• 259.

    כל הכבוד לשמאלנים תפנו היאהוד מלוד מיפו ומכול פאלשתין

    אחמד, 07/08/07 09:28

    תגרשו בשבילנו היאהודים מכול הארץ

    תמשיכו ככה אינשאללה

    הגב לתגובה זו

  • 258.

    פרובוקציה מכוונת

    אמא של הסדרניק, 07/08/07 08:49

    מעל ביתי חלפו אולי 10 הליקופטרים בדרכם למשימת הפינוי .מזעזע לחשוב כמה כסף שופכים על פינוי יהודים מביתם תוך שימוש ציני בחיילים שכבר חוו גירוש והשפלה
    והכל בחודש מנחם -אב , לי ברור שיד מאד מסויימת עושה הכל לגרום לציבור היהודי, הדתי ,לאומי לצאת מכיליו . את הדין צריכים לתת הפרובוקטורים .,חורשי הרעות כנגד הציבור הכי נאמן למדינה .

    הגב לתגובה זו

  • 257.

    גייס חמישי כתום בצה''ל (ל''ת)

    לא היה כזאת, 07/08/07 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 256.

    רק פייגלין יתקן את הצבא הפוליטי הזה (ל''ת)

    ליכודניק, 07/08/07 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 255.

    רציתם שנתגייס??? אז התגייסנו! אבל אל תצפו שנשכח מאיפה באנו (ל''ת)

    דוסלי, 07/08/07 00:41

    הגב לתגובה זו

  • 254.

    אני לא מעוניין לשרת את המדינה עד שאולמרט יתפטר -21 פרופיל מצידי (ל''ת)

    לוחם ירוק, 07/08/07 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 253.

    כל עוד שלום עכשיו מתנהגים ככלבי שמירה של צה''ל, אז שהם ישרתו כל החיי

    ג'ינג'י, 06/08/07 23:58

    כל החיילים צריכים לדעת שאין טעם לשרת מדינה שהמפה הפוליטית נוטה שמאלה קיצונית והצבא וכל הממסד נוטה יחד איתה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 252.

    אתם מקדשים את שם שמים ואת שם הצבא!די לצבא הפוליטי (ל''ת)

    מישהי, 06/08/07 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 251.

    שיפסיקו להעמיד את החיילים בפני משימות בלתי אפשריות ובלתי מוסריות (ל''ת)

    אמא, 06/08/07 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 250.

    מתי צה''ל החליט להכנס לפוליטיקה?שיהיה בהצלחה רק לא על חשבוננו (ל''ת)

    מיכל, 06/08/07 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 249.

    אחינו גיבורי החיל חיזקו ואימצו אל תירא!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    משה, 06/08/07 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 248.

    המשפחות היהודיות לא ''פלשו'' לבתים בחברון, הן קנו אותן בכסף וביושר!!! (ל''ת)

    עיתונאי, 06/08/07 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 247.

    ימין=שמאל= הורסי המדינה והחברה, כמו בימי בית שני (ל''ת)

    היסטוריון, 06/08/07 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 246.

    לברוח מהמדינה האומללה הזו שקנאיה מפוררים אותה מבפנים (ל''ת)

    שפוי, 06/08/07 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 245.

    תשלחו שוטרים!!!מה פינוי קשור לחיילים? (ל''ת)

    חייל נלחם באויב, 06/08/07 22:54

    הגב לתגובה זו

    • גם שוטרים לא

      יהודי, 06/08/07 23:40

      במה שונה חייל משוטר? הרי מדובר פה בשוד, ולשניהם אסור לגזול מיהודים את אדמתם. על כולם לסרב לבצע את פשע הגירוש המתועב. מי שמשתתף, גם במעגל האחרון, הוא שותף מלא לפשע, ומקומו בכלא.

      הגב לתגובה זו

  • 244.

    יישר כוח לאנשי המוסר בצה''ל. (ל''ת)

    אלי, 06/08/07 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 243.

    תמשיכו לתת לאנשי הימין להשתולל... (ל''ת)

    שמעון, 06/08/07 22:05

    הגב לתגובה זו

    • לשמור על מוסר בסיסי זה נקרא אצל הSMALLANIM להשתולל?אה... (ל''ת)

      מיכל, 06/08/07 23:40

      הגב לתגובה זו

  • 242.

    לך הביתה העם לא זקוק לך ולשכמותך !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 06/08/07 21:53

    הגב לתגובה זו

    • שששש. תרגיע. ז'קו איזנברג לצידך. אתה מוגן. (ל''ת)

      רוגטקא, 06/08/07 22:58

      הגב לתגובה זו

  • 241.

    אני ורבים כמוני מצדיעים לכם

    מיXתפוזים, 06/08/07 21:51

    עשיתם את הדבר הנכון!

    הגב לתגובה זו

  • 240.

    אשריכם ישראל!!! חזקו ואמצו!!! (ל''ת)

    אוהבת הארץ, 06/08/07 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 239.

    למה מלכתחילה מביאים אותם למצב זה??? זה כמו לתת לדרוזי להיחם בדרוזים (ל''ת)

    הסדרניק, 06/08/07 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 238.

    גיבורים.הגיע הזמן שצה''ל לא יהיה מכשיר פוליטי (ל''ת)

    צנחן, מיל' 1977, 06/08/07 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 237.

    אל תפחדו

    אוהב אתכם, 06/08/07 21:19

    הם מפחדים והם יודעים שימהם ספורים אתם תזכו לגדולה

    הגב לתגובה זו

  • 236.

    תיקון לחרפת גוש קטיף

    אוהב אתכם, 06/08/07 21:18

    אתם זוכים לתקן את חרפת גוש קטיף אתכם נחבק ונישא על כפיים אתם גיבורים אמתיים

    הגב לתגובה זו

  • 235.

    מפקדים וחילים שלי

    אוהב אותכם, 06/08/07 21:16

    יישר כח אין כמוכם שהבן של אולמרט יבוא מאמריקה יבוא לשרת וכל השמאלנים

    הגב לתגובה זו

  • 234.

    למה חיילים דתיים?צבא מטומטם!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כלנית, 06/08/07 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 233.

    ************כמה שיותר לסרב!! **********

    מת על ארץ ישראל, 06/08/07 21:10

    קדימה להפיל את הפוליטיקיים המושחתים/נוכלים/גנבים/רמאים/שקרנים/בוגדים מהשילטון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 232.

    ל-220 אני איתך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כלנית, 06/08/07 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 231.

    אנא העמידונו לדין ולכלא ושאו אתם בנטל הבטחון (ל''ת)

    קבוצת חיילים, 06/08/07 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 230.

    חיזקו ואימצו העם מאחוריכם (ל''ת)

    דוד, 06/08/07 21:01

    הגב לתגובה זו

  • 229.

    WHERE IS BARAK & BIBI?? NOT A WORD (ל''ת)

    mb, 06/08/07 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 228.

    הלוואי על ילדי כזו אדיאולוגיה.

    שמאלן שהתפכח., 06/08/07 20:56

    חיילים יקרים, עשיתם את המעשה הנכון ואני מקנא בהוריכם !

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    גדי שמני עושה שרירים

    יורם, 06/08/07 20:55

    למר גדי שמני הכשלון של המלחמה הגדולה-צה''ל צבא הגנה לישראל .לא שוטרים.לא בודקים בטחוניים.צבא תפקידו להיות מוכן למלחמה ותו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 226.

    ישר כח לחיילי כפיר, גור אריה יהודה,ולמגיני יהודה. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 06/08/07 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 225.

    הכהן: ש''ס הפכתם את הכסאות לאלוהים. תלמדו מהחיילים הגיבורים איך

    יצחק הכהן, 06/08/07 20:49

    להקריב למען האמונמה.

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    להעמיד את הסרבנים האלו לדין (ל''ת)

    משתמט סמולני, 06/08/07 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    לכל המודאגים....

    היועץ, 06/08/07 20:45

    על הפגיעה בדמוקרטיה,

    אל תדאגו


    תחזיקו חזק ותלמדו לשחות.

    הגב לתגובה זו

  • 222.

    למתי להכין את הפיצוחים מחר? (ל''ת)

    יהיה בטלויזיה?, 06/08/07 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    הסרבנות לגיטימת כשההנהגה סרוחה- כל הכבוד לאחים (ל''ת)

    ניר, 06/08/07 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 220.

    בעד ''שביתה איטלקית''

    נגד סירוב, 06/08/07 20:44

    כמוב שיצווחו דמוקרטיה דמוקרטיה,

    אך זו דמוקרטיה שנשענת על גנב הקולות ליברמן, על הצדקן מש''ס, על אהוד ברח, והנוכל המלוקק בתור ראש ממשלה.
    (מי אמר מבקר המדינה?, וינוגרד? קרן ההשקעות?, בית בכרמייה?)
    ממשלה כזאת, עם עזות מצח כזו, אינה לגיטימית אפילו לנהל ועד בית.

    הגב לתגובה זו

  • 219.

    כאילו אין קאסמים - צה''ל הפך למשטרה פוליטית (ל''ת)

    בטחוניסט, 06/08/07 20:43

    הגב לתגובה זו

  • 218.

    אוהבת אותכם חיילים שלי. (ל''ת)

    מלי, 06/08/07 20:43

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    סתם רציתי להיות התגובה ה300

    צושקושון, 06/08/07 20:43

    כמחווה לרצח מחבלי קו 300...

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    אחרי זה שואלים למה משתמטים- צבא לא צריך לעשות משימות של משטרה!!! (ל''ת)

    אסף, 06/08/07 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    שמאלנים מסרבים, זה ''אומץ לסרב'' עם תמיכת התקשורת...ימניים מסרבים,

    הצביעות..., 06/08/07 20:39

    זה פסול...

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    רק לטייסים מותר?

    מגל, 06/08/07 20:35

    האם רק לטייסים שמאלנים מותר לסרב מצפונית גם לחבר'ה הדתיים יש מצפון ואיפה עמוס שוקן עכשיו?

    הגב לתגובה זו

  • 213.

    לזרוק אותם לצינוק הכי עמוק שיש בכלא, בושה! נהיינו צבא לבחירתך?? (ל''ת)

    קצין במיל', 06/08/07 20:31

    הגב לתגובה זו

    • לא פשוט נהיינו צבא פוליטי וזה הרבה יותר נורא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מיכל, 06/08/07 23:38

      הגב לתגובה זו

  • 212.

    אשכנזי הביתה - הצבא שתחת פיקודך נשאר פוליטי.

    ישעיהו, 06/08/07 20:31

    הרמטכ''ל הקודם שהעדיף להסתדר עם הממשלה על חשבון הביטחון הביא למפלת לבנון השניה.
    כנראה שהלקח עוד לא נלמד.

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    אתם גיבורי ישראל.זו מלחמתנו בשלום עכשיו. תמשיכו!

    קיקו, 06/08/07 20:28

    להכניס קודם את פושעי אוסלו לכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    ליבוביץ צדק! זה יהודים?זה חיילים? (ל''ת)

    היהדות בשמאל, 06/08/07 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    הרי זו קודה בלתי חוקית בעליל (ל''ת)

    סירוב?, 06/08/07 20:22

    הגב לתגובה זו

    • יש צו בית משפט בעליל (ל''ת)

      פסיכים, 06/08/07 20:53

      הגב לתגובה זו

  • 208.

    לפנות את חברון מיהודים...

    אוהד, 06/08/07 20:21

    הארוע הזה מעלה שוב את הבעיתיות בישיבת יהודים,באופן פרובוקטיבי,בחברון.פינוי חברון ממתישבים יהודים פונמנטליסטים(שלא שונים מהותית מקיצוני האיסלאם)יפתור דילמה לחיילים דתיים ,יחסוך סכומי עתק שהמדינה מוציאה באבטחה של אותם סהרורים ויקטין את החיכוך שלא לצורך,בין הערבים בחברון לבינינו.בלי קשר,לשלוח את אותם חיילים ומפקדים סרבנים לבלות קצת בכלא 6.

    הגב לתגובה זו

    • על איזה כפר ערבי

      לאוהד, 06/08/07 22:21

      יושב הכפר המוריק שלך, כפר ויתקין?
      לשלוח אותך לבלות קצת בחו''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 207.

    האמת? הבלאגן מקובל עלי. אפשר לסגור את הבאסטה

    Yossi V, 06/08/07 20:17

    'אפשר' זו מטאפורה בלבד.
    הבאסטה סגורה, מעולם לא נפתחה. חלומם המשיחי של היהודים מגיע אל קיצו.
    לא מדינה נבנתה פה אלא קיבוץ של ערב רב של משוגעים שחשבו שלשיר שירים רוסיים, לאכול חומוס, לדקלם שקספיר ולנסוע למוזאונים בצרפת, לא לפני שמחסלים כמה ערבים בשביל הכיף, זה מדינה.

    לא השתנה כלום מימי הסיפורים של שלום עליכם, וכל הקהילה הזו המקובצת בין הירדן לים היא טוביה החולב אחד גדול.
    כל מה שישאר מזה יהיה המחזמר.

    וכאילו בלי שום קשר, רק לראת את התמונה של שני הצעירים האלה לובשים מדי וחובשים את הכיפות המגוכחות שלהם , מגעיל אותי.

    הגב לתגובה זו

    • מי שואל אותך ? דב חנין ? ניסו שחם עליכם ! (ל''ת)

      כרכשתא, 06/08/07 22:59

      הגב לתגובה זו

  • 206.

    אולמרט למאזן ''אשקול שחרור אסירים נוספים'' (ל''ת)

    זע''ט מי האויב, 06/08/07 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 205.

    כל הכבוד אנחנו איתכם

    משה, 06/08/07 20:13

    כל הכבוד לכם
    הצבא הוא
    צה''ל
    צבא ההגנה לישראל

    ולא צבא הפינוי מישראל.

    ד''א ככל שיסרבו יותר ככה לא תהיה להם ברירה
    קדימה לסרב...

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    זו משימה למישטרה ולא לצבא הגנה לישראל (ל''ת)

    רס''ן במיל, 06/08/07 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    לאשכנזי (חשבון לכיתה ב') הזמנת השתמטות גורפת (ל''ת)

    לאחוז המקל, 06/08/07 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    פסק הלכה

    מוטי אשכנזי, 06/08/07 20:10

    אני פוסק לכם פסק הלכה לא להשתתף בפנוי

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    ל 194 רעיון מבריק אני קונה עוד היום (ל''ת)

    לא מתנחל/כתום, 06/08/07 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    איזה נער מתגייס לצהל במטרה לגרש יהודים? במטרה להתעמת נגד יהודים??

    מלחמת אחים, 06/08/07 20:09

    כל גירוש כזה מביא אותנו קרוב יותר לחורבן שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    הצעקות לתשומת לב מגיעות לשמים מחבורה של כלומניקים

    דש, 06/08/07 20:08

    צה''ל ידע לטפל בעבר עם תופעות שוליות בחברה וידע גם בעתיד
    קומץ הצרחות שמגיעות ממחנה הימין בקשת הפוליטית מוכיח שלתנועה הזאת אין מה להציעה בחברה של המאה העשרים
    מי שביסס את החינוך של ילדיו על סגידה לרבנים ותשמשי קדושה ורמאות ישא את התוצאות כותרת בעיתון לא תחליף לציבור הזה את העובדה שעבדה לו דרכו והוא מתהלך בחשכה אז סירוב זה או אחר לא ישנה את העובדה שיום בהיר יתעוררו החברה האלה וישאלו את הרבנים שלהם למה הוליכו אותם שולל בסיסמאות נבובות

    הגב לתגובה זו

    • יותר טוב פולחן בג''ץ? (ל''ת)

      עמוס ארליך, 06/08/07 21:26

      הגב לתגובה זו

  • 198.

    פינוי יהודים = תבוסה חדשה

    פינוי יהודים, 06/08/07 20:08

    פינוי יהודים = תבוסה חדשה

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    בתור בוגר הגדוד אני גאה בלוחמי הנחל החרדי

    משה ליזרוביץ, 06/08/07 20:05

    אני וכל בוגרי הגדוד גאים ושמחים לשמוע על נאמנות חילי הגדוד שלנו. שלא מסכימים לציית לפקודות בלתי חוקיות באליל. וע''י זה גורמים לקידוש השם גדול מאוד

    הגב לתגובה זו

    • אני לא גאה בך אנאלפבית

      אליל בעליל, 06/08/07 20:14

      ''לפקודות בלתי חוקיות באליל'', הא?

      עובד אלילים יכתוב כמוך. בושה לעם הספר שבניו אנאלפבתים.

      הגב לתגובה זו

    • לפי השגיאות כתיב אתה בטח''חיות הקודש'' (ל''ת)

      אל תעשה פאדיחות, 06/08/07 20:37

      הגב לתגובה זו

    • כל פקודה לגרש יהודים מביתם בארץ ישראל היא פקודה בלתי חוקית. (ל''ת)

      המטיף, 06/08/07 20:50

      הגב לתגובה זו

  • 196.

    תודה. (ל''ת)

    כבשה מודה, 06/08/07 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    בלי קשר..

    מקס, 06/08/07 20:03

    לדעותי הפוליטיות, אנשים כמוהם ראויים לכל הכבוד על כך שהם עומדים על שלהם ולא נכנעים! למרות שדעתי שונה משלכם, אני עדיין גאה בכם!

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    אני וחברי החלטנו לשחרר את הבנים מצהל (ל''ת)

    אבא ל-2 חיילים, 06/08/07 20:02

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    לא לשמאל הישמעאלי (צהל בתרגום אותנטי) (ל''ת)

    המטכ''ל סניף, 06/08/07 20:00

    הגב לתגובה זו

    • ומר''צ סניף של עמלק החמאסי. (ל''ת)

      רן, 06/08/07 20:52

      הגב לתגובה זו

  • 192.

    להעניש בחומרה! כל המעודדים-תתביישו! (ל''ת)

    שמעון פת, 06/08/07 19:58

    הגב לתגובה זו

    • שמעון אני מבינה שהמוסר ממך והלאה תתבייש אתה (ל''ת)

      מיכל, 06/08/07 23:43

      הגב לתגובה זו

  • 191.

    הדרייק המדיני רקוב ומושחת

    אם עברייה, 06/08/07 19:57

    ומשתמש בחיילי צה''ל חדורי המוטיבציה ככנופיית מאפייה פרטית שלהם להחיש את חורבן מדינת ישראל.
    למחבוש כל הדרייק המדיני!

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    האות לגבורה ולמופת היום - רק לכלא ותודה (ל''ת)

    בסרבנות!!!, 06/08/07 19:57

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    קריאת התגובות כאן משמחת את הלב.

    רותי, 06/08/07 19:56

    עכשיו רואים השמאלנים מי הרוב בעם רק חבל שזה צריך להגיע עד לשלב כזה של התנגשות בין שני הגושים ופיצול נוראי של העם. אני מקווה שבבחירות הקרבות יצביעו ימין אמיתי כל החבר'ה שמגבים עכשיו את בחורינו האמיצים.

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    צודקים

    לוחם צנחנים במי, 06/08/07 19:49

    לא שלא תבינו לא נכון אין כאן ענין דתי אני חילוני ואין ענין של איך צבא צריך לפעול פשוט זה משימה למישטרה ולא לצבא הגנה לישראל....

    לא הוקם צה''ל לשם כך !!!
    חבל שמעמידים לוחמים בפני מצב כזה...
    אני גם מצטער שצה''ל יאבד אותם עקב הדחה מטופשת כאילו אנחנו צבא של מליון איש.

    טיפשות של מדינת ישראל בשנות ה2000.

    פשוט חומר למחשבה...
    שלחו יס''מ ופנו.

    הגב לתגובה זו

    • הסתדרנו בלי בוגרי ישיבות ההסדר בכל המלחמות הגדולות

      צניחת מוח, 06/08/07 20:18

      ''ההסדר'' החל אחרי מלחמת ששת הימים. עד אז נצחנו מעטים מול רבים את כל אויבינו.

      מאז שצורפו הלאומנים הדתיים לצה''ל הפסדנו במלחמת יום הכיפורים ובמלחמות לבנון הראשונה והשניה.

      אות מאלוהים הוא שעדיף לנו בלעדי אלה שסרבנותם היא אומנותם (וכך גם עם סרבני השמאל).

      אני רק מקווה שמדינת ישראל תמצא דרך איך גם להעניש כהוגן את המשתמטים והסרבנים האלה.

      הגב לתגובה זו

      • נו גיבור לך תביא לנו 30,000 שמאלנים ערכיים שימלאו את הסד''כ של צה''ל

        שפוי אוסלו, 07/08/07 00:40

        רק לקלל ולהסית אתה יודע.

        הגב לתגובה זו

    • צודק, זה צבא ההגנה לישראל ולא צבא הגירוש לישראל. (ל''ת)

      המטיף, 06/08/07 20:51

      הגב לתגובה זו

  • 187.

    לכל השמאלנים כאן

    שמואל, 06/08/07 19:47

    לפני שנה, הבן שלי הסתובב עשרים יום בדרום לבנון בצבא של אולמרט וסיכן את חייב ללא תכלית. על מי אתם עובדים עם איומי הסרק שלכם? - הלוואי הלוואי והלוואי שמישהו יזרוק אותו היום מן הצבא!

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    מעריץ אתכם אחים שלי!!! הלוואי והייתי בגילכם!

    רעי לוי, 06/08/07 19:47

    זהו חוד החנית האמיתי של צה''ל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    המליציות הכתומות הסתננו לצה''ל ומנסים להרוס אותו מבפנים (ל''ת)

    דש, 06/08/07 19:43

    הגב לתגובה זו

    • לום מקלדת

      כתום, 06/08/07 20:20

      אתה וודאי משתמט. מי שאולי הסתנן לצה''ל זה שמאלן אחד או שניים. בושה וחרפה!

      הגב לתגובה זו

  • 184.

    גבורים לא אלמונים

    אורי, 06/08/07 19:43

    לכל חייל מסרב יש שם ,ושמות אלו התנססו בגאווה. כאבא של חייל מצדיע ומוקיר אתכם, חזקו ואמצו-אתם החיילים האמיתיים של עם ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    מה עם המשתמטים שבעצם מסרבים יום יום שעה שעה (ל''ת)

    אבי, 06/08/07 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    כמה עבודה אתם עושים לי עכשיו... (ל''ת)

    מ.צ, 06/08/07 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    לכל הסרבנים באשר הם

    אמא של חייל, 06/08/07 19:41

    אני אמא לחייל שעומד לצאת לשמירה בשטחים הכבושים.
    למרות שאנו נגד הכיבוש לא יעלה בדעתי להציע לבני להיות סרבן.
    האם דמם של חובשי הכיפה אדום יותר? הם ''קדושים'' יותר? מי שם את חובשי הכיפה להיות המצפון של עם ישראל.
    אני בזה לאותם אנשים. או שאתם משרתים בצבא ועושים את השרות כמו שצריך או שתשבו בבית ותגנו על עצמכם לבד בלי עזרת הצבא.
    זה ממש מקומם שכשמדובר על שמירה בהתנחלויות זה מובן מאליו וכשמדובר על הפרת חוק הם חושבים שהם מעל לחוק.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?

      יאיר, 06/08/07 20:20

      מרוב הקיבעון שלך לכותרות בעיתון, את לא מקשרת בכלל בין המקרים. מה הקשר לשמירה על ההתנחלויות? ותאמיני לי שכל מתנחל שתשאלי יגיד לך שהוא מבחינתו מוכן שצה''ל לא ישמור עליו. תני לו נשק והוא יסתדר. הקטע זה שמשימות פינוי בתים זה לא לצבא. זה עניין משטרתי נטו. תארי לך שיישלחו את הבן שלך לפנות משפחה מהבית כי היא לא שילמה ארנונה. נראה לך הגיוני? מה הקשר הצבא לעניין?
      וכן, אם רק חובשי הכיפה מתקוממים נגד הנושא, כנראה שהם כן המצפן של עם ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • עוד פעם אותה תגובה???כמה פעמים צריך לענות לך?? (ל''ת)

      ??, 06/08/07 20:29

      הגב לתגובה זו

    • ככל השמאלנים אל תתני לעובדות לבלבל אותך

      אמא של חייל דתי, 06/08/07 20:40

      בני ''המתנחל'' משרת בהר דוב. בעיצומו של החורף נפקד עליו לשמור על ישראלים מחללי שבת שהתענגו להם בגלישה על החרמון. לא עלה בדעתו לסרב פקודה. צה''ל זה ראשי תיבות של צבא הגנה לישראל. החיילים הדתיים מההתנחלויות מתגייסים רובם ככולם ליחידות הקרביות כדי להגן על כל אזרחי ישראל באשר הם - גם על הדוגמנים והזמרים המשתמטים . מה שלא יעלה על הדעת הוא שמשטר רקוב עד היסוד יעשה שימוש פוליטי בחיילי צבא הגנה לישראל כדי לגרור אנשים מבתיהם ולמסור את בתיהם לידי אוייב. הבתים בשוק בחברון הם בבעלות בלעדית של יהודים שהבעלות עליהם הוכח בבית המשפט. כרגיל הדרג המדיני הבטיח כבר לפני שנה וחצי להביא הסדר בעניין ולא עשה כלום בנידון.
      חברון היא עיר האבות ואחד מ 4 ערי הקודש של העם היהודי. קשה לכם עם זה. אז מה? בינתיים אין לי ארץ אחרת ולא ניתן לכם השמאלנים לקחת מאיתנו את ארצנו הקדושה!

      הגב לתגובה זו

    • קחי את בנך וסעו לשלום !!!

      חיים, 06/08/07 20:51

      נמאס מכם לאן הבאתם אותנו ממש מחרבייך ומהרסייך סעו לשלום ועזבו אותנו בשקט

      הגב לתגובה זו

  • 180.

    לפתוח חשבון בנק ולהכניס כסף לחילים . (ל''ת)

    כסף, 06/08/07 19:41

    הגב לתגובה זו

    • כן, כן. יהודים חובשי כיפה אוהבים כסף

      שיילוק כתום, 06/08/07 20:22

      יאללה, להפוך את חובשי הכומתה הכתומה לשכירי חרב! תחי האידיאולוגיה האמיתית של יהודים כמו שהאנטישמים הכי גדולים תיארו אותה!

      ''תנו ליהודים בכיס'' (הנציב ווקפ)

      הגב לתגובה זו

  • 179.

    אתם גיבורי העם גיבורי תהילת המשך הישרדות המדינה (ל''ת)

    ונגד מכירתה, 06/08/07 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    ליברמן ואלי ישי הנוכלים מגרשים יהודים!

    נוכלי השמאל, 06/08/07 19:40

    רצו ימין לבחירות ויצא שהם נוכלי השמאל

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    כל הכבוד לחיילים (ל''ת)

    ארון, 06/08/07 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    כבר לא מאמינים לנחישות ורגישות...

    חני, 06/08/07 19:38

    זהו אחרי הגרוש הגדול הבנו איזה צחוק עשו מהציבור הזה ואיזה צחוק עשה הצבור מעצמו. סוף סוף מבינים שיש לנו כח ושאנו לא שפוטים של אולמרט לא במלמחמה ארורה ולא בגרושים. מה לעשות כמה שזה נורא לדמוקרטיה יש גבול .

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    כשאין אופוזיציה שתגן על העם - חייליו מגינים עליו (ל''ת)

    מפני האסון, 06/08/07 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    תגידו, מי המציא את אופנת ה''עמלקים''? אולי תתחברו למציאות ולא לרבנים

    שמאלנית עמלקית, 06/08/07 19:36

    הלא-מוסריים שלכם?
    באיזו זכות מחליט לו רב שהוא ''יודע'' מה השם רוצה?! הוא אינו אלא עובד-אלילים-לכל-דבר!
    השם שלי דווקא ''חושב'' שהכיבוש הורס אותנו מבפנים ושכדאי לנו להחזיר את רוב השטחים. ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    זכותו של חייל שנותן את חייו למדינה לסרב להגשים את ''שלום-עכשיו''

    לוחם, 06/08/07 19:36

    מדינה בקונפליקט, אזרחים ממורמרים, וצבא ''העם'' שמתפלג בין הדתיים לקיבוצים צריך לסגור פינות לפוליטיקאים.
    הצבא הוא א-פוליטי וכך צריך להתייחס אליו מעכשיו, המצב העכשווי נוח למדינה ולבג''ץ, אולי החיילים האלה הם בעצם הקש הקטן שיישבור את המערכת הקלוקלת.

    הגב לתגובה זו

    • זה עובד גם בצד השני

      גיל, 06/08/07 20:30

      זכותו של חייל שנותן וגו' לסרב להגשים את חזון שתי הגדות לירדן זו שלנו זו גם כן.
      למה לחיילים ''שלך'' יש זכות לסרב, ולחיילים ''שלי'' אין זכות שכזו?
      וממילא, לחיילים אין זכויות בגלל שהם נותנים את חייהם. יש להם חובות ויש להם מספר מצומצם של זכויות (שש שעות שינה, חופשה פעם ב24 יום וכו'). לאזרחים יש זכויות כמו הבעת דעה, חופש ההתאגדות וחופש הדת והאמונה. הזכויות האלו מושעות בזמן שהאזרח מתפקד כחייל. אדרבא, יפרשו הסרבנים מהצבא ויעשו מה שהם רוצים, לפי החוק האזרחי.

      הגב לתגובה זו

  • 172.

    ככה זה שהממשלה מופקרת מפנה ישובים בלי ראיה של העתיד (ל''ת)

    החיילים זועקים, 06/08/07 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    לשלוח לכלא ל 28 יום מחבוש את המשלחים !!!(לומד משפטים) (ל''ת)

    חולי, 06/08/07 19:35

    הגב לתגובה זו

    • תלך אתה לכלא - צודקים החיילים הם מגן (ל''ת)

      העם על מכירת, 06/08/07 19:39

      הגב לתגובה זו

    • בגלל אנשים כמוך שונאים אותנו בכל העולם !!! (ל''ת)

      חיים, 06/08/07 19:41

      הגב לתגובה זו

  • 170.

    רה''מ מכהן עם 7!!!תיקי פלילים כבדים - להלן ה-''מופת'' (ל''ת)

    בניו המשטמטים, 06/08/07 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    חבר'ה - כה לחי! אנחנו אתכם! לא נפקיר אתכם! (ל''ת)

    יוסי כחלון, 06/08/07 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    המיליציות הכתומות השתבשו (ל''ת)

    להחזיר למקומם, 06/08/07 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    את 48;56;67;73;82;2 אינתיפדות הובילו שמאלנים. את התבוסה בלבנון 2

    לכל המיליטנטים, 06/08/07 19:31

    ב 2006 הובילו גם חובשי כיפות ולא רק מושבניקים, קיבוצניקים ושמאלנים בכלל.
    הצבא הפסיד במלחמת לבנון ה 2 משום שביזבז את כל האנרגייה שלו על ליווי 2 ילדים לחוג קארטה במעלה קרחות עילית.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    פטריוט יהודי צריך לעזוב מייד את צבא תבוסה עכשיו (ל''ת)

    בכל תפקיד, 06/08/07 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    בע''ה הכיפות הסרוגות ישלטו על המדינה הם הלוחמים האמיתיים (ל''ת)

    שמאלן לשעבר, 06/08/07 19:30

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    בעז''ה בזכות חיילים כמוכם ננצח במלחמה הבאה

    יואב, 06/08/07 19:29

    בעז''ה בזכות חיילים כמוכם ננצח במלחמה הבאה. ברגישות ובנחישות כי זוהי המדינה שלנו על כל אבן ועץ שיש בה על כל אזרח יהודי בית או חצר, כי זה הבית שלנו ובזכות חיילים שמקריבים כל מה שיש להם אנחנו ננצח בעז''ה.!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    אני סירבתי לפנות יהודים בהתנתקות.

    סמ''ר במיל', 06/08/07 19:29

    ואני רק יכול להתגאות בעצמי על כך.
    בלי קשר לדעותי הפוליטיות, אין זה מתפקידי כחייל צבא הגנה לבטחון לישראל לפנות יהודים מביתם.

    הגב לתגובה זו

    • והלואי והיו רבים כמוך, אני גאה בך. (ל''ת)

      המטיף, 06/08/07 20:52

      הגב לתגובה זו

  • 162.

    חיילים יקרים-העם איתכם!

    ניר, 06/08/07 19:26

    אתם גיבורי ישראל!!

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    החיוך מתחיל לחזור יש עדיין גיבורים במדינת ישראל (ל''ת)

    שיימחו את העמלק, 06/08/07 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    שהמתנחלים והדתיים יתפרנסו ויתגוננו בעצמם. צהל צריך להגן על המדינה

    שמאלנית הגיונית, 06/08/07 19:24

    ולא על ההתנחלויות שהוקמו בניגוד לכל היגיון, צדק וראיית מציאות נכוחה.
    ושלא תעזו להשוות את ההתנחלויות לגדרה או לחדרה או לאופקים. לא כל מה שנעשה פעם, נגיד ב 1882 או ב 1952 נכון לעשותו גם ב 1968 או ב 2007 !

    הגב לתגובה זו

    • הדתיים הם הצבא, שלחי את ילדייך לקרבי ואז תעסקי באסטרטגיות (ל''ת)

      כל חציל, 06/08/07 19:40

      הגב לתגובה זו

    • יתפרנסו ויתגוננו בעצמם?

      יאיר, 06/08/07 20:23

      את לא מתביישת? בגוש קטיף הייתה מעצמת חקלאות, האנשים שם התפרנסו בכבוד. המדינה טרחה להעיף אותם מהבתים, ולהרוס להם הכל, בלי פיצוי מינימלי.
      ההיתנחלויות הוקמו בניגוד לכל היגיון? אולי בניגוד להיגיון השקט שלך, שנמצא איפשהו שם ברמת אביב ג', רחוק רחוק מכל הרעש. התמנחלים הם מקום מועד לפורענות כי הם קרובים לגבול. תחזירי את ההנחלויות, הגבול יתקרב אלייך. אולי אז, וזה רק אולי, באמת תביני על מה את מדברת.

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    צהל שלנו לא של המטכ'ל המובס של תבוסה עכשיו (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 06/08/07 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    כל הכבוד אנחנו מאחריכם!!!!! (ל''ת)

    מעריצים אתכם!, 06/08/07 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    חיילים דתיים אתם גיבורי התהילה - אמרנו לכם בג''צ פוליטי (ל''ת)

    רפי, 06/08/07 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    פינוי חברון

    עם ישראל, 06/08/07 19:20

    להעמיד לדין אלוף פיקוד מרכז

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    צה''ל הוא צבא העם חייב לבצע הנחיות של ממשלת העם, החייבת לבצע משאל עם

    Metziuty, 06/08/07 19:13

    מאחר והעם ברובו מתנגד לפינוי יהודים מהמדינה באופן הנוגד את הציונות. והיא מבצעת את האג'נדה של השמאל / ערבים, הפקודה הנה בלתי חוקית בעליל ולצה''ל אסור לבצעה.

    מאחר וחיילי העם משרתים בצבא העם והוראת הממשלה מבצעת את אנטרס היעוטים = ערבים / שמאלנים בלבד. אסור לצה''ל או לכל אחד ממפקדיו לתת הוראה בלתי חוקים, ובוודאי אסור לחיילי צה''ל לבצע את ההוראה.

    כאן אנו רואים כמה חשוב שהעליון יפרש את החוקים בהתאם לאינטרס היהודים.

    מאחר והשופטים אימצו את שאג'נדה של המיעוטים, במקרה שלנו שמאל / ערבים, יוצא כי הערבים נותנים הוראות לצבא לפנות יהודים דבר המנוגד לקיומה של מדינת היהודים.

    מה עושים אם הממשלה פועלת לחיסול המדינה, ובית המשפט אף הוא מאשר את חיסולה, והצבא רוצה להפעיל כח על החיילים כדי שיבצעו את הוראות הערבים.

    השחיתות הורסת את המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • העם רוצה פינוי !!!

      העם, 06/08/07 20:35

      מפלגת קדימה ניצחה בבחירות. על מצעה היה כתוב פ-י-נ-ו-י.

      מפלגת העבודה חברה לקואליציה כמפלגה השניה בגודלה. גם בעבודה רוצים פינוי.

      הליכוד, מפלגתו של אריק שרון, ביצע פינוי.

      ליברמן חבר לקואליציה. גם הוא תומך בפינוי, אחרת היה יוצא.

      גם ש''ס חברה בקואליציה. לא שומעים ממנה ציוצים.

      גם מר''צ ומפלגות ערביות רוצים פינוי.

      רק שתי מפלגות קטנות וקיקיוניות מתנגדות לפינוי. אולי הגיע הזמן לפנות את שתי המפלגות האלה מהכנסת לכלא, ועימן את תומכיהן.

      הגב לתגובה זו

      • תודה

        מוחמד, 06/08/07 22:24

        ועכשיו אני אבוא ואפנה אתכם לגמרי מפה. תודה שעזרתם לי.

        הגב לתגובה זו

      • רואים כמה שאתה נאור ''הגיע הזמן לפנות את המפלגות ותומכיהם לכלא''

        סולצזניצין, 07/08/07 00:43

        למה לכלא? יש גולאג!

        רוסו היה גאה בך, ילדי הדמוקרט המוצלח.

        הגב לתגובה זו

  • 154.

    אני מבקש מכולם לקרוא את זה!!!

    יוסי, 06/08/07 19:13

    הציבור אינו מבין מהי חברה דתית לאומית. והיא קודם כל חברה קטנה, שכולם מכירים בה אחד את השני, או בכלל קרובי משפחה. איך החיילים האלה יסתקלו אחר כך בעיני המשפחה והחברים שסיעו בגרושם? כולנו למודי ההתנתקות. אני מכיר באופן אישי שתי משפחות צעירות שהתפרקו על רקע זה (בשני המקרים בעל היה בכוחות המפנים). באתרי השידוכין לדתיים הבנות רושמות בפירוש שלא מוכנות לצאת אם החיילים שהשתתפו בפינוי. איך אתם רוצים שהחבר'ה האלה לא יסרבו פקודה? הרי מבחינתם עדיף להתאבד מאשר לבצע פקודה מעין זו! הרי כל החיים שלהם נגמרים באחד, אם הם יבצעו את הפקודות האלה! אני באופן אישי שמרתי על עצורי אחד האירועים בשטחים באמצע שנות התשעים. הייתה בין העצורים אחותו של אחד החברים שלי. היא זיהתה אותי. אחר כך שום בחורה בישוב לא רצתה יותר להתקרב אלי, ואחת שהייתה חברה שלי עזבה אותי מיד. לא עשיתי שום דבר רע, רק היתי שם. אז מה אתם רוצים מהבחורים האלה?

    הגב לתגובה זו

    • אתה כותב עם כל כך הרבה שגיאות כתיב שזה בזיון לקרוא!

      קראתי והתביישתי, 06/08/07 20:27

      איך חובש כיפה שקורא כל יום סידור תפילה ומתפלפל בפרשיות כותב עם כל כך הרבה שגיאות כתיב?
      גם אם אתה חושב שיש לך את הרעיון הנאצל ביותר, רק אנאלפבתים כמוך יקשיבו לך. בן תרבות יביט בך בבוז וילך הלאה.

      הגב לתגובה זו

  • 153.

    לא לשלוח צבא לעבודת משטרה

    ציבלה, 06/08/07 19:11

    השירות הצבאי קודש למלחמה ולאימונים ובט''ש

    למשימות שיטור יש משטרה

    הגב לתגובה זו

    • אתה חושב שהצבא גם צריך להשאיר את המחסומים יו''ש ואת השמירה על קרני (ל''ת)

      ראמים למשטרה?, 06/08/07 20:31

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    ארגנו כסף לשלם לחכי'ם יותר מאולמרט (ל''ת)

    אין ברירה אחרת, 06/08/07 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אפשר להבין אותם, כשם שמבינים את אלה שמסרבים לשרת בשטחים. (ל''ת)

    יש גבול., 06/08/07 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    הכתומים צודקים. רק הם משרתים הצה''ל. (ל''ת)

    לכן התבוסות, 06/08/07 19:08

    הגב לתגובה זו

    • אם אתם השמאלנים הייתם עוזרים קצת במקום

      ///, 06/08/07 19:40

      להשתמט, היה יותר בסדר.

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    מסכנים!

    אמיר, 06/08/07 19:07

    גם דפקו אותם בחירמ''כ כי הם בינישי''ם וגם עכשין משגעים אותם. צבא מטומטם. את אלה הוא רוצה להעמיד לדין?! מה קורה לכם? תתעוררו? שיעמיד לדין את המשתמטים!! ולא להתעסק עם קבוצות של בינישיO במקרים כאלה. צבא היה מטומטם ונשאר מטומטם. אשכנזי. תהיה גבר ותעזוב אותם בשקט!

    הגב לתגובה זו

    • ההללווווו

      !, 06/08/07 19:38

      דבר יפה !!!
      חירמ''כ כבוד !!!

      בטח איזה גולנצ'יק שבקושי יודע לקרוא.

      הגב לתגובה זו

    • דוכיפת הוא גדוד מצויין

      חיפה, 06/08/07 20:13

      אם יש לך הערות על הגדוד אז בבקשה תנמק.
      חירמ''כ לוחמי חי''ר 07, יש גדודים טובים יותר ופחות טובים ובכל מקרה הם לא פחות טובים מגולני .

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    מוזר ! תקשורת האתרוגים כבר לא עובדת על העם (ל''ת)

    להוריד את, 06/08/07 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    צהל נשלט עי תבוסה עכשיו צחסל קהילות יהודיות ומובס מול האוייב (ל''ת)

    להשתלט מחדש, 06/08/07 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    צהל מחריב את מדינת ישראל לא צריך אוייבים (ל''ת)

    לברוח מצהל, 06/08/07 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    כל הכבוד להם! זה צבא העם!

    נרגש ונפעם, 06/08/07 19:02

    כל הכבוד לחיילים שמסרבים לסייע לארגוני הטרור לכבוש את מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    חיזקו ואימצו אחיי הציונים (ל''ת)

    ציוני, 06/08/07 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    כללל הכבודד ירבוו אמיצים כמוכם..

    חייל גאהה, 06/08/07 19:01

    אסור בשום פנים באופן לחזור על הטעות בגוש קטיף..תמשיכו ככה חיילים נשמות..השכר יהיה גדול מאשר תשבו בכלא..

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    זהו נוער העלית של המדינה! נוער עם ערכים! כל הכבוד!

    מעריצה, 06/08/07 19:01

    בניגוד לנוער החילוני שמחליט שלא לשרת בצה''ל, נוהג באלימות גוברת והולכת, ריק מכל תוכן ובלי שום טיפת ערכים, החיילים הסרבנים הם נוער איכותי שמוכן להקריב את חייו כדי להגן על הארץ, ומוכן גם להקריב את חרותו כדי להמנע מלקחת חלק במשימות פינוי לא מוסריות בעליל.
    ועל כך יש לומר: חיזקו ואמצו!! והלואי ועוד רבים ילכו בעקבותיכם.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    על חשבון אבטחה שוטפת?

    ירון, 06/08/07 18:58

    איפה נשמע שישלחו חיילים למשימות מיותרות כאלו, על חשבון אבטחה שוטפת???

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    אולמרט וברק סכנה למדינת ישראל

    סכנה, 06/08/07 18:58

    לכו הביתה דחוף

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    צבא של ''שוטרים'' ואחרי זה רוצים לנצח במלחמות (ל''ת)

    מוטי, 06/08/07 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    הכתובת היתה על הקיר- דת ופוליטיקה מתכון לאסון (ל''ת)

    יש להתגונן-, 06/08/07 18:56

    הגב לתגובה זו

    • צבא פוליטי שמחריב קהילות של יהודים אין לו זכות קיום (ל''ת)

      במדינה יהודית, 06/08/07 19:20

      הגב לתגובה זו

      • לא נמאס לזנב לכשכש בכלב? (ל''ת)

        חלאס, 06/08/07 19:31

        הגב לתגובה זו

  • 137.

    למרות התנגדותי למפעל הכושל של ההתנחלויות שמרתי עליהם ועל המתנחלים

    שמאלני, 06/08/07 18:55

    ביש''ע במשך שנים ולמרות שאני סבור שההחלטה להגן עליהם היא פוליטית מעולם לא עלה בדעתי לסרב לבצע פקודה הנוגדת את אמונתי וערכי.

    הגב לתגובה זו

    • לא שירתת יום אחד בצבא (ל''ת)

      עמלקי בזוי, 06/08/07 19:26

      הגב לתגובה זו

    • למרות התנגדותי למדיניות התבוסתנית

      של צה''ל בשנים, 06/08/07 19:29

      שירצצי שלוש שנים וסיכנתי את חיי כדי לא לסכן חס וחלילה חיים של פלשתינים, כמו שהחליט הבג''צ שלכם. אזאל תבלבל לי את המוח כאילו רק אתם עושים דברים שמנוגדים לערכים לשכם. גם לך יש גבול והוא היה מגיע ברגע שהיו אומרים לך לפנות את החברים שלך בקיבוץ או לעשות טרנספר לכפר ערבי. אז את תשחק אותה יותר נאמן ממישהו.

      הגב לתגובה זו

    • להגן על ילדים יהודים זה בניגוד לצו מצפונך? (ל''ת)

      יוסי, 07/08/07 21:37

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    מצוין - כל צה''ל החוצה מהשטחים - המתנחלים וילדיהם ישארו להגן על עצמם (ל''ת)

    לך תבנה מדינה, 06/08/07 18:54

    הגב לתגובה זו

    • הטירור ייפסק אחרי יומיים בלי בג'ץ בלי בצלם (ל''ת)

      אמר השיכור, 06/08/07 19:27

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    האם לאלוף שטרן יד בדבר?

    מחזק את החיילים, 06/08/07 18:54

    צריך לשאול בקול רם האם לאלוף שטרן יש יד בבחירת היחידות המשתתפות בפינויים כדי לחרחר ריב ומדון עם הישיבות והרבנים ...

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    מנשק להם את הידיים!

    בעז, רס''ן מיל., 06/08/07 18:52

    כל הכבוד לחיילים הללו. בפעם הבאה יבוא אלוף הפיקוד לשר הבטחון ולאהבל שבראש הממשלה ויגיד לו: ''אי אפשר''!
    כעת יאלץ אולמרט להביא את בניו להתגייס לצבא, או לוותר על מלחמתו ביהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    לעצור 2 מחמסתננים הוא לא מסוגל לגרש יהודים דווקא כן (ל''ת)

    צבא הליצנים, 06/08/07 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    מיטב בניה של המפדל האנטי ציונית ,האליטיסטית , האנטי לחברה הישראלית

    אזרח, 06/08/07 18:51

    פלצנות של כאילו חילים הסבורים שהחברה בישראל חיבת להם משהו.
    כלום איננו חיבים לכם . אתם חיבים לנו אפילו את אדנותכם המעושה .

    הגב לתגובה זו

    • אם הטמטום היה מקצוע היית עשיר

      רואה למרחוק, 06/08/07 19:26

      המפד''ל אינם ציונים בעיניך! לעומת זה אלה שמטרתם זהה למטרת הערבים כמוך הם ציונים! אתה לא אשם הרי זו שטיפת המו היום יומית במקומותינו.

      הגב לתגובה זו

    • לא,סתם אזרחים מוסריים שלא כמוך... (ל''ת)

      מיכל, 06/08/07 23:44

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    כבר לא מספיק השליטה בתיקשורת,העם מורד!

    העם מורד!, 06/08/07 18:49

    סוב עידן,העם לוקח את הענינים לידים

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    שמאלנים נבזים: רק לכם מותר לסרב פקודה מטעמי מצפון? צבועים. (ל''ת)

    זיגי אמסלם, 06/08/07 18:49

    הגב לתגובה זו

    • שמעת על גדודים שסרבו? סרבן שלא נכלא?

      עידוד לסרבנות, 06/08/07 18:58

      למרות עשרות שנים של שרות כפוף למדיניות שהם חולקים עליה ,כולל מלחמות
      עד לאן החוצפה??

      הגב לתגובה זו

      • ה''טייסים'' הסרבנים

        ///, 06/08/07 19:41

        לא נענשו.
        בסה''כ ''התנצלו''.

        הגב לתגובה זו

        • נו, שיתנצלו סרבניכם (ל''ת)

          אבל העב''מיות, 06/08/07 20:46

          הגב לתגובה זו

  • 129.

    ואחר כך שואלים למה אנשים לא רוצים לשרת בצבא

    רונן, 06/08/07 18:48

    כן ירבו עוד הרבה חיילים כאלו
    גם שרון מהר לפנות ותראו מה קרה ?

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    איך ההסטוריה חוזרת.מדינתי עוד פעם הולכת לההרס בגלל קבוצת פנאטים. (ל''ת)

    כמו במרד הרומאי, 06/08/07 18:47

    הגב לתגובה זו

    • יש לי חדשות בשבילך: אין לך ומעולם לא היתה לך מדינה. י

      יוסי, 06/08/07 19:04

      ישראל איננה אלא חיזיון תעתועים. אין בה ריבונות, אין בה אזרחים (שווי זכויות) וכולה בת חלןף.

      הגב לתגובה זו

    • מדינתך הולכת לההרס ממילא עם הנהגה שמגרשת את היהודים

      יפה, 06/08/07 19:27

      ממקומות מסויימים ומפקירה את אלה שסובלים מבריחות הללו. אם יש משהו שיעצור את ההחלקה אל תהום החידלון זה החיילים האמיצים הללו שיגרמו לכל מפקד או מנהיג פוליטי לחשוב פעמיים לפני שהוא נותן פקודה שהורסת את הבסיס המשותף של כולנו.

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    ככה זה טוב בשבילנו המוסלמים שהחיילים מתנגדים למלא את הפקודות וכל

    האימם עלי, 06/08/07 18:47

    לרבנים שעוזרים להחליש את מדינת היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    חורבן הבית.

    ש זמי, 06/08/07 18:46

    מדוע הקיצוניים מצד ימין לא מבינים כי הם עלולים להשאר עם שתי חנויות ונכסים אחרים ללא מדינה?
    את עול המדינה לא נושאים אלה משמאל ואלה מימין. האמצעיים, החילוניים המסורתיים הלא פנטיים, הם שמתגייסים. עובדים, נשמעים לצבא (שהוא שלפי נסרלה אנו צבא שיש לו מדינה.) לשלם מיסים להתאחד תחת דגל אחד.
    אלה שנצמדו לאמונה ולאדמה הביאו לחורבן הבית הראשון, לחורבן הבית השני, והם גם יביאו לחורבן הבית השלישי.
    אולי עדיף לא לגייס אותם לצבא כלל.

    הגב לתגובה זו

    • למה השמאל לא מבין ?

      דוקא=דוקא, 06/08/07 19:13

      שאי אפשר לכפות על חיילים לפעול בניגוד למצפונם???

      אין חיילים אחרים בצה''ל ???

      זו אינה חוסר רגישות מצד מפקדי צה''ל, זה לעשות *דוקא* לחיילים הדתיים.

      הגב לתגובה זו

      • טיעון אווילי

        יאיר, 06/08/07 20:27

        למרות שאני בעד הסירוב הספציפי הזה, אני חייב להגיד שהטענה שלך מפגרת במיקרה הטוב. כשיקום איזשהו שמאלני ויסרב בגלל ששירות בצבא נוגד את צו מצפונו, אתה כולך תזדעק ותצרח. ואני רוצה לראות אותך אומר ש''יש חיילים אחרים, אתם יכולים לסרב, לא נורא, אני מבין אתכם.''

        הגב לתגובה זו

    • הבורות זורמת ממך בשפע!לפחות תצניע אותה!

      בשם ההיסטוריה, 06/08/07 19:33

      הבית הראשון חרב בגלל מלכים נחשלים תאבי שלטון ובצע שהתעללו בעם והחלישו אותו בדיוק כמו היום!מי החריב בתים של יהודים עד היום?רק השמאל(עומרי שרון שהיתה לו השפעה מאגית על שרון בגלל שדומה לרעיתו המנוחה לילי)והגויים האנטישמים!אז אתה בחברה טובה!והבית השני לא חרב על רקע אדמות וסיכסוכי גבולות,עם הבורות שלכם אתם מנסים להשוות את חבריכם מהפת''ח והחמאס לרומא?ואת אבו מאזן הרעוע והפתטי לאדריאנוס?לא מספיק שאתם בורים אתם גם מתנשאים?יללא תסתום כבר !בור!

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    צבא החורבן לישראל (ל''ת)

    עמלקים, 06/08/07 18:46

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    איפה הילדים של אולמרט ? אולי הם יתגייסו לגרש את המתנחלים ?

    בעצם הם ישמחו, 06/08/07 18:45

    המתנחלים ימותו במלחמות שאולמרט שלח אותם לעשות בלבנון,

    ואז אולמרט יקח ג'ובניקים של קדימה שמשרתים כנגדים בחיל האוויר, והם יגרשו את האלמנות והיתומים מהבתים.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    צהל מחריב את מדינת ישראל במקום להגן עליה (ל''ת)

    להתנהג בהתאם, 06/08/07 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    בוחרים משימות

    ישראל ישראלי, 06/08/07 18:41

    אדוני הרס''ן במיל והסרן מיל והסגן מיל אתם באמת מוכנים שאני הטור,במיל וכל חברי הטור במיל נבחר את המשימות שלנו ???!!! להעיף את כולם לכלא ואת כל הבמילים לסלק מהשרות אנחנו הטוראים לא סומכים עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • צבא שמגרש יהודים אין לו זכות קיום (ל''ת)

      אידיוט, 06/08/07 19:03

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    בין אם אתם בעד או נגד - טוב שנשארו אנשים עם ערכים (ל''ת)

    במדינה הזאת, 06/08/07 18:41

    הגב לתגובה זו

    • ערכים לאומנים שפלים (ל''ת)

      דוחה לגמרי, 06/08/07 18:53

      הגב לתגובה זו

      • בזכות ערכיןם לאומנים יש לך מדינה ולא שוחתים אותך

        אחד שמבין, 06/08/07 19:09

        קיצוניים בני דתות אחרות
        הגיע הזמן להכיר במציאות - אין כאן מקום ליפי נפש

        הגב לתגובה זו

  • 120.

    חיילי צבא המתנחלים לא שווים גרוש ראינו אותם במלחמה האחרונה. (ל''ת)

    ג.מרכז, 06/08/07 18:39

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט!הם היו היחידים שלחמו כשחממת את ישבנך על כוס בירה בשיינקין! (ל''ת)

      אחד שיודע, 06/08/07 19:10

      הגב לתגובה זו

      • לשני חכמי החלם כשהיתם בחיתולים אני כבר השתתפתי במלחמות (ל''ת)

        ג.מרכז, 06/08/07 19:39

        הגב לתגובה זו

        • כן בהמלחמות עם הפסיכיאטר לשכנע

          אבי, 07/08/07 00:08

          אותו שאתה שפוי.

          הגב לתגובה זו

    • לעומת זה הלוחם מקלדת כמוך הוא הגיבור הגדול! (ל''ת)

      דולפין מרושע, 06/08/07 19:23

      הגב לתגובה זו

    • לך תשטוף את הפה!

      מסביר פנים, 06/08/07 19:47

      הכל ראו את גבורת המתנחלים במלחמה האחרונה. אולי אתה עיוור או חרש,שוטה וקטן. מכל מקום חבל לי שהם הלכו לעולמם כדי להגן על חלאות כמוך.

      הגב לתגובה זו

      • חיילי צבא המתנחלים פחדו להסתער וקראו תהילים במצוות הרב (ל''ת)

        ג.מרכז, 06/08/07 20:39

        הגב לתגובה זו

        • אמר הרס''ן המצולש מסיירת קב''ן

          אחשלו, 07/08/07 00:49

          או שאתה בכלל מפקד יחידת העילית שייטת עזריאלי.

          הגב לתגובה זו

  • 119.

    כל הכבוד!!

    דרורה, 06/08/07 18:38

    הפינוי הוא ביזיון מתמשך לתהליך מבייש שהחל אותו אריאל שרון.
    שדרות וישובי פתחת שלום (איזו בדיחה לתת שם למקום שכולו מלחמת שמד כנגד היהודים).

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    לצהל אסור לפנות לא יהודים ולא ערבים

    צביקה, 06/08/07 18:37

    אסור לתת לצהל לפנות יהודים ו/או ערבים מבתיהם. כי זה לא תפקידו.
    תפקידו של צה''ל - צבא הגנה לישראל
    בלבד. כל זמן ששמו של צהל נשאר

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    חזקו ואמצו! לא מצייתים לפקודות שלום עכשיו!!

    חיים, 06/08/07 18:37

    המזל שלנו שעוד נשארו כמה חיילים טובים כמוכם! הלואי שתחוללו מהפך של ממש ושצה''ל יפנים כי מטרתו להלחם באויב ולא נגד אחים!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מה שצבאות ערב ניסו לעשות במשך 60 שנה, צהל עושה בשנתיים

    כמה טוב שיש, 06/08/07 18:37

    הצבא כבר לא ראוי להקרא צה''ל.
    צבא שחכם על יהודים ומובס ע''י לוחמים בשקל של ארגון טרור, כבר לא צבא הגנה לישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    להדיח מייד (ל''ת)

    בלתי נסבל, 06/08/07 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    הכתובת היתה רשומה על הקיר והיא דת וציות לחוק זה שני קווים מקבילים

    מילציות בשירות, 06/08/07 18:36

    דתי יקיים את הפאתווה שהאימם=רב פוסק לו והיא יותר חשובה לו מחוק מדינה ומציות לחוקי הצבאי.

    הגב לתגובה זו

    • בסולם הערכים של החייל הדתי...

      ערכים, 06/08/07 19:15

      מצוות הדת נמצאים במקום העליון, ואת זה צה''ל מנסה לשבור, ללא הצלחה.

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    החיילים האלה, הם כנראה החיילים היחידים שנשארו מצה''ל הישן והטוב

    בושה וכלימה, 06/08/07 18:36

    צהל החדש עם חייליו יגרש יהודים ויעשה בדיוק את ההפך, יחריב את ישראל ולא יגן עליה.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    ברגישות ובנחישות לסרב לגרש!!

    יעקב, 06/08/07 18:34

    לתקן את פשע הגירוש!!

    הגב לתגובה זו

    • תבינו- אתם צריכים תמיכה ציבורית

      ואין לכם, 06/08/07 18:42

      איך אתם חושבים שניתן לכפות את זה על החברה הישראלית, אתם משחקים בנדמה לי ושוב תחטפו

      הגב לתגובה זו

      • יא דפוק!המיעוט היום זה אתה!שכחת מה היה בקיץ שעבר? (ל''ת)

        יש ויש, 06/08/07 18:53

        הגב לתגובה זו

  • 111.

    לזרוק אותם מצה''ל

    האזרח מיכאל, 06/08/07 18:34

    למה רק להעבירם מתפקידי לחימה, יש לזרוק אותם מצה''ל בבושת פנים ולהפוך לאזרחים סוג ב' אותם וכל מי שיבוא בעקבותיהם בהחלטה דומה,
    ושימשיכו להישמע לרבנים ולא למדינה.

    הגב לתגובה זו

    • לזרוק את השמאל העמלקי אל אחיהם בעזה (ל''ת)

      למען השלום, 06/08/07 18:38

      הגב לתגובה זו

    • עצם העובדה שהם משרתים ביחידה קרבית (ל''ת)

      והם כבר אזרחים, 06/08/07 18:42

      הגב לתגובה זו

    • אז מי ילחם במקומם?

      מריומה, 06/08/07 18:46

      אולי משתמטי תל אביב? או יפי נפש אחרים?
      בזמן אמת, כלומר: מלחמה מול האויב, הם הראשונים להתייצב ואפילו למסור את נפשם. ראה את אחוזי הנופלים במלחמת לבנון השניה...
      גם הקצונה ה בכירה יודעית שהם ''מלח הארץ''!
      והבתים בחברון שאליהם ''פלשו'' היהודים הם בין השאר בתיהם של אבות אבותי שחלקם יצאו מחברון לבנות את ירושלים שמחוץ לחומות וחלקם נטבחו בידי הפורעים הערבים שמקיימים בנו בעידוד הממשלה והבג''ץ ''רצחת וגם ירשת''.

      הגב לתגובה זו

      • את צודקת. רק כתומים בקרבי- (ל''ת)

        לכן ככה הובסנו, 06/08/07 19:04

        הגב לתגובה זו

        • אחותך הובסה בלבנון. (ל''ת)

          השור הזועם, 06/08/07 20:35

          הגב לתגובה זו

    • האזרח מיכאל ממודיעין עוד לא הפנים שאלקאאידה כבר בדרך אליו!

      המציאות מדברת, 06/08/07 18:50

      ומוחו הקטן והפשטני כבר זורק לוחמים טובים מצה''ל והופך אותם לאזרחים סוג ב! הידד לפשיסט החדש!

      הגב לתגובה זו

    • לך לעשות מקלחת

      צדקיהו, 06/08/07 19:53

      אתה סתם מטונף. יש רק דבר אחד בדבריך שראוי לשקול. במקומם הייתי חושב פעמיים אם להמשיך לשרת בצבא המשרת בסופו של דבר את מטרות האויב, ושומר על חלאות כמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    טוב מאוד. זו גאווה גדולה ליוצא דוכיפת כמוני כשאני שומע דברים כאלו.

    שחר, 06/08/07 18:33

    יישר כוח!

    שחר, גדוד דוכיפת נוב'6

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    גיבורי החייל

    רון, 06/08/07 18:33

    לפעמים מתןך הרוע מתברר שיש מי שפועל על פי מצפון אמיתי מצפון התורה. כעת כשהצבא אמור לפעול שוב כנגד יהודים, מתברר שיש חיילים המאירים באור יקרות את חשכת הצבא...אשריכם בחורי הישיבות

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע

      דרור, 06/08/07 18:48

      דברים נכונים

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    אם ישב דבר שעליו אני מוכן ללכת לכלא- זה סירוב לגרש יהודים. על זה

    תיכוניסט, 06/08/07 18:31

    אני מוכן להקריב את עצמי.

    לא אתן יד לגירוש יהודים בכל ימי חיי.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מלחמת האזרחים קרובה מתמיד......

    ימי, 06/08/07 18:30

    חלק גדול מחיילי צה''ל מרגישים היום שצה''ל הפך להורס מדינת ישראל במקום לבונה ומגן, זוהי דעתם ולא ניתן לשנות זאת, איזה סיפוק יש לחייל שמבצע פקודות שלפי דעתו מסוכנות, תראו מה קורה חצי מהעם כבר לא מוכן לשרת ומי שכבר משרת מרגיש פרייר, כדאי ללמוד משהו מהחמאס חייל טוב הוא חייל מאמין כשיש אמונה יש סיפוק ויש מוטיבציה כיום הצבא הפך להיות משעמם נתון לגחמתם של פוליטיקאים ובג''ץ ובלי תוכן כלשהו,

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    תובנה חשובה ביותר- לקרוא בבקשה

    קרמי, 06/08/07 18:30

    1. צבא העם הוא מושג שכבר לא קיים, מרבית הלוחמים בגדודים הקרביים הינם אידיאולויגים בפאן הימני וההתישבותי. כיוון שמרבית בני הנוער החילוניים משתמטים(לפי נתוני צה''ל שפורסמו) אזי הצבא כיום נשען על חובשי כיפות ,ואם אלו מסרבים אזי לצערי, ראוי לפרק את הצבא כיוון שלא ישארו בו אנשים. נוצר מצב אירוני בכך שאלו שבוחרים לממשלה,אשר הינם מרבית העם, ושאינם בעלי מחשבה ימנית, אינם משרתים בצבא ולכן נוצר מצב שהממשלה הינה מרכז-קדימה, אולם הצבא הוא איחוד לאומי. אוי, עוד 20 שנה, השנים הנוכחיות יהיו חומר מעולה לדוקטורט באונ' .

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    יש לשים סוף כאן ועכשיו לשימוש שעושים בצהל לרדיפות אזרחים פוליטיות

    יש משטרה !, 06/08/07 18:30

    אחרת לא ניתן להכריח אנשים להתגייס לדבר כזה בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    תודה, חיילים אמיצים ! (ל''ת)

    תומר, 06/08/07 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אקט פוליטי

    ., 06/08/07 18:28

    אם כך אז לא נשמור על ההתנחלויות כי גם הן אקט פוליטי ... ואיפה זה ייגמר אם כל חיל יביא את אבא שלו ואת המנהיג הרוחני שלו, ויחליטו לעצמם על מה הם כן שומרים ?

    הגב לתגובה זו

    • הערבים רואים בכל מדינת ישראל התנחלות

      אבא של חייל, 06/08/07 20:06

      לכן יש להוציא מיד את מסכן את חייו בשירות בעוטף עזה על מנת שמחבלים לא יצאו מעזה ויתפוצצו בלב ההתנחלות ב שינקין. שיחזור מצידי הביתה וישמור על ''ההתנחלות'' שלו בבית.

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    כל הכבוד לחיילים! אסור שצה''ל יבצע פעולות פוליטיות! (ל''ת)

    בנצי, 06/08/07 18:28

    הגב לתגובה זו

    • צהל הוא הריבון היחידי שם, גם נגד יהודים פולשניים (ל''ת)

      אאא, 06/08/07 18:56

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    כל הכבוד תגידו אנו לא חלק מהכנופיה של אולמרט - אנו צבא ההגנה לישראל (ל''ת)

    כל הכבוד, 06/08/07 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    כייף לקרוא שבין המסרבים יש גם חילונים עם לב

    והנה ההפתעה, 06/08/07 18:25

    תמיד זורקים הכל על הדתיים. ובכן, יהודי (גם אם הוא חילוני) לא מוכן לגרש את אחיו היהודי מביתו.
    הצבא צריך להפנים ולהבין.

    הגב לתגובה זו

    • מה חדש פה ?

      א, 06/08/07 18:52

      החיילים לא סירבו למשימת גירוש, אלא למשימה של אבטחת חברון.

      יש הרבה חילונים שמסרבים למשימה הזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    כל הכבוד חברים, רוב העם השפוי - איתכם!!!

    ירון, 06/08/07 18:25

    אל תפחדו מהכלא, בסוף השמאלנים יכנעו ואנו השפויים בעם ננצח במאבקינו ליישוב ארץ ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

    • תומכת גם ב-100% (ל''ת)

      כתום כהה, 06/08/07 20:13

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    על חיילי השמאל לסרב לשרת בשטחים (ל''ת)

    זו התשובה!, 06/08/07 18:24

    הגב לתגובה זו

    • סתם דיבורים: השמאל בין כה וכה לא מתגייס ליחידות קרביות (ל''ת)

      חבל לאיים, 06/08/07 18:44

      הגב לתגובה זו

    • הרבה שמאלנים אינם מתגייסים כלל לצהל...

      מריומה, 06/08/07 18:53

      החלוקה היא לא בין השטחים לישראל שבתוך הקו הירוק. רק שמאלן הזוי ועיוור משלה את עצמו שזו החלוקה. החלוקה האמיתית היא בין העם שלך לאויב שלך. בין צדק היסטורי לבני עמך לרחמים מזויפים ומעוותים על אלו שטבחו את בני עמך וגם רוצים לרשת אותם.

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    אחלה (ל''ת)

    אמא של לוחם, 06/08/07 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    זהו, החלטתי לא להתגייס

    נער, 06/08/07 18:23

    בשביל מה? בשביל לקבל את הברירה או לעשות פעולות פוליטיות או ללכת לכלא? זו לא גבורה להתגייס ולסרב אלא טיפשות

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אני קורא לכל החיילים החילוניים

    ממלכת יהודה., 06/08/07 18:21

    המתנגדים למדיניות ההתנחלויות לא לעלות לעמדות ולשמור על המתנחלים גם אם יכנסו לכלא. אם מצפון אז עד הסוף ולשני הצדדים. הימין והמצדדים בו יוכל את התבשיל שהוא בישל וכולנו נפסיד.להתראות מדינת ישראל שלום ממלכת יהודה.

    הגב לתגובה זו

    • אין מי שישמע אותך כי אין חיילים שמאלנים. כולם השתמטו מזמן (ל''ת)

      שמאלני משתמט, 06/08/07 18:41

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    פניתי אישית לבוגי לפני הגירוש כדי לא להרוס את צה''ל

    סא''ל מיל., 06/08/07 18:21

    אבל אם מקבלי ההחלטות אטומים מכדי לשמוע, הנפילה תהיה על ראשם. חייבים לשמור על צה''ל כצבא העם. האנשים אינם רובוטים. דוברת צה''ל נקראת לפרסם את האמת על שטיפת המוח שעשו צבא הפסיכולוגים לחיילים כדי שיגיעו למצב של ''אטימות ונחישות'' ויגרשו יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אני קורא לכל החיילים החילוניים

    ממלכת יהודה., 06/08/07 18:21

    המתנגדים למדיניות ההתנחלויות לא לעלות לעמדות ולשמור על המתנחלים גם אם יכנסו לכלא. אם מצפון אז עד הסוף ולשני הצדדים. הימין והמצדדים בו יוכל את התבשיל שהוא בישל וכולנו נפסיד.להתראות מדינת ישראל שלום ממלכת יהודה.

    הגב לתגובה זו

    • וכמה חילים כאלה יש?

      חחחחחחחחחח, 07/08/07 13:17

      וחוץ מזה לא כל החילונים הם ערב רב כמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    הכל תוצאה שגויה של גבי אשכנזי שרוצה להראות שהוא ''עושה משהו''.

    מנחם, 06/08/07 18:20

    פינוי צריך להעשות אך לא כך.
    שבוגי פינה את המצבה של ברוך גולשטיין הוא עשה זאת בחצות הלילה ובשקט ללא גיוס של אלפי חיילים...

    אבל מה, אשכנזי רוצה להוכיח שהוא עושה משהו, לצערי בנתיים בוא מייצר כשלונות סידרתיים !!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק !!!!! (ל''ת)

      רמי, 06/08/07 18:35

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    חילים חושבים ורגישים

    דרור דורי, 06/08/07 18:18

    יש חילים חושבים שמצפונם נר למעשים ישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    בשביל מה לוקחים חיילים ?

    Z, 06/08/07 18:18

    התפקיד של חייל זה להתאמן למלחמה.
    שייקחו שוטרים כחולים ושוטרים צבאיים

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    צבא הגירוש של תבוסה עכשיו יובס תמיד (ל''ת)

    הר אופנהיימר, 06/08/07 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    צהל מגרש יהודים

    דרור, 06/08/07 18:16

    בושה לצהל וכל הכבוד לסרבנים שרוצים להגן על עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ** להעביר פקודת יום בצה''ל --צה''ל הוא המבצע בשטחים לפי מדיניות ממשלה

    המשימות לא, 06/08/07 18:16

    לאידיאולוגיה פוליטית אין מקום בצבא.

    בצבא ובמשטרה אנשים מכל קשת ההשקפות הפוליטיות- הצבא והמשטרה מבצעים לפי מדיניות ממשלה וחוקי המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • דחוף !! פקודת יום בצה''ל !! (ל''ת)

      דחוף ___!, 06/08/07 18:32

      הגב לתגובה זו

    • שום פקודת יום לא תשנה את מהות צה''ל. פעולות נגד אזרחי ישראל (ל''ת)

      זה לא תפקיד של, 06/08/07 18:46

      הגב לתגובה זו

    • האם בכל מצב?

      חייל במילואים, 06/08/07 20:14

      גם כאשר אתה מקבל פקודה בלתי חוקית בעליל? השירות הצבאי בארץ חובה ולא רשות. לא בחרתי אם להתגייס או לא, לקחו אותי כי זהו חובתי. אבל זה לא הופך אותי לרובות. שיקול הדעת פועל אצלי בדיוק כמו אלא שהפעילו שיקול דעת להשתמט מצה''ל. מטרת הצבא מבחינתי הוא להגן על תושבי ארץ ישראל ולזה אני אתן את כולי. מטרת הצבא אינו שיטור. מטרת הצבא אינו משחק פוליטי. ברגע שהפוליטיקה נכנסה לצבא בשם ''החוק הישראלי'', שיקול הדעת שלי גם נכנס ואם זה נגד מצפוני... שיחפשו אותי!!!

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    אני מקווה שיפלו קטיושות בצפון, בדרום ובמרכז כדי שצהל יפעל (ל''ת)

    מפוכח מצה''ל, 06/08/07 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אל תשחקו לידיהם שיכניסו אתכם לכלא תהיו חולים תאבדו מוטיבציה לאפס (ל''ת)

    הם יבינו שיישאר, 06/08/07 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מקווה שהבן שלי לא ישרת בצבא

    גדעון מגורש, 06/08/07 18:15

    שמגרש יהודים ממקום בו נרצחו יהודים רק משום שהם יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אוכלי חינם

    ישראל, 06/08/07 18:14

    חזקים מול יהודים. 00000 מול חיזבלא.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    בשורות האויב...

    ידין בדד, 06/08/07 18:14

    בשורות האויב,
    הצוותים מלאים...
    צבא התבוסה,
    מבצע פשעים !
    בשרות האוייב..
    ולמענו !

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יישר כח לחיילים - כל הכבוד

    נעמי, 06/08/07 18:13

    אל תיראו ואל תחתו גם אם תשבו בכלא. הלקח מהגירוש הקודם ב''ה נלמד היטב.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    איפה בדיוק משרתים ילדיהם של שרי הממשלה וחברי הכנסת. שיפרסמו זאת ! (ל''ת)

    קצין במיל', 06/08/07 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    כל הכבוד לחיילים בעלי המצפון !!

    יואב, 06/08/07 18:11

    אשרינו שיש לנו חיילים בעלי מצפון.

    אנו מחבקים אתכם, אוהבםי אתכם, וגאים בכם!!

    לא נשכח את מסירות הנפש שלכם. נזכור תמיד מי עמד לנו בעת צרה. נזכור למי היה אומץ לעמוד מול הרשע.

    תודה מעומק הלב!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אשכנזי מינוי של פרץ מתבוסה עכשיו (ל''ת)

    וגם מבצע, 06/08/07 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    כל הכבוד!! זה הכל. (ל''ת)

    דרור, 06/08/07 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כל הכבוד לחיילים.

    תומך, 06/08/07 18:08

    חיזקו ואימצו. לא לפחד מהשמאלנים.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    רציתם ''דתיים'' בצבא ?, קיבלתם... (ל''ת)

    חילוני גאה, 06/08/07 18:07

    הגב לתגובה זו

    • דתיים לפחות לא יגרשו יהודים (ל''ת)

      חילוני שגאה, 06/08/07 18:32

      הגב לתגובה זו

    • לך תבנה מדינה, סליחה צבא, עם אביב גפן. (ל''ת)

      בעצם גם וגם., 06/08/07 20:11

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    בוז לכתומים מחרחרי המלחמות.. (ל''ת)

    עמיתיש, 06/08/07 18:06

    הגב לתגובה זו

    • גירוש יהודים מפלג את העם והשמאל משתמש בצהל לצרכיו השטניים והפרטיים

      טל, 06/08/07 18:33

      צהל הוא צבא יהודי לוחם ולא צבא שמאלני מגרש.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    ככה עושים מי שרק מקבלים כספים מהמדינה. בעת קודה מסרבים... (ל''ת)

    מילואימניק, 06/08/07 18:06

    הגב לתגובה זו

    • יש להם גם אף ארוך ומחודד (ל''ת)

      האין זה כך?, 06/08/07 18:47

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    הבהרה חד משמעית!!!

    דוד, 06/08/07 18:05

    אנחנו קודם כל יהודים!
    אחר כך - חיילים!

    לשרת בצבאות של מדינות אחרות לא שירתנו במהלך ההסטוריה כאשר המטרה לא שירתה את עתיד העם היהודי.

    גירוש יהודים שמקיימים את המצווה הגדולה של ישוב הארץ נוגד את התורה שגם אומרת שזכותינו לשבת בארץ זו.
    ללא התורה והמסורת היהודית אין לנו זכות ישיבה בת''א ועל כולנו להגר למדינות אירופה וארה''ב ואל לנו לפלוש לשטחם של עמים אחרים.
    דין ת''א כדין חברון (וכדין גוש קטיף).

    למי שיש בעיה עם זה, קשה לי להבין למה הוא מצוי במדינה טרופה זו!!!
    יש מקומות שקטים יותר היום ליהודים.

    אנחנו מדינה יהודית עבור העם היהודי - ולא עבור שום עם אחר!!!

    קודם יהודים ואח''כ חיילים!!! - לכן אנחנו כאן - חבל שרוב העם שכח למה.

    הגב לתגובה זו

    • המושגים שלכם על ''יהודים'' לא מחייבים אף אחד

      מי שואל אתכם, 06/08/07 18:31

      לכו לכנסת ותגשימו את התפישות הפוליטיות שלכם

      לדעתי להיות יהודי זה לצאת מהשטחים בהקדם האפשרי!

      הגב לתגובה זו

      • ומי שואל אותך מה הם המושגים שלך?

        הם לא מחייבים, 06/08/07 20:10

        לדעתי להיות יהודי זה לחיות בכל פיסת ארץ של היהודים הארץ ישראל. אתה יכול לא לגור בשטחים. אתה לא ראוי להם. (ולשאר חלקי א''י)

        הגב לתגובה זו

      • דעתך לא נחשבת

        השור הזועם, 06/08/07 20:42

        כמובן שתצווח דמוקרטיה דמוקרטיה,

        אך זו דמוקרטיה שנשענת על גנב הקולות ליברמן, על הצדקן מש''ס, על אהוד ברח, והנוכל המלוקק בתור ראש ממשלה.
        (מי אמר מבקר המדינה?, וינוגרד? קרן ההשקעות?, בית בכרמייה?)
        ממשלה כזאת, עם עזות מצח כזו, אינה לגיטימית אפילו לנהל ועד בית.

        הגב לתגובה זו

      • לדעתך?! אתה עכשיו הקובע מיהו יהודי?

        דוד, 06/08/07 21:22

        אם אני מחליט שלדעתי יהודי יוצא מהשטחים, אוכל חזיר או אולי קופץ על רגל אחת, האם זהו יהודי? למה לא? מי יגיד לי שלא?

        ואם אחליט שנוצרי מהיום הוא אחד שמתפלל במסגדים האם זהו נוצרי? למה לא? הרי ככה בא לי!

        בן אדם אתה צריך ךהתחיל לחשוב - גם אם אתה לא סובל אותי---תתחיל לחשוב קצת!!!

        הגב לתגובה זו

    • משהו אתה מבין

      א.ג., 06/08/07 18:34

      לפחות הבנת שרוב העם חושב אחרת וזה כבר משהו. על הפירוש שלך ליהדות ניתן להתווכח ואני, למשל, שלא מניח תפילין ולא מתפלל רואה עצמי כיהודי לא פחות טוב ממך. סרוב פקודה הוא בגידה ויהודי שבוגד בממשלתו צריך להשפט על בגידה. התנגדתי להרבה מהלכים של ממשלות שונות (התנחלויות, מלחמת לבנון 82 ) ושירתתי 4 תקופות בלבנון ופעמיים ביהודה ובעזה. זו מהות הדמוקרטיה ואם לא טוב לך, מקומך באיראן.

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנת!!!

        דוד, 06/08/07 21:17

        גם אני שירתתי פחות או יותר כמוך (גולני לפני 13 שנה) אז אל נא תוכיח אותי על זה.
        מה הפירוש שלך ליהדות? מאיפה לקחת אותו? מהם האסמכתאות שלך לעניין זה?
        הוגי דעות חילוניים ששאבו את זה מדעת עצמם?
        כדאי שתתחיל לברר מי אתה - לך קצת אחורה במשפחתך שאל מאיפה באת! לא בשבילי, בשבילך! - את כל השאר תעזוב.
        למה אתה פה בארץ? שירי א''י? !מהו ''עם היהודי''? עם שלא יכול להיות במקום אחר?! מי אנחנו בכלל?
        למה שירתת בצה''ל? כמו אמריקאים במדינתם? שם בכלל זה לא חובה לשרת?
        למה אתה כאן???? תסביר!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    מי שנתן פקודת גירוש צריך ללכת לכלא (ל''ת)

    בוגדים !, 06/08/07 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    כל הכבוד לחילים שהתפכחו ואינם משרתיםפ את מטרתה הנפשעת של העליון (ל''ת)

    שי, 06/08/07 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    צה''ל צבא העם??? ומה אם 90% מהעם חושבים שאסור לפנות יהודים מחברון? (ל''ת)

    מיXתפוזים, 06/08/07 18:03

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל כבר שנים לא צבא העם. צבא הפריירים לרשות השמאל

      ליאת, 06/08/07 18:15

      צבא פוליטי במתכונת בולשביקית טיפוסית.
      הגיע הזמן לשים לזה קץ.
      לפי הידיעות הפנימיות של הדתיים כל גדוד הנח''ל סרב לצאת למשימה ולכן הפילו זאת על דוכיפת.
      נראה מתי יפרסמו בתקשורת השמאלנית את האמת ולא יטפטפו מספרים קטנים למען הלוחמה הפסיכולוגית.
      זה רק מתחיל ואנחנו מקווים שגם חילונים עם מצפון יפסיקו להיות פריירים. שרות חינם למען המפלגות

      הגב לתגובה זו

    • כל הקרביים והקצונה כתומים. 90% תומכי התנחלות חברון

      לא נמאס, 06/08/07 18:20

      יש ממשלה
      יש כנסת
      יש צו פינוי מבית משפט

      כשיהיו בחירות-שה 90% לא ישכחו להצביע למפלגה כתומה-
      תמיד אתם מפספסים בקטע הזה של הכנסת..

      הגב לתגובה זו

      • הכל היה נכון אילו היה מבצע את האגנדה הפוליטית אליה התחייב ביום הבחי

        מיXתפוזים, 06/08/07 22:08

        רות.
        בינתיים אין לו אגנדה פוליטית שקיבלה את אישור העם.
        ההפך הוא הנכון.
        דמוקרטיה היא הסכם בין ר''מ נבחר לבין העם.
        אולמרט לא רק שלא עמד בהסכם, אלא גם לא לקח אחריות על מחדליו.
        וגם מבצע החלטות הרות גורל למדינת ישראל במחטף, בלי אפילו לנהל דיון רציני מול הממשלה, ותוך התעלמות מוחלטת מהלך הרוח בעם.
        אולמרט הוא דיקטטור.
        קפיש?
        ואל תשתחצן לי פה. אתה לא יותר חכם/מוצלח/צודק ממני!

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    כל יהודי בצהל חייב לסרב ואם לא הוא בוגד במולדת ובעם היהודי (ל''ת)

    מדינה יהודית, 06/08/07 18:03

    הגב לתגובה זו

    • עוד אחד שיחלק תעודות (ל''ת)

      נמאסתם, 06/08/07 18:28

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל הכבוד לחיילים! מי יתן ותופעה זו אכן תתפשט (ל''ת)

    בני, 06/08/07 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כל הכבוד!!!!מעט מכבודו של צה''ל הושב. (ל''ת)

    תומכת ב-100%, 06/08/07 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    דבר ראשון ! אין לסרב פקודה !!! 2. לא יתכן ראש ממשלה שבניו לא גויסו

    מדינת חלם, 06/08/07 17:57

    3. תמיד אפשר לברר ...כשהשעה לא שעת חרום....שלמי שיש בעיה ספציפית מצפונית לנושא....אפשר לשחרר אותו מזה ......די עם הטימטום במדינה שלנו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • כשצבא הופך לכלי רדיפה פוליטית נגד אזרחים - חובה לסרב !

      לדעתי, 06/08/07 18:29

      אם לא היתה סכנת מלחמה מסוריה ואיראן
      הייתי אומר שחובה גם לא לשרת בכלל!!!

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    send them to jail

    micha, 06/08/07 17:57

    put them in jail and trowe the keys a way

    הגב לתגובה זו

    • חוכמולוג

      ק.צ, 06/08/07 18:06

      חוכמולוג היושב בניו יורק מעז להגיב על עמדות חיילים משרתים, השומרים על אמונתם וכבודם, אשר אינם מגיבים כעדר לפקודה חסרת צדק ומצפון.

      הגב לתגובה זו

    • כשתעזוב את ניו יורק תדבר

      איל, 06/08/07 18:26

      בינתיים תשתוק

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    לשים סוף לגירושים!! כל הכבוד לחיילים (ל''ת)

    לתת להם פרס!!!, 06/08/07 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כל הכבוד! חיזקו ואימצו גיבורי החיל (ל''ת)

    לסרב לגרש!!!, 06/08/07 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    להעיף את הפרזיטים מצה''ל ועכשיו!! (ל''ת)

    רונן, 06/08/07 17:54

    הגב לתגובה זו

    • הפרזיטים חוגגים בשינקין ובבני ברק... (ל''ת)

      אלינור ריגבי, 06/08/07 18:04

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל הכבוד!

    רלי, 06/08/07 17:53

    אולי הממשלה הזאת סוף סוף תבין שלא משתמשים בצבא הגנה לישראל למטרות פוליטיות אלא למטרות הגנה על ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל הכבוד לחיילים האלה!

    אני הקטנה, 06/08/07 17:52

    סוף סוף מישהו לומד מהטעויות של ההתנתקות.שחייל שגירש יבוא ויספר מה ההרגשה לפנות משפחה מביתה-כמה חיילים נמצאים היום בטיפול פסיכולוגי בעקבות ההתנתקות?.
    רק להזכיר שבזמן האחרון צפות ועולות כל מיני שאלות לגבי ''יעילות'' ההתנתקות.למה היא תרמה?הקסאמים רק גברו (עיין ערך נפגעי חרדה השבוע בשדרות) הרבה מפונים נשארו מובטלים,אין שום ישובי קבע לפחות בשנה הקרובה-כולם חיים בדירות מתפרקות שעשויות מקרטון והכי חשוב הפצע הגדול שעוד פעור ופתוח ונפתח במיוחד ברגעים כאלה שבהם מדובר שוב על פינוי יהודים.
    ואתם התל אביביים אל תטיפו מוסר לאף אחד-חצי מכם מסרבים ''מטעמי מצפון'' (שלפי דעתי זהו סתם ניסיון השתמטות מצה''ל ואי רצון להגן על תושבי מדינת ישראל-שהרי גם ככה הם חיים בסרט של עצמם ולא אכפת להם מאף אחד)
    לכו תבדקו כמה חיילים דתיים נהרגו המלחמה האחרונה (עיין ערך רועי קליין,רפנאל מוסקל,בניה ריין,יהונתן איינהורן ועוד רבים אחרים לצערנו)
    וכמה צוערים דתיים יש היום בקורס קצינים...
    אז תעשו לי טובה ואם החיילים הדתיים האלה שמוכנים להגן על כולם בלי לעשות אפליות בין תושבי מדינת ישראל(שלא כמו סרבני המצפון שמעדיפים להגן על ערבים מאשר על אחיהם היהודים) לא רוצים לעשות משהו שלפי ראייתם יפגע במדינת ישראל-עדיף שהם ילכו לפי ראות עיניהם,בינתיים הם היחידים שבאמת אכפת להם משאר העם.

    הגב לתגובה זו

    • אסור לצהל לפנות יהודים או ערבים

      צביקה, 06/08/07 18:34

      יישר כוח על הדברים - צה''ל = צבא העם ואסור לתת הוראה לחיילים
      לפנות יהודיים ו/או ערבים

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא צריך לעשות מזה רעש.

    דרור, 06/08/07 17:50

    על סירוב פקודה נשפטים והולכים לכלא.
    אין צורך להפוך את זה לחגיגה,
    בצבא אין דמוקרטיה וטוב שכך.

    הגב לתגובה זו

    • כשצה''ל הופך להיות גוף שיטור פוליטי?

      בודאי שצריך רעש, 06/08/07 18:08

      איזו משימה צבאית הטילו על צה''ל? לפנות פולשים לבתים? את זה עושה המשטרה יום יום בכל מקום בארץ. ממתי צה''ל שותף למשחק השיטורי הזה? הרי מדובר בגוף שהשרות בו הוא חובה ואין יכולת לחייל לומר: OKאני מתפטר, כמו שיכול לעשות כל שוטר.
      חייבים לעשות רעש. חייבים להתנגד. חייבים להבהיר שיש גבול לכל תעלול. צה''ל זה בנפשנו ולא יכול להיות שאולמרט וברק יפעילו אותו איך בראש שלהם שלא למטרות צבאיות.

      הגב לתגובה זו

    • לשם שינוי - מסכים

      א.ג., 06/08/07 18:37

      הרעש משרת את השמאל ואת מתנגדי ההתנחלויות. חילונים תומכי ימין מסתייגים מסרבנות והימין הסהרורי מרחיק תומכים. לכן, דרור צודק ולמען כולנו, לא טוב להמשיך ברעש.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אור אדום מהבהב - צה''ל הפך לקבלן ביצוע של שלום עכשיו. (ל''ת)

    הורסים את הצבא, 06/08/07 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יישר כח המשיכו כך (ל''ת)

    קצין במיל', 06/08/07 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בצבא מציתים

    אלי, 06/08/07 17:46

    אי ציות לפקודה. הענישו אותם ושחררו אותם על סעיף של אי התאמה.

    הגב לתגובה זו

    • אויי אוייי אל תשחררו אותנו מהצבא של אולמרט.! שהשמאלנים יתגייסו..! (ל''ת)

      לא מפנה, 06/08/07 17:57

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    חזקו ואמצו ואל ירך לבבכם

    חיים, 06/08/07 17:45

    לשלוח את בניו הלוחמים של ראש ממשלתינו יחד עם לוחמי הפתח התומכים בפינוי במקום הסרבנים האמיצים חיזקו ואימצו ואל ירך לבבכם

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חבל שאולמרט הורס את המדינה והצבא.

    עירית, 06/08/07 17:42

    שרון התחיל ואולמרט ממשיך.
    2 הבנים הגדולים שלי התגייסו (לפני כ:8 שנים) אך כעת הבן השלישי - לא מוכן להתגייס.
    למה? לגרש יהודים מהבית שלהם ולהרוס להם את הבתים? את הפרנסה? ואת החיים?
    בשביל מה? כדי להחזיק לאולמרט את הכסא?
    לא נורא - בעצם הבנים של אולמרט לא התגייסו,
    ובכל משפחה ממוצעת אין יותר מ:2 בנים, כך שאני את שלי תרמתי...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    פיזור הגדוד ו-

    מילואימניק, 06/08/07 17:42

    הפסקת התופעה של יחידות מגזריות.
    מה יקרה אם הגדוד הבדואי יסרב לצאת לקרב בשל החשש שקרוב משפחה נמצא מהעבר השני? למה לא להקים גדוד של שמאלנים שיסרבו להגן על ישובי התנחלות ומעשי פורענות של מתנחלים, למה לא להקים גדוד של אוכלי לא כשר אשר עליהם לא חלים דיני הכשרות? וכו'...

    המסקנה הנה שע''מ לא ליצור סיטואציות של הזדהות קולקטיבית ושירות אינטרסנטים פוליטיים יש לפזר את מרכיבי האוכלוסיה באופן שווה בכל יחידות צה''ל, ומי שלא טוב לו שלא יתגייס (והרי אנו ערים כעת לקלות האי גיוס).

    הגב לתגובה זו

    • זה דוכיפת זה לא יחידה מגזרית ולא כל הסרבנים שם היו דתיים (ל''ת)

      גדעון, 06/08/07 18:07

      הגב לתגובה זו

    • דוכיפת זו לא יחידה מגזרית !

      אתה קצת, 06/08/07 18:13

      התיאור של ההתמרדות אינו מציין שמדובר ביחידה הטרוגנית בה משרתים כל מיני חיילים ובהם גם דתיים.
      לא מדובר ביחידת בינישי''ם בכלל.
      ההצעה שלך נורא נחמדה אבל היא לא רלבנטית.
      אגב, צה''ל היה מת להקים גדוד של שמאלנים כמו שאתה מציע והוא אכן ניסה לעשות זאת לפני כמה שנים. נערכו ראיונות ען מועמדים ובהם שאלות, כגון: האם יש לך קרוב משפחה באיזו התנחלות? האם יש לך חבר מתנחל? וכדומה.
      לא הקימו את היחידה הזו רק משום שאין כל כך הרבה שמאלנים שבכלל מוכנים לשרת ביחידות קרביות. רוב רובם של אלו שנפלו בשנים האחרונות מקרב לוחמי צה''ל היו כזכור חובשי כיפה, גם כשמדובר היה ב''סתם'' פלוגות של גולני וצנחנים.

      הגב לתגובה זו

    • יש הבדל בין פינוי יהודים

      ללוחמה בערבים, 06/08/07 18:32

      אין להשוות בין סירוב ללחימה ביו''ש לבין פינוי יהודים מביתם.
      פינוי יהודים אינו מגן על המדינה.
      ואם תטען שיהיו כאלה שיטענו שכן - פוליטית, אענה שגם עבודה בהייטק מגנה על המדינה מקריסה כלכלית, ועבודה בזבל מגינה מזיהום, ועדיין לא מכריחים חיילי צה''ל לעבוד בכך.

      צה''ל אמור להגן בטחונית מפני אויבים. ביש''ע יש אויבים פלשתינים. סירוב לשרת שם הינו זהה לסירוב לשרת במהלך מלחמה בלבנון.
      אולם אינו זהה לסירוב לגירוש אנשים מביתם. זו אינה משימה צבאית, ומטרתה אינה הגנה על עמנו.

      הגב לתגובה זו

    • אחוז הדתיים ביחידות הלוחמות

      מחזקאת החיילים, 06/08/07 19:00

      גם אם תפזרו את הדתיים והבינישים זה לא ישנה אחוז הדתיים ובכלל המתנגדים לפינויי יהודים ביחידות הלוחמות גבוה מאוד בכל מקרה יראו כמות לא מובטלת של סרבנים
      חזקו כולכם

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם לא יטופלו מידית האנרכיה במדינה תגדל אלף מונים

    דוד, 06/08/07 17:42

    כבר היום המדינה היא כסדום ועמורה . לא יטפלו באנשים אלו במלוא חומרת הדין לא תיהיה שום זכות לנהוג אחרת באנשים אחרים .

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    היועץ המשפטי מזוז, אמר שהסרבנות היא ''''תופעה חיובית המייצגת מעורבות

    אדם אילת, 06/08/07 17:41

    ואיכפתיות חברתית''. את הדברים אפשר לקרא בכתבתו של מתי גולן בגלובס (מהדורת האינטרנט) מיום 23/12/2004.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    להחזיר לצה''ל את תפקידו האמיתי!!!! (ל''ת)

    ישראלי, 06/08/07 17:39

    הגב לתגובה זו

    • ללוות מתנחלים לחוגים? להיערך לפי גחמות נוער הגבעות/פולשי חברון? (ל''ת)

      לתת חסות לילדות, 06/08/07 17:47

      הגב לתגובה זו

      • גם. ולשמור עליך שתוכל לכתוב את השטויות שלךכאן גם. (ל''ת)

        רק לא לגרש, 06/08/07 18:00

        הגב לתגובה זו

        • תפסיקו כבר לתפקד

          כזנב שמנסה, 06/08/07 18:27

          בצה''ל יש כאלה שלא תומכים במחסומים, שמירה על התנחלויות,שרות בשטחים,יציאה למלחמה כזו או אחרת וכו'.

          ההתנחלויות ופעילות המתנחלים שנוייה במחלוקת.
          40 שנה של מחלוקת.
          ככל שתנסה לא ממש תצליח להשליט את דעתך הפוליטית-מה לעשות.
          נשאר לך לשחק בתוך הכללים המקובלים-או לא.

          הגב לתגובה זו

      • ללוות מתנחלים, לשמור על מנרה, למנוע ירי על שדרות,

        כן, גם להגן על, 06/08/07 18:04

        צה''ל צריך להגן על אזרחי ישראל וכשהוא עושה כן אין הבדל אם מדובר בהגנה על אנשים כלבבך או על אנשים שאין לך הרבה רספקט אליהם.
        באופן זה יהיה מי שלא יאהב את השמירה בהתנחלויות ומישהו אחר שירגיש לא טוב כשהוא צריך להגן על מלכיה (ישוב שמתעמר במגורשי גוש קטיף).
        אבל, צבא שהופך להיות כלי פוליטי שמופעל כנגד אזרחי ישראל רק משום שלמשטרה אין מספיק כוח אדם לטפל במשימותיה? לאן הגענו?
        לכן, אני לא מתרגש מהדמגוגיה של גדי שמני. הוא יודע היטב שלא מדובר בחיילים שבוחרים את המשימות שנראות להם. אלו לחיילים שמוכנים, כשמדובר במשימה צבאית, למסור את החיים שלהם מבלי לשאול שאלות (למה אנחנו לא מקבלים אוכל? למה אנחנו נכנסים ביום? וכו')
        גדי שמני מפחד להודות אבל מדובר בחיילים שמעלים על פני השטח את מה שהמפקדים שלהם רוצים להסתיר: צה''ל הפך לזרוע של הממלשה כנגד האזרחים שלה. מה שהיא לא מעיזה לעשות לערבים הממשלה נהנית לעשות כשמדובר באזרחים מצביעי ימין.
        טוב עשו החיילים שהבהירו את העניין ומה גדי שמני יכול לעשות זה להרחיק את החיילים החושבים מהצבא. זהו.

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    לשפוט את הרבנים המסיתים!!!! (ל''ת)

    יאיר, 06/08/07 17:39

    הגב לתגובה זו

    • כוונתך לאדמור עמוס עוז ?

      זוכר, 06/08/07 17:42

      או שמא לאדמור יוסי שריד ?

      הגב לתגובה זו

      • אולי תחדשו את המלאי עם הדוגמאות המופרכות

        חבורת תוכים, 06/08/07 18:12

        מתי , בפועל, ראשי השמאל הטיפו לסרבנות ?
        וזאת למרות עשרות שנים של מדיניות לא מקובלת עליהם פוליטית. כולל מלחמות. !

        (חוצמזה- טרנספר של ערבים לא כמו פינוי מתנחלים.
        אין במדינה שיח על טרנספר ערבים- אבל יש מחלוקת קיימת לגיטימית בקשר להתנחלויות.
        מה שיש יש-מה שאין אין.
        פינוי התנחלות זה חלק מהשיח הלגיטימי, מפלגות שלמות בעד, מפלגה שביצעה התנתקות והודיעה על התכנסות זכתה באמון ציבורי!זה לא ''בלתי חוקי בעליל'',מה לעשות..
        אם זה היה-היית יכול לפסול על זה מפלגה..)

        נחזור לענייננו-- איפה בפועל , דגש בפועל,יש מנהיגות שמאל שקוראת לסרבנות??

        הגב לתגובה זו

    • לא להתייחס אליהם, מי הם (ל''ת)

      רק להדיח מיידית, 06/08/07 18:14

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני רס''ן. מיל. מחזק את ידיהם! די להרס הצבא

    שרון, 06/08/07 17:39

    אסור לתת פקודות פוליטיות!!!
    זה יביא להרס הצבא!!!

    הגב לתגובה זו

    • הצבא חייב להגן על מדיניות החוץ והבטחון של הממשלה (ל''ת)

      ולמתנחלים אסור, 06/08/07 17:48

      הגב לתגובה זו

      • אין לממשלה מדיניות חוץ ובטחון.רק לשרת את מטרות השמאל (ל''ת)

        ששון גבאי, 06/08/07 18:06

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק 100% , מסכים איתך!! (ל''ת)

      סגן במיל, 06/08/07 17:49

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    תגובה ל -1

    אריאל, 06/08/07 17:39

    אחי אם אתה עוד לא יודע כבר מזמן הכיפות הסרוגות שולטים בצה''ל רמת הפיקוד הזוטרה בגדודים מורכבת מהמון דתיים שעד לא מזמן גורשו מבתיהם
    אז עזבו אותכם מכל מיני תגובות מי הם וכו' בלעדיהם אין לנו צבא בגרוש היחידים שעוד נשארו אם ערכים במדינה העייפה הזאת

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד אריאל

      שמשון, 06/08/07 17:52

      אני אתך ומחזק את ידיך בתמיכה בצבא. לכל מדינה יש שתי מחויבויות עליונות לתושביה: הראשונה , להגן על האזרחים מפני אויב חיצוני - באמצעות הצבא. השניה, להגן על האזרחים מפני סכנה מבית ע''י פושעים - באמצעות המשטרה. פינוי אזרחים שפועלים נגד חוקי המדינה מבצעים ע''י המשטרה ולא ע''י הצבא!
      לכן החיילים צודקים. קחו שוטרים!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לאלוף הפיקוד- אולי ההשתתפות במשימות לא להם מסכנת את צה''ל???? (ל''ת)

    מאור, 06/08/07 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    החיילים צודקים - זו לא פוליטיקה

    א.ל., 06/08/07 17:38

    זה פשע ואנחנו צריכים לצאת לרחובות ולהפגין ולתמוך בחיילים

    הגב לתגובה זו

    • ברור. זה לא פוליטיקה-זו ''האמת''... כל ילד בן 3 יגיד לך

      שמה שהוא חושב, 06/08/07 17:52

      כל מה שקורה בשטחים -בתחום מדיניות חוץ ובטחון של מדינת ישראל.

      לא אדם כזה או אחר מחליט- אלא ממשלה.
      צבא מגבה מדיניות ממשלה ולא מאפשר לפרטים לסכל אותה.

      קשה להחליט אם אתם יותר טיפשים או יותר חצופים.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    wow

    wow, 06/08/07 17:38

    וואו, סוף סוף יש לחיילים גם מוח!!

    צריך להבין, שמה ומי ששולח את החיילים לשם הם התורה והרבנים, ובגלל כל זה הם החיילים הטובים ובעלי המוטיבציה הגבוהה בצה''ל, ובכלל זה לא רק הדתיים, אלא ג''כ כל אלו שמתגייסים למען אידיאולוגיה גבוהה יור מהם

    אם ככה- למה מצפים כאשר פוקדים עליהם לבצע פעולות שסותרות את מטרת גיוסם, וכל עולם הערכים והאנשים ששלחו אותם לשם?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה מכניסים אותם לסיטואציות בו הם נאלצים להלחם באחים שלהם???????

    יהודיה, 06/08/07 17:38

    למה ליצור את הקרע הזה?? הם התגייסו לצבא כי הם אוהבים את המולדת, כי הם אוהבים את העם והם רוצים לשמור ולהגן. על למה מעמידים אותם במצב כזה???פעילות שיטור תשאירו למשטרה!

    הגב לתגובה זו

    • למשטרה גם קראתם בשמות ואמרתם

      שזה לא לגיטימי, 06/08/07 17:56

      מה הצביעות שקפצה עליכם

      גם במשטרה משרתים ''אחים'' לא??

      הגב לתגובה זו

      • למשטרה מתגייס מי שרוצה, לצבא יש גיוס חובה

        אתה לוקה כנראה, 06/08/07 18:26

        כששוטר לא אוהב את מה שהוא עושה הוא יכול לקום ולהתפטר. תפקידה של המשטרה לכפות את החוק ולכך הוא נועד.
        לעומת זאת חייל צה''ל לא בחר להתגייס לצבא. כפו זאתעליו. לא יעלה לכן על הדעת שחייל שגוייס למטרת הגנה על מדינת ישראל ישמש בעל כורחו כתגבור של משטרת ישראל.
        במילין אחרות, אם רוצים להטיל על חייל לשמש כשוטר צריך לאפשר לו, כמו לשוטר, את היכולת להתפטר מהשירות. אם לא מאפשרים לו זאת אסור להטיל עליו משימה (לא צבאית) כזו.
        מאד פשוט ומאד ברור.
        כל שאר הדיבורים של חכי''ם מימין ומשמאל ושל בכירים בצה''ל הם דמגוגיה מזוקקת.

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    אלה החיילים האמיתיים והערכיים ולא קשור לפוליטיקה

    קצין במיל', 06/08/07 17:37

    כי גירוש יהודים חורג ממילוי פקודות ''שנויות במחלוקת'' כמו שמצייצים כל הארסיים למיניהם

    הגב לתגובה זו

    • החיילים האמיתיים אילו בני הישיבות שמשרתים באהלה של תורה, כאן ...

      שלמה, 06/08/07 18:02

      אנו עסקים במשתמטים מהמשימה העיקרית של עם ישראל, בחוטבי עצים ושואבי מים. חבל ש''רבנים'' גורמים לנו לבלבול.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    נגמרו החיים הטובים של השמאל!

    אלכס, 06/08/07 17:37

    השמאל תמיד ידע לנהוג כאם הכוזבת ממשפט שלמה: ללא אחריות ובלי להביט קדימה. למען האינטרס שלהם, אפילו כדי לא להודות שהם אלה שהורסים את המדינה (כאותה אם שחנקה בשוגג את בנה תוך כדי שינה), הם צועקים: גזורו! ובפועל גוזרים ומפלגים את העם!

    אין כל הגיון בלפנות יהודים מבתים של קהילה יהודית בחברון, זהו רק נסיון להוכיח שחייבים להמשיך את מדיניות הגירוש בגרוש. ולכך מזרימים את החיילים הדתיים, כי פשוט אין אחרים, כל צעירי השמאל החילוני השתמטו מזמן! לא יכולים מצפונית? את השמאל מעניין רק המצפון שלו!

    יש סיבה טובה להתנהגות זו של השמאל: הוא ידע תמיד שכדי לשמור על אחדות המדינה-התינוק, הימין יוותר, כמו האם האמיתית, ויפקיר את המדינה לחסדי השמאל, ובלבד שתמשיך להתקיים.

    אבל החגיגה נגמרת: גם הימין, ובעיקר הדתיים, מתחילים להבין שהאם שמוכנה לגזור את התינוק, אינה ראויה ואינה מסוגלת לגדלו! עדיף לשבור את הכלים ולא לגזור דין מוות על המדינה בהפקרתה לידי השמאל. הסרבנים של היום הם כבר גיבורי הימין, בשונה אפילו מסרבני אסון ההתנתקות. בסופו של התהליך (שיהיה קצר אם ירצה ה'), ינושל השמאל מההנהגה, ומי שבאמת רויים לגדל את התינוק-המדינה, יזכו בהנהגתה!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מאוד מסוכן. גם הימני הקיצוני צריך לגנות!

    לא ייתכן, 06/08/07 17:36

    צה''ל הוא לא תוכנית כבקשתך. המקרים הללו רחוקים מלהיות 'פקודה בילתי חוקית בעליל'.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    גיבורי ישראל. הם ה צה''ל האמיתי (ל''ת)

    י, 06/08/07 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד!

    חייל, 06/08/07 17:36

    הגיע הזמן שהאזרחים שמתגייסים יתנו את הדעת. אין לפנות יהודים בפקודה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הבן שלי הודיע לי כי הוא מסרב לפנות יהודים

    שחר, 06/08/07 17:34

    איננו יהודים דתיים, אולם אנו יהודים.

    בני הודיע לי לפני מספר דקות כי כל הפלוגה שלו (פלסר צנחנים) מסרבת לתת יד לפינוי יהודים.
    בן יקר שלי אני גאה בך ואוהב אותך ואת חבריך היקאים.
    אבא-שחר.

    הגב לתגובה זו

    • ל- 36 איני מכירה אתכם = אבל יישר כח גדול

      נעמי, 06/08/07 18:19

      פשוט עשיתם לי את היום, אעפ''י שעכשיו כבר אחה''צ, אבל ממש תענוג
      לי לקרוא זאת.
      כל הכבוד לבנך ולמצטרפים אליו.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    טוב מאוד!

    ש, 06/08/07 17:34

    צבא נלחם באוייבים- לא באחים!
    כבר ראינו למה הובילה אותנו ההתנתקות...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לסגור את החטיבה הבזוייה הזאת, כפיר

    ישראלי, 06/08/07 17:34

    עבדי המתנחלים ועושי דברם.

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר, אין קשר עם חטיבת שינקין (ל''ת)

      ג'נרל אלקטריק, 06/08/07 18:08

      הגב לתגובה זו

    • אין לך מושג קלוש על מה מדובר

      כדאי לסגור גם, 06/08/07 18:29

      צה''ל הלוחם של היום מורכב ברובו מחובשי כיפות ססרוגות ובני פריפריה.
      השמאל לא מתגייס מראש לצבא ואלו שכן ''מוכנים'' ללבוש מדים עושים זאת רק ביחידות שיקדמו את הקריירה שלהם.
      זה לא שחטיבת כפיר מורכבת ממתנחלים או ''מעבדיהם''. זה כל החלק הלוחם בצה''ל.
      לא לחינם לא הטילו על היחידות הקרביות להשתתף בגירוש של לפני שנתיים. גם שרון ידע שחבל''ז.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    להדיח אוטומטית ! (ל''ת)

    אין ברירה, 06/08/07 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הכבוד והיקר לחיילים היהודים המוסריים

    בעז, 06/08/07 17:33

    לגרש יהודים זו פקודה בלתי מוסרית בעליל ולפקודה כזו אסור לציית.
    כך קבע גם בית המשפט השמאלני בפרשת כפר קאסם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל הכבוד

    למען המדינה, 06/08/07 17:32

    כל הכבוד לחיילים האלו , יש גבול לכמה שאפשר לספוג, תפקיד צה''ל הוא לא לפנות יהודים נקודה.
    ומי שדורש מחייל לפנות יהודי מביתו הוא זה שמסרב להכיר בצה''ל כצבא הגנה לישראל. יש משטרה ויש דרכים אחרות צבא זה לא פוליטיקה ולא הצבא צריך לפנות.
    לצערינו הצבא היום הוא כבובה של אולמרט .
    דיי נמאס לא מפנים ולא משנה מה המחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד

    א, 06/08/07 17:32

    צה'' הוא לא המליציה הפרטית של אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לזרוק אותם מצה''ל לכל הרוחות

    וטרן, 06/08/07 17:32

    נסתדר בלעדיהם, שילכו להתיעץ עם הרבנים איך מקימים את צבא השם, שבו כל אחד עושה מה בראש שלו.

    הגב לתגובה זו

    • ומי ישרת? החילונים הפוסט ציונים המשתמטים? (ל''ת)

      אמנון, 06/08/07 17:53

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    טוב מאד!!!!!!!!!!!!!!!!

    אסף, 06/08/07 17:31

    זה לא תפקידו של צה''ל
    חבל על הפילוג שנגרם בגלל זה בצה''ל
    לפעמים צריכים להיות חכמים ולא צודקים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי צריך אותם? זו פצצת זמן ןשאלה של זמן.

    מיכה, 06/08/07 17:30

    הנאמנות של החיילים האלו נתונה באופן מוחלט לרבנים שלהם ולא למפקדים, לכנסת או לממשלה.
    חייבים להעיף אותם מהצבא ושעה אחת קודם, זו פצצת זמן שתהרוס את המדינה, אסור לגייס אותם! זה גייס חמישי מסוכן. מחר הרבנים שלהם יגידו להם לעלות על הר הבית ולפוצץ אותו, מה אז?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      ירושלמית, 06/08/07 18:49

      ומי ישרת אתה ואחרים עם גישה כמו שלך ?
      או אולי ילדיו של אולמרט ? או כל היורדים למיניהם ש''לא מתאים להם לחיות בארץ הזאת ''?

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני קורא בקול נרגש : חובה לבצע הנתקות... (ל''ת)

    מאולמרט !!, 06/08/07 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נפסיק להיות שק החבטות של המדינה

    סמ''פ פלוגת לוחמ, 06/08/07 17:30

    הגיע הזמן שנפסיק להגיש את הלחי השניה.
    שנתחיל להתנהג כמו ציבור מאוחד, עם אופי ועקרונות.
    הגיע הזמן שנפסיק לקדש כל דבר לא משנה כמה הוא טמא בשם המדינה והגאולה.
    להיות אקטיבים ולמשוך לאן שברצוננו להגיע!
    סמ''פ פלוגה לוחמת

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני חושב שאנתם צרכים לעזוב חברון- כול היוהודים (ל''ת)

    בן אדם מחברון, 06/08/07 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לכל חובשי הכיפה הפאנטים

    יוני, 06/08/07 17:29

    איך הייתם מגיבים, אם איזה ''שמאלני אחד'' כמו שאתם מכנים אותו, היה מסרב פקודה לכבוש שטח בטענה שהוא מתנגד עקרונית לכיבוש שטחים. אני יכול לתת עוד אלף דוגמאות לסירוב פקודה הנובע מאידאולוגיה כלשהי. זה נראה לכם בסדר? זכותכם להתנגד עקרונית לפינוי שטחים, אבל לא זכותכם לתמוך בסירוב פקודה, גם אם הפקודה לא מוצאת חן בעינכם.

    הגב לתגובה זו

    • יחי ההבדל הקטן

      חובש כיפה פנאטי, 06/08/07 17:39

      ''שמאלני אחד'' שמתנגד ''לכיבוש השטחים'' נתון בהשקפת עולם מעוותת, שיקרית, טיפשית, וילדותית.

      לעומת זאת, סרבני עקירת היהודים מחברון הם צודקים.

      זה כל ההבדל.

      הגב לתגובה זו

    • במלחמת לבנון 82' סירב למלא פקודה קצין בכיר בשם אלי גבע,המזוהה עם

      השמאל...אז אל, 06/08/07 17:47

      ואחריו באו שמאלנים רבים שעשו כמוהו,ורבים עוד יותר המשתמטים מהשרות הצבאי.... אז תעשה לנו טובה...ותירגע !

      הגב לתגובה זו

    • חייל צ-ר-י-ך לכבוש ולהלחם באויב, לא במשפחה שלו. (ל''ת)

      זה ההבדל, 06/08/07 17:50

      הגב לתגובה זו

    • ההבדל הוא שתפקידו של צה''ל הוא ללחום, להגן ולא להלחם באחים...

      מאור, 06/08/07 18:02

      משתמשים בחיילים אומללים שימוש פוליטי, ציני, משימה שצריך ששוטרים יעשו אותה ולא הם ואז מתפלאים למה הם מסרבים פקודה. למה הם צריכים להלחם באחים שלהם?

      הגב לתגובה זו

    • ליוני 23 - אינך מבין את העקרון כלל

      חיה, 06/08/07 18:23

      הדוגמא שהבאת אינה רלבנטית.
      הענין הוא פשוט מאד :
      יהודי (לא משנה אם דתי) לא מגרש
      יהודי אחר שהוא אחיו לכל דבר וענין.
      ה ב נ ת ???? או צריך תרגום.

      הגב לתגובה זו

    • השמאל כבר מזמן לא חלק מהמערך הלוחם

      מחצית משנות, 06/08/07 18:34

      כבר ב 82 אלוף משנה שמאלן סרב להשתתף בכיבוש ביירות.
      באותה מלחמה תא''ל אחר, טייס, סרב להפציץ.
      אגב, האחד קיבל תיסלאם מהחברים שלו והשני נותר בשרות פעיל עד לפני לא הרבה זמן כשהוא שוב חתם על מכתב סרבנות.
      אז לא כדאי לך להתנפל על ''הימין הפנאטי''. מיטב בניו של השמאל, קצינים בכירים ולא חיילים צעירים, הראו לנו את הדרך לפני 25 ו 30 שנה.

      הגב לתגובה זו

    • שמאלני יקר ראה ערך התנתקות.

      מחזק את החיילים, 06/08/07 19:06

      סירוב הפוגע באזרחים מותר לעומת זאת לכבוש שטח רק כי אתה מתנגד לכך שחלק הארץ הזה שלך -אסור. החילים מסרבים על מנת למנוע פגיעה
      ראו מה קרה לכם שמאלנים בהתנתקות סרבתם לשרת בעזה רציתם למנוע פגיעה בחילים וגרמתם לפגיעה באזרחים למעלה מ-7000 קסאמים!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לכלא ומיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דניאל, 06/08/07 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש לי רעיון : יחידות התנדבות -למחסומים, ןיחידות התנדבות לפינוי (ל''ת)

    איך זה?, 06/08/07 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    להעמיד את המחבלים לדין ולפגוע בשולחיהם

    שלמה, 06/08/07 17:27

    אנו מקבלים כאן את הטוב שבהסכם ''שוטרים תמורת פושעים'' ההסכם ההיסטורי שקבע אי העמדה לדין של מתפרעי הנסיגה תמורת אי העמדת שוטרים מופרעים לדין, ברור שהאזרח הרגיל שאין לו הגנה של פוליטקאים ימשיך לאכול את אלימות המשטרה, ואת האלימות בחברה שלא מטופלת ע''י השלטון. למען ההגינות אני תומך בנסיגה ובהפרדה בגדה בגושי התישבות , אבל חשוב יותר לדעתי מי שגורם להתפרעות שמצריכה 3000 חיילים ו/או שוטרים הוא במידה מסוימת מחבל בכוחה של המדינה (ראה מלחמת לבנון) וחשוב יותר בחוסנה של החברה ובשלומה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לתגובה של חיים

    פרס, 06/08/07 17:27

    תפסיק להתחבא מאחורי הטוקבקים כמו עכבר.אם יש לך מה להגיד תגיד בריש גליי .
    אתה כל הזמן מחליף את דעותיך,חבל שאין לך דעות מגובשות.תשאיר את כל זה למי שמבין ענין.ויפה שעה אחת...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מקודם היו 30 מסרבי פקודה אחרי זה 22 אחרי זה 12 הצבא מיפה הכל לטובתו

    אלון, 06/08/07 17:26

    רק שיהיה ברור, כל 30 הלוחמים סירבו פקודה ולא יחליפו את המג''בניקים, בנוסף מספר גבוה מ 12 של חיילי נח''ל מסרבים כעת גם הם, ולשם הבהרה רבים מהמסרבים היום הם לא חובשי כיפות

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    התופעה שמסכנת את צה''ל היא פינוי יהודים

    כל הכבוד!, 06/08/07 17:24

    ודרך אגב הסרבנים הם לא רק דתיים!
    קומו קומו כי הגיע השעה!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הבן של אולמרט להיה מסרב פקודה כי... הוא מישתמט

    הבן של אולמרט, 06/08/07 17:24

    אסור למלא פקודה בילתי חוקית בעליל

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הם התגייסו להגן על יהודים ולא לגרש יהודים!

    דניאל, 06/08/07 17:24

    כל הכבוד. תמשיכו עם האמת שלכם.
    היא תנצח!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יישר כוחם של החיילים הערכיים (ל''ת)

    עלו והצליחו, 06/08/07 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ל-1

    אמא, 06/08/07 17:22

    בני משרת בצבא. אנחנו נגד הכיבוש ולמרות הכל בני יוצא לשמירות בהתנחלויות לפי דעתך הוא צריך לסרב פקודה?
    לפי המדיניות שלך כן לפי המדיניות שלי ושל משפחתי שמכבדת את צה''ל למרות שכאמור אנחנו נגד הכיבוש הוא חייב למלא פקודה.
    אז מה אתה אומר? צבא לדתיים וצבא לחילונים?

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא רוצה לשמור על ההתנחלויות

      ניסו, 06/08/07 17:38

      מי שלא רוצה לשמור על ההתנחלויות שלא ישמור. אנו נסתדר לבד.

      הגב לתגובה זו

    • שמעת כל חייל שסירב לאבטח חילול שבת של מטיילים? (ל''ת)

      קצין במיל', 06/08/07 17:39

      הגב לתגובה זו

    • הם אומרים משהו

      יותר חצוף, 06/08/07 17:42

      1 . הם משרתים בהתנייה פוליטית

      2 .רואים את השקפתם כ''אמת הטוטאלית היחידה''

      3 .אומרים לך שאת לא זכאית בכלל להשקפה משלך- יש את שלהם וזהו.

      4 . אם המערכות במדינה משרתות את ההשקפות שלהם-הם במשחק.
      אם לא-שוברים כלים.

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק אמא בשלב שני

      צנחן, 06/08/07 17:45

      שתי מדינות לשני העמים ישראל ויהודה

      הגב לתגובה זו

    • שמירה היא משימה צבאית, פינוי משפחות לא.

      רענן, 06/08/07 18:10

      הצבא גם שומר על הקיבוצים בצפון ובדרום.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לכלא ואח''כ סילוק מצ.ה.ל. (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 06/08/07 17:22

    הגב לתגובה זו

    • בחלמך הכי שחור לא תזכה

      אוהב אתכם, 06/08/07 21:21

      לראות אותם בלי מדים הם יהיו מנהיגי הדור הבא

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני מוכן לבוא במקומם לפנות

    אחד, 06/08/07 17:21

    על כל אחד שמסרב אני אישת מביא 3 שכן יפנו. חיילים סוררים ועלובי נפש.

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה אתה כותב, אינטרנט קפה בשיינקין ?

      כ, 06/08/07 17:26

      גמור את האספרסו שלך הוא מתקרר

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד ל''צבא ההגנה ל-ישראל''

    סרבן, 06/08/07 17:20

    אם הייתי חייל סדיר,אף אני הייתי מסרב.
    לא הצבא אמור לעשות מלאכה זו .נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד.

    אופיר לוי, 06/08/07 17:19

    אתם בעוררים בי הערכה רבה. קצת שמחה בלב סוף סוף, קצת נחת בחדשות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד!!! (ל''ת)

    צחי, 06/08/07 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הם גיבורים, לא סרבנים! הסרבנים הם המגרשים

    רס''ן במיל, 06/08/07 17:14

    אם הייתי רוצה לגרש יהודים הייתי מתגייס לצבא הירדני או לחמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל הכבוד

    יוני, 06/08/07 17:14

    אל תעזרו לאולמרט למכור את המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    טוב מאוד! לא נהיה יותר פראיירים של המדינה והשמאלנים (ל''ת)

    סרן, 06/08/07 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד! הצבא חוזר למשימותיו הטבעיות!

    אזרח שפוי, 06/08/07 17:14

    העורף מאחוריכם!

    אל תיכנעו להפיכתכם לחיילי צעצוע פוליטיים!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד

    אבידן, 06/08/07 17:14

    המוסר קודם לחוק הפוליטי.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד למי שמסרב להצטרף לצבא גרוש היהודים (ל''ת)

    חיים, 06/08/07 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אסור לעבור על כך בשתיקה-צה''ל הוא צבא העם לא של האייאתולות

    דני ב., 06/08/07 17:12

    אנו עומדים עתה מול אפשרות שנצטרך לסגת משטחים נוספים ביהודה ושומרון ואולי גם מרמת הגולן.
    לו חפצי חיים אנו צריך לבלום את התופעה הזו עוד באיבה.
    לא הרבנים הקימו את המדינה אלא החלוצים.
    הקמנו מדינה וצבא שחייב למלא את הוראות הדרג המדיני.
    לו עצת הרבנים המסיתים גוברת על הוראות הצבא, לא ירחק היום בו עליהם יהיה למלא פקודות נסיגה ומה יקרה אז האם יקבלו למשל פקודה לירות בחיילים המפנים?
    אנו עומדים בסכנת מלחמת אחים בשם הדת , יש לחנוק זאת כאשר התולעת טרם אכלה את ערימת התפוחים,
    ולכם הסרבנים ותומכיהם.
    לו תיפול שערה משערות ראשם של בנינו חיילנו ולא חשובה דעתם הדתית או הפוליטית יהיה לכם עסק עם הורים לחיילים שלא יעברו בשתיקה על ההסתה הנפשעת, ראו הוזהרתם.

    הגב לתגובה זו

    • לציית לכל פקודה של הדרג המדיני?

      צבא העם, 06/08/07 17:33

      זה פשוט פאשיזם. חוקי המדינה נועדו להוות מסגרת מוסרית וערכית, ולא לשרת אינטרסים פוליטיים. לשיטתך נוכל פשוט להמשיך לאכיפה פוליטית על ידי הצבא, ואני בטוח שלשם גם אתה לא רוצה להגיע.
      טוב, בעצם אני מקווה שזה כך.

      הגב לתגובה זו

    • דברי הבל ובורות של שמאלן פוסט ציוני

      יהודי פשוט, 06/08/07 17:45

      לו חפצי חיים אנחנו, אסור לנו להמשיך בדרך הבריחה וגירוש היהודים כי מאז שהתחלנו עם זה באוסלו מצבינו נהיה בכי רע.
      גם דתיים וחרדים היו שותפים להקמת המדינה ולחמו עם אחיהם החילונים כתף אל כתף והקימו המון יישובים.
      הייתה ''התנתקות'' ואף אחד לא ירה ולו ייריה אחת על החיילים המפנים.
      תפסיקו אתה ושכמותך להסית נגד ציבור שלם שאתם לא מגיעים לקרסולים שלו, מבחינת התרומה למדינת ישראל ולחברה.

      הגב לתגובה זו

    • אדון חשין...סליחה דני ב. די לאיים

      צנחן, 06/08/07 17:51

      היום מתחילים להיפרד כמו בעבר

      מדינת יהודה ומדינת ישראל.

      כשאתה כותב ''הקמנו'' אתה מתכוון

      לעצמך ועצמך??

      השבר היה קשה מידיי גם בימית וגם

      בקטיף. לא עוד.

      אתה מעולם לא עברת סוג כזה

      של משבר חשבת על זה??

      וכבר אתה מאיים כמו השופט חשין.



      תחשוב על זה
      בהיגיון קר לא הכל אפשרי בשם השלום המחורבן שלך

      הגב לתגובה זו

    • דני תלמד קצת היסטוריה ותראה מי באמת היו החלוצים ומי קפך ולקח את כל

      חלוץ, 06/08/07 18:11

      הקרדיט

      הגב לתגובה זו

    • הצבא הוא מזמן לא צבא של כל העם ויש לזה מחיר

      אל תאיים, 06/08/07 18:41

      כשהשמאל מוצא כל מיני דרכים להשאר מחוץ לצבא ולעשות לביתו אז מי שנשאר ובטח אלו שמתגייסים ליחידות החי''ר אלו רק פראיירים שעדיין מאמינים בציונות.
      חיילים שמאמינים בציונות לא כל כך אוהבים שרותמים אותם למשימות בלתי צבאיות שאינן כלולות בין תפקידיו של צה''ל.
      לא יעזור כל הקשקשת של ''בכירי הצבא''. צה''ל הוא לא גוף שעושה ''כל מה שמטילים עליו'' אלא גוף שמבצע ''משימות צבאיות שמוטלות עליו''. כשהמשימה לא צבאית, יש לגבי אשכנזי ולגדי שמני בעיה. הם בדרך כלל מעדיפים לטאטא את סוג הבעיות הללו מתחת לשטיח ולהסתיר אותם מעין הציבור. במקרה של היום חיילים צעירים (וגיבורים) שמו את הראי מול הפרצוף המכוער של צה''ל וטוב שאמרו: עד כאן.

      הגב לתגובה זו

    • למען הצדק ההיסטורי

      מריומה, 06/08/07 18:57

      לידיעתך, רוב החלוצים הראשונים היו אנשים שומרי מצוות! כך עליות החסידים ותלמידי הגר''א וכך חלק גדול מאנשי העליה הראשונה. ועוד עובדה היסטורית:מבין ''החלוצים'' היו הרבה שירדו חזרה לארצות הולדתם כי נשברו מן הקשיים. לא היו בין היורדים דתיים! גם בוני גדרה ופתח תקוה ועוד מושבות היו אנשים דתיים!

      הגב לתגובה זו

    • הסרבנות החלה בשמאל (ל''ת)

      בל נשכח, 06/08/07 19:25

      הגב לתגובה זו