• 36.

    אם היה מחדל מלמעלה(נניח מלח' יום כיפור..)-עדיין לא אומר שהצל''ש

    לא היה במקום-, 11/08/07 14:58

    דגש על מבחינה צבאית בפועל, בשטח

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צל''שים מסיבות מוטלות בספק:

    משפחה של, 11/08/07 09:16

    ברק כל כך סומך על תחקירי חלוץ ועל הרמטכ''ל המוצלח שלו עד כדי כך שהוא לא חושב שצריך אולי לזמן את אלוף פיקוד צפון הקודם ולשמוע ממנו מה באמת קרה....ולפתוח את תחקירי המלחמה מחדש, הוא חושש מרעידת אדמה שתגלה את הפרצוף האמיתי של אשכנזי והמטה הכללי היום...
    ברק כל כך מרוצה מקפלינסקי עד ששלח אותו לקורס יוקרתי בהארווארד ששווה 56 אלף דולר ומסכים כניראה עם כל מהלכיו הבזויים במלחמת לבנון. כולל הפנטזיה של קפלינסקי לחזור ולהחליף את אשכנזי כרמטכ''ל אולי כשיהיה על מקל כבר ושוב יצעיד את צהל לבזיונות .
    אפילו מירי רגב גאון הדור המתהווה רואה בהצנחת קפלינסקי כשלון... ואל תשכחו את חלקה של רגב במלחמה , עד היום היא לא מבינה למה אלופי המטכ''ל לא הקשיבו לה...
    אולי כדאי שתיקרח קורס בעברית קודם ואיזה קורס קטן בטריווייה - היא כל כך רדודה. ונשאלת השאלה איך מישהי כמוה קודמה... ראינו את כתבת היח''צ הפתטית שעשו עליה בערוץ 2 ובא לנו לפרוץ בצחוק אדיר אבל פחדנו להעיר את הילדים הקטנים שלנו...
    אבל לברק טוב כניראה עם רמטכל ואלופים כאלו ועימם הוא יצעד לעבר השקיעה (תרתי משמע) שקיעתו של צהל מעבר להרי איראן....
    אינפלציית צל''שים - אבל לא לאנשים הנכונים ולא מהסיבות הנכונות - האמת עוד תצא לאור.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אינפלציה של צלשים שבאה ללקק ולהאדיר את אשכנזי! תתבייש אשכנזי (ל''ת)

    א., 10/08/07 21:57

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לדעתי זו בושה וחרפה

    אאא, 10/08/07 15:01

    שמחקלים צל''שים על מלחמה שנגמרה במפלה מבישה.
    זו תבוסתנות אידיאולוגית,ריקבון מוסרי והעדר מוחלט של חוט שידרה ערכי.

    כמו קבוצה שירדה ליגה אבל מחלקת מענקים לבולטים בשורותיה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אסור לשתף פעולה עם ''ההתלהבות'' מ'שיקום' הצבא. זה ייבחן רק במלחמה הבא (ל''ת)

    יונתן, 10/08/07 08:52

    הגב לתגובה זו

    • צודק! וכמו שזה נראה אשכנזי לא על דרך המלך לאור התנהלותו (ל''ת)

      תת רמה, 10/08/07 21:55

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    צל''שים מהסיבות הלא נכונות:

    עופר, 10/08/07 08:52

    ברק כל כך סומך על תחקירי חלוץ ועל הרמטכ''ל המוצלח שלו עד כדי כך שהוא לא חושב שצריך אולי לזמן את אלוף פיקוד צפון הקודם ולשמוע ממנו מה באמת קרה....
    ברק כל כך מרוצה מקפלינסקי עד ששלח אותו לקורס יוקרתי בהארווארד ששווה 56 אלף דולר ומסכים כניראה עם כל מהלכיו הבזויים במלחמת לבנון.
    אפילו מירי רגב גאון הדור המתהווה רואה בהצנחת קפלינסקי כשלון... ואל תשכחו את חלקה של רגב במלחמה , עד היום היא לא מבינה למה אלופי המטכ''ל לא הקשיבו לה...
    אולי כדאי שתיקרח קורס בעברית קודם ואיזה קורס קטן בטריווייה - היא כל כך רדודה.
    אבל לברק טוב כניראה עם רמטכל ואלופים כאלו ועימם הוא יצעד לעבר השקיעה (תרתי משמע) שקיעתו של צהל
    מעבר להרי איראן....
    אינפלציית צל''שים - אבל לא לאנשים הנכונים ולא מהסיבות הנכונות

    הגב לתגובה זו

    • צל''שים לא לאנשים הנכונים?

      עמיעוז, 10/08/07 12:20

      הגזמת!!!!
      אם לא להם אזי למי כן?
      עבור על הרשימה וראה איזה גיבורים יש לנו למרות הפשלות של הדרג הגבוה
      אבל אתה שקוע בדברים אחרים...

      הגב לתגובה זו

      • אני מציעה לקפלינסקי צל''ש על סכינאות - אמן מלחמה אמיתי... (ל''ת)

        מכירה אותו, 11/08/07 09:17

        הגב לתגובה זו

        • מי שעובד עם קפלינסקי קורא לו

          בשם, 19/08/07 01:35

          קפלן

          הגב לתגובה זו

    • מתי כן ראוי לתת צל''ש-מסכים עם דברי קודמי:

      רונן-לוחם, 10/08/07 21:54

      לא הגזמנו קצת?
      במרבית המקרים להם ניתן צל''ש מדובר בפעילות חיילים שאך נדרשת מעצם היותם חיילים כי לשם כך חונכו.
      לא כל מעשה שלו ניתן צל''ש ראוי לצל''ש - צריך לתת צל''ש רק למעשה גבורה אמיתיים.
      מעצם נתינת הצל''ש לכל מקרה של דבקות במטרה או במשימה אנחנו מעצימים את האבסורד ומראים לחיילים שלדבוק במשימה זה משהו לא שגרתי.
      ולכן התפיסה שגויה.
      כניראה שגם בשביל הרמטכ''ל הזה ושר הבטחון דבקות במשימה, גיבוי ואחוות לוחמים זה משהו שלא רשום בלקסיקון שלהם ולכן הם כל כך מתלהבים כשהם רואים התנהגויות שכאלו .
      איזה צבא בעליבותו...

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה צלשים שבאים בזילות רבה (ל''ת)

      בושה, 10/08/07 22:00

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    האינפלציה בצלשים באה לכסות על חוסר העבודה המעמיקה שיש לעשות. (ל''ת)

    עמי, 10/08/07 08:07

    הגב לתגובה זו

    • אכן אינפלציית צלשים כדי לסתופ פיות ללוחמים והורים שכולים (ל''ת)

      בושה, 11/08/07 09:10

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חושב, סבור, מסביר,חושב, סבור, מסביר,

    מהרהר, 10/08/07 04:49

    חושב, סבור, מסביר,חושב, סבור, מסביר,
    חושב, סבור, מסביר, חושב, סבור, מסביר,
    חושב, סבור, מסביר, חושב, סבור, מסביר,
    הגיע הזמן לגון, הראו קצת מעוף,

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ל-26 אתה צודק במאה אחוז ימים יגידו (ל''ת)

    פקוד של תת אלוף, 09/08/07 23:37

    הגב לתגובה זו

    • למה שאתה או 26 לא תתרמו לדיון איזה תובנה צבאית (ל''ת)

      לקח כלשהו, 10/08/07 08:08

      הגב לתגובה זו

      • כמותך יאכלו את הכובע שלהם... (ל''ת)

        רון, 10/08/07 22:00

        הגב לתגובה זו

        • הבנת לגמרי הפוך-זה לא היה בעקיצה !לרגע לא

          אלא בסקרנות, 11/08/07 14:44

          רק בקשה של ניסוח כללי ולא לגופו של אדם זה או אחר, כלומר להבין את הלקח/התובנה העקרונית

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    עפר שלח טועה

    רמי, 09/08/07 22:45

    המלחמה הזאת נוהלה לא טוב, אולם החיילים והפקוד הזוטר פעלו ללא דופי ולכן ראויים הם להכרה.
    עפר - לא תמיד צריך להיות נגד....

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    המפקדים שכשלו אינם עופר? בדקת מי באמת כשל ומי הוכשל?

    לא עשית, 09/08/07 21:10

    אני מכיר לפחות מפקד אוגדה אחד שהצליח מאד(!) אבל הוכשל על ידי שכמוך וכמו חבריך העיתונאים -אלון בן דוד?...הוכשל ע''י דן חלוץ שחיפש מגן אנושי חי ומצא אותו בדמותו של אותו מפקד אוגדה (לא מחליף סוסים בעליה...
    לחגיגה הצטרף דורון אלמוג שעדיף שלא נדבר על כל הפדיחות שלו בפיקוד הדרום ואיזה שחיתות מגלם הדוח שלו ובעצם יותר חוזה שסגר עם חלוץ (מידע פנימי...)
    וינוגרד וההסטוריה תוכיח כמה טעיתם, מי יאכל את הכובע ולאיזה מפקד באמת מגיע צלש על מלחמה של חודש ויותר עם סד''כ לא רגיל כמוהו לא ראינו במלחמות אחרות.
    אבל למה לבזבז את הזמן.
    מזמין אותך לבקר באוגדה הצפונית ולשאול מי זה באמת מפקד האוגדה
    בשץגץ תבקש את יוני ומוטי מהלוגיסטיקה!

    הגב לתגובה זו

    • לא עשה ש''ב??!- תיקרא את הספר שלו ''שבויים בלבנון''

      אורן, 10/08/07 05:15

      יותר שיעורי בית מי זה אני לא יודע אם אפשר. אתה צודק הוא לא עשה שיעורי בית הוא עשה דוקטורט..

      הגב לתגובה זו

      • את הדוקטורט נקרא אצל עמיר רפפורט ועמוס הראל בספרם (ל''ת)

        לא יכול לחכות, 10/08/07 21:47

        הגב לתגובה זו

      • ''שבויים בלבנון''יצטרך הרבה תיקונים בהוצאה המחודשת...

        רמי צור, 10/08/07 21:51

        הרבה דברים שנכתבו שם יצטרכו לקבל תיקון ואת זה מן הסתם שלח את לימור כבר יודעים מזמן
        אני מחכה לספר אש על כוחותינו של עמיר רפפורט או הספר של עמוס הראל - שם האמת תצא לאורוגם ערוותם של קפלינסקי וחלוץ שמשום מה זכו לתמיכה אצל שלח, תתגלה
        .

        הגב לתגובה זו

    • מסכים ם כל מילה! וינוגרד עוד לא אמר את המילה האחרונה וצפוי להפתיע !

      דורון, 10/08/07 21:59

      מעריך שיתייחס להתנהלותם הערכית הנמוכה ומטה של קצינים כמו קפלן חלוץ ואפילו אייזנקוט שנוטה לשמור על פרופיל מאד נמוך....
      משהו שאנחנו לא יודעים אייזנקוט?

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה שמראה שאשכנזי וחלוץ אחד הם... (ל''ת)

    בושה, 09/08/07 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עופר שלח -צלשים

    מנשה גור, 09/08/07 18:03

    מה חדש? צלשים ניתנים ללוחמים אשר פעלו בזמן ובמקום שהמפקדים כשלו,צלש הוא כיסוי על כישלון של הדרגים הגבוהים.

    הגב לתגובה זו

    • וגם אז- ההבדל בין כח צביקה או צליחת התעלה או החווה הסינית

      ובין צל''שי, 09/08/07 18:09

      קיים מהותית

      הגב לתגובה זו

    • הצלשים באים להראות שאשכנזי מוחק כל זכר לחלוץ (ל''ת)

      ככה זה, 10/08/07 21:49

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    עופר שלח התפזרת לכול הכיוונים אתה לא ממוקד ומפוקס (ל''ת)

    גד שומרון, 09/08/07 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תפסיק להבין בהכול

    עמית, 09/08/07 17:36

    שלח מבין בכדורסל ומבין בביטחון ומבין ביחסי חוץ ומבין בכלכלה ועוד. בקיצור מר מבין- איך הוא לא ראש הממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    היכן שמקבלים צל''ש היתה פשלה

    חוק צבאי מס' 1, 09/08/07 17:27

    מה שלא אומר שהצל''שים מכסת''חים. אדון שלח נמאס עם הפרשנות בלירה. כאן לא ערוץ הספורט.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון

      שמאלני לשעבר, 10/08/07 13:22

      ברור שהיה קרב קשה, אבל זה לא אומר פאשלה. האם קרב הבלימה של קהלני ברמה היה פאשלה ?
      מה שכן, לדעתי צבא ששואף לניצחון והצלחה לא יכול לחלק צל''שים על קרבות שלא הסתיימו בנצחון.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    עופר שלח

    קוטר, 09/08/07 17:13

    מה לעשות,האיש החכם הזה תמיד צודק!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אשכנזי שכחת לחלק צלשים גם לטבחים.... (ל''ת)

    טבח, 09/08/07 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לעיתונאים חלק בכשלון (ל''ת)

    מאיר, 09/08/07 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מסכים. (ל''ת)

    אנני, 09/08/07 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ואם היו רק 3 מצטיינים

    fel, 09/08/07 13:32

    ואם היו רק 3 מצטיינים היו אומרים שלצבא אין מוטיבציה ולמה רק 3 מצטיינים?
    הנייר סובל הכל ,

    הגב לתגובה זו

    • זה לא נכון

      היו ממחישים, 09/08/07 15:57

      השגת המשימות וניצחון במיפגש עם אוייב

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    צודק, שכחת רק דבר אחד, אולמרט המפקד העליון של המדינה שכשל בצורה

    שי, 09/08/07 13:01

    מחפירה וחסרת תקדים עדיין מכהן בתפקיד זה, למרות התנגדות של כמעט 100 אחוזים, כן גם זה אחוז חסר תקדים שמתנגד לראש ממשלה.
    העיתונות לא רק שנכשלה בהפלתו, האיש שהכי חשוב ונחוץ להפיל, אלא היום ישנם עיתונאים שחזרו לפעולה הישנה והרעה שנקראת ''אתרוג'', כמו שעשו לשרון, עכשיו התקשורת השמאלנית נמשכת ע''י אולמרט שמנסה להתל בה ע''י נסיונות להגיע לשלום עם הפלשתינאים, וזה לא משנה אם אין לו סיכוי לעשות זאת וזה לא משנה אם אין לו לגיטימציה מהציבור לעשות , הם נמשכים אחריו כמו ילדה קטנה אחרי איש זר שמציע לה ממתקים.
    התקשורת כשלה בתפקידה ואינה לגיטימית יותר.
    למרות זאת יש שינוי לפחות בעיתונות, הצטרף עיתון חדש שאומר שהוא יהיה אובייקטיבי, נחיה ונראה.
    לעומת זאת, התקשורת בטלוויזיה היא עדיין מעוז השמאל, ושטיפת המוח משם נמשכת כבר שנים וחייבים לעשות שם שידוד מערכות ולאזן את המערכת ע''י פרשנים מימין ומשמאל בצורה שווה.
    בינתיים זה לא קורה...

    הגב לתגובה זו

    • שי ממס' 15 צודק מאד.

      אום אל צחיח, 10/08/07 04:07

      ה''שלום'' שאולמרט משתמש בו כדי לשרוד בשלטון, דוגמאת מורו ורבו אב המושחתים שרון, הוא פטה מורגנה.
      יש שלוש קבוצות של פלשתינאים
      (יושבי מחנות הפליטים בסוריה, ירדן ולבנון, החמאס בעזה והחילונים בגדה). התומכים באבו מאזן הם הקבוצה החלשה מבין השלש.
      הכל בלוף, והמדינה בסכנה כל עוד
      אולמרט לבני מנהלים את הענינים.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    החייל היהודי הוא חייל טוב איכפתי ואמיץ.

    שלמה זיו, 09/08/07 12:31

    עופר, גם במלחמות הקודמות ניתן היה להכפיל ואף לשלש את כמות האותות שניתנו. כידוע לך צה''ל בנוי על הרבה מאוד חיילים טובים ואכפתיים. שמוכנים להקריב את עצמם למען המדינה ולמען חבריהם. דרך אגב גם במלחמות אחרות בהם שותפו חיילים יהודיים בצבאות זרים, אחוז מעשי הגבורה של החיילים היהודים היה גבוה מאוד. אך בגלל יהדותם לא ניתנו למרביתם ''אותות''.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אשכנזי מנסה לשדר עסקים כרגיל. אך בפועל צה''ל נשאר עם קצינים בינוניים

    אוהד, 09/08/07 11:56

    כמו צ'יקו תמיר , גדי שמני, שלא נדבר על קפלינסקי....

    הגב לתגובה זו

    • עסקים כרגיל

      גולנצי'ק, 09/08/07 13:37

      מי אתה בכלל שתגיד על אלופי צהל בנוניים.אתה בעצמך כנראה יותר מידי שחצן וזחוח

      הגב לתגובה זו

      • אתה גולנציק מזויף. בגולני לא סוגדים לקצינים! (ל''ת)

        דולפין מרושע, 09/08/07 20:21

        הגב לתגובה זו

        • רק הכתומים מסתובבים (ל''ת)

          עם רשימות, 09/08/07 20:39

          הגב לתגובה זו

    • ברור !כל מי שלא מצודדד בכתומים ,הם הופכים אותו-בהגדרה-ל''קצין כושל'' (ל''ת)

      פר הרבעה, 09/08/07 13:53

      הגב לתגובה זו

    • אכן מפקדים כושלים !!! (ל''ת)

      מיקו, 09/08/07 16:46

      הגב לתגובה זו

    • ''הגזמת'' גדי שמני היה עם שלח באותה פלוגה-ראינו ב-TV (ל''ת)

      חונטה, 11/08/07 09:11

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שלח צודק ועוד ממעיט אבל לא רוצה

    מרק, 09/08/07 11:52

    לציין את הסיבה האמיתית למה שקורה היום בצה''ל ובמדינה בכלל. ואם לא נוגעים בסיבה אז כמובן שאין שום אפשרות לתקן. והסיבה היא פוליטית לחלוטין , קוראים לה השמאל הישראלי והתקינות הפוליטית. לעולם צה''ל לא ינצח שום מלחמה עם מקלות כאלו בגלגליו. עין המפקדים צופיה יותר לועדות חקירה מאשר לנעשה בשדה הקרב. תחזירו לנו את צה''ל הישן והטוב שבו ניצחון וחיסול האוייב לא היו מילים גסות.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    זהו צבא ערבי, שמגן על עובדים ערבים

    info123, 09/08/07 11:28

    צריך חיילים בריונים, כדי שיסחבו נשק מחלקתי כבד, כולל מא''גים ומקל''רים, הרבה תחמושת, הרבה מים ומזון, הרבה מיגון והרבה חברים פצועים. לא גמדים, נכים ונקבות.

    צריך גם להחזרי הוולקנים ודומיהם לשרות, הפעם ע''ג תובות פלדה, במקום האלומיניום הצ'וקו.

    הגב לתגובה זו

    • חושב בדיוק כמוך

      רן סער, 09/08/07 13:35

      כול מילה שכתבת בסלע....מסכים אתך אחד לאחד...

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    עיטורים אינפלציונים-מוזיל ומשדר מסר שקרי ומטעה

    היה צריך רשימה, 09/08/07 11:19

    דוקא כדי להציב נורמה

    נורמות לחימה- לא היו ברמה גבוהה

    נתנו עיטורים כמו שנותנים פרס לילדים קטנים-לעידוד..

    הגב לתגובה זו

    • צריך תוכניות חכמות לקרב. החיילים נלחמו כמו אריות (ל''ת)

      אל תזלזל, 09/08/07 12:43

      הגב לתגובה זו

      • נלחמו כאריות-כמעט רק בהקשר (ל''ת)

        של חילוץ פצועים, 09/08/07 15:58

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא היתה לחימה כמו שצריך. היתה גבורה רק במה שקשור

    לחילוץ פצועים, 09/08/07 11:15

    לא נעים לאף אחד להגיד את האמת
    מטילים את הכל על ''ניהול''- הלוחמים והמפקדים בשטח לא ידעו להילחם.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך בעיות בהבנת הנקרא , נסה, קרא שנית אולי תבין. (ל''ת)

      מירה, 09/08/07 11:32

      הגב לתגובה זו

      • רוב(לשון המעטה) העיטורים וגילויי הגבורה-על חילוצים (ל''ת)

        לא על לחימה, 09/08/07 13:15

        הגב לתגובה זו

        • כמובן-יחידות שלמות של חיל האוויר קבלו צלשים זו הבושה (ל''ת)

          מתן, 11/08/07 09:12

          הגב לתגובה זו

    • הלוחמים ידעו להלחם. לא נתנו להם מטרות הגיוניות. הפיקוד הגבוה נכשל.

      החיילים ידעו, 09/08/07 12:38

      כדי להתקדם למטרה צריך תוכנית טובה עם מטרות מוגדרות ותוכנית לשעת חירום אם משהו לא מצליח.
      קרא על הקרב של בנת ג'בל ותראה מה היו הפקודות לחיילים המסכנים.
      שלחו אותם לכבוש כמה בתים סמליים בבנת גבל למטה כשהחיזבאללה היו על הטרסות למעלה.

      הגב לתגובה זו

      • מעבר למטרות/ניהול יש גם עצם המיפגש עם האוייב

        -בד''כ נכשלו, 09/08/07 16:12

        ברגע שהיו נפגעים כל תשומת הלב וכל הכח היה עסוק רק בנפגעים.
        הלחימה ננטשה.

        (לדעתי יש לזה הרבה סיבות ואין ''אשם'' אבל זו היתה המציאות בלבנון 2 ).

        אני לא בא בטענות, ובחילוצי פצועים וגופות הרוגים- פעלו חד משמעית בנחישות וגבורה-- זה לא עבר ללחימה עצמה..

        הגב לתגובה זו

        • שירן אמסילי וחבריו לחמו קרב פנים מול פנים (ל''ת)

          מהיחידים שראו, 09/08/07 17:21

          הגב לתגובה זו

    • למה לזלזל אתה ראית אויב בחיים שלך? (ל''ת)

      כל אדיוט מבין, 09/08/07 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הגיבורים של המלחמה-תושבי הצפון

    יהודה, 09/08/07 10:10

    כנראה לא יקבלו אותות

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה כן?!

    מולי, 09/08/07 10:01

    עופר שלח צודק במהות אבל לא צריך לקשר את זה דוקא לכבוד הרב שצהל והעם רוצים לתת לגיבוריו.נראה את מר שלח מנסה לדבר עם חלק מהמעוטרים ומנסה לשכנע אותם להשאר בצבא הרי זו מדינתנו וזה צבאנו ואין לנו אחר גם מר שלח שהוא קצין צנחנים יודע זאת אני הייתי ממליץ לך לדבר עם המ''פ שלנו חנוך דאובה ותראה איזה מצביא עתידי יכול לצמוח מתוך הכעוס

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    האתוס נכון. החיילים היו גיבורים. המלחמה לא נוהלה נכון.

    קרן האור שצהל, 09/08/07 10:00

    הכל לא בסדר כאשר החיילים היו גיבורים והמלחמה לא נוהלה נכון אבל העם מצדיע לגיבוריו ובוכה.
    קרן האור היא שצהל מספר את האמת וזה נותן סיכוי שבפעם הבאה נדע להפיק את הלקחים.
    הצלשים הם הזמן שאנחנו נותנים להם כבוד ובוכים עם המשפחות של כל החללים, גם אלה שלא קבלו צלש.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יש דברים שגם אם הם נכונים

    אורן, 09/08/07 09:53

    עדיף שלא יאמרו
    כשקצין קופץ על רימון, אני לא מוכן לשמוע תאוריות מהתקשורת שפאשלה הוליכה לגבורה. אין לזה מקום
    ועם כל הכבוד לשלח, ובאמת יש כבוד, אני חושב שהיה פה פספוס מצידו.
    אבקש להוריד את המאמר מהאתר מיידית מפאת כבודם של מקבלי העיתורים ומשפחותיהם

    הגב לתגובה זו

    • המשפחות והעם יודעים. זה לא ממעיט מגבורתם. אולי מוסיף.

      המשפחות יודעות, 09/08/07 10:06

      המשפחות השכולות יודעות שהיו פשלות מלמעלה אבל הם הלכו כשקראו להם ועשו את מה שביקשו מהם ויותר.
      הבכי יותר גדול בגלל מה שיודעים.

      הגב לתגובה זו

    • צריך להבין את הנקרא

      יעקב, 09/08/07 10:22

      מדוע להוריד את המאמר? אין מחלוקת על כך שיש להעריך את החיילים שמסרו ממש את נפשם ויש שסיכנו את חייהם. אבל, לומר את האמת שמנהלי המלחמה, קרי המפקדים, כשלו, אסור? אני תמה על הכותב, או שהוא שתול מטעם.....

      הגב לתגובה זו

      • לא שתול....

        אורן, 09/08/07 10:44

        פשוט נזכרתי בכתבה שראיתי על פגישה בין ילדים יתומי המלחמה.
        אם ילד אחד כזה יצא מבולבל, מתוסכל או יותר כואב בעקבות הכתבה הנוכחית....
        אז בואו לא נתנהג כישראלים ונמצא לנו משהו אחר שיעשה לנו את ההתרגשות היומית

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    שמתם לב לפיזור בחלוקת הצל''שים ?

    משה כסתח, 09/08/07 09:48

    הנ''ל מצביע שפיקוד צה''ל רצה להיות בסדר עם כולם ולא באמת ליוצאים מהכלל הראויים לשבח

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תמיד מקרי הגבורה מכסים על פאשלות

    אריה, 09/08/07 07:27

    ממעבר המיתלה דרך גבעת התחמושת, החווה הסינית ועד למלחמת לבנון האחרונה - כל קרב גבורה התרחש בעקבות פאשלה.
    קרבות הגבורה הם קרבות מיותרים. תכנון נכון וביצוע נכון - תמיד חוסכים אותם ואת ההרוגים והפצועים שקשורים איתם.
    פאשלה הופכת לאתוס - כמה אופייני לנו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      ע, 09/08/07 11:39

      הגב לתגובה זו

    • מס' 3 צודק במאה אחוז. ראה האי גרין. (ל''ת)

      לוחם, 10/08/07 03:58

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה המטרה של הקשקושים האלה?

    נפיח, 09/08/07 07:21

    שמענו כבר את התובנות האלה-שהן נכונות כשלעצמן ,אבל מספיק ודי.האם אני מזהה רוע וזדון ?אני מקווה שלא רק העלאת גירה.אם צהל החליט שזה מה שהוא צריך אז תן לו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תעזוב תעזוב כבר. נמאס מהכל ובעיקר מהחוכמולוגים (ל''ת)

    אתה בכלל נלחמת?, 09/08/07 05:51

    הגב לתגובה זו

    • במקרה הוא כמ''פ במילואי צנחנים ,איבד את עינו בהרי השוף בלבנון 1983 (ל''ת)

      פלנגות/דרוזים, 09/08/07 09:13

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר? (ל''ת)

        מתן, 11/08/07 09:12

        הגב לתגובה זו

        • תקרא את 1

          ותבין, 11/08/07 14:49

          אולי

          הגב לתגובה זו

    • טיפש

      אורי, 09/08/07 09:28

      למה אתה חושב שעופר שלח עיוור בעין אחת? זה לא קרה לו מעודף פרשנות של משחקי כדורסל...

      הגב לתגובה זו

    • חבל...

      נתי, 09/08/07 13:06

      שכתבת את מה שכתבת.. אבל אתה אדם כמו כולנו וטעית.
      אני מציע שלפחות תקרא את התגובות שהופיעו בעקבות התגובה שלך ופשוט תתנצל...

      ואם למר שלח יש זמן לקרוא את התגובה הזו, אז אחלה טור ואל תיקח ללב שוטים שכאלו...

      הגב לתגובה זו

    • ממתינים (ל''ת)

      להתנצלותך !, 09/08/07 16:16

      הגב לתגובה זו

    • יצאת טמבל

      בן, 09/08/07 16:23

      חבל''ז. עופר חד עין, ולא מנפילה במקלחת.

      הגב לתגובה זו

    • שלח אומנם שמאלני ולפעמים קשקשן אבל....

      שמאלני לשעבר, 09/08/07 19:17

      הוא אחד מאיתנו-ממשפחת הלוחמים.
      ועל זה יש לתת לו כבוד.
      הוא גם מבין רציני בפוטבול, בתור אוהד פוטבול אני אומר את זה.

      הגב לתגובה זו

    • איזה תגובה זאת? נראה לי מושתלת משמאל

      לא אוכל חארטות, 09/08/07 20:33

      כל הדיוט מצוי יודע שעופר שלח נכה צהל שאיבד עין בלבנון

      הגב לתגובה זו

      • למה היא נראית לך

        מושתלת משמאל??, 09/08/07 21:25

        אוייייי אתם מגוחכים

        הגב לתגובה זו