• 60.

    צריך לקחת עדיות אלו

    פקק תנועה, 13/08/07 08:25

    לשייח רעד סלח. שיראה אותם במו ענייו .ואז ליראות וליבחון את תגובתו על ענין זה .

  • 59.

    להרוס את ביתו ומיד !!!

    אריה, 13/08/07 06:32

    אין להשהות את ההריסה - להרוס מיד
    ולהפסיק מיד את תשלום הביטוח הלאומי למשפחתו.
    שהחמאס יממן אותם - מנוולים חיים בארץ שלנו ויורקים עלינו.
    די - זה יריקות ולא גשם שמאלנים יקרים !!

  • 58.

    לתלות את טיבי על עץ גבוה

    אבי, 12/08/07 23:09

    דין תומכים ברוצחים כדין רוצחים

  • 57.

    להעמיד לדין את האב ואת ראאד סלאח על הסתה (ל''ת)

    מריוס, 12/08/07 22:56

  • 56.

    לערבים אכן יש ''תרבות של שקר''...

    דה-דה, 12/08/07 22:13

    כפי שאמר בזמנו ברק. אין להם שום בעייה לשקר גם מול סרט המראה את המציאות המצולמת, בלי למצמץ.

    לא שאצלנו חסרים שקרנים, אבל אצלם זה ממש מהמקפצה.

  • 55.

    יש לגרש את טיבי מכאן

    המחתרת הסגולה, 12/08/07 20:03

    חד וחלק.

  • 54.

    סרט אחד שווה אלף בירבורים ופרשנויות. מה דעתכם שם ברשת ב'? (ל''ת)

    חיים בחושך., 12/08/07 19:45

  • 53.

    סרט אחד שווה אלף בירבורים ופרשנויות. מה דעתכם שם ברשת ב'? (ל''ת)

    חיים בחושך., 12/08/07 19:44

  • 52.

    הוא איש משפחה שקט שלא בוגע בזבוב (ל''ת)

    אחמד פתחי______, 12/08/07 19:34

  • 51.

    המאבטח פעל נכון - לדעתי

    זוהר פרייברג, 12/08/07 19:31

    לפחות ממה שראינו כאן נראה שהמאבטח פעל נכון. מגיע לו צל''ש.

  • 50.

    המאבטח פעל נכון - לדעתי

    זוהר פרייברג, 12/08/07 19:31

    לפחות ממה שראינו כאן נראה שהמאבטח פעל נכון. מגיע לו צל''ש.

  • 49.

    שימו לב בתמונה לעמלה בצד שמאל בחור עם חולצה כחולה

    מעניין מי הוא, 12/08/07 19:21

    עומד ומסתכל בידיים משולבות, לא חושב בכלל לעזור...

    • ובאמת, בשביל מה להתלכלך במשפט אח''כ כשהוא יואשם בהריגה, או משהוא (ל''ת)

      דומה לזאת?, 12/08/07 19:44

    • אי אפשר לשפוט מתמונה אחת! (ל''ת)

      יוסי, 12/08/07 22:21

  • 48.

    נו תהיה עתה התנצלות רשמית של מנחם פרידמן מרשת ב' ? (ל''ת)

    מני, 12/08/07 19:19

    • הם כבר ימצאו מוצא אלגנטי בניסוח לשוני, הם הרי ''רק שידרו ידיעות

      ., 12/08/07 19:42

      שקיבלו'' כאילו.
      הרי ידוע שמעצבי דעת הקהל, מעצבים את החדשות מחדש ויוצרים מציאות שונה מהמתרחש לעיתים קרובות.
      והעם - ימשיך לשלם אגרה, עבור סחורה קלוקלת מתוצרתם.

  • 47.

    למה לשלם אגרה, אם מאכילים אותנו ב... של רשת ב' והיתר?.. (ל''ת)

    ?, 12/08/07 19:17

  • 46.

    את השדרנים לדין - ולא לשלם אגרה יותר! (ל''ת)

    ברור כשמש., 12/08/07 19:15

  • 45.

    ערבים תרגיעו ומהר!

    שי, 12/08/07 19:14

    אם תתחילו לשחק באש נדאג לעשות עליכים חרם צרכנים, אף אחד לא יקנה או יעבוד עם ערבי! אתם חיים במדינה יהודית דמוקרטית, אם תתחילו להפריע לנו נעשה לכם את החיים יותר גרועים מבעזה!

  • 44.

    מאבטחים גיבורים. נקודה. (ל''ת)

    יוני, 12/08/07 19:13

  • 43.

    הגיע הזמן להגן על ישראל!!!

    NY, 12/08/07 19:07

    ככל שחולף הזמן אנחנו רואים שאין סיכוי לשלום עם הפלסטינאים, משני עברי הקו הירוק. השאלה המעשית היא מה לעשות עד שיגיע השלום האמיתי, שיכול גם לקחת מאה שנים?
    האם עלינו להמשיך להיות הומנים? האם דם יהודי שנשפך וזה ישפך הוא דבר טבעי וחלק מהתשלום החודשי שעלינו לתת? האם לעולם מסביב איכפת בכלל מה קורה כאן שאנחנו משתדלים שלספק אותם כל כך? האם אנחנו יכולים להרשות לנציגי הציבור הערבי לתמוך בטרור ובטרוריסטים מתוך משכן הכנסת? או מתוך ראשי ראשויות הממומנות על ידי המדינה?
    יש לקבוע חוקי ברזל, גם במחיר פגיעה בזכויות האזרח של הערבים במדינה ואלה החיים מחוץ לקו הירוק. הערבים שנמצאים בתוך הקו הירוק מהווים גיס חמישי שחותר תחת אושיות דמוקרטיה הישראלית על מנת למוטט אותה, יש להעביר את אוכלוסיה העויינת לתחומי הרשות שיהיו חלק מהרשות/מדינה פלסטינאית. דבר שני יש להילחם בטרור הפלסטינאי באותם אמצעים שהם משתמשים, ירי לא מדוייק לתוך מרכזי אוכלוסייה, סיכולים ממוקדים, ופחות ממוקדים של משפחות שנגועות ושקועות בעיסקי הטרור עד הצוואר, יש למנוע מעבר של פלסטינאים לתוך ישראל, שיעברו למצריים אם הם רוצים לעבוד או לירדן, או שיקימו משהו מועיל בשיטחי הרשות במקום לזרוע הרס בכל מקום שהם נמצאים בו.

    • מה אתה מבלבל את המוח מניו יורק? (ל''ת)

      שתוק, 12/08/07 19:12

      • כרגיל שמלאני סותם פיות

        אילן, 12/08/07 19:42

        עם הערכה יותר גדולה לערבים
        מאשר לאחיו הישראלים.
        לערבים מותר להצביע אבל לישראלים
        יותר ממליון בחול אסור להצביע.
        סתימת פיות קלאסית של השמאל שהצליח
        בחוצפתו לקחת את הזכות הגדולה ביותר
        שניתנת לכל אזרח והיא הזכות להצביע.
        אתה מבין, אתה מניו יורק בשבילהם, חרה עליך שתישרף.

        • רוצה להצביע? תחזור לפה. נפולת של נמושות (ל''ת)

          מריוס, 12/08/07 22:55

          • Bullshit

            likudnic, 12/08/07 23:47

            you should be able to vote from anywhere with a passport

    • יש סיכוי אחד לשלום והוא אם נהיה חזקים

      ק, 13/08/07 01:21

      ולא חלשים. נרתיע ולא נתחנף. במקום לתת מתנות צריך לקחת אדמות מכל מי שמציק לנו. רק זה ישתיק אותם. נתקיף את מי שמתכנן להרוג אותנו. ונשכים להרגו. נשכים ז''א לא צריך לחכות שיתקיפו אותנו ורק להגיב אח''כ (ועוד להתנצל על כך). להשכים משמע אם יודעים מתכנון להתקיף אותנו צריך להתקיף ראשונים ללא רחמים עוד לפני שהתקיפו אותנו כדי למנוע זאת. רק כך יהיה שלום. ולא מטוב לבם של הערבים אלא מפני שהם יפחדו להתעסק איתנו. מי שרוצה שלום באמת חייב ללכת בדרך הזו, שמתוארת בהלכות מלחמה של רמבם. יש רק אמת אחת וכל דרך אחרת תוביל ומובילה למלחמות וטרור. הדרך להגיב לכל ההתקפות מתוארת בתורתנו תורת אמת. וזו הדרך היחידה שתוביל לשלום אמיתי.

  • 42.

    look

    me, 12/08/07 18:48

    its even possible to see the security gard after shooting the terrorist running back to his wonded freind

  • 41.

    אם החיילים החטופים היו אמיצים כמו המאבטחים הם היו בבית. (ל''ת)

    נמאס מחיילים, 12/08/07 18:47

    • אם אנשים כמוך היו משרתים בצבא, כבר לא הייתה מדינה, אבל למזלנו לא

      אייל, 12/08/07 19:15

      שירתת בצבא בכלל, ובגלל זה אתה מרשה לעצמך לכתוב תגובות מפגרות כאלה.

  • 40.

    המון טעויות נעשו ע''י המאבטחים

    אלי, 12/08/07 18:45

    לשמחתנו האירוע הסתיים רק עם הרוג אחד - המחבל.
    אולם נעשו כול כך הרבה טעויות פטאליות ,מחטיפת הנשק ע''י המחבל ,דרך המרדף ויצירת המגע הפיזי איתו (שם אגב היה צריך האירוע להסתיים ) ודרך המשך המרדף. במקצועי אני מאמן קרב-מגע (מזה כ30 שנה )
    ואירוע זה יכול היה להיות מטופל בצורה הרבה יותר יעילה א-מניעת חטיפת הנשק ב- המרדף יצירת המגע וסיום האירוע.

    • אתה צודק במסקנותיך ולכן אני לא חושב שהם היו כל כך מקצועיים.

      עודד יערי, 12/08/07 19:08

      האירוע היה חייב להסתיים כאשר נוצר מגע כאן איבד אותו המאבטח כי אינו טוב בקרב מגע.
      לבטח אתה היית שובר לו את העצמות ומנטרל אותו בשניות.
      זה שהמאבטח מחזיק ככה את נשקו זה לבטח לא מאבטח מקצועי אחד מקצועי היה יודע איך לשמור היטב את אקדחו.......
      בקיצור הם חיפו על הפגמים שלהם אחד באומץ להסתער למרות הכל..והשני לא ויתר עד שפגע בו רק מה אם היה מקצועי היה לא נמלט מהמקום לפני שקודם משבית אותו.

      • מזל שהם לא ידעו קרב מגע כמוכם אחרת הם לא היו הורגים אותו (ל''ת)

        י.נ טכניון, 12/08/07 23:11

  • 39.

    במזל התגלה מעצור באקדח ? זה נס ! נס ! נס !!! ובקשר למשפחתו שטוענת ש

    בן ישראל, 12/08/07 18:44

     ובקשר למשפחתו שטוענת שהוא שאהיד צריך לשלול את האזרחות!

    • זה לא נס, הוא פשוט לא דרך את האקדח

      חיים, 12/08/07 19:03

      זה היה נס אם אף אחד לא היה נפגע.
      אלוהים שוב איכזב.

      • למעשה המאבטח שנחטף ממנו הנשק פעל בטפשות קודם כל בזה שהסתיר לחברו את

        עודד יערי, 12/08/07 19:31

        המחבל..אם היה לו שכל הוא היה זז הצידה ומאפשר לחברו החמוש לירות במחבל.
        הוא מנע את זה בטפשותו כי חברו לא היה יכול לירות יותר וגם נפגע בטפשותו היה לו מזל שלא איבד את חייו אם המחבל היה יורה לו בלב ולא בכתף שתי יריות מה היה אז?

        • אולי מישהו יודע מי זה הפוץ הזה יערי? (ל''ת)

          מושיקו, 12/08/07 20:51

    • לא התגלה מעצור, הוא פשוט לא דרך אותו, בפעם השנייה כש

      גגככ, 12/08/07 19:14

      הוא כן דרך אותו המאבטח חטף שני כדורים בכתף, איפה היה הנס אז?

  • 38.

    שני מאבטחים רוסים אמיצים שלא כמו הישראלים נחטפים מתוך הטנקים. (ל''ת)

    ישראלי מתבייש, 12/08/07 18:41

    • כש 20 מחבלים יתקיפו את שני המאבטחים באמצעות טילים נראה לאיזה כיוון

      דכדכדכ, 12/08/07 19:12

      הם ירוצו.

  • 37.

    מעניין יהיה לשמוע תגובת המשפחה

    גבי כוכב, 12/08/07 18:28

    ושל חבר כנסת אחמד טיבי לאחר פיראסום הקלטת. מתנצלים ?

    • אותי יותר מעניין לעשות איחוד משפחה, מה שהם אומרים זה בכלל לא מעניין (ל''ת)

      אלכס, 12/08/07 18:41

  • 36.

    בסרט רואים בברור שהמאבטח דווקא בורח..מהמקום אחרי שפגע במחבל...

    עודד יערי, 12/08/07 18:26

    רואים שהמחבל נפגע ויושב על הרצפת כביש ואחרי זה נכבית המצלמה..
    ברור שהוציאו אותו להורג..לא ברור בכלל מי וידא הריגה עליו כי ברור שהמאבטח נמלט אחורנית...אולי חתכו קטע של סרט שהוא חזר וירה בו למוות...
    ככה צריך רק ככה לחסל את כל המחבלים איך שתופסים אותם.מקסימום לשאוב מהם אינפורמציה ואז להוציא אותם להורג על המקום.גם נחסוך בחיים של יהודים כי חלאה כזאת רק לומד בכלא איך להיות מחבל בכיר ואז יוצא מחבל מסוכן יותר.גם חסכנו את הקייטנה שעולה לנו להחזיק אותו ואוכל ושתיה ומקלחות בלי סוף.

    • הוא לא ברח אלא רץ לעזור לחבר שלו שדימם..פשוט בחור אמיץ. (ל''ת)

      לקנא ברוסים, 12/08/07 18:49

      • אם מסקנתך נכונה וחברו היה הרי במרחק גדול משם אז מתי נורה המחבל ועל

        עודד יערי, 12/08/07 19:02

        ידי מי?חחחחהה נראה לי שלא סתם נחתך הסרט שם...

        • חשבת על זה שהוא מת מפצעיו בהדרגה

          ד, 13/08/07 01:23

          ולא ישר על המקום ולא היה צורך בעוד כדור ולא היה עוד כדור?

  • 35.

    צל''ש למאבטח! (ל''ת)

    מיטל, 12/08/07 18:25

    • אני לא הייתי נותן להם צל''ש כי האחד התרשל בשמירה על אקדחו...

      עודד יערי, 12/08/07 18:56

      ואז אחרי שהפגין אומץ בלהסתער על המחבל הוא לא הצליח לאחוז אותו היטב וזה נמלט.
      השני אמנם הוכיח שהוא פגע בו אבל נמלט לאחור לאחר שפגי בו וזה ממש לא נראה טוב ולא משתלב עם אומץ.

      • זה משתלב טוב עם טיפול בפצועים

        חיים, 12/08/07 19:04

        להזכירך, המאבטח הראשון נפגע משני כדורים בכתף והיו עוד 9 פצועים אחרים בשטח.

        • אז אם לטענתך המאבטח רץ לעזור לפצועים להזכירך..הוא לא לקח את האקדח..

          עודד יערי, 12/08/07 19:13

          מהמחבל כי הרי לא ניגש אליו..מהי המסקנה? המחבל ירה לעצמו כדור בראש...והתאבד...חחחחההה

          • כנראה אחרי שנפצע משני כדורים הוא לא תפקד ב100%

            חיים, 13/08/07 00:08

            עד שלא היית שם - אל תשפוט

      • הוא לא נמלט

        ארז, 12/08/07 19:06

        לאחר שפגע במחבל הוא חזר לאחרו כדי לבדוק מה קורה עם חברו, שנפצע בשלבים הראשונים.
        זו פחדונות??

  • 34.

    צל''ש למאבטח! (ל''ת)

    מיטל, 12/08/07 18:25

  • 33.

    מוסר כפול! את עדן נתן זאדה מעכו כמו זבוב

    גיל, 12/08/07 18:24

    ואנחנו אמורים להבין את מי שהרגו אותו. אז שלא יבלבלו את המוח עם וידוא הריגה.

    • נתן זאדה היה מנוטרל וכבול, במעצר משטרתי

      ש, 12/08/07 19:11

      בכל מקרה אין לי טענות מיוחדות גם לערבים שחיסלו את נתן זאדה ...

  • 32.

    סרט וידאו מדהים

    אילן, 12/08/07 18:23

    סרט וידאו רציף ובצבע מדהים
    בארהב למשל המצלמות בשחור לבן
    ובקפיצות של כמה שניות בין פריים לפריים/
    הסרט מראה בברור שהמחבל עוקב אחרי הצעירים.
    לא ברור מדוע המאבטח עם החולצה הירוקה מעדיף
    לא לירות ולחסל את המחבל ומתנפל עליו מול אקדח
    שלוף בידים ריקות מצמרר ומדהים.
    המחבר נראה יורה לעבר המאבטח.
    בארהב למשל ראיתי שוטר מחסל עם אקדח אדם
    שרק נשא סכין או מקל שנראה כמו סכין.
    לפי דעתי מגיע למאבטח עיטור עוז או אפילו גבורה
    על שהתנפל על המחבל בידים ריקות מול אקדח שלוף
    לפי מה שהבנתי למזלו היה למחבל מעצור.
    יפה עשה כשחיסל את המחבל שכנראה היה במבחן כניסה לארגון טרור.

    • שימו לב שהמחבל נראה מדבר בטלפון

      אילן, 12/08/07 18:46

      וכנראה מודיע למפעילים על מעשיו.
      אני מקווה שהטלפון נבדק יש שם מידע רב על המפעילים.

      • אילן אילן, תבדוק טוב שנית

        הוא כולה, 12/08/07 21:41

        הפרנויה מתחילה להשתולל

    • התנפל מול אקדח בידיים ריקות

      בנאדם, 12/08/07 19:24

      כי האקדח שלו היה בידי המחבל

      • שימו לב איך הוא שם את האקדח מאחורה

        אילן, 12/08/07 19:36

        במקצועיות וקור רוח
        כאילו יש פה קור רוח למד משהו מקצועי
        כי באופן טבעי היה צריך לרוץ עם האקדח ביד!!
        לא הלך להתפלל לא בדקו לו תז ולא בטיח
        יש לו ידע מקצועי הוא אומן עיי אירגון טרור
        זאת היה ויש לו ידע יותר מאחד שסתם הלך להתפלל
        או לטייל בסמטאות...
        מי שמוכר כובעים יכול לעשות היום 'מכה'
        כמה אנשים היום צריכים לאכול את הכובע?

    • צל''ש כן עיטור גבורה לא (ל''ת)

      אילן, 13/08/07 00:32

  • 31.

    התנצלות של טיבי והמשפחה מיד!

    שי, 12/08/07 18:23

    כמה טוב שיש מצלמות בעולם והשקרים שלמדו בפליווד (פלסטין +הוליווד) לא יכולים לעזור להם.

  • 30.

    כל עוד יש ערבים בינינו לא יהיה טוב.

    לא עובד, 12/08/07 18:16

    זה לא עבד וזה לעולם לא יעבוד!
    נגד טבע האדם!

    לכן - ערבים לערב עכשו!

  • 29.

    לא הבנתי, המשטרה מנסה לשכנע את הערבים באמצעות הוידאו?

    דוב הקוטב, 12/08/07 18:16

    בן-לאדן התוודה בקלטת שהוא תכנן את פיגועי התאומים והערבים עדיין טוענים שזו עבודה של יהודים.

  • 28.

    אני סה''כ שלחתי אותו לבדוק את השמירה שלכם! למה הרגתם את השהיד שלי? (ל''ת)

    הנייה, 12/08/07 18:07

  • 27.

    ומה הבעיה בדיוק בווידוא הריגה? (ל''ת)

    ב, 12/08/07 18:07

  • 26.

    וידוא הריגה - חובה ופכ''ל

    יצחק, 12/08/07 18:07

    ידועים מקרים בהם מחבלים המשיכו לפעול לאחר שנפגעו.
    בירושלים לפני שנים ירה איש בטחון במחבל בגפיו על מנת לעוצרו הסוף היה שהוא הומת על ידי המחבל שהיה בריון רציני.
    באיזור המרכז היה מקרה נוסף בו מחבל הרג איש בטחון.

    מהיכן כל ההתממות הנלוזה ?
    אחמד טיבי המופקר -חייב לעמוד לדין על הסתה ותמיכה בטרור

    • טיבי-יתנצל לפני חיים יבין

      טיבי, 12/08/07 18:43

      טיבי- יתנצל לפני חיים יבין
      הערב בחדשות

  • 25.

    מאבטחים אמיצים

    רפי, 12/08/07 18:01

    במיוחד זה שחטפו ממנו את הנשק, הוא הסתער על המחבל ביידים חשופות!!!! ונורה בכתפו והשני תותח הוא דלק אחרי המחבל הראה דבקות במשימה והוריד את המחבל, בלי וידוי הריגה רואים כי אחרי שהוא הוריד את המחבל הוא רץ אחורה לכיוון השני ולא לכוון המחבל (מה ששולל את וידוי ההריגה). כנראה שהוא תפס מחסה ואז גמר את הסיפור לאחר עוד קרב יריות קצר

  • 24.

    בישראל חסרה יד חזקה. אף מחבל לא יוצא חי מפיגוע. (ל''ת)

    זרוע נטויה, 12/08/07 18:01

  • 23.

    אנחנו גאים במאבטחים!

    ישראלית גאה, 12/08/07 17:56

    כאמא של מאבטח אני דואגת, אך, גאה ביכולתם המקצועית. בלעדיהם אנשי העיר העתיקה היו כלואים בבתיהם . כל הכבוד לכולם!!

  • 22.

    תודה מאבטחים יקרים ורפואה שלימה!!

    אפרת, 12/08/07 17:56

    תודה על העוז ועל קור הרוח ועל חוסר אבוד העשתונות. טוב להווכח שוב ושוב יש לנו בחורים יקרים לך!

  • 21.

    לשלוח את המאבטח לקצונה במשטרה! זקוקים לשוטרים איכותים. (ל''ת)

    מאוכזב ממשטרה, 12/08/07 17:55

  • 20.

    הכל תעמולה, הוא בסך הכל דייג שבא לדוג במז' ירושליים (ל''ת)

    מיXתפוזים, 12/08/07 17:53

  • 19.

    נו מה עם העמדה לדין למי שהסיט ואמר שהיה וידוא הריגה? (ל''ת)

    שדרי רשת ב, 12/08/07 17:53

  • 18.

    כל הכבוד למאבטח שהסתער ללא נשק

    חיים, 12/08/07 17:51

    ללא ספק קיבלו הכשרה טובה יותר מהמאבטח סופרמרקטים הממוצע, לפי ההיצמדות לקיר בעת הירי

  • 17.

    נו מה אתם רוצים?

    רפי-קרית ים, 12/08/07 17:49

    כך צריך להיות סופו של כל מחבל.!!!
    ואם הוא היה נשאר בחיים עוד היו רוצים לעשות עליו קומבינה.
    צריך להרוג כל מחבל אם זה בקרב ואם לאו .ואפילו אם זה בוידוי הריגה נקודה.

    • צודק 100% (ל''ת)

      פאלו, 12/08/07 19:03

  • 16.

    הקלטת מזויפת!!!!

    שמאלנית, 12/08/07 17:46

    רואים שיש קטעים שנחתכו והריצו את הקלטת לאחור
    סתם ימנים קיצונים מעלילים על ערבי מסכן עלק ''מחבל''
    מה שקרה באמת זה כמו שהמשפחה אמרה שהוא שכח מסמכים מזהים התחיל ריב עם המאבטח ואז מהתגוננות הוא לקח את האקדח מהמאבטח והתחיל לירות
    לא לצנזר את האמת!

    • די כבר! נשבר ממכם! (ל''ת)

      עודד, 12/08/07 17:54

    • ''מהתגוננות הוא לקח את האקדח מהמאבטח והתחיל לירות''

      לא מטומטם, 12/08/07 17:57

      נו בטח סתם אידיוט שבא לגרור תגובות. הנה, קיבלת את שלי. הידד.

    • ברור

      mmm, 12/08/07 18:02

      כבר עובדים עליך 60 שנה לא הקימו כאן מדינה לא היו מלחמות לא היו פיגועים אין מחבלים ערבים זה הכל הימנים הקיצוניים האלה המציאו...

      תצאי מהסרט וכמה שיותר מהר..

      ולמעריב יופי שאתם הולכים לדבר עם משפחת המחבל זה היה מאוד חשוב לדעת שהם אומרים שהוא לא היה מחבל... אולי תלכו לדבר עם האנשים שאומרים שרצח רבין היה בכלל פעולה של השב''כ או שמה שבעד השמאל מפרסמים ומה שנגד לא...

    • השמאלנית מזויפת. (ל''ת)

      המבחין, 12/08/07 18:08

    • לא יותר מזוייפת מהתגובה שלך (ל''ת)

      מיXתפוזים, 12/08/07 18:13

    • ברור שנחתכו

      יעל, 12/08/07 18:23

      מה את רוצה? רואים שהוא עקב אחריהם הרבה זמן, רצית שיעלו לאינטרנט את כל זה?

      חתכו לך את הקטעים שרואים היטב מה קרה, והורידו את הלא ברורים או המיותרים.

    • קונספירציה! (ל''ת)

      שמאלנית., 12/08/07 19:16

    • את כולך מזויפת יהבלה מטומטמת (ל''ת)

      אלי, 12/08/07 23:05

    • לכי לשתות קפה עם טלי פחימה (ל''ת)

      דש לוענונו, 13/08/07 01:25

  • 15.

    כל הכבוד למאבטח

    דורון, 12/08/07 17:46

    באמת שמגיע לו צל''ש
    אני לא הייתי מעז לדלוק אחריו כך,
    כל הכבוד למאבטח - כן ירבו כמוהו

  • 14.

    היה פה וידוא הריגה. שימו לב שהמחבל לא נהרג בקרב!! (ל''ת)

    חוקר, 12/08/07 17:34

    • מה הטיעון הבא שלך? שאהיד? (ל''ת)

      חוקר דתות, 12/08/07 17:46

    • כנס כנס ..חוקר אלק

      לא לצנזר בבקשה, 12/08/07 17:48

      אתה לא רואה שהמחבל נפצע מתיישב וממשיך לירות לעבר המאבטח מבלי להתחשב בעוברי אורח? כנראה אחרי שהמצלמה הפסיקה לצלם.. הוא נורה ונהרג במהלך הקרב..ואתה יודע מה? ואם והיה.. והיה וידוי הריגה הוא מוצדק ביותר..ראה מקרה השוטר שלוש שפגע במחבל לאחר קרב יריות (בפיגוע סכינאות קשה בבת ים בתחילת שנות התשעים).. לא ביצע וידוי הריגה .. ונשחט בסופו של דבר ע''י אותו מחבל שבו פגע ופצע.

    • אני מאוד מקווה שאתה צודק!

      תמים לשעבר, 12/08/07 21:49

      חחחחחחח....

  • 13.

    מילא שהם באים בטענות מופרכות כאלה, אבל למה עיתונאינו משתפים פעולה?

    ארנון, 12/08/07 17:30

    יש כמה עיתונאים בארץ שאיבדו כל שיקול דעת הגיוני ובריא... אני כבר סומך על כל פוליטיקאי יותר מאשר על מה שכתוב בעיתון...

  • 12.

    כל הכבוד על האומץ וההתסערות

    יהודי, 12/08/07 17:29

    מעניין מה יש לאחמד טיבי להגיד עכשיו

    • לאחמד טיבי יש מה להגיד עכשיו

      כתוב בכתבה, 12/08/07 22:29

      תקרא את הכתבה

  • 11.

    מבחינת הערבים...

    ארז, 12/08/07 17:29

    העובדות לא רלוונטיות.
    הם החליטו שהיה איזשהו ויכוח, והמאבטחים רצחו את הבחור התמים, וזהו. העובדות לא ישנו את קביעתם.

    רק שתבינו עם מי יש לנו עסק.

  • 10.

    מעניין שהמצלמה נכבתה כשהוא עוד חי

    בן, 12/08/07 17:29

    מי אמר ''וידוי הריגה''?

    • כשתפסיקו לעשות וידוא הריגה על יהודים אנחנו נפסיק על ערבים (ל''ת)

      יהודי בן יהודי, 12/08/07 17:37

    • וידוא הריגה = תירוץ אחד פחות לנסראללה (ל''ת)

      נמאס לי, 12/08/07 17:40

    • מי אמר שלכל אידיוט יש זכות להגיב? (ל''ת)

      ישראלי, 12/08/07 17:40

    • אני אומר וידוא ניטרול

      בן2, 12/08/07 18:02

      כן אין לי בעיה לירות במחבל שניסה להרוג אותי או כל יהודי בשל היותנו יהודים. אך מכיון שאותו מחבל שנפל (ולא ידוע אם הוא יכול עדיין להשתמש בנשק )עדיין מהווה סיכון לכאורה(כמה הוא פצע????) יש לנטרל אותו על מנת שלא יזיק לסובבים אותו. אני למדתי שרק רופאים קובעים מתי הבן אדם מת או חי, בן אדם שירה בי או באחרים אין לי מושג ואנרגיה לבדוק האם הוא יכול לירות עוד או לא(או ש10 כן מבין בזה והוא היה רץ גם לטפל בו)
      אם מתחילים בסמנטיקה אז גם אנחנו יכולים לשחק . לכן הוא וידא ניטרול המחבל מהאמצעי (שברור שהיתה לו גם כוונה)שסיכן את הסביבה.

    • אם לא עשו וידוא הריגה של מחבל זה לא טוב (ל''ת)

      אריה, 12/08/07 18:15

    • אז היה וידוא הריגה, אז מה?

      ארז, 12/08/07 19:08

      הרגו מחבל, כדי למנוע ממנו לפגוע בעוברי אורח אחרים - מה הבעיה עם זה?

  • 9.

    הבן שלהם ניסה לרצוח בדם קר

    ג'ני, 12/08/07 17:28

    אני מציע למשפחה לראות את הסרטון ואחר כך לדבר ואחרי שהמשפחה תראה את הסרטון אםהיא שפויה אז היא תתנצל ותגיד שתתטעה כשחשבה שהבן שלהם המסכן נרצח בדם קר

  • 8.

    צל''ש למאבטח ...

    ד''ר ארוין, 12/08/07 17:27

    סוף סוף סרט יהודי-ציוני, עם נחישות, דבקות במטרה, ללא פחד מהשופטים, מוסר יהודי של השכם להורגו, לא לבריחה, חתירה למגע עם האוייב עד חיסולו.

    אני מציע את הסרט הזה לכל השתלמות של חיילים.

    • לד''ארוין הקולנוען!! ודאי אתה ביימת את הסרט על איווג'ימה והדגל!! (ל''ת)

      שניצלר מחשיך, 12/08/07 17:51

    • מה אתה אומר ד''ר ארווין מרעננה ?

      יגאל, 12/08/07 17:55

      יש סיכוי לשיקום ההרתעה?
      עם כאלו תמונות נחושות כנראה שיש משהו חזק בדבריך
      יגאל

  • 7.

    למה ניסיון פיגוע?

    עידן, 12/08/07 17:24

    10 פצועים, 6 יהודים (מתוכם מאבטח) , 2 ארמנים ו - 2 מוסלמים, זה ''ניסיון פיגוע''????????
    זה פיגוע לכל דבר.

    • 123 ניסיון

      ניסו, 12/08/07 18:41

      123 ניסיון

  • 6.

    כל הכבוד למאבטחים. (ל''ת)

    עדו, 12/08/07 17:23

  • 5.

    וכרגיל, אחמד טיבי עושה כל מה שהוא יכול כדי להגן על מחבלים, וסיפור ה

    אייל, 12/08/07 17:23

    משפחה מתגלה כשטויות.

  • 4.

    אל תתנו לעובדות לבלבל אותנו (ל''ת)

    muli, 12/08/07 17:23

  • 3.

    איזה אומץ מצד המאבטחים להסתער ככה מבלי לירות (ל''ת)

    רינה, 12/08/07 17:22

  • 2.

    מאבטחים שחייבים לקבל צל''ש חולה עליכם (ל''ת)

    דנה, 12/08/07 17:20

  • 1.

    אל תתאגו משפחה לא יקרה

    אלעד, 12/08/07 17:15

    כבר ערוכים לעזרתכם כמה וכמה שמלאנים שיפנו לבג''ץ בכדי לעצור את המאבטח וגם למנוע טיפול רפואי למאבטח שנפצע..הפ גם יטענו שהקלטות מזויפות.

    • אל תתאגו??? (ל''ת)

      בחיאת ראבק, 12/08/07 21:28

      • בחיאת ראבק, תבין שזה טעות הקלדה (ל''ת)

        ולא שגיאת כתיב, 13/08/07 01:27