• 53.

    ראיתי אתמול - כתבה שלה על עזה - זה הזכיר לי את רוצח אביו שביקש

    יופיטר יופיטר, 15/08/09 07:40

    רחמים כי הוא יתום

  • 52.

    משונה שלא הוזכר אל הנהנתנות של השמאל הקיצוני

    לילי, 21/08/07 05:10

    אל הוא לא רק אל בשמים ודת היא תרבות לפי כל ההגדרות ומשום מה בCNN מתעלמים ממאמיני ''חיים עכשיו,שלום עכשיו,כסף עכשיו'' וכד שגם הם מוכנים למות על מזבח אמונותיהם הפאנאטיות הדתיות-ראו אלפי ההרוגים בארץ בעקבות הצעד הקיצוני של הסכם אוסלו-לחם עכשיו ולעזאזל המחר.מעציב ששמאלני כל העולם מתעלמים מדת מסוכנת זו.דרך אגב - רק ''מתנחלים'' מאמינים באלהים?כל המתנחלים קיצונים?סידרה מוטה ופוליטית ולא אוביקטיבית לחלוטין.

  • 51.

    שכחה לציין שהאסלם בדרך לאימפריה

    אימפריה, 20/08/07 19:46

    על פי הדיווחים מרוב ''אוביקטיביות'' היא שכחה לציין בסדרה שהמוסלמים לקראת- אימפריה אסלאמית,

    לאמנפור אנא עייני באתר הישראלי- אימפריה אסלאמית חדשה.

  • 50.

    נותנים את הנשמה למען האל

    מרים, 20/08/07 15:09

    עוד לא הוצגה הכתבה וכולם יודעים מה יש בה?! מה זה ההתלהמות הזאת? זה לא על ראש הגנב בוער הכובע?

  • 49.

    אמאנפור ורובין

    ליאורה, 20/08/07 12:43

    נכון שהיא נורא אבל נורא מכוערת?
    איך ג'יימס רובין החתיך התחתן איתה?

  • 48.

    והיא , אמאנאפור , תתן את נשמותינו למען רייטינג ....

    טימותי, 20/08/07 12:29

    ..וכדי לקצור שבחים מעדת האנטישמים מחד , והליבראלים מאידך...
    צייר את ישראל , כאיראן , וקבל שבחים...
    עיתונות חוקרת בCNN.

    אצל הBBC זה בוטה יותר , אבל אפשר לצפות מהם לקו פרו -ערבי.

    מסורת בריטית.

    • האנטישמיות חוגגת! (ל''ת)

      קק, 20/08/07 12:52

  • 47.

    לפי זה - בן גוריון היה הכי קיצוני בעולם. (ל''ת)

    מיכל, 20/08/07 11:48

  • 46.

    אנחנו המצאנו את אלוהים והתחרפש לנו קצת עם המאמינים שלו

    דש, 20/08/07 05:42

    דבר ראשון רציתי לדעת עם זה מדגדג שמניחים תפילים
    דבר שני שמנפנפים תרנגולות מעל הראש עושים את זה בשתי ידים או ביד אחת,ועם זה ביד אחת אפשר להחזיק משהוא אחר ביד השניה בכיס שלא יראו
    דבר שלישי העם יש בית ספר למתאבדים או שלא צריך תעודת גמר בטקס הזה,ומה קורה למישהוא שלא עבר את הקורס למתאבדים בהצלחה,העם צריך לחזור לישיבה ,והעם אפשר או מותר לצחוק ממישהוא שאפילו קורס למתאבדים לא עבר בהצלחה, לפי ההלכה
    מה אומרים החכמים,ושאלה אחרונה למי יש זכות קדימה לפרה קדושה במעבר חציה,או לכומר עם גלימה

  • 45.

    שאלה קטנה לכל השמאלנים...

    ישראל, 19/08/07 21:46

    אם אנחנו הימניים הקיצוניים (כמובן! אין ימני אחר...) לא שונים מהמוסלמים והטרוריסטים הערבים למה שלא תעשו איתנו שלום כמו שעשיתם עם ערפאת והטרוריסטים מהפת''ח?

    • אין לנו-השמאלנים-תשובה על כל שאלה,גם אם קטנה,למרות שאנו חכמים ותמיד (ל''ת)

      צודקים...., 19/08/07 23:34

  • 44.

    התאבדות - עלבון לאלוקים

    זוהר פרייברג, 19/08/07 21:21

    הקב''ה נתן לנו מתנה נפלאה - החיים. התאבדות, החזרת הנשמה לקב''ה, מבלי שהאדם התבקש לישיבה של מעלה, היא עלבון לקב''ה. גם אתם הייתם נעלבים אם הייתם נותנים למישהו מתנה והוא היה מחזיר לכם אותה.

  • 43.

    כריסטיאן אמנפור מזכירה את פיטר ארנט

    paganus, 19/08/07 19:33

    אותו קשקשן מהC.N.N שהיה כאן
    בזמן מלחמת המפרץ הראשונה היא
    לא צדיקה גדולה ולא מרשעת קטנה

  • 42.

    חבל שלא הדגשתם את התמונה של בריטני ספירס מהסרטון כהרס החילוניות

    זה הדיון האמיתי, 19/08/07 19:33

    לפי הסרטון הזה, תמונה אחת של בריטני ספירס מתמצתת בתוכה את הסיבה שהרבה אנשים מפנים את הגב לתרבות החילונית.

    על זה צריך לעשות כתבה.

  • 41.

    עובדתית, מדינת היהודים קמה על פלסטין הכבושה (ל''ת)

    רחל, 19/08/07 19:25

    • אם זה מציק לך ,תני את ביתך לערבי (ל''ת)

      אייזיק, 19/08/07 22:38

    • אז למה את חיה כאן ככובשת? לכי מכאן! (ל''ת)

      יהודי מיהודה, 20/08/07 09:42

    • עובדתית האו''ם הכריז על הקמת המדינה! ולכן (ל''ת)

      זו מדינה חוקית, 20/08/07 12:46

    • הפלסטיני ממול ישמח לקבל את ביתך (ל''ת)

      הנה הוא בא, 20/08/07 12:49

  • 40.

    לוחמי האל

    אלי, 19/08/07 19:19

    בשם הדתות נהרגו מליוני אנשים בעולם. החל מהשמדת העמים בכנען בצו האל דרך מסעי הצלב והמשך באיסלם הרוצים להפוך אותו לשליט בעולם.

    • ו..אנשים יהרגו בל מקרה. זה טבעו של האדם (ל''ת)

      גכ, 20/08/07 12:48

  • 39.

    למה היא לא מדגישה שבבודאיזםיש רק טוב. הם הדת גדולה גם כן (ל''ת)

    אמירה, 19/08/07 19:13

  • 38.

    אני נאלץ לוותר כל הCNN . יש לי סדר עדיפויות.

    רוגטקא, 19/08/07 18:50

    מצידי שיורידו אותם מלוח השידורים.
    תאמינו לי שלא ארגיש.
    חארות אנטי ישראלים.

    • זה לא מזיז לאף אחד מה אתה עושה! (ל''ת)

      תאמין לי...., 20/08/07 09:38

      • להאמין לך ? נו באמת. (ל''ת)

        רוגטקא, 20/08/07 11:59

  • 37.

    ההיצמדות לאל - אחד ממקורות הבורות לפי בודהא

    לואיס, 19/08/07 18:36

    רק הבודהיזם יכול להביא שלום עולמי אמיתי בעל תכנים שאינם נשנעים על מוחלטות מחשבתית אנושית.

    כמו שאמר ישו,

  • 36.

    מה הפלא שהאנטישמים מה CNN משוים בין המתנחלים למחבלים?! אולמרט לא

    דרור, 19/08/07 18:30

    יצייץ ושרת החינוך תכניס את הכתבה למערכת הלימודים.

  • 35.

    כדאי אולי לעשות כתבה על הגב' אמנפור

    ישראל, 19/08/07 18:15

    כדאי בכלל להכין כתבה על ה- CNN ועל האובייקטיביות של כתביו, ובמיוחד של הגב' אמנפור, על דעותיה האישיות ולראות מאיזה מקומות היא מונעת ועד כמה היא אובייקטיבית. וכמו כן לראות, מי משלם לה ומי מממן את כתבות ה-CNN ומה מטרותיהם.
    בעלה של הגב' אמנפור אולי יהודי לפי מוצאו אבל נשמע שהוא שייך לזן השמאלני של אורי אבנרי.

  • 34.

    בטח עוד כתבה מניפולטיבית של CNN

    יוני, 19/08/07 18:07

    הכי קל בעולם למצוא מתנחל פנאט, שהיד של החמאס או אוונגליסט פסיכי שאומרים שהם מוכנים להרוג ולמות בשביל אלוהים. כמעט בכול מדינה בעולם אפשר למצוא אדם שמתאים לאחת ההגדרות. אבל אני בטוח שמי שיראה את הכתבה של CNN יצא עם התחושה שהקיצוניות היא באותה רמה וכמות בשני הצדדים - יש יהודים פנאטים ויש פלסטינים פנאטים וזה כול הסיפור של המלחמה. הם בוודאי ישכחו לספר שבעוד ביהדות ובנצרות אלו הן קבוצות שוליים שמגונות ונרדפות ע''י הזרם המרכזי והממשלה, בעולם האיסלם הפנאטיות הדתית ותרבות ההרג והרצח של כופרים הם ערך עליון שזוכה לקונצנזוס בחברה האיסלמית, ולעיתים קרובות לעידוד וטיפוח של מנגנוני השלטון המרכזיים.

    • אם זה CNN או BBC זה חייב להיות מניפולטיבי. (ל''ת)

      יושקו, 19/08/07 18:52

  • 33.

    מורדכי וענונו הוא קיצוני יהודי או קיצוני נוצרי ?

    תוהה ורוצה, 19/08/07 18:01

    או שהוא בכלל , מתון מוסלמי....?

    צריך לשאול את האמאנאפור הזאת .
    היא בטח יודעת.

    לגבי ''גוש שלום'' שמעתי באל ג'זירה שהם קיצונים ואויב יהודי , כך שזה ברור.

  • 32.

    דת היא מקור כל הרוע והבורות! (ל''ת)

    תחי החילוניות, 19/08/07 17:51

    • 5000 שנה העם היהודי היה בור?!!

      תורת אמת, 19/08/07 19:25

      מתי התחילה החילוניות?
      בתקופת ההשכלה לפני 100 שנה.
      למה?
      כי היו יהודים שרצו להיות ''משכילים ונאורים'' ככל העמים.
      ואז...
      הגרמנים באו והראו להם מזה ''נאורות'', והזכירו להם שלא משנה מה הם יעשו הם תמיד יהיו יהודים.

  • 31.

    אני אתפלא אם זה יציג אותנו באור חיובי. באינטיפאדה כשהיו פיגועים עדי

    ליאת, 19/08/07 17:42

    עדיין היא הציגה את עמדת הפלסטינאים וכאילו זאת מלחמה נכונה. אנטישמים כולם ב CNN לא ראיתי כתב אחד שהיה בעדנו. גם לא ה BBC. רק FOX הכי נורמאלים כי הם טעמו מהטרור שהאיסלאם גרמו

    • מסכימה (ל''ת)

      ליאת אחרת, 19/08/07 18:38

  • 30.

    היתה המון ביקורת..כנסו.!

    'חי ישראל, 19/08/07 17:31

    הייתה ביקורת רבה שהיא עשתה חסד עם המוסלמים ולעומת זאת עם היהודים היא הביאה אותה חזק!! ורבים ביקרו אותה על זה שהיא לא ציינה שמדינת ישראל מדינה דמוקרטית והקיצונים בה מהווים אחוז קטן מאוד!

    • זה עוד לא שודר אבל ''הייתה המון ביקורת''. ואתה מתנחל משועמם (ל''ת)

      לפחות חכה וראה, 19/08/07 19:34

      • מתנחל?? בגלל שהוא אמר את זה? (ל''ת)

        שמאלני עלוב, 20/08/07 12:47

  • 29.

    למה אתם מוותרים כל כך מהר

    יצחק ון לואן, 19/08/07 17:28

    על הרמה האנליטית הגבוהה שאפיינה אתכם עד הלום? הרי אפילו לכם ברור ההבדל התהומי בין ''פשעי'' ההתיישבות היהודית והאיסור הנוצרי על ההפלות, לבין הפשעים נגד האנושות שמהווים התפוצצויות בתוך אוכלוסיה אזרחית, התרסקות מטוסים לתוך בנייני עסקים ומילכוד תחנות רכבת / מסלולי המראה / תחנות מרכזיות / השלם את החסר... אפילו אתם יודעים בסתר לבכם כי ההשוואה נועדה לשרת מטרה דמגוגית שאינכם שותפים לה. אז למה להוריד כל כך מהר את הרף?
    אודה לך על התייחסותך הכנה.
    יצחק ון לואן,
    עורך ''על המקום'',
    עיתון לציבור הדתי לאומי
    עם תפוצה של 65,000 עותקים
    בכל שבוע
    במרכז הארץ ובדרומה.

  • 28.

    לצערי התוכנית לא תחדש לנו דבר

    ג'וק, 19/08/07 17:23

    אולי דווקא בענין הנוצרים שלישראלים לא ידוע עליהם הרבה.
    הבעיה עם cnn ויתר התכניות האלה זו השטחיות שהמדיה וקהל הצופים מכתיבים.

  • 27.

    איזה נבלה אמנפור הזאת, איזה זלזול בחיי אדם

    מרק, 19/08/07 17:21

    איך אדם סביר בכלל יכול להשוות מיליוני קיצונים מוסלמים שרצחו עשרות אלפים חסרי ישע בעיראק, סודן, אפגניסטן, אלג'יריה, וביצע מאות פיגועי התאבדות בכל העולם, כמו 11.9, ברכבת מדריד, בבאלי, בלונדון וכו' עם כמה אלפים קיצונים יהודים שרוצים לגור במקומות קדושים ליהדות או לבנות בית המקדש.

    • בדיוק.. וזה דיי ברור שהיא תראה את התמונות של אלה שרוצים שערבים ימות

      ליאת, 19/08/07 17:43

      שהערבים ימותו וכך יוצגו כל המתנחלים במקום שיראו שהם רוצים לגור במקומות הקדושים לנו ובארץ שניתנה לנו.

  • 26.

    מתנחלי חברון הם הומניים ואנושיים - אעלק!! (ל''ת)

    JOOP, 19/08/07 16:32

    • אולי לא , אבל הם אינם פחדנים כמוך.... (ל''ת)

      יאנק, 19/08/07 16:40

    • כן ובגלל זה אתה לא מפחד לשקר עליהם

      אריה, 19/08/07 17:30

      טיפוסים כמוך מאד מגעילים אותי בגלל שכל ''האומץ'' שלכם נובע מסיבה אחת - אתם יודעים שאין לכם שום סכנה מהמתנחלים.
      אבל אתם אף פעם לא מתעסקים עם הסכנה האמיתית - טרוריסטים מוסלמים, סליחה, בשבילך לוחמי חופש.

    • החלוצים הראשונים אלה שבנו את הארץ היו בעצמם מתנחלים. קצת שכל אנשים.

      ליאת, 19/08/07 17:46

      אם לא היינו כובשים את הארץ לא היית חי פה כל עיר בארץ הזאת היא התנחלות אנחנו כבשנו את כולה גם כשיצאנו את מצרים כבשנו את ארץ ישראל ונלחמנו בשביל הארץ המיועדת לנו. בזכות הקדוש ברוך הוא אנחנו נמצאים כאן והצלחנו לשרוד הכל במשך אלפי שנים ויש עוד אנשים שמזלזלים בכל פיסת אדמה כאן חושבים שאם יתחנפו לערבים הם יקבלו אותם ויעשו איתם שלום. אין שלום איתם! תבינו! זה יהיה לזמן קצר ואחר כך אחרי שיקימו צבא משלהם עוד ילחמו עם הנשקים שלנו.
      אנשים פשוט לא נוח להם להתמודד עם האמת

      • מאיפה הסיפורים הללו ''אגדות יהושע הבדויות''? (ל''ת)

        תנך סיפורי סבתא, 19/08/07 18:54

    • אז מי שגר במקום שאתה לא מסכים שיגורו בו הוא מפלצת??

      גדי, 19/08/07 18:18

      השמאל הטיפוסי המלא שנאה עצמית...

      • חבל''ז. האדיוט זורק פרובוקציה בעילום שם ובורח.

        המורה רות, 19/08/07 19:04

        הוא לא כותב כדי שיתווכחו איתו.....
        הוא צדקן.
        חבל על הויכוחים.
        עם החבר'ה האלה מתחתית שלולית השמאל הקיצוני , מתנהגים אחרת...
        בהתעלמות .
        אגב , אותו הדבר נכון לעשות גם לנעמן ה''שפוי''....

  • 25.

    דיווחים שלה באנגלית הם חד צדדיים לחלוטין והיכן שהיא יכולה לדחוף שקר

    יעקב כהן שעקב, 19/08/07 16:24

    לבן לדיווח נגד ישראל היא עושה זאת בשמחה . היא נוכלת ומניפולטיבית ומצהירה שהיא מאוזנת בגלל בעלה ה''יהודי'' כביכול ,אבל מאחורי חזות תמימה זאת מסתתרת מפלצת המעוניינת בחיסולנו.

  • 24.

    CNN - ANTISEMITES of the world UNITE!

    הלומד מן העבר, 19/08/07 16:23

    ישנם אנטישמים ממוצא יהודי - כגון וענונו, ברונו קרייסקי, נועם חומסקי והאינקויזיטור הגדול טורקומאדה.

    ישנם כתבים (הנשענים על כלי תקשורת מערביים) השונאים בגלוי את דמוקראטיה האמריקאית והמערבית ואת הציוויליזציה היהודית-נוצרית עליה היא מושתת - כזאת היא כריסטיאן א. הידועה יחד עם
    בעלה דן ראזר כמי ששהו בבאגדאד ב1991 ותמכו בגלוי בסדאם חוסיין (וגם קיבלו תשלום לא קטן ממנו)
    - אגב בעלה סולק בעקבות כך מהרשת בה עבד אז.

    גם בישראל לא חסרים וענונים, אודי אדיבים,
    וקלינגרים שהזדהו עם האויבים.

    הם לא המציאו את השימוש בתקשורת ובדמוקראטיה כדי למוטט את הדמוקראטיה - זכות ראשונים שייכת לאוסטרי אחד ששלט על גרמניה לפני 65 שנה...

    • תגובה חזקה שאין מה להוסיף (ל''ת)

      בועז, 19/08/07 17:29

    • כל הכבוד- לא ידענו!! פרסמו במקום בולט

      נינה, 19/08/07 20:35

      יש לפרסם במקום בולט כך שהקוראים ילמדו את הרקע של הכתבת הראשית של הסי.אנ.אנ.

    • עוד שקרים?

      ימין=שקרים, 19/08/07 22:37

      כריסטיאן אמנפור נשואה לג'יימס רובין (היהודי)
      מעולם לא היתה נשואה לדן רשאד'ר.
      שלא לדבר על שאר השקרים בתגובה שלך.

      תחפשו ותראו.

  • 23.

    נו באמת..... (ל''ת)

    שטויות, 19/08/07 15:55

  • 22.

    שקוף שיש ניסיון מצידה להשחיר את היהודים ולגרום לעולם לחשוב

    שהקיצוניות של, 19/08/07 15:53

    בעולם נובעת מהתנהגות היהודים בישראל. פשוט בושה וכלימה וחוסר הגינות משווע!

  • 21.

    מענין מה אלוהים היה אומר לו היה קיים

    יקי, 19/08/07 15:35

    האלוהים האמיתי הוא היתנהגות האדם הפרטי ככל שהאדם אנושי רחמן אוהב את זולתו נוהג כבוד באחר יש לו אלוהים איכותי יותר. מי שמאמין שיש יישות או כל דבר חיצוני שמנהיג את הפרט והעולם ומכוון את האנושות והעולם אינו אלה טועה . כי חוץ מהטבע שאין לאיש שליטה עליו בגדול .האנושות כמעט מרגע בריאתה חסרת זכות קיום לפי אך שהאדם מתנהג בכל מקום בעולם וחוטה לטבע .הגדיל לעשות המאמין המוסלמי שבשם האל הורג אנשים.יהודים לא שפויים בודדים נהגו כך.אולי גם נוצרים. בכל אופן למאמינים הפנטים אתם טועים בגדול. אלוהים בלבבכם תיהיו בני אדם הפולחן הקיצוני מיותר ולא נחוץ לאיש.אילו היה אלוהים היה מתגלה כל כמה דורות ועושה סדר בעולם משוגע אשר ישמיד את עצמו יום אחד . ברוב קיצוניותו וטיפשותו .

    • תפילתי

      אריאל, 19/08/07 15:49

      בכל יום אני מודה לאלוהים אשר נתן לי מספיק שכל שלא להאמין בקיומו....

      • בוא נראה אותך אומר את זה כשתגיע לעולם הבא (ל''ת)

        תצחק עכשיו, 19/08/07 17:28

        • העולם הבא זה כאן

          יקי, 19/08/07 17:51

          אני מרחם על מי שמאמין בעולם הבא .אתם מנותקים מהמציאות וחיים בעולם של דמיון מופרך.

          • כמו שלכל דבר שני צדדים גם ,לעולם הזה יש מקביל

            חילוני גאה, 19/08/07 19:21

            אפילו איינשטיין האמין בזה..ולא פיקפק באלוהים או בקיומו.

          • חכה שתגיע לעולם הבא, כל האמת תתפוצץ לך בפרצוף (ל''ת)

            התורה=אמת, 19/08/07 19:34

          • יקי,אחלה תגובה אחי

            power to the, 19/08/07 20:18

            איזה כיף לקרוא דברי חכמה של רבני החיים האמיתיים.

      • ואחרי כל זאת אתה עדיין מתפלל ומודה לו? אתה מאמין שאתה קיים? (ל''ת)

        ישראל, 19/08/07 21:30

    • יותר מעניין מה אתה היית אומר לו היה לך שכל... (ל''ת)

      ישראל, 19/08/07 21:32

  • 20.

    מקווה שערוץ בארץ ישדר את זה גם (ל''ת)

    קובי, 19/08/07 14:41

    • למה ? חיים יבין לא מספיק ? (ל''ת)

      נילי, 20/08/07 12:30

  • 19.

    גבורי תרבות

    רועי, 19/08/07 14:40

    הכתבה עצמה לגיטימית ואין כל בעיה בתחקיר שמתייחס לקיצונים בשלושת הדתות. אני מקווה רק שהכתבה תשקף את העובדות. כך לדוגמא;

    הקיצונים ביהדות ובנצרות הינם מיעוט דחוי המצוי בשולי החברה, אינו זוכה ללגיטמציה ו/או הזדהות ובכל המדינות זוכה לחקיקה לוחמנית מצד רשויות השילטון.

    מעשי אלימות ביהדות ובנצרות, הינם בודדים וזוכים לגינוי רחב ולנקיטת הליכים מיידיים (כך לדוגמא מדינת ישראל אף נוקטת בהליכים הקשורים לקבר השייך לברוך גולדשטיין, כלומר גם אחרי שהוא מת)

    במדינות המערב, רוצחי אזרחים אינם הופכים לגיבורי תרבות וזוכים לפוסטרים על זה שהם הצליחו לפוצץ ילדים בפורים.

    אמא אינה שמחות שבנה התפוצץ באוטובוס או ירה בשני ילדים הישנים במיטתם.

    אנשים לא מוצאים להורג בככר העיר לעיני אוכלוסיה שמוחאת כפיים ומחלקת סוכריות.

    אני כמעט בטוח שבנצרות וביהדות של היום, גם הקיצוניים לא עורפים לאזרחים את הראש בגלל מוצאם ואחרי זה מתפארים בזה.

  • 18.

    כריסטיאן אמנפור היא אנטי ישראלית מוצהרת.

    בוב הרשע, 19/08/07 14:33

    זה ממש לא מפתיע

    • בוב, אתה צודק - אמנפור היא בהחלט אנטי ישראלית ותיקה.

      רוברט הטוב, 19/08/07 16:55

      היא מטורפת מבית מדרשו של קרטר (שבאופן פרדוקסלי גם הוא נוצרי אדוק). קיצונים יהודים או נוצרים אינם רוצחים אנשים בסיטונות למען אלוהיהם (לפחות לא במאות השנים האחרונות). למה אתה קורא לעצמך רשע ? אתה חושש מתגובות השמאל ?

  • 17.

    עובדות היסטוריות והוכחות שונות

    פקק תנועה, 19/08/07 13:53

    ומה יש למוסלמים בכול העולם ? ומה יש לנוצרים בכול העולם ?רכוש ודתות גדולות ומדינות ענק .ומה נישאר ליהודים המיסכנים .חוץ מהיסטוריה האומללה שלהם. ופיסת שטח גאוגרפי צנועה וקטנה. והיסטוריה איומה. בהשוואה לעמים אחרים בכדור הארץ .הנווצרים שכחו מאין הם באו .ומהיכן הם צמחו. ומהיכן הופיעה הברית החדשה .חוץ מלצותת כול הזמן את הברית הישנה .שזה התנך הם מזכירים כול הזמן את הברית החדשה שזו הבייבל .הנוצרי .הנוצרים הוונגליסטים תומכים כול הזמן באופן רוחני בדת היהודית וביהדים כקיומו של עם בעלי זגכיות כיתר העמים .או לא צרכים תמיכה זו או שהם יודעים זאת או לא אנו צרכים תמיכה גרוגרפית מדינית ביטחונית .מחינ רוחנית אנו כבר לא נושמד אבל מבחינה פיזית גאוגרפית וצימצום שעיטחי מדינה דה פקטו .וגאוגרפית ביטחוני ומדיני. אנו בסכנת העלמות וצימצום .גם זו בעיה קיומית אנו צרכים תמיכה גורפת של גורמים נוספים .שכבר במילא תומכים ביהודים .כמו הנוצרים הוונגליסטים .כול הכבוד לכם ותודה רבה .אבל אנו צרכים תמיכה גאוגרפית ונכסי מדינה דה פקטו .

  • 16.

    המשדר הזה הוכן במיוחד בשביל נעמן ''השפוי'' שלנו. (ל''ת)

    רמה חדשה של, 19/08/07 13:45

  • 15.

    CNN ערוץ חדשות שמאלני קיצוני. מישהו צריך לרסן את הערוץ האנטישמי הזה

    ערוץ תעמולה, 19/08/07 13:19

    בלי בושה הוא משווה בין מתנחלים למחבלים.
    מי לעזעזל עומד בראש הארגון הזה?
    יולי תמיר?
    זהבה גלאון?
    יורג היידר??

    • עוד דוגמה לאהבה שבדת

      ממש נופת צופים, 19/08/07 13:31

      ממש בא לי לחזור בתשובה עכשיו

      • כאן נעוצה הבעיה.

        בוקרא מישמיש, 19/08/07 14:23

        שהאנטי נגד הדתיים מתבלבל באנטי נגד הדת היהודית.
        בעניין הזה, ברגותי יותר חכם ממך.
        הוא אוהד בית''ר בגלל הכדורגל ולא שונא אותה בגלל אוהדיה.

      • טמבלון , לא צריך להיות דתי כדי לזהות אנטישמיות....

        חילוני, 19/08/07 16:54

        אולי כדאי שתשאל מבוגרים שיודעים...

      • אתה נגד עצמך. כל כך עצוב. (ל''ת)

        ליאת, 19/08/07 17:48

  • 14.

    לא יעזור לכל הכתומים הסהרוריים: דת=ברבריות, בורות ושנאה

    נעמן, 19/08/07 13:19

    בשם הדת אנשים רוצחים מדי יום ביומו.
    יחיא עיאש רצח אנשים בשם אללה
    נתן זדה רצח ערבים כי יהוה התגלה לו בחלום וציווה עליו להשמיד את עמלק

    בכל מקום שתפנו תראו שדת היא בורות, ברבריות ובערות

    • אני מצווה עלייך בתור אלוהיך

      מארקס, 19/08/07 14:20

      למנות לי את כל הרוצחים היהודים על רקע לאומני.
      ואחר כך למנות לי את כל המוסלמים.
      להתראות בשנת 2045.

    • ראינו את הנוער שהחילוניים מגדלים בהתנהגותם בקפריסין...

      כדאי שתתבייש., 19/08/07 14:30

      בסמים שהם לוקחים, בפשעים בבארים ובדיסקוטקים...
      אין לך החילוני דבר להתגאות בו. ממש כלום.

      • יפה אמרת!! (ל''ת)

        :), 19/08/07 17:26

    • אילולי אתה ושכמותך הדת היהודית היתה יכולה להוכיח ההפך מדבריך... (ל''ת)

      ישראל, 19/08/07 21:36

  • 13.

    פשוט מאד! בכל נישה מהנ''ל משתמשים ב''אופיום להמונים'' מסוג אחר (ל''ת)

    קארל מרקס, 19/08/07 13:15

  • 12.

    האם אפשר להשוות רוצחים ללא אבחנה לשאר בני האדם (ל''ת)

    ציונית, 19/08/07 13:12

    • ב''רוצחים ללא אבחנה'' את מתכוונת ל...

      פורים שמח!!!, 19/08/07 13:21

      ברוך גולדשטיין - נכון?

      • אני חושב שהיא התכוונה

        לזה היא התכוונה, 19/08/07 13:41

        לרבין באלטלנה.
        גם רצח של ניצולי שואה על הספינה, וגם טבח שאנשים שניסו לשחות לחוף.

        • נוסעי אלטלנה היו החמסניקים של עידן מלחמת 48 (ל''ת)

          התותחן הלא קדוש, 19/08/07 13:52

          • והחמסניקים של היום הם הפרטנר לשלום של השמאל הסהרורי והלא שפוי

            עוד אדם שיצפה, 19/08/07 14:07

            שמתמוגג מפיגועים, ובא לו להקיא על התישבות של יהודים ביו''ש.

            • אם לא היה שמאל בישראל. היה שלום עם האויב. (ל''ת)

              ירון, 19/08/07 14:54

            • ירון צודק. השמאל הוא החוליה החלשה בחברה. (ל''ת)

              אילו... חלום, 20/08/07 07:41

          • ובכל זאת...

            הרוצח המת, 19/08/07 14:18

            אם זאת היתה ספינה של החמאס, היא היתה מתקבלת כאן בכבוד מלכים כמו הקארין A שלמזלנו לא זכתה לו...
            כשמחבל אוכל יהודי על הצלחת, מתיוון כמוך מביא לו את הסכו''ם.

            • לא ספינה של החמאס, אלא חמסניקים מורדים (ל''ת)

              התותחן הלא קדוש, 19/08/07 19:01

        • תן לי שם של ניצול שואה אחד שנהרג באלטלנה

          התותחן המצטיין, 19/08/07 16:32

          אתה לא יכול, כי אין.

          ואם כל הליכודניקים שאומרים שסבא שלהם היה על האלטלנה צודקים, אז היא טבעה רק מהמשקל.

  • 11.

    שלושת הדתות יביאו לקץ האנושות בגלל הברבריות שלהן

    Roy, 19/08/07 13:01

    כל אחד רואה את עצמו כדובר אלוהים על פני האדמה. הגיע הזמן שהעיסוק בדת כעיסוק המוני יהיה מחוץ לחוק.

    • אוויי..הבורות הבורות..ספר לכולנו קונפציוס איזה דת היתה

      הבי, 19/08/07 13:15

      בשלטת ברוסיה במאה הקודמת?
      או בגרמניה באמצע המאה הקודמת..?

      • תשובה

        רועי, 19/08/07 16:18

        גם בגרמניה וגם ברוסיה מעשי הזוועה לא בוצעו בשם הדת, אלא בשם מפלגות ורודנים.

        הנצרות אכן אומצה בעבר לצורך מעשי זוועה אולם מדובר בלפני מאות שנים ומאז תרבויות ועמים התקדמו, כן קיימת היום תקשורת מתקדמת וגופים המבקרים כל צעד של השילטון.

        דתות הנצרות והיהדות, בפועל (אם כי לא בהגדרה פורמלית) הופרדו מהמדינה ונותרו בגדר מעטפת הזוכה לכבוד והתייחסות. כך לא במדינות ערב, בהם הדת הינה חלק מחיי היום יום והמרכיב בכל עינייני המדינה.

    • יש להבחין

      רועי, 19/08/07 13:21

      אם זכרוני אינו מטעה אותי, רק דת אחת אימצה לעצמה שיטת של רצח (הכולל עריפת ראשים, סקילה, חגורות נפץ ודומה) כשיטת הסברה או שיכנוע, ורק אותן אוכלוסיות שאימצו לעצמן את אותה דת הפכו את אותה ''מבצעים'' לגיבורי תרבות.

      • אתה שוכח שגם אצלנו סקלו.... (ל''ת)

        מונטי, 19/08/07 14:00

    • רוסיה עמדה להחריב את העולם בשם הדת,לא? (ל''ת)

      ג'ון, 19/08/07 15:58

  • 10.

    כריסטיאן אמנפור, שידועה כתומכת

    שואטניק, 19/08/07 12:53

    נלהבת של העולם המוסלמי,
    שמה בסל אחד את המתנחלים היהודים והשמרנים הנוצרים, יחד עם המחבלים המוסלמים שרוצחים אזרחים נשים וילדים ללא הבחנה רק משום שהם יהודים. רשת ה- CNN מעולם לא ניסה להיות אובייקטיבית ואף לא מציגה עצמה שכזאת. לגבי כריסטיאן אמנפור, לפי שמה היא נקרעת בין שתי דתות כריסטיאן (נוצריה) אמנפור (מוסלמית), עם כל הגול שלה, היא אישה קטנה וצרת אופקים והעיתונאית הטובה ביותר שאפשר לקנות בכסף.

    • כל כך תומכת, שהתחתנה עם יהודי

      דבר שקר?, 19/08/07 13:15

      ההשמצות הקטנוניות והמסולפות שלך לא תורמות לצד שלך של הוויכוח.

      שהרי השקרים שלך פה משקפים את רמת הטיעונים שלך ושל כל דומיך.

      איש קטן ונבער.

      • יופי! השמצת, קיללת. והוכחות? אין!

        שואטניק, 19/08/07 15:17

        השמאל הקיצוני יהפוך עוכרת ישראל לגיורת כשרה למהדרין ואנטישמית מוצהרת לציונית!

      • למה איש קטן ונבער? הבחורה הזאת במשך כל כך הרבה שנים דיברה נגדנו בעק

        ליאת, 19/08/07 17:51

        בעקביות.
        בזמן האינטיפאדה בזמן המלחמה תמיד המלחמה של הערבים הייתה צודקת וההגנה שלנו היא הטרור האמיתי זאת דעתה והיא לא מתביישת לפרסם זאת וגם לא CNN.

  • 9.

    השאלה במימדים. האיסלם הקיצוני הוא רחב-היקף באופן משמעותי ביחס

    חיפאית, 19/08/07 12:50

    למיעוט קיצוני יהודי ונוצרי!

    90% מהטרור בעולם הוא איסלמי והאיום הוא גדול מימדים. יהודים קיצוניים לא מטיסים מטוסים לבינינים באמריקה ורוצחים 3,000 איש ביום אחד!

  • 8.

    איך אפשר להשוות רוצחים מתאבדים

    רוני, 19/08/07 12:46

    לדתיים בשני הדתות האחרות ?
    בנצרות היו קיצוניים בימי הביניים.
    ביהדות הקיצוניות היחידה היא הכפיה הדתית.
    בשביל זה לא היו צריכים לעשות כתבה דווקא על המתנחלים אלא על אטיאס מש''ס.

    • רוצחים מתאבדים כמו....

      חפשו את ההבדלים, 19/08/07 13:13

      ברוך גולדשטיין לדוגמה?
      או עדן זאדה?
      או מר עציון ומחתרת בת עין - שהיו עושים בדיוק את זה אם לא היו נעצרים?

      איפה ההבדל פה?
      באיכות חומר הנפץ?

      • אז כמובן, שמאלני כמוך ישב מול התוכנית ויראה בעונג הסטה ותעמולה

        שקרים, 19/08/07 13:44

        נגד ישראל והיהודים.

        למה השמאלנים מתמוגגים מאנטישמיות?
        למה הם ניזונים מתעמולה והסטה כל הזמן?

        • כאשר האדם מתיצב מול המציאות השחורה(וכתומה) ומתריע,ישר מוגדר בוגד!! (ל''ת)

          ס''ט ספרדי טרוד, 19/08/07 13:56

          • מה אתה רואה כשאתה מסתכל במראה? (ל''ת)

            ישראל, 19/08/07 21:40

      • יש הבדל קטן במספרים

        אמנון, 19/08/07 14:10

        אצל היהודים ספרת כמעט את כל המחבלים, ומדובר בציבור קטן שתומך בהם. אצל המוסלמים היית יכול למלא ספרי טלפונים שלמים. כי אלפי המחבלים שם נתמכים ע''י ציבור גדול ואף מדינות שלמות. שכחת שהחמאס זכה בבחירות. ושהחמאס וחיזבאללה נתמכים ע''י איראן וסוריה.

  • 7.

    אין שום קשר

    דון קורטיזון, 19/08/07 12:43

    בין אלה לאלה.
    אם תכנית התחקירים היא על קיצונים מבחינה דתית ולא מבחינה קיצוניות אלימה, אז צריך לעשות תוכנית שבה יהיו נטורי קרתא והמוסלמים הכי פונדמנטליסטיים, לאו דווקא הכי אלימים.
    ואם התכנית היא על קיצונים אלימים, אז שיעשו תוכנית על על ה-ק.ק.קלאן, על עדן זאדה וחבריו ועל הג'יהאד האיסלמי ואל-קעידה ועוד...
    אבל לעשות תכנית שמשווה בין הפסיכופתים של החמאס לחנן פורת, אין פה בכלל מה להשוות אפילו!!! זה מקומם!

    • הכיעור מתקומם על המראה

      תסתכל טוב טוב, 19/08/07 12:56

      ההקבלות רבות כל כך, שרק מי שהשנאה עיוורה את עיניו לא יכול לראות אותן.

      • שקט חלאה שמאלנית

        שונא שמאלנים, 19/08/07 13:21

        - אצלנו הקיצוניים הדתיים הם מיעוט שולי שאפילו לא ראשי לרוץ לבחירות. בעולם הערבי הם רוב 0ראה בחירות החמאס, כאשר גם במדינות ערב אחרות בבחירות דמוקרטיות ידוע ש''האחים המוסלמים'' על צורותים השונות היו זוכים).

        - הקיצונים המוסלמים רוצחים עשרות אלפי בני אדם בשנה. רובם מסולמים.

        הבדל מספיק גדול בשבילך?

        • אתה לא חושב שהכותרת שלך מעידה על קיצוניות

          לא שונא, 19/08/07 13:40

          ובכלל ההתיחסות שלך?

          מעט פרטים עובדתיים:
          ברוך מרזל רץ לכנסת.
          הרב כהנא רץ לכנסת והיה חבר כנסת.
          גם חנן פורת.

          לשיטתך, ההבדל היחיד הוא אם כן הכמות (יש פחות יהודים בעולם, ולכן גם פחות יהודים קיצונים) ומידת ההצלחה (האיחוד הלאומי עדיין לא זכה ברוב).

          אז כן - ההבדל הכמותי לא מספיק טוב בשבילי.

          יום טוב ושנאה נעימה.

          • טוב, אז עזוב כמות.

            דון קורטיזון, 19/08/07 13:55

            בוא נלך על המעשים.
            עדן זאדה - רוצח שפל.
            אחמד חטיב מכפר מנדא - קדוש מעונה.
            עשה טובה לכולנו.
            חבוט לעצמך בראש עם המקלדת.

            • לידעתך

              ברוך הגבר, 19/08/07 14:06

              יש ציבורים בארץ אצלם עדן זאדה הוא גיבור.
              וגם ברוך גולדשטיין ויגאל עמיר.

              אז תעשה לי טובה ותפסיק להיתמם.
              אני בטוח שאתה יודע על מה אני מדבר.
              גם אצלנו יש ''שהידים'' - וכאן הביקורת.

            • אין כאן היתממות

              דון קורטיזון, 19/08/07 14:30

              אם כבר היא של השמאל שטען עד לעליית החמאס לשלטון שרוב העם הפלשתיני הוא אוהב שלום והמטורפים הם הקומץ.
              ציטוט:
              ''יש ציבורים בארץ''...
              אל תיתמם אתה. אתה יודע בדיוק איזו חברה תוקיע את הרוצחים ואיזו חברה תהפוך את מותם למקודש.
              לא אצלנו אתה פותח טלוויזיה חינוכית ורואה את החלחולת של חלחול המיקי מאוס השאהיד.
              אני ממליץ לך בחום לראות בגוגל את וופא סולטן. היא כבר תסביר לך יותר טוב ממני.

            • אתה לא מעודכן..

              חמאסטן, 19/08/07 14:50

              א. יש כבר סירטון חדש של החמאס ברשת ''התעללות בבעלי חיים'' - מומלץ
              ב. למיקי מאוס השהיד קוראים פארפור

              אין לי ולא היו לי אשליות בקשר לחמאס, ואני בטוח שגב' אמאנפור מציגה בדיוק את זה בסרט שלה.

              אבל זו בעיה משנית. הבעיה הגדולה שלי היא חינוך ''נוסח'' חמאס בעם שלי.
              ועל זה הוויכוח שלי איתך.

            • חינוך חמאסי?

              בוקרא מישמיש, 21/08/07 13:14

              או שאתה לא יודע חינוך חמאסי מהו, או שאתה לא יודע חינוך יהודי מהו. כך או כך זה רע.

      • -אומר יפה הנפש.

        בוקרא מישמיש, 19/08/07 13:59

        שנאה היא רגש אנושי. אתה צריך לדעת טוב מאוד לא?
        שונאים דתיים.
        שונאים ימנים.
        שונאים ציונים.
        שונאים מתנחלים.
        ואפשר להמשיך כך כל היום...
        אין לך מונופול על המוסר האנושי.

  • 6.

    איך אפשר כך לערבב להשניא בעצם, לשקר, להכליל ולהסית? ממש מבחיל! (ל''ת)

    רק רייטינג וכסף, 19/08/07 12:36

  • 5.

    מדוע לא לבחון את השמאל הרדיקלי בארה''ב וישראל?

    מרצע, 19/08/07 12:26

    זו אותה קיצוניות דתית מסוכנת.

    • כי לשמאל הרדיקלי...

      לא רדיקלי, 19/08/07 12:42

      כי לשמאל הרדיקלי בארה''ב הרבה פחות השפעה על המדיניות האמריקנית מאשר לימין הרדיקלי (אחרי הכל - קרל רוב יושב על הכתף של בוש ולא נועם חומסקי)

      כי לשמאל הרדיקלי בישראל הרבה פחות השפעה על המדיניות הישראלית מלימין הרדיקלי (אחרי הכל מועצת יש''ע מתואמת עם הצבא, ולא אילן פפה)

      זאת הבעיה - עירבוב השקפות דתיות רדיקליות (אוונגליסטיות במקרה האמריקני) עם מדיניות.
      מישהו אמר מפעל ההתנחלות?

  • 4.

    אני הייתי מראיין את החרדים כנציגים של היהודים

    יואל, 19/08/07 12:26

    הדתיים לאומיים מערבים דת עם מדינה, מי שחרד לדבר ה' בלבד אלה החרדים...

    • מסכימה איתך (ל''ת)

      ליאת, 19/08/07 17:52

  • 3.

    אחלה עיתונאית אמאנאפור. התחתנה עם כופר , אמנם...

    נאסראללה, 19/08/07 12:21

    ואמא שלה מסיחיית , אבל היא מכפרת על כך בהבנה נפלאה של ציר הרשע נגד המאמינים באללה.

  • 2.

    מי צופה בפאקינג CNN ? חוץ מיולי תמיר ?

    שולינקה, 19/08/07 12:14

    למזלה של מדינת ישראל , גם בארה''ב היא ממש איזוטרית.

    תועמלנים בשרות ה''ליבראליזם'' המתחסד , ממש כBBC.

    קש וגבבה.

    • אתה דוגמה טובה לתופעה

      דת=בערות וגסות, 19/08/07 12:24

      אתה בכלל מכיר את יולי תמיר?
      מה זו הזילות הזו?
      ככה חינכו אותך?

      • בורות היא להסיק מסקנות

        דון קורטיזון, 19/08/07 12:37

        כמו שאתה עושה.

        • לא בורות - בערות (ל''ת)

          בור סיד, 19/08/07 12:53

      • לבער- יולי היא שרת החינוך הגרוע ביותר, היא ניצחה את לימור.

        מחנך, 19/08/07 13:53

        מעניין שאת חוקיך הנאורים גנבו או העתיקו המחוקקים מהבורים הדתיים. אם תלמד אלי תצמצם את בורותך.

      • יולי טמיר ? אשה מבולבלת וטפשה.

        שולינקה, 19/08/07 16:44

        מלומדת אך טפשה .
        נשמע כמו סתירה , אך רק למראית עין.

    • cnn ממש לא איזוטרית! (ל''ת)

      דנה, 19/08/07 12:29

      • נכון , אני מאזין להם , לאל ערביה ולBBC כל הזמן.

        חיים בראשית, 19/08/07 16:42

        יופי של תכניות.

    • נכון! בארה''ב מאזינים בעיקר לערוץ 7!

      קרעטשניף, 19/08/07 12:44

      וכל השאר אנטישמים

  • 1.

    מה ההבדל בין החמאס לכהנא? בין התנועה האיסלמית לכתומים? אין שום הבדל

    נעמן, 19/08/07 12:12

    אלה מזוקנים נוטפי שנאה וגם אלה
    אלה לא מאמינים בדמוקרטיה וגם אלה
    אלה מוכנים להרוג למען אמונתם וגם אלה

    אנשים נרצחו בשם אלוהים יותר מכל גורם אחר בהיסטוריה העולמית

    והמסקנה : דת=בורות, נחשלות שנאה ורצח.

    • תפסיק לדבר שטויות

      שמוליק, 19/08/07 12:23

      כזה אטום שאתה לא רואה שאתה משווה בין יהודים... לבין מחבלים .
      בין כאלו שרוצים לחיות ובשלום לבין אלו שרק מחכים להזדמנות לשחוט אותך בשינה...
      תתעורר!!!

    • לנעמן השפוי? להיות שמאלן זה אחד משתיים- פתי או טמבל.

      ד''ר נו, 19/08/07 12:48

      רק להא/עיר את עיינך כל האולם הנאור העתיק ובנה את חוקיו על פי התורה היהודית המפגרת.
      בקשר לדמוקרטיה בורצ'יק תקרה בתלמוד את ''תנורו של עכנאי'' ותראה כמה עתיקה התרבות הדמוקרטית של המפגרים הדתיים היהודים.
      טוב שלא כתבת את שם משפחתך כדי לא לבזותם.

      • אפשרות הרבה יותר ראלית

        מציאותי, 19/08/07 13:30

        מחלת נפש מסבירה מקרים מסוגו, של נעמן , ואחד הסימפטומים , בנוסף כמובן לבליל השטויות והרשעות, הוא מכנה עצמו שפוי, מן המפורסמות הוא שרבים מיושבי בתי החולים למחלות נפש בטוחים שהם שפויים לגמרי, ואין טעם בכלל להתווכח אתו,

    • ''שפוי'' מהתחת..ספר לנו כמה רצחו אנשי כהנא עד היום... ודרך אגב

      עדי, 19/08/07 12:54

      גם להרצל היה זקן..

      • גם לקסטרו וגם לטרוצקי ןאפילו לי בעוונותי יש זקן (ל''ת)

        ס''ט ספרדי טרוד, 19/08/07 13:59

    • אני דווקא חושב שאתה וכמוך רצחו הרבה יותר אנשים

      בוריס, 19/08/07 13:16

      סטלין, מאו ופול פוט לא רצחו בשם אלוהים, אז מה?

      • יפה ונכון !!!! (ל''ת)

        לא דתי, 19/08/07 18:12

    • יש יהודים קיצוניים אך ההשוואה היא רשעות ושקר ואתה יודע זאת

      יהודי לא דתי, 19/08/07 18:12

      כשמביעים ביקורת אתה חייב לשמור על פרופורציות נכונות או שכל הטיעונים שלך ראויים לזבל.
      בדיוק על זה הביקורת שפה מביעים נגד הכתבה.
      הפרופורציות חייבות להיות ברורות גם לך וגם לכתבת המרושעת.
      כמות ההרג ,הנזק, והארס שמפיקים המוסלמים הקיצוניים היא ללא שעור יותר גדולה מכל מה שאפילו חלמו לעשות הקיצוניים היהודים או הנוצרים.
      ולכן כשמפיקים כתבה שהיא פוליטיקלי קורקט ולכן מאזנת את הבלתי מאוזן היא בעצם שקר גס.
      ואתה מצטרף לשקר הזה בביקורת הבלתי מאוזנת שלך שהיא שקר
      ועוד מכתיר את עצמך כשפוי ... פוי

    • יש הבדל קטן

      איתי, 19/08/07 21:16

      היהודים הקיצונים ביותר, ירצו אולי את ארץ ישראל השלמה.
      המוסלמים הקיצונים, לעומת זאת, רוצים לכבוש את העולם.