• 127.

    נגיד שכולנו נהיה חרדים, ומעין יגיעו הרופאים...

    אלון, 18/03/08 18:37

    מהנדסים , זו פשוט שערוריה. פטנט ישראלי מכוער. אותנו הם שולחים להלחם, את נשותיהם הם שולחים לעבוד וה''גברים'' הולכים ''ללמוד ''בישיבה. אם יש אלוהים והוא רואה את זה הוא פשוט לא מאמין. תתביישו ...

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    כנסו לתגובה 120 כל מילה שם זה אמת (ל''ת)

    אזרח, 15/08/07 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    זכויות! להפסיק לתקצב

    אין חובות אין, 15/08/07 10:14

    אותם, שימצאו איך לפרנס את עצמם, איך לבנות לעצמם בתים, שידאגו לעצמם למערכת רפואית משלהם. נמאס!!!!!!! עלוקות!

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    פרופ' תמיר יודעת היטב מה טוב לש''ס (ל''ת)

    פטור לחרדים, 15/08/07 07:08

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    יש לי רעיון מהפכני

    פרדי, 15/08/07 03:28

    אולי הגיע הזמן להפריט את החינוך? שהממשלה תפסיק לממן לימודים ולנהל בתי ספר, תשאיר את הכסף בכיס של משלם המסים, ותתן לו להחליט באופן ישיר לאיזה בתי ספר (פרטיים) לשלם. תחת שיטה זו כל אחד משלם על מה שהוא בוחר.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    בשביל לנשק משקופים ולהשתטח על קברים לא צריך לדעת אנגלית

    לג צדיקים, 15/08/07 01:01

    תשלום עבור ישיבות ובתי מדרש עולה למשלם המיסים פחות כסף מאשר טיפולים פסיכיטורים ממושכים לגמילה מאמונות תפלות, לבישת סמרטוטים, וליפוף שרוכים מעור על הידים ,וניפנוף תרנגולות מעל הראש.
    טוב עשתה שרת החינוך שממשיכה לממן את החלק הזה בחברה מי שבאמת אוהב את ילדיו ודואג לחינוך שלהם
    לא תלוי במשרד החינוך ובשרותים שהיא מציאה
    מערכת החינוך החרדי מיועדת למזער את הידע של הבוגרים שלה כדי ליצר מה שיותר רפאי שכל לשרותם של הרבנים ,הצרכנים של תשמשי קדושה ובתי מרחץ לא צרכים השכלה כללית

    הגב לתגובה זו

    • בשביל להשתכר בפאבים עד כדי איבוד..

      מ., 26/08/07 00:25

      חושים, ולסיים את הערב בקטטה גם לא.

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    yuli can not control herself, the nazi-like hate drives her (ל''ת)

    reality, 15/08/07 00:33

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    שטויות במיץ -כנסו

    אביחי כהן, 15/08/07 00:23

    למר קובי בן הרוש הנכבד
    שכותב שהתחנך במוסדות חרדיים
    ועל כן היה לו קושי של שנים להספיק את החסר . תרשה לי ליהיות בוטא ,כי מה שאתה עשית עכשיו פשוט מתיר לי זאת!
    א. בתוכן הלימודי בגמרא קיימות אין ספור סוגיות מסובכות שגם לטייסים לשעבר קשה להתמודד מולם בכבוד ,קח בבקשה את הרי''ף המפורסם במסכת יבמות , שהוא לא אחר מאשר הגילוי הראשון מסוגו בעולם ל''תורת המישחקים במתימתיקה '' שעליו קיבל לא מזמן יהודי שומר מיצוות את פרס נובל !!!
    וכן עוד בש''ס סוגיות רבות באלגברה כמו במסכת סוכה פרק ראשון .
    אני מוכן להצהיר כאן ועכשיו ,לאחר שעברתי את בחינות הבגרות לפני כמה שנים באקסטרני בילמודי ערב ,לאחר שנים של גמרא ועיון זה היה בשבילי -כמו מנוחה בערב לשבת וללמוד ,ממש לא הרשים אותי כל הטאררם שעשיתם כאן בכתבה ,זה נישמע כמו עליהום לאנשים חילונים שלא מבינים דבר בגמרא .
    ב. לפני כ-15 שנה הגיע אלינו בעל תשובה טייס בחיל האוויר שסיים בדרגת רב סרן בסוף שנת הקבע האחרונה נבצ''ל בעת שעוד תיפקד בתפקיד בכיר בבור בקריה בת''א .
    ביקש ללמוד ולטעום קצת גמרא .
    ראש הישיבה -הרב יוסף ברוק נתן לו ללמוד עם בנו הקטן בן ה-12 ,
    הטייס המהולל מ' ע' הרגיש עלבון מסויים ,וישב ללמוד עם הצוציק
    לאחר כ3/4 שעה התבטא ואמר ברצינות -''עשה ממני פורפרא''
    היום הטייס הנ''ל לומד יום שלם בישיבה ,על איזה תוכנית ליבה בדיוק אתם מדברים ???
    אני לא צריך מתמתיקה בכדי לקבל אישור שאני בן אדם
    אתם הם אלו שצריכים להוכיח שזה שינה מישהו מכם ליהיות יהודי טוב יותר -וזה הרי אינו. בנימצא סיבוב קצר במדורי הפלילים יוכיח לכם ההיפך.

    הגב לתגובה זו

    • לגופם של דברים

      ביני, 15/08/07 08:19

      הסוגיה עליה אתה מדבר בסוכה יוצאת מהנחה שפאיי=3, מה שכמובן איננו מדוייק, וכן עולה ממנה שהיא אינה מכירה את מושג השורש ואת משפט פיתגורס. דוק ותשכח. זה לא מוריד מהרושם הרציני של הניסיון להבין ברייתא מוקשית לגבי היקף סוכה, אולם ראה דברי הגר''א על כך שאדם שיחסר יד אחת בחכמה חיצונית יחסר 100 ידות בחכמת התורה.
      הסוגייה ביבמות, אם כוונתך לפרופ' אומן, מוכיחה זאת: הפיתרון שהוא נתן בנוי על אסוציאציה להלכות אחרות, וןעל אינטואיציה שפותחה מן הסתם, אצו או אצל בנו ז''ל, בין השאר מידע מדעי.

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    CAN WE GET A PTOR FROM YULI AND HER SUCH? (ל''ת)

    XYZ, 14/08/07 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אולי באמת אנחנו לא מסוגלים לנהל מדינה

    גד, 14/08/07 22:46

    מה חדש פה, החרדים ימיכו להיות עלוקות, משתמטים מצהל, ועכשיו גם ישבו לנו על הצוואר כערמה של חסרי השכלה וצרכני אבטחת הכנסה וקצבאות, ועכשיו זה נעשה שוב בהסכמת השלטונות, חשבנו בטעות שהיה למי שהוא אומץ להפסיק נוהג נפסד זה, והנה גם המחליטים נכון חזרו בהם וכיווצו את הישבן מחששות פוליטיים מהחרדים,ואחר כך נתפלא למה יש הרבה יורדים.

    הגב לתגובה זו

    • what will they give for more years on the sit? (ל''ת)

      revolution need, 15/08/07 00:32

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    בדיוק כך מנציחים השארת נערים בתוך גטאות של בערות ועוני (ל''ת)

    מחלןף, 14/08/07 22:39

    הגב לתגובה זו

    • אם העסקנים החרדים מסכימים שהחרדים ישארו בורים ונבערים גם אני מסכים

      עסקן שמאלני, 14/08/07 23:40

      מבחינה כלכלית ופוליטית זאת עיסקה טובה מאד.
      כול הכבוד לשרת החינוך!

      הגב לתגובה זו

      • ויחברו עסקני הדת והשמאל למטרה נלוזה

        שושן השמחה, 15/08/07 05:06

        וליהודים היתה שמחה גדולה.

        הגב לתגובה זו

    • אלו שאתה קורא להם בורים, לומדים יותר שעות..

      פ, 26/08/07 00:29

      ויותר ימים בשנה מ'הנאורים'.

      שלא לדבר על כך שהם מעורבים פחות במקרי רצח-אונס-וסמים.

      רמת הידיעות שלהם ביהדות מאפילה על רמת הידע של מורים בבי''ס חילוניים.

      ותוכן הלימודים שלהם עושה אותם לאנשים טובים יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    גם להתגייס לצבא או לשירות לאומי ''אי אפשר להכריח אותם'' (ל''ת)

    חנה, 14/08/07 22:36

    הגב לתגובה זו

    • ואפשר להכריח פושעים לא לפשוע? (ל''ת)

      שוטר, 15/08/07 05:01

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    יולי תמיר מעבירה שיעור בהסתה סמויה נגד חרדים (ל''ת)

    המורה להסתה, 14/08/07 22:35

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אני כבר לא אצביע לתמיר. בושה! (ל''ת)

    מתפקד עבודה, 14/08/07 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מתגעגעים ללימור לבנת - לא האמנתי שכך יהיה (ל''ת)

    לכי הביתה יולי, 14/08/07 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    כל מי שאומר שהחרדים הם בורים

    ישראלי, 14/08/07 20:20

    שיסתכל על הסביבה החילונית ואז ידבר שיסתכל איפה נמצאת ישראל ביחס לשאר העולם הנאור שכל כך רוצים לדמות לו(גם מבחינה לימודית), תיראו את אחוז הנשירה מבית הספר על אלימות שלא נדבר ,ואם יש כבר משכילים אז רובם מובטלים או עובדים בעבודות ''פשוטות''או יורדים מארץ.אתם לא יודעים מזה גמרא, משנה ,הלכות אתם יודעים רק את המילים בלי התוכן וחבל.

    הגב לתגובה זו

    • ואני מניח שהחרדים נמצאים במיקום יותר טוב יחסית ל''שאר העולם''

      מריוס, 14/08/07 20:29

      עם הידע הנרחב שלהם במתמטיקה, אנגלית ומדעים.

      הגב לתגובה זו

      • החרדים לא רוצים לדמות לשאר העולם.

        ישראלי, 14/08/07 20:59

        יש יהודים שומרי תורה ומצוות ויש את השאר העולם. מדעים אתה יודע מי היה הרשב''י הרמבם .שוב אתם לא יודעים ולא מכירים את היהדות וחבל. עם תלמד קצת יהדות אתה תראה כמה אתה טועה בגישה המזלזלת שלך למורשת שלך.

        הגב לתגובה זו

        • הם רק מעונינים ש''העולם'' יממן אותם... (ל''ת)

          אורן, 14/08/07 23:12

          הגב לתגובה זו

          • לא, הם מעוניינים שתצא להם מתוכנית הלימודים.

            סר, 26/08/07 00:32

            כאשר רמת החינוך שלהם אינה נופלת במאומה מרמת החינוך האחרת..

            הגב לתגובה זו

    • מי ינשור מבית ספר שמממן אותך ולא מלמד כלום מלבד קשקושי גמרא? (ל''ת)

      יואב, 14/08/07 20:45

      הגב לתגובה זו

      • . קודם כל מפלס השנאה שלך גדול

        אייל, 14/08/07 21:23

        תסתכל מבחינת מבט אובייקטיבית על הדברים, בבתי ספר חילונים לומדים מתמטיקה אנגלית וכאלה אתה יכול בבדאות להגיד לי שאלה הם הדור הבא בהשכלה ,מגיל קטן מה שמעניין את הילדים זה מה שהם רואים בטלוויזיה זה המודל שלהם(מודל אני לצריך להגיד לך מזה אתה יודע אנגלית) ואני מתערב שגם קשקושי בית ספר יסודי אתה לא יודע .

        הגב לתגובה זו

  • 111.

    צרת החינוך

    צפנת פענח, 14/08/07 20:13

    יולי תמיר נושאת תואר פרופסור, אבל היא, וכמוה הרבה פרופסורים שאני מכיר מקרוב, איננה אלא עסקנית פוליטית קטנה וקנאית, כך באקדמיה בעבר וכך בפוליטיקה היום. רמת הלימודים בבתי הספר שלנו מידרדרת מדחי אל דחי, ובמה עוסקת צרת החינוך. בהכנסת הנכבה לתוכנית הלימודים של התלמידים הערבים, בהכנסת לימודי שוק ההון לתוכנית הלימודים הכללית, בניסיונות לתקוע מקלות בגלגלי הקידום של מכללת אריאל, וכעת בוויתור לחרדים כדי לקנות אותם לתמוך בממשלה כדי שהיא תוכל להגשים את חזון, סליחה ! את הזיית המדינה הפלסטינית, על גבם של חלוצי יש''ע. זה כל הסיפור של ערכי החינוך של שלום עכשיו,אותה חממה פוליטית שממנה היא צמחה.

    הגב לתגובה זו

    • מדוייק ועצוב! (ל''ת)

      מיXתפוזים, 15/08/07 00:43

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    אם הם לא ילמדו מדעים ומחשבים,אז הם יוכלו בעתיד לצנזר את האינטרנט?

    אריאל אטיאס, 14/08/07 19:44

    זה מאוד מדאיג אותי שבחורי ישיבות קטנות לא ילמדו מדעים מחשבים ומתמטיקה , כי אז איך נוכל לצנזר את האינטרנט? ואם לא נצנזר את האינטרנט אז ילדי ישראל יגלשו לאתרי תועבה בר מינן , והרי אני דואג לילדים החילונים , כי אצלנו בכלל אין אינטרנט ומחשבים בבתים.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    uly tamir

    yehuda, 14/08/07 19:09

    what an idiot !!! she is of the tracks , shuld be removed from here post , fast befor any more damage is done. thanks.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    למה אני צריכה לממן את הסטודנטים? ואת המאבק באלימות?

    די לכפייה, 14/08/07 18:40

    מה השטויות האלה שאתם מממנים את החרדים? והחרדים לא מממנים אתכם?
    חרדי שמשלם מיסים מקבל בחזרה מהמדינה אפס השקעה בתשתיות שלו (תראו את המצב בשכונות החרדיות), ואפס השקעה בתרבות ובחינוך שלו. אם תשוו בין הסכומים שהמדינה משקיעה בסטודנט ובתלמיד ישיבה, בין תלמיד חילוני ותלמיד חרדי, אתם תמחקו את כל התגובות האנטישמיות שכתבתם כאן.

    הגב לתגובה זו

    • סטודנט מסיים ללמוד והולך לעבוד

      מריוס, 14/08/07 20:30

      תוכל לומר לי מתי תלמיד ישיבה יוצא לעבוד?

      הגב לתגובה זו

    • מימון לסטודנטים הוא דבר חוצה מיגזרים

      ארז, 15/08/07 02:16

      דתיים-חילוניים-ערבים-יהודים.
      המימון לישיבות הוא מימון לא לכלל תלמידי האוניברסיטה בישראל, אלא רק לחרדים.
      איך בכלל אפשר להשוות זאת?
      איך אפשר להשוות תרומה מדעית חברתית וכלכלית ללימודי הישיבה?

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    רעיון גרוע

    ינשוף, 14/08/07 18:34

    כך נוצרת חברת בורים ועמי ארצות בעידודה של הגרועה בשרי החינוך

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    התמיכה הכלכלית היתה צריכה לבוא ממשרד הבריאות

    דש, 14/08/07 17:48

    לפי האינפורמציה שבידי התפילים והמזוזות הומצאו כדי לעזור בפולניה לרבנים בהכנסה
    נוספת ומי שיצר את התעשיה הזאת היה הרבי בעל השם טוב
    שברבות הימים בגלל הסכמים פוליטים במדינת ישראל הפך הזרם השולי הזה של היהדות שנקרא חסידות לקובעת בעניני הדת היהודית מה גם שביהדות הקבוצה או התארגנות הזאת מספרם בטל בשישים
    כשמדינת ישראל תומכת בכספים של משלם המיסים בחינוך של הזרם החרדי ביהדות
    זה פשע נגד כל העם היהודי והאינטיליגנציה שלו
    והוכח מעל לכל ספק שדת כשלעצמה היא מחלה שברפואה נקראת או מסומנת כOCDובמקום שהרשויות יפתחו מרכזים לטיפול באוכלוסיה שסובלת מהמחלה הזאת משתמשים במדינת ישראל בכספי הציבור להדביק בוירוס הזה מה שיותר בני אדם במקום לעזור להם להבריא
    ולאלה מהקוראים שמעונינים להתעמק בסימטומים ובסימנים של המחלה התקסט באנגלית שהפצינטים לא יבינו

    What Is Obsessive Compulsive Disorder (OCD)?
    Case Examples

    Obsessive-compulsive disorder (OCD) is an illness that causes people to have distressing, intrusive, irrational thoughts, images orimpulses (i.e., obsessions) and to perform repetitive behavioral Like religious rituals

    הגב לתגובה זו

    • סדרי העדיפויות בארץ לא מופנים לבריאות הנפש אלה לישמור על הקואליציה

      דש, 14/08/07 20:58

      המחיר שהציבור משלם על שמירת הקואליציה. תמיכה של חלקים בחברה שבעצם היו צריכים עזרא רפואית בטיפולי גמילה, וחזרה לחלק היצרני בחברה,
      שרת החינוך ירשה מקודמיה קופת שרצים של מסחטת כספים והיא בלי גיבוי מלאה מחבריה בממשלה לא תשנה דבר
      הרצל שחלם על בית לאומי ליהודים לא חשב לרגע על ציבור דתי שישתמש במשאבים של המדינה למטרותיו
      הרעיון למדינת ישראל היה להקים חברה חדשה שתפנה גב לגלות ובזה נכשלנו בגדול משה הסתובב במדבר ארבעים שנה להפטר מהגידול הממאיר הזה לנו לא היתה הפריולגיה אנחנו צריכים לחיות איתה

      הגב לתגובה זו

      • אתה אדיוט עם חליפה

        מיXתפוזים, 15/08/07 00:48

        ואפילו את הטקסט שהבאת על או סי די לא הבנת

        הגב לתגובה זו

        • אחרי שהמצאנו את אלוהים הרגנו אותו ועכשיו אנחנו שורקים באפלה (ל''ת)

          דש, 15/08/07 04:01

          הגב לתגובה זו

  • 105.

    אולי ננסה: אי אפשר להכריח אותי לממן אותם? (ל''ת)

    אפשר אחרת, 14/08/07 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    הצרה יולי תמיר ממש סמרטוט אפשר לסחוט אותה בלי בעיה אפסה שכזאת...... (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 14/08/07 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    למערכת החולנית יש עוד הרבה מה ללמוד

    מורה נבוכים, 14/08/07 15:50

    התגובות ההזוות של הקוראים משעשעות אותי.
    פרופסור יולי תמיר שחשבה שטו בשבט זה המצאה של המורים הפנימה כבר שקצת צניעות לא תזיק לכם.
    אבל יולי לא גילתה את אמריקה.
    תשאלו את מפקד משטרת בני ברק
    כמה כסף המדינה חוסכת על שוטרים לעמת עיר חילונית בגודל דומה ותבינו מהם מימד הפשיעה אצל חרדים.
    לכו למכללת קרית אונו ותראו כמה חרם לומדים בקלילות משפטים אחרי
    הטרונות שעברו בישיבה ואלו עוד הנפלים של הישיבות....
    ואול סוף סוף תבינו שההגיון מראה שווקא החילונים זקוקם להדרכה דחופה בתוכנית הלמודים שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לכל החילונים, כדאי לכם שזו תהיה ההחלטה

    אני, 14/08/07 15:45

    כי אם תחריכו אותנו ללמוד אנגלית, אנחנו בעוד 30 שנה (כשנהיה הרוב, ונהיה הרוב!) נכריח אותכם ללמוד ארמית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה יכול לכתוב את זה בארמית?

      עברי גאה, 14/08/07 21:07

      כי העברית שלך פשוט לא משהו...

      הגב לתגובה זו

    • הגו''קים היו פה לפניך ויהיו כאן אחריך (ל''ת)

      , 15/08/07 00:35

      הגב לתגובה זו

    • רצוי שקודם תלמד עברית

      מיXתפוזים, 15/08/07 00:50

      בייחוד כיצד לכתוב ללא שגיאות כתיב

      הגב לתגובה זו

    • ל102

      חילוני, 15/08/07 17:16

      שתבין שתהיו הרוב פה לא תוכלו להכריח את החילונים ללמוד ארמית כי לא יהיו פה חילונים, כולם ירדו מהארץ. וסביר להניח שכאשר יהיה רוב חרדי (זה יקח הרבה יותר מ30 שנה) המדינה הזאת תמחק מעל פני האדמה. למה? כי כאשר החרדים ישתלטו פה כולנו ניברח, ומישהו רואה את החרדים מחזיקים לבד את המדינה? החרדים הם טפילים שתלוים בחילונים ובלי החילונים הם יתמוטטו.

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    הבורות והנבערות מאפשרת למנהיגי העדה החרדית לשלוט בצאן מרעיתם

    יולי, תגלי מה, 14/08/07 14:49

    מעניין איזה קומבינה נרקמה בין מנהיגי העדה החרדית ובין יולי תמיר, ומה הם הבטיחו לה כדי שהיא תסכים לרעיון ההזוי הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    בושה!!

    אליסה, 14/08/07 13:41

    הם במילא לא תורמים למדינה מה ניראה לכם?? שזה יעזור נו באמת

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    זה ממש עוול גם להם וגם למדינה. מי יפרנס אותם אח''כ?

    איך היא לא מתבי, 14/08/07 13:35

    הרי ברור שרובם יפלו נטל על המדינה כשיהיו אבות ולא יוכלו בכלל להכנס לשוק העבודה, בלי ידע בסיסי שעובר על ימי הביניים. לא כולם הרי יהיו גדולי תורה, ומה עליהם???
    ואגב, אני דתיה שברור לי שילדיי ילמדו תורה, אבל מכאן ועד לגזול מהם פרנסה, ולעשות את התורה קרדום לחפור בה באין השכלה אחרת, המרחק גדול מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין שהכל ברור אצלך אצלי לא!! (ל''ת)

      לב לבייב (דוס), 14/08/07 15:32

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    בכותרת בעיתון כתוב ''נצחון לחרדים'' האמנם?

    דורית, 14/08/07 13:20

    בעיתון כתוב נצחון לחרדים אבל הם לא מנצחים הם מפסידים ובענק.. אלא שהם לא מספיק משכילים כדי להבין זאת

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    יולי תמיר מנסה להנציח את השנאה לחרדים

    גד, 14/08/07 13:13

    ע''י מניעה מהם להשתלב במעגל התעסוקה.

    רק רוע ורשע יש באשה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    שאלה לשרת החינוך

    מחנך מצוי, 14/08/07 12:55

    איזה אחוז מכלל התלמידים הלומדים אנגלית ומתמטיקה כן שולט בחומר?
    30-40% וכל השאר לא לימודי יהדות, לא מתימטיקה ולא שפה זרה.
    מכאן שעדיף שיהיו בורים שמכירים את דתם ואת המורשת מאשר בורים שאינם יודעים מה הם עושים כאן בכלל.
    ערב רב של שום דבר פרי יצירת מערכת החינוך הכושלת והמכשילה.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    יולי תמיר- לכי כבר, את צרה צרורה!!! (ל''ת)

    אסף, 14/08/07 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    יולי הזאת היא כישלון באותה רמה של לימור לבנת... אסון

    יאיר, 14/08/07 11:52

    הביתה ומיד. לפני שהיא גם תחליט לתת פרסים לישיבות של משתמטים שלא מקיימים גם את התוכנית המצחיקה הזאת. עדיף מאוחר מאשר לעולם לא...

    הגב לתגובה זו

    • לבנת לא היתה כ''כ גרועה ולפחות ניסתה לחנך לתפיסה לאומית

      יוני, 14/08/07 13:28

      וציוניתףבעוד שזו רוצהצ להפוך אותנו לסניף של שלום עכשיו

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    אני חושב שזה צודק

    תלמיד ישיבה, 14/08/07 11:51

    כבוד השרה עשתה 2+2=5 וראתה שאין צורך שנדע חשבון. גם ככה אנחנו מקבלים כל כך הרבה כסף מהמדינה שאין לנו אפשרות לספור אותו.
    וגם עדיף ללמוד ארמית כי איראן תהיה השולטת בעולם בעוד כמה שנים

    הגב לתגובה זו

    • אברך מקבל פחות מ1000 ש''ח

      נתונים, 14/08/07 13:32

      אברך הוא בחור ישיבה נשוי.

      בחור ישיבה-אדם הלומד בישיבה.

      האיראנים מדברים פרסית ולא ארמית .

      האיראנים ישלטו בעולם כשאתה תלמד מושגים בסיסיים.

      הגב לתגובה זו

      • תיקון קל

        נתונים שגויים, 14/08/07 15:12

        באיראן יש כמות גדולה מאוד של אנשים אשר דוברים ארמית. כן, זו לא טעות, א-ר-מ-י-ת. ואם אתה לא מאמין , בדוק בויקיפדיה!

        הגב לתגובה זו

      • למה למה למה

        למה, 14/08/07 15:21

        למה איש צעיר במלוא כוחו צריך לחיות על חשבון המדינה, ללמוד כל היום טקסטים ישנים ולא לשרת בצבא??

        הגב לתגובה זו

        • בזכות ה'טקסטים הישנים' אתה נמצא פה..

          מן, 26/08/07 00:38

          ומרשה לעצמך לכתוב נגדם בעברית.

          הגב לתגובה זו

  • 92.

    השרה מ''שלום עכשיו'' פוגעת בזכויות האדם .,,..

    מילי, 14/08/07 10:47

    מהי מניעת אפשרות הבחירה מכל בן אנוש ע''י היתר למניעת השכלה והכנה לחיים לעוללים...

    הגב לתגובה זו

    • וזכות האדם לחנך את בנו לפי אמנתו לא קייימת? (ל''ת)

      השואל, 14/08/07 11:25

      הגב לתגובה זו

      • לחנך - זה לא הזכות למנוע חינוך מילדים (ל''ת)

        טלי, 14/08/07 12:06

        הגב לתגובה זו

        • אם להגיע למקום הראשון בעולם באלימות-נוער..

          מ., 26/08/07 00:40

          זה חינוך, אוותר בעונג על סוג חינוך שכזה.

          הגב לתגובה זו

  • 91.

    עזבו אותץם רוצים להיות בורים שיהיו

    דורית, 14/08/07 10:43

    לא רוצים להשכל מעדיפים ללמוד דפים של ספר בן חמשת אלפים ולא לדעת אף מילה אנגלית רוצים להיות תלויים לנצח במנהיגים שלהם... (שאגב דואגים ללמד עצמם אנגלית) בחירה שלהם. אפשר להביא את הסוס אל השוקת אי אפשר להכריח אותו לשתות.

    הגב לתגובה זו

    • אבל זה גם על חשבונך

      גל, 14/08/07 12:19

      יש צורך לשלב לימודי יהדות יחד עם מקצועות כלליים

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    הצעה ליולי תמיר - במקום אנגלית ומתמטיקה, שילמדו כישוף

    בלי צחוק, 14/08/07 10:27

    כפי שמדינת ישראל נראית היום עם תרבות הבאבות, קברי הצדיקים והרבובדיות למיניהם, הם יוכלו להתפרנס בכבוד מהמקצוע הזה.
    במחשבה שניה, אולי באמת כדאי ללכת לפי רוח הזמן ולכלול את מקצוע הכישוף גם בתוכנית הלימודים לכל ילדי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • מה שלימדו אותך וכמותך זה כישוף השמד של ילדי ישראל

      Yo, 14/08/07 12:37

      ושהאחרון יסגור את הדלת

      הגב לתגובה זו

    • רעיון לא רע בכלל(-: (ל''ת)

      סאם יאם, 14/08/07 13:17

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    ל78: נורא ועוד איך! לא מתאימה ומנהלת? כל עסק קורס ככה. וגם המדינה (ל''ת)

    תקרוס. כי מי, 14/08/07 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    צריך גם חוטבי עצים ושואבי מים

    אמנון, 14/08/07 10:02

    לא כולם צריכים להיות אקדמאים, יש גם ככה עו''ד מיותרים וכו'. החרדים שיכולים להאשים בעניין רק את עצמם, יוכלו לפחות להחליף את הערבים והעובדים הזרים.
    האמת שמדינה לא יכולה להתקיים בלי מעמד תחתון של פועלים פשוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הצגה מעוותת

    יוסי, 14/08/07 09:59

    1. בתור אחד שלמד במוסדות חרדים אני חושב שלא משנה מה היא תחליט. אנגלית ומתמטיקה לא תהיה שם. כך שמדובר בסערה בכוס מים.

    2. הצגת החרדים כבורים ועמי ארצות היא כל כך מטופשת. הם לא לומדים את אותם דברים אבל הם רחוקים מלהיות בורים!

    3. אני אחרי הישיבה השלמתי פערים ועשיתי תואר ראשון. כיום אני עובד בתור מהנדס תוכנה בחברה גדולה כשווה מול אנשים שעברו את המסלול הממלכתי.

    4. חרדים הם שונים. תתמודדו עם זה!

    הגב לתגובה זו

    • יתרה מכך

      אמנון, 14/08/07 15:26

      ''הנצחת הבורות'' כפי הכותרת הראשית במעריב היום, היא הנצחת הבורות של מעריב עצמו וNRG כלפי העולם החרדי והיהדות. בושה לעיתון ולאתר.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    פטור ממתמטיקה ואנגלית? - זה עונש שמגיע להם (ל''ת)

    arik, 14/08/07 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אני לא מבינה- מי קבע שגאוגרפיה זה יותר חשוב מגמרא?

    שירית, 14/08/07 09:49

    למה מי שלומד מתמטיקה הוא יותר חכם ממי שלומד ארמית ? תעזבו אותי באמשכ'ם- העיקר שהם יותר מחונכים!

    הגב לתגובה זו

    • אם את לא מבינה אז יש לך בעיה (ל''ת)

      יודע אנגלית, 14/08/07 10:27

      הגב לתגובה זו

    • כי טוב זה לטמון את הראש בחול ולא ללמוד כלום על הטבע והסביבה ,נכון (ל''ת)

      בור, 14/08/07 11:01

      הגב לתגובה זו

    • בטח שאת לא מבינה... עצם השאלה שלך

      דורית, 14/08/07 13:23

      השאלה עצמה מסבירה למה את לא מבינה....

      הגב לתגובה זו

    • את אכן מבינה, גמרא חשובה בהרבה.

      ש, 26/08/07 00:43

      אלו שאינם יודעים מאיזה צד פותחים ספר יהודי, לא יקבעו מה חשוב יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    הדוסים מנציחים את הגלות בכל-מסרבים לקלוט שחזרנו ממנה! אין להם אומץ (ל''ת)

    לעבוד ולתרום, 14/08/07 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    עוד דור של נתמכי סעד וחסרי מקצוע !

    אלי, 14/08/07 09:41

    יד אחת מקצצת בקיצבאות ויד אחת דוחפת להמשיך לצרוך קיצבאות
    מדינה שנפלה על הראש ככה נראים כל המערכות במדינה
    בושה -
    אלי '' נבחריך ישראל ''

    הגב לתגובה זו

    • בואו נישלח את ניבחרינו הביתה

      נמאאאאאסססססססס, 14/08/07 10:36

      הם נכשלים ומכשילים וגומרים את הסיכוי לעתיד כאן.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    הם יכולים ללמד חשבונאות-רודפי הבצע במסווה קדושה! עובדים את אל הממון (ל''ת)

    באדיקות ובקנאות, 14/08/07 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ובבנית בית מדרש נוסף בציון ננוחם!! (ל''ת)

    חפצי-בה יו נה, 14/08/07 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    דרושה דמות חזקה בעלת שיעור קומה, נקיה מתבוסתנות לא נכנעת בקלות-בעלת (ל''ת)

    ערכים נעלים-מהר, 14/08/07 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אנחנו נלמד תורה ואתם תלמדו שזה חשוב מהכול (ל''ת)

    משה כהן, 14/08/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אחותי-את לא מתאימה לדאוג באמת לחינוך של אזרחי מדינת ישראל! לא נורא (ל''ת)

    העיקר: מודה, 14/08/07 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ואל תתפלאי אח''כ שאנחנו יכולים לייצא טמטום לעולם! רק בישראל!

    עידו, 14/08/07 09:32

    דוקא אלה במסגרת הדתית חרדית
    צריכים ללמוד אבולוציה דרוויניסטית!
    הם פשוט מפחדים

    הגב לתגובה זו

    • מייצאים טימטום ?, הלואי. מייצאים פשע מאורגן לאירופה..

      דתי מחונך, 26/08/07 00:46

      ומגיעים למקומות הראשונים בעולם באלימות, ובאלימות-נוער.

      אתם תלמדו אותנו מה זה חינוך ?.

      חוצפה !

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    השרה הזאת היא תאונת שרשרת (ל''ת)

    מושיק, 14/08/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    יכול להיות שהשיקול בעצם תקציבי?

    miki, 14/08/07 09:30

    עלה על דעתי פתאום שהשיקול של משרד החיונך הוא תקציביץ
    אם יקיימו החרדים את כל תוכנית הליבה יצטרך משרד החינוך לתקצב אותם ב-100% לעומת 55% כיום. מדובר בהרבה מאוד כסף ל25 אלף תלמידים...

    הגב לתגובה זו

    • השיקול פשוט מאוד, הדבר אינו בר ביצוע..

      ש., 26/08/07 00:47

      והשרה קלטה את זה באיחור, כרגיל.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    100% מהחילונים בורים ביהדות

    חילוני כלומניק, 14/08/07 09:29

    איזה חילוני יודע לקרוא דף גמרא? בורים ועמי ארצות, גויים דוברי עברית.

    הגב לתגובה זו

    • רק דף גמרא אינם יודעים לקרוא?

      ה, 26/08/07 00:50

      כחמישים אחוז מהטוקבקים כתובים בשגיאות כתיב.

      ומה הפלא, במקום ללמוד ולשנן גולשים באתרי-אינטרנט כאלה ואחרים..

      חוששני שרמת ידיעתם באנגלית נושקת לרמתם בעברית.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    צהל או ישיבה? ישיבה עדיף פי אלף (ל''ת)

    התלבטתי ועכשיו, 14/08/07 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כל הכבוד, עוד 25 אלף שיגדלו בבורות

    נמאס המדינה, 14/08/07 09:24

    ויחיו על חשבון משלם המיסים.

    ממשלה מפגרת מצניחה את הבערות.
    אני אסיים תואר ראשון וחצי משכורת שלי תלך לגנבים האלה.

    הגב לתגובה זו

    • בורות ביהדות היתה ונשארה אצל החילונים. (ל''ת)

      עוד אחד, 26/08/07 00:51

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    פשוט בושה...

    עדי, 14/08/07 09:24

    אני לא מבינה מה ההבדל בין תלמיד חרדי לבין תלמיד חילוני???

    למה החרדים צריכים לקבל הנחות בלימודים שעוד משלמים להם על הלימודים על חשבון משלמי המסים!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גם לא חייבים לתת להם כסף

    מנשה, 14/08/07 09:23

    הכלל צריך להיות: לימוד תכנית ליבה או הקצבה.
    ב''ס פרטי לא צריך להיות ממומן ע''י משלמי המיסים.
    ערבים וחרדים צריך להחליט אם הם חלק מהמדינה או לא.
    בזיון.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אני עורך דין

    חרדי, 14/08/07 09:22

    אני חונכתי כל חיי במוסדות חינוך חרדיים ודווקה השנים הרבות שלמדתי גמרא תרמו לי להיות מהבולטים בלימודי מישפטים ונכון שהייתי צריך להשלים בגרויות אבל זה ממש לא היה נורא ויש עוד המון כמוני אז כנראה שהחינוך החרדי לא כזה גרוע בלשון המעטה ומה שברור שבחינוך החרדי כמעט ואין פשע אז שכל הורה יחשוב מה הוא מעדיף בן אינטלגנט בחברת אחוזי פשיעה שגדלים משנה לשנה או בן קצת פחות אינטלגנט אבל בטוח

    הגב לתגובה זו

    • רק חינוך חרדי

      אני החלטתי, 26/08/07 01:09

      בחינוך החרדי מחנכים, ולא 'מקנים ידע'.

      מספר התלמידים בבתי הספר החרדיים הכפיל את עצמו פי שלוש, לעומת בתי הספר החילוניים.

      הסיסמאות הגרוסות על בורות ובערות בחינוך החרדי, לא משפיעות [כנראה] על הורים הרוצים בחינוך איכותי, ללא אלימות, וחינוך לכיבוד הורים..

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מונעים מהילדים את הבחירה בחיים מודרנים!

    אורן, 14/08/07 09:19

    זה כל העניין של ה''פטור'' - החברה החרדית רוצה להבטיח את הבורות הניצחית של ילדיה כדי שלעולם לא יתנתקו ממנה (ולא מכספי המיסים של החילונים).

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אי אפשר להכריח אותם? אז למה מכריחים חילוניים ללמוד תנ''ך?! (ל''ת)

    בבה, 14/08/07 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הלוואי עלינו החינוך שהילדים שלהם מקבלים ערכים ודרך ארץ

    חיים, 14/08/07 09:17

    כל חילוני שמתבטא נגד מונח אצלו בתת הכרה קינאה תהומית להצלחה של החרדים בחינוך ילדיהם בבינ ברק אין תחנת משטרה כמו בביתר ומודיעין וכל האזורים החרדים שם ילדים לא באים לביה''ס עם סכינים ואולרים לא הם מפוצצים את בתי הכלא בפושעים ורוצחים ואנסים אז טלו קורה מבין עיניכם קיבינימט האנגלית והמטמטיקה העיקר החינוך והערכים שהילדים מקבלים שיהיו עדינים ודרך ארץ כמו הילדים החרדים מספיק לי
    נקודה למחשבה............

    הגב לתגובה זו

    • חמוד, אם אתה רוצה משטרת צניעות הראש שלך בבקשה, אני לא רוצה!!! (ל''ת)

      מדינת אירן, 14/08/07 09:53

      הגב לתגובה זו

      • ואתה, אני מניחה, בעד זנות.

        נטלי, 14/08/07 10:43

        זו לא משטרה, אנשים בוחרים ללבוש עפ''י הדרך שלהם, אף אחד לא מכריח אותם. אם יתחשק לי ללבוש חצאית עד הברך, אני אלבש. לא מכריחים אף אחד. מי שמכבד את הדת יהיה מוכן לשלם את המחיר הפעוט הזה.

        הגב לתגובה זו

    • עדינים? איפה אתה חי? לא ראית מה הם עשו לפני מצעד הגאווה?

      הוזה, 14/08/07 09:55

      אני לא אומרת שהם צריכים להסכים עם זה, אבל אם הם היו כל כך עדינים כמו שאתה אומר - הם לא היו מכים, מקללים, שורפים והורסים את ירושלים.
      אז בבקשה תגיד לי, על איזה כוכב לכת בדיוק אתה חי?

      הגב לתגובה זו

      • המחאה נגד מצעד הגאווה לא היה של ילדי בי''ס

        קצת פרופורציה, 26/08/07 01:13

        ובמקום לחפש אלימות חרדית נגד מצעדי תועבה [לטעמי]. מוטב שתקראי בעיתונים על מקרי אלימות קשה -כולל רציחות-בין נערים חילוניים מדי יום ביומו.

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    תמיר לא רוצה דוסים בעלי יכולות

    גילי, 14/08/07 09:15

    בעולם האמיתי, סיבה פשוט וטובה מצדה.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    TIMTOM

    באבא בובה, 14/08/07 09:13

    אם אי אפשר להכריח אותם ללמוד מתמטיקה.. אז למ אפשר להכריח אותי לממן אותם? ולמה אפשר להכריח אותי לעשות מילואים ולסכן את חיי עבורם??
    יולי תמיר.. כנראה שחום יולי חירפן לך את השכל

    הגב לתגובה זו

    • ומי מכריח אותם להתפלל לשלום עם ישראל ולשלומך?

      נטלי, 14/08/07 10:44

      בזכותם עומד הצבא ועומדת המדינה ועומד העולם.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    החרדים ממשיכים את טפילותם (ל''ת)

    דרור, 14/08/07 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יולי תמיר צריכה ללכת הביתה. אני לא אתמוך בה יותר. (ל''ת)

    מתפקד עבודה, 14/08/07 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אני בעד (ל''ת)

    אחמדינג'ד, 14/08/07 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    למד אותם פרסית ולשלוח אותם לאיראן (ל''ת)

    האיטולה סעדיה, 14/08/07 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אלה בתי אולפנה שמטפחים חזרזירים שנועדו רק להצביע עבור ש''ס ואגודה= (ל''ת)

    חרפה ליהדות!!, 14/08/07 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    צרת החינוך לכי הביתה!!!!

    סטודנטית, 14/08/07 09:04

    את שרת החינוך הגרועה ביותר שהייתה לנו! לא נשכח לך את ועדת שוחט!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    משמעות החלטתך: את מעמיסה תלמידים אלו על כתפינו

    דרור, 14/08/07 09:03

    לא תהיה להם יכולת השתלבות בשוק העבודה ואנו נצטרך לפרנס אותם ואת ילדיהם הרבים. אם יטען מישהו שהם יהיו משגיחי כשרות, יש לנו מאלו בשפע ואנו מפרנסים אותם בשפע. זו העמסה על תקציב משפחתנו הדל ממילא. לא צריך משגיחי כשרות לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

    • לא תהיה להם יכולת השתלבות... ממש

      אוי וואי, 26/08/07 01:21

      מי הם בעלי החנויות באיזורים החרדיים בי-ם בני ברק, ועוד איזורים בעלי נוכחות חרדית גבוהה?

      אם לא ניחשת, בעלי החנויות הם חרדים שלמדו בחיידר. מפתיע, נכון ?

      אתה יכול גם לבדוק בבורסת היהלומים בר''ג, אחוז החרדים שם גבוה, וחלקם הגדול למד בחיידרים ובישיבות.

      הסר דאגה מליבך, יכולת ההשתלבות שלהם אינה נופלת בהרבה מיכולת ההשתלבות של נער חילוני שיודע 40 אחוז מהחומר שלמד...

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    לפטר את צרת החינוך (ל''ת)

    ישראל, 14/08/07 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עוד מהלך אומלל של צרת החינוך

    אזרח, 14/08/07 09:01

    אחרי שהיא מלחמדת את הערבים למה הקמת מדינת ישראל היא פשעף עוברת שרת החינוך למגזר החרדי ומנציחה את היותו בור וחסר כל השכלה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עד עכשיו זה היה ככה

    נטול השכלה, 14/08/07 09:01

    זה לא שרת החינוך החליטה!!!
    אלא כמו שהיא אמרה זה מימות בן גוריון ככה, והיא עכשיו אין לה את הכח לשנות סדרי עולם. זה סה''כ מה שהיא עשתה, היא לא נתנה פטור לאף אחד!!!
    וכמו שאני מצטער שאני לא יודע כלום ככה גם ימשיכו להצטער הדורות הבאים!!! עד שיבוא בולדוזר רציני ויכנס בנו.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מאמין שאתה באמת חרדי

      יונתן, 14/08/07 13:40

      אבל אם אתה באמת חסר השכלה (וגמרא זה לא השכלה? אני לא יודע גמרא)אני מוכן לעזור לך ללמוד למבחני בגרות במתמטיקה ופיסיקה.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    ונחשו מי יעמדו בתור בביטוח לאומי לקבל קצבאות ילדים? (ל''ת)

    הכל ברור, 14/08/07 08:58

    הגב לתגובה זו

    • לנחש גם מי יברח מכאן ראשון ? (ל''ת)

      מ., 26/08/07 01:22

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    הצעת חוק יחודית לישראל

    פקק תנועה, 14/08/07 08:51

    ללמד ארמית גם במיגזר החילוני. ביחד עים העיברית. כדי שיהיה איזון מסוים עים לימודי העולם החרדי והדתי בישראל ..

    הגב לתגובה זו

    • בשביל

      חילוני, 14/08/07 09:34

      מה בדיוק צריך שאנחנו נלמד ארמית? די לכפיה הדתית!

      הגב לתגובה זו

      • מדוע לא לילמוד שפה עתיקה מאוד שקדמה לשפה העיברית .

        פקק תנועה, 14/08/07 12:10

        ללא קשר לכפיה דתית זה רק יוסיף עינן ויחודיות למערכת הלימוד הישראלית. הארמית היתה שפה בן לאומית בעולם העתיק .מדוע לא להחיות שפות עתיקות .?

        הגב לתגובה זו

        • הארמית לא קדמה לעברית!!

          יונתן, 14/08/07 13:44

          הארמית היתה שפת המשכילים והאליטות בסוף ימי בית שני ועד חתימת הגמרא!

          לדעתי מי שידע קצת ארמית(הבנת התחביר,מילים נפוצות וכו') יוכל ללמוד ביתר קלות את הגמרא שהיא מיסוד היהדות(לא רק הדת אלא גם התרבות,יש דברים מקסימים בגמרא(ויש גם משעממים וטרחנים אבל לא נלמד אותם..) שכדאי ללמוד).

          לא כל דבר הוא כפיה דתית.

          הגב לתגובה זו

          • למה הרחבת ההשכלה היהודית נחשבת כפיה דתית

            אני, 26/08/07 01:23

            רק אני לא הבנתי?

            הגב לתגובה זו

        • אי אפשר להבין את ביאליק בלי ידע בסיסי בגמרא

          יוני, 14/08/07 13:46

          המושרר הלאומי שלנו נטוע עמוק בתוך עולם הישיבות למרות שהתחלן.

          רצוי גם לחזור ללמוד ולקרוא את ביאליק,הוא זכה בצדק בתואר המשורר הלאומי ובבתי הספר מלמדים בעיקר לשנוא אותו!!
          ספר האגדות שלו הוא חובה לכל ילד!
          אני מצטער על כל סימני הקריאה !!

          הגב לתגובה זו

      • עם ישראל הנוכחי הוא עם מאוד משכיל ודובר כימעט את כול

        פקק תנועה, 14/08/07 12:15

        השפות המדוברות בכדור הארץ .אז אן שום מניעה. מדוע לא לדבר ולילמוד עוד שפה אחת מיני רבות. ושפה יחודית ומיוחדת .זו .

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    אז אני לא מוכנה שילד שלי ילמד על הנכבה-תכריחי אותי, נראה אותך (ל''ת)

    זה חינוך זה?, 14/08/07 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    המטרה להפוך אותם לעוד יותר בורים ועמי ארצות מאשר כבר הם ? (ל''ת)

    דוד, 14/08/07 08:48

    הגב לתגובה זו

    • ואת החילונים פטרו מלימודי יהדות וציונות ...

      ד''ר ארוין, 14/08/07 09:40

      במקום יהדות וציונות יפטמו את ילדינו התמימים והזכים בעמוס עוז, דוד גרוסמן, תולדות הנכבה וחוסר הצדק כלפי ''העם הפלסטיני''.

      אז מה עדיף ?

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    בדיוק כמו החלטתו של בן גוריון

    פקק תנועה, 14/08/07 08:47

    יולי תמיר מחליטה והם אשמים .לא יאומן .

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    רבותי-מהפך

    gidi, 14/08/07 08:46

    תתעוררו או שבמקום 'התקוה' יזמרו כאן את 'אל מלא רחמים' על החלום הציוני

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יולי תמיר = צרת החינוך, הכניסה את גישת הפרד ומשול של שלום עכשיו (ל''ת)

    רוצה חרדי בור, 14/08/07 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    השיטה הטובה להסתיר ברדק

    דמ, 14/08/07 08:41

    השיטה הטובה להסתיר ברדק היא להסדיר אותו

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ייגדלו כפרזיטים ויהוו נטל על החברה העובדת. פשוט שערוריה

    מוטי, 14/08/07 08:40

    אין לממן להם לימודים שלא מובילים לשום מקום. פשוט מנציחים את הפרזיטיות דוד אחרי דור. מדוע אנכנו משלמי המס צרכים לתמוך בהם??

    הגב לתגובה זו

    • בור אידיוט!

      אודי, 14/08/07 09:18

      אתה כנראה מאוד מאוד מלומד, כי אחרת מאיפה אתה יודע שכותבים אנחנו עם כ הא?
      אז תחזור בבקשה לבית הספר לפני שתחנך מישהו , אידיוט גמור

      הגב לתגובה זו

      • נו, אז הדפסתי טעות.....

        מוטי, 14/08/07 10:56

        זה קורה בהדפסה עיוורת ואתה אנליסט מדופלם קבעת שאני בור. אני מבטיח לך שאני הרבה יותר מושכל ומוצלח ממך וזאת תודות ללימודי ההנדסה המועילים שלמדתי בטכניון ולא בישיבה. מי שיוצא בור זה אילו מישיבות הפרזיטים.

        הגב לתגובה זו

    • צודק! ''הולכים'' על מה כדאי ומשתלם יותר (ל''ת)

      לא צהל לא סרבן, 14/08/07 09:30

      הגב לתגובה זו

    • יש כסף והרבה לממשלה אז מה איכפת לך? (ל''ת)

      אברך בכולל, 14/08/07 09:31

      הגב לתגובה זו

    • תחנך את עצמך קודם

      יואב, 14/08/07 10:02

      הצחקת אותי עד דמעות. אתה מעז לבקר אותם על חוסר בחנוך ובהשכלה, בה בשעה שאתה עצמך שוגה בכתיב באופן כה צורם?!
      אתה אדיוט מושלם. טמבל.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ולפטור את החילוניים מתנ''ך

    אילנה, 14/08/07 08:40

    הגזמת. ואחר כך למה שילמדו עברית או היסטוריה. ומי צריך כימיה וביולוגיה, והכי חשוב-למה ללמוד אזרחות. רגע..למה ללמוד בכלל?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מתמטיקה ומדעים מדוייקים הם לא ''סתם'' ידע כללי

    yosei, 14/08/07 08:39

    לפי הרמב''ם, אדם המחפש להתעלות מבחינה רוחנית חייב לרכוש ידע בסיסי בתחומים אלו. כמובן שלחרדים (ולא רק) קוסמת יותר מיסטיקה פגאנית מאשר גישה רציונאלית.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שערוריה-אנו נמשיך לפרנס אותם ולהגן עליהם

    רבקה, 14/08/07 08:38

    שרת החינוך היא אכזבה גדולה. היכן הלוחמת הגדולה של השמאל?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ניסית? (ל''ת)

    dd, 14/08/07 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ==פעם אחת אני מסכים עם יולי תמיר==

    קוורטי, 14/08/07 08:33

    מצויין. כל הכבוד. הם רוצים להמשיך ולהסתגר בבועה הפרה-היסטורית שלהם? תני להם. הסיכוי היחיד שלנו, הישראלים הנאורים, לשרוד מול המתקפה הדמוגראפית של החרדים, הוא בכך שהם יהיו משוללי כלים לחיים עצמאים ויצרניים בעולם המודרני. הם גוזרים על עצמם במו ידיהם, להמשיך ולחיות כטפילים וכעלוקות על גבינו. כאשר נרגיש מאויימים באמת, נצטרך פשוט לנער אותם מעל הגב ולהותיר אותם חסרי אונים ללא פונדקאים שיזינו ויכלכלו אותם.

    הגב לתגובה זו

    • נו, אז הנה הסיבה האמיתית

      הנביא, 14/08/07 08:54

      ככה אתם בשמאל פועלים-ע''י נישול דיקטטורי, שממשיך מאז ימי טרום המדינה, של כל מי שאינו מאנשיכם מכל עמדת כוח שהיא וזה בולט במיוחד במערכת המשפט הישראלית השערורייתית וממשיך לתקשורת וכ''ו.

      הרי יולי תמיר יכלה להלחם על העניין, היא יודעת להלחם שהיא רוצה, אבל היא לא רצתה-היא רצתה אותם ברמה הכי נמוכה שיש, מבזים את היהדות וחיים במעין מוטציה שמקורה לא ברור-הרי בחו''ל יהודים דתיים לומדים תורה, לומדים מקצועות חול, ועובדים-וכך היה במשך כל הדורות.

      אלא שתמיר יודעת-שחרדים משכילים משמעו שאלו יעברו לאט לאט לכיוון של דתיים לאומיים, יתגייסו לצבא בכמויות גדולות יותר (גם החרדים יודעים את כל זה ולכן הם פוחדים מלימודי חול) ולאט לאט שלטון בג''ץ והתקשורת יהיה בסכנה אמיתית.

      הגב לתגובה זו

      • בלי חינוך אך גם

        מיסים חיפה, 14/08/07 10:34

        בלי תקציבית על חשבוני.

        הגב לתגובה זו

      • החרדים הם המתנגדים הגדולים ללימודי חול

        יוני, 14/08/07 13:51

        מה אתה רוצה מתמיר?

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    לחילוניים יהיה פטור מתנך ותושבע??? (ל''ת)

    חרד לעתיד, 14/08/07 08:33

    הגב לתגובה זו

    • אתה נאיבי...

      גדעון, 14/08/07 09:03

      בקצב הזה-ראה אפגניסטאן,אירן-אתה תקבל פטור מן החיים...

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל הכבוד למר''ן הר' עובדיה יוסף ולדמי-ישיבה (ל''ת)

    בעקבות משה, 14/08/07 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בדרך לאפגניסטן-מדינת עולם שלישי (ל''ת)

    ישראלית, 14/08/07 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    דמי אבטלה למי?

    עם ישראל חי?, 14/08/07 08:32

    החרדים יקבלו דמי אבטלה, בניגוד לחיילים משוחררים שבמסגרת חוק ההסדרים רוצים לבטל להם את הזכות לדמי אבטלה.
    עד מתי רשעים יעלוזו

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מדינה של בורים ועמי ארצות בשם הממשלה

    רונן, 14/08/07 08:31

    איך יתכן שהמדינה נותנת תקציב ומשקיעה מאמצים שכל תכליתם להפוך בני אדם לבורים ועמי ארצות?!
    מדובר במדיניות קשה ופושעת שיש להפטר ממנה מיד.
    כנ''ל לגבי תלמידי יסודי חרדים הלומדים ב'חדר', יש להפעיל גם כלפיהם את החוק ולהוסיף למערכת שלהם את מקצועות המדע,האנגלית והאלגברה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    פטורים לחרדים בלימודים

    רפאל, 14/08/07 08:31

    גברת יולי תמיר - לכי הביתה , את לא מסוגלת להבין לנהל ובטח לא למרכז את חשיבות החינוך בארץ-תעופי לכול הרוחות וכמה שיותר מהר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רוצו לישיבות! גם מימון-אתנן מש''ס וגם השמטות (ל''ת)

    היו אספסוף, 14/08/07 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עצוב

    צבי, 14/08/07 08:28

    מתברר שהשרה תמיר היא רודפת פרסום כרונית. איזו עליבות המכוסה תמיד במתק שפתיים דוחה.
    את הנזק היא כבר עשתה, עכשיו היא יכולה לשון בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כלומר 1 מתוך 4 יהיה מובטל ...25% אבטלה! כול הכבוד (ל''ת)

    just me, 14/08/07 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    למה אנחנו צרכים לשלם על זה?

    גיל, 14/08/07 08:27

    אם הם לא רוצים ללמוד את חומר הלימוד שנו אז פשוט להוציא אותם מהמערכת (אין ביקורת) ושילמודו מה שבא להם.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    2 ISRAEL -2 NATIONS-WHERE R WE GOING??? (ל''ת)

    AVI, 14/08/07 08:25

    הגב לתגובה זו

    • אני בישראל ולא הבנתי את מה שכתבת! (ל''ת)

      איתמר בן אב''י, 14/08/07 08:42

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מטומטמת!!!!

    מיכל, 14/08/07 08:24

    מנציחה את הבורות ועוזרת ליצור שני עמים יהודים בישראל. במקום לנסות ולקרב אותם, מרחיקה אותם. פטור מצבא במקום להכריח אותם לעשות צבא או לפחות שירות לאומי ופטור ממתמטיקה ואנגלית על מנת שישארו דפרים. פשוט נפלא!!!

    הגב לתגובה זו

    • היא פשוט פוליטקאית

      דינא דמלכותא די, 14/08/07 08:57

      מיכל י
      ולי תמיר אינה שונה משאר הפוליטיקאים אשר מובילים את החזון הציוני אל סופו .
      היא ממשיכה את דרכם של אלו אשר נכנעים למאזן הפוליטי בכנסת ואינם מבינים או יותר נכון לא מעונינים לפעול למען החזון . ראי את אהוד ברק והסרוב הדתי ההלכתי , הוא פשוט לא עשה שום דבר למרות שזהו איום קיומי על השמוקרטיה .
      לצערי אברום בורג צדק : החזון הציוני הסתיים ואנו צריכים למצוא מקום אחר לקיים אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מתמטיקה זה לימודי חול? אנגלית זה לימודי חול? (ל''ת)

    בורים ועמי הארץ, 14/08/07 08:23

    הגב לתגובה זו

    • כן, עוד שאלות? (ל''ת)

      מיקי, 14/08/07 08:39

      הגב לתגובה זו

      • אז מי שחושב כך הוא באמת בור ועם הארץ!!!! (ל''ת)

        דתיים טפשים, 14/08/07 09:52

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    כן, ואת החילונים אפשר להכריח?????? (ל''ת)

    מה היא עושה?, 14/08/07 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    טמטום

    בילי, 14/08/07 08:20

    עוד פרק מבזה ברומן הבלתי נגמר בין מדינת ישראל לחרדים. שום דבר לא הולך להשתנות פה. החרדים ימשיכו לקבל תקציבים מהמדינה וימשיכו לעשות ''מה בראש שלהם''

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ומה עם הסטוריה ואזרחות?

    חרדה לדורות, 14/08/07 08:19

    ומה עם הסטוריה ואזרחות- גם את זה לא ילמדו?
    נהדר..אנחנו בדרך לאנרכיה..

    הגב לתגובה זו

    • דווקא אזרחות הם כן לומדים:כך תנצלו את מוסדות המדינה. (ל''ת)

      משלם מיסים, 14/08/07 08:39

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לכל המתלהמים תקשיבו טוב

    יאיר, 14/08/07 08:19

    לא חייבים ללמוד בישיבה דבר מעבר למקצועות הקודש.
    את כל שאר המקצועות מי שמעוניין יכול להשלים בהמשך לאחר סיום הלימודים בישיבה.
    אני אישית עשיתי זאת.
    סיימתי את הבגרות בזמן קצר,ובציונים טובים.
    והמשכתי ישירות למכללה חרדית.
    היום אני עובד ומתפרנס יפה, מן הסתם הרבה יותר מרוב המתלהמים פה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חריג. רוב האחרים הם פרזיטים ללא תועלת (ל''ת)

      רפי, 14/08/07 08:42

      הגב לתגובה זו

    • פטור מלימודים לחרדים

      רפאל, 14/08/07 08:43

      אתה טועה ומטעה חבוב!

      הגב לתגובה זו

    • טעות חמורה בידך

      יעקב, 14/08/07 09:27

      קודם כל, לא תמיד כל אחד יכול להשלים את הבגרויות,
      בהמון מקומות בתוך החברה בזים לזה שלומד מקצועות חול.
      חוץ מזה למה שאברך בגיל 22 יתחיל ללמוד a b c או צורות?
      אם אפשר ללמוד את זה בזמן...
      אני אישית בתור ''חרדי לשעבר'' כועס מאוד על מערכת החינוך החרדי,
      על כך שלא לימדו אותי את הדברים הנחוצים באמת.
      האשמים בזה הם העסקנים, הכולאים את הציבור, ומקבלים את עידוד הרבנים.
      שרת החינוך
      בהחלטה זו את מאמללת אלפי אנשים!!!!!
      אל תיכנעי לאותם עסקנים תאבי כבוד ובצע, העושים הכל למען הכיסא.
      וגורמים לאלפי אנשים לחיות בעוני כל החיים.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    וככה יעלה ממוצע הבגרויות ?? פרופ' ? (ל''ת)

    אזרח, 14/08/07 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תגידו מה עם המסכות אב''כ?????????

    עדיפויות, 14/08/07 08:16

    אין חלופות למסכות שנלקחו ונלקחות בימים אלה מאזרחי ישראל. אני מקווה שלא יהיו תמונות מהארץ כמו אחרי ההתקפות של סאדם על הכורדים.

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך. התרגלנו (ל''ת)

      כבשה תושבת הנגב, 14/08/07 08:22

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    היא צודקת, גם ככה לא ייצא כלום מהדפארים האלה, אז בשביל מה להתאמץ? (ל''ת)

    חרדי לשעבר, 14/08/07 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אפשר לחשוב

    מורה לשעבר, 14/08/07 08:10

    שלכל אלה ש''נהנים'' מלימודי הליבה יש מושג מינימאלי בחשבון ובאנגלית. תבדקו בבקשה את אלחה ש''רשומים'' בבתי ספר תיכוניים אבל שכחו כבר מזמן איך נראה בית הספר. אה, סליחה ! המנהלים ''לא תמיד'' מדווחים על העדרותם.

    הגב לתגובה זו

    • :)) (ל''ת)

      אורית, 14/08/07 08:25

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    נחשלות ליצירת 2 עמים 1) משכיל2 ) ופרא (ל''ת)

    וזו פרופ' לעילא, 14/08/07 08:10

    הגב לתגובה זו

    • תגיד. אתה קורא את מה שאתה כותב ?

      מאיר, 14/08/07 09:30

      להגיד על חרדים ''פרא'' ?????
      אני לא מכיר בן אדם אחד, חרדי או אחר שאני יכול להגיד עליו כך.
      אני מכיר חרדים רבים. אנשים עדינים, עוזרים לזולת, חיים את חייהם. מה אתה רוצה מהם ?

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה, זאת בדיחה? מה קורה לכם שמה

    A, 14/08/07 08:10

    במגדינת ישראל, איבדתם את השפיות?

    הגב לתגובה זו

    • יולי תמיר

      רפאל, 14/08/07 08:48

      כבר משנת 1977/8 ש''זכיתי '' בשביתה בת חודש, הנזק למערכת החינוך רק התעצם אי לך גברת תמיר לא יכולה ,לא מסוגלת ,וכנראה גם לא רוצה לטפל
      צריך להעיף אותה עם בעיטה בתחת!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כבר היתה תביעה נגד משרד החינוך פעם

    דניאלה, 14/08/07 08:09

    תלמיד שעזב ישיבה, בור לגמרי בכל נושא שיכול לעזור לו להסתדר בעולם, כמו מתמטיקה ואנגלית, תבע את משרד החינוך על כך שלא דאגו שהוא יקבל את מלוא החינוך.
    מה זה ''אי אפשר בכוח''? בטח שאפשר.
    מספיק לאיים לקצץ להם את התקציב והם יצייתו.
    למה לא להגיד להם ''או שתלמדו אנגלית ומתמטיקה או שלא תקבלו תקציב? '' (ולערוך מבחנים כדי לבדוק שזה לא בדיחה)?
    הבורות שומרת מפני יציאה מהדת וזו הסיבה שהם מעודדים אותה.
    ומשרד החינוך, עם שרת החינוך, יוצאים שפנים קטנים ופחדנים.

    הגב לתגובה זו

    • יותר פשוט להכניס אותם למחנות החינוך מחדש. זה עבד כבר פעם. (ל''ת)

      כבשה סרקסטית, 14/08/07 08:19

      הגב לתגובה זו

    • תאמין לי שעל יולי תמיר אני סומכת

      אורית, 14/08/07 08:28

      שאיפה שרק היה אפשר לאיים ולדפוק אותם - היא ניסתה.
      כנראה שיש להם דרכים מספיק טובות לכופף לה את היד בחזרה אחרת אין לי הסבר לזה.

      יולי תמיר היא האחרונה שתסכים להיכנע לדוסים. או לכל אחד אחר שלא חושב כמוה.

      הגב לתגובה זו

    • הדתיים לאומיים משכילים גם במקצועות החול

      יוני, 14/08/07 13:54

      ואין שם עזיבה המונית את הדת.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אין זה מתפקידה של מדינה לכפות חינוך ''ראוי'' על אזרחיה. (ל''ת)

    כבשה פועה באחו, 14/08/07 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    למה להתיר לאנשים להיות חסרי ידע ?!

    אוהד, 14/08/07 08:08

    צרת החינוך !

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אי אפשר להכריח?

    שפוי, 14/08/07 08:08

    ראשית, אפשר לעצור תקציבים, ופתאום כולם יוכלו.
    שנית, זו זכותם של הילדים ללמוד, וחובת משרד החינוך ללמד. לילדים בישראל יש זכות לקבל ידע (גם אם הוריהם מתנגדים).
    האם ימנעו מילד טיפול רפואי כי הוריו ''לא מאמינים באנטיביוטיקה?''

    הגב לתגובה זו

    • האמת שכן...

      יב, 14/08/07 08:38

      אם האפוטרופוס מביא התנגדות לתרופה/טיפול מסויים אסור לבית החולים לתת אותו לילד...

      הגב לתגובה זו

      • תרופה מצילה חיים?

        שפוי, 14/08/07 09:14

        ומשיקולים קואליציוניים?

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    מסכנים! שרת רבים (ל''ת)

    לאיודעאיךלומר, 14/08/07 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יולי תמיר היא אכזבה גדולה יותר מפרץ (ל''ת)

    מהגר, 14/08/07 08:07

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין!!!

      באמת אכזבה, 14/08/07 08:27

      מצד אחד היא רוצה שנלמד על הנכבה - כדי להצדיק את אינדיפדה מספר שלוש שיום אחד תתרחש
      מצד שני היא רוצה להשאיר את הדתיים בורים ועמי הארץ - כמו בתקופת ימי הביניים
      אז אחר כך מתפלאים שאין חינוך בארץ? שיש אלימות? שאנשים יוצאים מבית הספר ללא ידע?
      ללא השכלה? איזה מן שרה זאת?

      הגב לתגובה זו

    • גם אני חושב כך. נכנעת לחרדים ושמאלנית מדי מדי (ל''ת)

      יוסי, 14/08/07 09:00

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שלא ילמדו, לא איכפת לי, אבל אסור למדינה לתקצב אותם, כמו כן אין לתת

    מישהו, 14/08/07 08:05

    להם דמי אבטלה, ביטוח רפואי, השלמת הכנסה וכו'...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שרת החינוך הכי גרועה שהיתה

    אזרח מודאג, 14/08/07 08:04

    היא מכניסה לכיס הקטן אפילו את לימור.
    כמה טמטום אנחנו עוד צריכים לספוג?
    החרדים לעולם לא יצאו ממעגל הבערות.
    בהחלטה הזו היא סגרה אותם בפינה.

    הגב לתגובה זו

    • ''רק'' מקום שני,אחרי הלימון החמוץ. (ל''ת)

      אזרח מודאג 2, 14/08/07 08:12

      הגב לתגובה זו

    • גב' אלוני מס' 1 ! (ל''ת)

      כבשה אוהבת שולה, 14/08/07 08:26

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    היא עושה את זה בכוונה??

    ירושלמית, 14/08/07 08:03

    להנציח פער והתנשאות?
    גב' תמיר היקרה - כל ישראל אחים, וכל ישראל ערבים זה לזה זה לא סיסמאות. צריך להיות לך אכפת מהילדים האלה, ואת צריכה להילחם עליהם. צריך לקרב את שני המיגזרים אל מעגל פנימי של השכלה יהודית וכללית, ראשית כדי שחילונים יכירו דבר אלמנטרי כמו ספר תהילים, ולא יגמגמו ויטעו כפי שגימגמת וטעית כשהקראת ללא הכנה מוקדמת את המזמור בחידון התנ''ך, שנית כדי שלא לגזור נבערות על הנשמות המסכנות האלה שגם לא זוכות לדעת מהי יהדות, באמת. שילמדו גם רמב''ם חוץ מאנגלית ומתימטיקה.

    הגב לתגובה זו

    • ל8

      יהודה, 14/08/07 09:59

      למה? בשביל מה אנחנו צריכים ללמוד את השטויות האלה?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אלוהים ישמור ..איך הגענו למצב הזה (ל''ת)

    הה, 14/08/07 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עזבו היא עסוקה בלימודי נאכבה והימורים (ל''ת)

    יולי ליבנת, 14/08/07 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולי פשוט לחלק להם תעודות בגרות ברגע שהם מסיימים יסודי? (ל''ת)

    1, 14/08/07 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ומתי נקבל פטור משרת החינוך? (ל''ת)

    דודי, 14/08/07 07:58

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פטור מחשבון?אז איך הם יוכלו לחשב את הכסף שאני משלם להם על הפרזטיות?

    משלם מיסים, 14/08/07 07:57

    עוד צעד מכוון להנצחת הבערות ואי הרצון לצאת לעבודה ולחיות על חשבון הציבור העובד ומשלם המיסים.
    זו הדת?בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

    • מזל שבקיבוצים, הפרזיטים החיים ע''ח המסים שאני משלם, לומדים חשבון. (ל''ת)

      כבשה משלמת יותר, 14/08/07 08:16

      הגב לתגובה זו

      • כבשה???

        משלם מיסים, 14/08/07 08:34

        זו הסטיה שלך?

        הגב לתגובה זו

        • כ''א והסטיות שלו. יש המתחפשים ל''כבשה'', אחרים ל''משלם מסים''. (ל''ת)

          כבשה פועה בכיף, 14/08/07 08:47

          הגב לתגובה זו

      • בקיבוץ עובדים

        VV, 14/08/07 09:26

        ראית פעם קיבוץ ?

        הגב לתגובה זו

        • כן ומי כיסה את חובות הקיבוצים? (ל''ת)

          אבי, 14/08/07 20:40

          הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט.

      Melina Perez, 14/08/07 08:16

      גם נותנים להם כסף ללא כל מאמץ מצידם, וגם פוטרים אותם מהדברים שיכולים להוות פתח למקור הכנסה.
      צרת חינוך שמתאימה בול לממשלת חלם ודמיקולו שכזו. בתקווה ששר החינוך הבא יבטל את הפטור האווילי הזה (ועל הדרך יוריד גם את שכה''ל לסטודנטים).

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שרה מטומטמת. מנציחה את הבורות אצל החרדים

    דודי, 14/08/07 07:57

    וגורמת שהם ישארו עניים ותלותיים. אחרי זה היא תלך להתבכיין שאין לה מספיק תקציבים.

    יולי, גם באוגוסט את לא שווה כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ואפשר להכריח אותנו לקבל צרת חינוך כזאת? (ל''ת)

    לכי מפה, 14/08/07 07:57

    הגב לתגובה זו

    • ילדים צריך להכריח ולחנך שיהיו מוכנים

      חיפה מיסים, 14/08/07 08:42

      לאתגרי העתיד ולא חשוב אילו הפתעות יעמדו בפניהם .הילדים של היום יתבעו את המדינה בעתיד על הפקרתם בידי רבנים אנכרוניסטים ואי נתינת הכלים המתאימים להיתמודדות מינימלית בחברה מודרנית גלובלית .הפטור הזה מנציח מצב של פרזיטים בעל כורחם בחסות המדינה

      הגב לתגובה זו