• 44.

    אז מה אתם עושים בממשלה? (ל''ת)

    א, 22/08/07 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פינס אל תרתע מרצח האופי

    שרונה, 22/08/07 09:53

    שים לב. יש פה מתקפת טולקבקיסטים מטעם. מזמן לא ראיתי כל כך הרבה תגובות בידיעה אחת בעד אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • וכמה ראית נגדו בכתבות אחרות? זה דו סיטרי אם לא שמת לב...

      אורן, 22/08/07 19:43

      העם מסתבר לא כולו מקבל משכורת להגיב (כמוך) יש מצב שאולמרט צודק גם.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    פינס אל תרתע מרצח האופי

    שרונה, 22/08/07 09:53

    שים לב. יש פה מתקפת טולקבקיסטים מטעם. מזמן לא ראיתי כל כך הרבה תגובות בידיעה אחת בעד אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    א''א הוא עו''ד וכחן שנהנה לריב עם כולם (ל''ת)

    זה האיש, 22/08/07 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מעניין איך זה שחצי מהטוקבטרים מבסוטים מאולמרט? (ל''ת)

    שכיר במשרד, 22/08/07 06:13

    הגב לתגובה זו

    • כי להרבה אנשים נמאס מקשקשני ליכוד/כתום/מרץ (ל''ת)

      רואה נכוחה, 22/08/07 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ומה עם פיצוי ליהודי לוב וטוניס שהיו תחת הכיבוש הגרמני (ל''ת)

    טרבלסי, 22/08/07 06:06

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פינס-ומה עם ברק שהבטיח לך לפרוש ויורק לך בפרצוף,ועכשיו גם איילון (ל''ת)

    נכנס לממשלה, 22/08/07 06:03

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הפינס שלי במכנסיים יותר חכם (ל''ת)

    הפינס שלי במכנס, 22/08/07 02:12

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אנה פרנק היתה בת למשפחה אמידה ולכן הויכוח מיותר (ל''ת)

    ======אנה =====, 22/08/07 02:02

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פינס הוא דמגוג גס-רוח. (ל''ת)

    דה-דה, 21/08/07 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הירשזון מחלק דווידנדים לבנו ולמקורבים (ל''ת)

    מכספי השילומים, 21/08/07 22:37

    הגב לתגובה זו

    • הירזון מחלק,,,,

      דוד בר דרור, 22/08/07 04:56

      מה הקשר לשואה ולמאסים של הירזון,כבן למשפחה ניצולת השואה זכור לי כי אבי זל שהיה במחנות עבודה סרב לקבל אג שילומים למרות שחברו מהמחנות קיבלו סכומים גדולים וגימלה חודשית כל ימי חיהם,

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    פינס גמר את הקרירה הפוליטית

    רומח, 21/08/07 21:27

    תגובת אולמרט במקומה ונכונה

    ופינס ממשיך להתלכלך בבוץ שהוא עצמו מתיז

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הוא נאלח, שחצן, מטומטם ואינטרסנט, מושחת חסר ערכים-

      ירון, אשקלון, 22/08/07 00:06

      הדבר הכי גרוע שקרה למדינה הזו מאז האדיוט שקראו לו דיין, שכמעט גמר עליה ב 1973 ו25 שנה קודם לכן בהסכמי רודוס הרחיב את הגבול שלנו עם המותניים הצרים- גם לכפרי המשולש, שבהם התרבו שונאינו המקבליםן תעוזה כחולה, אך זה לא מעניינו כעת
      יישר כוח פינס!! הלוואי והניצולים יקבלו כולם קצבה נאותה

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    תגידו, מתי פינס נהפך לגס רוח?

    יונה, 21/08/07 21:25

    מתי בדיוק זה קרה, שהתקווה הצעירה של המערך נהפך לדמגוג תוקפני וחסר יושר אינטלקטואלי? אני מבחינה בזה כבר כמה חודשים טובים. מישהו יודע מתי זה התחיל? או שתמיד הוא היה כזה?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תעשיית השואה!

    מכלוף, 21/08/07 21:15

    צריך לעזור לניצולים
    וגם למנוצלים אחרים..........אלו שתעשיית השואה הרעה את מצבם עוד יותר

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    פינס, תסתכל בראי ותבין מיהו בהמה. גס רוח שכמותך. (ל''ת)

    מוטי, 21/08/07 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פינס. איך אפשר להיות כלכך טיפש ואטום..

    בלתי נסבל., 21/08/07 21:02

    לפחות שישתוק.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    די פינס. די. לך לישון מתוק. נכשלת (ל''ת)

    tch, 21/08/07 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    פינס זה יעזור לך?עזוב איש לא שם לב אליך,יש אנשים שאין להם כריזמה.לא (ל''ת)

    ירחמיאל הממושקף, 21/08/07 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    די ! נמאס ! מה בכלל הסיפור עם הניצולים 60 שנה אחרי? כנסו

    א.מ, 21/08/07 20:41

    מי שלא יכול להתקיים שיקבל קיצבה מוגדלת מצד שני יש כאלו שברוך השם הסתדרו יפה ואפילו התעשרו הם צריכים עכשיו את התוספת הזו?היתכן שכל הניצולים המסתובבים בינינו יום יום באמת רעבים ללחם?ולמה פינס קופץ עכשיו ומנצל את המקרה בצורה מחפירה?

    הגב לתגובה זו

    • אתה מטומטם. לפחות יש לך את השכל לא לכתוב את השם שלך

      אורן, 21/08/07 23:35

      אתה יודע כמה ניצולים חיים במוסדות פסיכיאטרים כי הנזק שנגרם להם לעולם לא יתוקן?

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    פינס כמו פינס נשאר מתוסכל,מה כבר אפשר לדרוש ממנו אחרי השואה שעבר...

    נאמן ללא גבול, 21/08/07 20:41

    פינס כמו פינס נשאר מתוסכל,מה כבר אפשר לדרוש ממנו אחרי השואה שעבר...במפלגה.
    תמיד נשאר במרחק נגיעה בכתר המנהיגות ותמיד צנח מישהו והוא נישאר בצל...מה לעשות, נולד להיות נושא כלים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אולמרטופובים

    ספי, 21/08/07 20:30

    איני מבין מדוע אתם כ''כ לאמחבבים את אולמרט ראש ממשלתכם. נבצר ממני. בכל אופן לדעתי העובדה כי אינו פופולרי עד כדי כך מאפשרת לו לעשות מה שנצרך בלא לחשוש מה יאמרו חישבו על זה...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לפינס - יש דברים שלא אומרים, גם אם אתה צודק

    רועי, 21/08/07 19:50

    יש תרבות דיון, ובתור מישהו שמתיימר לייצג פוליטיקה אחרת, היית צריך לחסוך מאיתנו את מה שאמרת, גם אם אתה צודק.
    זה סתם נראה כאילו ניסית ליצור פרובוקציה ו-'לזעזע', אבל בעצם משכת את הדיון החשוב בניצולי השואה לדיון הרבה פחות חשוב בך...
    חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שניכם הגעתם לשפל של השפל!ואתה פינס תפסיק לחפש פרסום על גב הניצולים! (ל''ת)

    זבוטינסקי, 21/08/07 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אופיר פינס כנראה שנרדמת בשיעורי ההיסטוריה. אחרת היית לומד שאנא פרנק

    מורה להיסטוריה, 21/08/07 19:40

    מתה במחנה הריכוז ברגן-בלזן !!!

    לכן אם הייתה נשארת בחיים ומשוחררת מהמחנה הייתה זכאית לפיצויים !

    הגב לתגובה זו

    • מורה להיסטוריה היקרה - את לא קראת את הכתבה...

      אלון ה, 21/08/07 20:08

      ...ולכן, אולי כדאי שאצטט את המשפט החשוב שאמר אופיר פינס מתוך הכתבה הזאת: ''אולמרט מיתמם... הוא יודע היטב שכוונתי בדוגמא של אנה פרנק למאות ואלפי ילדים ומשפחות שהסתתרו במהלך השואה בדרך-לא-דרך, ניצלו ולא נתפסו או הושלכו למחנות השמדה... האם אותם ניצולים נכללים בהסדר לגבי ניצולי השואה? בוודאי שלא. לכן אמרתי שגם אם אנה פרנק היתה ניצלת היא לא היתה נכללת בהסדר שגבישה הממשלה, אז על מה הויכוח?''

      בעיניי, הדברים של פינס הם מוצדקים, אבל כשהדיון גולש לפסים היפותטיים, אז זה כבר מתחיל להיות להיות ממש מוגזם. אויש...

      הגב לתגובה זו

    • נדמה לי שהמורה להסטוריה לא מבין את הנקרא. (ל''ת)

      ע''ש, 21/08/07 20:28

      הגב לתגובה זו

    • הוא הבין גם הבין.

      תמר, 21/08/07 20:39

      כוונתו היתה שאם אנה פרנק לא היתה נתפסת, אלא ממשיכה להסתתר, היא לא היתה זכאית לפיצויים.
      וזאת למרות שהמדינה קיבלה פיצויים עבור ניצולים שהסתתרו.

      הגב לתגובה זו

      • המדינה לא קבלה כסף,

        תצמנ, 21/08/07 21:42

        היא קיבלה שווה כסף: אניות, רכבות, תחנות כח, רשת חשמל ומים, מכונות ו...נבנתה התשתית של המדינה, שבזכות זה יצאה המדינה מהצנע.
        אבל רוב התושבים לא היו בארץ באותה תקופה, והדימוי שלהם הוא כאילו הגיע חבילת מזומנים מגרמניה, והעיסוק של הוותיקים היה לחלק ביניהם את המרקים
        למי שיש טענות שיחזר לברית המועצות.
        גם סיפור החד הוריות זו קומבינה של עולי בריהמ

        .

        הגב לתגובה זו

    • צודק. הוא סתם פופוליסט שלא מכיר את ההיסטוריה של העם היהודי. (ל''ת)

      אליקים, 21/08/07 22:16

      הגב לתגובה זו

      • המורה צודק/ת. פינס חזור לספסל הלימודים. (ל''ת)

        שמעון, 21/08/07 22:33

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה הויכוח בכלל הכסף לא של המדינה

    אסתר, 21/08/07 19:36

    הכסף שייך לניצולים ולפליטים ולא משנה איך קוראים להם. תנו להם את מה ששלהם אתם לא עושים טובות!

    הגב לתגובה זו

    • נכון!! (ל''ת)

      אורטל, 21/08/07 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שני מנוולים

    חמורולוג, 21/08/07 19:33

    פינס כשימך כן אתה,,,,,
    כדור שני לניצולת שואה
    אני חושב שאתה ורוה''מ עשיתם מעשה נבלה,,,,
    לעשות הון פוליטי על חשבון הסבל של ניצולי השואה זו התבהמות,,,,,
    הבנת?
    כנראה שלא

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    פינס, שגית ואתה ממשיך לקלקל

    אוהב אדם, 21/08/07 19:33

    ההופעה של פינס ביישה את תומכיו ובאמת היתה נמוכה מאוד. מוטב לו להחריש ולא להוסיף, לפחות לא בנושא השואה הקשה לרבים כל כך.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה נבילה וזה טריפה. (ל''ת)

    מארק, 21/08/07 19:28

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כן, כן, תמשיכו לצנזר את עדות המזרח, זה לא מוחק את העמדות

    דוב הקוטב, 21/08/07 19:25

    שלנו, אפילו בגרם.
    ובטח לא את ההחלטות הפוליטיות שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מר פינס, תמיד תזכור: מפלגת העבודה לקחה את כספי השילומים ונתנה אותם

    אדם אילת, 21/08/07 19:24

    שוחד לקיבוצים, להסתדרות, לעצמה... וחלק גם הלך למטרות ציבור.
    ובקיצור, אתם אנשי העבודה (מפאי של פעם) הם אלו שגנבו את הכספים מהניצולים. עכשיו יש לכם את החוצפה לשחק אותה אנשים ישרים...

    הגב לתגובה זו

    • צודק. פשוט בושה. (ל''ת)

      תמר, 21/08/07 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני לא מהחברים של אולמרט אבל אתה מגזים!!

    יעקב, 21/08/07 19:19

    אינני נחשב לתומך באולמרט אלא להפך, אך איפה הכבוד לנושא התפקיד, מי אתה שאומר דברים שכאלה, חשבתי שאתה בן תרבות? ניתן ואפשר להגיד את אשר רוצים בתורה תרבותית!!!
    תתבייש!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק - פינס פשוט מגעיל וגם לא צודק (ל''ת)

      אורן, 21/08/07 20:59

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אולמרט תסביר כל השרים ובח''כ שלך הם גם בהמות או סתם מלקקים ב.. (ל''ת)

    גבאי, 21/08/07 19:18

    הגב לתגובה זו

    • גבאי-תגובה מעמיקה ביותר.איפה לקקת אתה? (ל''ת)

      רואה נכוחה, 21/08/07 23:47

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שיזכרו את זה כל המטומטמים שבחרו באולמרט כצאן לטבח, והולכים להצביע

    לברק, שוב כצאן, 21/08/07 19:15

    שיזכרו את זה כל המטומטמים שבחרו באולמרט כצאן לטבח, והולכים להצביע לברק, שוב כצאן לטבח!
    אולמרט וברק, שני נוכלים שעושים אך ורק וביתם!

    הגב לתגובה זו

    • נזכור שהוא הראשון שטיפל במחדל הזה.

      אורן, 21/08/07 19:48

      להבדיל מברק, שרון, ביבי, פרס, רבין, שמיר, בגין, גולדה...

      שים לב אני לא בחרתי רק שמות של ראשי ממשלה מהשמאל כמוך...

      כאילו שלפני שאומרט נבחר ביבי פיצץ את הניצולים בכסף וברק עשה להם נעים בגב...

      הגב לתגובה זו

    • ''צאן לטבח''- זילות שואה = מגיב כתום - כמה קל לנחש (ל''ת)

      רואה נכוחה, 21/08/07 23:48

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    פינס קשקשן דמגוג - כמו ילד נטול אחריות

    רואה נכוחה, 21/08/07 19:13

    לא מסוגל לקחת אחריות רק לבקר אחרים. ההסדר שהממשלה הגיעה אליו הוא הוגן ונותן דגש על מי שבאמת סבלו לפי ההגיון המעוות של חנפני הקולות ממרץ המערך והליכוד צריך לכלול את כל העולים בעליה שלישית רביעית וחמישית (צריכים הסבר מה זה העליות האלה ??) במעגל השני של הניצולים. מדוע מי שהגיע לפלסטינה-א''י בשנים אלה צריך להיות מופלא לרעה מאיזה יהודי רוסי שישב בטשקנט כל המלחמה ??????ןךא ראה מעולם חייל גרמני שלא לאמר לא עבר את מוראות השואה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולמרט ממשיך להתבהם ולשקר במצח נחושה, מבחינתו הכל כשר ע''מ שישרוד! (ל''ת)

    נפל עלינו נפל, 21/08/07 19:11

    הגב לתגובה זו

    • מתבהם בעצמך. מתבהם ומתלהם לחינם.

      הקריטריונים כפי, 21/08/07 19:44

      יוצרים תמונה כאילו מעולם לא פוצו אנשים, או כביכול אולמרט ממציא קריטריונים.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    רק עכשיו פינס הגיע למסקנה הזו. אבל זה בסדר. אין לי אמון גם בו. (ל''ת)

    /ש, 21/08/07 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פינס - ראש הממשלה הוא פוליטיקאי. כמו שאר הח''כים.

    אורן, 21/08/07 19:03

    דרך אגב שאתה מסתכל במראה - אתה רואה גם פוליטיקאי. ושאתה תוקף ראש ממשלה ומשתמש באנה פרנק (דוגמא לא מדוייקת וטובה בכלל) בשביל השוק VALUE, אל תתפלא אם תקבל מהר מאוד סטירה עם הזין (פינס) חזרה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פינס - דמגוג ציני

    המזכיר, 21/08/07 19:01

    מר פינס נזכר במצוקת ניצולי השואה ואץ רץ לרכב על הגל הרייטינגי, והשתמש באנה פרנק בכדי להיכנס לכותרות.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מבלבל במוח, פינס פגע בול בנקודה

      אורן, 21/08/07 19:52

      במקום לתת לאולמרט לעשות חגיגה ולהשכיח את כל הניצולים שהוא זנח לעוני ולרעב

      הגב לתגובה זו

      • אתם מתעקשים על לא להבין/להתמצא--

        זכותכם, 21/08/07 21:08

        נקווה רק שאין הטעייה מכוונת

        הגב לתגובה זו

      • אורן - טוקבקיסט קשקשן

        המזכיר, 21/08/07 21:22

        פינס פגע בול בנקודה? עובדתית דבריו הם שקר - אבל למה לתת לעובדות לבלבל, כשאפשר להקליד דברי הבל.
        והיכן אתה מר אורן היקר היתה תוחם את תחום הזכאות ומפריד בין ה''ניצולים'' לסתם זקנים שמגיע להם להיזנח? בדניפר? בוולגה? או שמא גם עולי אתיופיה (היו תחת כיבוש איטלקי) ומרוקו (תחת משטר וישי). אולי בעצם כולם ניצולים ולכן לכולם מגיע? אבל שלא צריך לקבל החלטות תמיד קל לצווח.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    לי אין שום כוונה לבזבז את קולי על מפלגות שלא חושבות

    דוב הקוטב, 21/08/07 18:58

    שזקנים חלשים מעדות המזרח יכולים להסתפק בפרוטות שהם מקבלים עכשיו.
    אנה פרנק או לא אנה פרנק.

    הגב לתגובה זו

    • זה בסדר תמשיך להצביע לש''ס (ל''ת)

      אורן, 21/08/07 19:50

      הגב לתגובה זו

      • ואתה תמשיך להאמין שחוץ מלש''סניקים, כל הסיפור הזה לא מזיז

        דוב הקוטב, 21/08/07 21:27

        הוא מזיז, אדון מחט. אנחנו מדברים על זה בבתים ובמקומות העבודה. זה שלא נותנים לזה ביטוי בתקשורת, לא אומר שזה לא קיים.

        הגב לתגובה זו

        • אתה גזען בור ועם הארץ ולא שווה תגובה

          אורן, 21/08/07 23:49

          אתה שולף את השד העדתי בפעם המי יודע כמה ופשוט מחדד את ה''מגיע גם לי'' שכל פעם צץ אצלך מחדש.

          אתה זה שמנציח את התופעה שלא קיימת ובכלל לא קשורה. העיקר שאתה מדבר על זה...

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולמרט לא דופק לנו חשבון בגרוש (ל''ת)

    וינוגרד, 21/08/07 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פינס אתה לא גבר במקומך הייתי שזכיר לו את תיקי הגנבה נגדו אצל מזוז. (ל''ת)

    רפוס ונבול, 21/08/07 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פינס כל הכבוד לך

    ברוך ל., 21/08/07 18:41

    אני יודע שיש לך בני משפחה שנספו בשואה בהולנד. גם המשפחה שלי נספתה בווהלין, מערב אוקראינה של היום. רייזלה, שיינדלה, אסתר רוחל, רבקלה, בניומין, יהודלה, לייבלה, שעפסלה, שורלה, אברימלה, פרידה, כל בני העיירה הטבוחה עלו השמימה והניצולים שברחו ליערות וסבלו גיהנום והגיעו לארץ כאודים מוצלים הם לפי ההגדרה לא זכאים לקבל כמה גרושים מהמדינה כדי שיוכלו למות בכבוד. אז מה נשאר לנו מול ממשלת הרשע הזאת? מה נשאר?
    תודה לך פינס שלפחות אתה נלחם בשבילנו.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עד היום אולמרט רק הוכיח שהוא הבהמה הגדולה בארץ

    אוי למדינה, 21/08/07 18:41

    כמה מעוות ומושחת.
    איזה עם אימפוטנטי. מגיע לו ממשלה כזו ועוד יותר יגיעו לו שהערבים יצליחו לחסל אותם.הישראלים ילכו כמו צאן לטבח לטבוע בים.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    פינס צודק

    שמרל רודניך, 21/08/07 18:34

    אולמרט שוב ''נפגע''. פעם הוא נעלב מהניצולים הנואשים שצעדו בצעדת מחאה קורעת לב. פעם שניה הוא ''נעלב'' מדברי פינס. בלשכה שלו כנראה הולכים על קמפיין של מסכנות. יעקב גלנטי. זה מה שאתה מסוגל?
    לעצם העניין. מי שלא היה במחנה נחשב לפליט ולכן לא יקבל תוספת מהמדינה. צודק פינס במליון אחוזים - אם אנה פרנק לא היתה מתגלגלת למחנה ריכוז ומתה שם גם היא לא היתה זכאית לגרוש מהמדינה כי היא רק ''התחבאה'' בשואה וזה נכון לגבי רבבות נוספים.
    אולמרט. איך אתה ישן בלילה?

    הגב לתגובה זו

    • אני ישן מצויין, תודה ששאלת

      א.א., 21/08/07 19:22

      |V|

      הגב לתגובה זו