• 255.

    עם צבא תבוסה עכשיו של אשכנזי לא צריך אוייבים (ל''ת)

    השמדה עצמית, 07/08/07 16:17

  • 254.

    צה''ל כבר מזמן אינו צבא העם

    מאיר אב שכול, 07/08/07 13:18

    צהל כצבא הוכיח כי כל תפקידו לשרת את הפוליטיקאים וכי אין טובת העם לנגד עיניו ולכן מה שלא הצליחו הגרמנים והערבים ממשיך צהל לבצע ולו גם במחיר לפגוע בעם עצמו ,העיקר להגן על השליט וחבורת מרעיו כמו במדינת עולם שלישי. מסיבנ זו בקשתי משלושת ילדיי שהינם לוחמים במילואים לבל ימשיכו להתגייס.

    • למה לא פנית לעזרה נפשית

      הלום צער, 07/08/07 20:21

      לא שאני מאמין לרגע שאתה אב שכול, אבל עזרה נפשית הייתה פותרת לך את כל הבעיות בכל מקרה.

  • 253.

    יש להפגין להתפטרות אשכנזי. נראה

    ח, 07/08/07 11:33

    שהוא ממש לא מבין מה תפקידו. עוד שמאלן פודל הגיע מה ההבדל בינו לחלוץ היינו הך. שיעוף ומהר.

  • 252.

    פעם הבאה שיש פינוי כל עם ישראל שלא

    ', 07/08/07 11:32

    רוצה לעודד את הטרור חייב ללכת לשם לעלות למקום הפינוי ולמנוע אותו. וכל חיילי ישראל האמיצים חייבים לסרב פקודה ללא יוצא מן הכלל.
    וכל ח''כ שמכבד את עצמו צריך לפעול לחוק יסוד שאוסר פינויים ומסירת שטחים למדינות אחרות.
    כל עם ישראל צריך לשבות עד שאולמרט מתפטר ועד שקדימה עפים.

  • 251.

    צבא שפועל נגד אזרחי מדינתו - איננו צבא העם

    לקס יהושע, 07/08/07 11:24

    בעת שרותי במילואים אחת המשימות שהוטלו עלינו היתה ''תצפית חקלאית''. משמעות הדבר ,בין היתר, היתה - נסיעה בשבת לעמדה לצורך אבטחת פעילות חקלאית בשדות בקרבת הגבול.
    כמי ששומר שבת לא העליתי בדעתי לסרב פקודה זו אף על פי שהעבודה בשבת בשדות הינה מנוגדת לחלוטין לאמונתי. כחייל היה זה ברור ששמירת הביטחון של כל מרכיבי ההויה האזרחית באשר הם מחייבים אותי באופן מוחלט גם אם אותה הוויה אזרחית נוגדת את אמונתי ומצפוני.
    אבל כאשר פוקדים על חייל לפעול כנגד הוויה אזרחית כל שהיא אותה מקיימים אזרחי המדינה - זו היא פקודה המנוגדת למהות הצבא שקם למען האזרחים של המדינה ולא נגדם, ולכן זוהי פקודה בלתי חוקית ובלתי מוסרית בעליל.

  • 250.

    לכל חייל מוסרי במדינת היהודים - אין ברירה אחרת

    כולנו עם חברון, 07/08/07 10:00

    יש רק ריבון אחד מעל כולם, הוא ריבונו של עולם.

    כל החלטה של בית דין גבוה לאי צדק או של קבוצה פוליטית זו או אחרת להעביר אותי על דעת קוני - לא יכולה לחייב אותי, כאזרח או כלוחם, לעבור על פקודותיו של אבינו שבשמים.

    חשוב להבהיר לשלטון המושחת כי יש מגבלות לסמכויות שלהם ואין תוקף חוקי או מוסרי לפקודה הנוגדת את התורה.

    פוליטיקאים מושחתים שלא מבינים זאת, מדרדרים את רמתו המוסרית של הצבא ומבריחים ממנו את מיטב הלוחמים האמיתיים והערכיים המודעים לתפקיד החשוב שעל הצבא למלא להגנת העם והארץ.
    הפוליטיקאים הקטנים הללו מבזבזים את משאבי הצבא והורסים את מוכנותו להתמודד עם הסכנות האמיתיות האורבות לפתחנו.

    מדינה המאלצת את בניה לעבור על פקודות צור ישראל וגואלו מאבדת את זכותה להיקרא ''מדינה יהודית''.

    אני קורא לכל החיילים והשוטרים האומללים הסרבנים, שסירבו לפקודותיו של ריבנו של עולם, ולקחו יד בגזל, בהכאות, בגירוש ובנישול, כי לא מצאו עוז בנפשם לעמוד על דעתם ולעשות רצון אבינו שבשמיים, למהר ולבקש מחילה מהנגזלים, מהמוכים, מהמגורשים והמנושלים – כי על עבירות אלו אין כפרה, עד שירצו את מי שפגעו בו.

    ולכל החיילים האמיצים, שמלאו את חובתם ולא סרבו לפקודת אבינו מלכנו, שלוחה אהבתנו. הצלתם את כבודו האבוד של צה''ל. חייל היוצא לקרב יכול לסמוך רק על חיילים ומפקדים כאלה, שלא מוכרים את מוסריותם ואת הדאגה לשלום העם והארץ בעבור אינטרסים של קידום אישי.

    ולכל קהילת חברון, חזקו ואימצו, עוד תזכו לראות ימים טובים יותר בהם ממשלת ישראל תחדל מלממש את חזון פורעי תרפ''ט ותדאג למלא את חובתה להשיב את הבנים אל עיר האבות, לתפארת מדינת ישראל.

  • 249.

    עם צבא תבוסה עכשיו של אשכנזי לא צריך אוייבים (ל''ת)

    השמדה עצמית, 07/08/07 09:44

  • 248.

    התחלת הסוף של מדינת ישראל , בקרוב מלחמת אחים

    ראובן יוני, 07/08/07 09:41

    וקדימה לגלות, פלשתינאים חכו עוד קצת בסבלנות , המדינה עם הנשיא האנס ושר האוצר הגנב, מתפוררת. חיילים שהיום מסרבים , מחר יפתחו באש.

  • 247.

    מי שיגע בא''י יתן את הדין!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הקב''ה יגיב, 07/08/07 09:04

    • אולי נשלח את הקב''ה לקב''ן?! (ל''ת)

      ד''ר ארוין, 07/08/07 09:37

  • 246.

    שלטון מושחת שבא להקיא (ל''ת)

    שניה אני מקיא.., 07/08/07 09:03

  • 245.

    ל 12 הגיבורים האמיתיים בצה''ל

    הילה, 07/08/07 09:02

    מחזקים את ידיכם בגילוי ההבנה מה תפקידו האמיתי של צה''ל.
    ותודה לצה''ל שמשחרר אותם ממוות שוא במלחמות חסרות מטרה למען הזיותיו הבלתי חוקיות והבלתי מוסריות של אבי המשתמטים והסוטה.

  • 244.

    יהודי לא מגרש יהודי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כולנו סרבנים, 07/08/07 09:02

  • 243.

    כל הכבוד לסרבנים (ל''ת)

    סרבן פינוי, 07/08/07 09:01

  • 242.

    צה''ל ללא חיילים ומפקדים דתיים, הנו צבא טוב יותר.

    חפ''ש, 07/08/07 08:46

    נלחמנו וניצחנו במלחמת השחרור, ללא מפקדים דתיים, וכמעט ללא חיילים דתיים. כך היה גם במבצע קדש. מלחמת ששת-הימים ומלחמת יום-כיפור. המלחמה היחידה בה הצבא לא הצליח לבצע את משימותיו הייתה מלחמת לבנון השנייה. בה יש עודף של חיילים דתיים, ואפילו אלופים דתיים. המסקנה ברורה.

    • לא סתם קראת לעצמך חפ''ש כנראה כי אתה כזה.בור ועם הארץ.

      מוטי, 07/08/07 09:22

      דתיים נלחמו ממלחמת השחרור ,בהמשך בקדש ובשאר המלחמות.היחידים שהכי ערכיים ושאכפת להם מהמדינה הם הדתיים ולא שונא יהודים כמוך.המדינה תשרוד רק אם הם ישרתו ,וכדאי שכמה שפחות כמוך ישרתו.אם אתה ושכמותך תהיו היחידים שתלחמו ,בכלל לא תבינו למה אתם נלחמים ופשוט תברחו לכם לחו''ל.

    • שטויות! המון דתיים נלחמו בכל מלחמות ישראל (ל''ת)

      @, 07/08/07 10:04

  • 241.

    כסרן במיל' נכלאתי בגין נפקדות

    חנן וייס,סא''ל מ, 07/08/07 08:26

    כסרן במיל' נכלאתי בגין נפקדות

    תפקיד אחרון : קצין שיפוט בכיר
    משטרה צבאית, כלא 4


    http://www.hakshev.co.il/item.asp?type=1&NewsID=20

    • צה''ל סירב לגייס אותי ליחידה מובחרת

      חנן, 07/08/07 08:53

      בגלל שלא הייתי קיבוצניק.

      התנדבתי לסיירת שקד והודחתי.

      יש לנו מישהו בגיבוש שאחיו מ''פ בסיירת ולכן לא נוכל לקבל גם אותך...

      לא קבע לשעבר

  • 240.

    אם יהודי מגרש יהודי אז למה שערבי או אנרכיסט לא יעשה זאת? ארץ חלם. (ל''ת)

    עדינה, 07/08/07 08:12

  • 239.

    כמה דוסים בלי עבודה יש כאן. ממש נורא ... (ל''ת)

    ואיזהפהמלוכלך.., 07/08/07 07:52

  • 238.

    דווקא מי שאשם לא יישב אפילו דקה אחת

    ז, 07/08/07 07:24

    והכוונה לאולמרט השולח חיילים לבצע פעולות שיטור. בוש והיכלם לך אולמרט. דווקא אתה, שהשחיתות נודפת ממך כמו ריח רע מפגר, מעז לשלוח חיילים במדים לשלם את מחיר הליקוק לישבן של אבו מאזן.

  • 237.

    במה אולמרט הסתבך - שהוא נזקק להתעלל שוב במתנחלים? (ל''ת)

    עוד פליליים, 07/08/07 07:23

  • 236.

    עדכון לרבנים: שירות בצה''ל היום זה עבודה זרה ליהודי!

    לעדכן החינוך, 07/08/07 07:20

    שירות בצה''ל היום גורר עבירות כה רבות על ההלכה

    פגיעה ביהודים
    מסירת אדמות ישראל לגויים
    חינוך ושטיפת מוח לשינאת ישראל

    בקיצור לדעתי לציונות הדתית יש לעבור לשירות לאומי בבתי חולים או בחינוך..

    ומי שרוצה כבוד ציונות וערכים - שיכנס לפוליטיקה -- ויהרוס שלטון הריקבון ששולט במדינה שלנו!

    לבצע פוגרומים וגירושים ביהודים - שיעשו החלולים... אין להם רגש אנושי ולא לב יהודי -- הם רובוטים של הטמבלויזיה ושל טיפוסים כמו אולמרט ושותפיו

  • 235.

    כל ישראלי יהודי שפוי - חייב לסרב - ואם אין ברירה לעזוב צה''ל

    לא הגנה לישראל, 07/08/07 07:14

    צה''ל הפך צבא כנופיות של אולמרט ושותפיו
    ומתעסק בהצלחה רק בהתעללות באזרחים דתיים ונאמנים

    לא מוצא שום טעם לשרת בדבר כזה...

    אם לא מוציאים צה''ל מהפוליטיקה - הרי שצריכים לשרת רק בניהם של חברי המפלגה השלטת שמשתמשים בצה''ל לפגוע ולרדוף בתומכי המפלגות באופוזיציה...

    אוי אבל בניהם של חברי הממשלה -- ב95% בכלל לא בארץ ולא חולמים לשרת בצה''ל....

  • 234.

    אם אתם חברי כנופיה של אולמרט - חובה לא לשרת (תהיו חלק מה 40%) (ל''ת)

    שימותו הכלבים, 07/08/07 07:09

  • 233.

    28 יום של כבוד!! -- כלב של אולמרט מי שכן ביצע הטינוף! (ל''ת)

    כלב או אדם?, 07/08/07 07:08

  • 232.

    ההסדר פחדנים במקום להסתער קוראים תהילים .בושה (ל''ת)

    ג.מרכז, 07/08/07 07:08

    • על מי להסתער ??? בלבנון היינו ראשונים (ל''ת)

      על יהודים -ערבי, 07/08/07 09:20

  • 231.

    תתבישו לפנות יהודים מחברון הרי

    קול קורא, 07/08/07 06:33

    אברהם יצחק ויעקב(ישראל) קבורים
    שם במערת המכפלה חברון שייכת למדינת ישראל יותר מתל אביב וראשון לציון חייבים לעודד יהודים לגור בעיר האבות, ולא לפנות אותם בגלל בגלל שהדיוט החליט, חברון שייכת לכל היהודים לדורותם מדינת ישראל לא יכולה להתכחש לעובדה זאת, וזה פשע נגד האומה לדרוש פינוי של יהודים מהשורשים שמחזיקים אותם ביחד כל השנים, וזה חייב להיות בספר החוקים, אם יש חוק הגולן אז על אחת כמה וכמה חייב להיות חוק חברון.

    • לקול קורא , מי אלו אברהמי צחי וקובי הללו??מכוכב נולד?? (ל''ת)

      עפרון החיתי, 07/08/07 09:42

  • 230.

    תתבישו לפנות יהודים מחברון הרי

    קול קורא, 07/08/07 06:32

    אברהם יצחק ויעקב(ישראל) קבורים
    שם במערת המכפלה חברון שייכת למדינת ישראל יותר מתל אביב וראשון לציון חייבים לעודד יהודים לגור בעיר האבות, ולא לפנות אותם בגלל בגלל שהדיוט החליט, חברון שייכת לכל היהודים לדורותם מדינת ישראל לא יכולה להתכחש לעובדה זאת, וזה פשע נגד האומה לדרוש פינוי של יהודים מהשורשים שמחזיקים אותם ביחד כל השנים, וזה חייב להיות בספר החוקים, אם יש חוק הגולן אז על אחת כמה וכמה חייב להיות חוק חברון.

  • 229.

    הטימטום לא עזב את צה''ל, הכתומים הם מיטב הלוחמים. (ל''ת)

    רוקד עם טיפשים, 07/08/07 06:26

  • 228.

    זה הזמן להעיף את הדתיים מצהל

    שמוליק, 07/08/07 06:08

    צהל חייב להיות צבא מקצועי וממודר מדת ואו כל השפעה חיצונית אחרת.
    הדתיים והערבים מהבים סכנה למדינה יש לגייסם למד''א לבתי חולים ואו לכיבוי אש בלבד.

    • צודק הכתומים צריכים להגיע למסקנה הזו

      חבצלת, 07/08/07 07:09

      אחיי הכתומים יש להגיע למסקנה הזו כבר ולא לשרת בצבא הגירוש [יעיני צבא הגנה לישראל]

    • אבל מגוש דן אין לוחמים.... מה עושים? (ל''ת)

      טוב תראה, 07/08/07 07:11

    • וללבנון תשלח ת'שמאלנים?? (ל''ת)

      אבל הם לא, 07/08/07 09:21

  • 227.

    אם ישתמשו בצהל נגד חצי העם השני ,יצטרכו לפתוח בתי כלא נוספים !

    ישמעאל, 07/08/07 05:50

    צהל הוא צבא העם ולא חצי העם ! צריך לקטוע את לשונו של זה שמורה לצהל לבצע עבודה של משטרה נגד אזרחים ישראלים . אם היו מבמעים צווי הריסה בוואדי ערה ע''י צהל היתה קמה זעקה לשמיים ע''י כל ארגוני השמאל ! אפילו אם רק החיילים היו מחליפים את השוטרים ומבצעים את משימות השיטור והתנועה לצורך פינוי השוטרים לביצוע צווי ההריסה !

    • לישמעאל! הישראלים הללו נטולי זכות חוקית שם בכיבוש,צה''ל הוא הריבון! (ל''ת)

      אאא, 07/08/07 09:44

      • מה זה משנה מי הריבון ?

        ישמעאל, 07/08/07 11:57

        את צהל לא מפנים נגד ישראלי ,יהיה אשר יהיה ,ערבי או יהודי !

  • 226.

    אני עושה טובה שאני משרת בצה''ל - ולא להפך !

    דוד, 07/08/07 05:34

    מצחיק שיש כאלה שמנסים להפחיד את החיילים - אם חייל מסרב לגרש יהודים, קודם כל זה מעיד עליו שהוא אדם מוסרי ושיש לו עקרונות חשובים יותר מקידום, וכו'.

    לגבי עונש - צה''ל - זה מגוחך - מה כבר אפשר לעשות לחייל? מקסימום החייל יוציא הפניות, ב'תים, בעיות, קבילות על קצינים ונגדים, שצה''ל ישחרר אותו וזהו. לאיים על חייל שיאריכו לו את השירות - נו באמת הצחקתם אותי !

    אי אפשר להלחם באדם שאומר - לא רוצה !
    אני עושה טובה שאני משרת בצה''ל - ולא להפך !

    אם שופטים אותי על מחבוש - צה''ל יכול לשכוח ממני, טיולים, לימודים, עבודה - החיים האמיתיים קוראים לי

    לא מוכן להיות הפראייר של אולמרט ומושחתי השמאל !

  • 225.

    התגובת כאן ממש מצעד של חולי נפש וכל הסיפור בגלל פנוי כמה סמרטוטים מ

    דש, 07/08/07 05:33

    החבורה הזאת שמתקראת חיילים בעצם בחורי ישיבה שהמדינה נתנה להם פתח להשתלב בחברה אחרי שירות מקוצר בצבא שירגישו שיצריך אותם גם
    התפקיד שלהם היה להחליף כוח של משמר הגבול שהקשר שלהם לפינוי מרוחק וישר קפצו על ההזדמנות לחטף כותרת ולסרב
    זה שיסירב בעזה לפינוי איך קוראים לא איש אינו יודע היום המשיך קצת על גלי האהדה בהתנחלות ונישכח
    וכך יקרה אם החבורה המטופשת הזאת
    קצת תהילה והמון שיכחה
    ומי ששאל למה חוק טל הנה התשובה הציבור הזה זה רק נטל על הצבא שילחו להטפלל ושיניחו לנו

    • צודק - לעשות פוגרומים ביהודים - זה לא עבודה ליהודים דתיים!

      צודק, 07/08/07 07:22

      מי שנהנה מלרדוף להכות ולבזות מנחלים ... שיהנה

      היו כאלה שנהנו לשרוף זקנים ליהודים
      להכות ולהשפיל אותם מול המשפחה

      אבל בכל זאת העם היהודי שרד...

  • 224.

    סירוב פקודה

    אליעזר, 07/08/07 05:28

    מדוע לא מעמידים לדין את הרבנים המסיתים אין חוק הנוגע לכולם בנוגע להסתה??לחיילים לא מגיע לשבת ב כלא אלא לרבנים הטיפשים האלה. ממתי רבנים מותר להם להתערב בעיניני הצבא?

  • 223.

    ישיבת הסדר אין דבר כזה

    אחמד זיבי ה2, 07/08/07 05:27

    איזה הסדר ואיזה בטיח שיתנדנדו
    על העמוד שלהם ויעזבו אותנו בשקט
    מי צריך צבא כזה?? צה''ל זה צבא
    העם הם לא שייכים לנו שיקימו להם
    צבא שלהם ויעזבו אותנו בשקט
    בצבא במדינה אחרת הם היו נזרקים
    בקלון יש לעשות אותו דבר כאן

  • 222.

    פיגלין לשילטון-חייבים מנהיג עם ערכים עם שורשים (ל''ת)

    מודיעין 14, 07/08/07 05:16

  • 221.

    מדינת ישראל- נמאס לי.

    זאב, 07/08/07 04:55

    מה שהולך כאן זה בושה וחרפה.
    איך מעיזים לשלוח מפקד שגורש לפני שנתיים מגוש קטיף, ובכל זאת מצא את הכוחות הנפשיים להתגייס- לגרש חברים?!

    איך הממשלה הזאת לא מתביישת לגרש שוב יהודים אחרי הכישלון המוחלט בפינוי גוש קטיף?!

    למה המדינה הזאת נטפלת ליהודים כשהבנייה הבלתי חוקית של הערבים לא נאכפת בכלל?!

    איך ראש ממשלה עם פחות מ5% תמיכה מהציבור ואחרי כל הכישלונות מעז לעשות כל כך הרבה ''מחוות'' וגירושים?!

    עוד חודש אני מתגייס ליחידה קרבית, ומצידי להשאר 3 שנים בכלא- אני לא אגרש יהודים.

    • יחי הסירוב!

      יחיאל, 07/08/07 08:53

      נמאס לנו כי מנהיגינו אינם מנהיגים, אלא נגררים:
      אולמרט מלקק לאבו מאזן, רוקד ''מה יפית'' לרביעיה, מוסר את ארץ ישראל לאויבנו;

      מנהחגי הצבור הדתי שמתנגדים לסירוב אינם מבינים כי ההוראות שלא לסרב גרמו למשברים הנפשיים הקשים של הנוער המפונה מגוש קטיף: ההוראה לא לסרב, לדבר על אהבה כאשר אתה כועס היא הוראה בלתי סבירה.

      כאשר פוגעים בך, הזכות האלמנטרית היא לצעוק ולירוק על הפוגע, אם לא להחזיר לו! אי אפשר לדרוש להגיב באהבה. זה חוסר יושר, ומביא למשבר.

      תחי מדינת ישראל!
      אבל את ממשלת ישראל הנוכחית יש לשים אחרי סורג ובריח. מאסר עולם.
      כולל המושחתים, כולל משתפי הפעולה עמהם.

  • 220.

    יש לנו מנגנון השמדה עצמית וחבל פשוט חבל (ל''ת)

    אסור לנו לנהוג, 07/08/07 04:46

  • 219.

    היכן חיילי שלום עכשיו שיפנו את המתנחלים (ל''ת)

    בושה לנו, 07/08/07 04:45

  • 218.

    אנחנו מתקדמים ...

    ד''ר ארוין, 07/08/07 04:36

    רק לפני שנתיים
    אם היתה כתבה על חייל ציוני המסרב ללחום בבני עמו,
    מיד היו המגיבים קופצים עליו בשצף קצף
    ומסבירים לקוראי התגובות כמה זה רע להיות חייל ציוני

    והיום
    אחרי שחווינו על בשרינו את תוצאות הצייתנות העיוורת לשמאל
    מיד קופצים מאות המגיבים
    ומסבירים לקוראי התגובות כמה זה טוב להיות חייל ציוני

    אבל למה היינו חייבים לגרש בשביל זה אלפי יהודים מביתם
    למה לא הבנו את זה כבר קודם

  • 217.

    should be 28 years (ל''ת)

    Doug, 07/08/07 04:13

  • 216.

    אוטו-אנטישמים !!!

    מפוקח, 07/08/07 03:42

    ביום בו תגורש משפחה ערבית אחת למען השלום, ביום בו יהרס מסגד אחד למען השלום, ביום בו תאכף הבניה הבלתי חוקית במגזר הערבי, ביום בו הממשלה לא תפעל רק נגד יהודים , באותו היוםנ אני אשנה את דעתי...

    עד אז אני סבור שזו מדינה של אוטו-אנטישמים, מלאי שינאה עצמית ופחדנות המספקת דלק למנועי הסילון של חיזבללא ואירן.

    • מפוקח ? אתה?!! פחחח

      שמרלינג, 07/08/07 14:05

      הזוי לגמרי

  • 215.

    will the army be used to demolish

    downunder, 07/08/07 03:02

    illigal building in the arab cities and villages in israel???

    it is a government of cowards!!!

  • 214.

    the army is not the state police!

    downunder, 07/08/07 03:00

    the job of the army is to defend the country and not to through brothers out of their homes.
    this is a job for the police.
    lets see the police cleaning the acts in the arab villages and cities in israel!!!

    • those are not brothers, only fascists (ל''ת)

      Doug, 07/08/07 04:13

  • 213.

    עדיף 28 יום בפנים ולא כתם לכול החיים! (ל''ת)

    עדיף, 07/08/07 02:46

  • 212.

    To all those mechanei shem, mishtamtim, ochlei chinam, in your face

    NOW EAT IT, 07/08/07 02:44

    This is how you treat my brothers, SHAME ON YOU.

  • 211.

    שמישהו יסביר למנהיגי הימין

    סירוב בימין, 07/08/07 02:34

    שגם לשמאלנים יש אג'נדה ויש להם אידיאולוגיה, ואחת מהן היא גדודי חיילים שאמורים להגן על 2 משפחות.
    אתם רוצים לחיות שם? שאותם מסרבי פקודה שישמרו עליכם. תוציאו משם את יתר החיילים. ובא לציון גואל.

    • שהסרבנים ישמרו על 2 המשפחות וכל היתר שיחזרו לגבולותינו (ל''ת)

      הגיוני, 07/08/07 03:53

  • 210.

    כשהצבא מאבד את מוסריותו והופך לרובוט ...

    תמיר, 07/08/07 02:26

    אין מקום ללוחמים חושבים הפועלים עפ''י צו מצפונם בין שורותיו!

  • 209.

    תפקיד צבא במדינה דיקטטורית - להגן על השלטון

    תמיר, 07/08/07 02:22

    תפקיד צבא במדינת חופש - להגן על העם והארץ. עכשיו תסיקו את המסקנה באיזה ארץ אנחנו...

  • 208.

    שבירת הרוח - כבומראנג לצבא

    א., 07/08/07 01:53

    אפשר לחשוב שהצבא משופע בעודף
    חיילים בעלי מוטיבציה שהוא יכול לוותר על שירותם.
    נכון, הצבא אינו יכול לסבול סירוב .
    אבל לא היו צריכים להעמיד את החיילים הללו בפני מצב בלתי אפשר מלכתחילה. התעקשות צבאית
    הגובלת בטמטום. הרי לא מדובר
    בפעילות צבאית פרופר נגד האוייב. ספק גם אם זה תחום פעילותו של
    הצבא שנכנס למעגל הזה רק משום
    שרק הוא רשאי לפעול בשטחים.
    המחבוש אינו בושה- אלא כבוד
    והערכה לחיילים הללו.

    • רוח ושבירת רומ

      =, 07/08/07 02:34

      בושה למנהיגים שנותנים פקודה לחיילים לוחמים נאמנים ואמיצים, חיילים עם אמונה בצורך להגן על המדינה, מלחתחילה לא היה צריך להעמיד אותם במצב נפשי כה קשה, של נאמנות לצבא מחד ולסוג הפעולה מאידך, בושה,בא לבכות מכאב מול סיטואציה כזאת, האם המנהיגים הפכו להיות מפקדים?כל מפקד שהעניש חייל שאינו מסוגל לבצע את הפקודה המסויימת הזאת, שיביט מול המראה ויחפש את המצפון מול ההנהגה, ובטוח ימצא שיל ביניים, יחק חיילים אחרים לביצוע פעולה זו ולא דוקא את האנשים היקרים האלה שמוכנים לחרף נפשם למען המולדת, מה שלא בטוח שהמנהיגים היו עושים זאת באותה נאמנות והקרבה אישית.
      חומר למחשבה ערכית ומצפונית למפקדים שבטוח יש מי שמנחה אותם מלמעלה!!!...בכירה לדורות.

  • 207.

    כשהדתיים ישלטו - יבצעו פקודת פינוי (בנחישות!) של מפעלי החזיר....

    הדתי המומר, 07/08/07 01:45

    כי פקודה צריך למלא!!
    נ.ב: ובתשעה באב - עשרות אלפי חיילי צה''ל ימלאו פקודה ויגרשו אל מחוץ לבת הקפה את התל-אביבים המסכנים...
    למה? כי פקודה צריך למלא (וגם נגד אזרחים...).

    • אם זו הפקודה - יש למלא אותה

      החילוני החרד, 07/08/07 02:43

      אך למרבה הפלא (למרות קיומו של אל כל יכול וצדקני) הצבא היום מבצע את רצונה של ממשלה שנבחרה בבחירות דמוקרטיות על ידי אזרחיה,אינה דתית ולא מגרשת תל אביבים זוללי חזיר מחוץ לבתי הקפה בתשעה באב (אם כי יש להזכיר -אינה מאפשרת לאף כלי רכב לנוע ביום כיפור...).
      אם זה היה אחרת - אני מודיע שהייתי מבצע את הפקודה שניתנה לי וברוב כאב אך בהמון נחישות והייתי מסלק תל אביבים מבתי קפה בתשעה באב...

  • 206.

    לא לשכוח , הטענה של אייכמן הייתה: אני חייל שביצע פקודה (ל''ת)

    דנידין, 07/08/07 01:24

    • לא רק אייכמן אמר את זה - כל חייל ששירת את הרייך השלישי

      אמר את זה, 07/08/07 06:36

      זה חינוך שמכשיר חייל להיות רובוט ולפעול ללא מחשבה רק ע''י פקודה.

  • 205.

    סירוב פקודה

    גיא, 07/08/07 01:20

    היום זה בגלל זה מחר זה בגלל משהו פחות מזה. אסור להפוך סירוב פקודה לנורמה. אני ממליץ כיתת יורים

  • 204.

    אין דמוקרטיה בצבא

    י, 07/08/07 01:16

    אחים תרגעו חילים אמורים לבצע פקודות אין דמוקרטיה בצבא

  • 203.

    הצבא חובש כיפה. לא פלא שהוא הפסיד במלחמה. חומר למחשבה... (ל''ת)

    יובל, 07/08/07 01:12

    • אתה סתם שונא דתיים

      זאב, 07/08/07 04:45

      אין שום קשר בין זה ששירתו במלחמה דתיים לבין ההפסד...

      • כל רבנים מנהלים את העינין יש קשר (ל''ת)

        שמוליק, 07/08/07 06:09

        • תגובה טיפשית (ל''ת)

          ~, 07/08/07 10:05

  • 202.

    שילחו לכלא בשירה וריקודים!

    מצדיעים לכם!, 07/08/07 01:06

    אלו הגיבורים האמיתיים של עם ישראל

    • כלא

      מצפון, 07/08/07 01:56

      אמיתיים עם המצפון, לפחות כמו החיילים שסרבו לשרת ב,שטחים''אם מישהו לא זוכר...הכל פוליטיקה,

    • הם יכולים ללכת לעזאזל

      ישראל הדמוקרטית, 07/08/07 02:45

      כי לשם הם מדרדרים אותנו - והם הניצנים החולים של מלחמת אחים.

  • 201.

    יישר כוווווווווח!!!!1 (ל''ת)

    קול מישראל, 07/08/07 00:55

  • 200.

    עם המתכחש למקורו אינו ראוי לארצו !

    קובי, 07/08/07 00:53

    לא פלא הדבר, הרי רק במקרה הגענו לפלשתינה, תפסנו חבל ארץ ועשקנו ערבים אומללים. כובשים עלובים, מהי גבורתכם נגד חלוצי העם, הבה נראה את נחישותכם בכל יתר חלקי ארץ שגזלתם מהערבים האומללים. אולמרט רוצה לבסס שילטון על חשבון מיטב העם ומדכא כל ניסיון של העם לומר לו, די !!! חברון היא העיר בעלת הקושאן היהודי העתיק ביותר, צאו ונסו להחזיר לערבים את שייח מוניס, את הגבעה עליה יושבת הכנסת. ועוד חלקי ארץ רבים בהם יושבים יפי נפש אוהבי ערבים ואכולי שנאה עצמית עד כדי הגעה לאיבוד לדעת קולקטיבי של עם שלם !

  • 199.

    העונשים לא מספיקים ולאסור על כניסת רבנים לגדוד ולצבא

    עמיר, 07/08/07 00:47

    הענשים לא מספיקים , אסור לשפוט אותם ע,י המג''ד , אלה לשפוט אותם ע''י בית הדין הצבאי בסעיף של סירוב פקודה במלחמה ולשלוח אותם לכמה שנים לכלא למען יראו ויראו , הדתיים הם כמו עדר עזים , ולאסור כניסת רבנים לגדוד ולצבא וביטול מידי ישיבות הסדר

  • 198.

    צה''ל וגירוש

    א, 07/08/07 00:45

    בס''ד החיילים התגייסו בשביל להלחם ולא לגרש יהודים ולתת פרס לאויבים.

  • 197.

    ללכת עם ולהרגיש בלי.......

    אחת, 07/08/07 00:41

    צריך לפרק את כל המסגרות של הדתיים בתוך הצבא, ויפה דקה אחת קודם!

    אתם רואים ''דגל שחור'''' מתנוסס על הפקודה הזאת (התנאי שהגדיר בית המשפט)? אני לא.

    אז תבצעו פקודות או שתלכו הביתה!!

    עוד מעט אני אתחיל לבחור אם, מתי ואיזה מסים מתחשק לי לשלם!...

  • 196.

    להכריז על מדינת יהודה

    הלגיון השמיני, 07/08/07 00:38

    ולבנות את הבירה במזרח ירושלים.
    מהר לפני שאבו מאזן יגנוב את ההכרזה. לקיים עובדה בשטח, ולפנות את כל הפולשים מארצות ערב
    בכח ברזל ואש.

    • אתה בעצמך -מכת בכורות. (ל''ת)

      עמלק, 07/08/07 02:47

  • 195.

    סיקריים....

    מ.י, 07/08/07 00:38

    הכת שרצחה יהודים,קבוצה קיצונית
    שביצעה ווידוא הריגה ברבן יוחנן בן
    זכאי סרבני פקודות הכת שתחריב
    המדינה החילים הביתה כמו סרבני
    הגיוס,שינאה זה ההימנון המסרבים.
    ובקרוב תקום הכת להתאבדות
    כללית,כמו במצדה נרצח תינוקות
    כמתאבדים,

    • השוואה מטופשת ומקוממת של רשע.

      יהודה, 07/08/07 03:09

      מה הקשר ? פה מסרבים לבצע פקודה בלתי מוסרית שאינה מתפקידי הצבא כצבא העם - שירות חובה.
      בנוסף,ראינו אף בגירוש והחרבת גוש קטיף מה זה הציבור הזה שהתפנה ללא אלימות כי מכיר בערך של עם ישראל ולא פגע בחיילים שפגעו ביסודות המדינה והתורה והארץ ופעלו בניגוד לבסיס המוסרי לקיומנו כאן.אתה פשוט רשע.אבל אל תדאג,הערבים עוד ילמדו אותנו מי הם ומה באנו לחפש פה- הן מיש''ע והן בגליל ובדרום שחןץ מערד המוזנחת ודימונה מלא בדואים העושים כרצונם.

  • 194.

    למה לא הזריקו לו לראש חומר שהבנאדם היה בבית משוגעים(כפרה שימות) (ל''ת)

    avnerB, 07/08/07 00:37

  • 193.

    אתם בג''צ נותנים לערבים אישור להרוג אותנו?במילים אחרות יגיע יומכם. (ל''ת)

    avnerB, 07/08/07 00:34

  • 192.

    ממש עונש לא יהיו לוחמים.

    אה לך אויב אכזר, 07/08/07 00:32

    מחר כולם יסרבו, מה רע להיות גובניק
    שהשמאלנים יהיו לוחמים.

  • 191.

    ממש עונש לא יהיו לוחמים.

    אה לך אויב אכזר, 07/08/07 00:32

    מחר כולם יסרבו, מה רע להיות גובניק
    שהשמאלנים יהיו לוחמים.

  • 190.

    אורחת ישמעלים כרתה ברית עם העמלקים

    אנטוני הופקינס, 07/08/07 00:32

    ודורשת מיהודים לשמור עליה.
    עצוב לי על היהודים.

    • עדיף עמלק שפוי על דוס הזוי (ל''ת)

      כתריאל, 07/08/07 14:02

  • 189.

    שר הביטחון תגיד לי אתה פודל של בג''צ?תראה להם מי בעל הבית או נעל הבי (ל''ת)

    avnerB, 07/08/07 00:31

  • 188.

    בושה וחרפה לצבא שמכניס חיילים לכלא

    רון ממממ, 07/08/07 00:29

    אני איתכם כל הכבוד לחיילים ולמפקדים הגיע הזמן שחיילים ישמרו על המדינה ולא יפנו יהודים מהבית שלהם זה לא עבודה של החיילים ואני רוצה לומר לכל החיילים ישר כוח

  • 187.

    טוב להיות 10 שנים בכלא צבאי משניה אחת של פינוי יהודי וישוב ישראלי (ל''ת)

    תורה ארץ עם, 07/08/07 00:25

  • 186.

    כל הכבוד לחיילי דוכיפת! (ל''ת)

    אילן, 07/08/07 00:23

  • 185.

    חברון זה לא עזה

    מגל, 07/08/07 00:23

    תבינו שחברון שונה מעזה וגוש קטיף היא מקום קדוש חלק אינטגרלי מהאמונה היהודית ולכן מובן שחיילים יסרבו בה לעזור בפינוי במיוחד חיילים דתיים

  • 184.

    על החיילים לפנות לבית המשפט

    עורך דין וחשבון, 07/08/07 00:21

    הבן לאומי בהג ולהגיש תביעה נגד ראש ממשל ישראל שמכריח אותם לגרש יהודים מביתם.

  • 183.

    זו משימה פוליטית, לא צבאית.

    טל, 07/08/07 00:20

    זו גם הסיבה שיש לראות את הסירוב באור אחר.

    כל הכבוד לכם, חיילים יקרים, ששומרים על הערכים היהודיים שלכם!

    • ולצאת למלחמה זו לא החלטה פוליטית-מדינית? הכל פוליטי (ל''ת)

      אסף, 07/08/07 02:21

  • 182.

    כידונים מופנים פנימה

    מר ביונט, 07/08/07 00:17

    אוי לו לעם שכידוני צבאו מופנים פנימה במקום לאויבים מבחוץ. פינוי אזרחים אינו תפקידו של צבא. זו משימה של משטרה. הצבא צריך להילחם באויבים, לא להאבק באזרחי המדינה. הפנית כידונים פנימה היא התחלה טיפוסית של כל משטר רודני.

  • 181.

    חיזקו ואימצו- לא להישבר-ברק טיפש (ל''ת)

    חיים, 07/08/07 00:17

  • 180.

    אבל לפקודה לא חוקית על החייל לסרב

    עם ישראל חי, 07/08/07 00:17

    ופינוי יהודים ממדינת האבות, היא פקודה לא חוקית, זה מה שבן גוריון היה אומר, זה אבסורד לפנות יהודים
    משטחי אבותינו, ולתת אזרחות לפולשים הערבים בשטחינו.

  • 179.

    מתנחלים, ליבנו אתכם!!!!!!!!

    סרבן, 07/08/07 00:14

    כול הכבוד לסרבנים

  • 178.

    צריך להחליף את השם: אמור מעתה משמר הנשיאות או כח באדר. (ל''ת)

    דוסלי, 07/08/07 00:14

  • 177.

    פינוי יהודים ע''י צהל הינו כשל מנהיגותי

    יעקב ה., 07/08/07 00:14

    הגדלות של מנהיגות שהיא יודעת לבחור מטלות שאינן מעוררות דילמה אצל אלה שצריכים להוציען לפועל. אכיפת בצוע פינוי יהודים מבתיהם ע''י חילי צהל הוא כשלון מנהיגותי בכל הרמות, החל מראש הממשלה וכלה במג''ד. זהו כתם מוסרי בלב האומה ויש להמנע מביצוע המטלה.

    • כי אנכי ידעתי את מריך ואת ערפך הקשה

      מוטי, 07/08/07 04:52

      את זה כבר הבין משה, עם איזה עם יש לו עסק, ובראש נאומו המסכם הוא אומר איכה אשא לבדי טרחכם ומשאכם וריבכם.
      להוציא שני דורות בבית ראשון ותשעים שנה בימי חשמונאים לא היתה יכולת להתאחד, ותמיד היתה קבוצה שלא קיבלה מרות ופרשה.
      ברור שהקבוצה הפורשת תמיד סברה שהיא שארית הפלטה, ורק היא תציל את העם. ואין כנראה תרופה לזה.

  • 176.

    הדתיים והחרדים לא העם שלי מוכן להלחם לגרושם כי הם מסוכנים ל..

    יהודי חרד, 07/08/07 00:14

    קיום המדינה היהודית היחידה בעולם שקמה משואה לתקומה לא בזכות הדתיים למיניהם.בן גוריון הטביע את ה''אלטלנה'' וידע למה!!! אנחנו חיבים לגרש מכאן את האלמנטים הסהרוריים האלה ולנקוט בשיטה של בן גוריון כדי למגר את הסכנה הדתית.האפשרות האחרת להכריז על כל הגופים הדתיים כאלמנטים חבלניים שמסוכנים לקיום המדינה לעצור כל העברת כספים לפרזיטים האלה כולל כסף מחו''ל כאילו היו אירגון טרור!!!

  • 175.

    לסרב לשמור על מאזחים לא חוקיים!

    עמנואל, 07/08/07 00:11

    אם הם לא מוכנים לבצע אפילו משימות אבטחה כי בזה הם מחליפים מי שמפנה, אז צריך להפסיק לשמור להם על ההאחזויות. שישמרו בעצמם

  • 174.

    דבר אחד בטוח-לאולמרט תהיה בעיה לארגן גרוש נוסף

    אילן, 07/08/07 00:07

    אנשים הפנימו וראו מה יצא בפעם שעברה
    אין שלום ואין בטיח אנשים סבלו סתם חיילים
    עד היום בטראומה מבקשים סליחה וכמובן
    יש דין ויש דיין את זה כולם יודעים כבר
    איך אומרים אללה וו אכבר
    חרה עליהם שישרפו עבר לצד השני
    והכוונה לחברים שיושבים בכנסת .

  • 173.

    מחר הנצחון הגדול הראשון מאז לבנון

    כחו ליום המחר, 07/08/07 00:06

    צה''ל בראשות גנרל ברק ופילדמרשל אולמרט (שבניו כמובן לא לבשו מדי צהל) ינצחו 2 זוגות הורים אישה בהריון ו-כמה ילדים קטנים.

    חכו חכו לתהלוכות ואלבומי הנצחון.

    זה יתן לצהל הרבה מרץ אחרי מה שקרה בלבנון

  • 172.

    המתנחלים מחרחרי מלחמה! (ל''ת)

    ביל, 07/08/07 00:03

  • 171.

    מה שמסכן את המדינה יותר חשוב ממה

    ד, 07/08/07 00:03

    שמסכן את צהל. כל הכבוד לחיילים אתם עושים קידוש השם מגינים על העם מביאים בטחון משנים גזירות רעות מבטלים דינים קשים מעל עם ישראל כל הכבוד לכם!!!
    לא לתת יד לעידוד הטרור

  • 170.

    כבוד לאמיצים שלא מגרשים. (ל''ת)

    חייל מילואים., 06/08/07 23:58

  • 169.

    עם צבא תבוסה עכשיו של אשכנזי לא צריך אוייבים (ל''ת)

    השמדה עצמית, 06/08/07 23:54

  • 168.

    אחי גיבורי התהילה - אני מקנא בכם

    הצנחן הזקן, 06/08/07 23:54

    עוד יבואו ימים שאתם תענדו את מדליות הנצחון ואולמרט וברק ושאר משחררי המחבלים ומספקי נישקם תמורת בצע כסף יהיו עפר לרגליכם.

    אחי הלוחמים - אני מקנא בכם

  • 167.

    כל חייל יהודי צריך להוציא ג' ולניות חולה ממטכ'ל תבוסה עכשיו (ל''ת)

    שיישארו לבד, 06/08/07 23:53

  • 166.

    אפס סובלנות לעמלקי השמאל הבזוי (ל''ת)

    אפס סובלנות, 06/08/07 23:51

  • 165.

    תשמעו לקול מצפונכם בלבד ואל תתנו שום סיוע לא ישיר ולא עקיף (ל''ת)

    לגירוש יהודים, 06/08/07 23:49

  • 164.

    כל הכבוד - הצילו את כבוד העם

    יובל, 06/08/07 23:46

    לא נשארו אידיאלים במדינה הזו

    מעריץ ומכבד את הלוחמים !!!

  • 163.

    מצבא הגנה לישראל נהפכנו לצבא גירוש לישראל (ל''ת)

    די לגירוש, 06/08/07 23:46

  • 162.

    כל הכבוד לחיילים הגיבורים (ל''ת)

    מנחם, 06/08/07 23:46

  • 161.

    להמשיך לסרב ואפילו יותר מזה לצאת מהצבא (ל''ת)

    צבא שמפנה יהודי, 06/08/07 23:45

  • 160.

    הטלת הפינוי על הצבא זו נורמה פסולה ביותר

    נ., 06/08/07 23:37

    אין זה תפקידו של הצבא לפנות אזרחים מבתיהם.
    הממשלה עושה שימוש פסול בצבא.
    צריך להזהר שלא נדרדר לרמה של מדינות טולטליטריות.

  • 159.

    אף לא אחד ניצח את היהודי האמיתי, גם לא צה''ל. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 06/08/07 23:36

  • 158.

    28 יום או לגרש יהודים ...

    ד''ר ארוין, 06/08/07 23:36

    מה עדיף ?

    רק חבל שאנחנו נגד עצמנו

  • 157.

    ממתי צה''ל החליט להכנס לפוליטיקה?שיהיה בהצלחה!רק לא על חשבוננו (ל''ת)

    ליטל, 06/08/07 23:36

  • 156.

    וכשמתעללים בפלשתינאים, זה בסדר? (ל''ת)

    שמאלני, 06/08/07 23:35

  • 155.

    איפה עורכי הדין??? זה בכלל לא חוקי שצבא יסלק אזרחים!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    !!!!!!!!!!!!!!!, 06/08/07 23:35

    • אבל לאזרחים ישראלים אין כלל מעמד חוקי שם בכיבוש!! (ל''ת)

      ד''ר ארוין, 07/08/07 10:15

  • 154.

    כל הארץ כתומים כתומים.... (ל''ת)

    כתומה, 06/08/07 23:34

  • 153.

    אוי ווי ''לא ישרתו כלוחמים'' ?

    בקטנה, 06/08/07 23:33

    הצחקתם אותם, מי בכלל רוצה לשרת בצבא פוליטי ?

  • 152.

    אחינו גיבורי החיל....חיזקו ואימצו! (ל''ת)

    קצין, 06/08/07 23:33

  • 151.

    אומנם תשבו בכלא אבל לפחות תשנו טוב בלילה כשמצפונכם נקי!כל הכבוד! (ל''ת)

    מירב, 06/08/07 23:31

  • 150.

    ''תבוסתני לבנון 1+2'' הם ''גיבורים'' על יהודים (ל''ת)

    הבורחים מהקרב, 06/08/07 23:30

  • 149.

    שמאלנים טפשים עוד לא התפקחתם?כמה טימטום יש בעולם... (ל''ת)

    מוטי, 06/08/07 23:29

  • 148.

    חכמה גדולה! נא לשלוח חיילים שמאלניים (מהקרייה, גלי צה''ל וכו') למשימ (ל''ת)

    יעל, 06/08/07 23:27

  • 147.

    פקודה עם סימן שחור/גרוש מוכרחים לסרב (ל''ת)

    עפ''י הקוד, 06/08/07 23:27

  • 146.

    האירוע הינו תולדה של ויתור למשתמטים קשה לכפות על המעטים שמוכנים ...

    אבי, 06/08/07 23:26

    להלחם למעננו משמעת
    הלוחמים מקריבים חייהם וזמנם עבורנו ללא תמורה
    כאשר כולם לוחמים אז הכל מובן מאליו
    אבל כאשר רוב העם עושה לביתו ולהנאתו אי אפשר לדרוש מהחילים להיות חיילים עד הסוף
    אפשר לדרוש אבל זה לא תמיד מצליח

  • 145.

    גיבורים!! קטן עליכם ושירבו כמותכם. שצה''ל ילחם באוייבים לא באחים (ל''ת)

    שהשם ישמרכם, 06/08/07 23:26

  • 144.

    צה''ל הפך להיות בובה פוליטית -פשוט גועל נפש (ל''ת)

    מיכל, 06/08/07 23:25

  • 143.

    הניחו לשמאל לנסר גזע העץ עליו יושבים (ל''ת)

    סומך עליהם, 06/08/07 23:25

    • רוב הסיכויים שהם גם נטעו אותו בזמן שאחרים נהרגו באוהלה של תורה (ל''ת)

      מוטי, 07/08/07 04:59

  • 142.

    כל אחד שיציל את עצמו

    שלום, 06/08/07 23:23

    יהודים חילונים, אין לנו מה לחפש בארץ הזאת. המהפכה הדתית-לאומנית-פשיסטית בדרך. כל אחד שיציל את עצמו את משפחתו, העולם הנאור הדמוקרטי-ליברלי מחכה לכם מעבר לפינה. עזבו את הארץ, כי מלחמת דת אכזרית ועקובה מדם שכמותה לא ניתן כלל לעלות בדמיון, עלולה להתפרץ בשנים הבאות. הצילו את עצמיכם ואת ילדיכם, והניחו לדתיים ההזויים בסיפוק מאוויהם הדתיים הבלתי נשלטים, סבל דם מוות ורוע. ראו הוזהרתם!

  • 141.

    לא פלא שהפסדנו בלבנון

    לוחם סיירת במיל, 06/08/07 23:20

    והקרבנו את מיטב חיילינו על מזבח השמאל המפגר שדוגל בחורבן ארץ ישראל, שטלי פחימה, אורי אבנרי ויריב אופנהיימר ילכו לפנות מצידי...זה לא תפקיד הצבא . נקודה.

    • הצבא ירה לעצמו ברגל

      אילן, 07/08/07 00:02

      הלוחמים לא ישרתו בתור לוחמים יותר
      מי נידפק? ברור שהצבא ובייחוד אזרחי המדינה
      שאיבדו היום לוחמים אמיתיים.
      אחד משני המ''כים מדוכיפת שסירבו לצאת היום באוטובוסים לכיוון חברון לסייע בגירוש יהודים, גורש בעצמו לפני כשנתיים מביתו שבנווה דקלים בגוש קטיף.
      חוצפה עם לב רע של מערכת הבטחון
      שמניעים אותה כנראה אנאלפבתים שלזכותם
      יאמר הניצחון ''המזהיר'' על החיזבללה...

    • שכחת את גדעון לוי וגאולה אבן. לדעתי

      ד, 07/08/07 00:09

      יש לכלוא את הרמטכל ל 28 יום הוא קצת התבלבל הוא צריך ל ה ל ח ם בטרור לא ל ע ו ד ד אותו.

    • מי שמביא לחורבן הוא הימין הכובש, השולט, שחושב שהוא כל יכול

      שי, 07/08/07 01:12

      אבל מי שבנה את המדינה ולחם ובנה את צה''ל לא חבש כיפה. מעניין שדווקא צבא של חובשי כיפות הפסיד במלחמה...

  • 140.

    אחת מהשתיים: או שחייל חייב למלא פקודה. כ-ל פקודה, או שהוא רשאי

    זיגי אמסלם, 06/08/07 23:19

    וחייב לסרב לפקודות ש''דגל שחור מתנוסס מעליהן'', כמאמר המשורר מבית המשפט העליון בפד''י עתיק בעניין כפר-קאסם. אם בוחרים, כמו שמדינת ישראל עשתה, בחלופה השניה, רצוי לזכור שמה שלאחד הוא ''דגל שחור'', יהיה מותר ורצוי לחברו...אי אפשר לתבוע מחייל לנהוג בצורה ''מצפונית'', ולדרוש ממנו שיכיר רק בערכים של צד אחד. לכל אדם יש את מערכת ה''דגלים השחורים'' שלו.

  • 139.

    שמני-בהיות הצבא צבא העם במדינה דמוקרטית, מדוע הוא עסוק בלבצע (ל''ת)

    גחמותיו של, 06/08/07 23:12

  • 138.

    צה''ל כבר לא מגן על יהודים, רק על השלטון

    יקנעמי, 06/08/07 23:11

    צה''ל פשט את הרגל ביום בו הוא עסק בפינוי ימית.
    מאז ועד היום צה''ל נמצא בהידרדרות מתמשכת, כסת''ח, מתן צל''שים לנחשלים, שקר, אי הפקת לקחים, טיוח מחדלים וחיפוש ג'ובים, כסף, קידום בדרגות וכדומה.
    יש לעשות מהפיכה בצה''ל ולקרוא לו צבא ישראל!
    יש לסלק את הקוד האתי הנוצרי!
    יש להנחות את צה''ל לנצח ערבים ולא יהודים!

  • 137.

    מי אמר: '' ''יש לי הבנה לצעירים הנאבקים על אמונות''

    דרור, 06/08/07 23:11

    ''לכשעצמה זו יכולה להיות לכאורה תופעה חיובית המייצגת מעורבות ואכפתיות חברתית'', אך, ''יש לשקול אותה בהיבט רחב''. ומה עושים על פי היועץ? ''יש לבחון את השאלה, מבחינה נורמטיבית, בדרך בה נבחנות דילמות ערכיות - מוסריות אחרות - בזיקה לנסיבות הזמן והמקום''?

    לא יודעים??

    • מזוז יקירנו רק המשיך את הקו הנהוג במשפטנות הנאורה ולפניו... (ל''ת)

      במעמד צד אחד, 07/08/07 00:10

  • 136.

    מול מי אתם נלחמים????

    יהודי, 06/08/07 23:10

    החיילים האלה הם בעלי שכל. הם מבינים שהם הופכים להיות כלי משחק בידי אולמרט וחבורתו. למה צריך לפנות את השוק היהודי לאחר שנחתם הסכם עליו??? השוק נמצא בשליטה של צה''ל, למה מפנים אותו בכלל?? משתמשים בצה''ל שימוש ציני , שימוש לא ראוי ופסול. ראוי להחזיר את צה''ל למקום המתאים לו. הם הורסים את צה''ל.הסרבנות הזו לא תפורר את צה''ל. היא תעמיד אותו במקום הראוי לו

  • 135.

    הצבא הוא לא 'תוכנית כבקשתך'!!!

    דודי, 06/08/07 23:10

    אני יודע. זה קשה. אפילו קשה מאוד. גם אני לא הייתי רוצה שיגרשו אותי מהבית שלי, אבל זו דמוקרטיה. כשנמצאים בצבא צריך לדעת לשים את הרגשות בצד, אלא עם כן מדובר בפקודה בילתי חוקית בעליל. והמקרה הנ''ל, עם כל הכאב, רחוק מלהיות כזה. העונש מגיע לחיילים.

    • מי קובע מה זאת ''פקודה בילתי חוקית בעליל''?

      זיגי אמסלם, 06/08/07 23:26

      מר''ץ? ''בצלם''?

    • כן נכון צה''ל אמור למלא את תפקידו ולא לעסוק בפוליטיקה (ל''ת)

      מיכל, 06/08/07 23:27

    • אז מה זו פקודה לא חוקית?

      יהודי, 06/08/07 23:34

      אם לגרש יהודים החיים במולדתם מאדמה שרכשו כחוק בשל סיבות פוליטיות לחלוטין, זה חוקי, מה לא חוקי?

      במדינה שבה אסור לסרב, איך יכולנו להרשיע את אייכמן? הרי הוא רק מילא פקודות.

      הכלל: סירוב מצפוני מעיד על חברה של חופש, שבה החוק אינו השולט, אלא הצדק שולט. בחברה שבה מתאפשרת וקיימת סרבנות מצפונית לא יתכן שיתבצעו פשעים בשם השלטון. דווקא מי שאכפת לו, דווקא מי שהכי ערכי ורוצה בטובת העם והמדינה, הוא שיסרב. ומתוך הסירוב יחזק את המדינה כי אז המדינה לא תוכל לבצע פשעים ותמנע התפוררות והשמדה עצמית.

    • אין זכות קיום לצבא שמגרש יהודים (ל''ת)

      נקודה, 06/08/07 23:48

    • אין צבא בעולם שגרש את אזרחי מדינתו מביתם

      דמו דמוקרטיה, 07/08/07 00:13

      לכן, לומר שצבא זה לא תוכנית כבקשתך, הממ זה גימוד הבעיה.

      • cאבל צבא שתומך בהתנחלות בכיבוש הוא צבא פשעי מלחמה!! (ל''ת)

        אילנה לוי, 07/08/07 10:22

    • כן שמנו לב איך מאד קשה לך

      אילן, 07/08/07 00:23

      ומה שעשה שרון זה ביכלל דמוקרטיה?
      זו היתה הפקודה המרושעת ביותר בתולדות המדינה
      לא חוקית ולא בטיח עם כמה דגלים שחורים שאתה רוצה.
      אנשים לא יתנו לזה לקרות שוב.
      את התוצאה ראינו היום אף אחד
      מהחיילים לא מוכן יותר לגרש יהודים, זהו
      עידן שרון ניגמר ואנשים למדו מהטעות האיומה.
      שים לב לתגובות מתוך מאה ארבעים
      ניתן לספור אולי על אצבע אחת תגוובת נגד כולל אותך
      אתה שוחה נגד הזרם תחזור אלינו תתפכח
      עדין לא מאוחר מדי עדין ניתן להציל את המדינה/
      חייבים להתאחד!

    • צודק ! הצבא אינו''תכנית כבקשתך'' ולכן......

      זה אני........., 07/08/07 00:36

      יואילו נא מפקדי הצבא לעסוק אך ורק בדבר שלשמו הוא הוקם,הגנה על ישראל.... אכתוב זאת שוב וברור....... צ ב א - ה ג נ ה - ל י ש ר א ל ........ פינוי\\גירוש\\הרס ישובים וכדומה לא אמורים להופיע ברשימת משימותיו ! ואסור שיופיעו,ואם קיים צורך לעשות דברים דומים - תואיל משטרת ישראל לבצע אותם,המשטרה מורכבת מאנשים שבחרו להיות שם ומקבלים שכר על כך... לא כן בצה''ל,שם משרתים אזרחי המדינה שרות חובה ואין לנצל זאת לצרכים פוליטיים או אחרים שאינם משימות צבאיות בעליל.

      • אז הוא אולי גם לא צ בא ה כיבוש ל יש''ע(פשע)! (ל''ת)

        מוישלה פייג לין, 07/08/07 10:20

    • אם זה לא בלתי חוקי בעליל, אז מה כן?

      אביחי, 07/08/07 01:08

      לגרש אנשים מהבית שלהם, בגלל שהם יהודים...
      עם כל הכבוד, כנראה שאתה לא יודע מה זה גלות.

      גירוש אח מביתו ומולדתו, לא רחוק הרבה מלרצוח אותו.
      הנזק הנפשי והכלכלי, פעמים רבות מזוויע.

      • אביחי, הכאב שלך ראוי לתגובה

        מוטי, 07/08/07 05:15

        איני מזלזל או כועס על דבריך, אלא מצר צער רב על כך שנקלעת לעמדה נפשית, שכך אתה רואה את הדברים. הרבנים והמנהיגים שהרגילו אותך לחשוב שפינוי של פלישה לבית הוא גירוש, ושאתם יהודים ובגלל זה מגרשים ומגלים מהמולדת, ישאירו אותך להתענות בנפשך הרגישה לבד. אצלך אני מרגיש שעדיין נפשך חצויה, ואתה עדיין מתענה, כי אינך מבין כיצד אח מגרש אח. עצור כאן, מפני שבשלב הבא תפסיק להרגיש אחווה, ואנחנו נהפוך בשבילך בוגדים אשר גרועים מהאויב, והניכור מהמדינה יעמיק, ואז כבר לא תחוש כאב.
        יש גם משקפיים אחרים להסתכל על מה שקורה, ורוב העם עדיין שפוי, ואל תנתוש אותו. תתעשת!!

      • אביחי! זה לא הבית שלהם הם פולשים מישראל!!! (ל''ת)

        אאא, 07/08/07 10:18

  • 134.

    שולחים לוחמים לכלא ומשחררים מחבלים- התעוררו !!! (ל''ת)

    מילואימניק, 06/08/07 23:10

  • 133.

    בזכותכם יכופר עוון המרגלים אשריכם! (ל''ת)

    צדיקים שלי, 06/08/07 23:09

  • 132.

    חיילים נהדרים כל הכבוד (ל''ת)

    גבריאל, 06/08/07 23:08

  • 131.

    מי אמר: אני מעריצה אנשים הנלחמים על עמדותיהם ומוכנים לשלם את המחיר?

    דרור, 06/08/07 23:03

    נכון, כלת פרס ישראל, שולמית אלוני, על העבריין אייבי נתן שנפגש עם מחבלי אש''פ בניגוד לחוק.

  • 130.

    לא לגירוש נוסף- למדנו את הלקח (ל''ת)

    סבא ג'פטו, 06/08/07 23:03

  • 129.

    כל הכבוד

    אוריאל, 06/08/07 23:00

    ממש יישר כוח

  • 128.

    בלי חיילים הם לא יוכלו לגרש יהודים ולא להיות מובסים תמורת עמלות (ל''ת)

    שמנות, 06/08/07 22:57

  • 127.

    הישיבה בכלא עשוייה להיות מתוקה הרבה יותר מחופש מדומה

    ברווז במטבח, 06/08/07 22:56

    כל הכבוד לחיילי דוכיפת - העם מצדיע לכם מול הרוע והאטימות השלטונית במדינת ישראל

  • 126.

    העם מצפצף על אולמרט ותקשורת האתרוגים הבזויה (ל''ת)

    מתו הספינים, 06/08/07 22:56

  • 125.

    מול מי צה''ל נלחם???? החיילים האלה יעמדו בכל משימה הקשורה באמת לצה''ל

    ישראלי, 06/08/07 22:56

    למה מעמידים אותם במצבים כאלה ואז מצפים מהם לעמוד בכך. זה לא תפקידם. חבל על העונש, הם מפסידים חיילים מצויינים.

  • 124.

    אנחנו עוד נפעל בנחרצות ונשים בכלא את כל מגרשי היהודים (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 06/08/07 22:55

  • 123.

    כ''ח ימים ? יישר כוח לחיילים המוסריים. (ל''ת)

    ארנון, 06/08/07 22:54

  • 122.

    גם הימין הקיצוני צריך לגנות התנהגות כזאת (ל''ת)

    דודי, 06/08/07 22:53

  • 121.

    עם צבא תבוסה עכשיו של אשכנזי לא צריך אוייבים (ל''ת)

    השמדה עצמית, 06/08/07 22:53

  • 120.

    מהרסיך ומחריביך מתוך יצאו- זה לא עונש מספיק (ל''ת)

    mordi, 06/08/07 22:51

  • 119.

    מצויין ! לכלוא כל סרבן - מימין ומשמאל (ל''ת)

    הלאה הסרבנות, 06/08/07 22:51

  • 118.

    גם אני כקצין בשריון היתי מסרב

    משה, 06/08/07 22:51

    כל הכבוד גם אני הייתי מסרב 28 יום עוברים והתחושה הטובה נשארת לנצח

  • 117.

    כל הכבוד ל-12 הגיבורים!!!!! אם כל צה''ל יהיה כמוכם הוא לא יפסיד יותר (ל''ת)

    רוני, 06/08/07 22:49

  • 116.

    הסדר: גם ככה הם עושים רק שנה וקצת צבא. (ל''ת)

    יאיר, 06/08/07 22:49

  • 115.

    כל הכבוד לרמטכ''ל - יש בעל בית לצבא (ל''ת)

    נגמר הברדאק, 06/08/07 22:48

    • בעל בית או משרת עלוב של תבוסה עכשיו (ל''ת)

      יישאר לבד, 06/08/07 22:55

      • אתה מתכוון אין חרדים/מתנחלים בצבא ??

        א.ב.ס.ט, 07/08/07 01:33

        צבא תמיד יהיה...

  • 114.

    יהודים נפלאים לעומת עמלקי תבוסה עכשיו (ל''ת)

    איזה שינוי, 06/08/07 22:46

    • עדיף עמלק שפוי על דוס הזוי (ל''ת)

      חבר של עמלקים, 07/08/07 13:59

  • 113.

    פרייר מי שמשרת ממשלת גירוש עקירה וחורבן

    ירוויחו מזה, 06/08/07 22:44

    מי שימנע ממנו להיות חייל קרבי רק ירוויח מזה..

  • 112.

    # 30 # 30, ממליץ על התגובה. ממליץ (ל''ת)

    הכתום, 06/08/07 22:40

  • 111.

    ברק אולמרט מספקים לאוייב נשק כסף ולוחמים בזמן מלחמה

    בגידה שדינה, 06/08/07 22:40

    משפט העם

    • אתם האוייב. עדיף טיבי ממכם

      לא למדינת הלכה, 07/08/07 13:58

      אתם עומדים בסתירה לציונות. איומים במוות ייתקלו באגרוף ברזל.

  • 110.

    שלא נתבלבל הסרבנים האמיתיים מי שלא מתגייס!!! (ל''ת)

    אמיר, 06/08/07 22:40

  • 109.

    לברק גם יש אזרחות צרפתית כמו לבורג? למה הוא הורס את הצבא?

    יו''ר הסוכנות, 06/08/07 22:39

    הוא לא מבין את הסכנות?

    • לא, אבל ה''משיח'' של ח''נד חי/מת באמריקה..חה..חה..חה (ל''ת)

      יהודי, 06/08/07 23:03

  • 108.

    נשיא לוזר לעם לוזר !! אם החיילים הנפלאים האלו בכלא אתם תושמדו (ל''ת)

    עם טפש, 06/08/07 22:39

  • 107.

    מה ליהודי שומר תורה בצבא הצאר (ל''ת)

    גל, 06/08/07 22:36

  • 106.

    אולמרט קנה שלטון בכסף האתנן לש'ס וליברמן (ל''ת)

    מתה הדימוקרטיה, 06/08/07 22:35

  • 105.

    ברק בחרת לך דרך לא מוצלחת להכנס לתפקיד - שחרר מחבלים ולגרש יהודים.

    מוטי, 06/08/07 22:35

    ניזכור לך, שלא יהיה לך ספק. לך ולכל הספינולוגים שלך.

    • רק עמלות הגז מהפלסטינים חשובות לברק שהשאר ימותו כולם (ל''ת)

      לא הבנת, 06/08/07 22:50

  • 104.

    ובהנף יד הם נותנים 1000 קלצניקובים למחבלים...מדינה תבוסתנית (ל''ת)

    קצין מילואים, 06/08/07 22:34

  • 103.

    מי שבגד בשדרות בוגד במדינת ישראל ובוגד בחייליו (ל''ת)

    מזכיר מישהו, 06/08/07 22:34

  • 102.

    יהודים תפסיקו להגן על תל אביב שיירקבו שם לבד (ל''ת)

    רק צבא יהודי, 06/08/07 22:33

  • 101.

    רוצו לשחרר מחבלים מהכלא- מדינה על סף שגעון... (ל''ת)

    חיילים גיבורים!, 06/08/07 22:32

  • 100.

    היו צריכים לתת להם להירקב בכלא. (ל''ת)

    יובל, 06/08/07 22:31

    • ולך צריך לתת להירקב בחו''ל ,עוד שמאלני אדיוט (ל''ת)

      מיכל, 06/08/07 23:28

  • 99.

    שר הבטחון שלכם נבחר עי ערבים וקיבוצניקים פושטי רגל (ל''ת)

    זה המצב, 06/08/07 22:30

    • ומי בחר את הרבנים שלכם? טיפש יותר גדול! (ל''ת)

      אליהו הנביא, 06/08/07 22:39

      • הגורו שלי זה רבין שיבס הראשון (ל''ת)

        איזה רבנים, 06/08/07 22:52

        • הכיפה על הראש לא עושה אותך יותר לגיטימי מערבי (ל''ת)

          לא למדינת הלכה, 07/08/07 13:55

      • רבנים

        פרשנדתא, 06/08/07 23:36

        גילוי נאות. אני אתאיסט. א. רבנים אין בוחרים. הם מקבלים הסמכה עם תום לימודי רבנות. ב. רבנים הם יהודים. ג. צודק 99. המחוז הגדול ביותר במפלגת העבודה הוא המחוז הערבי. ד. עד עתה סברתי לתומי. כי השמאל מבקש להיפרד מ''השטחים'' כדי שישראל תהיה מדינה יהודית. כנראה טעיתי. מתברר שבסופו של תהליך לאחר שיוקמו שתי מדינות ערביות בארץ ישראל, אחת בעזה, השניה ביהודה ושומרון, בנוסף לירדן שהוקמה מזמן השמאל מעוניין להפוך את ישראל למדינה דו-לאומית. הערבים דורשים שיוויון זכויות בלי חובות ובנוסף לזה הם דורשים את זכות השיבה. סוף דבר תיווצר מדינה ערבית רביעית ושלום (על) בלי ישראל. זה הראש של השמאל. אגב הערבים יהרגו אותך כמו את כל השאר. חלומות פז!

      • הרבנים שלנו מעולים אנו מאוד מרוצים

        ', 07/08/07 11:28

        מהרבנים שלנו. מה הבעיה? רק בנאדם שלא דיבר עם רב בחייו ואין לו מושג מה זה רב מסוגל להיות שבוי במיסקונספציות פרימיטיביות כמוך. אדם שאין לו שום קשר עם רב - ממש בור ועם הארץ.

    • אמא שלך פושטת רגל

      קיבוצניק מאושר, 07/08/07 02:56

      וגזענית השונאת ערבים וסתם תאילנדים עוברי אורח.

      הקיבוץ שלנו עשיר ומאושר, זה העם שפשט רגל והפך סהרורי, פאשיסטי וקפיטליסטי עד גועל.

      • לקיבוצניק הנצלן

        ממן קיבוצניקים, 07/08/07 05:56

        הלו, זה אני שמימנתי את החובות שלך ושל אמא שלך לפני כ-20 שנה.
        לי לא מחקו את המשכנתא.
        מצפון נקי נובע מזכרון קצר.
        שמש העמים,כבר שכחת?

      • הקיבוץ שלכם עוד יפשוט יד....

        ציוני אמיתי, 07/08/07 09:01

        וכן כל מי שסבור שהציונות נגמרה ברגע שנהייתם עשירים.

      • מאושר אתה לא. זה נגד הטבע בשביל

        לקיבוצניק המסכן, 07/08/07 11:26

        יהודי שלא שומר מצוות להיות מאושר. ואתה יכול לשקר לעצמך שאתה מאושר עד מחר.
        עשיר אתה לא. אולי לא יצאת מגבולות הקיבוץ שלך הרבה זמן ואתה לא יודע מה זה עושר.
        קפיטליזם זה טוב. אף אחד לא חי על חשבון אף אחד. חזור לרוסיה הקומוניסטית ולהסתדרות אתה ממש יצור פרה היסטורי.

  • 98.

    צריך לשפוט את ה''שופט''

    יוסי, 06/08/07 22:29

    קצינון, שאכפת לו מהקריירה, ''שופט'' חבורה נפלאה של צעירים אידאליסטים.
    הוא צריך להכנס לכלא, או לפחות, ללכת הביתה, ולא לשפוט את הצעירים המופלאים האלו.
    וזה בלי קשר לדעות פוליטיות.

  • 97.

    100מלירד עלו ההתנחלויות!הדתיים יוצרים אוטונומיה מסוכנת לגרש אותם

    היום ממדינת...., 06/08/07 22:28

    ישראל כל יום שמאפשרים לפרזיטים האלה להרים ראש קרב קיצה של מדינת היהודים!!!

    • רק גירוש השמאל העמלקי אל אחיו בעזה יהיא שלום ובטחון (ל''ת)

      ברגישות ונחישות, 06/08/07 22:37

  • 96.

    להלחם בצבא החורבן עד שישוחררו (ל''ת)

    בכל האמצעים, 06/08/07 22:26

  • 95.

    אני מציע שכל החיילים הלאומיים יעזבו את הצבא. שהמשתמטים מהSMALL יגנו (ל''ת)

    על תל-אביב שלהם, 06/08/07 22:26

  • 94.

    נחרצות

    פרשנדתא, 06/08/07 22:26

    צה''ל פועל בנחרצות נגד הטובים שבבנינו. כאשר הוא צריך להלחם הנחרצות ממנו והלאה. חבל שדווקא הטובים משלמים את המחיר היקר ביותר. במלחמת לבנון השנייה היו אלה אותם חיילים שהשליכו את נפשם מנגד. כואב לי הלב על שאיבדו את עלומיהם כדי להגן על החלאות ששלחו אותם למות. לצערי איני רואה סיבה להמשיך ולשרת למעשה את האויב.

  • 93.

    כל הכבוד לגיבורים האמיתיים שלנו (ל''ת)

    לא לפאשיזם, 06/08/07 22:25

  • 92.

    אני גאה בחיילים אלה ובזה לשופטים המטומטמים (ל''ת)

    אמא של חייל, 06/08/07 22:24

    • תגובה ל-92

      מירי, 06/08/07 22:51

      צודקת 100 אחוז יש גבול לטמטום

  • 91.

    אני מניח שראשי המדינה קוראים את התגובות כאן

    ישראלי 1, 06/08/07 22:24

    ואם הם קוראים את התמיכה הגורפת של הציבור בחיילים שמסרבים לגרש יהודים, הם מבינים שהם בבעיה.
    הסיפור הזה של ''נחישות ורגישות'' מגוש קטיף לא יחזור על עצמו. לפחות חצי מהציבור מתנגד לעקירת יהודים והחיילים האלה יסרבו פקודה הפעם. אכן הופקו לקחים.
    למשימות אזרחיות שילחו שוטרים ולא חיילים.

  • 90.

    כל הכבוד לגיבורים האמיתיים שלנו (ל''ת)

    לא לפאשיזם, 06/08/07 22:24

  • 89.

    אייכן ברק ? (ל''ת)

    אייכן, 06/08/07 22:21

    • בוגד (ל''ת)

      ברגיל, 06/08/07 22:29

    • בירח דבש, הזוג ה-צעיר,,,טרי,,, נופש בח''ול (ל''ת)

      מואיז השדכן, 06/08/07 22:32

  • 88.

    43 מיליארד שקל שודדים ממכם כדי לקבל את צבא החורבן לישראל (ל''ת)

    להפסיק לשלם, 06/08/07 22:20

  • 87.

    להכניס לכלא את מי שנתן את הפקודה . (ל''ת)

    אריה ק.ביאליק, 06/08/07 22:20

  • 86.

    אני הייתי גם מחזיר את הדרגות

    קצין בצה''ל, 06/08/07 22:19

    כך התחנכנו, שפקודות בלתי חוקיות או בלתי מוסריות, אין מבצעים.

  • 85.

    ליפתוח חשבון בנק לחילים . (ל''ת)

    חשבון בנק, 06/08/07 22:19

  • 84.

    אולמרט מפרק את צה''ל. (ל''ת)

    אלי, 06/08/07 22:18

  • 83.

    להתכונן להקמת צבא יהודי שיחליף את צבא תבוסה עכשיו (ל''ת)

    לאסוף נשק, 06/08/07 22:18

  • 82.

    שלחו מתנות לחילים . (ל''ת)

    מתנות, 06/08/07 22:18

  • 81.

    עם צבא תבוסה עכשיו של אשכנזי לא צריך אוייבים (ל''ת)

    השמדה עצמית, 06/08/07 22:17

  • 80.

    נראה את אלוף הפיקוד ומרעיו במלחמת לבנון השלישית..... (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 06/08/07 22:15

  • 79.

    הניחו בהכווול לשמאל כי לבסוף פלסטין לפלסטינים (ל''ת)

    תנו להם לפרק, 06/08/07 22:15

  • 78.

    הממשלה הפושעת הזו גם מספקת נשק כסף ולוחמים לאוייב (ל''ת)

    בזמן מלחמה, 06/08/07 22:14

  • 77.

    חיילים לא תפקידם להגן על המדינה ולא לפנות אזרחים מבתיהם לכן זה צודק

    אייל, 06/08/07 22:13

    שחיילים יסרבו לפנות ולהעמת עם אזרחים הם נועדו כדי להלחם באוייבי ישראל ולא בעם ישראל

  • 76.

    גדי שמני - איש של קשרים ללא כישורים

    צבא הגנה, 06/08/07 22:13

    הגעתו של גדי שמני לתפקיד אלוף פיקוד מרכז היא המראה של כל החוליים של צה''ל.
    הדבר היחד שהוא יודע לעשות זה לטוות קשרים.

    • מי זה ?? חייל של רמון ?? (ל''ת)

      א.ב.ס.ט., 07/08/07 01:22

  • 75.

    שימוש הצבא נגד אזרחים זו עבירה פלילית (ל''ת)

    ממשלה פושעת, 06/08/07 22:13

  • 74.

    אחרי גרוש קטיף מכת לבנון וגרוש חברון מכת? (ל''ת)

    סוריה? נסראללה, 06/08/07 22:12

  • 73.

    מצדיע לגרעין של הצבא היהודי החדש (ל''ת)

    העם אתכם, 06/08/07 22:12

  • 72.

    הפעלת חיילים נגד אזרחי המדינה - סכנה לדמוקרטיה.

    ג'ייקוב, 06/08/07 22:12

    הצבא יעודה להלחם נגד אויבים - למנוע סכנות ביטחוניות לתושבי המדינה, והגן על גבולות הריבוניות של המדינה. כל תפקיד אחר - נטיעת כרמים, קצירת תפוזים, אייוש מפעלים בזמן שביתה - הוא תפקיד משני. וכל תפקיד שבו חיילים מפעילים כוח או חוסמים בנשקם או בגופם אזרחי המדינה - הדבר גובל על מלחמת אחים ומסכן את הדמוקרטיה. אלו תפקידים בלעדיים של כוחות אכיפת החוק, קרי המשטרה. כל זליגה של צבא לתחומה של אכיפת חוק - אם זה פינוי מאחזים, פיזור\\בלימת הפגנת או אפילו הכוונת תנועה מפרה את אחת ההגבלות על כוח הממשל הבסיסיות ביותר: כוח משטרה מוגבל ומפוקח, ואילו כוח צבא מצוייד כמעט ללא הגבלה, ופועל נגד איומים חיצונים (ושלוחותיהם מבפנים) כמעט ללא פיקוח ועל כן ההפרדת הברזל ביניהם היא אחת התכונות המבחינות בין משטר חופשי ודמוקרטי, לבין משטר טוטליטרי.

    • הצדק אתך אבל

      פרשנדתא, 06/08/07 22:59

      רק תיקון קטן. איחרת את הרכבת. מדינת ישראל מזמן איננה דמוקטיה. השמאל שולט במדינה גם אם נכשל בקלפי באמצעות בית המשפט העליון. זה פטנט ישראלי מקורי. אין עוד מדינה דמוקרטית שבה הרשות השופטת מתערבת בהחלטות הרשות המחוקקת (הכנסת) או הרשות המבצעת (הממשלה). ועוד תיקון קטן. המצב אף גרוע מכך. לא רק שהממשלה נתונה לחסדי בית המשפט העליון. את זה אולי אפשר היה לתקן. אבל ממשלת ישראל היא למעשה ממשלת בובות המנוהלת על ידי הרביעה הבינלאומית והיא פשוט מבצעת הוראות של בעלי אינטרסים פוליטים וכלכליםם במזרח התיכון. זו הסיבה שאין היא מגינה על תושביה, בשדרות למשל. יותר מזה היא נלחמת בטובי בניה. ובטובי אזרחיה.

      • הפעלת שוטרים(וחיילים) נגד עבריינים=ערובה לדמוקרטיה (ל''ת)

        איציק, 07/08/07 13:52

  • 71.

    איזה חיילים מעולים איזה אלופים עלובים (ל''ת)

    צבא מחורבן, 06/08/07 22:10

    • ... עליך... שתישר.... (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 07/08/07 01:23

  • 70.

    כל הכבוד! יותר לא יירמסו אותנו וכבודנו. גם אני הייתי מסרב! (ל''ת)

    סרן, קרבי, 06/08/07 22:10

  • 69.

    חיילים יקרים, כל הכבוד! העם איתכם! (ל''ת)

    רמת אביב ג', 06/08/07 22:08

  • 68.

    אם כאלה חיילים - יש סיכוי לעם ישראל ! (ל''ת)

    שלומי, 06/08/07 22:08

    • נכון...סיכוי מצויין לחורבן בית שלישי... (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 07/08/07 01:30

  • 67.

    היועץ מזוז קבע בשנת 2004 שסרבנות היא דבר חיובי:

    אדם אילת, 06/08/07 22:07

    היועץ המשפטי מזוז, אמר שהסרבנות '''תופעה חיובית המייצגת מעורבות ואיכפתיות חברתית''
    (את הדברים אפשר לקרא בכתבתו של מתי גולן בגלובס (מהדורת האינטרנט) מיום 23/12/2004. )

    קשה עכשיו לבא בטענות לחיילים שלמדו את השיעור הזה היטב.

  • 66.

    מתה הדימוקרטיה רק גיליוטינות (ל''ת)

    עורו יהודים, 06/08/07 22:07

  • 65.

    ענש קל מדי

    ע.ג, 06/08/07 22:06

    הענש על בגידה צריך להיות שנים בכלא וסלוק מהצבא בחרפה ולא 28 יום. צריך גם להעמיד לדין את הרבנים המסיתים ולפטר אותם מתפקידהם בשרות המדינה.

    • בוגד מי שמגרש יהודים (ל''ת)

      עמלקי בזוי, 06/08/07 22:23

      • גנב מתחסד

        ע.ג, 07/08/07 00:13

        לא גרשו אתכם רק הוציאו את הגזלה מפיכם. אתם גנבים שבוכים שלקחו מהם מה שגנבו. צריך לסלק אתכם גם מאיו''ש.

  • 64.

    חזקו ואמצו חיילנו המסרבים להשתתף בפשע! זהו מוסר יהודי אמיתי! (ל''ת)

    כל הכבוד!, 06/08/07 22:05

  • 63.

    הצבא שהפקיר את מדחת יוסף

    מוחמד חלבי, 06/08/07 22:05

    פתאום יש לו עקרונות,

    • אתה צודק -אז זה התחיל ואין סליחה על דך

      ליאת, 06/08/07 22:40

      הפקרת מדאת יוסוף היה הארוע שחשף את הרקבון וההסתאבות.
      כל זמן שהצבא יעשה פעולות פוליטיות - אין לו סיכוי להשתקם. זה צבא נצלני שמחייב אנשים לעשות מעשים בגלל שהוא לא עולה לו כסף

    • זה אותו צבא היום, מפקיר חיילים, מגרש אזרחים מבתיהם,מנצח ילדות קטנות

      נעם, 07/08/07 01:56

      ומרחם על האויבים.

  • 62.

    צה''ל או צה''פ

    מישאל מאירס, 06/08/07 22:05

    לא יתכן שצה''ל מפנה יהודים מרכוש שנגזל מעם ישראל לפני 78 שנה במהומות תרפ''ט!! צה''ל מגן על יהודים עזרחים נאמנים למדינת ישראל או על מחבלים פלסטיניים??? ביום השנה ה78 לרצח תרפ''ט הנהגה הפוליטי של צה''ל החליט לתת רוח גבית לרצח יהודים נוספים בחברון.

  • 61.

    השקם והמטבח מחכה לכם אתם לא לוחמים אתם לוזרים (ל''ת)

    מלכה, 06/08/07 22:03

    • לוזר הנשיא שלך . ד''ש לאמא. (ל''ת)

      אייל סיוון, 06/08/07 22:19

      • דווקא חשבתי שזה אמא שלך

        עובדיה, 07/08/07 03:15

        שעמדה עם האף האדום במסדרונות הכנסת מייבבת ופועה בקול חנוק ''יחי מדינת ישראל! יחי נשיא המדינה!''

        אתם הרקבון שאוכל את שורשי הדמוקרטיה, מלחמת האחים ודמם על ראשכם.

    • את לוזרית

      מלך, 06/08/07 22:20

      הם לפחות עומדים על שלהם ויהי מה

  • 60.

    משב רוח מרענן החילם הגבורים הללו (ל''ת)

    אבא, 06/08/07 22:03

  • 59.

    חנה סנש גם לא מילאה פקודות

    חייל, 06/08/07 22:03

    וגם היא נכנסה לכלא...

    • חנה סנש מתהפכת בקברה (ל''ת)

      אימבציל שכמותך, 07/08/07 02:58

  • 58.

    עדיף הכלא שלכם ממאסר עולם של שרון. (ל''ת)

    אתי, 06/08/07 22:02

  • 57.

    כל הכבוד לחיילים

    דן, 06/08/07 22:01

    לא צריך לפנות יהודים
    שברק ילך לפנות אותם בעצמו

  • 56.

    לדרג המדיני אין סמכות להחליט שחייל הוא שוטר.

    ממממממ, 06/08/07 22:00

    אני בשום מחיר לא הייתי מוציאה יהודים מביתם. כחיילת בצה''ל לא הייתי מסכימה גם אם הייתי יושבת בכלא מאסר עולם. חיילים הם לא משרתים פרטיים של הדרג המדיני. חייל נלחם באוייב ולא בעמו.זה התפקיד של המשטרה. נקודה. זה הגיוני שראש הממשלה שולט במדינה עם 3% מהעם שמאמינים לו? זה חוקי במדינה דמוקרטית?

  • 55.

    תבוסה עכשיו השתלטה על צהל ומשרד הבטחון (ל''ת)

    ואתם תשתקו, 06/08/07 21:59

  • 54.

    בושה וחרפה

    ציוני בדם, 06/08/07 21:59

    להכניס את הרבנים המעודדים סרבנות יחד עם החיילים לכלא, 28 יום לא מספיק

    • בקרוב נשלח אותך לעשות ציונות בעזה (ל''ת)

      ברגישות ונחישות, 06/08/07 22:15

      • אני כבר עשיתי ציונות בעזה בשבילכם

        עוד ציוני בדם, 07/08/07 03:02

        יותר מפעם אחת!!!

        עכשיו העם בחר אחרת.

        עכשיו תעשו ציונות בשבילי בחברון.

        ככה זה - זו לא מדינת הלכה או תכנית כבקשתך.

        החיילים לכלא ל28 - הרבנים המסיתים לשנתיים לפחות.

    • להכניס אותך 28 ,ציוני עלאק יכופר (ל''ת)

      ציוני אמיתי, 06/08/07 22:23

  • 53.

    אולמרט תוצאה אומללה של רגעה מאושר . (ל''ת)

    חברה, 06/08/07 21:59

  • 52.

    אחיי גיבורי התהילה!

    איכה, 06/08/07 21:59

    עלו והצליחו! אתם ההולכים בראש המחנה תהיו בליבנו תמיד. המדינה הזאת איננה ראויה לחיילים כמוכם. בראשה עומדת ממשלת בובות של הרביעיה הבינלאומית שמנהלת את ענייני האיזור, ואתם הקורבן של עושי דברה הרשעים. היו חזקים.

  • 51.

    מחבלים משוחררים ולוחמים נאסרים - רק בארץ חלם!

    דין, 06/08/07 21:59

    מדינה מטומטמת שיורה לעצמה ברגל

  • 50.

    חזקו ואמצו

    בנצי, 06/08/07 21:58

    חיילים אמיצים! אתם העתיד שלנו ואתכם ובזכות נאמנותכם לעם ישראל ננצח!

  • 49.

    לצבא לחורבן ישראל אין זכות קיוםהצמח הרס את צהל אשכנזי קובר אותו (ל''ת)

    לחלוטין, 06/08/07 21:58

  • 48.

    אם העם הזה ישאיר אותם במאסר אין לכם זכות קיום (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 06/08/07 21:56

  • 47.

    תחילת הקץ שלנו כמדינה

    אזרח, 06/08/07 21:56

    השמאלנים לא ישרתו בגלל המצפון
    הימנים לא ישרתו בגלל המצפון
    יותר מדיי מצפון במדינה הזו
    אנחנו דומים יותר לשכנינו עם התנהגות שבטית
    כל אחד יעשה דין לעצמו
    שניהם מסכנים את קיום המדינה - שמאלנים וימנים כאחד

  • 46.

    אל תלכו לכלא תורידו מוטיבציה לאפס או אל תתגייסו בכלל (ל''ת)

    צבא החורבן, 06/08/07 21:56

  • 45.

    להכניס לכלא את מטכ'ל תבוסה עכשיו (ל''ת)

    או גיליוטינות, 06/08/07 21:55

  • 44.

    הגיעה העת להפנים

    שלום, 06/08/07 21:54

    שבשטח מדינת ישראל חיים לפחות שלשה ''עמים'': יהודים חילוניים, יהודים דתיים שמנהיגיהם האמיתיים הינם ה''רבנים'', והערבים. יש להפנים זאת ולהכריז שרק מי שמקבל עליו את חוקי המדינה ומוכן לשאת בנטל קיומה - רק אלו יהיו זכאים גם להטבות הניתנות על ידה. כל השאר ראוי שיזכו למעמד אזרחי ''סוג ב''' שאינו מאפשר להם את שרותי המדינה. אוי לנו שלכך היגענוץ הבושה לרבנים שמקיימים את הנבואה ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו...''

  • 43.

    חייל שמגרש יהודים בוגד במדינת ישראל הפקודות לגירוש יהודים אינו חוקי (ל''ת)

    מתה הדימוקרטיה, 06/08/07 21:54

  • 42.

    עם צבא תבוסה עכשיו של אשכנזי לא צריך אוייבים (ל''ת)

    השמדה עצמית, 06/08/07 21:53

  • 41.

    אולמרט ברק.ואשכנזי.אתם בושה לעם . (ל''ת)

    הביתה, 06/08/07 21:52

  • 40.

    חיילים אמיצים אל תתנו לאולמרט

    יעל, 06/08/07 21:52

    לקבוע לנו את המציאות בארצנו הקדושה,
    הוא כבר נכשל ובגדול,
    רק גאוה יהודית תנצח!!!

  • 39.

    כל הכבוד

    יעקב, 06/08/07 21:52

    כל הכבוד לחיילים , אני ההייתי עושה בדיוק כמוכם . יש לגרש יהודים ולא עייפים .

  • 38.

    ''ה' עמכם גיבורי החיל '' ושירבו כמותכם (ל''ת)

    קובי לוין, 06/08/07 21:52

    • אני דווקה לא איתם . דבר בשם עצמך . ולא קוראים לי ה' (ל''ת)

      אללה, 07/08/07 13:49

  • 37.

    המטכ'ל הבזוי מגרש היהודים יל לכלא או לגיליוטינות בקרוב (ל''ת)

    ארורים תהיו, 06/08/07 21:51

  • 36.

    לסלק את הסרבנים מצ.ה.ל...לשפוט הרבנים על המרדה והסתה.

    א.ב.ס.ט, 06/08/07 21:51

    חרדים לא ראויים לשרת בצ.ה.ל.

    • כל הכבוד לחיילים - זו לא שאלה של רבנים, זה מוסר פשוט

      טל זילברשטיין, 06/08/07 22:13

      לא הקימו את צה''ל בשביל להיות צבא פוליטי של אולמרט - וייסגלס - שלאף

      • עם חיילים נפלים כאלה ורבנים ממרידים כאלה המדינה ואת לא ישרדו... (ל''ת)

        א.ב.ס.ט, 07/08/07 01:26

    • טיפש הרבנים לא קובעים התורה קובעת

      ד, 07/08/07 00:07

      והרבנים רק הולכים בדרך התורה אסור להם לשנות את התורה וההלכה. אם אסור אז אסור יש רק אמת אחת. מה זה אשמתם שאסור?

  • 35.

    יותר טוב לשבת בכלא מאשר להרוס בית ומשפחה בישראל (ל''ת)

    רפי, 06/08/07 21:51

  • 34.

    לסלק אותם מצה''ל. ללא אפשרות חנינה וחזרה.

    חפ''ש, 06/08/07 21:51

    צה''ל לא יכול לבנות את הגנת המדינה על חיילים שלפני כל משימה יתיעצו עם גורם נוסף. בפעם הבאה זה יכול להיות בגלל הסכנה שבביצוע הפקודה וכד' וכד'.

    • אותך לסלק לעזה . (ל''ת)

      אותך, 06/08/07 22:13

  • 33.

    המתנחלים לא 'פלשו'. הם נכנסו לבתים שלהם חוקית!! (ל''ת)

    דורית בייניש, 06/08/07 21:47

  • 32.

    חיילים יקרים , שאו ברכה על עמדתכם !

    חילוני, 06/08/07 21:47

    האלוף שמני , לך ולמד את דרכי הארץ ובוודאי על עיר האבות - עקרונות הארץ הינם מעל לכל (אתה שעודדת את גברת ה' לא לוותר לשמאלן הקטן רמון) - חיילים יקרים אתם מחזקים אותי ועוד רבים מהעם במעשייכם , לא הכלא צבאי מטופש ישבור אתכם - די להזיות השמאל - פינוי יהודים הינו פקודה בלתי חוקית.

  • 31.

    כולנו במאסר

    לוחם מחיפה, 06/08/07 21:46

    הצבא צריך להודות לחיילי דוכיפת.
    מעבר על כך שהם לוחמים מצויינים הם גם ערכיים ומבינים יותר טוב מראשי הצבא את מקומו של הצבא בחיי העם שמפחדים לעוף כמו יעלון שהעז לומר שאין זה תפקידו של הצבא ושהמהלך כולו טעות.

    התפקיד של הצבא (בדיוק כמו שמגדיר זאת הרמטכ''ל גבי אשכנזי בכל תדרוך) הוא להערך למלחמה ולצאת למלחמה.

    • כל מלה אמת ! (ל''ת)

      יהודה, 06/08/07 22:06

  • 30.

    READ THIS ONE

    BM, 06/08/07 21:46

    149. ימ''ס מג''ב (איו''ש) מצדיע!
    הרמטכ''לים שלי, 06/08/07 15:59
    ראיתי אותכם, לוחמי דוכיפת, עומדים במחסומים - בקור ובחום בחמסין ובשרב - בדרכי לעוד פעולה בכפרי הערבים שבבקעת הירדן או השומרון.

    כמו אז גם היום, וביתר שאת, אני יודע שיש על מי לסמוך: אתם חיילים אמיתיים(!) אשר יודעים להבדיל בין טוב לרע, בין שחור ללבן ובין מותר לאסור - במדינה שדומה שערכים אלו התהפכו בה לחלוטין.

    אתם המצפון שלי ולכם אני מצדיע כאילו כל אחד ממכם הוא הרמטכ''ל הפרטי שלי. יום אחד, שבאמת יהיה פה צבא יהודי וציוני אז אתם רבותי תהיו שלד הקצונה, המוסר והמצפון האמיתי של צבא זה.
    באהבה ובהערכה...לוחם ימ''ס איו''ש!

    • ממליץ על התגובה.

      יואב, 06/08/07 21:53

      ישר כח!

    • מצטרף להצדעה! (ל''ת)

      צדיק, 06/08/07 22:17

    • מילים כדורבנות.

      צנחן במיל', 07/08/07 00:02

      לוחם אמיתי הרואה את המציאות כהוויתה.
      מצדיע לך
      מצדיע לכם.

    • ישר כח לחיילים אלו, בהצדעה,וישר כוח. (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 07/08/07 00:02

  • 29.

    חיילים - גדולים. אלופים - עלובים ! (ל''ת)

    קצין במיל', 06/08/07 21:46

    • לקצין העלוב מאוד במי''ל...אתה לא שווה מיל... (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 06/08/07 21:55

      • של נעלייך , עלוב נפש. רוצה צבא פוליטי? רד לונצואלה.

        קצין אחר, 06/08/07 22:20

        וקח אתך את אולמרט.
        ש ל ו ם .

      • עלוב נפש, אתה לא יודע איפה אתה חי. (ל''ת)

        טורונטו טורונטו, 07/08/07 00:05

  • 28.

    כל הכבוד

    ארז, 06/08/07 21:43

    יש לקוות שתופעת המחאה נגד הפעילות הבלתי מוסרית - והבלתי חוקית - של צה''ל תלך ותתרחב, עד שלא יהיה עוד אף אחד שיעלה על דעתו לשלוח חיילים לגרש יהודים מבתיהם.

  • 27.

    מה שלחו חיילים דתיים?! שערוריה. (ל''ת)

    אייל, 06/08/07 21:43

  • 26.

    אחי, גיבורי התהילה!!

    יואב, 06/08/07 21:43

    כל הכבוד לכם. אתם מובילים את דרכם של אנשי המצפון והמוסר.

    תודה!!

    • ''גיבורי התהילה'' ??? טיפש אלה סרבנים עלובים. (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 06/08/07 22:00

      • אלה אנשים המוכנים להקריב בעד המוסר האנושי

        יואב, 06/08/07 22:14

        בזכותם העולם קיים - בזכות אנשים מוסריים הנושאים את דגל האמת.

        תודה מעומק הלב!

      • ששש. חפש את חבריך ב''שלום עכשיו'' ועזוב אותנו , הטובים , בשקט. (ל''ת)

        יושקו, 06/08/07 22:21

      • אלה לא סרבנים יטיפש

        אורן, 06/08/07 22:34

        אלא אנשים שלא ימכרו את הנשמה שלהם בישביל שום דבר בניגוד אליך

      • עלובים? זה ממש עלוב לדבר ככה על מי שלא מסכים איתך ..

        שירה, 07/08/07 00:37

        בגלל אנשים כמוך המדינה שלנו מלאה שנאה. אני לא מסכימה עם דעותיך אבל אני בהחלט מכבדת אותך!!! כי אני מאמינה שאתה באמת דואג לאחים שלך כמו שאני דואגת אך לפי דיבורים כאלה זה פשוט נראה עניין של כבוד וחבל!!! מאוד!!

    • יואב שמך מהיום יקרא ..איוב...נראה הרבה יותר מתאים. (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 06/08/07 22:02

  • 25.

    היכן משרתים ילדי השרים? כולם בקריה

    כל הכבוד לסרבנ, 06/08/07 21:39

    תפסיקו להתעלל בחיילים זכותם לא למלאות פקודה. זאת לא תפקידם. מספיק הטרואומה שחוו בפינוי הראשון.

  • 24.

    עד מתי

    חייל המרכין ראש, 06/08/07 21:39

    אין גבול לבושה של צה''ל
    אני מתבייש לשרת בארגון הזה

  • 23.

    יהודי לא מגרש יהודי אסור על

    צה''ל הגזים, 06/08/07 21:38

    חיילי צה''ל לעסוק בכך,לשם כך יש משטרה.

  • 22.

    למה שהצבא יעשה את העבודה של המשטרה? (ל''ת)

    בוז, 06/08/07 21:37

  • 21.

    ומה אם ילדיו של אולמרט עריקי צה''ל? (ל''ת)

    בושה וחרפה, 06/08/07 21:37

  • 20.

    אשריכם שנתפסתם על דברי תורה! (ל''ת)

    ישראל, 06/08/07 21:36

  • 19.

    אשריכם שזכיתם לסרב לשונאי ישראל (ל''ת)

    לא דתי/כתום, 06/08/07 21:36

  • 18.

    המפקדים שדואגים לצבא היו צריכים לסרב לנסיון לערב צבא בפוליטיקה.

    מ''פ גבעתי, מיל', 06/08/07 21:35

    אבל הם דואגים לקבל מינוי לאחר השחרור מהמקורבים לאולמרט ודובי ויסגלס, והפכו לנושאי כלים שלהם.
    במקום להוביל ולהנהיג.

  • 17.

    עדיף כלא מגירוש ישראלים ראינו מה יצא מעזה

    מאיר, 06/08/07 21:35

    גם אני הייתי מסרב פקודה אפילו שהייתי מקבל 72 יום בפנים. מה שנעשה בעזה זה פשע וראיתי מה הם קיבלו ואיך קיימו בחירי העם את הבטחותיהם.

  • 16.

    יהיו חזקים, העם איתכם. (ל''ת)

    רמי בצלאל, 06/08/07 21:35

    • רמי אני לא מ''העם'' שלך אל תדבר בשמי !!!

      א.ב.ס.ט, 06/08/07 22:04

      עם ''עם'' כמוך עוד זמן לא רב לא תהיה לנו מדינה.

      • אם אלה לא העם שלך , למה שישרתו את מטרותיך הפוליטיות ? (ל''ת)

        עמוס עוז, 06/08/07 22:22

      • הוא דיבר על עם ישראל לא על עם פלסטין (ל''ת)

        mmm, 06/08/07 22:29

      • ודאי שהוא לא עמלקי כמוך (ל''ת)

        אהבל, 06/08/07 22:48

  • 15.

    השמאל הקיצון(ליבני) בראש דוברות צהל (ל''ת)

    לב השמאל, 06/08/07 21:34

  • 14.

    צבא פוליטי מטופש, אין חובה מוסרית להתגייס (ל''ת)

    תומר, 06/08/07 21:34

  • 13.

    כולנו אתכם (ל''ת)

    גיא, 06/08/07 21:34

  • 12.

    גיבורי ישראל. פרס ישראל לסרבנים (ל''ת)

    יונתן, 06/08/07 21:34

  • 11.

    כולנו אתכם (ל''ת)

    גיא, 06/08/07 21:34

  • 10.

    חילים, סרבו בהמוניכם לבצע פקודה בלתי חוקית בעיליל שדגל שחור מתנוסס

    משה בודק, 06/08/07 21:33

    מעליה. אילו סרבו חילים רבים לבצע את הגירוש הנפשע מגוש קטיף היה נמנע הגירוש.

  • 9.

    הפוליטיקאים במדים לא ישברו אותכם, גיבורי המצפון! ישר כוח!. (ל''ת)

    חילוני תל-אביבי, 06/08/07 21:33

  • 8.

    כולנו אתכם (ל''ת)

    גיא, 06/08/07 21:33

  • 7.

    אני לא התגייסתי מראש בשביל לא לגרש ולכן אני לא יושב אפילו יום אחד

    משתמט גאה, 06/08/07 21:30

    לא פלא שחיזבאללה ניצחו את הצבא הקקה הזה

  • 6.

    ה' איתכם אחים יקרים.. (ל''ת)

    דיקלה, 06/08/07 21:30

  • 5.

    להפסיק לגייס חיילים דתיים לצבא !!!

    אבי, 06/08/07 21:29

    ואז לא יהיו יותר בעיות סירוב ונאמנות למדינה.

    • ואז גם לא יהיה צבא. (ל''ת)

      רון הכחול, 06/08/07 21:49

      • יהיה צבא הרבה יותר טוב...חרדים/דתיים החוצה. (ל''ת)

        א.ב.ס.ט, 06/08/07 21:56

      • אפשר לחשוב כמה בני ישיבות כבר יש בצבא

        חיים, 06/08/07 22:10

        כמה מאות בני''שים, וגם אלה משרתים שנה וחצי בלבד.

        • או... חיים המטומטם מהדרום חזר

          קו 5, 06/08/07 22:36

          רואים שאתה ג'ובניק אחרת היית יודע שאנחנו מרכיבים 50% מקורס קצינים כבר יותר מ10 מחזורים
          AND RISING...

    • כשהבנים של כל השמאלנים(כולל אולמרט) יתגייסו אולי תוכל לעשות את זה (ל''ת)

      יאיר, 06/08/07 21:53

    • כן וחילונים כמוך יותר טובים (ל''ת)

      משה, 06/08/07 22:38

    • אתה דפוק יותר משניצל

      שמשון הגיבור, 07/08/07 00:12

      רוב הלוחמים היום הם דתיים יה אמה

  • 4.

    במבחן התוצאה עדיף כלא על בגידה בעם (ל''ת)

    עוד 10,000, 06/08/07 21:29

    • קדימה רבנים

      נביל, 07/08/07 04:54

      להכריז על הקמת מדינת יהודה ועל התנתקות מהמדינה המושחתת שנקראת ישראל.

      רבים מהעם יתמכו בכם. די לפוליטיקאים מושחתים. הצבא אינו יותר צבא העם, ברגע שמלך המושחתים השתמש בצבא בכדי למנוע את העמדתו לדין, אין לצבא זה זכות קיום.

  • 3.

    חיילים מהגוש הימני אני מציעה שתעשו הכל כדי להשתחרר ממילא זה מדינה

    ג'ינג'י, 06/08/07 21:29

    של שמלאנים אז שהם ישרתו בה!!!
    מי שמעורר את כל הפרובוקציות אלה השמלאנים האנטישמים, כל הכבוד לחיילים, יישר כח!

    • אסור להישתחרר...

      משה, 06/08/07 22:39

      צריך להיתגייס ולהפוך את המערכת מביפנים

  • 2.

    שהצבא יכניס למחבוש את המשתמטים! (ל''ת)

    רועי, 06/08/07 21:27

    • כן, בטח...

      יהודה, 06/08/07 22:14

      יש הרבה מקום בכלא, אחרי ששחררו את כל הרוצחים

  • 1.

    אוסרים חיילים יהודים ומשחררים מחבלים!

    שימו לב, 06/08/07 21:27

    זו מדינת ישראל

    • אלה לא חיילים יהודים...אלה סרבנים !!! (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 06/08/07 21:57

      • חיילים נפלאים שהצילו את כבוד היהודים (ל''ת)

        הגאים, 06/08/07 22:45

        • הצילו את התח..שלי...חיילים עלק...

          א.ב.ס.ט, 07/08/07 01:29

          חבורת הזויים שהגיעו לצ.ה.ל בטעות.

          • זהות א.ב.ס.ט לכל המעוניין

            י, 07/08/07 05:15

            א.ב.ס.מ הנם ראשי תיבות של אני בן סורר ומורה
            מכאן תבינו שהאיש הזה הנו עובד בשכירות הוא עוד יופיע הרבה.

            מעניין האם אתה עדיין יהודי או שאתה מאנשי טלי פחימה וזביידי

        • כל הכבוד לחיילים האמיצים שמבינים שאסור לגרש יהודים מבתיהם

          טובה, 07/08/07 01:35

          אילו היו עושים זאת בגוש קטיף יתכן והיה נמנע אסון הגרוש. צבא ההגנה לישראל ייב להגן על יהודים ולא לשלוח אותם לכלא כאשר הם עושים משימה שדגל שחור מתנוסס עליה, אפילו השופט חשין אומר :''מי שינסה לרוסאת ביתי אני אגד את ידו''.

      • ניסו שחם עליך. גם מים לא ישטפו את הסחי. (ל''ת)

        אוחנה, 06/08/07 22:57

      • מעניין?! לא נמצאו חיילים שברור שלא יסרבו לפקודה זו ?!למה דווקא ?! (ל''ת)

        למה ?! דווקא., 07/08/07 12:56