• 18.

    כל הכבוד לצהל שמחסל את מפלצות הטרור של החמאס והג'יהד. (ל''ת)

    דני, 14/08/07 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חבל שבפעולה רחבה כזאת נהרגים רק 4-5 , צריך יותר, עם כל זאת כל הכבו

    ג'ינג'י, 14/08/07 15:40

    הכבוד לצה''ל, מחזקים ומנשקים את ידיהם!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בתמונה - זה לא פצוע. ככה לא מפנים פצוע

    אביעד, 14/08/07 12:58

    ואם הוא כן פצוע אז הם כבר הרגו אותו מזמן.

    הגב לתגובה זו

    • כן, אני מבין על מה אתה מדבר. נראה לי שהפלסטינים

      איתי, 14/08/07 17:12

      סתם מנסים לגרום לכל דבר להראות יותר דרמטי. כשיש להם איזה מחבל שנפצע בסיכול ממוקד, בא המון של אנשים וסוחבים אותו כולם יחד מכל הכיוונים בריצת אמוק מטורפת ברחובות, תוך כדי צרחות אמוק ונראה כאילו הם עומדים לקרוע אותו לגזרים, כי כל אחד מושך קצת לכיוון אחר, וזה נראה כלכך מטומטם מהצד, בגלל שמספיק שיסחבו אותו רק מספר מסויים של אנשים עם תפקיד מוגדר בסחיבה, אבל אצלם יש 20 מיליון סוחבים לבנאדם, כאילו להראות שכל אחד מהם עושה משהו, כמו אנשים בגיבוש שמנסים להראות שהם לא מתבטלים כדי שלא יעיפו אותם.
      יש להם גם קטע כזה, אחרי סיכול ממוקד, למרוח את דם המחבל על ידייהם. בפעולה זאת יש דימיון רב לתמונה הידועה מהלינץ' ברמאללה. לך תדע, אולי זאת סוג של תופעה תרבותית...

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    חזרו בשלום חיילים יקרים , ויישר כוח לכם. (ל''ת)

    יושקו, 14/08/07 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה כבר 4 תתעדכנו (ל''ת)

    המעדכן, 14/08/07 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מישו בכלל יודיע מה קורה שם?

    נידאל, 14/08/07 11:34

    בשביל כל אדם הוגן בעולם הזה, יש כיבוש ישראלי וכל עוד יש כיבוש אז יש התנגדות לכיבוש... הלוואי שיום אחד תחדול ישראל מלהדבק בכיבוש ומלהרוס בתים ומלהבקיע אדמות, אז בכוח נכריח את החמושים להניח את נשקם.

    הגב לתגובה זו

    • כן, שמענו אתכם. ממש מאמינים לכם... (ל''ת)

      בכוח תכריחו, 14/08/07 12:06

      הגב לתגובה זו

      • נידאל, הערבים כבשו את ארץ ישראל בכוח. ולאורך כל השנים...

        דוד ש, 14/08/07 19:53

        נידאל, הערבים כבשו את ארץ ישראל בכוח. ולאורך כל השנים לא הניחו ליהודים שהיו חלשים וחסרי צבא או כוח לוחם להתבסס כאן.
        ארץ ישראל קרויה על שם עם ישראל והיא שלו כולה לנצח. העליות המסיביות מהמאה ה-19, למניינם, הן המשך ישיר לעליות שקדמו להן, והן מבטאות את שיבתו של עם ישראל באחדות ובהמון לארץ ישראל.

        הגב לתגובה זו

    • אום אל פחם היא התנחלות ערבית בישראל. (ל''ת)

      חשבת על זה ?, 14/08/07 12:14

      הגב לתגובה זו

      • אום אל פחם נמצאת בארץ לפני קום המדינה

        נידאל, 14/08/07 16:13

        ולפני ששמעת על מדינת ישראל... ובכלל אם אבדוק טוב אמצא שאתה עליתה ארצה לפני שנתיים...

        הגב לתגובה זו

    • יאללה בסדר. (ל''ת)

      ראאד, 14/08/07 12:26

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    פעילות צה''ל טבעית והגיונית-יש גבול לקסאמים

    יש גבול, 14/08/07 11:27

    פעילות צה''ל טבעית והגיוניתץ
    די לטרור

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    איפה דובר צהל כשצריך...

    קצין, 14/08/07 11:19

    לפי הכתבה בלבד, ניתן להבין שצהל נכנס לשטח פלסטיני, זיהה ''במפתיע'' חמושים ופתח לעברם באש, בדרך פגע באזרחים. מה מטרת הפעולה ? למה נכנסו בכלל ? זה נראה כל כך מיותר, אם היתה מטרה ולא רוצים להגיד לפחות שדובר צה''ל יגיד משהו עמום אבל שזה לא יראה כזה מטומטם כמו שזה נראה עכשיו. אם היה נהרג חלילה חייל מה היינו חושבים, שזה היה מיותר ואדיוטי.

    הגב לתגובה זו

    • שאלה

      גם קצין, 14/08/07 12:17

      מי נתן לך דרגת קצין

      הגב לתגובה זו

    • כל יום יורים עלינו משם ואתה זקוק לסיבה

      אלון, 14/08/07 12:21

      ד''א צה''ל כבר הודיע שמעתה יעשה פעילות יזומה קרקעית ע''מ לעצור את ירי הקסאמים. אז לא צריך להודיע כל בוקר מחדש

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    בכל דור ודור באים אלינו ולכלותינו הקב''ה מצילנו מידם. (ל''ת)

    יהודי, 14/08/07 11:12

    הגב לתגובה זו

    • נו!!

      אלון, 14/08/07 12:16

      שמענו על כמה דורות שזה לא כל כך הצליח לנו

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    תופעה תרבותית מעניינת

    זיו ריצקין, 14/08/07 11:03

    לא ברור למה, אבל משום מה כל הטוקבקים יוצאים נגד המגנים את צהל, למרות שאין בכתבה ולו מילת ביקורת אחת, ואין טוקבק מתחסד אחד שקורא לצהל לחדול מאלימות , אז נגד מי כותב מס'7, אל מול מי מצדיק מס' 3 את פעילות צהל וכנגד מי מועלה הטיעון של 5??
    באמת מעניין, כל כך התרגלנו לריב על הנושא הזה שאנחנו רפלקסיבית תוקפים את המגנים, גם אם לא היה גינוי בכלל. גדול, הפכנו לקבוצת דיון (DEBATE TEAMׂ) ברמת הלאום.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק - זה באמת מעניין. מצד אחד אין לכך הגיון- אך מצד שני...

      בעז בן ימין, 14/08/07 11:24

      מצד שני, אנשים התרגלו להתגונן בפני הכתבות המתריסות בעיתונים עצמן.
      אני מוצא עצמי הרבה פעמים מזהה עוינות בנימת הכותב. כלומר אין מילים מפורשות שמציגות עמדה בגוף הכתבה, אבל בחירת המילים והתחושה העולה מהכתבה מציגה עמדה מאד חד משמעית ובוטה.
      אני חושב שאנשים התרגלו לזהות את הנימה ה''תוקפנית'' בכתבות ולהגיב להן במין ויכוח או כעס מתמשך ואין-סופי.
      אתה כבר לא מגיב למה שנאמר עכשיו בגוף הכתבה או בתגובה, אלא מגיב לנימה החד משמעית המוטמעת בה ועולה ממנה שממשיכה את הויכוח של אתמול.

      הגב לתגובה זו

      • בועז - כל הכבוד על דקות האבחנה וכושר הביטוי המדוייק.

        צה''ל מוקע ע''י, 14/08/07 12:16

        רציתי להוסיף כי אוטומטית התקשורת מתייצבת מול=נגד צה''ל, בתוקף היותה: שמאלנית/נאורה/רדיקלית (ועוד סופרלטיבים שהיא מכנה את עצמה). כך שהאזרח הסביר המזדהה עם הצבא, מוצא עצמו בעמדת התגוננות. וכל זה עוד לפני שהתבהרו העניינים ואין פרטים מדוייקים על מה שהתרחש.

        הגב לתגובה זו

        • אכן. דוגמא טובה לכך ניתן היה לראות...

          בעז בן ימין, 14/08/07 18:00

          אכן. דוגמא טובה לכך ניתן היה לראות במוצאי שבת ובתחילת השבוע עם הפיגוע בעיר העתיקה.
          היתה תחושה מאוד חזקה שברוב אמצעי התקשורת תוקפים את המאבטחים, מעלים שאלות על וידוא הריגה, מפרסמים תמונות נעימות של המחבל מחייך ומבליטים את תגובת המשפחה לעומת התגובה האנמית של המשטרה.
          אפשר היה לראות תגובות מאוד חזקות של כאב נורא ויאוש, אנשים לא מבינים איך אפשר לתקוף את המאבטחים בשאלות של וידוא הריגה כאשר הדבר הנכון נעשה, בעינהם. הכאב הזה הופך לזעם איום ושורף והתגובות נהיות אלימות ככל שהתחושה שעולה מהכתבה היא יותר מתריסה נגד מדינת ישראל/ יהודים/ קודשי וערכי ישראל או צה''ל.
          התגובות הבאות מייצגות בדיוק את זה:
          ''חבל שבפעולה רחבה כזאת נהרגים רק 4-5 , צריך יותר...''
          ''בושה! רק 3 ?''
          ''סוף סוף בשורה משמחת לפתוח איתה את הבוקר''
          הכתב או העורך אינם מציינים שרוב ההרוגים הם מחבלים, או שתקפו כוחות צה''ל, ושהאישה המבוגרת נהרגה בהתקפה על בנה המחבל או בכלל מה משמעות המבצע, ונותנים תחושה שצה''ל סתם קם בבוקר והורג ערבים.
          כך, אנשים שרוצים למחות על כך, וכוח אין, נותר להם רק להתלהם (כפי שגם אני מרבה לעשות) ולשבח אלימות לשמה, במין ביטוי של כעס ואכזבה וחוסר אונים. כלומר- אם המערכת כל כך מתועבת וכוזבת, לא נותר אלא להתפוצץ מרוב כעס ולהשתולל.

          אני יודע שכשאני מתלהם ומשבח אלימות זה מתוך חוסר אונים ויאוש אל מול מערכת משומנת ומלוקקת של הכפשת ישראל על ידי ישראלים... בעיקר ישראלים בעלי כוח כמו עיתונאים. אנשים חסרי בושה שמתוך העמדת האינטרס האישי הצר לפני האינטרס הלאומי, כותבים ככל העולה על רוחם בצורה פראית וחסרת אחריות.

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    סוף סוף בשורה משמחת לפתוח איתה את הבוקר (ל''ת)

    גידי, 14/08/07 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    למה אנשים פה נגד הצבא תתעוררו זה העם שלנו !!!!

    יוגב, 14/08/07 10:33

    במקום שיגידו כל הכבוד לצה''ל יש שקט בארץ אז לא אתם מעדיפים לזלזל זאת הסיבה למה גם המדינה לא מוכנה למלחמה אין מספיק תמיכה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    דיי לאלימות, מה קרה לנו

    רועי, 14/08/07 10:28

    לא משנה כבר מי צודק, זה נראה נורא, הם שכנים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • רועי אם צהל לא יהרוג אותם הם יהרגו אותך. על תרחם אליהם. (ל''ת)

      ירון, 14/08/07 11:06

      הגב לתגובה זו

      • אל תרחם עליהם

        רועי, 14/08/07 11:14

        תנסה לראות את המציאות בצורה יותר מורכבת, כמו המשפט שכתבת

        הגב לתגובה זו

    • תמשיך לחפש צדק אוניברסלי ותגיע לקבר המונים (ל''ת)

      זה כבר נוסה, 14/08/07 12:16

      הגב לתגובה זו

    • רועי,אלך לחשוב יותר,לא למתוח בקורת סתם. (ל''ת)

      חיים, 14/08/07 12:19

      הגב לתגובה זו

    • ''זה נראה נורא, הם שכנים שלנו.''

      איתי, 14/08/07 17:02

      נו, אז מה אם הם שכנים שלנו? מה זה אומר?
      אני אגיד לך מה זה אומר: זה לא אומר כלום.
      מה זה אומר שהם שכנים? הם בסך הכל אוייבים שגרים קרוב אלינו.
      ארה''ב היא בת ברית שלנו, אבל היא לא שכנה שלנו. מה זה אומר?
      איראן אויבת שלנו {למרות שעד כמה שהבנתי לא הגדירו אותה ככה רשמית}, והיא לא שכנה שלנו. מה זה אומר?

      הטענה שלך לא הגיונית.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    וחמאס חטפו לנו 2 חיילים!!!!!! (ל''ת)

    די לצביעות!!!!!, 14/08/07 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בושה! רק 3 ? (ל''ת)

    מני, 14/08/07 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פעילות צה''ל טבעית והגיונית-יש גבול לקסאמים

    יש גבול, 14/08/07 10:02

    פעילות צה''ל טבעית והגיוניתץ
    די לטרור

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    צבא דה מי קולו.

    צדיק ב, 14/08/07 09:54

    פועלים כדי לצאת ידי חובה. שלא יגידו שאין עושים דבר. גם בפעילות המוגבלת הזאת אין תוצאות של ממש ובעיקר אין די הרוגים לאויב.

    הגב לתגובה זו

    • הממשלה היא זאת שקובעת מדיניות

      איתי, 14/08/07 16:56

      תאשים אותם אם כבר

      הגב לתגובה זו

      • לאיתי

        צדיק ב, 14/08/07 18:49

        עקרונית, אתה צודק. אולם בתגובה כה קצרה לא יכולתי לפרט. אין כוונתי לדרג המבצע בצה''ל. הוא הוכיח עצמו אפילו במלחמת לבנון. כוונתי לדרג המטכלי. כאן למעשה מדובר בפוליטקאים במדים. כמו הפוליטיקאים שלנו הם עושים אך ורק לביתם, וכמו שלמדנו במלחמה האחרונה הם מסתתרים מאחורי מסכי פלזמה. הם מעצבים את הצבא ולא החיילים. לכך כיוונתי במושג צבא, וזו לצערי האמת.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    לגלגל האלימות הזה לא יהיה סוף אף פעם . (ל''ת)

    פקק תנועה, 14/08/07 09:49

    הגב לתגובה זו

    • יהיה סוף זה נקרא פצצת אטום איראנית..שח מט! (ל''ת)

      just me, 14/08/07 10:45

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק השאלה היא .העים הפלשטנאים מבינים בעיה זו . (ל''ת)

        פקק תנועה, 14/08/07 11:39

        הגב לתגובה זו

    • ''גלגל האלימות'' הוא מונח שגוי

      איתי, 14/08/07 16:55

      ה ''גלגל'' הזה מתגלגל ללא כל עזרה מצידנו. מחבלים מוסלמים רוצים את כל אדמת ישראל, אנחנו מדינה לא מוסלמית שבנויה על שטח שהם מגדירים כ ''דאר אל איסלאם'' ולכן לא חשוב מה נעשה, הם ימשיכו לתקוף אותנו וישתמשו בכל דרך בה יוכלו על מנת להשמיד את מדינת ישראל.
      ארגוני הטרור הפלסטיניים שמגדירים עצמם כחילוניים {החזית העממית והפת''ח}, רוצים להשמיד אותנו מסיבות חילוניות לאומיות {ומרקסיסטיות במקרה של החזית העממית, לפחות לדבריהם}.

      כל רטוריקת ''גלגל האלימות'' היא שקר שיש להתעלם ממנו.

      הגב לתגובה זו