• 74.

    אוי נו באמת

    ליפז, 26/07/10 12:00

    תעשו לי טובה ילד טוב לא רוצח ילד טוב לא מסתובב עם סכינים !!
    אולי החברים שלו חושבים שהוא ילד טוב ירושלים כי הם היו איתו כל יום בכככיתה
    מי יודע מה הוא עשה מחוץ לכיתה ?!
    זה לא צחוק הוא אשכרה רצח ילד שלא עשה כלום כללוםםםם
    ואני מכירה את צחי בשה ז''ל ילד באמת טוב למד השקיע לא עשה בעיות ילד ננשממה טטהוורה הילד הזה
    וככה שירצחו אותו בדם קר ועוד אחרי זה לקרוא את התגובות המפגרות האלה שתורגמן לא עשה כלום זה מררתייח !!
    ועכשיו משפט לחברים של תורגמן תחשבו עם תורגמן היה נרצח ?!
    הא ?!?!
    עם תורגמן היה נרצח הייתם חושבים וואלה זה חבר שלכם יש כאלה שהוא קרוב משפחה או תלמיד או ללא מענייין אותי מה '
    הייתם עצובים בוכים באבל ומצטערים על היום שהזבבלים האלה שרצחו אותו נולדו לא ככה ?
    ככה מכריו של צחי בשה מרגישים
    נאבד להם חבר ילד נכד ופשוט נאבד בן אדם בגלל התרבות של הילדים המגעילים האללה
    מאסר עולם מגיע להם לללנצחח שיסבלו כמו שהמשפחה של צחי ז''ל והחברים שלו סובלים כל יום אשכרה לקום בבוקר ולדעת שהילד המתוק שהכרנו פתאום לא נמצא יותר אני מאחלת לכל הרוצחים למיניהם תחשבו טוב טוב עם זה מה שאתם רוצים לעשות

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    רון

    חנונית, 19/05/09 15:07

    טרגדיה ל 2 משפחות

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    עיוד שנה וגם כול רון ו3 החברים שלו לא היה פה

    סער, 03/02/09 17:15

    מה שעה לחבר שלי זה מה שאני יעשה לו
    כול יום הוא מקבל מכות בבית הכלא מחברים של צחי ושלי ויבוא יום והוא ימוות

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    יפה המסכנה. לא מגיע לה.

    תלמידת הגמנסיה, 03/09/07 16:03

    העובדה שהם באו עם סכינים ועם מוט ברזל מעידה על כוונה לרצח- והיה מחובת בית הדין להגיש תביעה על רצח, למרות ששמאסר עולם אפילו לא יספיק כדי לכפר על כזה דבר.

    מה שאמרו על רון בגמנסיה דווקא לא ממש תואם את מה שנאמר עליו פה.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא מגיע לאף אחדד

      לא משנה, 09/09/07 01:32

      דבר זה לא מגיע לאף אחד ובטח שלא לילד שעוד לא הספיק להנות מהחיים שלו, אבל את מדברת על זה שהגעה עם סכין מעידה על כוונה לרצח, גם החבורה השנייה הייתה עם סכינים.. אז מה?! תהפכי את כולם לרוצחים?!?! היה כאן אקט של הגנה עצמיתת לא הייתה שום כוונה להרוג והעובדה היא שהנרצח המשיך לחיות אחרי המקרה ומת מפצעיו.. אם הייתה כוונה לרצח הוא לא היה נותר מלכתחילה בחיים, ותסלחי לי אבל את לא שופטת ולא שום דבר שתקבעי מה היה מחובת בית הדין לקבוע ומה לא.

      אני לא יודעת מה נאמר עליו פה אבל בתור תלמידת גימנסיה אני אומרת לך שרון ילד טובב ושקטט.. ילד שכל כך לא מתאים לו להגיע לסיטואציה הזאת והוא פשוט עשה שטות. אגב, בגופו של צחי נמצאו דקירות מסכינים שונות, ומעבר לכך היו עוד 2 פצועים. בסה''כ 6 דקירות. רון מודה באחת בלבדדדד

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    ''אין לשפוט אדם עד שלא תהיו במקומו''

    חסוי...., 30/08/07 06:14

    מה שקרה לשלושת ה''חשודים'' מבאר יעקב יכל להיות לכל אחד וזה רק מראה כמה אתם טיפשים שאינכם מגדילם ראש ורואים את הדברים וממהרים לשפוט אדם שאינכם מכירים כלל

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שטויותתתתת

    אנונימית, 29/08/07 14:49

    אתם לא מכירים אותו בכלל אז אולי תיהיו בשקט אם מישהו שאתם מכירים שהוא כל כך טוב ושקט היה עושה כזה דבר אתם לא הייתם אומרים את כל מה שאתם אומריםם.... נכון!? אז בבקשה חלאס
    אין לכם מושגים מי זה רון וחבל.......

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לפי הכתבה הו ממש אחד מל''ו הצדיקים !! (ל''ת)

    רוצח הוא רוצח, 19/08/07 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    קישקוש - לא מדובר בנער שקט !!!!

    רוצח הוא רוצח, 19/08/07 18:37

    נער שקט לא מסתובב עם סכין בכיס.
    נער שקט לא שולף סכין ודוקר נער אחר.
    נער שקט לא רוצח נער אחר.

    זה נראה כמו טיעונים לעונש - אז אל תבלבלו את המוח לא מדובר בנער שקט.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    חשבתם על זה..

    לא משנה, 19/08/07 16:20

    חשבתם על זה שאולי הוא לא האשם והעדות שלו נכונה? אולי הוא באמת הותקף ודקר מתוך הגנה עצמית והוא אפילו לא יודע את מי, לא שזה מצדיק את זה שהוא הסתובב עם סכין אבל זה הרבה פחות חמור מהריגה. שלא נדבר על זה שאם זה באמת כך אז הרוצח האמיתי מסתובב חופשי.. או כמו שזה נראה כרגע- במעצר בית.
    אם הבחור ניסה להתאבד זה אומר שכבר אין לו מה להפסיד בחיים ולא הייתה לו בעיה להודות בכל האמת. אבל הוא טוען שזאת האמתת אז אולי אבל רק אולי חשבתם על האפשרות שהתיק תפור?! הוא היחידי שמוכן להודות בדקירה, שהמצפון שלו לא איפשר לו לשתוק, כל השאר שומרים על זכות שתיקה- זה לא הופך אותם לזכאים, אבל למשטרה נוח לסגור את זה כך.

    אני לא יודע אם זה נכון או לא, זו רק השערה אבל תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    התרבות האלימה

    פקק תנועה, 19/08/07 13:26

    של החברה הישראלית לא פוסחת על אף אחד .

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    תמיד השקטים האלה יותר מסוכנים מהרעשנים - שהם מתפרצים

    כל הטירוף דוהר, 19/08/07 08:24

    מתפרצים כמו צונמי.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    טרגדיה לתפארת מדינת ישראל (ל''ת)

    דוד, 19/08/07 07:18

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אין כפרה על רצח בדם קר

    דן, 19/08/07 03:08

    הטרגדיה היא של משפחת הנרצח

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    פעם קראו לזה

    redkfeer, 18/08/07 22:04

    פר פייט והשאר השגיחו שלא יהיו חריגות כגון מקלות או עזרים אחרים ורבו רק ביידים. הנוער נושא הסכינים הם רוצחים בפוטנציה ואין להאשימם בפחות מרצח. הפרנקליטות שותפה לדבר עברה עם כל הסכמי הטיעון. הריגה כפי שזכור לי היא באם משהו הרג משהו אחר בשוגג כמו תאונה או דבר אחר תמים שאין כוונה רצח.תלמיד טוב או לא יש להאשים אותו ברצח ואת הפרנקליטות כשותפה לדבר מעשה.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אנחנו מקווים שהוא יסבול

    ben, 18/08/07 19:56

    אנחנו מקווים שהוא יהיה חזק וייצא מזה מהר. הלוואי ----.את מורה?????? הוה רצח ===אנחנו מקווים שהוא יסבול

    הגב לתגובה זו

    • אם הוא אשם= 20 שנה כעונש מקס' על הריגה- מסכים אתך (ל''ת)

      ירון, אשקלון, 18/08/07 20:30

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אנחנו מקווים שהוא יסבול

    ben, 18/08/07 19:53

    אנחנו מקווים שהוא יהיה חזק וייצא מזה מהר. הלוואי ----.את מורה?????? הוה רצח ===אנחנו מקווים שהוא יסבול

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לכל הקוראים...

    צפונית, 18/08/07 18:12

    ברגע שהוא גמר על חיים של בן אדם, נגמרו לו החיים. הכלא ישבור ויהרוס אותו, גם יורידו לו בסופו של דבר שליש. או שהוא יחיה ויסבול, כי כלא זה טרור. או שסופו יגמר במוות-התאבדות.
    חבל, על טעות של רגע, שלא חושבים...

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי ומה שאת אומרת יקרה

      אמן, 18/08/07 23:49

      שיתאבד בכלא.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לאמן

        חסוי...., 29/08/07 03:10

        הלוואי שאתה תיתאבד אתה לא מבין שהזה הגנה עצמית זה לא רצח הוא הגן על עצמו

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    בתי הכלא מלאים באנשים כמוהו

    יודע, 18/08/07 18:07

    רק ההבדל שיש כאלה משכונות טובות בני טובים ויש משכונות רעות בני רעים.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כיתת ספורט

    מורה לשעבר, 18/08/07 17:51

    במסגרת ה''רפורמות'' בחינוך, התווסף הבלוף של ''כיתות ספורט''. לומדים בהן ? אולי פה ושם. העיקר הוא להוציא ''ספורטאים מצטיינים'' שייעשו לבית הספר שם בספורט, כי בלימודים ממילא לא מצפים הרבה.
    היה לי כבר הכבוד המפוקפק ללמד ''ספורטאים'' כאלה. רק הגיבוי שהם קיבלו מההנהלה היה מפחיד.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    טרגדיה? למי? לרוצח??

    פושע מתועב, 18/08/07 17:16

    מקווה שהוא יקבל מאסר עולם ללא חנינה.

    ממש תלמיד לתפארת.. יוצא מהבית עם סכין להשתתף בקטטה.

    הגב לתגובה זו

    • לכל מי שלא מכיר את רון כנסו דחוף!!!

      חסוי...., 30/08/07 05:45

      אני מכירה את רון עוד שהיה קטן והוא הילד הכי מקסים בעולם יש לו מישפחה מדהימה אמא חכמה ודמות חינוכית מאוד בבאר יעקב אח שניפצע למען המדינה באמת מלח הארץ . אני בטוחה שכל אדם שהיה עומד במקומו בעמדה של להגן על עצמו היה עושה בדיוק אותו הדבר שלושת הילדים עליהם מדובר הם הילדים הכי טובים שאני מכירה שלא שיחק להם המזל אין הוכחות חותכות לזה שרון דקר את צחי בשה ז''ל אלה שהוא דקר מישהו דקירה אחת כדי להגן על חיו מה שכל אדם אחר היה עושה במעמד כמו שלו.
      נ.ב. רון ניר והקטין שאיני רוצה להזכיר את שמך אני פונה אלייכם תהיו חזכים בשבילנו כרגע בשבילכם אנחנו יותר מאוחדים מתמיד אנחנו אוהבים אותכם ומתפללים בשבילכם בכל יום...

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    כיתת הספורט עלק

    amir, 18/08/07 16:51

    אפשר לחשוב ששם מיטב הנוער ממש מגמה ריאלית.
    במקיף שלמדתי היתה כיתת מסגרות ואנו קראנו להם מיישרי המסמרים.
    מימי ג'ורג אורוול ויולי טמיר זה כיתת הספורט

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מאשימים אותו כי הוא מזרחי. (ל''ת)

    אריה שואג, 18/08/07 16:39

    הגב לתגובה זו

    • תרבות הסכין שלהם (ל''ת)

      אשכנזי, 18/08/07 18:30

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    עובדה-הוא רצח ועל זה הוא אמור להישפט ואל תנסו לייפיף כי זה יביא לנו

    ronit, 18/08/07 16:08

    את הרצח הבא ואבוי למורים שמקלים ראש במקרה של נשיאת סכין ודקירה של אדם חף מפשע זה לעג לאינטלגנציה ולהגיון שאצלכם לא מלמדים בביה''ס. אני מקווה שהפרקליטות תתיחס בכובד ראש למקרה ותכניס עונשים ראויים כדי למגר את תופעת הסכינאות שהפכה לנורמה במדינה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    עובדה-הוא רצח ועל זה הוא אמור להישפט ואל תנסו לייפיף כי זה יביא לנו

    ronit, 18/08/07 16:06

    את הרצח הבא ואבוי למורים שמקלים ראש במקרה של נשיאת סכין ודקירה של אדם חף מפשע זה לעג לאינטלגנציה ולהגיון שאצלכם לא מלמדים בביה''ס. אני מקווה שהפרקליטות תתיחס בכובד ראש למקרה ותכניס עונשים ראויים כדי למגר את תופעת הסכינאות שהפכה לנורמה במדינה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    דקירה אחת זה לא רצח

    עמית, 18/08/07 16:01

    אני מאחל דקירה אחת בלב לאדיוט שקבע את זה!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    גימנסיה הריאלית עילית ''תרבות'' השמאל (ל''ת)

    הדובדבן שבקצפת, 18/08/07 15:48

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שקורה כשמצרפים ימנים מיזרחים מבאר יעקב (ל''ת)

      שמאלן, 18/08/07 17:55

      הגב לתגובה זו

      • לימני

        ..., 30/08/07 05:50

        לא חשבתי שישי אנשים תת רמה כמוך אתה פשוט כזה מפגר ואין לי יותר מה להוסיף
        דרך אגב אני ימינית ושכנזיה ואומרת לך את זה

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    רוצים להבין?

    קול העם, 18/08/07 15:46

    הכל מתחיל בבית, לא בהתלהטות יצרים, בבית של ההורים שמנסים לשבש חקירה, בבית שיוצאים ממנו עם סכינים בכיסים, והיו לחברה מבאר יעקוב הרבה סכינים בכיסים, ואם החברה מראשון לא היו בורחים היו עוד נרצחים. אז תפסיקו לזבל את המוח ולספר על אופיו השקט והמקסים של הרוצח המתועב ובמקום זאת תוקיעו אותו ואת חבריו הנלוזים היוצאים מהבית עם סכינים כדי לישב סכסוך על ליבה של איזה נערה, שלפי תגובותיה, ממש לא שווה אפילו סטירה ובוודאי שלא סכין.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה בחור טוב בו? מה?

    יובל כהן, 18/08/07 15:40

    בן אדם שמסתובב עם סכין בכיס, שהגורו שלו זה מי שרשם את מפצח הכספות, שלא מגיע כמעט ללימודים, שהמורים והמנהלת כמעט ולא מכירות אותו, שאחרי שהוא דקר למוות נער, הוא נוסע לשרוף את בגדיו ואז ''לנקות'' קצת את הראש באילת, ובנוסף מנסה לשבש הליכי חקירה..

    ממש מלח הארץ הבחור הזה!!

    אין לי שום טיפת חמלה אליו, הוא רוצח מתועב וזהו, ולא משנה כמה נחמד ושקט הוא ביומיום.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ''מאחלת לו שייצא מזה''....

    יוגב קררי, 18/08/07 15:24

    גברתי המורה. אל תאחלי לרוצח שייצא מזה כהגדרתך. תאחלי למשפחה השכולה שלא ידעו עוד צער. הבחור הזה הסתובב עם סכין ודקר. אמרתם שהוא היה שקט ומופנם. זו ההגדרה אגב של מרבית היורים בבתי ספר בארצות הברית. שקטים ומופנמים. את האגרסיות שלו הוא שיחרר על צחי באשה ז''ל. מה שנקרה בשפת המקצוע ''פסיב אגרסיב''. הבחור הזה צריך לשבת בבית סוהר ולשלם עד תם את מחיר הפשע שביצע. אל תרחמו עליו. הוא חי.

    הגב לתגובה זו

    • כמה אתה צודק. בושה של עובדי הוראה. (ל''ת)

      מאיר, 18/08/07 16:04

      הגב לתגובה זו

    • מלים כדורבנות-צודקת בהחלט!

      מאיה, 18/08/07 16:23

      עם מחנכת כזו למה מצפים?

      הגב לתגובה זו

      • מאיה הנכבדה

        בדיחה של ממש, 20/08/07 11:57

        כמה הוכחת שאת חסרת שכל ואינך יודעת לשפוט.
        מאין את מכירה את המורה? מאין את מכירה את רון? הרי כולנו יודעים שהתקשורת מרחיבה...ואולי בעצם כל הפירסום הוא לא ב100% אמיתי כי למשטרה יש מטרה לכך.

        אבוי לנו הקוראים לקרוא תגובות כאלה... שלא התבלבלו דעתם של חלשי אופי.

        משפחת בשה היקרה, אנו משתתפים בצערך.

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    סכין = נשק חם כמו מקלע לשנות החוק

    aviהרצליה, 18/08/07 15:12

    יש לשנות את החוק, מי שנושא סכין דינו כאילו נשא מקלע שזה נשק חם מאוד ודינו לפחות שנת מאסר בפועל כך שלא תהיה לשופטים כלל אפשרות לפחות ,אני מכיר מקרוב את המשפחה , טובה תורמת המון למדינה אנשים חרוצים וישרים, איך נפל הבן להשפעת חברים לא ישרים אין תשובה הגיונית לאיש,וחבל על הבחור שנירצח ומשפחתו,

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רק מראה עד כמה לא הכירו אותו... (ל''ת)

    אריה, 18/08/07 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    להתפלא ? על מה להתפלא ???

    רוני, 18/08/07 15:00

    מי שמסתובב עם סכין, לא עושה זאת בשביל לקלף תפוזים.
    מי שמסתובב עם חבורות הנוטות לעבריינות, שלא יתפלא לאן דברים מגיעים.
    עכשיו תתחיל המשפחה לבכות עליו ( '' לא נוגע בזבוב '' ) וחבריו לא יאמינו.
    בטח בטח..... עכשיו יקבל על הריגה שלוש שנים והופה הוא בחוץ.
    וצחי בשה ? קבור מת באדמה, ועמו נקברה שמחת החיים של משפחתו.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    רק מאסר עולם של 30 שנה (ל''ת)

    רונן, 18/08/07 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם הוא הרוצח אז..

    מאיר, 18/08/07 14:26

    לא יעזרו כל משפטי ה''בזבוב הוא לא היה פוגע'' שנאמרים בכתבה..אדם שלא רוצה להסתבך יודע להתרחק מחברים לא טובים..גם לי היו כאלה בצעירותי וידעתי להתרחק מהם כמו מאש בסופו של דבר..

    אבל זה לא משהו שנחת משום מקום-התופעה של אלימות בישראל בקרב הצעירים היא ידועה ורחבה..מספיק שתסעו עכשיו לאילת ותראו גדודים של ילדים שמתנהגים כמו המיץ של הזבל.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הוא חשוד ברצח- לא פסיבי ולא ילד טוב

    שי, 18/08/07 14:23

    צר לי אבל אני ואחיי גם ילדים טובים ומעולם לא יצאנו מהבית עם סכין בכיס. מי שעושה זאת, יוצא עם סכין כי כך חינכו אותו בבית!!

    הבחור הוא חשוד ברצח. כל ניסיון לתארו כילד טוב ספורטאי וקשקושים ודמי- מה שמסתבר כלא נכון- הוא פגישה נוספת במשפחת הנרצח.

    לא ראיתי שום כתבת פרופיל כזו על צחי בשה!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה בדיוק הכבוד בלזכות בכדור סל במקום בתעודת בגרות ראוייה לשמה?

    אדם אילת, 18/08/07 14:20

    סדר העדיפויות של מערכת החינוך בישראל משובש לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

    • לאדם מאילת

      חסוי..., 30/08/07 05:52

      לידיעתך לרון ושלושת החשודים יש בגרות מלאה ראויה לשמה אז תפסיקו להתעסק בקטנות ולחשוב שאתם שופטים

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    דקירה אחת לא נחשבת רצח?

    תקדים גאוני, 18/08/07 14:16

    וכדור אחד נחשב?
    תקדים שנותן רשיון לרצח כל מה שצריך זה להורג בדקירה אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נער פושע עם סכין

    ''מלאת חמלה עליו, 18/08/07 14:13

    הנושא סכין יבוא על עונשו!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    סוף מעשה במחשבה תחילה.

    אורי, 18/08/07 14:07

    אף אחד לא נולד רוצח ולאף אחד אין את הזכות,
    זה נכתב בכל השפות.העונש הכבד הכרחי וחובה.רק כך
    נמשיך לכבד את החוק.לא לרחם על רוצח דינו שלא יראה יותר את אור היום.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אדם שרצח הוא לא פסיבי

    חילוני לאומי, 18/08/07 14:05

    כבר מכינים אותנו לעונש המצחיק ששופטי המחוזי יטילו עליו

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מי מעונין להפוך את הרוצח לקורבן ?בושה (ל''ת)

    מאיר ממרוקו, 18/08/07 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מומלץ לכולם לקרוא את

    קוראת, 18/08/07 13:50

    We need to talk about kevin

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לצוות המורות בבית הספר. של הרוצח רון תורגמן

    מוריה, 18/08/07 13:44

    מה אתם רוצים לספר לנו על התלמיד השקט שלא הגיע כל השנה האחרונה לבית הספר. שהעברין מירושלים שכתב ספר על מעללו היה הגורו שלו. וגם התלמיד השקט שהולך עם סכין בכיס. ממש בחור נורמטיבי.
    אנחנו רואים בו רוצח! רוצח! רוצח!!!

    הגב לתגובה זו

    • הן מתארות מה שהן ראו, את הסכין בכיס לא ראו

      בנאדם, 18/08/07 14:07

      על זה שהוא רוצח כנראה שאיןי ויכוח

      הגב לתגובה זו

      • זה שהמנהלת לא מכירה את השם שלו - אומר הכל

        שלו, 18/08/07 15:13

        וזה שהמורה מציגה זאת כדבר חיובי זה עוד יותר נורא

        יש לחזור לבתי ספר קטנים

        3 כיתות בשכבה זה מספיק

        כך לא ''יעלמו'' תלמידים

        ויצוצו שוב כרוצחים חלאתיים

        הגב לתגובה זו

        • לא הבנתם

          חסוי, 18/08/07 17:39

          כשאמרו שהמנהלת לא הכירה את השם שלו הכוונה הייתה שהוא לא היה ילד מופרע, יש בבית הספר הזה מעל16 כיתות בכל שכבה, ההמנהלת לא מכירה את הרוב רק את מי שעושה בלאגן.

          הגב לתגובה זו

    • תקשיבי לי טוב טוב

      חן, 18/08/07 14:18

      אני לא יודעת מי את ולא יודעת מה את והאמת לא ממש מעניין אותי, אני רק יודעת שרון ילד נשמה, שלא משנה כמה תנסי להציג את כל הכתבה הזאת כבדיחה, את לא תצליחי לשנות את העובדות, את זה שרון לא עבריין ובטח ובטח שלא רוצח. אפילו היו תקופות שהוא היה בא אליי ללמוד, הדבר שהכי חשוב לו זה המשפחה שלו והרצון שלו להתקדם בחיים, הוא תמיד רצה להיות מישהו ולא סתם עוד אחד, והדגיש את זה במיליון שיחות שהיו לי איתו. הזלזול הזה שלך והקביעה שלך שהוא רוצח פשוט מעוררים בחילה, את לא יודעת כלום על הבנאדם ולא מה היה הרקע שלו, אז תעשי לי טובה ולפני שאת שופטת בנאדם לפי איזה ספר שהוא קרא, תנסי לברר את העובדות ולראות מי הוא היה באמת.

      הגב לתגובה זו

      • הוא תמיד רצה להיות משהו?? הנה הוא אפילו מפורסם עכשיו!

        אני, 18/08/07 15:01

        ולכי תספרי להורים של צחי בשה את הסיפורי סבתא האלה.

        גם צחי רצה להיות משהו.

        חוצפנית.

        הגב לתגובה זו

      • חן את פרחה טיפשה סתומה בלחץ!

        לגרש רוצחים, 18/08/07 15:44

        אז פתחת לו ת'רגליים זה אומר שהוא כזה מלאך?? תפנימי הוא ל ק ח חיים. לא נראה לי שפרחה לא מפותחת מראשון כמוך מסוגלת להבין את זה. אז אל תבלבלי לנו ת'מוח על ''לא הכרתם אותו''.. הוא רצח! צריך לגרש את הערסים לעזה, רק זה יביא שקט למדינה, שידקרו שם אחד ת'שני ויתנו לנו לחיות בשקט.

        הגב לתגובה זו

        • פחחחחחחחח

          חן, 18/08/07 17:37

          מ שלא תהיה שמעז בכלל לקרוא לי פרחה טיפשה תקשיב לי טוב חמוד, לא פתחתי לו את הרגליים ולא שום דבר תהיה בטוח בזההה מה אתה בכלל יודע עליי שאתה מדבר?? אתה יודע מי אני ומה אני?? תאמין לי היית מת שבחורה ברמה שלי תסתכל לכיוון של טמבל כמוך ששופט אנשים בלי להכיר אותם ובלי להסתכל על כל המצב. אתה קורא לי פרחה טיפשההה? תראה איך אתה מדבר כמו ילד קטן, ילד מסכןן ובלי בושה חחח אני פתחתי לו את הרגליים?? אני לא מאינה שבכלל היה לך אומץ לכתוב כזה דבררר

          הגב לתגובה זו

        • פיך מזוהם

          מישהו, 20/08/07 12:06

          ואופן דיבורך מראה עד כמה אתה בור.
          אתה אומנם ניזון מהתקשורת ומהחדשות, אך ידיעותך ''הנרחבות'' על מר תורג'מן אינן מספיקות עד כדי כך שאתה יכול לשפוט אותו.

          הגב לתגובה זו

        • לזה שקרה לחן פרחה..

          חסוי....., 30/08/07 06:03

          אני לא מכירה את חן אבל מי אתה שתגיד שהיא פרחה .
          ואל רון שאותו אני מכירה יותר מידי אני יודעת שהוא ילד טוב עדין וחכם שניקלא למצב בו הוא צריך להגן על החיים שלו כי עשו לו כיפה אדומה..

          הגב לתגובה זו

      • רוצח-עובדה! (ל''ת)

        2, 18/08/07 16:08

        הגב לתגובה זו

      • תגובה לחן..

        שמעון, 18/08/07 16:54

        עכשיו אכן הוא ''מישהו'' מפורסם ומוכר כרוצח...השאר היסטוריה...

        הגב לתגובה זו

      • את תקשיבי טוב! ובטח ובטח שאת מורה שלו עובדה! (ל''ת)

        ילד טוב, 18/08/07 19:02

        הגב לתגובה זו

        • חחח את ממש קשיית הבנה

          מישהי, 20/08/07 12:02

          כשהיא אומרת ''שהוא בא לילמוד אצלי'' זוהי מסקנה שהם היו חברי כיתה שלמדו ביחד.

          הגב לתגובה זו

    • למוריה

      חסוי...., 30/08/07 05:56

      אם רק היית קוראת את הספר ה''מוח'' היית מבינה את מוסר ההשכל שבו זה ספר שזה לשבחים ותגובות ניפלאות והפך לספר חובה באונברסיטאות ואם רון קרה אותו זה רק אומר שהוא ילד חכם וחוץ מזה בתור מי שמכירה אותו הוא סיים את הספר מהר וקרה עוד המון ספרים שונים אבל אנשים זוכרים מה שהם רוצים לזכור

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    שקט שקט. מים שקטים חודרים עמוק.

    ניר, 18/08/07 13:35

    התבישתי לקרוא את התגובות של המורה. מחנכת בישראל. שמאד מקוה שהוא יצא מזה. ממה? מהרצח!!! בושה.

    הגב לתגובה זו

    • לניר שמתבייש

      חסוי.., 30/08/07 06:06

      ואני יתביישתי לקרוא את התגובה שלך אם לא הבנת היא מקווה בשבילו לטוב כי היא מכירה אותו ואתה לא אז ''אין שופטים בן אדם עד שלא מגיעים למקומו''

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני לא מכיר אנשים טובים שמסוגלים לתקוע סכין במישהו (ל''ת)

    אזרח-1, 18/08/07 13:32

    הגב לתגובה זו

    • after they do then you dont know them any more (ל''ת)

      rr, 18/08/07 14:21

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ממש מיסכן, בא לי לפרוץ בבכי מר. בושה לאנושות (ל''ת)

    צדיק הדור, 18/08/07 13:25

    הגב לתגובה זו

    • ל''צדיק הדור''

      חסוי.., 30/08/07 06:07

      ניראה לי שהציני והמסכן האמיתי זה אתה עז עכשיו באמת תמרר בבכי אידיוט

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    תפסיקו להאשים את מערכת החינוך

    אילנה, 18/08/07 13:17

    להאשים את מערכת החינוך זה להעביר אחריות.
    הכל זה בית. אני אומרת זאת כמורה וכמחנכת.
    מחקרים מעידים על כך שמערכת החינוך משפיע רק בחמישה אחוזים מכלל השפעתה על התלמידים.
    כל החינוך :הערכים ,המוסר ההתנהגות והתגובות מקורם בבית.

    הגב לתגובה זו

    • תוצאות מחקרים איכותיים נקבעים לפי מי שמזמין אותם, ובכל זאת

      בנאדם, 18/08/07 13:58

      את צודקת בגדול.
      לבית, לשכונה ולחברים יש השפעה מכרעת.
      לבית הספר בו נפגשים עם החברים לכן יש גם השפעה.

      עבל הכי חשוב זה בנהאדם עצמו!!!!
      מישהו אחר כשהיה רואה את החברה שלו מצטיידים בסכינים ומוט ברזל היה אומר להם שלום והולך לראות סימפסונים בבית. הוא רצה להשאר עם החברים שלו ולכן זו אחריות שלו ורק שלו

      הגב לתגובה זו

      • עבל=-אבל (פליטת מקלדת) (ל''ת)

        בנאדם, 18/08/07 14:10

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    עוד ינסו להפוך את הרוצח תורג'מן ליצור

    נירה, 18/08/07 13:16

    תם ואומלל, וינסו להקל עם דינו. רוצח חייב לשלם על מעשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אל תבלבלו את המוח....

    אוהד, 18/08/07 13:16

    לא שאני מצדיק את מה שהוא עשה... אבל זה יכול לקרות לכל אחד, אנשים טובים וגדולים ממנו נפלו, לפעמים השניה הזאת יכולה להרוס סתיגמה על בן אדם. רואים עליו שהוא ילד טוב אבל לא יהיה מה לעשות , הוא עשה טעות קשה ועל טעויות משלמים. וזה לא פשוט . אל תשמיצו אותו כאילו מהיום שהוא נולד הוא היה ככה !!!

    הגב לתגובה זו

    • לא השמצה אלא תיאור מצב

      בנאדם, 18/08/07 14:00

      הוא רצח - יכול להיות שהוא גם מתנדב בבית תמחוי אבל זה לא נותן לא את הזכות לרצוח

      הגב לתגובה זו

    • איך בדיוק רואים שהוא ''ילד טוב''???

      מיכל, 18/08/07 14:12

      נמאס מהפרשנויות בשקל של כל פלצן פה. למה מי את שתגידי שהוא ילד טוב?

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    עוד ישחררואת תורג'מן בשל נסיבות

    יוני, 18/08/07 13:15

    מקלות של בני משפחתו: אח שנפצע במלחמה - מה הקשר לזה ולכך שבנם הרוצח רצח אדם תמיים.

    הגב לתגובה זו

    • ליוני

      חסוי..., 30/08/07 06:09

      אמן שישחררו אותו יאידיוט הוא לא אשם ''הקם להורגך השכם להורגו'' ואת זה החליט השופט הגדול מכולם השם יתברך אז מי אתה פסטריק קטן ומסכן שתחליט אחרת

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    רון תורג'מן הוא רוצח, רוצח - אין לחוס

    ניר, 18/08/07 13:13

    עליו. יש לרחם על בני משפחת הנרצח, שחייהם נגמרו עם הילקח בנם היקרבידי פושע בן עולה.

    הגב לתגובה זו

    • לניר שחושב שהוא שופט

      חסוי...., 30/08/07 06:11

      אז מה היה עדיף שהוא היה מת הרי הוא לא עשה את זה סתם באו לדקור אותו אז הוא דקר והוא לא בא לריב הם התחילו לריב איתו הוא בסך הכחל בא עם חבר לדבר עם המשפחה של הבחור השני

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ''רחמי'' עיל הילד הטוב של משפחת

    ינון, 18/08/07 13:11

    תורג'מן האומללה, שנטל את חייו של צחי באשה על לא עוול בכפיו והותיר משפחה מוכת יגון וצער.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    האסון של משפחת תורג'מן בטל בששים

    ליבי, 18/08/07 13:10

    לעומת אסונה של משפחת בשה, שיקירה איננו עו בין החיים,

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%

      בנאדם, 18/08/07 13:19

      זה שאח אחד הוא לוחם שנפצע לא נותן לאחר את הזכות לרצוח. כמו שלא יעלה על הדעת לקבוע שמישהו עבריין כי אח שלא כזה לא יעלה על הדעת להקל בעונשו של רוצח כי אח שלו לוחם קרבי שנפצע במבצעית.

      הגב לתגובה זו

    • השם ליבי אינו מעיד על לב רחב ובטח לא על חוכמה! שוב את שופטת בחוסר (ל''ת)

      אחריות משווע, 18/08/07 13:20

      הגב לתגובה זו

    • צודקת (ל''ת)

      גלי, 18/08/07 14:13

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    רצח.. הריגה... ומה אחר כך? משהו ישנה משהו כדי שזה לא יחזור על עצמו? (ל''ת)

    ראש הממשלה אתה, 18/08/07 13:00

    הגב לתגובה זו

    • לראש הממשלה יש אחריות שהוא חייב לקחת אותה - חובתך לנסות לעשות הכל (ל''ת)

      כדי שנצליח, 18/08/07 13:22

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ביסודו ילד מהטובים שיש

    מישהו שמכיר, 18/08/07 12:54

    אל תשפטו כל כך מהר ,אף אחד לא יודע מה בדיוק קרה שמה . עם הוא באמת אשם אז אין רחמים ,אבל .....

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% !!! אין לנו זכות לשפוט אף אחד מלבד את עצמינו שרובינו לא (ל''ת)

      מעיזים לנסות, 18/08/07 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מערכת החינוך בארץ כישלון מוחץ! המורים חסרי הערכים מחנכים למה? (ל''ת)

    וההורים תוצר של, 18/08/07 12:52

    הגב לתגובה זו

    • אחריות - זה שמישהו דוקר המורה שלו בכיתה א לא אשמה

      בנאדם, 18/08/07 13:16

      לכל בנאדם צריכה להיות אחריות הכוללת גם נשיאה בתוצאות של ההתנהגות, למשל:
      1. מי שדקר והרג ישפט ויאסר על רצח/הריגה ולא יספר לנו שלמד בכיתת ספורט.
      2. מי שעולה שיכור על ההגה ישפט על נסיון לרצח.

      אחריות - הוא החזיק ביד את הסכין שדקרה את הנרצח, הוא הגיע עם חברה שהיו עם סכינים ומוט ברזל - החברה שלו כאילו הוא לא ידע מה הולך להיות.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כן, בטח...

    יוסי, 18/08/07 12:51

    את הסכין הוא לקח אתו בשביל לפתוח מעטפה אם יקבל דואר אקספרס...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בית משוגעים הבאר יעקב הזה (ל''ת)

    מירה, 18/08/07 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הדרך לגהנום רצופה רחמים וחמלה על חלאות (ל''ת)

    רון, 18/08/07 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חשבתי הוא מצטין עכשיו מסתבר הוא לא

    מיכל, 18/08/07 12:44

    למה כל הזמן משקרים לנו

    יהי זכרו של באשה לגרעון עולם. יש להכניס את הילד לכלא על הרצח הזה

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שהתכוונת שזכרו של תורג'מן לדראון עולם (ל''ת)

      בנאדם, 18/08/07 13:08

      הגב לתגובה זו

      • יופי. לדיראון עולם אומר שזכרו יהיה שנוא לתמיד (ל''ת)

        איילת, 18/08/07 17:05

        הגב לתגובה זו

        • פשוט בושה - חוסר ידיעת השפה העברית היא אחד החוליים של המדינה!! (ל''ת)

          אליעזר בן יהודה, 19/08/07 18:42

          הגב לתגובה זו

    • אתם לא מדברים עברית...

      עין, 18/08/07 13:33

      וזה מצער.
      אחת התופעות של רבים יותר מדי מהדור הזה שהוא לא יודע בעצם אף שפה .[ שפת האם היא עברית ? ]
      לא לקרא לא לכתוב ולא לדבר.
      ככה אנחנו נראים
      ''אתה בא הבית'' ?

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד גאון

        בנאדם, 18/08/07 14:04

        אולי במקום רק לבקר (כדי לשפר את הדימוי העצמי שלך) תתרום גם לחברה?
        התרומה שלך במקרה זה לדעתי צריכה להיות תיקון הטעויות כדי ששאר עם ישראל ילמד, יחכים ויראה טוב יותר כלשונך.

        בהצלחה ושנה טובה

        הגב לתגובה זו

      • מה זה חשוב השפה יא חתיכת אדיוט

        חן, 02/09/07 23:17

        ילד נרצח ואתו מעניין הכבוד של אליעזר בן יהודה

        טיפששש אחדד

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    ממש ילד טוב. בוא ניתן לו סוכריה

    רוני, 18/08/07 12:43

    ילד רוצח ועושים ממנו קדוש.

    בושה וחרפה שנותנים במה לרוצחים

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פרקלטות דפוקה

    אורי, 18/08/07 12:42

    ל2 כמה שאתה צודק

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רצח צחי בשה

    יובל, 18/08/07 12:40

    הרוצח המתועב , חיית האדם צריך להיכנס לכלא ולא לראות אור יום בחייו.
    אין לי טיפת רחמים כלפיו או כלפי משפחתו מדובר בעבריין חולה נפש שצריך להירקב בכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    המרחם על רשעים סופו להתאכזר לצדיקים (ל''ת)

    איציק, 18/08/07 12:39

    הגב לתגובה זו

    • רחמי אמת-ההיפך מתבוסתנות ופחדנות פושעת - מחוללים פלאים! המוסר הערכי (ל''ת)

      של החברה שלנו, 18/08/07 12:58

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    בחור שקט וכו' לא מחזיק סכין !!!! הבנתם? אני למשל לא מסתובב עם סכין

    למה?, 18/08/07 12:38

    מי שמסתובב עם סכין, אלא אם כן הוא חייל קרבי נניח או שוטר או בלש או רוצח שכיר, הוא טיפוס אלים שמצפה לצרה.

    אנשים נורמליים (אפילו לא שקטים ונחמדים) פשוט לא מסתובבים עם כלי רצח כמו סכין, אגרופן, דוקרן וכו'...

    זה מאד פשוט

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בחור טוב לא הולך עם סכין (ל''ת)

    סכינאי, 18/08/07 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בחור צנוע לא מסתובב עם סכין אל תערבבו אותנו!!!!!תקשורת מסריחה! (ל''ת)

    דן, 18/08/07 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא קונה את זה

    לכוח, 18/08/07 12:24

    מה זה בכלל קשור שהכיתה שלו לקחה אליפות אם הוא לא שיחק ולא התאמן איתם?!?!
    הרי בסוף הכתבה אומרים שהוא בכלל לא התחבר לא ללימודים ולא לספורט ולא לכלום

    מה זאת המגמתיות של הכותב? אולי קרוב משפחה?
    מעניין אם הכותב עצמו בגיל 18 היה בטעות מסתבך עם חבורת ערסים עם סכינים
    עדיין הוא היה מאזכר את ההישגים של הכיתה של הבחור...

    כתבה מטופשת ולא רלוונטית
    הבחור הזה רוצח
    נקודה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל הזמן אמרו עליו: תלמיד טוב וספורטאי

    ע., 18/08/07 12:22

    אז מסתבר שהוא למד בבית ספר טוב אבל לא היה תלמיד טוב ושהיה בכיתת הספורט אבל לא היה ספורטאי מצטיין.
    בקיצור- יכול להיות שניסו לבנות לו אופי שלא היה שייך לו. בסה''כ נשארה עכשיו העובדה שהוא היה ''ילד טוב'' אבל זו לא באמת עדות מוצקה.
    העדות שלו (שגובשה בעזרת משפחתו) היא שהתנפלו עליו והוא דקר. אז היתה לו סכין? זה אומר הרבה. זו לא הגנה עצמית.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי שיוצא להתקוטט חמוש בסכין לא ראוי לרחמים

    michael, 18/08/07 12:22

    זו היתה קטטה מתוכננת וחבורת הבריונים שיזמה אותה הגיעה לשם מצוידת בנשק קר וסכינים.
    עם כל הצער, זו מכת מדינה וחייבים להטיל עליהם את העונש המקסימלי הקבוע בחוק למקרה של הריגה או לכל עבירה אחרת בה יורשעו.
    ברור שהמשפחה ומקורביה יוזמים כתבות ''חיוביות'' על הדוקר. אני מקווה שבתי המשפט לא יושפעו.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לגמרי. אנשים לא מסתובבים עם סכין סתם. (ל''ת)

      יונתן, 18/08/07 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה עובר עליכם? האיש רוצח!!

    רענן, 18/08/07 12:20

    אז יאללה תפסיקו ליילל. צריך לסגור אותו לנצח מאחורי הסורגים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ממש בכיתי מהתרגשות מקריאת הכתבה

    אחד, 18/08/07 12:18

    עכשיו בכלל לא אכפת לי מהבחור שנרצח וממשפחתו. העיקר אני מרחם על הרוצח שברח מזירת הפשע, שרף את בגדיו, תאם גרסאות, לקח עו''ד התחמק ממתן עדות במשטרה. הרי הוא בכלל בחור מקסים שקט ונחמד שמסתובב בכיס עם סכין כמו כל אזרחי ישראל שיוצאים לערב לבלות עם סכין בכיס רק במקרה שיצטרכו לרצוח מישהו שיעבור בדרך.
    אם הבחור הזה לא ישב לפחות 30 שנה בכלא אין לנו מה לחפש במדינה העלובה הזאת. זה רצח לא הריגה. מי שמסתובב עם סכין בכיס הוא רוצח.

    הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי (ל''ת)

      עוד אחת, 18/08/07 13:10

      הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      יהודה, 18/08/07 13:33

      הגב לתגובה זו

    • לאחד זה שבא לו לבכות

      חסוי...., 10/09/07 04:32

      או שאתה אידיוט וציני או שאתה סתם אידיוט תתעסק בחיים שלך ואל תאשים סתם אנשים שאף אחד לא מינה אותך לשופט ממש בא לי לנגב לך את הדמעות הרי זה הטבע ההישראלי לדחוף את האף שלו לכל חור באמת לא בא לי להגיד לך לאן אתה צריך לדחוף אותו

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ממש רחמים

    דוד, 18/08/07 12:06

    אז מה, מכינים כבר את הזיכוי למפלצת התמימה? מסכן שכזה, שה תמים וקרבן הנסיבות. תמשיכו כך ותקבלו עוד ועוד נרצחים ועו ועוד רוצחים. עד שיפגע בכם אישית, בבן משפחה , בבניכם, רק אז יפול האסימון. בנתיים המשיכו כך בחוסר אונים ובטמטום גדול!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הפרקליטות פושעת. איך הצעיר מואשם בהריגה ולא ברצח ??? (ל''ת)

    פרקליטי פח זבל, 18/08/07 12:03

    הגב לתגובה זו