• 50.

    פסיקה מעניינת !! אפשר להקים מחדש את ימית (ל''ת)

    חה חה, 26/08/07 13:29


    IP: 79.179.128.232דווח על תגובה זו

  • 49.

    הגרעין של איראן מרוסיה (ל''ת)

    די כבר לשטויות, 26/08/07 13:27


    IP: 79.179.128.232דווח על תגובה זו

    • כמו ששלנו מארה''ב (ל''ת)

      ZZ, 26/08/07 19:50


      IP: 85.250.35.80 דווח על תגובה זו

      • מצרפת (ל''ת)

        לא?, 27/08/07 11:01


        IP: 82.81.90.55 דווח על תגובה זו

      • שלנו לא מארה''ב

        יוסי, 12/03/10 12:58

        שלנו נבנה ע,פ תכנון צרפתי

        IP: 109.186.248.103 דווח על תגובה זו

  • 48.

    נשים מבטחנו בשמאל הקיצון פרס את אולמרט בע''מ - תרתי משמע (ל''ת)

    מרקוס קלינברג, 26/08/07 12:27


    IP: 84.228.173.210דווח על תגובה זו

    • לא הבנתי (ל''ת)

      רועי, 26/08/07 16:43


      IP: 88.152.112.18 דווח על תגובה זו

  • 47.

    מה בלעדי פה בדיוק? האיטרנט מלא בתמונות של הכורים באיראן...תעשו גוגל (ל''ת)

    הגר''א, 26/08/07 12:18


    IP: 10.1.9.12דווח על תגובה זו

  • 46.

    עד מתי הממשל הליצני שלנו ימשיך לעשות

    נטע, 26/08/07 12:06

    בנו כרצונו?
    המצחיק הוא, שאם מחר ירצו לשנות את דעתנו בנושא אירן ימצאו לנו כותרת מפוצצת אחרת וסיפור שיוקרץ מאיזה ארכיון..
    מספיק כבר, מה זה עוזר לנו הסיפורים האלה? האם הממשל יעשה משהו כנגד??
    הרי ברור שטיב היחסים שלנו עם ארצות ערב הם לא גרועים כל כך כמו שמציירים לנו.. הרי אם היו רוצים לחסל אותנו,הם היו מתקבצים יחד וזה לא היה לוקח יותר מיממה...
    גם ברור לנו שצה''ל זה לא אותו צה''ל שהיה פעם..והממשל הוא לא אותו ממשל , שבאמת ובתמים המדינה היתה חשובה לו.. היום כל מה שחשוב לפוליטיקאים שלנו זה ,הכיסא והכסף שאפשר לסחוט ממנו...הציונות עזבה מכאן עכשיו נשארה כאן רק השחיטות
    חבל שאנחנו לומדים את התנהלות הפוליטית הזו ממעצמה שעושה צחוק מעצמה ומאזרחיה..
    כל העולם מתנהל בצורה שביום מין הימים תפתיע את כולכם.. ולכן גם הקשרים הסודים עם אירן , וכו.. לא ממש מפתיעים אותי..הכל מסודר לפי הכללים..

    IP: 86.32.180.62דווח על תגובה זו

  • 45.

    במרכז-שמאל עדיין מוסרים עשרות אלפי כלי נשק למחבלים רוצחי ילדנו (ל''ת)

    עןמרי, 26/08/07 11:39


    IP: 80.178.88.196דווח על תגובה זו

    • אין חיה כזו, מרכז זהו שמאל מתחזה למתון (ל''ת)

      שמעונה, 26/08/07 12:29


      IP: 84.228.173.210 דווח על תגובה זו

  • 44.

    תגובה ל-26 העצבני

    יצחק, 26/08/07 11:30

    נסה תחילה להסביר לעצמך למה אתה חי בישראל עד הקו הירוק. לידיעתך כל אתר ואתר בה יושבים יהודים היה מיושב טרם החלוקה ע''י ערבים . נראה לך שמישהו מהם יוותר על חלקתו . בא נראה אותך ושכמותך רק מצהירים שאונברסיטת ת''א ( שיח מוניס ) היא ערבית ואז נמשיך

    IP: 80.230.145.121דווח על תגובה זו

  • 43.

    תורת השלבים: כור איראני ואח''כ הקמת רשות פלסטינית בלב ליבה של א''י (ל''ת)

    אפרים, 26/08/07 11:29


    IP: 86.140.167.216דווח על תגובה זו

  • 42.

    זה לא השמאל!

    בועז, 26/08/07 11:02

    אחרי השואה כנראה עבר על העם היהודי גל של מחלת נפש, במיוחד בצד ה''אירופאי'' המבולבל שלו, כנראה יש להם משאלת מוות שנייה, כמו שאמינאג'ד אמר, נו טוב, הם מבינים הכל

    IP: 82.166.56.126דווח על תגובה זו

  • 41.

    חרב פיפיות. (ל''ת)

    אמיר, 26/08/07 10:58


    IP: 82.166.183.78דווח על תגובה זו

  • 40.

    חרב פיפיות. (ל''ת)

    אמיר, 26/08/07 10:58


    IP: 82.166.183.78דווח על תגובה זו

  • 39.

    שמעון פרס כשבתאי צבי

    יצחק, 26/08/07 10:46

    נשיאנו ההוזה למזרח תיכון חדש אשם בכל יבוא יום והעם יתפקח ויבוא חשבון עם נביא השקר הנ''לכשבתאי צבי בזמנו.
    א. פרס יסד את הכור בדימונה כחלק ממלחמתו בשרת ודיין
    ב. פרס הקים את התעשיה האווירית כחלק ממלחמתו זו
    ג. פרס הקים את קדומים ועוד התנחלויות כחלק ממלחמתו ברבין
    ד. פרס הקים את צד''ל מאותה סיבה
    ה. פרס עשה את אוסלו מאותה סיבה כנ''ל
    ו. גם ההשקעה בפרס איראן היתה חלק ממלחמתו ברבין שלא ידע על כך
    ז. גם כיום הוא ממשיך בחתירתו תחת הממשלה ונפגש ועושה תוכניות
    זוהי גם הסיבה שמעולם איש זה לא נבחר ישירות על ידי העם להנהיגו זו גם הסיבה שסוניה נטשה אותו בבית הנשיא
    מתחי יבוא לציון גואל אבל לא פרס

    IP: 80.230.145.121דווח על תגובה זו

  • 38.

    כולה מצולם לייד 10 ברזלי זוית במידבר, וצילם גם מיגדל בבניה, (כנסו)

    פסטיבל מספרי סי, 26/08/07 10:43

    כולה מצולם לייד 10 ברזלי זוית במידבר, וצילם גם מיגדל בבניה, הוא קבלן גדרות בדואי? או אולי קבלן שלד? או מומחה לקשר? מדבר על ציוד מיתקדםת אז למה אין תמונות? מדבר על חייל אויר וגם לזה אין זכר, בדבר אחד הוא צודק הוא אכן היתעסק בעבודות ללא טכנולוגיה כלל ולכן היסתובב עים העמך, והפועלים שלו פועלים פשוטיםץ נישאלת השאלה למה נישלח במיסגרת של חברה לעבודות פשוטות? והתשובה היא פשוט בכדי לרחרח, ישראל אוהבת לרחרח וליקשור קשרים, ולכן סידרו לו עבודה שם במיסגרת של חברה צרפתית בעבודה ובמקום שאין עליו הרבה קופצים, למה לק''מ? כי פרס אז היתה מדינה ידידותית וריחרוח מהסוג שהוא הישתתף בו היתבצע בדרך כלל ע''י הלק''מץ
    ולשאלת השאלות למה הוא מנסה לרמז שכאילו הוא יודע יותר, זה בכדי לימכור את הספר, הכור כולו על טהרת הסיוע הרוסי,

    IP: 99.245.134.112דווח על תגובה זו

  • 37.

    ה''אלוף והקלצניקוב'' מסיב''ט , ממונה על יצוא אמל''ח הרצח העכשוי . (ל''ת)

    גונן שמואל, 26/08/07 10:34


    IP: 212.143.191.33דווח על תגובה זו

  • 36.

    הכתבת ממש טעימה... (ל''ת)

    אחד שטועם, 26/08/07 10:27


    IP: 89.1.180.95דווח על תגובה זו

  • 35.

    ל-2 ו-27 .רק שני מגיבים לאומנים,מאשימים את השמאל? מה קרה לימניים? (ל''ת)

    הסמולנות טובה, 26/08/07 10:21


    IP: 83.130.211.101דווח על תגובה זו

    • קרא שנית את תגובה 27 עד תומה!! (ל''ת)

      איכפא מסתברא, 26/08/07 11:14


      IP: 212.143.191.33 דווח על תגובה זו

  • 34.

    מה הקשר בין זה לבין סיוע לגרעין האיראני?

    אלון, 26/08/07 10:08

    זה שסיענו בבניית תחנות התרעה (בסיס מודיעין קטן) זה לא אומר שעזרנו לאיראנים בתכנית הגרעין שלהם. חוץ מזה, האיראנים התחילו לבנות את הפרוייקט בתמיכה אמריקאית כחלק מאסטרטגיה הגיונית לזמנו (הגיונית גם עבורנו) של חיזוק יחסי של איראן באיזור. הרבה מאד משפחות בישראל התפרנסו יפה מהכלכלה האיראנית.

    IP: 132.66.222.199דווח על תגובה זו

    • כמה תשובות

      יאיא, 26/08/07 10:39

      א) באחת הכתובות שצולמו היה כתוב שמדענים איראניים באו להשתלמות 'גרעינית' בארץ
      ב)ועוד יותר מזה, הישראלים כבר יידעו והבינו שעומדים לבנות שם כורים גרעיניים וכמעט 40 שנה לא עשו שום דבר(לפחות לא אדבר שהצליח)

      IP: 82.166.173.5 דווח על תגובה זו

      • הכתבה על ההשתלמות היא מאוגוסט 1960

        טומי, 26/08/07 22:56

        מה כבר ידענו אז?

        IP: 132.66.222.199 דווח על תגובה זו

    • בדיוק השאלה שלי... וגם על אנטבה

      במבי, 26/08/07 10:47

      סולל בונה בנו את הטרמינל באנטבה, האם מחר יכתוב מישהו ספר על ''איך עזרו הישראלים לחוטפים באנטבה''?
      סיפור חייו של האדון מעניין בפני עצמו, לא צריך כותרת מפוצצת בשביל זה

      IP: 217.214.26.24 דווח על תגובה זו

  • 33.

    רק ליברמן!

    בוריס יבטושנקו, 26/08/07 10:08

    תנו לליברמן להיות ראש ממשלה והכור האיראני ימחק בחמש דקות,, המשטר הסורי ישקשק מפחד. רק ליברמן! דה ליברמן!

    IP: 89.0.77.123דווח על תגובה זו

    • ומה עם ביבי הלוזר הגדול ? גם רוצה (ל''ת)

      זיגי, 26/08/07 10:47


      IP: 207.232.27.5 דווח על תגובה זו

  • 32.

    יש פתרון נגד האיום האיראני

    אדם, 26/08/07 10:06

    תגידו תהילים
    זה עזר בשואה
    זה עזר בפרעות תח תט
    זה עזר בפוגרום בקישינב
    זה עזר נגד האינקיויזציה
    זה עזר נגד ההתנקות
    זה יעזור גם נגד הגרעין האיראני

    IP: 89.0.77.123דווח על תגובה זו

    • חזק... חחח (ל''ת)

      במבי, 26/08/07 10:49


      IP: 217.214.26.24 דווח על תגובה זו

    • ענק (ל''ת)

      ציקלופ, 26/08/07 11:46


      IP: 84.108.19.92 דווח על תגובה זו

    • it WOULD help to the place that we will all go in the end

      smart jew, 27/08/07 21:03

      The place that we will all go when our days on this earth will be completed.

      Thilim will help.

      If you have some jewish brain -, start now

      IP: 24.184.165.106 דווח על תגובה זו

  • 31.

    כותרת מטעה

    אורן, 26/08/07 09:59

    אין שום ביסוס בכתבה על עזרה ישראלית לתוכנית הגרעין האירנית.
    הכותרת היא פופוליסטית ושיקרית.
    היה יצוא ביטחוני כבד לכיוון איראן. היינו גם חלק מאיראן-קונטרה. אכלנו קילו פיסטוקים בלירה. הכל ידוע.
    אבל ''בלעדי בלה בלה בלה'' הגיע הזמן להחזיר מוסד מפקח על התקשורת התככנית, הצהובה

    IP: 82.81.78.77דווח על תגובה זו

  • 30.

    שמעון פרס גזר גם מזה קופון!

    נאוה, 26/08/07 09:50

    כמה מיליונים יש לשמעון פרס בחשבונותיו הסודיים בבהמאס ובשווייץ?
    אני בטוח שכהרגלו, הוא גזר קופונים של כבוד וכסף גם כאן...

    IP: 85.64.206.13דווח על תגובה זו

    • נאוה, אתה בטוח?

      יהויכין אבידע, 26/08/07 11:32

      תגיד מתנחלצ'יק, אתה לא מתבייש עם שם של נקבה?
      או שכמו שאר המתנחלים אתה חי ע''ח משלם המיסים ויש לך את כל הזמן בעולם לשבת באינטרנט ולהשמיץ את נשיא המדינה?

      IP: 217.132.189.229 דווח על תגובה זו

    • אתה לא יודע כמה אתה צודק (ל''ת)

      לופ, 26/08/07 11:47


      IP: 84.108.19.92 דווח על תגובה זו

  • 29.

    בהמשך ל 20 - תקרת פלקל וצנרת מפוצצת. רק לחשוב על הליקויים בקמג שלנו (ל''ת)

    עכשיו לא נוכל, 26/08/07 09:35


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 28.

    עכשיו תבינו מזה ציונים! יש להם הרס עצמי! הם יודעים רק להרוס. כנסו.

    ירמיהו, 26/08/07 09:30

    והכל תמורת כסף. זה רק היה התחלה להרס הציונות החלמאית. וזה המשיך עם מצרים. וגם היום הם לא הסיקו מסקנות ונותנים מחוות לפלסטינים וגם מידע חשוב. כן מידע חשוב! איך להלחם באויב. והשאלה איזה אויב? ( כנראה הציונים). אנחנו עזרנו להם בנשק. וגם בכלכלה. וגם במודיעין טוב. עכשיו תבינו איזו הלקאה עצמית יש לנו. שאנו רוצים להיות צדיקים יותר מהאפיפיור.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 27.

    הסמול הלבן הפאודלי הצלבני,חימש את השח הפרסי בגרעיני ם מפיצוחי יוסי! (ל''ת)

    אאא, 26/08/07 09:28


    IP: 212.143.191.33דווח על תגובה זו

  • 26.

    בלוף ההתנחלויות

    שחר, 26/08/07 09:25

    כשמבינים את משמעותו של האיום האיראני על עצם קיומה של מדינת ישראל מבינים עד כמה התופעות האלה שנקראות התנחלויות ומאחזים הן בלוף. פעם נהגו לספר סיפורים כאילו הן תורמות לביטחון ישראל. כיום ברור לכל בר דעת שמדובר במגדלים פורחים באויר, בנטל ביטחוני על כוחות הביטחון שבמקום להשקיע את כל כולו בהכנות למלחמה הבאה ובדרכים להתמודד עם האיום הגריעניני האיראני הוא צריך לאבטח את חבורת הפרחחים של נוער הגבעות, את נדיה מטר וחברותיה ואת הקוקואים בשטחים.
    ההתנחלויות הן נטל בטחוני וצריך לפרק אותן כפי שעשינו בעזה.

    IP: 89.0.77.123דווח על תגובה זו

    • לשחר היקר

      מוטי, 26/08/07 10:01

      אתה צודק ב100%. אבל אין הנהגה אמיתית ב-40 השנים האחרונות.

      IP: 88.154.4.212 דווח על תגובה זו

    • יאללה קדימה (ל''ת)

      שמוליק, 26/08/07 10:04


      IP: 89.0.77.123 דווח על תגובה זו

    • טיפש

      דני, 26/08/07 10:19

      לצערנו יש יותר מאיום אחד על ישראל. ההתיישבות בשטחים מקשה ביותר על כוחות טרור להתקרב לתל אביב ופ''ת חס ושלום.

      IP: 87.68.186.185 דווח על תגובה זו

  • 25.

    ההגיון הקולוניאליסטי שכיוון אותנו הוא אותו הגיון של ארה''ב בעיראק

    דודי, 26/08/07 09:15

    זה ההגיון של גדולי המומחים הביטחוניסטים המפוארים, מומחי האינטריגות וההפוך על הפוך המבריקים. אותו הגיון שהניע את מדיניותנו המבריקה בלבנון בשנות השבעים והשמונים..

    IP: 82.166.225.100דווח על תגובה זו

  • 24.

    זה רוסיה . 16 ו 18 צודקים !! (ל''ת)

    ***********, 26/08/07 09:04


    IP: 79.179.128.232דווח על תגובה זו

  • 23.

    כשקרואים על האיום האירני מבינים את בלוף ההתנחלויות

    שחר, 26/08/07 08:56

    כמה מגוחכת הניסיונות של פרחחי המתנחלים להשתלטי על מאחזים בלתי חוקיים. כמה שקרית היא אגדת ההתנחלויות - מגדלי פוטיומקין, בלונים נפוחים שהאויר מתרוקן מהם בשעת מלחמה. האמת היא שהמתנחלים הם רק נטל על המדינה ועל כוחות הביטחון בדיוק כפי שהיו ברצועת עזה וגוש קטיף. התרומה שלהם לביטחון היא אפס. צהל צריך להוציא המון אנרגיה והשקעה כדי לאבטח אותם במקום להשקיע את כל ראשו ומשאביו להכנה למלחמה הקונבנציונלית הבאה וגם לעימות גרעיני אפשרי עם איראן.

    IP: 89.0.77.123דווח על תגובה זו

  • 22.

    כשקרואים על האיום האירני מבינים את בלוף ההתנחלויות

    שחר, 26/08/07 08:56

    כמה מגוחכת הניסיונות של פרחחי המתנחלים להשתלטי על מאחזים בלתי חוקיים. כמה שקרית היא אגדת ההתנחלויות - מגדלי פוטיומקין, בלונים נפוחים שהאויר מתרוקן מהם בשעת מלחמה. האמת היא שהמתנחלים הם רק נטל על המדינה ועל כוחות הביטחון בדיוק כפי שהיו ברצועת עזה וגוש קטיף. התרומה שלהם לביטחון היא אפס. צהל צריך להוציא המון אנרגיה והשקעה כדי לאבטח אותם במקום להשקיע את כל ראשו ומשאביו להכנה למלחמה הקונבנציונלית הבאה וגם לעימות גרעיני אפשרי עם איראן.

    IP: 89.0.77.123דווח על תגובה זו

  • 21.

    שטויות במיץ...

    שי אלוני, 26/08/07 08:49

    יש פה קצת משום פרובוקציה זולה, לפחות משני טעמים:
    א. כמו שגם כתוב בכתבה, יחסי ישראל- איראן היו אז טובים, ''אויב אויבי הוא ידידי'', היה שילוב של הרבה אינטרסים: כסף, מט''ח, ידידה בעולם הערבי, מיני לגיטימציה של מדינה איסלמית, ועוד.
    ב. אם מישהו התבלבל, ישראל לא הקימה מתקני גרעין, וודאי שלא חלקה טכנולוגיית גרעין עם איראן.
    מה הקימו? מתקני קשר, גדרות, בינוי? דברים שאין בהם ייחודיות טכנולוגית, אין יצירת יתרון משמעותי (ואם מישהו מתכוון להגיד שדווקא במתקני קשר, אלחוט ומכ''מ יש- אז אולי זה דווקא טוב להיות זה שמקים את המערכות בשביל אויב פוטנציאלי?).
    קיצר... מהומה על לא מאומה.

    IP: 82.80.73.194דווח על תגובה זו

  • 20.

    עכשעו אני יכול לישון בשקט עם הישראלים בנו את התשתית לכור של האירנים

    דש, 26/08/07 08:42

    מי שלא יכול לעצום עינים עכשיו זה האירנים

    IP: 96.232.22.166דווח על תגובה זו

  • 19.

    האמון שאני רוחש להנהגת המדינה זה אפס בגודל כדור הארץ כול מנהיגנו פ (ל''ת)

    דוד, 26/08/07 08:34


    IP: 89.139.179.62דווח על תגובה זו

  • 18.

    שקר דמגוגי - הכורים באיראן רוסיים ואמצעים לייצור פצצה מאירופה

    פירסומי אחמדניג, 26/08/07 08:25

    זה פרסום שמתאים לאחמדניג'אד

    שמציג את החתרנות היהודית בעולם
    ובכך ששיראל בעצמה הקימה פצצה גרעינית לאיראנים

    כל זה הוא שקר מוחלט

    כל הטכנולוגיה ומה שיש בכורים היום באיראן מקורו ברוסיה

    וכנ''ל האמצעים לייצור נשק גרעיני

    התמונות הן הנכרוניסטיות וחסרות כל קשר למה שקורה היום

    IP: 217.132.127.170דווח על תגובה זו

  • 17.

    נקווה שלא נשארו שם עוד ישראלים (ל''ת)

    ג'וני, 26/08/07 08:21


    IP: 62.90.147.31דווח על תגובה זו

  • 16.

    שטויות חסרות חשיבות. יש הזלגת גרעין מכוונת של רוסיה לאיראן (ל''ת)

    במסגרת משחקי, 26/08/07 08:19


    IP: 79.179.128.232דווח על תגובה זו

  • 15.

    ולצד''ל לא נתנו נשק שהפכו לחיזבללה?..ולרשות שהפך לחמאס?

    לא לומד לקח, 26/08/07 08:19

    לא לומדים לקח, פוליטיקאים חסרי אחריות , לא סומך עליהם..אבל כסף ידעים לעשות...איך איש ציבור מיליונר? כי טובתו קודמת לטובת המדינה ...כולל טובות הנאה ללא מס הכנסה ,וללא מע''מ...

    IP: 82.81.226.40דווח על תגובה זו

    • בור וטיפש

      סתמאחד, 26/08/07 09:49

      שום נשק שנמסר לצד''ל לא הועבר לחזבאללה. לעומת זאת נשק וציוד שהופקר ע''י צה''ל בשטח, נלקח ע''י חזבאללה.

      IP: 80.178.102.206 דווח על תגובה זו

  • 14.

    התעלמו מהאזהרות כדי לאפשר לכל המעורבים, מהצמרת ומטה, להמשיך להרוויח (ל''ת)

    ומי הפסיד?, 26/08/07 08:18


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 13.

    השילוב הקטלני: חלמאות ורשלנות ישראלית + רדיפת בצע יהודית לעשות כסף (ל''ת)

    מישהו גזר קופון, 26/08/07 08:12


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 12.

    אז עכשיו מערכת הביטחון מפחידה אותנו , ורוצה כסף אחרי שבעצמה סייעה ? (ל''ת)

    /'ק, 26/08/07 07:49


    IP: 84.109.59.14דווח על תגובה זו

    • איראן

      ישראלה, 26/08/07 08:39

      לא רק הוא יצא,,יצאו סולל בונה .ועוד חברות ...היום יש פיתרון אחד לאיום .לפוצץ את הגולם שקם על יוצרו.

      IP: 217.132.147.15 דווח על תגובה זו

  • 11.

    תאוות הבצע הזו סנוורה את כל

    ככ, 26/08/07 07:49

    המושחתים.. לא רצו לראות למי מוסרים את סודות המדינה...לא היינו צריכים את הפרסים.. מי שהיה צריך אותם הם מושחתים שהכסף עדיין בכיסם ..הכי מפחיד שאותם אנשים עדדין במוקדי הכוח.. ואפילו לא מתביישים להודות בזה!

    IP: 84.110.203.151דווח על תגובה זו

  • 10.

    כמה עיוורים היינו, כי כל מחשבתנו נתונה לכסף, ראו

    שימי, 26/08/07 07:48

    כותרת מעריב משנת 1979 .
    אין מחשבות קדימה, אין אסטרטגיה,
    אני גם בטוח שאין בידנו תכניות הבנייה.

    IP: 82.81.157.121דווח על תגובה זו

  • 9.

    אנחנו משמידים את עצמנו בחול ובשטחים

    שרון, 26/08/07 07:21

    אנחנו בחול מוכרים טכנולוגיה ובשטחים נותנים נשק במתנה והכול חוזר עלינו והורג אותנו

    IP: 85.159.160.204דווח על תגובה זו

  • 8.

    הסיוע לאירן לא היה רק בידע , אלא סיוע צבאי מסיבי גם לאחר המהפכה

    אבו יסמין, 26/08/07 07:16

    האיסלמית בעת מלחמת אירן עירק , נשלחו לאירן מאות מרגמות 120 מ''מ ותחמושת רבה , ומרגמות אלה בשלב מאוחר יותר הופנו אלינו מלבנון , החלמאות הישראלית תמיד ביצעה מהלכים מבלי לראות כמה צעדים קדימה .

    IP: 217.132.15.91דווח על תגובה זו

  • 7.

    ''הראש היהודי ממציא לנו פטנטים'',,,, (ל''ת)

    אין מה, 26/08/07 07:13


    IP: 84.228.173.8דווח על תגובה זו

  • 6.

    בעבור 5 תיקי פלילים לשרון ו-7 לאולמרט השמאל (ל''ת)

    ב-''נכבה'' לעם, 26/08/07 07:10


    IP: 84.228.173.8דווח על תגובה זו

  • 5.

    ועוד כתבה במלאות 20 שנה ל:

    מושיקו, 26/08/07 07:02

    -במלאות 20 שנה לחטיפתו של גלעד שליט,יושמע היום לראשונה שיר של בועז שרעבי,ויערך טקס בהשתתפות המשפחה,
    בעמוד 6-7 נביא פרטים חדשים על ההזדמנויות שפוספסו לשיחרורו של גלעד,התעקשותה של ממשלת אולמרט דאז על 50 מחבלים,ועל איך חלפו 20 שנה וגלעד(שבשבוע הבא ימלאו לו 42)כבר נמק 20 שנה בכלא הפלשתינאי-

    IP: 217.132.90.180דווח על תגובה זו

  • 4.

    הולך להיות פה ממש ממש ממש חם בקרוב :-( חבל היה נחמד. (ל''ת)

    אורי, 26/08/07 06:55


    IP: 89.138.240.48דווח על תגובה זו

  • 3.

    אתה אופטימי עוד שנתיים?הרבה זמן אתה לוקח לך (ל''ת)

    אחמדינגאד, 26/08/07 06:49


    IP: 82.166.145.48דווח על תגובה זו

  • 2.

    תהיו רגועים,השמאל המשחית שולט בכל.כולל בחסימת הודעה זו

    זליג, 26/08/07 06:18

    היידה שימון, היידה שריד
    פרסמו את זה נראה אותכם אנשים קטנים, סותמי פיות

    IP: 84.228.181.77דווח על תגובה זו

  • 1.

    בעוד שנתיים כתבה :

    רון, 26/08/07 05:56

    ''כך אימנו את הצבא הפלשתינאי, נתנו לו נשק, ביצרנו אותו וחיזקנו אותו...'' . ''כי בזמנו הוא היה ה'מתון'''..
    ''אח... מי היה מאמין שאותו צבא פלשתינאי שוחר שלום יקום עלינו והרבה מחילינו ימותו....''.
    שמאלנים תמשיכו בדרככם הנכונה.
    שעובדות לא יטעו אתכם.
    יום טוב.

    IP: 89.0.109.57דווח על תגובה זו

    • עוד שנתיים

      ירמיהו, 26/08/07 06:56

      לא יהיה כאן כלום.20 שנה ראשונות של צמיחה ואחר כך 40 שנה של שחיתות, שיביאו לחורבנה.את ה''פירות'' ניקצור בעוד שנתיים שזה הזמן שהאיראנים צריכים כדי להשלים את התכנית להשמדת ישראל.

      IP: 88.154.4.212 דווח על תגובה זו

      • זה לא היה סוד

        פעולה מידית, 26/08/07 12:02

        חברות גדולות כמו סולל-בונה ועוד יצאו לפרסלהקים את הכור,הקימו גולם,,עכשיו היגיע זמן לפוצץ אותו,הרי אנחנו יודעים איך,כל התוכנצלינו ,ויפה שעה אחת קודם.

        IP: 217.132.147.15 דווח על תגובה זו

    • סדום חייבת לההרס!

      שעון החול, 26/08/07 08:29

      אין מקריות, הכל מתוזמן, כאשר מתבוננים במה שמתרחש כאן מגיעים למסקנה, ששוב היהודים לא מחמיצים שום היזדמנות לחורבנם הם, השחיתות, הרשעות, שינאת החינם, רדיפת הבצע, העוולות החברתיות, ועוד ועוד מניפלאותינו , מובלים למסקנה , שאת אשר יגורנו, בוא יבוא

      IP: 87.69.160.27 דווח על תגובה זו

    • הוצאת לי את המלים מן הפה!

      צפנת פענח, 26/08/07 08:57

      כנראה שזה הרגל ישראלי לדאוג שאויבינו יוכלו להשמיד אותנו. ההבדל הקטן. אז עשו את זה בהחבא, ולא היו מודעים לתוצאות בטווח הרחוק. היום עושים את זה במודע, ומבינים מה התוצאות כבר בטווח הקצר.

      IP: 132.64.55.120 דווח על תגובה זו

    • וממשלות הליכוד לא העבירו נשק לאיראנים ולפלשתינים?

      יאיר, 26/08/07 09:14

      העבירו גם העבירו, וגם לא עצרו מדינות אחרות מלהעביר.
      מה לעשות, כשבגין עלה לשלטון ב1977, איראן היתה מדינה ידידותית לישראל (ההפיכה התרחשה שם שנתיים אחרי כן).
      הלקח הנלמד צריך להיות אחר - לא בכל מקום שבו ארה''ב דורכת, ישראל חייבת להתחיל לעשות עסקים.
      בשנות ה50, עלה לשלטון באיראן ראש ממשלה שמאלני שרצה להתקרב לבריה''מ. ארה''ב העיפה אותו על ידי עידוד הפיכה צבאית באיראן, ואיראן הפכה לדיקטטורה פרו מערבית בראשות השאח. ארה''ב וישראל אימנו את המשטרה החשאית האכזרית של איראן, שחוץ מזה שפגעה בחוגים איסלאמים קיצונים , פגעה גם בחוגים ליברלים ושמאלנים.
      בימים שהובילו להפיכה האיסלאמית ניצלו חומייני את השנאה בקרב החוגים האופוזיציונרים הלא איסלאמים לארה''ב ולישראל (בעלות בריתו של השאה השנוא) ורתמו חוגים אלו למהפיכה האיסלאמית וככה גם רכשו את תמיכתו של מעמד הבינים החילוני במהפיכה. ברור שמייד אחרי המהפיכה הארגונים החילונים שסייעו לה הוצאו מחוץ לחוק. זה לקח לישראל, לא לדחוף את האף שלה לכל מקום שבו ארה''ב נמצאת

      IP: 212.199.94.2 דווח על תגובה זו