• 47.

    כל מי שמשתמט לא צריך לקבל על כך פרס !!! (ל''ת)

    אלי, 23/08/07 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ''בזכות'' הבג''ץ הסמולני...

    דמר94, 22/08/07 00:12

    ''בזכות'' הבג''ץ הסמולני , החיילים שעושים צבא ומשרתים את המדינה בנאמנות, מקבלים את אותן הזכויות שמקבלים אנשי הגייס החמישי!
    צריך לפרק את הבג''ץ בראשות בייניש, שמשרת את אוייבי ישראל והסמולנים!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למה צה''ל משחרר אותם????

    רז, 21/08/07 23:26

    הצבא משחרר את אותם ''משתמתים'' על פי דין ולפי שיקוליו, במקום לטפל בבעיה בצורה שיטתית ועניינית עושה זאת דרך ספינים בצורה מבישה,
    למה שלא יעשה אבחון מעמיק יותר מי הוא המתחזה בכדי להעניש אותו כפי שמענישים עריקים - לשלוח אותם לכלא ל-3 שנים,הדרך שהם עשו זאת עם עברי לידר לא מוסיף להם כבוד..
    פשוט עלוב...

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כל השינקינאים יצאו מהחורים שלהם

    כנסו כפול 2, 21/08/07 23:08

    לקחו את העטים , השחיזו את הציניות שלהם ויצאו להגן על החופש שלהם , שחס וחלילה לא יבקשו מהם לתרום משהו למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שירתתי בצהל ואינני מצטער על כך ההפך.

    א.ג., 21/08/07 23:02

    אחת החוויות היותר מענינות בחיי היו .שנות שירותי בצבא.
    כל משטמתי השירות לסוגיהם(מלבד אלה שצהל אינו חפץ בשירותם).
    סוג של אזרחים מופחתים.
    הציבו חזרה את צהל בראש סדר העדיפויות למען אזרחות שפויה

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ומשתמטי מילואים זה בסדר? (ל''ת)

    רון, 21/08/07 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא לא לא מבין

    לא מבין לא, 21/08/07 21:21

    למה נראה לי שכל הצווחות האלה נגד המשתמטים לא לוקחות בחשבון שבצעם מי שמשחרר את המשתמטים הם הצבא וחוקי המדינה.
    אולי כדאי במקום לקרקר ולצווח לשנות את החוקים ולאכוף בצורה קפדנית את הגיוס ולמנוע השתמטות ?

    הגב לתגובה זו

    • כשדוגמניות מצהירות על דתיות

      אורן, 21/08/07 22:37

      למצות את הדין איתן עפ''י חוק על הצהרת שקר ולגייס מיידית
      רק כדוגמא...
      לגבי המצב החוקי. שוב דוגמא - חוק טל הוארך למרות שלא עמד בתנאי ההארכה עפ''י החוק!
      ותודה לאולמרט על שתמורת אחיזה בכיסאו הקריב את המילואימניקים

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    די להיתממות

    יגאל, 21/08/07 21:09

    מעבר להתנהלות התמוהה של צה''ל בפרשיה ראוי בכל זאת להתמודד גם עם הטיעונים המהותיים.
    ראשית, ההקבלה בין זמרים לנהגי אוטובוסים אינה במקומה כי הנהגים אינם מהווים גיבורי תרבות ומעצבי דעת קהל. (נראה לי גם - ולא בדקתי - שאחוז המשתמטים בקרבם נמוך יותר.
    שנית, כצרכן הדרך שלי למחות כנגד משתמטים היא לפחות לא לאפשר להם לבנות את הקריירה מערכים שהם בזים להם. ולכן, המינימום אם השתמטת ואתה לא מחזיק בערכים של שרות חברתי לפחות תהיה נאמן לעצמך ואל תבנה קריירה וחשבון בנק מזה.
    חוץ מזה לגבי המשתמטים בחוק - מסספר פעמים שמעתי השבוע את הטיעון שזה לא השתמטות כי הם עשו זאת כחוק - מישהו שחרר אותם. מעניין שאושרי כהן ושכמותו לא עמדו בלחץ הנפשי של שרות ביחידת ההסרטה ויחידות דומות אבל עומדים בלחץ הנפשי באודישנים בהתמודדות בבתי הספר למשחק וכד' שלפחות על פי פרסומים דורשת יכולת התמודדות וחוסן נפשי. אז חלאס להיתממות מדובר בקבוצה של פרזיטים שהם עצמם זה הדבר היחידי שמעניין אותם ולכן הוקעה חברתית היא במקומה. ושוב, זה לא הופך את ההתנהלות של שטרן או הצבא במקרה זה לחכמה מי יודע מה...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אמנם לא צריך לרדוף את מי שלא ''עשה צבא''

    בני ש, 21/08/07 19:42

    אבל בהחלט יש מקום ללכת בדרך הגזר - לתת הטבות משמעותיות לאלו המשרתים בצבא ובמילואים.
    כשלמשרתים יחזור הכבוד ותחושת ה''פראייר'' אצלם תימחק - לא יהיה צורך לרדוף אף אחד או להחרים איש.

    כשיגיע היום שאקבל את הצו הירוק בחיוך ובהשלמה - אדע שהכל בסדר.
    היום- אני נע בין ציניות ,שנאה למדינה ותחושת פראייר קטלנית.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק ! גם תגמול מעשי וגם הקניית תחושה ברורה שמוקירים את המשרתים

      וגם לחשוב, 21/08/07 20:20

      ולא בהתלהמות ,איך פועלים כדי שהנטל (קרבי ומילואים)לא יפול על קבוצה קטנה.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    דרך אגב, חגי, אתה שרתת בצבא? (ל''ת)

    דוד, 21/08/07 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    סליחה, מי זה חגי אלעד? ולמה זה משנה מה הוא חושב? (ל''ת)

    נ., 21/08/07 19:11

    הגב לתגובה זו

    • חגי הוא א' כמוך...

      החרד, 21/08/07 19:59

      שיש לו את הזכות לבטאות את מה שהוא חושב.
      ואם אני לא מסכים איתו בהרבה דברים, הפעם התאים לי מה שאמר.

      הגב לתגובה זו

      • אבל זה לא הגיוני

        אביב, 22/08/07 00:23

        חבל שמה שהוא חושב נראה כל כך לא הגיוני ואידיוטי.

        יש מישהו שיכול להסביר איך תהליך החשיבה הזה בכלל מתחיל??

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    להוקיע רק זלזול במשרתים !! תבחינו בין הוקעה שמותר

    ורדיפה שמית-, 21/08/07 18:19

    להוקיע את הזלזול, אם ישנו

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כל הדיון שלך מבוסס על דוגמאות מוגזמות

    אורן, 21/08/07 18:06

    כדי לשים ללעג את תסכולם של המשרתים ושל הנושאים בעול המילואים על חוסר האיזון. ואף אחד לא דורש שכולם יהיו נהגי טנקים.
    מדינה של יאפים אפסים וחכמולוגים עם קשרים במערכת האתר
    על מי אתה מלגלג, למי אתה לועג, יא אפס
    ולמערכת תתבישו על בחירת הכותבים והכתבות היומיומיות שמסעירות את מה שנשאר מהעם הזה וקורעות אותו לגזרים. תתבישו

    הגב לתגובה זו

    • שיתביישו צווחני החרמות וציידים למינהו (ל''ת)

      ומארגני רשימות, 21/08/07 18:17

      הגב לתגובה זו

    • יפה דיברת חמודת בתור פורשת צבא קבע,הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

      רואי, 22/08/07 01:50

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    חגי אם פוץ כורסא כמוך ירשה לעט שלו לעבוד שעות נוספות

    שרוליק, 21/08/07 17:36

    רק בשביל הנצחון האישי שלו על הרייטינג לאן נגיע ? אל תשכח שלא בזכות עברי לידר אתה שותה את המקיאטונה שלך, אלא בזכות אותו פראיר שעומד עכשיו משועמם במחסום, ונקווה שאין לו אינטרנט כי ממך הוא יקבל רק נפילת מורל,( ד''א מורל - הרצון לתרום ולא רק לקחת)

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זמר תורם למדינה לא פחות מלוחם גולני!

    אחד שיודע, 21/08/07 17:06

    מריה מקסמיליאן בלום למשל,כבר עכשיו תרמה למדינה יותר מכל חייל גולני ששירת אי פעם בצה''ל.


    ישנן אין סוף דרכים לתרום למדינה ולחברה,להיות חייל זו הדרך הכי קלה ופשוטה!

    מי שרואה תרומה רק בשירות צבאי הוא המטורף!

    לוחם גולני מקריב ומסכן יותר וזו הסיבה שראוי לגמול גבוה.

    הגב לתגובה זו

    • מה בדיוק היא תרמה למדינה, קשקשן?

      דוד, 21/08/07 23:16

      מה היא? נתן אלתרמן? עמוס עוז? ש''י עגנון? יוצרת דגולה? בסה''כ זמרת ששרה שירים שזמרים אחרים שרו כבר בעבר לא פחות טוב ממנה (אם לא יותר).

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא כעסו שלא היה לוחם. כעסו שהשתמט! (ל''ת)

    ג'ובניק, 21/08/07 15:59

    הגב לתגובה זו

    • מה זה השתמט?

      זה אבי עצבני, 21/08/07 17:32

      אם היה עורק מהצבא המשטרה הצבאית היתה מוצאת אותו והוא היה נכנס לכלא.
      מדובר באנשים שעל פי סעיפים קבועים בחוק לא שירתו בצבא. בין אם מסיבות רפואיות ובין אם כי הצבא החליט כי אינם מתאימים לו.
      מה רוצים מהם?
      למי שיש בעיה יש לו בעיה עם החוק ולא עם האנשים. שישנו את החוק ואז האנשים לא ישוחררו מהשרות.
      אז שיבואו בטענות לצבא ולח''כים שיצרו את החוקים.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מושא הערצה

    מורעל, 21/08/07 14:09

    חלק מהמגיבים טוענים שנהגי אוטובוס, לדוגמה, אינם ''מושא הערצה'' ולכן אין צורך לפשפש בציציותיהם.
    או.קיי. אבל מה עם כדורגלנים?
    ודוגמניות?
    וסלבריטים סתם?
    ומשתתפי כוכב נולד?
    ורקדן נולד?
    ולרדת בגדול?
    ואחד מול מאה?
    ורוקדים עם כוכבים?
    ובכלל מה עם כל מי שמופיע בטלוויזיה?
    מה עם זמרים מזרחיים?
    ופוליטיקאים?
    בקיצור, מה עם כולם?
    בואו נאסור על כולם לשיר, לרקוד ולטופף על המסלול, ולהצטלם, אם הם לא רצו על הג'בלאות לפחות שלוש שנים!
    יאללה גולני!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להוקיע כל משתמט באשר הוא!!! (ל''ת)

    מילואימניק, 21/08/07 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הסורים לא שיתפו פעולה

    גילי, 21/08/07 13:41

    רק הם עמדו בפרץ. רק בגלל שאיפתם לשלום היה כאן שקט בקיץ. הם ויתרו על כל היקר להם רק שלא לתת לישראלים מחרחרי המלחמה סיבה למלחמה. ואכן עלה בידם
    אשרינו שאנו חיים בעולם שבו יש סורים שדואגים שיהיה שלום. איך היה נראה העולם שלנו בלעדיהם?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה שחמור בעיני במקרה של עברי לידר..

    ס., 21/08/07 13:24

    זו הדרישה הבלתי מתפשרת 'להצהיר אמונים' לצה''ל.

    הדבר מסריח כפאשיזם.

    אילו היו מסרבים להזמינם עקב אי שירותם בצה''ל, היה יותר סביר בעיני.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יחי ההבדל הקטן

    ארז, 21/08/07 13:09

    נהגי אוטובוס, בניגוד לזמרים ושחקנים, אינם אובייקטים לחיקוי והערצה של הנוער.
    המהלך לצמצום (ולחיסול) תופעת ההשתמטות צריך להתחיל עם הסלבריטאים, עם הזמרים והשחקנים, בדיוק בגלל השפעתם על הנוער - ולהמשיך משם לנהגי האוטובוס ולכל שאר המשתמטים.
    מי שלא תרם לחברה - כפי שהוא מחוייב על פי חוק - צריך לשלם את המחיר על בחירתו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הנושא מסובך יותר ממה שנראה.

    GA, 21/08/07 13:00

    כותב נכבד- הנושא בו אתה דן אינו בדיחה.

    יש בהחלט הרבה שאלות , ואני מסכימה אתך שההתנפלות רק על זמרים מוזרה אך מכאן והלאה איני מסכימה עמך.

    המחוקקים הביאו למצב זה מסיבות פוליטיות וזה שורש הבעיה- ואיני מדברת רק על החרדים. מישהו למשל יכול לספר לנו מה עשו בצבא בניהם ובנותיהם של מנהיגות המדינה אנשי התקשורת (כן, עתונאים וכו') והאליטה הכלכלית וכיצד בעצם שוחררו ו /או זכו לשרת בקריה?
    חברה אינה יכולה לשרוד בתוך פערים אלו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יש מתאם ברור בין חילונים משתמטים שמאלנים . (ל''ת)

    עובדה., 21/08/07 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    רק שכל היתר להבדיל מזמרים, אינם מפורסמים בתקשורת. (ל''ת)

    יחי ההבדל הקטן., 21/08/07 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    גאון שכמותך! מילים כדורבנות! (ל''ת)

    מעיין, 21/08/07 12:37

    הגב לתגובה זו

    • אז זה אומר שאת גאונה בריבוע? (ל''ת)

      ., 21/08/07 22:41

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    את כל המשתמטים צריך להוקיע.

    שמואל אופן, 21/08/07 12:34

    המאמר עושה מן הענין צחוק, על ידי כך שהוא מביא זאת לקיצוניות. אבל האמת שלא צריך לעשות הנחות לאף אחד.
    כל מי שמסוגל לתרום לצבא, אם כלוחם מן המנין ואם כתומך הקו הלוחם, צריך לשרת.

    הלעג של הכותב מחשיד אותו, אולי הוא מסכים שלא יהיה חוק אחד לכוללללם.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תמצא עבודה!!!

    רפי, 21/08/07 12:31

    יא מסכן - מה הלכת ללמוד אסטרו-פיסיקה ואם כבר למה אתה לא עושה את מה שכולם עושים - חטיבה במחשבים כדי שגם יוכלו לעבוד במשהו. במקום זה - אתה החלטת לכתוב שטויות ולעצבן.
    תקשיב טיפש : אם נהג אוטובוס או נגן בפילהרמונית היו מודל לחיקוי - ממש מושא הערצה של הנוער, כאילו מישהו שנער ממוצע אומר '' כזה אני רוצה להיות'' אז כן . הייתה בעיה עם נהג אוטובוס משתמט. כאשר חבר'ה מעריצים אחד כמו אושרי כהן ורוצים לחקות אותו הם יחקו גם את שירותו הצבאי ''תראה איך אושרי שם ז*ן על הצבא והסתדר בחיים - למה לא אני''.
    זאת הבעיה הבנת? מטור לטור אתה הולך ומידרדר עם השטויות שאתה כותב.
    לא נורא - אחי.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ילדים לא מעריצים נהגי אוטובוס

    מורה נבוכים, 21/08/07 12:19

    אלא את נינט וג'קו. התרצה משתמט אגואיסט כמודל לילדיך ?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שמעון פרס גם לא עשה שירות צבאי (ל''ת)

    ישעיהו, 21/08/07 12:06

    הגב לתגובה זו

    • לא נמאס (ל''ת)

      מהדחקה?, 21/08/07 12:21

      הגב לתגובה זו

    • גם בן גוריון ובגין לא רצו על הג'בלאות בצה''ל (ל''ת)

      יזרניצקי יצחק, 21/08/07 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל מי שלא תרם למדינה בשרות צבאי או לאומי

    שחר ישראלי, 21/08/07 11:56

    צריך להיות מוקצה. מה כל כך קשה כאן להבין?!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חכו שיגיעו לאופי הלחם !! (ל''ת)

    חי חי, 21/08/07 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מדהים איך שהשמאלנים מגנים על המשתמטים מקרבם

    רון הכחול, 21/08/07 11:40

    אבל כשמדובר בחרדים הסיפור שונה לגמרי.
    צבועים.

    הגב לתגובה זו

    • מדהים איך שהימין

      אורן, 21/08/07 18:31

      ממציא תאוריות שאין להן שום קשר למציאות כדי להצדיק את ההזיות שלהם

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ובכן, הצעות מעניינות, צריך לבחון אותן... (ל''ת)

    רן, 21/08/07 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל משתמט מהצבא לא צריך להופיע בצה''ל או גל''צ

    יהודי, 21/08/07 10:04

    לגביי השאר. אני מחרים זמרים שלא שרתו בצה''ל באופן עיקבי. כל אחד זכותו להחרים את מי שהוא רוצה. ערבים מחרימים כאלה ששרתו בצה''ל רוב היהודים שונאים כאלה שלא שרתו בצה''ל ואלה היהודים שכן אוהבים משתמטים הרי הם מיעוט בטל ומבוטל ולכן אין להם משקל באוכלוסיה.

    אבל ביננו לא שווה לבדוק איך המשתמטים שקבלו אישור מקב''ן או במרופא נפש יכולים להופיע בפני קהל. ואני מאמין שיש למנוע ממשתמט פגוע נפש להוציא רשיון נהיגה. חסר לנו מטורפים בכביש.

    עיברי לידר וגפן, האם יש לכם רשיון נהיגה?

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שתיאלץ להסתפק

      בהחרמות, 21/08/07 11:48

      לא קל שם בחוץ, עוד לא אבדה תקוותנו, הבה לא נתחרפנה.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אומנים לא צריכים לקבל כסף ממדינה שהם יורקים עליה (ל''ת)

    מ מהמרכז, 21/08/07 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הצעות יפות העלית. מי שלא תרם להגנת המדינה-המדינה לא תגן עליו

    לך לשוויץ,תלמד, 21/08/07 09:35

    בשוויץ מי שלא עושה שנתיים צבא נחשב עריק ,לא יכול לצאת את המדינה ואם חוזר אליה נעצר.

    וזה במדינה שלא חיה בסכנה קיומית ולא דיקטטורה חשוכה.

    פשוט מדינה שאזרחיה מצווים לתת ומי שלא-כאילו לא שילם מסים ועבר עבירה פלילית-שוללים ממנו זכויות וגם את חירותו ככל עבירה פלילית ברת עונשין.

    כשייחקק החוק המתאים ותימצא מסגרת אזרחית לתרומה של 3 שנים בשרות לאומי\\אזרחי למי שפסיכיאטר קובע שאינם מסוגלים לקבל מרות (מעניין שרבים מאלה אחרי זה באזרחות עובדים נאמנים שאין להם בעיה לקבל פקודות מהבוס) - מי שלא עמד בחובותיו אלו ייחשב כאילו עבר עבירה פלילית שתשלול ממנו זכויות כאלה ואחרות.

    הגב לתגובה זו

    • כמו בשווייץ! לגבי כולם (ל''ת)

      אני מסכים!!, 21/08/07 11:53

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה זהב! (ל''ת)

      1 מהעם, 21/08/07 11:58

      הגב לתגובה זו

    • תן לילחיות בשוויץ ואני אלך לצבא

      אברהם, 21/08/07 16:41

      יש הבדל בין ישראל שלא נותנת כלום
      לאזרחיה, לא בריאות לא בטחון לא קיצבה ואפילו לא קיצבצ שואה.

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה הבאת את הנתונים האלו ?

      שרוליק, 21/08/07 17:29

      גרתי בשוויץ הרבה זמן וזה ממש לא נכון . אפשר לקבל פטור מהצבא השוויצרי עם אישור מהרופא שכתוב בו שאתה מצונן, מה גם שהשרות הוא לא שנתיים אלא חצי שנה ובנות בכלל לא מתגיסות. אבל מה לעזאזל הקשר? אנחנו לא בשוויץ! פה צריך צבא חזק, ואם איזה חמודי מעדיף לא לדחוף את הידיים לפינת סילור אז אני מעדיף שלא ישמיעו אותו במסגרת צהלית. לא צריך שדווקא המערכת לה הוא הפנה עורף תתן לו דחיפה קדימה למרכז הבמה, חוצמזה שיהיה בריא!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי שעובר על החוק מקומו בכלא!!!

    לביא, 21/08/07 09:33

    יש חוק שירות חובה. מי שלא מסכים לחוק
    יכול לפעול לביטולו באמצעים דמוקרטיים.
    אבל כל עוד החוק קיים חובה לקיים אותו.
    ומי שמפר את החוק מקומו בכלא, כמו כל מפרי חוק.
    נכון לא משנה מקצוע ועיסוק, מי שעובר על חוק
    מקומו בכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למה 3 שנים בחיי עברי לידר שוות יותר מ-3 שנים של כל חייל פשוט אחר ?

    דין, 21/08/07 09:19

    אני מסכים שצבא זה לא לוקסוס ואם באמת היתה זכות בחירה אף אחד לא היה עושה צבא, אבל זהו שאין זכות בחירה!!!

    אני לא מבין למה חושבים שרק לאומנים מפרוסמים קשה להסתגל לצה''ל ?!

    וחוצמזה אם לא התגייסת למה לא שירות לאומי התנדבות משהו לקהילה?!

    עכשיו גם להתלונן ולכעוס על חוסר השוויון המשווע בחברה אסור לנו !

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    סוף סוף התקשורת עושה משהו מועיל. יפה. (ל''ת)

    להפסיק את השנאה, 21/08/07 09:15

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת בסך הכל מגוננת על האתרוג החדש שלה

      אביב ישראלי, 21/08/07 11:59

      אהוד אולמרט שילדיו השתמטו משרות צבאי.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לחגי!! כל אפס מאופס הופך לסלב במחי SMS אחד (ל''ת)

    אלכסנדר פן, 21/08/07 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא מגיע למשתמטים יתרון על פני הציבור ההגון

    י, 21/08/07 08:46

    בפסטיבלים של שונאי ישראל , ברור שכולם ימחאו למתמטים כפיים
    אבל בוא נשים את השמאלאנות וההומוסקסואליזם בצד. מדוע שאותם משתמטים יקבלו יתרון משמעותי שם שלוש שנים על פני כל הציבור? גם אני הייתי רוצה לעבוד ולהרויח כסף במקום לשרת בצבא , ללמוד ולהוציא תואר לפני כל אותם ה''פראיירים'' . לטייל שנה וחצי בעולם, לחזור לארץ ועדיין להתקבל לעבודה בשעה שכל הדור שלי עדיין קורע את התחת באוניברסיטה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    באמת חוצפה לדרוש עמידה בחובות אזרחיות...

    שמאלני לשעבר, 21/08/07 08:29

    אין לך שום מושג מה ההבדל בין מקרתיזם אמיתי לבין דרישה לגיטימית של חברה מאזרחיה למלא את חובותיהם.
    הדוגמה שנתת על נהגי אוטובוסים גם מראה את רמת הטיעונים הירודה שלך.
    נהגי אוטובוסים הם לא סלבריטאים ומודל חיקוי לנוער.

    הגב לתגובה זו

    • רק רדוד מוח ישייך גדולה סלברטאית לזמר

      דיוגנס, 21/08/07 08:58

      מספיק לרדוף את האמנים.
      רק שבריר קטן של נמתגיסים באמת ''קרבי''.
      כל היתר עושים צבא כי כך מקובל-כולל: בנות דתיות (בשביל המענק והזכויות),כל מיני נכים (בשביל הנשמה).
      והעיקר מדוא אינך רושף מליצות כנגש ההשתמטות המאסיבית של החרדודס?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מ-ע-ו-ל-ה ! ! !

    אחת, 21/08/07 08:26

    אהבתי כל מילה.

    אתה מצחיק אתה (:

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    דיי לתת גב למשתמטים

    עופר, 21/08/07 07:57

    השאלה האם גם אתה השתמטת מקרבי ולכן אתה מגן על העמדה העלובה שאומרת שהפריירים ייעשו קרבי וזמרים יעשו קריירה ויחנכו דור לשנאת הארץ? אני עשיתי צבא בקרבי 3 שנים ואם זו חובת האזרחים אז זו חובת כולם גם של משתמטים פחדנים ושאר יללנים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    השאלות המוזרות באות מהמקום המוזר שאתה בא

    אבי, 21/08/07 07:30

    יש הבדל גדול בין נהג אוטובוס או נגן הקונטרבס בתזמורת, לבין זמר המהווה גיבור תרבות ומודל לחיקוי.
    המאמר הפרובקטיבי של של חגי אלעד מעיד יותר מכל מהמקום שאתה בא.
    בתרבות שלך הכל מותר והפרובוקציה היא לחם החוק, אחרת בכלל לא הייתה לך זכות קיום.
    אבל בשביל שאתה תוכל לנהל חיים גאים, מישהו צריך לשרת בצבא.
    הצבא של מדינת ישראל אינו לוקסוס, ואינו מקום של בחירה.
    רק בזכות צבא חזק מדינת ישראל יכולה לשרוד באחד האזורים הפחות דמוקרטיים בעולם.
    גם אם אתה חושב שראשי המדינה מטומטמים ומושחתים, עדיין מי שגורם לכך שנוכל להיות במקום הזה, זה צבא חזק ולא קהילה גאה.
    עד שנגיע ליום שהצבא יוכל לפשוט את מדיו, חובת השרות בצבא צריכה לחול על כוווווווווווולם!
    העובדה שיש ציבור משתמטים אינה נותנת ואינה צריכה לתת לגטימציה להשתמטות כללית כפי שאתה מרמז בכתבתך.

    הגב לתגובה זו

    • עד כמה שזכור לי הקהילה הגאה היא חלק מאותו צבא ...

      מילה טובה, 21/08/07 09:54

      וכאן בדיוק מתחילה הבעיה במדינה שלנו- שכחתם שיש עוד אלמנטים במרקם החברתי שלנו חוץ מהצבא, ומהמקום הזה מגיעות כל הדיכוטומיות המטופשות האלה של ''הצבא זה חשוב ולא הקהילה הגאה אז תתחיל להתעסק במה שחשוב''.

      חגי אלעד לא קרא להשתמטות כללית, הוא אפילו לא ערער על הצורך להלחם בתופעת המשתמטים (מלחמה חשובה מאין כמוה). הוא פשוט הדגים עד כמה אווילי היה הצעד של קח''א לנסות להחתים את לידר על הצהרה מזוייפת של תמיכה בצה''ל (אגב, רוב הסיכויים שתוכן ההצהרה מתיישב עם דעותיו של לידר אבל מי מוכן לשחק כזה משחק מטופש?).

      יום טוב,
      אביעד, חיפה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    המשתמטים מגעילים אותי

    ירון, 21/08/07 06:48

    כל שאר הבלה בלה בלה לא ממש מעניין.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הגירוש הנורא, התקבל על פי רוב שלא שירתו בצבא ...

    שאלת תם, 21/08/07 06:45

    אז במקום לסלק אותם מבימות הבידור, צריך קודם לסלק אותם מבימות ההשפעה, כדי שלא יביאו עלינו אסונות נוספים.

    ועוד שאלת תם: אדי בטלר וגליקריה כן עשו צבא ?

    הגב לתגובה זו

    • גם סוקרטס ,טריפונס, אריסטו '' לא התחיילו לצה''ל (ל''ת)

      אלכסנדר הקטן, 21/08/07 08:50

      הגב לתגובה זו

    • ''גירוש '' גירוש'' כולם מדברים על זה. מתי היה גירוש?? (ל''ת)

      פרדיננד ואיזבל, 21/08/07 08:58

      הגב לתגובה זו

      • לפני שנתיים.

        אי, 21/08/07 10:30

        בטח הספקת לשכוח...
        לא, זה בטח לא ממש עניין אותך, כי היית עסוק בסגידה לדולר.

        הגב לתגובה זו

        • נכון 2 גירושים, נבוכדנצר וטיטוס! (ל''ת)

          פרדיננד ואיזבל, 21/08/07 14:40

          הגב לתגובה זו

          • יו, איזה שנון אתה. (ל''ת)

            אחת, 21/08/07 22:17

            הגב לתגובה זו

      • גם ב-1492 חשבו שגרוש היהודים זה ''טוב לעם'' (ל''ת)

        למי שלא יודע, 21/08/07 12:02

        הגב לתגובה זו

      • אגב שני הגירושים נעשו בסמוך לתשעה באב

        שרית, 21/08/07 13:20

        ושניהם היו הרסניים
        לא רק ליהודים
        אלא גם לספרדים

        הגב לתגובה זו