• 76.

    דן חלוץ בגד בערך הגיבוי רעות ואחוות הלוחמים! (ל''ת)

    לא נשכח, 02/09/07 11:30

    הגב לתגובה זו

    • עוד שרלטן ששיחר לפתחו של דנקנר והתחנן למשרה... (ל''ת)

      בסוף קיבל חברה, 02/09/07 12:10

      הגב לתגובה זו

      • נטש את מירי גרב... (ל''ת)

        רון, 02/09/07 14:15

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    אזמה מיקי - דוח אלמוג מתגלה כפארסה ושחיתות?... (ל''ת)

    עוד תתגלה האמת, 02/09/07 11:14

    הגב לתגובה זו

    • דורון אלמוג אמר: ''הם יצאו לטיול'' על הבנים! שיתבייש השרלטן! (ל''ת)

      בושה שזה, 02/09/07 11:29

      הגב לתגובה זו

      • אלמוג מנצל כל במה לפרסום וסותם פיות לאחרים ע''י שמוש בשכול הפרטי שלו (ל''ת)

        נמאסת אלמוג, 02/09/07 12:09

        הגב לתגובה זו

        • אלמוג היה ונותר איש מתוסכל בשל כשלונו כאלוף פקוד דרום (ל''ת)

          פקוד, 02/09/07 14:15

          הגב לתגובה זו

          • תנו למסכן להמשיך לקטוף פרסים על שרלטנות (ל''ת)

            מסכן, 02/09/07 16:07

            הגב לתגובה זו

  • 74.

    ראש ממשלה סמרטוט - בן נעוות המרדות

    אלכס, 02/09/07 10:40

    ראש ממשלה סמרטוט, חדל-אישים, חסר-אונים, בז לעצמו, בז למדינתו, בז לעמו, בן נעוות המרדות
    אנטי-גמור של אחריות, צל-מוחלט של אישיות, שִיא של בוּז, זִילְזוּל בלי-גְבוּל בחיים, שִיא של צְבִיעוּת
    מתייחס אל חיילינו, אל בנינו, אל נערינו, אלינו
    כמו אל עצמו, כפי שהוא נראה בעינינו : חפץ, תפאורה, צעצוע, קישוט, ריהוט.
    ראש מכשלה כה עלוב, כה נבוב, כה נבול, כה חלול, במצב כה קאפוט
    גוליית במדינת גמדים, שליט ברפובליקת בננות, ענק בארץ לִילִיפוּט.
    בתולדותינו לא היה לנו מעולם עדיין אדם כה נִקְלֶה, כה נִבְזֶה, כה בָּלֶה,
    יצור אשר את כוחותינו מְכָלֶה ובכל זאת מְכַהֵן (יש הדואגים לכיסאם ואומרים לו אָמֵן) כראש מַכְשֵלָה
    איך לערך חיינו מתייחס בצורה כה זוֹלָה, מוּפְקָרָה, מַפְקִירָה, מוּזְנָחָה, מְרוּשָלָה, אוּמְלָלָה ?
    התייחסות שטחית, אסונית, אפסונית, עקבית, מזלזלת, מקוממת, רדודה, קלילה וקלה
    עובדה המעידה כי עבורנו, עבור עמנו, ראש מכשלתנו, לא היה מעולם ברכה אלא קְלָלָה.
    דבר-מה בסיסי בממלכתו המושחתת-מסואבת מן השורש ומן היסוד במַהוּת מאד רָקוּב
    כלום יש פלא בכך כי ראש מכשלתנו נראה כחֶרְפָּה ? כְּבוּשָה ? ככְּלִימָה ?
    כה עָגוּם במראהו ? כה עָלוּב ? כה מדוכא ? כה עָצוּב ?
    אמנם, תפקידו עושה ממנו אדם בעל-כוח, איש שררה, בעל שלטון, איש מאד חשוב
    אך עמוק בנשמה, קיים אצלו וואקום, חלל, ריק, מִפגע, חוצְפה, בוז, יריקה עסיסית בפרצוּף !

    ראש מכשלה יהִיר אשר בָּז למוסד ביקורת המדינה, בז לכל ביקורת כלפיו, שולחם לכל רוח, שוללם על הסף,
    משתלח בהם בכל הזדמנות, את זרע הפורענות, פירות הבְּאוּשִים אותם נטע ושתל, מעולם לא קטף
    משל וכאילו היתה ביקורת בבחינת מיטרד עבורו, בגדר בדיחה, שטות וטעות מכוונת, אשר ריח זדוֹן ממנה נדף
    תולדות כשלונותיו-שגיאותיו-טעויותיו מתעד ראש מכשלתנו מדי יום ביומו, במו מחדליו מוסיף דף-אחר-דף
    להיכן נגוזו ערכינו ? לאן נעלמה ערבותינו ? ערבות הדדית ? איפה קיימת נשיאה באחריות ? אַיֵה הרעות ? בצמרת שולטים רק להיטות לכוח, לשררה, למעילה, בעילה, זימה, זדון, זנות ומינות.

    כיצד ואיך עלה בידו של שלומיאל-מושלם-נורא-זה, איש כה בלתי-ראוי, כה-בלתי מוצלח, כה-בלתי-יוצלח
    אשר בראי בוקר-בוקר מתבונן בעצמו, בהשתדלו בוודאי לנסות להיראות מְטוּפַּח
    כיצד עלה ואיך הצליח להשליך, בעקבות מלחמה, משפחות כה רבות ישירות מן הפחת לפח ?
    בעוד הוא ולוּ טיפת אחריות אישית על עצמו לא נושא, לא נוטל. אחרי ככלות הכל הן משמש הוא
    כראש מכשלת עם ישראל. מעולם לא חשב אודות כך, כאשר אחריות אישית על עצמו, כלל לא לקח.
    לטכס הזיכרון השנתי בהר-הרצל, נמנע מלהגיע, נעדר במפגיע, לא הופיע, לא בא, לא נכח.
    אין זאת אלא שבנשמתו, לא רק כראש מכשלה, לא זכה לחינוך ראוי והולם, נותר מופקר, מנוכר,
    לעמו יצור זר, קר ומוזר. יצור מוזנח, מתנהג כילד רחוב, כפוּשטק ופרחח.
    פוליטיקאי יהיר-שאפתן-חמקמק-חלקלק-ממולח אשר דרך ארץ ישכיל ללמוד (אולי) רק משכמותו ומצלופח
    כלפי חוץ נראה ראש מכשלתנו תמים כתינוק בן-יומו, נקי וצחור כשלג, זך וצח
    אך אם תתן לו רק הזדמנות, נזק ישית וימיט על כולנו, נזק עצום : בוּם ! בוּם ! בוּם ! טְרַח ! טְרַח ! טְרַח !
    שַמוֹת יעשה מסביבו, בבתינו יגרום לפוגרום, יביא בחילה בנשמה, שאט נפש, גועל, מפח.
    איש אשר פעל בפזיזות, בחובבנות, בחוסר מוחלט של מקצועיות, בחופזה, בלי כל תעוזה,
    ללא שמץ, קורטוב מחשבה, בלי טיפת שיקול דעת, את בחורינו כצאן לטבח, למוות, להרג שלח.
    אולי שכח (ייתכן לא ידע) כי דם נקי שנשפך מעלה קצף לדורות, מרתח, לא נח .

    הגב לתגובה זו

    • אהוד ברח – גרסת 2007 ?

      יצחק גאגולה, 02/09/07 11:24

      אהוד ברח – גרסת 2007 ?

      המדינה מתייחדת עם הנופלים, החיילים היקרים שנשלחו לשדה הקרב ולא חזרו וגם עשרות תושבי הצפון שברגע אחד נגדע חייהם. אלה שהשאירו אחריהם כאב ושכול, ומדינה מוכת הלם. דווקא ברגע כה טעון וקשה, התבשרנו כי ראש הממשלה לא השתתף בטקס

      עברה שנה מאז מלחמת לבנון השנייה, עדיין הפצעים לא הוגלדו, המסקנות (אם ישנם) לא הופנמו והושמו, המדינה עדיין מדממת וכואבת, כאילו לא מעכלת את המחזות והמראות הקשות שנראו כאן, רק לפני שנה בסך הכול.

      המדינה מתייחדת עם הנופלים, החיילים היקרים שנשלחו לשדה הקרב ולא חזרו וגם עשרות תושבי הצפון שברגע אחד נגדע חייהם. אלה שהשאירו אחריהם כאב ושכול, ומדינה מוכת הלם. דווקא ברגע כה טעון וקשה, התבשרנו כי ראש הממשלה לא השתתף בטקס (בטקס שנערך בתאריך טז' בתמוז תשס''ז - 2.7.07).

      בעיני אין זו עוד כותרת, אלא משהו פגום, עמוק בבסיס התנהגותו של ראש הממשלה. כוונתי לבריחה של מנהיג ממציאות, בשעה שכולם מצפים דווקא ממנו להיות אתם בשעתם הקשה. את זה לא מבין מר אולמרט. פשוט התעלמות.
      אכן, זוהי שאלה מהותית, מי ראוי להיות מנהיג ? שאלה אקטואלית ורלוונטית, בכל עת. המדרש מספר, על משה רבנו, שבטרם קיבל עליו את השליחות להיות מנהיגם של ישראל, בהיותו רועה צאן, ראה כי כבשה אחת קשה לה ללכת כמו יתר הכבשים, ריחם עליה, נטלה על כתפו, האכילה, השקה אותה והביאה אל מקום חפצה... חז''ל קבעו, כי מעשה זה הכשיר את משה להיות מנהיגם של ישראל. ''... אמר הקב''ה, אם לכבשה אתה עושה כך, ראוי אתה משה להיות מנהיגם של ישראל...''.

      משה אינו היחיד בתולדות עם ישראל ששימש כרועה בטרם היבחרו למנהיג מוביל. קדמו לפניו האבות אברהם, יצחק ויעקב ולאחריו דוד המלך. אומר הרש''ר הירש זצ''ל, כי היותם רועי צאן, זה הכשיר אותם למנהיגות.

      מנהיגותו ואופי אישיותו של המנהיג נמדדים במעשיו הקטנים. מנהיג זקוק לתכונות סותרות המשלימות זו את זו, והופכות אותו למנהיג בעל שיעור קומה. זה המשלב בין חוזק לרכות. כאשר הוא חייב להתנהג בחוזק וביד רמה כלפי האויבים מסביב, אך עליו להיות רך לעם, להיות קשוב אליהם ולרגשותיהם ולהיטיב עמם. אחרת, הוא חוטא לתפקיד שניתן לו.

      אין לך שעה קשה מזו, בה זקוקים ההורים השכולים לחיבוק חם וליד מלטפת של האיש בעל התפקיד והמעמד הביצועי הגבוה ביותר בממשלה - ראש הממשלה. עם כל הכישלונות שהיו במלחמה זו ועם כל הקושי שיש לרה''מ להסתכל להורים אלה בעיניים, חובתו היא לעמוד לצדם ולהיות איתם בטקס זה. זוהי גדלות השעה בה היה קונה את עולמו. שהרי המלחמה היא על הבית, והאבל הוא של כל בני הבית. אם ראש הבית יברח, הרי שמשמעות הדבר הינה קשה ובלתי נסלחת האם חמור הדבר פחות מאסון צאלים ב', בו אירעה תאונה קטלנית במהלך תרגיל של יחידת סיירת מטכ''ל, שתוצאותיה הטרגיות של התאונה עמדו זמן רב במרכז סדר היום הציבורי, כאשר בראש הפרשה עמד הרמטכ''ל אהוד ברק ?
      בעיני במידה מסוימת היא אף חמורה יותר (וא''כ המקום להרחיב, וד''ל). מנהיג שבורח מהמערכה, ומשאיר את אזרחי המדינה בצערם, לבד , מבלי לחוש יחד אתם את כאבם, ביום זה כאשר על כולנו החובה לזכור את הבנים שהלכו מאתנו בטרם עת, אלה שמסרו את נפשם להגנתנו - אינו ראוי להיות מנהיג !

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    כמו שאמר מאיר שלו-ניתן למושחתים להכנס למקלט-ואז נרתך את הדלתות (ל''ת)

    סימה, 02/09/07 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שבויים,קסמים,נפגעים-אותנו מעניינים רק להרים כוסית ולהבחר בפריימריס (ל''ת)

    כנופיית קדימה, 02/09/07 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    למה כאשר אני מסתכלת בעיניים של דן חלוץ אני חושבת על מניות... ?

    שושנה, 02/09/07 08:33

    למה כאשר אני מסתכלת בעיניים של דן חלוץ אני חושבת על מניות... ?

    לאחר מלחמת לבנון השנייה פירסם ''מעריב'', כי בבוקר שבו פרצה המלחמה התקשר חלוץ לבנק והורה למכור את תיק המניות שלו, בשווי 120 אלף שקל. בדיעבד, מבחינה כלכלית, היתה זו החלטה שגויה, משום שהבורסה רק הוסיפה לעלות. אבל הרבה מעבר להפסד הכספי, היתה לחשיפת פרשת מכירת המניות השפעה הרסנית על מעמדו הציבורי של חלוץ.

    למה כאשר אני מסתכלת בעיניים של דן חלוץ אני חושבת על מניות... ?
    ומיד אחר-כך, חוזרת אנכי ונזכרת,
    בתוצאות אותה מלחמת-ברירה רשלנית-הרסנית-שלומיאלית :
    בסבל, באבל, בכעס, בצער, בזעם, בצרות,
    ביגון, בשכול, בכאב, בים הדמעות.
    איך נפלו כך בחורים ?
    איך הקריבו נפשם עלמים צעירים, פרחי-חמדה, שְכִיוֹת.
    איך בעקבות מלחמת ברירה הרפתקנית-חובבנית- מקוממת-מרושלת-כושלת-נכשלת הצטרפו למעגל-שכול עוד משפחות ?
    איך הצטנפו-התכרבלו בתוכם אמהות, אבות,
    אחים, אחיות, בנים, בנות ?
    איך התכנסו בריות, אט-אט פנימה,
    כמו שבלולים אל תוך קונכיות ?

    אכן, גם הפעם לא תעזורנה, קינות, נהיות, תהיות, תמיהות, פליאות.
    אכן גם הפעם לא תיטולנה-תקחנה-תשאנה דמויות-פוליטיות
    ולו מעט טיפת אחריות על חיי-חיילינו, חיי בנינו, חיי-נערינו,
    בגין רצף טיפשי, מר, נמהר, נמנע, מיותר, הרה-אסון
    אשר נגרם בעטיין של החלטות כושלות, אומללות, לקויות, שגויות.
    אכן, גם הפעם, ייתכן כי לא יהיה איש שילמד, מי אשר יפיק לקחים
    משרשרת מקוממת-נמהרת-מיותרת-חפוזה-נמנעת-פזיזה של טעויות.

    למה כאשר אנכי מתבוננת בעיניו של דן חלוץ אני חושבת על מניות.... ?
    כאילו שלא חסרות לנו, באמת ובתמים, במדינתנו, כלל יותר צרות, מצוקות, בעיות ?
    או שמא נובעת אכזבתנו מכך שגבוהות מדי היו מ''מנהיגינו'' וממפקדינו הציפיות ?
    בלית-כל-ברירה, מתמיהות, משאלות, מפְּלִיאוֹת אותה מלחמה, אזכור אף אזכורה,
    כי היה מי שזמן ופנאי היה לו (איך וכיצד ייתכן הדבר ?), ערב פרוץ מלחמה,
    לחשוב, לעסוק ולטפל בתיק-מניות.
    והיתה בקרית-שמונה המופגזת, אשה אחת (היש מי שיודע את שמה?)
    אשר בעת מטחי הירי, את כל זמנה ועיתותיה הקדישה
    לחילוצן, רווחתן ולהצלתן של חיות.

    עצוב בלב. מיכל כהן, כדא''ה, 11/05/07 09:09
    מה אפשר לומר ? שיהיה בסדר ? שיהיה טוב ? שממה שקרה נלמד ? נתקן ? נפיק לקחים ?
    את חושבת שהם יודעים איזה לקחים להפיק שם למעלה?
    צה''ל חזק יותר ? זאת התשובה ?
    שר בטחון מוכשר יותר ? זאת התשובה ?
    רמטכ''ל שהוא חי''רניק ולא מחיל האוויר ? זאת התשובה ?
    ראש ממשלה בטחוניסט אולי ?
    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לדן חלוץ, לחיים רמון ולצחי הנגבי יש ''מְכַנֶה מְשוּתָּף''

    דורי, 02/09/07 07:43

    לדן חלוץ, לחיים רמון ולצחי הנגבי
    יש וקיים ''מְכַנֶה מְשוּתָּף''
    איש-איש מהם, בדרכו, לשיטתו, כהרגלו,
    ערב פרוץ מלחמה ובתוך מלחמה בִּצֵעַ (להנאתו) מַחֲטָף
    איזה רצון, איזה חשק, איזה יצר,
    איזה דפוס מחשבה עלה במוֹחָם ?
    מה, כלל לא לפתע, צץ וצף ?
    מה את שלושתם בפרוץ מלחמה ובתוך מלחמה הנִיעַ ?
    מה את מחשבתם הוֹגִיעַ ? מה אותם לחלוטין לא הִרְגִיעַ ?
    מה גָּרַם להם לְהזִיעַ ? מה הִמְרִיץ אותם ? האִיץ ותָקַף ?
    הרי, בסופו של דבר, איש לא עודדם לעשות מַחֲטָף,
    איש בעורפם לא נָשַף.
    כל אחד מהם בנפרד וכולם ביחד עשו כֵּן בחֲטָף.
    בלי טיפת מחשבה שניה באשר לתוצאות ולהשלכות,
    ללא כל היסוס , בלי להניד עַפְעַף.
    כל זאת שעה שבחורינו שְלִיחוּת ממלאים,
    את עצמם למערכה ולקרב מטִילִים
    בעוז ובגבורה למלחמה יוצאים, שמים את נפשם בכף.
    אמנם, לכל אחד מן השלושה תשובה היתה,
    מנומקת, ''מוצדקת'', סיבה ועילה למַחֲטָף.
    רָמוֹן ''תוֹקֵעַ לָשוֹן'' להנאתו ולתאוותו המינית,
    צחי הנגבי יוצא לארה''ב בעת מלחמה
    על מנת לבלות ''חופשה משפחתית''
    ואילו חלוץ טָרוּד-עָסוּק וחָרוּץ בתיק מניותיו,
    בעייתו הכספית.
    בעייה אשר צחנה, ריח כל-כך לא טוב,
    מאוחר יותר, ממנה התפשט ונָדַף.
    זו היתה, עבור שלושתם, בשעת חירום, עת מלחמה,
    מטרה אותה לעצמם הציבו, סִיפּוּק בלי פִּיקְפּוּק, גובה רַף.
    מצפונו של איש מהם, חָלִילָה וחַס,
    לא העִיק, לא הצִיק, טִיפָּה לא נָקַף !
    רק לנוכח גל פליאה, גל תמיהה, גל תדהמה,
    אם לנקוט בלשון המעטה, גל אשר בחברה טִפְטֵף דָלַף ורָעַף
    גל אשר את הצִי-בּוּר, עם היוודע הידיעה ברבים,
    בקרב גברים, נשים וטַף שָטוֹף אף שָטַף
    הבינו הללו כי המַחְטָף, לא בתום לב נעשה,
    וכי אי-אפשר לכנות את עושהו סתם תָּם או חַף.
    דבר-מה חָמוּר, רָעוּעַ, פָּרוּעַ, גָרוּעַ,
    קְלוֹקֵל, עקלקל, מְקַלְקֵל ופָּסוּל
    ממנו השתמע, בִּעבֵּעַ, חִלְחֵל ונָטַף.
    הן בשעת חירום היה מדובר, לא בסתם עוד יום של חול,
    יום תכול, יום של כיף, יום נכסף.
    אכן, דן חלוץ, צחי הנגבי וחיים רמון
    עברו את הגבול במלחמה,
    באדום ושחור, חצו את הסף.

    בין דן חלוץ, חיים רמון וצחי הנגבי יש דימיון-רב,
    קיים אצלם הרבה מן המשותף
    איש-איש מהם בדרכו, לשיטתו, כהרגלו,
    ערב פרוץ מלחמה ובתוך מלחמה
    להנאתו בִּצֵעַ מַחֲטָף.
    שלושתם בלי טיפת קורטוב מחשבה,
    בלי נקיפות מַצְפּוּן, חצו את הגבול, עברו את הסף.

    הגב לתגובה זו

    • אובדן צלם אחריות

      פרופ' גד ברזילי, 02/09/07 08:22

      אובדן צלם אחריות

      לדעת גד ברזילי, העובדה כי רמון מצא זמן להתנשק בין דיונים ערב מלחמה מוכיחה שאינו ראוי להנהיג

      פרשת חיים רמון היא רק קצה קרחון פוליטי של בעיה חברתית עמוקה וקשה תופעה מקיפה של שחיתות ציבורית. הדוח לשנת 2006 של Transparency International- הבוחן מדדי שחיתות במרבית המשטרים הפוליטיים בעולם - מלמד כי ישראל היא מדינה מושחתת יותר מרוב הדמוקרטיות בעולם, ומקדימים אותה ברשימת המשטרים הפחות מושחתים כמה מדינות עולם שלישי.

      השחיתות הציבורית בישראל מתאפיינת בעיקר במינויים פוליטיים; אי סדרים כספיים; חלוקות תקציבים; מימון מפלגות; אי סדרים ברשויות מקומיות; חלוקת טובות הנאה ועבריינות מינית. עוצמתה של מעורבות המדינה בחברה; תחרות פוליטית קשה; הקשר הגורדי בין צבא-פוליטיקה-עסקים; העדר נורמות ברורות של כיבוד פרוצדורה דמוקרטית; דלות כיבוד של זכויות אדם כמו גם היעדר שקיפות של פוליטיקאים לציבור הרחב, הם מהגורמים המרכזיים לשחיתות הגואה.

      קריאה מעמיקה בפסק הדין הקשה בעניינו של חיים רמון מגלה פן נוסף, חשוב ביותר, שמסביר את מקורותיה של השחיתות. פסק הדין קובע כי העבירה המינית בוצעה בטווח הזמן שבין התייעצות ביטחונית בלשכת ראש הממשלה לבין ישיבת הממשלה, שענינה דיון בתגובה האפשרית בעקבות חטיפת והרג החיילים בגבול הצפון.

      העובדה כי בעת משבר קשה, בין שתי ישיבות ממשלתיות גורליות, ערב מלחמה עקובה מדם, מפלטרטט שר בישראל עם חיילת צעירה בלשכת ראש הממשלה, היא עובדה מצמררת, מבלי להפחית מחומרת מהמעשה המגונה עצמו. התנהגות כזו של שר בכיר, בעודו מעורב בתהליך קבלת החלטות בעת משבר ביטחוני חמור, בעייתית לא פחות מהחלטת הרמטכ''ל דאז, דן חלוץ, לגלות דאגה לתיק המניות הפרטיות שלו כאשר כבר נראה היה בעליל כי עומדת לפרוץ מלחמה.

      העובדה כי בכירי השלטון בישראל איבדו צלם של אחריות בשעות משבר מבעיתה במיוחד, בין אם המדובר בעבירת מין (רמון) או במעשה לא אתי של ממון (חלוץ). כוח פוליטי משחית, ותחושת כוח פוליטי מוחלט משחיתה באופן מוחלט. רק כך ניתן להבהיר את העיוורון המוחלט של אישי ציבור בכירים לשמץ של הפגנת סולידריות ואחריות ציבורית.

      הזמנה לפלרטוט

      בלהט הוויכוח על מידת אשמתו הפלילית של רמון בביצוע מעשה מגונה נשכחה העובדה כי אפילו אם יזוכה רמון בערכאות ערעור, הרי הוא אינו ראוי למנהיגות. אם לשפוט על פי הכרעת הדין, די בגרסתו של רמון בפני בית המשפט כדי להרשיעו אתית, אפילו אם בסופו של הליך משפטי יימצא זכאי.

      בחברה הישראלית הקטנה והדחוסה, עמוסת הלחצים, בה מטשטשים במהירות קווי הגבול בין פוליטיקה, כספים, תקשורת וצבא, קל לפוליטיקאים לצבור תחושות כוח מדומיינות. העובדה שאין בישראל כל יסודות של שיטת בחירות איזוריות משחררת פוליטיקאים מהצורך להפגין אחריות אישית כלפי בוחריהם.

      ההתחככות המתמדת עם הצבא, התקשורת ועולם הכספים, מעניקה לפוליטיקאים תחושת עוצמה, חסינות וחוסר פגיעות. לא מעטים בקרב האליטות הפוליטיות בישראל שרויים בתחושות של שכרון גבהים וחיסיון מפני בקרה ציבורית אפקטיבית.

      באווירה כזו של עוצמה מדומיינת עלולים גברים לפרש ביטויי חיבה או שיחה קלה עם נשים כהסכמה לביצוע אקטים מיניים. בעולם הכוח הפוליטי, שנשלט בעיקר על ידי גברים, עלולה נשיות להתפרש בטעות כהזמנה לפלטרוט, ומכאן ועד לביצוע עבירות מין נגד נשים במוקדי כוח פוליטיים-גבריים, הדרך פעמים קצרה ביותר.

      פרופ' ברזילי הוא מומחה בינלאומי למשפט ופוליטיקה, המתמחה בחקר של משטרים פוליטיים. מכהן כפרופסור מן המניין באוניברסיטת וושינגטון, ארה''ב

      הגב לתגובה זו

      • הנגבי-יו''ר ועדת חוץ ובטחון שיצא לחופשה בצפון אמריקה באמצע המלחמה (ל''ת)

        צחי ברח, 02/09/07 09:45

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    ''חוּפְשָה מִשְפַּחְתִּית''

    תמרה, 02/09/07 07:41

    הנגבי אישר צווי 8 וטס לחופשה בארה''ב – בעת שחברי ועדת החוץ והביטחון מתכנסים כמעט מדי יום לרגל המצב, בחר יו''ר הועדה, לצאת לחופשה משפחתית בארה''ב. ח''כ ישראל חסון: ''צריך לעמוד לצדו של העם ברגעים קשים''. הנגבי בתגובה: ''הנסיעה לא צפויה לפגוע בעבודת הועדה''.
    זה הזמן לחופשה ? ? ?
    מלשכתו של ח''כ הנגבי נמסר בתגובה, כי מאחר שרעייתו היא ילידת ארה''ב מדי שנה נוסעת המשפחה בתקופת פגרת הכנסת לביקור משפחתה.

    ''חוּפְשָה מִשְפַּחְתִּית''


    לאחר פרוץ מלחמת לבנון השניה חתם צחי הנגבי על צווי 8 ויצא עם משפחתו לחופשה משפחתית
    השהות בארה''ב תמיד היתה עבורו חוויה בלתי-נשכחת, חוויה אשר העניקה לו הרגשה כה ביתית
    הכל צריך היה להתנהל במדוקדק, לפרוטרוט, בדיוק ובהתאם לתוכנית שנתית תכליתית.
    כיושב-ראש ועדת חוץ וביטחון תפקידו לא הטרידו עוד יותר, לא מעשית, וודאי לא מהותית
    אחרי ככלות הכל, לאחר מלאכה קשה. מאומצת, צחי הנגבי זקוק היה לשלווה ולמנוחה אמיתית.
    ומי שמכיר ויודע, אין כמו אמריקה, המסוגלת להקנות ולתת לך, בצורה כה טבעית
    הרגשת חופש, אוויר נחוץ לנשימה, תחושה מנצחת, אולימפית, אוורירית, הרגשה עילאית.

    לעובדה שבארץ בינתיים פרצה מלחמה
    לא היתה משמעות מעבר למה ששמע וראה
    הפוליטיקה אשר היוותה עבורו בבחינת בית שני, חממה
    תדע אף לשמש לו לבטח מקום מפלט ומקלט בעת מצוקה וצרה.

    אך בינתיים, מה שסברו וחשבו פוליטיקאים, כי מדובר רק בקרב או מבצע
    לא נשמע, לא נראה כך, בוודאי לא לאחר אותה הפצצה
    המערכה הופכת יותר ויותר למה שנקרא ומכונה בעברית : מלחמה
    בשורות איוב מתחילות להגיע. במשפחות שוררת אווירת דממה ושממה.

    המלחמה מתעצמת, הולכת-גוברת, מדי-יום נהרגים בה בנים
    למי יש עתה פנאי וזמן לחשוב על חופשה, מניות, נשיקות, הנאות, שעשועים ?
    הבן יקיר לי אפרים ? אם אשכחנו תשכח ימיני
    על מה ומדוע בוכה את ? אנא ספרי לי, אנא אימרי לי, אמי.

    ביתר שאת הולכת-גוברת מתעצמת המלחמה
    בדיאבד, פוליטיקאים כרפי איתן, אולמרט, פרץ ופרס, ידעו למצוא בה אף הרבה נחמה
    צחי הנגבי עדיין יושב באמריקה, רמון מזמן תקע לשון, חלוץ החרוץ בתיק מניותיו כבר טיפל
    מי יעמוד עתה לעזרה ? מי יושיע ? מי יחלץ ויציל בשעת חירום את עם ישראל ?
    עמכם הסליחה, אם שכחנו לשאול אֵל : מתי, אם בכלל, יבוא לציון גוֹאֵל ?

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מֶמְשָלָה חֲלוּלָה.מֶלַח עַל פְּצַעֵינוּ.חוּכָא ואִיטְלוּלָא.

    אלכס, 02/09/07 07:30

    מֶמְשָלָה רשלנית, ריקנית, נקבובית, הרסנית, עלובה, נבובה, כאובה, חבולה, מבולבלה, חולה, חלולה.
    במה עוד צפויים ועדים אנו לחזות ולצפות, לא מתוך תחושת חמלה, סליחה ומחילה ?
    לאיזה עוד מעשה שלומיאליות ממשלה עקלקלה-בלתי-הגונה-פתלתלה זו מסוגלה ? יכולה ? עלולה ?
    שמתם לב ? שמא הבחנתם ? כי למכשלתנו ארשת פנים כפולה, מכופלה, נבולה, נפולה, אומללה.
    מחד ממשלה חייכנית, צחקקנית, צדקנית, חנפנית, חינחונית, יומרנית, כוחנית, נכונה למראית עין לכל פעולה
    מאידך ממשלה חדלת-אישים, חסרת אונים, משותקת-מוחין, נעדרת תקווה. חזון-יוזמה-עוצמה לחלוטין נטולה
    יכולת ממשלתנו להחליט, לתכנן, ליישם, על עמה לגונן, לשקם, לבצע, מנוטרלה כליל, אבודה, מבוטלה, משוללה.
    מֶמְשֶלֶת מאובנת, מתנוונת, מתרוקנת, נרגנת, עד-כדי-כך עלובה, שֶלֶד-צֵל-עצמה, לא-ראוייה אפילו לטיפת חמלה.
    מֶמְשָלָה אשר ממתינה, בלית ברירה אחרת, לבשורות איוב. לתבוסתה הבאה. למפלתה.

    מֶמְשָלָה אשר בלי להניד עפעף מפקירה נתיניה עשרים וארבע שעות ביממה
    מאלצת אזרחיה ועַמָה לשתות יחדיו עמה, כוס כישלון, כוס יגון, כוס תוּגָה, כוס תרעלה, ללגום אותה עד תוּמָה.
    מֶמְשָלָה אשר לנוכח פני המציאות, בנשמה ובלב, מתפקדת כממשלת-זוועה, אֵימָה, חֲרָדָה, ממשלת מדבר-שממה
    ממשלת אשר כליל נעדרת טיפת בושה וכלימה, ממשלה חסרת-מצפון, יסורים, חרפה, התייסרות, חרטה.
    מֶמְשֶלֶת קלון, רמון, חקירות, זדון וזימה. ממשלת תולעה ורִמָה. מֶמְשֶלֶת הולכת שולל. מֶמְשֶלֶת כחש, כזב ומירמה.

    מֶמְשָלָה שלכסאותיה צמודה מגנטית. בתרגילי הישרדותה יצירתית להפליא, מקורית, פטנטית.
    בכישלונותיה הכואבים, צורבים, דואבים, ממשלה אוטנטית. בדרך-התנהלותה-תפקודה לגמרי אימפוטנטית.
    התפוגגותה, התפוררותה, התרסקותה, התפרקותה יום-יום מתרחשת לנגד עינינו, אך אינה כלל פתטית.

    מֶמְשֶלֶת בועה, יוהרה, ריקנות, ראוותנות, גאוותנות, חלחלה, אמתלה, מהתלה.
    מֶמְשֶלֶת מלח על פצעינו, מֶמְשֶלֶת אסון, חרבון, חורבן, השפלה, הצטדקות, התרפסות, חרדה, טלטלה.
    מֶמְשָלָה אובדנית-סופנית. מייזעת, מייגעת, משגעת, צולעת, מקרטעת. בדרך-לא-דרך, בנס, מתנענעת.
    מֶמְשָלָה ללא קורטוב בריא של טיפת הגיון או שמץ שיקול-דעת.
    חיי-אדם עבורה כקליפת-שום ריקה, כתוכה של דלעת.
    בהפקרתם היומיומית של אזרחיה, חיי-אדם מסכנת, בכך מתורגלת-מיומנת-מורגלת, מאורגנת, ממושמעת, מודעת.
    לעיתים תכופות-תדירות, בליקוי מאורות, לשווא-לחינם, לא רק בשדרות, מפקירה אזרחיה, חיי-אדם ביודעין מקפדת.
    כלום יש פלא, איך וכיצד, ממשלה שכזו, על-עִם שלל בעיותיה, כלל איננה מתמודדת ?
    על דם אזרחיה מדלגת-רוקדת-שורדת.
    על כל צעד ושעל, מצל עצמה בלבד, פוחדת. רועדת. מועדת.
    האם ניתן כלל בממשלה רשלנית-שלומיאלית כזאת לבטוח ? לתת בה אמון ?
    לשאוב ממנה תקווה ? עידוד ? עזוז ? אמונה ? ביטחון ? כוח ?
    מאחריות אישית ממשלתנו בכל הזדמנות נסה. על בני-עמה כלל לא חסה. מישיבות-כנסת נעדרת - לחו''ל תכופות טסה.
    מהתמודדות עם מציאות אמיתית בורחת. נמנעת. סולדת.
    כלום ניתן לצפות שממשלתנו תגן על חיי אזרחיה ? על ביטחונה של מולדת ?
    שמץ וזכר לא היה ואין בה מתכונות חתולה. תשע נשמות יש לה אך אף אחת מהן לא סגולה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מקלט אטומי

    eli, 02/09/07 07:11

    למי שלא מצוי ברזי בפצצה אטומית.
    להכנס למקלט אין בעיה ,אבל לצאת?
    לאן בדיוק.
    הקרינה הרדיו אקטיבית לא תאפשר לצאת משם 100 שנים .
    אז כל טוב לך ממשלת ישראל אולי תיכנסו לשם כבר חבל לנו על הזמן.
    רינות

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מְדִינָה מִקְרִית

    אלכס, 02/09/07 04:32

    מְדִינָה מִקְרִית
    שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
    אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
    מְדִינָה לְמַרְאִית.

    מְדִינָה עִיזִית,
    נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
    אֲחוּזַת תְּזָזִית,
    יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

    עַם מְנוּוָן,
    מעֲרָכָיו מְרוּקָן
    אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
    רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

    חֶבְרָה אֲרוּרָה
    מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
    רָעָה וגְרוּעָה
    עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

    מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
    עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
    מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
    סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

    נ. ב.

    לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.


    מילים בסלע! כל מילה בול,! הבעיה שאתה מדבר לאנשים עם לב של אבן !

    53. ל- 47 יעל, 01/12/06 16:17 כל מילה בסלע. עצוב אבל אמיתי

    שיר מדהים - ספק אם יעורר מישהו מהתרדמת העמוקה ברווז במטבח, 20/03/07 22:53 יישר כוח

    שיר מדויק להפליא לצערי סימה, 26/11/06 16:20 כל כך מדויק שבמקום לשיר בא לבכות

    מקסים מיכאל, 12/11/06 12:48 מקסים... כל הכבוד....

    אתה צודק ! מ אבל הערב רב לא זכאים ליותר ! ירמיה, סדום, 23/01/07 08:57

    האודים המוצלים של השואה שבאו לכאן רק עם חולצה לעורם, כדי לבנות ולהילחם למען מדינה יהודית, מקלטל לעם היהודי לא ראו בסיוטיהם את אשר מיתחולל כאן , ערב רב מבולבלך רע ומנוכר שסוגד לעגל הזה בלבד, ובראשו ניבחריו אוסף של מושחתים מוגלי לב, חסרי יושר לב בסיסי, מישטר רשע שמאפשר לניצולי השואה לחפש את מזונם בפחי האשפה, ומנגד גדודי הפשע שהולכים ומתעבים, כנופיות מנהלות את הרחוב, ואת מסדרונות השילטון, ואין דין ואין דיין, הרצח מתפשט לרחובות ולבתים, מדינת יהודים עלק, מדינת זדים שתחלוף תחלוף מעל פני האדמה,!! ובצדק,!!

    עברית שפה יפה עברית, 28/06/07 20:25 מדהים. הלשון, הניקוד ,הדקדוק, הפיסוק, האירוניה, השפה, היופי.
    אמרת הכל על הכיעור עם כ''כ הרבה יופי. פשוט נהדר!

    דברים כקורבנות. ל''ת דורבן, 09/02/07 18:54

    שיר יפה !!!! רק חבל שהכל אמת.... ל''ת כל הכבוד, 28/06/07 11:28

    אני מסכימה אתך.כל הכבוד! ל''ת שדרותית, שדרות, 21/05/07 23:36

    144. אלכס ידידי מהמצב רוח בשיר שלך עוד תקום שוב הציונות (ל''ת) 01:23 28/04/07 כל הכבוד !

    אלכס-כל מילה בסלע!! ל''ת אבנר, 28/06/07 19:09

    המנון החדש עודד עמבר, מרכז, 21/10/06 17:52

    נכון, וגם כואב ל''ת 12/11/06 08:11

    גדול! ל''ת גזור ושמור, 06/12/05 08:22

    שיר יפה !!!! רק חבל שהכל אמת.... ל''ת כל הכבוד, 28/06/07 11:28

    ככ נכון! ככ עצוב! אלכס מבטא זאת ככ טוב! ל''ת מי היה מאמין, 28/11/06 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    revolution, death to corrupt politicians (ל''ת)

    hang man, 02/09/07 01:10

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    שיכנסו למקלט האטומי כבר עכשיו. לסגור את הדלת ולנעול מבחוץ. (ל''ת)

    זה העונש הראוי., 02/09/07 00:53

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    די להתלהמות

    ארז, 02/09/07 00:43

    אני מניח שכמעט אין בינינו, אזרחים או חיילים, שמאל או ימין, חילוניים ודתיים, מי שלא רוצה את הבנים חזרה.
    השאלה היא באיזה מחיר.
    האם מחיר שיחזיר לשטח את מי שיבצע את החטיפות, פגיעוי המיקוח והתופת הבאים הוא מחיר שנכון לשלם?
    האם מחיר שימריץ את החוטפים לבצע עוד חטיפות הוא מחיר שנכון לשלם?
    האן מחיר שיפיח רוח חדשה בחזבאללה, החמאס, הג'יהאד האיסלמי, אל קאידה מי מערביי ישראל התומכים בארגונים אלה או במטרותיהם, הוא מחיר שנכון לשלם?
    האם נהגי הג'יפים, השקיעו בכך מחשבה?
    ואם כן, האם חשבו גם על כך שיכול להיות שהם הטועים? האם באמת כל החוכמה בצידם?
    כאבה של אם, וזעמו של אב, לא ניתן לעמוד בפניהם. אולם האם נכון שהם אלה שיקחו את ההחלטות?
    אין לי תנחומים למיקי גולדווסר, לנועם שליט ולבני משפחותיהם. קטונתי. הלואי שיכולתי לתת עצמי במקום הבנים. אבל במצב הנתון, מי שאינו אב ואם צריך לחרוק שיניים ולעשות את הדבר הנכון, או לפחות לחשוב מהו. ב א מ ת לחשוב מהו. ולו כדי שלא יצטרך להתלבט אם לנסוע בג'יפ לעוד מסעות שכאלה, או חו''ח להלוויות של הרוגי פיגועים.

    הגב לתגובה זו

    • והתשובה : בכל מחיר (ל''ת)

      על מחדל רון ארד, 02/09/07 06:37

      הגב לתגובה זו

    • אתה מטעה

      טל, 02/09/07 10:16

      אתה טועה ומטעה .אין אדם אחד במערכת השלטונית של מדינת ישראל שקם בבוקר ולפניך הטיפול בהחזרת החטופים בשבילם זה עוד תיק על השולחן עוד עינין רגיש לטפל בו .אין פה שום דבר הקשור לטובת מדינת ישראל כבר נאמר שהפטריוטיזם הוא מפלטו של הנבל (ברכט)

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    גורלם לא בידי הממשלה אלא בידי

    י, 02/09/07 00:37

    הקב''ה זה מה שהמשפחות האלה פשוט לא קולטות ונראה שלא יקלטו לעולם. מי שסומך על בני אדם לישועה שלא יתפלא שלא מגיעה הישועה. יש להשען רק על הקב''ה הצהרות לתקשורת זה מה שיושיע אותם???

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מספיק עם דברי הבלע האלה

    נפיח, 02/09/07 00:25

    הממשלה רוצה להחזיר הבנים לא פחות מהוריהם.אבל יש לה אחריות לנהול מדינה.האויב הוא לא אנושי והוא שמתעמר בהורים ובמדינה ובנו.אז דברי בלע מהסוג הזה לא עוזרים.בבקשה ריסון ובקורת עצמית.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    המקלט עלה עד כה 6 מיליארד ש''ח

    גילי, 01/09/07 23:46

    המקלט האטומי שנבנה לפוליטיקאים (וכנראה גם לחבריהם אנשי העסקים, חברי המרכז וכ''ו-הרי ביום שבו הם יידרשו להיכנס לשם ממילא אף אחד לא יוכל לזעוק כנגד השחיתות והם יעשו כעולה על רוחם הרעה) עלה עד כה 6 מילירד ש''ח וסביר להניח שיעלה יותר.

    בתוכו נבנו חדרים מפוארים לשהייתם של כל אצלילי העם מאולמרט ועד אחרון החכ''ים של קדימה-בכניסה למקלט יעמדו מאבטחים שימנעו את כניסתם של פשוטי העם, כמונו-כי הרי נבחרי העם נבחרו ע''י מטומטם כדי שלהם יהיה טוב-לציבור שבחר בהם אין להם שום מחוייבות.

    המקלט הזה מכיל מזון ומים, ציוד רפואי וציוד תקשורת, אבטחה וציוד חשמל שמספיקים לשהייה ארוכה מאוד במקום-אבל לא זאת כוונתם. מהמקלט, שאורכו 5 ק''מ או יותר, יש יציאה לכביש המתחבר לכביש המוביל לנתב''ג-כך שאחרי שהכל יילך כאן פייפן, אולמרט וחבורתו יוכלו להמריא אל על להתחלה חדשה בקריביים, עם כל המיליונים שיש להם-זה לא יהיה קשה מאוד עבורם.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא אתפלא אם ממשלת הבובות והעומד בראשה

    כי תעביר ממשלת, 01/09/07 23:44

    לא הכינו מסלול המראה וכמה מטוסים שיכולים להמריא מתוך המקלט האטומי, ושיאפשרו להם לברוח אחרי הפיצוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אני אתכם משפחות יקרות

    לא נשקוט, 01/09/07 23:36

    צאו לעם וגייסו את כולנו. כמה שיותר נגד האפסים שכשלו וממשיכים בכשלונם למרר לכם ולכולנו את החיים. בשם נעדרי סולטן יעקב, רון ארד, מדחת יוסף, שליט רגב גולווסר ועוד מופקרי ה''מערכת''. כי מחר זה את אתה ואני שנופקר למוות או לשבי . הקריאה צריכה להיות - קחו אחריות ועשו או שתעופו לכל הרוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    האם במקלט האטומי של החונטה, משוריינים מקומות גם לכלבים ולחיות מחמד? (ל''ת)

    בשבילם אני שווה, 01/09/07 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ראו מה הזהרתי אותכם לפני שנה

    טל, 01/09/07 23:33

    הורי החילים החטופים.לפני שנה הזהרתי אותכם שכך יקרה .(זה קרה זה ידוע ) בקשתי מכם שלא תישתקו בקשתי מכם שלא תאמינו ללובשי המדים ואו לנציגי המדינה .האחריות העליונה היא עליכם .הם תמיד הילדים שלכם.תשאלו את משפחתו שלרון ארד או את יונה באומל או את הוריו של פינק .צאו למסע פרטי לשחרור הבנים שלכם .איש לא יעשה זאת .אם יחסר כסף תפנו לציבור לגיסו אתם תצליחו בלי בעיות לגייס 70 מליון דולר .אם יחסר מודיעין תפנו לגייס אותו .יש דרך לקבל מודיעין טוב יותר ממה שהממשלה יודעת להשיג (עובדה שלא ידעו כלום על החיזבלאה ) צאו לעבודה .עכשיו ומהר כל יום קובע ותזהרו מהשילטון כי באמת אין לו עינין שתצליחו (כי כך תחשף ערוותו ברבים )

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אם הם יחסלו את זליכה מגיע לכם הכל

    כולל השמדה, 01/09/07 23:32

    נחום ברנע, חתן פרס אולמרט, מכה שוב. הפעם בחשב הכללי במשרד האוצר, ירון זליכה - שקיבל הודעה משר האוצר, רוני בר-און, לפיה חוזה העסקתו לא יחודש והוא יסיים את תפקידו באוקטובר 2007. ברנע מתגייס לצד אולמרט-בר-און, כדי להכשיר את הפסקת כהונתו של זליכה - שנודע בזכות מאבקו נגד אולמרט בפרשת הפרטת בנק לאומי.

    בטורו האישי בגליון יום השישי (31.08.07) פרסם ברנע שוב מנה גדושה של כזבים. בלי לעשות חשבון לקוראי ידיעות אחרונות - להם הוא מוכר לוקשים, במחיר עיתון, ובלי בושה. המטרה, להציל את ידידו האישי, אהוד אולמרט, ולטרפד את החקירות הפליליות נגדו, מקדשת את האמצעים. ''השאויש של אולמרט'' - כך מכונה עתה ברנע בפי כמה גורמים המכירים היטב את הקשר שנוצר בין השניים.

    ברנע מתנהג, למרבה הצער, בחוסר אחריות, במיוחד כלפי קוראי עיתון ידיעות אחרונות. העובדה שהוא נשכב שוב ושוב ''על הגדר'' בשביל אולמרט, והעובדה שהוא מפרסם שוב ושוב שקרים כל-כך מכוערים ופוגעניים נגד זליכה ואחרים - בלא בדיקה מינימלית, ובלא עכבות, מלמדת כי אין מדובר בפרסומים שגויים שנעשו בתום לב (משל היה עיתונאי-טירון), אלא בפרסומים כוזבים וזדוניים, שמטרתם לפגוע - הפעם בזליכה. הכל, כאמור, בניסיון לטהר את אולמרט מהעבירות הפליליות החמורות המיוחסות לו. ברנע לא היה מעז להשתמש כך בעיתון ידיעות אחרונות, אלמלא קיבל לכך ''אור ירוק'', מארנון מוזס, המו''ל של העיתון, המנהל קשרים בעייתיים עם אולמרט שאף הם טעונים חקירה משטרתית

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אוי לנו כי זוהי ממשלתנו (ל''ת)

    פרידה, 01/09/07 23:24

    הגב לתגובה זו

    • מְדִינָה בְּפְּשִיטָה מוּחְלֶטֶת שֶל רֶגֶל

      תמרה, 02/09/07 05:10

      מְדִינָה בְּפְּשִיטָה מוּחְלֶטֶת שֶל רֶגֶל

      מְדִינָה בְּפְּשִיטַת רֶגֶל
      ''נְשִיא'' הַמְדִינָה, קָצָב,
      עָסוּק וטָרוּד מעַל לראשוֹ לא בייצוּג
      אֶלָא עִיקָר הִתְמַקְדוּתוֹ, רִיכּוּזוֹ ומַעֲיינָיו
      נְתוּנִים בִּלְעָדִית-יִחוּדִית לְמַזְכִֹּירוֹתָיו,
      לְנוֹשְאֵי מִין וְעִנְיינֵי שֶגֶל.
      בַּחוּרֶיה למִלְחָמָה יוֹצְאִים,
      נִקְרָאִים למַלֵא חוֹבָתָם,
      במְסִירוּת וְחֵירוּף נֶפֶש מְבַצְעִים לוֹחֲמִים שְלִיחוּתָם בְּהַגֵנָם על מוֹלַדְתָּם,
      בַּזֶה-אַחַר-זֶה נִקְרָאִים בָּנִים לַדֶגֶל.
      לא מַעֲלִים על דַעֲתָּם בָּנֵינוּ,
      לא מְתַאֲרִים אַף לְעַצְמָם בָּנִים,
      כִּי חֶבְרָתָם, מְדִינָתָם וצְבָאָם נִמְצָאִים
      בְּמַצָּב כּה עָגוּם, כּה עָצוּב, כּה כָּאוּב, כּה רָקוּב.
      כּה עָלוּב נִרְאִים כָּל ''מנהיגינו'' -
      כּוּלָם בְּלִי יוֹצֵא מִן הַכְּלָל - כָּל הַסֶגֶל.
      חוֹר גָדוֹל נִפְעַר עַתָּה בַּחֶבְרָה וּבַּמְדִינָה,
      חוֹר עָצוּם אֲשֶר בְּאֲוִיר מָלֵא, כְּמוֹ בַּבֵּיְיגל.
      אִימְרוּ-נָא, הַגִידוּ,
      הַאִם משֶה לא שָבַר אֶת לוּחוֹת הַבְּרִית רַק בְּשֶל עֵגֶל ?

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אוי לנו שיש לנו ממשלה כזו...

    אחד, 01/09/07 22:52

    אדון אחמדיניג'אד נשיא איראן, המשאלה שלך עומדת להתגשם מבלי שאתה צריך לעשות דבר...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עם כל הצער מה הממשלה יכולה לעשות ולא עשתה

    אבי, 01/09/07 22:46

    150 איש נהרגו ובטוח לא יחזרו כבר לאחר תקרית החטיפה.אי אפשר כל הזמן להאשים את אולמרט.
    כאשר אנו מוחים בנושא כלפי הממשלה אנחנו רק גורמים לחיזבאללה לראות בשבויים קלף מיקוח חזק יותר.

    הגב לתגובה זו

    • הוּא פָּשוּט אָסוֹנֵר-הַסְסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵ

      אלכס, 02/09/07 07:36

      אולמרט פָּשוּט אָסוֹנֵר- הַסְסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-רִיפְיוֹנֵר-רוֹפֶסְיוֹנֵר-כִּישְלוֹנֵר-פַשְלוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
      לא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו מְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ לְהַחֲזִיר ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ? אֵלינוּ יִתְנַכֵּר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת-הִילַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ? מִי פִּלֵל.... ? מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    גורל הבנים? תגידו, אתם צוחקים עלינו?

    איתי, 01/09/07 22:45

    גורל המדינה כולה בידי הממשלה, ובקצב הזה היא הולכת פייפן תוך כמה שנים. האיש הכי מושחת ורדוד בפוליטיקה נמצא היום על כס ראש הממשלה ואי אפשר לעשות שום דבר.

    עוד מעט קט ולא יהיה לבנים שלכם לאן לחזור.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הדג מסריח מהראש

    חיים, 01/09/07 22:45

    חבל שראש ממשלתנו מגן בצורה יוצאת מהכלל על ממשלתו ואינו מסוגל לעשות מאומה להגן על תושביה כל הקומיבינות להמשיך בכהונתיך לא יועילו כי העם לא איתך מתביישים בך עוף לבניך השואים בחו''ל ומגנים על ארצנו משם

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אמר פעם ח''כ שפירא ז''ל ''גם 100 אלף מפגינים אינם מפילים ממשלה''

    טורונטו טורונטו, 01/09/07 22:44

    רק גיליוטינה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה לעשות גברתי הם הממשלה הזאת הם חבורת אפסים ובראשה מלך האפסים (ל''ת)

    תומר, 01/09/07 22:41

    הגב לתגובה זו

    • הוּא פָּשוּט כְּלוּמִיאֵל.. מְאוּמִיאֵל..שְלוּמִיאֵל..ישְנוּנִיאֵל.

      אלכס, 02/09/07 06:06

      הוּא פָּשוּט כְּלוּמִיאֵל.... מְאוּמִיאֵל.... שְלוּמִיאֵל.... יַשְנוּנִיאֵל...
      מפגיעתו הקשה-אנושה ישמרנו האל.
      שורו.... הביטו וראו-נא מה בארצנו שלנו, לנגד עינינו ממש, עתה מתחולל –
      כשצל דמותו אך מופיעה בקצה-קצות האופק, התן מתחיל ליילל.
      מה, איך וכיצד מצליח איש אחד, בלהטוטיו-מחדליו-כשלונותיו, לבדו, בעצמו, לחולל ?
      איך באמון העם, באמון הצי-בור כך, בעזות, בחוצפה, במצח נחושה, בלי להניד עפעף,
      בנו-בכולנו ראש-מכשלתנו, אולמרט, מוֹעֵל ?
      כלום ייתכן כי מורשתו-מוסרו-תרבותו-התנהלותו-התנהגותו בחברה, במדינה ובעם תאוּמַץ ?
      תזכה בפרס ? באוֹטוֹ ? בלוֹטוֹ ? בטוֹטוֹ ? (הן ''מַזָּל'' היום באופנה והוא לנו מוֹטוֹ)
      בציבור תתקבל ? תהפוך (אוי לנו...!) לטבע-שני ? להרגל ?
      ''תסתדר''-תסתגל ? תמצא לה תומכים נאמנים ?
      אחריות-אישית-ממלכתית-ציבורית-פוליטית-מדינית הלאה תשליך ? תגלגל ?
      בנו תשקע ? בלבבנו תבקע ? תעמיק ? תכה שורשים ? בקרבנו תחלחל ?
      מה צופן המחר בחובו ?
      מה עוד מסוגלים חברי ממשלה-מכשלה זו, יחדיו עמו, כאן ועכשיו, עדיין לעולל ?
      הבור נכרה כבר לפני מספר חודשים, עתה נותר רק לסתום בעפר עליו או עלינו את הגולל.
      לדאבוננו, לא נשאר כמעט בעם אפילו תם, נבון, צדיק אחד, אמיץ או חכם אשר שואל :
      מָתַי, אִם בִּכְלָל, יבוֹא לְצִיוֹן גוֹאֵל ?

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    שרלטנות דוח אלמוג מתחילה להראות - איפה וינוגרד?.... (ל''ת)

    לקרוא את עמיר, 01/09/07 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    צודקת ב-100% אכן ממשלה מושחתת מאין כמותה. (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 01/09/07 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אולמארט עסוק בקומבינות להרוויח כי הוא יודע שזו ההזדמנות האחרונה.

    סדום ועמורה, 01/09/07 22:27

    שנית הוא לא ייבחר. לכן לא איכפת לו ציבור הבוחרים , לא איכפת לא דעת קהל, הוא יודע שעכשו הוא צריך לעשות את כל הקומבינות האפשרויות להרוויח מליונים הרי בשביל זה הוא רצה להיות ראש ממשלה.
    זה כמו אדם שיודע שעומדים לפטר אותו מהעבודה אז הוא עושה הכל לנצל את כל המגיע לו.
    איש מושחת הוא אולמארט וחסר ערכים, כולל עליזה שהייתה שותפה לשחיתות סביב מכירת ביתם וקבלת מליון דולר מתנה תמורת הבית השני.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כמה שאתן צודקות - ליבנו אתכן

    ירושלמי, 01/09/07 22:24

    אולמרט תתפטר תתפטר תיעלם , אתה , שריך , וכל הקואליציה הזאת וקחו אתכם גם את הנשיא הנוכחי והקודם .

    הגב לתגובה זו

    • עֵרֶב רַב שֶל כְּלוּמְנִיקִים

      דורי, 02/09/07 08:12

      עֵרֶב רַב שֶל כְּלוּמְנִיקִים
      אשר מנהלים מדינתנו בצורה הרת-אסון, רשלנית-שלומיאלית-חובבנית-ילדותית
      ערב-רב של הולכי-בטל, מלחכי-פינכא, ג'ובניקים
      החושפים פרצוף אמיתי של ממשלה מרושלת-כושלת-נכשלת,
      ממשלה רהבתנית-גאוותנית-ראוותנית, בלתי-ראוייה, לא-מציאותית.

      עֵרֶב רַב שֶל מְאוּמְנִיקִים
      אשר דאגתם הבודדה-היחידה היתה, נותרה והִנָה
      לתועלתם, להישרדותם האישית, למצבם הכלכלי, לכיסאם
      ערב-רב של שוּמְנִיקִים
      המוליכים שוֹלָל ומשטים, איש-איש בדרכו, כהרגלו, בשיטתו,
      כל יום מחדש, בלי-טיפת-בושה, התייסרות, חרטה וכלימה, בנו-בכולנו, באזרחים, בעם.

      עֵרֶב רַב שֶל חַלְתוּרְנִיקִים-טִימְטוּמְנִיקִים
      הניזונים מריק, מאוויר, משוּם-כְּלוּם, מִמְאוּם, מהֶבֶל-פֶּה, מֶלֶל, אֵבֶל וסֵבֶל.
      עֵרֶב-רַב שֶל פִּיוֹת-מְפִיקֵי-מַרְגָלִיוֹת, אַנְשֵי-מֶתֶק-שְפַתיים, פִּיטְפּוּטְנִיקִים
      אֲשֶר שְעוֹן הַחוֹל שֶלָהֶם, זֶה מִזְמַן כְבָר, אָזוֹל-גם-אָזַל.
      פּוֹלִיטִיקָאִים נַכְלוּלִיִים המַשְלִיכִים יְהָבם, סוֹמְכִים עַל זִכָּרוֹן קָצָר, תוֹעלְתָּני-נֶהֱנְתָּני, דַל.
      זִיכָּרוֹן זָעִיר, זָעוּם, עָמוּם, עָמוּס, עָלוּב, עָזוּב, חָלוּל, נָבוּב, רָקוּב, מְנוּמְנָם, מְשוּעֲמָם, מְעוּרְפָּל,
      שֶל עַם אשר לבֵירָא עֲמִיקְתָא, לְמַרְבֶּה פְּלִיאָתוֹ-תְמִיהָתוֹ הרַבָּה, צָנַח-חוֹפְשִית, נָפוֹל-נָפַל.
      אך רָצוֹן כֵּן לשינוי מְיוּחָל-חִיוּנִי-חִיוּבִי-מַהוּתִי-הֶכְרֵחִי-אֲמִיתִּי כָּלִיל נֶעֱדָר עַם, מְשוּלֶל.
      עַם אשר במחדְלֵי-פִישוּלֵי-רִישוּלֵי כשלונות ''מנהיגיו'' קוֹרֶס-נָמֵס-מִתְמוֹסס-גוֹסֵס-מִתְבּוֹסֵס,
      מוצא עצמו לפתע ''פתאום'' שָבוּי, לָכוּד, עָקוּד, נִקְטָל, מְחוּסָל.
      עַם אָדִיש. מבִיש. מתִיש. רָדוּם. שאֲנָן. נִקְלֶה. נִבְזֶה. מִתְבַּזֶה. מְקוֹמֵם. מְנוּטְרָל.
      עם חדל-אִישִים. חסר-חוּלְיוֹת. נִכְשַל. כּוֹשֵל. מְרוּשַל.
      חָבוּל. חָבוּט. מָרוּט. מָרוּד. כוֹאֵב. דוֹאֵב. מַכֶּה עַל חֵטְא. מְנוּוָן. מְנוּוָל.
      עַם הולך מדְּחִי אֶל דֶחִי. מבְֹכִי אל בֶכִי. סוֹבֵל. מִתְאַבֵּל. מִתְייַסֵר. מִתְפוֹרֵר. אוּמְלָל.
      מתקוותיו-כיסופיו-כמיהותיו-ערגותיו על-ידי ''מנהיגיו'' מְנוּשָל.
      עַם שרוי בסכנת-חיים מתמדת. מה עוד רוצה ותובעת ממנו מולדת ?
      (הן רק לאחרונה חגגנו לך עם קוֹקָה-קוֹלָה, מַנְגָל ופִּיצָה, את יום ההולדת ?!)
      עם החי בתקופה זו על זמן שָאוּל. זמן אָבוּד. זמן גַלְמוּד. זמן מוּשְאַל.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אוי לנו שגורלנו נמצא בידיהם

    ארמגדון, 01/09/07 22:20

    אולמרט ובראון, זה פשוט מדהים איך שני הסמרטוטים חדלי האישים הללו, העסקנים בגרוש, שמסמלים את כל הטומאה, הגיעו לאן שהגיעו! יו''ר ועד-בית הם לא יכולים להיות. והחמור מכול- גורל כולנו בידם. מבעית! בעצם, לאחר רצח רבין והלגיטימציה שניתנת לרוצח מצד פלח לא מבוטל בחברה הישראלית, אז אולי מגיע לנו שהמדינה מנוהלת ע''י 2 אוהדי בית''ר ירושלים. הממשלה בדמותו של היציע המזרחי...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בושה, כסף למקלט אטומי יש, למצלמה על הגבול לא היה !!!!!!!! (ל''ת)

    יואב, 01/09/07 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אולמרט פחדן ! (ל''ת)

    אסף, 01/09/07 22:13

    הגב לתגובה זו

    • ראש ממשלה סמרטוט - בן נעוות המרדות

      אלכס, 02/09/07 07:26

      ראש ממשלה סמרטוט, חדל-אישים, חסר-אונים, בז לעצמו, בז למדינתו, בז לעמו, בן נעוות המרדות
      אנטי-גמור של אחריות, צל-מוחלט של אישיות, שִיא של בוּז, זִילְזוּל בלי-גְבוּל בחיים, שִיא של צְבִיעוּת
      מתייחס אל חיילינו, אל בנינו, אל נערינו, אלינו
      כמו אל עצמו, כפי שהוא נראה בעינינו : חפץ, תפאורה, צעצוע, קישוט, ריהוט.
      ראש מכשלה כה עלוב, כה נבוב, כה נבול, כה חלול, במצב כה קאפוט
      גוליית במדינת גמדים, שליט ברפובליקת בננות, ענק בארץ לִילִיפוּט.
      בתולדותינו לא היה לנו מעולם עדיין אדם כה נִקְלֶה, כה נִבְזֶה, כה בָּלֶה,
      יצור אשר את כוחותינו מְכָלֶה ובכל זאת מְכַהֵן (יש הדואגים לכיסאם ואומרים לו אָמֵן) כראש מַכְשֵלָה
      איך לערך חיינו מתייחס בצורה כה זוֹלָה, מוּפְקָרָה, מַפְקִירָה, מוּזְנָחָה, מְרוּשָלָה, אוּמְלָלָה ?
      התייחסות שטחית, אסונית, אפסונית, עקבית, מזלזלת, מקוממת, רדודה, קלילה וקלה
      עובדה המעידה כי עבורנו, עבור עמנו, ראש מכשלתנו, לא היה מעולם ברכה אלא קְלָלָה.
      דבר-מה בסיסי בממלכתו המושחתת-מסואבת מן השורש ומן היסוד במַהוּת מאד רָקוּב
      כלום יש פלא בכך כי ראש מכשלתנו נראה כחֶרְפָּה ? כְּבוּשָה ? ככְּלִימָה ?
      כה עָגוּם במראהו ? כה עָלוּב ? כה מדוכא ? כה עָצוּב ?
      אמנם, תפקידו עושה ממנו אדם בעל-כוח, איש שררה, בעל שלטון, איש מאד חשוב
      אך עמוק בנשמה, קיים אצלו וואקום, חלל, ריק, מִפגע, חוצְפה, בוז, יריקה עסיסית בפרצוּף !

      ראש מכשלה יהִיר אשר בָּז למוסד ביקורת המדינה, בז לכל ביקורת כלפיו, שולחם לכל רוח, שוללם על הסף,
      משתלח בהם בכל הזדמנות, את זרע הפורענות, פירות הבְּאוּשִים אותם נטע ושתל, מעולם לא קטף
      משל וכאילו היתה ביקורת בבחינת מיטרד עבורו, בגדר בדיחה, שטות וטעות מכוונת, אשר ריח זדוֹן ממנה נדף
      תולדות כשלונותיו-שגיאותיו-טעויותיו מתעד ראש מכשלתנו מדי יום ביומו, במו מחדליו מוסיף דף-אחר-דף
      להיכן נגוזו ערכינו ? לאן נעלמה ערבותינו ? ערבות הדדית ? איפה קיימת נשיאה באחריות ? אַיֵה הרעות ? בצמרת שולטים רק להיטות לכוח, לשררה, למעילה, בעילה, זימה, זדון, זנות ומינות.

      כיצד ואיך עלה בידו של שלומיאל-מושלם-נורא-זה, איש כה בלתי-ראוי, כה-בלתי מוצלח, כה-בלתי-יוצלח
      אשר בראי בוקר-בוקר מתבונן בעצמו, בהשתדלו בוודאי לנסות להיראות מְטוּפַּח
      כיצד עלה ואיך הצליח להשליך, בעקבות מלחמה, משפחות כה רבות ישירות מן הפחת לפח ?
      בעוד הוא ולוּ טיפת אחריות אישית על עצמו לא נושא, לא נוטל. אחרי ככלות הכל הן משמש הוא
      כראש מכשלת עם ישראל. מעולם לא חשב אודות כך, כאשר אחריות אישית על עצמו, כלל לא לקח.
      לטכס הזיכרון השנתי בהר-הרצל, נמנע מלהגיע, נעדר במפגיע, לא הופיע, לא בא, לא נכח.
      אין זאת אלא שבנשמתו, לא רק כראש מכשלה, לא זכה לחינוך ראוי והולם, נותר מופקר, מנוכר,
      לעמו יצור זר, קר ומוזר. יצור מוזנח, מתנהג כילד רחוב, כפוּשטק ופרחח.
      פוליטיקאי יהיר-שאפתן-חמקמק-חלקלק-ממולח אשר דרך ארץ ישכיל ללמוד (אולי) רק משכמותו ומצלופח
      כלפי חוץ נראה ראש מכשלתנו תמים כתינוק בן-יומו, נקי וצחור כשלג, זך וצח
      אך אם תתן לו רק הזדמנות, נזק ישית וימיט על כולנו, נזק עצום : בוּם ! בוּם ! בוּם ! טְרַח ! טְרַח ! טְרַח !
      שַמוֹת יעשה מסביבו, בבתינו יגרום לפוגרום, יביא בחילה בנשמה, שאט נפש, גועל, מפח.
      איש אשר פעל בפזיזות, בחובבנות, בחוסר מוחלט של מקצועיות, בחופזה, בלי כל תעוזה,
      ללא שמץ, קורטוב מחשבה, בלי טיפת שיקול דעת, את בחורינו כצאן לטבח, למוות, להרג שלח.
      אולי שכח (ייתכן לא ידע) כי דם נקי שנשפך מעלה קצף לדורות, מרתח, לא נח .

      הגב לתגובה זו

      • אהוד ברח – גרסת 2007 ?

        יצחק גאגולה, 02/09/07 11:15

        אהוד ברח – גרסת 2007 ?

        המדינה מתייחדת עם הנופלים, החיילים היקרים שנשלחו לשדה הקרב ולא חזרו וגם עשרות תושבי הצפון שברגע אחד נגדע חייהם. אלה שהשאירו אחריהם כאב ושכול, ומדינה מוכת הלם. דווקא ברגע כה טעון וקשה, התבשרנו כי ראש הממשלה לא השתתף בטקס

        עברה שנה מאז מלחמת לבנון השנייה, עדיין הפצעים לא הוגלדו, המסקנות (אם ישנם) לא הופנמו והושמו, המדינה עדיין מדממת וכואבת, כאילו לא מעכלת את המחזות והמראות הקשות שנראו כאן, רק לפני שנה בסך הכול.

        המדינה מתייחדת עם הנופלים, החיילים היקרים שנשלחו לשדה הקרב ולא חזרו וגם עשרות תושבי הצפון שברגע אחד נגדע חייהם. אלה שהשאירו אחריהם כאב ושכול, ומדינה מוכת הלם. דווקא ברגע כה טעון וקשה, התבשרנו כי ראש הממשלה לא השתתף בטקס (בטקס שנערך בתאריך טז' בתמוז תשס''ז - 2.7.07).

        בעיני אין זו עוד כותרת, אלא משהו פגום, עמוק בבסיס התנהגותו של ראש הממשלה. כוונתי לבריחה של מנהיג ממציאות, בשעה שכולם מצפים דווקא ממנו להיות אתם בשעתם הקשה. את זה לא מבין מר אולמרט. פשוט התעלמות.
        אכן, זוהי שאלה מהותית, מי ראוי להיות מנהיג ? שאלה אקטואלית ורלוונטית, בכל עת. המדרש מספר, על משה רבנו, שבטרם קיבל עליו את השליחות להיות מנהיגם של ישראל, בהיותו רועה צאן, ראה כי כבשה אחת קשה לה ללכת כמו יתר הכבשים, ריחם עליה, נטלה על כתפו, האכילה, השקה אותה והביאה אל מקום חפצה... חז''ל קבעו, כי מעשה זה הכשיר את משה להיות מנהיגם של ישראל. ''... אמר הקב''ה, אם לכבשה אתה עושה כך, ראוי אתה משה להיות מנהיגם של ישראל...''.

        משה אינו היחיד בתולדות עם ישראל ששימש כרועה בטרם היבחרו למנהיג מוביל. קדמו לפניו האבות אברהם, יצחק ויעקב ולאחריו דוד המלך. אומר הרש''ר הירש זצ''ל, כי היותם רועי צאן, זה הכשיר אותם למנהיגות.

        מנהיגותו ואופי אישיותו של המנהיג נמדדים במעשיו הקטנים. מנהיג זקוק לתכונות סותרות המשלימות זו את זו, והופכות אותו למנהיג בעל שיעור קומה. זה המשלב בין חוזק לרכות. כאשר הוא חייב להתנהג בחוזק וביד רמה כלפי האויבים מסביב, אך עליו להיות רך לעם, להיות קשוב אליהם ולרגשותיהם ולהיטיב עמם. אחרת, הוא חוטא לתפקיד שניתן לו.

        אין לך שעה קשה מזו, בה זקוקים ההורים השכולים לחיבוק חם וליד מלטפת של האיש בעל התפקיד והמעמד הביצועי הגבוה ביותר בממשלה - ראש הממשלה. עם כל הכישלונות שהיו במלחמה זו ועם כל הקושי שיש לרה''מ להסתכל להורים אלה בעיניים, חובתו היא לעמוד לצדם ולהיות איתם בטקס זה. זוהי גדלות השעה בה היה קונה את עולמו. שהרי המלחמה היא על הבית, והאבל הוא של כל בני הבית. אם ראש הבית יברח, הרי שמשמעות הדבר הינה קשה ובלתי נסלחת האם חמור הדבר פחות מאסון צאלים ב', בו אירעה תאונה קטלנית במהלך תרגיל של יחידת סיירת מטכ''ל, שתוצאותיה הטרגיות של התאונה עמדו זמן רב במרכז סדר היום הציבורי, כאשר בראש הפרשה עמד הרמטכ''ל אהוד ברק ?
        בעיני במידה מסוימת היא אף חמורה יותר (וא''כ המקום להרחיב, וד''ל). מנהיג שבורח מהמערכה, ומשאיר את אזרחי המדינה בצערם, לבד , מבלי לחוש יחד אתם את כאבם, ביום זה כאשר על כולנו החובה לזכור את הבנים שהלכו מאתנו בטרם עת, אלה שמסרו את נפשם להגנתנו - אינו ראוי להיות מנהיג !

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    לדאבוני אין מה לעשות

    יצחק, 01/09/07 22:10

    לאורך כל השנים תוקפים הורי החילים השבויים בידי החיזבאללה (מיפלגת השטן ) את ממשלות ישראל השונות מרון ארד ועד גולדווסר אפשר להבין את יגונם כי צערם הוא הצער של כולנו וכולנו הינו רוצים ליראות הבנים חוזרים הביתה בריאים ושלמים . אבל מה לעשות ומהצד השני יש לנו את השיעים המטורפים והקנאים האלה ,לכן יש להבין שאין הרבה מה לעשות במצב הזה רק לצפות ולקוות לטוב

    הגב לתגובה זו

    • אפשר וחייבים בכוח להביא לשחרורם (ל''ת)

      בכל מחיר !!, 01/09/07 23:27

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    כמה חבל שכל הפעילויות האלה קורות בשבת. (ל''ת)

    מימי, 01/09/07 21:57

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עם עמיר פרץ במשרד הבטחון הבנים היו כבר בבית (ל''ת)

    ברק לא גמיש, 01/09/07 21:52

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני בטוח שאולמרט עושה ימים ולילות כדי לשחרר את בניכם ולהביא שלום (ל''ת)

    הסתה לא תועיל, 01/09/07 21:50

    הגב לתגובה זו

    • התבלבלת בכדורים!!! היית צריך לקחת את הכדור הצהוב ולא הלבן (ל''ת)

      עדיין לא מאוחר, 01/09/07 23:50

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    עם כל הכבוד

    רן, 01/09/07 21:48

    התגובה הזאת לא מוסיפה לאינטרס של המשפחות עצמן.

    רגב, גולדווסר ושליט הם לא ''נפגעי הגזרות הכלכליות'' או נפגעי אסון טבע. במקרה המסוים הזה יש גם צד שני. הם חיילים שנמצאים בשבי של אויב אכזר וחסר אנושיות, שכל התבטאות כזו רק גורמת לו להעלות את המחיר לשיחוררם. זה משחק פוקר ואנחנו מפסידים בו.

    ואין ולא יהיה קשר בין מיגון או מיגון שדרות לעסקה המדוברת, שיש בה לא מעט בעיות (למרות שבעיקרון אני תומך בעיסקה כזו). זאת פשוט דמגוגיה מזן נמוך במיוחד.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    איתכם בכאבכם הנורא והסיוטים שאתם עוברים

    זעקי אמא אוהבת, 01/09/07 21:42

    האדישות תהרוג אותם
    האימפוטניטיות של העם הזה תחסל את כולם וראש הממשלה הסמרטוט יצחק כל הדרך לבקר את בניו המשתמטים בחו''ל

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    רק אכשיו הבנת מיקי..? מאות משתמטים בשל מדיניות הממשלה בכל תחום !!! (ל''ת)

    דודי, 01/09/07 21:42

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זעקי ארצי האהובה על בניך בשיביים ,ועל ''מנהיגינו'' המושחתים כבסדום (ל''ת)

    בצלאל, 01/09/07 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הממשלה הכי אימפוטנטית,,,,,,,,

    משה, 01/09/07 21:33

    הכי מושחתת,,הכי גרועה,,,ממשלה שאיבדה את הבושה,,,,,,ואולי היא תגרום שתהיה כאן מהפכה כמו שעשו קסטרו וציקוורה.........בקיצור בושה לעם היהודי,,,,עד מתי רשעים יעלוזו..

    הגב לתגובה זו

    • מֶמְשָלָה גוֹסֶסֶת... כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת... מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת...

      דורון, 02/09/07 07:28

      מֶמְשָלָה מוּבֶסֶת. מֶמְשָלָה בִּלְתִּי-מְאוּפֶּסֶת. כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת. מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת.
      מְאִי-נְטִילַת, אִי-לְקִיחַת, אִי-נְשִיאָה בְּאַחֲרָיוּת אִישִית-מְדִינִית-פּוֹלִיטִית, נִיזוֹנָה-מֶמְשָלָה, מִתְפַּרְנֶסֶת.
      מֶמְשָלָה בָּזָה, מְבוּזָה, מִתְבָּזָה, מְאוּסָה, מְקוֹמֶמֶת, מְשוּעַמֶמֶת, מְפָקְשֶשֶת, מְפָקְסֶסֶת, מְקָרְקֶסֶת, מוֹאֶסֶת, מְבוֹאֶסֶת.
      אַתָּה מַרְגִיש אֶת נְשִימוֹתֶיהָ הקְצוּבוֹת, האַחֲרוֹנוֹת,
      שֶל מֶמְשָלָה יְהִירָה, יוֹמְרָנִית, הַרְסָנִית, רַשְלָנִית, חוֹבְבָנִית, שְלוּמִיאֵלִית, דוֹרֶסֶת.
      חָש וְרוֹאֶה אֵיך וְכֵּיצַד, אֶל מוּל, לְנוֹכַח, לְנֶגֶד עֵינֶיך, מֶמְשָלָה-מַכְשֵלָה זוֹ אַט-אַט גוֹסֶסֶת.
      בְּמֵי-מַדְמֵנַת מֶחדְלֵיה שוֹקַעַת יֵישוּתָה, נְמַסָּה-מִתְמוֹסֶסֶת-מִתְבּוֹסֶסֶת-קוֹרֶסֶת.
      כָּל הַעַם, לא רַק אַתָּה, עֵדִים לַמִתְרַחֵש, צוֹפִים בַּמִתְחוֹלֵל,
      מִתְבּוֹנְנִים בַּתַהֲלִיך - לא מִתוֹך תְחוּשָה שֶל חֵן, רַחֲמִים וחֶסֶד.
      חֵרֶף רְצוֹנָם נוֹכְחִים בְּכָּך אֲפִילוּ ''נְצִיגֵינוּ'', ''נִבְחרֵינוּ'' בַּכְּנֶסֶת.
      בִּיְהִירוּתָה-רְהֲבתָנוּתָה-גַאֲוְותָנוּתָה-רַאֲוְותָנוּתָה מֶמְשָלְתֵּנוּ אינה מִתְרַפֶּסֶת.
      אַך יוֹדַעַת-מוּדַעַת מֶמְשָלָה כִּי חָלַף זְמַנָה. תָּם קוֹרְבָּנָה.
      מֶמְשָלָה עֵצָה מְטַכֵּסֶת. מֶמְשָלָה עַל עֵצִים מְטַפֶּסֶת. מֶמְשָלָה אֶת צִיפּוֹרְנֶיהָ כּוֹסֶסֶת.
      מי יתאר עַתָּה את רוּח הַתְקוּפָה ? מִי יִכְתוֹב אֶת תוֹלְדוֹת הַכִּשָלוֹן ? הַחִידָלוֹן ? האֲבַדּוֹן ?
      עוֹמֶק הַקֶרַע ? חוּמְרַת הַשֶסַע ? גוֹדֶל הַשֶבֶר ? מֵימַדֵי האֶסוֹן ? עוֹצְמַת היָגוֹן ?
      מִי יְתַּעֵד עַתָּה אֶת דִבְרֵי הימִים ?
      אַף אִם יֵש מְלָאי לְמַכְבִּיר שֶל דְיוֹ בַּקֶסֶת ?

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    השם ישמור אותנו מהממשלה.וישיב הבנים לגבולם, (ל''ת)

    עמיאל, 01/09/07 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מצטער לאכזב אותך

    qwer, 01/09/07 21:25

    מיקי ,ותאמיני לי שליבי איתך,
    ועם משפחתך ומשפחת בנך.
    אבל ככה זה שקלפטומן שולט במדינה בכלי התקשרות ובמה לא..

    תהיי חזקה העם איתך

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אשה חכמה, חזקה ואמיצה

    Gillian, 01/09/07 21:21

    חזקי ואמצי מיקי גולדווסר!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ואני חשבתי ששרון בקומא

    יגאל, 01/09/07 21:17

    מי יעיר את אולמרט הרדום??

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זו לא ממשלה זו מחדלה האולמרט חולם

    רבט ישראבלוף, 01/09/07 21:12

    להיות ראש מחדלה עוד 10 שנים אני
    יודע על מישהו שרצה להקים מדינה ל1000 שנים בסוף התאבד

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הממשלה התיקשורת והמומחים - הביתה

    עמית, 01/09/07 21:07

    מי שמאפשר לממשלה לישרוד זה התיקשורת שמדכאת כל מחאה ציבורית, כפי שעשתה עם מחאת המילואימניקים.
    בנוסף, התיקשורת ו''המומחים'' זיבלו לנו בשכל שלא ניתן לשחרר בכח וככה גמרנו את המילחמה בלי לשחרר את החטופים. זהו שקר גס שמטרתו להביא לכניעת המדינה בפני הערבים.
    הינה הם כן משחררים אלפי רוצחים בכח! הם חוטפים לנו שלשה חיילים (בכח או במו''מ?!) ואנחנו משחררים אלפי רוצחים (גם בלי תמורה).
    אז המחאה היחידה שתצליח היא להפיל את הממשלה הזאת. נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הלוואי יפול טיל אטומי רק על המיקלט האטומי (ל''ת)

    דודו, 01/09/07 21:07

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שייפול שם לפני שהם ייכנסו(יהיה בטח פקק תנועה) (ל''ת)

      שישו ושימחו, 01/09/07 22:00

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    צודקת 100% חבורת מופקרים ומושחתים בממשלה (ל''ת)

    כלומרט יגמר מהר, 01/09/07 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מגיע לנו

    נשלט, 01/09/07 21:04

    אנחנו, הבהמות, לא הם. הם טינופות מושחתים. הם יורדים על הברכיים ומתחננים שנבחר בהם וכשנבחרים, בועטים בנו. הטינופות. כולם בילחד וכל אחד לחוד. עלונות מוצצי דמנו, תרתי משמע. גם את הדם וגם את הכסף.מיקלט אטומי צריכים החלאות. והיה ויזדקקו למיקלט הזה, אני מאחל להם פגיעה ישירה, ומקווה שהבנאים דואגים למיספר נקודות תורפה הן להתרסקות המיקלט והן לאפשר דליפה רדיו אקטיבית. מי יתן.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ''נבחרי העם'' ברובם המכריע לא הבינו את תפקידם. יש כאן רפובליקת בננות

    גליה, 01/09/07 21:03

    אם לא יקרה משהו שישנה את השיטה ואת החומר האנושי הרדוד שמגיע לשלטון - נהפוך לעוד מדינה מדוכאת ועלובה. אנחנו כבר ממש ממש קרובים.
    גיאדמק האיש שעשה את הונו מהשואה של רואנדה ודאי שאינו פיתרון. האיש פ ו ש ע שצוחק על כולנו ומנצל את המצב הפתאטי והעלוב שלנו.
    לא קוסמים ולא פתרונות אינסטנט. שינוי שיטה והזרמת אנשים ישרים, אדיאולוגים, אמינים ואיכותים - יש כאלה ביננו. ותמיד יהיו..

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    קראת את רפפורט השבת גולדווסר? הבנת שדוח אלמוג שרלטני?

    שחיתות של אלוף, 01/09/07 20:56

    והאשימו את בנך שיצא לטיול?
    תתקפי את האשם האמיתי - אגף המודיעין בצהל שחבר למושחת דורון אלמוג!!!

    הגב לתגובה זו

    • כשצה''ל מודיע ש''סיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''

      בנימין, 01/09/07 21:22

      ''המומה, כואבת וקפואה, אני שומעת את דבריו החלשים של התובע הדורש למצות את הדין על רשלנות מירבית והוא לבדו מול סניגוריה משומנת היטב, מול נציגי התנועה הקיבוצית ומול הקצונה הצבאית. הולכת ונחשפת דרך סלולה לפיזור האשמות ולשחרור נאשמים... אין ספק: לא ממצים את הדין עם מוכשרים ונאמנים שהמערכת רוצה בהם''.
      נעמי אונגר, אמא של ניצן זכרונו לברכה אשר נהרג מכדור תועה במהלך תרגיל אימונים בצנחנים בספרה 'לעצור את הכדור', הוצאת מערכות.

      ''הושיבו אותנו סביב שולחן מלא מומחים. מרחו אותנו. דיברו איתנו על חשיבות המסר החינוכי, שרואה הפרקליטות במשפט הזה. יש איזה אבסורד בכך, שעד שאתה לא נפגע אישית, אתה לא מוּדע לנושא הבטיחות. אבל כשאתה נפגע, המערכת מתייחסת אליך בפטרונות כאל מסכן, מסכנה, אלמנה. צריך להתייחס לטענות שלה בהבנה – וכך פוטרים את הטענות שלי כלא רציניות... אז אולי האסון הזה לא קרה באותם נסיבות שהתרחש האסון הקודם אבל אנחנו כמו ניבאנו אותו. כי שום מסר גדול לא יצא מן האסון הקודם. אפילו המשפט עוד לא הסתיים. וכשיינתנו גזרי הדין ישכחו כבר מה היה באסון צאלים א'. ואם היה איזשהו מסר מהמקרה הראשון, אם מפקד היה יודע שכשהוא מתכנן תרגיל-אש ולא סוגר אותו מכל הקצוות וקורה אסון – הוא יאכל אותה בגדול – אולי האסון שקרה עכשיו לא היה קורה. זה המסר שצריכה להעביר מערכת המשפט הצבאית''.
      בינה, אחותו של רס''ר רמי כץ זיכרונו לברכה שנהרג באסון צאלים הראשון.


      כשצה''ל מודיע ש''סיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''
      אתה יכול להיות סָמוּך ובטוח
      שהטאטוא הפעם יהא סופי. יסודי. חיובי. גמור. מוחלט ומושלם !
      מריחה, לא בדיחה, עם סימן קריאת חֶלֶם גָדוֹל וְחוֹלָם !
      בצה''ל מוליכים שוֹלָל ב100%- הצלחה (כמעט) את כולם.

      כל כך קולע תומר, תל אביב, 19/08/06 20:11

      אני באמת מרגיש כאילו אני ב''1984'' של אורוול.. האח הגדול..
      על איזה הפסד מדברים? הרי ניצחנו בגדול! תראו,זה כתוב בכל העיתונים,זה נשמע על ידי כל הדוברים, זה ניצחון ! כל הכבוד לצה''ל ! להתעורר, ודחוף. כי זה הכל חוץ מניצחון.


      כי כשבצה''ל מודיעים ש... ''נסיבות המחדל ייתכן ולא ייוודעו לעולם...''
      יודע אתה גם, מה חושבים עליך, האזרח הקטן
      אתה החוּשָם, התֶּרַח, הפֶּתִּי, ההֶדְיוֹט או הַלֶמֶך או אתם: הקָשִיש, היָשִיש והנער התָּם
      צה''ל עשה את שֶלוֹ: הִתְרַשֵל... קָבַר וחָתַם.
      ''נערים נפלאים וטובים היו... מה גדולה ויפה הייתה שעתם!''

      27. נער הייתי וגם זקנתי ואיני זוכר חוסר אונים כזה מימי תש'ח עד היום ל''ת משה בודק, חיפה, 17/11/06 11:50

      אולם אתה ההֶלֶך, העומד מן הצד : האָדִיש הרָגִיש, האֱוִויל המַחֲרִיש, הנָתִין המתִּיש, האָטוּם המַשְרִיש
      הצַבָּר המַמְחִיש, הגַדָּא הבִּיש, המַמְתִּין לתַּרְחִיש: הבּוֹאֵש ! המַבְאִיש ! המֵבִיש !
      הנִבְעָר, הנִרְגַּן או המְנוּמְנָם
      טוב תעשה אם תתעורר יום אחד, טרם שדברים סוף-סוף יגעו בך גם.
      תשמיע דבריך באופן בָּרוּר. לא כמו דוֹבֵר צה''ל: בְּטוֹן מְעוּרְפָּל, מְעוּמְעָם, מְגוּמְגָם.
      אָכֵן חָצִיר. עם לְבָדָד יִשְכּוֹן. סְגוּלָה הוּא. אֵין כָּל סִימָן בּוֹ לְדוֹפִי או פְּגָם.

      ישר כוח!! קלעת ל''ת נאוה, כואבת, 17/08/06 11:22

      חייל ! אזרח ! זכור !
      כשבצה''ל מודיעים ש''סיבות המחדל לא ייוודעו לעולם...''
      אתה יכול להיות סָמוּך ובטוח שהטאטוא הפעם יהיה סופי.
      יסודי. חיובי. גמור. מוּחְלָט ומוּשְלָם !
      צה''ל השלים את מלאכתו... הִתְרַשֵל, קָבַר וחָתַם.
      ...וכמו להוסיף חטא על פשע
      מנסים הם בצה''ל להפוך גם אותך למטומטם ! ! !
      תם אך לא נשלם.

      גדול ל''ת גדול, 14/02/07 16:06

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הכל נכון! מלבד העובדה שמי שבוכה היום

    צפנת פענח, 01/09/07 20:55

    העלה את הפשפש למעלה ואינו עושה דבר כדי להוריד אותו משם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    סוף סוף הבנת גולדווסר מי אשם בחטיפה? (ל''ת)

    הצתה מאוחרת, 01/09/07 20:55

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש לנעול את הממשלה במקלט האטומי (ל''ת)

    ולזרוק תמפתח, 01/09/07 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יש לי מילואים בעוד שבועיים בצפון

    דרור, 01/09/07 20:46

    אם יחטפו אותי כי כידוע המודיעין שלנו הוא בין הגרועים האם מישהו כאן יכול להבטיח לי שאחזור הביתה מתישהוא אם בכלל? האם אולמרט יעשה משהו בשבילי?
    אם אפצע וחילוצי יהיה תלוי בהחלטתו של אהוד ברק, האם לא אופקר לבדי ואמות מפצעיי כמו בצאלים ובקבר יוסף?
    התשובה היא חד משמעית!!!!! אולמרט וברק יפקירו אותי בשם העסקים, הפוליטיקה ודעת הקהל בעולם!!!! לכן אינני קורא להשתמטות כי אם לסילוק אולמרט וברק מהממשלה לצמיתות!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש לי מילואים בעוד שבועיים בצפון

    דרור, 01/09/07 20:46

    אם יחטפו אותי כי כידוע המודיעין שלנו הוא בין הגרועים האם מישהו כאן יכול להבטיח לי שאחזור הביתה מתישהוא אם בכלל? האם אולמרט יעשה משהו בשבילי?
    אם אפצע וחילוצי יהיה תלוי בהחלטתו של אהוד ברק, האם לא אופקר לבדי ואמות מפצעיי כמו בצאלים ובקבר יוסף?
    התשובה היא חד משמעית!!!!! אולמרט וברק יפקירו אותי בשם העסקים, הפוליטיקה ודעת הקהל בעולם!!!! לכן אינני קורא להשתמטות כי אם לסילוק אולמרט וברק מהממשלה לצמיתות!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ''אני רצתי לפצועים. אהוד לא ניגש.''

      עמירם לוין, 01/09/07 21:26

      ''אני רצתי לפצועים. אהוד לא ניגש.''

      ''אני רצתי לפצועים.
      אהוד לא ניגש.
      היו שני פצועים שזה הרתיח אותם.
      אני לא הסתכלתי עליו.
      לא יודע מה הוא עשה.
      אולי דבר בפלאפון,
      אבל לא ניגש.
      אולי היה בהלם''.

      אלוף עמירם לוין בהתייחסו להתנהגותו ולהתנהלותו של הרמטכ''ל (האהוד הברק) באסון צאלים ב'.

      הגב לתגובה זו

    • מילים כדרבנות. נוכלים אפסים שולטים בנו (ל''ת)

      אבא לחייל סדיר, 01/09/07 23:23

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל אמא צריכה לחשוב פעמיים אם לשלוח

    אמא שפוחדת, 01/09/07 20:44

    את בנה לצה''ל. חומר לחמחשבה.

    הגב לתגובה זו

    • ''מסע ייסורים ארוך בדרך אל האמת...''

      רות, 01/09/07 21:28

      ''על כן ראוי לכל אם עבריה השולחת את בנה לצה''ל, לתפור לו בשולי הבגד קופסא קטנה שחורה באמצעותה תתוודע אל האמת אם וכאשר תזדקק לה חס ושלום, ותחסוך מעצמה וממשפחתה מסע ייסורים ארוך בדרך אל האמת...''

      רות מור-חיים, אמא של דביר מור-חיים זכרונו לברכה.

      הגב לתגובה זו

      • ''חובתו של אב לדעת כיצד נהרג בנו'' .

        שאול, 02/09/07 05:02

        ''חובתו של אב לדעת כיצד נהרג בנו'' .

        שאול שילה, אבא של סגן אלעד שילה זכרונו לברכה, אשר יחד עם ארבעת חבריו ליחידה, לוחמי סיירת מטכ''ל, ערן ויכסלבאום זכרונו לברכה, שמרי שפרן זכרונו לברכה, אריק כהן זכרונו לברכה ושרון תמיר זכרונו לברכה, נהרגו באסון צאלים השני.

        הגב לתגובה זו

      • ''הבן נקבר אבל אסור שכך יקרה גם לאמת'' .

        יוכי, 02/09/07 05:03

        ''הבן נקבר אבל אסור שכך יקרה גם לאמת'' .

        יוכי שפרן , אמו של שמרי זכרונו לברכה אשר יחד עם ארבעת חבריו ליחידה, לוחמי סיירת מטכ''ל, אלעד שילה זכרונו לברכה, ערן ויכסלבאום זכרונו לברכה, אריק כהן זכרונו לברכה ושרון תמיר זכרונו לברכה אשר נהרגו באסון צאלים השני.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    מיקי כל מילה במקומה. את צודקת!!!!...

    יעל, 01/09/07 20:40

    הממשלה כושלת ומושחתת. לכן תפסיקו ליות עדיני נפש כפי שהייתם בתחילה, הפעם להפוך לאולמרט את השולחן ולישון 24 שעות ביממה לידו ביתו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    העיקר שמנהלים מסע צלב נגד משתמטים

    רס''ר מזרחי, 01/09/07 20:35

    מי רוצה להתגייס כשהוא יודע בידי מי נתונים חייו?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש לי חלום: במקרה של מלחמה גרעינית

    מרטין לותר סושי, 01/09/07 20:33

    אחרי שהמדינה תושמד במתקפה גקרעינית איסלמית כשהאטומים יצאו מהמקלט האטומי הם ימצאו את עצמם מוקפים ע''י אלפי פלאחים ערבים חמושים במקלות ואבנים.
    את ההמשך אני משאיר לדימיון הקוראים.

    הגב לתגובה זו

    • מת לראות את הקטע

      ש, 01/09/07 21:28

      אולי יעשו שחזור מוקדם .

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הממשלה המושחתת הזו צריכה ללכת כמו הליכוד והעובודה.

    ש.לוין, 01/09/07 20:32

    צריך משהו חדש במחוזותינו . בעיקר חוקה שתהיה למדינה ושלא יוכלו כל פעם מחדש לזמבר את האזרחים. אבל הממשלה הזו של אולמארט היא ההמשך המדוייק של ממשלת שרון המושחתת והשחורה. אולמארט וכל כנופיה שלו צריכים לעוף לנו מהעיניים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ומי ינהל את המדינה במצב של הפצצה אטומית? מסעודה משדרות?

    נירית, 01/09/07 20:27

    נא להפסיק להקניט למרות הרגשות הקשים. די לדמגוגיה!

    הגב לתגובה זו

    • לנירית הבבונית: במקרה של פצצה אטומית לא יצטרכו לנהל דבר

      שונא טיפשים, 01/09/07 20:47

      אחרי מתקפה גרעינית לא יהיה מה ואת מי לנהל. ולכן מדובר בבזבוז כספים מיותר לחלוטין שמיועד אך ורק כדי להציל כמה אלפי מיוחסים.

      הגב לתגובה זו

      • תגיד מה אתה מטומטם?

        ll, 01/09/07 21:44

        אתה עדיין חי בסרט שפצצת אטום אחת הורסת את כל ישראל?

        צא מזה,מקסימום 10 קילומטר הרס לפצצה שאיראן תגיע.

        מקלט אטומי זה אחד הדברים הבסיסיים וחייב שיהיה דבר כזה,איך ינהלו את המדינה במקרה של מתקפה או ברירת שמשון?

        אם אתה לא מבין בעניין אל תדבר.

        הגב לתגובה זו

        • כן מותק, נראה את ישראל שורדת אחרי שפצצה אחת נופלת על גושדן והשנייה

          מטומטם אביך, 02/09/07 00:55

          על מפרץ חיפה ובמקביל הערבים שועטים מזרחה, דרומה וצפונה בכל החזיתות. אחרי תסריט כזה ממש תשאר מדינה לכל הממוקלטים. לא אתפלא אם אותם ''מנהיגים'' שאתה כל כך סומך עליהם ועל תבונתם האינסופית גם מתכננים מנהרה מהמקלט האטומי לנתב''ג כדי שמטוסים יקחו אותם הרחק מכאן אחרי שינצלו מהמכה הראשונית.

          הגב לתגובה זו

      • יו אתה לא נורמלי... (ל''ת)

        לנון, 01/09/07 23:58

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    מיקי את כלכך צודקת= לשנה הבאה בני חורין (ל''ת)

    מוטי, 01/09/07 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מיקי את כלכך צודקת= לשנה הבאה בני חורין (ל''ת)

    מוטי, 01/09/07 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אֵיך אַדְמַתֵנוּ מִדָּם בַּחוּרֵינוּ כַּיְאוֹר הֶאֱדִימָה ?

    תמרה, 01/09/07 20:17

    אֵיך אַדְמַתֵנוּ מִדָּם בַּחוּרֵינוּ כַּיְאוֹר הֶאֱדִימָה ?

    נְזְכּוֹר, לא נִשְכַּח, בתוֹדָעָה נִצְרוֹב, לא נִסְלַח, את תקופתה של מִפְלֶגֶת ''קָדִימָה''
    אֵיך אַדְמַתֵנוּ מִדָּם בַּחוּרֵינוּ כַּיְאוֹר הֶאֱדִימָה. כֵּיצַד עַם שַאֲנָן הִשְכִּיבָה ''קָדִימָה'' לִישוֹן והִרְדִימָה.
    חרף העובדה, כי במלחמה, לשלום בַּחוּרֵינוּ התפללנו, הגינו, פיללנו, ייחלנו, רָצִינוּ כָּל-כָּך לְהַאֲמִינָה
    מלאי-תקווה, עם כל הלב, הִמְהַמְנוּ אַף שַרְנוּ : ''כָּל עוֹד בַּלֵבָב פְּנִימֶה''
    לא היתה אוֹזֶן קַשֶבֶת-שוֹמַעַת ב''מנהיגות'' מִפְלָגָה עָלוּבָה, נְבוּבָה, רְקוּבָה, מַשְמִימָה
    מִפְלָגָה אשר מְאוּמָה, שוּם-כְּלוּם, טִיפַּת-עֵרֶך, לא חָרְטָה על דִגְלָה, דָבָר לא הִפְנִימָה.
    מִפְלֶגֶת עִיוְורִים-אִילְמִים-חֵרְשִים-עֲרֵלִים-אַכְזָרִיִּים אֲשֶר שְמָה הוֹלֵך לְפָנֶיה : ''קָדִימָה'' !

    איך שָלְחוּ ''מנהיגינו'' את בָּנֵינוּ לתוֹפֶת, למָוֶות, להֶרֶג, לחֲזִית, לשֶטַח
    בֵּן-אחר-בֵּן, פֶּרַח-אחר-פֶּרַח, מִשְפָּחָה-אַחַר-מִשְפָּחָה, פֶּלַח-אַחַר-פֶּלַח.
    הִשְלִיכוּם כְּנֶגֶד צַר וְאוֹיֵב, כרָחֵל לִפְנֵי גוֹזְזֶיה, כצאן לטֶבַח.
    לא הותירו לבָּנֵינוּ כָּל שֶמֶץ סִיכּוּי, שְבִיב תְקְוָה, צֵל שֶל אוֹר, בשעת רֶתַח.
    לא הִשְאִירוּ לָהֶם דֶרֶך מִילוּט, חִילוּץ, חַלּוֹן, סוּלָם, צוֹהַר, פֶּתַח.
    ועוד זכו ''מנהיגינו'' אחרי-כן מנֶאֱמָנֵיהֶם-עֲמִיתֵיהֶם
    לשֶפַע אֲמִירוֹת רַהַב, קֶלֶס, פְּאֵר, הַלֵל, דִבְרֵי-הֶבֶל, עִיתוּרֵי שֶבַח !
    לא זָכְרוּ, לא הִפְנִימוּ לא רָצוּ ''מנהיגינו'' לִזְכּוֹר,
    כִּי כָּל אֶחָד מִבָּנֵינוּ בֵּן טָהוֹר, בֵּן צָחוֹר, בֵּן חָפֵץ-אוֹר, בֵּן מְלֵא-חַיִים, בֵּן שוֹאֵף דְרוֹר,
    בֵּן אוֹהֵב, בֵּן יָקָר, מֶלַח האָרֶץ, בֵּן בִּמְלוֹא תִפְאֶרֶת פְּרִיחַת-עֲלוּמָיו, בֵּן פֶּרַח.
    וכמו להוסיף חֵטְא על פֶּשַע, בַּבְּחִירוֹת הַבָּאוֹת, אֲשֶר כוּלָנוּ תקווה כִּי ייערכו הלוואי בעוד יֶרַח
    בשֲעֲטַתם-דהרתם שוב לשְרָרָה-כּוֹח-הוֹן וְשִלְטוֹן, הוֹאִיל ולא יסתפקו ''מנהיגינו'' אַך בנֶתַח
    בהזכירם ''מנהיגותם'' בעֵת-מִלְחָמָה, תְקוּפָה הֲרַת-אָסוֹן, שעה רְוּוית-מְלאַת-סְפוּגַת-מֶתַח
    בהתעלמם מאי-התמצאותם הבְּסִיסִית-אָסוֹנִית-אוֹבְדָנִית-חוּרְבַּנִית-גוֹרָלִית
    בָּה לְעוֹלָם לא יוֹדוּ ''מנהיגינו'' לבֶטַח
    אִי-יְכוֹלְתָם לִקְרוֹא קְרִיאַת מַפַּת-מְצִיאוּת נְכוֹנָה-אֲמִיתִית בשֶטַח
    יָמִים בָּהֶם שָלְחוּ, בְּלֶי-הִיסוּס, את בָּנֵינוּ כְּעֵדֶר-צאן לטֶבַח
    עוד ינסו-יבקשו-יקוו וודאי ''מנהיגינו'' להַפִיק מִכָּך (אֵיך לא?) מְלוֹא-רֶוַוח.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הורי השבויים. אל תיבנו על הצלחת המאבק באמצעות רכבי-שטח.

    ש''ז, 01/09/07 20:04

    בעיני הציבור הגדול אלו קבוצת נהנתנים שמשתתפת בכל אירוע ציבורי כואב על מנת לרומם את עצמם ולא את העניין שלשמו הם מתגייסים. אתם צריכים לנקוט בקו יותר עממי ואמיתי וברור שהוא חייב להיות יותר אגרסיבי, כמו: חסימת כבישים, ניתוק כבלי טלפון, שביתות רעב השבתת לימודים בבתי ספר וכד'. רק כך תוכלו לאלץ את הממשלה שעיקר דאגתה הביטחונית היא הבטחת חיי חבריה. לפעול בתקיפות ובמלוא המרץ למען החזרת החיילים השבויים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אסור להחזיר מחבלים

    אליעזר, 01/09/07 20:02

    כל מחבל הוא הרוג בפיגוע הבא.
    כמה הרוגים אנחנו מתכננים עבור החזרת 3 החיילים ?

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון - מותר להחליף שבויים - אבל במידה

      יוספוס, 01/09/07 22:15

      אם כל חטא, היית עסקת ג'בריל משנת 1985 תחת רוה''מ פרס, עד אותה עת ממשלות ישראל עמדו על כך שלא ישולם מחיר מופרז, את תוצאות עסקת ג'בריל חטפנו בפרצוף באינתיפאדה הראשונה.

      אין לי בעיה שישוחררו 10, אבל ברור כי שחרור סיטוני יוביל למאות הרוגים (אז אין להם פנים עדיין, האם דמו של בנה אדום מדם הנפגעים העתידיים שסביר שיסתכמו במאות).

      מה גם שפורסם כי השנים נחטפו במצב קשה, האם ראוי כי ישראל תשלם מחיר גבוה בעבור גופות?

      תשאלו ואם זה היה בנך, התשובה שלי: בכזה מצב על תקשיבו למילה שאני אגיד, ואשאל והאם בנך \\ בתך תהיה בנפגעים העתידיים?

      ראוי כי מדינת ישראל תערוך שקול של רווח והפסד מעסקאות קודמות ולא תדרוך באותו ''הקקי'' שוב ושוב.

      הדמעות והסחטנות של אמהות בעבר הובילו למאות הרוגים ופצועים קשה בידי המשוחררים בעסקאות הסיטוניות.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    המקלט הזה יהיה אטום כמו מי שבונים אותו?

    יאל, 01/09/07 20:01

    משהתגלה ה''סוד'' הציבור רשאי וזכאי לדעת למה ולמי מיעדים את המקלט הזה.

    הגב לתגובה זו

    • לציורים ולפסלים של עליזה אולמרט

      אוצר אמנות, 01/09/07 20:35

      במקרה של מלחמה אטומית צריך להגן על שכיות אמנות עבור הדורות הבאים

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הביבונים ממשיכים בהסתה

    יגאל חוקן, 01/09/07 20:01

    כשנאמר יעתיק פאדיל מושמוש קושקוש

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תדע כל אם עברייה שמסרה את גורל

    מאיה, 01/09/07 19:58

    בניה לידי מפקדים (וראשי מדינה)- שאינם ראויים לכך, לנו. ובעיקר להם.

    הגב לתגובה זו

    • למה כאשר אני מסתכלת בעיניים של דן חלוץ אני חושבת על מניות... ?

      שושנה, 01/09/07 21:30

      לאחר מלחמת לבנון השנייה פירסםהיתה זו החלטה שגויה, משום שהבורסה רק הוסיפה לעלות. אבל הרבה מעבר להפסד הכספי, היתה לחשיפת פרשת מכירת המניות השפעה הרסנית על מעמדו הציבורי של חלוץ.

      למה כאשר אני מסתכלת בעיניים של דן חלוץ אני חושבת על מניות... ? ''מעריב'', כי בבוקר שבו פרצה המלחמה התקשר חלוץ לבנק והורה למכור את תיק המניות שלו, בשווי 120 אלף שקל. בדיעבד, מבחינה כלכלית,
      ומיד אחר-כך, חוזרת אנכי ונזכרת,
      בתוצאות אותה מלחמת-ברירה רשלנית-הרסנית-שלומיאלית :
      בסבל, באבל, בכעס, בצער, בזעם, בצרות,
      ביגון, בשכול, בכאב, בים הדמעות.
      איך נפלו כך בחורים ?
      איך הקריבו נפשם עלמים צעירים, פרחי-חמדה, שְכִיוֹת.
      איך בעקבות מלחמת ברירה הרפתקנית-חובבנית- מקוממת-מרושלת-כושלת-נכשלת הצטרפו למעגל-שכול עוד משפחות ?
      איך הצטנפו-התכרבלו בתוכם אמהות, אבות,
      אחים, אחיות, בנים, בנות ?
      איך התכנסו בריות, אט-אט פנימה,
      כמו שבלולים אל תוך קונכיות ?

      אכן, גם הפעם לא תעזורנה, קינות, נהיות, תהיות, תמיהות, פליאות.
      אכן גם הפעם לא תיטולנה-תקחנה-תשאנה דמויות-פוליטיות
      ולו מעט טיפת אחריות על חיי-חיילינו, חיי בנינו, חיי-נערינו,
      בגין רצף טיפשי, מר, נמהר, נמנע, מיותר, הרה-אסון
      אשר נגרם בעטיין של החלטות כושלות, אומללות, לקויות, שגויות.
      אכן, גם הפעם, ייתכן כי לא יהיה איש שילמד, מי אשר יפיק לקחים
      משרשרת מקוממת-נמהרת-מיותרת-חפוזה-נמנעת-פזיזה של טעויות.

      למה כאשר אנכי מתבוננת בעיניו של דן חלוץ אני חושבת על מניות.... ?
      כאילו שלא חסרות לנו, באמת ובתמים, במדינתנו, כלל יותר צרות, מצוקות, בעיות ?
      או שמא נובעת אכזבתנו מכך שגבוהות מדי היו מ''מנהיגינו'' וממפקדינו הציפיות ?
      בלית-כל-ברירה, מתמיהות, משאלות, מפְּלִיאוֹת אותה מלחמה, אזכור אף אזכורה,
      כי היה מי שזמן ופנאי היה לו (איך וכיצד ייתכן הדבר ?), ערב פרוץ מלחמה,
      לחשוב, לעסוק ולטפל בתיק-מניות.
      והיתה בקרית-שמונה המופגזת, אשה אחת (היש מי שיודע את שמה?)
      אשר בעת מטחי הירי, את כל זמנה ועיתותיה הקדישה
      לחילוצן, רווחתן ולהצלתן של חיות.

      עצוב בלב. מיכל כהן, כדא''ה, 11/05/07 09:09
      מה אפשר לומר ? שיהיה בסדר ? שיהיה טוב ? שממה שקרה נלמד ? נתקן ? נפיק לקחים ?
      את חושבת שהם יודעים איזה לקחים להפיק שם למעלה?
      צה''ל חזק יותר ? זאת התשובה ?
      שר בטחון מוכשר יותר ? זאת התשובה ?
      רמטכ''ל שהוא חי''רניק ולא מחיל האוויר ? זאת התשובה ?
      ראש ממשלה בטחוניסט אולי ?
      שבת שלום.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה יש לאולמרט או פרידמןן לומר על זה

    אזרחית מהדרום, 01/09/07 19:53

    מענין מה יש לאולמרט לענות? או לשאר שרי קדימה מה הם חושבים שאנחנצמיתים של ימי הבינים שאפשר לדרוך עלינו ולצפות שנשנק את כפות רגליהם?

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק

      טלי (תירוש) וינ, 01/09/07 21:03

      ממליצה בחום
      לקרוא את הספר
      מלכת היהודים
      מאת
      אלון-ניסים כהן
      ציטוט
      את גלעד זה שכנע
      גם הוא ראה בערבות ההדדית
      את היסוד החשוב ביותר
      בתרבות היהודית
      וככזה
      - - -
      ...גרם לו להתייסר שוב ושוב
      מ ה ת פ ו ר ר ו ת ה
      של ה ח ש ו ב ה
      ביסודות האומה היהודית
      - - -
      יהי רצון
      שנפעל מהלב
      ולמען כל אחת ואחד בעמנו
      נרצה לעשות משהו טוב
      ננסה לעזור זו לזה
      ולא נחליש האחד את השני
      ולא ניטוש אחינו
      לא חיילינו
      ולא אסירי ציון
      ולא יהא בן-עמנו מנותק מאתנו
      - - -
      מכל הלב
      טלי (תירוש) וינר
      בית-חורון
      - - -

      הגב לתגובה זו