• 162.

    מי זה הפארך הזה שמחבק את ביבי ? (ל''ת)

    תופעה מגעילה, 15/08/07 20:53

    הגב לתגובה זו

    • וי-וי-וי. איזה חיבוק. רואים שהפרענק הזה כמעט קרע את הביבי שלו. (ל''ת)

      עוד יותר מגעיל, 16/08/07 10:28

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    פייגלין הגדיל את כוחו בקושי ב-1,500 איש

    שין קוף ריש, 15/08/07 18:25

    החישוב הנכון מראה שלפייגלין הצביעו קצת יותר מ-9,000 מתפקדים. שמעתי הבוקר את השקרים של תומכיו כאילו פילוג מצביעיו בקלפי זהה לפילוג כלל מצביעי הליכוד, כלומר משקלם באוכלוסיה גדול יותר.
    זו האמת. פייגלין כמעט ולא צבר כוח בשנתיים האחרונות והוא די דורך במקום. הדבר היחיד שהוא ותומכיו למדו הוא לעשות הרבה רעש כדי שיווצר סחף המונים.
    מסתבר שמצביעי הליכוד אינם טיפשים כמו שמחנה פייגלין צפה ואת התוצאה וההשלכות המעשיות שלה נראה בעתיד הקרוב מאד.

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    נו ביבי אז נבחרת מה תעשה עם זה - חוץ מאשר להמשיך

    לקשקש בזנב, 15/08/07 18:21

    של דבר אתה חושב כמו ברק וכמו אולמרט. לא אמרת דברים שונים מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    Now for Prime Minister

    Eli, 15/08/07 18:11

    Netanyahu:

    It is time that you become the next PM and Mazal Tov

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    וואלק. הליכוד צריך לזרוק את כל האשכנזים מהתנועה .

    ר מסעוד, 15/08/07 17:00

    ראבק האשכנזים כלל לא נאמנים לביבי נתניהו. . אנחנו המזרחים הקמנו ובנינו את את המדינה ושפכנו את הדם שלנו . האשכנזים האלה בוגדים במזרחים ועושקים אותנו. ינעל אבו-אבוהון. אנחנו המזרחים העלנו את ביבי נתניהו על ראש שמחתנו והעלנו אותו מעלה מעלה ובקרוב הוא יעלה בסערה לשלטון.
    היידי ביבי ישתבח שמו לעד.

    הגב לתגובה זו

    • לא מצחיק (ל''ת)

      עצוב שיש כמוך, 15/08/07 17:17

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו. אמור לי מי הם התומכים והמצביעים שלך. ואומר לך מי אתה!

        benzi. a, 15/08/07 18:11

        מסעוד הוא הדוגמה הקלסית של ליכודניק מצוי ותומך ביבי .

        הגב לתגובה זו

        • בנצי --מספיק. עם כל ההתנגדות לביבי (ל''ת)

          פייגלין הוא, 15/08/07 19:03

          הגב לתגובה זו

    • וואלק יה מסעוד. אולי תסביר איך בניתה את המדינה ושפכתה את דמך

      קי. מי. צי., 15/08/07 20:52

      ועוד משהוא מעניין. מדוע ולמה אתה מזרחי מקופח. הלא כל חבריך בליכוד הם מזרחים. מה קורה פה ביבי לא יכול לעזור לך ולחבריך?

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    הלו בנגל הלו בנגל פייגלין זה לא הנושא זה......

    טוטו, 15/08/07 16:50

    זה נתניהו הנושא
    שהביס את פייגליואת והשועל מרוט הזנב סילבאנו שלום

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    אולמרט ברק ביבי -הצגה יפה של דימוקרטיה מזוייפת (ל''ת)

    במצוות המפעיל, 15/08/07 15:53

    הגב לתגובה זו

    • כתבת איזה 30 תגובות רצוף ! (ל''ת)

      וואחד התקף..., 15/08/07 16:12

      הגב לתגובה זו

      • גם את התגובה הזו כתבת ? (ל''ת)

        10שקל, 15/08/07 16:25

        הגב לתגובה זו

  • 155.

    חייבים לפנות את עמלקי השמאל אל אחיהם בעזה לניסויי שלום (ל''ת)

    אם יחזרו גווית, 15/08/07 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    ביבי יברבר לכם שמה שרואים משם שונה ממה שרואים פה !!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    פייגלין לא, 15/08/07 15:39

    הגב לתגובה זו

    • ביבי יספר לכם שחייבים לפנות את כל ישובי יו''ש

      ליכודניק לשעבר, 15/08/07 17:04

      וגם יגיד לכולנו שרמת הגולן צריך להחזיר לסורים . ובאותה נשימה הוא ירצה להגיע להסדר חלוקת ירושלים וויתור על הר הבית והכותל.

      הגב לתגובה זו

  • 153.

    ביבי מזיע ומשקשק מול העמלקים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    פייגלין לא, 15/08/07 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    ארור נתניהו שהצביע בעד הגירוש (ל''ת)

    מפחד העמלקים, 15/08/07 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    ניצחון פירוס בפריימריס תבוסה מוחלטת אצל היהודים (ל''ת)

    מות הליכוד, 15/08/07 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    הדגל הערבי כבר מתנופף מעל משכן הנשיא (ל''ת)

    הלכה המדינה, 15/08/07 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    יהודים אתם בדקה ה 90 לפני הפיכת המדינה למדינה לא יהודית (ל''ת)

    תחליטו, 15/08/07 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    אנשי פגלין הפסיקו להוכיח את טפשותכם.התחילו להתנהג עם שכל !!!!!! (ל''ת)

    שמואל, 15/08/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    להחזיר את המדינה לעם היהודי (ל''ת)

    רק בכוח !!!!!, 15/08/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אנשי פגלין הפסיקו להוכיח את טפשותכם.התחילו להתנהג עם שכל !!!!!! (ל''ת)

    שמואל, 15/08/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    רק יהודי אמוני יכול להביס את העמלקים לא תיאום אולמרט ברק (ל''ת)

    רק יהודי, 15/08/07 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    הבחירות זוייפו עי הכנופיה כמו אצל ברק הם מחליטים !!!!! (ל''ת)

    להיות עם חפשי ?, 15/08/07 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    משטרת קדימה לא תחקור את זיופי הבחירות של ביבי וברק (ל''ת)

    במצוות הבוסים, 15/08/07 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    שביבי יישאר שם עם קבלני הקולות היהודים עברו למפלגת (ל''ת)

    העם היהודי, 15/08/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אמרתי לכם שביבי ייבגוד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לא האמנתם, 15/08/07 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    ליבנת חברה לביבי להרס הליכוד (ל''ת)

    שותפה לפשע, 15/08/07 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    שטייניץ הבזוי שותף לפשעי ביבי והריסת הליכוד (ל''ת)

    אל תתחבא !!!!!!, 15/08/07 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    ביבי יותר גרוע משרון (ל''ת)

    תפנימו, 15/08/07 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    ביבי אוייב העם היהודי (ל''ת)

    זהירות מהנוכל, 15/08/07 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    היום מת הליכוד סופית (ל''ת)

    עורו יהודים, 15/08/07 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    שרון הרס את הליכוד מבחוץ-ביבי חיסל אותו מבפנים (ל''ת)

    מצוות הבוסים, 15/08/07 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    אולמרט ברק ביבי - אותו מפעיל (ל''ת)

    ואתם תשתקו, 15/08/07 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    אסור חמור לכל יהודי להתקרב לבית הבוזת שנקרא הליכוד (ל''ת)

    מפלגת העם היהוד, 15/08/07 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    עצומה יהודית לבחירת פייגלין כראש ממשלה (ל''ת)

    להדברת העמלקים, 15/08/07 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    היהדים חייבים קחת נשק ליד נגד המתעללים בהם מסיתים נגדם מגרשים (ל''ת)

    ומחריבים את, 15/08/07 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    הכהן: נתנייהו אהבתי אותך אך הנהגותך הדוחה והבילתי דמוקרטית לפייגלין

    יצחק הכהן, 15/08/07 15:14

    חשפה את פרצוף האמיתי. תרשה להגיד לך מכל הלב --אתה נוכל! ולכן לעולם, זכור דברי, לא תנהיג את עם ישראל! ימנים הליכוד ברשות נתנייהו זה ימין מזוייף ואסור להצביע לו!

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    מת הליכוד יחי מפלגת העם היהודי (ל''ת)

    תחי, 15/08/07 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    פייגלין יהיה ראש ממשלה

    גורם הזמן, 15/08/07 15:13

    אולי עוד 10, או 20 שנה. זה יקרה בסוף.
    הציבור ירצה אדם אמוני עם עקרונות ולא עוד פוליטיקאי חלקלק וחמקמק, שיאכזב את בוחריו ויעוף הביתה.
    פייגלין יכנס לאט לאט לתוך תודעת הציבור. זה רק שאלה של זמן.
    יש לו עקרונות ויש לו דרך והוא לא יסטה מהם.

    הגב לתגובה זו

    • העם צריך להתגייס שזה ייקרה עכשיו (ל''ת)

      כולם !!!!!!!!!!, 15/08/07 15:16

      הגב לתגובה זו

    • השאלה אם עדין תהיה מדינה אז... (ל''ת)

      יהודי, 15/08/07 16:01

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    ביבי זייף את התוצאות לכן האיחור בפרסום התוצאות למרות שזה ממוחשב (ל''ת)

    ביבי מהכנופיה !, 15/08/07 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    פייגלין תלחם יש לך הרבה תומכים אל תוריד את הראש (ל''ת)

    מול המזיע, 15/08/07 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אם שטייניץ נשאר עם ביבי הדיקטטור הוא יאבד את עולמו (ל''ת)

    תחליט !!!!!!!!!, 15/08/07 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    היהודים עוזבים את ביבי (ל''ת)

    רק פייגלין, 15/08/07 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    ביבי יעשה הכל שהליכוד יובס אלו ההוראות שהוא קיבל (ל''ת)

    מהמפעילים שלו, 15/08/07 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    הליכוד יישאר באופוזיציה כך רוצים המפעילים של ביבי (ל''ת)

    והוא יבצע, 15/08/07 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    פייגלין לא ייבגוד בכם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ביבי כן, 15/08/07 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    דני דנון - כמעט נצחת !!! עכשיו תבקש שידרוג לשר ....

    כל הכבוד, 15/08/07 13:20

    עכשיו שעוד 1-2 יודעים מי אתה תוכל לבקש שידרוג לשר (רצוי ''ביצועי'' ובכיר).
    המשימה הוגדרה בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    תמונה אחת שווה אלף מילים , טוב שנתניהו הרחיק את פייגלין

    אורי, 15/08/07 13:03

    הרי התקשורת קדימה והשמאל היו עושים מזה מטעמים , פייגלין טירון פוליטי שלא מבין דבר!

    הגב לתגובה זו

    • נשמע דווקא שאתה לא - מי יודע מה - מבין..

      דודו הכובש, 15/08/07 14:53

      אתה לא מכיר לא את ביבי ולא את פייגלין.

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    נתניהו לא פוליטיקאי, הוא...

    ויקטור, 15/08/07 12:45

    ממש לא בראש שלו כל התככים והקומבינציות שצריך בשביל להצליח בפוליטיקת המדמנה.
    נתניהו הוא אדם בעל שיעור קומה, שורשים ערכיים, ציוניים, יהודיים, בנוסף למטען החינוכי שהוא מביא מהבית, והמטען הערכי של חייל לוחם וקצין מצטיין ביחידת העילית של צה''ל. הוא מביא איתו את היכרותו עם מערכות השלטון בארה''ב ואת עובדת היותו מנהיג מוכר ומוערך בעל יכולות מדהימות. כל זאת לצד ניסיונו בכל תחומי הניהול במערכות השלטוניות כולל כראש ממשלה וכשר אוצר. רק נתניהו!

    הגב לתגובה זו

    • לא נסלח על הצבעה בעד הגירוש

      עטרה קור, 15/08/07 14:55

      וגם לא על נשק למוסלמי חברון, איתו רצחו את התינוקת שלהבת פס ועוד.

      הגב לתגובה זו

    • הוא גם סוכן מכירות מוצלח,אבל הביא את רהיטי רי''ם והליקוק לפשיטת רגל. (ל''ת)

      יגאל כהן, 15/08/07 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    הנהגת הליכוד------ תפרסמו את ''תוכנית 100 הימים'' שכתב פייגלין בעצמו

    וכך יובהר מייד, 15/08/07 11:08

    בליכוד.

    גם לא ברור אם בכלל מצע כזה הוא חוקי מבחינה דמוקרטית

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-117

      גירית, 15/08/07 11:45

      לא משנה אם זו תכנית מאה ימים, מאה דקות או מאה שנים, אף פוליטיקאי לא מיישם את מה שהוא מצהיר עליו לפני בחירות, וגם אי אפשר לתבוע אותו על הונאה, כי מצע איננו מסמך משפטי מחייב אלא ''נייר זבובים'' ללכוד בוחרים (ע''ע אתרוג-מצע הליכוד-''רוח הליכוד''-התנתקות).

      הגב לתגובה זו

      • יש דברים שאסור שיופיעו במצע של מפלגה ואז החוק פוסל

        ויש דברים, 15/08/07 12:25

        לא תסבול - ואז לא החוק יטפל, אלא מוסדות המפלגה.

        פייגלין לא רץ ברשימה עצמאית - לכן מצעו אינו לטיפול החוק.
        אבל מצעו בהחלט לטיפול מוסדות המפלגה - גם בכל מקרה , ועל אחת כמה כשהוא מתמודד על יו''ר המפלגה ומועמד שלה לר''מ.
        _____________________
        זה לא דיון על רוח הליכוד- אלא מה בשום פנים ואופן בלתי נסבל לחלוטין.
        (מה עוד כשמדובר בתוכנית אופרטיבית).

        הגב לתגובה זו

  • 116.

    בלי פייגלין ביבי יפסיד את מהמרכז ימינה

    יהודי, 15/08/07 10:20

    וירויח בקושי את המרכז שנוטה שמאלה. (להם יש את קדימה והעבודה)

    להעיף את פייגלין, זו המשך הנפילה של הליכוד,
    רק ''ביבי טוב ליהודים'' (כלומר כזה שמשתף פעולה עם פייגלין) יביא לליכוד ביבי את הניצחון בבחירות
    בדיוק כמו ב96.
    ביבי זו ההחלטה האחרונה שלך כמנהיג, אני מקוה ומאמין שתתעשת ותעשה אותה נכון.

    הגב לתגובה זו

    • ל-116- צריך לעשות בדיקה מחודשת של חברי המרכז.

      שקוף, 15/08/07 10:52

      אישית מכירה איש מרכז,שהיום הוא בקקדימה.
      האם הוא צריך להמשיך ולהיות חלק מהמרכז ?

      כך גם אנשי פייגלין,ברובם אינם מצביעי הליכוד .

      הגב לתגובה זו

      • כולנו פייגלין וכולנו שמים ל-י-כ-ו-ד בקלפי!!

        פיני סמוטריץ', 15/08/07 14:51

        הבנת את זה, ברוך?

        וסתם שאלה: איזה פתק שם סילבן?

        הגב לתגובה זו

  • 115.

    נצחון גדול לנתניהו. 40% מהמתפקדים הגיעו.

    אורי, 15/08/07 10:10

    קרוב ל 40000 מתפקדים התייצבו
    בקלפיות על מנת להחליף את הממשלה הגרעה בממשלה טובה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    שימו לב לתמונה של החכי''ם ליד הדיקטטור

    ee, 15/08/07 10:09

    שימו לב לתמונה של הגב' לימור לבנת, שטייניץ ועוד כאלה שבאו להקיף את ביבי. אבל איזה פרוף יש להם. אפילו חיוך או אושר כלשהו על הבחירה אין להם. הם בתוך תוכם יודעים היטב שביבי זה אסון. אבל פוליטיקה זה דבר כל כך מלוכלך שהם מוכנים להמשיך להסריח רק כדי להשאר קרוב ל...צלחת. אבל רבותי ביבי זה לא הצלחת הכי טעימה הוא אפילו ליד הצלחת המגעילה.
    הלוואי שביבי יפסיד בגדול בבחירות !

    הגב לתגובה זו

    • איזו תגובה חלולה. (ל''ת)

      חבל''ז, 15/08/07 10:54

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    נצחון של הליכוד

    שוש, 15/08/07 10:08

    אם נצחונו של ביבי יגרום את נידויו של פכלין ,עוד ימים יגידו כי מושחתים תמכו בך ביבי ,ומחקים לאבטחווך ???

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    נתניהו יזכה בגדול בבחירות הקרובות

    יינון, 15/08/07 10:08

    על אפה ועל חמתה של שדולת שלום עכשיו ב- NRG

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    נתניהו -רה''מ הבא! (ל''ת)

    ישראלי, 15/08/07 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    ביבי- אל תעשה לפייגלין מה שעשו לך.

    מוטי, 15/08/07 10:03

    תתייחס אליו בכבוד- כמו שהיית מתייחס אל סילבן שלום.
    תזכור איך התקשורת התעללה בך בתקופה שהיית ראש ממשלה ואחריה.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    בבחירות הבאות בליכוד פייגלין יקבל

    משקיף, 15/08/07 10:02

    35-40%, וזה יהיה אחרי שישראל תספוג עוד מכה קשה, כי רק כך יהודים מבינים איפה האמת ומאיפה בא פתרון.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    כשתא הכתבים הפוליטיים סרב לשדר את נאום הניצחון של נתניהו.

    תקשורת נטויה, 15/08/07 10:02

    תקרית נוספת, שהעיבה על הפריימריז, אירעה כשתא הכתבים הפוליטיים סרב לשדר את נאום הניצחון של נתניהו. נתניהו החליט להעביר את הנאום לחדר אחר מזה שהיה מתוכנן, ובו היו ערוכים צוותי התקשורת. עקב כך החליטו הכתבים שלא לשדר את דברי נתניהו.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    היידה ביבי!!! זה זמן ביבי!

    פייגלין וחבורת, 15/08/07 09:56

    יכולים ללכת לחפש להם מפלגה חדשה. בקרוב נעיף אותם מהליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אם פייגלין יהיה בליכוד, אין סיכו שאני אצביע עבורם

    יורם, 15/08/07 09:48

    פייגלין צריך להקים מפלגה נפרדת משלו שתשקף את דעותיו ולא לנסות להשתלט על הליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • הליכוד לא של אבא שלך, כך שהוא לא יכול ''להשתלט'' לך על הליכוד

      מדינה, 15/08/07 10:03

      לכל אדם המאמין בעקרונות היסודות של תנועת הליכוד (המיתולוגית, לא בת התערובת שהולידה אולמרטים למניהם) יש את הזכות החוקית להתמודד לראשותה.

      הגב לתגובה זו

      • השאלה אם אין ניגודים פנימיים גדולים מדי-

        מה המסר של, 15/08/07 10:45

        תסכים איתי שיש הבדל ברור בין האיחוד הלאומי/מפד''ל והליכוד.

        הפייגלינים בתפישתם הם בעצם איחוד לאומי/מפד''ל.

        צעדיו של פייגלין , להפוך את הליכוד לתואם בתפישותיו את האיחוד לאומי/מפד''ל-- ברורים וידועים.

        עכשיו השאלה -
        האם בין חברי הליכוד , מצביעיו ותומכיו- יש או אין פערים בלתי ניתנים לגישור !!

        ואם הפערים הם כאלה שיוציאו לציבור מסרים מנוגדים בצורה בלתי אפשרית.

        הגב לתגובה זו

        • זה בדיוק הקטע: אין מקום למפלגות ימין חסרות השפעה

          אוריאל, 15/08/07 12:02

          במקום מפלגות סקטוריאליות צריך ליכוד אחד גדול מול כל השמאל, וזה כולל את כל מי שמגדיר את עצמו ימין, שהמכנה המשותף בין אנשים אלו רב עשרות מונים על המפריד.

          הגב לתגובה זו

          • פספסת

            את השאלה-, 15/08/07 12:29

            לא מה צריכה להיות מלפגת ימין- אלא האם הפערים בתוכה בלתי אפשריים-בתוכה!
            (אתה יכול לחשוב שהמשותף רב על השונה, או שלא.. מבחינה פנימית!).

            הגב לתגובה זו

          • מצטער-לא קראתי

            את הסוף, 15/08/07 12:30

            לדעתך רב המשותף-
            לדעתי השאלה עומדת.

            הגב לתגובה זו

            • אם בני בגין היה יכול להיות בליכוד

              אוריאל, 15/08/07 13:51

              ואף אחד לא חלם לזרוק אותו משם (עד שלו בעצמו נשבר מההיסחפות שמאלה ומהבגידה במצע), ועוד כהנה וכהנה (אמרת קליינר, למשל?), אזי גם פייגלין ותומכיו יכולים לשכון שם בשקט.
              בוא תודה שמה שמפריע לך זה הכיפה (ואולי גם הזקנקן), אבל כאן אתה נופל, שכן פייגלין אינו מעוניין במדינת הלכה ולא בשום דבר שדומה לזה, ואתה מוזמן לעיין במאמריו הרבים.

              הגב לתגובה זו

            • נראה לי שאפילו בני בגין היה נגמל מא''י השלמה (ל''ת)

              אחרי שהיה שומע, 15/08/07 16:15

              הגב לתגובה זו

  • 105.

    נתניהו והליכוד זה רק הכי טוב ממה שיש כרגע (ל''ת)

    זה מה יש, 15/08/07 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    תוצאות פריימריס בליכוד. מחזירה אותי סופית לקדימה.

    benzi. a, 15/08/07 09:35

    לא רק שהביבי הזה הוא היו''ר שם. גם חבורת הזבל שלו וגם האספסוף המתלהם מוכיחים חד וחלק. הליכוד
    של היום זה ליכוד רקוב ומושחת והצ'חצ'חים רובצים שם בחסות מנהיג דמגוג ושרלטן.

    הגב לתגובה זו

    • בנגוד לקדימה

      רפול, 15/08/07 10:03

      בנגוד לקדימה שכולם שם ממש צדיקים ורק טובת הכלל לנגד עיניהם.

      הגב לתגובה זו

    • בנצי,תירגע הפעם לא יעזור לך.''הפוסל במומו הוא פוסל'' (ל''ת)

      שקוף, 15/08/07 10:03

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף יש לקדימה מצביע אחד (ל''ת)

      א.ב., 15/08/07 10:27

      הגב לתגובה זו

    • אני רק מקווה שאתה וכל חבריך תישארו שם ולא תחזרו לליכוד. (ל''ת)

      רוני, 15/08/07 10:44

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא שגם

      ש, 15/08/07 13:32

      בקדימה וגם במפלגת העבודה יש השתלטות של ע ר ס י ם,למען האמת כול המדינה כבר נמצאת תחת שליטה זו,בגלל זה היא הופכת למדינת עולם שלישי,עם כול המאפיינים הכרוכים בכך.

      אין למי להצביע.
      המדינה כבר שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    רבע מהליכוד שוליים הזויים (ל''ת)

    אמר ביבי, 15/08/07 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    איך אפשר למנוע כניסה לפייגלין אם מותר לו לרוץ לראשות התנועה?? (ל''ת)

    לא דמוקראטי, 15/08/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אוךמרט ביבי ברק - סוכנים זרים (ל''ת)

    להיות עם חפשי, 15/08/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אולמרט ברק ביבי זה אותו מפעיל אותם זיופים (ל''ת)

    מתי תתעוררו, 15/08/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מהי תגובתו של נתניהו על דבריו של אלון ליאל

    פקק תנועה, 15/08/07 09:30

    על מלחמה עים סוריה .בעוד 3 חודשים או החזרת הגולן .וכפי שראינו בטלויזה עכשיו מחציתה של הכינרת שייכת גם היא ל סוריה ?

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ליכוד=5 מנדטים חחחחחח (ל''ת)

    אולמרט, 15/08/07 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אני בשוק! נתניהו ממש דיקטטור

    בבחירות הפעם, 15/08/07 09:27

    שנים הצבעתי לליכוד עוד מימי בגין.
    לא רק שהליכוד פשט את ערכיו הגדולים עכשיו גם את את ההנתהגות האלמנטרית?
    בלב דואב לא אצביע לאף אחד בבחירות הבאות

    הגב לתגובה זו

    • הוא מעתיק את שרון! דיקטטור אמיתי! בבחירות - (ל''ת)

      רק לא ליכוד, 15/08/07 09:53

      הגב לתגובה זו

    • תן לי לנחש, גם בבחירות האחרונות לא הצבעת ליכוד. (ל''ת)

      רוני, 15/08/07 10:45

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    תגובות 83, 84, 85 - יצירה סדרתית של מסית אנטי דמוקרטי מבולבל. (ל''ת)

    חד וחלק., 15/08/07 09:25

    הגב לתגובה זו

    • האמת כואבת הא??? (ל''ת)

      א.ב., 15/08/07 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    חבל

    שמואל, 15/08/07 09:22

    כשאני רואה איך ביבי דיקטטור שמצפצף על השותפות הדמוקרטיה וההגינות ולא נותן למתחרה שלו שהפסיד להכנס לגני התערוכה רק בגלל שהוא התחרה מולו אני בז לו ולא נראה שאבחר ליכוד בפעם הבאה

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    איזה מזל שרובנו לא..סינילים

    אני, מחכה, 15/08/07 09:22

    ואז...ביבי שוב ראש ממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אני לא מאמין לתוצאות ברחשי ליבם של רבים. נראה שהתוצאות מזויפות

    benzi. a, 15/08/07 09:14

    תומכי נתניהו שלטו על כל נקודות ההצבעה . והיו כאלה שהתחזו לתומכי פייגלין .

    הגב לתגובה זו

    • בנצי, מה לעשות,קשה לקבל תוצאות שאינן מתיישבות עם רצונותיך..

      רק נתניהו, 15/08/07 09:55

      אלו החיים.
      העיקר היא השאיפה וחשוב לעשות הערכה מחודשת,ואולי להקים מפלגת
      פייגלין ?

      עלי לציין, למיטב זיכרוני (שהוא טוב למדי) שלמרות שאתה מנסה להטיל דופי ביושרת הבחירות,אתה עושה זאת בעדינות.ולא בהכפשות מתלהמות כפי שאתה עושה כהרגלך.
      אתה גם כותב תחת שמות בדוים רבים .

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לרק נתניהו( -93)

        גירית, 15/08/07 11:22

        ואולי הדה לגיטימציה שעשו, עושים ויעשו לפייגלין היא היא חוסר רצון לקבל תוצאות בחירות, תמהתני?

        הגב לתגובה זו

        • לגירית,אין בעיה עם התוצאות,אלא שיש עובדות בשטח,שצריך לתת עליהם את ה

          רק נתניהו, 15/08/07 11:45

          דעת.
          עם עובדות לא מתווכחים.
          אמירה כמו ''תוצאות מזויפות'' ,מטילה דופי,רק בגלל שהתוצאות אינן מתיישבות ?

          הגב לתגובה זו

  • 92.

    אלימות וליכוד

    יצחק, 15/08/07 09:04

    משרון ועד ביבי, הזרוע היא חלק בלתי נפרד מעליה לשלטון. לפייגלין לא נתנו להכנס לאולם. אכן אבירות דמוקרטית במיטבה.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ביבי-ההתנהגות כלפי פייגלין בושה (ל''ת)

    ביבי אכזבת, 15/08/07 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    סילבן שלום חתרן בלתי נלאה (ל''ת)

    יהודה, 15/08/07 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ביבי ניצח לא רק את פיגלין אלא גם את אנשי התקשורת העויינת !!!! (ל''ת)

    אלי, 15/08/07 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הגזען טעם מתרופתו. הטרנספריסט נזרק אחוצה. (ל''ת)

    צבי, 15/08/07 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הליכוד כעת= הנהגת על טהרת האזכנזים,ללא יצוג לנשים ועם דמגוג בראש. (ל''ת)

    אבי, 15/08/07 08:18

    הגב לתגובה זו

    • מאיזו מערה יצאת אחרי 60 שנה ? ב-2007 מתקדמים על פי כישורים !! (ל''ת)

      עמי, 15/08/07 08:31

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לעמי על תגובתו ל-87

        גירית, 15/08/07 08:46

        הצחקת את סבתי המנוחה.
        מה דעתך על 1/2 אשכנזי, כמעט עם תואר שני ומובטל רק בגלל שהוא בעל שם משפחה ספרדי (האדם שבחצרו אני חיה)?

        הגב לתגובה זו

        • לגירית השברירית - תנוח סבתך ז''ל בשלום על משכבה ואל נא תגייסי אותה

          קלפוס אשכנזי, 15/08/07 09:04

          בתמיכה לדברי ההבל שאת משמיעה.
          ולגופו של ענין את יכולה לברוח מהמציאות ולהאשים ''אשכנזים'' בכל כשלונותיך.
          נכון שיש מרוקאים המתפרנסים כבר דור רביעי מעסקנות קיפוח - אבל הטובים שבהם כבר מזמן מצליחים בעסקים, באקדמיה, ובכל שטחי החיים, כי אינם עוסקים בבכיינות ורחמים עצמיים.
          אבל קל יותר לבכות ולהאשים מישהו אחר באפסות שלך - ואני מאחל לך הנאה וסיפוק מהתבוססותך בכשלונות שללא ספק ילוו אותך שוב ושוב.

          הגב לתגובה זו

        • אתה מבלבל את המוח ! אתה לא מתקדם בגלל שאתה לא מספיק טוב. גם אני ספר

          בני, 15/08/07 09:28

          ספרדי !!!

          הגב לתגובה זו

          • תגובה לבני

            גירית, 15/08/07 10:23

            הממסד האשכנזי ניצח.
            אם אתה מאמין שמספיק שתהיה טוב כדי שתתקדם, קנית את שטיפת המוח שלהם.
            לא מספיק שתהיה טוב.
            אתה צריך להתחבר פוליטית ''נכון'' או ''ללקק'' או לדעת להביא קולות בבחירות (פנימיות וארציות).

            הגב לתגובה זו

    • לא ידעתי שלימור לבנת היא גבר- חידוש מעניין (ל''ת)

      גידי, 15/08/07 12:34

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    יש רק שלושה סוגי נשים.

    אריה גל, 15/08/07 08:17

    בענייני סקס יש רק שלושה סוגי נשים.

    זו אשר ''לא נותנת ! נקודה !'',-

    זו אשר נותנת למי שהיא רוצה,-

    וזו אשר ''נותנת, אבל לא בחינם !''.


    בבחירות המקדימות בליכוד , האיש אשר דרכו היא: ''לא נותן ! נקודה !'', זכה רק ב 23 אחוז. מהיום דרכו הרשמית של הליכוד היא: ''יתנו,- יקבלו !''


    .

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-86

      גירית, 15/08/07 08:51

      את השיטה שאתה מציע כבר נסינו:
      נתנו את אוסלו-קבלנו אינתיפדה.
      ברק הציע את ויתורי שרם-א-שייח - קבלנו עוד אינתיפדה.
      שרון הפקיר את גוש קטיף - קבלנו קסאמים ושלטון חמאס ברש''פ ואולי גם את מלחמת שלום-נסראללה.
      מה גורם לך לחשוב שהפעם השיטה תעבוד ומה נתן אחרי שנתפרק מכל נכסינו האסטרטגיים ונשאר עם אינתיפדה מס' 13?

      הגב לתגובה זו

    • הסוג הראשון לא מוכר לי :) (ל''ת)

      שגל, 15/08/07 09:58

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    רוב מצביעי פגלין הם תומכי סילבן שלום שקיבלו פקודה להצביע נגד נתניהו (ל''ת)

    בלתי מפלגתי, 15/08/07 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    המתפקדים של פייגלין, כלל לא מצביעים ליכוד בבחירות.

    אריאל, 15/08/07 08:15

    ולכן פייגלין צריך ללכת.

    הגב לתגובה זו

    • ואת זה אתה טוען על תקן.. מתפקד של פייגלין? (ל''ת)

      כבשה מהליכוד, 15/08/07 08:33

      הגב לתגובה זו

      • כבשה,מה ההיתממות,יש אפשרות לדעת.

        שקוף, 15/08/07 09:37

        אם ביישוב שיש X מתפקדי ליכוד,
        בבחירות הכלליות,אותו הX אינו בוחר ליכוד,מה זה אומר ?

        הגב לתגובה זו

        • שהם לא מאמינים במנהיג הנוכחי (השקרן), אבל מזדהים עם ערכי הליכוד (ל''ת)

          ומחכים לתחייתה, 15/08/07 10:08

          הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-84

      גירית, 15/08/07 08:53

      על בחירות חשאיות וחופשיות שמעת כבר?
      זכותו של אדם להתחרט על שהתפקד למפלגה א' או להיות חסר שבע רצון ממי שנבחר להוביל אותה ולשים פתק אחר (או לחשוב שלא פחות חשוב לחזק מפלגת לווין לזו שאליה התפקד, כדי לשפר את מצבה של מפלגת ה''אם'' שלו במשא ומתן קואליציוני).

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לגירית

        אורית, 15/08/07 09:32

        אכן זכותו של אדם להצביע למי שירצה, אבל עובדה היא שמתפקדי פייגלין שבאים מההתנחלויות בעיקר,
        אינם מצביעים לביבי ולליכוד כמעט בכלל!!
        לדוגמא, שמעתי אתמול שביישוב איתמר שבו כארבעים מתפקדי ליכוד =פיגלין, היו רק 2(!) מצביעי ליכוד!!!

        מה תגידי על זה?

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לאורית

          גירית, 15/08/07 10:26

          אולי קל יותר במקום דל-מצביעים לעשות השוואות כאלה. נסי לנתח את מתפקדי פייגלין בעיירה או בעיר וספרי לי על ממצאיך.

          הגב לתגובה זו

  • 83.

    ביבי הוא מנהיג משכמו ומעלה. נקודה.

    אריה, 15/08/07 08:14

    ובאמת פייגלין צריך ללכת למחוזותיו ושם להיבחר או לא להיבחר.

    מה לו ולליכוד, הבוחרים שלו בכלל לא מצביעים ליכוד!!!

    הגב לתגובה זו

    • לכן ישנם הרבה מש' הנקראים על שמו

      אברהם, 15/08/07 08:43

      כן הרבה מש' נקראים היום נפגעי ביבי במצבם המורעב
      הרבי בני נוער כיום אשר מידי פעם אנו קוראים עלהם בעיתונות גם הם נקראים נפגעי ביבי
      אני מכיר שכונה שלמה אשר בכניסתה נכתב בגדול כאן גרים אלו אשר נפגעו ע''י ביבי כאן גרים נפגעי ביבי
      אומנם הינך יושב עם ביבי ברומו של עולם אבל אילו היית פעם מסתכל מטה היית מבין למה אני מתכווון
      הכוונה תביט מטה מטה היכן שביבי יודע לשלוח אנשים למטה למטה למטה למטה אז תבין

      הגב לתגובה זו

      • ראינו מה פרץ בראשות העבודה עשה בשבילם. בלי המדיניות הכלכלית של ביבי

        אחד, 15/08/07 09:05

        שהצילה את המשק מקריסה לא היה להם מה לאכול עכשיו

        הגב לתגובה זו

      • אלמלא ביבי, כל המדינה היתה היום על הפנים

        אורי, 15/08/07 09:13

        תפסיק עם הדמגוגיה אברהם, רק בזכות מנהיגותו ואומץ לבו של ביבי המדינה היום צומחת בשיעורים מדהימים.

        כל איש כלכלה שלא יהיה יגיד לך זאת.

        הגב לתגובה זו

      • אברהם,עכשיו שיש כסף בקופה,בזכותו של ביבי,תיפנו בטענות למי ששולט ו

        שכר מינימום, 15/08/07 09:29

        וטוען שהוא יחלק ''ברגישות ובחמלה'',
        לכל ניזקק.

        כולם אומרים ,שהכלכלה פורחת,צריך לקטוף את הפירות.

        הגב לתגובה זו

      • אתה עוד אחד שהתקשורת השמאלנית שטפה לו את המוח נגד ביבי. (ל''ת)

        רוני, 15/08/07 10:48

        הגב לתגובה זו

  • 82.

    מיפלגת הליכוד ספגה פגיעה

    פקק תנועה, 15/08/07 08:11

    לא קלה .ולא ברור אך היא תיראה בתקופת הבחירות ב2010 .על פי מה שנתניהו משדר .מיפלגת קדימה היא החלופה לליכוד מבחינה מדינית ביטחונית וגאוגרפית .

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא סתם פקק. אתה חולה בראש! (ל''ת)

      ציון, 15/08/07 08:23

      הגב לתגובה זו

      • קודם כול אתה חולה בראש

        פקק תנועה, 15/08/07 08:45

        דבר שני ימים יגידו. מה ההבדל בן הליכוד למיפלגות אחרות. אתה לא קורה את השטח והמציאות כפי שהיא .דבר נוסף ביגללך לא הצביע לליכוד .

        הגב לתגובה זו

        • לפני שאתה מחליט שאתה לא חולה בראש...

          ציון, 15/08/07 13:12

          תלמד לדבר עברית נכונה ולכתוב ללא שגיאות כתיב!
          אתה אכן המיצג האמיתי לתומכי קדימה, אנשים טיפשים הלוקים בבינוניות חולנית, שחושבים שהם יודעים הכל, ויש להם את הזכות לתת לאפסים מקדימה להמשיך ולהתנהל כמו מפלגה של גנגסטרים חסרי אחריות ומוסר!
          הליכוד והמערך אכן לא שונים מהם כמעט כלל.

          הגב לתגובה זו

    • קדימה חלופה לליכוד?

      גירית, 15/08/07 08:57

      איזה מצע יש בדיוק ל''קדימה''?
      איזה הרכב רשימה יש לה?
      בסה''כ מפלגה שגדלה מתוך קופסה של אתרוג, שלרוע מזלנו נבחרה להרכיב את הקואליציה הנוכחית (ע''ע וינוגרד, לינדנשטראוס ומה שעוד בצנרת), מפלגה עם עבריינים (מר רמון לא הגיע אליה ממרכז הליכוד, הנשיא הנוכחי כנ''ל).

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    פייגלין 23%. זה ב-10% יותר ממה שקיבל פעם שעברה. הליכוד שובר ימינה. (ל''ת)

    אזרח ישראל, 15/08/07 08:10

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כמעט כל אדם רביעי בליכוד הצביע פייגלין. לא להאמין... (ל''ת)

    מפוכח, 15/08/07 08:10

    הגב לתגובה זו

    • תגובה למר מפוכח (80)

      גירית, 16/08/07 08:55

      תיקון לנתון שלך:
      לפי אחוזי ההשתתפות:
      נתניהו כ-30 אחוז ממתפקדי הליכוד
      פייגלין כ-8.5 אחוז.
      את המסקנות תסיק בעצמך.
      גילוי נאות:
      גירית, לו היתה לה זכות הצבעה, היתה נרתעת יותר ממפלגה שמועמדה קבל ב(אין) פריימריס 100% של הקולות (נחשו איזו).

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    ביבי טירון ברק מפקדך ילמד אותך שוב (ל''ת)

    פנסיונר, 15/08/07 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מה תגיד עתה כתבת הכדורגל לשעבר רינה מצליח ? (ל''ת)

    אלי, 15/08/07 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    תומכי הליכוד= אלפי משפחות שקיבלו משרות בזכות תמיכתם למתמודדים (ל''ת)

    יעל, 15/08/07 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    רבע מכלל המצביעים הם לא מיעוט !!! הליכוד בראשות ביבי הפך לקיצונית. (ל''ת)

    מחושק ע''י, 15/08/07 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לתקשורת השמאל - מה נותר לכם לעשות עוד נגד ביבי? (ל''ת)

    קיבלתם בומרנג, 15/08/07 07:44

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    חבל שביבי מנסה לעצור את המהפיכה האמונית, שתביא לישראל עוצמה

    ליכודניק תומך פ, 15/08/07 07:39

    פייגלין הכניס צבע ללחיים של הליכודניק המצוי, שמרגיש כי נתניהו וברק, אולמרט ושרון הולכים באותו נתיב: ויתורים לפלשתינאים וקירוב סופה של מדינת ישראל. רק פייגלין היה משנה את התמונה. חבל שנתניהו איננו טיפוס דמוקרטי אמיתי אלא איש ששומר על כסאו באמצעים פסולים.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    נתניהו מבריק - ברור שפייגלין לא שייך...

    עופר, 15/08/07 07:39

    הרי אילו נתניהו היה עומד על אותה במה, ו/או מתחבק עם פייגלין, מפלגת העבודה וקדימה לא היו מפסיקות לקשקש על צביון ימני קיצוני של מפלגת הליכוד...

    פייגלין באמת לא שייך לליכוד. כולם יודעים זאת, והיום הוסר הספק. פייגלין ניסה בעורמה לחדור למפלגת הליכוד ונבעט החוצה...

    הגב לתגובה זו

    • שייך ועוד איך שייך.

      מדינה דמוקרטית, 15/08/07 10:10

      שמעת על חוקי הדמוקרטיה? זה לא באסטה בשוק כאן, ולא אירן.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    נתניהו מסתבר יותר ויתר כגרסת LIGHT של שרון ואם כך,שיחפש אותי בסיבוב

    כבשה מזהירה, 15/08/07 07:38

    די, נמאס כבר מהטריקים. בוחרים ימין-ליכוד ומקבלים שמאל. הפעם, אקח זאת בחשבון לקראת הבחירות. מעשיו החתרניים של ביבי גורמים לי לשקול מחדש את הסיכונים הטמונים בבחירה במפלגה המונהגת ע''י אדם חסר חוט-שדרה, השם את מאויו האישיים לפני המצע.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    BIBI WOULD NEVER SEND OUR CHILDREN TO DIE IN LEBANON (ל''ת)

    AVI, 15/08/07 07:38

    הגב לתגובה זו

    • You are right Bibi is a rubbit just bla..bla.. bla.. (ל''ת)

      bla, blaaaa, 15/08/07 07:56

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    סוכני ה CIA לנתניהו: הממשל האמריקני מתנגד למפלגה בעלת צביון יהודי! (ל''ת)

    הודעה, 15/08/07 07:35

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      אתה אפילו, 15/08/07 08:22

      הגב לתגובה זו

    • ביבי בובה של ארהב-יעשה מה שהם רוצים (ל''ת)

      CIA, 15/08/07 10:18

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    אין ספק נתניהו הוא ראש הממשלה הבא - אולמרט אתה הולך הביתה !!!

    חנית, 15/08/07 07:35

    אולמרט וקצב לכלא !!!!

    הגב לתגובה זו

    • אוי ואבוי...לא הביב ולא האולמרט..!!!הרסו את הליכוד,עכשיו את המדינה (ל''ת)

      שיר, 15/08/07 08:42

      הגב לתגובה זו

      • אכן עירך מתאימה לך. (ל''ת)

        רוני, 15/08/07 10:49

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    אם ברק האלטרנטיבה עדיף פרץ&מרציאנו (ל''ת)

    הקתדרה להנהגת, 15/08/07 07:34

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אני מחפש מפלגה שתבטל כל הסכמי אוסלו ותחדש ריבונותנו ביו''ש (ל''ת)

    יש כזו?, 15/08/07 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אני מחפש מפלגה שטטען שאוסלו וכל הדרך הזו מבוטלת ותעקר מהשורש! (ל''ת)

    יש כזה דבר?, 15/08/07 07:32

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כמה עצוב

    לי, 15/08/07 07:27

    שצריכים לבחור באנטי חברתי הגרוע הזה מאין אלטרנטיבה..
    היית כשלון ותמשיך להיות ביבי
    עצוב לעם שכשלונות נבחרים שוב ושוב מאין ברירה..

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    השמאל אוכל את הלב הכוב והנעליים חחחח (ל''ת)

    קובי, 15/08/07 07:26

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    צדק סילבן שלא התמודד

    חכם מימון, 15/08/07 07:25

    עד כמה צדק סילבן שלום כאשר לא התמודד והשווה את הפריימריס האלו למפלגת הבעת בסוריה,
    רק היה חסר שלא היו נותנים לסילבן להכנס לגני התערוכה אחרי שהיה מתמודד

    הגב לתגובה זו

    • סיבן הולך עם אולמארט. לכן פרש מהמרוץ,

      אנני., 15/08/07 09:26

      הוא ידע יפה מאד, שבליכוד הוא נפל.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    רבע מהליכוד הוא ימין קיצוני, השאר הם המושחתים... (ל''ת)

    ימין קיצוני, 15/08/07 07:15

    הגב לתגובה זו

    • אוקיי, הבנתי. הימין הקיצוני הם היחידים שאינם מושחתים.. (ל''ת)

      א, 15/08/07 07:28

      הגב לתגובה זו

    • בניגוד ל (קדימה עבודה ש''ס גמלאים ליברמן) שהם 100% מושחתים :-) (ל''ת)

      יוצא מהכלל, 15/08/07 07:30

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ביביהו, עוד עסקן פוליטי חסר עמוד שדרה, פופוליסט, אופורטוניסט

    cyrano, 15/08/07 07:14

    בקצרה עוד פוליטיקאי עלוב מבית החרושת המפא''יניקי , שיעשה הכל ובלבד להטפיח את כיסיו ואת האדרת שמו, בקצרה, אנו, מחנה הימין, לא לעוף הזה פיללנו...
    ומי יתן ועוד אדם בשיעור קומתו של בגין המנוח זצ''ל יופיע בשמי ישראל...
    כי אז נדע .... ורק שבע''ה ובזכות ראש החודש הזה שבא עלינו לטובה, יגיע כבר, כי עייפנו עד מאוד מכול החרות האלה וביביהו בתוכם

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הטעות של נתניהו שתפיל את הליכוד !!!

    יהודי ישראלי, 15/08/07 07:14

    הליכוד אינו מפלגת מרכז עם נטייה ימינה. זכות הקיום של הליכוד היא היותו משקל נגד לשמאל. מפלגות שמתחזות למרכז יש מספיק. הליכוד בלי עוזי לנדאו ובלי פייגלין, ייפול. כל מי שיש בו נטיה ציונית יהודית ברורה, לא יצביע למפלגה שנוהגת ברדיפה גזענית של אנשי ימין מובהקים. ראו הוזהרתם, כי הימין שוב יהיה מפורד והשלטון יהיה בידי הפאנאטים מהשמאל שכל חזונם נגמר בהקמת מדינה פלשתינית. סליחה, מדינה פרס-טינית.

    הגב לתגובה זו

    • אבחנה מדויקת. כל הכבוד. (ל''ת)

      ליכודניק, 15/08/07 07:37

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך להזיק לליכוד

      האויב של הטוב, 15/08/07 08:41

      ותקבל בדיוק את מה שמגיע לך, כמו שקרה כבר ב 1999 ביבי היה לא מספיק ימין, אז העלו את ברק, גם העדיפו את שרון על ביבי למרות שאמר שהוא בעד ויתורים כואבים, אז תמשיכו ככה, לא בטוח שביבי יושיע אותנו, ולא בטוח שזה אפשרי, אבל בינתיים אפשר להזיק לו ולקלקל את מאמציו כמה שיותר, קדימה לקדימה

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אם זו ההסטריה של ביבי בפריימריס-מה יהיה בבחירות הגדולות ובהנהגה?

    חוני, 15/08/07 07:04

    לא יאומן איזה חוסר בטחון והיסטריה הפגין נתנתיהו בקמפיין הזה, מה שמראה שהאיש ההססן וחסר הבטחון הזה עלול להיות מוקש לא קטן אם יגיע להנהגת המדינה, ויהיה צורך בהכרעות רציניות, כמו מלחמה למשל. הספיק לנו אולמרט העלוב כדי להבין שאנשים מהסוג הזה הם מוקש לטווח ארוך, ועושים רק נזק לכולנו. מול פייגלין התנהג ביבי כאילו נלחם לפחות בברק, וזה מעבר לכל דבר אחר, מביא ספקות לגבי התנהגותו במקרים חמורים יותר.

    הגב לתגובה זו

    • חוני המעגל, האם אתה פסיכולוג, או פסיכאטר?

      שמשון., 15/08/07 07:57

      כל מתמודד התמודד כך בדיוק. מר נתניהו לא שונה בהתמודדות ממתמודד אחר. הפייגלין שלכם, שונה.
      הוא העז להכניס, קדושה בחולין, הוא העז לבטל את האמונה באל של היהודים האחרים. למה? הוא יותר כשר מיהודי אחר. האל הוא של כולם.
      ולא רק של פייגלין . כנראה שלו אל אחר. כיוון שידוע הוא שהאל בחר את כולנו כאחד, מכל העמים.ולא רק את פייגלינוביץ.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    רה''מ מכהן עם 7 תיקי פלילים כבדים!!! (ל''ת)

    +הירשזון&הנגבי, 15/08/07 07:01

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אברמוביץ מערוץ הרשע 2 ממאן להתנחם (ל''ת)

    אבל כבד אופף, 15/08/07 06:55

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אישתו השלישית של הביבי תומכת בו!!! (ל''ת)

    רובי, 15/08/07 06:54

    הגב לתגובה זו

    • אל לך להלחם בגורל. או לזלזל בו.

      פיני ש, 15/08/07 07:52

      הכל כתוב בגורל, גם מספר הפעמים שאדם ינשא, אם בכלל. וכל ניסיונות ההשמצות מכל כיוון או נושא, את מר נתניהו, תחזור לעושה כך כבומרנג.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    את כל המפלגות ממשיכים להיות של מושחתים

    בוריס ד, 15/08/07 06:52

    צריך מפלגה מהפחנית חדשה שימשוך את הציבור הנכון.
    על הפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מדוע הדיח ביבי את יגאל כהן מ-סגן ר''ע רחובות? (ל''ת)

    שוחד לקבלנים, 15/08/07 06:46

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף יצא המרצע מן השק עכשיו ברור הכול (ל''ת)

      שמעונה מדימונה, 15/08/07 07:24

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    בקרוב בתקשורת יכנסו שוב למגרת התחתונים של שרה. (ל''ת)

    איש תקשורת, 15/08/07 06:41

    הגב לתגובה זו

    • אדם שמתנהג בכבוד לא יוצר כותרות כמו של מש' נתניהו,אם היא תמשיך

      שיר, 15/08/07 07:02

      כדרכה להתנהג בביריונות כמו בעלה ותומכיו,מן הסתם ייכנסו לה למגרות ולנעליים...
      אני לא גזען,ולא שונא לא את ביבי ולא את המסכנים ששכחו מיהו, פשוט איכפת לי מהמדינה,ומאוד עצוב שהליכוד הפך לפח אשפה!!!
      אין לי שום כוונה להעליב,לצערי זאת האמת!

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    בסופו של דבר, ייאלץ ביביהו לבלוע את הצפרדע

    איש, 15/08/07 06:41

    וגם אם אין רצונו בכך. הסטאליניזציה שמנהיג ביביהו בליכוד עוד תזיק לו עצמו ולכן אם רצונו להגיע לשלטון יהא עליו לשתף פעולה עם פייגלין.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נצבט הלב ל-''חבר של אולמרט'' ומצנזר חופשי (ל''ת)

    צהובון מס-1, 15/08/07 06:38

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    פשוט התביישתי לראות אתמול חובשי כיפות הפועלים למען נתניהו! ( כנסו )

    גלעד, 15/08/07 06:38

    בס''ד
    ישבתי אתמול כמשקיף בקלפי באחת הערים באיזור הדרום, וראיתי אנשים ''דתיים'' המשמיצים ללא הרף את משה פייגלין ו'מנהיגות יהודית', באים לנקום ולסגור איתו חשבונות על דברים מהעבר הרחוק הקשורים לפוליטיקה הפנימית בליכוד, ואיש מהם לא העז כמובן לפקפק ולו לרגע אחד ב''אמינותו ויושרו'' של ביבי נתניהו...

    מחריד להיווכח עד כמה שיקולים של קינאה וחוסר יכולת לפרגן- גרמו לאותם ''דתיים מחמד'' לרכז את כל מאמציהם במטרה אחת- פגיעה בפייגלין!
    הרי היו צריכים כולם לתפוס את ההזדמנות להציב סוף סוף בראש הפירמידה של ההנהגה מנהיג אמוני אמיתי ולהתלכד מאחוריו, ומה הם עשו במקום? הסיתו ונלחמו נגדו בכל דרך אפשרית, והכל על מנת להמליך מחדש את מי שמסר את חברון לערפאת ימ''ש, ויתר על 13% מיש''ע ועמד על סף לסגור עם אסד ימ''ש על מסירת רמת הגולן, ובחסדי השי''ת מזימה זו לא נתאפשרה בידו!

    לאור כל זאת ולמרות כל הביקורת ( ואולי בעצם דווקא בגללה ), ניתן היום לומר בוודאות: הסיסמא 'פייגלין מנהיג שיש לו אלוקים' הייתה נכונה ומוצדקת ביותר, מכיוון שהיא אכן משקפת בצורה הטובה ביותר את המציאות, מכיוון שלעומתו ''דתיים'' כמו מועצת יש''ע ודומיהם- ספק גדול אם אפשר לומר עליהם את אותו הדבר....

    חודש טוב.
    gilad358@walla.com

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש. יש לך על מה.

      בנימין, 15/08/07 08:02

      איזה היגיון מעוות. אם רצונך בכך - הצבע למפלגה דתית לאומית, יש כאלה. העובדה שפייגלין דתי, אין בה ולא כלום. הליכוד בהגדרתו אינו מפלגה דתית אלא מפלגה לאומית. אומנם אין בעיה שיעמוד בראשה מועמד דתי. אבל נמאס שאנשים מסוגך סבורים שעל כל חובש כיפה לתמוך רק בחובשי כיפה אחרים ובתנועות הימניות יהיו קיצוניות ככל שיהיו. על פי ההגיון הזה אם מול ביבי היה מתמודד מרזל - גם אז היית מצפה מכל דתי להצביע עבורו - אף על פי שהוא מחלל שם שמיים כל אימת שהוא פוצה את פיו. אין בנביאי ישראל ולו אחד שניבא כי הגאולה תגיע ע''י שומר מצוות. זה גם ההגיון של הציונות הדתית בהחלטתם ההיסטורית לתמוך בכל כוחם בראשי הציונות שרובם לא היו דתיים כלל ולראות במהלך עף על פי כן מהלך אלוקי גאולי.

      הגב לתגובה זו

      • פשוט לא הבנת אותי בכלל! אסור לצביע לביבי וזה לא בגלל

        גלעד, 15/08/07 17:16

        עניין הכיפה!
        ישנם יהודים כמו צפריר רונן ואליקים העצני שאינם חובשי כיפה, ואם היו מתמודדים הייתי בוחר בהם מול כל הליצנים הדתיים ש''מנהיגים'' היום את מועצת יש''ע, והוליכו את כולנו שולל בכפר מיימון לפני שנתיים, כאשר עשו יד אחת עם קלגסי המשטרה והצבא ולא מנעו את הגירוש!!!! עכשיו הבנת???

        אבל כן: למשה פייגלין, לברוך מרזל ולפרופ' הלל וייס יש אלוקים ( לעומת כל הליצנים הדתיים והחרדים שישובים היום בממשלה ובכנסת ), ולכן לפייגלין מצאתי לנכון לסייע ככל יכולתי ( כמו אגב לא מעט יהודים שאינם חובשי כיפה וחברים ב'מנהיגות יהודית' כמו עמנואל גרטל הצדיק וכ'ו )

        הגב לתגובה זו

    • גלעד, למה? למה לא לתמוך במר נתניהו?

      הלבנון., 15/08/07 08:04

      חלילה כי לא אין את אותו אל שאתם מרבים להשתמש בו לבחירות שלכם.
      ומה עם אל תזכיר את שם האל לשווא? בושו לכם. ואני לא מהליכוד,
      וחובש כיפה. אך לא אדבר כך על יהודי. בגלל שכמותכם, נחרב בית המקדש, אם שכחתם אתם שחושבים שהאל הוא רק של פייגלין. הוא גם שלי, שלך, שלו, שלהם. ורדו מיד מהסטיה לסגוד באל למטרתכם בחולין.

      הגב לתגובה זו

      • ביבי הוא בוגד שמסר את חברון למחבלים, ולכן אוי ואבוי לנו אם

        גלעד, 15/08/07 17:08

        אדם כזה קיבל פעם נוספת את אמונם של חברי הליכוד!
        אולי לא הבנת אותי עד הסוף, כי התמקדתי בעיקר בעובדה שפייגלין הוכיח לאורך כל השנים נאמנות ודבקות בדרך האמונה, וממש בלי קשר לעובדה אם אדם פלוני חובש כיפה או לא!!! ( לצערנו הרב הדתיים והחרדים שיש היום בממשלה ובכנסת עוסקים אך ורק בתככנות פוליטית, ואיש מהם הולך בדרך האמת אפילו שהם חובשי כיפות ועטורי זקנים )

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    תקש' השמאל(100%) באבל לאומי עם מיצחון ביבי (ל''ת)

    סוכת אבלים, 15/08/07 06:36

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    גרוש חבורת אולמרט(פייגלין ושות') הכרחי במיידי (ל''ת)

    משה כהן, 15/08/07 06:19

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ביזניהו, אתה מלכד או מפריד דבר כמו בן אדם

    מספיק ודי, 15/08/07 06:15

    אם אתה שואף למנהיגות ''חדשה''. העם עייף מתחרויות פוליטיות. מספיק עם להיות סניף גרוע של אמריקה. שׁנה את סיגנון הדיבור שלך, אחרת תמאיס את עצמך מהר מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מיחזור זבל פוליטי במלוא הדרו,השחצן הדמגוג זכה בעזרת האספסוף האלים ! (ל''ת)

    שיר, 15/08/07 05:58

    הגב לתגובה זו

    • שיר את התגלמות סדום ועמורה וגם גזענית - הגעלת אותי (ל''ת)

      יופיטר, 15/08/07 06:44

      הגב לתגובה זו

      • אני לא גזען,לא הייתה שום אמירה גזענית,אני לא שונא אף אחד גם לא את

        שיר, 15/08/07 08:01

        ביבי,אבל אני רואה את המציאות!
        בוחרי ביבי הם אנשים לא אינלגנטיים,וכוחניים וזה לא קשור לגזענות!
        פעם הוא כבר דפק אתכם וכנראה נהנתם.חבל לי על המדינה...מי שזורע שנאת חינם הם אלו המטיפים לשנאה בין חילוניים לדתיים שחושבים שיש להם מונופול על ה' ובשמו מסיתים לשנאת החילוניים לשינאת צה''ל, לשנאת הגר...זורעים שנאה והרס ומפלגים את העם הקרוע בלאו הכי.
        ביבי פרק והרס את הליכוד, גרם לאנשים טובים כמו לנדאו ובגין,לפרוש,בגלל ההתנהלות הבייונית שלו! אתה רוצה לטמון את הראש באדמה כמו בת יענה-בבקשה!
        אבל אל תסית,ואל תלבה שנאה כנגד אלו שרואים את המציאות כמו שהיא!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    איזה מסכנים אוהדי פייגלין...גם הפסידו גם לא נותנים להם

    תנין דומע, 15/08/07 05:53

    להכנס לג'ונגל...
    רק 23% מתוך 40,000 מצביעים...זה בערך 8,000 תומכים. כלומר פייגלין לא הוסיף לעצמו תומך אחד!

    הגב לתגובה זו

    • קודם כל לא ספרו רבע מהקולות

      הרשלה, 15/08/07 06:13

      שנית, הקלפי הזה בטח מזה לא אמין,
      מזכור לי שכתבים עכבו בפעם הקודמת
      ליד איזה קלפי שנכנסו לשם בקושי 50
      איש והקלפי דיווח על 400 מצביעים...

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני עוזב את הליכוד.

    דרור, 15/08/07 05:48

    לא בגלל שנתניהו ניצח (למרות שתמכתי בפייגלין)
    אלא בגלל היחס שנתניהו נותן לפייגלין. זה פשוט משפיל
    פייגלין הוא חלק מהליכוד

    הגב לתגובה זו

    • המרויח מכל הברדק הזה : אולמארט!!

      אולמארט יכהן, 15/08/07 06:09

      שמעשן בהנאה סיגר ברגע זה.
      נתניהו את שרה, ותודה שהענקתם
      לאולמארט ניצחון נוסף.

      הגב לתגובה זו

    • דרור קודם כל אל תאמין לכל מילה מהעיתון - ופייגלין צריך לקבל את דעת

      יופיטר, 15/08/07 06:48

      המצע של רוב המצביעים - ברור שפייגלין מנסה לסחוף את הליכוד ימינה - אחרת היה פונה למפלגה יותר ימנית

      הגב לתגובה זו

    • יפה מאד...זו בדיוק המטרה...

      אזרחית שפויה, 15/08/07 06:50

      אם לא הבנת המטרה של ביבי לסלק אנשים כמוך וכמו פייגלין מהתנועה כדי שתקימו לכם תנועה נפרדת ובה תוכיחו מה הכח העצום שיש לכם בציבור. בהצלחה.

      הגב לתגובה זו

    • ביבי רוצה שתעזוב. אנחנו נשארים! (ל''ת)

      יואב, 15/08/07 07:48

      הגב לתגובה זו

    • דרור - עצור ! תרגיע, אם תברח מהר בסוף תצטער...

      באותה סירה., 15/08/07 09:13

      מה תעשה מבחוץ ? לאן תרוץ ?
      סבלנות ואורך רוח, זה שם המשחק.
      הבורח נֹשחק !

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    עם שרה מימינו וניבלת הלימור משמאלו,מי ידמה לו ומי ישווה לו.

    יגאל כהן, 15/08/07 05:46

    שוטה,משטה בכם,שוטים.

    הגב לתגובה זו

    • מנהיגך גולמרצ ודאי לא ישווה לו...... (ל''ת)

      שלמה כ., 15/08/07 06:10

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לימור לבנת בתמונה - איזה גועל נפש

    מישהו, 15/08/07 05:44

    וואי איזה מגעילה היא. עוקפת אפילו את שרה (סליחה, גברת נתניהו).

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    פייגלין בכלל לא שייך לליכוד

    א, 15/08/07 05:35

    המתפקדים שלו בכלל לא מתביעים ליכוד, וכבר היו מקומות (בעיקר התנחלויות) שהיו פחות קולות לליכוד מאשר מספר חברי המרכז (לא מתפקדים לליכוד, אלא חברי מרכז). כלומר, פייגלין הכניס לליכוד חברי מרכז שבעצמם מצביעים למפלגה אחרת. גם הוא בעצמו כנראה מצביע למפלגה אחרת, וכל מה שהוא עושה (והוא לא מכחיש את זה) זה נסיון להשתלט בצורה עויינת על מוסדות הליכוד כדי למצוץ את המשאבים שלהם לטובת המפלגה שלו (''מנהיגות יהודית'').

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פייגלין בכלל לא שייך לליכוד

    א, 15/08/07 05:35

    המתפקדים שלו בכלל לא מתביעים ליכוד, וכבר היו מקומות (בעיקר התנחלויות) שהיו פחות קולות לליכוד מאשר מספר חברי המרכז (לא מתפקדים לליכוד, אלא חברי מרכז). כלומר, פייגלין הכניס לליכוד חברי מרכז שבעצמם מצביעים למפלגה אחרת. גם הוא בעצמו כנראה מצביע למפלגה אחרת, וכל מה שהוא עושה (והוא לא מכחיש את זה) זה נסיון להשתלט בצורה עויינת על מוסדות הליכוד כדי למצוץ את המשאבים שלהם לטובת המפלגה שלו (''מנהיגות יהודית'').

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מיהי נבחרת ביבי?!

    ג'קי מת''א, 15/08/07 05:17

    פייגלין הוא אמנם אמין, ישר וכנראה נקי מרבב... אך הליכוד עדיין אינו מוכן למצע של האיחוד הלאומי, שם האיש מתאים יותר.

    לדאבון כולנו - אם מתפקדי הליכוד או לא - אין לביבי יריבים רציניים במפלגה, וזו תהיה עכשו בעייתו, מכיוון שאין לו אפילו את מי להציג כנבחרת אמינה ומוצקה מאחוריו.

    הגב לתגובה זו

    • כנבחרת לעמוד לצד מר נתניהו, לא הייתי בוחרת בפייגלין.

      פנינית, 15/08/07 08:12

      הוא ואנשיו מתאימים יותר לתנועה קצונית משיחית. ואנו כל העם, יהודים רגילים באמונתם, שלא מתפארים באלוהים שלי אישי, אלה באל אחד.
      שלו פןסל הוא שום יהודי כי בשבילו כל יהודי הוא יהודי, גם אם אינו שייך לעמדותיו האליליות של פייגלין. כי כנראה שלו אל אחר. לנו אל של כולםםםם. הבנת ג'קי מת''א. על כן פייגלין לא אמין בעיני. כי מנסה הוא לקחת ממני את האל שבראנו.

      הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, תהיה נבחרת מצוינת

      גידי, 15/08/07 11:35

      עוזי לנדאו, בוגי יעלון, יוסי פלד, משה ארנס, אהוד יתום, יולי אדלשטיין, יובל שטייניץ, גדעון סער, נתן שרנסקי, יפתח רון טל. לא חסר אנשים שנתניהו יכול להרכיב איתם נבחרת טובה.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פייגלין בערמומיות מנסה להגיע לעמדת כח!

    עופר, 15/08/07 05:15

    נתניהו צודק.

    פייגלין, איש ימין קיצוני, מבין שאין לו סיכוי להגיע לעמדת כח בפוליטיקה הישראלית כנציג של מפלגת ימין קיצונית קטנה, ולכן בערמומיות מנסה לכבוש את מקומו במפלגת ימין מרכזית גדולה. מקומו לא בליכוד.

    בליכוד הוא מייצג אולי 10% מחברי הליכוד, אותם 10% שהגיעו במטרה להשתמש בליכוד ככסות...

    בסוף עוד משמיצים את נתניהו...כי זה קל וזה מושך כותרות. אבל מי שישר עם עצמו, מבין שנתניהו צודק. איך צריך להתמודד עם איש קיצוני כמו פייגלין שמנסה כך, לנצל את הדמוקרטיה, על מנת לכבוש את מקומו במפלגה שלא מייצגת את דעותיו?

    הגב לתגובה זו

    • חבּיבּי, עופר'קה, הכל חוקי ודמוקרטי! .ההתנהגות

      ש', 15/08/07 06:41

      של בנימין נתניהו לעומת זאת, היא לא דמוקרטית כלל וכלל, לא. מסכימה עם התואר שהדביקו לו: בריונות. בין אם אני רוצה לראות את פייגלין בליכוד ובין אם לאו!

      הגב לתגובה זו

      • ש' - פייגלין פרזיט חוקי נכון! - וגם אובר חוכם...

        עופר, 15/08/07 07:16

        פייגלין הזמין את הבריונות. למרות שככלל אינני תומך בבריונות, כאשר מישהו עושה שימוש ציני בדמוקרטיה, כאשר מישהו מנצל את חולשת הדמוקרטיה, אם זה במפלגת הליכוד או במסגרת דמוקרטית אחרת, אני לא יכול להגיד שאני מופתע מהתמודדות כוחנית עם הערמומיות.

        פייגלין צריך להקים מפלגה שלו, לפי המצע שלו. באופן כללי עמדותיו פשוט אינן מייצגות את הליכוד...

        פייגלין, בשיטתו הערמומית, פוגע גם בעצמו, גם בליכוד, גם במחנה הימין, וגם בדמוקרטיה הישראלית...

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    למה ביבי? כי

    יונתן, 15/08/07 04:36

    ביבי היה ראש מימשלה ליפני 12 שנים
    זה היה מיזמן עוד שהאמינו לפלסטינאים.תיתנו לו צ'אנס יש לו את כל הנתונים אוהבים אותו בעולם.תחשבו כמה ניסיון יש לבן אדם הזה.

    *כלכלה.ביטחון.הסברה.מנהיגות.אינטלגנציה.כריזמה

    בימים שנאסרראלה.חמא''ס.ואסד צוחקים ומאיימים עלינו צריך מנהיג חזק והסברה חזקה למציאות שכל כולה טרור בכל העולם

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה זה? סוריה? (ל''ת)

    מיכל בן צור, 15/08/07 04:21

    הגב לתגובה זו

    • איראן (ל''ת)

      איראן, 15/08/07 10:15

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    איזו מדינה בלי מנהיגים, וליכוד אלים שאין לו מה להציע

    מאושר, 15/08/07 03:35

    מה באמת יש לליכוד להציע עם אנשים אפורים כמו כץ, ליבנת, שלום, פייגלין, ואחרים? מדינה ללא מנהיגים ופוליטיקאים אלימים

    הגב לתגובה זו

    • לליכוד יש מנהיג די מוכשר -- מה שאין במפלגות האחרות (ל''ת)

      זה הכול, 15/08/07 07:26

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ביבי=אולמרט מספר 2=שמאלני=בריון

    אילן, 15/08/07 03:30

    אני מאד מאוכזב זה פשוט לא יכול להיות
    המון תמכו בפייגלין משהו בקלפי מסריח חזק!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ישששש אפשר לקחת את הפנסייה לאבא בגלל שניצח אותי בשח

    קמפיין לביבי, 15/08/07 03:27

    תצביעו ביבי כי רק ביבי לא יוותר על כלום ..... מתוך התקציב לעניים לזקנים לעובדים העבדים במדינת הכלכלה של ביבי לנד ,

    המשקיעים הגיעו בגלל התנאים שנוצרו בהפסקות האש לא בגלל מדיניות ביבי לנד של לקיחת הכסף מהשכבות החלשות

    בגלל ביבי לנד נוצרת תחושה רעה והתרחקות מהאמריקאים בגלל העתקת השיטה שלא מתאימה לארצנו הקטנה.

    ברוכים הבאים לסיוט שלכם
    אף אחד לא יתמוך בברק אחרי שמפלגתו שלו ושל יולי תמיר נגד הגליל תעשה מעשים דומים ובוחריה יצביעו ברגליים!

    תנו לנו את המדינת רווחה בחזרה
    ולא לא תשאר לאף אחד גם לא לך מדינה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אני הייתי שם! ביבי לא התנהג כמנהיג ראוי.

    יואב צארום, 15/08/07 03:12

    באמצע הראיון עם יובל שטייניץ, הצגתי את בקשתי למסור הודעה לתקשורת בשם משה פייגלין וזו היתה לשונה: ''משה פייגלין וחבריו נמצאים כרגע למטה בכניסה ולא נותנים להם להכנס. משה והחברים באו לברך את ביבי ולפרגן לו, אבל ביבי מונע ממהם להכנס.''
    תוך מס' שניות הפסיקו את הראיון עם יובל שטייניץ וכל הכתבים, הצלמים ועובדי רשתות השידור ירדו למטה לצלם את פייגלין ולראין אותו. התקשורת העדיפה את פייגלין על פני נתניהו, אולם השומרים בכניסה אימו על הכתבים שאם הם יוצאים החוצה, אזי לא יתנו להם להכנס שוב. כך, נשארו כל אנשי התקשורת ליד הדלת מבפנים, לא יכולים לצאת אבל גם לא מוכנים לעזוב. בינתיים נתניהו נתן את נאומו (הריקני) למעלה ומחמיץ את החשיפה לתקשורת. אני שהייתי בפנים, עוד הספקתי להביע את דעתי בפני איוב קרא, יובל שטייניץ, משה כחלון וביבי בעצמו, כי הוא, ביבי, מפחד כל כך מפייגלין עד כדי כך שהוא מונע את כניסתו. זה ביבי ראוי להיות מנהיג? זה יורה לעצמו ברגל! ביבי נלחם בחברי מפלגתו במקום בשמאל. ביבי חוזר על הטעות הזו בכל פעם ומידרדר מדחי אל דחי. חפשו את הראיון המלא עם פייגלין בערוץ 9, רדיו כל חי ועוד כמה שכן הצליחו לראיין אותו בחוץ. כל הכבוד לך, פייגלין! אתה היית האייטם! הרייטינג התקשורתי היה שלך. ביבי, בסכלותו, הפסיד הכל!

    הגב לתגובה זו

    • מדהים חובה לקרא, עדות מהמקום! (ל''ת)

      אילן, 15/08/07 03:35

      הגב לתגובה זו

    • לא מדהים מגיב סדרתי

      צואב יארום, 15/08/07 04:15

      כבר הגבת בכל הרשתות האחרות, לפחות תשנה נוסח מיסטר פייגלין

      הגב לתגובה זו

    • יש לך אפשרות לעזוב את הליכוד לא מחזיקים אותך שם ולא רוצים אותך (ל''ת)

      עמיר, 15/08/07 04:36

      הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי.

      לא לעניין, 15/08/07 04:45

      נתניהו התחייב לשקם את התנועה ובתוך כך מטפל גם בפייגלין. אילולא עשה זו, היה בוגד בשליחותו.
      לקרוא ליד הרמה של נתניהו
      פחדנות זו טיפשות ועיוורון שכל כך אופייניים לתומכי פייגלין.
      האמת היא שנתניהו לא סופר את פייגלין ממטר. האחרון מנסה לבצע פוטש וחובה להרחיקו. זה הכל.

      הגב לתגובה זו

      • שוב הוכח כי בשעת לחץ ביבי הוא אסון לאומי. (ל''ת)

        יוסי, 15/08/07 05:27

        הגב לתגובה זו

      • חביבי,הביב לא סופר את פייגלין,אבל גם לא אותך או מישהו אחר !

        שיר, 15/08/07 07:14

        הוא סופר רק את עצמו ואת הכסף שהוא עושה באמצעות הדמגוגיה חסרת התוכן שלו!
        חבל מאוד שאתם לא מבינים את זה עד שהמציאות באה ומעיפה לכם את הפרצוף בנוק אאוט מצלצל,כשהחיוך השחצני מרוח על פניו,הוא צוחק עליכם,כמה אתם טיפשים ונבובים ונהנים מזה שהוא דופק אתכם ואת המדינה-ואת הליכוד שהוא מזמן הרס!!!

        הגב לתגובה זו

    • יואב אני לא ליכודניקית -אבל ברור שפייגלין רוצה להרוס את הליכוד

      יופיטר, 15/08/07 06:53

      ולהפוך אותו למפלגה ימנית קיצונית ואני לא בטוחה שלא משתמש בפרובוקציות מכוונות - אך בהסתר

      הגב לתגובה זו

    • יואב צארום כן. אתה יכול להכפיש כמה שתרצה את מר נתניהו.

      פיני מהמרכז., 15/08/07 08:24

      העם יודע את האמת. גם מתנגדיו וגם התקשורת לא תציג את הדברים שהתרחשו נכונה. גם אני לא הייתי מכניס לביתי אדם שמסית אנשים ומפלגם, בצורה שהוא מציג את האל.
      מה זה לפייגלין יש אלוהים, האם האל משרתו חלילה. האם האל, לא בחר את כל עם ישראל, מכל העמים?
      לא ידעתי שרק פייג לין וחבריו הם בחירתו. אתם החוטאים.

      הגב לתגובה זו

    • הוכח שנתניהו פחדן - אין לו א'לוהים !! (ל''ת)

      איש מאמין, 15/08/07 09:06

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    בריוני הליכוד חושפים את פרצופו האמיתי של נתניהו ה''מנהיג''

    ימני, 15/08/07 03:04

    לסיכום: מומלץ לקרוא את הפרקים הראשונים בספר ''עליתו ונפילתו של הרייך השלישי'' ע''י וויליאם שירר. הדמיון לליכוד (להוציא את האנטישמיות) ממש בולט.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה זאת אומרת נמנעה כניסתו של פייגלין?!

    אזרח הגון, 15/08/07 02:49

    האם המהלך הזה חוקי בכלל? nrg השאלה מופנת, בין היתר, גם אליכם. בתור אתר חדשות מוביל, ובתור עיתונאים בכירים אתם אמורים לבדוק את זה ולדווח בהתאם. אם נעשה פה משהו לא חוקי - זה עניין מהותי, שאין לעבור עליו לסדר היום!

    הגב לתגובה זו

    • ואם זה היה לא חוקי מה תעשה הם בשלטון

      אילן, 15/08/07 04:30

      ממש הצחקת אותם לא חוקי אז מה?
      בכל מקרה יש כאן אתיקה בכלל לא
      מקצועית מבחינת ביבי ההתנהגות שלו
      מחפירה, פוגעת, לא מקצועית
      וסובלת מטימטום עיור התנהגות זו פשוט משרתת את הצרכים
      של פייגלין ממש מתנה בשבילו הטימטום הזה.

      הגב לתגובה זו

      • Netanyahu rented the space privately

        Amir, 15/08/07 05:46

        Netanyahu rented the space in Ganei Hataarucha privately as part of his headquarter and not as part of the Likud

        Therefore it is up to him who to invite in

        The Feigele was trying to do provocations, and no one could control what he would say once inside in front of Netanyahu and the press, so why to let him in

        הגב לתגובה זו

        • BIBI NEVER PAYS OUT OF HIS OWN POCKET !

          OH YEAH?, 15/08/07 06:18

          אז מה אתה מקשקש שזה אירוע פרטי? לא שאני רוצה את הפייגעלה
          המטורף, אבל ביבי הוא מסוכן לא פחות.

          הגב לתגובה זו

    • הערותיך במקום - ואני ממש לא מאמינה לסיפור הזה - אין בו את כל האמת - (ל''ת)

      יופיטר, 15/08/07 06:55

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ושוב העיתונאים מנהלים מלחמות על גבי הציבור

    טל, 15/08/07 02:44

    לידיעתכם, הציבור, בניגוד אליכם, רצה לשמוע את הנאום, אבל תודה שהחלטתם בשבילינו, זה לא שאנחנו חיים בדמוקרטיה או משהו כזה, התקשורת היא מוסד השלטון העיקרי, והציבור, הוא ממש שולי ולא חשוב כאן בעסק הזה שקוראים לו מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    טפשים! פייגלין ניצח, ובגדול!

    רמי, 15/08/07 02:39

    ונתניהו ההיסטרי נמחץ. הוא הלוזר האמיתי!

    הגב לתגובה זו

    • נכון 23% זה לא מבוטל, היגעו רק 39% להצביע (ל''ת)

      גדעון, 15/08/07 07:59

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    bibi, come back,we need one with balls. (ל''ת)

    AVI, 15/08/07 02:36

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הביריונות היא לא רק של ביבי, גם ברק נהג בבריונות

    טורונטו טורונטו, 15/08/07 02:29

    כל המדינה מונהגת ע''י ביריונים יוצאי סיירת מטכ''ל, וחבריהם המושחתים והגנבים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ביבי מתנהג באופן לא מקובל לחלוטין!

    ארי, 15/08/07 02:19

    זה זכותו של פייגלין לרוץ לראש המפלגה, אבל ביבי מתנהג כאילו רק הוא ליקודניק אמיתי ושאסור לאף אחד לפתוח את הפה נגדו

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מאמינים בך פייגלין! ביבי כישלון מוכח

    בועז, 15/08/07 02:17

    לא נורא ייגלין הכל לטובה..
    הוא מקנא בך..אתה הטוב מכולם..קפצ ב50 %
    פעם הבאה תיהיה היו''ר
    רק תמשיך ככה ואל תיתן לאגו לעלות לך לראש..כמו כל הפולטיקאים..תישאר אמיתי!
    אוהבים אותך פייגלין!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    סופה של מפלגת הליכוד הגיע

    shyba, 15/08/07 02:08

    עכשיו אנו מבינים מיהו ליכודניק אמיתי.
    מיהו ליכודניק שיש לו אלוהים ומיהו ליכודניק שאין לו אלוהים.
    ביבי לך הביתה שרה מחכה לך

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ביבי.היום נגד מדינה פליסטינית בתור ראש ממשלה בעד עובר ימינה יותר. ב

    יהודי, 15/08/07 02:02

    מהסכם אוסלו שנהרגו אלפי יהודים. תפסיק עם פולטיקה ותהיה נשיא יצוגי

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה אין דמוקרטיה ושיויון במפלגת הליכוד או שרק דיקטטורה ואלימות

    מחר ביבי ידבר, 15/08/07 01:51

    ככה זה שמי שמגיע לעמדת כוח עם זה במפלגות או בשילטון הכח והאלימות שולטים ביד נדיבה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ביבי חושף את שילטון הפחד שהוא מתכנן במדינה

    ד''ר טפלון, 15/08/07 01:51

    פייגלין הוא לא כוס התה שלי, אבל הוא זכה בכמעט רבע מהקולות בבחירות במפלגה שאמורה להיות דמוקרטית. אי אפשר לטאטא זאת מתחת לשטיח ולפייגלין יש קייס, הן בערכאות הפנימיות בליכוד והן בבתי המשפט (שטרם עברו הפרטה על ידי אולמרט). נתניהו החדש הוא אכזר יותר במעשים ונדיב יותר במלים, אבל אם יחזור לראשות הממשלה, זה יהיה מעשה שהצער עליו יהיה לדורות. נתניהו החדש הוא משולח רסן, מקייווליסט, שכבר הספיק ללכלך ידיו בדם המלחמה ותרם להעמקת הפערים החברתיים והכלכליים. אם נתניהו יעלה שנית (לא יעלה על הדעת), צפויה דיקטטורה בנוסח משטר הבעת'. ראו הוזהרתם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ביבי חושף את שילטון הפחד שהוא מתכנן במדינה

    ד''ר טפלון, 15/08/07 01:51

    פייגלין הוא לא כוס התה שלי, אבל הוא זכה בכמעט רבע מהקולות בבחירות במפלגה שאמורה להיות דמוקרטית. אי אפשר לטאטא זאת מתחת לשטיח ולפייגלין יש קייס, הן בערכאות הפנימיות בליכוד והן בבתי המשפט (שטרם עברו הפרטה על ידי אולמרט). נתניהו החדש הוא אכזר יותר במעשים ונדיב יותר במלים, אבל אם יחזור לראשות הממשלה, זה יהיה מעשה שהצער עליו יהיה לדורות. נתניהו החדש הוא משולח רסן, מקייווליסט, שכבר הספיק ללכלך ידיו בדם המלחמה ותרם להעמקת הפערים החברתיים והכלכליים. אם נתניהו יעלה שנית (לא יעלה על הדעת), צפויה דיקטטורה בנוסח משטר הבעת'. ראו הוזהרתם.

    הגב לתגובה זו

    • ד''ר טפלון לא טפשון. יש לו שכל והבנה. (ל''ת)

      יפה כתבת., 15/08/07 08:58

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    בן ימין נתן יהו העם איתך - פייגלין אתה עבד עגל הזהב

    אלן פיין, 15/08/07 01:46

    חברו של אולמרט ועושה דברו. אתה כמו סילבן סוס טרויאני מטעם חבורת השחיתות קדימה

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני לא מצביע ליכוד ביגלל ביבי.מצביע ברוך מרזל. (ל''ת)

    ירון, 15/08/07 01:44

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    היום החל קרב נוסף במערכה הגדולה... של התקשורת נגד נתניהו

    חיפה, 15/08/07 01:41

    אני פותח טלוויזיה, מדליק רדיו, וכלום. שום נאום ניצחון שום כלום, ומחר במהדורות החדשות? גם כלום.

    מקצועויות? אמינות? גורנישט, נאדה, כלום.

    אחרי שנים רבות שאנשים פה אוכלים עם כפית מה שמכתיבים להם לחשוב חשבתי שאנחנו אחרי השלב הזה, מסתבר שלא, אני מאחל לבנימין נתניהו הצלחה בבחירות הכלליות (שיבואו עלינו במהרה) , והצלחה רבה יותר בשינוי הגישה התקשורתית כלפי הימין, הימין הוא הרוב באוכלוסייה (מעורבת ערבים) ובטח ביהודים, ואני מצפה לקצת שיוויוניות.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה בכל מילה

      טל, 15/08/07 04:19

      היום התקשורת לא יכלה כבר להסתיר את התקף החרדה שלה - שביבי יהיה רה''מ, ומצאה תירוץ עלוב לא לשדר את הנאום.
      היום הוכח שהתקשורת לא השתנתה ולא נעליים, נראה את אמנון אברמוביץ ודן מרגלית מבקרים את עצמם עכשיו ולא בעוד שנה תחת הכותרת אתרוגיזם בדיעבד.

      הגב לתגובה זו

      • הפעם לא יעזור לתקשורת - היא תלהג נגד ביבי - אבל העם החכים

        יופיטר, 15/08/07 06:58

        וקלונה של התקשורת במלחמה נראה לעין כל בכך שרחצה בנקיון כפיה ולא חקרה את עצמה אפילו

        הגב לתגובה זו

    • הכתבים והתקשורת החרימו את ביבי

      ככה, 15/08/07 06:22

      ואת הנאום שלו בשידור ישיר כי הוא
      החליט להעביר את הכל לחדר לא ערוך לתקשורת.

      הגב לתגובה זו

      • הכתבים פשוט חיפשו דם אחרי ניצחונו של נתניהו ולכן רצו מהר לפייגלין (ל''ת)

        זה לא צחוק, 15/08/07 07:50

        הגב לתגובה זו

    • רינה מצליח, ושו'ת מהתקשורת, החלו עם ההכפשות.

      pini, 15/08/07 08:37

      ולמרות זאת מר נתניהו ינצח בבחירות הכלליות. כי העם מאס, בשקרנים, גנבים, נשקנים, אנסים,
      מקבלי שוחד, נותני שוחד מקיה\\מי עמותות לגריפת כספים במרמה. ומנצלי המעמד לטובתם האישית. מר נתניהו, עם זאת שניסו להכפיש את שמו בעבר, לא הצליחו להדביק לא את שקריהם.והוא חף מכל שחיתות.
      מר נתניהו, הוא האיש הנקי מכל הפוליטיקאים המתימרים לנהל את המדינה. התקשורת מחבקת את המושחתים כפואד, אולמארט, הרשזון, רמון, ברק, בראון, ליבני, הרצוג ועוד.בשום מדינה נאורה לא היו נותנים לנבחרת פליליסטים כזאת להמשיך עוד יום אחד בתפקידם.
      עם ישראל רדום כנראה, אם הוא מסכים לזה. וחבל. שמנו הטוב מתמסמס בעולם הנאור.

      הגב לתגובה זו

    • התקשורת שלא ''מתה'' על פייגלין, התעלתה על עצמה, עקב התרגיל המלוכלך...

      באמת, כל הכבוד, 15/08/07 08:52

      האנטי דמוקרטי בעליל, של נתניהו ובריוניו.

      הגב לתגובה זו

    • הכהן: פייגלין הוא ימני ביבי הוא תאום ברק וחיקוי עלוב ראה התנהגותו

      יצחק הכהן, 15/08/07 15:23

      לפייגלין.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    צו שופט המורה על אפשור כניסת פייגלין! (ל''ת)

    דוד, 15/08/07 01:41

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    משה, אנא בא נצא מהליכוד התאכזבנו 3 פעמים !!!

    דוד, 15/08/07 01:38

    זו לא דרך התורה שלנו, בא נעזוב את הליכוד. אנא.
    חברך ומוקירך, דוד כהן

    הגב לתגובה זו

    • אין ייאוש בעולם. קור רוח התמדה ואמונה - זה ''המתכון'' הנכון !!

      חזק ונתחזק, 15/08/07 08:46

      עם ישראל לא מפחד מדרך ארוכה !!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    נו, גם אולמרט ניצח בבחירות

    Avi Ecuador, 15/08/07 01:38

    בבחירות יותר גדולות.
    התשלום?
    מלחמת לבנון וקטסטרופה בפתח.
    גם היום יש שמחה.
    התשלום?
    אולי עוד ''ניצחון'' לשמאל ואולי עוד קטסטרופה.
    אין ספק שביבי יחסית לפייגלין לפחות היום הוא כריש.
    פייגלין היה חסר לו לעמוד על נקודות שאני עמדתי עליהם בתגובה לכתבות וקצת יותר מרץ יוזמה וכוח שכנוע.
    בכל מקרה אולי עליו להקים מפלגה ימנית ולהתבגר קצת, הוא יזכה ליותר קולות מהליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עוד פעם ביבי? איזו אכזבה (ל''ת)

    dexi, 15/08/07 01:36

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ביבי לא יודע מהי דמוקרטיה. שילך הביתה (ל''ת)

    נאוה, 15/08/07 01:34

    הגב לתגובה זו

    • נאוה במקרה, ביבי ניצח בבחירות, וביושר רב.

      pini, 15/08/07 08:42

      מה לך כי תליני על כך?ברק נבחר ביושר? איילון היתנהל בפריימריס שלהם ביושר? פרץ לפניהם נבחר ביושר? נו באמת, מה לכל הרוחות אתם עוד רוצים מהאיש הטוב הזה?
      במקום שתאחלו לעם ישראל משטר נקי מכל חטאה. ושישכונו בכנסת ישרי לב ונקיי כפיים.ולא כמו הגוורדיה המושחתת של היום.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ביבי היהירות הזאת תחזור אליך לפרצוף כבומרנג. תשכח מזה שיש''ע וחב''ד

    ישכבו בשבילך על, 15/08/07 01:32

     

    הגב לתגובה זו

    • פייגלין איש טוב, אבל נטע זר בליכוד, אז לא אלמן ישראל,,אפשר בלעדו (ל''ת)

      בצלאל, 15/08/07 02:58

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מתי נבין שאין מס' 2 אחרי בחירות. יש מנצח ויש מפסיד. נקודה. (ל''ת)

    לזכור ולשנן., 15/08/07 01:27

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    דיקטטור!

    אלי צ'רניאבסקי, 15/08/07 01:24

    איך אפשר להוציא מהמפלגה מועמד עם רבע מהקולות?!

    הגב לתגובה זו

    • אלי הנכבד,פייגלין מעולם אפילו לא הצביע ליכוד,בוחריו הם סוכני סילבן (ל''ת)

      רחל אמנו, 15/08/07 02:57

      הגב לתגובה זו

      • עוזי לנדאו היה הפטרון שלו בליכוד (ל''ת)

        ואח''כ נבהל, 15/08/07 11:10

        הגב לתגובה זו

    • צודק זו דיקטטורה וסתימת פיות

      יהודה, 15/08/07 03:42

      שמאפיינת את השמאל בד'כ.
      ביבי השתן עלה לו לראש!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ב''ה שגם סוכנו של סילבן פייגלין כשל בגדול,ברוך שפטרנו,,יחי ביבי הטוב (ל''ת)

    בצלאל, 15/08/07 01:22

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ביבי, אל תעשה טעות!!

    אברהם, 15/08/07 01:21

    במאבקך נגד פייגלין אתה שומט את הקרקע האידיאולוגית של המחנה הלאומי. אתה הופך את עצמך לשרון ב', ולאחד שבוודאות ילך שמאלה. ואזי לא נוכל אנחנו אנשי המחנה הלאומי והדתי לתמוך בך או לסייע לך להיבחר לראשות הממשלה. מבחינתנו, כמו בבחירות האחרונות אחרי ההתנקתקות והגירוש, לא ננקוף אצבע למענך.
    אם תשכיל לאחד למנף את כל הכוחות בליכוד, כולל הימניים כפייגלין ואנשיו לטובת המחנה הלאומי כולו אז תצליח.

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצים אותך את המחנה הדתי המשיחי רוצים את הזרם הרציונלי

      עמיר, 15/08/07 04:41

      מי שבאמת היה המחנה הלאומי המזרחי ולא את הדתיים המשיחיים שמאמינים במדינת הלכה

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    האנרכיזים ינצח.

    רוני ערמון, 15/08/07 01:20

    אנרכיזים עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תרצו או לא משה פגלין המנצח האמיתי שיצר לחץ רב על התקשורת

    גדעון, 15/08/07 01:19

    עכשיו כל העם מודע לקיומו של משה
    ואכן כאשר ביבי יפול
    יהיה מחליף רציני ואמין בליכוד שלא יהיו עליו עורערין
    ב''ה הוא שמנהל ומסובב את העם גם יגלגל
    מנהיג ציוני דתי לעם ישראל
    מגיע לנו לכל החילונים אל תפחדו ממשה
    הוא יכוון את העם לדרך המלך שידועה מתקופת דוד ושלמה המלך

    הגב לתגובה זו

    • גדעון, אתה חולה רוח, תראה איך את כותב (ל''ת)

      אורן, 15/08/07 05:34

      הגב לתגובה זו

      • = אורן צועק מראש התורן, חושב שהוא דגל... (ל''ת)

        צופה, 15/08/07 08:40

        הגב לתגובה זו

    • פייגלין נותן לתקשורת

      סטודנטית, 15/08/07 08:51

      בדיוק את מה שהיא מחפשת -השמצות נגד נתניהו והליכוד -
      אז תהיו בריאים כולכם, אם אתם לא בעד השמאל, הזהרו ממה שאתם עושים, כבר אין הרבה אפשרויות לתקן,

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    נמנעה כניסתו של פייגלין לגני התערוכה? (ל''ת)

    כותרת שקרית, 15/08/07 01:15

    הגב לתגובה זו

    • מ''קביעתך'' מתברר שאינך בעל כושר אבחנה מינימלי. (ל''ת)

      מאבחן, 15/08/07 08:38

      הגב לתגובה זו

      • היהודים חכמים או טיפשים?!להלן תגובת ח''כ/ם ממיעוטים.

        חכ/ם צרצו-ר/גוע, 15/08/07 16:58

        להלן תגובת (בהטעיית היהודים) ח''כ צרצור על נצחון נתניהו(על דנון+פייגה)

        ח''כ צרצור: ניצחון נתניהו בפריימריז בליכוד לא יתרום לשינוי המצביו''ר רע''מ-תע''ל, ח''כ השייח' אבראהים צרצור, אומר בתגובה לתוצאות הבחירות לראשות הליכוד כי ניצחונו של היו''ר הנוכחי של המפלגה, בנימין נתניהו, היה צפוי וכי הוא לא מתפלא על ''תמיכתם הגורפת של מתפקדי הליכוד שמשתייכים לימין הקיצוני בנתניהו''.

        לדבריו, ניצחון נתניהו בראשות הליכוד לא יתרום לשינוי המצב הקיים, שהרי יו''ר הליכוד ידוע בעמדותיו נגד הערבים בכלל ונגד הפלשתינים בפרט.

        עד כאן תגובת ח''כ סרצור.

        לערבים אין שום בעייה עם בנימין נתניהו , נהפוך הוא.
        לא רק בגלל הצבעתם הזהה עימו ועם שרון בעד ההתנתקות ועקירת רק יישובים יהודיים:נווה-דקלים+כל גוש נקטף.
        אלא שממילא הערבים לא מצביעים (כך שאינם מתאכזבים ) נתניהו והנפגעים מנתניהו הם דווקא היהודים +הדרוזים+מיעוטים נוספים הנאמנים למדינת עם ישראל.
        בהכל ,חו''ב(התנתקות+קאסמים++) , כלכלה (כל הגזירות הקשות מאז קום מדינת עם ישראל) , דת (פירוק משה''ד + מוה''ד) ,רווחה, בריאות+++++++ ומה לא?!
        כעת נתניהו ששימש צר אוצר בממשלת שרון(2003-06) טוען שהוא אלטרנטיבי לאולמרט יורשו של שרון ?!

        לדעתי כל העולם חייב להתבונן ולהיווכח , האם העם היהודי היושב בא''י, הוא עם ח''כ/ם או כסיל?! חפץ-חיים או מזוכיסט?!
        דיייייייייייייייייי
        ליהודים יש אחרי 2,000 שנות גלות רק מדינת-א''י אחת בייקום.
        על היהודים לכבד את המיעוט הנאמן ושומר חוק וסדר.

        הגב לתגובה זו

    • אין אנו מתרגשים, מהתגובות לאחר הבחירות.

      pini, 15/08/07 08:48

      כל מתי שהיו פריימריס בליכוד, התקשורת קפצה כמנקישת נחש.
      תמיד זה היה כך. זה עוד כלום, חקו בבחירות לכנסת. את ''יושרה'' של התקשורת. מעניין שאין בחירות התקשורת יורדת מעל גבו של מר נתניהו. ורק מתחילים עם פריימריז או בחירות כלליות. שומו שמים, איך הגלגל מתהפך לו.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    פייגלין! כל הכבוד הכפלת את כוחך (כמעט)! וגם לא גרמת שום נזק לליכוד! (ל''ת)

    בהצלחה בהמשך!, 15/08/07 01:00

    הגב לתגובה זו

    • את הפייג לין הזה. לא רוצים בליכוד.

      משה חכמון., 15/08/07 08:50

      עד שיתנצל שלקח לעצמו את האלוהים של כולנו. מה זו השטות המשחית של, לפייגלין יש אלוהים?
      ומה לנו, אין?

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא אמר ''רק לי יש אלוהים'', אלא ''יש לי אלוהים...'' (ל''ת)

        אתה קשה, 15/08/07 10:20

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    נפתלי הגדול

    דן, 15/08/07 00:59

    אם הוא על יד נתניהו תהיו בטוחים שנתניהו הוא הראש ממשלה הבא.

    הגב לתגובה זו

    • מנצח73%נתניהו,פייגלין להסיק מסקנות.הוכח05רקBBבהסכם יפנה ייש-יהודיים (ל''ת)

      ''שלום-אכשיוו''., 15/08/07 08:32

      הגב לתגובה זו

      • לו נתניהו,שתמך בהתנתקות היה מתאמץ כך במשאל,אזי רוב המתפקדים היו בעד (ל''ת)

        ממילא לא כיבדו, 15/08/07 10:02

        הגב לתגובה זו

        • אז למה שהליכודניקים יכבדו את בחירת נתניהו?!כמועמד לרה''מ?!לא פחות (ל''ת)

          דמוקרט סלק/טיבי, 15/08/07 10:16

          הגב לתגובה זו

          • הלכודניקים היו עדר,עדBB2006=רק12מ38מנדטים,שברחו בעיקר לימין+חברתי. (ל''ת)

            ההנהגה אנסה את, 15/08/07 15:55

            הגב לתגובה זו

            • אז איך נתניהו ישיב2/3ממצביעים מסורתיים?!לך תדע,הונאת בוחר לא נחשבת (ל''ת)

              עבירת-חוק.לפעמ', 15/08/07 17:24

              הגב לתגובה זו