• 27.

    מה עם סיוע למרוקאים ותימנים זקנים? (ל''ת)

    שולה זקן, 22/08/07 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לשכת רה''מ--תתנו יותר פרסום ופירוט למידע שמצויין כאן !!_____ (ל''ת)

    על הפיצויים, 22/08/07 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נמאס מכל הזקנים הבטלנים-דורשים כסף,

    יעל, 22/08/07 13:58

    תרופות ,הנכות ופטורים אבל לא עובדים
    גם אבא שלי חושב כחה.
    תשקיעו בצעירים-הם העתיד!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה עם ניצולי שואת גוש קטיף? (ל''ת)

    רפי, 22/08/07 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    השאלה שמדאיגה אותי

    אורן, 21/08/07 18:24

    זה לא אם אנה פרנק הייתה מקבלת שילומים
    אלא...
    כמה הירשזון שם בכיס מכספי השילומים האלה, וכמה הגיע לכיסך, כולל בעקיפין
    ואם הגיע לכיסך ואם לא, מה שמדהים זה שרוב העם חושב שכן. מעניין למה

    הגב לתגובה זו

    • תבדוק בדרך כמה מרויחים כל מנהלי הקרנות של הניצולים

      רואה נכוחה, 21/08/07 19:14

      תגלה שהכספים שם גדולים הרבה יותר ..

      הגב לתגובה זו

    • ואני שואל מה עם פיצוי לניצולי שואת 1948? (ל''ת)

      אחמד מאדבולי, 22/08/07 13:56

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אולמרט ותגובותיו התינוקיות. תתפטר

    מ, 21/08/07 18:20

    כבר אתה הרי יודע טוב מאוד שאתה לא כשיר פשוט תתפטר ועשה טובה לעצמך ולנו

    הגב לתגובה זו

    • לי נראה שזה ראש הממשלה הכשיר ביותר

      אורן, 21/08/07 19:00

      ניצולי השואה זו לא בעייה מאתמול. כל ממשלות ישראל הפקירו אותם! כמו שכל ממשלות ישראל דאגו שב7 שנים האחרונות מילואימניק לא ראה טנק!

      הגב לתגובה זו

      • סוף סוף מישהו שרואה נכוחה.

        אמנון, 22/08/07 07:22

        נמאס כבר מכל המשתלחים לשם ההשתלחות.
        האמת שבנושא שעל הפרק לא ברור, מדוע מגיע לניצולים קצבה גבוהה מיתר הנזקקים.

        הגב לתגובה זו

    • ממש תדגובה ענינית-די לכם עם זילות השואה

      רואה נכוחה, 21/08/07 19:16

      עלובי נפש שאינם מסוגלים להבחין בין מי שעבר את אושויץ למי שגר בטשקנט אלפי ק''מ מהגרמנים
      הרפו ידיכם מן הניצולים האמיתיים שזקוקים לעזרה

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    יופי משרד ראש הממשלה !!!!

    ירון זהבי, 21/08/07 18:17

    אני מניח שאתם מאד גאים בעצמכם ובתשובה המטומטמת שנתתם.

    נתתם תשובה יבשה לאמירה שבבסיסה הגזמה ושנאמרה כדי להמחיש את הטיפול הפושע והנלוז שמקבלים ניצולי השואה מממשלת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פינס הגזמת (ל''ת)

    ע, 21/08/07 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולמרט וחבר מרעיו

    רמת גני מודאג, 21/08/07 18:07

    בואו נזכור כולנו שעד לפני כשבועיים פתר אולמרט את בעיית הנצולים ב 83 ש''ח בלבד. מדוע מסתפק מר אולמרט הרחום והחנון בפצוי רק לנצולי מחנות... האם אותם אנשים שברחו ושהו בסיביר במחנות עבודה או באוזבקיסטן והקווקז אינם ניצול שואה. או שפשוט הרבה יותר זול לייצר הפרדה מלאכותית ולטפל רק בחלק המנורי של נצולי השואה. אדון אולמרט תזדרז לבני ה 80 ו ה 90 נותרו שנים ספורות במקרה הטוב...

    הגב לתגובה זו

    • דמגוגיה בגרוש-לפי הגיון זה כל העליה הרביעית והחמישית והמעפילים הם נ

      רואה נכוחה, 21/08/07 18:29

      הם ניצולי שואה . בעצם לפי ההגיון הזה גם עולי העליה השלישית. מצוין .
      אתם עושים את עצמכם או שבאמת לא מביניתם את ההבדל בין אושויץ לעיירה באוזבקיסטן . ואם עיירה באוזבקיסטן למה לא עולים שהגיעו לפלסטינה לפני קום המדינה לפי ההגיון שלכם כולם ניצולי שואה.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אנה פרנק

    מיכל, 21/08/07 18:05

    במידה ואנה פרנק היתה שורדת את ברגן בלזן היא היתה זכאית לפיצויים מגרמניה עוד לפני ההחלטה הנוכחית של הממשלה. (דרך אגב, בהחלטה זו נקבע שניצולי מחנות יקבלו פיצויים).
    טוב שפינס נלחם למען ניצולי השואה, אבל שינסה להתעסק בעיקר ולא בכותרות .

    הגב לתגובה זו

    • מיכל-צודקת-למרבה הצער הענין אינו סיוע למי שצריך

      רואה נכוחה, 21/08/07 19:18

      הבעיה היא שמרבית הצעקנים כמו פינס מונעים מדמגוגיה ואינטרסים פוליטיים. הרי מה שהם עושים זו זילות מוחלטת של השואה. על פי גרסתם בעצם אושויץ אינו כה נורא כי הוא בדיוק כמו להתגורר באותן שנים בוולדיווסטוק

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    למס' 11- לידיעתך- כדאי שתקרא ותפנים

    נדב, 21/08/07 17:52

    ממשלת ישראל חתמה במהלך שנות ה- 50 על הסכם עם ממשלת גרמניה המערבית (דאז) שנקרא הסכם השילומים. בהסכם זה הועברו לישראל סכומים הנאמדים בעשרות מיליארדי דולרים של ימינו. סכומים אלו אפשרו את בניין צה''ל, שיכון מאות אלפי העולים, בניית מערכת החינוך, פיתוח תשתיות ועוד ועוד. לולא סכומים אלו יכול להיות שהיית היום (אם בכלל) יושב באוהל או פחון עלוב. אז דע את ההיסטוריה לפני שאתה מדבר דיבורים בעלמא. חלק עיקרי מהקדמה ואיכות החיים המערבית שכאן היא הודות לכספי הניצולים שניתנו כפיצויים לניצולי השואה, אז בטח שלמדינה אין שום זכות לתת להם להזדקן בעוני מרוד. וכן- יש להם זכות לדרוש מעל ומעבר. הם הבסיס לתקומת עמנו.

    הגב לתגובה זו

    • מס' 17 צודק

      יוצא גרמניה, 21/08/07 18:25

      זו האמת הטהורה! ההסבר הנכון ביותר של המצב. מס' 11 לבטח לא מבין את המצב. ב''ה לי לא דרוש דבר, אני אף דואג שלחגים גם לאחרים יהיה. אך מה לעשות לא כל אחד הוא בר מזל. לכן הממשלה לקחה, עכשיו הגיעה תורה לתת.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    החלפות

    שמוליק, 21/08/07 17:21

    הייתי מחליף את אנה פרנק באולמרט בכיף, אולמרט מוכר עצמו עבור חופן דולרים, אנה פרנק היא ההיפך שלו ולוואי היו לנו מנהיגים כאלו
    נזכיר כאן גם את חנה סנש שוויתרה על הכל וסבלה למען אחיה
    מי יתן לנו כאלה

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מדבר שטויות

      רוח ומים, 21/08/07 18:11

      אנה פרנק מתה בגיל 14.

      מה לה ולהנהגת מדינה.

      הגב לתגובה זו

      • שמוליק-מה זו הקשקשת לו אנה היתה חחיה הייתם שותים גם לה את הדם

        רואה נכוחה, 21/08/07 19:19

        הרי כל מי שלא מסכים עם חוברת הכתום/מרץ שונאי קדימה הוא אויב האומה

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולמרט ,מנוול יועציו מנוולים ופינס מנסה להציל משהו מכבודנו.

    אולמרט ויועציו, 21/08/07 17:20

    אולמרט ,ה ב י ת ה !

    הגב לתגובה זו

    • ולמרות ז\\את אני לא ראיתי את שרון, ברק, וביבי דואגים לניצולי שואה. (ל''ת)

      אורן, 21/08/07 18:58

      הגב לתגובה זו

      • חסידי ביבי-אולי תענו לאורן כמה דברים מדהימים ביב עשה לניצולים

        רואה נכוחה, 21/08/07 19:39

        קצץ קצבאות הפריט שירותים נתן לעשירים ועוד ועוד

        הגב לתגובה זו

        • לצערי אני בדרך כלל נועל את התגובות

          אורן, 21/08/07 19:56

          אין להם ממש תשובות או שממש אכפת להם מניצולי השואה או מהמדינה. הם יהיו הראשונים ל''בשר'' לאויב שהוא ניצח! וכל זה ע''מ לנגח ראש ממשלה מהטובים (מסתבר) שהיו כאן.

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    סליחה אבל יש לנו רו''מ מפגר (ל''ת)

    דודו, 21/08/07 17:05

    הגב לתגובה זו

    • לא! יש הטעיה מכוונת או תמימה

      תקרא את ההסבר, 21/08/07 18:02

      או שאין לך מושג על מה מדברים

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    השמאל עבר כל גבול. זה בלתי נסבל שחופש הביטוי מאפשר

    ארנון, 21/08/07 17:04

    לאמר כאלו דברים חסרי טעם

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חבר הכנסת פינס צודק

    שמעון שטיינברג, 21/08/07 17:03

    חבר הכנסת פינס צודק, גם לאנה פרנק לא היו משלמים פיצויים ואביא דוגמא ממשפחתי.
    אנחנו נאלצנו לברוח מבתינו בבוקרסט ולהסתתר אצל משפחתנו ביאסי בזמן המלחמה.
    בארץ הגשנו בקשה לפיצויים מהאוצר.
    כבר 10 שנים דוחים אותנו בטענות שונות ''נערי האוצר'' או יותר נכון ''חכמי האוצר'' ואינם מוכנים לפצות אותי ואת אחי בטענות שונות.
    אבקש לציין שאת הכסף עבורינו קיבלה המדינה לפני שנים , אבל לבטח ''חכמי האוצר'' והממשלות השונות עושים בכסף שלנו שימושים שונים וכמוני יש עוד רבים.
    אז....................חבר הכנסת פינס צדק יישר כח אדוני , ואל תתן שהם ימרחו גם אותך.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה. אנה פרנק נספתה במחנה ריכוז

      יוש, 21/08/07 18:31

      אנה פרנק לא נספתה במקום המסתור, אלא נלקחה למחנה ריכוז. לכן, אילו היתה נשארת בחיים, כן היתה זכאית לפיצוי ותמיכה.
      אילו מקום המחבוא של משפחת פרנק לא היה מתגלה עד אחרי המלחמה והם היו נותרים בחיים, הרי אז לא היתה זכאית לתמיכה כל שהיא.

      הגב לתגובה זו

    • מר שטיינברג - אין הבדל בין אושויץ ליאסי?????

      רואה נכוחה, 21/08/07 19:23

      אתה לא חושב שהמדינה צריכה קודם כל לסייע לאלה שעברו את הנורא מכל??
      עם כל הכבוד לרכוש שלכם שאתם נורא רוצים לקבל פיצוי עליו יש דברים יותר חשובים. ולידיעתך מאות אלפים שעברו את השואה לא טרחו כלל להתעסק עם רכוש שנשאר מאחור אצל הצוררים ימח שמם. תשמח שיש לכם אפשרות להתעסק בזה

      הגב לתגובה זו

      • מר רואה נכוחה

        שטיינברג שמעון, 21/08/07 22:12

        לידיעתך, רוב יהודי רומניה שניספו בשואה היו מיאסי וביניהם שלש אחיות של אבי אותנו הסתיר גוי במרתף ביתו וכך ניצלנו, אז קצת צניעות וקצת ידע לא היו מזיקים לך וגם לראש ממשלתנו ו''לנערי האוצר'' ובקשר לאנה פרנק אם היא לא הייתה נתפסת ומגיעה לארץ אחרי כל מה שעברה במקום המסתור אז גם היא לא הייתה מקבלת פצויים ועל כך התריס מר פינס.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם לאנה פרנק לא מגיעה אגורה אחת

    אאא, 21/08/07 17:01

    שתתבע את ממשלת הולנד או ממשלת גרמניה אם היא רוצה פיצויים.

    הגב לתגובה זו

    • חביבי, היא כבר לא תתבע אף אחד (ל''ת)

      רוח ומים, 21/08/07 18:09

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אחרי כל ההשמצות נותרה העובדה שזו הממשלה הראשונה שדואגת לניצולים (ל''ת)

    מוטי, 21/08/07 17:01

    הגב לתגובה זו

    • מוטי -מה יהיה בלבלת את כל המתלהמים כאן עם עובדה פשוטה

      רואה נכוחה, 21/08/07 19:24

      עוד תהרוס להם את הדמגוגיה הקשקשנית שלהם בניסיון לנגח את הממשלה

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    דיקדוק

    ת.ו., 21/08/07 17:00

    תקנו אותי אם אני טועה, אבל נראה לי שהתגובה של משרד ראש הממשלה לא שייכת לשפה העברית התקנית. אי אפשר לומר ''או ש... או ש...''. לא בעברית בכל אופן. ובטח לא אם אתה משרד ראש הממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • ולמרות זאת הוא ראש הממשלה הראשון שמתקן את העוול הנוראי הזה.

      אורן, 21/08/07 18:56

      אני מוכן שיחטא בעברית קצת... לא נורא...
      אתה יודע מה? גם לא אכפת לי אם נתנו לו עט נובע למזכרת אם הוא דואג שייתנו לניצולים 1200 שח בחודש (ולא 83 שקל כמו שפורסם)

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אין שום סיבה שניצולים יקבלו כסף

    אאא, 21/08/07 16:51

    מהמדינה.
    לא המדינה גרמה לשואה ולכן לא המדינה צריכה לפצות את קורבנותיה.
    אופיר פינס הוא סמולן לבן שדואג לכספים ייחודיים לבוחריו.
    פעם זה שכה''ל ופעם זה סחיטת כספים לניצולי שואה ופעם זה תקציבים למהגרים לא חוקיים מסודן
    .

    הגב לתגובה זו

    • ל-אאא

      חיה, 21/08/07 17:40

      נראה שלא הבנת!
      לא המדינה נותנת את הכסף הזה אלא הגרמנים והמדינה היתה צריכה לתת את הכסף הזה לטיפולים שונים של ניצולי השואה והיא לא עשתה את שהיתה צריכה לעשות כבר שנים והרוויחה את הריבית על חשבון המסכנים האלה שעברו כל כך הרבה זוועות בתקופה הנוראה של השואה.

      הגב לתגובה זו

    • המדינה קיבלה עבורם כספים שלא העבירה

      א.ק., 21/08/07 17:55

      בעקרון אתה צודק. אלא שהמדינה קיבלה סכומי עתק בעבור אותם אומללים ובעזרת חוקים דרקוניים גזלה את כספם. כך קרה שכמחצית מסכום הפצוי נכנסה חודש בחודשו לקופת המדינה. זו הייתה מדינת מפא''י הסוציאליסטית והאשכנזיה. יתרה מזאת: הניצולים קיבלו את כספי הפצויים במרקים גרמניים והיו חייבים להמיר את הכסף לפי שער נמוך מאוד. ניקבע אפילו שער מיוחד לפצויים מגרמניה נמוך בהרבה מערכו האמיתי. כך רומו מקבלי הפצויים כמעט בכל דרך אפשרית. כספים רבים הלכו לכיסים פרטיים אבל גם לאנשי המעברות ולחלוקת כספים לאחינו מעדות המזרח. הגרמנים גם הם הערימו קשיים כמה שרק אפשר. ואותם אומללים גולחו מכל כוון שהוא. כעדת אוכלי נבלות ארבנו להם לאנשים חסרי ישע, אומללים בני עמינו. אמנם אין צורך בסיוע גורף לכל אדם שהיה באירופה, אבל ניצולי השואה שעברו אותה זכאים למלא תמיכתינו המוסרית והכלכלית. ולו רק בכדי שלא נתבייש בעוד3 או 4 שנים על אטימות לבבינו ואכזריותינו. אין להשוות זקן חסר אמצעים סתם לניצול שואה (אמיתי). אלה שני תחומים שונים. ולמזרחיים המתלהמים: אין לכם כל זכות על הכספים האלה. זו המדינה (ומפלגת העבודה בראשה) ששדדה ניצולי שואה, אנשים מוכי גורל אכזרי ביותר במשך שנים רבות וזו המדינה שצריכה באיחור מצמרר להחזיר חלק משלל השוד.
      צא וחשב כמה נישדד והחזירו רק 10%. דיינו.

      הגב לתגובה זו

    • זה לא כסף של המדינה!!!

      יעקב, 21/08/07 17:56

      המדינה קיבלה מיליארדים פיצויים מגרמניה עבור הניצולים. בושה וחרפה שהם החזיקו בכסף עד שרוב הניצולים נפטרו.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    (ס)פינס..== בהמה גסה....עלוב נפש. (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 21/08/07 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    פינס פופוליסט בגרוש - ורדו כבר מאולמרט בנושא!

    אורן, 21/08/07 16:46

    ההסדר לניצולי השואה הוא אחד הדברים היחידים שאולמרט עשה כמו שצריך, אז תרדו ממנו כבר בנושא!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בקו''ח כללית(אולי גם ביתר) חוק חדש יחסית-- החזר כספי מלא על רפואות

    לכל קשיש, 21/08/07 16:45

    יש לבצע פנייה אל קופת החולים!
    לא רבים יודעים!

    אין מנגנון שמיידע!
    __________________
    (אם קיים רק בכללית- ליישם גם בקופות האחרות.)

    הגב לתגובה זו

    • החזר לתרופות

      חנה, 21/08/07 18:26

      אפשר לפנות לכללית ולבקש דו''ח רכישת תרופות לשנים 2006-2007 . הדו''ח עולה כמה עשרות שקלים.
      ההחזר הוא עד לתקרה של 4000 ש''ח, ואם אינני טועה אפשר להגיש בקשה להחזר פעם ב-4 שנים.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    טורבוביץ למפכ''ל ''פרסם תיק בל''ל-רה''מ רעוע'' (ל''ת)

    וכך מככב עו''ד, 21/08/07 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בכמה תיקי פלילים יבחר ר''מ ישראל לכהן? (ל''ת)

    7 תיקים ורצוי, 21/08/07 16:43

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? עוד ספין ? (ל''ת)

      רואה נכוחה, 21/08/07 19:24

      הגב לתגובה זו

    • בינתיים לא נדבק אליו כלום. אפילו המשטרה אומרת שאין תיק... (ל''ת)

      אורן, 21/08/07 23:50

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יופי. רשמית הפכנו למדינה שכסף הוא האלוהים. בראוו פינס יופי אולמרט (ל''ת)

    ER, 21/08/07 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אופיר פינס כנראה שנרדמת בשיעורי ההיסטוריה. אחרת היית לומד שאנא פרנק

    מורה, 21/08/07 16:27

    היא מתה מחנה ברגן בלזן !!!!


    ראש ממשלה אתה רוצה להיות.....

    הגב לתגובה זו

    • מזל שאתה לא מורה להבנת הנקרא

      זה שיודע לקרוא, 21/08/07 17:24

      אופיר פינס שטען כי ''על-פי הנוסחה שהממשלה קבעה אנה פרנק, אם הייתה נשארת בחיים, לא הייתה זכאית לקבל סיוע‭.''‬

      הגב לתגובה זו

      • לזה שיודע לקרוא המורה צודקת-זה פינס עם בעיה בהסטוריה

        רואה נכוחה, 21/08/07 19:25

        הוא פשוט לא זכר את זה ונפל לעוד קשקוש דמגוגי שהוא וגלאון כה אוהבים

        הגב לתגובה זו