• 105.

    שוב סיום מביך...

    יוסי, 15/09/07 01:55

    להגיד על ביילין ש''רגליו נטועות בקרקע המציאות'' זה כמו... כמו להגיד את זה על שמעון פרס, או על עמי אילון, או על, נאמר... מאושפז ממוצע בבית חולים לחולי נפש.

    מצד שני, להגיד שהשקרים שהפיצה התקשורת הפראבדאית בדבר ''רוב של 70%'' בכדי לאפשר לראש ממשלה לבגוד בבוחריו בניגוד לעקרון הבסיסי ביותר של דמוקרטיה יצוגית, זה חמור לא פחות.

    חבל, בד''כ רגליה של הגב' בנגל ''נטועות בקרקע המציאות''.

    נו מילא...

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מה זה ''הערבים''? יש מפלגה כזו?

    בועז, 12/08/07 00:42

    כשם שאינך קוראת למפלגתו של ליברמן ''הרוסים'' אלא נוקבת בשמה, כך עלייך לנקוב בשמות המפלגות הערביות - חד''ש, בל''ד ורע''מ-תע''ל. לשים אותן בסל אחד זו גזענות וגם חובבנות - הרי כל אחת והסיפור שלה והן לא בהכרח יחליטו אותן החלטות. אם חד''ש למשל תתמוך באולמרט מבחוץ זה לא אומר שגם בל''ד תעשה כך.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מנטרת ''ביבי'' בפי שטופי המוח

    הפסיכולוג, 11/08/07 23:23

    עיתונאי השמאל שטפו לחלק מהעם את המוח נגד נתניהו, שהוא המנהיג היחיד משכמו ומעלה הקיים היום בשדה הפוליטי דרך הפצת שקרים עליו ודרך המנטרה שהשם ''ביבי'' אוצר בחובו את כל הרעות והעוולות שנעשו בישראל ב- 60 השנים האחרונות.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    רוקדים לצלילי שמאל, ביילין וגלאון דואגים לסגירת תיקים בסניף הראשי

    ג'ינג'י, 11/08/07 20:29

    = בבג''צ, בייניש המזכירה חותמת על החלטת השופטים ביילין וגלאון וכך אולמרט המושחת הופך להיות אתרוג!

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    כורדים ישארו כורדים עד 40 שנה בקבר וימשיכו להסחף אחרי הביבי שלהם.

    מומו, 11/08/07 14:01

    כי הם כורדים.

    הגב לתגובה זו

    • בדיחה על שני כורדים שהולכים ברחוב. ופוגשים פרסי.

      אבול עיורה, 11/08/07 22:00

      שני כורדים מטיילים להנאתם ברחוב .
      ממולם הולך פרסי שאוחז בבטנו ומתפתל מכאבים.
      הכורדי הראשון. וואלק מה יש למסכן הזה ? בטח קיבל התקפת אפנדציט.
      הכורדי השני. זה לא אפנדציט. זה אבנים בכליות .
      הכורדי הראשון. בא נתערב שזה אפנדציט.
      הכורדי השני יההלה בא נתערב שזה
      אבנים בכליות
      שני הכורדים מתערבים ושמים כל אחד מאה שקל.
      בנתיים הפרסי נרגע והמשיך לו להנאתו ובכייף ללכת בדרכו.
      נגשו אליו שני הכורדים ואמרו . אנחנו התערבנו אני אמרתי שיש לך הפנדציט והוא אומר שזה בגלל האבנים בכליות.
      הסתכל הפרסי על שני הכורדים וענה להם שנכם טעיתם וגם אני טעיתי חשבתי והייתה לי תחושה שאני הולך
      לתקוע נאד ומאוד התאמצתי . והתברר לי שזה לא היה נאד . זה היה חתיכת גוש של כ'רה ..................
      אגב שני הכורדים והפרסי
      הם מצביעי ליכוד ושרופים על נתניהו.

      הגב לתגובה זו

      • זה קלסי. שמזכירים מרוקאים כורדים תימנים ופרסים.המשותף להם !

        מרקו פולו, 12/08/07 08:36

        המשותף לכורדים למרוקאים ולתימנים חמומי המוח וגם לפרסים אלה מהבדיחות. הם מצביעי ליכוד.
        בגלל הבורות שלהם.

        הגב לתגובה זו

  • 100.

    הייתכן כי אפשר בלעדיו ? אין ספק כי אכן כך גם רצוי וראוי וצריך ומוטב

    אריאלה, 11/08/07 10:17

    הייתכן כי אפשר בלעדיו ?
    לא רק ייתכן, אין ספק כי אכן כך גם רצוי וראוי וצריך ומוטב.
    לו יהי כבר עכשיו.
    לא רק לאור אירועי הקיץ האחרון, חודש אב, התשס''ו.
    אסון כה גדול השית והמיט שלומיאל גדול זה עלינו, יגון כה רב,
    כְּאֵב נוֹרָא ועָצוּם, אבל וסבל על עשרות בתי-אב
    שכח בכלל, העדיף להתעלם (את משכורתו מי משלם?)
    למי את תפקידו הממלכתי-ציבורי הִנוֹ חב ?
    מאין ומהיכן, אם לא מאיתנו, את כוחותיו, כראש-ממשלה, ללא-סייג וגבול, ינק, קִבֵּל ושָאַב ?
    ומאז אותה מלחמה, מלחמה אשר בחובבנות נוראה, בחוסר-תבונה, בשלומיאליות,
    ביוהרה, בחוסר-מקצועיות כה בולטת-ברורה-מרושלת-כושלת-נכשלת,
    שלומיאל זה ניהל, מלחמה מן הבעייתיות בתולדות עם-ישראל.
    מלחמה בה ממשלתו והוא מעלו-מעדו לשווא, בהפקירם חזית, עורף וגב
    בתפקדם בחלמאות משוועת, באיטיות מדהימה כצב
    מאותה עת, את כוחותינו שלנו, במשך שנה תמימה, כִּלָה, אין מִלָה,
    התיש האיש ללא הרף, חָלַב שארית כוחותינו, חָלַב וחָלַב.
    עד מתי נאלץ להתפטרותו להמתין ? עד יום בו נזקין ?
    עד הסתו הקרוב ? עד פריחת החצב ?
    התנהלותו והתנהלות ממשלתו פגומה-עקומה-עגומה-ערומה מיסודה,
    חזויה, הזויה וצפויה, ברוח-מציאות נידפת-מיטלטלת כלולב
    לכוכב עליון את עצמו דימה האיש, סבר כי בתוקף תפקידו הבִּיש, המֵבִיש, הִנוֹ כוכב, כך חשב
    הפגין תכונות של אדם לא צנוע, יהיר, נמהר, בלתי-זהיר,
    חלול, מתנשא, מזלזל, איש לא ענו
    עתה, סוף-סוף בוער אף הכובע על ראש הגנב.
    אך אצלנו, עדיין קיימת תחושה עמוקה בלבב,
    תחושה, לא-חולשה, ממשית, מוחשית, גוברת-הולכת, המתחזקת מדי-יום פי-כמה
    (יודעים אתם אף מדוע ולמה ?)
    תחושה המסוגלת לגרום לפוגרום ושמות בנשמה
    תחושה אשר מקננת במשך תקופה ארוכה, שנה שלמה, שנה תמימה,
    שאף את מדינתנו, מדינתנו שלנו, האיש סחוב-גם-סחב.
    איך כך הצליח האיש מאיתנו את מדינתנו לגזול, לנשל ולקחת ?
    שמא נצל עובדת היות המדינה, מאז המלחמה, כמרקחת ? על סף-תהום ? על עברי פי הפחת ?
    מדוע לא נזכה סוף-סוף למנהיג כן ודגול, בעל ראש צלול,
    מנהיג המסוגל לבנות, ליצור, לעשות, להחליט, לא ''מנהיג'' העלול....
    אדם בו נוכל לתת אמון בעת שלום כבעיתות משבר,
    מנהיג עמו אפשר וניתן לשוחח, להסביר, לבאר, לדבר.
    איש הגון, מציאותי, עממי, אמיתי, אדם נקי ללא רבב,
    אולי ייתכן כי אפשר היה לסלוח לוֹ, לוּ היה רק שובב
    אך האיש מאחריות אישית-ציבורית-פוליטית-מדינית-ממלכתית
    הן ברח סידרתית ובורח - נס מאחריותו כמו ארנב.
    מתנהג כמו מלך, מושל בלתי מעורער בפלך, בהתבטאויותיו דל-יהיר-גאוותן כלֶמֶך,
    בין טיפות-גשם מהלך, מקפץ ביניהן כחגב. אכן, לא נשכח, את אירועי חודש אב, התשס''ו.
    בעבר כבר שמענו מפי ''חכמינו'' ''יודעי-כל'' ו''סְמוֹך''
    ביניהם כאלו אשר הביאונו הלום לאסון, לאַבְרוֹך,
    כי ''אין מלחמה בה לא עף שבב'' - אך הפעם הן לא מדובר אך בשבב,
    מדובר בבצורת, בכמיהה, בערגה, ברעב
    ברצון כן למנהיג ישר והגון, מנהיג כן, אמיץ, חכם ושנון,
    מנהיג בו אפשר וניתן אף יהיה לתת את מלוא האמון.
    מנהיג אותו אולי, הלוואי, נוכל כולנו לומר שנאהב.

    הן אפשר, לא רק אפשר, גם ראוי ורצוי ונחוץ וצריך בלעדיו.
    זאת עם-ישראל, לצורך הישרדותו, קיומו, בלית כל ברירה אחרת,
    לעצמו, לחייו, זקוק בדחיפות כבר עכשיו וחייב
    כך לבטח לשלומנו ייטב, לכל אזרח, נתין ותושב,
    לכל-בר-בי-רב, בקיבוץ, בעיר, בכפר, במושב
    חמסין הן תמיד היה ויהיה בישראל.
    תמיד שרר כאן שָרָב.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    הַגִּידּו חֶבְרַיָּא, מַדּוּעַ ?

    שמואל פישר, 11/08/07 10:09

    הַגִּידּו חֶבְרַיָּא, מַדּוּעַ ?


    הַגִּידּו חֶבְרַיָּא מַדּוּעַ
    בְּרַעַם תּוֹתָח הַחוֹלֵף
    נִשְמַע עוֹד הַהֵד שֶל גַעְגּוּעַ
    עוֹלֶה בַּשְדֵרוֹת שֶל הַלֵּב ?

    הַגִּידּו חֶבְרַיָּא מַדּוּעַ
    צוֹמְחִים הַפְּרָחִים בִּשְדוֹת בָּר ?
    כָּל פֶרָח זֶה אָח שֶהִנִּיחַ
    אָחוֹת יְקָרָה שֶאָהַב.

    הַגִּידּו חֶבְרַיָּא מַדּוּעַ
    תָּמִיד הוּא אִיתָּנוּ הָאָח ?
    אֲנַחְנוּ נַעֲבוֹר עִם הָרוּחַ
    אֶת זֶה שֶנָּפַל לֹא נִשְכַּח.


    מילים: שמואל פישר
    לחן: עממי

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אוֹלְמֶרְט, צֵל עֲנָק, צֵל חֲמַקְמַק-חֲלַקְלַק, צֵל מְהַתֵּל סִיוּט

    אלישבע, 11/08/07 10:08

    אוֹלְמֶרְט, צֵל עֲנָק, צֵל חֲמַקְמַק-חֲלַקְלַק, צֵל מְהַתֵּל, צֵל פְּתַלְתַּל-מִתְפַּתֵּל,
    צֵל מְהֲלֵך (אֵין כָּל סִיבָּה לְחַייך, גַם לא סִיבָּה לגַחֵך, מוּטָב אַל תִשְאַל לָמָה, מַדּוּעַ וְאֵיך....)
    צֵל מְהֲלֵך עֲלֵינוּ אֵימִים, וְהוּא עֲבוּרֵנוּ בְּגֶדֶר סֵבֶל, אֵבֶל, עִינוּי וְסִיוּט !
    אוֹלְמֶרְט, לא לָקַח, לא נָשַא, לא נָטַל עַל עַצְמוֹ עַד עַתָּה
    יוֹתֵר משָנָה לְאַחַר מִלְחֶמֶת לְבָנוֹן הַשְנִיָה
    וְלוּ מְאוּם, כְּלוּם, שוּם טִיפַּת אַחֲרָיוּת !
    אוֹלְמֶרְט הָפַך עַצְמוֹ לְבֵּן נַעֲוַת המַּרְדוּת.
    כְּשֶאוֹלְמֶרְט מוֹפִיעַ בְּיָמֵינוּ-בְּלֵילוֹתֵינוּ מְהַוֶוה הוּא לָנוּ חֲלוֹם-רָע-וְנוֹרָא. בִּיעוּת.
    מִי הָיָה מַאֲמִין כִּי בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, יִתְגַלְגלוּ כָּך פְּנֵי הַדְבָרִים ? ייהפְכוּ לִמְצִיאוּת.
    אֵינֶנִי יוֹדַעַת, אַך אֲנִי כּוּלִי מְקוָוה, כִּי אוֹלְמרְט בַּעָם מְהוֶוה רַק מִיעוּט.

    נ. ב.

    מה שקשור ונוגע באולמרט מאיים ומְסַכֵּן בריאות.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    רמון קח ימינה נסלח לך הכל (ל''ת)

    98%, 11/08/07 09:22

    הגב לתגובה זו

    • בולשיט. לרמון אין כניסה ללב שלנו. יש לנו זיכרון ארוך לגביו. (ל''ת)

      98%, 14/08/07 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    אולמרט חייב להיות אתרוג ימני נסלח לו הכל רק שיכסח את העמלקים (ל''ת)

    ברגישות ונחישות, 11/08/07 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אולמרט קח ימינה חסל את השמאל העמלקי נסלח לך הכל ותקבל מענק (ל''ת)

    20 מיליון, 11/08/07 09:21

    הגב לתגובה זו

    • הוא עוד עלול להתפתות בגלל הסכום !

      ישמעאל, 11/08/07 09:35

      כשאולמרט שומע על כסף , עוד עלול להסתובב לו בורג ימינה ! אסור לימין להציע לו חזרה לחיקו ! האיש טמא ויטמא את המחנה ! צריך לשלוח אותו רק לכוון אחד ! לתת דין מול בוראו !

      הגב לתגובה זו

      • חייבים להשתמש בצבא בפרקליטות ובמשטרה לחסל את העמלקים (ל''ת)

        כמה שיעלה, 11/08/07 09:56

        הגב לתגובה זו

        • מתאים לבולשביקים של השמאל, ככה התקדמו כל השנים. (ל''ת)

          אני ואפסי עוד, 14/08/07 14:06

          הגב לתגובה זו

    • תתחיל בחיסול בייניש ובג'ץ שונא ישראל (ל''ת)

      זה המבחן, 11/08/07 10:05

      הגב לתגובה זו

    • טמבלים אולמרט בעצמו שמאלני - מחלה אשכנזית (ל''ת)

      גזעית, 11/08/07 10:26

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    אולמרט והחקירו נגדו

    יהושע, 11/08/07 08:58

    האעם אולמרט בונה על השלום עם אבומזין וזה וזה יעזור לו למחוק את ההאשמות נגדו מערכת המשפט חייבת לסיים את ההאשמות נגדו ודינו כמו כל אזרח אבל אולמרט פרקליט ערמומי שמנסה לכפות על ההאשמוות נגדו בעזרת השגת השלום אבל אפה כל השופטים ומועצת החכמים וקולו של טומי לפיד נאלם

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    ''אני חושב שביקורת המדינה הפכה מזמן לקרקס ''

    מקורקס, 11/08/07 08:57

    ''אני חושב שביקורת המדינה הפכה מזמן לקרקס ''
    בועדה לביקורת המדינה הצהיר אולמרט כי : ''אני חושב שביקורת המדינה הפכה מזמן לקִרְקָס''
    הרי לכם עוד אמירה המוכיחה בעליל את עובדת היות ראש-מכשלתנו לחלוטין בלתי-מְאוּפָּס
    בימים כתיקונם, על אמירה שכזו, עם שלם היה יוצא לרחובות, קורא וזועק : ''גוועלט ! חמס !''
    אך היום שָמַן העם, התְפָּטַם, הפך מפוּטָם, על ימין ועל שמאל תראהו אוֹכֵל, זוֹלֵל, על כל צעד ושעל רַק נוֹגֵס ונגס
    חיים מדושנים-נוחים הפכוהו לעם אדיש, בלתי-רגיש, רֵיקָן, תאבתן, רעבתן, נהנתן, שאנן, תועלתן, גס.
    עם אשר עניין-רב יגלה ברכישת אוטו, בסכום הזכייה השבועי בטופס הלוטו, בהימורי טוטו, בגודלו של הפְּרָס.
    גם ואפילו כאשר בראשות ממשלתו מכהן ראש מכשלה, אשר בתולדות מדינתנו, לא היה עוד כמותו עוד עלוּב כזה, גַּמָּד ונַנָּס
    ציניקן-לגלגן-מקצוען, פוליטיקאי-פתלתל-עקלקל-חמקמק-חלקלק, שלֵיחוֹ בעיני עצמו, מעולם לא נָס
    בחסד עליון על כסאו שורד שלומיאל-לא-יוצלח זה – בדרכו לצמרת רמס, דרס, גרס והרס, על איש זוּלָתוֹ לא חַס !
    וכאשר אולמרט מצהיר ביוהרתו, כהרגלו, בראוותנותו, בהתייפייפותו כטַווָּס
    כי ''אני חושב שביקורת המדינה הפכה מזמן לקרקס''
    יודע הנך, שלהטוטן-פעלולן-לוליין מרכזי זה (מלבד נשיא ישיש-קשיש-אָדִיש-מתיש וקודמו האַנָּס)
    עומד עתה לפניך, ניצב במלוא אופיו, אנוכיותו, הדרו, בממשלה, בכנסת,
    על כל גבעה גבוהה ותחת כל עץ רענן אשר עשויים ויכולים לשמש לו כבימה מרכזית ראויה לקִרְקָס.
    על זמן אָבוּד, זמן גָזוּל, זמן שָאוּל ידוֹעַ-יוֹדֵעַ טוב והיטב כי מתפקד מי שמכל אחריות נָס כנַנָס
    אך לקרב מתמשך בו לבטח צפוי כי סופו שיוּבַס - במלוא מרצו, כשור מועד בזירה,
    כשהעם והארץ לרגליו הֲדוֹם, בשעטה היישר מול סַדִין אָדוֹם, בכל-אונו-מאודו, בכל כוונתו-נחישותו, עדיין עוֹלֵץ ושָש.
    מי היה מאמין כי לימים שכאלו נגיע ? ימים בהם עם ישראל ייראה כה פגיע ?
    מי היה מאמין כי אמירות שכאלה, ראש ממשלה, העז-יעז קבל עם ועולם להשמיע ?
    ימים בהם ראש מכשלתנו על הכל ילגלג, כל שייאמר עליו ואליו רק יחלוף על פניו, אף לא ידגדג...
    בכל יזלזל, בִּמְחִי הבל-פיו, כל ביקורת כלפיו, ידחה, ישלול, יבטל. הייתכן כי עוד יבואו ימים בהם יאלצנו לומר אף: שמע ישראל!
    באושיות דימוקרטיה לא יהסס נַנָס-מזלזל-מחלחל זה לפגוע. אחרי ככלות הכל ממקום מושבו הרם, הנישא, הגבוה,
    המציאות הנוכחית מצטיירת שלווה ונוחה. מקום מפלט-מקלט מצויין, רווחה. מקום למנוחה ומרגוע.
    למרקם שבור ושביר של רפובליקת-בננות המונהגת בידי אדם עקשן, תחמן, ערמומי, לא-הגון, בִּלְתִּי-מְנוּמַס
    יעניק ראש מכשלתנו בהצהרותיו סנוקרת, יחטיף למדינה בלא טיפת רחמים או היסוס, אגרוף אדיר ופָּנַס.
    אך לא רק על ביקורת-מדינה, קבל עם ועולם, ישים הלה כליל פַּס
    את הכל יהפוך לצחוק, להבל, ללעג לקֶלֶס. ''הרצפה עקומה'' יאמר רקדן שמָעַד, אף אם תתן בידו פֶלֶס.
    כלום שכח ראש מכשלתנו כי אין מדינה ניתנת לעם על מגש של כסף. אף לא על טַס.
    ועולם כמנהגו נוהג. בקרב ציבור אִלֵם, עם שָלֵם, נפלה דממה, שקט סביב, הַס.
    איך הגענו הלום ? איך ארע כזאת לנו היום ? למען האמת. כלל לא לפתע ''פתאום''
    איך הוזנחנו ? איך כך הופקרנו ? (למדינתנו הן הקפדנו תמיד לשלם במועד מַס)
    איך ארע שאיש הנושא באחריות כה כבדה, כה רצינית, מעולם, אף פעם, לא הוֹדָה ? לא בּוֹש ? לא נִכְלַם ? לא קָרַס ?
    כיצד ייתכן הדבר ? איך קרה שראש ממשלה מלא מחדלים-כשלונות עבירות (לכאורה?) ככברה
    ראש ממשלה מְלֵא בוז, מְבוּזֶה, מאוס, ממאיס, מְבוֹאַס ונִמְאַס (איך לא ''זכה'' הודות לכל אלה בפְּרָס ? )

    הגב לתגובה זו

    • ''ביקורת המדינה הפכה מזמן לקרקס'' מדברי אולמרט (המשך)

      מקורקס, 11/08/07 10:11

      וודאי חושב האיש את עצמו לכוכב עליון, ליצן-מוקיון-טראגי, ''מנהיג'' דָגוּל, חוּצְפָּן גָּדוֹל, אַס.
      ''אולמרט התפטר!'' נזעק כולנו בקול. אמנם חושב אתה עצמך כל יכול אך כלום אינך נוכח כי הפכת עלינו לטורח, עומס, מיטרד, עול ומכשול ? אינך רק (כדבריך) ''לא פופולרי'', ראש ממשלה עלוב אשר בתחפושת ליצן-מוקיון-טראגי מְחוּפָּש –
      העם בך מזמן קָץ, מָאוֹס גם מָאַס. אינך חושב כי הגיעה עת לסלקך מתפקידך באמצעות מקלות, מערוכת, כְּלוֹנָס וקוּרְנָס ?

      הגב לתגובה זו

    • המדינה הפכה לקרקס

      חן, 12/08/07 00:44

      לא ביקורת המדינה אלא המדינה כולה בראשות הליצן המרכזי אהוד אולמרט.

      הגב לתגובה זו

    • מה זה ''לכאורה''? אולמרט מלא מחדלים וכשלונות למעשה. ראינו ושמענו . (ל''ת)

      בלי התיווך, 14/08/07 14:09

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    כשם ש''פקוח נפש דוחה שבת'', כך שלום דוחה שחיתות

    משה לופיאנסקי, 11/08/07 08:12

    חיסול ההתנחלויות כה חיוני למדינת ישראל שיש לקבלו, אפילו אם מחסל ההתנחלויות הוא איש מושחת.
    אולמרט אכן מושחת, אלא שלהערכתי הוא אינו מעונין כלל בחיסול ההתנחלויות. במה שאולמרט הספינר כן מעונין לעומת זאת, הם די-בו-רי-ם על חיסול ההתנחלויות.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    זה ברור שאת מעדיפה אתרוג אחר - את ברק שלך

    שניהם מאותו, 11/08/07 08:09

    שני התרוגים שלא נושאים פרי. רק דיבורי סרק וזיבולי שכל.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הקצב האמיתי הוא אולמרט - יחתוך בבשר החי (בא''י) ויזרוק לכלבים (ל''ת)

    הקצב האמיתי, 11/08/07 01:46

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הסקר היום הוא שביבי בכל מקרה ומצב מנצח את השאר, כנסו להארץ (ל''ת)

    בצלאל, 11/08/07 00:22

    הגב לתגובה זו

    • בצלאל חמודי. עד הבחירות יהיה לך הרבה מה להתמוגג ולהנות מהסקרים .

      benzi. a, 11/08/07 14:12

      אבל עד ערב הבחירות.
      נפגש ביום שאחרי הבחירות.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    תגידי יא סתומה, את חושבת שהוא מתנהל לפי החליל שלך?

    איילת, 10/08/07 23:25

    בחורה סתומה שחושבת את עצמה. קצת צניעות!!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    איפה גלעד שליט? (ל''ת)

    הכי חשוב, 10/08/07 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אולמרט ח י י ב ל ל כ ת

    רגב, 10/08/07 22:30

    האיש הזה מסכן את קיומה של מדינת ישראל. הקטנות והאנוכיות שלו, רדיפת הכבוד, אפס יכולת הביצוע, קוצר הראות, הפזיזות, העדר שיקול הדעת, הפאסיביות המוחלטת שלו בכל אקט יוצר, חיובי, בונה, הציוניות של האיש הזה יוצרים סטנגנציה ורגרסיה מסוכנות.

    הגב לתגובה זו

    • והשחיתות? וההשחתה? (ל''ת)

      ?, 11/08/07 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    לכל עם מגיעים מנהיגיו..

    מגיע לנו, 10/08/07 22:28

    מי לכל הרוחות בחר במפלגת קדימה?
    עד היום לא הכרתי איש ובוודאי שבפעם הבאה יקבלו 2 או 3 מנדטים ושוב לא נדע מי בחר בכישלון הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מיה בנגל דוברת תבוסה עכשיו (ל''ת)

    העם יודע לא, 10/08/07 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    עוד מעת חג הסוכות

    זאב, 10/08/07 18:15

    כולם יודעם מה עושים עם אתרוג אחרי חג הסוכות

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אהבתי את המשפט- ''ביילין, שרגליו נטועות היטב בקרקע המציאות''

    בדיחה עצובה, 10/08/07 17:50

    פרשנות לעילא ולעילא. מי לנו כביילין מפוכח וריאלי. צחקתי כמו שלא צחקתי הרבה זמן. (אולי כי אני לא מאלה שבוכים עד היום בגלל הזיותיו, למזלי הטוב...)

    הגב לתגובה זו

    • הכתבת בעצמה מאוהבת רק בברק וביילין

      תמיד נגד, 12/08/07 09:41

      ולא שאני חושבת שאולמרט מוצלח. אבל השאר גם זבל לא קטן. ככה שאל תיתני הגנה איך שנוח לך. כי ברק כבר היה ראש ממשלה לא מוצלח. וביילין נולד להרוס את המדינה יחד עם המפלגות הערביות. תנוחי קצת את צעירה כדי להיות שופטת. אתרוגים במדינה תמצאי כל ימי חייך. פה הם גודלים בכמויות.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    כשהשלטון מושחת העם לא קובע

    לא יאומן, 10/08/07 17:35

    בכל המדינות שבהם היה שלטון מושחת הוא הוחלף רק בהפיכה צבאית או במרי אזרחי שבא מלמטה.

    הגב לתגובה זו

    • תאמין. הוא יעוף כמו טיל. יחד עם כל מי שיהיה בסביבתו. (ל''ת)

      יאיר, 11/08/07 06:33

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    איזו מין שלווה? גם בצונמי יש בהתחלה שקט כזה. בסבבה

    בע''ח פרימי tv, 10/08/07 17:20

    רק הבע''חים הפרימיטיביים, הלא תבוניים, בורחים להרים.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בגלל הביבי הזה הציבור לא יוצא להפגין נגד אולמרט. (ל''ת)

    כי הביבי הזה, 10/08/07 16:07

    הגב לתגובה זו

    • לא. בגלל מכוערים ורעים כמוך קשה לראות שיש גם טוב בעולם. (ל''ת)

      הטוב ינצח, 14/08/07 14:14

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    יאללה ביבי תפיל אותם כבר. אל תתן להם להפוך אותו לאתרוג! (ל''ת)

    שושקה שוק, 10/08/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ביבי יהיה ראש הממשלה וברק שר הביטחון - אלה החיים. תעכלו! (ל''ת)

    סיעת העבודה, 10/08/07 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    סטלבט על העננים...

    שמעונה מדימונה, 10/08/07 15:09

    נראה לי כשהילדים שאולמרט היו קטנים, אז הוא זה שהיה מרדים אותם בלילה... הוא היה שר להם ''נומי, נומי ילדתי...'' (מי כתב את זה אגב?'' )
    אז מה, זה שהציבור מנמנם והכנסת והממשלה בסטלבט על העננים אומר שהמצב טוב יותר?
    הרי עדיין משכורת המינימון בקנטים.. לא השתנה מספר העניים... הפער בין השכבות החלשות לחזקות נשאר אותו פער.. קצבאות הזקנה עדיין כאלה שזקנינו עניים.. ואין שלום עם שכנינו... אז במה טוב אולמרט? מה הוא עשה טוב? שמישהו יגיד לי מה עשה אולמרט טוב לעם... ככה, בשורה התחתונה, בלי הדאווינים.. שורה תחתונה. כמה זמן הוא ראש הממשלה? שנה וחצי? מה הוא עשה?

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הבדלים, לאולמרט יש צוות שיגנוב את התפוחים, ילחם בשוטרים, ובשופטים

    Mrtziuty, 10/08/07 14:53

    כדי לאכול את התפוחים.

    גם אנשי העולם התחתון אינם עצלים, הם נלחמים ככל שהם יכולים כדי להנות מפרי עמלם של אחרים.

    אך מה עושים בשמאל ובימין, שוכבים מתחת לעץ ומחכים שהסקרים יפילו להם מהעץ את קולות הבוחרים, ובינתיים מנסים לעשות קולות של אנשים נחמדים, שימצאו חן בעיני התקשורת המציגה את המעמדים, כדי שיוכלו להשוות את עצמם , היפים, ויתרונם על האולמרטים המושחתים.

    תשכחו מזה יפים שלי... התיקשורת לא תעריץ את השקטים הנחמדים, השוכבים בפה פעור לנפילת התפוחים ע''י עושי הסקרים. הם יתמכו רק באנשים עסקים שיכולים להביא להם נזקים...

    ביילין, ברק, וביבי וליברמן.
    כל יום שאתם שוכבים בחוסר מעש, עם פה פעור מחכים לבוחרים שיביאו לכם הסקרים,
    אתם מפסידים תומכים.

    ומושחתי אולמרט מטפסים.

    תשאלו את מיה, היא מריחה מרחוק את העצלים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. ואגב, כדאי לסגור את הפה לפני שיתמלא בזבובים... (ל''ת)

      בעצלות לא בונים, 10/08/07 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    אולמרט - לא כזה גרוע כמו שחשבנו..

    שי, 10/08/07 14:26

    בהחלט, עדיף את ברק,
    אבל אולמרט מראה שהוא סה''כ ר''מ שקול והגיוני בהחלטותיו.

    הגב לתגובה זו

    • גם נירון קיסר היה שקול והגיוני עד ששרף את רומא... (ל''ת)

      פליט, 10/08/07 15:03

      הגב לתגובה זו

    • לא כמו שחשבנו- גרוע הרבה יותר. מתעניין רק בעצמו (ל''ת)

      ושתישרף המדינה, 10/08/07 15:11

      הגב לתגובה זו

    • מזלך שהחלטותיו השגויות והאומללות של אולמרט לא השפיעו על חייך

      שרה, 10/08/07 15:32

      כשם שהשפיעו על 159 קורבנות ואתה בהחלט יכול להרשות לעצמך, תודה לאל, להמשיך לכתוב, להלל ולשבח את אולמרט.

      הגב לתגובה זו

    • ובטח עדיף על נתניהו. ראש ממשלה הכי טוב מאז לוי אשכול (ל''ת)

      אולמרט תישאר, 11/08/07 18:15

      הגב לתגובה זו

      • זאת הבדיחה מ''ארץ נהדרת'' ? (ל''ת)

        אוי כמה שצחקנו!, 14/08/07 14:16

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    פרופסור אלדד.....

    דידי, 10/08/07 14:18

    אי אפשר ככה יותר, זה לא חיים ואנחנו הולכים לאבדון. אולי תקום ותעשה משהו למען האומה?

    הגב לתגובה זו

    • אלדד הוא הכי מסוכן לשמאל

      סכנה לשמאל, 10/08/07 15:36

      הוא חילוני, פרופסור, חכם, רהוט, פיכח, שנון... ממש מרצ...

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    תמשיכו ככה. אחר כך תבכו על סרבנות והשתמטות

    אזרח, 10/08/07 13:42

    יופי ממשלת ישראל. שרדתם עוד קיץ. הצלחתם להתעלם מהעם היושב בציון, ולהמשיך ולהחזיק בשלטון למרות שתומכים בכם בקושי 3% מהעם.
    נפלא.
    אתם גם מצליחים שלא לעשות את הדבר המתבקש בעקבות המלחמה שלא-ניהלתם.
    אתם גם מצליחים לשלוט למרות שכולכם בין חקירה פלילית לשחרור על שליש.
    נהדר.
    רק בקשה קטנה - אל תייבבו לנו על הירידה באחוזי הגיוס וכאלה. גם אל תבואו עם יוזמות להעלאת אחוז ההצבעה.
    תחפשו עם אחר לעשות לו את הדברים האלה.
    כי בסופו של דבר יש מחיר להפקרות שלכם, ואולי זה לא מזיז לכם כרגע, אבל הר הגעש הזה ששמו הציבור יום אחד יתפרץ.
    שלום ולא להתראות.
    ותמסרו דש לילדים שלכם שגרים בחו''ל, ולא צריכים לסבול את שלטון הקלון שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • בסדר ביבי , טוב ביבי , OK ביבי וכו, (ל''ת)

      ביל, 10/08/07 14:35

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    מֶמְשָלָה גוֹסֶסֶת.... כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת.... מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת.

    דורון, 10/08/07 13:21

    מֶמְשָלָה גוֹסֶסֶת... כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת... מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת....
    מֶמְשָלָה מוּבֶסֶת. מֶמְשָלָה בִּלְתִּי-מְאוּפֶּסֶת. כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת. מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת.
    מְאִי-נְטִילַת, אִי-לְקִיחַת, אִי-נְשִיאָה בְּאַחֲרָיוּת אִישִית-מְדִינִית-פּוֹלִיטִית, נִיזוֹנָה-מֶמְשָלָה, מִתְפַּרְנֶסֶת.
    מֶמְשָלָה בָּזָה, מְבוּזָה, מִתְבָּזָה, מְאוּסָה, מְקוֹמֶמֶת, מְשוּעַמֶמֶת, מְפָקְשֶשֶת, מְפָקְסֶסֶת, מְקוּרְקֶסֶת, מוֹאֶסֶת, מְבוֹאֶסֶת.
    אַתָּה מַרְגִיש אֶת נְשִימוֹתֶיהָ הקְצוּבוֹת, האַחֲרוֹנוֹת,
    שֶל מֶמְשָלָה יְהִירָה, יוֹמְרָנִית, הַרְסָנִית, רַשְלָנִית, חוֹבְבָנִית, שְלוּמִיאֵלִית, דוֹרֶסֶת.
    חָש וְרוֹאֶה אֵיך וְכֵּיצַד, אֶל מוּל, לְנוֹכַח, לְנֶגֶד עֵינֶיך, מֶמְשָלָה-מַכְשֵלָה זוֹ אַט-אַט גוֹסֶסֶת.
    בְּמֵי-מַדְמֵנַת מֶחדְלֵיה שוֹקַעַת יֵישוּתָה, נְמַסָּה-מִתְמוֹסֶסֶת-מִתְבּוֹסֶסֶת-קוֹרֶסֶת.
    כָּל הַעַם, לא רַק אַתָּה, עֵדִים לַמִתְרַחֵש, צוֹפִים בַּמִתְחוֹלֵל,
    מִתְבּוֹנְנִים בַּתַהֲלִיך - לא מִתוֹך תְחוּשָה שֶל חֵן, רַחֲמִים וחֶסֶד.
    חֵרֶף רְצוֹנָם נוֹכְחִים בְּכָּך אֲפִילוּ ''נְצִיגֵינוּ'', ''נִבְחרֵינוּ'' בַּכְּנֶסֶת.
    בִּיְהִירוּתָה-רְהֲבתָנוּתָה-גַאֲוְותָנוּתָה-רַאֲוְותָנוּתָה מֶמְשָלְתֵּנוּ אינה מִתְרַפֶּסֶת.
    אַך יוֹדַעַת-מוּדַעַת מֶמְשָלָה כִּי חָלַף זְמַנָה. תָּם קוֹרְבָּנָה.
    מֶמְשָלָה עַל עֵצִים מְטַפֶּסֶת. מֶמְשָלָה אֶת צִיפּוֹרְנֶיהָ כּוֹסֶסֶת.
    מי יתאר עַתָּה את רוּח הַתְקוּפָה ? מִי יִכְתוֹב אֶת תוֹלְדוֹת הַכִּשָלוֹן ? הַחִידָלוֹן ? האֲבַדּוֹן ?
    עוֹמֶק הַקֶרַע ? הַשֶסַע ? גוֹדֵל הַשֶבֶר ? מֵימַדֵי האֶסוֹן ? עוֹצְמַת היָגוֹן ?
    מִי יְתַּעֵד עַתָּה אֶת דִבְרֵי הימִים ?
    אַף אִם יֵש מְלָאַי לְמַכְבִּיר שֶל דְיוֹ בַּקֶסֶת ?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    Y NET ,ווואלה מצנזרים תגובות תמיכה בנתניהו!!

    שימו לב, 10/08/07 12:56

    שימו לב שכמעט לעולם לא תמצאו תגובות שתומכות בבנימין נתניהוב2 האתרים ,השינאה לביבי העבירה אותם על דעתם

    לכן אתר הבית שלי הוא NRG

    הגב לתגובה זו

    • חוכמת הימין - כלום לא מבין . מעריב העיתון הכי שמאלן .

      שוטה הכפר, 10/08/07 13:21

      יאללה פייגלין - קדימה ראש הממשלה הדתי הראשון!!!!

      הגב לתגובה זו

      • שוב טיפש שמאלני שעונה בסיסמאות

        אחד, 10/08/07 14:08

        תגיב רק אם יש לך ענינית מה להוסיף לדיון

        הגב לתגובה זו

        • טוב ביבי , בסדר ביבי , ok ביבי וחוזר חלילה . (ל''ת)

          מושיקו, 10/08/07 14:38

          הגב לתגובה זו

  • 69.

    אתרוג לא אתרוג אולמרט בסוף מסובב את כולם סביב

    האצבע שלו, 10/08/07 12:50

    למרות שהוא אתרוג רקוב.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    פייגלין הוא הפתרון היחיד למצוקות עם ישראל

    ציונה, 10/08/07 12:32

    בדיוק כמו שהיה שבתאי צבי...

    תשועת השם כהרף עין!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    סוכם שביבי או שמו לא יעלו בטוקבק - אז למה ? (ל''ת)

    רעיה SMALL, 10/08/07 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    האם יועציו של אולמרט חפים מפשע??? (ל''ת)

    קדימבלוף, 10/08/07 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שלטון ללא מעש

    מעיין שחורי, 10/08/07 11:51

    אחד מהפעמים היחידות בהסטוריה של מדינת ישראל, בהן השלטון אינו עושה לקיומה של מדינת ישראל, אלא להשרדותו שלו בשלטון בלבד.
    יש לקות מהותית ביותר בתפיסת מהות השלטון על ידי המנהיגים דהיום, אשר רואים בו מקום אותו יש לצלוח, לשם קידום האינטרסים הפרטיים של כל אחד מהאוחזים בשלטון. אין ספק כי זוהי אינה תופעה ייחודית למדינת ישראל, אולם העדר תרבות שלטונית אמיתית, מביאה לתוצאות חמורות, כגון, מלחמת לבנון השנייה ומשברים אחרים. לדעתי, לא פסה התקווה וגם אולמרט עצמו יכול באם תנתן לו האפשרות, לייצר מצב אמיתי של מו''מ כנה לשלום. יש לאפשר זאת ולהתנתק מהספינים הפוליטיים והתקשורתיים, שהם נחלתם של פוליטיקאים כה רבים במחוזותינו.

    הגב לתגובה זו

    • ''אחד מהפעמים היחידות'' - מתי תלמדו עברית - אתם שם בימין?

      Smaller then, 10/08/07 15:18

      ו-הופ-יצא לי חרוז .

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד מצאת שגיאת כתיב ודיקדוק

        הגיוני, 10/08/07 19:16

        לא כדאי שתתייחס עניינית למה שנאמר ?
        אם אין לך התייחסות עניינית אולי כדאי שמראש לא תגיב.

        ההתנשאות והקטנוניות הזאת פשוט לא במקום.

        הגב לתגובה זו

    • אם היה יודע עברית ומעט משכל - לה היה בימין . (ל''ת)

      מה אתה רוצה, 10/08/07 15:21

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    לממשלה קָשֶה לִמְשוֹל – הממשלה כָּשְלָה כָּשוֹל !

    אלכס, 10/08/07 11:40

    לממשלה קָשֶה לִמְשוֹל – הממשלה כָּשְלָה כָּשוֹל !

    ''בארבע השנים האחרונות זה מצב בלתי אפשרי - לממשלה קשה למשול והכנסת אינה מפקחת''. ישראל מימון, מזכיר הממשלה.
    מזכיר הממשלה אמר כי מבוקר עד ערב הוא עסוק בהישרדות הממשלה ובהחלטות של פרץ
    ''אני לא יכול לחשוב מעבר ליום אחד קדימה'' - כך אמר הבוקר מזכיר הממשלה, ישראל מימון, בכנס השנתי של לשכת עורכי הדין באילת, במושב שעסק בשינוי שיטת הממשל. ''אני לא יודע מה עמיר פרץ יחליט מחר בבוקר, והאם עמי אילון או אהוד ברק יחליטו להישאר בממשלה'', הסביר. מימון הוסיף כי הממשלה נמצאת במצב קשה בגלל החשש מבחירות.
    מימון ציין בדיון כי הוא עסוק מהבוקר עד הלילה בממשלה ''לא במובן התיאורטי'', הבהיר. ''כאשר יש עילות שלפיהן הולכים לבחירות, יש חרב מתהפכת מעל הראש כל הזמן''. לדבריו, החרב יוצרת עיסוק מתמיד בממשלה שאינה יכולה למשול. ''בארבע השנים האחרונות זה מצב בלתי אפשרי - לממשלה קשה למשול והכנסת אינה מפקחת''.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – כָּשְלָה המֶמְשָלָה כָּשוֹל !
    ומה עלינו ? אזרחיה ? עד היכן ? עד אנא ? עד מתי ?
    לאן נוליך את חרפתה ? לאן נוליך את חרפתנו ?
    עד מתי בשיפלותה, בעליבותה, נאלץ בלב כוֹאֵב-דוֹאֵב לִצְפוֹת ?
    עד מתי מתיפקודה ומהתנהלותה באופן כה שיטתי-בעייתי-מגמתי נצטרך לִסְבּוֹל ?
    יען עָצוּם הכֶּשֶל.
    עָמוּק השֶבֶר.
    חָמוּר השֶסַע.
    עֲנָק הַפַּעַר.
    כה רב !
    כה רחב !
    כה גָדוֹל !

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – כל יום שבא, שחר מפציע, פֶּתַע מופיע עוד נַחְשוֹל !
    להרגיע – אין כבר שום כוח שיכול.
    מֶמְשָלָה אטומה-מנוונה-מנוולה נָבול-נַבְלָה, קָמול-קמְלָה. לא יוֹעִיל אף אקאמול.
    מעצמאותינו, חירותינו, כמיהותינו, כיסופינו, תיקוותינו, ערגותינו, חזונינו, עתידנו
    בין אם יום שבת זה, יום של חג, או סתם יום של חול
    ממשלתנו-מַכְשלְתֵנוּ, את הבסיס לקיומנו,
    את שמחת-חדוות-חיינו,
    אפילו את מדינתנו,
    סָחבָה-סָחוֹב, גַנְבָה-גַנוֹב, גָזְלָה-גָזוֹל, נִישְלָה נָשוֹל.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל, כל זאטוט, די-בקלות, להבחין בזאת יכול
    יד כל עתה בממשלה - ידה של ממשלה בכָּל
    עד מתי חושבת מכשלתנו כך לשְרוֹד ? לִרְעוֹד ? לִפְחוֹד ? למְעוֹד ?
    עד מתי תתעקש מַכְשלתֵנוּ על חשבוננו כך למְשוֹך ? לִפְעוֹל ? למְשוֹל ?

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – על חטאיה, יוהרתה, אין-אפשרות בכלל למְחוֹל !
    ימין ושמאל רק שְכוֹל ותְכוֹל. מכירת חיסול כללית הפעם - לחיינו ערך מאד זוֹל.
    אך מכשלתנו אשר בתיפקודה-בהתנהלותה כל-כך התרשלה-רָשוֹל
    בדרכה, לשיטתה, כהרגלה, שוֹרֶדֶת-חוֹגֶגֶת-מִתְמוֹגֶגֶת,
    עם שלל בעיותיה כלל איננה-מִתְמוֹדֶדֶת, יוצאת בסערת מָחוֹל.
    אותנו, במאבקנו כנגדה,
    מַכְשלְתֵנוּ ברַפְסוּתָה, ברִיפְיוֹנָה, בחִידְלוֹנָה,
    מְחַשֶלֶת רק חַשוֹל.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל –עבור עצמה ועבורנו הפכה מזמן לנֵטֶל, עוֹמֶס, עוֹל, מִכְשוֹל.
    זָנְחה אותנו, אזרחיה, כָּלִיל הפְקִירה ! לעצמה תקעה (ואיזה...) גוֹל !
    זו על רגל אחת, באמת ואמונה, כל התורה כולה, הכל.

    הגב לתגובה זו

    • לך לעבוד אינפנטיל .

      דביל, 10/08/07 11:54

      הופ - יצא לי חרוז.........................

      הגב לתגובה זו

      • למגיב

        נתנאלה, 10/08/07 12:25

        אין נחתום מעיד על עיסתו. לחכם ייחשב אם יחריש כסיל.

        הגב לתגובה זו

        • הפוסל/ת (ל''ת)

          במומו פוסל/ת, 10/08/07 12:49

          הגב לתגובה זו

        • אז למה את לא שותקת? (ל''ת)

          דביל, 10/08/07 13:22

          הגב לתגובה זו

  • 63.

    ניתוח חד, מבריק ואינטליגנטי כרגיל.

    גולה בארצו, 10/08/07 11:32

    למרות הכאב התוכן, תענוג לקרוא את הדוחות של מיה בנגל. יישר כוח!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולמרט ברק מספקים נשק כסף ולוחמים לאוייב בזמן מלחמה (ל''ת)

    בגידה במולדת, 10/08/07 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שרידות הנוכל ועבריין המין מובילה אתכם לאבדון !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תתעוררו ישר, 10/08/07 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    האתרוג הומצא עי בנגל וכנופיית תבוסה עכשיו (ל''ת)

    צבועה, 10/08/07 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מיה, אתרוג נולד-רק בשמאל!!! (ל''ת)

    אתרוג הביתה, 10/08/07 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אף פעם לא האמנתי שכיסא בכנסת יות חשוב לככ''ים מאשר המדינה,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 10/08/07 11:19

    הגב לתגובה זו

    • לא ידעתי שיש עדיין תמימים במדינתנו. (ל''ת)

      המפוזר מכפר, 10/08/07 11:34

      הגב לתגובה זו

      • אז למה אתה מגיב? (ל''ת)

        המאובזר, 10/08/07 11:55

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    הרב עובדיה , הוא שמאתרג את אולמרט ורק עבור חופן $$$, (ל''ת)

    ואני ממש חרדי, 10/08/07 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    למספר 48, השם קדימה הוא שלי.אנא השתמש בשם אחר

    ממציא קדימה, 10/08/07 11:12

    לדעתי אולמרט הוא משהו משהו. עובדה שעם ישראל נתן לו את רוב הקולות. ועובדה שנייה אף מנהיג אחר לא מסוגל להתנגד לו,ולכן כל המתנדנדים,ברק,פרם,ליברמן,הש''ס,עבאס ואפילו החמס הצטרפו אליו.ומחזקיים את ידייו.

    הגב לתגובה זו

    • הוא בריון ברוטלי ומושחת. זמנו יגיע בקרוב ממה שהוא חושב. (ל''ת)

      והוא גם מכוער, 14/08/07 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    סוכם שביבי או שמו לא יעלו בטוקבק - אז למה ?

    מאיה בנגקוק, 10/08/07 11:12

    כך צלח ראש הממשלה שבוע נוסף, והשמיים לא נפלו. והארץ לא רעדה. השבוע נרשמה עוד הצלחה לאולמרט. לאחר ששכנע את חיים רמון להצטרף לממשלה, סיים בהצלחה את סבב התיקים מבלי להשאיר יותר מדי ממורמרים בבית, ואף הוביל את שמעון פרס למשכן הנשיאות - הצליח אולמרט לסנדל את השמאל הפוליטי. הכותרות שמבשרות על תהליך מדיני קרב ובא נטרלו לחלוטין את העבודה ואת מרצ. הם מ-שו-ת-קים.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מה זה? כמה טוקבקיסטים מצד אולמרט? (ל''ת)

    שילה, 10/08/07 11:11

    הגב לתגובה זו

    • מפריע לך הא? מה לעשות , את במיעוט , ביביה . (ל''ת)

      יהושע פרוע, 10/08/07 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    עם שהשלים עם נורמות השחיתות של מנהיגיו, אינו ראוי למדינה (ל''ת)

    אפרים, 10/08/07 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חשבתם מדוע כל ראש ממשלה תומך בהיפרדות מ3.5 מיליון פלסטינאים?

    ציונה, 10/08/07 11:05

    חשבתם מדוע כל ראשי הממשלות בעד היפרדות מהערבים?
    כל ראשי הממשלות חפשו דרכים להפרדות מהערבים:
    בגין חתם על הסכם שלום עם מצרים ופינה את כל ההתנחלויות מסיני.
    שמיר חתם על הסכם מדריד שהוביל למשא ומתן עם הפלסטינים
    רבין חתם על הסכם אוסלו עם הפלסטינים.
    רבין חתם על הסכם שלום עם ירדן.
    ברק החליט על יציאה חד-צדדית והפרדות מהלבנונים
    ברק הציע לסורים את כל רמת הגולן (חוץ מהלונה-גל)
    שרון יצא מעזה ומצפון הגדה ופינה 35 התנחלויות.
    אולמרט ליבני ורמון בתמיכת העבודה מתכננים את ההיפרדות לעבר חומת ההיפרדות שהוקמה בשטחים.
    חשבתם מה קורה להם לכל הביטחוניסטים האלה כאשר הם יושבים בעמדה שקובעת את גורל המדינה?
    מה הם יודעים שאנחנו לא יודעים?
    אולי הם מבינים שזו הדרך היחידה להציל את מדינת ישראל מחורבן?
    אולי גם אתם תבינו זאת אם תנסו להעמיד את עצמכם במקומם.

    הגב לתגובה זו

    • כי הימין מעולם לא באמת שלט כאן

      משהו, 10/08/07 12:11

      גם כאשר הימין כביכול ניצח מי ששלט כאן באמת היה השמאל ששולט בתקשורת, בבג''ץ ובעמדות המפתח הבכירות בממשל, בכלכלה ובמשק.
      הימין מעולם לא הצליח לעקור את שלטון מפאי

      הגב לתגובה זו

      • הימין בשלטון מ1977, ורק בגין ושרון פינו התנחלויות

        ציונה, 10/08/07 12:19

        רק הימין יכול !

        הגב לתגובה זו

      • נו אז תסיקו מסקנות מתבקשות (ל''ת)

        תפתחו תחביב, 10/08/07 12:23

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    למה קשה לרשום שאולמרט הוא רוה''מ טוב ??

    אליהו, 10/08/07 11:00

    הממשלה היציבה ביותר שהייתה לנו מזה שנים כולל שרון עם 70 אחוזי תמיכה ו-61 ח''כים מתנדנדים.
    זה שמפמפמים בתקשורת שהוא ראש ממשלה גרוע והציבור המטומטם אוכל את זה,זו כבר בעיה אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • כי הם מ-פ-ח-ד-י-ם!!!!!! (ל''ת)

      האריה מתל חי, 10/08/07 13:26

      הגב לתגובה זו

    • נכון, יציבה הממשלה.. אבל לא עושה...נא לשמור על שקט

      גילה, 10/08/07 15:16

      שלא יתעוררו... שחס וחלילה לא יתחילו לעשות....























      שטויות (-:

      הגב לתגובה זו

    • זה לא שקשה ''לרשום'', הוא פשוט גרוע (ל''ת)

      אז למה לשקר?, 14/08/07 14:29

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    אולמרט יכול להיות אתרוג ימני שיחסל את השמאל העמלקי נסלח לו הכל וגם (ל''ת)

    יקבל מענק 20, 10/08/07 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הכהן: לפי בנגל יש לאולמרט 15 אחוז תמיכה

    יצחק הכהן, 10/08/07 10:53

    מה יש כל כך הרבה מטורפים ברץ?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולמרט ר''מ שנון מבריק הגדול ביותר מאז בן גוריון ואולי אף יותר. על

    קדימה !!!!!!!!!, 10/08/07 10:40

    זה אין חולק ויש קונצנזוס ציבורי. כל הסקרים הם שיקריים, מבקר המדינה רודף אותו, כנ''ל וינוגרד ושאר רוצי רעתו.
    מדובר באדם בעל מנת משכל אדירה, ראש ממשלה שנקווה כולנו שיוביל אותנו לאופקים חדשים ולשחר חדש.

    הגב לתגובה זו

    • הוּא פָּשוּט אָסוֹנֵר-הַסְסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵ

      אלכס, 10/08/07 11:06

      אולמרט פָּשוּט אָסוֹנֵר- הַסְסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-רִיפְיוֹנֵר-רוֹפֶסְיוֹנֵר-כִּישְלוֹנֵר-פַשְלוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
      לא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו מְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ לְהַחֲזִיר ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ? אֵלינוּ יִתְנַכֵּר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת-הִילַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ? מִי פִּלֵל.... ? מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

      הגב לתגובה זו

      • תתחפף! הופ - לא יצא לי חרוז . (ל''ת)

        נמסאת כבר, 10/08/07 11:59

        הגב לתגובה זו

      • לפי השנינות זה נשמע כמו הרופא שיניים והמשורר? (ל''ת)

        לא כן?!, 10/08/07 12:24

        הגב לתגובה זו

      • למד אותנו איך אתה מצליח לנקד בכלל ועוד בלי שגיאות (ל''ת)

        דינה, 10/08/07 12:34

        הגב לתגובה זו

    • קדימה מוישה - היידה פייגלין לנצחון!!!!

      היידה מוישה, 10/08/07 11:15

      למר בינימין נתניהו הנכבד פשוט אין סיכוי .

      הגב לתגובה זו

      • פייגלין הצל את עצמך

        שמוליק מפתח, 11/08/07 08:52

        לא תהייה לנתניהו ברירה.
        לכן,תבין זה ''זמן נתניהו'',אל תפריע.בהמשך,במידה ונתניהו יכשל או המצב במדינה יהייה כזה
        שאנשים יחפשו הנהגה קיצונית ,אז המשבצת שלך תהייה רלוונטית.
        כעת,כל אחוז מעבר ל20% שתקבל,מזיק ומציג את הליכוד כמפלגה שהפכה לקיצונית.
        לנתניהו,לא תהייה ברירה,אלא,ליצור מצב שזורק אותך לפינה.
        לכן,הצל את עצמך,מנע בזיון מהליכוד.
        פרוש מייד מהמרוץ.וחכה לזמנך.

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    הטור של בנגל - גנון לכתומים (ל''ת)

    מתאספים כל שבוע, 10/08/07 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הנצחון הצפוי שפייגלין יעורר את הפוליטיקה

    יעקב, 10/08/07 10:32

    התכוננו להפתעה גדולה ביום שלישי - שינויים גדולים בפתח...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    האמת, אולמרט הזה תותח פוליטי

    בני, 10/08/07 10:29

    הוא מתמרן את כולם ככה שכולם עושים מה שהוא רוצה

    הגב לתגובה זו

    • זה בגלל שהציבור שלנו כבר מטומטם לגמרי!

      ש', 10/08/07 11:38

      אם היה מדובר בסילבן שלום, או בפרץ, או בדרעי או בשטרית - שר המשפטים לשעבר, או בשיטרית- יושב ראש הסוכנות לשעבר, או דוד לוי, אזי הברברת וההשמצות הכי גרועות לא היו יורדות מסדר היום והלילה, אולם כשיש ''שועל ערמומי'' שיש עליו קונסנסוס אולטימטיבי כמו אולמרט יושב לו בשילטון ופולט דברי סרק חסרי שחר ותוחלת, הצבור -נאלת לשונו ומין הסתיידות רוחנית מחשבתית אוחזת בו, כמו נמנמת כבידה על קיבה מלאה!

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הייתי רוצה שליברמן וש''ס יענשו אנושות בבחירות.

    אולמרט הוא כבר, 10/08/07 10:27

    אלי ישי וליברמן הם שני אפסים שטוב להם בישבן,רק בגלל זה צריכים להעריך את ביבי שלא הצטרף לחבורת האפסים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    השמאל העמלקי ימכור את אמו ואביו עבור הכסא המרופד סביב שלחנות הגנבה (ל''ת)

    ירדן, 10/08/07 10:15

    הגב לתגובה זו

    • משיח משיח משיח הייייי . אוהבים אותך מוישה . (ל''ת)

      פייגלין משה, 10/08/07 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    היא התייחסה למה עבודה והשאר לא יכולים להפיל

    דניאל, 10/08/07 10:15

    את הממשלה.
    רק למפלגה 1 היא לא התיחסה- ש''ס.
    למה ש''ס לא יוצאים מהממשלה הסוררת המושחתת שנגד התורה ושנואה ע''י הציבור?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בעיה האמיתית היא שהימין משותק אף הוא (ל''ת)

    arik, 10/08/07 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מי משלם את משכורתם של כנופיית תבוסה עכשיו שעובדת עם פרס על התכנית (ל''ת)

    להשמדתכם ??????, 10/08/07 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    להשתמש בצבא משטרה ופרקליטות לעקירת השמאל העמלקי מחיינו (ל''ת)

    זה אפשרי וחוקי, 10/08/07 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פשוט - כנסו

    דוד, 10/08/07 09:53

    העיניין פשוט - שרון התאים אישית להיות ראש ממשלה . אולמרט לא מתאים .
    גדול עליו . ואנחנו , העם ,אוכלים את זה יום יום

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולמרט חנק את השמאל

    אתרוג ללא פיטם, 10/08/07 09:49

    ממש כמו ''אביו'' המושחת שרון...

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מישהו שויודע שמושחת זה עם ''ת'' ולא מושחט. (ל''ת)

      שחוט, 10/08/07 19:19

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא נשכח ולא נסלח לרה''מ על מלחמת לבנון וכל השאר!! (ל''ת)

    יודע כל, 10/08/07 09:46

    הגב לתגובה זו

    • בלי קשר, מלחמת לבנון הייתה חיונית !!!! (ל''ת)

      מתן, 10/08/07 10:37

      הגב לתגובה זו

      • הם לא ידעו כי דמם לא ייחשב בדמים....

        נתן, 10/08/07 11:42

        אילו משוררנו, נתן אלתרמן, היה חי היום, לא מן הנמנע שהיה צריך לכתוב כך את שירו ''מכל העמים''. השיר מוקדש לשַרְשֶרֶת אֲרוּכָּה-אֲרוּכָּה שֶל קוֹרְבְּנוֹת-שָוְוא וְחִינָם. בָּנִים אֲשֶר חֵרְפוּ נַפְשָם, הִקְרִיבוּ עַצְמָם וְנָפְלוּ בְּמִלְחֶמֶה-הַרְפָּתְקָנִית-אוּמְלָלָה-נִמְהָרָה-אֲרוּרָה-רַשְלָנִית-מְטוּפֶּשֶת-פוֹשַעַת-נִמְנַעַת-כּוֹשֶלֶת-מרוּשֶלֶת-נִכְשֶלֶת-מְיוּתֶּרֶת. מִלְחֶמֶת הַרְפָּתְקָה פְּרִי רַשְלָנוּת מְדִינִית-פּוֹלִיטִית-צְבָאִית, הַפְקָרָת חָזִית ועוֹרֶף (איך... איך... איך... וכיצד יוצאים כך למלחמה ? כל-כך בלתי מוכנים ? כל-כך בלתי-ערוכים ? הֵן מבחינת אנדרלמוסיה עצוּמה, באלאגן נורא ותוֹהוּ ובוֹהוּ רב אשר שרר בחזית והן מבחינת הפקרתו הטוטאלית של העוֹרֶף), הֶפְקֵרוּת אֲרוּרָה, נוֹרָאָה ופּוֹשַעַת שֶל ''הַנְהָגָה'' רַאַוְותָנִית-יְהִירָה-יוֹמְרָנִית-מְזַלְזֶלֶת, חַסְרַת-טִיפַּת תְבוּנָה, נֶעֱדֶרֶת שֶמֶץ נִיסְיוֹן, בּוּרָה בהֲבַנָת מַשְמָעוּתָם העָמוּקָה שֶל עֶרֶך חַיֵי-אָדָם. ''הַנְהָגָה'' שֶל מֶמְשָלָה עָלוּבָה-שַחְצָנִית-רַשְלָנִית-חוֹבְבָנִית-רַאֲוְותָנִית-גַאֲוְותָנִית-זַלְזְלָנִית-מִתְהַלֶלֶת-מִתְהַדֶרֶת-מִתְיימֶרֶת-מְבוּלְבֶּלֶת-מִתְפָּאֶרֶת-קִצְרַת-רוֹאִי-שְבֵעַת-רָצוֹן מְעַצְמָה וּמִמַחדָלֶיהָ. מֶמְשָלָה אֲשֶר אוּגְדוֹתֶיהָ מְאַגֶדֶת-אוֹגֶדֶת, בְּנַדְנֵדֶה מִתְנַדְנֶדֶת, במְלָאכְתָה-מְשִימָתָה-מִלְחַמְתָּה-מערכתה השְלוּמִיאֵלִית מעוֹלָם לא הַיתָה, באֱמֶת ובְּתָּמִים, מְרוּכֶּזֶת-מְמוּקֶדֶת. בהֵיעדֵר תכְנִית-מאוּרְגֶנֶת-מְסוּדֶרֶת-מְתוּכְנֶנֶת, בְּלִי-כל מַטָּרוֹת בְּרוּרוֹת בְּעַצְמָה-בְּעַמָה בּוגֶדֶת. בְּמֵי-מַדְמֵנָת-מֶחְדָּלֶיהֶ מִתְמוֹגֶגֶת-חוֹגֶגֶת. עֲבוֹדָתָה מְטַרְפֶדֶת. בָּנֶיהָ עוֹקָדֶת. עַל דָּמָם (בִּשְבִיעוּת רְצוֹנָה העַצְמִית) מְרַקֶדֶת-רוֹקֶדֶת-שוֹרֶדֶת.

        בִּצְעוֹד נערינו אֱלי מִלְחֶמֶת חִינָם-שָוְוא-וְשוֹלָל
        את חמת ישראל לא שמענו
        כי אתה בחרתנו כַּאֲשֶר עוֹד הַיִינוּ עוֹלָל
        אהבת אותנו ורצית בנו.

        כי אתה בחרתנו מכל העמים
        מסינים, מהודים, מדנים
        אך בצעוד בנינו אל תוך בְּסִיסִים –
        נערים ישראליים, בחוּרִים נְבוֹנִים,
        הֵם לֹא יַדְעוּ כִּי דָּמָם לא ייחַשֵב בַּדָּמִים...
        הֵם לּא אָמְרוּ לְמִשְפַּחְתָם: אַל תַבִּיטוּ !
        ְ
        ורבה דאגה להישרדות-פוליטיקאים
        וקריירות קצינים פן יוּפסָקוּ
        אך המשך חייהם של קורבנות חפים
        על אספלט, טְרָשִים וסְלָעִים יְקוּפְּדוּ !

        עיניהם מדברות: אל תַבִּיטוּ, האֵם, האָב, האָח, האָחוֹת, הַבֵּן והַבַּת,
        אֵיך שוּרוֹת אֲרוּכוֹת הוּנַחְנוּ...
        תְמִימִים וצְנוּעִים וידוּעִים לשֵם,
        רק לא טוב לחיים הוּכָנוּ...

        עיניהם מדברות עוד דברים אחדים:
        אֱלוֹהֵי האָבוֹת ידענו
        כי אתה בחרתנו מכל העמים
        אהבת אותנו ורָצִיתָ בנו !

        כי אתה בחרתנו מכל העַמִים
        לְהָרֵג מוּל כִּסֵא כְּבוֹדך,
        ואתה את דָמֵינוּ אוֹסֶף בכַּדִים
        כִּי אֵין לוֹ אוֹסֶף אַחֵר זוּלָתֶך.

        ואתה מְרִיחוֹ כְּמו רֵיחַ פְּרָחִים
        ואתה מְלַטְפוֹ במִטְפַּחַת,
        ואתה תתבענו מִיְדֵי הרמטכ''ל דָן חָלוּץ
        ומִיְדֵי אוֹלְמַרְט-לִבְנִי-פֶּרֶץ-פֶּרֶס
        שוֹפְטֵי בג''ץ ושְאָר פּוֹלִיטִיקָאִים
        ומִיְדֵי הַשוֹתְקִים גַם יַחַד !


        כמה עצוב, כמה נכון, כמה נורא! ל''ת ענת, 28/10/06 18:14

        דמם של הנופלים במלחמה המיותרת על מצפונם של מנהיגינו ששלחו אותם למות ל''ת יוסקה, 28/10/06 14:53


        . הכי עצוב שהקורבנות היו לחינם בגלל הנהגה איומה.שילכו כבר! ל''ת שילכו כבר!, מילואימניק, 28/10/06 14:56

        הגב לתגובה זו

        • כל הפוליטיקאים של הימין תמכו בהתלהבות במלחמה (ל''ת)

          אתה צודק, 10/08/07 12:30

          הגב לתגובה זו

    • חלוץ-אולמרט-לבני-פרץ-פרס-בג''ץ:''תגידו לנו עם יד על הלב!''

      בנימין, 10/08/07 11:08

      מתוך מילות הספד אותן נשא יוסי, אביו של אור שחר זכרונו לברכה אשר נהרג במלחמה בלבנון יום לפני יום הולדתו ה-21. ''אני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למוּת במלחמת ברירה רשלנית ומטופשת''. ''אני לא יודע איך הייתי מרגיש לו אוריק היה נופל במלחמת אין-ברירה, אבל פה לא היתה מלחמת אין-ברירה, התחושה שלנו היא שהוא נפל לחינם, במלחמה מיותרת...יש תחושה וצער נורא על האובדן, אך יחד עם זאת תחושה שהולכת ומצטברת שכל העניין היה טעות ביסודו, והכאב הגדול מתחבר עם העובדה הזו. אני לא אומר שלא היו צריכים לטפל בנושא, אבל מה שקרה הוא שחיילים נחטפו ואז יצאנו למלחמה, בלי אג'נדה ובלי תוכנית מסודרת''. ''האם דבר מה קרה כאן לפני חודש? האם רעמו התותחים, הקטיושות נפלו, עצי הגליל עלו בלהבות ומאות אלפים נטשו את בתיהם בבהלה?'', ''הטלוויזיה משדרת בשפעת ערוציה, ללא הפסקה, את אותן תוכניות. כמה יפה וכמה נחת רוח. האם היתה מלחמה בארץ הזאת לפני חודש ימים ?!''. ''בטלוויזיה מופיעים אנשים 'חשובים' ואומרים שהמלחמה 'פרצה' . כמו כח טבע - איש לה 'הפריץ' אותה, איש לא קבע אם איך ובשל מה היא תתנהל, ואיש לא קבע לכמה זמן ואיזה תוצאות היא אמורה להביא. היא פשוט 'פרצה'. ועכשיו לך תאשים מישהו במשהו ש'פורץ'. ''וכעת, לאחר שנגמרה המלחמה ל'פרוץ', מסבירים לנו מנהיגינו את יתרונותיה ואת חסרונותיה. בקיצור, עושים את כל מה שהיו צריכים לעשות לפני ששלחו את אוריק שלנו ואת חבריו - למות. ''ואני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למות במלחמת-ברירה רשלנית, מטופשת, בהרפתקה שלא הוכנה כהלכה ושהישגיה נצברים בדיעבד. ואני עוד פחות מבין, מי העניק לראש הממשלה את הזכות שלא לבוא ולספר להורים שכולים על מה ולמה נפל בנם''. ''האם לא ייתכן שיקום מנהיג בארץ הזאת ויגיד 'טעיתי'. כן, כמו נסאראללה. שיגיד 'טעיתי. הערכתי לא נכון. סיפקו לי נתונים שלא בדקתי עד הסוף. מיניתי אנשים לא ראויים. טעיתי. ''מה צריכים לחשוב הורים שכולים הרואים היום את המלאי האין-סופי של האינפורמציה הזורמת מאמצעי התקשורת השונים, המתארת את המלחמה כטפשית ומיותרת, ואת המנהיגות כמבולבלת, חסרת נסיון ותבונה ? האם ברורה תחושת ההחמצה הנוראה, הקורעת ? האם ברורה לכם הרגשת האשם האיומה שלנו כהורים על שלא השכלנו לשמור כראוי על מתנת החיים החד-פעמיים שהענקנו לילד המתוק שלנו מפני ידיה של רשות שלומיאלית יהירה ואטומה? הלב מתפוצץ!'' ''על מה אבדו חייו ?''.

      חלוץ-אולמרט-לבני-פרץ-פרס-בג''ץ ושאר פוליטיקאים:''תגידו לנו עם יד על הלב!''

      ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
      אֱמור לי ואל תְבַּלֵף
      איך חטאת ? פשעת ? כשלת ?
      בתפקידך כל-כך התרשלת !

      ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
      אֱמור לי ואל תְחַפֵף !
      איך כשלת ! זִלזלת ! נכשלת !
      כזאת לאוֹרִיק שלנו עוללת !

      ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
      אֱמוֹר לי אם גם לבך דואב וכואב ?
      האם גם אתה על אוֹרִיק שלנו חושב ?
      איך נָמוֹג לו עולם מלא ואוהב.

      ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
      אֱמור לי אם גם לבך שטוף כאב ?
      האם גם אותך מייסר המצפון ?
      וב''מנהיגיך'' ובמפקדיך אתה נותן עוד אֵמוּן ? ? ?

      ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
      אֱמור לי ואל תכזב
      איך התרשלת ? כשלת ? פישלת ?
      לשמור חיי אוֹרִיק שלנו נכשלת !

      ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
      אמור לי ואל תִתְנדֵף
      כיצד לאוֹרִיק שלנו כך עוללת
      את האשמה מעצמך והלאה גִלְגלת... !

      אבוי ליבי, ליבי,ליבי אוי כתם דם שותת.... כולו איתך בזעקתך אינכם לבד באובדנכם. אובדנכם הוא גם שלנו האמן.... שתמצאו נחמה נועה, 04/05/07 14:39

      הגב לתגובה זו

      • אבוי ליבי לביבי (נתניהו) איך לא הבין שכל המלחמות מיותרות (ל''ת)

        כולל לבנון 2, 10/08/07 12:32

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    מתה הדימוקרטיה בסיוע כנסת האתנן של אולמרט (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 10/08/07 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אלדד צריך להוביל התפטרות קולקטיבית של חברי כנסת אוהבי עמם לזרוק את (ל''ת)

    השמאל העמלקי, 10/08/07 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש 2 מסקנות מהמאמר: 1. שאנחנו שפוטים בידי נוכל קומבינטור. 2. שח''כים

    הצופה, 10/08/07 09:42

    מושחתים ולא מייצגים את דעת שולחיהם, אכן אנחנו מדינה שהולכת לאבדון!

    הגב לתגובה זו

    • ד''ש למילשטיין (ל''ת)

      הבנגוריוניזם, 10/08/07 19:20

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    הבעיה היא שהניתוח לא נכון נומרית

    אנאליסט, 10/08/07 09:36

    אם הממשלה תפנה יישובים שס לא תישאר בה ואז לממשלה יהיו רק 55 חכ''ים - היא תיפול.
    צריך להבין שש''ס נשארת במצבים כאלה רק על הרקע שלממשלה יש רוב בכל מקרה, וזה לא המצב כאן.

    הגב לתגובה זו

    • את תמיכת ש''ס קונים בתוספות לקצבאות ילדים

      יונתן, 10/08/07 09:48

      לאברכים לרשת החינוך התורנית.

      ב-3 מיליארד ש''ח קונים את התמיכה שלהם,אם הם מהווים את לשון המאזניים הם ישארו בקואליציה וירוויחו מזה מה שיוכלו.

      הגב לתגובה זו

    • לא נכון

      משה, 10/08/07 09:54

      את ש''ס לא מעניין ישובים, תהליך שלום או כל מיני דברים שמעניינים את העם בישראל. את ש''ס מעניין דבר אחד בלבד כמה כסף ש''ס מקבלת תמורת מספיק הם יעשו הכל

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    קשה להבין מה חושבים ה''מנהיגים''על הסמרטוט אולמרט ולא עושים דבר...... (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 10/08/07 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כתבה מדהימה

    רן, 10/08/07 09:34

    יש בין 7 ל 15 אחוז תמיכה באולמרט??

    אני חייב לפגוש את ה 7%-15% האלו, אני רוצה למכור להם את גשר הירקון במחיר מציאה. אולי הם גם רוצים לקנות אוויר.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מדובר בשקט שלפני הסערה

    אבי, 10/08/07 09:34

    לאחרונה לאולמרט יש משפט די קבוע שבו הוא מפרט את עונות השנה וקובע נחרצות שיהיו שקטות. אולמרט כנראה שוכח שכאשר בנו כל כך הרבה על שקט רב שנתי (ועל כן השתמשו בצה''ל לשם גירוש יהודים מבתיהם) מצאנו את עצמנו עם צבא שבו חיילים רואים את חברם מובל על ידי מחבלים ומגלים במקרה רק שעה אחר כך שנחטף (מקרה גלעד שליט) ומספר ימים אחר כך מחבלים תוקפים וחוטפים באין מפריע שני חיילים בצפון. מעבר לליקויי התיפקוד שהביאו לחטיפות בשני המקרים אולמרט ניסה להסתפק בפעולות ראוה מצומצמות של כניסה לאיזור רפיח ולאיזור מרון א-ראס אבל בעזה המשחק של כניסה למרחק של מאות מטרים ויציאה נמשך עד היום ובלבנון המבצע הקטן הפך ל33 ימי קרב קשים שבסיומם יוניפי''ל הפך בעידוד ממשלת ישראל למגן התחמשות החיזבאללה. ברור שעיתוי המלחמה נכפה עלינו ברגע שאולמרט לא קובע אותו בכדי למגר את הטרור מראש (מה שיחייב התפכחות מחלומות גירוש היהודים והקמת מדינת המחבלים). ובמצב שמנסים כל כך לבנות על ''שקט מדומה'' תוצאות המלחמה יהיו הרבה יותר חמורות.

    גם התהליכים החדשים של אולמרט הם תהליכי הרדמה לקראת מלחמה משום שהסיבה היחידה שהחמס לא זרק את אבו מאזן מיו''ש היא שביו''ש (כולל צפון השומרון וכל הערים הערביות) צה''ל שולט שליטה מלאה וברגע ששליטה זו תקטן ברמה כלשהי החמס מגובה בתמיכה ציבורית ישתלט על השטח במהירות. טילי הקסאם על גוש דן יגיעו עוד לפני השתלטות החמס כי בעוד השתלטות החמס פרושה עימות, אפילו סימלי, עם אנשי פתח את טילי הקסאם מתנדבים לירות כל אירגוני המחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מיה, את כל כך צודקת! (ל''ת)

    אולמרט הביתה, 10/08/07 09:11

    הגב לתגובה זו

    • הייתכן כי אפשר בלעדיו ? אין ספק כי אכן כך גם רצוי וראוי וצריך ומוטב

      אריאלה, 10/08/07 11:29

      הייתכן כי אפשר בלעדיו ?
      לא רק ייתכן, אין ספק כי אכן כך גם רצוי וראוי וצריך ומוטב.
      לו יהי כבר עכשיו.
      לא רק לאור אירועי הקיץ האחרון, חודש אב, התשס''ו.
      אסון כה גדול השית והמיט שלומיאל גדול זה עלינו, יגון כה רב,
      כְּאֵב נוֹרָא ועָצוּם, אבל וסבל על עשרות בתי-אב
      שכח בכלל, העדיף להתעלם (את משכורתו מי משלם?)
      למי את תפקידו הממלכתי-ציבורי הִנוֹ חב ?
      מאין ומהיכן, אם לא מאיתנו, את כוחותיו, כראש-ממשלה, ללא-סייג וגבול, ינק, קִבֵּל ושָאַב ?
      ומאז אותה מלחמה, מלחמה אשר בחובבנות נוראה, בחוסר-תבונה, בשלומיאליות,
      ביוהרה, בחוסר-מקצועיות כה בולטת-ברורה-מרושלת-כושלת-נכשלת,
      שלומיאל זה ניהל, מלחמה מן הבעייתיות בתולדות עם-ישראל.
      מלחמה בה ממשלתו והוא מעלו-מעדו לשווא, בהפקירם חזית, עורף וגב
      בתפקדם בחלמאות משוועת, באיטיות מדהימה כצב
      מאותה עת, את כוחותינו שלנו, במשך שנה תמימה, כִּלָה, אין מִלָה,
      התיש האיש ללא הרף, חָלַב שארית כוחותינו, חָלַב וחָלַב.
      עד מתי נאלץ להתפטרותו להמתין ? עד יום בו נזקין ?
      עד הסתו הקרוב ? עד פריחת החצב ?
      התנהלותו והתנהלות ממשלתו פגומה-עקומה-עגומה-ערומה מיסודה,
      חזויה, הזויה וצפויה, ברוח-מציאות נידפת-מיטלטלת כלולב
      לכוכב עליון את עצמו דימה האיש, סבר כי בתוקף תפקידו הבִּיש, המֵבִיש, הִנוֹ כוכב, כך חשב
      הפגין תכונות של אדם לא צנוע, יהיר, נמהר, בלתי-זהיר,
      חלול, מתנשא, מזלזל, איש לא ענו
      עתה, סוף-סוף בוער אף הכובע על ראש הגנב.
      אך אצלנו, עדיין קיימת תחושה עמוקה בלבב,
      תחושה, לא-חולשה, ממשית, מוחשית, גוברת-הולכת, המתחזקת מדי-יום פי-כמה
      (יודעים אתם אף מדוע ולמה ?)
      תחושה המסוגלת לגרום לפוגרום ושמות בנשמה
      תחושה אשר מקננת במשך תקופה ארוכה, שנה שלמה, שנה תמימה,
      שאף את מדינתנו, מדינתנו שלנו, האיש סחוב-גם-סחב.
      איך כך הצליח האיש מאיתנו את מדינתנו לגזול, לנשל ולקחת ?
      שמא נצל עובדת היות המדינה, מאז המלחמה, כמרקחת ? על סף-תהום ? על עברי פי הפחת ?
      מדוע לא נזכה סוף-סוף למנהיג כן ודגול, בעל ראש צלול,
      מנהיג המסוגל לבנות, ליצור, לעשות, להחליט, לא ''מנהיג'' העלול....
      אדם בו נוכל לתת אמון בעת שלום כבעיתות משבר,
      מנהיג עמו אפשר וניתן לשוחח, להסביר, לבאר, לדבר.
      איש הגון, מציאותי, עממי, אמיתי, אדם נקי ללא רבב,
      אולי ייתכן כי אפשר היה לסלוח לוֹ, לוּ היה רק שובב
      אך האיש מאחריות אישית-ציבורית-פוליטית-מדינית-ממלכתית
      הן ברח סידרתית ובורח - נס מאחריותו כמו ארנב.
      מתנהג כמו מלך, מושל בלתי מעורער בפלך, בהתבטאויותיו דל-יהיר-גאוותן כלֶמֶך,
      בין טיפות-גשם מהלך, מקפץ ביניהן כחגב. אכן, לא נשכח, את אירועי חודש אב, התשס''ו.
      בעבר כבר שמענו מפי ''חכמינו'' ''יודעי-כל'' ו''סְמוֹך''
      ביניהם כאלו אשר הביאונו הלום לאסון, לאַבְרוֹך,
      כי ''אין מלחמה בה לא עף שבב'' - אך הפעם הן לא מדובר אך בשבב,
      מדובר בבצורת, בכמיהה, בערגה, ברעב
      ברצון כן למנהיג ישר והגון, מנהיג כן, אמיץ, חכם ושנון,
      מנהיג בו אפשר וניתן אף יהיה לתת את מלוא האמון.
      מנהיג אותו אולי, הלוואי, נוכל כולנו לומר שנאהב.

      הן אפשר, לא רק אפשר, גם ראוי ורצוי ונחוץ וצריך בלעדיו.
      זאת עם-ישראל, לצורך הישרדותו, קיומו, בלית כל ברירה אחרת,
      לעצמו, לחייו, זקוק בדחיפות כבר עכשיו וחייב
      כך לבטח לשלומנו ייטב, לכל אזרח, נתין ותושב,
      לכל-בר-בי-רב, בקיבוץ, בעיר, בכפר, במושב
      חמסין הן תמיד היה ויהיה בישראל.
      תמיד שרר כאן שָרָב.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אנחנו טיפשים

    זאב, 10/08/07 09:11

    נראה בבחירות הבאות

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לשרון לא הייתה תכנית מדינית!

    שאול, 10/08/07 09:00

    בריחה ללא הסכם אינה תכנית, בטח לא מדינית. התקשורת בארץ הרגילה אותנו לכך שהמילה מדינית = נסיגות. אף פעם לא שמענו שרעיון להרחיב התנחלויות ייקרא בשם ''יוזמה מדינית''. אזרחי ישראל - שימו לב איך עובדים עליכם בעיניים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט! (ל''ת)

      סתם אחד, 10/08/07 13:13

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מאוד ''שנון'' ולא נכון

    dror, 10/08/07 08:54

    גם אם נסכים שהמלחמה נוהלה לא נכון, מה המשמעות של: '' את אופציית המלחמה אולמרט מיצה''? כאילו שהוא יזם את המלחמה. זה לא שהוא חיכה להזדמנות הראשונה לפתוח במלחמה. המלחמה נכפתה עליו.

    הגב לתגובה זו

    • ססס..סליחה ??? (ל''ת)

      נפלת על הראש?, 10/08/07 09:40

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    דבר אחד ברור לכל ולא צריך כתבה כ''כ ארוכה להסביר לנו שאולמרט סינדל

    מפוכח, 10/08/07 08:47

    את כל המדינה מקצה לקצה לכן הוא עדיין זוכה לשלושה אחוזי תמיכה בלבד , שזה האנשים בבתי חולים לבריאות הנפש

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בזה אולמרט הוא פנומנאלי- ביצר את שלטונו המביש באמצעות ''נבחרי העם'' (ל''ת)

    בחרתי גמלאים, 10/08/07 08:44

    הגב לתגובה זו

    • ''מזל שיצאנו למלחמה'' ח''כ רפי איתן בעדותו בפני ועדת וינוגרד

      תמרה, 10/08/07 09:48

      ''מזל שיצאנו למלחמה....''
      אף שהסתיימה בצורה כה הרת-אסון, הרסנית, רשלנית, שלומיאלית,
      מקוממת, כושלת, מרושלת, נכשלת, עצובה, עגומה, כאובה, אומללה.
      אמנם יש עתה אנשים הצריכים להתמודד, מה חבל, עם מר גורל
      אך לנו, חברי כנסת, היה יש ונותר כמובן הרבה יותר שכל, שחק לנו הפעם, אכן באמת, המזל.
      מזל שלא אנחנו צריכים היינו לשלוח את בנינו אל קו החזית (מי מוגדר ונחשב כאן בחזקת פרזיט ?)
      שעה שמדינה שלמה ועם מוּבַל (גם על כך מה חבל...) מונעים על-ידי רוח עיוועים,
      רוח טיפשים, רוח חלמאים, רוח תזזית.
      ראש ממשלה היה ויש לנו, שלומיאל-לא יוצלח בחסד-עליון-גדול,
      לנהל מדינה לא היה לגמרי יכול, לא היה לכך כלל מסוגל !
      אך בהיותו פוליטיקאי מיומן-מתוחמן-משומן, איש פתלתל-חמקמק-חלקלק-עקלקל,
      כך גם למד, התפתח, הסתגל והורגל
      המתין וחכה למוצא פיו של רמטכ''ל,
      אדם שחוץ, יהיר, נמהר, מהיר, בלתי-זהיר,
      הכל לו תמיד מובן, ברור ונהיר.
      למילותיו שלו בלבד יִיחֵל אולמרט, פִּלֵל, ייחל ופָּזַל
      לא הבין, כי בינתיים, אף זמנו שלו הלך לאיבוד. הסתיים חיש-ביש, תם ואזל.
      רמטכ''ל אשר עד ליומו האחרון בתפקיד, לא קלט, לא הפנים, לא תפש כלל, כי פתח במלחמה.
      לא במעט, משום כך, נראתה תוצאתה כה עלובה, עצובה, כאובה
      הרסנית, שלומיאלית, טרגית, גרועה, אומללה. שממה של דממה.
      מן הראוי כאן וזה המקום אף לומר ברבים, לכל אלו המצהירים, חדשות לבקרים,
      אזרחים פשוטים, ישרים, עמלים, נאורים, חכמים, תמימים, שאינם יודעים לשאול,
      ביניהם (מה לעשות?), יש אף כמה אווילים וכסילים,
      ולא מעט חברי כנסת אשר שבים וחוזרים על מנטרת שְאוֹל : ''היה מזל שיצאנו למלחמה''
      להצהיר בפניהם : ''בכנסת הבאה לא תימצאו את מקומכם''
      אף אם בכך, לא נמצא אנחנו, ולוּ טיפת נחמה.
      לכם ולשכמותכם, בעזרת אל, תחדל כנסת-ישראל, מלשמש בעתיד מקלט, מפלט, חממה.
      נכשלתם ב''אחריותכם'' בערבותכם ההדדית לשלומינו, קיומינו, בריאותינו, חיינו.
      החרבתם, גרמתם לקריסת-עולמינו. עשיתם כך טוב והיטב, עם-או-בלי כְּאֵב,
      ללא סיבה או טעם, טוב יותר מאשר אי-פעם
      הפכתם יוצרות-עולם על בסיסם, בהפילכם מוסדות-ארץ ועמודי-תווך בביטחון,
      ברשלנות וביוהרה ישירות עלינו,
      לא כל שכן כאשר מדובר אף בשלומנו, נפשנו, לבנו, נפש כולנו, נפש עמנו.
      איך העזתם להפוך כך את חיינו למדבר של שממה ?
      להחליט, בלי-תכלית, סתם כך אסון להמיט. ''ניהול'' חובבני להשליט. חורבן מוחלט להשית.
      להֵלִיט ללא שיקול-דעת את גלגל החמה.
      יקוב הדין והדם את דבריכם !
      יקוב הדין והדם אף את הדממה !

      31. קשקשן סנילי, ספר לי על דבר טוב אחד שעשיתה למען הגימלאים במשך שנה.

      ציון, חיפה, 05/07/07 20:12 הייתי בטוח שלמשימה הזאת ניבחרת. הגב לתגובה זו

      30. העדות נשמעת כמו מלמול חסר שחר של איש סנילי ל''ת אחות גריאטרית, 05/07/07

      22. ומזל שהמדינה עוד קיימת אחרי המלחמה ל''ת עם צוות שכזה, 05/07/07 14:55

      17. רפי איתן! לא משאירים אנשים מאחור! ירון זהבי, שקר כלשהו,05/07/07 14:05
      בוגד שנטש את ג'ונתן פולארד !

      16. רפי, אם זה המצב למה אתה נשאר בממשלה הזאת ? גידי, חיפה, 05/07/07 13:51 כמו שהפקרת את
      פולארד אתה מפקיר את אזרחי ישראל למען הכיסא. הגב לתגובה זו
      5. עוד הוכחה שכל דקה שאולמרט ר'מ היא בעייה אמיתית למדינה ל''ת גדעון, 05/07/07 12:46

      3. רפי, ואתה עוד יושב בממשלה הרעה הזאת ? אמיר ברד, צפון, 05/07/07 12:35 הכל נרשם אצל העם הזה,
      הכל.
      2. איזה גמד ל''ת י, 05/07/07 12:35

      1. האיש כבר לא רלוונטי, ומפלגתו כנ''ל... ל''ת בחירות עכשיו, 05/07/07 12:31

      הגב לתגובה זו

      • גם אני עשיתי את אותה שטות ובחרתי בגימלאים כברירת-מחדל. לא עוד. (ל''ת)

        אזרח, 10/08/07 14:23

        הגב לתגובה זו

        • מכירים אותך! בחרת גם קדימה,עבודה,ש''ס.. (ל''ת)

          לפי הצורך, 10/08/07 15:43

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה מה שמפחיד בדיוק , שראשי ממשלה מחלקים את המדינה בכדי להשיג תמיכ

    ארז מ, 10/08/07 08:40

    כאשר זה בדיוק נפוך , ךאולמרט יש צמיכה כה נמוכה , כי הוא נראה כנהג שיכור המזגזג לו על כביש רטוב .

    העם לא רוצה לחלק שטחים , בלי ידיעה מוחלטת שהפלסטינאים לא מקבלים 3 מדינות , ירדן , עזה , אוי''ש .
    ושיש סיכוי שהם יתיחלו להיות חברה שוויונית צודקת ולא משטר איסלמי רצחני .
    כל זאת לא אולמרט לא ברק ולא השמאל מבטיחים .

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולמרט הוא העונש החמור לעם נהנתן,אסקפיסט ושאנן (ל''ת)

    יקינתון, 10/08/07 08:39

    הגב לתגובה זו

    • מֶמְשָלָה חֲלוּלָה.מֶלַח עַל פְּצַעֵינוּ.חוּכָא ואִיטְלוּלָא.

      אלכס, 10/08/07 11:11

      מֶמְשָלָה רשלנית, ריקנית, נקבובית, הרסנית, עלובה, נבובה, כאובה, חבולה, חלולה
      במה עוד צפויים ועדים אנו לחזות ולצפות, לא מתוך תחושת חמלה, סליחה ומחילה ?
      לאיזה עוד מעשה שלומיאליות ממשלה עקלקלה-לא-הגונה-פתלתלה זו מסוגלה ? יכולה ? עלולה ?
      שמתם לב ? שמא הבחנתם ? כי לממשלתנו ארשת פנים כפולה, מכופלה, נבולה, נפולה, אומללה.
      מחד ממשלה חייכנית, צחקקנית, צדקנית, חנפנית, חינחונית, יומרנית, כוחנית, נכונה למראית עין לכל פעולה
      מאידך ממשלה חדלת-אישים, חסרת אונים, משותקת-מוחין, נעדרת תקווה. חזון-יוזמה-עוצמה לחלוטין נטולה
      יכולת ממשלתנו להחליט, לתכנן, ליישם, על עמה לגונן, לשקם, לבצע, מנוטרלה כליל, מבוטלה, אבודה, משוללה.
      מֶמְשֶלֶת מאובנת, מתרוקנת, מתנוונת, נרגנת, עד-כדי-כך עלובה, שלד-צֵל-עצמה, לא-ראוייה אף לטיפת חמלה.
      מֶמְשָלָה אשר ממתינה, בלית ברירה אחרת, לבשורות איוב. לתבוסה הבאה. למפלה.

      מֶמְשָלָה אשר בלי להניד עפעף מפקירה נתיניה עשרים וארבע שעות ביממה
      מאלצת אזרחיה ועַמָה לשתות יחדיו עמה, כוס כישלון, כוס יגון, כוס תוּגָה, כוס תרעלה, ללגום עד תומה
      מֶמְשָלָה אשר לנוכח פני המציאות, בנשמה ובלב, מתפקדת כממשלת-אֵימָה, ממשלת מדבר-שממה
      ממשלת אשר כליל נעדרת טיפת בושה וכלימה, ממשלה חסרת-מצפון, יסורים, חרפה, חרטה.
      מֶמְשֶלֶת קלון, רמון, זדון, חקירות וזימה. ממשלת תולעה ורִמָה. מֶמְשֶלֶת הולכת שולל. מֶמְשֶלֶת כחש, כזב ומירמה.

      מֶמְשָלָה שלכסאותיה צמודה מגנטית. בתרגילי הישרדותה מקורית להפליא, יצירתית, פטנטית.
      בכישלונותיה הכואבים, דואבים, צורבים, ממשלה אוטנטית. בדרך-התנהלותה לגמרי אימפוטנטית.
      התפוגגותה, התפוררותה, התרסקותה, התפרקותה יום-יום מתרחשת לנגד עינינו, אך אינה כלל פתטית.

      מֶמְשֶלֶת בועה, יוהרה, ריקנות, ראוותנות, גאוותנות, חלחלה, אמתלה, מהתלה.
      מֶמְשֶלֶת מלח על פצעינו, מֶמְשֶלֶת אסון, חרבון, השפלה, הצטדקות, התרפסות, חרדה, טלטלה.
      מֶמְשָלָה אובדנית-סופנית. מייזעת, מייגעת, משגעת, מקרטעת, צולעת. בדרך-לא-דרך, בנס, מתנענעת.
      מֶמְשָלָה ללא קורטוב בריא של טיפת הגיון או שמץ שיקול-דעת.
      חיי-אדם עבורה כקליפת-שום ריקה, כתוכה של דלעת.
      בהפקרתם היומיומית של אזרחיה, חיי-אדם מסכנת, בכך מתורגלת-מיומנת-מורגלת, ממושמעת, מודעת, מאורגנת.
      לעיתים תכופות-תדירות, בליקוי מאורות, לחינם-לשווא, לא רק בשדרות, מזניחה אזרחיה, חיי-אדם ביודעין מקפדת.
      כלום יש פלא, איך וכיצד, ממשלה שכזו, עם שלל בעיותיה, כלל איננה מתמודדת ?
      על דם אזרחיה מדלגת-רוקדת-שורדת.
      על כל צעד ושעל, מצל עצמה בלבד, פוחדת. רועדת. מועדת.
      האם ניתן כלל בממשלה רשלנית-שלומיאלית כזאת לבטוח ? לתת בה אמון ?
      לשאוב ממנה תקווה ? עידוד ? עזוז ? אמונה ? ביטחון ? כוח ?
      מאחריות אישית ממשלתנו בכל הזדמנות נסה. על בני-עמה כלל לא חסה. לחו''ל תכופות טסה.
      מהתמודדות עם מציאות אמיתית בורחת. נמנעת. סולדת.
      כלום ניתן לצפות שממשלתנו תגן על חיי אזרחיה ? על ביטחונה של מולדת ?
      שמץ וזכר לא היה ואין בה מתכונות חתולה. תשע נשמות יש לה אך אף אחת מהן לא סגולה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אולמרט-זכית ליצור את הקונסנזוס הרחב ביותר בהיסטוריה: 979 (ל''ת)

    הסלידה ממך, 10/08/07 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    רק שכחת דבר קטן

    פרשן רציני, 10/08/07 08:32

    אם פיגליין מנצח בשבוע הבא,
    לעבודה כבר לא תהיה סיבה לא לפרוש מהממשלה ואז יהיו בחירות תוך 3-4 חודשים.

    שום תהליך מדיני לא יעצור אותם בדך לבחירות קודם הכיסא אח''כ השאר

    הבחירות יהיו בין ברק לאולמרט כשלברק הסיכוי הגדול לקחת את השילטון בעוד חצי שנה מעכשיו.

    הכל תלוי בכמה בטוחים אנשי הליכוד בניצחונו של ביבי שבוע הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חציר העם. לא הוא ''העניק לאולמרט חסינות'', אלא האברמוביצ'ים (ל''ת)

    כבשה דורשת, 10/08/07 08:24

    הגב לתגובה זו

    • אָכֵן חָצִיר הָעָם

      חיים נחמן, 10/08/07 11:13

      אָכֵן חָצִיר הָעָם

      ''כִּי רוּחַ ה' נָשְבָה בּו... אָכֵן חָצִיר הָעָם'' (ישעיה מ', ז')

      אָכֵן חָצִיר הָעָם, יָבֵש הָיָה כָּעֵץ,
      אָכֵן חָלָל הָעָם, חָלָל כָּבֵד אֵין קֵץ ;
      אֲשֶר יִרְעַם קוֹל אֵל גַּם-מִפה גַם-מִשָם -
      וְלא-נָע וְלא-זָע וֱלא-חָרַד הָעָם.
      וֱלא-קָם כָּאֲרִי וֱלא-נֵעוֹר כַּכְפִיר,
      וֱלא-חָרַד לַקּוֹל גַּם אִיש אֶחָד מֵעִיר.
      וְלא-רָעַד בַּגִיל יַחַד לֵב כָּל-הָעָם
      מִיָמִין וּמִשְמאל וּמִיָם וְעַד-יָם,
      בְּהִתְוַדַּע אֵלָיו בָּנָיו, זֶרַע אֵל חָי,
      אֲשֶר בָּאוּ מֵרָחוֹק אֶל-קוֹל אֲדוֹנָי.
      גַּם-לא פָשַט הַיָּד, גַּם לא שָאַל לִשְלוֹם
      כָּל-הַקּוֹרְאִים בִּשְמוֹ בָּאֱמוּנָה וּבְתוֹם.
      וּבִשְאוֹן עַם אֱוִיל סְבִיב אֱלִילֵי הַפָּז
      נֶחְבָּא קוֹל אֱלוֹהִים, נִבְלַע רַעֲמוֹ הָעָז.
      וּבְלֵב נָבָל וָרַע, וּבִכְלִימּוֹת וָרוֹק
      יִבֶז דְּבַר אֲדוֹנָי, יִפְרָעֵהוּ לִצְחוֹק.

      אָכֵן נָבַל הָעָם, מָלֵא נִיקְלֶה וָרוֹש,
      כּוּלוֹ רָקָב וּמְסוֹס מִכַּף רֶגֶּל עַד-ראש !
      שֶלא הֵקִים מִקִּרְבּוֹ בְיוֹם נַחֲלָה וּכְאֵב
      רַב פְּעָלִים, אִיש חַי, אֲשֶר יִפְעַם בּוֹ לֵב,
      וּבַלֵב יִבְעַר זִיק, זִיק מַרְתִּיחַ הַדָּם,
      וּבָראש יִגַּה שְבִיב מֵאִיר דֶּרֶךְ הָעָם ;
      אֲשֶר יֵקַר לוֹ שֵם כָּל-הַגּוֹי וֵאלוֹהָיו
      גַם מֵהוֹן וּמִפָּז - מֵאֱלִילֵי הַשָוְא:
      אֲשֶר מְעַט מַשָא-לֵב, הַרְבֵּה אֱמֶת, עֱזוּז
      שִנְאָה עַזָּה לִמְנָת חַיֵי עַבְדוּת וָבוּז.
      חֶמְלָה גְדוֹלָה כַיָם, רַחֲמִים רַבִּים כִּגְדוֹל
      שֶבֶר עַמוֹ הָאוּמְלָל וּכְכוֹבֶד הָעוֹל -
      כָּל-זֶה יֶהֱמֶה בַלֵּב, יֶהֱמֶה יֶחְמַר כַּיָם
      כָּל-זֶה יִבְעַר כָּאֵש, יִבְעַר יַצִּית הַדָּם
      כָּל-זֶה יִרְעַם כַּהֵד תָּמִיד יוֹמָם וָלֵיל :
      ''קוּם-עֲבוֹד, קוּם-עֲשֵה, כִּי עִימָנוּ יַד-אֵל!''

      אֵָכֵן אוֹבֵד הָעָם, שוֹאֵף חֶרְפָּה וָרוֹק,
      אֵין לְמַעֲשָיו יְסוֹד וּלְפָעֳלוֹ אֵין חוֹק,
      אַלְפֵי שְנוֹת חַיֵי נְדוֹד, גָּלוּת גְדוֹלָה מִנְּשוֹא
      הִתְעוּ אָחוֹר הַלֵּב, אָבְדָה עֵצָה מִגוֹי.
      לִמוּד שֵבֶט וָשוֹט - הַאִם יָחוּש כְּאֵב
      חֶרְפַּת נֶפֶש בַּצָּר מִלְבַד מְדוּשַת הַגֵו !
      אוֹ אִם-יוּכַל דְאוֹג מִלְבַד דַּאֲגַת הַיּוֹם
      עַם מִתְגַלְגֵּל בְּגֵּיא גָלוּת חֲשְכָה כַתְּהוֹם
      לָשֵאת נַפְשוֹ לַיוֹם וּלְהִתְנַבּוֹת לְאוֹר,
      לִנְטוֹת קַוּוֹ לַקֵּץ, צַווֹת דָבָר לַדּוֹר !
      הוּא לא-יִיקַץ אִם-לא יְעִירֶנוּ הַשוֹט
      הוּא לא יָקוּם אִם-לא יְקִימֶנוּ הַשוֹד
      עָלֶה נוֹבֵל מֵעֵץ, אֵזוֹב עוֹלֶה בַּגָּל
      גֶפֶן בוֹקֵק, צִיץ מָק - הַיְחַיֶּנוּ הַטָּל ?
      גַּם-בִּתְקוֹעַ הַשוֹפָר וּבְהִינָשֵא הַנֵס -
      הַיִתְעוֹרֵר הַמֵּת ? הֲיִזְדַּעְזַע הַמֵּת ?

      חיים נחמן ביאליק תרנ''ז

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הפוליטיקה הישראלית מושחתת לכן,מאפשרים לאולמרט המושחת לשרוד !

    ישמעאל, 10/08/07 08:13

    מה צריך ראש ממשלה בישראל לעשות כדי להמשיך ולהחזיק בשלטון למרות שהוא מושחת מכף רגל ועד ראש וגם כישלון מהלך שלא היה כמוהו בהיסטוריה הקצרה של ישראל ? נא לסמן V על כל פעולה שאולמרט עשה : לשחד את ש''ס והחרדים בתקציבים וחוקים לטובתם ? - V . לשמור על כבודו המנופח של ליברמן ? - V . לעשות קולות של דיבורים על שלום עם הפלסטינים ? - V . כל אידיוט יודע את הטריקים האלה וכל אינטרסנט שרוצה להשאר צמוד לעטיני השלטון יודע גם יודע ! אז ממה יש לאולמרט לדאוג ?

    הגב לתגובה זו

    • הוּא פָּשוּט כְּלוּמִיאֵל.. מְאוּמִיאֵל..שְלוּמִיאֵל..ישְנוּנִיאֵל.

      תמרה, 10/08/07 11:15

      אולמרט פָּשוּט כְּלוּמִיאֵל.... מְאוּמִיאֵל.... שְלוּמִיאֵל.... יַשְנוּנִיאֵל...
      מפגיעתו הקשה-אנושה ישמרנו האל.
      שורו.... הביטו וראו-נא מה בארצנו שלנו, לנגד עינינו ממש, עתה מתחולל –
      כשצל דמותו אך מופיעה בקצה-קצות האופק, התן מתחיל ליילל.
      מה, איך וכיצד מצליח איש אחד, בלהטוטיו-מחדליו-כשלונותיו, לבדו, בעצמו, לחולל ?
      איך באמון העם, באמון הצי-בור כך, בעזות, בחוצפה, במצח נחושה, בלי להניד עפעף,
      בנו-בכולנו ראש-מכשלתנו, אולמרט, מוֹעֵל ?
      כלום ייתכן כי מורשתו-מוסרו-תרבותו-התנהלותו-התנהגותו בחברה, במדינה ובעם תאוּמַץ ?
      תזכה בפרס ? באוֹטוֹ ? בלוֹטוֹ ? בטוֹטוֹ ? (הן ''מַזָּל'' היום באופנה והוא לנו מוֹטוֹ)
      בציבור תתקבל ? תהפוך (אוי לנו...!) לטבע-שני ? להרגל ?
      ''תסתדר''-תסתגל ? תמצא לה תומכים נאמנים ?
      אחריות-אישית-ממלכתית-ציבורית-פוליטית-מדינית הלאה תשליך ? תגלגל ?
      בנו תשקע ? בלבבנו תבקע ? תעמיק ? תכה שורשים ? בקרבנו תחלחל ?
      מה צופן המחר בחובו ?
      מה עוד מסוגלים חברי ממשלה-מכשלה זו, יחדיו עמו, כאן ועכשיו, עדיין לעולל ?
      הבור נכרה כבר לפני מספר חודשים, עתה נותר רק לסתום בעפר עליו או עלינו את הגולל.
      לדאבוננו, לא נשאר כמעט בעם אפילו תם, נבון, צדיק אחד, אמיץ או חכם אשר שואל :
      מָתַי, אִם בִּכְלָל, יבוֹא לְצִיוֹן גוֹאֵל ?

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני לא היתי קונה מאולמרט מכונית ראש ממשלה כעליק (ל''ת)

    ש/, 10/08/07 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אומרט הביתה מהר בגלוי בלי מורא ופחד

    תלם אהרון, 10/08/07 08:07

    מה כל השיחות הטפשיות עם אבו מאזזהם ,אבו מאזזהם לא ביצע עד היום הזה דבר אחד אשר הבטיא ברביםףלבוש לאולמרט,למוברק ,ועוד כהנה וכהנה סוף ימיו של אבו מאזזהם וסוף ימיו של אהוד אולמרט הנחש הזה מבנינמינה ,לך לך מהר יה אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולמרט לעוד 20 שנה. יחיו הקנאים ויסבלו

    האזרח, 10/08/07 08:06

    הוא בטח עדיף על ביבי האכזר שהעמיק את הפערים החברתיים לרמה חסרת תקדים!

    הגב לתגובה זו

    • ה''חברתיים'' עוד יתגעגעו לביבי

      יאל, 10/08/07 10:32

      כשיעלו בימים ובשבועות הקרובים מחירי כל מוצרי היסוד, החשמל והמים וכל צבאם. אולמרט וממשלתו לא עשו דבר למען ''מקופחי ביבי'', למעט תשלום מס שפתיים ו- 3 ש''ח לחודש.

      הגב לתגובה זו

    • השוּעָל (קוים לדמותו)

      אזרח, 10/08/07 19:12

      השוּעָל (קוים לדמותו)

      הוא עוד יקבור את כולנו... !
      אם נמשיך לעסוק בשלנו...
      השועל הערום, הנואל
      שהונה את עמו ישראל.

      הוא עתיד עוד לקבור את כולנו... !
      אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
      השועל החמקמק, הכושל
      שבבינת בני עמו מזלזל.

      זו תהיה כבר בכיה לדורות
      כשכולנו נובא לקבורות
      מאחור יצחקו פוחזות
      עיניים לועגות, מלעיזות.

      הוא עוד יטמון פח לכולנו...
      אם נמשיך לעסוק בשלנו...
      השועל התככן, השפל
      שלשררה ולכוח פוזל.

      הוא עתיד עוד למכור את כולנו...
      אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
      העסקן הניצחי, המועל
      באמון בני-עמו, ישראל.

      זו תהיה כבר בכיה לדורות
      כשכולנו נובא לקבורות
      מאחור ירעמו מהדהדות
      לכבודנו מטחי יריות.

      הוא עוד יקבור את כולנו... !
      אם נמשיך לעסוק בשלנו...
      הצלופח החלקלק, המהתל
      שלמנעמי השלטון התרגל.

      הוא עתיד עוד לקבור את כולנו... !
      אם רק נתמיד לעסוק בשלנו...
      ''חתרן בלתי נלאה'' מתפתל
      שעיניו לכבוד מגלגל.

      זו תהיה כבר בכיה לדורות
      כשכולנו נובא לקבורות
      תלוונו שדרה ארוכה של נרות
      עת נִיטַמֵנָה (עָמוק) בתוך שורת ארונות.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    איך הגמלאים עבדו עם העם. לא יאומן ! (ל''ת)

    זקן, 10/08/07 08:01

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הצביעות של ליברמן וש''ס חמורה יותר מזו של חברי קדימה. נתראה בבחירות (ל''ת)

    מצביע, 10/08/07 08:01

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יגאל - הגיע הזמן לחנינה מונית לירושלים על חשבוני (ל''ת)

    :-), 10/08/07 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חברי הכנסת של קדימה התומכים באולמרט - תומכים בשחיתות

    יבין, 10/08/07 07:47

    ובנוסף דו''ח ווינוגרד מגלה שאלמנטים בסיסיים של ניהול לא קיימים בממשלת ישראל זאת למרות שאולמרט שר כבר הרבה מאד שנים הוא לא עשה דבר בנידון ועוד ניצל המערכת בתיחכום לטובתו האישית .
    ניהול בסיסי שקיים בכל מפעל או חברה קטנה לא קיים בממשלת ישראל. ורק עכשיו היא נאלצת לתקן. אולמרט מנהל כה גרוע שרק עכשיו הבין את גודל הבעייה ...?
    זה פשוט לא עניין אותו ..

    הגב לתגובה זו

    • טעות מוחלטת

      ארי, 10/08/07 11:01

      לא שוחטים תרנגולת המטילה ביצי זהב. לרבים מ''נבחרי'' קדימה אין עדיין אפילו מספיק ותק לפנסיה. אז ממה הם יתקיימו ?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולמרט סכנה לישראל ובושה גדולה (ל''ת)

    ביזי, 10/08/07 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ''לקח שרון נלמד'' מיעוט השמאל שולט בם בפליליהם (ל''ת)

    ניתוח ''מאלף'', 10/08/07 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    LOOKS LIKE IDIOT-SMILE LIKE IDIOT- SMILE LIKE IDIOT--MUST BE IDIOT. (ל''ת)

    AVI, 10/08/07 07:36

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    פוליטיקה היא מקצוע. הוא נבחר ל- 4 שנים. תנו לו לעבוד. (ל''ת)

    אזרח, 10/08/07 07:29

    הגב לתגובה זו

    • גם נוכלות זה מקצוע - תנו לו לעבוד? (ל''ת)

      הרבה מקצועות, 10/08/07 07:50

      הגב לתגובה זו

    • ''האירועים בצפון הם זיכרון רחוק....'' ראש הממשלה אהוד אולמרט, בדבריו

      שושנה, 10/08/07 11:18

      ''האירועים בצפון הם זיכרון רחוק....'' ראש הממשלה אהוד אולמרט, בדבריו למטיילים בצפון, ערב חג-הפסח.

      איך, בתחילת חודש אפריל השנה, ערב חג-הפסח, יכול לבוא ראש-ממשלה
      זאת עוד בטרם חלפו שמונה חודשים
      למן אותה מלחמה הרפתקנית-הרסנית-רשלנית-כושלת-נכשלת, מלחמה אומללה.
      איך יכול ראש ממשלתנו לבוא ולומר,
      קבל עם ועדה, לציבור מטיילים המבקר בצפון
      דברים ללא טיפת מחשבה, ללא קורטוב של מצפון,
      ללא שמץ של הגיון בריא, אמירות אשר אינן ראויות כלל לאמון
      הירהורי-לב מקוממים, לחלוטין בלתי-אמיתיים,
      דברים חסרי-בסיס, לא-מציאותיים
      הבאים לידי ביטוי בהצהרות נעדרות-יושר, רגישות, הבנה ואמת, היישר אל תוך מיקרופון
      לומר ש''האירועים בצפון הם זיכרון רחוק....'' ? ? ?
      זיכרון רָחוֹק ?
      אולי במחשבתו של ראש ממשלתנו, אירועים אלו היו בבחינת ''זיכרון רָחוֹק'',
      ייתכן אפילו (לאור ה''ניצחון בנקודות'')
      כי האירועים בצפון אף היוו עבורו זיכרון שלא נס ליחו, זיכרון ''מָתוֹק''.
      אין זאת, כמסתבר, כי מי אשר יכול ומסוגל להתבטא כך ומַצְלִיחַ לִפְגוֹעַ בָּנוּ כָּל-כָּך עָמוֹק
      מצביע כי את זיכרונו הצליח ללא-כל קוֹשִי לִשְחוֹק, לִמְחוֹק, לִדְחוֹק ולִדְחוֹק
      ותוך כדי כך את עובדות ההיסטוריה לְסַלֵף, לְזַיֵיף, לְשִימָן לְלַעַג, לְקֶלֶס, לְהֶבֶל, לצְחוֹק.
      לִגְרוֹס, לִדְרוֹס, לִרְמוֹס זִכְרוֹנוֹת, כרֶמֶץ תחת אֶבֶן רֵיחַיִים, לִטְחוֹן אוֹתָם לְאָבָק, עַד דוֹק.
      בזאת אף מוכיח, מי אשר ניצב ועומד היום בראש ממשלתנו-מכשלתנו
      כי אינו אלא בּוֹק, ליצן-מוקיון-טראגי, הֶדְיוֹט, כְּסִיל-אֱוִיל ולא פָּחוֹת מִכָּך: שְמוֹק !

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    וגם חס וחלילה אם ניפול,פרידמן ופרס שמונו על ידי ידאגו לחנינה (ל''ת)

    הקומבינטור, 10/08/07 07:29

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מיה-בזכות השליטה במשרד המשפטים ובמשטרה נשלוט ונבזוז עד סיום הקדנציה (ל''ת)

    ראש הכנופיה, 10/08/07 07:27

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מיה-הכתבה הבאה ,איך אתרוג מקבל תא vip במעשיהו ולא בכלא רמלה (ל''ת)

    מיקי, 10/08/07 07:25

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רה''מ עם 7 תיקי פלילים וללא משפט עד השמאל ימריא (ל''ת)

    כה ציווה פרופ', 10/08/07 07:07

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הדבר הזה ממש מסכן את כולנו - כדאי להפטר ממנו! (ל''ת)

    כי זה טוב לנו, 10/08/07 07:02

    הגב לתגובה זו

    • ONCE BAD ,ALWAYS BAD-DONT FORGET WHATOUR OLD PEOPLE SAID, (ל''ת)

      AVI, 10/08/07 07:39

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לנתניהו לממשלת אולמרט?!אולי הכוונה שנתניהו מעניק רשת-בטחון (ל''ת)

      לאולמרט?!ממילא, 24/08/07 09:41

      הגב לתגובה זו