• 35.

    תענוג תמיד לקרוא את אמנון...

    יורם גילעד, 27/08/07 19:01

    העיתונאי השקול הכמעט יחיד שלא נסחף ויוצר היסטריות מיותרות.
    אכן מצב זה שבו לאישים פוליטים רבים תפרו תיק או ניהלו נגדם חקירה ממושכת ומשפילה שלא יצא ממנה כלום, ונזכיר כאן את רפאל איתן, אביגדור קהלני, מאיר שיטרית, יעקב נאמן שזוכו כולם זיכוי מוחלט והחקירות המשפילות של נתניהו ומה שקורה כיום עם אולמרט ועם ליברמן שמנהלים נגדו חקירה אין סופית.
    ברור לחלוטין שיש מערכת במשרד היועץ המשפטי לממשלה ובפרקליטות ובמשטרה שמסמנת את מי שלא מוצא חן מסיבות שונות ואז תופרים לו תיק או מנהלים חקירה משפילה גם מתוך שיכרון כוח ותאוות פירסום ורצון לקידום בעזרת היסטריה המלובה ע''י עיתונאים תאווי רייטינג.
    המקרה של רמון חמור במיוחד כי שם הסתיים העניין במשפט אי צדק בולט כשהשופטים ידעו או סברו שאם יזכו את רמון תתחסל אפשרות הקידום והקריירה שלהם ע''י בייניש.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לפני שלוש שנים צלצל אליי

    אבנר, 27/08/07 10:42

    מר דנקנר היקר בכוונה תחילה בחרתי שורה זו כנושא.האם כל אחד ואחד שנפגע ע''י הממסד יכול להתקשר אליך ולשטוח צרותיו? ומה עם כל אילו אשר לא מצליחים ליצור קשר איתך או עם שכמוך? האמן לי נפגעי ממשל יש המונים ובפרט תחת המושג הערטילאי ''הפרת אמונים''

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שאלה בנושא אמינות לעורך מעריב

    הרצברג, 26/08/07 07:24

    לשכב על הגדר למען אולמרט ולצנזר זאת חרף היתכנות כי יימצא אשם ולו רק ב-1 מתוך 7 תיקי פלילים כבדים מראה עד אנה הרחקת לכת בשותפות לדבר עברה!!!
    צנזורה גורפת למענו היא סימפטום לצהובון ולא לעיתון ומסימניה המובהקים של דיקטטורה וחסיון לרודן המוביל את העם לכליה וכבר פורסם חלק מדוח ועדת וינוגרד שאינו מתיר צל צילו של ספק מיהו עו''ד אולמרט ומהם מעשיו ואחריותו הן במלחמת לבנון 2, זאת מבלי להיכנס לחשדות בדבר מעורבות בתיקי הפלילים.
    אז,,,תמשיך לצנזר ולעבוד על הציבור בעיניים למען ''מטרה כה נעלה...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הליטוף שמלטפים את נתניהו חשוד...

    סחבק, 26/08/07 04:47

    ההשוואה בין הצרות שעשו לנתניהו למה שקורה עם אולמרט היא נבזית ומטרתית.
    עם נתניהו זו היתה היטפלות מיועדת מטרה.
    כאן הכל הרי הפוך לגמרי, אבל מנסים לשכנע אותנו שהבחור נקי.
    וכי לא יצנזרו??...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    היינו צריכים לדעת לפנות אליך כששלמה בניזרי היה שר העבודה

    חקלאית, 26/08/07 02:45

    והימים היו ימי האינתיפאדה השניה. ובין חרם בשוודיה על התוצרת הישראלית בסופרמרקטים לחרם בהשד יודע איפה, גם הפועלים הפלשתינאים לא יכלו לעבוד אצלנו יותר, ונזקקנו לתאילנדים. הפירות היו על העצים, בזמן שהם היו אמורים להיות במחסני הקירור של סופר בצרפת, והפרחים היו בחממות בזמן שהם היו צריכים להועלות כבר למכירה בבורסת הפרחים בהולנד. בג''ץ קבע שיש לאפשר לחקלאים את המכסה בת כמה האלפים שבניזרי מנע, אבל הוא לא כבד את ההחלטה. נציגינו עלו עד הרב עובדיה יוסף, שקבע שזה פיקוח נ פש, אבל בניזרי לא כבד גם את הרב עובדיה. ואנחנו ראינו בעיניים כלות חברים שלנו מתאבדים, ואחרים מאבדים את כל עבודתם בגלל שרירות לבו של מישהו שהשד יודע למה הוא מופקד על גורלינו, ואין לו שום ידע בכלל באשר לחשיבות של העובדים בתאילנדים לחקלאות ובאשר לעובדת היותם כאן יצרן של מקומות עבודה לישראלים. אנחנו לא גבורי מלחמה, אבל גם רבים מאתנו שמרו בלילות על השדות, הפרדסים והממות יותר ממה שעושים שמירות בשלושה גלגולי חיים של מילואים, ללא גבוי של חיל אויר או מישהו להקפיץ בקשר. חבל שלא ידענו לנות אליך. ללא ציניות אני אומרת את זה. טוב לדעת שלפחות אחד יקר קבל את עזרתך.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא הבנתי איך נגמר הסיפור עם התאילנדי? (ל''ת)

    גילי, 25/08/07 22:03

    הגב לתגובה זו

    • בעניי החשוב נכתב :

      שאול, 26/08/07 00:16

      הבירוקרטיה שלטת, לא ההיגיון וטובת האזרח.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    דורית ביניש הכניסה את נושא הפרת אמון

    מסריח מהעליון, 25/08/07 21:56

    אצל דורית ביניש אפילו קמצוץ של הפרת אימונים לדעתה הוא עבירה פלילית חמורה וכך, פועלת מערכת המשפט והמערכת המשטרתית.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הפעם למרבה הפלא דנקנר פגע בול

    מסכים הפעם, 25/08/07 21:37

    בן של ידידים שוהה אתם בחו''ל מגיל 14. הנער סיים כמה תארים בהנדסה בהצטיינות וכעת, בגיל 23, למרות שהוא משתכר הון עתק, האהבל רוצה לחזור לארץ. כשפנה ללשכת הגיוס, לקונסוליה, למשרד הבטחון ולמי לא וביקש לדעת האם יהיה חייב בשירות צבאי מלא או חלקי, ואם יוכל לשרת במקצועו, קיבל ב-ד-י-ו-ק את התשובה של ''תבוא ואז נדבר''.

    הבחור אינו פראייר, ועם תשובה כזאת הוא לא יבוא ולא ידבר. בעוד כמה שנים יתחתן עם איזו שיקסה ובכך ייגמר עוד סיפור של ישראלי שאבד לנו לתמיד הודות לטימטום העקרוני של הרשויות. אולי דנקנר יכול לעזור גם פה?

    הגב לתגובה זו

    • שיבוא עם גיטרה ויודיע שהוא זמר כוכב (ל''ת)

      muli, 25/08/07 22:35

      הגב לתגובה זו

    • העצלנות הישראלית היא פשוט מכה

      נורא, 26/08/07 02:54

      ה''תבוא ואז נדבר'' הזה הוא פשוט דרך אחרת לומר ''לא בזין שלי להגדיל ראש וללכת לשאול ולברר בשבילךף לדאוג לענות לך. עוד חס וחלילה יתברר שעלינו לקבוע נהלים ברורים!'' והעצלנות הולכת עד השרים הממונים אשר לא דואגים למגר את זה התחום אחריותם.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אתה אביר העיתונות וחופש הביטוי בישראל!

    טלי, 25/08/07 21:20

    לדעתי מגיע לך פרס ישראל על פועלך. לא ראיתי שרות לציבור חשוב כל כך כמו הטורים שלך.

    אתה כותב על חוליי החברה בזמן שאחרים מתקרנפים, רואים ושותקים ועושים שיקולים פוליטיים או פחדניים.

    אתה כל כך צודק ומביא ברהיטות לציבור את הדברים שלעיתים רק אנשים שהיו בפרקליטות רואים ואין בכוחם לעשות דבר, כי הם בדרג הנמוך ורוצים להתקדם ולהתפרנס.

    הגב לתגובה זו

    • שחכת להוסיף: וגם מלקק את התחת של רמון ואולמרט וכל השאר במסגרת זו (ל''ת)

      השלם את החסר, 25/08/07 22:10

      הגב לתגובה זו

      • אם היית רואה איזו התעללות זו לטפול אשמת שווא על אנשים

        טלי, 26/08/07 03:27

        ועד כמה קשה להתמודד עם המערכת האימתנית הזו מרגע שסומנת כמטרה- לא היית אומר זאת.

        בגלל זה אני רואה בפועלו כשרות לציבור. לא רק אולמרט ורמון סובלים מציפורניהם הארוכות של בעלי אינטרסים צרים כביניש וארבל- אלא אנשים רבים שסבלו וסובלים מנורמות לקויות ולא ראויות, מפרקליטים שלא האינטרס הציבורי והמצפון מנחים אותם אלא ההנחיות מטעם ביניש- ארבל ושות'.

        הבעיה החמורה לא פחות היא רמתם המקצועית והאישית של אותם אנשים שהכניסו לפרקליטות-משרד המשפטים-מערכת בתי המשפט.
        אם נכנסים אנשים פחות מוכשרים ופחות מוסריים וחרדים מפגיעה בחפים מפשע- זה הפסד ענק לכל החברה ובלי כל קשר לרמון או לאולמרט.

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    משפט על ידי התקשורת - דבר מתועב (ל''ת)

    חיים, 25/08/07 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בעניין הביבי לכלכת!!ביבי גם לא תומך ברפורמות של פרידמן, כי ביבי הוא

    דרור, 25/08/07 17:35

    נמושה ימנית שתבגוד בבוחריה ממש כמו שרון לפניו.
    ביבי לא תוקף את הממשלה כי הוא נמצא בעמדת זחילה אליה, אם העבודה תפרוש, והוא יפעל כמוה בכל התחמים= מדיני, בטחוני, כלכלי וחברתי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    דנקנר - אי אפשר להבין כלום על הסיפור שלך על הקומבינה שנסית לארגן

    לחבר שלך, 25/08/07 15:49

    ללא נתת שום פרטים- רק רצית לתת טיעונים בעד השחיתות של אולמרט וחבריך הפוליטקאים שסרחו.
    מתי נהפכת (אתה ולפיד) למגן הגדול של השחיתות ?
    מאז שאתה מו''ל מעריב ?
    זו המדיניות בזבלון של נמרודי ?

    לפי הסיפור שנתתת אי אפשר לשפוט לכאן או לכאן-
    מה שכן אפשר לומר שקשרים וקמבינות זה דבר חשוב, כי אם חבר שלך לא היה מכיר אותך - ואתה לא היית עיתונאי בעל השפעה שמכיר את רמון, אז נדמה לי שרמון לא היה טורח להתעצבן כל כך על עובדת משרדו.


    זה נשמע כמו נסיון שקוף מדי שלך להגן על מושחתי השלטון.

    הגב לתגובה זו

    • פלא שבלומנטל קיבלה חנינה?

      אורן, 25/08/07 16:51

      היא מהברנז'ה של ההון-שלטון
      ואחר כך החבר'ה מתממים על דרישת הציבור ל''מבחן בוזגלו'' בעניין.
      שאלה לעיתונאי ה''רובין הוד'' (בציניות). כמה בוזגלואים קיבלו חנינה מאז בלומנטל? מישהו בדק או הקשיב לנסיבות משפחתיות של האסירים מאז?
      אתה לא צריך לענות אנחנו יודעים את התשובה
      הברנז'ה כל כך יהירה ואטומה לרגשות הציבור, שהנה בא אחד מהם ומתפאר ביכולת קשריו לעזור לחבריו.

      ואחר כך כותב איזה משל לא ברור על החבר המסכן שלו. כל כך קשה לאחוז בכסא.... מסכן שלי....

      הגב לתגובה זו

    • הבנת הנקרא, אידיוט

      קורא ידיעות, 25/08/07 17:27

      צריך קצת אינטליגנציה כשקוראים טכסט, אבל אצלכם הצווחנים העיקר זה לצווח מיד: ''שחיתות'' , ''הון -שלטון'', ולא באמת חשוב מה נאמר.... דנקנר מספר סיפור, שהפרטים המדוייקים, מה ואיך, אינם העיקר, ואין כאן עניין שהוא מעמיד לשיפוט הקורא.. הסיפור הוא הבירוקרטיה המטומטמת הגובלת ברוע לשמו, סתם כך , וזה נאמר מפורשות: יש לך דרישות מיוחדות נוספות וכיו''ב - אין בעיה, רק מה? - תידע את האנשים לפני כן ואל תטרטר אותם ותגרום להם לבטל זמן וכסף לחינם ( אני בכל זאת הייתי דורש למצוא גם הגיון ממשי בדרישות...). דנקנר מסביר, שרק מעמדו איפשר לו לטפל בעניין, כי אחרת מי בכלל היה שם עליו... כן, נכון. הוא מנצל את מעמדו, בדיוק כמו שה''בולדוג'', ה''בולדוזר'', אמנון לוי ורפי גינת מנצלים את תפקידם-מעמדם לפתור בעיות של כולנו .
      שאלת את עצמך פעם, אינטליגנט שלי, למה אנשים פונים לטלוויזיה ותוכניות טלוויזיה מסוג ''שומר מסך'' ו''כלבוטק'' מביאות ומטפלות כל שבוע בסיפורי רמאות והונאה חמורים, במקום שאלה יהיו מטופלים, מלכתחילה, ע''י המשטרה??? אני אשיב לך: המערכת כבדה, הססנית ואפילו מסואבת, ומסתבר שרק התקשורת יכולה לתת מענה על עוולות שהשלטון עושה או לא מטפל בהן.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מעולה! תמשיך להיאבק בנמושות. זה חסר! (ל''ת)

    אלעד, 25/08/07 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    דנקר, אתה עיתונאי ישר והוגן ,וחבל שאין עוד שכמותך, תודה לך, (ל''ת)

    בצלאל, 25/08/07 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    דנקנר,לא רק העיתונאי הכי חכם והכי משובח,הוא גם הכי אמיץ. (ל''ת)

    יגאל כהן, 25/08/07 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יהודי גדול, דנקנר

    דור, 25/08/07 13:01

    פטריוט אמיתי!
    כל כך יפה הוא חושף את פרצופן של האליטות השוקניות והשנקינאיות. צריך דנקנר כזה שיראה לנו איך הבירוקרטיה המפאיניקית הורסת לאנשים את החיים, איך השמאל דופק לנו את החיים וכמה טוב במילואים. איזה חיים יפים פה בארץ ישראל, איזה כיף לנו שאנחנו עם ישראל ושימותו כל הקנאים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ''הארץ'' - פמפלט של אליטה רקובה ושוקעת (ל''ת)

    רון הכחול, 25/08/07 12:54

    הגב לתגובה זו

    • ''הארץ'' -עיתון תומך טרור

      Joe Anaaref, 25/08/07 14:40

      לא מאמינים?
      תקראו בתשומת לב.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    חמור מאד

    SPICE, 25/08/07 12:51

    מה שאתה כותב על ניצול קשריך עם אנשים ''רמי מעלה'' כמו רמון ואיש ש''ס כדי לעשות פרוטקציה למכריך.

    חמורה מאד גם הההתבטות שלך על הגברת המרירה מדובללת השיער. מה אם מישהו היה כותב על עיתונאי עב כרס בעל עיני ינשוף, איך הית מרגיש?
    אולי כעתונאי תתרכז בתופעה המכוערת הזאת שרק תאילנדי או פילינית יכולים לבצע עבודות בסיסיות שהישראלי בורח מהן. הישראלי בורח מכל עבודה עד כי השאלה המתבקשת היא לשם מה נחוצה לנו מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    משרדי הממשלה מלאים בפקידים/ות אטומות ,סתומות ומרירות !! (ל''ת)

    מיקי, 25/08/07 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תרבות ישראל היא חצי רוסית חצי ערבית, ושתיהן שוות לתחת.

    מקיא, 25/08/07 12:01

    דנקנר משוויץ בפרוטקציה שהוא יכול לתת לחברים.
    בינתיים הוא מלטף את האתרוג הנוכחי, ומלקק לפוליטיקאי הבא (ביבי).
    הכל בעטיפה של דיווח עיתונאי שאיכפת לו. אוי, איזה ציניות.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תרבות ישראל היא חצי רוסית חצי ערבית, ושתיהן שוות לתחת.

    מקיא, 25/08/07 12:01

    דנקנר משוויץ בפרוטקציה שהוא יכול לתת לחברים.
    בינתיים הוא מלטף את האתרוג הנוכחי, ומלקק לפוליטיקאי הבא (ביבי).
    הכל בעטיפה של דיווח עיתונאי שאיכפת לו. אוי, איזה ציניות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''הארץ''- עיתון לאנשים שחושבים שהם חושבים... (ל''ת)

    יאיר, 25/08/07 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל מילה על ''הארץ'' פשוט חקוקה בסלע. נהדר! (ל''ת)

    ארנון, 25/08/07 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ''דחקה שינקינאית עבשה''

    אורן, 25/08/07 11:21

    ישבתי ביום שישי עם זיקני השכונה על כוס הקפה המסורתי שלנו
    ורציתי לעדכן אותך - כולנו לוחמים בוגרי מלחמת יום הכיפורים, רובנו בחזית הדרומית. לא רק לך יש חברים גיבורים. וחלק מאיתנו בתקופות שונות של חיינו אפילו נהננו במילואים.

    במילים אחרות - לפני שאתה מתלהם על עם ישראל האספסוף, טול קורה מבין עינייך
    במקרה הנדון - הדחקה היא לא ''שינקינאית'' אלא תיקשורתית, זה היה בעיתון, לא? ומי שכתב את זה הוא יותר חבר שלך מחבר שלי. אתה מדבר עם שביט ולוי הרבה יותר ממני.
    ולא נרחיב כאן על ה''תרומה'' של החברים שלך בפוליטיקה ובתקשורת למדינה שלנו. אני רוצה שלא תצנזר אותי

    הגב לתגובה זו

    • שאל אותו איפה משרת במילואים בנו הצעיר?

      גבי, 25/08/07 13:03

      ושאל אותו איפה משרת בנו של אולמרט ואיפה משרת בנו של לפיד... וזו רק רשימה חלקית של האליטה המשרתת החדשה.

      הגב לתגובה זו

    • אז מה ? אתם דור הולך ונעלם במחנה השמאל

      שמאלני לשעבר, 25/08/07 21:29

      וגם אורי אבנרי היה פעם לוחם.
      אז מה ?
      היום הוא שייך לאליטה הרקובה שמובילה את המדינה לאבדון.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ז''א מי שלא מכיר אותך אף אחד לא יעזור לו?

    גל, 25/08/07 11:09

    גם אתה מושחת כמו כולם

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דנקר אתה כנראה נהנה גם מהשחיתות 80,000 זה הרבה כסף (ל''ת)

    ירמיהו, 25/08/07 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צביעות

    michael, 25/08/07 10:37

    נתחיל בכתבה,אתה מנצל את מקום העבודה שלך כדי לתמוך בחבר ובשחיתות בצמרת.
    לנקודות שעלו, זה שאתה עדין לא הבנת שזה לא תקין שבגלל שאתה עיתונאי אתה מצליח להעביר דברים ישירות עם חברך הפוליטקאים מעורר מחשבות קשות על רמת ההבנה שלך.
    תפקידו של העיתונאי להעיר את הבעיות שהאזרח נתקל בהם, כדי שתקלות ובעיות תיפתרנה, לא לכל אחד יש חבר עיתונאי אבל כמעט לכל אחד יש בעיות עם הבירוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תגובות לדנקנר לפי הנושאים בכתבה...

    מוטי בלוך, 25/08/07 10:21

    תבוא עליך הברכה אמנון ! הפעלת קשרים ופרוטקציה למטרות חיוביות שלא על מנת לקבל פרס ולמנוע סבל מהאזרח הפשוט.

    כמעט כל עיתונאי שמכבד את עצמו עושה כך ( אם פונים אליו ). טוב שמקבלי החלטות,יושבי צמרת ומטרטרי האזרח למיניהם, שתיפול עליהם אימת התקשורת ויפסיקו עם סחבת מיותרת ומסורבלת כשהפתרון הפשוט מונח לנגד עינהם.

    גם אני בעוונותי הרבים (כדובר לשעבר) נושא עדיין תעודת עיתונאי (שלא בשימוש כיום) , נהגתי כך. כיום התעודה מנוצלת רק להמשך קבלת הנחה של 10% בחלק ממלונות ים המלח פעמיים בשנה.האם זה בסדר ?

    הסיפור של ביבי מזכיר לי משום מה דוקא גם את המקרה הדומה של נאמן.
    היו עוד רבים אחרים בהם היתה קלה מאד היד על ההדק בתקשורת...
    לא יזיק לעיתים קצט ריסון ובקרה עצמית. ובעיקר לבקש סליחה כשטועים..

    כיף במילואים ? מודה באשמה, גם לי היה לפעמים כיף לא נורמלי במילואים, לצאת משגרת היום-יום.
    ומי קבע שלאשה לא לא מגיע לפעמים קצת חופש מהבעל...

    מסכים או לא מסכים אם דעותיך לפעמים, תמיד, תמיד כיף לקרוא אותך אמנון.
    מוטי

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    דנקנר, אנו צריכים עוד כמוך!!! (ל''ת)

    א, 25/08/07 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ומה עם התופעה בה נשים ממורמרות ומדובללות שיער הישתלטו על חיינו ביום

    משה יהלום, 25/08/07 10:02

    יום. הרי התופעה של נשים רעות שהישטלתו למעשה על חיינו חוזרת על עצמה בכל אשר תפנה.
    בבנקים, סמשפט, סממסד במנ הל המדינה, משרד הפנים, במערכת הבריאות, בכל אשר תלך.

    לכן כאשר אני בא במגע עם אחד הגופים מוצפי הנשים הרעות, אני מבקש לדבר עם הגבר היחידי שישנו שם אם בכלל,

    מסתבר שבין גברים ניתן לשוכח ולמצא היגיון, נשים יש להן את עולם הדימויים והיצרים שלהן, ואין כמו אישה רעה ואטומה שזה אופייה השני של האישה הישראלית
    שכן במדינותצ אחרות הן רגועות ואנושיות יותר.
    האם זה נובע מתוך תחושת כיעור או ייצר דיכוי שטבוע בהן.

    חברים בכל מקום שאתם זקוקים לשרת תפנו לגברים שבמקום הסיכוי שתמצאו אוזן קשבת טובה יותר.

    הגב לתגובה זו

    • ''גבר'' כמוך יראה בכל אשה סכנה (ל''ת)

      אישה ''רעה'', 25/08/07 12:23

      הגב לתגובה זו

      • גבר או לא

        קובי, 25/08/07 14:08

        רק אשתי יודעת אשה טובה או רעה אפשר לראות מיד

        האדון שלמעלה צודק.

        הגב לתגובה זו

        • מסכימה איתו

          הוא צודק, 25/08/07 16:21

          חיה ,לצערי, בקרב בנות מיני.....

          הגב לתגובה זו

    • יש שתי נשים בכתבה

      harry, 25/08/07 18:25

      מירי גולן והפקידה בבריאות, ולשתיהן יש התיחסות לחיצוניות העלובה שלהן.

      יש מס' גברים בכתבה ולאף אחד אין התיחסות לחיצוניות.

      סתם קפץ לי לעין.

      הגב לתגובה זו

      • דווקא הוא מציג את החיצוניות של מירי גולן באופן חיובי

        טלי, 26/08/07 03:32

        וזה כמובן קונטרסט לפנימיות, לפועלה ולמניעיה השליליים.

        האישה הגיעה מטופחת ומוכנה לאמבוש תקשורתי בשביל להשפיל ובשביל לעשות שימוש בכוחה כשוטרת על מנת לעשות דה-לגיטימציה למנהיג פוליטי בדרך לא דמוקרטית.

        תלמדי לקרוא.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    דנקנר אני אוהב אותך כל כך!!!

    ש, 25/08/07 09:27

    איזה יופי אתה כותב
    ממש אבירי

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אנשי מילואים שאומרים שזה כיף

    רוני, 25/08/07 09:20

    אינני יודע מי הכותבים המדוברים בהארץ, אולם אני מניח שבירור יעלה כי לא רק שאינם אנשי מילואים, אלא סביר שחלק לא קטן מהם משתמט!
    למען הספורט שבדבר - שמישהו מהארץ יבדוק ויגיב!!

    הגב לתגובה זו

    • כייף

      דני, 25/08/07 11:09

      שירתתי שנתיים וחצי בסדיר ועוד שלושים שנה במילואים אני בוגר מבצע סיני יום בכיפורים ושלום בגליל ואם אני פילנטרופ אני מניח צק פתוח במשרד הביטחון שימלאו כמה שמגיע לצהל עבור שירותי הצבאי למען המדינה דני

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בקשר לשירות המילואים - מסכים עם דנקנר ב

    מתנחל מהערבה, 25/08/07 09:03

    וכל המוסיף - גורע !!!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה לעשות שרובנו לא מכירים את חיים רמון ?

    עדן, 25/08/07 09:00

    מה שאתה מציע פה הוא חזרה לדרך הפרוטקציה המסואבת של פעם.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל מילה באיטם האחרון על הנמשות מעיתון 'הארץ' אמת לאמיתה

    בוז לפלצני שוקן, 25/08/07 08:43

    מדובר בחבורה של ניהיליסטים שמתחזים לאידיאליסטים.

    הגב לתגובה זו