• 65.

    גולני

    עידן, 31/08/07 13:45

    הכל שקרים על תאמינו זה בחיים לא היה איזה כפיים על מה את מדבר אתם רק מחרטטים אנשים

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    התעלמות מהסיבה לאסון השייטת

    בעילום שם, 30/08/07 12:02

    היום בחדשות של שעה 05:00 פרסמו מדוע נהרגו לוחמי השייטת באסון השייטת לפני 10 שנים. מאז הפרסום הזה לא פוסם דבר בעניין ולא ניתן לקרוא חומר נוסף בנושא. משהו מנסה להשתיק את העניין, גם מעריב שפרסם את הנושא ראשון.
    יש לפרסם ולצעוק המסקנות, נהרגו הטובים בבניינו. וצריך לזעוק את זעקת המשפחות השכולות

    הגב לתגובה זו

    • Why?

      Shlomo, 04/11/07 22:52

      For what reason where they killed??? Please repeat what you heard

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    איציק תורג'מן המלך

    אורית, 18/08/07 16:40

    עם כזה מח''ט אין פלא שיש כבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מה? היום אין כתבה על אשכנזי? איזו אכזבה! (ל''ת)

    מושון, 18/08/07 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שריון זה בדיחה

    ניב המגניב, 18/08/07 00:29

    רק החיר שלהם זה רציני
    אבל מי שבטנק רוב הסיכוי שינקה אותו במשך 3 שנים

    הגב לתגובה זו

    • אחותך היא גם בדיחה (ל''ת)

      סטודנט, 18/08/07 16:04

      הגב לתגובה זו

    • ניב?שוב שכחת לקחת כדורים היום? (ל''ת)

      ד''ר נו, 18/08/07 16:55

      הגב לתגובה זו

    • ניב

      רוני, 20/08/07 00:02

      כנראה לא קיבלו אותך לשריון לוזר

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    סוף סוף מישהו שמעדכן אותנו בנעשה באמת (ל''ת)

    בשטח. תודה., 17/08/07 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל הכבוד לכם!! אתם מלאכים, בוז למשתמטים!!! (ל''ת)

    אני, 17/08/07 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    סחטיין ללוחמים! שיריונרים תמשיכו לעשות את מה שאתם עושים כבר הרבה זמ

    ח ג, 17/08/07 18:37

    ן ולא תמיד שומעים.
    בוחבוט אחלה כתבה, מי כמונו
    יודע כמה היא נכונה וחשובה

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תפסיקו לעשות את גולני אלוהים...

    תותחן, 17/08/07 18:32

    גם לפני חודש שהיה תרגיל שלם ברמת הגולן של כל אוגדה 36 אוגדה שלמה עם כל סוגי החיילות שיש בה
    דאגו להגיד שגולני עשו תרח''ט והם הסתייעו בשריון הנדסה וארטילריה
    למה לא לפרגן לשאר החיילות מה הם לא סובלים כמו ''גולני'' ? הרבה יותר תאמינו לי

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ל-49

    בינו, 17/08/07 18:17

    תגיד את האמת האם זה גבורה לבוא עם חגורת נפץ למועדון ריקודים או מסעדה בה יושבים ההורים האחים האחיות שלך ולהתפוצץ בשם אלוהים אתה ממש טיפש לכתוב את דבריך

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כל הכבוד לשריון

    רונית, 17/08/07 18:15

    אני גאה בכם שמרו על עצמכם

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל הכבוד לצה''ל! תתאמנו יותר... (ל''ת)

    ארתור שרמן, 17/08/07 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כל הכבוד לשריון!!! (ל''ת)

    צחי ומיה, 17/08/07 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    טנקי המרכבה היו הרבה יותר עמידים לטילי נ.ט. יחסית למלחמת יום כיפור

    חיים, 17/08/07 17:56

    אמנם היו נפגעים, אך יחסית הרבה פחות מאשר במלחמת יום כיפור.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נוהל דריסה: מה קורה אחרי זה?

    ננ, 17/08/07 17:43

    עד כמה זה יעיל בעצם מבחינת מה שקורה? נשאר בכלל משהו אחרי זה?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לנוהל דריסה

      יוחנן המטביל, 17/08/07 17:56

      זה פשוט, כלי ששוקל 72 טון רומס קלות כל מה שעולה בדרכו כולל מחבלים מסכנים.
      כן הבעיה הגדולה היא אח''כ לגרד את חתיכות הבשר מהמזקו''מ (שרשרת) מדובר בדבר מייאש עד מבחיל, את הפעולה של ניקוי השרידים נותנים לתאילנדים עובדי-צה''ל.

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה רציני? באמת צריך לנקות?

        ננ, 17/08/07 18:10

        כאילו....איך באמת מנקים את זה? ומה יש לנקת בכלל? כאילו, מה נשאר?

        הגב לתגובה זו

    • מדוע כותבים זאת בעיתון ?

      הזהרו מהעליון, 17/08/07 18:05

      מחר יגישו ''בצלם'' בג''ץ נגד נוהל דריסה והגברת בייניש - גורנישט עוד תעתר להם.

      הגב לתגובה זו

    • יש מה לראות/לשמוע/להרגיש כשזה קורה?

      גיא, 17/08/07 18:46

      או אחרי שדרסתם?

      הגב לתגובה זו

    • זה לא היה נוהל דריסה

      אחד שהיה שם, 23/08/07 19:58

      זאת הייתה תרגולת נ''ט - אחד אנשי הצוות זיהה חוליית נ''ט וביצע עליה תרגולת נ''ט מלאה שכללה הסתערות של 2 טנקים עם ירי פגז מסוג חלולן, ירי במאג, 2 רימונים ולקינוח דריסה.

      הגב לתגובה זו

      • אוקי, ונגיד שדרסת. נשאר משהו אחרי זה? (ל''ת)

        גג, 24/08/07 12:04

        הגב לתגובה זו

        • runing over

          elad, 06/09/07 21:21

          nothing left but blood and guts smear all over the skid mark

          הגב לתגובה זו

  • 50.

    מעט תובנות על רוח הלחימה!

    הורדוס, 17/08/07 17:40

    מבלי לקשקש על איך ומדוע הורגים בקרב:
    1) יש לזכור ששני כוחות מזויינים העומדים אחד מול השני חמושים במטרה לפגוע, יפגעו או לפחות ינסו לפגוע בכל צד בלי מחשבה כיצד יתבצע ההרג.

    2) בעקבות האבדות הכבדות שחלו על יחידות צה''ל השונות הלוחמים זקוקים ואף משוועים למעט הצלחות וטפיחות על השכם.

    3) בל נשכח כי כמונ,י מי שנלחם בקרבות עקובים מדם על גבעות מוריקות מול צבאות אוייב יודע שבסיום הקרב מעט יין טוב, מחוללות חשופות חזה ושיגולי-ניצחון הם דבר שמניע את לוחמיי כדלק בעצמותייהם. לכם בצה''ל אין יין משובח ואין גם מחוללות, אבל יש לכם את רוח הלחימה וגאוות היחידה על כל ניצחון שמגיע ובזכות.

    מקווה שתתבוננו בפרספקטיבה הנכונה על הנערים שהפכו בין לילה ללוחמים.

    הורדוס.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הזמנה לפיגוע בנוהל בהול, אח''כ לא להתבכיין (ל''ת)

    רחל, 17/08/07 17:01

    הגב לתגובה זו

    • ל 49 - רחלי, חמודה - נאיבית...

      דויד, 17/08/07 17:35

      את באמת חושבת שהם צריכים סיבה כדי להוציא פיגוע?
      לא קיבלתם את התזכיר שם במרץ?
      ארגונים פונדמנטליסטים לא צריכים סיבות לפגוע בנו !!

      הגב לתגובה זו

      • היא אפילו לא מבינה שזה לא וויתורים או שלום

        Avi Ecuador, 17/08/07 17:48

        שזה השמדת ישראל וחיסול בעיקר של תרבות השמאל שהשנאה והפחד הוא קודם כל ממהם.
        היא לא מבינה שאם איראן היתה משמידה מחר את היהודים והשמאל חס וחלילה ביחד עם הערבים שבה, מדינות ערב היה להם חג נוסף לזכר מוחמאד והאסלם.

        הגב לתגובה זו

      • שטויות , אפילו אמא שלה לא חושבת שהיא חמודה.

        יאשק, 17/08/07 17:55

        נודניקית טרחנית.

        הגב לתגובה זו

      • הם קבלו את התזכיר.אבל נשפך עליו קפה בקפה תמר

        ששון גבאי, 17/08/07 19:41

        אח''כ התפזר על זה הסוכר מעוגת התפוחים החמה עם הקצפת.
        הם כל כך התבאסו שהם מיד החליטו לנסוע לבלעין לזרוק אבנים על חיילי צה''ל.
        כי הרי בגלל הכיבוש נשפך הקפה

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    שגיב דהן

    זרביב, 17/08/07 16:52

    שגיב יא תותח אוהבים אותך מחזור נוב 98 גדוד 195

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בתגובה ל15, עד כמה זה יעיל כאילו לדרוס מחבל עם הטנק?

    עוד שאלה, 17/08/07 16:21

    יענו טכנית אני מתכוון. נגיד דרסת עם הטנק, מה אז כאילו?

    הגב לתגובה זו

    • אז תנקה את השרשרת (ל''ת)

      אחד, 17/08/07 16:48

      הגב לתגובה זו

      • מה הכוונה? (ל''ת)

        .., 17/08/07 16:54

        הגב לתגובה זו

    • אז הוא מת... מה לא ברור ? (ל''ת)

      טנק, 17/08/07 16:51

      הגב לתגובה זו

    • אני מתכוון מה אז חוץ מזה שהוא מת?

      ננ, 17/08/07 17:18

      מה קורה אז בתכלס כאילו?

      הגב לתגובה זו

    • מה כאילו נשאר אחרי זה?

      ננ, 17/08/07 17:44

      מה עושים אז?

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ממש גבורה להרוג עם טנק כמה פלסטינים

    ציון מועלם, 17/08/07 16:14

    בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

    • דווקא רעיון לא רע. (ל''ת)

      עבד רחמן זביידי, 17/08/07 16:48

      הגב לתגובה זו

    • מי שרוצה להרוג צריך לדעת שהוא יכול למות

      אחמד מנסור, 17/08/07 17:11

      אני בטוח שאם היית בסיטואציה כזו היית מתחבא בתוך הטנק ונותן לחברים שלך להיפגע
      אם רוצים לפגוע בך צריך להכנס בכל הכוח במי שמאיים ומנסה
      מי שרוצה לחיות שילך לעבוד ולא לפגוע באחרים

      הגב לתגובה זו

      • נכון

        Avi Ecuador, 17/08/07 17:32

        ודרך אגב ספר לו מה היו עושים הערבים אם היו מנצחים לאימו, אחותו ולו ללא נישואים אפילו...

        הגב לתגובה זו

      • אולי

        יוני, 20/08/07 00:04

        תחפש את עצמך אולי

        הגב לתגובה זו

    • ומה אתה היית עושה ?

      קלינט, 17/08/07 18:07

      מזמין אותם לדו-קרב אקדחים בסגנון המערב הפרוע ?

      הגב לתגובה זו

    • הכי גבורה לבלבל את המוח בטוקבק.

      ניר, 17/08/07 20:38

      פעם הבאה נוריד את הנשק ונלך מכות כמו גברים, אה?

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    יש מצב לדבר עם טנקיסט או טנקיסט לשעבר?

    מתגייס, 17/08/07 16:09

    אני מתגייס עוד מעט וצריך קצת רעל על שיריון.

    הגב לתגובה זו

    • קודם אל תחפש חוויות

      Avi Ecuador, 17/08/07 17:05

      תנסה לעשות את שאתה חושב שיש לעשות מתוך חובת שרות ואולי בין היתר גם תחזור עם חוויות והוריך יוכלו לישון בלילה שמחים כשתגמור את שרותך.

      הגב לתגובה זו

      • אבי יש לך אייסיקיו או מסנג'ר?

        ננ, 17/08/07 17:24

        אתה גם שיריונר?

        הגב לתגובה זו

        • לא

          Avi Ecuador, 17/08/07 17:33

          ולשאלתך השניה עוד לא

          הגב לתגובה זו

          • מה לגבי מוח, או שכל? יש? (ל''ת)

            ננ, 17/08/07 20:36

            הגב לתגובה זו

            • אתה מחפש לפגוע או תשובה? (ל''ת)

              Avi Ecuador, 17/08/07 22:48

              הגב לתגובה זו

    • כתבתי לך בתגובה למטה...

      אלון, 17/08/07 17:27

      אל תשכח
      קרבי זה הכי, אחי!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ןלשוב נזכרים ב-''קרב משולב'' הטוב והנכון. ולא כל חייל מנהל קרב משלו.! (ל''ת)

    גורג, 17/08/07 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ןלשוב נזכרים ב-''קרב משולב'' הטוב והנכון. ולא כל חייל מנהל קרב משלו.! (ל''ת)

    גורג, 17/08/07 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שגיבו שלנו

    מיה וצחי, 17/08/07 15:27

    אתה תותח תמשיך לשמור על המולדת!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    להשתמש בטנק במקום צלף מיומן

    יעקב, 17/08/07 15:19

    בזבוז.

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      הרבה דלק, 17/08/07 17:02

      הגב לתגובה זו

      • 41 והמתדלק שני קשקשנים מלידה.כדורים לקחתם היום? (ל''ת)

        ד''ר נו, 18/08/07 16:58

        הגב לתגובה זו

    • ראית פעם צלף פוגע משלושה ק''מ?

      יואב, 19/08/07 21:15

      גם אני לא.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    בוחבוט, שוב שכחת להתחנף לתת אלוף משה תמיר

    ציקו, 17/08/07 15:18

    זה כבר שבוע שני ברציפות שהכותב שוכח לשבח את פועלו של מפקד האוגשה בעזה.
    האם מדובר בטעות? נמתין שבוע נוסף וניווכח.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בוחבוט, שוב שכחת להתחנף לתת אלוף משה תמיר

    ציקו, 17/08/07 15:18

    זה כבר שבוע שני ברציפות שהכותב שוכח לשבח את פועלו של מפקד האוגשה בעזה.
    האם מדובר בטעות? נמתין שבוע נוסף וניווכח.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    גבורת האויב

    צר לי להתפעל, 17/08/07 15:01

    5 לוחמים חמושים ברובים ורימונים,
    נלחמים עד מוות מול פלוגת שריון מצוידת בטנקים הטובים בעולם ובתמיכה מודיעינית ואווירית.
    הגולנצ'יקים והשריונרים היו צריכים למחוא להם כפיים.

    הגב לתגובה זו

    • אחד כמוך יכול להצטרף לחמאס ולחפש מחיאות כפיים

      Avi Ecuador, 17/08/07 16:32

      שאל אותם אם גם אתה זכאי ל 72 בתולות.

      הגב לתגובה זו

    • תא?מתל אביב או מתחת אדום?מהבעיטה שקיבלת. (ל''ת)

      ספר על עצמך, 18/08/07 17:02

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    יש מצב לדבר עם מישהו משיריון? או שיניונר לשעבר?

    מתגייס בקרוב, 17/08/07 15:00

    אני מתגייס בקרוב, כנראה לשירון, והייתי רוצה לשמוע קצת סיפורים וחוויות, לקבל רעל וכאלה.

    הגב לתגובה זו

    • חחח ילד

      Avi Ecuador, 17/08/07 16:34

      תיזהר ''מהחויה'' לחזור בארון...

      הגב לתגובה זו

      • אבי האם זה הסיגנון שלך? (ל''ת)

        טורונטו טורונטו, 17/08/07 17:59

        הגב לתגובה זו

        • לך תסביר את כל התורה על רגל אחת לילד מגודל

          Avi Ecuador, 17/08/07 18:24

          אין לי סיכוי ולא מדובר בסגנון.
          פשוט לפעמים נמאס.

          הגב לתגובה זו

          • אם נמאס אז אתה יכול להפסיק

            פיני, 17/08/07 20:35

            הבחור הזה מתגייס ורוצה לתרום למדינה, ואתה מבלבל לו במח עם הקשקושים שלך מאקוודור.

            הגב לתגובה זו

            • חחח, שישלח אותו אולמרט ללמוד ''ציונות'' מהבן שלו

              Avi Ecuador, 17/08/07 22:11

              לא יצטרך להלחם ולעשות ניקוי אתני ליהודים, תתאר לך שחס וחלילה הערבים לא היו מפריעים לשמאל, אתה מאמין שהם לא היו משיגים משהו?
              אפילו את השמדת ישראל היו משיגים.
              הרי מספיק להם הרחם המוסלמית והשמאל שילחם על זכויותיהם בעזה, סליחה; ביפו, עכו, הגליל...

              הגב לתגובה זו

            • מה קשור אולמרט? ירדת מהארץ לפני שהוא נבחר, לא?

              פיני, 17/08/07 22:35

              זאת מדינת ישראל או מדינת אולמרט? אם תבחר את הארץ שלך לפי הפוליטיקאים לא תוכל לגור בשום מקום, ותצטרך לעשות עסקים מלוכלכים עם כל מיני מושחתים במרכז אמריקה.

              הגב לתגובה זו

            • לפיני מה הקשר ירדתי או לא ירדתי

              Avi Ecuador, 18/08/07 00:03

              ומה הקשר אם זה היה לפני אולמרט או לא?
              היום אולמרט ''שולט'' לא?
              היום שולחים את הבן של מישהו ללבנון?
              שאל את ההורים של אלה שהלכו ללבנו ואלה השכולים אם הם מרגישים שהבן שלהם הלך למטרה מסוימת והיה תכלית ל''מלחמת'' השמאל.
              תנדב את הבן שלך ללכת ללבנון שניה ולבנות את פלסטין, אולי יקבל משואה לתפארת מדינת פלסטין... חס וחלילה.

              הגב לתגובה זו

      • חבר'ה . לאבי אקוודור אין ICQ. זהו.

        מבהיר לכולם, 18/08/07 00:29

        אפילו IQ אין לו .
        זה לא הפריע לו , אגב , להצטרף ל''שלום עכשיו''.
        שם הוא דווקא נחשב לאינטילגנט גדול.

        הגב לתגובה זו

        • לא אתיחס לדיברי הבלע שלך

          Avi Ecuador, 18/08/07 01:28

          אני בטח לא שמאלני, מי שצריך לחשוב על השרות בצה''ל הוא ימני, צריך להיות לו יותר קונפליקטים.
          שיעשו השמאלנים את המלחמות שלהם ויתנדבו...

          הגב לתגובה זו

    • היום אולמרט שומע מבנו חוויות איך הוא לוקח את בניו למקדונלד

      Avi Ecuador, 17/08/07 16:53

      אוכלים ציזבורגר ''כשר''.
      בארצות הברית.
      בטח ההורים שלך היו יושנים יותר טוב עם סיפורים שלך על חוויות כאלה.
      .

      הגב לתגובה זו

    • החוויה של הוריך היתה לגדל אותך

      Avi Ecuador, 17/08/07 17:07

      ולשמוח לראות אותך בעתיד שמח.
      תשמור להם על החוויה...

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד למתגייס

      אלון, 17/08/07 17:25

      מתגייס יקר, כל הכבוד על המוטיבציה
      אל תקשיב לכל אותם ג'ובניקים, משתמטים, צ'יקמוקים ועוד כל מיני מיותרים שכאלה.
      אני עצמי שירתתי בגבעתי ( מרצ 99 עוצמה!)
      ועבדתי לא מעט עם שיריון הן באימונים והן בפעילות. יש לי רק דבר אחד לומר לך
      לך על זה! אנשים מצוינים ומיקצוענים אחד אחד.
      העבודה שחורה זה נכון אבל תחשוב על להסתער כשאתה רכוב ב100 טון של פלדה ממונעת שעפה על הג'אבלאות ב50 קמ''ש ומייצרת כוח אש של צבא קטן... נשמע לי מעניין ומאתגר וממריץ אדרנלין ביותר.
      נכון הטנק הוא מסוכן אך גם הרובה ואמצעי החבלה שחירניק סוחב וגם הרכב של הנהג מג''ד עלול להסתבך בתאונה ( חס וחלילה) אבל אם לשרת 3 שנם בצבא אז רק בקרבי ושריון הוא מקום מצוין לכך!!
      יישר כוח על המוטיבציה !!
      עלה והצלח!!

      הגב לתגובה זו

      • חחח (ל''ת)

        Avi Ecuador, 17/08/07 17:41

        הגב לתגובה זו

      • בשבילך ודומיך המלחמה והצבא הם ''משחק''

        Avi Ecuador, 17/08/07 17:54

        אולמרט מבין ב''משחקים'' וישחק...

        הגב לתגובה זו

        • לאבי מאקוואדור

          אלון, 17/08/07 20:46

          שמע ידידי,
          אני לא יודע למה אתה חושב שצריך לדכא נוער עם מוטיבציה מעולה שכזאת
          אני לא יודע למה אתה מרגיש טוב עם העובדה שאתה מערב את הממשלה בטוקבקים של קשורים ( אני גם חושב שאולמרט הוא הקצאה מיותרת)
          אבל למה בדיוק אתה חושב שזה המקום לזרוע שנאה ועידוד השתמטות?
          וכן, בעיני ג'ובניק לבעלי פרופיל קרבי זה השתמטות. ( כמובן שיש מקרים שונים אבל אני מדבר על כאלה שאין להם בעיות יוצאות דופן)
          עבורי הצבא והמלחמה לא היו משחק אלא דבר מאתגר
          עבורי גיוס הוא לא חובה אלא זכות ואני בטוח שאם היית קרבי ולא חפ''ש שנוסע אחרי הצבא לדום אמריקה כי כולם עושים זאת ואם היית באמת בעל אידיולוגיה של פטריוטיות ואהבת הארץ לא היית מקשקש כאן את כל השטויות שלך וע''פ השעות שאתה כותב עושה רושם גם שאתה לא עושה יותר מידי באקוואדור..
          במקום לזרוע שנאה לארץ ולצבא ולעם ולכל אותם דברים טובים שאתה לומד על עצמך ועל המדינה שלך בהיותך קרבי בצבא, הייתי מציע לך לצאת מהקפה אינטרנט ופשוט ללכת להנות מהטיול שלך.. ולך ידידי המתגייס לעתיד אל תקשיב לכל מי שמנסה לגרום לך לא ללכת לקרבי
          זה מסוכן , כן
          זה ידיר שינה מעיני הוריך, כן
          אתה לא יוצא הביתה כל יום, כמובן
          אבל אחרי 3 שנים , יהיו לך חוויות יפות, רגעים מרגשים, הרבה אחוות לוחמים , הרבה חול אבק וזיעה אבל בעיקר אתה תרגיש טוב וגאה בעצמך
          אתה זה שמגן על המדינה ולא רק מדבר על זה באי אילו מקומות ופורומים
          אתה זה שתרים את הראש עוד 3 שנים ותגיד שאתה היית שריונר ולוחם בצהל ותרמת לארץ שלך
          ובעיקר אתה תהיה שייך לאותה עילית של אזרחים שבשבילם ישראל היא לא סתם המקום שהם גרים בו, אלא בשבילם היא הבית , לטוב ולרע.
          ואל תשכח,
          '' האדם שבטנק ינצח '' !!!!!

          הגב לתגובה זו

          • אלון, יש לך אייסיקיו או מסנג'ר? (ל''ת)

            מתגייס, 17/08/07 21:12

            הגב לתגובה זו

          • אתה רוצה לשלוח את הילד כמו טיפש

            Avi Ecuador, 18/08/07 00:07

            לנצל את התמימות שלו.
            לחפש חוויות...
            שימצא קודם כל את עצמו.

            הגב לתגובה זו

          • לאלון

            רמי, 25/08/07 18:35

            מסכים לכל מילה שלך !!!

            הגב לתגובה זו

      • היום זה לא מלחמה על מדינה יהודית

        Avi Ecuador, 17/08/07 22:44

        זה על הקמת סדום-עמלק-פלסטין.
        אם היה חזון מטרה כיוון ודרך אפשר היה להבין אותך.
        גם אני הייתי חייל ואפילו עם אות הצטינות ותרמתי ככל יכולתי, לא הבנתי את השמאל והוא לא יהיה כל כך דביל ובשלטון כמו היום.

        הגב לתגובה זו

    • רעל, תקבל אצל שלום עכשיו.

      שיריונר מרצון, 17/08/07 18:30

      הם ירעילו את נשמתך עד שתתחיל לשנוא את עצמך עד מוות.

      הגב לתגובה זו

      • יש לך אייסיקיו או מסנג'ר אחי? (ל''ת)

        מתגייס, 17/08/07 19:23

        הגב לתגובה זו

      • תגובה אמיתית שיש אדם מבין מאחריה (ל''ת)

        אחד, 18/08/07 08:00

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    יישר כוח. (ל''ת)

    יושקו, 17/08/07 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שריון כבוד!

    פלוגה ו', 17/08/07 14:55

    מחסלים בכל מבצע מחבלים ומצילים חיים של גולנצ'יקים!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בזמן מלחמה אין מושגים של רמת מוסר וערכיות

    אברהם, 17/08/07 14:48

    אלו מילים גסות שמקומן רק בהיכלי השן האונברסיטיים, ובמקומות בהם אנשים שונאים את עצמם ואת עמם מתוך יצר הרס עצמי. במלחמה ההנהגה הנכונה היא הבא להרגך השכם להורגו. ואם תהיה ''מוסרי'' לאויב תהיה ''בלתי מוסרי'' לעמך.
    עם ישראל חי!

    הגב לתגובה זו

    • מה פתאום??

      רן, 17/08/07 16:52

      אין מוסר וערכיות בזמן מלחמה??
      לא ברור לי מהכין אתה מביא את התורה חסרת הבסיס הזאת.
      פשעי מלחמה הם פשעים שקורים בזמן מלחמה, לא בשום זמן אחר.
      מדינת ישראל נמצאת במצב של מלחמה עוד מטרם קומה ועד היום, אם לא הינו שומרים על סולם ערכים ומוסר המדינה הייתה מאבדת עצמה לדעת.
      אין שום אלמנט של הרס עצמי במוסר ובערכים ההפך, ישנו רצון להתקיים במצפון נקי מעט יותר.
      האם חילוץ פצוע תוך סיכון לוחמים לא צריך לקרות במלחמה? האם צריך להרוג ילדים ונשים?
      אינני רוצה לומר לך לאילו צבאות בהיסטוריה האנושית הדבר ישווה אותנו. אם נרד לרמתם המוסרית של אויבך איזה זכות קיום יש לנו פה? חובתנו להיות אור לגוים בערכים ובמוסר, זה מה שמייחד אותנו בעולם הזה בכלל ובאיזורונו בפרט.

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח דתי

      ע.ג, 17/08/07 17:00

      לדתיים אין מוסר בשום מקום בשום זמן ובשום ענין. חוץ מאשר אצל דתיים יהודים או מוסלמים לכל אחד יש מוסר גם בזמן לחימה.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    בזמן מלחמה אין מושגים של רמת מוסר וערכיות

    אברהם, 17/08/07 14:47

    אלו מילים גסות שמקומן רק בהיכלי השן האונברסיטיים, ובמקומות בהם אנשים שונאים את עצמם ואת עמם מתוך יצר הרס עצמי. במלחמה ההנהגה הנכונה היא הבא להרגך השכם להורגו. ואם תהיה ''מוסרי'' לאויב תהיה ''בלתי מוסרי'' לעמך.
    עם ישראל חי!

    הגב לתגובה זו

    • בני ברק - קודם תתגייס אח''כ תן עצות (ל''ת)

      אזרח, 17/08/07 16:34

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר???

        ציון, 17/08/07 17:13

        אל תגיד לי שאתה לא מסכים איתו...

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    גולני,שיחקתם אותה על הפירגון.כל הכבוד לשיריונרים (ל''ת)

    רועי, 17/08/07 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חטיבה 401 -''עקבות הברזל'' - כבוד!!!

    גדוד 9, אבל 10, 17/08/07 14:40

    לכל החמסניקים , בעקבות הברזל תכלו לעזאזל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    קיץ 85 בגזרת טייבה דרום לבנון

    גולנצ'יק, 17/08/07 14:39

    עשרות חיזבאלונים מסתערים על מוצב 11 של גדוד 51 ונהדפים ע''י ירי הטנק.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך עוד פרטים על המקרה?

      Y, 18/08/07 10:39

      האם אתה יכול להוסיף עוד פרטים על המקרה?
      כמה טנקים היו שם ומה קרה?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    תגיד אמיר.לא נמאס למרוח את צה''ל בדבש?אתה מסכן את כולנו. (ל''ת)

    מתומתם, 17/08/07 14:37

    הגב לתגובה זו

    • באמת בושה, לכתוב חיובי על אלה שמתים בשבילך? רק על נינט ויודה מותר (ל''ת)

      ממש לא מובן, 17/08/07 16:47

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    גם התותחנים אמפריה .ראינו אותם במלחמה (ל''ת)

    גולן, 17/08/07 14:33

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד . כל הכבוד לתותחנים (ל''ת)

      עמית, 17/08/07 17:01

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    בוחבוט כפרה התגעגעתי לכתיבה שלך,כלהשבוע המתנתי בצפייה לכתבה.

    מתה על בוחבוט, 17/08/07 14:32

    אולי תעשה כתבה על המעריצה שלך?
    אחחח איזו כתיבה....ממש מרתקת.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    האמת

    משפחת שיריון, 17/08/07 14:32

    שגיב דהן הוא סרן ולא סגן כל הכבוד לגדוד 401 וגם לגולנציקים

    הגב לתגובה זו

    • יא חביבי,הצ'יפסים זה חטיבה,לא גדוד (ל''ת)

      רגיש בקצה, 19/08/07 07:12

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    תודה. הבנו. אין מספיק פציינטים לטנקים!

    לשפר התדמית, 17/08/07 14:25

    כאשר כתבה כזו מופיעה.
    סביר להניח כי היא ככל הכתבות ''כתבה מטעם''.
    צה''ל, מאז מחלחמת לבנון השניה, כפי הנראה עומד במצב שרבים לא רוצים להיכנס לתאי המוות שנקראים טנקים.
    צריך לשפר להם את התדמית.

    הגב לתגובה זו

    • סביר להניח שאתה איזה ג'ובניק שהכין קפה לפקידות לשכה בקרייה.

      אורן, 17/08/07 17:23

      וראית טנק רק ביום העצמאות עם שני ה''אבאים'' שלך בגן הזכרון...

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הסינרגיה בין מגוון הכוחות שעומדים לרשות

    אזרח, 17/08/07 14:21

    צה''ל היא הכרחית. צריך לחזור לתפיסה המשולבת, שבה כל החילות הלוחמים פועלים כאורגניזם אחד, ואני מתכוון גם לכלל הזרועות הקיימות.

    ברגע שנדע איך לשלב בצורה טובה יותר את כלל המרכיבים, היתרון היחסי שיש לצה''ל יבוא לידי ביטוי, והאפקטיביות בשדה קרב תעלה בעשרות מונים, ומיקסום התוצאות החיוביות נגד האויב.

    זה מה שהיה חסר במלחמה האחרונה בלבנון - משם נבע כל חוסר הסדר והבילבול, פשוט הפיקוד הבכיר לא ידע איך להוציא את המירב בשדה הלחימה, ולכן חשוב תירגולים משולבים ומתן הכשרות ראויות בקורסי מפקדים בכירים, הן ברמת השדה, הן הכרחיות.

    מפקד צריך לנצל את היכולות שעומדות לרשותו למקסימום, ולהכירם היטב, לדעת מה חסרונותיהם ויתרונותיהם בשטח.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הרעש שגולני עושים רב מאוד ביחס לעבודה שלהם וביחס לאחרים (ל''ת)

    סמ''ר, 17/08/07 14:19

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, היה לנו שיר שהיינו שרים לשריונרים..כנס

      שניר, 17/08/07 16:00

      מכיר את השיר ''הוא פשוט מליונר, לא פחות ולא יותר''?
      אז אנחנו היינו שרים..
      ''הוא פשוט שריונר הוא נשרף יותר מהר''
      זה היה רץ חזק במוצב חצביה בעומק לבנון, אפילו חברתי כמה בתים לשיר,
      אך הם נשארו עמוק עמוק בתוך העמדה הממוגנת במוצב , אוליי יגיע היום יהיה שלום, ונוכל להוציא את השיר מהארכיון..

      הגב לתגובה זו

      • יא דבע, השיר המקורי: ''הוא פשוט שריונר, לא פחות ולא יותר''.

        יוסי, 18/09/07 07:16

        מאיפה הבאת ''מיליונר''? מעפן...

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל פעולה של גולני מציינים ''כוח גולני''. כשזה אחרים זה סתם ''כוח צה''ל''

    לוחם לשעבר, 17/08/07 14:18

    אז איך מצפים שאנשים ירצו להתגייס ליחידות אחרות? כולם רוצים גולני כי זה מה שהם מכירים וכי גולני עושים הכי הרבה רעש.

    הגב לתגובה זו

    • דובר צהל

      אורן, 20/08/07 00:07

      אתה צודק . בעיה אצל דובר צה''ל

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אז צריך לצעוק למחבל להתפשט לפני שהם יוצאים מהטנק לעצור אותו (ל''ת)

    ., 17/08/07 14:03

    הגב לתגובה זו

    • ''בצלם'' והשמאלנים קבעו שאסור לחשוף את מערומי האמת (ל''ת)

      Surfers Logic, 17/08/07 15:49

      הגב לתגובה זו

      • יכול להיות. בהחלט יכול להיות , אבל ערוותם שלהם חשופה... (ל''ת)

        מבינה עניין, 18/08/07 00:51

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    בוחבוט תיזהר

    אזרח-1, 17/08/07 14:02

    הצפונבונים ששולטים בעיתונות עוד מעט יתחילו להחרים אותך.

    איך אתה מעז לפרגן ל''צבא הכיבוש'' ?!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    קצה הקרחון

    חוד החנית, 17/08/07 13:22

    סוף סוף! הפעילות המדוברת היא רק אחת מכמה פעילויות איכותיות שהטנקים היו בהם. משימות כמו חיפוש מנהרות שבהם החירניקים מחפשים והטנקים יוצרים חציצה לבין המחבלים וסופגים את כל האש. עוד משימות כמו מציאת משגרי קסאמים שלמרות שהחירניקים לא יצאו אפילו מהבתים בהם הסתתרו ואחד הטנקים הוא זה שלקח איתו את הקסאם. יש עוד אלפי דוגמאות וחבל שנותנים את הקרדיט רק לחירניקים שאם כל הכבוד לא מסכנים את עצמם יותר מאיתנו.. שיריונר מהפלוגה השנייה בגדוד 52...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שימשיכו לפרגן (ל''ת)

    ניסים, 17/08/07 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ההרגשה יותר בטוחה

    גדסר גולני, 17/08/07 13:10

    בתור חירניק ההרגשה יותר בטוחה כשמסתכלים לצדדים ורואים את הטנקים

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    היחצנות של השריון סובלת כי אי אפשר להכניס עיתונאי לתוך הטנק..

    טנקיסט וותיק, 17/08/07 13:04

    עוד בזמן פעולות התגמול בשנות החמישים דאג אריק שרון לליווי קבוע של עיתונאים בתוך הכוחות הלוחמים. אלה , מצידם, גמלו לו בשירי הלל שהפכו את שרון ולוחמיו ליקירי המדינה הלוחמת על חייה. השריון , כמעט מעולם, לא נתן במה מסוג זה לעיתונאים ועל כך יש להצטער. אחת הסיבות הפרוזאיות לעובדה זאת היא שפשוט אין זה קל להכניס עיתונאי לתוך טנק פעיל בלחימה אמיתית.
    כיום כשכבר יש עיתונאים לוחמי שריון לשעבר , יש מקום לבחינה מחודשת של ההזדמנות הזאת לקרב את לחימת השריון אל הנוער ולהביא בפניו את האתגרים המיקצועיים והרעות המיוחדת המאפיינים את חיל השריון.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה זה נוהל דריסה?

    שאלה, 17/08/07 13:04

    איך עושים את זה ועד כמה זה יעיל בכלל? לא עדיף לירות?

    הגב לתגובה זו

    • ''נוהל דריסה''

      שריונר לשעבר, 17/08/07 13:45

      נוהל דריסה זה בעצם וידוא הריגה. קודם יורים, אח''כ זורקים רימון ובסוף דורסים.

      הגב לתגובה זו

      • למה לדרוס אבל?

        ., 17/08/07 14:06

        מה אתה משיג בזה כאילו? עד כמה זה יעיל בתכלס?

        הגב לתגובה זו

        • שיש מישהו קרוב לטנק ...אתה לא יכול לירות

          חירניק זקן, 17/08/07 14:27

          כי המקלעים של הטנק גבוהים

          סתם דוגמא אם אתה מטר מטנק
          המקלע לא יכול לירות עליך במקומות מסויימים ....אז זורקים רימון החוצה
          לא תמיד יעיל . לכן עולים על האובייקט אם הטנק....לא נעים אבל יעיל

          הגב לתגובה זו

          • אוקי אבל עד כמה יעיל זה בתכלס? (ל''ת)

            אא, 17/08/07 16:01

            הגב לתגובה זו

            • אתה חולה נפש

              דורון, 17/08/07 18:22

              תפסיק לבלבל לנו בשכל עם אותה תגובה טיפשית כבר 10 שנים

              הגב לתגובה זו

          • לא עניתם על השאלה...

            אורן, 17/08/07 16:56

            מי מנקב את השאריות מהזחל? האם יש מברשות ייעודיות לחאמסניקים?

            חברה, כל הכבוד לגיבורי הפלדה. אתם נותנים כתף, עיניים וגב ללוחמי החי''ר. המלצתי - שילוב אימונים ברמת הפרט בין חי''ר ושיריון. דהיינו - חיילי חי''ר יעלו על טנק עם צוות הטנק, ושיריונרים יעשו פטרולים עם חי''רניקים (אחד הדברים שקצת מפוספסים בשריון היא היכולות החי''ריות של הצוות, שמה לעשות, ברגע שהטנק נפגע הופכים בעל כורחם לחי''רניקים) יכירו את מעלותיו ומגבלותיו ויפתחו מערכת יחסים אישית עם הטנקיסטים. אוכלים וישנים ביחד ואז עובדים כמו מכונה משומנת ומשמידים מחבלים.

            כאיש חי''ר שהיה גם קצין בחטיבת שיריון יצא לי להכיר את 2 העולמות ושניהם מופלאים, עוצמת אש מדהימה ואנשים איכותיים אחד אחד. במקום להיתפס ל''הפסדנו'' אפשר גם להתפעם מלוחמינו שהמלחמה האחרונה הראתה לנו עד כמה צריך להשקיע בהם ולתמוך בהם במקום לתקוף ולדכא אותם.

            יישר כח - עם ישראל חי!

            הגב לתגובה זו

            • חחח מה הכוונה השאריות מהזחל?

              ננ, 17/08/07 17:22

              מה כבר נשאר כאילו??
              נשאר בכלל משהו?

              הגב לתגובה זו

        • בנוהל דריסה אתה אחר כך מאושפז במחלקות 1 2 ו 3 (ל''ת)

          ש, 17/08/07 15:04

          הגב לתגובה זו

          • לא הבנתי...מה הכוונה?

            w, 17/08/07 16:40

            לא הבנתי מה יעיל בזה כאילו אם עלית עליו

            הגב לתגובה זו

        • כנס

          הסבר, 17/08/07 15:19

          הטנק מסתובב על הזחלים שלו במקום. שום דבר מתחת לא נשאר שלם.

          הגב לתגובה זו

          • מממ לא ממש הבנתי את התשובה שלך...

            ננ, 17/08/07 16:42

            למה זה קשור כאילו?
            למה שהוא יסתובב?
            וכאילו...עד כמה זה יעיל בסופו של דבר?

            הגב לתגובה זו

            • חחחחחחחחחחחחח

              ד, 17/08/07 18:18

              אתה ענק

              כאילו

              הגב לתגובה זו

        • ב73' דרסו גדוד מצרי שלם באפריקה

          info123, 17/08/07 15:27

          הראו לפני מספר שנים בטלויזיה, שבמלחמת יום הכיפורים הטנקים שלנו שרק חצו את התעלה והחלו ליסוע לאורכה בצידה האפריקאי, גילו בלילה גדוד חי''ר מצרי שלם, הסתדרו בשורה רוחבית, פתחו זרקורים והצמידו הדוושה לרצפה.
          כל המצרים התערבבו בחול.

          חוץ מזה,
          ב73' נדרשו בממוצע 4 פגיעות טילי נ''ט דור א' (סאגר) כדי להרוג טנק ואילו ב2006 40 פגיעות של טילים מתקדמים כמו קורנט(דור ג') ופאגוט(דור ב').
          זה ממוצע על מרכבות סימני 2, 3 ו-4.
          כלאמר מול מרכבה סימן 4 צריך _לשגר_ כמאה טילי קורנט, כדי שיפגעו עשרות רבות, כדי להרוג טנק בודד.
          זהו יחס של טנק אחד מול גדוד נ''ט.

          הגב לתגובה זו

          • מזתומת התערבבו בחול כאילו? (ל''ת)

            תת, 17/08/07 16:46

            הגב לתגובה זו

        • תנסה ותווכח!! זה יעיל מאוד וחוסך חיי המגינים עלינו (ל''ת)

          אדון מיכאל, 17/08/07 15:30

          הגב לתגובה זו

    • אין לי מושג מה זה נוהל דריסה אבל אולי הטנק קרוב מידי (ל''ת)

      נעם, 17/08/07 13:58

      הגב לתגובה זו

    • נזה יעיל כי

      נ, 17/08/07 14:19

      כאשר אתה רואה מולך טנק נוסע אילך במהירות 50 קמש ומעלה עשן ואבקת קשה לך מאוד לכוון נ''ט וגם החלק הכידמי של הטנק הוא הכי ממוגן

      הגב לתגובה זו

      • אבל יענו התכוונתי...נגיד עלית על מישהו ככהץ עד כמה זה יעיל כאילו? (ל''ת)

        ננ, 17/08/07 16:05

        הגב לתגובה זו

    • ההסבר הוא פשוט - כל טנק סובל מנחיתות בהפעלת הנשק שלו בטווחים קצרים

      ניר, 17/08/07 14:42

      למעשה טווחים של 30 מטר ומטה עדיף לטנק שנימצא בתנועה להסתער במטרה לדרוס מאשר לירות או לזרוק רימון לכוון התנועה. זריקת הרימון צריכה להתבצע בזמן הדריסה ולכוון הצד האחורי של הטנק כדי שהאויב , במידה ולא ניפגע מהדריסה, יפגע מהרימון ולא יוכל לזנב בטנק לאחר שעבר אותו.

      הגב לתגובה זו

      • אוקי אב נגיד עלית עליו ככה. מה אז כאילו? (ל''ת)

        ננ, 17/08/07 16:12

        הגב לתגובה זו

    • מה כאילו נשאר אחרי זה?

      ננ, 17/08/07 17:58

      ומה עושים אז?

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    בשריון יש אנשים מעולים! תאמינו לי (ל''ת)

    מריוס, 17/08/07 13:01

    הגב לתגובה זו

    • מריוס

      יהודה, 20/08/07 00:09

      כמה שאתה צודק

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הגיעו ימיי המשיח סןף סוף כתבות פירגון ועידוד תמשיכו כך תבורכו (ל''ת)

    מיכאל, 17/08/07 12:56

    הגב לתגובה זו

    • תמשיכו !

      מירו, 17/08/07 22:11

      העם רוצה תחושת ביטחון
      [ לא ביטחון. ]

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    5=מחיאות כף.10=??? (ל''ת)

    סידרה, 17/08/07 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    '' יעשו כבוד '' ? חזרנו לתקופת המערות בוחבוט ? (ל''ת)

    תקופת האבן, 17/08/07 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    kol a kavod חטיבה 401

    ephi, 17/08/07 12:45

    Ephi yom kippur 73

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    סרן דהן שגיב ....

    אני, 17/08/07 12:44

    תודה

    הגב לתגובה זו

    • התל אביבי צודק-סרן על הכתף מייד

      גיא, 17/08/07 13:55

      אפילו אם קיבל סגן לפני חודש.
      אה כן,ותנו לו גם רכב של איזה רס''ן עורפי לסופשבוע וללוחמים איזה פינוק בחמי געש.
      דרך אגב ככה נלחמים גם בהשתמטות
      לאט לאט בפירגון וצ'ופרים

      הגב לתגובה זו

      • הכוונה היא שדרגתו כיום היא סרן....

        מישהו שמכיר, 17/08/07 14:39

        אבל העלה בדרגה תתקבל בברכה... סתתתם..

        סחתיין על הפירגון, טוב שיש כאלה שמפרגנים ללוחמים

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    בלי הגנה לטנקים מפני טילים,זה לא שווה כלום,יפוצצו אותם.

    לייצר הגנה, 17/08/07 12:41

    צריך לדעת איפה לחסוך,
    יש דברים שאם אתה חוסך בהם,אתה מוציא אותם מתוחלת.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    סוף סוף מזכירים אותנו לחיוב

    ומפיר אימפריה!, 17/08/07 12:39

    הגיע הזמן שגם בתקשורת יכירו בתרומה החשובה של כוחות השיריון. תמיד השריון מוזנח לצד- ''גדוד 51 של גולני'', מה עם ''גדוד 52''?
    לא פלא שאחוזי המתגייסים לשריון נמוכים כל כך, הגיע הזמן להרים את הכפפה וליחצ''ן את השריון כראוי.

    הגב לתגובה זו

    • פלחו''ד

      רס''פ ח , מרץ 99, 17/08/07 15:47

      פלחו''ד עולה , ומפיר זונו* !!!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    סוף סוף זכו בכבוד הראוי להם

    אש, 17/08/07 12:37

    גם במלחמת לבנון לא זכו השריון בכלל וחטיבת 401 בפרט בכבוד המגיע להם. והם עשו עבודה מדהימה
    כל הלוחמים עושים עבודה טובה מקצועית ולא קלה בכלל, אבל לא תמיד יחצנות פחות טובה מעידה על איכות פחות טובה, בדרך כלל ההפך הוא הנכון.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה, זה חדש שגולני יודעים לתת כבוד?!

    שחר, 17/08/07 12:25

    אפילו לצנחנים הם היו נותנים כבוד אם באמת הם היו שווים משהו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עוד דובר צה''ל (ל''ת)

    גל, 17/08/07 12:23

    הגב לתגובה זו

    • החביבים שלנו. כל טוב!!! לא כמו דובר צה''ל שהוא מהאו''ם. בוז לדובר צהל (ל''ת)

      שיהיו בריאים, 17/08/07 12:47

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ם היה לי שכל לפני 15 שנה הייתי מתגייס לשריון...

    קצין בגולני-מיל, 17/08/07 12:20

    אנשים מעולים, חיל מביל.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יחי צה''ל ,תחי מדינת ישראל (ל''ת)

    א.זרח, 17/08/07 12:13

    הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      כן יהי, 17/08/07 14:23

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    רק שיהיו בריאים (ל''ת)

    מאיה, 17/08/07 11:50

    הגב לתגובה זו