• 34.

    חיילי צהל המיתגיסים יצטרכו

    פקק תנועה, 19/08/07 10:35

    להציג עים גיוסם לצהל .תעודת יושר מהמישטרה .עים זה באמת קרה .הרי זו עברת פשיעה חמורה ביותר .

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    איני מאמין להם אף מילה. הם מנסים הכל. שקרנים מלידה. (ל''ת)

    מענין למה, 19/08/07 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שקרנים אסור להאמין לשום ערבי

    לא מאמין להם, 08/08/07 07:07

    הם גם יכולים לטעון שגנבו להם 5 מיליון דולר, הארגון היחיד שיכול לגנוב להם כסף זה החמאס, שילכו להניה לו יש מלא עשבים וזעתר לחלק לכל המשפחות בעזה לתקופה של 40 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא נשמה טוב ולא מתאים לצה''ל , אבל ...!!!

    נובמבר 4, 08/08/07 06:28

    אבל כל לילה ערבים שודדים וגונבים לנו כסף , רכוש , רכבים ואם היו יכולים היו גם רוצחים את כולם .... תחשבו מה היו עושה לנו אם צבא ערבי היה שולט בנו ?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הצבא גירש אותנו מבתינו והרס אותם

    גוש קטיף, 07/08/07 16:43

    הרס לנו את מקום פרנסתינו והפקיר את בתי הכנסת והישיבות שלנו, וזרק אתנו בכביש נידח.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שנים תמשיכו לייילל? תמצא עבודה ותפסיק לבכות

      חיים, 07/08/07 18:14

      איבדת את מקום הפרנסה שלך? תן לי לנחש - היית עובד במוצעה האזורית, כמו הרוב המוחלט של תושבי הגוש. סידרו לכם מקומות עבודה פיקטיבים כדי לחסוך את הסיכון שבנסיעות אל וחמוץ לרצועה.

      אז ברוך הבא לעולם האמיתי, בו אדם צריך באמת לעבוד כדי לקבל כסף.
      אני ממליץ לך על מדור הקריירה בעיתון של סוף השבוע.

      לגבי הישיבות ובתי הכנסת - אתה יכול ללכת לבתי כנסת אחרים. למיטב ידיעתי, אלוהים יכול להתקיים גם בבתי כנסת אחרים, ובישיבות אחרות יממנו אותך כמו בישיבות בעזה. גם ככה, זה לא כאילו שנעשה בפנים תהליך יצרני כלשהו.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    גנבתם את פלסטין.... מה חדש ? כנסו

    ערבי לא שונא, 07/08/07 11:28

    רוב מנהיגי המדינה נגועים בשחיתות....
    גניבות ואונס....

    צבא זורק 4 מליון פצצות מצרר על אזרחים לבנונים....

    רק בקשה קטנה....

    תפסיקו להתהדר בנוצות לא לכם כמו...

    הצבא החזק והמוסרי ביותר
    העם החכם ביותר

    אני רואה רק חברה מפוררת...
    עם שנהנתן (עם המנגל ולא עם הספר)
    וצבא מאוד... אבל מאוד ... לא מוסרי

    הערה: תגובתי מיעודת ''באהבה'' לימניים שביניכם בלבד.... אני ישראלי כמוכם וכואב לי מאוד מה שמתרחש.

    יום טוב

    הגב לתגובה זו

    • המנהיגים שלנו מושחתים? מה עם המנהיגים שלך בפלסטין?

      חיים, 07/08/07 13:12

      כמה מילארדים יש בחשבון הבנק של סוהא?
      כמה רכוש דחלאן מחזיק באירופה?
      כמה מילונים מסותבבים בחשבונות הנבקים של הפוליטיקאים מהפתח?

      המנהיגים שלנו נגועים בשחיתות, אבל זה טיפה בים יחסית אל הפלסטינים והערבים הישראלים, שראשי הערים שלכם כל כך מושחתים שבחצי מהישובים אפילו אין תשתיות מסודרות של כבישים, מים וחשמל.

      הגב לתגובה זו

    • ורציתי להוסיף מילה על מוסריות הצבא

      חיים, 07/08/07 13:30

      ללא ספק ששיגור פצצות המצרר על לבנון היה טעות (ואיך הגעת פתאום ל4 מליון פצצות? נראה לך הגיוני? הרי כל פצצה עולה עמה עשרות אלפי דולרים), אבל אין שום בעיה בשיגור נשק מצרר על אזורי לחימה. זה חוקי לפי כל האמנות הקיימות וארה''ב וכוחות הקוהליציה עושות את אותו הדבר בפאקניסטאן. מצרר זה נשק חוקי והבעייה היחידה בו היתה כמות הנפלים הגדולה של הפצצות האמריקניות הישנות..

      לגבי מוסריות הצבא, שים לב לצבאות המדינות השכנות: צבא סוריה שרצח אלפי לבנונים בבתי הכלא בימי הכיבוד, והטבח הענק בשנות ה90.
      צבא לבנון שנלחם נגד הפתאח אל איסלאם במחנות הפליטים ובדרך הורג מאות אזרחים (ממוצא פלסטיני), שבעיני הלבנונים הם אינם אזרחים אלא אורחים לא רצויים.
      צבא ירד שטבח בערשות אלפי אזרחים פלסטינים בספטמבר השחור, וצבא מצריים שרק לפני יומיים צולם כשהוא טובח בפליטים סודאנים על הגבול בין ישראל לסיני.

      אז צה''ל צבא לא מוסרי? אני חושב שאם היתה לך האפשרות ליפול בשבי צה''ל או ליפוול בשבי צבא של מדינה ערבית, הבחירה שלך היתה מאד מאד קלה.
      לא ככה, מר לא שונא?

      הגב לתגובה זו

      • כנס... אולי תבין

        29, 07/08/07 13:44

        על ערי וכפרי לבנון נזרקו 30 אלף פצצות מצרר שלמות.... ובתוכן ביחד היו 4 מליון פצצות זעירות. מליון מהם לא התפוצצו ורוצחות ילדים כל יום.

        צבא לבנון ....איבד 140 חיילים בנהר אל בארד ונלחם כבר 3 חודשים בנשק קל כדי לא להרוג אזרחים וחפים מפשע.... צה''ל יורה טילים ויורה מטנקים והורס ערים שלמות. לא נהרגו מאות אזרחים לבנונים או פלסטינים במחנה.

        אתה.. ושכמותך שגדלו על ברכי השקרים וההיסטוריה הציונית אינם בוחלים להמשיך בשקר......

        אגב...... הפלסטינים גורשו ב 1948 וכדאי שתתחיל להתיחס לנארטיב שלנו ולא רק לציונות

        יום טוב

        הגב לתגובה זו

        • נכנסתי, אני מבין, וזה לא עושה עליי רושם

          חיים, 07/08/07 15:13

          הכפרים בלבנון היו ריקים מאזרחים, אחרת היו נהרגים שם עשרות אלפי אזרחים. החיזבאללה השתמש בבתי התושבים כמחסה ולכן המקומות הותקפו.
          מעניין שאני לא שומע אותך מתלונן על אלפי הרקטות שנורו על ערים בישראל במטרה אחת - לפגוע באזרחים. לא בחיילים - באזרחים. ולהזכירך, בערך שליש מהאזרחים ההרוגים היו ערבים ישראלים.

          כמות הפצצות שלא התפוצצו היא קטנה בהרבה וכוחות האו''ם מפרקים אותם. זהו נזק משני של המלחמה, וגם בישראל היו לא מעט נפלים של קטיושות, וגם במערב הנגב נהרגו כמה אזרחים נפלים של קסאמים (שני ילדים ושני מבוגרים מהפזורה הבדואים שרצו כנראה למכור את המתכת, לפני כשנה).

          צבא לבנון לא נלחם רק בנשק קל. הוא עושה שימוש בטנקי M48 ישנים, מסוקי ''גאזל'' שקיבל במתנה ממדינות המפרץ ובעיקר בארטילריה כבדה (אמריקנית ישנה, אבל עדיין כבדה). אם תרצה, אני יכול להוביל אותך לאתרים שבהם תמונות של גודל ההרס. הרבה יותר מבינת' ג'בייל והדאחייה.
          למיטב ידיעתי נהרגו יותר מ200 פלסטינים בקרבות.

          אני לא צריך לשקר. ברור לי גודל ההרס שמדינת ישראל גרמה בלבנון ואני חושב שלא נעשה מספיק. מי שמתחיל במלחמה צריך לשלם את המחיר והלבנונים שילמו את המחיר של טיפוח ארגון טרור בשליטה איראנית בחצר האחורית שלהם.

          לגבי הפלסטיני ש''גורשו'' ב1948 - עודה שחלק נשארו, כמוך. מי יצא למתקפה נגד מדינת ישראל בעידוד מדינות ערב והפסיד - שיתמודד עם תוצאות מעשיו. הנארטיב שלכם לא מעניין אותי, מכיוון שאתם הייתם הצד התוקפן. הפלסטינים יכולים להאשים רק את עצמם במצבם.
          אתה כאזרח ישראלי זוכה לאיכות חיים גבוהה יותר מבכל המדינות השכנות, לזכויות אזרח רבות יותר ולבטחון גבוה יותר.

          תמשיך לירוק לבאר ממנה אתה שותה.

          הגב לתגובה זו

          • מי שמתחיל במלחמה צריך לשלם את המחיר והלבנונים... כנס

            29, 07/08/07 16:13

            מה שאני יודע .... הוא שישראל התחילה את המלחמה ? תקרא את דו''ח וינוגרד ..... חיזבאללה חטף חיילים אך לא התחיל במלחמה...(אני לא מצדיק את חטיפת החיילים).

            אגב..... חיזבאללה ירה טילים על ישראל (אני נגד) אחרי שישראל הרסה את דרום ביירות ביום השלשי למלחמה.

            ולגבי רמת החיים שלי ..... יש ערבים החיים הרבה יותר טוב ממני.. למשל בסעודיה.. מדינות המפרץ. 48% מערביי ישראל חיים מתחת לקוו העוני.

            אני לא יורק מהבאר שאני שותה ממנה ידידי... הבאר הזו היא גם שלי ולא רק שלך.

            תמשיך לשדר בעלות ויוהרה. עליי זה לא עושה רושם כי אני כבר זיהיתי שאתה לא גזען אבל ידיעותיך ההיסטוריות עלובות וחלקיות

            יום טוב

            הגב לתגובה זו

            • אתה באמת מאמין בכך? קשה לי להאמין

              חיים, 07/08/07 16:51

              נשמע שאתה משכיל ומדבר לעניין בניגוד לטוקבאקיסט הממוצע, אבל אני מתקשה להאמין שאתה באמת עומד מאחורי מה שכתבת.

              פעולת החטיפה של החיזבאללה היא קאסיוס בלי - עילה למלחמה, והיא התחילה את המלחמה. אם זאת לא פעולה מלחמתית אז מה כן?

              הירי של הקטיושות על ישראל לא התחיל שלושה ימים לאחר תחילת המלחמה אלא בזמן האירוע חטיפה עצמו - הקטיושות נורו על בסיסי צה''ל וישובים ישראלים הרבה לפני שהפצה הראשונה פגעה בדאחיה. אם תחפש בארכיון האתר תמצא את ההוכחות לכך.
              הטענה שישובים ישראלים הותפקו ברקטות רק ביום השלישי היא שקר גס ואתה מודע לכך. אם אתה מעוניין בדיוק אז אל תשקר בבקשה.

              לגבי ההרס של בירות - מדובר ברובע קטן שנמצא בשימוש החיזבאללה בלבד. גם שוטרים וחיילים לבנונים לא יכולים להיכנס לשם. לפני מספר חודשים היתה תקרית בה שוטר לבנוני נורה בבטנו כי העיז להיכנס לאזור. את זה קראתי בבלוג לבנוני. כשישראל הפציצה את הדאחייה, שני שליש מהלבנונים (הנוצרים והסונים) הריעו.

              לגבי רמת החיים שלך שפחות טובה מבאיחוד האמירויות ובערב הסעודית - לצערנו אנחנו לא יושבים על חבית נפט ענקית. זכויות האזרח שאתה מקבל לעומת זאת גבוהות פי כמה. תשאל אל אחותך או ביתך איפה היא היתה מעדיפה לגור - בסעודיה כעשירה שאסור לה לצאת מהבית לבד או בישראל תחת קו העוני, אבל עם חופש וזכויות אזרח.

              אמנם ידיעותי ההסטוריות לא מושלמות, אבל אני מבין דבר או שניים במצב הקיים כיום. אני לא גזען ולא משקר, וזה הדבר הקרוב ביותר לדיון תרבותי שכנראה תמצא כאן.

              הגב לתגובה זו

            • בוא נמשיך..... כנס

              29, 07/08/07 18:17

              א. אני חי בשכונה יהודית בחיפה, כל חבריי הם יהודים והעברית שלי הרבה יותר טובה מהערבית שלי.

              ב.מי אמר לך שאניי מעוניין לגור בסעודיה ? זו ארצי לטוב ולרע וכאן אישאר.. אגב אני רוצה ומחפש שיוויון ולא אפלייה... מדוע לא תשווה אותי ליהודי הממוצע ? או לערבי החי בקנדה ? הרי ישראל אמורה להיות מדינה דמוקרטית (דמוקרטיה מהותית) ולא דמוקרטיה דקלרטיבית.

              לגבי המלחמה ? כמה ראשים כבר עפו ? הרי היא הייתה צודקת ? לא

              אגב... לגבי מוסריות צה''ל .... כנס לאתרים של aMNESTY
              או human whatch
              או שלום עכשיו...

              אגב... נשיא וועדת וינוגרד אמר שהם יבדקו אם צה''ל ביצע פשעי מלחמה

              אתה גם יכול להיכנס ל google וחפש תחת lebanon war ... photos

              בכל זאת ..עם אנשים כמוך אני חושב שאני יכול לחיות בכיף.

              הכותרת ''המרגיזה'' כוונה לימניים הגזעניים וכתבתי את זה בסופה... וחבל שלא קלטת את זה בהתחלה.

              יום טוב

              הגב לתגובה זו

            • אני שמח שאפשר לפתח איתך דיון

              חיים, 07/08/07 18:48

              ההשוואה של תנאי המחייה של ערבי ישראל לתנאי המחיה של ערבי הגר במדינת ערב היא מתבקשת כשאדם שכמוך תלונן על על המדינה. גם אני לא מרוצה מחלק גדול מהחלטות הממשלה או מביצועי הצבא, אבל בגלל שזה מה יש, אני משתדל לתמוך ולא רק להאשים ולהצביע. מדינת ישראל ביצעה פשעים לדעתך? בסדר, אבל איך לדעתך מדינה אחרת היתה מתמודדת באותה סיטואציה?

              ישראל דמוקרטית, אך לא מושלמת. ביום שבו ערביי ישראל ישאו בחובות למדינה בצורה שווה כמו היהודים (ז''א גיוס חובה או שירות לאומי), אז נגיד שהיא דמוקרטית באמת. וזה צריך להיות כך גם עם פלגים אחרים באוכלוסיה (חרדים ודתיים למשל).

              בלי קשר, החיים בקנדה קלים יותר לערבי שעובר לשם כמו שהם קלים יותר ליהודי שעובר לשם.

              האתרים של אמנסטי, ISM, שלום עכשיו ושאר ארגוני זכויות האדם לא מרשימים אותי, מכיוון שמדובר בדיווחים חד צדדים ובחלק מהמקרים שקריים.
              למשל, לאחר השיחרור שלי מהצבא הצטרפתי לארגון ''שוברים שתיקה'' כי חוויות שעברתי בחברון שהתאימו לעדויות שקראתי באתר שלהם. עם הזמן נתקלתי בעדויות נוספות מהארגון שנראו לי לא אמינות, עד שנתקלתי ב''עדות'' שיקרית לחלוטין מאירוע שהכרתי באופן אישי. ביום זה מחקתי את עצמי מרשימת התפוצה.
              כשהמימין לארגונים שכאלה בא ממקורות חיצוניים בעלי אג'נדה משלהם, הם לא אמינים.

              נשיא ועדת וינוגרט אמר שיבדקו אם צה''ל ביצע פשעי מלחמה וזה מבורך. האם לדעתך חיזבאללה מבצע בדק בית דומה?
              אל תדרוש מאחרים מה שאינך דורש מעצמך.

              את תמונות המלחמה מלבנון אני מכיר מצויין, ובעיקר את הפרופגנדה שעשו מהם: בובות צעצוע מפוזרות באתרי ההריסות, זקנות זועקות על רקע ההריסות, גופות ותמונות משופצות של עשן נוסף וכו'.

              אני חי עם ערבים יום יום. במקום העבודה שלי אחד החבר'ה הוא מתנחל, דתי לאומי בעל דיעות ימניות ביותר והבוס הישיר שלו הוא ערבי ישראלי והם מסתדרים מצויין.
              אתה יכול לחיות גם עם כאלה בכיף, מבלי להסכים איתם בדיעות הפוליטיות, כמו שגם אני לא מסכים איתם (וגם איתך).

              הגב לתגובה זו

            • אני לא כובש בארצי.

              בוקרא מישמיש, 19/08/07 12:21

              וזאת ארצי הרבה לפני שהיא היתה ארצך.
              איך אתם אומרים? ''אנחנו פלשתינים''? - מצויין.
              כמו שאחיך רוצים לגור במדינה נקייה מיהודים וממתנחלים ולא מתביישים בכך. לי מותר לשאוף לחיות במדינה ללא ה''אחים'' של אויביי. על אף שהקשר ההיסטורי שלנו היהודים לחברון הוא הרבה הרבה יותר עמוק ושורשי מהקשר שלך לחיפה, לא מבקשים ממך לקום ולעבור לגדה. רוצה הסכם הוגן? אתה וחבריך מוואדי ניסנאס, חליסה, כבביר וכל מקום בתחומי הקו הירוק, תארזו את חפציכם וטוסו לנו מהעיניים לנאבלס וג'נין. אני בתמורה מוכן לפנות כל שארית יהודי מאחורי הקו הירוק. ככה זה יהיה הוגן. לא?
              לא מוכן לצאת מהבית? אז סתום את הפה שלך ואל תגיד לאף יהודי ''כובש'' לצאת מהעיר היהודית חברון.
              אתם אוהבים לומר שישראל היא מדינה דמוקרטית ליהודים ויהודית לערבים. ואני אומר: אחלה! ככה זה בדיוק צריך להיות. אתה תמשיך לזרוק מילים לאוויר מילים כמו ''גזענות'' ו''כיבוש'' ותוכיח שאין לך אפילו חצי מושג מה הם באמת אומרים ומה הקשר שלהם לישראלים שרוצים להגן על עצמם מגיס חמישי בתוכם.
              זאת מדינה יהודית. רוצה לקרוא לה גזענית? מעניין את הסבתא שלי. כך האו''ם הכיר בנו וכך היא תישאר.
              ואיך אמר הגורו שלכם? ''למי שלא מתאים שילך לשתות את מי הים של עזה''.

              הגב לתגובה זו

        • '' הפלסטינים גורשו ב 1948 וכדאי שתתחיל להתיחס לנארטיב שלנו''

          איתי, 07/08/07 16:38

          אוי, אני עומד לפרוץ בבכי עוד מעט. אבוי ליבי שותת הדם.

          שמע, חמודי, אתם פתחתם במלחמה מטומטמת, הפסדתם בה, עכשיו תאכלו את מה שבישלתם ושאו בתוצאות כמו הגברים שאתם לא.

          עצור ותחשוב רגע, כמה רוע, טמטום ויהירות היו לכם הערבים. חשבתם לעצמכם שהנה, אנחנו הולכים לחסל את היהודונים האלה ולזרוק אותם מכאן, למה מה הם כבר יכולים לעשות. אבל זה לא קרה. אתם חטפתם מכת מוות, הושפלתם עם כל ה ''כבוד הערבי'' המדומה שלכם, הוצאנו לכם את הרוח מהמפרשים. הייתם טיפשים ומתנשאים ושילמתם על כך, כמו שצריך.
          והיום מה? כמו ילדים קטנים, ממשיכים לבכות.
          מצטער {תכלס, ממש לא}, בכיינות ערבית לא עושה עלי רושם.
          תמיד אותו סיפור של ''הכבוד הערבי''. אתם דורשים כבוד כל הזמן, אבל לתת כבוד לאחרים? זר לכם לגמרי!!!
          נקבות בכייניות, זה מה שאתם!!
          וה ''נראטיב''. המילה הזאת. למי אכפת מה ''נראטיב'' שלכם? לכו, לכו ואל תחזרו, יש לכם הרבה לאן ללכת, שליש משטח האדמה בעולם נתפס ע''י מדינות מוסלמיות, ואתם קוראים לנו כובשים? אין לכם לא כבוד ולא בושה.

          הגב לתגובה זו

    • אתה לא ''ישראלי כמונו''

      איתי, 07/08/07 13:40

      כשתבין את זה, זאת תהיה התחלה טובה.

      הגב לתגובה זו

      • תשובה סתמית ודלה.... (ל''ת)

        29, 07/08/07 14:17

        הגב לתגובה זו

        • תשובה לא סתמית ולא דלה. נהפוך הוא,

          איתי, 07/08/07 16:24

          תשובה קצרה, תמציתית, ונכונה עד כדי כאב, כמו אגרוף טוב בבטן שמוציא את האוויר.
          בא ונטפל למוסריות של צה''ל ללא כל בושה. פקח את עיינייך, ישנם צבאות בעולם בהם לא נראה שיש ערך כלשהו לחיי אדם, ישנם צבאות שעשו דברים כלכך גרועים, שאם אתה חושב שאנחנו לא מוסריים {מוזר, אבל בשרות הסדיר שעשיתי וגם במילואים שאני עדיין עושה, אני נתקל במציאות שונה לחלוטין ממה שאתה בא לתאר}, כדי שתצא ותלמד דבר או שניים.
          קרא קצת על צפון קוריאה, על דברים שהולכים שם במחנות הריכוז, ואולי תכנס קצת לפרופורציות ותרד מהענן שעליו אתה חי.

          אתה לא ''ישראלי כמונו'', ולא יכול להיות. בטח שלא עם פתיחת הודעה כמו ''גנבתם את פלסטין... מה חדש?''

          הגב לתגובה זו

    • קשקוש ערבי אופייני

      מומחה לערבים, 08/08/07 01:59

      לא יעזרו לך הבדיות שאתם מספרים לעצמכם. יש דבר מוזר המכונה ''עובדות'' (שהשמאל והערבים ברשעותם מנסים לטשטש בטיעוני ''נרטיב'' שונים ומשונים כאילו אין אין אמת אחת):

      - ב100 השנים האחרונות, נהרגו הרבה יותר פלסטינאים מאש ערבית לעומת פלסטינאים שנהרגו מאש יהודית (מ''המרד הערבי הגדול'', דרך ''ספטמבר השחור'', מעשי הטבח במחנות הפליטים בלבנון ועד מלחמת האזרחים בעזה ומעשי הטבח שמבצעים אנשי אל קידע בפליטים הפלסטינאים ברחוב ''חיפה'' בבגדד).

      - ב''ספטמבר השחור'' לבדו נהרגו יותר ערבים מבמאה השנה של המאבק היהודי-ערבי על הארץ הזאת.

      - בשבוע בעירק נרצחים יותר ערבים על ידי ערבים אחרים מפלסטינאים שמתים בשנה מאש ישראלית במלחמה בשטחים. בחודשיים בעירק נרצחים יותר ערבים על ידי ערבים אחרים מפלסטינאים שמתו מאש ישראלית בשבע שנות איתיפדה.

      - לכל אורך המזרח התיכון, ממלחמת האזרחים בעירק ועד רצח העם שמבצעים הערבים בשחורים בדארפור, הערבים טובחים בכל מי שאפשר, כאשר ב99 אחוז מהמקרים הקורבנות שלהם הם בכלל מוסלמים אחרים.

      - שמעת על ''טבח אל חמה'' (עשרות אלפי הרוגים), על השימוש המצרי בגז במלחמה מול תימן, על מעשי הטבח של סאדם שעלו בחייהם של מאות אלפים מבני עמו?

      לא? לא חשבתי אחרת. אבל על כל פלסטינאית שילדה במחסום אתה בטח יודע בעל פה.

      - ב48 אתם פתחתם במלחמה מתוך מטרה מוצהרת, לא ''לגרש את היהודים'' אלא לשחוט, להשמיד אותם עד האחרון שבהם. התפארתם בכוונותיכם לפני המלחמה.

      - בחברה הישראלית אולי יש מחלוקות, אבל להבדיל מכם (ראה עירק, דארפור, עזה, לבנון, אלג'יריה בשנות ה90 ואיפה לא בעצם) אנחנו לא מיישבים אותם במעשי טבח הדדיים. ולכן אנחנו טובים מכם. מה לעשות.

      - ולכן, עם כל הטענות שלכם, לא נולד הערבי הישראלי שיסכים להישאר בבייתו אבל לעבור לריבונות פלסטינאית (כמו שמוצע ברעיון חילופי השטחים). ולמה? כי אתם יודעים שעדיף להיות ''מקופח'' במדינתם של הציונים העושקים מאשר אזרח ''שווה זכויות'' במדינה ערבית.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הערבים שקרנים, (ל''ת)

    ולא מהיום., 07/08/07 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נחזיר את הכסף בתמורה לשליט (ל''ת)

    מי הגנב הגדול??, 07/08/07 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    נוטה להאמין לפלסטינים....נראה לי שהמחט פשלונר ,ראה סיפור המסתתננים (ל''ת)

    חמורבי, 07/08/07 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יגוייס הירשנזון לגולני! (ל''ת)

    איציק, 07/08/07 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מי ב 51 יודע לכתוב?!

    גולני כבוד, 07/08/07 11:15

    עלילת שווא מטופשת- אין בגדוד 51 אף לוחם שיודע לכתוב!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אפשר לגנוב אבל אסור לסרב פקודה

    ישי, 07/08/07 11:15

    העיקר שגולני לא יסרבו -יכולים לקחת כל מה שנתקלים בו זה מקובל בכל העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    השלמת הכנסה (ל''ת)

    עזרה הדדית, 07/08/07 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    זה הבנק שלהם!!! 500 שקל בבנק זה טוב?

    סיוון, 07/08/07 11:08

    מה זה כל השטויות האלה על הרבה כסף?? אנשים אתם הזויים!! ממתי 500 שקל זה הרבה כסף בשבילכם??
    אתם צודקים איפשהו אך כמובן שלא מהסיבות הנכונות אבל זה בהחלט הרבה בשבילם ויכול להחזיק אותם לחודש, אולי יותר אולי פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אלביס ועראפאת גנבו ממני טלויזיה... (ל''ת)

    עלי באבא, 07/08/07 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    התגובות לכתבה מזעזעות יותר מהארוע

    אבישי, 07/08/07 10:59

    רף הגזענות בחברה הישראלית יורד בהתמדה. תוסיפו אייקון קטן בסוף הדברים שלכם. לא, לא סמיילי. צלב קרס. הולם יותר.

    הגב לתגובה זו

    • תודה שיש כאן מישהו עם היגיון ומחשבה טהורה

      סיוון, 07/08/07 11:24

      וכנראה שאני לא צריכה להגיד תודה לאל... כי כל הגזענות הזו נוצרה הרי בגלל הדתות.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל עלילה של הפלשתינים תפורסם בכלי התקשורת כאילו הייתה עובדה (ל''ת)

    ג'ון, 07/08/07 10:50

    הגב לתגובה זו

    • בישראל מתייחסים לערבים יותר מאשר ליהודים. עאלק מדינת יהודים. (ל''ת)

      הרצל מתהפך עכשי, 07/08/07 10:58

      הגב לתגובה זו

      • נכון (ל''ת)

        מאוד., 07/08/07 11:27

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם יש להם כ''כ הרבה כסף, למה אולמרט נותן להם? הרי אמרו שהם מתים מרעב (ל''ת)

    אולמרט הביתה, 07/08/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הם שקרנים פתולוגיים וברור שהם ידעו את נוהלי הצבא. (ל''ת)

    פתי מי שמאמין, 07/08/07 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יהודים טוענים שחיילי צה''ל נכנסו לבתים והוציאו משם בכח את המשפחות.

    ישעיהו, 07/08/07 10:25

    עוד מוסיף כתבנו, כי הדבר נעשה לאור היום, ובגיבוי מלא של הגזע הנאור והעליון, וזאת למרות שבעלי הדירות החוקיים התחננו כי דייריהם ימשיכו לאכלס את הבתים.

    ממשרד הביטחון נמסר בתגובה, כי מדינת ישראל מחוייבת לחוקי המנדט ובכללם הספר הלבן של הבריטים הקובע כי יש להגביל את ההתישבות היהודית בפלשתינא.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה כל כך מדהים בסיפור???

    gtg, 07/08/07 10:22

    אצלי ביחידה היה חייל שגנב מארנקים של חברים שלו.

    אז למה שלא יהיה חייל אחד באותו גדוד שגנב מבתים?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    טוב מאוד....

    דורי א, 07/08/07 10:18

    גם אם הם גנבו(ורוב הסיכויים שלא)
    הם בסה''כ מחזירים את מה שהערבים גנבו ממעסיקיהם היהודים
    במשך כל השנים שעבדו אצלהם!

    הגב לתגובה זו

    • נכון שזה טוב מאוד, אבל למה בקטן? (ל''ת)

      הלאה גולני, 07/08/07 10:51

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מהיכן יש להם אלפי שקלים? סיפרו לנו שהרצועה על סף רעב! (ל''ת)

    סיפורי סבתא, 07/08/07 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הפלשתינאים זה עם מאוד אמין

    Darko, 07/08/07 09:59

    אני מאוד מאמין למה שהם אומרים, הם מעולם לא שיקרו !!!
    הם גם מאוד מוסריים הם בחיים לא היו עושים דבר כזה ...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מספיק כבר עם סיפורי אלף לילה ולילה.

    מיקי, 07/08/07 09:51

    כל ערבוש מקבל במה ומשפריץ רעל וכל השמאלנים ששים לטנף את צה''ל.
    צבא מוסלמי אונס ורוצח בכל מקום אליו הוא מגיע, אבל משום מה הם מצפים שחיילים שלנו שמגיעים לעצור מחבלים ערבים יחליפו חיתולים לולדות שלהם ???

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי, גדול. (ל''ת)

      דניאל, 07/08/07 10:57

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לקחו אותו לתשאול, ואז גילה שהכסף נעלם

    מי הגנב, 07/08/07 09:33

    בוודאי. הרי כל הכפר יודע שהוא עכשיו אצל המשטר הציוני.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בבקשה. תראו לנו תמונות של קירות מרוססים

    קצין, 07/08/07 09:31

    יש לי תחושה שהכתובות יהיו בערבית..

    הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה שהם בעצמם ירססו כתובות,

      מיקי, 07/08/07 09:48

      גם בערבית וגם בעברית? מה זה מוכיח ?

      הגב לתגובה זו

    • עוד עלילה...

      ארז, 07/08/07 10:05

      מבית המדרש של החמאס ו''בצלם''.
      כמו שעד היום לא הוכיחו שיהודים כרתו ולו עץ זית אחד, גם את זה לא יוכיחו.

      הגב לתגובה זו

    • קצין, אבל זאת אסטרטגיה לא חכמה

      איתי, 07/08/07 13:38

      הפלסטינים יכולים להתחכם ולרסס על הקירות של עצמם ואז לצלם את זה. ואז לך תוכיח שאין לך אחות.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מזעזע, הצבא מדרדר (ל''ת)

    אוריה, 07/08/07 09:10

    הגב לתגובה זו

    • צבא מדרדר? זה בגלל שנגנב כסף קטן, צבא טוב גונב כסף גדול. (ל''ת)

      הטובים לגולני, 07/08/07 10:44

      הגב לתגובה זו

    • לא הוכח שזה נכון, ואתה כבר קופץ למסקנות מרחיקות לכת? (ל''ת)

      איתי, 07/08/07 13:37

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חחח.. גולנצ'יקים. (ל''ת)

    איתמר, 07/08/07 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איפה מתגיסים ל51

    צנחן, 07/08/07 08:52

    אם צה''ל לא משלם על השירותים של חייליו אז מגיע לחיילים לגבות שירות מלקוחותיו הפלסטינים.

    חברה קפיטליסטית צריכה לדאוג לתשלום הוגן עבור השירותים שהיא מקבלת.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    החייל שכאילו נרדם, עסק בספירת הכסף. ולכן איחר. (ל''ת)

    גולנציק, 07/08/07 08:49

    הגב לתגובה זו

    • הוא סופר לעט מידי, גולני תפעלו מהר יותר ובגדול יותר. (ל''ת)

      הלאה גולני, 07/08/07 10:45

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    צבא נורמלי הורס, אונס, הורג. יהודים גונבים כסף (ל''ת)

    איציק, 07/08/07 08:47

    הגב לתגובה זו

    • צודק, גולני לא מספיק מאומנים, זה לא בסדר. (ל''ת)

      א.ד., 07/08/07 10:46

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    צבא נורמלי הורס, אונס, הורג. יהודים גונבים כסף (ל''ת)

    איציק, 07/08/07 08:47

    הגב לתגובה זו

    • די עם הליכלוך הזה נגד הצבא כל הזמן

      אולי לא, 07/08/07 09:28

      והחמאס אמר להם כך להגיד.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שימו לב זה מתחיל שוב

    דורון, 07/08/07 08:21

    שוב פעם הפלשתינים מתחילים לשקר ללא בושה ומוסר,

    מתי כבר נשמיד אותם? מתי??

    הגב לתגובה זו

    • ל-1

      בילי, 07/08/07 09:43

      עלה בדעתך שאולי הדבר כן נכון ואכן נגנבו כספים? זה ידוע שלא פעם צה''ל מתנהג בצורה מכוערת גם לא לשם צרכי בטחון . אם הדבר אכן קרה זו פשוט בושה לצה''ל בכלל ולחיילים שעשו זאת בפרט

      הגב לתגובה זו

      • בילי,את צודקת-אבל חלקית...

        הלוחש לסוסים, 07/08/07 11:12

        אמת,לא אחת היו מקרים של התנהגות מבישה של חיילי צה''ל לצערנו.

        מצד שני,כבר נתקלנו לא אחת בעדויות להתנהגות כזו,שלבסוף התברר שלא הייתה ולא נבראה,או סולפה לחלוטין בצורה דמגוגית.

        הגב לתגובה זו

        • אז מה נראה לכם, שכל כך הרבה אנשים ישבו יחד והמציאו שקר משותף... (ל''ת)

          יעל, 08/08/07 00:32

          הגב לתגובה זו

          • איפה את חיה??? (ל''ת)

            כן!!!!, 20/08/07 09:02

            הגב לתגובה זו

    • דורון, הם מעולם לא הפסיקו לשקר ואין בערבית את המילים בושה או מוסר. (ל''ת)

      לתפילתך: אמן, 07/08/07 10:50

      הגב לתגובה זו

      • אמן!!!!! (ל''ת)

        אמן!!!, 07/08/07 18:27

        הגב לתגובה זו