• 129.

    הוא עדיין בבר אילן...

    אלמוני, 26/10/10 15:06

    ורודה ביוצאי ההתנתקות

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    תגיד לי ''פרופסור'',האם ה' לא ברא את כולם?יהודים,נוצרים,מוסלמים,

    שיר, 19/08/07 20:48

    צוענים, אינדיאנים...האם לקיחת מונופול על ה' ופגיעה בבריאה לא מהווים פגיעה במעשה בראשית?
    האם הקטל ההדדי בינינו לבין המוסלמים הוא לא עבירה על הדיבר לא תרצח? לא נראה לך שה' היה רוצה שכל ברואיו יחיו בשלום?
    למה אתם לא לוקחים דוגמא מהחכם באדם, שלמה המלך,אשר בתקופתו נבנה בית המקדש,כי לא היה דם על ידיו,כי הוא הצליח לחיות בשלום עם כל שכניו,הצליח לנהל מדיניות של שלום ושל קבלת האחר והשונה ולא השמדתו?אולי זה מה שבעצם ה' רוצה מכל העמים האטומים שבשמו רוצחים אחד את השני????אולי רק אז באמת ייבנה בית המקדש,כמו בימי שלמה???

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    כל הכבוד למרצה (ל''ת)

    סוף סוף, 19/08/07 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    ואתם יודעים למה הרבה אנשי קבע?

    נח, 18/08/07 23:43

    כי עם הדתיים ''הרבה יותר קל להסתדר''ז.א. לא כל כך ללמוד,ולקבל את התואר,וכשפרופסור
    אחד לא מציית למקובל,מנסים להפטר ממנו בכל באמצעים.ראה את הקצין ט`.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ''מגורשי'' גוש קטיף עברו דירה תמורת ממון

    רפי, 18/08/07 12:12

    רובם משך 30 שנה חיו בוילות מול הים בסבסוד ובשמירה של הרוב החילוני שנאלץ לממן המון ג'ובים מיותרים לגמרי במועצה, בישיבה ובמוסדות בגוש קטיף.

    אני מאושר שאיננו מקבלים עוד זימון למילואים כדי לשמור על אדוני הארץ והם הבינו סוף סוף שהכסף שעשקו מעיירות הפיתוח בנגב ובגליל, מהזקנים, מהרווחה ומהבריאות- לא יועבר לכיסם הפרטי למרות הבכיינות.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לי רפי, אתה נוהג לפעמים לחשוב לבד?

      אילה, 19/08/07 11:49

      או שהכל זה רק מה שאתה ניזון מהתקשורת?

      אחרי שנתיים לא דאגו לאנשים האלה, שהמדינה גירשה אותם ולכן היא זו שחייבת למצוא להם פתרון.

      על אחסון החפצים שלהם במכולות הם משלמים מכספם, למרות שזו לא אמורה להיות אשמתם שהחפצים שלהם במכולות.

      שלא לדבר על זה שכל ''נבואות האימה'' של הימנים לפני ההתנתקות מגשימות את עצמן אחת לאחת: טילים על שדרות ואיזור הדרום, התחזקות החמאס, הברחות נשק מטורפות, מנהרות שאחת מהן סייעה לחטיפת גלעד שליט, והתחזקות הגישה שהם ינצחו רק בכח, ראה ערך התקפות החיזבאללה.

      ואתה עדיין נשאר עם הדיעות האלה שנס ליחן?????

      בחייך בנאדם, תחשוב קצת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    חוץ מהשם- מה ההבדל בין בר אילן וביר זית?

    אבי, 18/08/07 10:10

    בשתי ה''אוניברסיטאות'' יושבים מרצים מסוגם של וייס והטיפוס הזה, אז מה הפלא אם פרי הביאושים של ה''חינוך'' שלהם זה יגאל עמירים למיניהם. פה הם מלמדמים בעברית ושם בביר זית הם מלמדים בערבית.גם פה וגם שם השנאה מעבירה אותם על דעתם ומטה את תכני הלימוד שלהם וזה במוסדות שאמורים להיות אקדמיים.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    וויסמן תותח! כל הכבוד! (ל''ת)

    סטודנט, 17/08/07 04:42

    הגב לתגובה זו

    • תותח בפה הגדול- לא במחקר, לא בפיתוח ולא בחינוך

      מיקי, 18/08/07 12:08

      יש פרופ' חכמים ורמים ונישאים ממנו בטכניון, בבן גוריון ועם צניעות רבה יותר.

      הגב לתגובה זו

    • תותח שיורה רוע ושנאת חינם!!! (ל''ת)

      ג'וי, 19/08/07 22:42

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    יש גם הפוכים. פרופ' פראג'ון מהעברית

    אלי, 16/08/07 14:05

    שהפלה לרעה סטודנטים ששירתו במילואים של מה שהוא מכנה ''צבא הכיבוש''.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    בר אילן

    שמעון, 16/08/07 10:29

    הגיס החמישי של מדינת ישראל בנוסף לערבים ולחמאס בשטחים הוא ממש איתנו ברמת גן.הייתי מצפה מהמדינה להפסיק את התיקצוב למוסד זה בדיוק כמו שמפסיקים את הזרמת הכספים לחמאס.
    אינני רואה הבדל בינם כי הפונדמנטלליסטים משני הגדות מייחלים להשמדת ישראל.נשמע חמור אך זה האמת.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מר פרס קרא כלפי רבנים ''רבנים מחורבנים'' ועכשיו הוא נשיא ... (ל''ת)

    גם לוייס מותר., 16/08/07 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אתם בטוחים שהוא כתב את זה לסטודנט?

    ג., 15/08/07 22:03

    כי הוא כתב את זה גם למפקדים שלו:

    http://he.manhigut.org/content/view/1953/207/

    לפחות אחד שהולך עם האמת שלו עד הסוף...

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    המרצה חושב שאלהים עובד אצלו. אלוהים יתגמל את החיילים שפינו את המתנח

    מאמין, 15/08/07 21:51

    המתנחלים ושום קללה פרמטיבית שבעולם לא תעזור !!!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מבר אילן עד ''אוניברסיטה באריאל''...

    ולדימיר, 15/08/07 21:46

    יגאל עמיר ''בוגר''בר-אילן
    גם פרופסור המהולל ''שם'' לא ישן.
    ואם ''סטודנטים'' אל-קאידה שם יסיימו
    אז במגדלי עזריאל ''כולללאם''ידעו...

    הגב לתגובה זו

    • קודם תלמד להתנסח.

      נמבמ, 15/08/07 22:00

      לא מבינים משפט אחד ממה שכתבת.

      הגב לתגובה זו

    • בטח היית גאה להיות בוגר אוניברסיטת ביר-זית (ל''ת)

      אם גמרת עממי, 16/08/07 13:10

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    שיזכיר לי מתי היתה ה''התנתקות''?

    עידו, 15/08/07 21:44

    באוגוסט, לא? כן.
    מתי נגמר הסמסטר? סוף יוני.
    עד מתי מגישים תרגילים? עד אמצע יולי, מקסימום.

    אז איך בדיוק ההתנתקות הפריעה לו להגיש תרגילים?

    השירות שלו לא חשוב יותר משירותם של מאות קצינים אחרים שכן מצליחים להגיש תרגילים. כן, גם לפני ההתנתקות המהוללת.

    קצין בזוי, מושחת ושחצן.
    כל הכבוד לד''ר יאיר וייסמן!

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, כל המלינים על הד''ר לא יתנו לעובדות לבלבל אותם

      אמיר, 21/08/07 23:29

      כזאת כתבה מגמתית מעולם לא ראיתי.
      מה עם מה שהסטודנט כתב?

      מי אמר שהד''ר באמת כתב את זה? למה אין תגובה של הד''ר לטענות שמועלות כלפיו?

      ליכלכתם NRG
      מכם ציפיתי ליותר

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    אולי ד''ר נכבד ירדת מהפסים ועברת למשבצות

    בלי להבחין, 15/08/07 21:41

    נקודות עובר רק קו ישר אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    325 מרצים באוניברסיטאות השונות

    ///, 15/08/07 21:30

    מסיתים בעד השתמטות (רק 3 מבר אילן).

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    גם באוניברסיטה העברית זה קרה

    סטודנט מהעברית, 15/08/07 21:28

    לפני מספר שנים ראש החוג להיסטוריה באונברסיטה העברית הכשיל סטודנטים ששירתו במילואים בשטחים מאחר שהם כובשים. מוזר שאז גל השמאל לא הקים צעקה אלא להיפך הם טענו שאסור לפגוע בחופש האקדמי של המרצים. עד מתי השמאל ימשיך להתנהג כצבועים.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    העיקר על הלל וויס כל התקשורת רעשה,צבועים... (ל''ת)

    א, 15/08/07 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    וייסמן: אל תתנצל! או שתעשה כמוני - תתנצל ותגיד שזה לא ברצינות (ל''ת)

    פרופ' הלל וייס, 15/08/07 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    כל הכבוד, וייסמן. בברכת חברים, (ל''ת)

    מאיר כהנא, 15/08/07 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    חשבתי שאני שונאת לגמרי את בר אילן

    מדעי המחשב, 15/08/07 19:22

    אבל עכשיו אני משנה את דעתי, טוב שיש מרצים שלא מתביישים בדעותיהם הימניות!

    ישר כח לפרופסור יאיר וייסמן!
    (יאיר, תעביר אותי.. מס במחברת שלי הוא:__סתם ;) )

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחח

      גלעד, 15/08/07 21:45

      יישר כוח!
      חזק!
      :)

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    דין תל אביב כדין נצרים

    נטוע, 15/08/07 17:12

    כבר שנים אני אוספת טרמפיסטים מאוניברסיטת תל אביב. כל כך הרבה שמעתי דתיים ו/או ימנים שספרו על דברי שיטנה, דעות פוליטיות בוטות של מרצים שמאלנים במסגרת הרצאה רשמית לפני עשרות סטודנטים. אף אחד לא עשה מזה ענין. חששו לפתוח את הפה. ועכשיו עושים ענין בגלל שהוא קצין שרוצה זכויות מיוחדות. אנטישמיות בלבוש פוסטמודרניזם מסתובבת בקמפוסים. תשאלו סטודנטים דתיים/ימניים מבצלאל. תקשיבו לסיפורים שלהם פנים אל פנים כי זה לא יגיע לתקשורת. הם שותקים כי הם רוצים לגמור את הלימודים וללכת בשקט. אין להם זמן כי הם משלבים חיי לימודים עבודה ומשפחה. מן ההגינות היא שכל אחד יסתכל סביבו וייזכר באמירות מכוערות כנגד דתיים וימניים בסביבה שלו. או לחילופין, איך אלו שותקים כשרוב שמאלני מקיף אותם . חברתי הימנית רופאה בבית חולים מכובד . היא שותקת. ראש מחלקה באוניברסיטה שותק כי הוא במקום שמקשיב היטב לזכויות הערבים . וכן הלאה. אז כדאי לקחת את הספור הנוכחי בפרופורציה נכונה בלי 'עליהום' וכריתת ראשו.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מה זה אומר שקצין יכול ללמוד

    יותר גרוע, 15/08/07 16:30

    באוניברסיטה במסלול דו חוגי וגם לקבל משכורת ותנאים של צבא ? כשאני הייתי חייל וגם כשאני טוחן מילואים אין לי זמן ללמוד מסלול חד חוגי, ולא מסלול דו חוגי , ואני לומד כלכלה. אנשים אצלנו נקרעים בין העבודה ללימודים. מדובר, כנראה, בפרזיט על חשבון המדינה ועל חשבון המתנחלים. זה צריך להיות נושא הכתבה, זה יותר גרוע מהשתמטות כי זה עולה לנו כסף.

    הגב לתגובה זו

    • כדאי קודם להבין את הנושא לפני שמגיבים

      א.ק., 16/08/07 11:20

      ביחוד אם עברת בגרות בלשון והבנת הניקרא. נושא הכתבה היה התבטאויותיו של מרצה בבר אילן, לא הקצין, לא שמאל לא ימין ולא הסבתא שלי. אתה כותב על נושא אחר. השקפותיו הפרטיות של הקצין אינן רלוונטיות.
      תאר לעצמך שהיו פוסלים בקשה שלך בגלל שאתה אוהב חסה?

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    עכשיו אני מבין כמה טעיתי. חם פה.

    קימרלינג, 15/08/07 16:26

    ד''ש מריינהרדט.

    הגב לתגובה זו

    • גם לי חם שזה נורא....

      ישראל שחק, 15/08/07 17:39

      דווקא חשבתי שזה ייגמר בטוב...
      ד''ש מליבוביץ'.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    להטיל מיד חרם על האקדמיה בישראיל ! (ל''ת)

    חיים בראשית, 15/08/07 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    את הקצין הזה אני רוצה לחזק ולהחליף כמה מילים עם אמא שלו. (ל''ת)

    אייל סיוון, 15/08/07 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    סקופ: מדינת ישראל מרגלת אחר אזרחיה באמצעים הטכנולוגיים מתקדמים

    קג''ב בפעולה, 15/08/07 15:55

    בתור מי ששרת ביחידה מובחרת כזו אני מזועזע שמערכות האזנה ומעקב נוצלו נגד אזרחים יהודים במדינת ישראל

    מדובר במערכות שמאזינות לכל טלפון מקליטות מפענחות, מזהות מי דיבר עם מי
    מה דובר
    מיקומים של כולם
    כולל פקסים, טלפונים וכל מידע אלקטרוני

    לא נכנס לפרטים אבל זה גרוע ממה שעשו בקג''ב לאזרחי רוסיה (כי לא הייתה אז טכנולוגיה כזו)

    כל הפאר הטכנולוגי הזה שמיועד לגלות המזימות של האוייב שבא להשמידנו -- הופעל נגד אזרחי ישראל !!!!!!!!!!!!!!!!

    בושה וחרפה !!!
    גועל נפש!!
    צה''ל ארגון מסריח מפוליטיקה ובושה לשרת בו היום!

    שכל אזרח בישראל שידע שאין לו שום פרטיות בשום מדיה אלקטרונית (טלפון פקס סלולרי אינטרנט ... הכול מוקלט מפוענח ומוזן למחשב.. שמנתח ומחפש אוייבי המשטר...)
    1984 קטן על מה שקורה כאן!!!

    הגב לתגובה זו

    • מצאנו את ה-IP שלך ורשמנו את פרטיך... (ל''ת)

      קצ''א, 15/08/07 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    והם עוד קוראים לעצמם יהודים דתיים-בושה וחרפה לעם היהודי (ל''ת)

    גרועים מהגויים, 15/08/07 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    לאחר שטיהר עזה מיהודים נסע לגרמניה - לשתות שנאפס ולאכול נקנקיות

    זיג שמיג, 15/08/07 15:33

    ועוד הוא חוטף עצבים שאיזה יהודון קטן רזה עם זקן ואף יהודי (זה יאיר ויסמן) ....

    מעיז לאמר לו להגיש עבודות !!!!

    איזו חוצפה!

    היהודונים הללו מרעילים את הדם של האליטה הישראלית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אני מתביישתשלמדתי בקן הצרעות הזה המתכנה ''אוניברסיטת בר אילן'' (ל''ת)

    פרופסורית, 15/08/07 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מה הבעיה?

    דני, 15/08/07 15:30

    זכותו של המרצה להביע דעתו בעניין שהעלה לפניו הקצין.

    הגב לתגובה זו

    • זוכר את המחט?

      א.ק., 16/08/07 11:29

      מה זה קשור לתחת? הפרופ' יכול להביע כל דעה, במפלגה, בבית וכו' אך לא לישפוט במסגרת עבודתו עבורה הוא מקבל משכורת ממני וממך. אין שום קשר בין תפקידו של ט' לביו תשובתו של המרצה.
      ללא צה''ל ניתפגר כולנו מהר מאוד.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    צה''ל היום -- מנצח הקורס ... בקומבינה (בלי להגיש עבודה) (ל''ת)

    איזה כלי, 15/08/07 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    קצין שמשתמש בספינים תקשורתיים - לקבל קורס בלי להגיש עבודה

    קצין ''חכם'', 15/08/07 15:26

    זה בדיוק מסוג קציני הקומבינה

    אותם אלו שקורסים בזמן מלחמה לרסיסים

    אבל בזמני שלום הם חוגגים בקומבינות מלוכלכות ועולים בסולם הדרגות על ידי השמצות ספינים ופוליטיקקה

    אני מתבייש שקצין בצה''ל מנסה לעבור קורס על ידי סחיטה ואיומים נגד מרצה -- על רקע ''פוליטי'' מצוץ מהאצבע...

    שנה הוא לא מצא זמן להגיש עבודה ...

    אז הוא מכין קומבינה נגד מרצה תמים, שלא מבין מה זה קציני צה''ל היום ...

    יחידה מובחרת -- זה שם כיסוי לג'ובניק נכלולי שנמצא ברמת השרון או בגבעתיים ....
    שמאלני סרוח שמשתמש בקשרים עם עיתונאים לדפוק את הימניים או ה''כתומים'' שנואי נפשם

    אבל אם היו מאשרים לו לעבור הקורס ללא הגשת עבודה - היה סותם את הפה המלוכלך שלו!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    המרצה טיפש, אז מה חדש?

    אל תתרגשו, 15/08/07 14:49

    מסכנה האוניברסיטה שצריכה להתמודד עם זה....

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אצלנו לא מנמקים בכלל. למה להכנס לזה ? (ל''ת)

    צימרמן, 15/08/07 14:14

    הגב לתגובה זו

    • שמאלנים לא נדרשים להסביר ולנמק. הם צודקים בהגדרה. (ל''ת)

      יצחק לאור, 15/08/07 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    חייבים לחלק הארץ ימין ושמאל לא ניתן להמשיך כך (ל''ת)

    מדען פוליטי, 15/08/07 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אבל מתי יפנימו שאכן מדובר בפשע? מתי? מתי? (ל''ת)

    מתי? מתי?, 15/08/07 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    הטעות של המרצה היא שנימק זאת בכתב

    AVIVA, 15/08/07 13:50

    הקצין אשם .נכון .
    אך לצידו עומדת כל המאפיה השמאלנית ,כולל שרת החינוך ,והרבה פרופסורים.
    המרצה היה צריך לנמק את החלטתו הצודקת בשיקולים מקצועיים בלבד ולא בשיקולים פוליטיים.
    זה עלה לו במישרתו.וחבל.

    הגב לתגובה זו

    • הטעות: שקיבלנו מדינה על אדמת כיבוש (ל''ת)

      רחל, 15/08/07 14:18

      הגב לתגובה זו

      • את תסבירי לנו על טעויות ? א ת ?

        מבין עניין, 15/08/07 14:53

        אין גבול לחוצפה.

        הגב לתגובה זו

        • עובדות מוכחות ''בשטח'' ללא כחל וסרק (ל''ת)

          רחל, 15/08/07 15:26

          הגב לתגובה זו

          • אל תעני לי. שששש. חבל על זמני. (ל''ת)

            מבין עניין, 15/08/07 17:35

            הגב לתגובה זו

      • להפסיק את כיבוש 48!

        חיט, 15/08/07 21:31

        יאללה! תחזרי לאוושויץ.
        מחכים לך באירופה.

        הגב לתגובה זו

  • 91.

    לזרוק אותו מהאוניברסיטה

    משה, 15/08/07 13:47

    פשוט חוצפה, צריך לזרוק אותו מהאוניברסיטה לאלתר.

    הגב לתגובה זו

    • לזרוק חצי-עם ? אני בעד! חלוקה כאן ועכשיו (ל''ת)

      לא מתמחל/כתום, 15/08/07 14:13

      הגב לתגובה זו

    • לזרוק את הקצין! (ל''ת)

      נכון, 15/08/07 15:31

      הגב לתגובה זו

    • מסכים סטודנט חצוף שמשתמש בשירותו הצבאי לסחוט מרצה על רקע פוליטי (ל''ת)

      סטודנט הביתה!, 15/08/07 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    מילואימניק

    אלון, 15/08/07 13:12

    אני חילוני הלומד בבר אילן וכמילואימניק אני מקבל יחס מדהים!
    אין מקום בארץ שמתייחסים טוב יותר לחיילים.בכל פעם שיצאתי למילואים קיבלתי הקלות רבות ועזרה.האוניברסיטה גם נתנה מלגות לכל חייל ששירת במלחמה-4400 שח
    מה עשו בת''א?ירושלים?טכניון?ירקו למילואימניקים בפרצוף...בת''א הסטודנטים עדיין משלימים מבחנים..
    צריך לבדוק טוב מה שכתוב,מי שכתב ולמה.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    קצין לדוגמא: לא הגיש עבודה ורוצה לקבל הקורס בקומבינה

    דוגמא אישית, 15/08/07 12:54

    כל ה''אידאולוגיה'' זה בסך הכול קומבינה לקבל קורס בלי להגיש העבודה שהיה חייב בה

    זה כמו להגיד שלאולמרט יש אידאולוגיה כלשהיא...

    :-)

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    צריך להבין שגירוש יהודים פגע עמוק בעם ופילג אותו! צהל כבר לא אותו

    העם מפולג בגלל, 15/08/07 12:37

    צהל, נכשל מול ארגון מחבלים והיה חכם על יהודים שהיו מוכנים לגור בחזית ולחטוף טילים כדי להגן על העם.

    הגב לתגובה זו

    • העם מפולג בגלל הבדלי השקפות פוליטיות לגיטימיות

      אי אפשר להכריז, 15/08/07 12:52

      שרק השקפה אחת לגיטימית.

      אתה מאוד מתוסכל כשהשקפתך נפגעת- כך גם אחרים.

      אתם חותרים לשבירת כלים כללית- השמאל לא עשה זאת.
      אני מדבר על שבירת כלים גורפת מצד רוב המחנה, לא בודדים ,נקודתית.

      הגב לתגובה זו

    • בלבול שכל. הנסיגה מעזה רק הצילה חיי אדם ! (ל''ת)

      ימני, 15/08/07 13:15

      הגב לתגובה זו

      • וואלה?

        ///, 15/08/07 21:33

        את חייהם של 150 הרוגי מלחמת לבנון 2 ואת חייהם של מאות חיילים שייהרגו כשנצטרך להיכנס שוב לעזה?
        ההתנתקות היא פשע נגד האנושות שאנחנו משלמים עליו היום ועוד נשלם עליו ביוקר בעתיד.

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    נא לא לשכוח ! רוצחו של ראש נממשלתנו האהוב יצחק רבין יצא משם ! (ל''ת)

    מזכיר לציבור את, 15/08/07 12:13

    הגב לתגובה זו

    • נקווה שגם הבא בתור ייצא משם -- אולמרט נמאס עליי לגמרי!! (ל''ת)

      כבוד, 15/08/07 12:30

      הגב לתגובה זו

    • מסכים ב-100% @ראש ממשלתכם@ לא יותר (ל''ת)

      יקירכם אהובכם, 15/08/07 13:00

      הגב לתגובה זו

    • כל כך אהוב ש40% מהעם תומך בחנינה ליגאל עמיר (ל''ת)

      NRG מצנזרים כמו, 15/08/07 20:45

      הגב לתגובה זו

    • אהוב על מי?

      ///, 15/08/07 21:35

      על קומץ משיחסיטים שראו ברבין את ישו גרסה 1.1?
      רוב העם בז לרבין ולמעשיו.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    בר אילן - לאן פניכם?

    דרורה, 15/08/07 12:07

    האם אתם מוסד אקדמי? או שמה גוף פוליטי המסתתר מאחורי בית ספר להשכלה גבוהה שבעצם אינו אלא מסכה.

    אני את את האוניברסטה הזאת שבעבר נחשבה בעיני כמקום נהדר ללמוד בו, כבר לא מתכוונת לפקוד.

    ואולי זאת מטרתכם להשאיר רק את ה''מתאימים'' לכם מבחינה פוליטית, ואם כך הרי אתם בדרך הנכונה..

    אגב אני לא הייתי ועדיין לא בעד הפינוי אבל זה עניין לא רלוונטי ללמודי האקדמים, וחבל שאתם הופכים את זה לרלוונטי

    הגב לתגובה זו

    • אני מציעה לך לפנות לשאר האונ' ''האובייקטיביות''

      מיכל, 15/08/07 13:38

      ולהיפגש פנים אל פנים עם המחשבה השטחית והמשתיקה של מרצי השמאל שמאוהבים בעצמם עד כדי כך שהם בטוחים שהשטויות השמאלניות שלהם הם אמת נצחית.

      ההתנערות מהציונות כמובן שלא תגרום לאיש מהם ללכת אחרי מצפונו ולוותר על משכורת, קרן השתלמות ושאר הטבות שהמימסד הציוני הדכאני נותן להם. לכל סלון קומוניסט יש גבול שעובר בדיוק כשזה מגיע לישבן האנין שלו.

      ולכן איש מהם לא מחה בקול כשחבריו העוד-יותר-שמאלנים-ממנו הסיתו בעד חרם אקדמי על ישראל.

      רק כשהחרם באמת החל הם הבינו שהם עלולים לבלות את חופשת הקיץ בישראל מבלי שיוזמנו לאיזה קמפוס אירופאי נעים.
      וזה הרי באמת עובר כל גבול.
      הם אמנם אנשי עקרונות אבל העיקרון הראשון זה להיות איש העולם הגדול ואיך אפשר להמשיך ולדבוק בעקרונות הללו כשאתה נשאר במדינה הפאשיסטית המכונה ישראל? מוגזם, לא?

      הגב לתגובה זו

    • אז איפה תלמדי?

      ///, 15/08/07 21:36

      באוניברסיטת שייח' מוניס?
      באוניברסיטת חיפה?
      באוניברסיטת ביר-זית?
      שלושתן מייצגות את אותה האידיאולוגיה.
      טוב, אולי ביר-זית מתונה יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    מוסד אקדמי? האמנם?

    דורית, 15/08/07 12:03

    לאור מכתביך המבישים לקצין בצהל אשר פנה אליך במסגרת האקדמית...
    ללא כל קשר לדעתי בנושא הפינוי (שהיא קרובה יותר לדעתך ) אני מצרה על כך שביישת את המוסד בו אתה עובד, לקחת לעצמך חירות להשתלח בקצין צהל רק בגלל שאתה המרצה והוא זה שזקוק לאישוריך. התחושה היא ש''חיכית'' לו בסיבוב.

    עצוב שהאוניברסיטה ממשיכה להעסיק אותך, אחרי כל זה, וברור כיום עוד יותר שאני ומי שיש לי עליו השפעה ידיר את רגליו מהמוסד הפוליטי המובהק הזה אשר נותן לך ולשכמותך גיבוי. ובזה הופך ממוסד אקדמי נקי.. לגוף פוליטי..

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לקצין לוקח שנה לעשות עבודה - כל הזמן עבד? - אין חופשות?! (ל''ת)

    קצין ותכמן!!, 15/08/07 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    היכן הנאצות?

    שרה, 15/08/07 11:57

    מתוכן הכתבה לא עולה תגובה חריגה.

    הגב לתגובה זו

    • את צריכה עזרה (ל''ת)

      גילי, 15/08/07 19:52

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    עד שיש אוניברסיטה אחת לציבור הדתי

    סטודנט בר-אילני, 15/08/07 11:53

    גם אותה מנסים להרוס על-ידי הכנסת הערכים השמלאניים פנימה.
    הדיקטטורה השמאלנית לא יודעת שובע ומנסה לכפות את דעותיה גם על אנשים שסולדים ממנה ביותר.

    ישר-כח למרצה, ד''ר וייסמן, וטוב שיש אנשים כמותו שמצילים את בר-אילן מגרירה אחרי ''רוח האקדמיה'' שפושה לאחרונה.
    את הפושעים שגירשו יהודים מארצם, החריבו בתי כנסת ובתי מדרש וביזו את המתים יש להעמיד ליד עמוד קלון ולא לגלות שום ''התחשבות'' כלפיהם.
    ברור גם שכל התירוץ הדבילי של ''ט''' אינו אלא ניסיון להתחמק מהמטלות ששאר הסטודנטים היו צריכים להגיש.
    זה רק מראה מה רמת הקצינים בצה''ל כיום.
    בוז ענק.

    הגב לתגובה זו

    • פרופסור וייסמן

      סטודנט בר אילני, 19/08/07 13:10

      כנראה לא קראת את הכתבה ,והבנת הנקרא שלך שואפת לאפס.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    קשקושי השמאל האנטי ציוני בשאר האונ' זה ממש בסדר

    מיכל, 15/08/07 11:50

    אנשים כמו פרופ' טניה ראיינהרט המנוחה, פרופ' צוקרמן מהיסטוריה באונ' העברית ועוד צוקרמן עוד יותר אנטי-ציוני בת''א, שלא לדבר על אוסף האינטלקטואלים-בשקל מאונ' חיפה (ד''ר פפה שחוקר את ערביי א''י מבלי לדעת מילה בערבית) -
    כל אלה חיים מכספי המיסים שלנו האזרחים ומשמיצים את מדינת ישראל בארץ, בעולם וגם בפני הסטודנטים שלהם.

    כמי שלמדה אצל חלק מהרשימה הזו אני יכולה להעיד שהיו שיעורים שהוקדשו בין בישירות בוטה ובין בעקיפין לאינדוקטרינציה בסגנון קומוניסטי.
    רמת התחכום של הטיעונים השתוותה לרמה של מדריך ממוצע בתנועת הנוער בזמן מהפיכת התרבות של מאו.

    האנשים הללו מוזמנים לכנסים ברחבי העולם לא כדי לפרסם את מאמרם האזוטרי ''על מחוכים וביריות בזמן רפובליקת ויימאר'' אלא רק משום שכתבו עוד מסמך שטחי, חד צדדי וארסי נגד הצבא הציוני הכובש ונגד מדינת האפרטהייד ישראל שהיא גם שיא הגזענות העולמית וכו' וכו' וכו'.

    פרופ' וייס נוהג להתבטא בבוטות איומה, והסיפור שהבאתם לא מביא כבוד לד''ר הנכבד.

    אבל גם לבוא לאונ' ולספר שנעדרתי מכמה שיעורים כי הילדים היו חולים ובעלי היה במילואים (ועוד קרביים. יעני ממש קלגס ציוני שכל תפקידו לשמור על עליונות הגזע ולא חלילה לשמור על חיי המרצה הנפוח מעצמו) - צריך לראות את מבטי הסלידה ואת התדהמה של המרצים כדי לדעת שדברים כאלה אכן קיימים ואנו - הפראיירים- מממנים אותם.

    תפסיקו עם ציד המכשיפות הזה. כשהתפוצצו כאן אוטובוסים כל יום לא שמעתי מעולם שצריך להשעות/ לקיים שימוע/ לכנס ועדה כדי לדון במרצי השמאל הקיצוני.

    אני מבקשת שלא לצנזר את הדברים. תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מלבד שבצורה שקופה עולה שהוא מנסה להתחמק

    אייל כהן, 15/08/07 11:49

    מהמטלות שכל שאר חבריו לספסל עשו, ולכן מוצדקת דרישת המרצה לא לאפשר לו זאת, צודק מאוד המרצה בכך שאין להתחשב כלל במבצעי הגירוש.
    להיפך!
    יש לנדות ולהחרים את החיילים הרובוטים הללו שביצעו פשע כנגד עמם וארצם.

    כל הכבוד לד''ר וייסמן, הלוואי ויהיו עוד אנשים ישרי-דרך כמותו כדי להציל את המצב הירוד של המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לט הקצין- אתה לא מצאת למי להעביר

    צדק תרדוף, 15/08/07 11:43

    את תלונתך?- יולי תמיר חסרת סובלנות לזכויות האדם, גזלנית ורמאית באיצטלה של פרופ ובכלל זה, הכלל של הלימה חיובית חזקה: ככול שאתה מושחת מתקדם ולפיכך הגיעה למעמד שרת חינוך.- זה אשר קורה לצערינו בימינו.
    לעיניינך מילאת פקודה אולם מהות המדניות שאינה תלויה בך הביאה למצב של עוול משווע של אנשים חסרי פרנסה
    ודיכאון ונכון יש בורא עולם גם לכאלה שמסתתרים אחרי לימוד עוולות כדוגמת תמיר.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מתי צה''ל יסיק סוף סוף את המסקנה

    יעקב, 15/08/07 11:41

    שהוא מאיים כבר שנים להסיק אותה, ולהפסיק לשלוח קצינים ל''השתלמויות'' במכללה הדתית הזו המאופיינת מלבד בבערות וחשכת ימי הביניים גם בתת רמה אקדמית מהנחותות בעולם, ורק דרך הלובי הדתי בכנסת הצליחה בכלל לקבל את התואר ''אוניברסיטה''.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק צהל גם האזרח מהשורה

      דורית, 15/08/07 12:08

      אני כבר הסקתי את המסקנה, ילדי לא ילמדו שם למרות ה''אוירה'' הנעימה.. שכניראה נעימה רק כלפי חוץ אבל אלימה כלפי מי שאינו מ''השורה''

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    גאה להיות סטודנטית של בר אילן

    פנינה, 15/08/07 11:29

    לבד מחיילי צהל הרבים השוהים בקמפוס וכנראה לא לשוא, יש כאן סטודנטים מכל צבעי הקשת של החברה הישראלית. אשכנזים, ספרדים. חובשי כיפה מבני ברק ומההתנחלויות. ערבים, יהודים, דרוזים, אתיופים, רוסים, אמריקאים, צרפתים, ספרדים ועוד. לבש מכך, אין מקום לערב שיקולים פוליטיים של מרצה זה או אחר. למרות שאני בהחלט מבינה את כאבו.

    הגב לתגובה זו

    • עד שתביעי דיעה אחרת

      חילונית, 15/08/07 12:12

      את גאה כי את לא מביעה דעה הנוגדת את דעתו של המרצה שלך... ניראה את הגאווה שלך אחרי ש''תחטפי''
      מוסד אקדמי אסור שיפגין אלימות מילולית או אחרת כלפי תלמיד בגלל שהתלמיד חושב שונה מהמרצה, ובכלל מי שם את אותו מרצה לשופט.

      לא , לא גאווה את צריכה לחוש אלא בושה על כך שתלמיד כמוך קיבל מכתבים שכאילו ממרצה מהשורה, או שבעצם את מאותה שורה ואז אפשר להבין את גאותך

      הגב לתגובה זו

      • לא היתה שום אלימות מילולית

        מדעי המחשב, 15/08/07 19:25

        הוא פשוט אמר שיש לקצין חשבון עם אלוקים ולא איתו, דבר שנכון עבור כל אחד.

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    מישהו מבין מה הולך פה??.?

    יהושע פרוע, 15/08/07 11:23

    סטודנט עצל שלא טרח להכין את המטלות שלו ניסה להתחמק מהם ע''י פרובקציה שקופה.
    מכיוון ששירות רגיל איננו פוטר ממטלות הוא טרח לציין שהשירות שלו
    היה חשוב במיוחד.
    הוא לא סתם עשה בטשי''ם או שמירות ידידנו הסטודנט ביצע משימה לאומית קריטית שמקובלת על כלל האוכלוסייה במיוחד על החלק המסורתי של האוכלסייה שהפרופסור נמנה עליה ולכן הוא היה חייב לציין את מהות השירות הצבאי שלו בתקוה שהמרצה יכשל בלשונו...
    אגב אני במקום המרצה הייתי מגיב באותו מטבע ,משהה את התשובה עד לשנייה האחרונה ואז משיב בשלילה....

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ''אוניברסיטת'' בר אילן

    שלמה בן יוסף, 15/08/07 11:22

    למה לא סוגרים את קן הרועה הזה?

    הגב לתגובה זו

    • אחרי שיסגרו את האוניברסיטה של פפה. (ל''ת)

      מארק, 15/08/07 11:51

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    בר-אילן מרכז הלאומנות החשוכה

    נועם, 15/08/07 10:58

    כל הסיפורים והתנצלויות זה רק כיסוי לעובדה שבבר אילן יש קן גדול של הלאומנות הדתית בישראל, שחושבים שהם מייצגי האלוהים עלי אדמות.

    הגב לתגובה זו

    • נכון!!!!!! צריך לסגור את האונ' הזאת ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

      !!!!!!, 15/08/07 11:41

      הגב לתגובה זו

      • כאן לא איראן.

        ///, 15/08/07 21:47

        לא סוגרים אוניברסיטאות רק כי יש בהן מתנגדים למשטר.
        עדיין...

        הגב לתגובה זו

    • אצלך בבית יש את הלאומנות השמאלנית-פאשיסטית הכי חזקה בארץ. (ל''ת)

      טל, 15/08/07 20:46

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    בר אילן

    גפני, 15/08/07 10:42

    לא מובן למה רשויות הצבא מפנות את אנשיהם ללימודים באוניברסיטה הקיצונית הזו- צהל נתקו כל קשר עם האוניבריטה בר אילן

    הגב לתגובה זו

    • ואוניברסיטת ת''א וחיפה לא קיצוניות...

      7, 15/08/07 21:47

      כן, בסדר.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    כתבה לא-הוגנת

    יואל, 15/08/07 10:41

    אולי תכתבו איך דפקו כל מיני סטודנטים מאוניברסיטאות שמאלניות (ת''א,טכניון,וכו') בגלל שהם שירתו בצה''ל ?????

    תקשורת מגמתית ודמגוגית.
    העיקר שמצאתם איזה פרופסור שלא נתן הקלות לקצין שהשתתף בהתנתקות, כשבטוח שהוא היה נותן לו את אותן הקלות אם הוא היה משרת במשימות צה''ליות אחרות.

    הגב לתגובה זו

    • אצלנו מעדיפים לא להתעסק עם אנשים שהולכים לצבא. (ל''ת)

      אינגבר, 15/08/07 16:17

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    אלוהים לא יעניש את חיילי עזה. להיפך הם הצילו את חיי המתנחלים !!!! (ל''ת)

    רן, 15/08/07 10:38

    הגב לתגובה זו

    • לא מדובר באותם חיילים

      אישיהודי, 15/08/07 11:09

      כדאי להכיר קצת את המציאות לפני שכותבים

      הגב לתגובה זו

      • דתיים מתימרים לדבר בשם אלוהים

        אשר, 15/08/07 11:36

        מאחר ואין אדם יודע מחשבות אלוהים מוזר שדתיים ו/או מתימרים להיות מאמינים מתבטאים כאילו אלוהים לחש להם באזניהם את מחשבותיו.

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא רק לשמאלנים מותר להביע דעה.

    יואב, 15/08/07 10:35

    האקדמיה היא לא רק של השמאל. כשפרופ' שמאלנים מביעים דעות נגד הכיבוש ובעד טרנספר ליהודים אף אחד לא צועק. אז רק שימני אומר את מה שהוא חושב אז זה לא בסדר? תפסיקו כבר להיות צבועים! למטבע יש שני צדדים.

    הגב לתגובה זו

    • יש הבדל!

      יעל, 15/08/07 11:13

      יש הבדל גדול בין להביע דיעה, לבין ''לדפוק'' (סליחה על הביטוי אבל אין מילה אחרת) סטודנטים בגלל דיעותיך.
      בושה וחרפה שאלו המרצים שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    מהכרות אישית עם הנפשות הפועלות

    סטודנט, 15/08/07 10:32

    ד''ר וייסמן צודק בהחלט!
    מדובר על בחור שמנסה להתחמק מהמטלות!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון,זה המצב (ל''ת)

      חני, 15/08/07 10:41

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שאתה חובש כיפה מתוסכל. החייל צודק ומי שיפגע תהיה אונ' בר אילן (ל''ת)

      !!!, 15/08/07 10:57

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מדוע הוא מסתיר את שמו - מחשש שכל חבריו יצחקו עליו?!

    חיים וייסמן, 15/08/07 10:28

    מדוע מגיע לנו בוגרי אוניברסיטאות שמקבלים תוארים ללא הצדקה.

    אולי גם את הדרגות בצבא קיבל ללא ביצוע המשימות כנדרש . אלא בתירוצים והסברים או שמא בזכות המכות שהיכה את היהודים הלוחמים למען העם והארץ.

    אני מבין שיחידת מודיעין חייבת להחזיק כל מיני סוגי אנשים - אבל לתת לו רס''ן?
    ישש להדיחו מהאוניברסיטה!

    הגב לתגובה זו

    • זה אילתור על תגובתי (57) (ל''ת)

      יעקב, 15/08/07 11:29

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    המרצה צודק. הקצין עשה פשע ומבקש שכר! (ל''ת)

    צחי, 15/08/07 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    צה''ל וכל מי ששפוי חייב להתנתק מאוניב' בר אילן לאלתר!!!!!!! כי.....

    ישראלי שפוי, 15/08/07 10:13

    המוסד הזה שאני נמנה עם אחד מבוגריו הפך לסוג של אקדמיה ימנית
    קיצונית שמטיפה לתורות פונדמנטאליסטיות באופן עקיף - באמצעות מרצים שהאובייקטיביות האקדמית רחוקה מהם!!!

    טוב יעשו מוסדות המדינה ששולחים את אנשיהם ללמוד בה , אם יתנתקו ממנה לאלתר!!!

    עד שתחזור השפיות למסדרונותיה.

    איך נפלו גיבורים.... עצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    להעיף אותו מהאונ' (ל''ת)

    סטודנט, 15/08/07 10:11

    הגב לתגובה זו

    • ד''ר וייסמן-חיילי פיקוד דרום לימינך! (ל''ת)

      ע.ה, 15/08/07 10:20

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    שום דבר טוב לא יכול לצאת

    להבין שמבר אילן, 15/08/07 10:11

    פורעי חוק במסכה של אוניברטיסה.
    סוס טוראיני של החברה הישראלית!
    להפסיק את התקצוב לאוניברטיסה הזו והפוך אותה למכללה פרטית!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    יש למעלה מ-1000 סיבות להשתמט/לסרב (ל''ת)

    2 מדינות, 15/08/07 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ככה יעשה לאיש אשר יגרש את אחיו (ל''ת)

    כל הכבוד, 15/08/07 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אני לא יודע אם זה יהיה אלוהים או החמאס. אבל נשלם מחיר כבד על כך

    אדם אילת, 15/08/07 10:09

    שלא השכלנו , במשולב עם ההנתקות מעזה, לבער את הרשות הטרוריסטית ולאפשר סוף סוף למיליוני יהודים ופלסטינאים לחיות בשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הקצין והמרצה

    משה, 15/08/07 10:06

    התבטאויותיו של המרצה בוטות מדי, יחד עם כך אני מבין שהקצין הוא שהעלה את נושא ההיתנתקות כעילה לאי עמידה בהתחיבויותיו האקדמיות; והוא זה שרץ לתקשורת השמאלנית העוינת. כשאני הייתי סטודנט לתואר 2, במלחמת יום הכיפורים והייתי מגוייס חצי שנה!, לא באו לקראתי וקבלתי זאת בהבנה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מה הבעיה בהתנהגות המרצה?

    סטודנט בבר אילן, 15/08/07 10:06

    המחלקה למדעי המחשב בבר אילן נוקטת בקו נוקשה מאוד כלפי הסטודנטים. ולא מוותרת על אף תרגיל ולא נותנת הקלות בשום מקרה. רק בשביל לשים את העסק בפרופורציה אני נקראיתי למילואים באמצע הסמסט וקיבלתי דחייה לתרגילי הבית אך לא ויתור על אף תרגיל.


    בנוסף לזה הקורס במערכות הפעלה מחולק לשניים תרגול והרצאה ובדומה לקורסים אחרים החומר לא בדיוק חופף... במקרה של מערכות הפעלה של ד''ר ויסמן (שאגב מרצה נהדר ומתחשב) הקורס שימושי מאוד בהמשך הדרך והשקפתו של ויסמן בנושא (כפי שאמר בהרצאות) היא שצריכים להיות שני קורסים אחד שיכלול רק חומר הרצאה ואחד רק חומר תרגול בשביל שהתרגול לא ''ילל לאיבוד'' בתוך ההרצאה כלומר לתרגול חשיבות עליונה ואף הציון תרגיל הוא מרכיב גבוהה מהממוצע של הציון הסופי.


    אני לא חושב שסטונדט יכול לבוא אחרי שנתיים ולבקש להתחשב בו על התנתקות שהייתה בקיץ (למה לא סיים תו''כ הסמסטר) תו''כ גאוה על השתתפותו ב''מבצע'' , לנסוע שנה לחו''ל ובכ''ז לצפות שיתחשבו בו ????


    מה הוא חושב לכל הרוחות ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה סטודנט למחשבים

      אורן, 15/08/07 10:49

      ואתה לא מבין שהעניין הוא לא הציון של הקצין או הציון שלך?
      העניין הוא אפליה על בסיס דעות פוליטיות (ציטוט מהמרצה עצמו)

      הגב לתגובה זו

      • לא כתוב באף מקום שהסירוב הוא על רקע השירות הצבאי

        סטודנטית לשעבר, 15/08/07 15:50

        כן ,הוא כתב לו שאין לו במה להתגאות

        אינני מצדיקה את המרצה , חמור מאוד בעייני ,גם מה שהוא חושב וגם זה שהוא כתב את זה

        אבל הביאו לפה חלקי דברים ולא את כל המכתב ולכן אתה לא יכול לדעת האם סרב בגלל זה או שמא בגלל שלא ניתן לתת תואר לבן אדם בלי שישלים את כל מטלותיו

        לא מדובר בניתוח קטן של איזה פואמה אלא בתרגול מעשי ומשמעותי

        באף אוניברסיטה לא היו מוותרים לו על זה - רק אולי מתחשבים בלוחות הזמנים

        הגב לתגובה זו

      • אין אפליה

        משה, 15/08/07 16:00

        אי אפשר לעשות את המבחן בקורס ללא עבודות. אותו סטודנט יכל לבחור לעשות את העבודות באיחור או ברישום מחדש אך הוא ניסה לקמבן את המערכת ולהוציא פטור.

        הוא שכח שאוניברסיטה לא עובדת כמו הצבא. עכשיו תשים לב שמדובר בעבודות שהוא היה צריך להגיש לפני שההתנתקות החלה. זאת אומרת שהתירוץ שלו לא נכון ומדובר בשקר.

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    אנחנו בצרה צרורה

    מירי, 15/08/07 10:03

    יש כאן בעיה הרבה יותר עמוקה ורצינית מאשר מרצה באוניברסיטה בעל דעות ימניות קיצוניות. יש כאן קבוצה הולכת וגדלה של אנשים בעלי אידיאולוגיה אנטי דמוקרטית השואפים להקים מדינת הלכה, שבה כיבוש הוא לגיטמי, מעמד האישה נחות ועוד ועוד.
    זו הבעיה האמיתית!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הסטודנט - מתחזה ומתרפה

    יעקב, 15/08/07 10:00

    מדוע הוא מסתיר את שמו - מחשש שכל חבריו יצחקו עליו?!

    מדוע מגיע לנו בוגרי אוניברסיטאות שמקבלים תוארים ללא הצדקה.

    אולי גם את הדרגות בצבא קיבל ללא ביצוע המשימות כנדרש . אלא בתירוצים והסברים.

    אני מבין שיחידת מודיעין חייבת להחזיק כל מיני סוגי אנשים - אבל לתת לו רס''ן?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שטויות

    שאול, 15/08/07 09:59

    בתור בוגר בר אילן - הכתבה הזאת הינה שטויות, גיבוב של שטויות חסרות תכלית רק חיפוש כותרות של עיתונאים.

    במהלך לימודיי בבר אילן עשיתי עשרות ימי מילואים, כולל מלואים במלחמת לבנון האחרונה, ובאחריות ומיתוך שיחה עם חבריי המילואמניקים, אין עוד אוניברסיטה שמתחשבת כך ביוצאים למילואים, בשל מילאים קיבלתי מואדיי ג אם הייתי צריך, כמובן יש לציין שההתחשבות אינה ירידה ברמה האקדמאית, ואינה במקום מטלות אקדמיות, וזה שקצין בצה''ל משתמש בשרותו בצבאי ע''מ שיקבל פטורים ולא יצתרך להגיש עבודות ןבשורה התחתונה כן לקבל את התואר ואיתו לקבל משכורת יותר גבוהה מצה''ל, זה התגלמות הישראלי המכוער, יש קרטריונים אקדמאים ברורים באוניברסיטה, שאין למרצה בכלל אפשרות להתערב בהם אדם שיצא למילואים זכאי למועד מיוחד, זכאי לדחיה בהגשת עבודות, מבלי בכלל לשאול את המרצה, אולם מכאן ועד לפטור מעבודות, לקבל את התואר על סמך היותך קצין בצה''ל ללא מבחנים.... ללא עבודות... פשוט בושה ןחוצפה.
    ''תדע כל אם עיבריה שהפקידיה את גורל ילדיה בידי קצינים הראויים לכך''- הוא בהחלט לא ראוי, ניצול ציני של היותו קצין בצה''ל על מנת לקדם את ענייניו האישיים.

    הגב לתגובה זו

    • 56 is right (ל''ת)

      yori, 15/08/07 10:48

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    עם נצחון ביבי השמאל נראה כמו אוסישקין... (ל''ת)

    ארנון, 15/08/07 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ד''ר ויסמן הוא מרצה מעולה

    רונן, 15/08/07 09:39

    וגם בן אדם צדיק

    הגב לתגובה זו

    • לא צדיק ולא בטיח סתם עוד אחד שמפלג את העם .. (ל''ת)

      ניצן, 15/08/07 12:08

      הגב לתגובה זו

      • כי כולם חייבים לחשוב כמו השמאל?

        ///, 15/08/07 22:17

        כאן לא איראן!

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    די לצביעות ולסתימת הפיות.

    דפנה, 15/08/07 09:37

    פרופסור צימרמן הנכבד מאוניברסיטת ירושלים נוהג בדיוק באותה הדרך רק באידיאולוגיה שונה ואף אחד לא חושב להלין עליו. וחוץ מזה זכותו של מרצה לא לאשר למישהו לא לגשת לבחינה או לא להגיש עבודה באיחור.
    וטיפ לאונ' בר אילן אל תמהרו לקבל החלטות פזיזות ומתלהמות. אז מה אז המרצה הביע את דעתו הלגיטימית
    שאינה מתיישרת עם התקשורת על זה לקצץ לו במשרה????????
    זה לא שהוא פסל לסטודנט את הבחינה בשל כך הוא פשוט לט אפשר לו לגשת. קצת פרופורציות.

    הגב לתגובה זו

    • די לסתימת הפיות ולצביעות

      תמר, 15/08/07 10:12

      את צודקת ליבי ליבי אתך

      הגב לתגובה זו

    • תחשבי עוד קצת........ חוצפה!!!!-כן, לגיטימי -לא!

      מימי, 15/08/07 10:24

      ''זכותו של מרצה לא לאשר למישהו לגשת לבחינה או לא לאשר הגשת עבודה באיחור''
      א - א - א -ב - ל !!!!!!!!!!!!!!!!!
      מרגע שהסגיר את הסיבות הלא מוצדקות (והן לא!!!! לא מוצדקות כלל וכלל ולא רלונטיות!!!!) הרי שאין זו זכותו. דיעותיו הפוליטיות חייבות להישמר מחוץ לענין. זה קשה אבל אפשרי , וכך יעשה אדם הוגן ששם את מהוויו האישיים בצד ועושה מלאכתו נאמנה - ובמקרה זה הקדשת חייו להוראה - בדיוק כמו שרופא צריך להתגבר על יציריו תשוקותיו ואמונתו כשהוא בא לטפל באדם באשר הוא אדם, יהודי,ערבי, חילוני, או דתי, אחד שהוא בעד ההתנתקות, או נגדה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      כמו שהוא עצמו כתב - ''אני לא בית משפט, לא משטרה ולא פרקליטות ולכן אני לא מעניש אותך. יש אלוקים והוא יעשה את זה'' - אם אכן כך הדבר, אז שבאמת ינהג בהתאם הוא לא בר סמכה לשפוט
      ובמחילה מכבודה הוא בוודאי לא אלוהים (כן, הא, לפעמים יש תחושה שהאדם הדתי/מאמין לוקח את החוק לידיים או מדבר בשמו של אלוהים. אז נכון שיש אנשים שהתברכו בכישורים ויכולת להביע רצונות שמימיים/אלוהים -אך אלו אנשים מעטי מעט ובטח לא כאלו שדבריהם דברי שיטנה ושנאה. מי שבא ממקום של שנאה מוטב שישתוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ובוודאי שאת יכולה לנחש שאני מדברת על תופעה רחבה יותר של רבנים שבשם הדת ובשם אלוהים מסיתים למעשי נאצה ושינאה (ראי רצח רבין, וגם אם נראה לך שהלכתי רחוק את צודקת, אבל לשם בסופו של דבר זה מגיע).
      כל אדם ודעותיו , נ-כ-ו-ן. ואני באמת מכבדת כל אחד וגם יכולה להבין את המתנחלים ואת אמונתם החזקה, ומצערת על הסבל שנגרם להם, אבל!!!
      אנו נמצאים במציאות מורכבת ומסובכת עד מאוד ובכל מקרה מי שקיבל את הסמכות להתמודד ולטפל במציאות הזו זו הממשלה הנבחרת.
      זכותו של המרצה להביע את דעותיו הפוליטים במסגרות המתאימות אבל בטח אין זה מן הראוי שדעתו זו תשפיע על שיקולי הדעת המקצועי שלו (שאמור להיות מקצועי,גרידא!!!!)

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ליסגור אניברסיטה זו ולהעבירה לאוניבסיטת אריאל שבשומרון (ל''ת)

    פקק תנועה, 15/08/07 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אין גבול לחוצפה של רזי ברקאי

    דבורה, 15/08/07 09:33

    בגלי צהל הביאו את ט הקצין המדובר כאן, ובנושא אחר את אחינועם ניני.
    את ט רזי ברקאי לא שאל כלל למה הוא, מיוזמתו, העלה את נושא ההתנתקות כסיבה להקלה (הנושא הועלה ביוזמת הקצין, לא המרצה!!!!)
    ואת אחינועם ניני שטענה שתלמידי ההסדר לא מתגייסים, לא עצר ואמר שהם לא רק מתגייסים, אלא ליחידות הכי קרביות. אין גבול לחוסר הגינות התקשורת. רזי ברקאי כדוגמא די קיצונית, אך לא יחידה.

    הגב לתגובה זו

    • ''שידורי החמאס בגל''צ התחנה של ה,,,חיילים (ל''ת)

      משה כהן, 15/08/07 09:56

      הגב לתגובה זו

    • גלי צהל - תחנת השידור אנטי צהלית

      יעקב, 15/08/07 11:41

      לפחות בתחנה זו אין לקדם וליחצן את המשתמטים מצהל - אך לא כך הדבר.

      מציע לבדוק אם בגלי צהל אין עובדים אזרחיים שהשתמטו משירות בצהל!

      אני בטוח שנמצא ואולי אף בעמדות מפתח

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא נשכח ולא נסלח לפושעי ההנתקות לעולם (ל''ת)

    ברק, 15/08/07 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ירד לחו'ל לשנה לא הצליח חזר ומשתמש בצה'ל לא להגיש עבודות (ל''ת)

    פקיד מודיעין, 15/08/07 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למשה כהן מי-ם 1 מדינה לך ולאוהדי ביתר 1 מדינה לבני אדם שגם חושבים

    שמאלנית יהודייה, 15/08/07 09:29

    ולא רק ''מרגישים''.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לי נראה כמו עצלן בזוי שמתמש בצה'ל כדי לחפף עבודות ולקבל תואר (ל''ת)

    בלי ללמוד, 15/08/07 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בושה וחרפה לבר אילן!!!!

    אורית, 15/08/07 09:26

    הגיע הזמן שמישהו שם יעשה בדק בית ושהאוניברסיטה הזאת תחליט האם היא אוניברסיטת הימין ההזוי והמטורף או מוסד אקדמי !!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    2 שאלות חשובות - הכנסו, פרסים לעונים

    יובל, 15/08/07 09:25

    א. מדוע מרבית קציני צה''ל לומדים באונברסיטה שהוגדרה כנמוכה ביותר מבחינת רמת לימודים על ידי המועצה להשכלה גבוהה?

    ב. האם יש קשר בין עיסוק המרצים לבין רמת ההוראה במוסד ה''מפואר'' ?

    הגב לתגובה זו

    • אוניברסיטת חיפה נמוכה בהרבה מ''בר אילן'' בדרוג העולמי

      אל תהיה דמגוג, 15/08/07 12:31

      אולי בגלל שהכי פחות קצינים לומדים שם...והכי הרבה לא מתגייסים לומדים שם.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    דר וייסמן עם כושר אנליטי כה ירוד איך קיבלת תואר3

    שמאלנית יהודייה, 15/08/07 09:23

    ממש אנלוגיה הגיונית: בין צפון וויטנאם לבין צהל (שפינה את גוש קטיף). אלוהים (מה יש, גם אני כמוך ד''ר וייסמן, יודעת מה בדיוק אלוהים חושב ומה הוא רוצה שנעשה), אם זה לא היה כל כך עצוב, טראגי ומטומטם זה היה מצחיק.
    בין ה''יהדות'' שלך לבין היהדות של הרמב''ם אין שום קשר!
    אתה עובד אלילים שמעדיף אדמה (שלא שייכת לנו) על בני אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    צריך להפנים שצעדים חד-צדדים, עם תרגילים לא דמוקרטים לא יצלחו. (ל''ת)

    קללת שרון., 15/08/07 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ככה זה כשלומדים במכללה של דוסים

    לומד בעברית, 15/08/07 09:22

    במקום באוניברסיטה אמיתית.

    יש רק שתי אוניברסיטאות אמיתיות בארץ - העברית והטכניון (מכון וייצמן זה משהו אחר)

    אחריהן יש שני קולג'ים בינוניים - תל אביב ובאר שבע

    ואז יש כל מיני מכללות נחותות כמו חיפה ובר אילן וכל השאר.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      מרים, 15/08/07 10:11

      אם הרמה כה נמוכה יכולים ללמוד בחו''ל שלום

      הגב לתגובה זו

    • סקרנות גרידא

      מימי, 15/08/07 10:33

      לא קשור לדיון שלפנינו ובכל זאת.............
      מה עם אונ' תל-אביב (לא יפה כך להתעלם ממנה!!!)
      או באר שבע?????????????

      הגב לתגובה זו

    • הרשה לי ...

      אני, 15/08/07 13:34

      פפפחחחחחחחח

      העברית .. צורה של אוניברסיטה. עשה לי טובה.
      תכניס טוב טוב לראש שהצעירים הכי איכותיים נלחמים בשביל להתקבל לתל אביב. לכן הפקולטות למדעים מדוייקים והנדסה נראות כפי שהן נראות וכל מחזור מוציאות בוגרים מהרמה הכי גבוהה.
      בקשר לבן גוריון .. אם הייתי סטודנט מהעברית הייתי נזהר מללעוג להם כי יש סיכוי טוב שהרמה שם יותר גובהה מהרמה בעברית.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מסכים איתך במאה אחוז-27 (ל''ת)

    מדען, 15/08/07 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הילדים שלי לא ילמדו בחממה האנטישמית בר-אילן,. (ל''ת)

    צידקוני, 15/08/07 09:20

    הגב לתגובה זו

    • מלים מיותרות

      מרים, 15/08/07 10:12

      כאשר מנסחים משהו צריך לחשוב היטב כל מלה בסלע

      הגב לתגובה זו

    • ממילא התכוונת לשלוח אותם לחממה

      פ, 15/08/07 21:52

      האנטישמית של רמאללה...

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל הכבוד לפרופסור - צודק לחלוטין (ל''ת)

    הלאה דיקטטורה, 15/08/07 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    YNET = פראבדה

    שמז, 15/08/07 09:09

    להלן תגובה שלי ב- YNET בנושא של פרופ' וייס שלא ראתה אור, ותחליטו אתם האם YNET אינו מתנהג כמו פראבדה:

    ''כל הדברים שאמר (שאמו תהיה שכולה, שאשתו תהיה אלמנה, שילדיו יהיו יתומים) הם בסך הכל הבעת משאלת לב שמח''ט חברון ילך לעלמו בטרם עת, או אם לאמר זאת בלשון הרחוב, ''הלוואי שתמות''. ועל זה כל המהומה??? בסופו של דבר האיש אמר את הדברים בשעת צער וסערת נפש, וגם התנצל. העליבות של העתונות וגם של אוניברסיטת בר אילן, שלא נותנות לפרשה לרדת מסדר היום, מעוררת שאט נפש.''

    הוא אשר אמרתי'' YNET = פראבדה

    הגב לתגובה זו

    • לשמז

      אני, 15/08/07 09:56

      וייס לא התנצל כי הבין את חומרת דבריו אלא משתוך שיקולי כדאיות וכי הבין שהכל סוגר עליו ואולי גם ניצבים להם באופק תביעה משפטית ומאסר.
      לא תמיד התנצלות היא כי באמת המתנצל שינה את דעתו .

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ממליץ לכל חייל וקצין על בר אילן!!!

    שלומי, 15/08/07 09:09

    אם הייתם טורחים לפרסם על כל חברי ליחידה שאיבדו קןרסים ושנות לימוד באוניברסיטאות לא ציוניות כת''א, חיפה ובאר שבע בשל שירותם במילואים כולל בחומת מגן ע''י מרצים יהודים אנטישמיים.רק בר אילן מפרגנים לנו ואף העניקו לנו מלגות על השתתפותנו במלחמת לבנון השניה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני קיבלתי יחס דומה ממרצה שמאלני ששמע שאני מתנחל (ל''ת)

    יעקב, 15/08/07 09:07

    הגב לתגובה זו

    • שקרן עלוב (ל''ת)

      ירון, 15/08/07 09:30

      הגב לתגובה זו

      • למה שקרן?

        עידו, 15/08/07 21:54

        אתה מכיר אותו?
        אתה יודע איפה הוא למד?
        אתה יודע מי המרצה?
        אתה יודע מתי זה קרה?

        אני דווקא נוטה להאמין לו רק בגלל תגובות כמו שלך.

        הגב לתגובה זו

    • תגובה לפעילות הימנית ההזויה

      ישראלי, 15/08/07 09:55

      לפרק את אוניברסיטת בר אילן ולפזר את המרצים והסטודנטים לאוניברסיטאות אחרות. זו האוניבסיטה שהצמיחה מתוכה את רוצח ראש ממשלתנו, ולפי התנהגות המרצים , האוניבסיטה היא קן שיצמיח רוצחים נוספים . אין לתת לפרופסורים התלושים מהמציאות לחנך את בנינו

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ד''ר ויסמן- מרצה מעולה.

    רפי, 15/08/07 09:04

    אדם במריק, ומרצה מצויין. נכס לאונברסיטת בר אילן.

    מחזק את ידיך!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מדוע שקצינים יקבלו הקלות? להגיש עבודה שנה אחרי הזמן?

    אורי, 15/08/07 09:03

    ולא מדובר בהגנת המולדת אלא בגירוש גברים נשים וטף.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לקחו מהמרצה את התקן בשל התבטאויות פוליטיות??!!! זה מזעזע!!!

    תקראו, 15/08/07 09:00

    אני המום! מהכתבה משתמש שה''אוניברסיטה'' המפוארת הזאת לקחה ממרצה את התקן שלו (''לא ילמד בשנה הבאה בצורה תקנית'') בגלל התבטאות פוליטית!!!
    בנאדם בעל משפחה יעבור ללמד במשכורת רעב של 8 חודשים בשנה, בלי זכויות ובלי פנסיה, בגלל דעות פוליטיות שהביע!!
    המדינה הזו היא דיקטטורה שמאלנית מהסוג הגרוע ביותר!

    הגב לתגובה זו

    • שיחשוב פעמיים לפני שהוא יורק לצהל בפנים (ל''ת)

      יואל, 15/08/07 12:11

      הגב לתגובה זו

    • משפחה? (ל''ת)

      אחד שיודע, 21/08/07 08:48

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מדוע שיקבל הקלות? שיקח חוםשה ויבוא ללמוד !!

    אורן, 15/08/07 09:00

    מדוע שקציני צה''ל יקבלו הקלות? אם הם רוצים, שיקחו חופשה ויבואו ללמוד יחד עם שאר הסטודנטים. מילא אם מדובר בשירות מילואים, אבל קצינים בקבע הם כמו כל אדם.

    אילו היתה מלחמה, ניחא - אפשר היה להתיחס אליו לפנים משורת הדין. אבל כשמדובר בפעולה נוראה כל כך, מדוע שיתחשבו בו?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מכללה איסלמית- (ל''ת)

    מגייסים את, 15/08/07 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    המרצה צודק ב-100%

    יואב, 15/08/07 08:57

    זכותו המלאה לא לתת הקלות לקצין המתפאר בפשעיו נגד העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בית ספר לרפואה?

    א, 15/08/07 08:54

    נראה כי מוטב שלא ייפתח שם!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    החוליגנים בבילעין חוקי/לגטימי מה ? לא (ל''ת)

    עקרו עין לחייל, 15/08/07 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לסגור את קן הצרעות

    אלדד, 15/08/07 08:48

    בואו נשים את הדברים על השולחן: הרמה האקדמית באוניברסיטת בר-אילן נמוכה להפליא. האוניברסיטה היא חממה לקיצוניות אידיאולוגית שמוציאה מתוכה מטורפים מסוכנים. יש בארץ מספיק אוניברסיטאות ומכללות כדי להכיל את התלמידים שבאמת רוצים ללמוד. הפתרון: לסגור את קן הצרעות הזה. ומהר.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ! הרמה לא רעה בכלל!!! והדיעות מייצגות 75% מכלל הציבור

      השפוי האחרון, 15/08/07 08:54

      לא כמו חממות השמאל שמייצגות אולי 10% מכלל האוכלוסיה

      הגב לתגובה זו

    • יש מספיק?? כוונתך לאוניברסיטת חיפה ה''מאוזנת'' ובעל ''הרמה הגבוהה''??

      צביעות, 15/08/07 08:56

      יש בארץ אוניברסיטה לכל מיליון נפש!!!
      זה ''מספיק''??!!!
      אין שום מדינה מתקדמת בעולם שבה זה היחס.

      הגב לתגובה זו

    • כן, אבל לסגרו במקביל את אוניברסיטת חיפה - קן הצרעות השמאלני-אש''פי (ל''ת)

      אוהב איזון, 15/08/07 08:57

      הגב לתגובה זו

      • גם את באר שבע - הם מובילים

        משה, 15/08/07 09:27

        וגם ירושלים לא מתביישים.

        והפקולטה לארכיטקטורה בבצלאל , כולל מנהלה, מגדלת אנטי ציונים

        הגב לתגובה זו

    • באוניברסיטת תל אביב כל מרצה פותח את השיעור ב-10 דקות אינדוקטרינציה

      אז מה, 15/08/07 09:02

      כמובן שלא.
      אינדוקטרינציה שמאלנית זה לא סכנ, בסך הכל הוא אומר לשומעי לקחו את ה''אמת''...
      צבועים!

      הגב לתגובה זו

    • לא ידעתי שאתה סמכות אקדמית... (ל''ת)

      שמז, 15/08/07 09:06

      הגב לתגובה זו

    • אם בר אילן קן צרעות....

      ניר מרמת ישי, 15/08/07 09:17

      אוניברסיטת חיפה מעוז החמאס.
      מה עדיף?

      הגב לתגובה זו

    • לא נשכח את יגאל עמיר הרוצח המתועב!!!

      א, 15/08/07 09:20

      עלינו לעשות הכל כדי שמעשים שכאלו לא יישנו תוך שמירת חופש הביטוי. כעת עושה רושם, שהכיוון לא חיובי. אם צריך לפזר את קן הצרעות- לא תהיה ברירה, ובלבד שמילים שכאלו לא יעודדו את הרצח הבא.

      הגב לתגובה זו

      • גם לא נשכח את מי שהביא לכאן את ערפאת + 40 אלף מרצחים (ל''ת)

        לא נשכח, 15/08/07 11:21

        הגב לתגובה זו

    • מה לגבי אוניברסיטת חד''ש-חיפה, או אוניברסיטת שלום עכשיו-ת''א

      אלי, 15/08/07 09:23

      או אפילו אוניברסיטת נשים בשחור-העברית.

      להרבה אוניברסיטאות בארץ יש הטיה פוליטית ברורה. המרצים שלהם מתבטאים בחריפות נגד מדינת ישראל ושריה.

      משום מה רק כשזה ''בר אילן'' וזה נראה כאילו זה קשור לדת, כולם פתאום קופצים.

      הגב לתגובה זו

    • לא בטוח שסגירת האוניברסיטה

      אני, 15/08/07 09:59

      תפתור את הבעיה. המרצים של בר אילן יוכלו עד מהרה להיקלט במוסדות האקדמים האחרים שבארצנו ושם להפיץ את משנתם .

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    70% מהציבור לא סובל מעשי צה''ל נגד מתישבים - ורוצה להוציאו מהפוליטיק (ל''ת)

    דעת הרוב, 15/08/07 08:47

    הגב לתגובה זו

    • בחברון מג''ב פינו (ל''ת)

      וגם השתוללתם, 15/08/07 09:07

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אצל מרצה שמאל זה היה נחשב ל''הגות'' (ל''ת)

    סטודנט מהימין, 15/08/07 08:45

    הגב לתגובה זו

    • נכון !!! (ל''ת)

      זז, 15/08/07 09:07

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    זכותו של מרצה להביע עמדתו לגבי פעילות צה''ל בדיוק כמו השמאל! (ל''ת)

    שמאל בולשביקי, 15/08/07 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הסרבן המוביל ומס'-1אל''מ גבע-מר'צ-קיבוצים (ל''ת)

    ''להם'' מותר הכל, 15/08/07 08:42

    הגב לתגובה זו

    • מחאו לו כפיים? הצדיקו אותו? מנהיגי השמאל שהיו נחרצות נגד לבנון 1

      יצאו נחרצות, 15/08/07 08:55

      חוץ מזה-אין לכם שיפוט עצמי על מעשיכם-כל דבר השמאל ככה והשמאל ככה..

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    צודק ולא צודק

    ישראלי, 15/08/07 08:42

    צודק המרצה על דבריו בנושא הפשע המתועב והבלתי נסלח שביצעה המדינה בתושבי דרום המדינה

    אבל לא הסטודנט הוא זה שצריך לשאת בעונש על סטייה כזאת של המדינה
    ייענשו המנהיגים ולאלתר

    הגב לתגובה זו

    • צודק !!! (ל''ת)

      שש, 15/08/07 09:05

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מעצבן

    בילי, 15/08/07 08:42

    להעיף מייד כל מרצה שמתנכל לאנשי צבא בין מהימין ובין מהשמאל. כל דבר במדינה הזו נמדד לפי דעותיך /מעשיך הפוליטיים - נמאס

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ולי לא אישרו באונ' חיפה מועד ג'

    רס''ל א., 15/08/07 08:41

    כי הייתי במילואים בצבא הכיבוש

    הגב לתגובה זו

    • ככה אמרו לך? אין מועד ג' כי...?? (ל''ת)

      אתה דובר אמת?, 15/08/07 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מכיר את ה''סטודנטים'' המופלאים של בר אילן... עוד אחד מהם...

    כנסו!!!!!!!, 15/08/07 08:40

    בר אילן מלאה ב''סטודנטים'' שכל היום מחנטרשים לך סיבות ותירוצים ל''הקלות'' למיניהן, ומצפים שיתנו להם תואר בלי ללמוד. ככה גם נראים התארים מהמוסד הזה. אני עצמי למדתי שם וברחתי כל עוד נפשי בי.

    למה מה, כל מי שהשתתף בהתנתקות צריך לקבל רשות להגיש עבודה באיחור? ועוד של שנה?!!!

    אגב, מקריאה בין השורות של הכתבה המוטה (כידוע, בארצנו צריכים לקרוא עיתונות כמו ברוסיה...) אני בטוח שמדובר בהתכתבות אי-מיילים רגילה, שגלשה להתנצחות פוליטית לגיטימית, אלא שהמרצה התמים לא ידע שה''סטודנט'' הנכבד טמן לו פח ורץ עם ציטוטים סלקטיביים לתקשורת, כאילו ההתבטאוות הפוליטיות הן הן העילה לדחיית בקשתו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, זו אוניברסיטת חארטה, אף אחד לא בא לשם כדי ללמוד (ל''ת)

      רק להוציא תארים, 15/08/07 08:54

      הגב לתגובה זו

    • כדאי מאד לקרוא את תגובה 19

      מישהו שמכיר, 15/08/07 09:01

      תיאור אמין של מה שקרה

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    יחידה מיוחדת זה 8200 ברמת השרון או דומה לזה :-)

    שירות ''קשה'', 15/08/07 08:39

    חממת ההי טק הגדולה במזה''ת

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    דוקטור וייסמן צודק ההיתנקות זה היה פשע הכי גדול של מדינת ישראל.ביג

    יהודי, 15/08/07 08:36

    ביגלל זה לא היתגיסתי לצה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון! צה''ל לא גייס אותך כי אתה לא מסוגל לכתוב עברית בלי שגיאות! (ל''ת)

      יוחנן, 15/08/07 08:56

      הגב לתגובה זו

    • האמן לי אתה לא חסר.

      דני ב., 15/08/07 09:25

      הייתי מגייס במקומך כמה חיילים דרוזים או בדווים אבל נותן להם עם השחרור את כל ההטבות להם זכאי בחור ישיבה....

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מאוד מוסרי לצאת מהשטחים. מהרבה בחינות.

    השיקול כן /לא, 15/08/07 08:36

    לאומנות זה לא מוסרי.
    אני חוזר ומדגיש- לאומנות זה שלילי ולא מוסרי .

    לאומנות היא ההקצנה השלילית של הלאומיות והפטריוטיזם.

    הלאומנות פסולה ולא מוסרית.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בפועל 2 מדינות 1.שמאל+תקש'+חמאס 2. ישראל (ל''ת)

    משה כהן, 15/08/07 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא ראיתי כאן כל נאצה

    שמז, 15/08/07 08:35

    נהפוך הוא, האיש נימק את דבריו בצורה רהוטה. אני לא רואה מדוע העובדה שהוא מוכיח שהתנתקות הינה פשע מלחמה זוכה מעל גבי NRG לכינוי ''דברי נאצה''. אפשר להתווכח עם המסקנות, אבל לקרוא לזה דברי נאצה????? רבותי, אנו לא בברית המועצות הקומוניסטית, ו- NRG אינו אמור להיות פראבדה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הוא ביקש ללכת איתו לפנים משורת הדין....

    אין כאן, 15/08/07 08:35

    ועכשיו הוא מצא את הזמן הנכון (אחרי פרופסור וייס) לנקום במרצה שלו.
    הסיבות של המרצה לא תקינות פוליטית, אבל זכותו לדחות בקשות אישיות לאנשים שהוא לא מחבב (כגון כאלה שהשתתפו בהתנתקות)

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם זה היה מרצה שמאלני שמתבטא כך על שירות בשטחים - הייתם מזדעקים כך?

    תקשורת צבועה, 15/08/07 08:33

    ובר אילן עם רגשי הנחיתות שלה תמהר להתנצל ולהצטדק...

    הגב לתגובה זו

    • המרצה השמאלני לא יגדף קצין בצהל ! (ל''ת)

      אילן, 15/08/07 09:46

      הגב לתגובה זו

      • אני לא ראיתי שום גידוף בכתבה!! (ל''ת)

        רוני, 15/08/07 10:38

        הגב לתגובה זו

      • חוץ מלכנות את בגין ושרון רוצחים (ל''ת)

        סטודנט לשעבר, 15/08/07 11:18

        הגב לתגובה זו

      • המרצה השמאלני יטיף למרד

        יעקב, 15/08/07 11:37

        המרצה השמאלני יטיף להחרמת האקדמיה ולהחרמת עצמו.

        המרצה השמאלני יטיף להפריע למשימות צהל ולהברחת מחבלים לתוך ישראל במחסומים.

        כל הבגידות במדינה עד היום, יצאו מהשמאל.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    בר אילן

    גיל, 15/08/07 08:32

    מה קורה עם האוני' הזאת ?
    הם מעבירים שיעורים לשנאת חינם במסגרת לימודי היהדות ?
    או שאתם מסלקים אותם או שאתם תומכים בהם אין דרך אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • דווקא שמעתי פעם דברי מרצה

      אישיהודי, 15/08/07 10:37

      באוניברסיטת בן-גוריון שאמר שקשה למצוא באותה אוניברסיטה מרצים שחוגגים את יום-העצמאות (רק את הנכבה)

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    בר אילן לאן ??? (ל''ת)

    אריק, 15/08/07 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גאה במרצה

    AP, 15/08/07 08:30

    אנשי סגל אקדמאים מהשמאל, מרשים לעצמם לשרבב פוליטיקה במערכת השיעורים שלהם ואין פוצה פה. כעת מותר גם לימין.(עפ''י קריאת דברי המרצה משתמע כי הקצין ביקש הקלה עקב השתתפותו בגירוש. מעשה לא אנושי ולא מוסר בעיני המרצה)

    הגב לתגובה זו

    • שמעת התנפלות אישית על סטודנט עקב היותו ב''צבא הנמצא בשטחים''?

      לא נמאס לכם, 15/08/07 08:41

      מהשוואות מופרכות

      אגב, לא מוסרי להישאר בשטחים

      הגב לתגובה זו

      • ועוד איך, ידידי, ועוד איך!!! (ל''ת)

        נמאס מהיתממות, 15/08/07 09:04

        הגב לתגובה זו

      • כל החברים שלכם בבריטניה מתנהגים אתו דבר (ל''ת)

        יאללהיאללה, 15/08/07 09:17

        הגב לתגובה זו

      • שמעתי. עיין תגובה 20 (ל''ת)

        AP, 15/08/07 09:25

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    מרצים שמאלנים בחוגי מדעי הרוח,נוהגים מזה שנים להכשיל סטודנטים שאינם

    כבשה מתריעה, 15/08/07 08:30

    ''מתיישרים'' עם התובנות שלהם. קיפוח המילאומניקים על רקע סלידתם של אותם מרצים מצה''ל אף הוא אינו נדיר. כמעט כל סטודנט לתארים המתקדמים (התופעה השתרשה בעיקר בחוגים לתארים מתקדמים בהם מספר הסטודנטים הוא מועט יחסית והכללים המקובלים אינם נאכפים), שלמד באותן מחלקות ותחת אותם מרצים, נחשף בשלב זה או אחר לתופעה המכוערת הזאת.
    המפתיע הוא שאת חשיפת העניין בחר הכתב להתחיל דווקא במקרה המבודד של מרצה בעל דעות ימניות, תוך התעלמות מן ההקשר הנורמטיבי שקבעו אנשי השמאל של סגל האוניברסיטאות.

    הגב לתגובה זו

    • הכל נכון אך לא מפתיע

      דליה, 15/08/07 08:42

      ממש לא מפתיע שהכתב בחר להתחיל דווקא כאן, כשידוע כי מרצים שמאלנים כופים את עמדתם, ואין פוצה פה ומצפצף. יש לנו תקשורת מגוייסת ומוטה!
      והעובדות שהבאת ממש מדויקות. מידע אישי!

      הגב לתגובה זו

      • עוד לא שמעתי מרצה ''שמאלני''שקורא לחייל/קצין בשמות גנאי כפי שנשמעו (ל''ת)

        איתן, 15/08/07 09:18

        הגב לתגובה זו

        • אז תופתע,בהחלט היו תיאורים ''מלבבים'' מצד מרצי שמאל קיצוני לימנים (ל''ת)

          הלוחש לסוסים, 15/08/07 14:49

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    אין חיילים - אין פינויים

    שלמה שומבל, 15/08/07 08:29

    נמאס מגירושי יהודים. מה אנחנו, באוקראינה?

    הגב לתגובה זו

    • אין חיילים- אין מדינה

      איתי, 15/08/07 13:28

      ותחשוב על זה

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא תפוח רקוב אחד בתיבה

    חיים, 15/08/07 08:27

    כבר כל התפוחים רקובים.
    מדינת ישראל מממנת מוסד אקדמי המייצג עמדות אנטי ישראליות, בדיוק כמו אוניברסיטת ביר זיית .
    יש צורך לעקור מהשורש את הריקבון, לפטר מרצים שמציגים עמדות קיצוניות במיוחד ומגלים עוינות כלפי צה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • בגין עמדות אנטי ישראליות ועוינות לצה''ל, תצטרך לסגור גם את''א,אב''ג,

      כבשה סרקסטית, 15/08/07 08:47

      העברית ואת אונ' חיפה. הבלטת בר אילן באה על שום מיצובו בצד הימני של מפת ''הסלידה'' האקדמית מהצבא בישראל. לידיעתך.

      הגב לתגובה זו

      • על מה ולמה??

        סטודנט אב''ג, 15/08/07 11:08

        באיזה זכות אתה מעז להגיס את''א ואב''ג באותו משפט עם בר אילן בנושא הזה של הכתבה????
        בתור מילואימניק, אני יכול להגיד לך שפה בבן גוריון מתחשבים, חבריי למילואים מקבלים פטור מעבודות שהם תנאי הכרחי להגשת סטודנט למבחן מסכם. בתקופת המלחמה, מי שלמד כבר חלקם קיבלו פטור גורף, וחלקם קיבלו מבחנים מקלים רק על חלק מהחומר,
        אז תעשה לי טובה קטנה,
        לפני שאתה מגיב באינטרנט, תיכנס לאתרים נוספים, תנסה לברר קצת מידע, תשאל אנשים שלומדים בעוד מוסדות, תאכל חומוס ותירגע.
        או שפשוט תפסיק להגיב פה!
        נמאס לי לקרוא שטויות של אנשים שלא מבינים מהחיים שלהם!!!!

        הגב לתגובה זו

        • גם לסטודנטים בבר אילן

          כ, 15/08/07 22:04

          נמאס מתגובות שהבסיס היחיד להן הוא שנאה לימין או ליהדות, ברור?

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    מכללה איסלמית

    MPICHO, 15/08/07 08:26

    אוניב' בר-אילן הפכה לקן צרעות מסוכנות, בדומה למכללה האיסלמית כל הקיצונים מתרכזים בה. גם רוצח יצחק רבין (ז''ל) למד שם וזה לא מקרה. שוררת במוסד הזה אווירה נוחה וקרקע פורייה לאלה הרוצים לפגוע באחדות העם. הגיע הזמן לפעול נגד מוסד פראזיטארי זה ביד קשה וללא סייג.

    הגב לתגובה זו

    • מכללה איסלאמית ?????

      שמז, 15/08/07 08:37

      וכי ממתי אוניברסיטת בר אילן מטיפה לפוצץ אוטובוסים על יושביהם??? נדמה לי שהשנאה שלך לישראל מעבירה אותך על דעתך.

      הגב לתגובה זו

      • לאומנות קיצונית בשם הדת וכל השקפה אחרת-''פשע'' (ל''ת)

        פוליטיקה כהלכה, 15/08/07 08:52

        הגב לתגובה זו

        • מה דעתך על לאומנות קיצונית בשם דת ה''שלום''? (ל''ת)

          רוני, 15/08/07 10:40

          הגב לתגובה זו

          • אולי סינית (ל''ת)

            אתה מבין, 15/08/07 13:25

            הגב לתגובה זו

  • 4.

    ועדיין צה''ל יממן את הלימודים בבר אילן

    אפרת, 15/08/07 08:25

    טיפשות

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אין מידע בכתבה האם נושא ההתנתקות הועלה ע''י הקצין

    דבורה, 15/08/07 08:23

    גם אם תגובת המרצה נראית מקוממת, כלפי קצין בצה''ל, לא ברור שאינה לגיטימית. מה שאי אפשר להבין מהכתוב הוא האם הקצין הביא כנימוק לבקשתו לקבל הקלות חריגות, את השתתפותו בהתנתקות. אם התשובה חיובית - אין לו אלא להלין על עצמו. מותר לטעון שזה אינו נימוק לגיטימי!! גם אם הניסוח בוטה. אם, לעומת זאת, המרצה דחף את ענין ההתנתקות על דעת עצמו, וביוזמתו, הוא ראוי לגינוי!

    הגב לתגובה זו

    • דווקא מאוד מובן מהכתבה:

      ניקי, 19/08/07 12:40

      הקצין כתב למרצה שהוא שירת בנאמנות בצה''ל וכנראה היה עליו לעשות דברים תוך תקופת ההתנתקות (בין אם זה פינוי ובין אם זה פעילות מבצעים בזמן הפינוי), בכל אופן לא משנה במה הוא עסק (ומדברים המרצה עולה שהקצין עסק בפינוי או לפחות במיגון הפינוי) המרצה לא אלוהים ולא בית משפט ואל לו לערבב עבודה עם רגשותיו או ראייתו הפוליטית.

      בכל אופן, התגובה שלך לגבי האם הנימוק לגיטימי או לא - לא רלוונטית בכלל, בדיוק מהסיבה שציינתי קודם.

      לא משנה מי מעלה ואיזו טענה, למרצה בכל אופן אסור לערבב את רגשותיו בעניין עבודתו.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אוניברסיטה עלק, גם בביר-זית יש אוניברסיטה (ל''ת)

    אזרח, 15/08/07 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    התנהגות מחליאה

    דן, 15/08/07 08:20

    אבל לאלו שידרשו להדיח את המרצה, אם האוניברסיטה צריכה להגיב על דיבורים איך היא צריכה להגיב על קריאה של מרצים לסירוב לשרת בשטחים או לפעולה (שהיא חמורה מדיבור) של חתימה על קריאה להחרים את ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שכל חולי הרוח התנקזו לאותה ''אוניברסיטה''. (ל''ת)

      אחד שאיכפת לו., 15/08/07 08:43

      הגב לתגובה זו

      • וייסמן מלמד גם באוניברסיטה העברית

        אישיהודי, 15/08/07 10:35

        אם תלך לאוניברסיטת ת''א, חיפה וב''ש תתקל בחלק גדול מאותם המרצים שפעלו בשביל החרם של הבריטים ופועלים בשביל חרם נוסף במדינות אחרות
        חלאות כאלה לפחות לא תמצא בבר-אילן

        הגב לתגובה זו