• 29.

    עצוב עצוב עצוב

    עצובה, 09/08/07 00:23

    הכרתי מעט את גלעד , אחד האנשים הטובים שפגשתי בחיי!! איזו שמחה וחיות הייתה לו ! ממליצה לכם לאמץ את החיוך שלו , היה בחור שמח ועליז!! הלוואי על כולכם להיות 27 שנים בשמחה כזאת!!
    עצובה שנפגשה איתו...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אוהב אותכם ולא ישכח אותכם ! (ל''ת)

    נתן, 08/08/07 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יהי זכרם ברוך. לעזאזל איפה אנחנו טועים - יש כ''כ הרבה נפגעים

    בת', 07/08/07 17:52

    מכל מיני נסיבות.

    מה עלינו לעשות?

    תנחומים למשפחות ההרוגים.

    מן השמיים תנוחמו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תגובה

    ילדה, 07/08/07 17:07

    אני מכירה את אמיר רק בשם אבל אני מכירה את החברה המדהימה שלו ומה שאני יודעת שבזבוז החיים הזה היה לשווא ואין דבר יותר עצוב מהשמחה שנגדעה בעצב כ''כ רב.....
    ליבי עמכם משפחות יקרות מי ייתן ולא תדעו יותר צער...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הלב נשבר,משתתף בצער המשפחות. (ל''ת)

    גיל, 07/08/07 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    המומים וכואבים

    י.ג, 07/08/07 16:18

    קיבלנו את שוק החיים שלנו הבוקר כאשר שמענו על הבשורה המרה הזו שאלוקים יתו כח למשפחות ולא ידעו עוד צער

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תנחומי העמוקים למשפחות ,יש לנו עם מטומטם תראו את התגובות כאן (ל''ת)

    צחי, 07/08/07 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אלוהים מפנה את הגב למשתמטים מהצבא (ל''ת)

    יעל, 07/08/07 15:59

    הגב לתגובה זו

    • תסלחי לי - אבל את טיפשה

      אחד העם, 07/08/07 16:12

      זה מה שיש לך לומר אחרי אסון כזה ?

      אולי זה בגלל שהרבנים הגדולים ביקשו מהבחורים לשבת ללמוד ולא לטייל בתקופה הזו ?

      את יודעת חשבונות של ה'?

      נכון שצריך לעשות צבא וגם אני עשיתי 3 שנים
      אבל לפני שפותחים את הפה צריך לחשוב לפני.

      הגב לתגובה זו

    • אידיוט !!!! אלה דווקא עושים צבא !!!! (ל''ת)

      אייל, 07/08/07 16:17

      הגב לתגובה זו

    • די כבר (ל''ת)

      גועל נפש, 07/08/07 20:35

      הגב לתגובה זו

    • ל-22

      ארז, 07/08/07 20:42

      נראה לי את שייכת לארגון חמאס תת רמה תתביישי

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    רכב שטח מיועד רק לכביש!

    בני, 07/08/07 15:41

    למרות שמו זה רכב שמיועד רק לנסיעה בנוחיות באוטוסטרדות ובעיר. הוא לא מיועד לנסיעה על סלעים, לא על הרים ולא בערוצי נחל. רק מי שמחפש סיכון יורד מהכביש ומסתכן בהתהפכות.
    ה SUV שלי לא ירד מעולם מהכביש ולא ירד מהכביש בעתיד.

    הגב לתגובה זו

    • למה לך SUV שאף פעם לא יורד מהכביש?

      חיים, 07/08/07 18:17

      הנסיעה על הכביש פחות נוחה ואתה מבזבז דלק.
      למה זה טוב?

      הגב לתגובה זו

    • ומנין לך בכלל שהם היו ב SUV ?

      א, 07/08/07 18:37

      אולי הם היו ברכב שמיועד לחובבי שטח אמיתיים, ולא רק לאנשי שופוני ?

      הגב לתגובה זו

    • ג'יפ סופה

      אברהם, 07/08/07 23:29

      נראה לי שאם אתה יודע מה זה ג'יפ סופה אז אתה אמור לדעת לבד שזה לא סתם חובבי שטח.
      ואני יודע טוב שזה סופה כי אני מכיר אותם.

      הגב לתגובה זו

    • קשקשן ג'יפ סופה רכב שטח מובהק

      ג'יפאי, 09/08/07 01:53

      סע בזהירות עם הדאווין אוטו שטח יעני שלך

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    תשובה לגבי מכפר שמואל

    אורי, 07/08/07 14:18

    שאלהים יעלה אותך לגהנום בצורה אחי קשה בושה וחרפה על התגובה שלך לא משנה מה הם קודם כול הם אנשים זה שהם לא משרתים בצה''ל זה עדיין לא צריך להיות עונש מוות
    וחלק מהתגובות צודקים הכול רשום למעלה יהי זכרם ברוך

    הגב לתגובה זו

    • בזיון תלמידי חכמים

      בן אדם, 07/08/07 15:06

      לנעמן, לגבי ולכל החכמולוגים,
      אני לא מקנא בגהינום שלכם, אם בכלל תזכו להגיע אליו... אתם אנשים קטנים קטנים קטנים. הסיבה היחידה שאני מגיב היא לא כיון שאני חושב שיש מה לשנות בתפיסה המחורבנת שלכם, מן הסתם לתקן אתכם זה כבר תפקיד של הקב''ה, ריקוד על דם הוא, כידוע, מחלה חשוכת מרפא. בכ''ז הגבתי כי אסור לשתוק על בזיון תלמידי חכמים. יהי זכרם ברוך ותהי נשמתם צרורה בצרור החיים אמן.

      הגב לתגובה זו

    • תיקון טעויות...

      המתכן תיכונים, 07/08/07 15:13

      הכי במקום אחי
      יוריד במקום יעלה
      כל במקום כול (באמת מי כותב כך)

      והטעות הכי גדולה: אדם מאמין באמת אינו מאחל דברים כאלה לאף אחד. תסתכל במראה דביל אולי זה יגרום לך לחשוב שנית לפני שאתה מזבל את המקום עם התגובה השטנית הזו שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    בגלל סרבנות החיילים הדתיים הרבה צרות ומכאובים באו לעולם.רק שתדעו

    בגלל הסרבנות, 07/08/07 14:11

    איפה שיש דת יש צרות.

    הגב לתגובה זו

    • דפוק

      נ, 07/08/07 14:22

      מה הקשר דפוק

      הגב לתגובה זו

      • אין קשר, הוא סתם מסית. (ל''ת)

        אטאיסט, 07/08/07 15:11

        הגב לתגובה זו

    • דת יש בכל מקום, אנסה להסביר לטיפש כמוך

      אלכס, 07/08/07 14:44

      אם אתה חושב שאתה לא דתי אתה טועה.
      אטאים זה דת לכל דבר.
      אי אפשר להוכיח שאלוהים לא קיים באותה מידה שאי אפשר להוכיח שהוא קיים.
      יש אנשים שמאמינים שאלוהים קיים ויש כאלה שמאמינים שהוא לא קיים, אבל אלה ואלה דתיים.

      הגב לתגובה זו

      • תיקונים לדביל המגיב

        אטאיסט, 07/08/07 15:10

        1) אטאיזם זו אינה דת, זה מצב של חוסר המצאות דת.
        2) לאטאיסט אין צורך להוכיח חוסר קיומו של יהוה כי זו עובדה בשביל אטאיסט (כמו בשבילך זו עובדה שיהוה קיים בשמיים בלה בלה בלה).
        3) מסקנה = ידיעה != אמונה.

        אני מקווה שהלוגיקה הזו לא קשה מדי בשבילך.

        הגב לתגובה זו

        • חכמת האטאיסט

          מאמין, 12/08/07 18:44

          אם אתה כל כך חכם למה אתה לא עושה עם זה משהו ? שומר את הכל לעצמך?תבדוק את עצמך אם באמת אתה חי בגלל שאתה חלק ממשהו או שאתה יוצר ויצרו אותך בשביל ליצור והגדיל את שמו של ה'

          הגב לתגובה זו

      • הגדרות

        ירמי, 10/08/07 10:44

        קיים אצלך בלבול בהגדרות

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    נהיגה בשטח

    ג'יפאי, 07/08/07 14:06

    1.לעולם אבל לעולם אין להיכנס לשטח לבד.גם אם יש לך ג'יפ המר חדש.אם היה עוד ג'יפ הכל היה נראה
    אחרת מן הסתם.
    2.השטח הוא סבלני לניזהרים ואכזרי מאוד לחסרי הנסיון,ולדעתי היה כאן חוסר נסיון משווע בכל הפרמטרים.
    3.כאשר הם נקלעו למצוקה היה עליהם לרדת מהרכב ולהשאיר את הנהג לבד בג'יפ ולכוונו בזהירות בכדי שיצא מהפלונטר.אבל חוסר הנסיון המשווע הוא שביא את האסון הכבד הזה למשפחות.
    יהי זכרם ברוך .ולמשפחות תנחמו משמים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני לא מתפלא ! אני רואה איך נוהגים בכביש

    דמיקולו, 07/08/07 14:06

    כאדם שנוהג כול יום ברכב אני רואה איך נוהגים בפזיזות וחוסר זהירות.
    חותחים מימין ושמאל, נוסעים נגד כיוון התנועה, יוצאים לעקיפה בלי להיסתכל,נוסעים באדום מלא,בפרעות,במהירות וללא כול התחשבות ברכבים שמסביב.
    כול יום אני רואה זאת ובנס רק אין לנו עוד יותר תאונות .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מתו באוהלה של תורה יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    דליה, 07/08/07 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מתו באוהלה של תורה יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    דליה, 07/08/07 13:56

    הגב לתגובה זו

    • גדולה שנאה ששונאים עמי הארצות לתלמידי חכמים

      אשתו, 07/08/07 15:04

      יותר משנאה ששונאים עובדי כוכבים את ישראל, 'ונשותיהם יותר מהם'.

      (פסחים מ''ט ע''ב).

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    זהב מיקם עצמו טוב, בפוזה מעוררת נדיבות לזק''א

    אייזיק, 07/08/07 13:54

    סחטן אליקו לדודי על ההכוונה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עונש מאלוהים על השתמטות החרדים מהצבא (ל''ת)

    גבי, 07/08/07 13:53

    הגב לתגובה זו

    • עד היכן יכול להידרדר יהודי כמוך

      חילוני, 07/08/07 14:01

      בתקופות קשות עושים חשבון נפש
      ולא רוקדים על הדם..

      הגב לתגובה זו

    • הפשע החמור ביותר הוא:

      אופיר, 07/08/07 14:37

      להטות את ''רצון אלוהים'' לשאיפות שלך.
      מי אתה שתגיד מהו רצון אלוהים?
      מי אתה שתקבע את מי הוא צריך להעניש או את מי לא.
      ואם מחר ייפול עלייך פסנתר כנף ואני אגיד למשפחה שלך שזה קרה לך בגלל התגובה שלך היום, מה יש לך להגיד על זה?

      הגב לתגובה זו

      • שאתה ממש דביל. (ל''ת)

        בין פסנתר לפיל, 07/08/07 15:07

        הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה. (ל''ת)

      ראובן, 07/08/07 16:37

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל נהג/ת מנוסה יודע/ת שלא מטיילים לבד

    ג'יפאית לשעבר, 07/08/07 13:49

    על אחת כמה וכמה חסרי ניסיון.......
    אם האמונה הזו היתה שורה עליהם, סביר להניח שהיו עדיין בין החיים.
    איזה בזבוז של חיים.
    שולחת תנחומים למשפחות.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני מחזק את ידי ההורים השכולים באבלם

    מ., 07/08/07 13:48

    תנוחמו מן השמים, ומי יתן ולא תדעו עוד צער.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מחזק!הם אומרים שככה היה צריך להיות! (ל''ת)

      פינטו, 07/08/07 14:05

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    זעקי ארץ אהובה

    מוטי, 07/08/07 13:35

    אוי לנו אם אלה חוקינו, אוי לנו אם אלה מנהיגינו,אוי לנו אם אלה בתי המשפט שלנו, מסכנים ההורים ,מסכנים הילדים, מסכנים כולנו
    כבר כל הדמעות יבשו. שום קינה לא עוזרת, אין שום עצה, אין תקווה,אוי לנו.
    הלואי שאני טועה, אם כן אני אהיה המאושר באדם.
    מוטי מהמרכז

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תנחומים למשפחות

    יוסי, 07/08/07 13:29

    אובדן עצום וכאב לב לכולם הלוואי ויקל כאבכם.
    ליבי איתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    האמונה דבר חשוב, אבל אסון כזה לא

    אלעד, 07/08/07 13:24

    היה צריך לקרות.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לי אין אמונה, בגלל זה טיילתי שם וחזרתי חי.

    ג'יפאי אחר., 07/08/07 13:20

    לפני כמה שנים גם לי היה ג'יפ פתוח, וחרשתי איתו את כל הנגב.

    לא היתה לי ''אמונה'', ואולי בגלל זה גם כשלקחתי סיכונים ידעתי להיזהר, לנקוט באמצעי בטיחות ולא לנהוג כמו ערס שסומך רק על אלוהים שיוציא אותו מהשטויות שהוא נכנס אליהן.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-7

      שפוי, 07/08/07 13:38

      תתבייש לך

      הגב לתגובה זו

    • נעים לך לרקוד על הדם ? (ל''ת)

      אדם, 07/08/07 13:39

      הגב לתגובה זו

    • יש אמונה

      סער, 12/08/07 18:37

      אז הרשה לי ידידי להסביר לך משהו אחד זה שבחירתם באמונה לא נותנת להם את את יכולת המחשבה שה' יציל אותם בכל צרה ואם היית לומד קצת על התורה היית מבין שהתורה מצווה להישמר ולהיזהר זה שהם נהרגו לא אומר שהם סמכו על אלוהים בקטע כזה מה אתה חושב שהם טיפשים?ואם כן אז למה לא כל הדתיים קופצים ממטוס בלי מצנח הרי ה' יציל אותם לא? תחשוב על זה..

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    איפה היה יהוה כששני תלמידי הישיבה היו זקוקים לעזרתו?

    נעמן, 07/08/07 13:13

    הוריד לאפות אצל ''שמש''?
    ניגב חומוס ב''פינתי''?
    יכול להיות שהיה עסוק מדי כדי לטפל בבני ישיבה תמימים וצדיקים?

    ואולי הוא לא יה קיים?

    הגב לתגובה זו

    • צדיק קטן

      הגר, 07/08/07 13:38

      הקשב נא
      השם נמצא בכל מקום ולא עובד בשביל אף אחד, אל תסמוך על הנס נאמר מליון פעמים לאנשים מאמינים ולעיתים מה לעשות קורים אסונות גם לתלמידים צדיקים, צריך לדעת שאנחנו צריכים לעשות 100% השתדלות כדי להצליח בכיוון בו אנו רוצים ללכת גם אם זה טיול מה שאומר להתייעץ ללמוד את השטח ולהבין שבשורה התחתונה אנחנו בני אדם ולא לוקחים סיכונים מיותרים, אנחנו לא יודעים מה היה שם וכנראה שהם עשו הכל ואם לא אז צריך ללמוד וללמד את הלקח,וכמובן שאנחנו לא מחשבים חשבונות שמים אבל אולי ראוי שתשאל איך זה שאלפי קסאמים נופלים בשדרות וב''ה דבר לא קרה לאיש בלי שום קשר אם הם תלמידי חכמים או לא כל ישראל קדושים נאמר? אולי תשאל איך זה שיש ניצול אחד?

      הגב לתגובה זו

      • לא קרה דבר לאיש? הלו? הגר, את חיה כאן? (ל''ת)

        5 נהרגו עד כה!, 07/08/07 14:21

        הגב לתגובה זו

        • הנס משדרות

          שיר, 07/08/07 16:14

          יחסית לכמות הקסמים שנופלת מספר ההרוגים והנפגעים קטנה ואנו רואים בשדרות ניסי ניסים

          הגב לתגובה זו

          • אם אלוהים כל יכול, אז למה כמות הנפגעים היא לא 0?

            חיים, 07/08/07 18:19

            איזה מן נס מאעפן זה?
            את עשרות הנפגעים וההרוגים הסטטיסטיקה בגרוש הזאת ממש לא מנחמת.

            הגב לתגובה זו

            • כי הקב''ה לוקח את הטובים אליו (ל''ת)

              מ, 08/08/07 03:50

              הגב לתגובה זו

            • תגובה

              סער, 12/08/07 18:33

              התשובה נמצאת בתוך השאלה שלך אלוהים הוא כל יכול ולכן הוא יכול להחליט ולבחור כמה אנשים יהרגו ואנו מאימינים שבכוחו להשאיר בחיים וכמו שיצר אותנו לשלול אותם ..והסטטיסטיקה לא אמורה לנחם..

              הגב לתגובה זו

    • תפנה אליו ישירות, ותקבל תשובה..

      מאמין, 07/08/07 13:45

      יתכן שהוא יקרא לך אליו, כדי שתשובתו תכנס טוב יותר באזניך..

      הגב לתגובה זו

    • תעלה אליו ותקבל תשובות (ל''ת)

      אריק, 07/08/07 14:20

      הגב לתגובה זו

    • יהוה, נתניה וחזירים

      מיסטר פיגי, 07/08/07 14:43

      לפני זמן מה הוצתה בנתניה חנות שמכרה בשר חזיר על ידי טרוריסטים דתיים.
      שני אברכים הגרים מנתניה נהרגו בתאונת דרכים.
      אמור מעתה, יהוה איננו רואה בעין יפה פעולות אלימות וטרוריסטיות שנעשות על ידי דתיים וממהר להבהיר זאת במהירות ראויה לציון.
      שמא תאמר, אבל שני בחורי הישיבה היו צדיקים תמימים שלא היה להם חלק במעשה הנורא.
      אז אומר לך: נסתרות דרכי השם.
      הוא כנראה סנילי, שלומיאל ,חדל אישים, או רשע מרושע.
      או בכלל לא קיים.

      הגב לתגובה זו

    • אולי האסון בגלל מעשיך (ל''ת)

      אמת, 10/08/07 00:33

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    קהלת אמר בזמנו

    ולסיכום, 07/08/07 13:05

    ''לב חכמים בבית אבל ולב כסילים בבית משתה'' פרק ט' פסוק 7 או פרק שבע פסוק 9.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מסכנים. איזה מוות נוראי ומיותר (ל''ת)

    חיים, 07/08/07 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    2 תתביש - זהו צידוק הדין ולא כפירה בבחירה החופשית

    יהודה, 07/08/07 12:57

    הכל צפוי והרשות נתונה!

    עלינו להשתדל ולהישמר - האחריות היא עלינו - כן גם בנהיגה ובכל אורחות חיינו.

    האחות האבלה התכוונה להצדיק עליה את הדין וחלילה לך 2 לגנות אותה.

    מן השמים תנוחמו !

    הגב לתגובה זו

    • הוא מסכן, עזוב אותו (ל''ת)

      גיל, 07/08/07 13:07

      הגב לתגובה זו

    • דברים חכמים , דיברת.

      ענבל, 07/08/07 13:32

      אי אפשר היה לנסח את זה טוב יותר.
      כל הכבוד.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הם מוסלמים או יהודים ?

    אברהם, 07/08/07 12:46

    ''יש לנו אמונה גדולה וכנראה זה משהו שהיה צריך לקרות''

    נשמע כמו משהו שלקוח מהאיסלאם

    הגב לתגובה זו

    • האמת שעלו לפני מספר שנים ממדינה

      אס, 07/08/07 12:54

      מאד מוסלמית. אנשים מאמינים קל להם יותר עם אסונות. עדיף ככה מאשר להשתגע מצער.

      הגב לתגובה זו

      • קודם כל הם

        חן, 07/08/07 13:23

        יהודים בדיוק כמונו ודבר שני מה זה קשור שקל להם יותר זה הילדים שלהם מה כבר יכול להיות בדיוק קל בזה?!

        הגב לתגובה זו

    • ''לקוח מהאיסלם'' ?.

      מ., 07/08/07 13:42

      חבל שאינך מכיר את עיקרי האמונה היהודית.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הייתה לו חברה 4 שנים...

    מכירה את אמיר, 07/08/07 12:40

    הם כל הזמן דיברו על חתונה.
    משתתפת בצער המשפחה.

    הגב לתגובה זו

    • איזה יופי של חרדי. יש ללו חברה אבל לא הולך לצבא. (ל''ת)

      גם אני רוצה, 07/08/07 14:22

      הגב לתגובה זו

      • איך אתה מעיז

        אני, 07/08/07 19:25

        איזה חצוף איך אתה מעיז בכלל לדבר עליו?
        אתה אפילו לא מכיר אותו!!!

        הגב לתגובה זו

        • אני בשוק !!!!!!!!!!!!!

          אושרית, 08/08/07 01:29

          מזה התגובות המזעזעות האלה ככה יהודים לא מדברים מאיפה אתם יודעים מה הם החשבונות של הקב''ה אף אחד לא יודע וגם לא ידע תחשבו תמחשבות המטופשות שלכם בלב מספיק המשפחות הרוסות וככה אתתם מלכלכים תפה שלכם תתבישו לכם

          הגב לתגובה זו

          • התבלבלנו לגמרי

            ירמי, 10/08/07 10:56

            מעבר לכל הבילבולים ,אנחנו צריכים להבין את המטרה בעולם.
            צריך לדעת שאנו ציבור שלם מחוברים נרצה או לא נרצה אנחנו עם ישראל ברגע שנכרתים ממנו אברים כואב לכולנו. כיון שכל אחד שהולך הוא חלק ממנו שנכרת אין טעם למלאות שורות של קיתונות למה זה קרה ולמה ה' עושה זאת פשוט כל אחד ישתדל לשפר את המציאות מהמקום שבו הוא נמצא ולא מהמקום שאותם אברים היו ולא לעשות את החשבון למה זה מגיע להם דווקא כיוון שזה מכה קשה לכולנו והכי חשוב לא לשכוח שכולנו אחים .

            הגב לתגובה זו

    • היכן למדו האחים ז''ל ? (ל''ת)

      יצחק, 07/08/07 14:33

      הגב לתגובה זו

      • בישיבת טלזסטון (ל''ת)

        מ, 08/08/07 03:48

        הגב לתגובה זו