• 64.

    ענק! ענק! ענק!

    רונן, 14/09/07 16:36

    איזה יופי!

    האיש הנכון במקום הנכון!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בושה וחרפה!!!

    מתנחל אמיתי, 11/09/07 14:28

    איך אדם חסר כל עמוד שדרה כמו דיין עומד בראש גוף שאמור להיות יציב וחזק, גוף שאמור להילחם עם הדברים החשובים לו...איך?!
    כבר ראינו מה קורה כאשר עומדים אנשים חלשים ומתרפסים בתפקידי מפתח מעין אלו!
    אוי לו לדור שאתה פרנסו!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    המון הצלחה

    חילוני ציוני, 03/09/07 10:08

    גם בת''א הרחוקה אוכלי הסושי מחזיקים לך אצבעות.
    שיהיה המון הצלחה עם התפקיד החשוב

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    דני, עכשיו לעבודה (מוכן לעזור) (ל''ת)

    אדה, 02/09/07 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    דני דיין איפה היית עד היום?

    שמואל, 30/08/07 16:42

    אם יצליח להחדיר במועצת יש''ע את הרוח המפעמת בדבריו - דיינו.

    שרה אליאש ונועם ארנון - האנשים הנכונים לסייע לו בכך...

    אז אולי עדיין לא אפסה התקוה

    בעזרת ה', כמובן

    כל טוב ובהצלחה בתפקיד החשוב

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    יישר כח לאיש רב הפעלים הזה!!! (ל''ת)

    ח.חגי, 30/08/07 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    איש חכם. שיהיה בהצלחה!! (ל''ת)

    מיכל, 30/08/07 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אהבתי (ל''ת)

    נדב, 29/08/07 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מפרגנת

    לימור, 29/08/07 15:53

    nrg'' יהדות
    פעם הייתי גולש אליו מתוך סקרנות ועניין. עכשיו הפך גם לספרות מקצועית עבורי''

    רוצה לתקן- NRG יהדות- תנ''ך וספר חוקים עבורנו.

    ירעם עטיה שולט! (היי היי אני לגמרי לא משוחדת, וכן, צץ בי דחף פרגוני אז למה לא? שירלי ואיה עשו את זה פעם, הגיע הזמן שגם אני)

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אחחחחח דני דיין

    אלי, 29/08/07 14:21

    תענוגגגגגגגגג איש כלבבי

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    יפה (ל''ת)

    ארז, 29/08/07 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כל מילה בסלע חקוקה,זהו יהודי אמיתי אוהב ובונה הארץ...

    אור, 29/08/07 11:01

    ויש ''יהודים '' עלובים, שאינם מבינים את גודל השעה ועסוקים כל היום איך לפגוע באוהבי הארץ הזאת ולתמוך בריש גלי באוייבי הארץ המגלים רצון להשמידה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    דני דיין זה לא זה ששתה את הנוזל הסגול של פרופ' קתרוס? (ל''ת)

    עוז יעוז, 29/08/07 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מקום 1 בטבלת השולפים עד לרגע זה. (ל''ת)

    מבקר שליפות, 29/08/07 00:03

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    החב''דניקים קיצוניים ימנים מוכנים להלחם בעבור י''ש עד טיפת דמם

    החב''דניקים, 28/08/07 21:26

    האחרונה של חיילי צה''ל.שאלה יש לי האם החב''דניקים הם משתמטים מדאורייתא מרבנן או מישו=לובביץ'.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    המתנחלים המשיחיים סהרוריים קרובים לבצוע מרד מזויין כדי להשתלט

    מורדים, 28/08/07 21:23

    על המדינה ולהוליך אותה אל פי התהום.בעזרת המילציות והפלנגות דהיינו חיילי צה''ל הדתיים הם יכולים להגיע לתוצאה כזו.מה שיכול להצית את התבערה הזו של מרד מזויין זה כמה פאתוות מהאייטולות שלהם וזהו.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    70 מיליארד מכספי ועתיד המדינה בוזבזו על הציבור היהיר והמתנשא

    מועצת פשע ברש''ע, 28/08/07 21:04

    הקיצוני ימני דתי אשר חי בחסדי כספי וכידוני צה''ל.המפעל הכושל הזה לא יתקיים לאורך זמן מאחר ואין תשתית של אדנים מוסריים לציבור המתנחלים.ראה מקרה רצח רבין הי''ד.

    הגב לתגובה זו

    • יותר כסף בוזבז על המגזר הערבי שלא תרם דבר לקידום המדינה

      מרסל פרוסט, 28/08/07 21:13

      אז מה אתה אומר?

      הגב לתגובה זו

      • צריך להפסיק לממן את שני הציבורים, בסדר? (ל''ת)

        מה הטיעון שלך?, 28/08/07 23:07

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    לדני היקר, גם בת דודתך היא אפס של בנאדם (ל''ת)

    אלן דלון, 28/08/07 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תעריכו אותו

    יאיר, 28/08/07 19:44

    דני עיקבי בדעותיו ובאידאולוגיה שלו למעלה מ-30 שנה.בארץ שהספין והאינטרס האישי הם האידאולוגיה המובילה כולל ראשי ממשלה, שופטי בימ''ש עליון ,שרים, ופוליטיקאים דני הוא חריג איכותי וחיובי.
    יאיר

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הוא עוד יהיה ראש ממשלה...

    רח' זמביש 37, 28/08/07 19:18

    כשאני קוראת את השורות הללו מתגנבת לליבי תחושה מוזרה ולא כל כך מוכרת בזמנים כאלו של הנהגה מושחתת. תחושה כזו שעושה נעים בגב ובלב, תחושה ש...וואלה - יש עוד תקווה. אני מקוה שדיין יצליח להצעיד את מועצת יש''ע קדימה ולאחות שם את הקרעים ואת כל משברי האמון הקשים שקרו במהלך ההתנתקות, כי הציבור הלאומי שסוע קרוע מפולג ועסוק בעיקר בלריב עם עצמו ובינתיים השמאלנים חוגגים, הערבים מחככים ידיים בהנאה ומראים לילדים שלהם את ארץ ישראל ומספרים להם ש''יום אחד, לא עוד הרבה זמן, כל זה יהיה שלהם...''.
    אז דני, אני אמנם תושבת אזור המרכז אבל אני מודעת היטב לחשיבות העצומה שיש בישיבתכם בהרי השומרון. אני רואה את הדברים שאמרת בכתבה שהם כל כך פשוטים נכונים ואמיתיים ואני באמת מאחלת לך בהצלחה בתפקיד, אבל בבקשה אל תעצור שם. תצבור ניסיון מנהיגותי ופוליטי ותמשיך בדרך לכיוון הנהגת המדינה. חסרים שם היום אנשים כמוך. נמצאים שם חבורה רופסת וחסרת עמוד שדרה כלשהו (מלבד אולי באמת הפרופסור דניאל פרידמן שמגלה רוח אחרת) חבורה שלטונית שעם ישראל מתייחס אליה כאפיזודה חולפת, והם מבחינתם מסוגלים להחליט על עקירת ישובים כאילו מדובר במשחק מונופול - רק שהם מחזירים אותנו אחורה, וכשנעבור שוב ב''התחלה'' לא נקבל 200 שקל אלא חורבן. כן, יש שם, בהנהגה עורכי דין עסקני נדל''ן, ספינולוגים למינהם, פקידים, מאכערים, מחממי כסאות ונבערים. אבל אין לנו שם מנהיגים. אז כמו שאמרת לפרידמן - יאללה דיין יאללה...

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בהצלחה רבה בגו'ב החדש!!!!

    עדנה, 28/08/07 19:11

    בן אדם מעניין..לא מתלהם....
    דעות נחרצות ומענינות!!!!
    תצליח בתפקידך החדש
    ותגרום להאדרת המקום ממנו אתה בא!!{גם ארגנטינה וגם השומרון}
    כ ל ה כ ב ו ד !!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כולכם ארורים בגלל שלקחתם לי את הג'יפ !! (ל''ת)

    אברום בורג, 28/08/07 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מבריק ללא בשורה

    אשר, 28/08/07 18:31

    דני דיין שנון ומעניין אבל אין לו בשורה של ממש כמו לכל מועצת יש''ע המתחדשת כמו הישנה, במצב הנוכחי דרוש איש בשורה, מהפכן, משה פייגלין כבר אמרנו?

    הגב לתגובה זו

    • זה לא זה שזכה מקום שני בבחירות למועצת הנוער של חצור הגלילית עם 3252 (ל''ת)

      25%?, 28/08/07 23:08

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין עליך!!!

    אהובה, 28/08/07 17:56

    כמה חשוב שאתה שם, האיש הנכון במקום הנכון!!! הלוואי שתצליח לגרום להרבה אנשים ששונאים (בלי לדעת למה) לשנות דעתם ולהבין שאכן, ''אין לנו קרניים'' (כי באמת אין לנו).
    כמי שמכירה את כור מחצבתך, את הבית הנפלא בו גדלת, את אביך ז''ל שהיה איש ''גדול מהחיים'' ואת אמך, תבדל לחיים ארוכים, אשה אצילית ומקסימה - לא פלא שאתה כזה!!!
    יופי של התייחסות לכל נושא ונושא.
    אהבתי.
    מאחלת לעצמנו שבתקופתך יגיעו אלפי רבבה להרי השומרון ויהודה - חילונים, דתיים ואפילו שמאלנים... (בסוף הם יתפכחו כולם... לא תהיה להם ברירה)!!

    הגב לתגובה זו

    • אהובה, את באה לסושי?

      איפה שאני נמצאת, 28/08/07 18:54

      תודה רבה על ההגהות.
      לדעתי יצא ממש יפה בעלון...

      מצטרף לדברים שלך לגבי השליפות של דני דיין. כל מילה -בסלע.

      הגב לתגובה זו

    • גם לשמלאנים אין קרניים! (ל''ת)

      שובו לגבולנו, 28/08/07 19:17

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    חנקין פינת זמביש???? ענק!!!!!! (ל''ת)

    חיים, 28/08/07 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פשוט מצוין! כל מילה בסלע! (ל''ת)

    יאיר, 28/08/07 17:16

    הגב לתגובה זו

    • למה זה נוסח חוזר רק מצד קהל ימני (ל''ת)

      תגובות 39 37, 28/08/07 17:56

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    'קולך' - ארגון שמתוקצב ע''י האיחוד האירופאי המשותף דרך הקרן החדשה

    לאה, 28/08/07 17:08

    לישראל'. מכאן אתה למד על השמאלנות שביסוד הארגון הזה. היותו ארגון פמיניסטי היא מסווה שכביכול הוא נקי מכל ענין פוליטי

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מסכים עם כל מילה! (ל''ת)

    רונן, 28/08/07 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    יש לו חוש הומור, לממזר. (ל''ת)

    נירית, 28/08/07 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    השמאל המטורף מגיב בהיסטריה (ל''ת)

    פפסי, 28/08/07 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הצעה קונסטרוקטיבית ליו''ר החדש

    אורי ש., 28/08/07 15:41

    כבר שנתיים שעזה לא בידינו. לא הגיע , הזמן להוריד את ה''ע'' משם המועצה ולשנות את שם המועצה ''למועצת י''ש'', או ''מועצת יו''ש''.

    הגב לתגובה זו

    • גם גוש עציון לא היה בידינו 19 שנה

      אישיהודי, 28/08/07 15:59

      גם ירושלים לא היתה בידינו
      גם חברון לא היתה בידינו

      הגב לתגובה זו

      • אתה רוצה לחזור למובלעת המופרעת

        ברצועת עזה?, 28/08/07 16:53

        (רק לא להגיב שישראל היא מובלעת.
        ישראל לא ''אי'' שקשור ל''גוף אם''.)

        לא חזרנו לגוש עציון מתוך תפישת התרחבות, ומה שהיה (התנחלויות כתוצאה ממלחמה)-לעולם לא יחזור פה על עצמו.

        הגב לתגובה זו

        • אם לא נחזור לשם, היא תחזור אלינו חלילה (ל''ת)

          אישיהודי, 28/08/07 16:58

          הגב לתגובה זו

          • סיסמא ריקה

            ותו לא, 28/08/07 19:39

            לא יחזרו להתיישבות אזרחית

            הגב לתגובה זו

  • 33.

    '' גירוש ''גירוש'', כל הזמן דנים בגירוש, איזה ומתי היה גירוש? (ל''ת)

    פרדיננד ואיזבל, 28/08/07 15:32

    הגב לתגובה זו

    • מדריד כמדומני שעוד לא נבנתה אז

      אישיהודי, 28/08/07 16:00

      הגירוש הזה הוא בעייתי יותר, בגלל שהוא בוצע ע''י יהודים ללא סיבה (חוץ מאשר האתרוגיזציה כמובן)

      הגב לתגובה זו

      • גירוש היה בספרד ובשאר מקומות-ע''י לא יהודים, בהחלט

        זו הפואנטה, 28/08/07 17:04

        כאן היה פינוי כתוצאה מהחלטה פוליטית של יהודים, על דעתם.

        ברור שהשימוש במילה גירוש הוא פאתטי (גם מבחינה מעשית-לא הוצאו אל מחוץ למדינה,אל מחוץ לחברה-אלא ההיפך..), אבל בעיקר מבחינת הפיכת מילה עם משמעות הסטורית כבדה- למילה שכל שטות מתלבשת עליה.

        זה פועל לרעת הגירוש האמיתי וכובד משקלו(ספרד ובכלל בהסטוריה היהודית)- לא לטובת ניפוח הדרמה של גוש קטיף !

        בלי לזלזל במשבר של המפונים.

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    ואתה בובת קרטון מלאה

    דליה, 28/08/07 15:19

    מלאה בקש.
    אתה חוצפן ויהיר ואברום בורג הוא ענק לעומתך. לקרוא לו בובת קרטון ריקה? אפס? בגלל דיעותיו?
    אברום בורג כבר יככב בדפי ההיסטוריה של מדינת ישראל ואתה, מי יידע מי זה דני דיין? כל מי שישאלו מי זה יענה דני מי? לא שמעתי עליו.

    הגב לתגובה זו

    • אברום בורג ענק כמו הפטרון המוסרי שלו

      יואב, 28/08/07 15:42

      שהתאבד בבונקר לפני שתפסו אותו.

      הגב לתגובה זו

    • אברום בורג

      מנדלה משינקין, 28/08/07 15:48

      בבקשה לפרסם תכונה אחת/ מעלה אחת/ משהו הכי פעוט שהחומץ בן יין הזה עשה.פרט להתלכלך בביצה הפוליטית הכי נמוכה.
      הוא לא אפס, הוא אפס מאופס וגם חצוף ללא תקנה.

      הגב לתגובה זו

      • אפס ועוד אפס ועוד מאופס

        שי, 28/08/07 19:15

        זה לא נורא שאתה ועמך, כמו למשל, נהגי מוניות, טכנאי מקררים, מוכרים בחנות ומוכרי חמוצים ידברו בצורה כ''כ וולגרית וזולה, אבל כך מדבר מי שמתיימר להיות מנהיג של ציבור?

        כך לא אמור לדבר מנהיג של ציבור חשוב ורציני.
        כך כן אמור לדבר מנהיג של חבורה של פרחחים.

        אם מכל המחנה הכתום לא נמצא אדם בעל שיעור קומה שהוא אשיות בעלת ערכים לעמוד בראשו אזאי כנראה שהמחנה הכתום הוא בכלל לא מחנה גדול.
        אם אתה מצפה שאדם כמו דני דיין יוביל את המחנה שלך להישגים אתה פשוט תתאכזב.

        הגב לתגובה זו

    • השאלה היא בתור מה יככב אברום

      אישיהודי, 28/08/07 16:02

      בהיסטוריה?
      יש הרבה מנוולים שמככבים בהיסטוריה

      הגב לתגובה זו

    • הישג עלוב כמו תואר ראשון במדעי החברה אברום העלוב לא צלח אברום הוא

      דליה אין לך IQ, 28/08/07 16:11

      כישלון סידרתי

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא נשכח ולא נסלח... לצה''ל על הגירוש (ל''ת)

    נתי, 28/08/07 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חבל שאתם קוראים להתנתקות פשע-אח''כ לא תבינו מאיפה צצים (ל''ת)

    זדאים, 28/08/07 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הוא משאיר את ת''א בידנו (ל''ת)

    תודות, 28/08/07 14:46

    הגב לתגובה זו

    • הוא קורא לך לבוא ולהצתרף.

      יונתן, 29/08/07 01:53

      אני ממליץ לך על אחד מהישובים המעורבים מאוד נחמד שם,יש אוכלוסיה מגוונת וחיי קהילה תוססים.
      ישוב כמו עופרים
      פחות מחצי שעה נסיעה מת''א והנוף מדהים.

      הגב לתגובה זו

      • אתם קוראים להצטרף 40 שנה (ל''ת)

        לא כל כך הולך.., 29/08/07 07:20

        הגב לתגובה זו

        • זה שאתם לא מקשיבים לקריאות זה משהו

          יונתן, 29/08/07 10:01

          אחר...

          יו''ש זה כבר מזמן לא שני פאנטים עם כבש ואשכובית למרות הדימוי התקשורתי.

          מי שרוצה שיארגנו לו סיור מודרך בשטח שיצור איתי קשר.

          הגב לתגובה זו

  • 28.

    אדיר

    מאיר, 28/08/07 14:38

    האיש נראה ונשמע יותר טוב מטוב.

    אני רוצה לגור בפינת חנקין זמביש.
    הבעיה שהיום כבר לא זוכרים מי זה חנקין וצריך להזכיר להם.
    אלא שנראה ששיחה עם שרת החינוך לא תעזור.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עמונה-פינוי צודק

    רון, 28/08/07 14:18

    עמונה נבנתה על קרקע פרטית של
    פלסטינים בלי תוכנית מתאר ובלי היתר בנייה.עמונה זה גזל.לכן הפינוי
    היה לפי פסיקת בית המשפט.מוצדק
    לחלוטין.אני מזכיר לדני דיין שבית המשפט העליון הוא שהגדיל את הפיצויים למפוני גוש קטיף.רק הבג''צ
    מגן על זכויות המיעוט כנגד עריצות הרוב.

    הגב לתגובה זו

    • שקרים מוחלטים

      יואב, 28/08/07 14:38

      הקרקע היתה בבעלות יהודית ונרכשה כחוק. בכל מקרה אחר (קיבוצים, לדוגמא), מכשירים בניה בדיעבד. כאן היתה רשעות לשמה.

      בג''ץ אסר על גירוש מחבלים ומשפחות מחבלים מיו''ש לעזה, ונימק זאת ב''זכויות האדם''. יהודים הוא הסכים לגרש ללא היסוס (פרט, כמובן, לשופט אחד שכתב שהגירוש ישמוט את טענתנו לגבי ארץ ישראל כולה).

      אין שום מדינה בעולם (!) בה בג''ץ אינו נבחר ע''י נציגי ציבור (בד''כ הפרלמנט). רק בישראל הוא בוחר את עצמו ומוביל דרך של דיקטטורה שיפוטית.

      הגב לתגובה זו

      • אתם בגבעת שמואל, תבדקו שוב את איכות המים. משהו מקולקל. (ל''ת)

        בניזרי, 28/08/07 15:25

        הגב לתגובה זו

    • ועל כמוך נאמר : אל תהיה צודק - והמשך להיות טפש.

      יושקו, 28/08/07 15:02

      תועמלן נוסח עדאללה.
      עזרת במסיק הזיתים ?

      הגב לתגובה זו

    • קרקע פרטית של פלסטינים

      יוני, 29/08/07 10:33

      ע''מ להוכיח שמקום מסוים הוא ''קרקע פרטית'' של פלסטינים,בית המשפט דורש ''עדות'' כלשהיא.
      לא בהכרח ראיה על רישום בטאבו הישראלי,ירדני,מנדטורי או עות'מני,חס וחלילה לדרוש אישורים בטאבו.
      כל מה שבית המשפט דורש ע''מ להגידר שטח שקרקע פרטית פלסטינית זה שאיזה שהוא פלסטיני יבוא ויאמר זה שלי.
      אתה מבין שע''פ מערכת ההכוחות הזאת אין פלא שכמעט כל התנחלות (והאמת גם בתוך הקו הירוק אלא שהשופטים לא מעזים להכיל את זה על שטחים בתוך תוחומי הקו) עלולה למצוא עצמה מוגדרת כאילו היא על קרקע פרטית גזולה,למרות שנקנתה כחוק מהמדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    צריך להחליף אותו בשושי גרינפלד

    חבר מליאה, 28/08/07 14:12

    מי שאומר ''אי אפשר היה לנצח'' צריך לעוף מהר.

    כדאי לשים במקומו מישהו רציני עם אמונה, למשל יואל אליצור מעפרה או שושי גרינפלד.

    הגב לתגובה זו

    • אין סיכוי שהיא תסכים לעמוד בראש הגוף העלוב הזה

      אורן, 28/08/07 14:43

      טוב שיש לפחות חבר מליאה נורמלי אחד. יש הרבה במועצת פש''ע שסירסו את המאבק כדי להיראות ''נחמדים'' בעצתו של ד''ר אשר כהן (שעוד העז ללבוש חולצה כתומה).

      צריך לנקות את האורוות במועצה. כבר היום מסתכלים עליהם בישובים כעל תמהונים שעוד מעזים לדבר אחרי מה שעשו בגירוש, ואיך שעצרו את חסימות הכבישים.

      הגב לתגובה זו

    • מצטרף לקריאה

      רביד, 28/08/07 16:38

      אמיצה, ברורה, לא מתרפסת.

      הגב לתגובה זו

    • רק שושי גרינפלד,כי אין מספיק הזויים

      יונתן, 29/08/07 01:54

      בשטח גם כך.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    זהו היהודי והישראלי האידיאלי , לא ימני מדי, לא שמאלני ,

    שלום, 28/08/07 14:02

    נטול פחדים של יהודי גלותי ונטול רגשות אשם כמו השמאלנים ,
    אמיתי ורציונאלי כמו כל אזרח שהוא בעולם שאוהב את עמו ואת ארצו .
    פטריוט אמיתי .
    רהוט דבור ושנון כמו בת דודתו ( זה משפחתי ? )

    הגב לתגובה זו

    • וכמו אסי ויעל דיין והגפנים ,קרובים מדרגה שניה/שלישית! (ל''ת)

      בצר הבוצר, 28/08/07 14:31

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא מסכים לדעותיו אבל .....

    שמאלני, 28/08/07 13:48

    אם הייתי מעוניין לבחור יריב אמיתי, הייתי בוחר את האדם הזה.
    חכם, שנון, אמיתי, לא מתלהם, לא מתחנף, לא משתמש בקלישאות חבוטות. אני אפילו מצאתי את עצמי מסכים איתו בחלק מהדברים.
    הלוואי והיו רבים בימין שתרבות השיח שלהם הייתה אמיתית וברורה כמו של מר דיין.
    כשמאלני, מצאתי אדם שניתן להידבר איתו. לא חובה להסכים איתו, אפילו מותר להתנגד לעמדותיו, אך התרבות, הסגנון, האמת.......
    ביבי, תלמד משהו !!

    הגב לתגובה זו

    • מענין. גם אני שמאלני

      וגם אני חש כמוך, 28/08/07 14:42

      סתאאם
      לעומת זאת-אני ימני ומתנגד לכל דעותיו..

      הגב לתגובה זו

    • דני דיין

      אתי רוזנבלט, 28/08/07 16:15

      איפה היית עד עכשיו???????????????

      בחיבה ובהסכמה עם כל מילה.

      אעפ''כ ולמרות הכל - אני עדיין מתנחלת גאה!
      עכשיו בקו התפר בשכונת חומש ביד חנה.

      ''יחגורת בטן'' לכולם!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    Interesting guy.How he thinks to face corruption in Rabanut? (ל''ת)

    jerry, 28/08/07 13:34

    הגב לתגובה זו

    • he has nothing to do with rabanut

      yishay, 28/08/07 17:11

      he is not religiouse and is not holding any religiouse position.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    עוד ממלוכי...

    פיני, 28/08/07 13:08

    הולך בדרך של בנצי ושות' תושבי יש''ע: תכינו לכם מלונות במרכז. בחרתם לכם ראש שיוביל אותכם לשם בחיבוקים ונישוקים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מי זה בכלל הבנאדם הזה???? (ל''ת)

    אלון כספי, 28/08/07 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אהבתי (ל''ת)

    איציק, 28/08/07 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עכשיו כבר ברור שמועצת ישע תמשיך בהתנתקות

    הרצל, 28/08/07 12:56

    מעם ישראל וכנראה שתתקשה לשמור על תשעת המנדטים שעוד נשארו לה בכנסת.
    אילו הייתי שייך לכתומים הייתי מאוד דואג שמא לא תעבור את אחוז החסימה.

    הגב לתגובה זו

    • מועצת יש''ע איננה בכנסת - מדובר בתנועה שאינה מזוהה עם מפלגה מסויימת (ל''ת)

      ישי, 28/08/07 17:10

      הגב לתגובה זו

      • אתה באמת כ''כ תמים?

        טלי, 28/08/07 19:02

        כל מי שתומך בארץ ישראל השלמה הצביע לאיחוד הלאומי - מפדל ולברוך מרזל והסקרים צופים לה עוד ירידה. כל שאר המפלגות כולל הליכוד וישראל ביתנו בעד חלוקת הארץ.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    עברית- בשליפה על קולך: אתה לא מתמצא ולא לא מתמצה

    דירה, 28/08/07 12:53

    כי מתמצה זה מלשון מיצוי ואילו מתמצא זה מלשון מציאה...

    הגב לתגובה זו

    • אני מניח שהטעות היא של הכתב ולא של המשיב. (ל''ת)

      ישי, 28/08/07 17:09

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ראיתם ת'סרט החדש שלי?

    אסי דיין, 28/08/07 12:46

    אני נראה שם דוס

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    העיקר שתכין את הקרקע לנסיגות הנוספות. הם יבואו! (ל''ת)

    אחמד משינקין, 28/08/07 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חיסול ראנטיסי = רגע קסום בחיים?

    יואב, 28/08/07 12:43

    למח''ט המגרש הוא מאחל אריכות ימים (אני הייתי מסתפק בשתיקה), ואת חיסול המחבל הוא רואה כ''רגע קסום''.

    סיפוק - כן. שמחה - בוודאי. אבל ''רגע קסום?''.

    מלבד זאת, יש דברים שהוא רואה בשטחיות ניכרת. את ''מנהיגות יהודית'', למשל. הוא פשוט אינו מבין את המהלך האמוני העמוק. אולי עוד יבין.

    נותרו לו עוד כמה שלבים לעשות על מנת שיוכל לשמש כראש מועצת יש''ע. ההבנה כי אין סתירה בין מאבק נוקשה ואמיץ נוסח עמונה ובין התנחלות בלבבות, וההבנה כי ''טיול שורשים'' נכון יותר לעשות בחבל יהודה - לא באומן, יכולות להיות התחלה טובה.

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט

      יונתן, 29/08/07 02:00

      כן כי לזרוק אבנים על שוטרים ממש עוזר להתנחלות בלבבות,אנשים כמוך באים לשיחה עם אדם ממוצא ויוצאים ממנה בטענות של ''אני לא מבין את השמאלן הקיצוני הזה''

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    תותח על (ל''ת)

    יהושע, 28/08/07 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה זה במדור יהדות ? (ל''ת)

    משה, 28/08/07 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מבריק וגם מלא קסם.

    שאפו, 28/08/07 12:11

    חריפות ההכפשות שיגיעו משמאל רק תאשר את האיכות והקסם של האיש, שלא הכרנו עד עתה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    להחזיר את יש''ע כבר אמרנו??? (ל''ת)

    צביקה, 28/08/07 12:08

    הגב לתגובה זו

    • קודם תחזיר את גלעד שליט אהבל..''שבזכותך'' הוא שם..אחר כך תדבר (ל''ת)

      אביב, 28/08/07 12:34

      הגב לתגובה זו

      • נכון, כי את אבי סספורטס ואת אילן סעדון חטפו אחרי ההתנתקות ובגללה (ל''ת)

        מה קשור שליט?, 28/08/07 23:11

        הגב לתגובה זו

    • ככה באופן אימפולסיבי?

      יונתן, 29/08/07 02:04

      קודם כל אין כרגע למי למסור את השטח (להחזיר? הירדנים לא רוצים ומדינה פלסינית מעולם לא היתה)

      היית בכלל פעם בשטח שאתה אומר להחזיר אותו?
      אני מוכן לארגן לך סיור אם תרצה שבו גם תלמד להכיר את השטח(כמה סיורים נדרשים כאן אבל סיור שטחי יספיק) וגם את המתנחלים.

      מי שרוצה מוזמן ליצור איתי קשר באימייל

      הגב לתגובה זו

      • מה אימפולסיבי בהכרעה (ל''ת)

        אחרי 40 שנות, 29/08/07 07:24

        הגב לתגובה זו

        • לחתוך ככה ב''תחזירו''

          יונתן, 29/08/07 10:21

          המצב קצת יותר מסובך מזה.
          מה עוד (צר לי על טענות המתנחלים הקלאסיות)
          שמבחינת הצדק ההיסטורי כור מחצבתנו כעם הוא ביהודה ושומרון,הלו רבותיי אנחנו יהודים !!
          אפשר להכביר מילים על הקשר שלנו ליו''ש אבל אני אסכם זאת בכך שאומר שזכותנו ההיסטורית לקיים בית לאומי בא''י נובעת דווקא מיו''ש שם קם והתעצב העם היהודי ולא דווקא מישיבה בנחלות שאר השבטים.

          מבחינת תועלת,כל מישור החוף חשוף מרכסי השומרון,במישור החוף חיים יותר מ60% אחוז מאוכלוסיית ישראל,הפקרת יו''ש תגרום לכך שיותר מ4 מיליון ישראלים יהיו חשופים לאיוםן רקטי מתמיד.

          הסכסוך ביננו לפלסטינים הוא לא טריטוריאלי ,את זה הפלסטינים אומרים.

          לא ניתן לפנות יותר מרבע מיליון ישראלים זה יקרע את החברה שלנו,ההתנתקות היתה טראומה לאומית,אני לא מדבר על העקורים אלא על כל הציונות הדתית (שאני לא נמנע על בניה אבל מספיק מעורה).

          ''השטחים'' נראים לכם כ''כ רחוקים אבל הם לא,הם פה ממש ליד הבית שנמצא מערבית לקו הירוק.

          צריכים למצוא פתרון לבעיה עם הפלסטינים,ניתן לתת להם חלק מהשטח באין ברירה אבל אין שום סיבה להתנדב ולתת להם הכל!!

          הגב לתגובה זו

      • לך תעשה שבת אצל חיים אורון בקיבוץ (ל''ת)

        תראה ציונות, 29/08/07 07:26

        הגב לתגובה זו

        • מה הקשר? אגב הציונות של חיים אורון

          יונתן, 29/08/07 10:25

          לא מוטלת בספק מבחינתי,אני פשוט לא מסכים עם דעותיו הפוליטיות.

          הציונות שלנו היא אותה ציונות רק שהמתנחלים ממשיכים אותה ביו''ש במקומות שהציונות החילונית נואשה מהם.

          עדיין צריכים פתרון לנושא,הוא לא יהיה חד וחלק כמו ''לצאת מהשטחים''

          הגב לתגובה זו

      • כתובת המייל שלי - למי שרוצה שיארגנו לו סיור ביו''ש (ל''ת)

        יונתן, 29/08/07 10:26

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    איש יקר (ל''ת)

    שמאלן ידוע, 28/08/07 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    קריאת הכתבה כמו בריזה בחמסין לוהט

    שי, 28/08/07 12:05

    תענוג לקרוא אדם שיש לו יותר מצבעי שחור ולבן. מורכב, מצחיק ובעיקר, על רקע המקובל בארץ, מרענן.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    דני דיין, כל הכבוד לך, והצעה אישית ממני

    כתום ירוק, 28/08/07 11:55

    האג'נדה החדשה של מועצת ישע צריכה להיות כתומה ירוקה, לפי ההגיון הבא:
    אין לנו כאן מספיק מקום!!!
    השמאל רוצה לחנוק אותנו בין חדרה לגדרה, בלי מים, בלי אויר נקי, בלי עתודות קרקע, שלא לדבר על טבע.
    אין לנו בארץ הפצפונה הזו שכבר ויתרנו על שני שליש ממנה עם הויתור על סיני מקום להתחלק עם הערבים שיש להם 22 מדינות ענק עם נפט בשפע.
    אין מקום. לא יישאר מקום לזוז. קצת חשיבה ירוקה על איכות סביבה ויחס של דמוגרפיה וגאוגרפיה מובילה מיד למסקנה כתומה.
    למה לא שמעתם על זה עד היום מהירוקים? כי השמאלנות מעבירה אותם על דעתם. הם לא יגלו לכם שגבעות יהודה ושומרון הריקות עם האויר הנקי ואקוויפר ההר הנקי יחסית הם הסיכוי האחרון שלנו לשרוד כאן אקולוגית.
    תחשבו על זה. אני בטוח ששינוי כיוון כזה במועצת ישע יכול להיות משמעותי ביותר.
    מחזיק לך אצבעות
    כתום ירוק

    הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה יש מספיק מקום באוסטרליה וארה''ב! (ל''ת)

      אירופאים למערב!, 28/08/07 13:03

      הגב לתגובה זו

    • דרך אחרת

      ציוני חילוני, 03/09/07 10:20

      המאבק הקרוב הולך להיות על המאחזים.
      מועצת יש''ע צריכה לפתוח במאבק נגד בנייה לא חוקית. אבל לא בניה לא חוקית של מאחזים, אלא בנייה לא חוקית על קו החוף ששייך לכולנו. (אני תל אביבי) בסי אנד סן, במרינה בהרצליה, בחוף הכרמל בחיפה, בארסוף בשרון והרשימה ארוכה, גרים אלו המעצבים את דעת הקהל.הבית שלהם הוא לא חוקי, ונמצא על אדמה שנגזלה מכולנו.
      אפשר להזכיר לחיים יבין המתגורר בסי אנד סן מי כאן גונב אדמות והבית של מי לא חוקי.
      הבעיה היחידה במאבק היא שמוטי זיסר מהממנים של המפד''ל הוא אחד מגזלני החוף הגדולים בארץ.
      אגב היום אין גלים אי אפשר לגלוש.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    דני היקר,אלמלא גרמניה לא היתה מדינה ולא מעלה שומרון ולא בטיח. (ל''ת)

    עידן, 28/08/07 11:51

    הגב לתגובה זו

    • סליחה? מה זה צריך להביע??? (ל''ת)

      מחשבה רדודה..., 28/08/07 12:31

      הגב לתגובה זו

    • תודה שנשרפנו והומתנו בשבעים מיתות שונות ומשונות

      6000000, 28/08/07 12:39

      הצלחת עידן. בעיני זהו הטוקבק המטופש ביותר שקראתי בשנה האחרונה.

      הגב לתגובה זו

    • עידן, אני מנחש שאתה ממעריצי בני ציפר?

      מלך אתה, 28/08/07 17:08

      אחי, יש לך ג'וב ב''הארץ'' אם אתה רק מעוניין... ''אלמלא גרמניה לא הייתה לנו מדינה'' = למסגר ולתלות :)

      הגב לתגובה זו

    • מסקנה: איזה יופי שהיתה שואה, אה לא?

      דור שלישי, 28/08/07 21:14

      לעידן האדיוט (וסליחה מהאדיוטים הרגילים): מה אתה מעדיף? מדינה או עוד ששה מליוני יהודים וצאצאיהם?
      כי אחמדינאג'ד למשל, מתכוון למחוק אותנו, ואולי אחרי שיצליח, תהיה לניצולים מדינה חדשה. איך זה נשמע לך? פתרון סופי כזה?
      עידן, אתה בעידן הלא נכון.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מר דיין

    צביקה, 28/08/07 11:50

    איש כלבבי

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איש יקר.עלה והצלח . (ל''ת)

    ש.צ, 28/08/07 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל HIJO DE PUTA הופך כאן להגיגן!!! (ל''ת)

    חמ ליבך עזרי אל, 28/08/07 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ואוו...האיש אדיר מבריק..! הזדהתי אהבתי..נעים מאוד מהיום אני מעריץ! (ל''ת)

    רן, 28/08/07 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הסיפור הקלס של'' היהודי הבורגני(והימני)בעסקי האוויר, ורדיפת הבצע!! (ל''ת)

    שיילוק מוונציה, 28/08/07 11:15

    הגב לתגובה זו

    • קראת יותר מידי מיין קאפ.. (ל''ת)

      ענת, 28/08/07 11:38

      הגב לתגובה זו

      • רק לימנים מתאים לקרא וללמוד ממיין קאמפ (ל''ת)

        עמלקיהו האגגי, 28/08/07 13:05

        הגב לתגובה זו

        • אבל גם סמולנים יכולים להנות מיהודים שעולים באש (ל''ת)

          הוכחה, 28/08/07 13:22

          הגב לתגובה זו

          • הפכתם את השואה לטלנובלה כתומה מגוחכת (ל''ת)

            חלאס, 28/08/07 15:52

            הגב לתגובה זו

            • נו בחייכם... תשיגו חדר. (ל''ת)

              המן הגירגשי, 28/08/07 19:20

              הגב לתגובה זו

        • אבל רק שמאלנים מוכנים לקצור יהודים במכונות יריה-ירון לונדון,

          ישראלי שזוכר, 28/08/07 20:22

          עמי אילון מזכיר איה שהוא ספר

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    יותר מדי מדיין את השכל!! כמו בדינה וזינה (ל''ת)

    (ז) משה ה ד יין, 28/08/07 11:12

    הגב לתגובה זו

    • ''כל ישע תסופח סופית''? כמו סיני ועזה? אנחנו חיים באותה מציאות? הלו!

      דוס נרגן, 28/08/07 15:43

      אה, עכשיו הבנתי: כל יש''ע תסופח סופית לפלשתין.That makes more sense.

      הגב לתגובה זו