• 81.

    רון באדם אכזרי ונתעב.

    ...., 19/11/11 18:03

    והלוואי שהקב''ה יעשה צדק כי השופטים לא עשו את המוטל עליהם,אבל שקט בחיים של רון לא יהיה ולא בגלל נקמה אלא אך ורק בגלל מה שהוא ירגיש!!
    אנשים תקלטו צדק במדינה לא היה ולא יהיה!

  • 80.

    עם אני הייתי שופטת כנסו !

    נוי, 16/08/09 03:06

    טוב תקשיבו אנשים אין צגק במדינה הזה עם אני הייתי שופטת והוא היה לוקח חיים של בן אדם הוא היה יושב 35 שנה בכלא

    הרוצח של צחי בשה אני מתפללת כל יום שה' יעניש אוךת והיה לך ייסורי מצפון שלקחת חיים של בן אדם ושפוט הרסת תמשפחה אמן תדע מה המשמעת של חיייים ימגעיל

  • 79.

    א ת ם טועים

    חברה של אחותו, 12/11/08 21:47

    לא רצה רצה מה זה משנה הוא עשה את זה והוא צריך לשם על זה והקדוש ברוך הוא יעניש אותו ל זה אני יודעת שצחי היה ילד טוב הוא עזר בלפרנס את המשפחה שלו ולדאוג שתמיד היה טוב בבית אני חברה של אחותו הקטנה ואני רואה את הכאב בעניים שלה זה לא שווה ולא הוגן....
    רוון יכול להיות ילד טוב אבל ילד טוב לא היה
    עושה את מה שהוא היה עושה
    אז כל מי שאומר ילד טוב הוא ט-ו-ע-ה !
    ואני מסכימה עם ההורים של צחי ז''ל
    שישבו שבעה אחרי בעה אחרי שבעה מכל הלב

  • 78.

    ילד טוב !! פושע !!!!!!!!!

    ליאן, 02/09/07 18:24

    באמת ,,,, פושע '' רון הוא לא רוצח '' ,,, גם יגאל עמיר לא רוצח הוא רק מתנקש ,,,,,,,,,,,באמת כולנו יודעים ,,, שלא צריך לרחם,,,,,,,,,,, הדרדרות ברמה !!!
    בזיון בושה אין לתאר !!!!!!!!

  • 77.

    רון באר ייעקב איתך

    5555, 20/08/07 21:08

    רון אנחנו אוהבים אותך,תומכים בך,
    רוצים שתחזור לכאן הכי מהר שאפשר והלואי שייקלו עליך את העונש הכי מהר שאפשר!
    רון לא רוצח!!!!!!!!!!!1111

    • גם אני עם רוון

      גם אני איתך, 24/08/07 00:11

      גם אני יתמוך בו ,
      כולם יתמכו בו .
      רון אנחנו מקווים ויודעים שזה לא אתה.
      מקוווים רק לטובה .
      יש לך משפחה טובה שמחכה לך

      • ד

        שלום, 25/06/09 02:44

        איך אתם תומכים באחד שרצח שישרפו אותו

  • 76.

    התכוון לא התכוון לא השאיר אותו בחיים - וזה רצח (ל''ת)

    ועוד איזה, 19/08/07 15:42

  • 75.

    הוא לא רוצח!!!

    %%%, 19/08/07 14:21

    לכל מי שמאשים ברצח,
    רון הוא לא רוצח וגם לא כל החברים שהיו איתו, הם ילדים טובים מבית טוב אחד אחד. לא שאני מצדיקה את המעשה שעשו, חלילה, אבל בין זה לבין להאשים אותם ברצח??? הגזמה... אני בטוחה שהם לא באו בכוונה לרצוח, אני גם בטוחה שהחבורה מראשל''צ לא היתה תמימה...

    • ווואללללה את\\ה צודק\\ת

      שבו בצד, 19/08/07 18:08

      רון בא מבית טוב ניראה אם לכל אחד היה קורה את אותו דבר ילד שאתם מכירים ופתאום הוא רצח מה תגידו עליו ?
      אני בטוחה שתתעצבנו בדיוק כמוני !
      אני מכירה את רון הוא ילד תמים שלא עושה שום דבר נכון שמה שהיה לא יחזור לעולם אבל הוא יכול לבנות לו חיים חדשים ומי שיגיד עליו מילה חבל לכם על הזמן

    • מה את אומרת 75

      ראשלצצ, 02/09/07 18:20

      זה שתורגמן ילד טוב לא אמור להפיל על ראשון חפשי תחברים שלך יש פה בנאדם שנרצח והוא גם היה חבר של אחי..
      בעזרת השם שינוח על משכבו טוב ולא יפריעו לא כי עשו משהו רע לילד שלא מזיק מטומטמים.

  • 74.

    הוא לא רוצח!!!

    %%%, 19/08/07 14:20

    לכל מי שמאשים ברצח,
    רון הוא לא רוצח וגם לא כל החברים שהיו איתו, הם ילדים טובים מבית טוב אחד אחד. לא שאני מצדיקה את המעשה שעשו, חלילה, אבל בין זה לבין להאשים אותם ברצח??? הגזמה... אני בטוחה שהם לא באו בכוונה לרצוח, אני גם בטוחה שהחבורה מראשל''צ לא היתה תמימה...

  • 73.

    הריגה שווה עד 20 שנה בכלא. ה''נער'' וודיא יצא עם (ל''ת)

    עבודות שירות., 18/08/07 14:21

  • 72.

    רון ילד מקסים וטוב

    חסוי, 17/08/07 21:31

    וטוב מאוד שהאשימו אותו בהריגה ולא ברצח אני ממקווה גם שהוא ייצא מהר,
    בתור תושבת באר יעקב אני אומרת שכל מי שהיה מעורב הוא ילד טוב

    • מה טוב בכלל - הבחור שהוא רצח לא ישוב לעולם (ל''ת)

      זה ההבדל, 19/08/07 15:41

    • ''ילד טוב אלעק''

      ''ילד טוב'', 31/08/07 02:34

      ילדים טובים לא מסתובבים עם סכינים ובמיוחד לא רוצחיים

  • 71.

    רון ילד מקסים וטוב

    חסוי, 17/08/07 21:31

    וטוב מאוד שהאשימו אותו בהריגה ולא ברצח אני ממקווה גם שהוא ייצא מהר,
    בתור תושבת באר יעקב אני אומרת שכל מי שהיה מעורב הוא ילד טוב

    • 71 צודק\\ת

      תושבת באר יעקב, 19/08/07 17:59

      רון ילד מקסים אתם לא מכירים רק בגלל שהוא רצח אז אתם מקללים אבל אם ילד שהייתם מכירים הייתם אומרים מסכן אני כל הזמן יתמוך ברון ,
      ותדעו לכם שהוא ילד מאוד יפה וחבל שככה החיים שלו יגמרו

  • 70.

    במציאות כזו- צריך לקחת עשית הצדק ליד- ימוגרו העברינים (ל''ת)

    רואה נכוחה, 17/08/07 07:19

  • 69.

    בפרליקטות חושבים...

    אוהד, 17/08/07 06:54

    שהוא הוציא את הסכין בטעות ובדרך פלא נשלחה לעברו של הנער המסכן ??

  • 68.

    אין מה לסמוך על מערכת המשפט- משפט בשה - עשו צדק (ל''ת)

    רואה נכוחה, 17/08/07 00:06

  • 67.

    ידיעות כאלה גורמות לי להיות גאה להיות (ל''ת)

    נפולת של נמושה, 16/08/07 20:27

  • 66.

    מדינת-ישראל=שיקאגו (ל''ת)

    שי מנשה, 16/08/07 19:42

  • 65.

    מי שמסתובב עם סכין הוא רוצח . זה אומר שהוא מוכן לדקור ולרצוח בנאדם

    א, 16/08/07 19:23

    ושום חארטות של עו''ד לא ישנו את זה.
    עו''ד הם עבריינים ברישיון ומשת''פים.

    • ראשון אל תהיו פתאום ילדים טובים

      איזה אחת, 17/02/08 11:55

      רון לא רוצח!@!!!!!!
      הוא ילד טובבבבב
      וכל אלה מראשון שפתאום נהיו תמימים תרגעו ימעפנים כי גם אתם הוצאתם סכינים אז אל תשחקו אותהההה
      רון אכל את החרא של כל החברים שלו!!!!!! כל האשמה עליו כי הוא דיבר והשניים האחרים לא דיברו הם חיים עכשיו חיים רגילים והוא מסכןן יישב בשבילם בכלא

  • 64.

    תסתכל על ההורה ותראה את הבן

    witwiki, 16/08/07 19:02

    כאילו שהבעיה היא באמת כתב האישום,הם הורגים כי אלו משחקי אגו של קופים

    • אני מתבייש !

      ניסים ד., 16/08/07 23:53

      מה, חזרנו לשנות ה- 50 ?
      היום בעבודה כבר צחקו עלי ואמרו לי:
      ''מרוקו סכין''...
      מה קורה לאנשים האלה, דור שני בארץ ומתנהגים כמו בני המדבר ??
      תנו כבוד לעדה ולמשפחה !!!

  • 63.

    הבעיה היא בקלות העונשים, כאשר השופטים

    מאי, 16/08/07 18:32

    מתחשבים יותר מדי בעבריינים : זאת מעידה ראשונה, הוא תלמיד מצטיין, הוא צריך להתפרנס ועוד כהנה וכהנה . כאשר יש הומניות יתר כלפי המפגע ואת הקורבן לא רואים : או שהוא כבר אינו בין החיים (אז מה אם נשארה לו משפחה ש''מתה'' כל יום מחדש, או שהוא פגוע פיזית ו/או נפשית ,התוצאה היא שאין רתיעה מהביטחון שלנו מתדרדר, הן בכבישים, הן בבילויים ובכל תחום אחר בחיים שלנו, על שומרי החוק לא שומרים והעבריינים נהנים מרחמי השופטים.

    • הבעיה היא בחינוך החילוני נטול ערכי חיים כל שהם. והדג מסריח (ל''ת)

      מאוד, 16/08/07 22:27

  • 62.

    מדינה בפשיטת רגל - בושה וחרפה. (ל''ת)

    גיהינום זה כאן, 16/08/07 18:29

  • 61.

    הטעות היתה של בן גוריון (ל''ת)

    ורשביאק, 16/08/07 18:29

    • נכון מאד !

      מספיק, 16/08/07 19:33

      עד היום, אפילו אחרי 50 שנה בישראל הם לא השתנו. אפילו בצה''ל רובם לא משרתים או משרתים כש''ג, טבחים, אפסנאים וכדומה. חומר לפוליטיקאים כמו ביבי, ופרץ. רעה חולה...

  • 60.

    בית משפט חולה (ל''ת)

    מני צ, 16/08/07 18:21

  • 59.

    ביזיון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    עמית, 16/08/07 18:05

    ביזיון למדינה

  • 58.

    דבר אחד הפרקליטות שכחה:

    נועם, 16/08/07 17:48

    לאחר שהסתיימו איסוף הראיות, ניתוח הנסיבות גביית העדויות, שכחה הפרקליטות דבר משמעותי ביותר.
    באר יעקב מקום קטן, כולם יודעים הכל. גם מדינת ישראל היא לא כזו גדולה. אמנם זוהי מערכת משפט ולא מערכת מחנכת אבל הייתי רוצה שהילדים בבאר יעקב, וגם בכל ישראל, יידעו שאין לפגוע בחיי אדם בשום מקרה, ובטח לא ממניעים רומנטיים. רצח הוא דבר בלתי נסלח, לא משנה מאיזה מניע (בגלל זה בשטחים אומרים שפלסטינאי נהרג ולא נרצח).

  • 57.

    לא ניתן היה להוכיח????!!!

    אורלי רביבו, 16/08/07 17:39

    אז הוא סתם בא אליו לביקור ידידים עם סכין, והחברים שלו סתם הביאו איתם מוטות ברזל, דוקרנים וכו'
    הם באו אליו עם כוונות טובות, לעשות שיחה ברוח טובה, במקרה היה להם נשקים!

  • 56.

    הכל בגלל בחורות

    השובב, 16/08/07 17:25

    הן מסובבות לנו את הראש עם כל הלבוש החושפני שלהן, ואח''כ מאשימים את הגברים בהטרדה מינית.

    • אתה מדבר שטויות ומבלבל ת'ביצה

      שמוליק, 16/08/07 17:56

      מי שרוצח בגלל בחורה לא עשה את זה בגלל הבחורה.
      הוא עשה את זה כי הוא רצה לעשות את זה בלהט הדברים.

      הבחורה היא המניע אכן כך, אך במקרה הזה גם סכסוך על פחית קולה היה נגמר ככה.

      הנוער בארץ גדל בלי ערכים
      מערכת החינוך כושלת
      ילדים נפלטים ממעגל הלימודים
      לית דין ולית דיין-לא חוק ולא משפט.

      אין הנהגה,אין דמות חזקה ונקייה להעריץ,
      אפילו ההורים נהיו לחברים במקום
      למלא את תפקידם בחברה- להיות הורים.

      חבל שילד קיפח את חייו ,
      ולהוריו ומשפחתו נהרסו החיים.

      תנחומי הכנים ליבי איתכם.

  • 55.

    במקרה הוא שלף את הסכין

    שי, 16/08/07 17:24

    במקרה הוא החדיר לו אותו לחזה, ממש בלי כוונה...

    יורק על סמל בית המשפט ועל כל מי שמנהל את ''המדינה'' הזאת!

  • 54.

    ממשלת ישראל מעודדת רצח.

    תומר, 16/08/07 17:21

    בואו בהמוניכם בואו בהמוניכם... רק כל יום רק במדינת ישראל, הפשע משתלם ומפרה, הרוצחים והפושעים משגשגים...
    אנחנו גרים בגיהינום. מי שמתווכח, בהכחשה גמורה.

  • 53.

    הוא הרגיש מאוים, אז הוא דקר אותו.

    ב, 16/08/07 16:56

    לא יאאמן הוא הרגיש מאויים בן אדם שהןלך עם סכין בכליו הולך איתה כדי להשתמש בה. כאן מתחילה ונגמרת הבעיה תרבות הענטריות זה שלא יצא אף פעם פרייאר תראו לאן זה מוביל, לא יעזור דבר הכול מתחיל ונגמר בחינוך מהבית נקודה.
    סכין בכוונה תחילה יש יסוד נפשי ועובדתי להחיל את עבירת הרצח יש פה כוונה מניע הבן אדם רוצח וזהו לשלוח אותו לכלא מי שלוקח חיים לא ראוי לכאלה.

  • 52.

    כל הכבוד למערכת החינוך החילונית המוצלחת (ל''ת)

    חרדי חשוך, 16/08/07 16:52

    • חינוך מתחיל מהבית ומהעומדים בראש משרד החינוך !!!! (ל''ת)

      מורה, 16/08/07 19:29

    • החרדים אינם חלק ממדינת ישראל

      המאה ה-21, 16/08/07 19:58

      החרדים חיים במערכת סגורה ומתבדלת בדומה לחיי היהודים בעבר בתפוצות. הם גרים במדינת ישראל (כפי שגרו בעבר בארצות הנצרות או האיסלם) אך אינם חלק מימנה. הם אינם חלק ממערכת הבטחון, הכלכלה והתרבות ואפילו אינם מכירים במוסדות המדינה (אפילו במערכת המשפט). נקודת המגע היחידה שלהם עם המדינה העוטפת אותם היא דרך שתדלנים המתווכים את קנית קולותיהם ע''י הפוליטיקאי המרבה לשלם להם. מערכת ה''חינוך'' שלהם מנציחה את הניתוק, העוני והבערות בקרבם.

      • החרדים היו גם האבות שלך, ולא רוצים להיות חלק מהביזיון הנקרא

        Yo, 16/08/07 22:30

        מדינת ישראל חילונית שלה אין עתיד כלל.
        כי העם היהודי אינו חילוני.

      • אאאח אאח אלוהים שבשמים

        ..., 25/08/07 19:54

        קודם למה אה אומר שהחרדים לא צריכים להיות במדינת ישראל, למה?
        בוא נדבר ונגיד לך משהו.
        יש לי דוד דתי ולמרות שאני מכבדת אותו בלבוש ובהכל, אני לא אכבד ככה אחרים ואני יגיד לך למה ,
        הדתיים יש להם פה מסריח לא מהעולם הזה .
        ולי ממש לא ניראה שאתה דתי ואני יגיד לך למה מתוקי כי לדתיים ממש אין מחשב בבית , אין טלוייזיה , זהו דתי אמיתי ככה צריך להיות בלי מחשב ובלי טלויזיה אבל אני לא יודעת אם אתה דתי או חילוני ,
        אבל אני הבעתי דעה ולפי דעתי היא מאוד נכונה.
        כי גם דתיים רוצחים כמו האבא שרצח, שהכה, או דתי שאנס, יש המול סיפורים למשל אצלנו ביישוב יש 3 משפחות שמתי שהם רוצים הן מחילטים להיות דתיים מזה זה ?
        או שאחת מהמשפחות האלה היא דתייה אבל צוחקת על דתיות איך מתלבשות לובשת חשוף !
        זה בושה לדתיים ..!

  • 51.

    על דבר אחד

    אורן, 16/08/07 16:41

    אסור שיהיה ויכוח,על חומרת העונש! זה שמבחינה משפטית מדובר ברצח או הריגה,על זה קשה להתווכח,אבל אסור להתעלם מהעובדות,מי שיוצא מהבית עם סכין הוא רוצח בפוטנציה,(כותב שורות אלה הוא תושב בת ים והיה עד לכמה קרבות רחוב מזויינים)ושלא יספרו לנו,על ידי עורך הדין שלו שבמקרה היתה לו סכין באוטו,שהוא דקר כי הרגיש מאויים ושמדובר בנערים טובים ללא עבר פלילי(אף אחד עוד לא נולד עם תיק רצח,לפחות נכון לעכשיו),צריך להעניש בחומרה ולפרסם את גזר הדין בכל תיכון ממלכתי,למען ידעו כל חבורת נערים כזאת,מה עלול להיות המחיר!!!,ועוד הערה חשובה למערכת המשפט,בפשע נלחמים בענישה והרתעה,וחשוב שתבינו שלציבור נמאס מהרחמנות מתוך הסתכלות לעבר עתידו ושיקומו של הנאשם,תפקידכם להעניש(במידה והוכחה אשמה,כמובן),את השיקום תשאירו לשב''ס,אולי אז נפסיק לראות חיות טרף על הכבישים כמו נהג המשאית משבוע שעבר,וחבורות של מאפיונרים בגרוש שעושים אבו עלי ברחובות

    • צודק ב-100% (ל''ת)

      רועי, 16/08/07 18:07

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      tuch1, 16/08/07 18:35

    • לאורן

      ron, 16/08/07 18:58

      תגובה לעניין,מקווה מאוד שבמערכת המשפט יפנימו וישנו גישה

  • 50.

    רציתם ציונות וקיבלתם

    מוריס מנחם, 16/08/07 16:40

    כי זה כבר מזמן לא מדינה יהודית.
    ילדים שפוחדים לבוא לבית ספר,
    וחינוך ציוני שמעודד פשע ואלימות.
    בשישים שנות קיום המדינה לא היה רצח אחד שבוצע ע''י נער שגדל
    בחינוך החרדי,או בכיפות הסרוגות.
    אז תתבישו קצת,ותחזירו את המסורת
    לתוכניות הלימודים.
    או שיותר חשוב הנכבה,של צרת החינוך.

    • ומה אם האב החרדשרצח את תינוקו הראשון ,וכעת נולד נוסף? (ל''ת)

      מענה לחלאה, 16/08/07 17:24

      • אני לא חושב שהחרדי מדייק, אבל למה אתה קורא לו חלאה? (ל''ת)

        משה, 16/08/07 18:10

  • 49.

    גם אם הריגה - הנסיבות מחייבות ענישה של שנים רבות בכלא!

    עופר, 16/08/07 16:40

    יכול להיות שמדובר בהריגה, אבל יכול להיות שמדובר אכן ברצח - צריך לברר את העובדות עד תום.

    וגם אם מדובר בהריגה, חייבים להעניש את התוקפים, את אלא שהגיעו לפגישה עם סכינים, לכמה שנים טובות בכלא (לפחות 10 שנים או 15 שנים). הרי הם באו עם כוונות תוקפניות, חמושים בסכינים.הרי הם איימו על הנרצח.

    עצם זה שהגיעו לפגישה עם סכינים כבר מצדיקה כמה שנים בכלא!!!!

    חובה להילחם באלימות, גם אם הנער היה חוזר הביתה חי, גם אז היה צריך לשלוח את הסכינאים האלה לכלא, אז על אחת כמה וכמה - כאשר תוצאות זממם הוא מותו של נער חף מפשע!!!!!

  • 48.

    למה לא רצח?למה לא גזר דין מוות?למה לא סיוע לרצח למוכר הסכין? (ל''ת)

    פאגוט, 16/08/07 16:38

  • 47.

    למה הריגה ולא רצח???????????????? (ל''ת)

    רפי, 16/08/07 16:24

  • 46.

    30 שנות שילטון ליכוד קדימה רק שחיתות עברינות ואלימות מנהיגים כמו

    שרון,אולמרט,קצב, 16/08/07 16:24

    הנגבי,ישראל כץ,בלומנטל,חזן,גורולובסקי,הירשנזון,רוחמה,אפללו,יצחק מרדכי ודומיהם עסקו כל אחד לסיפוק צרכיהם האישיים ולא חשבו לרגע שיש כאן עם שמתדרדר ערכית ומוסרית!!

    • אתה צודק חלקית,

      משה, 16/08/07 18:12

      מדובר על שנים רבות יותר. גם במפא''י לא חסרו מפירי חוק

      • מספר 46 צודק ב-100%

        מצטרף לדיון, 16/08/07 21:15

        הליכוד/קדימה רכש את ליבם של השכבות הבעיתיות בכך שעודד אותן להמשיך ואפילו להתגאות בדרכם. הבולט ביותר היה נתניהו שהלהיב את תומכיו במילים (ציטוט מדויק ממערכת הבחירות של 1999) : ''אנחנו אספסוף גאה''. אם אדם גאה בדרכו ובמעשיו, אין לו כל סיבה לחתור להשתפר !

        לגבי הדיבורים הנדושים על מפא''י: המפלגה הזו כבר לא קימת למעלה מ-30 שנה. הם לא היו מושלמים, אבל הם היו רחוקים מתהומות השחיתות אליהם הליכוד/קדימה דרדר את החברה הישראלית. להזכירך: רה''מ רבין התפטר בגלל סכום פעוט יחסית של $20,000 שהחזיק בבנק . האם ניתן להשוות נורמות ההתנהגות כאלה לנורמות ההתנהגות של הליכוד/קדימה של היום?
        רק כדוגמא: הדבר הנורא ביותר שקרה מעולם בפוליטיקה הישראלית היה כאשר הליכוד שלח לכנסת בת צעירה (26) של משפחת פשע והימורים.

  • 45.

    לפעמים רצח הוא רצח לקרוא ולהפנים

    מזועזע, 16/08/07 16:18

    הפרקליטות מחפשת חיים קלים
    כוונה - כן היית כוונה אחרת מדוע נלקח סכין לפגישה.
    אין משמעות בין רצח אקראי לבין מתוכנן ההבדל הוא שלזהות הנרצח לא היית משמעות לרוצח.

    במקרה זה יש אף להחמיר עם הרוצח

  • 44.

    לכל המגיבים המתלהמים, כנסו...

    משפטן, 16/08/07 16:01

    המחוקק, קרי הכנסת, קבע כי על מנת להוכיח עבירת רצח יש להוכיח 3 יסודות- כוונה להמית, העדר קינטור והכנה.כיום, מאוד קשה להוכיח רחצ הואיל ובהרבה מקרים חסר לפחות אחד משלושת היסודות ולכן האישום פוחת להריגה. אלו הם יסודות שכתובים בספר החוקים!
    לביהמ''ש אין שום יכולת ושק''ד לקבוע רצח כאשר לא ניתן להוכיח את שלושת היסודות. כיום מתגבשת לה הצעת חוק של רצח מדרגה שנייה- עבירת רצח שלא דורשת את קיומם של שלושת היסודות ביחד...בקיצור, האשמה נופלת ברובה על המחוקק, כלומר על הכנסת. תפסיקו לקפוץ ולקלל לאחר כל פיפס שאתם שומעים בתקשורת...

    • אנו אכן מקללים את המחוקק שלא מתקן את העוול הזה. (ל''ת)

      המטיף, 16/08/07 16:11

    • אגב- כל 3 היסודות שציינת נמצאים כאן- הם באו עם סכינים לא כדי לקלף

      המטיף, 16/08/07 16:12

      פירות.

    • למטיף, לא כל היס' מתקיימים...

      משפטן, 16/08/07 16:21

      מאחר ומדובר בתגרה שבמהלכה התרחש הרצח, אז אין את היס' העדר קינטור. העובדה שמישהו מחזיק ברשותו סכין זו עבירה בפני עצמה (במקרים מסויימים), אבל אין זה אומר שזו הכנה לרצח משום שצריך להוכיח שהסכין נועדה מראש לרציחתו של צחי.

    • למשפטן -בלה בלה בלה-למשפחת בשה קחו את הצדק לידיכם (ל''ת)

      רואה נכוחה, 17/08/07 00:07

  • 43.

    תגובה ל 27 העו''ד

    שמיל המפיל, 16/08/07 16:00

    חברי היקר(ככה אתם פונים אחד לשני בבית המשפט) זה שהאקדמיה נתנה לך את הכלים ''לסובב'' את הציבור והמדינה נתנה לך את הרישיון,זה לא אומר שאנו צריכים להרגע !!!!
    בנת ????

  • 42.

    לאבא של צחי .חזק ואמץ ועשה את הדרוש.. (ל''ת)

    ז'וז'ו, 16/08/07 15:56

  • 41.

    מדיניות הפרקליטות מעודדת רצח! (ל''ת)

    להאשימם ברצח!!!, 16/08/07 15:52

  • 40.

    הגיע הזמן לחוקק ''רצח ממדרגה שניה'' (ל''ת)

    א, 16/08/07 15:49

  • 39.

    הרבה מאד ממקרי הרצח קורים

    חלילית, 16/08/07 15:45

    מבלי שהתכוונו אליהם בכוונה תחילה, הפיוז קופץ ומאבדים עשתונות והופ, עולם שלם הולך לאיבוד.
    ילד בן 18 לא מתהדר בסכינים לצורך דקורציה, הוא יודע בדיוק למה שימושם מחוץ למטבח, והכוונה שלו ברורה.
    הכתובת על הקיר, רק שמקומת בית המשפט קשה לראות אותה.

  • 38.

    בושה וחרפה! אם זה היה ילד של מישהו מהפרקליטות היו מאשימים ברצח

    זיו, 16/08/07 15:40

    דם הילדים הבאים על ידי פרקליטות המדינה

    • ראה תגובה 24 (ל''ת)

      רועי, 16/08/07 15:55

  • 37.

    מערכת משפטית סובלת מריקבון ממאיר,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    משפטן,,,,,,,,,,, 16/08/07 15:32

  • 36.

    המשפחה יכולה לתבוע אזרחית את הנאשמים ולתבוע כספים.........

    מוישל'ה, 16/08/07 15:32

    למה הם לא עושים את זה?

    • זה לא אמריקה (ל''ת)

      גכעגכעגכע, 16/08/07 15:45

  • 35.

    מה אתם מצפים מפרקליטה מזדקנת שמבקשת

    אורי, 16/08/07 15:31

    לחזור הביתה ב -14:00, שתנהל מלחמות בצהריים? עבור מה? עבור ילד שנרצח? באמת!!! תחשבו בהיגיון, אם אתם הייתם עובדי פרקליטות הייתם מתאמצים ? או!!!! אז כנראה שמי שעובד שם לא ראוי לשאת התואר פרקליט ואנחנו הטפשים משלמים לה משכורת - זו מדינה זו, האם יש למישהו ספק כי אדם המגיע למקום עם סכין בידיעה ברורה כי עשוי להתפתח קרב הוא רוצח?

    • הבת של הפרקליטה המזדקנת

      עדי, 16/08/07 17:01

      אהלן,
      אני הבת של ''הפרקליטה המזדקנת'' אני אציין ראשית שלא לקחתי את תגובתך באופן אישי ולא נעלבתי. מה שכן, אחבר אותך קצת לעובדות: אמא שלי לא מגיעה לפני השעה 21:00 בערב הביתה בממוצע. וזאת למרות שיש לה 3 ילדים בבית. גם כשהיא בבית היא עבדה פה על התיק הזה עד שעות מטורפות. עשיית צדק חשובה לה מאוד ומאז שאני זוכרת את עצמי בוער באמא שלי הצורך לעשות צדק. במשפחתי אף תומכים בענישה חמורה מאוד לעבריינים באופן כללי. מה לעשות שיש הבדל בין דעת הציבור לבין הוכחות שצריך במשפט. נכון שמי שמסתובב עם סכין עובר על החוק עבירה חמורה ובטח שמתכוון להזיק אבל אדם יכול לדקור גם מתוך כוונה לגרום לפציעה ולאו דווקא מתוך רצון לרצוח. כדי להאשים ברצח צריך להוכיח שהדקירה נעשתה בכוונה תחילה לרצוח. אני מדגישה - לרצוח. סופ''ש נעים לכולם, למרות העצבים.

      • באוניברסיטה לומדים לכתוב שטויות ?

        עו''ד יואב, 16/08/07 18:08

        המסקנה שלך שמי שדוקר את חברו
        והורג אותו,אבל הוא רק התכוון לדקור ולא לרצוח,אז זה לא רצח.
        ועל מערכת משפט כזו נאמר בתנ''ך
        שזו מערכת של סדום ועמורה.
        את השופטים בעיקר מעניין כסף כבוד ותנאים.
        אם רודי גוליאני היה ראש הפרקליטות
        ועל אחזקת סכין מחוץ לבית או לעסק היו מקבלים עשר שנות מאסר.
        אז בטוח שהיה פה פחות רצח,

  • 34.

    אני לא מבין. אם הם לקחו סכין והלכו לאן שהלכו...

    לא מבין, 16/08/07 15:29

    ...לא בשביל לחתוך גבינה אלא בשביל להתווכח ולריב, הרי ברור להם שיש סיכוי שהם ישתמשו בסכין כנגד אדם אחר שהם עדיין לא מכירים(כי אם לא אז למה לקחת מלכתחילה?!) והם אכן השתמשו בסכין (לא בשביל הגנה עצמית - זה כבר ברור) אז למה זה לא רצח? כי הם לא ראו את הקורבן אף פעם בעבר? כי הוא הצליח ללכת עשרה צעדים לפני שמת? ואם הם כן היו מכירים? זה מה שמשנה לפרקליט? אז למה רעי חורב הוא רוצח? הוא גם לא הכיר את הנרצח לפני. נניח שאני אקח עוזי ואתחיל לירות לכול הכיוונים, אני לא מכיר את הנרצחים והם אולי הצליחו לזחול כמה מטרים וכו', אז מה? אז אני לא רוצח? הרי כשלקחתי את הנשק ידעתי שאולי אני אשתמש בו ואולי מישהו ימות כתוצאה מכך. זה לא ברור לי אבל אני סתם רואה חשבון פשוט. אולי בפרקליטות יותר חכמים. (מהיכרות שלי איתם - לפעמים אתה לא מבין איך טפשים כאלה עברו את מבחני לשכת עו''ד)

    • אני מסכים עם כל דבריך (ל''ת)

      חיים, 16/08/07 15:38

  • 33.

    מתי כבר יכניסו רצח מדרגה שנייה

    בוב, 16/08/07 15:29

    שעונשו 20 שנה עד מאסר עולם

    זה בדיוק סוג המקרה

  • 32.

    את שי דרומי הפרקליטות האשימה ברצח.....

    פרקליט השטן, 16/08/07 15:28

    מי שאומר שהזה החוק אינו יודע מה הוא סח. מדובר בפרקליטים מהסוג המתועב. רא שעקום. שי דרומי בלילה מול ארבעה גנבים ושודדים והוא מואשם ברצח. כאן אלה שבאו במתכוון עם סכינים ואל תמכרו לי לוקשים, למה הם באו מרחוק עם סכינים, מואשמים בהריגה. טוב שלא מואשמים רק בתהנהגות פרועה

    • ראה תגובה 24 (ל''ת)

      רועי, 16/08/07 15:56

  • 31.

    צריך להוסיף אישום של השארת אדם פצוע ללא סיוע לעזרה

    ביזיון, 16/08/07 15:21

    לתת להם להרקב בכלא, ביזיון שאין ענישה בארץ הזו רק יודעים לקחת כסף מהאזרחים ולא להגן על האזרחים בושה להיות אזרח במדינה הזו

  • 30.

    סתם להשוואה

    משפטן, 16/08/07 15:18

    החרדי התמהוני שהגיע למצעד הגאוה בי-ם ופצע מישהו בדקירה הואשם בנסיון לרצח!!!
    כלומר שם לדעת הפרקליטות כן היה ניתן להוכיח שהוא הגיע בכוונה תחילה בכדי לרצוח ולא פחות.
    אם זו לא אפליה זועקת לשמים אזי אינני יודע מהי אפליה.
    מה שמראה שבסוף כל הפלפולים המשפטיים נמצאים אנשים שיש להם אג'נדה.

  • 29.

    ביזיון

    לולו, 16/08/07 15:12

    פשוט ביזיון

  • 28.

    אנשים קצת רחמים מסכן הילד.

    דניאל, 16/08/07 15:09

    אין שופטים אדם עד שלא מגיעים למקומו.אני בטוח שהילד ילמד לקח ולא יחזור על זה.אז אנא תתנהגו איתו במידת הרחמים.כך נגזר מלמעלה הנרצח במקום בטוח,והרוצח רק התחיל את הגיהנום.תחשבו על זה.........

    • אתה אמיתי??? אתה באמת קיים במציאות??? (ל''ת)

      צוציק, 16/08/07 15:23

      • אני קיים ואדם מציאותי מאד לדור הזה. (ל''ת)

        דניאל, 16/08/07 16:21

    • אם זה היה בנך, היית מגיב כך? (ל''ת)

      לא שפויה, 16/08/07 15:46

      • כן, הייתי מקבל את הדין באהבה!!!!!! (ל''ת)

        דניאל, 16/08/07 16:18

  • 27.

    לכל האספסוף שמגיב בלי לדעת פרטים תירגעו (ל''ת)

    עו''ד, 16/08/07 15:08

  • 26.

    בושה וחרפה (ל''ת)

    אני, 16/08/07 15:06

  • 25.

    דמוקרטיה בלי גבולות

    שי, 16/08/07 15:04

    מערכת המשפט בישראל זו פשוט בדיחה עצובה.

  • 24.

    מה הכעס - הם בני טובים

    רועי, 16/08/07 14:51

    על מה הכעס, הם בני טובים.

    כבר עו''ד ירום הלוי אמר שאין להם עבר פלילי, כאילו רישום במשטרה מהווה מדד למה שהם עושים ביום יום.

    מיד גם מלבישים להם את כובעי הביסבול (סימן הכר בעולם התחתון לחיילים). ממש גברים, איזה כיף ועוד מתערבבים עם עו''ד הלוי ושאר נהנתני/ משרתי הפשע בחסות החוק

    מה ציפתם שיקרה זו מערכת שעובדת באופן אוטומטי: עו''ד פלילי ידוע, מקבל מעטפה של מזומנים מהמשפחה, מתקשר לידידה מהפרקליטות, מדברים על המקרה כמו על קנייה בסופר, סוגרים עיסקה, לא צריך לעבוד כולם שמחים.. והמשפחות? אה כן אנחנו נורא מצטערים, זה פשוט בעיה להוכיח והעדים מפוחדים, אתם לא מאחרים לאזכרה? אני פשוט קבעתי עם התובעת מפרקליטות ירושלים בארומה.....

    • בני טובים?

      א, 16/08/07 16:04

      אלה ערסים,בני אספסוף ובני בליעל.
      ויש יותר מדי כאלה במדינה הזו.

  • 23.

    יש דין אין דיין !!! (ל''ת)

    Darko, 16/08/07 14:47

  • 22.

    מדוע מאפשרים להם לכסות את פניהם ? (ל''ת)

    Jaqueline, 16/08/07 14:43

  • 21.

    ''שופך דם האדם באדם דמו ישפך'' (ל''ת)

    נירמו, 16/08/07 14:42

  • 20.

    ביזיון (ל''ת)

    טל, 16/08/07 14:37

  • 19.

    שופטי ישראל הם סכנה קיומית (ל''ת)

    אורי, 16/08/07 14:36

    • צודק 100% (ל''ת)

      רן, 16/08/07 15:28

  • 18.

    אים לא היו יהודים גם היו משחררים אותם (ל''ת)

    עם צ''לש, 16/08/07 14:36

  • 17.

    הם לא רצחו???

    אלי.ד, 16/08/07 14:25

    פשוט היה לו לכלוך על החולצה,
    והם רצו לנקות עם הסכין,
    והוא נדחף...

    בית משפט חלם.
    הם לא דחפו אותו או נתנו אגרוף,
    הם הכניסו לגופו מכשיר חד, שגורם לדימום ולפציעה קטלנית, תמיד,
    (ללא טיפול רפואי...)
    אז הם התכוונו או לא ??!!!

    • ההלכה הפסוקה היום,שמסתמכת על החוק הקיים, היא

      אלון, 16/08/07 14:51

      שדקירה בודדת לא מלמדת על כוונה להביא להרג בהכרך ולכן צריך לשנות את החוק

      • ע''פ הכתבה הוא נדקר בליבו בידיו ורגליו

        רצח זה רצח, 16/08/07 16:47

        זו לא דקירה בודדת וגם אם היתה דקירה בודדת זה עדיין רצח!

        מי מביא סכין לקטטה?

  • 16.

    בטח הלכו עם סכין לקצב ורק במקרה צחי עצבן אותם אז הם דפקו בו (ל''ת)

    לולה, 16/08/07 14:24

  • 15.

    בטח, עם סכין מתכוונים ללטף לא להרוג. שופטים מפגרים (ל''ת)

    ע.ח, 16/08/07 14:22

    • מה הקשר לשופטים (ל''ת)

      אלון, 16/08/07 14:48

    • הבנת הנקרא! זה לא השופטים הגישו את כתב האישום אלא הפרקליטות

      גד, 16/08/07 14:52

      הושופטים ידונו עפ''י הגשת כתב האישום

  • 14.

    אם ירצחו את הנאשמים זה יהיה הרג ולא רצח???????????? (ל''ת)

    יאיר, 16/08/07 14:22

  • 13.

    איך סכין נכנס לתוך הלב בלי כוונה???

    דניאל, 16/08/07 14:16

    מה לעזאזל קורה במדינה הזאת??

    הנערים האלה צריכים להתלות בכיכר העיר! כן! כמו באירן אם צריך!
    אלה לא בני אדם! אלה נבלות! ומקומם של נבלות מתחת לאדמה!

  • 12.

    חודשיים עבודות שירות בליטוף סוסים והם בחזרה בבית (ל''ת)

    השופט הרחמן, 16/08/07 14:16

  • 11.

    עכשיו מהר לדון אותם לשלשה חודשי

    מקי ברכט, 16/08/07 14:15

    עבודות שרות, כי הם תלמידים (וגם רוצחים) טובים וחבל לקלקל להם את העתיד. הם יצאו עם סכינים מהבית והלכו לבית הנרצח כדי ללמד אותו איך מקלפים תפוחי עץ. אני אם הייתי הורה של הנרצח הייתי פועל שהם לא יהיו מסוגלים לחזור על מעשיהם.

    • גדול אחי !!! (ל''ת)

      אני, 16/08/07 14:43

  • 10.

    פרצופה של המדינה.....

    א, 16/08/07 14:15

    עד ששופט או ח''כ לא ירגיש את זה על בשרו שום דבר לא ישתנה כאן

    • נכון (ל''ת)

      אלון, 16/08/07 14:45

  • 9.

    זה לא יתכן שפרופסור פרידמן לא צודק

    פקק תנועה, 16/08/07 14:14

    צריך לערוך מחדש .את מערכת המישפט. שתוכל להתאים את עצמה .לבלימת האלימות הונדליזים הסמים וכולי .בחברה הישראלית המישתנה .

    • משהו רקוב מאוד בתפישת הצדק..

      מחנך, 16/08/07 14:49

      של מערכת בתי המשפט.

      כאשר נערים באים מצויידים בסכינים ארוכות כדי לחסל יריב רומנטי,אי אפשר לקרוא לזה הריגה.

      חוש הצדק הטבעי מתקומם נגד הגדרה משפטית זו.

      במקום להקדיש את כל האנרגיה לעימותים-הצודקים-מול בייניש, צריך השר החדש לנער ולרענן את מערכת הענישה.

  • 8.

    בושה!!! האבא צודק די להקל עם העבריינים אחר כך מתפלאים למה לא

    נועה, 16/08/07 14:13

    מצליחים למגר את התופעה של האלימות! אולי בגלל שבמדינת ישראל 2007 הפשע כן משתלם?! הילדים המתוקים האלה באו עם כלי נשק מוכן מראש ואחר כך בלי בושה נסעו לנפוש באילת רגע אחרי ששרפו את הראיות - אם זה לא רצח אני לא יודעת מה כן - ביזיון! אני במקום האבא הייתי תובעת אותם תביעה נזיקית במישור האזרחי וממררת להם את שארית חייהם העלובים.

  • 7.

    נו?נכון זה הריגה זה לא רצח..... (ל''ת)

    סעעעע, 16/08/07 14:13

  • 6.

    הם רוצחים!!

    חיים, 16/08/07 14:11

    הם רצחו את צחי באשה.אחד הסיבות לאלימות בארץ היא הסלחנות של המשטרה והפרקליטות לרוצחים האלה.הם צריכים לקבל מאסר עולם אדם ששולף סכין על מנת להרוג דינו רצח.

    • לצערי אתה טועה

      אלון, 16/08/07 14:47

      המשטרה והפרקליטות, במקרה הזה, עשו כל מה שלעיל ידם לעשות. הבעיה היא בחוק שאותו צריכים לשנות

      • לאל ידם - לא לעיל ידם (תלמד עברית) (ל''ת)

        אבי, 16/08/07 15:19

  • 5.

    ערבים בני דת משה (ל''ת)

    חפ''ש, 16/08/07 14:10

  • 4.

    פשוט שערוריה

    שי, 16/08/07 14:08

    מי שמתכוון לדקור מישהו במכוון הוא רוצח גם אם הנדקר לא מת, על אחת כמה וכמה שלצערינו זה מה שקרה.

    • כן אבל זהו המצב היום

      אלון, 16/08/07 14:41

      כבר כל כך הרבה זמן מדברים על זה והמחוקק ישן

  • 3.

    הם לא התכוונו להרוג. הסכינים היו סתאאאאם. (ל''ת)

    סכיני, 16/08/07 14:08

  • 2.

    ראה תאונת המשאית אין עונשים יש המשך לפשעים...תאונות ודקירות (ל''ת)

    צחי, 16/08/07 14:06

    • כן אבל חובתך כמגיב היא

      אלון, 16/08/07 14:40

      להצביע על מקור הבעיה. שזה לא הפרקליטות אלא המחוקק לדעתי

      • זאת ממש לא החובה שלו !!!

        דן, 16/08/07 15:30

        מה אנחנו פה בדיון צבאי - תתעורר זה טוקבק !

  • 1.

    פרידמן זה העובדים שלך? פרקליטות שמעודדת רצח (ל''ת)

    פרקליטות זוועה, 16/08/07 14:05

    • אינני חסיד של הפרקליטות

      אלון, 16/08/07 14:39

      אבל פה הבעיה היא לא אלא שמישמים את החוק אלא המחוקק שלא טורח ליצר חוק שיתן מענה הולם למישהו שמניף סכין והורג או לא בסוף

    • מה פרידמן קשור?

      אביחי, 16/08/07 15:00

      ברגע שהוא העיז לומר משהו על הפרקליטות מיד קפצו עליו בחמת זעם.

      זה מה שקורה כשהפרקליטות עוסקת רק ברדיפה פוליטית למען רייטינג ולא בדברים החשובים באמת.

    • גם בזה פרידמן אשם?זו הפרקליטות של בייניש (ל''ת)

      רואה נכוחה, 17/08/07 00:08