• 41.

    יאללה להתעורר מחר זה אתם (ל''ת)

    מהפכה, 25/08/07 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כשיתנו לי...

    נסים גבאי, 25/08/07 15:02

    זו התזכורת ששלחתי היום למשרד רה''מ, בין לבין מכתבים הנשלחים אליי בדואר מלשכתו ומלשכת שר התחבורה.

    שלום
    רק אדם אחד, מומחה תחבורה מס' 1 בישראל - מסוגל לפתור במקצועיות, במנהיגות, תיאורטית ובשטח, את מכת תאונות הדרכים בישראל !!
    עד כה הוכיחו כל האחרים אוזלת ידם, ונמנעו בשחצנות מופגנת לרתום אותו כדי להתוות הדרך המיידית והנכונה.
    בימים אלה נערך ''משחק פינג פונג'' בין מומחה התחבורה (עבדכם הנאמן) לבין משרד רה''מ ולבין משרד שר התחבורה - מי יקבל אותו לשיחה חיונית לצורך קידום הנושא.
    אני ממתין
    כמו שהמתנתי יותר מ-33 שנה...
    ואם זה לא היה כואב, זה היה מצחיק הרבה יותר מ''ארץ נהדרת''... שבינתיים אין לנו אחרי השכול המתמשך ללא צורך של 23,000 נספי תאונות הדרכים ומאות אלפי הפצועים והנכים.
    נסים גבאי 050-5206511
    מומחה תחבורה, מרצה בכיר לנהגים, ופעיל 33 שנה להפחתת הקטל בדרכים.

    הגב לתגובה זו

    • אולי תשמעו אותו אז מה אם הוא מוזר... אתם לא הצלחתם אז תנו לו. (ל''ת)

      תנו לו צ'אנס, 25/08/07 17:55

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    בטח ערס (ל''ת)

    גיא, 25/08/07 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    די נמאס

    Heaven, 25/08/07 13:20

    פחד לנהוג בארץ - אין לנהגים טיפת כבוד לחיים - די למהירות המופרזת, להצמדות לרכבים נוסעים, לעקיפות לא חוקיות, לנהיגה בהשפעת אלכוהול וסמים ולזילזול המחפיר בחיי אדם

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יותר מידי תאונות במדינה - משהו דפוק

    או חלוקת, 25/08/07 11:36

    שניתנים מהר מידי - או התשתיות. אולי צריך כל חצי שנה לקרוא לכל הנהגים לבדיקה מחודשת של בדיקת נהיגה ואם כולם מבינים מה כל תמרור אומר. משהו דפוק חזק מאוד. ואולי לאף אחד לא איכפת שנהרגים כל כך הרבה בדרכים ונותרים גם אלפי נכים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    זה הכל נובע מחוסר חינוך!

    אבי דגן, 25/08/07 11:28

    הילד נהג במהירות מופרזת וההורים היו בתוך המכונית, בקבוקי בירה נימצאו במכונית (כך על פי חדשות רשת ב'- 11.00 שבת).

    איפה ''היו'' ההורים שכל זה קרה?
    כן הם היו באוטו זה ברור, אבל האם הם היו שם להורות לבנם שנהג כמו מטורף???

    צודק כותב תגובה מס' 30! אל תחפשו תרוצים! והערה זו מצידי, מכוונת לממשלת ישראל!

    עד שמשרד החינוך לא ינהיג תוכנית לחינוך בהתנהגות הולמת, מגן הילדים (!) כמו החובה להישתמש בחגורות בטיחות, וההבנה שמהירות מופרזת מקומה אך ורק במסלולי מרוץ, ושאתה לא נחשב ל''גבר'', כאשר אתה נוסע כמו מטרף, וההבנה שנסיעה במהירות מופרזת חוסכת לך במרחק נסיעה של 100 ק''מ, אולי (!) 10 דקות שאינן מצדיקות סיכון חיים עצמי (במקרה הטוב) וסיכון חיים של אחרים או קנס כספי גבוהה (במקרה הרע), רק אז, ואך ורק לאחר כארבעים שנה ניראה שיפור משמעותי בהתנהגות על בכבישים. אין קיצורי דרך בנושא!

    כנסות גבוהים לא מפחידים נהגים מטורפים, מכייון שאף אחד מהם לא חושב שייתפס, אחרת לא היה מנסה לבצע עבירת תנועה כה חמורה!

    בנוסף, מדוע משטרת התנועה נוסעת עם הצ'אקאלאקה שלהם דולקת? על מנת להזהיר מטורפים שהם בסביבה?

    בארה''ב משטרת התנועה לא רק שאינה נוסעת עם הצ'אקאלאקה שלהם דולקת אלה היא מוחבאית בגריל הקידמי של הניידת (על מנת שזבל של נהגים לא יזהה אותם (על ידי מראות המכונית) וכך ייקל על השוטרים לתפוס אותם.

    אבל מה לעשות? שוטרי ישראל צריכים להרגיש חשובים! אז הם נוסעים באופן שמזהיר את הנהגים להרגיע עד חלוף זעם....

    וגם אלו לא פעם נוסעים כמו מטורפים! אני יודע כי ראיתי אותם בתקופת התנדבותי במשטרת ישראל.
    איזה טימטום! חבל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תמשיכו לעקוף כמו משוגעים. נפגשים במילא בצומת

    משה, 25/08/07 11:08

    לא תשתיות ולא נעליים.
    אם ינהגו לפי תנאי הדרך ירד בחצי מספר התאונות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    משמין אותכם לראות איך נוהגים הערבים באזור הגליל

    תושב מישגב, 25/08/07 11:06

    עוקפים על פסי הפרדה, נוסעים במהירויות מטורפות, ועובדה- אחוז התאונות שלהם פי כמה מהאחוז שלהם באוכלוסיה, או מקרב הנהגים.
    מסתובבים פה מאות נהגים עם רשיון לרצוח.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אותי לא מעניין כלום. אני רוצה את תיק הבטחון (ל''ת)

    שאול מ., 25/08/07 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תאונות = רק רק רק בגלל מהירות מופרזת!

    מאיר, 25/08/07 10:58

    צריך לנסוע לאט כמו שאריק איינשטיין המליץ.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי צריך רולטה רוסית שהנהג הישראלי בשטח? (ל''ת)

    סעו בזהירות, 25/08/07 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא תשתיות ולא הדרכים,רק הנהגים דפוקים!

    אל תחפשו תרוצים, 25/08/07 09:58

    מי שנוסע בכבישים רואה את התנהגות הנהג הישראלי הממוצע,כמו בכל שטח,חצוף, צריך לקפוץ בראש,חייב להיות ראשון בזינוק ובעיקר נעלב אם אדיוט אחר מקדים אותו או דופק ביצועים יותר טובים וכל זה לא מפריע לו במקביל להחליף דיסק,להדליק סיגריה,ללגום לגימה ושוחח בסלולרי לחפש תחנה ברדיו ולהסתכל בראי אם כולם ראו איזה מצ'ו הוא.וכמובן שהמשפחות המתאבלות והמתוסכלות יאשימו את מ''עצ את המשטרה את התשתיות ואת אלוהים.
    אז סעו בזהירות, בעירנות ולאט ושימרו מרחק כי הנהגים מסוכנים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למרות זאת קיצוץ בזהירות בדרכים!!!

    סובל מהמצב!, 25/08/07 09:42

    שלום רב, האם בארגון המורים מודעים לכך ש שבמשרד החינוך התקבלה ביום חמישי האחרון 23.08.07 החלטה לקצץ מאות שעות בבטיחות בדרכים מנהלי בתי הספר בארץ אינם יודעים שתנחת עליהם הפתעה גדולה! שעות בטיחות בדרכים של מאות כיתות קוצצו הרכבי משרה מלאה שבמשך שנים התבססו על שעות התעבורה בתיכון נעלמו ותהיה בעייה לשבץ משרה מלאה למורים שלא לדבר על הבעיה של פירוק מערכת שעות שנסגרה כבר והסרת שעות שנקבעו למורים בכיתות ! הקיצוץ האכזרי בחינוך לבטיחות בדרכים בתיכון יצא לדרך עדיין אין התייחסות בתקשורת. איך יכולים לעשות דבר כזה המדינה במצב בלתי אפשרי זה לא המקום והזמן לקצץ בבטיחות בדרכים ובחינוך בתחום זה. שנת הלימודים בשבוע הבא מי יקח אחריות על הדרכת התלמידים. תאונה בערבה'' - שבה ניספו 4 חבר'ה בשנת 1993 הייתה הטריגר '' .לתכניות לימוד אינטנסיביות לתיכונים . בנוסף מה עם המורים שישארו ללא משרות בגלל הקיצוץ! שמישהו מוסמך יעלה עם תשובה להורים ולמורים ארגון המורים צריך לשים לב זאת בעיה רצינית ! המערכות לשנה הבאה מוכנות איך הם יעשו שינויים כל כך דרסטייים בלי ליצור מהומה לרוב המורים זאת השלמה של בין 5-10 שעות למשרה . זאת אומרת פיטורי מאות מורים ללא התראה שבוע לפני פתיחת שנה''ל.
    --------------------------------------------------------------------------------

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הגורם האנושי..

    g.l, 25/08/07 09:37

    לא תשתית ולא נעליים!איזה נסיון יש לילד בן 23 על הכביש?אולי יש לו נסיון
    בנהיגה על ''טנק'',שימו לב כל התאונות האחרונות נגרמו בגלל נהגים לא ראויים-לאן ממהרים כולם על הכביש?למה לא שומרים מרחק,ולמה לא מאותתים?צאו לדרך חצי שעה יותר מוקדם ותגיעו בשלום-תפסיקו עם המלחמות בכביש-לא חבל???..

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא ניתן לדעת אם משאית עברה משם ונתנה קטנה בצד

    מריץ יושר, 25/08/07 09:37

    או אפי נהג/ת שנוהגים בלי מודעות לסביבתם ואני מדבר דווקה על הזהירות/ים שנוסעות 75 קמש בדרך מהירה, הם מסכנים את חיי כולם בדיוק כמו זה שנוסע 140 קמ''ש בפראות.
    ושהמשטרה תפסיק להיטפל לנוהגים 115 קמ''ש במקום 100, משם לרוב לא באות התאונות.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא ניתן לדעת אם משאית עברה משם ונתנה קטנה בצד

    מריץ יושר, 25/08/07 09:35

    או אפי נהג/ת שנוהגים בלי מודעות לסביבתם ואני מדבר דווקה על הזהירות/ים שנוסעות 75 קמש בדרך מהירה, הם מסכנים את חיי כולם בדיוק כמו זה שנוסע 140 קמ''ש בפראות.
    ושהמשטרה תפסיק להיטפל לנוהגים 115 קמ''ש במקום 100, משם לרוב לא באות התאונות.

    הגב לתגובה זו

    • פוחדת ממך פחד מוות

      פוחדת ממך, 25/08/07 10:16

      90 זו המהירות המקסימלית בדרכים בין-עירוניות .100 קמ''ש זו מהירות מקסימלית בכביש 6 בלבד! אבל לפי תוכן דבריך אפשר להבין שאין לך מושג קלוש מהם חוקי התנועה.יתרה מזאת אתה מצתייר כאחד ש''רב'' עם נהגים אחרים על הכביש להוכיח שאתה צודק בנהיגתך - כלומר לא חכם - וכשמדובר בנהגת - אתה מאושר בצידקתך.
      שנה את גישתך.דחוף. אתה מהמסוכנים על הכביש.לא אכפת לי כל-כך עליך כמו שאני פוחדת שאתה תהיה זה המנסה לעקוף אותי או את הרכב שבא מולי.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    עלה ל-6 מס' השוטרים הנחוצים לרישום דו''ח (ל''ת)

    דיכטר אסטרונאוט, 25/08/07 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בהעדר שלטון זרוע שופטת ומשטרה מצבנו שפיר יחסית (ל''ת)

    חסרים עוד 28, 25/08/07 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    משהו רקוב במתן רשיון נהיגה בארץ

    אני כועס, 25/08/07 09:17

    אני מאשים את משרד התחבורה, מורי הנהיגה, משרד הרישוי והבוחנים, לא יתכן ויתנו זכות להרוג בחתיכת נייר ששמה רשיון נהיגה לאחר 30 שיעורים שהם כ20 שעות נהיגה יש לחמש זאת עד להגעה לבחינת שתכלול נהיגה גם בלילה ובתנאי ריאות גרועים,בכבישים צרים ומפותלים וכן! מתי ראיתם נהג/ת שיודעים בכלל לנסוע לאחור ובחניה? הסימנים במכוניתי מעידים יותר מכל שגם בנושא זה לא מלמדים די, תקוותי שמופז קורא זאת, עדיף לשלם פי חמש ולצאת נהג /ת מנוסים, משפחות שלימות נעלמות ואין פוצה פה למה לעזזל?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ערבים או יהודים? (ל''ת)

    יש לי שאלה, 25/08/07 08:50

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת,מאיפה צצת? (ל''ת)

      ציפורה, 25/08/07 10:16

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני חייב להיות ציני (הכבישים מדממים)

    עומר, 25/08/07 08:44

    הנהג הצעיר נהג במהירות מופרזת (ככל הנראה), ומה עשו ההורים שלו?
    מחאו לו כף? זה מקומם!
    מזל שלא פגע ברכב אחר והרג עוד כמה אנשים.
    אני לא מבין את הטמטום. באמת שלא.
    אחריות - זאת מילת המפתח.
    בארץ שלנו יש נהגים עבריינים שלצערי הרב חשוב לנסות לזהות אותם על הכבישים, לשמור מיהם מרחק רב, בכדי להישאר בחיים.
    זה לא תמיד מצליח אך כדאי ושווה לנסות כי הרישיון שיש להם הוא הרישיון להרוג.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    להחליף צמיגים ישנים!!!!!!!!!

    להחליף צמיגים, 25/08/07 08:37

    לכל הנהגים חשוב ביותר לא לנסוע בצמיג ישן ויבש במיוחד בגלגלים הקדמיים.

    בנוסף חשוב מאוד למלא אויר בצמיג פעם בחודש. למלא לפי הוראות. יותר מדי אויר פוגע ביציבות של האוטו ויכול לגרום להתהפכות. פחות מדי אויר מקצר את חיי הצמיג.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תרבות נהיגה

    דורון נתנאל, 25/08/07 08:31

    הנהג הישראלי איבד את כל מה שלמד והוא אינו לומד דברים חדשים:
    1.לא מאותתים!מתחילים לנהוג מבלי לאותת...פתאום רכב מתחיל לנוע וחודר לכביש מימין!
    2.לא חוגרים חגורה ברכב.ברגע שהאנשים נמצאים ברכב עליהם להיות חגורים גם אם הרכב לא בתנועה.כבר קרה שרכב חונה נפגע מרכב חולף.פנים הרכב הינו סביבה קטלנית מהיותה קטנה,דחוסה ומלאה בפריטי זכוכית,פלסטיק ומתכת.מספיק שגוף מכה בגוף ע''מ ליצר פגיעה קטלנית!
    3.שימוש בטלפון נייד:לא אכביר במילים כי כולם מכירים את התופעה פרט למשטרה!בעידן המעבר למכשירים חדשים ומכשירי בלוטוס אין דיבוריות מתאימות.יותר ויותר נהגים נוהגים עם המכשיר ביד(גם שימוש ברמקול החיצוני לא חוקי)או עם אוזניות ''חייזרים'' באוזן.בכל מקרה כל זה מסיח את דעת הנהג מפעילות הנהיגה הבטוחה והתוצאות ידועות!השיא היה שראיתי נהג מחליף הילוכים תוך כדי דיבור במכשיר שהוא מחזיק ביד ועוזב את ההגה!
    4.שימוש במכשירי ניווט:תופעה חמורה של התקנת זרועות והתקנים על שימשת הרכב הקדמית.לא חוקי ומצמצם את מרחב הראיה של הנהג.בהרבה מקרים זה גם יפגע בכרית האוויר לכשתתנפח ותרוקן אותה לפני שתצליח למנוע את הפגיעה בגוף הנוסע!
    5.מכשירי DVD ו TV....ראו לאן הטמטום מגיע.לאחרונה ראיתי ברמזורים נהגים(!!כן נהגים!!) צופים בשידורים או תוכניות מה DVD...הטענה תהיה שזה כמובן הצג של המצלמת רוורס אבל נו באמת!על מי אתם עובדים?!אח''כ מתפלאים שתאונות מתרחשות מחוסר תשומת לב של הנהגים!
    6.תליונים על המראה.מה קורה לכל אביזרי המזל,ריחות,שרשראות....בזמן תאונה?כמה יעופו לפנים,יפצעו ואיך ינסה הנהג להשתלט על המצב בחלקיקי שניה שכל ה''כבודה'' הזאת עפה לו בפנים?
    7.עצירות לא בטוחות להורדת והעלאת נוסעים.לרכב עצמו לא קורה דבר אך רכבים אחרים מושפעים כיוון שצרכים לבצע עקיפות..להאט בהפתעה ושאר תגובות !!
    8.הורדת נוסעים מדלת שמאל ישר לתוך התנועה!
    9.אי הצבת משולש אדום בזמן תקלה בכביש!או הצבתו באופן שלא מזהירה נהג אחר שבא מאחור.למה להתאמץ ללכל עוד 20 מטר אם אפשר להתעצל ולסכן את החיים?
    10.אי התאמת המהירות לתנאי הדרך או לכמות הנוסעים ברכב....יש להתחשב בשינוי במשקל ונקודות האיזון כיוון שבהרבה מצבים בד''כ הנהג נוהג לבד ושיש לו עוד נוסעים הכל משתנה!
    11.הפנית הראש לאחור לראות מה עם הילדים!הזזת ההגה לנתיב שממול...והתוצאה ידועה!!יש מראות פנורמיות מיוחדות שמאפשרות לראות מה מעולל העולל בכסא הבטיחות מאחור!אם יש צורך להתעסק איתו אז נא לעצור בצד הדרך!!
    המשך בתאונה הבא!!
    אם המשטרה לא תחל לטפל בנ''ל ועוד את תתפלאו
    שזה קורה....הפקרות!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה למספר 19

      יעל, 25/08/07 10:06

      כמה שאתה צודק אני חושבת שצריך להחתים עצומה את כל האנשים כמוך ולהגיש לאן שזה יעורר תשומת לב,
      יתרה מזאת כמו תמיד איפה המשטרה כשצריך אותם עקיפות לא חוקיות מימין עקיפות פס לבן משמאל וכו'
      איתך לאורך כל הדרך!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • קשרים במשטרה

        דורון נתנאל, 25/08/07 10:23

        מישהו יכול להגיע למפכ''ל?שיעלה באתר המשטרה את סטטיסטיקת ניצול הניידות של משטרת התנועה!כל יום.היכן נפרסו? כמה שעות?באיזה שעות?סוגי הבעיות שטופלו?כמה מושבתות?כמה שוטרים יש באגף? כמה מתוכם בשטח?למה? כמה מתוך שוטרי השטח פעילים? למה?
        בבקרים בדרך לתל אביב אני לא רואה ניידת אחת!אני כן רואה נהגים עוקפים את הפקק בשוליים(מה הם יודעים שאני לא יודע?) עוקפים את תור העליה לכביש 5 משמאל וחתכים ממש לפני הפניה שמאלה(על המשולש המקווק הלבן-שזה חציית קו לבן מובהקת!)
        איפה המשטרה?רק שיעמוד שוטר עם מצלמה...רק שיעמיד את הנהג ''הממהר'' בצד לטיפול שיקח לפחות שעה...איפה השוטרים?חשבתי שאני מממן אותם במיסי!!שיעבדו....כבר אין טרור פלשתינאי...יש טרור ישראלי ע''י נהגים
        חסרי אחריות!!

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    נהיגה זה לא לחיצה על הגז !! זה כמו משחק שחמט

    אזרחית, 25/08/07 08:23

    מחשבה קדימה כמה מהלכים , יש זמן להאיץ וזמן להאיט, יש זמן לסבלנות , יש מטרה להגיע בשלום בסיום ולנצח !!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    Zhor et a Shabat le kodsho

    Hozer, 25/08/07 08:20

    Ze ma she kore she mehalelim Shabat ve lo maaminim be Yeshua

    הגב לתגובה זו

    • תגובה למספר 16+17

      אביבה, 25/08/07 10:08

      מה אתה אומר אתם הכי גרועים בכביש עם כל חמולות הילדים שלכם נוסעים בטרנזיטים מפוצצים ילדים לא בטיחותיים ונוסעים 50 בכביש מהיר

      הגב לתגובה זו

      • אביבה, כמה נמוך אפשר לרדת? תזחלי חזרה אל מתחת לאבן שממנה יצאת (ל''ת)

        מי זה ''אתם''?, 26/08/07 12:27

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    Zhor et a Shabat le kodsho

    Hozer, 25/08/07 08:20

    Ze ma she kore she mehalelim Shabat ve lo maaminim be Yeshua

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    התשתית סבירה

    כתום זועם, 25/08/07 07:26

    מה שקשה לנו להכיל הוא כי ההכשרה של הנהג הישראלי לוקה בחסר, ביום שתהייה במערכת החינוך תוכנית ח י נ ו ך ל נ ה י ג ה!!! (ולא מן ניסוי) אשר גם עליה ייבחנו בחינת בגרות, כאשר מזגן לרכב יהייה חובה, כאשר יירדו המיסים על רכבים חדשים בצורה דרסטית, כך שרכב בן עשר שנים לא יוכל לעבור את הטסט, אלה אם הוא במצב ממש!!! טוב, אז ורק אז נתחיל לראות ירידה בכמות תאונות הדרכים. אל תאשימו את התשתית בחוליי הנהג והרכב הישראלי.
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • מתי יהיה לזה סוף

      אילן, 25/08/07 08:07

      1.תשתית כבישים רחבה עם שילוט
      2.אכיפת תנועה מוגברת
      3 .4 עברות תנועה במשך חצי שנה שלילה לחצי שנה.
      4.כל עברה מעלה את תעריף הביטוח
      בהרבה הרבה כסף רק ככה
      יבינו דרך הכיס.

      הגב לתגובה זו

    • את הנהג הישראלי לא תצליח לשנות כי אתה אידיוט וזה ייקח אלף שנים אז ל (ל''ת)

      סופרנהג, 25/08/07 08:41

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא יעזרו תקציבים מוגברים ,או

    צח, 25/08/07 06:30

    אכיפה מוגברת.בשורה התחתונה,90 אחוז מהישראלים לא יודעים לנהוג,זו עובדה.הם פשוט לא יודעים לנהוג,אינם מבינים את מהות הנהיגה,פשוט אסור להם להחזיק הגה בכלל.משפחה שלמה שהולכת פייפן, ועל מה?על נהיגה פראית בכביש עם תנאי ראות טובים,עם תאורת כביש,בקיץ,כך שהכביש אפילו לא רטוב.אז איך אפשר לאבד כך שליטה על הרכב?פשוט לא יודעים לנהוג.וככל הנראה הנוסעים בכלל לא היו חגורים...אתם מבינים?משתתף בצער המשפחות.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הממשלה ''מס' ההרוגי םבתא' ירד בצורה מדהימה (ל''ת)

    כמו העניים, 25/08/07 06:19

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הגליל מלא עם ערבים נוהגים ללא רשיון ובטוח,איפא המשטרה?????????????? (ל''ת)

    בצלאל, 25/08/07 06:01

    הגב לתגובה זו

    • הגזענות צצה בכל הזדמנות!!!! (ל''ת)

      צימרמן, 25/08/07 08:15

      הגב לתגובה זו

      • צימרמן ,צדקן צבוע.

        גדי, 25/08/07 10:37

        ראשית אכן ההרוגים לא ערבים.וגם אם היו זה עדיין כואב. לגבי המגיב בצלאל על ערבים יש בכך משהו ואפילו הרבה.סע ביפו, סע בפורדיס, וגם בסיני , אין התיחסות לתמרורים וסימני דרך. לא שהנהג היהודי מוצלח אבל רוב האנשים מתייחסים לחוקי התנועה.זו צביעות לומר שלא קורה עם הערבים משהו אחר , וכדאי מאוד ''להתלבש'' על האוכלוסיה הזו בהסברה מאסיבית!!!!

        הגב לתגובה זו

    • לא סיימת 12 שנות לימוד, וזה בסדר. אבל למה אתה לא יודע לכתוב? (ל''ת)

      אוסטר, 25/08/07 08:51

      הגב לתגובה זו

    • בצלאל - ההרוגים נתנייתים - לא ערבים (ל''ת)

      תצמוק, 25/08/07 09:10

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הישראלי המצוי-נהג גרוע עם אגו בשמים

    גוני, 25/08/07 04:16

    ולזה - לא יעזור שום בית ספר, רק תמונות ענק של תאונות מחרידות בכבישים, והפיכת כל תקציב הרשות למלחמה בתאונות דרכים לניידות שיטור ושוטרי סיור בכביש. ממילא הרשות הפוחלצית הזו לא עושה כלום.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-11

      אברהם, 25/08/07 09:58

      לא נכון, מקבלים שם משכורות רבות וצריך לתת לאנשים פרנסה...

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ב-9.9 יום בלי תאונות!

    ב-9.9 יום בלי, 25/08/07 04:12

    ב-9.9 יום בלי תאונות!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש תמנות באתר panet תבקשו מהשם תכתבתו באדיבות אתר panet.co.il

    סאמ, 25/08/07 03:59

    http://www.panet.co.il/online/articles/1/2/S-83010,1,2.html

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פשע זה מה שניתן ליקרוא למה שקורה בכבישים אנשים לא יודעים לינהוג (ל''ת)

    אילת, 25/08/07 03:16

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איך אפשר לאבד שליטה על רכב...

    צח, 25/08/07 02:48

    איך אפשר לאבד שליטה על הגה.הרי רק צריך להחזיק בו ,רצוי בשתי ידיים,וזהו,זה כל הפטנט.איך הישראלים נכשלים פעם אחר פעם בביצוע דבר כה פשוט?

    הגב לתגובה זו

    • כשמדברים בנייד, למשל, זה יכול לקרות בקלי קלות (ל''ת)

      אורית, 25/08/07 12:08

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה לא ''הגורם האנושי''

    אבי, 25/08/07 02:35

    זה הטמטום האנושי שנותן
    לאנשים זכות לנהוג כמו ברברים
    על הכביש ולא לשים ''קצוץ''
    על אף אחד חוץ מאשר על
    עצמם

    תנהגו בזהירות ובסבלנות

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תשפרו תשתיות של כבישים בצפון ותורידו מהכביש נהגים ערבים בלי רשיון

    מכה בכל הצפון, 25/08/07 01:51

    המשטרה רק צריכה בכניסה לכפרים ערבים וערים עריבות בגליל לעמוד עם ניידת ולעשות בדיקה רנדומלית של מכוניות והיא תגלה מדי יום מאות אנשים בלי רשיון עם מכוניות ששמו להן מנוע טורבו ונהגים תיכוניסטים בלי שום הכשרה ורשיון.
    בלי קשר לתאונה הזאת, צריך לעשות מבצעי אכיפה והסברה בצפון ולשפר תשתיות של כבישים ולעשות רכבת לישובי הצפון כדי להפחית שימוש במכוניות.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הישראלים נהגים ''דמיקולו'' (ל''ת)

    מאיר, 25/08/07 01:29

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    סליחה תאונות חח (ל''ת)

    ג'קי, 25/08/07 01:28

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה טרור לא תעונות עד מתיי (ל''ת)

    ג'קי, 25/08/07 01:28

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    450 מיליון ש''ח תקציב הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, צריך ללכת למשטרה

    אדם אילת, 25/08/07 01:25

    אולי איך שהוא יצליח שר התחבורה שלנו להבין שב-450 מיליון ש''ח אפשר להגדיל את כמות שוטרי התנועה והניידות בצורה מאוד משמעותית ?
    איש לא זקוק לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. אבל כולנו זקוקים ליותר שוטרים וניידות בכבישים.

    הגב לתגובה זו