• 35.

    הכביש המסוכן

    יובל, 22/08/07 00:47

    ליבי עם המשפחה ועם האב שצצריכים להתמודד עם האובדן הכבד.
    גדר הפרדה, שני נתיבים או יותר - לפני הכל שכל נהג בארץ יתחיל לציית לחוקי התנועה. בצורה זאת כמות התאונות וההרוגים תפחת לאין שיעור. רק חזרתי מחופשה בארץ, ולפני שבוע נסעתי בכביש הערבה - מה שמסוכן בכביש הזה הם הנהגים העברייני תנועה אשר נוהגים על הכביש כאילו הוא רק שלהם תוך חוסר התחשבות והייתי משווה אותם לרוצחים בפוטנציה.
    מי שנוהג במהירות של 130 קמ''ש באשר ההגבלה היא ל-90 וגורם לתאונה קטלנית (למרות שלא בתאונה כזאת מדובר פה) הוא ממש רוצח.
    ישראלים - תתחשבו בכולם על הכביש ושבע''ה נסיעות ברחבי ישראל לא יהיו יותר הרפתקה מסוכנת אשר ממנה לא חוזרים, אמן.
    רפואה שלמה ותנחומים לאב שיח'.

    ת.נ.צ.ב.ה

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מר ארקאדי גידמאק

    הרצל, 21/08/07 17:11

    אדוני הנכבד
    עם ישראל מבקש הלוואה למען הקמת כביש דו מסלולי מהיר עם מעקה בטון שיציל חיי אדם בארץ ישראל.
    הלוואה זו תיפרע לאחר שניבחר בך לראשות הממשלה.
    את ההלוואה תוכל לקבל מקופת האוצר שלנו.
    איננו מבקשים תרומה !!!
    אתה ידוע בליבך הפתוח ובתרומתך להצלת חיי אדם

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולי במיסגרת פרויקט השלום והצלת ים המלח

    פקק תנועה, 21/08/07 14:21

    יסללו מסלול נוסף לכביש הערבה .צריך להודיע זאת לגורמים שמטפלים בענין זה .

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לפי התמונות המשאית אשמה

    פקק תנועה, 21/08/07 13:31

    היא נמצאת במסלול הנגדי

    הגב לתגובה זו

    • פקקי. תזהר. שנהג .המשאית. לא. יתבע. אותך.

      קשקשני, 21/08/07 15:34

      דרך. אגב. אני. עו''ד. אני. אייצג. אותו. בחינם.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    גדר הפרדה היה מונע התאונה אבל הכסף הושקע בכבישים העוקפים בהתנחלויו

    רונן, 21/08/07 13:15

    אין ספק שהתאונה היתה נמנעת אם היה בכביש גדר הפרדה, כמו בכל הכבישים המהירים בחו''ל.
    אבל בישראל כל תקציב הכבישים בוזבז על כבישי האפרטהייד בשטחים.
    מדובר בכ- 100 מיליארד שקל בעשרים השנה האחרונות שהיו יכולים למנוע מאות הרוגים.
    האבסורד הוא שעוד כמה שנים כשנצא מהשטחים כל הכבישים האלו ישרתו את הפלסטינים שיזכו מן ההפקר בכבישים ברמה של גרמניה על חשבון משלם המיסים בישראל.
    אני מקווה שהמצפון של ראשי יש''ע נקי.

    הגב לתגובה זו

    • ל 31,למה לא ממגנים את שדרות?

      רותי, 21/08/07 13:35

      ''תובנותייך'' מתועבות.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    כביש מוות ואם היו שני נתיבים לכל כיוון

    רפי, 21/08/07 11:07

    זה לא היה קורה אבלי יגידו שאין כסף!מה בדיוק המחיר של בני אדם במדינה הזו?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    22- אתה טועה ומטעה בגדול !!!

    הונדה ליסינג, 21/08/07 11:00

    במידה והייתה גדר הפרדה התוצאה במקרה זה הייתה שונה לחלוטין !!!

    המכונית הייתה יורדת לשוליים, חוזרת למרכז הכביש ומתחככת לכל היותר בגדר ההפרדה ונעצרת איכשהו ...
    בכל מקרה - היא לא הייתה מתנגשת חזיתית במשאית!!!

    חבל לרשום תגובות על נושא שכנראה אתה מבין בו כמו שאני, למשל, מבין במדע טילים....

    הגב לתגובה זו

    • ל 29 המכונית תעוף חזרה לכביש.

      רותי, 21/08/07 13:38

      גם בנוכחות גדר אין לפות התוצאה. המכונית יכולה לעוף חזרה למרכז הכביש. ותהיה פגיעה ע''י מכונית באותו נתיב. כמבון פגיעה ברכב בנתיב הנגדי, בסבירות נמוכה.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    22- אתה טועה ומטעה בגדול !!!

    הונדה ליסינג, 21/08/07 11:00

    במידה והייתה גדר הפרדה התוצאה במקרה זה הייתה שונה לחלוטין !!!

    המכונית הייתה יורדת לשוליים, חוזרת למרכז הכביש ומתחככת לכל היותר בגדר ההפרדה ונעצרת איכשהו ...
    בכל מקרה - היא לא הייתה מתנגשת חזיתית במשאית!!!

    חבל לרשום תגובות על נושא שכנראה אתה מבין בו כמו שאני, למשל, מבין במדע טילים....

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אלוהים איזה אסון!!! ניקרע לי הלב!

    אורלי, 21/08/07 10:52

    תהיה מנוחתם עדן של הפרחים השניקטפו, אני כותבת וכל הגוף שלי צמרמרת. ת.נ.צ.ב.ה

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יקר בכסף וזול לחיים

    י., 21/08/07 10:41

    אילת, רק טיסות נקודה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לירחמיאל מבני ברק:

    נורית, 21/08/07 10:28

    מה עניינך שאיש זק''א בילה באילת עם משפחתו? זה חטא? או אולי פשוט כואב לך? ובכלל, זה מה שחשוב לך עכשיו?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    פורנוגרפיה של תאונות דרכים

    דגנית, 21/08/07 10:27

    האב עוד לא יודע שילדיו נהרגו, וכל המדינה כבר רואה את תמונתו כשהוא מונשם, יודעת את שמו המלא, ואת שמות ילדיו...

    באיזות זכות אנחנו נחשפים לפרטים כאלה עוד לפני שהאב עצמו יודע?
    איך ירגיש כשיחלים, יחפש מידע על התאונה באינטרנט ויגלה שכל העולם ידע לפניו?

    לפעמים התקשורת עוברת כל גבול בשם ''רצון הציבור לדעת''. האם לא מספיק לספר על התאונה בכלליות בלי לרדת לרמת השמות? הרי מי שמקורב למשפחה כבר ישמע ויידע, ומי שלא - גם לא צריך לדעת.

    נו, NRG, נראה אתכם מפרסמים אתזה...

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      רני, 21/08/07 10:48

      הגב לתגובה זו

    • עושים זאת כדי ליגרום לזעזוע בכול החברה הישראלית .זה

      פקק תנועה, 21/08/07 11:19

      כוחה של התיקשורת. וזו מטרתה .כדי שדברים אלו יפסקו. אבל כפי שאני טוען .וכולם אומרים לא נכון. את החברה הישראלית זה פשוט לא מענין .וזה מיסתבר על פי סיגנון ורמת התגובות לגבי נושא עצוב זה . שאני רואה ומזהה כאן .

      הגב לתגובה זו

      • קשקוש!

        דגנית, 21/08/07 13:51

        אם קוראים לבן שלו יוהן או מוישה'לה לא יגרום לאף אחד להתייחס בצורה שונה לתאונה.

        כוחה של התקשורת הוא בניצול ציני של רגעים טרגיים בחיי הם של אנשים לעשיית רווחים והגדלת הרייטינג...

        גועל נפש.

        הגב לתגובה זו

        • כמה שאת צודקת

          אמא, 21/08/07 14:15

          גם אני נחשפתי לתמונות זועה של מכוניתו של ילדי ז''ל. באחת מהן, הנוראה מכל, אפילו העלה מישהו צילום של בני המת בתוכה לאתר אינטרנט.
          פורנוגרפיה של המות, היא המונח היחיד לתופעה.
          שלא לדבר על דאחקות שמריצים הטוקבקיסטים בתגובה על כל תאונה. הקביעות ''הנהג היה שיכור\\מסומם'' וכיוצ''ב. ממש תענוג לעין של אמא שאיבדה את בנה. וזאת עקב תאונה שיכולה להתרחש גם לנהגת זהירה בת 70....

          הגב לתגובה זו

        • לצערי הרב את טועה

          פקק תנועה, 21/08/07 14:35

          צריך לפרסם מיקרים אלו .בכול דרך אפשרית וכמה שיותר. שהציבור יראה מה זה עושה. זה מות מיותר כמו כול מוות אחר. אבל כדי לעורר את דעת הקהל הישראלי המיובש .שסדר עדיפיותיו החברתי לא הגיוני ולא מציאות.י חייבים לעשות זאת כך .והרבה יותר. אים תישתתפי בקורסים בניהול ציבורי. זה בדיוק מה שיגידו לך שכך צריך לעשות .לדבר לפרסם לתת רעיונות ולעשות הרבה מאוד רעש .אבל החברה הישראלית היא חברה אגואיסטית סגורה ואישית מאוד. אז כך זה ניראה .וזה מצב הסביבה שמסביב לחברה הישראלית .לצערנו הרב .

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    תמיד אומרים אם אתה עייף - עצור בצד הדרך התרענן - שתה קפה

    והמשך לשלום, 21/08/07 10:15

    מוטב לאבד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע.

    הגב לתגובה זו

    • סי !! ! !

      אנרי זאק מישל, 21/08/07 10:26

      או בורגונדי !

      הגב לתגובה זו

    • המונוטוניות של הכביש הזה מרדימה (ל''ת)

      לא ''עייפות'', 21/08/07 10:41

      הגב לתגובה זו

      • שים מוזיקה בדרך - עשה חניות שתה התרענן

        והמשך וסע, 21/08/07 15:42

        יש מספיק מקומות לעצור בדרך לאילת. אפשר להתחלף עם עוד חבר שאיתך במידה ונמצא.

        הגב לתגובה זו

      • בין הכבישים היפים ביותר בארץ.

        אורן, 21/08/07 16:46

        נוף מדברי משגע שמשתנה כל הזמן. בארה''ב נוסעים 9 שעות באותו כביש ושם ממש אין שום שינוי...

        אנשים מנסים ''לסחוט'' עוד יום באילת ומנסים ''לחסוך'' לילה במלון ולכן עושים צ'ק אאוט ב11 בבוקר וקורעים את העיר עד הערב ועולים לרכב קרועים מעייפות. זה מה שמרדים. לא המונוטוניות.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    שום דבר לא יציל מי שנרדם על ההגה. לא גדר ולא תשתיות. (ל''ת)

    בני, 21/08/07 09:28

    הגב לתגובה זו

    • מניעת התנגשות עם תנועה נגדית(גדר) (ל''ת)

      -זה משמעותי, 21/08/07 10:45

      הגב לתגובה זו

      • גם התהפכות לצד הדרך תהרוג אותך...

        אורן, 21/08/07 16:47

        או כניסה חזיתית באי התנועה....

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    כביש הדמים

    וסלר עמרי, 21/08/07 09:21

    כביש הערבה גובה קורבנות רבים .
    האם לא הגיע הזמן לאוטוסטרדה?
    עמרי

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    להגיש תביעה כנגד המדינה

    דנבן, 21/08/07 09:16

    יש להגיש תביעה כנגד המדינה על בסיס רשלנות.

    היא נותנת לנו לנוהג בכביש, שהוכח בדם כי הוא מסוכן.

    אין אחד במדינה שלא נוהג נהג וינהג בכביש הזה.

    יש להפנות משאבים/ תקציבים אין סופיים על מנת לפתור אחת ולתמיד את הבעיה המסוכנת הזו.

    לעזאזל אנו בשנת 2007 די מספיק!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לאיש זק''א-גרוסברג

    ירחמיאל, 21/08/07 09:14

    1. לא צריך תאורים פלסטיים שיגיען למשפחה ולא יעשו לה טוב.
    2. לא כל העולם צריך לדעת שהיית באילת....

    הגב לתגובה זו

    • צרות עין היא דבר מכוער!!!

      רויטל, 21/08/07 11:24

      תתבייש לך. גם צר עין וגם צר מוח - ירחם האל עליך על טפשותך הרבה!!!

      הגב לתגובה זו

      • באמת הוא מדבר יותר מידי...

        איש מד''א, 21/08/07 17:08

        אתם אנשים טובים שעוזרים אבל אתם גם חולי פרסום שלא יודעים לשים מחסום לפה שלכם שיש עיתונאי בסביבה.
        זה נקרא חוסר מקצועיות וחוסר הגנה על פרטיות החולה/משפחה.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    בתי המלון באילת מבקשים שתעזוב

    הנהג הזהיר, 21/08/07 09:08

    בשעה הכי חמה ואתה רוצה או לא
    אתה נרדם ליד ההגה, בכיש הכרבה
    חובה לשתות כל השמן ע''מ להישאר
    עירניים

    הגב לתגובה זו

    • יש המצאה חדשה-מזגן (ל''ת)

      lkklj, 21/08/07 10:18

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    האם הילדים היו חגורים??? (ל''ת)

    ברוריה, 21/08/07 09:05

    הגב לתגובה זו

    • חגורה מצילה חיים

      לא תמיד, 21/08/07 10:45

      אבל היא לא הפתרון לכל דבר - היא יכולה למנוע מתאונות קטנות להיות קטלניות אבל בתאונות קטלניות כמו זו חגורת בטיחות היא חסרת תועלת .

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כביש הערבה

    חיים, 21/08/07 09:03

    במצב מביך שכזה אני מצפה לחשיבה יצירתית למשל להפוך את כביש הערבה לחד סיטרי או לחילופין לקבוע שרק משאיות כבדות יסעו בו ולנצל את הדרך ממצפה רימון שכמעט לא מנוצלת וחבל .במקביל להתחיל לתכנן את הרכבת לאילת בשלבים

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מעקה הפרדה, מעקה הפרדה!

    זיו, 21/08/07 09:02

    מעקה הפרדה, מעקה הפרדה, מעקה הפרדה, מעקה הפרדה, כמה פעמים צריך להגיד את זה?

    אף אחד עוד לא הבין כמה גדול ההבדל בין תאונה בכיוון הנסיעה לבין תאונה מן הנתיב הנגדי??
    כמה כבר עולה לעשות למאה קילומטר האלה מעקה הפרדה?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני נוסע לאילת עם אגד, יימח שימם.

    קשקשני מלמטה, 21/08/07 08:59

    לא איכפת לי שהאוטובוסים שלהם מזהמים. זה הכי בטוח. וחוץ מזה שנהג אגד בחיים לא ירדם על ההגה כי אם הוא יירדם יותר מכמה פעמים אז אגד אולי יפטרו אותו! ככה זה, יש חוק וסדר באגד וכדאי שתפנימו! אתה הבנת את זה יא ''פקק תנועה קריית ביאליק''?!

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לי אתה אהבל? מה הוא קשור? (ל''ת)

      איש, 21/08/07 10:19

      הגב לתגובה זו

      • ליצני הקירקס רבים עכשיו אחד עים השני

        פקק תנועה, 21/08/07 11:06

        עכשיו ברור לשניכם מדוע יש בלגן כללי בכול המדינה ?

        הגב לתגובה זו

        • פקק תנועה אתה לא חושב שאתה מתנשא? (כנס)

          מני חומייני, 21/08/07 13:18

          אני מנסה להבין את התאוריות הלא מובנות שלך אתה מנסה להשפריץ חוכמה כאילו אתה הכל יודע ואין כמותך היחיד בארץ הדבילים היהודים
          אז תשמע בר מוח אדם חכם זה שמקשיב ולא קוטל כל מגיב ושופך קיטונות של חוכמה (לא מובנים ואבסורדיים)תמצא לך חיים ותכבד תגובתו של כל אדם גם אם זה ילד בן 12 עם שגיאות כתיב בכל מקרה תפנים ותנסה להשתנות לא תגיע רחוק כך. המשך חיים מאושרים.

          הגב לתגובה זו

          • יש לך חוסר הבנה בהבנת הניקרא

            פקק תנועה, 21/08/07 13:42

            וקבלת. העובדות הנכונות כפי שהם .מי שלא מכבד דעות של אחרים .אלו הם חברך הפוחזים .

            הגב לתגובה זו

      • יו, מה זה? ככה כולם בכפר חיש?

        קשקשני מלמטה, 21/08/07 11:17

        פשוט אני ופקקי התקשקשנו קצת למטה אם אתה ממש צריך לדעת!

        הגב לתגובה זו

    • מה שאני הבנתי ממך

      פקק תנועה, 21/08/07 11:12

      שאתה באמת לא מודע למצב המנועי והתחבורתי במדינה .ולנהגי ישראל .מה שאני עוד קורא שמיספר השטיות שכתבתה בתגובה זו. הם הרבה פחות משל.כאילו .אבל הרבה יותר חמורות בנושאם המיקצועי . חבל מאוד שכך אתה רואה את הדברים ולא הנכונים לאשורם .ולאמיתם .אדוני החוכמולוג העובדות מדברות בעד עצמן .

      הגב לתגובה זו

      • תראה פקקי, לגבי ''המצב המנועי'' בארץ אין לי מושג

        קשקשני, כפר חיש, 21/08/07 15:30

        לגבי ''המצב התחבורתי'' אני עדיין מגבש דיעה. אני פשוט מנסה להבין איך קיים אדם כמוך שיודע ומבין בכול נושא אפשרי עד כדי קביעת עובדות מגוונות כ''כ בצורה נחרצת כ''כ ובכול נושא אפשרי. רק בריאות לכולם.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    זהירות מגמלים בכביש המחורבן

    אילן, 21/08/07 08:57

    בלילה תיכנסו בגמל ואף פעם
    לא תדעו מה קרב.
    אגב, אנשים נהרגו גם ביום מגמלים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    איזה אסון מחריד, איך האב הזה יתנחם כאשר ידע האמת?

    פיני ש, 21/08/07 08:39

    מה יש לומר, על אסון כה גדול, שהביא
    על עצמו. רק לבקש שהילדים ינוחו על משכבם בשלום, ויתפללו לשלום העולם. ושהנחמה תבוא משמים לאב. הוא מאד יזדקק לנחמה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נהג חסר ניסיון שלא מכיר את הכביש ואת מגבלותיו - נהיגה ארוכה ומתישה

    הגורם האנושי, 21/08/07 08:39

    בצרפת, סביר להניח שכמעט אינו נוהג .

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מופז למה לא תסגור את כביש הערבה

    תושבת מאוכזבת, 21/08/07 08:33

    כמו שסגרת את המחסום בבנימינה ?
    במקום להתמודד עם הבעיה ולפתור אותה ,לך לדרך הקלה והמוכרת לך פשוט ''תעלים'' אותה.זה קל אין צורך להתמודד ובטח לא לקחת אחריות.
    ....

    הגב לתגובה זו

    • ואיך תגיעי לאילת?

      אורן, 21/08/07 17:03

      איך כל המשאיות יגיעו?
      כמה תאונות יהיו על הכבישים העוקפית שמצבם הרבה יותר גרוע?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כביש הערבה -לשים שלטי אזהרה

    דניאל, 21/08/07 08:21

    לשים שלטי אזהרה ביציאה מאילת
    וביציאה מדימונה. להתריע שהנסיעה
    הכביש רוטינית משעממת וגורמת להירדם.
    לעצור כל שעה וחצי לשתיית קפה והתרעננות.
    להימנע כמה שאפשר לנסוע בשעות הצהריים החמות במיוחד בקיץ.
    לחלק לנהגים עלונים ה

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אז אולי הגיע הזמן להופכו לדו מסלולי? (ל''ת)

    מייק, 21/08/07 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איך אין גדר הפרדה ?

    מופז, 21/08/07 08:07

    כביש בינעירוני נראה כמו השביל גישה אליי הביתה.

    למה הכל חייב ללכת פה קשה ?

    נשבר הזין לחיות בתנאים של טורקמניסטן ב' .

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מביע צער עמוק למשפחה

    Avi Ecuador, 21/08/07 08:07

    בארצות הברית בכבישים משעממים וארוכים כשאתה יורד לשוליים יש בשוליים חתכים שגורמים לגלגלים במגע איתם לרעוד ולהשמיע רעש רצוף וחזק, זה מעורר מייד כל ישן או מנמנם.
    את זה ראיתי וניסיתי בדרך מלוס אנז'לס ללאס ווגס.
    אולי גם בארץ לעשות בשוליים דבר כזה

    הגב לתגובה זו

    • אם לא היית יורד..

      מחפש יורדים, 21/08/07 08:31

      מהארץ ולא חי במדינה זרה, היית יודע שיש הרבה כבישים כאלה בארץ וזה כולל גם את כביש הערבה.
      אז די לספר לנו את סיפור ארץ אהבתך בלאס וגאס,ובלוס אנז'לס....
      חוצמיזה מה זה לעזאזל לוס אנז'לס, כותבים לוס אנג'לס יא יורד....

      הגב לתגובה זו

      • ואם התרגום עסקינן...

        במבי, 21/08/07 10:09

        אז לוס אנג'לס בעברית זה...

        קריית מלאכי

        הגב לתגובה זו

        • קצב מקריית מלאכי לא?

          אורן, 21/08/07 17:01

          כל אחד רשאי לגור איפה שבא לו. גם בחו''ל.

          הגב לתגובה זו

    • פס צהוב ''מרעיש''

      כבישי, 21/08/07 08:35

      יש גם בארץ ויש גם בכביש הערה - שם זה נוסה בפעם הראשונה בארץ ועבר גם לכבישים אחרים פחות מסוכנים. כנראה שבגלל הפס הזה קרתה התאונה - האב נרדם סטה ימינה עלה על הפס התעורר נלחץ ושבר שמאלה - לתו המשאית.זה לא שהפס לא טוב - אלא הכביש לא בנוי לתנועה שעוברת בו!
      תנחומים למשפחות

      הגב לתגובה זו

      • הגיוני מה שאמרת שהוא שינה כיוון אבל אם יעשו גשר הפרדה זה יתפור הכל

        איש, 21/08/07 10:16

        לא? כאילו אם נהג ירדם אז הוא יתקע בגשר ואם הוא יסטה לנתיב שממולו אז יעצור אותו גם גשר הפרדה...
        זה יכול להיות אחלה פתרון לא חבל על כל אלה שמתים?

        אני מזועזע מהכתבה הזאת פשוט

        הגב לתגובה זו

    • עוד משתמט ממילואים, יורד וסרבן מיסים שאומר לישראלים מה לעשות

      נעמן, 21/08/07 09:51

      אולי תחזור לארץ, תשלם מיסים ותעשה מילואים?
      במחשבה שנייה, המדינה אינה זקוקה לסהרוריים משיחיים נוספים.
      הישאר באקוודור.

      הגב לתגובה זו

      • נעמן, כבר מזמן הוכחת את טענתך

        דון קורטיזון, 21/08/07 12:58

        הבנו שאתה לא ממש שפוי.
        בחייך, איך המקלדת שלך עוד לא עשתה בך שפטים?

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    איפה האמא בכל הסיפור? (ל''ת)

    רחל, 21/08/07 08:01

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שמעניין אותך? איפוא האמא?

      טליה, 21/08/07 08:20

      מכאן נבין שאת סוג של חטטנית!!

      הגב לתגובה זו

    • האמא בחו''ל - הוא הביא את הילדים פעם ראשונה לראות את (ל''ת)

      הארץ - והשאר, 21/08/07 08:22

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הכנראה הזה הוא תשלום יקר מאוד

    קורע את הלב, 21/08/07 07:59

    איבדו את החיים. יהי זיכרם ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כואב הלב אך אב חסר אחריות מוחלט .

    פקק תנועה, 21/08/07 07:58

    נירדם ומודה בכך .לאחר חופשה באילת בשביל מה הוא יצא לחופשה ?עים הוא נירדם ויודע שיש לפניו דרך ארוכה מאוד .בתנאים לא קלים הוא כניראה חשב כניראה שהוא נימצא בצרפת .מסכנים הילדים על מה הם מתו ?על פי עוצמת הנזק שנגרם למכונית נהג המכונית הפרטית. וגם נהג המשאית נהגו במהירות מופרזת .כול אחד לחוד בהתאם לנתוני כל י הרכב השונים שלהם .מיכון שדרך ואזור זה ישר ויש הרבה מקום באזור. מדוע רשיות המדינה לא סוללות נתיב נוסף בקטע דרך זה. כדי שתושבי המדינה לא ימצאו תרוץ להגיד שהכביש אשם .בהישתוללות הזו שנערכת בכבישי המדינה ?להיכן מופנות פניה של החברה הישראלית ?

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה?

      לא ברור, 21/08/07 08:25

      לא הבנתי מילה

      הגב לתגובה זו

      • בעיה שלך לך הביתה ביגלל אנשים כמוך כך ניראת מדינת ישראל

        פקק תנועה, 21/08/07 08:41

        אתה בושה לחברה הישראלית. מה אתה רוצה ?לא טוב לך. אל תיקרא מגיב קטן שכמוך .על מה כואב לך הלב. אתה לא מתבייש ?

        הגב לתגובה זו

        • פקק לא להיתעצבן כך את הכדור האדום ותירגע נמאס מהשטויות שלך. (ל''ת)

          בלולו, 21/08/07 09:18

          הגב לתגובה זו

          • פקק תנועה, קצת רחמנות על היודים!!!!!!! (ל''ת)

            יודי, 21/08/07 09:39

            הגב לתגובה זו

          • זה איזה ילד בן 12 שכותב דברים בלתיי ניתנים לקריאה (ל''ת)

            איש, 21/08/07 10:12

            הגב לתגובה זו

          • זה לא שטיות אלו עובדות מאוד מצערות .

            פקק תנועה, 21/08/07 10:50

            ואתם חוגגים על חשבון הקורבנות התמימים והמיסכנים .הם לא יודעים אלו מגיבים יש בישראל .רעי לב ואגואיסטים כמותכם .

            הגב לתגובה זו

        • אתה יודע מה הבעיה שלך פקקי?

          קשקשני, 21/08/07 10:07

          שאתה קובע עובדות שלא מבוססות על כלום, כגון שגם המשאית נסעה במהירות מופרזת (מה, בדקת את הטכנוגרף? או שאתה לא יודע שיש כזה דבר בכול משאית?) ואז אנשים לא מתייחסים ברצינות למה שאתה אומר גם אם אלו דברים חכמים ונכונים. ומה זה הקישקוש האוטומטי הזה '' אתה בושה לחברה הישראלית'' ''בגלל אנשים כמוך כך ניראת מדינת ישראל'' מה זה?! אתה מכיר אותי? מה אתה תוקף? כול אחד שלא מסכים עם מה שאתה כותב הוא כבר ''בושה לחברה הישראלית''?! תתבייש לך פקקי.

          הגב לתגובה זו

          • לצערי הרב אתה וחבריך מיתעלמים מהעובדות שמוצגות בשטח

            פקק תנועה, 21/08/07 10:39

            וממה שעובר על החברה הישראלית .ההיתלעמות שלכם .מוכיחה מי אתם ולמה אתם מיתכונים .ושאתם חלק מאותם ראשי ראש קטן של החברה הישראלית .בתגובותיכם המשוננות .כניראה שאתם גם לא מבינים את הבנת הניקרא וקריאת העובדות שבשטח .והעובדות הטכניות שמציונות בכתבה .אן טעם להיתוכח ולהסביר לכם דברים שאנשים רואים בצורה נכונה ומדיקת .

            הגב לתגובה זו

            • תגובות משוננות...חחח

              אורן, 21/08/07 16:59

              לך תלמד עברית, אתה בושה לשפה העיברית, העיקר שאתה מדבר על אחרים שמביישים את המדינה....

              הגב לתגובה זו

      • עזוב אותו, כול כתבה שאני קורא הוא שם.

        קשקשני, 21/08/07 08:54

        שיהיה בריא עד 120.

        הגב לתגובה זו

    • מה פקקי הפכתה לחוקר תנועה? מאיפה הקביעה על המהירות גם של המשאית. (ל''ת)

      זובינובי, 21/08/07 09:02

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הגיע הזמן

    אזרח מופקר, 21/08/07 07:40

    ואולי סוף סוף הגיע הזמן לסלול HIGHWAY לאילת? במאה ה 21? אולי.... ומה עם - שומו שמיים- רכבת? לאילת? מתי כבר יהיה לממשלה איכפת מהאזרחים שלה המופקרים לגורלם? מתי?

    הגב לתגובה זו

    • אם....

      מע''צ, 21/08/07 08:16

      הבן של אומלרט או הבת של הירשזון היו גרים באילת, אז כבר מזמן הייתה לשם רכבת ו...כביש דו מסלולי

      הגב לתגובה זו

      • יש מטוסים לאילת כבר 45 שנה - בדרך הכי מהירה

        והקלה, 21/08/07 08:24

        הדרך ארוכה היא ורבה. ובמדינה פרמיטיבית כמונו עד שיזיזו רכבת תת קרקעית כמו בחו''ל אולי עוד 50 שנה.

        הגב לתגובה זו

        • יש מטוסים, אבל מחיר הטיסה מרתיע

          אילן, 21/08/07 09:07

          הרבה אנשים מלטוס , אם המחיר היה נמוך יותר הרבה אנשים היו מעדיפים לטוס.

          הגב לתגובה זו

        • למה רכבת תת קרקעית ?? (ל''ת)

          טמבל, 21/08/07 09:52

          הגב לתגובה זו

      • אם...

        מועצת י''ש, 21/08/07 09:30

        אם אילת היתה התנחלות, אז כבר מזמן היה לשם כביש דו מסלולי + כביש עוקף, ליתר ביטחון.

        הגב לתגובה זו

        • שוב פעם הכיבוש?

          בוקרא מישמיש, 21/08/07 12:54

          לך תמצא חיים.

          הגב לתגובה זו

    • ואז לא היית נרדם על ההגה?

      אורן, 21/08/07 16:50

      אין שום הצדקה. הכביש מצויין - הנהגים פחות.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    איך המשאית הגיע לצד שמאל ? (ל''ת)

    פיגוע?, 21/08/07 07:39

    הגב לתגובה זו

    • דביל,הפרטי הגיע לצד שמאל (ל''ת)

      מישהו, 21/08/07 08:18

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לפקוק

      מאילת, 21/08/07 10:30

      מטומטם, המשאית נסעה בנתיב שלה

      הגב לתגובה זו

      • אתה מקלל ואנשים וילדים תמימים מתים בכביש

        פקק תנועה, 21/08/07 11:01

        מי דיבר על נהג המשאית. 1משאית מלאה במשא כבד שנוסעת 90 קילומטר בשעה בכביש ישר. האנרגיה שהיא סוחבת על גבה כפולה ומכופלת.הנהג סביר להניח מכיר את הכביש ותנאיו ואת הנהג הישראלי המצוי הפרוע ..ללא הבחנה . אתם יודעים מזה משא אנרגיה תאוצה ואינרציה .חבורת ליצנים .כמות האנרגיה כפולה ואפילו . משולשת ובעיקר כשיש היתנגשות חזיתית האנרגיה פורצת לכול הכוונים .גם שהמכונית הקטנה והמיסכנה שנהוגה בידי נהג מיתפרע . יש אנרגיה כפולה ומכופלת .ועוד מכיון שני שמנוגד למשאית .חבל שלא מלמדים חומר זה בשיעורי הנהיגה .

        הגב לתגובה זו

        • ואתה לקחת הסבר פשוט ועשית ממנו סלט

          אורן, 21/08/07 16:49

          בצורה כפולה ומכופלת... ולא קשור לתגובה בכלל...

          הגב לתגובה זו