ-אוֹר, בֵּן מְלֵא-חַיִים, בֵּן שוֹאֵף דְרוֹר,
    בֵּן אוֹהֵב, בֵּן יָקָר, מֶלַח האָרֶץ, בֵּן בִּמְלוֹא תִפְאֶרֶת פְּרִיחַת-עֲלוּמָיו, בֵּן פֶּרַח.
    וכמו להוסיף חֵטְא על פֶּשַע, בַּבְּחִירוֹת הַבָּאוֹת,
    אֲשֶר כוּלָנוּ תקווה כִּי ייערכו, הלוואי, בעוד יֶרַח
    בשֲעֲטַתם-דְהַרתָם שוב לשְרָרָה-כּוֹח-הוֹן וְשִלְטוֹן,
    הוֹאִיל ולא יסתפקו כְּמוּבָן ''מנהיגינו'' אַך בנֶתַח
    בְּהַזְכִּירָם ''מנהיגותם'' בעֵת-מִלְחָמָה, תְקוּפָה הֲרַת-אָסוֹן, שעה רְוּוית-מְלאַת-סְפוּגַת-מֶתַח
    בְּהִתְעלְמָם מאִי-הִתְמַצְאוּתָם הבְּסִיסִית-אָסוֹנִית- סוֹפָנִית-אוֹבְדָנִית-חוּרְבַּנִית-גוֹרָלִית
    בָּה לְעוֹלָם לא יוֹדוּ ''מנהיגינו'' לבֶטַח
    אִי-יְכוֹלְתָם לִקְרוֹא קְרִיאַת מַפַּת-מְצִיאוּת נְכוֹנָה-הֶגְיוֹנִית-אֲמִיתִית בשֶטַח
    יָמִים בָּהֶם שָלְחוּ, בְּלֶי-הִיסוּס, את בָּנֵינוּ כְּעֵדֶר-צאן לטֶבַח
    עוד יְנַסוּ-יְקווּ-יבַקְשוּ וודאי ''מנהיגינו''
    להַפִיק מִכָּך (אֵיך לא?) מֵירַב ומְלוֹא-רֶוַוח.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    האו''ם צץ רץ להביא לנו מרשם מהרופא!

    מיXתפוזים, 04/09/07 00:04

    גוף אנטישמי וגזען חסר כל ערך ואפילו מזיק שאינו מצדיק ולא במעט את כמות המשאבים המוקצים אליו.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    כדי להפסיק את הקסאם, נתנתק גם מירושלים ונמסור את נתב''ג (ל''ת)

    אולי אז יפסיקו, 03/09/07 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    יותר לא נספק להם חשמל , אלא גם מכשירי חשמל כבונוס . (ל''ת)

    אבו יסמין, 03/09/07 21:31

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    מילים מילים הוא פדה ממוחו (ל''ת)

    הצולע, 03/09/07 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    זה הזמן לעשות.

    מוטי קליפורניה, 03/09/07 21:09

    יש להציע תוכנית פינוי לאזרחים מעונינים משדרות.
    במקביל יש לרכוש מערכות קימות
    של טילים נגד טילים שינטרלו בצורה משמעותית את הירי הזה.
    ולהמשיך בפיתוח מואץ של מערכת לנטרול הטילים תוצרת עצמית.
    יש לשחרר את החילים החטופים בעסקה כנגד מחבלים היושבים בבתי כלא בישראל.
    יש לעסוק בהמשך מיגון העיר לגבי אותם אזרחים שלא רוצים להתפנות.
    יש לספח את יהודה ושומרון בחוק לישראל.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • חחח, מערכת טילים ולהעביר תושבים

      Avi Ecuador, 03/09/07 21:20

      ספר לנו על סדום ועל צדק הייתי מסביר לך משהו אבל זה בחוג סגור ואני לא מעיז לכתוב את זה למרות שיש מאחרי מה שאני רוצה להגיד לך הרבה היגיון ותהיות.

      הגב לתגובה זו

      • לאבי אקודור

        מוטי קליפורניה, 03/09/07 22:15

        זו המציאות הפשוטה.
        לכן תתרכז בדברי אלו גם אם אינם
        פופולריים.

        הגב לתגובה זו

        • ועוד לאבי אקודור

          מוטי קליפורניה, 03/09/07 23:10

          דע לך שההתחממות הגלובלית בעולם
          מהווה סכנה גדולה לאנושות כיון שהוירוסים באויר חוגגים בחום.
          לכן בנוסף להגנות שציינתי אני גם
          מציע לפתח מכשירים העובדים על תאי שמש (לא להרבות זיהום) והמסננים את האויר שילדינו נושמים.
          לאחר הסינון יש להשמיד את הפילטרים בצורה מדעית כנהוג בטיפול בחומרים מסוכנים.
          המכשירים יוצבו בבתים בחצרות
          ובכל מקום בו זורם האויר.
          בארצות חמות הסכנה גדולה מארצות קרות-בדוק כי השפעות ושאר מיני מחלות קרבים ובאים ותיבת פנדורה נפתחה!
          -אין עוד מלבדו.

          הגב לתגובה זו

          • ומה אתה עושה עם הוירוס איידס-שמאל? (ל''ת)

            חחח, 04/09/07 02:06

            הגב לתגובה זו

    • אתה טועה בגדול

      פרדי, 03/09/07 23:47

      1. בעוד שאין שום רע בשיפור מערכות ההגנה - שום מלחמה מעולם לא נוצחה באמצעות אמצעי הגנה!
      2. עסקות החלפת שבויים עם טרוריסטים רק מזמינות חטיפות נוספות.

      הגב לתגובה זו

      • לפרדי ארה'ב

        מוטי קליפורניה, 04/09/07 06:31

        לפרדי לא רק שאין רע בשיפור מערכות טילים כנגד טילים אלא שיש בזה גם טוב שמפחית את הסיכוי לפגיעה באזרחים.
        עסקות החלפת שבויים עם טרוריסטים
        היו מאז ומעולם והמטרה בהם היא לא מתן פרס לטרוריסטים אלא פשוט לשחרר את השבויים שבידם.
        שחרור השבויים הוא ערך עליון ולא נושא לויכוח.
        -אין עוד מלבדו.

        הגב לתגובה זו

  • 143.

    טיפשים שהשרישו והיום בעם-הארץ ובשלטון

    Avi Ecuador, 03/09/07 20:25

    הוא לא מבין שזו בכלל לא הבעיה של הפלסטינים או לתת להם פרסים או מדינה וזה לא שלום, אותו הדבר קרה בלבנון והוא נסחף; הבעיה היא תרבות וז'יהאד ואיראנים שמפנים את הזרקורים לארועים ''קטנים'' וממשיכים ומושכים זמן בכדי לבנות את פצצת האטום שלהם, כנ''ל הפיגועים בעיראק שמעסיקים את האמריקאים והעם בארצות הברית שדוורש נסיגה כשלבוש לא משאירים אופציות או תמיכה להמשך מלחמתו ברשע באיראן.
    השוטה בשלטון חושב שזה ארוע מקומי.
    תן לחולה סרטן אקומול לכאבים, זה בטח ירפא אותו...

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    להפוך אתרי הפגיעה לאתרי משלוח טילים לעזה

    יוסף, 03/09/07 20:16

    יש לזה הצדקה ויהיה לזה אפקט. ככל שיגבר הירי עלינו יתרבו אתרי השילוח. הכינו נא את המשאיות עם כוורות הטילים הפשוטיםוהבלתי מונחים למטרות נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    לא נשלים

    עמוס, 03/09/07 20:14

    האמת אולמרט אנחנו משלימים, כי אנו יודעים שאם 6 שנים לא עשיתם מספיק כדי למנוע את זה למה עכשיו כן ,איזה קלף אתה מסתיר

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    זאב וכבש

    יגאל ע', 03/09/07 20:06

    לממשלת הנמושות.
    ''מי שהופך עצמו לכבש שלא יבכה אם יטרוף אותו הזאב''.
    למה אי אפשר להחזיר להם באותו מטבע? אתם לא מתבישים לראות מה הם מעוללים לתושבי שדרות? הייתם מאפשרים זאת אם היו אלה הילדים שלכם? כן, הכבוד חשוב לפחות כמו הכיסא.
    לכל אחד מכם היה צריך לקרא ''איכבוד'' שם תנכי מתאים לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    נשלים. לעוד איך נשלים.

    Joe Anaaref, 03/09/07 19:37

    אין שום סיכוי שמדינה שמסריחה מפחד כמו ישראל תקום להגן בעזרת בניה היקרים על אנשים פשוטים וזולים משדרות.
    שיגנו על עצמם. מאולמרט אין להם למה לצפות.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    דרך אגב

    Avi Ecuador, 03/09/07 19:37

    למלחמה בלבנון אולמרט נסחף בין היתר בכדי להוכיח שהוא אולי לא יותר מידי רכרוחי ולרצות קצת את תוקפיו, אותו הדבר הוא אמור לעשות בעזה ולהיכנס לאותה ביצה ללא תכלית, ללא כיוון, ללא מטרה וללא חזון.
    הדבר ההגיוני ביותר כנראה שעשה בחייו הוא לשלוח את בניו לחו''ל ללא לעשות צבא בהבנה מי היום בשלטון ומי הוא השמאל.
    נו, שלפחות היה קצת עובד בגדול ומספח את ישראל לארצות הברית עם אזרחות אמריקאית.
    אפשר לקבל כשמכירים את השמאל והקניבליות שלו ליהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    ''לא נשלים עם המשך ירי הקסאמים לנגב'' עכשיו יפחדו. יופי אהוד (ל''ת)

    תראה להם, 03/09/07 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    כלב נובח אינו נושך! (ל''ת)

    כך אנו נראים, 03/09/07 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    אולמרט אתה בכלל לא נבחר ציבור! מעולם לא בחרנו בך! ומסתבר שלא טעינו! (ל''ת)

    אתה מוכיח זאת, 03/09/07 19:22

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    לונדון וקירשנבאום מחרימים את שדרות!

    אזרח קיין, 03/09/07 19:15

    שני המראינים השמאלנים מתעלמים לחלוטין מההפגזות על שדרות,יש במדינת ישראל מועצה שנקראת מועצת הרשות השניה ,בראש המועצה עומדת נורית דרבוש,היא אמורה להשגיח שיהיה איזון ביצוג בין הימין לשמאל בערוץ 2 וערוץ 10,אז איך זה שבערוץ 10 עשו תוכנית של 2 אנשי השמאל הקיצוני,שמזמינים רק אורחים מהשמאל הקיצוני?איפה נורית דרבוש,איפוא האיזון?זו עבירה על החוק,וממשלת ימין עתידית צריכה להעמיד אותה לדין

    הגב לתגובה זו

    • נכון להיום לא שומרים את החוק במדינה! גם בעליון לא! ראה ישום חוק (ל''ת)

      איסור עישון, 03/09/07 19:44

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    ואנחנו ממשיכים לספק להם:חשמל,מים,מזון,תרופות,גז בחינם....

    רן משה, 03/09/07 19:12

    רק חומת-מגן2 בעזה תמגר את הטרור והקסאמים מעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    מישהו יודע איפה אביגדור ליברמן הרברבן נעלם? (ל''ת)

    ניר מנשה, 03/09/07 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    איזה גבר אולמרט,משהו,מברק לא שומעים מפני שהלך לקבל את הקומישין מהגז (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 03/09/07 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אולמרט בהחלט מגיב

    ארז, 03/09/07 19:06

    רף הציטוטים והתגובות לתקשורת מלשכת ראש הממשלה בהחלט עלה בשעות האחרונות.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    אוי למדינה שמתנהלת ע''י שרלטנים!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    ג'ינג'י, 03/09/07 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    אולמרט, בוקר טוב. תמיר יש פתרון עבורך.

    חייל מיל., 03/09/07 18:58

    הגיע הזמן להשליך את הפירות הרקובים של ההתנתקות, להבין שגרמתם נזק גדול מאד ולהתחיל להזיז את התחת.

    תמיר, יש פתרון עבורך. את לא מסוגלת לחשוב מעבר לדוקטורינות המאובנות שלך. אנו זקוקים למנהיגים מוכשרים וגמישים. בתקווה שאני פונה לראש שמבין עניין, אנא התפטרי.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    כולם מפחדים מהאיומים ומהפרצוף הנח-נח שלך!! עוף הביתה תפנה את הדרך ל

    ג'ינג'י, 03/09/07 18:58

    לביבי הוא יודע טוב מאוד מה לעשות!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    יש פיתרון חד משמעי לקסם ! אבל הוא לא בריצה וחיפוש אחרי הפרזיטים

    הקטנים שיורים, 03/09/07 18:57

    אלא שהפיתרון הוא חד וקל :
    חיסול מסיבי ואקטיבי ורציף ללא הפסקה של ראשי הטרור.
    הנייה,אזהר,ועוד כל מי שקשור להנהגה של הטרור.
    לא פעילי השטח,ולא מנהיגי השטח.
    אלא ראשי הטרור !
    זה הפיתרון,והוא מאוד אפקטיבי,
    וכל מחליף שיבוא למנהיג טרור מחוסל,צריך להיות מחוסל מיד גם כן,
    כדרך עבודה מסודרת של חיסול ראשי הטרור.

    אבל צריך עמוד שידרה בשביל זה.

    לעמוד מול אוייבנו בעולם המערבי(שחלק מהם משחקים אותה חברנו)שמתנגדים לחיסול ראשי הטרור שמטרת חייהם היא רצח יהודים.
    שמתנגדים לחיסול הטרור בארץ ישראל.

    אין פיתרון אחר למלחמה בטרור.
    אין שום אפקטיביות בריצה אחרי אנשי השטח.
    (כמה שנחסל או נעצור מהם,מנהיגי הטרור יגייסו חדשים,יגייסו עוד כסף,יגייסו עוד נשק ויותר משוכלל)

    המלחמה בטרור היא רק חיסול ראשי הטרור,
    כולם,כל הזמן וללא הפסקה.
    הלחימה בטרוריסטים הקטנים שמבצעים את הטרור בשטח,היא רק כיבוי שרפות,היא מחוייבת במציאות אבל היא לא הפיתרון והיא לא הדרך,היא ניספח למלחמה בטרור האמיתית.

    אצלנו בימנו לא מעוניינים לחסל את הטרור.
    כי מפפפחחחחדדדים,מפחדים ממה שיגיד ''העולם''.
    מפחדים מהצל של עצמם,אין להם שום דרך,לפוליטיקאים הקטנים שהגיעו לתפקידי מנהיגות.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אנחנו נהיה ברוגז ולא נלך לשדרות ! (ל''ת)

    הפרשן, 03/09/07 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    נמאס כבר

    סיגל בנדורי, 03/09/07 18:57

    נמאס כבר לשמוע את ראש ההמשלה הכושל מצהיר ומדבר.מכל ההצהרות לא ''יוצא'' משהו שיכול לגרום לילדי שדרות ותושביה לישון בשקט.

    אולמרט -הכובע גדול עליך עשה מעשה ותתפטר.היתה תקלה- נבחרת -די מספיק סבלנו מבחירה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אסור להמשיך לבנות המקלט למושחתי המדינה-כל עוד שדרות סופגת קסמים (ל''ת)

    שמעון, 03/09/07 18:46

    הגב לתגובה זו

    • בהתקפה גרעינית, כל מי שיהיו במקלט נקבור חיים ואין יציאה. (ל''ת)

      מגיע להם!!, 03/09/07 19:36

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    הפקיר את נאווה חייליו בצאלים צד'ל שדרות (ל''ת)

    ומדינת ישראל, 03/09/07 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אולמרט תפסיק לבלבל את המוח ותתחיל לעשות. (ל''ת)

    זובינובי, 03/09/07 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אולמרט,אז עד היום השלמת אם ירי טילים אה... ''קשקשת ברשת''... (ל''ת)

    דודי, 03/09/07 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אני קורא את התגובות שלכם ואומר

    מכה בסלע, 03/09/07 18:31

    וואלה, איך ננצח את הערבים אם יש לנו עם כזה דפוק?

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אולמרט-כשהחמס יתיחל לירות 100 קסמים ביום תהיה בבעיה,טפל עכשיו (ל''ת)

    שמעון, 03/09/07 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    בוש הגיע לבקור פתע בעירק,ברק ואולמרט חוששים להגיע לשדרות (ל''ת)

    יופי נחמה, 03/09/07 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אולמרט היקר לעם נמאס מהמחדל שלך! אתה מתכוון לעשות משהו בנושא? או (ל''ת)

    הלאה למחדל הבא?, 03/09/07 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    האומר שאין פתרון מתרץ את חוסר רצונו לפתור

    גילוי דעת, 03/09/07 18:26

    מי שטוען שניתן להגיע להסדר עם הערבים - כובל את ידיו במלחמה בהם.
    אי אפשר מצד אחד להגדירם כברי שיח ומצד שני להלחם בהם.
    השמאל מעדיף לזרות חול בעינינו ולא להגיב כראוי על הרקטות.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    תפסיקו לשלוח לנו את הליצן הזה דיכטר-רוצים לראות את ברק או אולמרט (ל''ת)

    שוקרון-שדרות, 03/09/07 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מְדִינָה בְּפְּשִיטָה מוּחְלֶטֶת שֶל רֶגֶל

    תמרה, 03/09/07 18:14

    מְדִינָה בְּפְּשִיטָה מוּחְלֶטֶת שֶל רֶגֶל

    מְדִינָה בְּפְּשִיטַת רֶגֶל
    ''נְשִיא'' הַמְדִינָה, קָצָב,
    עָסוּק וטָרוּד מעַל לראשוֹ לא בייצוּג
    אֶלָא עִיקָר הִתְמַקְדוּתוֹ, רִיכּוּזוֹ ומַעֲיינָיו
    נְתוּנִים בִּלְעָדִית-יִחוּדִית לְמַזְכּירוֹתָיו,
    לְנוֹשְאֵי מִין וְעִנְיינֵי שֶגֶל.
    בַּחוּרֶיה למִלְחָמָה יוֹצְאִים,
    נִקְרָאִים למַלֵא חוֹבָתָם,
    במְסִירוּת וְחֵירוּף נֶפֶש מְבַצְעִים לוֹחֲמִים שְלִיחוּתָם בְּהַגֵנָם על מוֹלַדְתָּם,
    בַּזֶה-אַחַר-זֶה נִקְרָאִים בָּנִים לַדֶגֶל.
    לא מַעֲלִים על דַעֲתָּם בָּנֵינוּ,
    לא מְתַאֲרִים אַף לְעַצְמָם בָּנִים,
    כִּי חֶבְרָתָם, מְדִינָתָם וצְבָאָם נִמְצָאִים
    בְּמַצָּב כּה עָגוּם, כּה עָצוּב, כּה כָּאוּב, כּה רָקוּב.
    כּה עָלוּב נִרְאִים כָּל ''מנהיגינו'' -
    כּוּלָם בְּלִי יוֹצֵא מִן הַכְּלָל - כָּל הַסֶגֶל.
    חוֹר גָדוֹל נִפְעַר עַתָּה בַּחֶבְרָה וּבַּמְדִינָה,
    חוֹר עָצוּם אֲשֶר בְּאֲוִיר מָלֵא, כְּמוֹ בַּבֵּיְיגל.
    אִימְרוּ-נָא, הַגִידוּ,
    הַאִם משֶה לא שָבַר אֶת לוּחוֹת הַבְּרִית רַק בְּשֶל עֵגֶל ?

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    העצה של 87 הכי טובה ומוצלחת ויש לאמץ אותה מיד ,ליברמן-צוד צוד (ל''ת)

    שני, 03/09/07 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    ראש ממשלה סמרטוט - בן נעוות המרדות

    אלכס, 03/09/07 18:13

    ראש ממשלה סמרטוט, חדל-אישים, חסר-אונים, בז לעצמו, בז למדינתו, בז לעמו, בן נעוות המרדות
    אנטי-גמור של אחריות, צל-מוחלט של אישיות, שִיא של בוּז, זִילְזוּל בלי-גְבוּל בחיים, שִיא של צְבִיעוּת
    מתייחס אל חיילינו, אל בנינו, אל נערינו, אלינו
    כמו אל עצמו, כפי שהוא נראה בעינינו : חפץ, תפאורה, צעצוע, קישוט, ריהוט.
    ראש מכשלה כה עלוב, כה נבוב, כה נבול, כה חלול, במצב כה קאפוט
    גוליית במדינת גמדים, שליט ברפובליקת בננות, ענק בארץ לִילִיפוּט.
    בתולדותינו לא היה לנו מעולם עדיין אדם כה נִקְלֶה, כה נִבְזֶה, כה בָּלֶה,
    יצור אשר את כוחותינו מְכָלֶה ובכל זאת מְכַהֵן (יש הדואגים לכיסאם ואומרים לו אָמֵן) כראש מַכְשֵלָה
    איך לערך חיינו מתייחס בצורה כה זוֹלָה, מוּפְקָרָה, מַפְקִירָה, מוּזְנָחָה, מְרוּשָלָה, אוּמְלָלָה ?
    התייחסות שטחית, אסונית, אפסונית, עקבית, מזלזלת, מקוממת, רדודה, קלילה וקלה
    עובדה המעידה כי עבורנו, עבור עמנו, ראש מכשלתנו, לא היה מעולם ברכה אלא קְלָלָה.
    דבר-מה בסיסי בממלכתו המושחתת-מסואבת מן השורש ומן היסוד במַהוּת מאד רָקוּב
    כלום יש פלא בכך כי ראש מכשלתנו נראה כחֶרְפָּה ? כְּבוּשָה ? ככְּלִימָה ?
    כה עָגוּם במראהו ? כה עָלוּב ? כה מדוכא ? כה עָצוּב ?
    אמנם, תפקידו עושה ממנו אדם בעל-כוח, איש שררה, בעל שלטון, איש מאד חשוב
    אך עמוק בנשמה, קיים אצלו וואקום, חלל, ריק, מִפגע, חוצְפה, בוז, יריקה עסיסית בפרצוּף !

    ראש מכשלה יהִיר אשר בָּז למוסד ביקורת המדינה, בז לכל ביקורת כלפיו, שולחם לכל רוח, שוללם על הסף,
    משתלח בהם בכל הזדמנות, את זרע הפורענות, פירות הבְּאוּשִים אותם נטע ושתל, מעולם לא קטף
    משל וכאילו היתה ביקורת בבחינת מיטרד עבורו, בגדר בדיחה, שטות וטעות מכוונת, אשר ריח זדוֹן ממנה נדף
    תולדות כשלונותיו-שגיאותיו-טעויותיו מתעד ראש מכשלתנו מדי יום ביומו, במו מחדליו מוסיף דף-אחר-דף
    להיכן נגוזו ערכינו ? לאן נעלמה ערבותינו ? ערבות הדדית ? איפה קיימת נשיאה באחריות ? אַיֵה הרעות ? בצמרת שולטים רק להיטות לכוח, לשררה, למעילה, בעילה, זימה, זדון, זנות ומינות.

    כיצד ואיך עלה בידו של שלומיאל-מושלם-נורא-זה, איש כה בלתי-ראוי, כה-בלתי מוצלח, כה-בלתי-יוצלח
    אשר בראי בוקר-בוקר מתבונן בעצמו, בהשתדלו בוודאי לנסות להיראות מְטוּפַּח
    כיצד עלה ואיך הצליח להשליך, בעקבות מלחמה, משפחות כה רבות ישירות מן הפחת לפח ?
    בעוד הוא ולוּ טיפת אחריות אישית על עצמו לא נושא, לא נוטל. אחרי ככלות הכל הן משמש הוא
    כראש מכשלת עם ישראל. מעולם לא חשב אודות כך, כאשר אחריות אישית על עצמו, כלל לא לקח.
    לטכס הזיכרון השנתי בהר-הרצל, נמנע מלהגיע, נעדר במפגיע, לא הופיע, לא בא, לא נכח.
    אין זאת אלא שבנשמתו, לא רק כראש מכשלה, לא זכה לחינוך ראוי והולם, נותר מופקר, מנוכר,
    לעמו יצור זר, קר ומוזר. יצור מוזנח, מתנהג כילד רחוב, כפוּשטק ופרחח.
    פוליטיקאי יהיר-שאפתן-חמקמק-חלקלק-ממולח אשר דרך ארץ ישכיל ללמוד (אולי) רק משכמותו ומצלופח
    כלפי חוץ נראה ראש מכשלתנו תמים כתינוק בן-יומו, נקי וצחור כשלג, זך וצח
    אך אם תתן לו רק הזדמנות, נזק ישית וימיט על כולנו, נזק עצום : בוּם ! בוּם ! בוּם ! טְרַח ! טְרַח ! טְרַח !
    שַמוֹת יעשה מסביבו, בבתינו יגרום לפוגרום, יביא בחילה בנשמה, שאט נפש, גועל, מפח.
    איש אשר פעל בפזיזות, בחובבנות, בחוסר מוחלט של מקצועיות, בחופזה, בלי כל תעוזה,
    ללא שמץ, קורטוב מחשבה, בלי טיפת שיקול דעת, את בחורינו כצאן לטבח, למוות, להרג שלח.
    אולי שכח (ייתכן לא ידע) כי דם נקי שנשפך מעלה קצף לדורות, מרתח, לא נח .

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אבל...סמולמרט, הנייה וכנופייתו נותנים את ההוראה-ואתה יודע זאת...די! (ל''ת)

    קשקשששששש, 03/09/07 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    שוב השמאל ההזוי-הפעם בקולה של יולי תמיר טוען שאין פיתרון צבאי לטרור (ל''ת)

    שוב השקר מאוסלו, 03/09/07 18:10

    הגב לתגובה זו

    • השמאל הוא הימין של פלסטין! (ל''ת)

      אין שמאל!, 03/09/07 19:18

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    אולמרט קשקשן-מפזר סיסמאות, כשלון של רה''מ (ל''ת)

    ממשלה עלובה, 03/09/07 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לסגור את החשמל לכל הרצועה מייד

    ניר, 03/09/07 17:49

    תאמינו לי ירי הקאסם ייפסק תוך שבוע ואם גן זה לא יעזור להגביל להם את הדלק המים והאוכל עד שהם יבינו שיש מחיר על דרכם הרעה ותמיכתם בטרור.
    כל אותם תושבים פסיביים של הרצועה שאומנם לא יורים באופן אקטיבי רקטות אבל נתונים תמיכה לארגונים שמה הם מבחינתי שותפים מלאים לטרור ועל כן אין להבדיל בין אלה לאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אולמרט רה''מ ביזיון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אולמרט השקרן!!!, 03/09/07 17:47

    לך הביתה יא גרוע

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    שקט אל תעירו את הצבא,הוא באימונים,תוכנית חומש עלאק (ל''ת)

    שטראוס, 03/09/07 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אולמרט וברק חייבים להיות בשדרות לתת תשובות ומענה למצב (ל''ת)

    סיני-שדרות, 03/09/07 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אין לך פתרון חד משמעי??לי יש תתפטרי!!! (ל''ת)

    עוז, 03/09/07 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    זה מה שקורה כשיש לנו אולמרט הליצן וברק הברחן !! (ל''ת)

    מיקי, 03/09/07 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    חוץ מליברמן-אין במדינה מנהיגות שמסוגלת להתמודד עם הפלסטינים ואירן (ל''ת)

    שלומקה, 03/09/07 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ממשלת חירום-להעיף את ברק והעבודה,ביבי שר בטחון (ל''ת)

    סיגל, 03/09/07 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    המצאה ישראלית יחודית: ירי לעבר שטחים פתוחים, כדי שצבא הנקבות שלנו

    היסטריה..., 03/09/07 17:40

    לא יהרוג חלילה באויב...וה''צבא'' הזה עוד רוצה תוספת תקציב...

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ביבי ברק אולמרט ייבגדו בכם תמורת עמלות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    פייגלין לא, 03/09/07 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    כמו ששדרות הופקרה כך מדינת ישראל הופקרה (ל''ת)

    ענין של זמן, 03/09/07 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אומה שמפקירה ילדים בחזית במקום חיילים אין לה זכות קיום (ל''ת)

    פשוט, 03/09/07 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    שימו לב איך משרת דנינו את אדונו אולמרט

    משטרת קדימה, 03/09/07 17:33

    ישיבה אחת במשרדו של מזוז, שעסקה בתיק, לא נמחקה עד היום מההארד-דיסק של מזרחי, בעיקר בגלל התנהגותו של דנינו. ''זו היתה ישיבה פורמלית ראשונה בסיפור עם היועץ החדש'', אומר מזרחי, ''ואני ודנינו ישבנו שם יחד עם צוות החקירה והפרקליטות הבכירות. מזוז ביקש מדנינו סקירה כרונולוגית של הפרשה, והפלא ופלא מלותיו הראשונות שאותן שמעתי ישירות לראשונה בחיי היו שאין ראיות בתיק הזה. אני נפלתי מהכיסא! זה בא ללא הודעה מוקדמת. ומזוז אומר לו: אני ביקשתי סקירה, לא סגירה. מזוז רק רצה לשמוע על לוח זמנים, ודנינו גם לגמגם אותו כהלכה לא ידע. היינו בהלם שם כולם. אז אני נבחתי עליו כשהוא אמר את מה שהוא אמר. זה היה קטע הזוי לגמרי כי מעולם לא הבענו עמדה עד אז, לא הוא ולא אני לגבי הראיות בתיק, וחלקנו הסתכם בדיונים עם הפרקליטות בהבאת ראיות וניתוחן שם. מצדי, על המעמד הזה יכולים כולם ללכת להתנשף בפוליגרף. נו, לימים אי אפשר לומר שהעמדה הזאת לא שירתה את מי ששירתה''.

    אתה מינית את דנינו להיות ראש יחב''ל אחריך?

    ''לא. המפכ''ל דאז אהרונישקי. אני רציתי אותו למקום אחר, הוא ביקש לקדם אותו באגף. אמרתי: האיש חסר ניסיון, אני דווקא חשבתי שהוא יכול לשמש כסגן של ראש יאח''ה שזה תהליך הכשרה די ארוך, הוא גם משפטן, לא הכרתי אותו קודם, אבל גם לא היתה לו איזה שהיא עשייה שבגללה הייתי צריך לרקוד הורה. יכול להיות שהבחור מוכשר, אני לא יודע, לא ראיתי את זה''.
    גם כיום מתקשה מזרחי להתפעל מביצועיו של דנינו, שבינתיים טיפס למעלה ומונה לתפקיד ראש אגף החקירות. לאחרונה קרא כי דנינו ביקש לפתוח בחקירה דווקא נגד מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בחשד לשיבוש חקירות. מזרחי: ''קראתי את זה, וממש סמרו שערותי מעצבים. פתאום יש גיבורים גדולים? פתאום יש אומץ לב? לא ראיתי שאומרים: תביאו לנו את החומר הקשור לראש הממשלה כדי לחקור. איך אתם מוציאים אמירות כאלה החוצה? זה התפקיד של משטרה? לשחק לידיים של היריבים? את מי אתם משרתים פה?''

    בסופו של דבר בפרשת האי היווני, קיבל מזוז את עמדתו של דנינו, וסגר את התיק נגד שרון מחוסר ראיות.

    ''כשהתפרסמה חוות הדעת היה צריך הרבה אקונומיקה לשפוך לחומר החקירה, כדי שכך ייראה הדו''ח. מי שמכיר את החומר, לא בדיוק זיהה אותו בדו''ח היועץ. היועץ מצטט למשל עד שאומר שלקחו את גלעד שרון לעבודה בגלל כישרון, אגב, כשמדברים על כישרון, תמיד הייתי שם מקף: כי-שרון. אבל אם תקרא את המשך המשפט של אותו עד תמצא שהוא מוסיף שכל עניין ההתקשרות עם אפל היה מופרך מבחינת גובה התשלום. ואני שואל את מזוז: למה אתה לא הולך עוד שתי שורות קדימה? למה הוא לא נותן אותן לציבור? איפה כל התמונה ההיא שבאמת החרידה אותנו? אז זה שסגרו, ניחא, ואני בוודאי לא בסטטוס להשיג על זה. אבל איך שסגרו היה סימן דרך בהיסטוריה של מערכת אכיפת החוק''.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הנקבות בצמרת צה''ל פוחדות להרוג...אולי נבקש שהלבנונים ישלחו את צבאם

    זיגי אמסלם, 03/09/07 17:32

    ללמד אותנו איך נלחמים...

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מישהו יודע היכן מתחבא שר הביטחון ? (ל''ת)

    התוהה, 03/09/07 17:30

    הגב לתגובה זו

    • איפה שמתחבא השר לביטחון פנים! אולי הם בבור ... עמוק מאוד לא רואים (ל''ת)

      ולא שומעים מה, 03/09/07 18:24

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    משטרת קדימה של דנינו פשטה היום על שדרות (ל''ת)

    במצוות אולמרט, 03/09/07 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מתי ילמד שהצהרות שאין מאחריהן גיבוי, לא שוות את הנייר (ל''ת)

    שהודפסו עליו, 03/09/07 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    קודם נרסק את זליכה,העליון והמבקר,אח''כ נדאג לפריימרים בקדימה,אח''כ (ל''ת)

    נקנה עוד בית, 03/09/07 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לפטר שר הבטחון פרץ,הוא לא עושה כלום,אני רואה מהחלון (ל''ת)

    שמחה-שדרות, 03/09/07 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    תחזית ריאלית בהחלט(לא בטראות)

    הרצברג, 03/09/07 17:25

    אם נסאללה יכול אם הנייה יכול אזי
    במנטליות הערבית זו חרפה לסוריה ולטהרן.
    סביר/קביל והגיוני בהחלט כי יינתן האישור לנסראללה ''פתיח'' של טילי זילזל על ת''א בו יחשב להישג בפגיעה
    בלב גוש דן ו''רצוי'' על מגדלי עזריאלי תוך מתן ''פרבילגיה'' לפגוע בבתי הזיקוק בחיפה או אז תגיע האחות הגדולה - סוריה ''להשלים המלאכה'' בכימי.
    סטיית התקן בשיעור 4% סבירה בהחלט...

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לצוד שרי ממשלה וחברי כנסת ולקשור אותם לעצים בשדרות (ל''ת)

    עד לפתרון, 03/09/07 17:24

    הגב לתגובה זו

    • להפעיל על כנסת ישראל ''נוהל שכן'' (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 03/09/07 19:14

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    הדווחים על ירי קאסמים על שדרות הם שקריים ומגמתיים.

    אדם אילת, 03/09/07 17:16

    אילו החמאס ושותפיהם , בשמות שונים ומגוונים, היו באמת משגרים קאסמים על תושבי שדרות, גברים, נשים, ילדים ותף, היה זה פשע מלחמה במובן המלא ביותר של המילה.

    פשעי מלחמה, כפי שידוע לכולנו, מעלים את חמתם של ארגוני השמאל, ואין אני מקנא באיש שהעלה את חמתם של ארגונים אלה, שמיד, יגישו נגד פושע המלחמה, כתב תביעה בבית הדין הבינלאומי לפשעי מלחמה, בהאג.

    אני משוכנע בכל נימי נפשי שכפי שארגוני השמאל התחייבו לעקוב אחרי פעילות קציני צה''ל ולדווח עליהם להאג, אם כמובן יבצעו פשע מלחמה, כך ארגוני השמאל עוקבים בשבע עיניים אחרי החמאס או כל ארגון פלסטינאי אחר, שישגר טילי קאסם על אזרחים חפים מפשע.

    השמאל, ללא ספק, רגוע לחלוטין. ולכן, המסקנה המתחייבת היא שאין ירי קאסם, אין פשעי מלחמה.

    התקשורת אם כך , משקרת. נותר רק לברר מדוע השקר הזה חוזר על עצמו יום יום כבר כמה שנים ברציפות.

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי, המשך כך. (ל''ת)

      המטיף, 03/09/07 17:35

      הגב לתגובה זו

    • אני תושב שדרות,

      מישהו משדרות, 03/09/07 17:36

      ואני מיתחייב לך שכל מה שאתה שומע בחדשות זה נכון

      הגב לתגובה זו

    • בתור איש עם נטיות שמאלניות:

      קול הצדק, 03/09/07 17:50

      אני חייב להודות שהתגובה שלך מצויינת. כתובה בצורה אינטיליגנטית וצינית במידה הראויה. ובעיקר - מצביעה על תופעה נכונה ומאוד מקוממת אצל ארגוני השמאל הרדיקלי במדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ממשלה כושלת מלאת תירוצים וספינים עלובים (ל''ת)

    מיכאל, 03/09/07 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מפגיזי איזורי שיגור לא קיבלו צל'ש ?? (ל''ת)

    ומזיזי דיונות, 03/09/07 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    פושע כושל אמר וינוגרד (ל''ת)

    ואתם שתקתם, 03/09/07 17:11

    הגב לתגובה זו

    • חוסר אחריות גם אמר וינוגרד!! (ל''ת)

      שלי, 03/09/07 17:17

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    למנוע אספקה כלשהיא לעזה (ל''ת)

    בכוח, 03/09/07 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ברק רוצה תוספת תקציב? בשביל לירות על שטחים פתוחים...זה לא צבא.

    צריכים צבא!, 03/09/07 17:08

    זו חבורת נקבות!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אהוד בשביתה, הוא לא בא לעבודה (ל''ת)

    כלכלן, 03/09/07 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    האם ראש ההממשלה משטה באזרחי ישראל.

    נאמן למקור, 03/09/07 17:04

    אנו רואים שמר אולמרט חזק בקשקשת ודברת.אך,חלש ורפה בביצוע. נחכה עד ערוב היום,אולי יתחזק ויעשה משהו-אפילו פצפון. נו ??

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לא נעבור לסדר היום, נטביע את החמאס במלל (ל''ת)

    מגיב, 03/09/07 17:03

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הרמטכ''ל הוחלף והמחדל חוגג ובגדול (ל''ת)

    מפקח ראשי, 03/09/07 17:03

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    50 מיליארד שקל עולה לנו הצבא הבזוי (ל''ת)

    שלא נלחם, 03/09/07 17:03

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    רה''מ לוינוגרד ''נו? איך אני מתקן? חחחח'' (ל''ת)

    הבין-תחומי, 03/09/07 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    המתנחלים בכפר עזה ובשדרות אשמים

    מוטי שלו, 03/09/07 17:00

    צריך להתנתק משדרות, ומכל היישובים הכבושים. אין שום הבדל בין ההתנחלויות שהרסנו כבר. צריך להשתיל לשרון מוח, להקים אותו לתחיה, ולהרוס את שדרות, אשקלון, כפר עזה וכו'. וכמובן, לגרש את כל היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שרת החינוך תמיר: אין פתרון חד-משמעי לקסאם

    איתי, 03/09/07 16:59

    אז זהו, שלא. יש פתרון חד משמעי לקסאמים.
    השאלה היא תמיד אחת: עד כמה רחוק אנו מוכנים ללכת

    הגב לתגובה זו

    • שרת החינוך תבוסתנית וכך גם מחנכים את העם! לשלוח אותה לשופינג ולתת (ל''ת)

      הזדמנות לישראלי, 03/09/07 18:00

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אבי דיכטר לראשות הממשלה

    דורון ט, 03/09/07 16:58

    אבי מקומך הוא לרשות הממשלה אתה הוא היחד שחובה את כאבם של תושבי שדרות ועל כך מקומך בראש הפיסגה עלה והצלח דורון ט תושב שדרות.

    הגב לתגובה זו

    • שימנה שוטרים כמו שצריך קודם חחחח (ל''ת)

      רמי, 03/09/07 17:08

      הגב לתגובה זו

      • רמי למה אתה מטריד אותו בזוטות? אתה לא רואה שהוא עסוק ביחסי ציבור ?? (ל''ת)

        באמת, כזה חוסר, 03/09/07 18:10

        הגב לתגובה זו

    • עוד אחד שקפץ בגלל גו'ב

      דניאל, 03/09/07 17:14

      שילך לעשות כושר

      הגב לתגובה זו

      • להמליץ עליו לאוסקר הקרוב=השחקן הטוב ביותר ! כי עלינו זה לא עובד! (ל''ת)

        דרוש משהו שאוהב, 03/09/07 18:08

        הגב לתגובה זו

    • שר של ספינים,אם לא היו פריימריס בקדימה לא היית רואה אותו (ל''ת)

      גילי, 03/09/07 17:32

      הגב לתגובה זו

    • הוא בא לשדרות בבוקר כדי להופיע בטלוויזיה בערב,סתם עובדים על התושבים (ל''ת)

      שוקרון-שדרות, 03/09/07 17:39

      הגב לתגובה זו

    • זה טיפש וזה מושחת,וזה הבחירה קשה עלי כמצביע קדימה (ל''ת)

      פרץ, 03/09/07 17:57

      הגב לתגובה זו

    • ממש!!! דיכטר לא מצליח לתת לנו ביטחון פנים! שיפנה את מקומו לישראלי (ל''ת)

      אמיתי! שילך, 03/09/07 18:04

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    צרת החינוך, חביבת הערבים. שבי בשקט (ל''ת)

    חזרי, 03/09/07 16:58

    הגב לתגובה זו

    • למה שתשב בשקט שהיא יכולה לתרום להם קצת ולבוא לעזרתם? לא בשביל (ל''ת)

      זה בחרו בה?, 03/09/07 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    עם צהל ובלי צהל ללא כל הבדל ע-ו-ב-ד-ה (ל''ת)

    אזרח מודאג, 03/09/07 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ברק שוב ניכשל בתפקידו, איפה פרץ? חחח... חבורת אימפוטנטים

    גרשון, 03/09/07 16:55

    הלך עלינו - הורסים לנו את המדינה ועושים כסף על הדרך...

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לחבל בעמודי החשמל המובילים לעזה והמשמים לייצור הקאסאמים (ל''ת)

    כל אחד לעצמו, 03/09/07 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    להפגיז שכונות מגורים בעזה. אם יהיו מספיק הרוגים, הפלשטינים יפסיקו

    זיגי אמסלם, 03/09/07 16:55

    לירות. אין טעם בחיפוש ''אשמים''. זו לא בעיה משטרתית...

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הפלשתינאים רועדים, אולמרט הזהיר אותם, חחחחח

    אזרח פראייר, 03/09/07 16:55

    ממשלת דיבורים, צילומים, שחיתות וקישקושים.
    יחצנות, סתימת פיות ואיומים, פיטורים ומינויים - הכל הפוך מהנדרש ומהראוי.
    וכמה מתוק השלטון בדרך למשטרה למשפט ולכלא, כל יום ימתק מדבש!!

    והעם - משלם את המחיר של הקרייריזם המושחת הזה.
    והמדינה נהרסת.
    ואין על מי לסמוך וממי לקחת דוגמה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    למנוע מאולמרט והכנופיה מלספק חלקים לייצור הקאסאם חומרי נפץ/דשנים

    וכל אספקה, 03/09/07 16:55

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    רק ביבי ''אמרתי לכם'' החזק יציל את המצב

    ביבי החזק, 03/09/07 16:53

    כמובן עם קומנדו ''הליכוד 21''.
    רמז: 21 זה הפרופיל וגם ה-IQ

    הגב לתגובה זו

    • ה-IQ של ביבי יותר מכל הממשלה ביחד (ל''ת)

      שלומי, 03/09/07 17:16

      הגב לתגובה זו

      • תנו לו לעשות דיבייט ותראו מה זה! (ל''ת)

        !, 03/09/07 18:14

        הגב לתגובה זו

      • לנתניהו יש פתרונות

        שמוליק מפתח, 03/09/07 18:56

        מופיעים בבלוג שלו תיכנס.חוץ מזה ברק הוא הביטחוניסט הבכיר במדינה שיתן תשובות

        הגב לתגובה זו

    • אז אולי במקומו...

      ארז, 03/09/07 19:04

      תעדיף את קומנדו ''ילדי אולמרט''?
      או ''סיירת הפציפיסטים''?

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    שרת החינוך: הפתרון = לימודי הנכבה גם בבה''ד 1 (ל''ת)

    קצין במיל., 03/09/07 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    היכן משרתים ילדי אולמרט????

    גדעון, 03/09/07 16:48

    ומי סופר אותו בכלל???

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    חהחהחהחהחהחה (ל''ת)

    איש ימיני, 03/09/07 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שאלה לגברת יולי תמיר

    ניר, 03/09/07 16:44

    אם היו נופלים טילים על תל אביב -אז גם לא היו תשובות חד משמעיות ???

    את עוד תראי גברתי שהסורים יעשו פעולות קומנדו בגולן וגם אז נגיב כמו מדינה שלא חפצה חיים...אתם הרסתם את ההרתעה ונתתם לאוייבים שלנו את הרצון הזה לפגע בנו

    הגב לתגובה זו

    • 100% צודק! אבל החרדה מהרושם העולמי חשובה יותר לבובות בכנסת ובממשלה! (ל''ת)

      פחדנים עלובים, 03/09/07 18:16

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ראש ממשלה ישן בעבודה שלו

    אזרח מודאג, 03/09/07 16:35

    ראש ממשלה היקר!
    איני מבין מדוע אתה צריך לצאת מהכלים?
    הרי אתה לא גר בשדרות
    אינך מבין את חרדת קסמים.
    האם אנו האזרחי מדינה צריכים כל הזמן להיות מוגנים בחדרים ובחדרי ביטחון.
    האם זה לא מתפקידך לשמור על חיי תושבי שדרות?
    האם אתם מחכים שיהיו ביום אחד עשרות הרוגים ופצועים רק אז תצאו לפעולה.
    תתבישו לכם- מטיל הראשון שנורה לעברנו הייתם צריכים לצאת לריסוק טוטאלי.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מי שיודע על משלוח לעזה שיעצור אותו כבר בעיר (ל''ת)

    לפרסם מי מספק, 03/09/07 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    עת לעשות לחסום עם דוקרנים אצ מעברי קרני וכרם שחום (ל''ת)

    גרילה עירונית, 03/09/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ואיפה שר הבטחון של מדינת ישראל???

    רוני, 03/09/07 16:33

    לאן הוא נעלם
    הוא שוב הלך לעשות לביתו או חוילתו

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לבדליק את מכליות הדלק של דור המספקות לעזה (ל''ת)

    במקום לבכות, 03/09/07 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לבנת אומרת שהיא מבינה את משגרי הקאסאם (ל''ת)

    בגלל הכיבוש, 03/09/07 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בוא תיכנס אולמרט, ואני יגיד לך מי ראש משגרי הקסאמים.

    ש. טינקר, 03/09/07 16:23

    יש אחד בעזה, קוראים אותו הנייה. הוא הראש למשגרים, המפקד העליון, והוא גר בבית הראיס על חוף הים. תתחיל ממנו, ואם זה לא ילך, אני אתן לך כתובות נוספות.
    מר אולמרט, אם את ראש הנחש אינך מחסל, לפחות תסתום את הפה. כנאמר - בעת ההיא , החכם ידום.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ממש מאמינים למר אולמרט השליט , הרי לא מעניין אותו כלום.כ (ל''ת)

    ארא, 03/09/07 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ממשלת אולמרט מספקת את כל הדרוש לייצור הקאסאמים (ל''ת)

    במעבר קרני, 03/09/07 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אולמרט טוחן מים מדבר הרבה ועושה

    redkfeer, 03/09/07 16:19

    כלום.יש לנו צבא מושחת. תן לו לעשות את העבודה. צא מהאדישות מספיק דם חיילינו על ידך רוצה להוסיף גם את דמם של ילדנו. בשום פנים לא לא לא. נדאג להחליף אותך ושכמותך. לך כבר צא לנו מהנשמה.
    אב וסב זועם

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תגובה 2 מייצגת נאמנה את מה שחושב העם על הנוכל (ל''ת)

    אריק, 03/09/07 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולמרט הוא שחקן קלפים של המערב הפרוע כל מי שתופש אותו מרמה הוא (ל''ת)

    הוא יורה בו, 03/09/07 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רגע רגע,,לא שומעים מברק,,מה הוא שוב ברח,,,מסכן פחדן עלוב,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    הפלמחניק, 03/09/07 16:14

    הגב לתגובה זו

    • כנראה זה דפוס התנהלות ברקי (ל''ת)

      שי, 03/09/07 16:20

      הגב לתגובה זו

    • עלוב אתה ושכמותך קצת כבוד למי שקיבל 5 פעמים עיטורי כבוד אפסים כמוך (ל''ת)

      רק מזיקים לעם, 03/09/07 16:23

      הגב לתגובה זו

      • עיטורים לבריחה,,מצאלים ולבנון , לזה התכוונת,,אה הבנתי,,, (ל''ת)

        הפלמחניק, 03/09/07 16:41

        הגב לתגובה זו

      • כן ברח מצאלים ברח מלבנון עשה אינתפאדה מאות ואלפי הרוגים

        רוני, 03/09/07 16:41

        סיבך אותנו במשק במיתון
        והכל בשנה
        איזה כבוד ואיזה נעליים
        אז שששששששש שלא יצחקו עליך

        לא נשכח את הלינץ ברמאלה ואת החילים החטופים מלבנון שברק לא הגיב ומדחת יוסף שברק הפקיר בקבר יוסף ועוד ועוד ועוד

        ואת לא רוצה שאני ימשיך ....

        הגב לתגובה זו

      • ,תגובה לעלוב שכמוך...שתוק!! אני זוכר את מדחת יוסוף..ואתה? (ל''ת)

        מילואימניק, 03/09/07 17:02

        הגב לתגובה זו

      • גם פטן היה קצין מעוטר (ל''ת)

        ארז, 03/09/07 19:05

        הגב לתגובה זו

    • הוא ברחן ידוע חחחח (ל''ת)

      שלמה, 03/09/07 16:23

      הגב לתגובה זו

      • ברק הביטחוניסט הבכיר היום

        שמוליק מפתח, 03/09/07 19:02

        גם לביבי יש פתרונות כנסו לבלוג שלו ותיקראו.ברק אמור למצוא פתרונות.

        הגב לתגובה זו

    • זה לא הכישלון הראשון של ברק ולא האחרון אי מיגוד האינתיפדה הבריחה מל (ל''ת)

      אי תגובה לחטיפה, 03/09/07 16:36

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אתם ראיתם את קאסאם שמאסאם בשדרות ?? אין שם עמלות ?? (ל''ת)

    כנראה, 03/09/07 16:14

    הגב לתגובה זו

    • אחרי היתנתקות עזה תהיה שוויץ של המזרח התיכון !

      שמעון הרס, 03/09/07 16:19

      חי בסטלה !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    יש

    מוחמד, 03/09/07 16:14

    יש פתרון חד משמעי לקסמים תחזרו לגובלות 48

    הגב לתגובה זו

    • ואתה תחזור לבולניה (ל''ת)

      על חמור, 03/09/07 16:23

      הגב לתגובה זו

    • ראש קשה יש לכם מ-48 עוד לא הצלחתם להפנים; מדינת ישראל שייכת לעם (ל''ת)

      ישראל לנצח!, 03/09/07 18:34

      הגב לתגובה זו

    • גם לי יש פתרון בשבילך חבר:

      מיXתפוזים, 04/09/07 00:12

      תחזור ל*** של האמא שלך

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ulmart shame on you (ל''ת)

    rony, 03/09/07 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יולי תמיר היקרה שבע שנים שנופלים אני חושב שזה יותר

    מוטי, 03/09/07 16:12

    מפתרון מידי.
    ממשלה של אימפוטנטים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אין פתרון אולמרטי-רק לכבוש.

    בני, 03/09/07 16:11

    הפתרון היחיד כיבוש העיר עזה ורפיח
    100 אחוז מהשטח בית חנון זה חרטא.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הוא ברח גם משדרות .......................... (ל''ת)

    הברחן, 03/09/07 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תבדקו אולמרט/בראון מסדרים לשלאף המוסתר את הקזינו באילת תמורת (ל''ת)

    עמלה שמנה, 03/09/07 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה הכנופייה גוזרת הקופונים לא תלחם באוייב ????????????????????????

    יהודי פשוט, 03/09/07 16:09

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    וברק שברח שתק

    להציל את המציל, 03/09/07 16:09

    בושה שר בטחון אילם

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    סוחר הנדל''ן חסר הבושה נלחם בסימאות

    צפנת פענח, 03/09/07 16:09

    ריקות מתוכן. איש לא מצפה שהוא יאמר שלא נעבור לסדר היום. תסתום את הפה הגדול שלך ותעשה מה שצריך! זה מה שאזרחי המדינה מצפים מראש ממשלה. אבל אתה אינך ראש ממשלה אלא בובה של הרביעיה הבינלאומית, ולכן איננו מצפים ממך לכלום, מלבד שתעוף לנו מלפני העיניים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    העיקר שפרס הרס מתענק על כוסית שמפניה במשכן נשיאי ישראל עם הדגל (ל''ת)

    הערבי המונף שם, 03/09/07 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אומה שמפקירה את ילדיה בחזית לחסדי אולמרט והאוייב אין לה זכות קיום (ל''ת)

    אומה בזויה, 03/09/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נופלים קאסמים ושרת החוץ ''העבירה מסרים חריפים'' איכן ילדייך ציפי בת''א (ל''ת)

    ממשלת זדון וקלו, 03/09/07 16:05

    הגב לתגובה זו

    • הבנים של אולמרט בחו''ל כדי לא לעשות צבא ! (ל''ת)

      המיואש, 03/09/07 16:20

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    איפה אהוד ברח נכשל בבריחה מלבנון ואי מיגור האינתיפדה ועוד פעם נכשל (ל''ת)

    אהוד ברח כישלונ, 03/09/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי בכלל מאמין לאולמרט?

    יהודית צפון, 03/09/07 16:04

    אפילו אם הוא אומר את האמת כבר לא מאמינים לו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אהוד ברק שוב מתגלה ככישלון מוחץ (ל''ת)

    גיא, 03/09/07 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    קשקשנים עלובים כל הממשלה הזו. (ל''ת)

    המטיף, 03/09/07 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איפה ברק ברח???

    גליה, 03/09/07 16:01

    חשבנו שהוא יעשה משהו

    הגב לתגובה זו

    • ברק ימצא פתרונות

      שמוליק מפתח, 03/09/07 19:04

      הוא מתחבא בבלוג של ביבי תיכנסו.אל תזלזלו בו בוא נחכה כמה ימים.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אןלרט, תתחיל לעשות מעשים. נמאס מהדיבורים

    רפי, 03/09/07 16:01

    מתי תתחיל כבר לנתק להם את אספקת החשמל?
    מתי תתחיל למחוק אזורים שלמים מהם משוגרות הרקטות?
    מתי יתחיל חיל האויר לשגר מטענים כבדים יותר בחיסולים ממוקדים. כיום רוב הטרטריסטים נפצעים קל.
    תפסיק לאיים איומי סרק. החאמסניקים פשוט צוחקים עליך.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי שנבחר בקולות הערבים ועמלקי השמאל מהקיבוצים לא יעשה כלום בשדרות (ל''ת)

    הברחן, 03/09/07 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חבר כנסת שמסייע לאולמרט להציג מראית עין של דימוקרטיה (ל''ת)

    מועמד לגיליטינה, 03/09/07 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אולמרט טוחן מים מדבר המון ועושה

    redkfeer, 03/09/07 15:56

    כלום.יש לנו צבא יה אפס תן לו לעשות את העבודה. צא מהאדישות מספיק דם חיילינו על ידך רוצה להוסיף גם את דמם של ילדנו. בשום פנים לא לא לא. נדאג להחליף אותך ולזרוק ושכמותך. לך כבר צא לנו מהנשמה.
    אב וסב זועם

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בדיוק ! לא נשלים ונצעק ה--צ--י--ל--ו (ל''ת)

    הצילו הצילו, 03/09/07 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולמרט הרבה יותר גרוע מהחאמאס (ל''ת)

    הרבה יותר, 03/09/07 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אולללמרטטט,,,חה חה חה,,הצחקתני,,כמו הגששים,,,חה חה חה (ל''ת)

    בצלאל, 03/09/07 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש אחד שמאמין לנוכל הזה ???????????????????????????????????? (ל''ת)

    אחד, 03/09/07 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כן כן אולמרט מספורי פוגי אפשר ללמוד (ל''ת)

    הכורת, 03/09/07 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כן כן אולמרט מספורי פוגי אפשר ללמוד (ל''ת)

    הכורת, 03/09/07 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ממשיך לפטפט ולהזיל ריר אתמול לא היה לו העוז האומץ ובוא ולהשפיל מבט (ל''ת)

    בחלוקת הצלשי''ם, 03/09/07 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    טיל 1 על מדינת תל אביב והיתה מגיב ! נכון ...

    מיקו22, 03/09/07 15:52

    אבל 7 שנים תושבי שדרות כמו ברווזים !?
    אתה לא רוצה שחיי ילדי עזה יפגעו...
    אבל חיי ילדי ישראל הפקר בעינכם במיוחד שהם בדרום הארץ ....
    אתה והצבא המיסכן שלך מה שמעניין אותכם זה רק המשכורת !
    תיסגור להם את האספקה כולל חשמל ומים ! שיבקשו ממיצרים !
    במקום לדאוג לכיסם של אנשי עסקים שחברים בקדימה תדאג לחיי אזרחים המדינה !

    הגב לתגובה זו

    • מיקו,התשובות

      שמוליק מפתח, 03/09/07 16:21

      שברק הוא הסמכות העליונה ביטחון גם ביבי בבלוג שלו מציע פתרונות.אז שיעשו משהו.

      הגב לתגובה זו

    • יש לי חדשות בשבילך,,,

      שעון החול, 03/09/07 17:16

      כאשר יהיו טילים על תל אביב, וזה יגיע, השאלה היא האם זה יקרה מהר או מאוחר יותר, וכאשר יהיו טילים על כפר סבא, הוד השרון, רעננה , הרצליה, וזה יקרה , גם אז לא יעשו כלום, כי איבדו כאן את היכולות והרצון להילחם, גם אז יצעקו חכמי השמאל ההזוי \\חולה, שיש לצאת מהשטחים ואז ייפסק הירי, רבותי חכו ותיראו,!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מילים ריקות (ל''ת)

    אילנה, 03/09/07 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הפתרון החד משמעי: ממשלת אולמרט והשמאל הביתה!!! (ל''ת)

    ממשלת זדון, 03/09/07 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עלכל חברי הכנסת לשמש דוגמה לעם, לבוא

    דוד, 03/09/07 15:48

    לגור בשדרות עם כל צאצאיהם. אי אפשר להפסיק את החיים בעיר !!!! כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עלכל חברי הכנסת לשמש דוגמה לעם, לבוא

    דוד, 03/09/07 15:48

    לגור בשדרות עם כל צאצאיהם. אי אפשר להפסיק את החיים בעיר !!!! כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עלכל חברי הכנסת לשמש דוגמה לעם, לבוא

    דוד, 03/09/07 15:47

    לגור בשדרות עם כל צאצאיהם. אי אפשר להפסיק את החיים בעיר !!!! כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אתה מרחם על ילדי עזה במקום לרחם על ילדי שדרות !

    דמיקולו, 03/09/07 15:47

    זאת הסיבה ש 7 שנים אתם לא עושים כלום !
    ילדך ברחו מהצבא, אישתך וביתך הלסבית שיכול לשמאל הראדיקאלי שכול תפקידו הוא לחסל את המדינה היהודית !
    תפסיקו לדאוג למה שהעולם יגיד ומה הערבים יגידו !
    הרי מחר המצב בעזה יחמיר ותצתרכו להיכנס ולנקות ''את קן הצרעות'' שחכמי אוסלו וחכמי היתנתקות הקימו לנו בעזה !
    אתה העלתה את החמאס לשילטון ופיניתה את היתנחלויות !
    נשיא המדינה שלך מר שמעון הרס הבטיח בשידור חי :
    אחרי היתנתקות עזה תהיה שוויץ של המזרח התיכון !
    נו מה קרה ????
    אתה רוצה שאת ההצלחה בעזה נעשה גם ביהודה ושומרון , ומה אחר כך ? טילים על המרכז, גוש דן ,השרון וירושלים?
    ומה תעשה אז ?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולמרט מחכה שיהיו 30 הרוגים בגן ילדים או בכיתת בי''ס, ואז יגיב (ל''ת)

    מנוול, 03/09/07 15:46

    הגב לתגובה זו

    • לצערינו אתה צודק !

      המיואש, 03/09/07 16:16

      הצבא המיסכן הזה והממשלה האומללה הזאת מרחמת על ילדי עזה במקום על ילדינו !
      טיל 1 על מדינת תל אביב והיתה אחלה של תגובה !
      תאמין לי ...
      גם תושבי שדרות אדישים לגורלם !
      תניפו דגלים לבנים, צאו מהבתים ותרוקנו את העיר !
      תחסמו בגופכם כול משאית לעזה ומימנה עד שישוב השקט !
      הממשלה לא שמה עליכם יה פראירים !!!!

      הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה טועה

      מיXתפוזים, 04/09/07 00:07

      גם אז הוא לא יגיב
      והעצוב הוא
      שאני בטוח שאתה יודע זאת
      בפנים

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מערב הנגב הוא לב מדינת ישראל!!! (ל''ת)

    ב.ק., 03/09/07 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אהוד אולמרט לך הביתה

    מודאג, 03/09/07 15:44

    רחם עלינו

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הכל דיבורים ואין מעשים (ל''ת)

    אזרח, 03/09/07 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אולמרט? מה זה לא ניתפשר? ועד עכשיו התפשרת?!?! (ל''ת)

    מני, 03/09/07 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולמרט קשקשן כרוני .איפה האופוזיציה?

    ניר, 03/09/07 15:42

    נתניהו למה אתם לא מתחילים למה אתם לא מתישים את אולמרט ?תנו להן כל יום אי אמוןתשגעו אותם זה לא נורמלי מה שהולך פה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אולמרט קשקשן כרוני .איפה האופוזיציה?

    ניר, 03/09/07 15:42

    נתניהו למה אתם לא מתחילים למה אתם לא מתישים את אולמרט ?תנו להן כל יום אי אמוןתשגעו אותם זה לא נורמלי מה שהולך פה.

    הגב לתגובה זו

    • ניר,יש תשובות

      שמוליק מפתח, 03/09/07 16:13

      אצל נתניהו בבלוג תכנס.ואהוד ברק אמור כביטחוניסט הותיק במדינה לתת תשובות.

      הגב לתגובה זו

    • ביבי האמת שניר צודק איפה אתה? אין לך אחריות כלפינו והמדינה? (ל''ת)

      אי אמון עכשיו!, 03/09/07 18:20

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    דרוש שר ביטחון בדחיפות לממשלת ישראל! (ל''ת)

    דרוש, 03/09/07 15:41

    הגב לתגובה זו

    • דרושים נבחרי עם שאוהבים את העם ואת המולדת יותר מאשר את רדיפת הבצע (ל''ת)

      והפחדנות שלהם!, 03/09/07 18:18

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה (ל''ת)

    בלה בלה בלה, 03/09/07 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''לא נשלים...לא נתפשר...'' הוא בטוח שאנחנו מטומטמים והוא כנראה צודק.

    דרור, 03/09/07 15:40

    ''ההנחיה לצה''ל היא להשמיד כל מי שמעורב בירי. לא נתפשר''.
    כלומר - צה''ל יפעל רק נגד היורים.לא נגד המתכננים, לא נגד מספקי המחסה, לא נגד היורים הפוטנציאליים.
    הבנתם את זה, תושבי שדרות? נמשיך להפקיר את חייכם, כל עוד תשבו בשקט.


    ''שרת החינוך תמיר: אין פתרון חד-משמעי לקסאם'' -מה כבר אפשר לצפות משמאלנית קיצונית, בוגרת ''שלום עכשיו''.

    הגב לתגובה זו

    • למה?נמשיך בהבלגה,מה אנו קצוניים?אז יורים טיל לשדרות,אז מה?אפשר טפול (ל''ת)

      בשקט,מעשי ומבחן, 03/09/07 16:24

      הגב לתגובה זו

      • כשלא רואים תוצאות טיפול,מדאיגה האמירה''לא נשלים'',זה נשמע:כנמשיך ליבב (ל''ת)

        ללא מבחן תוצאה., 03/09/07 16:32

        הגב לתגובה זו