• 58.

    האם זה לא פרופ' אסא כשר, מכניעה עכשיו שסרס את צה''ל. (ל''ת)

    החשוכים מתקבצים, 21/08/07 03:24

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    התפלספות ריקנית מלאה בססמאות נבובות. (ל''ת)

    אריה, 19/08/07 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    להפסיק ההרס ומיד !

    שמואל, 19/08/07 21:05

    מה קרה לנו? עוד לא 60 שנה וכבר נחים על זרי הדפנה? דוקטורים, פרופסורים וסתם משטמטים. מהיכן לקחתם את התבונה ללמד אותנו מה כן ומה לא? תומר לי טיפש ואנלפבת שכמותך הצלתי חייל ממוות וכמעת בעצמי נהרגתי , התחננתי למפקדי לא לקבל צל''ש . הבחור חי הקים משפחה ותורם למדינה מעט יותר ממך ! הצלתי בשנית קצין עם לא מעט סיכון עצמי , אלה נורמות ראואיות ולא התחמקות ובלפנות . מעט כבוד לשיכמותנו , לא טוב לכם חיזרו מאין שבאתם!!! אני קורא לכם שאול ומיכאל וכל אחד ואחד שחייו שייכים להם עצמם וחמורים כמוני הסתכנו שלא יאבדו אותם חלילה , מה הפלצנות הפרופסורית הזו ??? מה קורה להם ??? הקימו קול צעקה כי מחר בנכם או אחיכם או בעלכם ישכב חסר אונים ובינו לבין המוות ''הערכים'' עלובי נפש עם דיפלומה , שילחו אותם לכל הרוחות ומהר !!!

    הגב לתגובה זו

    • עם כוווול הכבוד לגבורתך,,,אין היום בשביל מי (ל''ת)

      תפסיק לפמפם, 19/08/07 21:50

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    חתירה למגע, דבקות במשימה, אומץ והסתערות עד הנצחון ! לא זה לא צהל (ל''ת)

    זה החיזבללה, 19/08/07 20:56

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הגיעה השעה לשאול: כמה אנשים שילמו בחייהם על הקוד האתי המעוות של צה' (ל''ת)

    יוסי בכינור, 19/08/07 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    צהל בלי אלוהים אין לו זכות קיום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כוחי ועוצם ידי, 19/08/07 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הדגל הערבי מתנוסס היום מעל משכן הנשיא ללא קרב רק בגלל אדישותכם (ל''ת)

    נשיא לוזר, 19/08/07 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נשיא משתמט למדינת משתמטים (ל''ת)

    אחרי !!!!!!!!!!, 19/08/07 20:34

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יש לנו די והותר אידיוטים עם תואר דוקטור (ל''ת)

    מזיקים עם תעודה, 19/08/07 20:20

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    נשיא האתנן הון שלטון ותקשורת האתרוגים לא שירת יום אחד בחייו ורבין (ל''ת)

    תיעב אותו על כך, 19/08/07 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מי זה אסא כשר שיקבע מהו מוסרי או מה לא? (ל''ת)

    זו דמוקרטיה?, 19/08/07 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אסא כשר ועמיתיו באקדמיה הצליחו לכבות האור (ל''ת)

    צהל בהליכי פרוק, 19/08/07 19:47

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אנו רק בשיאו של חורבן צהל ע''י השמאל (ל''ת)

    יאיר, 19/08/07 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    האסא כשר הזה החזיק פעם נשק בחיים שלו? (ל''ת)

    רוני, 19/08/07 19:04

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מכירים את המושג - הכל דיבורים

    לוט, 19/08/07 18:55

    גם בשבועה , גם ערך חיי האדם וכל השאר .
    הכל ליפות את הדברים ולנפנף כלפי חוץ על היותינו ''אור לגויים'' ו''עם נבחר'' .
    כמו שנפנפו בניצולי השואה כלפי העולם כדי להשיג כסף תמיכה וכו' והיום אנו רואים מה עשו עם זה .

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לפי איזה קוד אתי השתמטו שימון פרס ודליה איציק ? (ל''ת)

    חייל בלי אתיקה, 19/08/07 18:43

    הגב לתגובה זו

    • הם פשוט חכמים יותר מאלה שמשרתים בתמימות (ל''ת)

      משתמט, 19/08/07 18:52

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מבטלים זכויות לחיילים משוחררים.אבל - על החרטה הזו לא מוותרים (ל''ת)

    חייל משוחרר, 19/08/07 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חברים - מדובר בצבא , לא בחברת הייטק

    הברון מינכהאוזן, 19/08/07 18:34

    בצבא נלחמים, ובמלחמה צריך לתת את הכל - גם את החיים כדי לשמור על המשפחה , חברים מדינה.

    אז - תפסיקו עם הקישקושים של עידכוני השבועה וכל השטויות של קוד אתי, במלחמה המטרה היא לנצח ! ניצחון מתקבל על ידי הרג האויב !!!!

    לא מדובר במשחק מחשב ולא בטורניר כדורגל.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חברים - מדובר בצבא , לא בחברת הייטק

    הברון מינכהאוזן, 19/08/07 18:33

    בצבא נלחמים, ובמלחמה צריך לתת את הכל - גם את החיים כדי לשמור על המשפחה , חברים מדינה.

    אז - תפסיקו עם הקישקושים של עידכוני השבועה וכל השטויות של קוד אתי, במלחמה המטרה היא לנצח ! ניצחון מתקבל על ידי הרג האויב !!!!

    לא מדובר במשחק מחשב ולא בטורניר כדורגל.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מי זה אסא כשר?

    רון נכבד, 19/08/07 18:18

    מי זה אסא כשר שיקבע מהו מוסרי או מה לא?

    מה התכונות המיוחדות שעשו אותו לכזה? מה תרומתו לבטחון ישראל או לשגשוגה?

    כמי שגדל אתו בראשון לציון אני יכול להעיד כי אצלו תמיד הבינוניות חגגה.

    רק התקשורת הפכה אותו ל''אורים ותומים''.מספיק עם זה.

    הגב לתגובה זו

    • אסא כשר בבית ספר עממי

      רונה, 19/08/07 18:30

      אני למדתי עם אסא כשר בבית ספר עממי, אחרי שהוא עבר מראשון לציון לרמת-חן.
      אם אתה מכיר אותו מראשון לציון, אתה מכיר אותו בתור ילד קטן.
      ואני מכירה אותו בתור ילד קטן, מחונן עם קבלות.

      הגב לתגובה זו

      • מה זה ''מחונן''? חנון ביידיש? (ל''ת)

        זלדה, 19/08/07 20:09

        הגב לתגובה זו

      • אז ל''ילד קטן, מחונן עם קבלות'' מותר להכתיב לנו ערכים?... (ל''ת)

        הלכה הדמוקרטיה., 19/08/07 20:20

        הגב לתגובה זו

      • הקבלות של הסנדביצ'ים (ל''ת)

        מהמכולת, 19/08/07 20:58

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    מאות בחורים נפלו -לחינם - על מזבח ''טוהר-הנשק''. כל מי שהיה במלחמות

    מולך טוהר-הנשק, 19/08/07 18:15

    יודע זאת.
    אולי די?...

    הגב לתגובה זו

    • נקודה חשובה מעין כמוה. (ל''ת)

      בבבבב, 19/08/07 19:56

      הגב לתגובה זו

    • אלפים נהרגו על מזבח הכיבוש, הטמטום, הרשעות (ל''ת)

      אביגדור, 19/08/07 20:08

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מר כשר הנכבד,התחרפנת לאללה. (ל''ת)

    בוזו, 19/08/07 18:06

    הגב לתגובה זו

    • נימוק משכנע יש לך. למדת את אמנות הדיבייט ממש. (ל''ת)

      פחחחחח, 19/08/07 18:14

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מרוב קודים אתיים הצבא נראה כמו אוגדת פרופסורים משקפופרים ומנותקים (ל''ת)

    אלוש גד' 12, 19/08/07 18:04

    הגב לתגובה זו

    • לא התכוונת לכתוב ''גלועני שולתתת1''? (ל''ת)

      יבדצנקי, 19/08/07 18:13

      הגב לתגובה זו

      • מצחיק, אה... תגיד, את הדם שלך אתה שפכת בלבנון?

        איתי, 19/08/07 19:05

        כי גולני כן שפכו. בשבילך.
        וזאת התודה שאתה נותן להם בחזרה.

        הגב לתגובה זו

        • כבר החמאתי לאידיוט זה מכבר, על שהוא חד ככדור סל, אך לא פורסם. (ל''ת)

          מם, 19/08/07 19:15

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    זהירות, עדר של בורים מתחתיי (ל''ת)

    הצילו, 19/08/07 17:30

    הגב לתגובה זו

    • גזענות! אפליה נגד דגים! לא נשתוק עוד ! פרסמו דברינו ! (ל''ת)

      מחאה חריפה, 19/08/07 18:32

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    בגלל חרטטנים כמוך מלחמת לבנון השנייה נראתה ככה

    מאיר הרציון, 19/08/07 17:17

    ערכי צה''ל צריכים להיות דבקות במשימה בכל מחיר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מבייש את מאיר הרציון (ל''ת)

      תלמד משהו קודם, 19/08/07 17:27

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה להשבע?למה בכלל להלחם?למה להתגייס? (ל''ת)

    רן פורן, 19/08/07 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הטוקבקסטים המופרעים רק מוכיחים שצריך לשנות את השבועה (ל''ת)

    דש, 19/08/07 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אם השמאל העמלקי זה רוח צהל אין ליהודים מה לעשות שם (ל''ת)

    רק צבא יהודי, 19/08/07 17:05

    הגב לתגובה זו

    • צודק. לך תקים את מדינת יהודה עם חבריך ותעזוב אותנו כבר (ל''ת)

      גכ, 19/08/07 18:14

      הגב לתגובה זו

      • תשאר אתה במדינת ת''א והימין בא''י השלמה. (ל''ת)

        2 מדינות, 19/08/07 19:54

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    צבא עם קוד אתי של תבוסה עכשיו לא צריך אוייבים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ויובס תמיד, 19/08/07 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אתם חושבים שמישהו באמת שם לב למה נשבעים

    אוליבר טוויסט, 19/08/07 17:00

    מדובר בחבורת מפגרים בני 18. איך אני יודע? כי גם אני הייתי כזה.
    בגיל כזה לא חושבים על כלום ואפילו לא שמים לב למה נשבעים.
    אחרי מסע לא קל אתה מקבל רובה ותנ''ך ונשבע בלי להקשיב לכלום רק בגלל גודל המעמד שישנו .
    כך שהשבועה ותוכנה לא באמת חשובים . חשוב רק מה עושים בפועל אחר כך, וזה לא ישתנה גם אם יהפכו את המילים מיליון פעמים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    צודק!!! (ל''ת)

    !!!, 19/08/07 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא רק שהם ריסקו את צהל בגירוש היהודים הם רוצים לקבור את רוחו (ל''ת)

    עד להשמדה, 19/08/07 16:50

    הגב לתגובה זו

    • השמאל מזמן עסוק בלסרס את צה''ל. (ל''ת)

      הרואה נכוחה, 19/08/07 19:55

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לפי הקוד האתי היה אסור לצבא לגרש יהודים !! אז לא גירשו ??? (ל''ת)

    צבא בזוי עם, 19/08/07 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אסא כשר מייצג את תבוסה עכשיו שהשתלטה על צה'ל (ל''ת)

    מתי תתעוררו, 19/08/07 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    המדינה הזו קמה בגלל הקרבת חיים!

    ישראלי, 19/08/07 16:41

    אם לא היו הלוחמים מקריבים את חייהם המדינה לא הייתה קמה, ואם לא נמשיך להקריב, אז אחמדינג'ד צודק - לא ישאר לנו הרבה זמן לקיום

    הגב לתגובה זו

    • לדאבוני צודק. (ל''ת)

      עצוב אך צודק., 19/08/07 19:58

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אסא כשר זה מקור הסירוס של צהל ותבוסותיו כשתבינו תנצחו (ל''ת)

    עד אז תובסו, 19/08/07 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    במקום לשנות את השבועה, החליפו את המדים בשמלות, קצת איפור...

    הומוניסט, 19/08/07 16:35

    ואז, אפילו צבא פפואה ניו-גיני לא יעמוד בפנינו.

    הגב לתגובה זו

    • גם ככה זה צבא של נקבות...יורים ובוכים. מפגיזים שטחים דיקים... (ל''ת)

      חייל זקן, 19/08/07 20:05

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    שבועת החיילים בצהל

    דוכיפת, 19/08/07 16:30

    אני מציעה שבו זמנית, החיילים ישבעו אמונים לצהל ,ומפקדיהם ישבעו לדאוג לשלום החיילים.
    שתי השבועות שוות אתם יודעים למה...
    ואף אחת מהן לא תהיה מחייבת.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    השבר הנורא של השמאל המחפש מוצא שפוי ונאור (ל''ת)

    ב-''תיקון ההרס'', 19/08/07 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אל תאמינו למילה אחת של אסא כשר !!

    יואב, 19/08/07 16:15

    האיש הזה כתב בערך ''טוהר הנשק'' את המילים הבאות:

    טוהר הנשק - החייל ישתמש בנשקו ובכוחו לביצוע המשימה בלבד, אך ורק במידה הנדרשת לכך, וישמור על צלם אנוש אף בלחימה. החייל לא ישתמש בנשקו ובכוחו כדי לפגוע בבני אדם שאינם לוחמים ובשבויים, ויעשה כל שביכולתו למנוע פגיעה בחייהם, בגופם, בכבודם וברכושם.

    אבל הוא תמך בגירוש הנפשע. כנראה שיהודים אינם ''בני אדם''.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה, פינוי פורעי החוק מעזה אינו סותר את טוהר הנשק (ל''ת)

      חייל, 19/08/07 16:20

      הגב לתגובה זו

      • התושבים גרו בבתיהם על פי החוק. גירושם היה בלתי מוסרי

        יואב, 19/08/07 16:24

        הגירוש היה פשע מלחמה בן יכופר. גירוש תושבים שלא פשעו מביתם הוא פשע נורא, ואנו לא נסלח עליו לעולם.

        חייל, כנראה שתכנתו אותך לחשוב שיש אנשים שמותר לגרש. יהודים למשל.

        הגב לתגובה זו

        • גירוש

          דון טון, 19/08/07 16:47

          בכיינים הלוואי שאותי יגרשו עכשיו ויתנו לי בוכתה של כסף

          חלק גדול מהאנשים דווקא הרוויחו מכל העסק הזה..

          יש את האנשים שהפסידו כמו בעלי חממות ואנשים עם שטחים וזה..

          אבל יש גם הרבה שסתם גרו שם וקיבלו מספיק כסף

          אני חושב שהפינוי היה הכרחי אבל לא הוא לבדו
          יחד איתו היו צריכים לטהר את עזה לחלוטין .

          הגב לתגובה זו

      • ''חייל'' בשרות אללה-אכבר (לרא פחות,,,) (ל''ת)

        דרור, 19/08/07 16:30

        הגב לתגובה זו

      • חייל חייל. אבל באיזה ארגון ? פת''ח, חמאס, ג'יהאד ? (ל''ת)

        אמת בפירסום, 19/08/07 16:37

        הגב לתגובה זו

    • יואב צודק ב-100%. הפרופסור שכח שיהודים הם בני אדם.

      ירון, 19/08/07 16:26

      תמיכתו בגירוש מוכיחה כי אין לו בושה. אפילו מאחרי הקוד האתי שלו הוא לא עומד...

      פשוט בדיחה של ''פרופסור''.

      הגב לתגובה זו

    • נכון. רק שמאלנים וערבים הם בני אדם.

      ארי, 19/08/07 16:27

      את השאר מותר לגרש לאן שרק רוצים.
      למה? כי בא לי. ואם לא מתאים לכם - לכו לאמריקה.

      הגב לתגובה זו

      • נמאסתם כבר עם הגירוש שלכם. אין לכם שום דבר אחר בראש? (ל''ת)

        גידי, 19/08/07 16:58

        הגב לתגובה זו

        • רד למטה.

          ///, 19/08/07 19:00

          אני מחכה לך עם צו הפינוי ביד.
          נראה אם אחר כך תוכל לחשוב על משהו אחר.

          הגב לתגובה זו

        • רק בגלל דבילים כמוך שווה לחלק את העם ל-2

          סתם אזרח., 19/08/07 19:51

          ממש לא בא לי להסתופף יחד אתך באותה מדינה.

          הגב לתגובה זו

    • צביעות זה השם השני של השמאלנים!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      כתום כהה., 19/08/07 16:56

      הגב לתגובה זו

    • כל הפסקה הזו נועדה לסרס את צהל במלחמתו באוייב לא מיועד (ל''ת)

      ליהודים שחובה, 19/08/07 17:10

      הגב לתגובה זו

    • של נעליך, טוקבכלומניק (ל''ת)

      יוגב, 19/08/07 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    טקסט מורכב מדי בשביל כמה מגיבים פייגלינים (ל''ת)

    הם עוד לא למדו, 19/08/07 16:09

    הגב לתגובה זו

    • דובי נכון ומדוייק ע''ע תגובות נעמן (ל''ת)

      טרגדיה ממש, 19/08/07 16:22

      הגב לתגובה זו

      • פייגלין שם את אסא כשר בכיס הקטן של הג'ינס

        יואב, 19/08/07 16:31

        פרופסור, אלק

        הגב לתגובה זו

        • מאוד בוגר. תן לי לנחש, אתה מתנחל בן 14.5? (ל''ת)

          גיגיגי, 19/08/07 16:59

          הגב לתגובה זו

  • 17.

    האם ניתן לחייב אותי להשבע על פי חוק?

    דובי, 19/08/07 16:07

    כל הדיון הזה על דיקדוקי נוסח השבועה נראה לי נלעג משהו.

    שבועה בסופו של דבר היא אסופת מילים. המילים נאמרות במימד אחד, והמעשים נעשים במימד אחר.

    היחידים שהמשמעות של ''שבעוה'' היא חמורה מבחינתם הם אנשים דתיים, אבל הם בדיוק אלה שאומרים ''הנני מצהיר'' במקום ''הנני נשבע'', בדיוק בשל החומרה שיש לשבועה.

    והנה שאלה נוספת - אם אני מסרב פקודה, לא שופטים אותי בגין השבועה שהפרתי, אלא בגין החוק שהפרתי. זאת אומרת שהחיוב שלי להשמע למפקדיי איננו קשור לשבועה. אז מה כל הדיונים האלה? מישהו באמת חושב אם יכריחו אותי להשבע שאני מקבל רק את סמכות המפקד, שאעבור על צו מצפוני ואשתתף בגירוש יהודים שדגל שחור מתנוסס מעליו? לא נראה לי!

    ובכלל, האם אף אחד לא רואה את הבעייתיות שיש בכך שבחוק מכריחים מישהו ''להשבע''?

    הגב לתגובה זו

    • אני מסתפק בהצהרה, הנה, על סמך הצהרה שוחררו מחבלים... (ל''ת)

      הבה נצהירה הבה, 19/08/07 17:00

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    פרופ' כשר הנכבד, אל תתייחס לדברי ההבל של המגיבים בתשלום מטעם פיגליי

    נעמן, 19/08/07 15:51

    כפי שכתבת ברוב חכמתך, צריךלשנות את השבועה, כך שהיא תצמצם את עריקתם של הכתומים לנוכח אש האויב.
    במלחמה האחרונה, יחידות כתומות רבות ברחו באמצע הקרב ואחרות סרבו לתקוף יעדים של החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

    • שפוי, אהה ?

      ציקידלו, 19/08/07 16:07

      מסכן, זה מה שאתה.

      הגב לתגובה זו

    • לנעמן, אפשר חנפנות ורפיסות ברמה ראויה יותר,,, (ל''ת)

      תשפיל את עצמך, 19/08/07 16:12

      הגב לתגובה זו

      • מה קרה? כל הטוקבקים חייבים להיות מרושעים כמו שאתה אוהב? (ל''ת)

        די לרוע, 19/08/07 16:22

        הגב לתגובה זו

    • זה נכון, ימנים ברחו מהקרב, שמאלנים הם ציונים, שלג באילת, נעמן שפוי. (ל''ת)

      ג'ינג'י כהה עור, 19/08/07 16:44

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך בדרל השמאל / ערבים... לסרס את צה''ל. (ל''ת)

      צה''ל למען הגז, 21/08/07 03:48

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    פרופסור בגרוש

    ארז, 19/08/07 15:44

    מי שהוציא מה''קוד האתי'' של צה''ל את אהבת המולדת, אינו מקור טוב לקבלת דעה על שינוי בשבועת האמונים של צה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • הוציא? אתה לא יודע על מה אתה מדבר (ל''ת)

      ארז, 19/08/07 16:14

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ואחר כך עוד מתפלאים מדוע יש כל כך הרבה משתמטים!

    ליאור.ש, 19/08/07 15:37

    השמאל והרעיונות ''דת אלילים'' שלו יחסל אותנו מוקדם יותר ממה שחשבתי. אני בורח מהארץ הזאת!
    ליאור.ש

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קוד אתי ונוהל שכן בעידן הטרור - איוולת גורפת (ל''ת)

    פרופסורים בק''ג, 19/08/07 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    איפה המגיב התורן שמאשים את השמאל בכל התחלואים?עוד לא הגיע להגיב פה? (ל''ת)

    שעה,יום,שבוע, 19/08/07 15:25

    הגב לתגובה זו

    • צודק! איך אפשר להאשים את ה-''שפויים/נאורים???'' (ל''ת)

      הגזמה והפרזה, 19/08/07 15:34

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני סרבן/משתמט לכו להתלונן בביה''ד בהאג (ל''ת)

    וענונו בן פחימה, 19/08/07 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא לכשר הטרף

    יוסי, 19/08/07 15:18

    קוד אתי לא לעניין ולא מקובל
    את השבועה ממילא יש להפר בכל פקודה בלתי חוקית, כפקודה נגד ההלכה וכגירוש יהודים, אז מדוע לשנות
    חוץ מזה, מדוע כשר חושב שהוא יכול לפרש טוב יותר מה מוסרי ומה לא ממורי הלכה?

    הגב לתגובה זו

    • כמה פייגלין משלם לך, פנאט? (ל''ת)

      גועל נפש, 19/08/07 16:07

      הגב לתגובה זו

      • פחות מהאיחוד האירופי...אבל אני מסתפק במועט. (ל''ת)

        תלוש משכורת, 19/08/07 16:39

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    במאילה כמעט כל החיילים לא יודעים על מה הם נשבעים

    ע, 19/08/07 15:15

    ולפעמים הצעקה אני נשבע נשמעת מגוחכת
    אז למה בכלל לפתוח את זה לדיון
    יותר חשוב שקצינים ידעו את ערכי צה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שבועה

    ישראלית, 19/08/07 15:10

    עםכל הכבוד לפרופסור אסא כשר, פילוסופיה היא מקצוע מכובד, וחייל צ.ה.ל. זה משהו שמצריך נאמנות והקרבה למדינה, מצריך אמונה והבנה שאי אפשר לנו עדיין להיות כאן בארץ עם ערנות ויכולת לשמור על עצם היום שלנו, ופרשנות מילים ושינוי דרך השבעת חיין בסיום טירונות יכולה לשנות את המשמעות של תפקידו של החייל, גם בעורף או ביחידה קרבית הדורשת נועזות והקרבה במסימות חיוניות, למה לבלבל את האזרח ואת החייל, את ההורה ששולחת את בנו לצבא במודעות של יש מי ששומר על החייל וגם על המדינה, די לערער לאזרח את היום יום שלו כל פעם עם רעיונות של האקדמה ללשון ומשמעות מילים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ראינו כבר איך ניצחנו במלחמה האחרונה עם הקוד האתי של כשר (ל''ת)

    חפ''ש, 19/08/07 15:07

    הגב לתגובה זו

    • צודק, עדיף להיות לא מוסריים. אולי נפוצץ אוטובוסים? (ל''ת)

      עדיף לא?, 19/08/07 16:08

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אקדיש את מאמצי לשיפור תנאי השירות שלי ולעידוד השימוש בפלסמה! (ל''ת)

    קדימה לפנסיה!, 19/08/07 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    נשבע ב-''קוד האתי-כשר'' וב-''נוהל שכן-בייניש'' חה חה חה (ל''ת)

    תפנו בתלונה, 19/08/07 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עד להיכן תגיע החברה הישראלית בויכוחיה המטופשים ? (ל''ת)

    פקק תנועה, 19/08/07 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הפעם כשר צודק כללית, אבל לעגו לרבנים ''המטיפים'' כלשונו, - פסול.

    מאיר, 19/08/07 14:55

    הרבנים האמיצים האלה מבטאים את דברי התורה שאמורים להיות נר מצפוני לרגלי כל יהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ושבעלי ה-''אותות'' ישלחו לקב''ן ולאישפוז...!!!! (ל''ת)

    גורג, 19/08/07 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מסירות ונאמנות לא ''קונים'' אסא שטרנהל קרמינצר (ל''ת)

    אללה-אכבר היא, 19/08/07 14:49

    הגב לתגובה זו