• 112.

    השיח הפשיסטי-גזעני הולם אתכם

    טובה, 24/08/07 17:52

    מי כמוכם מבין טוב יותר בהשלטות,כיבוש,נישול.השיח שלכם הוא השיח הגזעני האופייני בכל מפלגות הימין הקיצוניות באירופה. רק שם מכוונים אותו גם כלפי היהודי. התמיכה לה אתם זוכים היא ההוכחה עד כמה הגזענות ''יושבת'' טוב אצלנו וכל השאר תירוצים.ועכשיו לקללות.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    עזיבת אזור הדר הכרמל על ידי היהודים

    margot, 24/08/07 16:52

    אזור הדר הכרמל הוא אזור מקסים בחיפה אבל הוא מוזנח. הבתים אינם הטופלים, גם החצרות והרחובות. יותר קל לעבור לאזור חדש עם דירות מודרניות מלשקם את הקיים. אבל כל מקום שנעזב יתמלא על ידי אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    איפה שיש ערבים יש פשע, באלגן, סמים, ורצח. יהודים לא רוצים את זה (ל''ת)

    תום, 24/08/07 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    רק את חיפה..??!! מה אם עכו,לוד רמלה,הגליל. תמשיכו לשבת..הכל יסתדר.. (ל''ת)

    דודי, 24/08/07 13:59

    הגב לתגובה זו

    • גוש קטיף יותר חשוב לחמומי המוח היהודים, מכל הגליל גם יחד. (ל''ת)

      עובדה., 24/08/07 15:56

      הגב לתגובה זו

      • רק ת''א חשובה לשמאל הסהרורי התאב לנסיגות וגירוש יהודים (ל''ת)

        עובדה ב', 24/08/07 17:37

        הגב לתגובה זו

  • 108.

    אין ספק שחיפה הופכת להיות עיר ערבית.

    מירה, 24/08/07 11:54

    חיפה שוב איננה אדומה.
    היא צהובה וירוקה. פאתחוואית ואיסלאמית.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ראייה א': לאומן ערבי, מוחמד דרוויש, נכנס לחיפה ועושים לו שם אירוע

    חיפה היא פלסטין, 24/08/07 11:13

    לתפארת.
    חשבתי לעצמי מי זה האיש הזה, וקראתי ''שיר'' שלו.
    יש לו יכולות של ילד בכיתה טיפולית.
    אבל עיקר שכל שיר שלו מלא בשנאה לעם היהודי, זה מספיק כדי שהשמאל יעריץ את האדמה שהוא הולך עליה.

    הגב לתגובה זו

    • :) (ל''ת)

      גידי, 13/04/08 07:25

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    איחוד לאומי-מפד''ל מפלגת הימין היחידה שאכפת לה מהתושבים היהודים. היא

    לכם אני אצביע, 24/08/07 11:10

    יוצאת לשטח ובודקת את המצב.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    שנים לא הייתי בחיפה,אני מפחדת להאנס. (ל''ת)

    ציפי, 24/08/07 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    איך במעשים,בדיוק ימנעו השתלטותם?!עי הצהרות פופולס' לא ייצא מזה כלום (ל''ת)

    גם באכ'-יהודיות, 24/08/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    בחברון הצליחו להבריח את הערבים

    ז, 24/08/07 09:31

    ולא רק בחברון, אל בעוד מקומות. אז אולי כדאי ללמוד מהם. ואני לא גזעני. עד היום לא חשתי שהערבים הם שותף במדינת ישראל, ופרעות 2000 בהם הערבים ניסו לרצוח יהודים ללא אבחנה לימדו אותי מה טיבם של ערביי ישראל (בניגוד למה שהשמאל ניסה לאלף אותי לחשוב).

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מי שיהרוס את המדינה - אלה הדתיים

    גבי, 24/08/07 08:38

    לא מאפשרים גיור מהיר וקל להמונים שמעוניינים בכך ועוזרים לדמוגרפיה לסטות לצד שלא נוח ליהדות.
    כרגיל עם ישראל יכחד בגלל טפשותו.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    את מפגש התרבויות היפה הזה בחיפה הסבלנית והסובלנית גם המפגד''ל לא יו

    ש.לוין, 24/08/07 07:54

    חיפה הצטיירה מאז ומתמיד כעיר של סובלנות וסבלנות, כעיר שמאז 1948 חוברה לה יחדיו עם כל השכונות והרובעים השונים. בחיפה חיים יחד נוצרים מוסלמים אחמדים בהאיים בשלווה ובאחדות הרואיה לציון בכל אתר ואתר במדינת ישראל. מי שמעורר את הפרובוקציות הם תמיד הקיצוניים וכאלה הם ישארו.
    את אופי העיר יקבעו התושבים ולא אלה מחרחרי הריב והמדון.
    בואו בהמוניכם לחיפה ללמוד איך חיים ביחד.

    הגב לתגובה זו

    • דו קיום או השתלטות זוחלת? (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 12/04/08 23:56

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    ושבו בנים לגבולם. (ל''ת)

    יורם, 24/08/07 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ואיך תגיבו לידיעה הישראלים כובשים את ניויורק

    ערבי נוצרי, 24/08/07 07:46

    350 אלף ישראלים מאז הנפולת של נמושות של רבין כבשו את ניויורק אז מה ?האמריקאים אמרו !!! הישראלים כובשים את אמריקה . רק כאן האנטישמיות עולה לשמיים.

    הגב לתגובה זו

    • למרות שאמרתי פעם שאין טעם להתווכח

      פינוקיו, 24/08/07 08:10

      עם ערבי בגלל שהם אטומים מכול כיוון אבל בכול זאת
      1.לערביי ישראל יש מטרה וחזון להחזיר את פלסטין
      2.ליהודי ארה''ב יש מטרה וחזון איך לגנוב ולרמות ולהתעשר.

      הגב לתגובה זו

    • אף אמריקאי לא חושש לחייו בשכונה של יהודים (ל''ת)

      משה אייל, 24/08/07 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    כתושב עכו אני אומר לכם כל מילה כתובה בסלע

    תושב עכו, 24/08/07 07:29

    שכונות שלמות הפכו לערביות הנוער בעיר כבר מזמן לא מבלה כאן אלא בערים אחרות באזור. בבלוק שלי יש כבר 50% ערבים. הם הורידו את מחירי הדירות בעיר בכ50%. הם מקבלים את העידוד של מס ההכנסה בעיר אשר יועד למעשה לשמירת היישוב היהודי כאן הם מבצעים שחיתויות בכספי וועדי הבתים מלכלכים כל פינה נקיה בעיר ובחצרות ובבתים. המוסיקה הערבית המתנגנת בקולי קולות ברחובות גורמת לאנשים לחשוב שהם נמצאים בשכם או בסכנין. הפשע גואה בעיר. הנהיגה שלהם פרועה ומסוכנת. הם נטפלים לבנות היהודיות ומטרידים אותן. חתונות נערכות בחצרות הבתים כאשר תוך כדי כך מתנפצים חזיזים וזיקוקים בכל אירוע שכזה. וזה רק על קצה המזלג...... אם היהודים לא יתעוררו, אזי הם פשוט יכבשו את כל המדינה תוך כ10, או 20 שנים! ואת זה אומר לכם אדם שהגיע לעכו בצעירותו כאשר הם היו רק בעיר העתיקה וכל השכונות החדשות שנבנו בשנות השישים בעיר היו יהודיות לחלוטין!!!

    הגב לתגובה זו

    • מדוע אתה לא מספר סיפורים - הערבים היו מיעוט ונשארו מיעוט של 30%

      אבי, 24/08/07 09:33

      תושב עכו הנכבד , מדוע אתה לא מספר שיש 65 בתי כנסת פעילים בעכו , לעומת 4 מסגדים שנמצאים רק בתוך עיר העתיקה .
      מדוע אתה לא מספר שהיה ונשאר מיעוט של 30% ערבים ויש 70% יהודים בעכו.
      מדוע אתה לא מספר שיש ערבים שמודאגים כי באים הרבה יהודים חדשים לגור בעכו ויש הגירה חיובית בעכו , שינוי של השנה האחרונה .
      מדוע אתה לא מספר שיש כיום מצלמות בכל העיר ולא מאפשרים חתונות וזיקוקים וכל הסיפורים שלך כאן .
      בתעמולה שלך אתה והחברים שלך הפוליטיקאים מימין מזיקים יותר ועושים שם רע לישובים מעורבים .

      יש לי שכנים ערבים שהם יותר מנומסים ותרבותיים מי כמה שכנים יהודים ואת זה בטוח אתה יודע , כי בעכו חיים יהודים וערבים בשקט ובשלום ולא צריכים את הפוליטיקאים שמגיעים בכל פעם לחמם את הקיצוניים היהודים והערבים

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    השמאל עוצם את עיניו הנאורות, ומי שגר בקוי השבר יודע את האמת

    מהומות אוקטובר, 24/08/07 07:29

    העובדה היא שמהומות אוקטובר לפני כמה שנים לא הסתיימו בגליל. קל ונעים לשכוח מה היה ביפו, וגם בחיפה חד''ש ובל''ד מנסות לעורר מדי שבוע בכנסים ובהתלהמות סכסוכים לאומניים ושנאה של ערבים ליהודים, ובגלל שהשמאל הישראלי ''הנאור'' עוצם עיניים הן גם מצליחות - באונ' חיפה יש הסתה בלתי פוסקת של פלגים איסלמיים קיצוניים מהגליל של שאר הערבים באוניברסיטה עם חומר תעמולה גזעני ורווי שנאה ליהודים ולישראל. אז מה, זה הדו קיום שלכם?

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    יהודים תפסיקו לפחד

    אלי, 24/08/07 07:20

    אם תפסיקו להיות פחדנים גם במדינה שלכם תחיו טוב. איך ערבים יכולים להפחיד יהודים בשכונות מעורבות, אין חיילים ישראלים קרביים בשכונות האלה שיכולים לרדת למטה ולעשות להם מה שמג''ב עושים בשטחים? מה אנחנו יהודים בצרפת או אמריקה שמשפילים אותם חופשי?

    הגב לתגובה זו

    • אלי, מי שיעיז לטפל בערבים כמו שהצעת

      גידי, 24/08/07 13:55

      בג''ץ השמאלנים אוהבי הערבים יסגרו איתו חשבון. אנחנו חיים במדינה אנטישמית, אין הבדל בין השמאל לבין המנדט הבריטי. כמו שהעפנו את הבריטים, צריך להעיף את שלטון השמאל האנטישמי והאנטי ציוני, שמונע מיהודים להגן על עצמם, ועוזר לאויב הערבי.

      הגב לתגובה זו

    • אלי אני מסכים איתך, אבל יהודים יישארו יהודים פחדנים חסרי אופי

      תום, 24/08/07 16:12

      ערבים עם כמה שהם פרימיטיבים, לא מפותחים, ואלימים, מתנהגים בברבריות שיהודים לא יודעים להסתדר איתה, גם במדינה שלהם.
      קיצר סופנו קרב, אי אפשר לעצור את ההתרבות של הערבים, שבמודע מביאים הרבה ילדים כדי לדפוק את היהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    אין לתאר כמה אני מתעבת את יונה יהב-הכל באשמתו (ל''ת)

    שושנה לוי, 24/08/07 07:11

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הגליל, עכו, חיפה, לוד, יפות, הנגב

    שי, 24/08/07 07:10

    דונם אחרי דונם מוקמים כפרים ערבים בלי שום אישור בניה וכפרים שלמים יושבים על פיסות הנדלן הכי טובות בארץ. יהודי יוסיף מרפסת בלי אישור בניה יהרסו לו אותה מיד, ערבי יבנה וילה 3 מפלסים על דונם וחצי שלא שלו ולא ידברו מילה! אין פה שום גזענות יש פה גניבה שיטתית של אדמות וערים מיהודים שצריך לעשות לה סוף. דו קיום זה גם אומר שאני יוכל לבנות בית בכפר ערבי אם אני ירצה.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מה הם אומרים.... עכו למשל כבר נכבשה

    איברהים, 24/08/07 06:43

    לא צריך מלחמה עם היהודים, הדמוגרפיה כבר מנצחת.

    הגב לתגובה זו

    • למה, עברתם את ה-15 אחוז בעכו? ממש פחד. (ל''ת)

      גידי, 13/04/08 07:23

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    האם ''האיחוד הלאומי'' היא תנועה ילידת 1933? (ל''ת)

    מינכן, 24/08/07 06:02

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הערבים הם בומבה של שכנים

    ז, 24/08/07 05:46

    והמבין יבין

    הגב לתגובה זו

    • אתה גדול, אחי (ל''ת)

      אחיך, 24/08/07 09:27

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    בעז''ה גם בתל אביב בקרוב (ל''ת)

    אנרכיסט, 24/08/07 05:43

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    יפי הנפש יטבעו ברפש

    יפיפה נפש, 24/08/07 05:31

    שימו לב שאלו שמעודדים התערבבות עם ערבים
    גרים בשכונות ללא ערבים כלל

    לכן המסקנה שלא איכפת להם מאחיהם היהודים שגרים בשכנות לערבים וסובלים בשכונות מעורבות
    כגון גני תקווה בלוד או הדר בחיפה
    וכמובן יפו...

    בכל המקומות הללו היהודים מתמעטים
    והערבים מתווספים , מעניין למה ???

    הגב לתגובה זו

    • אם את היית שכנה שלי גם הייתי סובלת (ל''ת)

      מיקי, 24/08/07 17:55

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    מה כול התגובות נגד מגיע לכם תאכלו את מה שבישלתם

    שי, 24/08/07 04:15

    אזרחים אפסים מה אתם בוכים השמאל בארץ אכל לכם תמוח ועוד הפעם בבחירות אני מאמין שתבחרו אולמרט ברק שרון אז שלא תבואו בטענות עם יחזירו לכם את תל אביב

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    העיריה אשמה במצב

    קיפוד, 24/08/07 04:09

    אלו העיריה היתה משקיעה בהדר הכרמל, אלו היתה באה לקראת בעלי העסקים הקטנים ומנמיכה את הארנונה הרצחנית, היו עסקים רבים ותושבים רבים נשארים באשור הדא הכרמל. היום האזור מוזנח, נטוש, חממה לפשע. אין פלא שיהודים בורחים. ואין זה נכון שחיפה היתה עיר ערבית. חיו בה יהודים, שמאז ומעולם היו קרבנות לאלימות והסתה ערבית.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    גרמניה לגרמנים!!! (ל''ת)

    הימלר, 24/08/07 03:45

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הם משתלטים על כל המדינה לעשות משהו עם זה דחוף (ל''ת)

    יהודי, 24/08/07 03:35

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ערביי ישראל הם ברובם שונאי יהודים

    מושיק לב, 24/08/07 02:42

    ותפסיקו להיות צבועים,הם משתפי פעולה עם האויב,הם הורגים אותנו בכבישים,יעני תאונת דרכים.
    הם שולטים בשוק הפשע גניבות פריצות סמים וכו.
    והממשלה כרגיל תתעורר כשיהיה מאוחר מידי.
    ואין לזה שום קשר לגזענות,
    אני במפורש לא שונא ערבים,ואפילו בקשרי ידידות טובים עם חלקם.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הערבים בלוד עושים טרור שקט

    גורביץ, 24/08/07 02:33

    מידי לילה עוברים בתוך שכונת גני אביב,מכוניות של צעירים ערבים
    עושים חרקות באמצע הלילה
    מדליקים מוסיקה בערבית בפול וליום
    מתוך רמקולים שהורכבו ברכב
    ולא מפסיקים לעשות סיבובי דאוין
    ולהציק לבנות היהודיות,הבנות של השכונה פשוט פוחדות להסתובב.
    והמשטרה מתבצרת בתחנה ולא
    יוצאת לסיורים בשכונות אלא לעיתים נדירות.

    הגב לתגובה זו

    • תודה אחי

      ז, 24/08/07 09:27

      למדתי שלא כדאי לעבור ללוד.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    נשאר לכם 20 שנהץתתחילו בספירה ,,,,,, (ל''ת)

    אחמד, 24/08/07 02:09

    הגב לתגובה זו

    • לאחמד חלומות יש רק בשינה

      יהודי חיפה, 24/08/07 11:32

      וצפיות יש בכריות אז יאללה אחמד תמשיך לחלום עוד 20 שנה אותכם נראה מעבר לים הא ותתכונן לעוף מהעיר שלי כי אתה הורס אותה בנוכחות שלך

      הגב לתגובה זו

      • הוא צודק, אם לא נטפל בערבים עכשיו לא נהיה קיימים עוד 20 שנה.

        ציוני, 24/08/07 16:15

        הם לא מפחדים לומר גלוי שכשהם יהיו רוב אנחנו נהיה בים, א אני אומר שצריך להתחיל לנות להם תאי גזים.

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    שמאלנים דפוקים אשכרה חושבים שיש דו-קיום

    תום, 24/08/07 01:50

    אנחנו לא סובלים אותם והם לא סובלים אותנו, פשוט לא אומרים את זה אחד לשני, משאירים את זה לפוליטיקה, וזאת האמת.

    הגב לתגובה זו

    • גם אותך קשה לסבול. (ל''ת)

      סבלנית, 24/08/07 17:58

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אבל זה מה שהאחוד הלאומי רוצה, לא?

    אישיות מפוצלת, 24/08/07 01:49

    מטרת ההתנחלויות היא להתערבב באוכלוסיה הערבית בגדה. אז מה איכפת להם שהערבים מתערבבים ביהודים גם בחיפה? ואם אכפת להם שמתערבבים, למה שלא יבואו איזה 50-10000 מתנחלים מהשטחים להדר ויפתרו את הבעיה?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    עזבו את העיר שלנו בשקט!!!

    ערבי, 24/08/07 01:44

    תודה לאל בחיפה אנחנו חיים ביחד, אוכלים ביחד ואוהדים ביחד את מכבי חיפה :)

    אף אחד לא ''משתלט'' וזה באמת לא מעניין אף אחד. אני אוהב את חיפה, כאן נולדתי וכאן אמות. כשיהיו לי ילדים, הם גם יקנו פה בתים ויחיו כאן (הלוואי). בדיוק כמו הילדים של היהודים.

    את הלאומנות והגזענות תשאירו לכנסת. תקללו שם אחד את השני כמה שאתם רוצים, יהודים וערבים. רק תנו לי בשבת לרדת לחזן, להרביץ לפה גדולה במיוחד ואז לראות את חיפה נותנת כמה חתיכות לקבוצה המסכנה שבאה לכאן...

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה

      יהודי, 24/08/07 06:33

      צודק 100%

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    שישאירו את הטירוף שלהם בחברון ולא יביאו אותו גם לשטחנו. (ל''ת)

    יהודי, 24/08/07 01:38

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ערבים לעזה, חוק לביטול אזרחות

    אבו הניה, 24/08/07 01:38

    ישראלית לפלשתינאים מדינה פלשתינית בעזה וכל הפלשתינים יוכלו לשוב לשם עלפי חוק השיבה, כולל ערבי ישראל שיקבלו אזרחות עזתית. חופשי זה בלי שום ערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    תשמעו הסבר קצר

    מיעוטניק, 24/08/07 01:37

    ערים כגון חיפה, יפו, רמלה, עכו... כולן ערים שלא נשאר כמעט אף אחד מתושביהם המקוריים ב48 אחרי שפורמציות יהודיות כאלה ואחרות החליטו לערוך מבצע כיבוש (או ''שחרור''), למרות שלא היה ברובן שום צבא או כח זר, והן נכבשו מתושביהן שנסו על נפשם למשמע החדשות על מעשי רצח המוני בכמה מקומות בארץ.

    מה התוצאה, ובכן יהודים וערבים שיישבו את הערים האלה מחדש אינם בעלי זיקה למקומות אלה, אין להם אהבה ללוד, אין להם סבא שגר ביפו או קרקע בחיפה, יש כאלה שאפילו מוכנים לשנות את שם המקום (ראש עירית רמלה), אוכלוזיות כאלה לא דומות בכלום לאנשים שחיו פה עד 48 אשר בנו את הערים, היו להם עסקים, והייתה ביניהם שכבה של בורגנות עירונית.
    כיום יש פלאחים ערבים או בדווים שחיים במרחב ערוני שמעולם לא חיו בכזה, לצד עולים יהודים ששוכנו במקום ע''י המדינה ובהזדמנות הקרובה יחפשו מקום טוב יותר, מיותר לציין שלרוב היהודים אין שום זיקה לארץ וכולנו ראינו איך תמורת חיבוק וצ'ק כל העולים למיניהם התפנו מגוש קטיף.

    לערים הללו יש תוחלת חיים קצרה, אין להן עתיד בלי אותם אנשים שבאמת אוהבים אותן וממשיכים להנחיל את האהבה הזאת לילדיהם, כל המדינה הזאת אין לה עתיד אם לא יהיה ברור מה זה הדבר הזה שאין לו חוקה ואין אפילו עם מה להזדהות או למה להתנגד, כי כל דבר הוא זמני ותלוי במשב הרוח אצל חברי הקואליציה.

    חוקה ושלום, עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אזרחי מדינה יש להם

    המבין, 24/08/07 01:32

    זכותיות לחיות איפה שרוצים

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הפאשיזם לא יעבור, הלאה לדגענות הפאשיסטית

    ציונה, 24/08/07 01:28

    תקראו את מגילת העצמאות של מדינת ישראל: זכויות שוות ללא הבדלי גזע ומין!

    תשועת השם כהרף עין!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ליעל דיין - בענין דו-קיום

    הצדיק מסדום, 24/08/07 01:22

    סיפור ישן מתקופת הדילוגים של הנרי קיסינג'ר:

    קיסינג'ר תיווך בין ישראל למצרים, לאחר מלחמת יום-כיפור. הוא נסע הלוך ושוב, בין קהיר לירושלים.
    יום אחד החליט לנפוש וביקש שיקחו אותו למקום שקט בירושלים. לקחוהו לגן החיות התנכי. לפתע צדה עינו כלוב מוזר. בתוך הכלוב שוטט זאב ולידו כבש בריא ושמן. על הכלוב היה תלוי שלט גדול - ''וגר זאב עם כבש...''.
    התפעל קיסינג'ר ואמר למלוויו - ''אני רואה שהצלחתם להגיע ולקיים את הנאמר באחרית הימים, אצל ישעיהו הנביא. איך עשיתם זאת?''
    ענה המלווה - ''מה הבעיה? כל יום מכניסים לכלוב כבש טרי וחדש''.

    מעניין מה תגיד הגברת, כאשר יגמרו היהודים בת''א-יפו?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כשאני שומע את הפאנטים הימניים...

    שלום, 24/08/07 01:15

    אני חושב, שיותר טוב שאישארו בהתנחלויות, ולא יחזרו לתחומי מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שנבין, אמונה בארץ המובטחת וחיפה לא ? (ל''ת)

    לרב הפתרונים., 24/08/07 01:11

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    העירייה מזניחה את העיר

    וזו הבעיה, 24/08/07 01:08

    האזורים המדוברים מוזנחים כבר שנים ע''י העירייה, טינופת וזוהמהו לא מושכת אף אחד לגור שם מלבד הערבים, שלא מוצאים חלופות טובות יותר.

    העירייה עושה הרבה רעש ובשטח לא עושה כלום למען השכונות הללו.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הכסף בה מקטאר, איחוד האמירויות וכווית

    Ben אדם, 24/08/07 01:03

    גם באנגליה זה אותו דבר ובצרפת מדינות הנפט של המפרץ הפרסי מזרימות כספים בכמויות אדירות להישתלט על אזורים מסויימים או שכונות מסויימות בערים גדולות ומרכזיות במערב בישראל זה לרוב בחיפה וירושלים וגם אומנם בהרבה פחות כרגע אבל גם בת''א-יפו

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הגליל נכבש ע''י הערבים בזמן שאנו מתברברים על גבעה מזויינת בשטחים. (ל''ת)

    המדינה הולכת ., 24/08/07 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    גם בירושלים המצב מחמיר: אל תשכחו את ערפאת שאמר:

    דנידין, 24/08/07 00:24

    הרחם של האם הפלסטינאית תביא לנו הפלסטינאים את כל המדינה'' . ואז בעזרת הדמוקרטיה העם הערבי ישיג את הרוב הדרוש לו , לפעול כנגד היהודים מן הכנסת . יחוקקו חוקים במדינת ישראל כנגד יהודים כפי שהחלו בהתנתקות , הנשיא יוכרז רק מי שמוסלמי וכו'... אפילו המלך הירדני יודע שדמוקרטיה אומרת לאנשים שונים דברים שונים. בשביל מי שחי תחת משטרים פונדמנטליסטיים החופש של הדמוקרטיה נתפס ע''י הערבים כשדה החופש כדי להגביל את החופש . בעזרת דעת הרוב מעצבים משטר שהוא נוגד לדעת המיעוטים , וניתן לעצב חוקים איסלמיים נוקשים. כפי שאנו אכן רואים במשטרים המוסלמייים. כפי שחבר בדואי של מסיני אומר כשהוא שומע את המילה דמוקרטיה : דמוקרטיה זה לא בשביל ערבים ..

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ה''ציונים'' של גוש קטיף ועמונה, לא מבינים שהמדינה בסכנה. (ל''ת)

    ציונות מוזרה., 24/08/07 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לחיפה לא מענינת אף אחד.בטח לא את הציונות הדתית. (ל''ת)

    מדינה מטומטמת., 24/08/07 00:22

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אולמרט אשם!!!

    שושי, 24/08/07 00:21

    וכן יקירי אנחנו בהחלט לפני פלישה ושליטה הערבים מתרבים כמו יתושים ואסור לנווווווו לתת לזה לקרוא

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    יש לי הצעה איך להגדיל את האוכלוסיה היהודית בהדר ובואדי ניסנאס

    עמיר, 24/08/07 00:19

    להעביר 200 אלף מתנחבלים מיהודה ושומרון לחיפה להדר ולואדי ניסנאס וכך תגדל האוכלוסיה היהודית בחיפה וגם נפתור את בעיות העברינות בשטחים הכבושים

    הגב לתגובה זו

    • לא תודה, שישארו שם (ל''ת)

      אסי, 24/08/07 06:35

      הגב לתגובה זו

    • אחרי שנים ואלפי אזרחים ישראלים הרוגים

      .., 24/08/07 07:50

      תחת אחרויותו של השמאל הנאור. החלטם לקרוא דווקא למתיישבים ''מחבלים'' ? אולי תסתכלו במראה?

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    שיעל דיין ואנשי מרץ הצבועים יגורו תחת טרור ערבי במסווה של דו קיום (ל''ת)

    איציק כרמיאל, 24/08/07 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הבעיה היא שנותנים לגזענים מהמרכז להסתובב חופשי בחיפה

    גזענות מסוכנת!!, 24/08/07 00:16

    הם מזילים ריר רעיל שמסוכן יותר מכלבת.
    עשו טובה תשארו במקומות שלכם ותשתקו.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בוקר טוב ידוע שהאויב מבפנים חמור וגרוע בהרבה מהאויב שבחוץ

    באשרה, 24/08/07 00:14

    וכל זה בעידוד השמאל ה''נאור''...

    הגב לתגובה זו

    • הנה פתרון יצירתי

      שמוליק מפתח, 24/08/07 10:04

      לערביי א''י הייתי מקים קנטונים עצמאיים בריבונות שלנו. בואדי ערה,במתחם קלקיליה גלגוליה כפר קאסם.בנצרת ולבדוים בדרום.הם ינהלו את ענינהם בעצמאות ויוכלו לעבור אלינו במעברי אגרה גבוהים לכלי רכב.דבר שיוריד את הכדאיות.הבעיה באמת בערים המעורבות ושם צריך לאזן את האוכלוסיה בתיכנון ארוך טווח.לתת תמריצים לזוגות צעירים וכו'.הקנטונים ידללו את 1.5 מליון ערבים ל 200 אלף.וזה סביר.בשוויץ יש 26 קנטונים וזה עובד.נכון שהערבים לא יסכימו אבל אם חפצי חיים אנחנו צריך ללכת על זה.הפתרון האחר הוא רדיקאלי.ואם לא יעשו דבר אנחנו נגיע אליו.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    כן, ככה אנחנו החיפאים לא מעניינת אותנו דתו של השכן אלה אם הוא נחמד

    מור - חיפה, 24/08/07 00:05

    כן, אכן מציאות קשה, בחיפה אנחנו חיים ביחד, יהודים, ערבים, באהיים, דרוזים ועוד כל מי שמוכן ורוצה לגור כאן.
    כן, צר לנו, אבל ככה זה...אותנו מעניין אם השכן שלנו נחמד, לא עושה רעש ואומר בוקר טוב...אכן מציאות קשה...

    עשו לנו טובה פוליטיקאים חביבים תשארו בחורים שלכם, תנו לנו להמשיך לחיות ביחד ובשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    את יפו הם כבר כבשו (ל''ת)

    יפואי, 24/08/07 00:03

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    נמאס כבר מהערבים האלה

    יהודי גאה!!!!!, 23/08/07 23:44

    בכל דבר רע הם מעורבים אם זה תאונות או סמים פשע גניבות הכל בא מהם הם מתאבדים על הכבשים ואנחנו עוצמים עיניים הם כובשים לנו ערים ואפילו משתמשים באלימות ונזק בשביל להעיף אותנו מערינו ,אבל אנחנו לא נוותר להם אחי היקרים אנחנו צרכים להרים ראש ולהתמודד ולא להשלים אם המצב חברים תחשבו על הסבים והסבתות שלנו שהקימו את מדינת היהודים ונלחמו על כל חלק כדי שהמדינה הזאת תהיה שלנו והדורות הבאים יגדלו במדינת היהודים
    ומה אנחנו עושים עוצמים עיניים ונותנים לבני דודנו שמאחלים להשמדתנו לכבוש לנו בשקט ולאט לאט את ארצנו מדינת היהודים, אחי אני מבקש מימכם באו נעצור את ההשטלתות של הערבים בכך שנפסיק למכור להם דירות למרות שהם מצעים סכום נכבד שקשה לעמוד בפתוי אל תתפתו תחשבו על הנזק שזה יביא תיזכרו אחי שזאת המדינה שלנו זאת מדינת היהודים היחידה בעולם ואלו לערבים יש עוד הרבה מדינות מוסלמיות כמו ירדן סוריה איראן לבנון להם יש לאן ללכת אבל לנו אין כי זאת המדינה שלנו זאת המדינה שאלוהים הבטיח לנו

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הגיע הזמן להעיף מפה את כל הערבים, גם את ערביי ישראל שמהווים איום קי (ל''ת)

    אני, 23/08/07 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כהנא צדק (ל''ת)

    כהנא צדק, 23/08/07 23:12

    הגב לתגובה זו

    • צדק גם צדק (ל''ת)

      ש, 24/08/07 05:45

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    והיהודים משתלטים על ירושלים המזרחית.

    דני ב,, 23/08/07 23:12

    ובעזרת שירקעס שלמונים ושלטון מושחת הם מקבלים אדמות ובתים לא להם במרכז השכונות הערביות.
    מדוע הנבלים הסכסכנים מהאיחוד הלאומי לא יוצאים חוצץ נגד ההשתלטות של עטרת כוהנים על מזרח ירושלים?
    עדיף 100 שכנים ערבים מחיפה מאשר גזען יהודי מהאיחוד הלאומי.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך בומבה של רעיון

      ז, 24/08/07 05:45

      100 שכנים ערבים... כנראה שב- 11 בספטמבר לא היית כאן, אחרת היית יודע מה מסוגלים לעולל 19 ערבים... על 100 אני כבר לא מעז לחשוב... אתה יודע מה ההבדל בין טיפש לאידיוט? שאידיוט הוא טיפש שחושב עצמו חכם...

      הגב לתגובה זו

    • בגלל אנשים כמוך המדינה נראת ככה

      שי, 24/08/07 07:14

      תעוף לחו''ל יהודי דמיקולו

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    פ צ צ ו ת א ט ו ם ! (ל''ת)

    על אירן סוריה, 23/08/07 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הצעה להיסטריים מימין

    אורן, 23/08/07 23:10

    במקום לטעת בהלה בציבור ומאחזים על כל גבעה רמה בשומרון בואו לגור בחיפה, לוד וביתר הערים שמתייבשות עקב ההשקעה בשטחים.

    כסף ואנשים לשכונות ולא להתנחלויות!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בואו לסייר באונ' חיפה, סטודנטים מחלקים תעמולה בשבח נסראללה ושהידים (ל''ת)

    דרוש עוד סיור, 23/08/07 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אולי זה לטובה?

    א, 23/08/07 23:07

    אתם מעדיפים שהערבים יתרכזו
    רק באזורים מסויימים, ואז יכפו
    עלינו (באמצעות הקהיליה הבינ''ל)
    אוטונומיה בשטחים אלה , שלבסוף
    תביא להקטנת ישראל ?
    אולי עדיף שיהיו מפוזרים ברחבי
    הארץ... ויתמערבו... ויתחלנו (יהפכו
    לחילונים) ? ולא יוכלו עוד לבקש
    אוטונומיה ?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ראו את העיר הערבית לוד!!!!!!

    יוספוס פלאביוס, 23/08/07 23:07

    עיר יהודית שהתאסלמה לה עשר דקות מתל אביב וחצי שעה מירושלים
    בירת האיסלאם במרכז ישראל !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הפלשטינים הישראלים הם מזדהים עם הפתח החמאס והג'יהד (ל''ת)

    שייח מוניס, 23/08/07 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הבעיה בחיפה איננה הערבים

    ישי, 23/08/07 23:02

    אלא היעדר מקומות תעסוקה ראויים והשקעות

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא די להם בכל המדינות שיש להם הם גם רוצים את שלנו. היהודים חולמים ו (ל''ת)

    הערבים פועלים., 23/08/07 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לא נעים לומר אבל יש השתלטות ערבית על ערים מעורבות

    מאוכזב קדימה, 23/08/07 22:54

    צריך לעשות משהו וטוב שהמפלגה הזו מרימה את הכפפה

    הגב לתגובה זו

    • למה לא נעים לומר, היהודים החלשים שם פשוט מופקרים!!! (ל''ת)

      גדי, 24/08/07 00:19

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    to 23

    moshe, 23/08/07 22:54

    kol akavod!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הכהן: הערבים אוכלים כל חלקה טובה אם לא נתעורר

    יצחק הכהן, 23/08/07 22:49

    ישאר רק הים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הם לא משטלתים, זה שלהם

    חופי, 23/08/07 22:41

    הערבים היו בחיפה קצת לפני כל כנופיית האיחוד הלאומני-מפד''ל, ואם כבר ''כיבוש'', הוא יכול להיות רק מצד אחד.

    הגב לתגובה זו

    • יהודים חיו בחיפה בשקמונה, הרבה לפני האיסלם

      תלמד היסטוריה, 23/08/07 23:01

      מציע לך ללמוד היסטוריה ולראות איך המוסלמים רצחו את הנוצרים והכרמליטים

      הגב לתגובה זו

    • שכונת הדר בחיפה נבנתה על ידי יהודים (ל''ת)

      muli, 23/08/07 23:06

      הגב לתגובה זו

    • תקשיבו טוב של שייח סאלח טריף. לים!

      איל, 23/08/07 23:38

      ראה את דבריו של השיח סאלח טריף!
      הוא לא כנופיה???

      הוא לא רוצה להטיס אותנו לים??

      הגב לתגובה זו

    • אתה מוסלמי בטוח... (ל''ת)

      רפי, 23/08/07 23:41

      הגב לתגובה זו

    • לא היה ערבי אחד לרפואה שם, עד שהיהודים הקימו שם בסיס מסחרי (ל''ת)

      עובדה., 24/08/07 02:15

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מדינת כל אזרחיה

    האלבני, 23/08/07 22:39

    מטבע הדברים סטודנטים מהמיגזר הערבי- דרוזי צ'רקסי ועוד - גרים בסביבת הטכניון , אז על מה ועל מי מלינה ההודעה? האאאאאאא ???

    הגב לתגובה זו

    • תישאר באלבניה

      קוקו, 23/08/07 22:56

      מוסד הטכניון לא נמצא ב'הדר'.
      בהדר יש את המבנה הראשון שהוקם ב1913 ושוכנים בו מוזיאונים שונים, לא שוכנים בסביבתו שם סטודנטים.

      הגב לתגובה זו

    • בטח!! חבוב פה זה לא אמריקה ומשתי לאומים לא נוצרת מדינת כל אזרחיה

      תום, 24/08/07 01:54

      גם אם אתה חוש שאני כיהודי מוכן לוותר על ההגדרה של המדינה כמדינה יהודית אתה טועה, להם יש את פלסטין אז לנו יש את ישראל.
      חוץ מה שמשתי לאומים לאניתן לקיים מדינת לל אזרחיה אם כבר אז מדינה דו לאומית, וכפי שאתה יודע לבטח רוב המדינות הללו לא מחזיקות מעמד שנים רבות, ויש בהן בדרך צד אחד דומיננטי יותר, ושלא יהיו לך ספקות ,אם תהפוך את המדינה למדינת כלל אזרחיה פשוט הקמת את המדינה הערבית ה23.

      הגב לתגובה זו

    • הטכניון לא בהדר

      אילנה, 24/08/07 07:52

      הטכניון לא בהדר, אלא בנווה- שאנן.
      אתה סתם מקשקש.

      הגב לתגובה זו

      • לגברת הנכבדה, הטכניון הישן שכן בהדר, מה שכיום מוזיאון המדע (ל''ת)

        דני, 24/08/07 11:07

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    דרך אגב, גם בתל אביב המצב מחמיר

    דווקא שמאלני, 23/08/07 22:39

    יש כאן הרבה יותר ערבים ממה שהיא לפני 5 שנה.

    לדעתי כל המפלגות הציוניות צריכות להתאחד למטרה אחת - להפסיק את ההשתלטות הערבית.

    אני לא מזדהה עם השאיפות של האיחוד הלאומי למדינת הלכה דתית. ומצד שני אני לא מצפה שהם יסכימו לדעותי.

    אבל הבעיה הערבית דורשת שנשתף פעולה.

    למען הלאום

    הגב לתגובה זו

    • תומך

      ריקי, 23/08/07 23:03

      לשתף פעולה למען האומה

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אולי באמת כל הדוסים יסתלקו מהכרמל ויעברו להדר וכך כולם ירוויחו? (ל''ת)

    עוד חיפאי, 23/08/07 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולי באמת כל הדוסים יסתלקו מהכרמל ויעברו להדר וכך כולם ירוויחו? (ל''ת)

    עוד חיפאי, 23/08/07 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    השקט הוא רפש !

    ז'בוטינסקי, 23/08/07 22:35

    המדינה מתעלמת מהכיבוש השקט של ישראל.
    שותקת נוכח הכיבוש הערבי .

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק! (ל''ת)

      גיא, 24/08/07 00:20

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    האיחוד הלאומי,עכשיו נזכרתם?

    צח, 23/08/07 22:34

    שכונת הדר כבר מזמן הפכה כולה ערבית.לא תמצאו היום ישראלי אחד שישכיר או יקנה שם בית,אלא אם כן זה באיזור הדר עליון קרוב לשכונת גאולה.כל השאר בהדר זה ערבים,ערבים,ערבים..

    הגב לתגובה זו

    • אם יהודי משכיר בהדר - סימן שיש לו שם בית, ולכן הוא לא צריך לקנות (ל''ת)

      לא מבין אותך, 24/08/07 03:10

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    המדינה שלנו נגזלת על ידי הערבים המלוכלכים

    רינת, 23/08/07 22:33

    הם משתלטים על המדינה

    הגב לתגובה זו

    • רינת גבלס היה עושה אצלך שיעורי בית

      דני ב., 23/08/07 23:09

      וגם אצל עוד גזענים כמוך.
      גם להורי באירופה קראו מלוכלכים והם היו יהודים....

      הגב לתגובה זו

    • תלמדי היסטוריה

      חנין, 24/08/07 03:47

      שאלה לי אליך :
      מי היה פה לפני הגעתכם למדינה ??
      בעצם לפני הכיבוש ??
      מי גר בחיפה ??
      סינים ?? לידיעתך היו בחיפה ערבים הרבה יותר מאשר יהודים.
      מעניין אותי מאוד איך עם ששרד את השואה ואת הגזענות, מפנה את הגזענות שלו כלפי עם אחר.
      לא למדתם ??

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הפקרת חיפה יפו שדרות זו מדניות ממשלתית ברשות ליברמן (ל''ת)

    רק ת''א ר''ג, 23/08/07 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    די לכיבוש האיסלמיסטי על ארץ ישראל (ל''ת)

    טרנספר לערבים, 23/08/07 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל חיפאי שמבקר בהדר יודע שהם צודקים, וזה נעשה ומכוון ע''י חד''ש ובל''ד

    טל, 23/08/07 22:28

    אנחנו לא עיוורים ולא חרשים וכל הנסיונות לעצום עיניים לא יועילו הדר הייתה שכונה יהודית והיום היא שכונה שמתנהל עליה מאבק ונכסים נקנים בה מכסף זר כדי להשתלט עליה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לגרש את האויב הערבי ! (ל''ת)

    מור, 23/08/07 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נצרת עילית ננטשת ע''י יהודים (ל''ת)

    אירוס נצרתי, 23/08/07 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ל 11

    ארנסט רוהם, 23/08/07 22:27

    תמורת כסף אתפ מוכנים למכור את אמא שלכם

    הגב לתגובה זו

    • ליל הסכינים הארוכות

      ריינהארד, 23/08/07 23:18

      אתה ישן טוב?

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ערבים כובשים את חיפה

    משה, 23/08/07 22:26

    פוליטיקאים קטנים וחסרי מעוף המעודדים ומלבים סכסוכים, כמו גם חכמי דת למיניהם המתפרנסים משינאת האחר , אינם התרופה לחיפה בפרט ולעולם בכלל.
    בכל העולם הנאור חיים בני כל הדתות הסבלניים זה לצד זה.
    המדינה היחידה בה הדת הינה הלאום, הינה מדינת ישראל. אינני משוכנע שהיוצא מהכלל יכול לשרוד.
    נולדתי בחיפה לפני מעל 50 שנה . מרבית הערבים הגרים בחיפה מכבדים את היהודים המכבדים אותם.
    הייתי מאוד שמח אילו חיפה היתה מציעה לכלל אזרחיה קצת יותר אפשרויות בילוי כדי שהצעירים ישארו בעיר ולא יעברו לתל-אביב. בתי כנסת ושכונות דתיות אינן אלטרנטיבה טובה לחיפה. אזרחים טובים , ערבים ויהודים, העובדים ביחד וחיים ביחד באורח חיים חילוני , תוך שמירה על המסורת, זה מה שחיפה צריכה. הבדלנות הדתית של היהודים , כמו גם זו של המוסלמים, היא ''אם כל חטאת''.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד, חיפה היא עיר מעורבת וזה הקסם שלה

      מיכל - חיפאית, 24/08/07 00:11

      מי שלא מבין זאת - הוא כנראה לא באמת חיפאי.
      ערבים גרים בכל השכונות החיפאיות וטוב שכך.
      זוהי העיר היחידה שאנשים רואים אחד את השני כאנשים ולא כפלקטים.
      זאת אחת הסיבות שאני אוהבת את העיר הזו

      הגב לתגובה זו

    • 50 years?!! and still idiot

      zumi, 24/08/07 04:05

      see what hapen in lud!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי שלא רוצה מדינה דו-לאומית ומתרץ בכך החזרת שטחים - מצחיק, כי המציא

    חני, 23/08/07 22:24

    המציאות לא דומה לחלומות.
    אין מדינה חד-לאומית.
    ערים רבות וחבלי ארץ שלמים מעורבים ולא רק זאת אלא יש תנועה עיקשת עקבית ונחרצת למלא מרכזים יהודיים בערבים.
    זו המציאות - אנחנו לא רואים מסנטימטר את המציאות שלפנינו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    גם בטבעון מתחיל תהליך כזה.... (ל''ת)

    חמניה, 23/08/07 22:24

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל הכבוד לחברי האיחוד הלאומי

    גידי, 23/08/07 22:19

    המפלגה הפטריוטית היחידה שנותרה.

    הגב לתגובה זו

    • שלום גידי.

      שמוליק מפתח, 23/08/07 23:38

      חשבתי שאתה תומך בפטריוט נתניהו ומפלגתו.מה קרה גידי?

      הגב לתגובה זו

      • שמוליק, כלום לא השתנה

        גידי, 24/08/07 14:45

        זה שאמרתי שהאיחוד הלאומי פטריוטים זה לא אומר שאני לא תומך בנתניהו.

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    היהודים באוסטריה לא מנסים להקים מדינה יהודים במקום אוסטריה

    נתנייתי, 23/08/07 22:15

    והתושבים הערבים כן רוצים להקים את פלשתין במקום מדינת ישראל
    יחי ההבדל הקטן

    הגב לתגובה זו

    • ליהוידם באוסטריה יש אזרחות אוסטרית

      רז, 23/08/07 22:32

      לפלשתינים - אין ,,
      יחי ההבדל ''הקטן''

      הגב לתגובה זו

      • איפה ההבדל הקטן? אתה טוען שלערבים בארץ אין אזרחות ישראלית?

        פשוט דמגוג, 23/08/07 22:45

        השמאל כל כך מעוור את העיניים שלך, הוא מדבר על הערבים בתוך ישראל ואתה עונה לו לגבי ''השטחים'' שלך, או יהודה ושומרון שלי.
        אפילו לשיטתך על פי השמאל שמשלה את עצמו שאמור להיות ביניהם הבדל - אתם פשוט חי באשליה שיש הבדל.

        הגב לתגובה זו

      • אתה באמת מבולבל. הכתבה דנה בערבים ישראלים

        חוני המעגל, 24/08/07 01:51

        גם לדעתי זכותם לגור בכל מקום במדינה שלהם. אבל צריך להבין מה שקוראים לפני שמגיבים.

        הגב לתגובה זו

      • דפוק שכזה, לערביי ישראל יש אזרחות ישראלית,כזה שטוף מוח מהשמאל. (ל''ת)

        תום, 24/08/07 01:56

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא שמאלני, אבל איפה הערבים אמורים

    צבר, 23/08/07 22:15

    לגור? לא ראיתי שבונים להם שכונות חדשות וכו' כמו במגזר היהודי. בעיה אנושית שמישהו צריך לתת עליה את הדעת.

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיה תמים, לעצמם הם בונים וילות של 3 קומות בגליל, זה מאבק פוליטי (ל''ת)

      מהגליל לחיפה, 23/08/07 22:35

      הגב לתגובה זו

      • גם אני לא שמאלני, ואני מסכים עם צבר

        יהודי טוב, 24/08/07 00:49

        זה שראית כמה וילות של 3 קומות בגליל, לא אומר שיש לכולם איפה לגור. הם מתרבים בקצב רצחני, אז הם צריכים מקום לגור בו, לא?

        הגב לתגובה זו

        • שיגורו עם האחים שלהם במדינות ערב

          גידי, 24/08/07 14:44

          הם חבורת בוגדים שתומכיםפ
          בטרור אז שיעופו מפה.

          הגב לתגובה זו

    • צריך להעביר אותם לרשות הפלסטינית, כמו שהעבירו את יהודי גוש קטיף (ל''ת)

      אפרים, 24/08/07 03:06

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני מהדר והמצב קטסטרופלי,האיזון האתני מופר אט אט.חיפה טובעת! (ל''ת)

    ינקי, 23/08/07 22:13

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    השיטה אותה שיטה בכל העולם בכלל ובאירופה בפרט.

    מכיר את העולם, 23/08/07 22:11

    בזרם איטי וקבוע מגיעים ה ''פליטים'' מארצות מגוריהם על תקן של ''מסכנים'' מתישבים משתרשים ומתרכזים באיזורי מגורים ומתערבים באוכלוסיה המקומית, גם איזה מסגד קטן נפתח (הדמוקרטיה מחייבת). ''תקריות מקומיות וקטנות'' גורמות לתושבים המקוריים לעזוב לאט אבל בטוח. בעקבות עזיבת התושבים המקוריים של של הפרבר או השכונה יורד ערך הנדל''ן, הופך האיזור לעוד חלק מריאד, קהיר, או כל קסבה דומה בעולם הערבי מוסלמי, ה ''איסט אנד'' בלונדון למשל הוא דוגמא מוחשית לתהליך ''תמים'' זה. מי שנוסע קצת בעולם שלא בטיול מאורגן יכול בקלות לעמוד על ''התופעה הטבעית'' הזו. ואני מניח שגם בארץ הקודש ה ''טרנד'' הזה תופס לו תאוצה, כי הזמן מתחיל להראות ''כשר'' בעיני ''מנהיגיו הרוחניים'' של העולם הערבי מוסלמי שאיינו נוהג לפי שום נורמה מקובלת בעולם מחוץ לזו שלו.

    הגב לתגובה זו

    • בתגובה למה שכתבת, יש לבנות להם שכ' ובכך למנוע מהם לזלוג לאן שרק בא

      להם. ז''א להציב, 23/08/07 23:45

      להם גבולות.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד, זו בעיה קשה וכואבת!

    ירון זינגר, 23/08/07 22:11

    חבל שרק האיחוד הלאומי מתייחס לבעיה הקשה הזו, שלא רק בשכונת הדר היא מתרחשת.

    הגב לתגובה זו

    • זאת התוצאה של נצחון השמאל המשלה- אין בטחון (ל''ת)

      בני, 24/08/07 00:24

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    רצו התנתקות? קיבלו אותה ! הסיסמא שונתה:'' חיפה תחילה.'' (ל''ת)

    אתי, 23/08/07 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    האיחוד הלאומי מעודדת השתלטות ערבית על חיפה, יפו , לוד...

    עידו, 23/08/07 22:07

    מתי יבינו הבדיחות מהימין הקיצוני שתומכים בהישארות ישראל בכל השטחים שאי-אפשר לאכלס ביהודים גם את יו''ש ובה בעת לאכלס ביהודים גם את כל הערים המעורבות בישראל.

    במדינה שבה חיים פחות מ- 6 מיליון יהודים בלתי אפשרי לדאוג לאיזון דמוגרפי עם 1.5 מיליון הערבים שבה ובה בעת לדאוג לייושב יו''ש על 2 מיליון הפלסטינים ששם.

    רק עזיבה מוחלטת של השטחים תאפשר לדאוג למאזן הדמוגרפי בתוך הקו הירוק.

    ראשי המתנחלים צריכים להבין זאת.

    הגב לתגובה זו

    • טעות בידך.

      שמוליק מפתח, 23/08/07 22:58

      אסור לעזוב את אזורי ההתישבות הגדולים כמו גוש עציון,ביתר עלית אריאל.לערביי א''י הייתי מקים קנטונים עצמאיים בריבונות שלנו. בואדי ערה,במתחם קלקיליה גלגוליה כפר קאסם.בנצרת ולבדוים בדרום.הם ינהלו את ענינהם בעצמאות ויוכלו לעבור אלינו במעברי אגרה גבוהים לכלי רכב.דבר שיוריד את הכדאיות.הבעיה באמת בערים המעורבות ושם צריך לאזן את האוכלוסיה בתיכנון ארוך טווח.לתת תמריצים לזוגות צעירים וכו'.הקנטונים ידללו את 1.5 מליון ערבים ל 200 אלף.וזה סביר.בשוויץ יש 26 קנטונים וזה עובד.נכון שהערבים לא יסכימו אבל אם חפצי חיים אנחנו צריך ללכת על זה.הפתרון האחר הוא רדיקאלי.ואם לא יעשו דבר אנחנו נגיע אליו.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    שכונת הדר היא שכונה של רוסים וערבים

    יפית, 23/08/07 22:04

    שכונת הדר היא שכונהישנה ענייה שיהודים בעלי כסף במילא לא יגורו שם. מי שגר שם הם ערבים רוסים ותושבים וותיקים שלא הצליחו לצאת משם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה כמו החרדים שכובשים כל חלקה טובה

    אמנון, 23/08/07 22:04

    בירושלים ועושים בה כבתוך שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נטישת הדר

    ה, 23/08/07 22:01

    כאשר ברסלבים ושאר חרדים מעדיפים להשתלט על בית כנסת בשכונה יהודית חילונית ולגור בה ולהפכה לחרדית במקום להחיות בתי כנסת נטושים בהדר וכאשר ראש עירית חיפה עומד מנגד ויורה הצהרות ריקות מתוכן ולא עושה כלום אז ערבים שצריכים מקום לגור יגורו איכן שיוכלו

    הגב לתגובה זו

    • למה באמת לא לתת את בית הכנסת הנטוש בהדר לברסלבים מרוממה?? (ל''ת)

      שילכו לשם, 23/08/07 22:29

      הגב לתגובה זו

      • אנטישמים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        זה מה שאתם, 24/08/07 00:58

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    לרפא סרטן באקמול לא ניתן

    שמז, 23/08/07 21:51

    הבעיה האמיתית היא שדו-קיום בין ערבים ליהודים נדון מראש לכישלון, כפי שנוכחנו עד היום. הפתרון של השמאל, מחיקת זהותה היהודית של ישראל, אינו פתרון כלל, שכן הערבים לא יסתפקו במה שיקבלו, אלא ירצו להפוך את ישראל לפלשתין ב'. גם הימין לא יצליח לשמור על זהותה היהודית של ישראל כל עוד השמאל שולט במוקדי הכח במדינה. ומאחר ודי ברור שהמצב הנוכחי דורש ניתוח מן היסוד, השאלה היחידה היא מה מהות הניתוח ומתי הוא ייעשה.

    הגב לתגובה זו

    • יש טכניקה יותר מתקדמת בטיפול בסרטן- קרינות (גרעיניות)

      לא רק אקמול, 23/08/07 22:31

      ישראל צריכה להטיל פצצות אטום גרעיניות באירן וסוריה ומצרים כדי לרפא את הסרטן שקרוי איסלם קיצוני

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הערבים של חיפה טובים מאוד

    חיים, 23/08/07 21:51

    אין טענות הערבים של עירנו בסדר גמור ואם כל העולם הערבי היה כמו ערביי חיפה לא היה רע בעולם הזה

    הגב לתגובה זו

    • עאלק טובים...עוד נראה! (ל''ת)

      חביב, 24/08/07 00:58

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    נו, סוף סוף מישהו מדבר על זה. השאלה מה יעשו בנידון. (ל''ת)

    מני, 23/08/07 21:47

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    האוייב הוא מבפנים כנסו:

    צח, 23/08/07 21:47

    אני לא מסכים עם הכנסת כרמיאל להגדרת הערים המעורבות. כרמיאל היא עיר שמטרת הקמתה הייתה יהוד הגליל וכרמיאל היא עיר יהודית עם אולי 5-10% תושבים ערבים. על כרמיאל ועל המדינה שלנו עוברים תהליך מסוכן שבסופו אנו עלולים למצוא את עצמנו ללא מדינה. האויב האמיתי הוא מבפנים ולא הגרעין האירני בואו נתעורר עכשיו. אסור למכור להם בתים ולא משנה כמה הם ישלמו אסור להיות רודפי בצע!!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חיפה כבר נכבשה ע''י ערבים ולא ניתן לעצור את הסחף . (ל''ת)

    בדרן חיפה, 23/08/07 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אכן מצב קשה - ריבונות יהודית קודמת לכל!

    ציוני, 23/08/07 21:41

    העיר אכן סובלת מההתפשטות הערבית (כל תושב מקומי מרגיש זאת ויודה בכך) ולא לבלבל את המוח על דו קיום - הריבונות יהודית , אסור לסבול כל אלימות ערבית או פגיעה אחרת , דו קיום בשליטה יהודית ולא תוך פגיעה באזרחי חיפה היהודים בדיבור או בהתגרות (תשאלו את תושבי רחובות הרצליה , בן יהודה ועוד). ברכות לאיחוד הלאומי!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    רק עבורם אצביע בבחירות!

    משה, 23/08/07 21:38

    הם היחידים בכנסת שדואגים ליהודים

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לכו לשדרות,תחלקו אוכל לעניים,תפסיקו להסית..

    רז, 23/08/07 21:34

    כל אזרח רשאי לחיות היכן שנפשו יחפץ..
    רק מהסתכלות על הבעת הפנים של אורי אריאל ניתן להבין במי מדובר,מפחיד...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    נא לדייק בבקשה

    ערבי חיפאי, 23/08/07 21:34

    אומנם הערבים כובשים את חיפה אממה צריך לדייק שאלה הערבים המשתפים מהשטחים ולא ערביי חיפה ,וממלה ההדר זה אווט אף אחד נורמלי לא גר שם ובעוד כמה שנים הילדים העבריינים של המשתפים ישתלטו על חיפה , חוזר כבומרנג.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הפירסום שלכם מעודד סכסכנים וגזענים (ל''ת)

    לא לפרסם דברי, 23/08/07 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רעיון מעולה , להביא יהודים מהשטחים חזרה לישראל (ל''ת)

    אריק, 23/08/07 21:25

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    איחוד הלאומי - ערבים כובשים חיפה

    ראובן, 23/08/07 21:24

    לחברי וראשי האיחוד הלאומי ! 1
    במקום לזרוע אימה ופחד בקרב
    עם ישראל, תראו סוף סוף מה אתם מסוגלים (אם בכלל) לעשות.
    אתם מדברים שטויות כאלה כבר שנים הגיע הזמן שתחליפו ''תקליט''

    הגב לתגובה זו

    • סע ללוד ותבין (ל''ת)

      מתבונן ודואג, 24/08/07 05:29

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חיפה לא תיכנע לגזענות! אנו לא צריכים את ''עזרת'' הלאומנים

    לא לגזענים!, 23/08/07 21:24

    בחיפה אין בעיות שאינן יכולות למצוא את פתרונן, פרט לבעית זיהום האוויר ממפעלי חברו של שרון, אריה גנגר ומבתי הזיקוק של משפ' עופר.
    יהודים וערבים חיים בדו קיום מוצלח בהשוואה לערים אחרות. סועדים במסזעדות בעיר התחתיצ ובודאי ניסנס וכו'.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק!

      אורן, 23/08/07 22:56

      שינסו ללמוד מחיפה איך לעורר סובלנות במקומות אחרים במקום להביא לחיפה חוסר סובלנות.

      הגב לתגובה זו

      • חיפה=צרפת

        האסלם משתלט, 24/08/07 01:00

        ויפי הנפש יתעוררו כשיהיה כבר מאוחר, והם יגלו עצמם טובעים ברפש...

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    גזענים פשיסטים

    סמיר, 23/08/07 21:19

    תארו לכם שראש עירית וינה היה עורך סיור באחת השכונות ומודיע: האוסטרים עוזבים ובמקומם באים יהודים עויינים. מה הייתם אומרים? ישראל הפכה למדינה גזענית פשיסטית ולאומנית.

    הגב לתגובה זו

    • למה יש יהודים בישובים ערבים?...

      ישעיה האדומי, 23/08/07 23:05

      לא ראינו יהודים בפורדיס.....בשכונות הערביות ביפו.....באום אל פאחם
      מה הצביעות הזאת שלכם שמאלנים שונאי עמכם ואוהבי הערבים הם.... הם זרע העמלק

      הגב לתגובה זו

      • לישעיהו האדומי -כן יש יהודים בישובים ערביים

        דני ב., 24/08/07 09:44

        אבל הם לא באים בשלום.
        תראה מה קורה בירושלים המזרחית עם עטרת כוהנים, ב'' מתיתיהו מזרח'' הלא היא בילעין, בגבעות השומרון הנתפסות, בכרמי הזיתים הנשרפים.
        האמת יהודי היה רוצה לגור בישוב ערבי כמו אום אל פאחם? נראה לך שיהודי ירד 20 רמות בחייו הפרטיים ויסתפק בתשתיות ובבנין עיר שמאשרים להם? נראה לך שאמא יהודיה היתה מסכימה שילד יהודי ילמד במערכת החינוך ובכיתות של ערבים שנראות יותר כמו כוכים? נראה לך שיהודי יסכים שביוב יזלוג ברחובות?
        ואם נלך לישובים בצפון נראה לך שיהודי יסכים לגור בישוב שאין בו מקלטים? אין תעסוקה אין תעשייה, ולעתים גם מים זורמים וחשמל לא בנמצא.

        הגב לתגובה זו

        • נראה לי שיהודים רוצים לחיות בפקיעין ואתם מגרשים אותם. (ל''ת)

          גידי, 13/04/08 07:20

          הגב לתגובה זו

    • יהודים באוסטריה לא רוצים להשמיד את אוסטריה

      איציק, 24/08/07 00:31

      פסיבית או אקטיבית

      הגב לתגובה זו

    • היהודים לא טוענים שוינה שייכת להם! (ל''ת)

      דמוקרטיה, 24/08/07 01:00

      הגב לתגובה זו

    • מעניין

      יהודי, 24/08/07 01:39

      האם יכול לקרות דבר כזה? וואלה, קרה ומה אתה עשית שזה קרה? רצחת יהודים בתמיכת הבריטים. מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות.

      עכשיו בוא אני אספר לך מצב. תאר לך שבמדינה דמוקרטית אמיתית כמו שאתה אוהב למשל איראן, יהודי היה כותב בעיתון מעריב שלהם. מה היה קורה?

      הגב לתגובה זו

    • רק אתה יודע מה הבעיה?? שהיהודים לא משתלטים על כל המדינה שלהם כנס

      דור, 24/08/07 03:36

      ואנחנו לא רוצחים שם לא גונסבים שם ולא אונסים שם ולא עוזרים לטרור להתקיים בניגוד אליכם אז שקט

      הגב לתגובה זו

    • thats right

      shem, 24/08/07 04:46

      i feel shame to be a part of those people

      הגב לתגובה זו