• 115.

    גדלת טיפשה ורעה בתרבות ועם שלך שכבר עשה רצח עם בסודן (ל''ת)

    Zach, 10/08/07 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    שתלך קיבינימאט, לא צריך להתנצל! (ל''ת)

    מיXתפוזים, 10/08/07 18:07

    הגב לתגובה זו

    • תגובה גועלית (ל''ת)

      ש, 11/08/07 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    שחוואתמה יבקש ממנה סליחה.... (ל''ת)

    יוסי, 10/08/07 18:01

    הגב לתגובה זו

    • איזו תגובה שנונה ! (ל''ת)

      יהושוע, 11/08/07 01:05

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    תועלתנות מול מוסריות

    מילואימניק 7056, 10/08/07 16:58

    כמילואימניק לוחם, אני רוצה לזספר מה אני מרגיש ביחס לשאלה של מוסריות מול שמירה על החיים. מבחינה תועלתנית אני פראייר,
    הסיבה היחידה שאני ממשיך להילחם העא מוסרית. לכן, אם מישהו חושב שהוא משמח אותי כל כך בזה שהוא יאפשר לי ולחבריי להשתמש באמצעים נגד אזרחים חפים מפשע הוא טועה. אם תקחו לי את התחושה שאני פועל למען מטרה טובה ולא רק תועלתנית (הישרדות אישית או קבוצתית) הרי שאין טעם לסכן את חיי תמורת סכומים נמוכים. אני עושה למען הטוב, ובתוך הטוב כלולים גם בני אדם מעמים אחרים. לתחושה הזאת שותפים רבים מהפלוגה שלי, ללא קשר הכרחי לדעותיהם הפוליטיות.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    BLAME YOUR FILTY ARAB PARENTS FOR CHOOSING HAMAS (ל''ת)

    REALITY, 10/08/07 16:18

    הגב לתגובה זו

    • חיילים פגעו בילדה,

      מירו, 11/08/07 01:08

      עזוב אותנו מחמס עכשיו.

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    חבל, זה הכל בגלל הכיבוש הארור. רק טרנספר יציל אותנו ויביא שלום

    חבל עליך, 10/08/07 15:47

    תנו צ'אנס לטרנספר!
    הכיבוש הערבי הארור מביא רק מלחמות וכאב לשני הצדדים.
    חבל שלמוסלמים יש בצע אדמה גדולה כל כך שהם מסכנים את עצמם וילדיהם כדי לכבוש עוד ועוד ולהיות הגורם מספר אחת כיום שעושה מלחמות.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אבל נוהל שכן זה חוקי, נחקק חוק כזה. (ל''ת)

    מה מבלבלים לנו, 10/08/07 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    חרפה כזו עוד לא ידע צבא הגירוש לישראל. צבא מתפורר במדינה חולה. (ל''ת)

    דרור, 10/08/07 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    רק במדינה היהודית מכריחים חיילים להתנצל בפני אזרחי האוייב הנפגעים

    דרור, 10/08/07 15:41

    בעת פעילות מלחמתית.
    את לא צריכה לסלוח להם, ילדה יקרה, את הרי לא יהודיה, רק היהודים סולחים לאוייביהם תוך כדי המלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • קח פטיש

      מירו, 11/08/07 01:13

      ותן לעצמך מכה בראש,
      אולי זה ישנה לך הראש, ותתחיל לראות בני אדם, ולא יהודים...גויים...ערבים....

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    זאת הסיבה שישראל הפסידה במלחמת לבנון

    דני, 10/08/07 14:15

    כי החיילים שלה פחדנים שמסתתרים בתוך טנקים, נגמ''שים, מטוסים ולעיתים גם מאחורי ילדים. לוחמי החיזבאללה עשו לצה''ל הגדול והפחדן בית-ספר, וזאת בלי טנק אחד או מטוס אחד.

    זאת הסיבה שזמנה של ישראל קצוב.

    הגב לתגובה זו

    • נראה אותך לוחם דגול...

      צימרמן, 10/08/07 15:00

      אנשים שמדברים בצורה כזו לא מכירים את מציאות המלחמה

      הגב לתגובה זו

    • חיילי צה''ל ''פחדנים מסתתרים

      מוזר מאד, 10/08/07 19:56

      בתוך טנקים, נגמ''שים, מטוסים ולעיתים גם מאחורי ילדים.''?

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    אי אפשר שחבורת קוסמופוליטים

    אאא, 10/08/07 14:11

    אתאיסטים,ליברלים ואנטישמים תשלוט במדינה שהוקמה אך ורק כדי להיות מדינת לאום יהודית - ושזה לא יגמר בחורבן.
    יש פרדוכסים שלא ניתן ליישב.

    הגב לתגובה זו

    • אאא - כל תגובה שלך ''לא'' - מה כן ? (ל''ת)

      פעם תהיה, 10/08/07 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    חיילי סמרטוט פאתטיים

    אאא, 10/08/07 14:00

    שבמקום לחפש כיצד לנצח את האויב,מחפשים למצוא חן בעיני האדונים מאירופה.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    4 אימהות לא קראו לילדיהם''חיילים'' אלא ''ילדים'' אז איזה ילד עדיף?

    דני, 10/08/07 13:54

    שימרו קצת אבל קצת דמעות גם ליהודים

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    טעיתי כשחמלתי על אגג ''אבות אכלו בוסר'' (ל''ת)

    שאול המלך, 10/08/07 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    חילים סמרטוטים...הלכו להתנצל... (ל''ת)

    הדר, 10/08/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    נקמת ילד קטן לא ברא השטן (ל''ת)

    זוכר, 10/08/07 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    נוהל שכן

    נצלן, 10/08/07 12:54

    לעיני כל מוסדות המדינה צריכה להיות מטרה אחת בלבד:למנוע אבדות או פגיעות בחיילים.
    לצערינו הדבר אינו כך ולכן בג''ץ אוסר על נוהל שכן ומעדיף לסכן חיילים.
    בן אליעזר בהיותו שר ביטחון ,לא הסכים לשלוח מסוק לבית בגנין ממנו ירו לכל עבר מחשש שיפגעו אזרחים (שרובם המכריע תומכי טרור),והעדיף שישלחו חיילים .בקרב זה נהרגו 12 מילואימניקים בעלי משפחות. ביום האחרון של מלחמת לבנון נישלחו 33 חיילים אל מותם כדי ליצור ''תמונת ניצחון''. עכשיו יודעת כל אם עיבריה שחיי ילדיה הם משחק בידי פוליטיקאים ושופטים שמטרטם היחידה היא להראות טוב בעיני העמים ולא חיי ילדיה.
    בקשר לילדה ,היא יכולה לפנות לחמס או לפתח ,תלו באיזה אירגון תומכים הוריה ולבוא אליהם בטענות.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    1000 אימהות תבכנה ולא אימי.... (ל''ת)

    זוכמיר, 10/08/07 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    חיילי צה''ל כבר מזמן לא מענינים את הפיקוד

    סמי חליל, 10/08/07 12:39

    הכי חשוב ששום אירוע לא יפגע בפנסיה הנדיבה של המדינה.
    ולכן לא נורא אם כמה חיילים
    ישראלים ימותו או יפגעו.
    ראה מקרה מדחת יוסף.

    הגב לתגובה זו

    • מה שחשוב

      אאא, 10/08/07 14:02

      זה יישובי הסמול הלבן : גבעתיים,רעננה,רמה''ש,צפון ת''א,מודיעין,הרצליה והקיבוצים.
      וכמובן,דעת הקהל של האדונים באירופה.
      לא רק פרשת מדחת,הירי על גילה והזנחת אזור הצפון במלחמה האחרונה : שיא החרפה היה שליחת כוח קרקעי לסימטאות ג'נין במקום להפציץ את ג'נין בעזרת ארטילריה במשך כמה ימים.התרפסות גלותית שעלתה לנו במחיר דמים כבד.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    שימו לב: היא פונתה במסוק צבאי לבית החולים

    אבי, 10/08/07 12:36

    תראו לי עם אחר שבזמן מלחמה מטפל בעם האויב, מסוק צבאי פינה אותה במיוחד!!

    אתם קולטים איזה צבא מוסרי יש לנו??

    אז בלי הכפשות!

    הגב לתגובה זו

    • עוד מעט והיא תצטרך לבקש סליחה. (ל''ת)

      מישו, 10/08/07 13:30

      הגב לתגובה זו

    • ל- 96 מוסרי????

      דויד, 10/08/07 16:58

      צבא מוסרי??? שפינו את הילדה במסוק צבאי???

      בוא , אני אפצע אותך קשה עם מעיים בחוץ כאשר אתה לא ביצעת שום פשע ולא עשית לי דבר,
      אחר כך אני אפנה אותך לבית חולים..
      גם אז היית קורא לי מוסרי ומשבח אותי????
      תהייה הגון ובן אדם, אל תדבר ותחשוב כמו ישראלי ..על צבא מוסרי ''וטוהר הנשק''.
      נשק מעולם לא יכול להיות טהור. הוא נועד להרוג.

      הגב לתגובה זו

    • אבי,

      ש, 11/08/07 02:26

      לבקשתך,
      הצרפתים באלג'יר ,היו מטפלים באלג'יראים כדבר שבשיגרה.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    איזה נורא ועצוב שהגענו למקום הזה...

    מיכל, 10/08/07 12:32

    צריך להעניש כל מי שמשתמש ב''נוהל שכן'' מאז שהוא הוצא מחוץ לחוק.

    כל הכבוד לחיילים שבאו להתנצל.

    אבל אני מבינה את הילדה שלא רצתה לראות אותם.

    האמא גם היתה לא בסדר. למה היא שלחה את הבת שלה במקום ללכת בעצמה? היא העמידה את הבת שלה בסכנה במקום את עצמה?

    חייבים להגיע לאיזה פתרון. זה בלתי אפשרי שאנחנו שולחים ילדים בני 18 ל''מלחמה'' כזאת נוראית וכזאת לא פירית. וגורמים להם להתמודד עם מצבים של לחימה בין אזרחים, נשים וילדים. כל המחסומים, והשירות בשטחים, משחית את נפש ילדינו.

    אם נצטרך לוותר בשביל זה על חצי משטחי המדינה. נוותר. העיקר שלא מצטרך להתנהג כגרועים שבאומות.

    ובכלל, אם הבחירה היא לגור פה במדינת ישראל תמורת אילןץ לפגוע בילדים חפים מפשע זה לא היה שווה את זה.

    עם ישראל שרד 2000 שנה בגולה בלי מדינה, בלי נשק, בלי צבא. אלא בכח מוסריותו וחכמתו.

    ען כל הכבוד, בסופו של דבר, עדיף לבן אדם להיות משועבד עם נפש טהורה, מאשר להיות חופשי אבל משעבד אחרים.

    עדיף ללכת לגור בארצות העולם ולוותר על המדינה, מאשר להרוג ילדים ולהתעלל במבוגרים.

    הגב לתגובה זו

    • מה? הלכת רחוק מדי!

      אביעד, 10/08/07 12:56

      אין שום הגיון בהשוואה שאת מבצעת בין שיעבוד ובין מוסר. אם המסקנה שלך היא שרק עם משועבד יכול להיות מוסרי, טעות גדולה בידיך. עם ישראל צריך להקין במדינת ישראל ישות פוליטית עצמאית ומוסרית. שתי הזרועות הללו הכרחיות. את מחיר השיעבוד אנו מכירים (לפחות סבתא שלי שתיבדל לחיים ארוכים) מאירופה. את מחיר אובדן המוסר עוד לא שילמנו במלואו אך החברה הישראלית בהחלט מתערערת ומאבדת את ערכיה בשל הכיבוש. המסקנה היא עצמאות ומוסריות שלובות זו בזו. שבת שלום.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מוזרה (ל''ת)

      מאד, 10/08/07 15:07

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    מסכימה עם 61 ו 38!!!

    ציונית, 10/08/07 12:31

    הדבר נעשה בטעות...

    אם נשמיך להתנצל ולהתרפס מולם- לא ננצח במלחמה הזו..

    מתי תבינו שזו מלחמה!!! הם האויבים שלנו!!!!

    ויודעים מה, אני בכלל לא בטוחה שהמשפחה הזו חפה מפשע... בוודאי שהדוד מחבל...
    אז קרתה טעות מצערת, לא צריך לעשות מזה כתבות מתרפסות ומתנצלות...

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    כנסו!!!!!!!!!

    שפויה, 10/08/07 12:28

    עם כל הכבוד (ואין כבוד)- אצלנו נהרגו, נפצעו אלפים באינתפדות האחרונות אז נערה ערבייה נפצעה בטעות...

    ב ט ע ו ת

    אני לא ראיתי שום ערבי שבא לבקש סליחה על מה שעשו ליהודים ועשו רע.

    כמה יתומים, אלמנות, כמה משפחות שנהרסו להם החיים יש...????

    לעשות כזו כתבה שמראה כמה החיילים כאילו לא בסדר- זה פשוט דמגוגיה...!

    הגב לתגובה זו

    • את לא שפויה - את מטומטמת.

      אזרח, 10/08/07 13:32

      מה הקשר למקרים אחרים.

      ירו סתם.

      הגב לתגובה זו

      • ניראה לי שאתה לא שפוי!!! (ל''ת)

        צפונית, 10/08/07 14:38

        הגב לתגובה זו

    • צודקת!!!!!!!!! כל מילה (ל''ת)

      צפונית, 10/08/07 14:38

      הגב לתגובה זו

    • שיבקשו סליחה מאלה אבוקסיס

      אין רחמים, 10/08/07 16:31

      שנהרגה בשדרות כשהגנה בגופה על אחיה הקטן

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    היא צריכה להתנצל ש90 אחוז מהעם שלה תומך בטרור (ל''ת)

    תפסיקו את הטירו, 10/08/07 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    i wouldnt appologize,tell the chamas to stop (ל''ת)

    zippy, 10/08/07 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מזעזע עד דמעות (ל''ת)

    צויק, 10/08/07 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    איזה מפקד אידיוט שלח את החיילים להתנצל (ל''ת)

    מפקד צבא השלום, 10/08/07 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    העובדה שיש פלסטינים מחבללים לא אומרת שכל בת 14 היא מחבלת שצריך (ל''ת)

    לירות בה, 10/08/07 11:38

    הגב לתגובה זו

    • גם אם היתי חושבת שאת צודק אבל לא אז אני יגיד לך משהו

      צפונית, 10/08/07 14:40

      זה שהמחבלים הרגו תינוקים הורים ילדים חיילים.. אז זה בסדר????? ועד היום אפילו מחבל אחד לא בא לבקש סליחה.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    האם המגיבים הם יהודים? (ל''ת)

    חסרי מוסר, 10/08/07 11:37

    הגב לתגובה זו

    • הערבים הם חסרי המוסר

      אלעד, 10/08/07 11:45

      רוצחים ללא הבחנה - וכולם מקבלים זאת כלגיטימי... החיזבאללה ירו אלפי טילים לעבר ישובים אזרחיים ומה עשו להם בקהילה הבינלאומית? כלום. הפלסטינים יורים שנים לעבר ישובים אזרחיים - ומה עושים להם? כלום. הערבים רוצחים יהודים בדם קר - ילדים/מבוגרים/נשים ואף אחד לא נרעש מכך... הם חסרי המצפון, חסרי המוסר, העולם הוא חסר מצפון ומוסר - הבעיה שלנו הפוכה - לנו יש עודף מוסר ומצפון.
      הייתי רוצה לראות מאה משגרי קטויושה מכוונים לסוריה וללבנון - במקרה שם ירו מאה טילים אנו נירה אלף - רק משוואה כזו תציל אותנו. כנ''ל לגבי הפלסטינים.

      הגב לתגובה זו

      • לא יהא חלקי עימכם! אינכם יהודים. אתם רק משתמשים ביהדות כתרוץ לכיבוש (ל''ת)

        חסרי מוסר, 10/08/07 11:56

        הגב לתגובה זו

        • תחשוב שאני נורווגי או סיני, איך שבא לך, רק שתהיה מרוצה (ל''ת)

          חיים, 10/08/07 13:58

          הגב לתגובה זו

    • כן הם יהודים בעלי מוסר גבוה שדואגים לילדיהם החיילים לפני שהם דואגים

      יהודייה מוסרית, 10/08/07 11:47

      לילדי מחבלים ולמחבלים. כל המרחם על אכזרים (הערבים) סופו שיתאכזר אל רחמנים (החיילים שלנו שמגנים עלינו תוך סיכון חייהם)

      הגב לתגובה זו

    • לצערי (ל''ת)

      עידן, 10/08/07 12:08

      הגב לתגובה זו

    • הם יהודים שהשינאה מעוורת אותם . תולדה של שנות שילטון על עם אחר .

      שכנים ומשפחה, 10/08/07 12:11

      כל פעם מחדש,אני נדהם מכמות השינאה שיש בעם שאני שייך לו.
      שינאה שחשבתי לתומי, שקיימת רק במקומות אחרים .

      הגב לתגובה זו

      • מותר לי לשנוא את רוצחי הילדים שלי (ל''ת)

        אלכס, 10/08/07 12:41

        הגב לתגובה זו

    • תאמין או לא אבל ברוך ה' כולם יהודים

      צפונית, 10/08/07 14:41

      ואני ממש גאה שזה העם שלי

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    לכל ייפי הנפש הציונים,הכתבה מוכיחה שאתם טיפשים (ל''ת)

    ייפי נפש ערבי, 10/08/07 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    האימה שלה אשמה ולא החיליים. (ל''ת)

    ערבי מבין ענין, 10/08/07 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אני לא בוכה עלייך האשימי את ארגוני הטרור

    ירושלמי, 10/08/07 11:33

    אצלכם הם עושים נוהל שכן במימדים ענקיים והם האשמים בפציעתך כל הכבוד לחיילי גבעתי העושים את עבודתם נאמנה אני מכיר כמה חברה שם והם אנשים וחיילים מדהימים טהוריםואנושיים מי שלא אנושי אני לא צריך לפרט

    הגב לתגובה זו

    • אתה אכזרי. איך אפשר לא לרחם עליה?

      מיכל, 10/08/07 12:42

      מה קשור מי אשם ומי הצחיל?
      בגלל שיש ביניהם מחבלים שמבצעים פיגועי התאבדות והורגים חפים מפשע, בגלל זה גם אנחנו צריכים להתנהג ככה?

      אם X רצח לY את הילד, אז לY יש היתר לרצוח את הילד של X ????
      מה זה השטויות האלה?

      היא ילדה בת 14, שלא אשמה בשום דבר, ושנפגעה קשה מאש חיילי צה''ל בגלל שהם נהגו באופן לא חוקי!

      אז למה להצדיק את זה???

      תאר לעצמך ששוטר היה נכנס לשכונה של פושעים, ומבקש מאיזה ילד לעזור לו לתפוס את אחד הפושעים, ואז הילד הזה היה נפגע? גם אז היית אומר, כל הכבוד לשוטרים????

      אז מה, בגלל שהיא בת לעם אויב מותר לפגוע בה?

      כל חייל שהולך לצבא יודע שהוא מסכן את עצמו, והוא לא יכול לסכן ילדים או זקנים או חולים במקום לסכן את עצמו.

      גם במלחמה לא הכל מותר.

      אולי פשוט היית מציע לפוצץ את כל עזה על זקניה, גבריה, נשיה וילדיה ולגמור את הסיפור? כי מה שאתה אומר זה בדיוק אותו דבר.

      ואם אתה חושב שזה מה שצריך לעשות אז אתה גרוע בדיוק כמו כל מחבל מתאבד, וזה לא משנה שהוא התחיל קודם.

      הגב לתגובה זו

      • איך אפשר לא לרחם עליה? - בקלות

        AA, 10/08/07 14:48

        מי שלא מקבל התנצלות לא ראוי לרחמים

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    זאת הסיבה למה אין שלום,כי אנחנו לא למדנו לסלוח (ל''ת)

    ראש ערבי, 10/08/07 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    למספר 72 לך תחפש שכנים אחרים (ל''ת)

    ממספר חזק, 10/08/07 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מציאות מורכבת

    מעיין שחורי, 10/08/07 11:29

    לא ניתן להסיק מסקנה חד משמעית מאירוע כואב זה של פציעתה של ילדה קטנה על ידי כוחות צהל.
    אכן, חיילי צה''ל נאלצים להתמודד עם טרור חמאסי כל יום וכל המתיפייפים למיניהם, אשר לא חוו יום אחד בפעילות זו, חוטאים לאמת בביקורתם השטחית על החיילים.
    אין לשכוח כי אנו ויתרנו על עזה, נסוגנו מגוש קטיף, בתקווה כי יציאתנו תעודד את הפלשטינים לבנות את חייהם במקום,אך הם מעדיפים לתקוף אותנ וולבצע נגדנו פעילויות של טרור.
    חיילי צה''ל מנסים לעתים רבות בהצלחה רבה להתמודד נגד פעילות טרור זו ומונעים אובדן גדול יותר בנפש של אזרחי מדינת ישראל.
    אם כי נכון, שאין להסכים לפציעתה של ילדה קטנה ע''י חיילי צה''ל, הרי שלא ניתן יחד עם זאת לשפוט את חיילי צה''ל באופן חד ערכי, אלא יש לבחון את כל המציאות הקשה בתוכה הם פועלים.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    למה הם צריכים להתנצל? שיתנצלו המחבלים שבגללם החיילים שלנו מסתכנים!

    עולם הפוך, 10/08/07 11:28

    אנחנו פשוט לא נורמלים!
    ראיתם מחבל שבא להתנצל לפני פצועה מפיגוע טרור?
    אנחנו פשוט לא מוכנים להבין שאנחנו הצודקים, אנחנו המוסריים והם האויב האכזרי. למה שלחייל שמקבל כזה מסר יהיה חשק ומוטיבציה להמשיך להלחם? למה שלבחור צעיר שקורא את הכתבה הזו יהיה חשק להתגייס?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    שתלך לחמאס ושהם יסבירו לה למה ירו לכיוון שלה. (ל''ת)

    משה, 10/08/07 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אם הם מסתתרים מאחורייך החברים שלך. דינך כדינם. (ל''ת)

    טובי, 10/08/07 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בושה!

    הדס, 10/08/07 11:21

    מעניי א זה היה הפוך שאחד ערבי היה יורה בילד יהודה הוא היה בא ומבקש סליחה?!
    למה החיילים צריכים לבקש סליחה?!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הצילו את נשמותיכם

    שלום, 10/08/07 11:19

    בושה להשתייך לעם היהודי, עם הספר, עם המוסר, האור לגויים, הפך לאחרון הקוזאקים. רוצחים תינוקות, יורים בילדים, מכים זקנים ונשים ואחר כל מפלבלים בעניים ומצקצקים בלשון, ''אנחנו במלחמה ולכן מותר לנו להיות חיות אדם נאלחות, ביוב אנושי'' ממש טיעון מבריק, איך לא חשבו על זה קודם משטרים אפלים באירופה במחצית הראשונה של המאה ה-20, מזל שיש לנו ראש יהודי כזה מחוכם. חבל, הגענו להישגים, חזרנו לארצנו כור מחצבתינו, הקמנו מדינה לתפארת, עד אשר באו כת המתנחלים הארורה והרסה את חיינו ואת נשמותינו. שטופי זימה הם משחיתים את בנינו ובנותינו, מוציאים את דיבת דתינו, ומכניסים אותנו למחול שדים עקוב מדם .הטוקבקים של האנאלפביתים רק משקפים את מצבה העגום של החברה הישראלית הגזענית. לא נותרה ברירה, אלא לפרק את החבילה. היהודים הנאורים אינם יכולים לחיות עוד עם האספסוף המתנחלי. כל אדם שאכפת לו מיהדותו שיברח מפה וישאיר את המטורפים כאן להתבוסס בשנאה בדם ובמוות.

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שכמותך הגענו למצבנו העגום.

      עידן, 10/08/07 11:38

      לך תחיה עם יפי הנפש שלך במדינות אירופה הנאורות, וקח את הסינימטק, התקשורת השמאלנית ואת ביילין איתך.

      הרגתם אותנו עם המוסריות שלכם- תנו להם להרוג אותנו בשקט! מאוד מוסרי. את זה כבר העם הנאור שלנו עשה בחצי הראשון של המאה הקודמת באירופה. לא עוד.

      מתי אתה ושכמותך יבינו שאין עם מי לדבר? שהם לא רוצים אותנו לא באשקלון, לא בירושלים וגם לא בת''א. הם רוצים להעיף אותנו מפה. אנחנו אלה שכבר הצענו להם הכל (ראה ערך ברק), עזבנו שטחים ללא תנאי (ברק בצפון ושרון בדרום), בחרנו ממשלות שלום, נתנו להם רובים, הזרמנו להם כספים. ומה הם עשו? טרור, טרור וטרור. קח את בג''צ איתך ותעזוב אותנו.

      הגב לתגובה זו

      • עידן, אתה שולח אותו עם הנכסים הללו בחינם! (ל''ת)

        תגבה כסף! עבורו, 10/08/07 12:04

        הגב לתגובה זו

    • שלום אתה מדבר כמו מיסיונר הכופר ביהדות!!!

      שלומצי, 10/08/07 12:09

      אין לך ''מושג'' ביהדות!!! ולא אעביר לך פרק כעת, אבל משפט אחד אומר לך:
      כתוב: 'מחה את זכר עמלק אשר בקירבך'. ( העמלק שבנפש שלך, ועמלק הסובב אותך ופוגע בך בכל העיתים)

      הגב לתגובה זו

    • תודה לך... הצילו את נשמותיכם 76

      נועה, 10/08/07 12:10

      תודה לך על השפיות תודה סוף סוף

      הגב לתגובה זו

    • באמת שצחקתי מהתגובה שלך, לא אתפלא אם אתה תועמלן מקצואי של חמאס (ל''ת)

      אריה, 10/08/07 14:41

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    כשאדם בא להתנצל ורואים עליו

    דוד, 10/08/07 11:18

    שהוא מבוייש וכנה, חובה על אדם לקבל את התנצלותו. לא מלבינים פני אדם ברבים.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    תפסיקו להיות כאלו יפי נפש

    צה''ל, 10/08/07 11:16

    חיילי צה''ל עושים מעל ומעבר, חברה בין 20 שעצרו להם את החיים ללוש שנים ועוד יש לכם תלונות. אם לא היה חשד שהערבים מסתירים מחבלים כלום לא היה קורה לילדהץ די עם היפי נפש האלו, כשלנו נהרגו עשרות אנשים באוטובוסים ומסעדות בלב תל אביב אף אחד לא בא להתנצל. למה שהחיילים של הצדינה שלנו יבואו להתנצל? למה כי הם אנושיים בניגוד אל החיות אדם שגרים פה?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא צריך את הסליחה שלך

    משה, 10/08/07 11:13

    לא צריך את הסליחה שלך, ממי שצריך לבקש סליחה זה מהעם שלנו שאתם מנסים לרצוח ולהרוג כבר למעלה מ 100 שנים. לא תצליחו ותגידי תודה שטיפלו בך בישראל ולא בבי''ח בעזה

    הגב לתגובה זו

    • פיקס (ל''ת)

      שרוליק, 10/08/07 11:35

      הגב לתגובה זו

    • צודק!!! (ל''ת)

      אשת מרכז, 10/08/07 12:39

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    איזה תגובות,אךאיזה תגובות . בושה לנו שכך התבהמנו,וליבנו הפך אבן... (ל''ת)

    השכן של כל, 10/08/07 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מה עם הילדים הנכים שלנו?

    אלכס, 10/08/07 11:12

    מה עם הילדים שלנו שנפגעו בפעולות הטרור?
    איפה הכתבה עליהם?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    תגידי תודה שבכלל החיילים ירקו לכיוון שלך בבית חולים (ל''ת)

    שפוי, 10/08/07 11:11

    הגב לתגובה זו

    • למספר 70

      נועה, 10/08/07 12:07

      בהקשר של בקשת סליחה אתה משתמש במילה ''ירקו'' ועוד מכנה עצמך שפוי? כסיל פתח לבבך בכדי להיות שפוי זה המינימום הנדרש

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    קרה פעם שהם ביקשו סליחה על הפיגוע בדזנגוף למשל

    רוני, 10/08/07 11:10

    אני מתנצלת בשם העם היהודי, בפני כלל ההורים השכולים נפגעי פיגועי הערבים, בשם העם המוכה כסילות הזה, שאינו יודע להשיב מלחמה.
    לא בכדי עושים בנו לינץ'. אין לנו צבא מגן, יש לנו צבא מתרפס.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ילדה שלא חטאה

    צילי, 10/08/07 11:09

    אני מקווה שהמדינה תקח אחריות עד להחלמתה המלאה ותדאג לכל מחסורה .ילד הוא ילד בכל העולם ,מכל מוצא וגזע.

    הגב לתגובה זו

    • אין דבר כזה

      אאא, 10/08/07 14:06

      במלחמה להעמיד את האינטרסים של האויב (כולל נשיו וילדיו) באותה רמה עםהאינטרסים שלנו.
      או שאת נלחמת כדי לנצח או שאת עסוקה בלמצוא חן בעיני האדונים שלך מהאיחוד האירופי.
      אם היו חושבים כמוך על הילדים של גרמניה ויפן,המלחמה היתה נמשכת עד היום.
      כאשר מתחילים מלחמה,שמים את המוסר בצד עד שהיא נגמרת.אם לא,או שמפסידים את המלחמה או שהיא לא נגמרת.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    לרגע התבלבלתי... נכנסתי למעריב ומצאתי את עצמי ב-הארץ.... (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 10/08/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אלה השכנים שלך!! שהם יבקשו ממך סליחה ולהם אל תסלחי: ככתוב: אוי לרשע (ל''ת)

    ואוי לשכנו, 10/08/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בושה, לוחמי חופש ככה לא עושים

    פעיל שלום, 10/08/07 11:05

    לוחמי חופש הם הומניים כמו במקרה של טלי חטואל או שלהבת פז.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    בקשת סליחה ממי שקיבל חינוך שאהידי - התרפסות מיותרת המשדרת חולשה (ל''ת)

    אפרים, 10/08/07 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    איזה אימה טיפשה שולחת את הבת שלה במקום ללכת בעצמה?

    סיפור סבתה, 10/08/07 11:04

    מה זה הסיפור הטיפשי הזה?
    חיליים ''מתנצלים'' לא ברור לנו בכלל למה להתנצל, הרי בכל עבודה יש גם תאונות עבודה.
    איזה אימה טיפשה שולחת את הבת שלה במקום ללכת בעצמה?
    סיפור ממש מענין, את הסבתה שלי

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    למה להתנצל???????????? (ל''ת)

    מלחמה, 10/08/07 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    איזו כתבה שמאלנית . בגלל זה הם מנצחים אותנו .

    א, 10/08/07 11:02

    רק הרגשות שלהם חשובים לשמאלנים.
    ומה עם רגשות של נפגעי הטרור ושל כל עם ישראל שחיים בפחד ?!

    אני לא מצפה משמאלנים תגובה

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    זאת מלחמה!! מי שכח?!

    אזרח, 10/08/07 11:01

    הם אוייב. הם מכוונים למבוגרים וחיילים כאשר הם יורים רקטות לעבר שדרות? כאשר הם מבצעים פיגוע במסעדה הם מוודאים שאין שם ילדים?
    זאת מלחמה, ואתם צריכים להבין, שהם לא יהססו להרוג ילד או ילדה ישראלית, והם כן יהרגו בלי לחשוב פעמים את אחותך הקטנה! את הבת שלך! או כל ילד קרוב אלך אחר! זאת מלחמה, ובמלחמה יש קורבנות.

    הגב לתגובה זו

    • ל- אזרח,

      דל דעת, 11/08/07 02:50

      מה קשור מה ש'הם ' עושים, ולמקרה?

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    איפו אבא של הילדה?

    רחמים, 10/08/07 10:54

    אביה של הילדה חפר מנהרה ולכן כל הפעילות הזו היתה.
    הילדה התמימה הזו ואמא שלה צריכים להודות שזה היה צהל שאחר כך טיפל בה ומנה ממנה למות... למרות שאביה מחבל

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    האם שלחה את הבת במקום ללכת בעצמה? והיא הלכה לבית של קרוב משפחה מחבל

    יניב, 10/08/07 10:51

    אז איזה מין רחמים צריכים להיות לי למשפחה הזו. מן הסתם קרובי משפחה שלה עוסקים בפעילות טרור אז שידעו שזה המחיר שמשלמים. אחר כך עוד יש להם תלונות כאשר היא מטופלת בבית חולים ישראלי.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רק נוהל שכן (ל''ת)

    רן אדליסט, 10/08/07 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אילו ערפת הילא היה מכריז מלחמה על ישראל כשהגיע לכאן מטוניס... (ל''ת)

    אילו., 10/08/07 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מנצלים את הילדים לתעמולה (ל''ת)

    דותן, 10/08/07 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אחריי זה אומרים למה

    יוסי, 10/08/07 10:49

    במדינה כמו שלנו יורים בילדים חפים מפשע ואחריי זה באים לבקש סליחה ואחריי זה אומרים למה הערבים שונאים אותנו אני חי אם ערבים פלסטינים ועובד איתם והם לא אוהבים את המצב הזה ובאים חיילים ומטילים אימה ופחד עליהם גם אני הועמדתי על ידי חיילים בנשק שהייתי באיזה כפר ולמרות שהראתי לחילים ת''ז כחולה אבל יש להם שינאה כלפיי כולם

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הרמטכ''ל צריך להתנצל וגם לדאוג לכל ההוצאות ולפיצויים (ל''ת)

    מירה, 10/08/07 10:48

    הגב לתגובה זו

    • יפת נפש

      יעל, 10/08/07 11:10

      מישהו התנצל אי פעם לפנינו על 18 הרוגים באוטובוס?

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ולאמא שלך את סולחת? (ל''ת)

    בת, 10/08/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חוותמה כבר ביקש סליחה ?

    רום, 10/08/07 10:36

    לבקש סליחה זה דבר נחמד מאד.
    אז בואו נעשה בזה קצת סדר.
    קודם יבקש חוותמה סליחה ממשפחות הנערים והנערות שגרם במכוון וביודעין להרצחם בטבח מעלות !

    ורק אחר כך ,
    אחר כך נשלח את חיילי צה''ל להתנצל על מה שהם עשו כשחייהם היו בסכנה !!

    של מי רעיון העיוועים הזה שהחיילים צריכים לבקש סליחה, מה זה משחקי גני ילדים ?

    מה אומר על זה הדו''צ ?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מתי יכריזו שזו מלחמה , ולא משברון , או מבצע למיגור אלימות . (ל''ת)

    ארז, 10/08/07 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ולאמא שלה היא תסלח?

    אב, 10/08/07 10:30

    שהחליטה לשלוח אותה במקום ללכת בעצמה?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נשבר כבר מהתקשורת השמאלנית

    פייגלין, 10/08/07 10:30

    לא יכול להיות שאם ילדה נפגעת מאש חיילי צה''ל זה יקבל כותרת ראשית, אבל אם חייל נהרג מאש של ערבים, זה לא יעניין אף אחד.
    הערכים שלנו התעוותו לגמרי!
    האם הדם של הילדה הערביה, שההורים שלה מחנכים אותה לחיים של שנאה, ואף משתמשים בה כמגן אנושי לטרוריסטיט, חשוב יותר מהדם של חיילנו, שבאים להגן על אזרחים חפים מפשע?!?!

    אני לא חושב שהחיילים צריכים לבקש ממנה סליחה, אלא ההורים שלה שמעמידים אותה במצב הזה.

    הגב לתגובה זו

    • תודה לאל שיש מישהו שפוי (ל''ת)

      דורין, 10/08/07 11:21

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    החיילים חייבים לשבת בכלא!! בושה וחרפה לצה''ל (ל''ת)

    ירון מולכו, 10/08/07 10:29

    הגב לתגובה זו

    • תודה לאל שיש עוד יהודים כמוך! גם אני אומר החיילים לכלא!! (ל''ת)

      יהודי גאה, 10/08/07 12:34

      הגב לתגובה זו

      • הלוחם שהציל את חיי הילדה

        G.c, 10/08/07 13:45

        אני וחברי לצוות לא ביצענו שום פשע. יצאנו למשימה זו במטרה להגן על תושבי שדרות והישובים בסביבה.דודה אביה ואחיהה הם הפושעים (שבגללם הינ שם מלכתחילה) ובזכות המבצע שלנו הם יושבים בכלא. חשוב לציין שבאותו מבצע נהרג לנו חבר ושניים נפצעו אתם בטח לא מכירם את הלחץ הזה שלאחר התקלות ולקראת מעצר של מחבלים שידוע שהם חמושים ולא יהססו לפתוח באש.

        הגב לתגובה זו

        • אני בטוח שלא תאמין אבל שירתתי בסיירת מובחרת והייתי תחת אש מספר פעמי (ל''ת)

          ירון מולכו, 11/08/07 00:53

          הגב לתגובה זו

  • 46.

    חובה בנוהל שכן או בהחרבת מקום במסתור מרחוק (ל''ת)

    להגן על חיילי, 10/08/07 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הלכו לביה''ח בכדי להתנצל ?............. אשכרה מטומטמים (ל''ת)

    שמאל פגוע, 10/08/07 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כמו שהפקירו את שדרות ואת העורף כך מפקירים אל חיילי צהל (ל''ת)

    לשמאל העמלקי, 10/08/07 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בשביל מה הם הלכו לבקש סליחה ? בושה וחרפה !!! (ל''ת)

    רן, 10/08/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שיקחו את ילדי שופטי בגץ לבצע נוהל שכן

    אבי, 10/08/07 10:20

    ביצוע בדיקה של חייל צהל ולא נוהל שכן זה מוות ודאי לחייל
    כל העולם הסביר זאת לדורית ביניש אבל היא רוצה להיות נאורה
    שתיהיה נאורה אבל על ילדיה לא על ילדי אחרים.
    לילדי השופטים מסדרים משרות יוקרתיות בפרקליטות וערך ילדי אחרים לא שווה כקליפת השום

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    איפה מאמר על נפגעי הטרור שלנו ?? (ל''ת)

    עיוות, 10/08/07 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    וייס? לא, שוורצה חיה!!!

    עזרא הסופר, 10/08/07 10:17

    פרופ' וויס מאוניברסיטת בר-אילן התגלה כחיה שחורה.
    עד לרגע זה אף רב לא גינה את דבריו על מח''ט חברון לכן ניתן לאמר: גם הרבנים הם חיות שחורות.

    אני קורא לרבנים ולמתנחלים לחזור ליהדות האמיתית ולעזוב את עבודת האלילים (בית קטן בחברון).

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    החיילים חופשיים .לא בבית סוהר. מדוע (ל''ת)

    צבי הראל, 10/08/07 10:16

    הגב לתגובה זו

    • מקום הבוגדים כמוך בבית הסוהר (ל''ת)

      ארצי, 10/08/07 11:45

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ההבדל

    עופר, 10/08/07 10:15

    צר לי על מה שקרה לילדה ואני אומר זאת בשיא הכנות. אך יש כאן הבדל חשוב שיש להדגישו. מה שארע לה קרה בטעות, שלא במתכוון. לעומת זאת, מאות האנשים שנהרגו באינתיפאדה האחרונה ממש לא נהרגו בטעות. הם נהרגו במתכוון. זה ההבדל. החיילים שלנו לא הורגים סתם אלא אם כן הם טועים. ערבים הורגים סתם. פשוט ככה.בגללם ורק בגללם הגענו למצב הזה. עלינו לעשות מה שאפשר כדי להמנע מטעויות אך עלינו גם לזכור את האמת- אנחנו לא מבצעים פעולות צבאיות נגד מחבלים מבחירה אלא מהכרח. יש לזה מחיר. מחיר שעדיף שהצד השני ישלם ולא חיילינו. לזה בדיוק נועד נוהל שכן.חיילי צה''ל חיזקו ואימצו!!!

    הגב לתגובה זו

    • איזו טעות? בטעות השתמשו בה כמגן חי? (ל''ת)

      עמנואל, 10/08/07 11:04

      הגב לתגובה זו

      • בטעות ירה בה כוח אחר

        דקל, 10/08/07 12:41

        נוהל שכן היה בכוונה ובעיניי הוא מוצדק. שלא ירו על חיילינו

        הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מישהו לעניין די עם היפי נפש (ל''ת)

      ***, 10/08/07 11:19

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לי עצוב בשביל החיילים

    מילואימניק, 10/08/07 10:12

    אני חושב שמי שבאמת משלם את המחיר זה החיילים שלאחר אירוע כזה, חווים טראומה קשה, ושהחוויה יכולה לעלות להם בחייהם כיוון שהם חייבים להמשיך להלחם ואין לי ספק שעודף זהירות ופחד יכול לגרום להם להפוך למטרה.

    הגב לתגובה זו

    • מי שמשלמת באמת את המחיר זו הילדה (ל''ת)

      שפוי, 10/08/07 10:30

      הגב לתגובה זו

    • חיילים מפגרים!

      אבשי, 10/08/07 10:45

      מי הולך לבקש סליחה מהאוייב שלו?

      הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק

      יורם חתוכה, 10/08/07 10:59

      ואחר כך מתפלאים שיש השתמטות.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    איסור נוהל שכן זו הגידה במולדת וסיכון חיילים יהודים לחינם (ל''ת)

    פושעים, 10/08/07 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גועל נפש, זו מלחמה!!!!!!!!!!

    דני, 10/08/07 10:07

    אתר גועל נפש שמראה את הכתבה ההזויה הזו

    ואני מקווה שלא תצנזרו את זה

    הגב לתגובה זו

    • צודק.

      ישראלי, 10/08/07 10:59

      זאת הרי מלחמה, מי שכח?!
      הם לא יורים במטרה להרוג ילדים? הם לא הורגים ילדים אף פעם? הם מכוונים טוב טוב לעבר בוגרי שדרות או חיילים שנמצאים בשדרות?!
      לא! זאת מלחמה! במלחמה יש קורבנות.

      הגב לתגובה זו

    • גם במלחמה יש חוקים!

      יוסי, 10/08/07 11:02

      ונוהל שכן עם כל הסימפטיה לחיילינו אסור ופסול!!!

      הגב לתגובה זו

      • במלחמה החוק היחיד הוא להישאר בחיים , הבנת שמאלן צבוע? (ל''ת)

        just me, 10/08/07 12:21

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    האם שלחה את בתה?

    אביב, 10/08/07 10:01

    ועכשיו היא גם באה בתלונות לכולם?

    עם כל הכבוד, זה מקרה מאד חמור ואני מבין ללב הילדה. בספק אם אני הייתי סולח אם היו עושים לי אותו הדבר.

    אבל ברגע שהחיילים הגיעו לבקש סליחה על המעשה , יש מכאן להבין שאולי הם לא חיות כמו שכולם חושבים ובאמת היה טעות בזיהוי. אני מגבה את החיילים בכל מצב , אבל גם מבין את הילדה המסכנה.

    עם זאת , הילדה צריכה להכניס לעצמה טוב טוב לראש שאנחנו לא חייבים לטפל בה , ושעם כל הצער בבפגיעה בה, שתגיד תודה שמטפלים בה בכלל. אנחנו במצב של לחימה שם ולא חייבים לשום קרבן דבר , גם אם הוא חף מפשע.

    והאם במקום להאשים את החיילים, צריכה אולי להאשים את עצמה ששלחה את הבת שלה. שום הורה נורמלי בחיים לא היה מרשה דבר כזה.

    הגב לתגובה זו

    • אביב, נורמות הם פונקציה של תרבות! כך למשל את נאיף חואטמה ,י''ש!

      שלומציון, 10/08/07 10:33

      בתרבות הערבית טרוריסטית שלו, אין שום חרטה על שרצח ילדי בי''ס במעלות. והתרבות הישראלית היא, לתת לו במה בערוץ מס' 1 של הטלויזיה הישראלית!
      מזל שזרקתי את הTV שלי לפני יותר מ-10 שנים! ממש לא מזדהה עם מה שנאמר ומצפה בו.

      הגב לתגובה זו

    • נכון ומדויק

      הה, 10/08/07 10:40

      נכון ומדויק

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הם בישלואת הדיסה (ל''ת)

    שמאלני בדימוס, 10/08/07 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נוהל שכן

    ב, 10/08/07 09:54

    מביש

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כמה שיותר

    דורי, 10/08/07 09:49

    מעולם לא שמעתי על פלסטינאים שמגיעים לבתי החולים להתנצל בפני פצועים מפיגועים, או שולחים את תנחומימהם למשפחות השכולות.
    הגיע הזמן שנפסיק להצטדק, לא סתם נאמר ''הרחק משכן רע''!
    לא רוצה את סליחתה ובטח שלדעתי לא קרה במקרה הזה דבר לבד ממה שהצדק מבקש.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד

      אבי, 10/08/07 10:02

      כל הכבוד צודק מאה אחוז

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא בושה להתחבא מאחורי ילדה בת 14?

    מילואימניק, 10/08/07 09:47

    בלי קשר לכיבוש לא כיבוש.

    איזה מין חייל פחדן מתחבא מאחורי ילדים?

    הגב לתגובה זו

    • אתה מסתכל על זה בראיה הפוכה זה לא קשור לפחד של החייל אלא להשקפה

      עודד יערי, 10/08/07 10:00

      השמאלנית של הפיקוד הצבאי המלא בשמאלנים ארורים והזויים(כפי הנראה כמוך לפי תגובתך)
      לפי השקפה זאת צריך לסכן את חיי החיילים ולא להרוג אפילו מבוקשים ללא הזהרה.
      המון חיילים נהרגו בגלל הפיקוד העלוב והמלא שמאלנים ארורים והזויים שדואגים לחייו של האוייב מאשר לזה של חיילי צה''ל....

      הגב לתגובה זו

      • הזהרה=אזהרה (ל''ת)

        עודד יערי, 10/08/07 10:18

        הגב לתגובה זו

      • לעולם לא אשכח את הפעולה ל''הצלת'' החייל נחשון

        ש', 10/08/07 10:21

        שבמקום לאיים על החוטפים שיחסלו את האבות שלהם ,שהיו צריכים להעמידם מחוץ למבנה ובשורה,אם לא ישחררו את החייל שלנו, כמובן ניתנה פקודה מטומטמת ובשידור חי (או חוזר) נכנס קצין לפרוץ פנימה! וכמובן שהוא נהרג!!!

        הגב לתגובה זו

        • הלואי והיו מזכירים את המקרה של נחשון

          מיקי, 10/08/07 11:22

          וקסמן ז''ל אחרי כל חיסול, מוצלח או לא מוצלח, בשטחים.

          הגב לתגובה זו

        • לאיים על האבות שלהם? חחחחחחחחחחחחח

          ttt, 10/08/07 12:05

          אולי היית מאיים לבטל להם את המנוי לספריה

          הגב לתגובה זו

    • ל- חייל אמיץ

      Mickey, 10/08/07 10:19

      מילואימניק אתה קשקשן, חייל אמיץ אלק
      איפה אתה עושה מילואים? באפסנאות? שם לא יורים ,,,
      ירו עליך פעם?
      ומי יורה? מחבלים פחדנים שמסתתרים מאחורי אזרחים

      הגב לתגובה זו

      • אתה מבין בתגובה שלך שאתה אומר שחיילינו ומחבלים זה אותו הדבר (ל''ת)

        מילואימניק, 10/08/07 12:04

        הגב לתגובה זו

    • לא בושה שמחבלים מסתתרים מאחורי ילדים ויורים על חיילינו ? (ל''ת)

      זה הרי בשגרה., 10/08/07 10:54

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    עם צבא תבוסה עכשיו של אשכנזי לא צריך אוייבים !!! (ל''ת)

    השמדה עצמית, 10/08/07 09:47

    הגב לתגובה זו

    • יש לך שינאה עצמית תהומית! איפה תמצ/י צדק?

      ש', 10/08/07 10:12

      יותר מחיילים שהולכים להתנצל? (בטפשות לדעתי) באילו חיילות בעולם?!
      על שה נאמר כבר: לא צריק להיות צודק , צריך להיות חכם!

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנת נכון!! צבא ששולח את החיילים שלו להתנצל הוא צבא של תבוסה (ל''ת)

        עכשיו, 10/08/07 10:25

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    כן צריך להמשיך עם נוהל שכן ולהתעלם מהחלטת החונטה השמאלנית בבג''ץ.

    עודד יערי, 10/08/07 09:47

    ולילדה אני אומר תשמחי שאת חיה בכלל.במצב שנוצר לא מדובר על מלחמה של צבא מול צבא.
    אלא מדובר במלחמה של מחבלים שנטמעים באוכלוסיה של מחבלים מכל הגילאים.
    במצב הזה קורות טעיות במלחמה,קורה שחיילי צה''ל גם יורים בחיילי צה''ל.אני מעדיף שאת תמותי ולא חייל אחד ואו אזרח משלנו.
    אני גם מעדיף שלא תתאזפזי אצלנו.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך לחלוטין !!! (ל''ת)

      שמאלני שפוי., 10/08/07 09:57

      הגב לתגובה זו

    • למה לא מראים את ילדי שדרות??

      יעקב, 10/08/07 11:05

      שיראו את ילדי שדרות אומרים שהם לא יסלחו על ירי הקסאמים...

      תקשורת הכי שמאלנית שיש.

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מסכים לחלוטין. (ל''ת)

      מיקי, 10/08/07 11:23

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל המגיבים פיספסו את הנקודה החשובה..האמא שלחה את הבת שלה!!

    אורן, 10/08/07 09:46

    למרות שידעה שיש סיכון חיים

    הגב לתגובה זו

    • צודק איום ונורא זה ההבדל ביננו לבינם (ל''ת)

      אבי, 10/08/07 10:05

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מעל עשרת אלפים ישראלים נפצעו בפיגועים

    אלעד, 10/08/07 09:46

    העיתונות מעולם לא הקדישה לאף אחד מהם כמעט תשומת לב.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לעולם לא אסלח למפקד שלא אמר לעשות נוהל שכן

    44, 10/08/07 09:37

    ובגללו כולנו היינו בלוויה של חייל.
    הדם של כולם אדום אבל לי אכפת לאחים שלי יותר מאויבים שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ארגוני הטרור היו צריכים להתנצל שהם משתמשים באזרחים כשכפ''צים. (ל''ת)

    :-(, 10/08/07 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בהתחלה חשבתי שחיילי צהל מתנצלים בפני ילדה שפגעו בה בהתנתקות (ל''ת)

    בדולח, 10/08/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    פשוט לא אכפת לי מהפלסטינאים (ל''ת)

    רן, 10/08/07 09:31

    הגב לתגובה זו

    • כי אתה פשוט לא בן אדם.. (ל''ת)

      פשוט העם, 10/08/07 09:57

      הגב לתגובה זו

      • לא מותק, אתה לא בן אדם אם לא איכפת לך מהחיילים של עמך (ל''ת)

        אחות של חייל, 10/08/07 10:36

        הגב לתגובה זו

      • לא, כי הם לא בני אדם.

        עייחטסעגםכטןםסי, 10/08/07 11:13

        הם גם לא חיות.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    למה החיילים מבקשים סליחה??? (ל''ת)

    לא סולחים לערבי, 10/08/07 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נתפסו וגם התפוצצו כמה מחבלות בגיל הזה

    17, 10/08/07 09:28

    אצלהם אי אפשר לדעת

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    למרות שהיא צודקת - להקצות את המקום

    Joe Anaaref, 10/08/07 09:25

    לסבלם של תושבי שדרות.
    ברחנו מעזה במחשבה שזה יספיק להם.
    התברר שטעינו.
    הסבל שלה הוא חלק ממלחמה צודקת.
    את המקוםהזה היה צריך להקדיש לתושבי הדרום אותם אנחנו מפקירים מזה שנים לחסדי העזתים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    איזו אם שפויה תשלח את הילדה במקומה?!!! (ל''ת)

    לא מבקשת סליחה, 10/08/07 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תכעסי על העם המטומטם שלך!

    עידן, 10/08/07 09:18

    העם המטומטם שלך כבר קיבל הצעה לשלום עם כל שטחי 67 בצורת מתווה קלינטון. פינקו אתכם מספיק, ברחנו מעזה בלי שום תנאי, בחרנו ממשלת שמאל שפניה לשלום(לא אני, אבל מילא). ואם הייתם מתאפקים קצת בעזה, הייתם מקבלים גם אותה נסיגה בגדה, אצלנו הייתה תמיכה לכך עד שהראתם את פרצופכם האמיתי (שלימנים הוא מוכר וידוע ממזמן). לעזאזל, אפילו מטומטם כמוני היה בעד ההתנתקות, אבל הוכתם לי שטעיתי. אחרי כל זה, מה עשיתם, בחרתם ברוב קולות ממשלת טרור, בדמות החמאס והתחלתם לירות עלינו קסאמים. אני רק מחכה ליום שהימין יעלה חזרה לשלטון. ביבי כבר ידע לטפל בזבי חוטם כמוך.
    אל תסלחי לעם שלך ולהורים שלך שהעלו ממשלת חמאס לשלטון, ותעזבי את החיילים בשקט. לפחות להם יש את המוסריות לבוא להתנצל על משהו שאת אשמה בו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מטומטם

      אחמד, 10/08/07 09:59

      שתמכת בהתנתקות
      חוצמזה אתה צודק

      הגב לתגובה זו

    • אחלה תגובה.מודה ועוזב ירוחם (ל''ת)

      אבוחצירא אילן, 10/08/07 10:14

      הגב לתגובה זו

    • נכון- צודק במאה אחוז.... (ל''ת)

      אברי גלעד, 10/08/07 10:53

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מעולה . תמצית מדוייקת

      שמאלני שנשאר, 10/08/07 10:57

      חוץ מהמסקנה לעבור לימין, בכמה שורות כל הסיפור בצורה מעולה

      (בבקשה לא להגיב כאן על שמאלניותי, לא מתכוון כרגע לויכוח אלא על הזדהות מלאה עם התגובה, חוץ מהמסקנה, כאמור)

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנתי איך אפשר להסכים עם זה ולהישאר שמאלני.

        עידן, 10/08/07 11:42

        אני מצטער שלא התאפקתי והגבתי על שמאלניותך, אבל למה? כי זה לא אופנתי להיות ימני? כי כולם בת''א מצביעים שמאל? איך אפשר להסכים עם זה ולהישאר בשמאל?

        אני מעריך את הפידבק, אבל לא מצליח להבין אותך.

        הגב לתגובה זו

        • ''לא אופנתי להיות ימני''?

          עידן, 10/08/07 12:07

          הרגת אותי :))
          שלוש פעמים כיפאק-היי לאוונגארד!

          הגב לתגובה זו

  • 16.

    לעולם לא אסלח לחייל שמת בגלל שלא קיים נוהל שכן (ל''ת)

    אבי, 10/08/07 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מחזק את ידי החיילים!!!!!!!!!!!!

    אא, 10/08/07 09:14

    אין מה לבקש סליחה מאף אחד

    מי שרוצה מלחמה הוא צריך לקבל
    את כל הסיכונים

    סליחה אבל אני מעדיף ילדה עזתית
    מתה ולא חייל פצוע קשה או חס וחלילה הרוג

    תנו לצהל לנצח
    בג''צ והשמאל נהיו פתתים אני כבר
    לא יודע אם הם בעד המדינה
    או נגד

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שיתוף פעולה עם תעמולת האוייב.

    אום אל צחיח, 10/08/07 09:05

    גם אצלנו יש ילדים פגועים.
    אם נוהל שכן מציל חיילים, זה כל מה שצריך לדעת. שאהרון ברק ישלח את בני משפחתו ללחום במחבלים.

    הגב לתגובה זו

    • אז אתה אומר שאתה מתבייש ומעדיף לא לדעת (ל''ת)

      רון, 10/08/07 09:54

      הגב לתגובה זו

      • זה לא עניין של בושה, זה פשוט לא רלוונטי. מלחמה זה מלחמה.

        אמנון, 10/08/07 10:25

        מי שלא טוב לו מוזמן להכיר בזכותינו להתקיים פה ולעשות איתנו שלום אמת.

        הגב לתגובה זו

        • נשמע שאתה מתבייש ומנסה לשקר כמו אידיוט (ל''ת)

          רון, 10/08/07 12:02

          הגב לתגובה זו

      • לדעת או לשתף פעולה עם האויב?

        גירית, 10/08/07 10:52

        אם התקשורת היתה באמת רוצה שנדע מה קורה, היא לא היתה מביא מידע בררני (=סלקטיבי).
        את מה שקורה לילדים בצד שלנו, במקרה הטוב מספרים במהדורת חדשות אחת ואח''כ מטאטאים מתחת לידיעות הטריות יותר.
        דוגמה פשוטה:
        היתה התקפת ''שחר אדום'' בשדרות.
        ילדה בת 14 נשכבה על אחיה, ספגה את כל הרסיסים והצילה אותו.
        את זה היו צריכים להראות השכם והערב ולא את התעמולה של אויבינו!

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    גזענים נמאסתם (ל''ת)

    סמי, 10/08/07 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חיילים,עשו הכל לשמור על חייכם,הילדים של שופטי בג''צ בחו''ל.

    משפטן, 10/08/07 09:02

    חיילים יקרים
    נשלחתם להגן על המולדת מאויביה האכזרים.
    בג''צ והשמאל הקיצוני במדינה חס על חיי האויבים יותא מאשר על חייכם,זו עובדה ידועה.

    עשו הכל אבל הכל!!!!לשמור על חייכם,ל תשכחו,ילדיהם של שופטי בג''צ אינם משרתים בקו הקידמי...

    אל תתחשבו לא בשמאל הסהרורוי ,זה שמעדיף חיי אויבים על חיי אוהבים,לא בתקשורת הממציאה סיפורים כאלה יש מאין,לא בבג''צ אלה מיעוטים בטלים בעם,

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות! (ל''ת)

      טל, 10/08/07 09:26

      הגב לתגובה זו

    • לצערי הוא צודק, ברישא כמובן.. (ל''ת)

      אורן, 10/08/07 09:45

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אז דוד שלה מחבל?

    ירון, 10/08/07 09:00

    אם הבנתי נכון את הכתבה.
    מי הטיפש שהלך לבקש סליחה מאחייניתו של מחבל ...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני דווקא הגעתי לסוג של סליחה

    יפעת בת 16, 10/08/07 08:59

    לפני שנתיים אחי הגדול דורון מת בפעולה בעזה , לאחר שנתקף ע''י מי שאני די בטוחה מקורב אלייך רנא בדרגת קירבה זו או אחרת... לפעמים אני חושבת שסלחתי להם, לפעמים אני חושבת שרק הגעתי להשלמה..בכל מקרה אני מצטערת שנפגעת, ואני מאחלת לך החלמה מהירה.

    הגב לתגובה זו

    • דרוש אדם חזק כדי לומר את מה שאמרת

      שי, 10/08/07 10:29

      לאחר שאיבדת את אחיך הגדול בפעולה ברצועה, מדהים אותי לגלות איך את בכל זאת מגלה תעצומות נפש לסלוח אני חייב להגיד שלי זה היה מאוד קשה אם הייתי נקלע לאותו מצב, בכל מקרה אני שמח שראיתי את תגובתך מאחל לך רק טוב ושלא תדעי עוד צער אחותי

      הגב לתגובה זו

    • גאה בך, כן יירבו כמוך, אולי עוד יש תקווה לקצת אנושיות משני הצדדים! (ל''ת)

      ג'וי, 10/08/07 10:40

      הגב לתגובה זו

    • אנושיות מרגשת

      צנחן 202, 10/08/07 16:50

      לא מפתיע אותי שמאותו בית יצאו לוחם שמוכן להקריב את חייב ואחות אנושית שיודעת את חשיבותה של הסליחה.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בושה,צה''ל איבד צלם אנוש!אפשר להבין את המשתמטים!די לאלימות ההדדית!

    ג'וי, 10/08/07 08:58

    במלחמות אין מנצחים!!!! מתי כבר יבינו את זה?

    הגב לתגובה זו

    • במלחמות אין מנצחים? LOL

      האזרח, 10/08/07 09:19

      אני מתבייש בך בתור אזרח שיש עוד טמבלים כמוך שכל מה יודעים זה אנושיות, אבל שלא רואים את התמונה המלאה שהרקע לשנאה פה הוא דתי - זאת הבעייה. תסתכל מדי פעם איזו תוכניות משודרות בתחנה הפליסטנית........

      הגב לתגובה זו

      • לא אמרתי שהם יותר טובים,שני הצדדים לוקים בשיכלם!!! (ל''ת)

        ג'וי, 10/08/07 09:28

        הגב לתגובה זו

    • כשיבינו שלהשמיד את ישראל פוגע בהם...

      טל, 10/08/07 09:25

      ומרחיק את החיים השקטים...

      הגב לתגובה זו

    • לוחם שהשתתף באירוע

      GC, 10/08/07 12:51

      לא נכתב בכתבה שמשפחתה של הילדה הם מחבלים. ההורים והדודים שלה הם האשמים הראשייםלכך שהגענו לשם מלכתחילה. בסופו של דבר אני וחברי לצוות פעלנו להגנת תושבי שדרות והישובים באיזור כמו כן אני בעצמי הצלתי את חיי הילדה הזו בידיעה שאבא שלה אשם ולא היא

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    בחרתם חמאס

    ירון, 10/08/07 08:56

    בחרתם בקסאמים.

    מתי תבחרו בשלום?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עצוב- אבל לא על החיילים האחריות (ל''ת)

    משה, 10/08/07 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ותודה לבגץ ולשמאל הארור

    ליאור, 10/08/07 08:53

    ותודה לבגץ ולשמאל הארור שהביאונו עד הלום.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא בג''ץ ולא השמאל,אלא אנשים מלאי שנאה שלא מסוגלים להבין שבמלחמות

      ג'וי, 10/08/07 09:10

      אין מנצחים, שהשנאה מובילה להרס ולהרג, שאדם הוא אדם לפני שהוא יהודי, מוסלמי נוצרי או כל דבר אחר.
      אבל כל זמן שיהיו טיפשים כמוך, אצלם ואצלנו, הסיכוי ליצור עולם טוב יותר הוא קלוש. מצער אבל נכון. מספיק לקרוא את התגובות כאן כדי לגלות שגם בתוכנו בוערת השנאה:
      בין מזרחיים לאשכנזים, בין דתיים לחלוניים, בין ימין לשמאל...
      הלב נקרע על כל ילד שסובל בגלל שיש כל כך הרבה פרימיטיבים חסרי מוסר ורגש שמנהיגים את העולם...

      הגב לתגובה זו

      • די די, תתעוררי כבר מהחלומות על סקנדינביה ותתחילי להסתכל על המציאות (ל''ת)

        קיין, 10/08/07 09:26

        הגב לתגובה זו

      • מה זו המנטרה המטומטמת הזו

        רן, 10/08/07 09:31

        במלחמות ועוד איך יש מנצחים.

        המנטרה המפגרת והפציפיסטית הזו גרמה לחורבן אירופה בשנות ה-30.

        זה לא אומר שצריך לשוש למלחמה. יש מלחמות אוויליות ומטופשות. אך המלחמה שאנו נלחמים כעת היא לא אווילית אלא נכפית עלינו. ואפשר לנצח בה.

        הגב לתגובה זו

        • רן תתעורר זו לא מלחמה

          gg, 10/08/07 09:49

          יש מלחמה ויש מלחמה, זו אחת מהשוג שלעולם לא תיפסק על ידי כוח צבאי.

          יש מחתרות בעולם שקיימות 200 שנה.

          הגב לתגובה זו

          • איפה יש מחתרות שקיימות 200 שנה ? (ל''ת)

            QQQ, 10/08/07 14:40

            הגב לתגובה זו

    • במלחמות אין מנצחים? איזה חמור שהולך שבי אחרי קלישאות שנס ליחם

      בועז, 10/08/07 10:48

      במלחמות יש כאלה שמפסידים ויש כאלה שמפסידים יותר אולם לפעמים יש גם מנצחים, ראה ערך ''מלחמת ששת הימים'' או ''מלחמת יום הכיפורים''. מלחמות מטיבות גם עם הכלכלה ברוב המיקרים אם לא בכולם.
      אני רואה ברוחי אותך ג'וי (או בקיצור שימחה - אפילו השם שלך הוא לא עיברי) נותן לאויבים את ישראל כולה, כולל ירושלים, לומד את שפתם, מתחתן איתם ועושה עולם אחד 'מושלם'. אולי באמת נראה אותך יוצא מרעננה מעט ועושה את ביתך בירדן או בלבנון. אתה לא ממש עיברי, אתה נטע זר, אתה לא חלק, סתם הוזה. תן לי לנחש שלא עשית צבא ואתה מדוכא סביב השעון מה מר גורלך ועל זה שכוולם טמבלים חוץ ממך ודומיך. ת'שמע, אני מציע לך לעזוב את הארץ לאנגליה ולהתסיס שם את כולם על 'מעשי הזוועה של צבא הכיבוש', שם יהיה לך אוזן קשבת ואולי סוף סוף תמצא מזור לכאביך.
      אגב, אפילו השם שלך מגעיל.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    גם אני לעולם לא אסלח לפלסטינים על רצונם להשמיד אותי ואת משפחתי. (ל''ת)

    המטיף, 10/08/07 08:53

    הגב לתגובה זו

    • אני אתפלא אם בחייך בכלל מישהו ישים קצוץ עליך (ל''ת)

      ee, 10/08/07 09:48

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הפלשתינים מזמן הבהירו, שזה או הם או אנחנו. ואם ככה - אז אנחנו. (ל''ת)

    איתן, 10/08/07 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא רוצים שתסלחי.

    ///, 10/08/07 08:50

    לא מבקשים סליחה.
    לא מצטערים.

    החברים, האחים והשכנים שלכם משתמשים בכם כמגן אנושי, הם מתחבאים בתוך אוכלוסיה אזרחית ולכן אתם נפגעים.
    זה מגיע לכם כל עוד אתם לא משנים את דרכיכם.
    איפה פרפור, ד''א?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שימוש ציני בילדים

    דורון, 10/08/07 08:48

    לא בושה? בושה וחרפה!

    הגב לתגובה זו

    • אכן שימוש ציני - אבל האם היא זו ששלחה את בתה!!! (ל''ת)

      מיכל, 10/08/07 09:24

      הגב לתגובה זו

      • וכוח צה''ל המיומן והמיקצועי זיהה אותה כדמות חשודה... (ל''ת)

        אורן, 11/08/07 00:30

        הגב לתגובה זו

      • חשוב לי יותר תיפקוד החיילים,

        ש, 11/08/07 02:52

        ופחות חשוב לי תיפקוד האמא.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    איך יוסי ביילין שמח הוא גאה בך (ל''ת)

    מפוכח, 10/08/07 08:45

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי ולכולם הייתה אינטליגנציה כמו של ביילין,העולם היה יפה יותר!

      ג'וי, 10/08/07 09:35

      אבל הרוב טיפשים, ומלאי שנאת חינם!
      תראה כמה שנאה ואלימות נוטפות מטיפשים כמוך! גם את העם שלך אתה לא מסוגל לאהוב!!!

      הגב לתגובה זו

      • מקומך הטבעי בעזה או בקובה או בצפון קוריאה, המדינות שביילינים בונים

        מרק, 10/08/07 10:55

        אתה כל כך מפגר שלא תבין על מה אני מדבר. אתה מסוגל לחשוב רק בסיסמאות והמציאות לא מעניינת אותך.

        הגב לתגובה זו

        • מרק יצאת טיפש ומה שכתבת זה אתה בדיוק

          rr, 10/08/07 12:01

          אנשים כמוך בנו מדינות כמו קובה וצפון קוריאה

          הגב לתגובה זו