• 72.

    לבי לבי בכה יבכה

    יפעת, 11/08/07 23:35

    דפדפתי בשיח הטוקבקים ובכיתי על השנאה התהומית המופצת כנגד רבני ישראל .
    יש רבנים - הטובים והישרים.
    ויש רבנים -המושחתים והסחטנים.
    מי שמכיר רבנים יודע שכל ההכללות שלכם , דומות להכללה ''כל היהודים גנבים''
    השאלה מי ירה את היריה הראשונה ומי התחיל בהשמצות - אינה רלבנטית . עצם העובדה שקמים אנשים ללכלך על הרבנות הרשמית - מקוממת וכואבת.
    זה םפשוט יחזור כבומרנג אל משליכי הבוץ

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בלי טובות רבנים - טקס יהודי חילוני

    חילוני, 09/08/07 08:26

    יש הרבה משיאי חילונים שיעשו יופי של טקס. אחרי רישום אזרחי בחו''ל. לא צריך טובות של ממסד שובניסטי.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אולי בגלל קשריך ברבנות זכיתה ליחס ראוי

    אורית, 08/08/07 18:00

    הרב ליסנר זה ממש לא משנה אם אתה ציוני או לא. אני בחורה דתית ציונית ובבואי להתחתן פניתי לרבנות בעיר מגורי בעלי המפגש היה מזעזע בלשון המעטה חשתי בושה גדולה וגועל נפש ולצערי מסתבר שאני לא היחידה. אז אל תתפלא שאני ושכמותי ובודאי ובוודאי חברי החילוניים יחפשו אלטרנטיבה. צר לי על פניה של הרבנות הראשית אבל היא זו שאשמה במצב בידכם הדבר...

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אולי בגלל קשריך ברבנות זכיתה ליחס ראוי

    אורית, 08/08/07 17:59

    הרב ליסנר זה ממש לא משנה אם אתה ציוני או לא. אני בחורה דתית ציונית ובבואי להתחתן פניתי לרבנות בעיר מגורי בעלי המפגש היה מזעזע בלשון המעטה חשתי בושה גדולה וגועל נפש ולצערי מסתבר שאני לא היחידה. אז אל תתפלא שאני ושכמותי ובודאי ובוודאי חברי החילוניים יחפשו אלטרנטיבה. צר לי על פניה של הרבנות הראשית אבל היא זו שאשמה במצב בידכם הדבר...

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בזכות צהר אני היום נשואה

    יונית ואסף, 08/08/07 00:20

    תודה לרב סנדקובסקי ולהדסה. אין כמוכם!!!! הייתם אדיבים ומאירי פנים וא''צ לומר שמעולם אבל מעולם לא דיברתם, רמזתם או לקחתם מאיתנו שקל.
    יונית ואסף שיין, ת''א

    הגב לתגובה זו

    • ובזכות עו''ד בוזגלו קניתי בית,ובזכות מומו סיימתי טירונות

      לא מבין, 08/08/07 15:40

      וובוזגלו עזר לי לקנות בית בחינם..ואאלללה כל הכבוד...
      בזכותו ובזכותם ובזכות.........

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    תודה לרב חגי גרוס מצהר.

    דפנה ובן, 08/08/07 00:18

    עד היום אנחנו לא שוכחים את החתונה (כבר עברו 4 שנים). אם אנחנו יכולים לסייע במשהו במלחמה כנגד המכפישים אתכם נשמח מאוד. נשמח לגייס תרומות בקרב חברינו להמשך פעילותכם הברוכה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    צהר סייעו לנו מאוד וללא תמורה

    יוליה ואלון ריי, 08/08/07 00:16

    צהר סייעו לנו מאוד בבירור היהדות של אשתי (היא עלתה מרוסיה) ובהכנה לחתונה. מעולם לא דברו אתנו על כסף והכל נעשה בנעם ובחיוך.
    לא מאמינים לאף מילה

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מקווה שצהר יגישו תביעת דיבה שתגרום לכם להצטער (ל''ת)

    יניב, 08/08/07 00:15

    הגב לתגובה זו

    • ארגון הרמי'ם צוהר רגילים ללכת לבית משפט ולא לביד'' רבני (ל''ת)

      מומחה, 08/08/07 15:38

      הגב לתגובה זו

      • בגלל שהחרדים שומעים לביה''ד הרבני רק שנוח להם (ל''ת)

        ברני, 08/08/07 19:20

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    האמת תמיד באמצע

    הרב ישעיהו רוטר, 07/08/07 23:27

    רבני צהר אינם מקבלים אגורה שחוקה מצהר על עריכת החופות. אם היו נותנים, הייתי כבר ''מיליונר''. יחד עם זאת, שגת צהר שיצאה מלכתחילה למלחמה מול הרבנים המחתנים היושבים במועצות הדתיות והכריזה ''אנחנו לא כמוהם, אנחנו הפנים היפות של הרבנות'' לאמור, שהם הפנים המכוערות. כאן נזרע זרע המחלוקת וחבל.

    אני מחתן זוגות כבר 15 שנים. בהתחלה כלל ללא קשר לצהר. ''גויסתי'' לקחת חלק לטובת זוגות המבקשים דווקא את רבני צהר והסכמתי. היום, כ-50% מהזוגות שאני משיא מגיעות עלי ממשרד צהר ואי אפשר לזלזל באפקט קידוש השם שצהר יוצרת אצל הזוגות הללו. צהר עושה עבודת קודש בענין הזה. אלמלא צהר, הרבה זוגות לא היו בכלל נישאים בנישואים דתיים.

    יחד עם זאת חובה עליהם לכבד את המוסדות הרשמיים שעוסקים במלאכה מיום הקמת המדינה באמונה. גם לרבנויות ללא צהר יש היום קאדר רבנים לא פחות טובים, צעירים עם חזות ידידותית מקרבת. היום כולם צברים וכולם עם ראש טוב להבין את הציבור הכללי ממש כמו רבני צהר. חבל על המחלוקת, ממש מיותרת.

    ועוד הערה, אני פוגש את הזוגות הנישאים כשבועיים לפני החתונה בביתי. שיחת הכרות כללית. לא פעם אני שומע אותם אומרים לי ''שברת אצלנו מוסכמות רבות על הרבנים''. מצד אחד אני שמח אבל מיד מתעצב כשאני שוב מבין שהרושם הציבורי נגד הרבנים בתקשורת הוא כה מסולף. כמה מהם פוגשים רבנים כדי לנפץ את הסטיגמות? חבל.

    הגב לתגובה זו

    • לרב רוטר שלום וברכה!

      ברני, 08/08/07 08:43

      כמו שאר רבני צוהר, אתה עושה עבודה (ללא שכר כמובן...) חשובה ביותר ומגיע לך ישר כוח גדול על זה! מאידך - משתמע מדבריך שלצוהר כארגון יש משהו נגד הרבנות כממסד רשמי, ומי כמוך יודע שזה לא נכון, ושכל פעולותיה של צוהר באים מתוך מגמה ורצון לחזק את מעמדה של הרבנות בקרב הציבור הישראלי. המשך לעשות חייל וקידוש השם ברבים!!!

      הגב לתגובה זו

      • מי זה ברני?

        יצחקי דניאל, 08/08/07 15:11

        ממה שברני כותב עושה רושם שהוא איש של צהר אז התקשרתי לצהר ובררתי.. אין שם ברני..
        אבל יש מישהו בשם רני (ושם משפחתו הפלא ופלא מתחיל באות ב')

        חבל רני שאתה לא מזדהה בשמך האמיתי. אולי תתקשר ליעקב ליסנר, איש הרבנות, ותדבר איתו פנים מול פנים, עושה רושם שאתם מכירים טוב טוב אחד את השני. תלבנו את העניינים בניכם.
        בהצלחה!!

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    הלואי וצוהר תגיש תביעת דיבה ותקרע לו ת'צורה (ל''ת)

    דוד הכי טוב, 07/08/07 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כתבה דמגוגית מאין כמוה

    דליה, 07/08/07 15:23

    הרי גם דרך הרבנות אסור לרב המחתן לקחת תמורה, אז מה? אז יש תרומה - השם החדש לשלמונים.
    הרבנות נלחצת מאובדן ''לקוחות'', פתאום הציבור החילוני כן חשוב להם??!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא הציבור החילוני חשוב להם אלא שמם ה (לא) טוב

      ברני, 07/08/07 17:51

      שלא תחשבי לרגע שליסנר אכפת לו פתאום מהציבור החילוני. פשוט שמם הטוב (?) נפגע והם בלחץ

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    כמה מילים על הרב המקסים של צוהר

    אוסי ועמי, 07/08/07 14:38

    חיתן אותנו הרב אבי (איזה פאדיחה, שכחתי את שם המשפחה שלו....) מצוהר, פשוט אדם מקסים! היינו אצלו בבית לפני החתונה, הוא דיבר איתנו על זוגיות, עבר איתנו ביחד על התוכנית של טקס החופה, וערך טקס יפה ומכובד. וכסף?? על איזה כסף אתם מדברים?? לא לקח, ולא נעליים. שלחנו לו מונית שתביא אותו, ובן דודנו הקפיץ אותו אחרי החופה לביתו, וזהו. תודה רבה לצוהר, לרב אבי, להדסה ולכולם!

    הגב לתגובה זו

    • הרב אבי גיסר

      נשואה, 07/08/07 15:48

      הוא חיתן גם אותנו.
      איש מקסים(!) ולא לוקח תמורה עבור זמנו ומרצו.

      הגב לתגובה זו

      • הרב אבי גיסר הוא רב של רבנות,משמש כרב ישוב

        ההמוםפ, 08/08/07 15:37

        ההסתה כנגד הרבנות כל כך מצליחה..שאת רבני הרבנות הם מכניסים לצוהר..
        חוצ מיזה אתם יודעים כמה משרות האיש עובד?.הוא צריך להסתבך בגלל עוד 500 שקלים????

        הגב לתגובה זו

        • פשוט לא נכון

          צ'רלי, 08/08/07 19:23

          הרב אבי גיסר הוא רב הישוב עופרה, מרצה בכיר בכל מיני מקומות, סביר מאוד שהוא מאושר על ידי הרבנות בגלל שהוא מה שנקרא ''רב מכהן'' בכל מקרה, שאלתי בצוהר, והבנתי שהוא אחד משלהם

          הגב לתגובה זו

  • 60.

    Close Rabanut forever. This institution is over (ל''ת)

    eddy, 07/08/07 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    רבני צוהר: חזקו ואימצו!!!!

    חתן דנן, 07/08/07 12:12

    תמשיכו לעשות את הדברים המדהימים שאתם עושים, תתנו לגל הרע הזה לעבור.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מכתבו של הרב ליסנר יצא בעקבות מאמרו של הרב ערוסי במוסף ''הצופה'' (ל''ת)

    חבל שבן חיים, 07/08/07 12:11

    הגב לתגובה זו

    • יעקב ליסנר אינו רב

      יוכי, 14/08/07 11:33

      יש ברבנות אנשים מקצועיים שאינם רבנים.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    בזכות צוהר אשתי הסכימה להתחתן ברבנות!

    חתן צעיר, 07/08/07 12:06

    ושלא לדבר על הרב, צדיק אמיתי שלא הסכים לשמוע מאיתנו על כסף, אפילו לא על מתנה... כל הכובד לרבני צוהר

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יעקב ליסנר עצמו מקבל כספים מרבנים ...

    רב מחתן ברבנות, 07/08/07 12:02

    יעקב ליסנר עצמו מקבל כספים מרבנים שהוא מסדר להם אישורים לעריכת חופות. הם מחתנים, ומעבירים לו ''עמלה'' כפי שהוסכם מראש. על זה נאמר '' הפוסל, במומו פוסל...''

    הגב לתגובה זו

    • תן הוכחה ואל תפזר שקרים

      אלון, 07/08/07 14:49

      אם באמת מה שאמרת נכון - למה אתה לא מפרסם את שימך , ומהיכן ידוע לך המידע הזה ? אנו רוצים הוכחות ולא לשמוע פיזור של שקרים לכל עבר!
      לפי מה שאני מבין אתה סתם חרטטן ואינך רב - כי אם היית לא היית מוציא כך לשון הרע ללא הוכחות . בכל אופן לחופה שלי לא ארצה שאתה תגיע חס ושלום , זה מה שחסר לי - רב שקרן ,רכלן , ופחדן... !

      הגב לתגובה זו

    • צוהר מפיצה שקרים, ועכשיו נגדי אישית.

      יעקב, 07/08/07 14:56

      הנה עוד דוגמא לשקרים מגמתיים שמטרתם להשמיץ אותי אישית ואת ממסד הרבנות.
      אני אישית לא עורך חופות לחלוטין ומעולם לא קיבלתי ולו פרוטה על עבודתי שהיא בהתנדבות גמורה. לא מרבנים עורכי חופות ולא מכאלה שקיבלו אישורים. אינני יודע מנין הנתון הזה. אבל ברור לי שהנהגת צוהר שנמצאת עתה בלחץ בגין גילוי הנתונים, סימנו אותי וינסו בכל דרך לפגוע בי. זה ברור לחלוטין. כי הם יודעים שאני יודע את האמת. תהיו מוכנים לכך.
      אני מקווה שהקוראים הנכבדים יבינו עכשיו איזו מלחמה מכוערת מנהלת צוהר נגד הרבנות, כשעכשיו, בעקבות הגילויים, מכפישים אותי אישית. הדברים מצוצים מן האצבע, משום שמעולם לא קיבלתי ולו פרוטה אחת, וגם אם היו מציעים לי, הייתי מסרב. כי אני אדם ישר. עדי במרומים.הנה עוד עוולה שהקוראים נפלו ברשתה. כמה חבל.
      איך יבואו אותם מפיצי שקרים לפני בורא עולם בעשרת ימי תשובה ההולכים וקרבים? על איזה חטא הם יכו קודם? אני מרחם עליהם. פשוט מרחם.
      ברור לי לחלוטין ואני מוכן לזה נפשית ש''צוהר'' תכפיש עתה את שמי הטוב בכל אמצעי שתוכל. זו מהדורה נוספת של תעמולה שקרית שאין לה כל אחיזה במציאות.
      יעקב

      הגב לתגובה זו

      • אולי כדאי שתרגע קצת.

        ימני, 07/08/07 16:50

        מה, כל טוקבקיסט מעכשיו הוא חלק מצוהר?
        קשה לי להאמין שארגון צוהר נכנס ללחץ בעקבות ה''גילויים שלך'', שכן צר לי לאכזב אותך אבל גילוייך אינם כל כך גילויים. תקרא חלק מהתגובות ותיווכח, שהציבור יודע להחזיר אהבה לארגון שהעניק לו מתוך אהבה, ולא המכתבים הארסיים שלך ישנו זאת.

        חוץ מזה, למה בדיוק אתה מתכוון כשאתה כותב שרבני צוהר ''ינסו בכל דרך לפגוע בי''? במה בדיוק אתה חושד בהם? ''בכל דרך''?! נו, באמת.

        לסיום, האם אתה חושב שעתה, לאחר כתיבת המכתב הזה, תוכל להמשיך לשמש בתור המזכיר של הועדה שבפניה אמורים להתייצב רבני צוהר על מנת לקבל תעודת כשרות על היראת שמיים שלהם?

        הגב לתגובה זו

      • יעקב, קשה לי להאמין שצוהר ירדו לרמה שלך...

        ברני, 07/08/07 17:34

        יעקב (אם זה באמת אתה...) מהכרותי את רבני צוהר, קשה לי מאוד להאמין שהם ירדו לתת הרמה שאתה ירדת, ילדותיות וחילול השם זה לא הסטייל של רבני צוהר

        הגב לתגובה זו

        • צהר כן ירדו לרמה הזאת מזמן!

          יוסי, 11/08/07 23:59

          צהר נבנו על השמצות על רבני הרבנות אמנם באלגנטיות ותוך גיבוי תקשורתי ומשפטי מלא של שינוי ועוד זוללי דת למהדרין, אבל כל מה שהיה להם להגיד זה שהם יגיעו בזמן לחופה(תוך הכללה שמי שלא משלהם מאחר) חופה אחת בערב (שוב התרסה כנגד מי שלא) וכו', רוב רובם של עורכי החופות אני בטוח עושים מלאכתם נאמנה באים בזמן ועורכים רק חופה אחת בערב, אבל עד היום אף אחדלא תבע אותם על הוצאת דיבה וחבל, אבל היום הם נזעקים.... סוף האמת לנצח.

          הגב לתגובה זו

      • על איזה מלחמה אתה מדבר?

        מירי, 07/08/07 17:39

        לפני שהתחתנתי, יותר מחצי מהשיחה שלי עם הרב של צוהר היה הסברים שלו מדוע אני צריכה להתחתן עם רב אורתודוקסי דרך הרבנות (!) אז על איזה מלחמה אתה מדבר?? יעקב, הציבור לא מטומטם כמו שאתה חושב, צוהר לא נלחמת ברבנות אלא בשרלטנים שכמותך שחושבים שיש להם בלעדיות על הדת, והתורה נכתבה על ידם...

        הגב לתגובה זו

      • בור כרה ויחפרהו ויפול רשע תחתיו

        אורייתא, 09/08/07 01:53

        מגיע לך. תודה שעכשיו הינך מתמלא פחד על כך שהעניין וצא מידי שליטה. מישהוא עוד עלול לפתוח בחקירה...
        אתה ודאי מתחרט על פרסום המאמר אך את הנעשה אין להשיב...
        אני מציע שתנסה לסגור את העניין מהר ע''י פרסום התנצלות פומבית.

        הגב לתגובה זו

      • איך זה להרגיש מותקף על דברים שלא עשית? (ל''ת)

        טול קורה, 09/08/07 13:17

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    זה לא מצגר שלקח שוחד ובילה בבתי מלון

    יוני, 07/08/07 12:00

    ועל צהר טוענים שהם מושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא מאמיינים לרבנות- רק צהר!

    יפית ורמי, 07/08/07 11:59

    שקרנים לא מאמינים לכם מושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    צהר- חזקו ואמצו

    רוני וסמדר ליפש, 07/08/07 11:59

    לא שוכחים את רוחב הלב, את החופה ואת רוח ההתנדבות. הרוחות הרעות יחלפו

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    התחתנתי עם צהר עברתי אצלם הדרכת כלה ואני לא מאמינה למילה

    עדי, 07/08/07 11:58

    לצערי את הרבנות אני דווקא כן מכירה. לא מאמינה לאף מילה. הכל שקר וקנאה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אחרי יותר מ-300 זוגות שחתנתי בהתנדבות כואב לי שמישהו משקר בשמי

    רב מצהר, 07/08/07 11:56

    אני מתנדב בצהר 5 שנים חיתנתי מאות זוגות. מעולם לא לקחתי שקל מאף אחד אפילו לא כסף לנסיעות. כואב שאנשים שאוכלים חינם מכספי מיסים מציגים את עצמם כמי שמגינים עלי.
    סופה של האמת לנצח

    הגב לתגובה זו

    • אל תיקח את זה אישית, הרבנות איבדה את האשתונות...

      יוני ומיכל, 07/08/07 17:49

      נראה כי הרבנות נמצא במצוקה, ולכן היא יורה לכל הכיוונים בין השאר היא משחררת את הרסן לכלבי המשמר שלה. אז למרות שזה קשה, תנסה להתעלם מהאשמות חסרות הבסיס האלו, ותמשיך אתה ושאר הרבנים של ארגון צוהר לחתן חילונים ולקרב אותם ליהדות

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    למה לא לגבות כסף לחיתון?

    רב לא מצוהר, 07/08/07 10:52

    אם אני רוצה רב שלא עובד ברבנות והוא בא במיוחד לחתן אותי למה שלא אשלם לו? האם הזמן שהשקיע אינו שווה כסף? האם הוא חייב לי משהו?
    אני מדגיש שאינני מדבר על רב מטעם הרבנות אשר מקבל כסף מהרבנות עבור השירות הזה.

    הגב לתגובה זו

    • בזה אין בעיה, הבעיה היא עם רבנים

      אישיהודי, 07/08/07 16:01

      שמקבלים משכורת בין היתר בשביל לעשות חתונות, הדוגמאות ידועות

      הגב לתגובה זו

    • יתכן ואתה צודק, אבל העניין הוא אחר:

      גדי, 07/08/07 17:44

      אני לא חושב שצוהר נכנסת לעצם השאלה אם לרב מגיע או לא מגיע כסף. בהחלט שיתכן שכן (למה לצלם מגיע ולרב לא?) נראה לי שהעניין של הכסף הוא חלק מהעניין הכללי שצוהר מנסה לעשות והוא לרומם את שמו של הרב שיהיה טהור מכל הדברים האלו, ושלא יקבל שלמונים (כסף שחור מהצד שלא כחוק, וללא קבלה) ולא יצטייר כמו איזה חאפר שעושה שם רע ליהדות.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    הרב ליסנר, האם אתה במקרה הפודל של הרב ערוסי?

    אורי, 07/08/07 10:45

    אולי תספר לנו כמה אתה גובה על עריכת חופה?
    לרגע חשבתי שאתה אידיאליסט וזועק מנהמת ליבך!

    הגב לתגובה זו

    • יעקב ליסנר אינו רב ואינו מחתן - זה לא אישי (ל''ת)

      יוכי, 14/08/07 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    נשמע ממש מוכר - כנסו

    מישהו, 07/08/07 09:54

    כנסו לכאן:
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3427345,00.html

    ותקראו את טוקבקיסט #48. נשמע מוכר, לא?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ארני מציע לכל יהודי באשר הוא לקרוא מיד את

    סיון, 07/08/07 09:52

    הספר הכל כך מיוחד ''הכלב היהודי''. לא מגלה על מהו. הוא יכניס מחשבות בראש כולנו. מיוחד, לא שיגרתי ומרתק.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הבעיה היא שהרבנים מהרבנות גובים כסף גם מבעלי השמחה ומתוגמלים פעמיים

    יואב, 07/08/07 09:38

    אין לי בעיה עם זה שרב ייקבל ממישהו (מהמדינה או איזה ארגון) כסף עבור שירותי החיתון.
    אבל הבעיה היא שרבנים מטעם הרבנות לוקחים כסף גם מהמחותנים. ואז יוצא שהם מקבלים שכר כפול - גם מהרבנות, וגם ''טיפ'' מבעלי השמחה.
    אם תשמרו על העקרון שאסור לרב לקבל טיפ ואפילו לא החזר נסיעות (כי אותו הוא מקבל מהרבנות) אז תנהגו כיאות, והציבור לא יתרחק מכם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב 100% (ל''ת)

      רועי, 07/08/07 11:33

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לשון הרע!

    +חפץ חיים, 07/08/07 09:30

    איך רב מהרבנות הנושא במשקה כ''כ בכירה יכול לטומר כ''כ הרבה לשון הרע ועוד להחטיא אותנו בזה???

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    האם הרב ליסנר אוכל הכשר של הרבנות? (ל''ת)

    עוזי, 07/08/07 09:14

    הגב לתגובה זו

    • האם הרב ליסנר בכלל רב או סתם פקיד? (ל''ת)

      שאלה, 07/08/07 10:54

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא מבין-הרי עפי ההלכה בכלל לא צריך רב

    גבי, 07/08/07 09:11

    כדי להיות נשוי
    מספיק 2 עדים כתובה והברכות.

    מה כל הטררם-אפשר לחשוב שמדובר כאן באיזה מדעני אטום....

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ל-35

    דניאל, 07/08/07 08:30

    בתור שכן של יעקב ליסנר אני יכול לספר כי יעקב הוא אדם חובש כיפה סרוגה, ליברלי בדעותיו ועושה את תפקידו מתוך אמונה כי הוא יכול לעזור לזוגות הצעירים שבאים אליו.

    בקשר לשאלה על בן כמה.. אז ככה.. מספיק מבוגר בשביל לחוות את מלחמת לבנון הראשונה בסדיר והוא ממש לא עשה זאת בתור מסדר במבות ומצופה בשקם

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חיתן אותי רב גבעתיים - מסביר פנים כמו באינקויזיציה (ל''ת)

    גל, 07/08/07 07:52

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה זה נראה כאילו...

    השלישי, 07/08/07 07:36

    את כל התגובות (חוץ מזו) כתבו 2 טוקבקיסטים בתשלום שיש להם בקושי 2 נושאים ''בקנה''.

    הרב מצגר מחד, מול ''ואותי חיתן רב מצהר''

    תגידו, אין לכם מה לעשות?

    תתבגרו!

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את 'אתה ישראלי קמצן' (ל''ת)

      רפי, 10/08/07 14:16

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    היגיע הזמן לסגור את הרבנות!

    אהד כ, 07/08/07 01:59

    אחי ואחיותי,
    הגיע הזמן לצאת לרחובות ולסגור את הרבנות המושחתת לצמיתות- אין בה צורך וכל מעשיה מרחיקים את האדם מן היישוב מהיהדות (שכשלעצמה היא דבר יפה - אך לצערנו היא עברה במדינת ישראל סירוס והתעללות על ידי חבורת חרדים בורים וצרי אופקים שכל מטרתם היא לספק פרנסה לעצמם ולעוד כמה אוכלי חינם שכמותם). הרבנות היא גוף מסואב שעבר עליו הקלח - אם לא נילחם על זכותינו להתחתן ולמות בארצנו (כן - היא שלנו - כי שירתנו בצבא ונתנו את התחת עבורה - לא כמו הקרציות הללו) כראות עינינו - ימשיבו ה''חרדים'' לגורלנו לעשות לנו את המוות (ובעודנו בחיים) ! קדימה לרחובות! בעזרת השם יהיה עוד טוב! אני בטוח שגם הוא לא ממש אוהב אותם!

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב 100%

      דתי שפוי, 07/08/07 07:45

      נמאס מהרבנות שממאיסה את היהדות על העם

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מצגר בהמה

    אורייתא, 07/08/07 01:25

    מצגר בהמה, חילול השם מהלך. הוא מקנא ברבני צוהר המסוגלים להתנהל כבנ''א בני תרבות, דבר אליו מצגר וחבורתו לא מסוגלים להגיע גם אם ינסו. חמדת הכבוד והממון מעבירה אותם על דעתם ועל דתם.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל מילה אמת.

    רב צוהר לשעבר, 07/08/07 01:09

    לצערי כל מילה אמת..ויש המון מה להוסיף..
    אני אומר כאחד שחיתן זוגות בצוהר ועתה לא מתקרב אליהם בגלל שהבנתי שיש שם גורמים קיצוניים ..
    ושאין תוכם כברם.
    יש המון מה לומר אבל מה שאמר הרב..מתמצת את הכל..כל מילה שם היא אמת..

    הגב לתגובה זו

    • אתה שקרן בזוי (ל''ת)

      אורייתא, 09/08/07 01:14

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    התחתנתי עם צהר- בחינם

    גלית, 07/08/07 00:59

    היה רב מקסים!!! מומץ לכל מי שמתחתן באופן דתי לעשות זאת עם צהר. חבל שהרבנות חושבת רק על כסף.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מבינה מה הגאווה הגדולה, את קמצנית ישראלית טיפוסית

      אחת, 07/08/07 14:49

      לאולם שילמת? לקייטרינג שילמת? לצלם שילמת? לתזמורת שילמת?
      למה את חושבת שהרב היה צריך לעשות את עבודתו בהתנדבות???
      גם את עובדת בהתנדבות?

      את הישראלית המכוערת!

      לצערנו, רבני צהר נאלצים לתת מענה גם בתחום הזה, בגלל הזילות של הרחוב במוסד הרבנות, עד כדי חילול ה' כאשר רב מעז, רחמנא לצלן ושומו שמיים, לדרוש תשלום בעבור עבודתו!

      הגב לתגובה זו

      • רבני הרבנות מקבלים משכורת בעד עבודתם, המיסים שלי. למה דחוף לך (ל''ת)

        שישלמו להם, 07/08/07 16:55

        הגב לתגובה זו

        • כי הם לא מקבלים משכורת על חיתון בלילה

          אחת, 08/08/07 19:46

          הם עובדים בבוקר ומפעילים את מערך הכשרות בעירם, פוסקים הלכות לציבור, מטפלים ברישומי נישואין ועוד.
          בלילות יש להם משפחה. הם לא עובדים 24 שעות ביממה.
          גם רופאים שעובדים במשרד הבריאות מסייים את עבודתם ואז הם הולכים הביתה או לקליניקה הפרטית, ואף אחד לא מצפה שהם יעבדו בחינם, כי בבוקר שילמו להם משכורת.

          הגב לתגובה זו

          • חבל שאינך יודעת מה הם חובותיהם! (ל''ת)

            והם ידעו אותן, 09/08/07 13:21

            הגב לתגובה זו

      • משרד היחצנות מבקש שתבואי לקבל את הצ'ק (ל''ת)

        בעל משרד יחצנות, 08/08/07 10:27

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    אפשר לקבל קצת פרטים מי זה כותה העמדה הרב ליסנר

    עמי, 07/08/07 00:47

    בן כמה, איפה שרת, היכן למד,
    מעניין לדעת פרטים על הכותב, כדי לדעת איך להתייחס לעמדה.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה לבקשתך.

      יעקב, 07/08/07 10:27

      אני בוגר ישיבת הסדר, והתגייסתי לצה''ל, וסיכנתי את עצמי קרוב לשנה בלבנון. אני אדם ציוני-דתי עם כפה סרוגה על ראשי.
      אם חשבת שאני אדם חרדי עם מגמה נגד הציונות הדתית - טעית.
      לקחתי בחשבון שהאוירה הציבורית כבר הורעלה, ואינני מתפלא על כלל התגובות. כי מה שהרבנות לא תעשה יקטלו אותה. כי זו האוירה שצוהר הצליחה ליצור. אך מי שיקרא היטב את כל הדברים, ויהיה פתוח, יבין את שורש הבעיה - שחבריי מהנהגת צוהר, פשוט מספרים בדיות לציבור. ודווקא מהם אני מצפה למעט יושר והגינות גם בהצגת דברים לציבור.
      יעקב

      הגב לתגובה זו

      • אתה גם עונה לטוקבקים של עצמך???

        ברני, 07/08/07 12:04

        הרי זה כל כך שקוף שכל הטוקבקים האלו נגד רבני צוהר נכתבים על ידיו של יעקוב ליסטנר בעצמו....

        הגב לתגובה זו

      • מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו

        אורייתא, 09/08/07 01:23

        גם מצגר שר''י ציוני דתי או לפחות חונך במוסדותיהם. אז מה?
        החרדים ועושי דברם כמצגר, ליסנר, ערוסי ושו''ת השתלטו על הרבנות, כפי שהשתלטו הצדוקים על הסנהדרין בימיו של שמעון בן שטח. אך אל דאגה, עוד יבא המלאך גבריאל ויחבוט את כולם בקרקע.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    ליסנר לא הבנת את הבעיה

    ציוני, 07/08/07 00:37

    הבעיה היא לא שרבנים לוקחים כסף שהרי אף דיינים ורבני ערים מקבלים תשלום על טרחתם שהרי לכל רב רציני יש מה לעשות בחיים מלבד לחתן זוגות וגם לו מן הסתם יש ילדים לחתן אלא שרבני החופות של הרבנות גובים כסף מהמשפחות עצמן שזה מרגיז ומקומם אם היה פיתרון נאות אחר לאף אחד לא הייתה התנגדות ובכלל רוב הרבנים שעורכים חופות הם חרדים שמבי נים בהלכה אך לא מבינים את קהל היעד

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מי מתחתן עם רב אורתודוכסי? בשביל מה זה טוב??

    איש חכם, 07/08/07 00:26

    עשינו חתונה מקסימה עם רב רפורמי. היה טקס מרגש ומקסים, שיוויוני ומודרני והשימחה הייתה גדולה.

    לא טבלנו במקווה המזוהם, לא עברנו השפלת כלות מביכה ופרימיטיבית, לא ''קניתי'' את אישתי והפכתי אותה לחלק מעדר הבקר שלי, לא הושפלנו בפני רבנים תאבי בצע שלוקחים הון בשביל לעשות ''מצווה'' ורצים לעוד 5 חתונות באותו הערב.

    אגב, אפילו לא טרחנו לעשות נישואים חילוניים בחו''ל. בשביל מה זה טוב? אנחנו מבחינתנו נשואים וזה מה שחשוב וגם מבחינה חוקית זה מוכר כיחסים דה-פאקטו (במיוחד עכשיו כשיש לנו ילדים).

    אל תיכנעו למוסד הרבנות הפרימיטיבי!! זו חתונה **שלכם** ואל תיתנו לאף אחד להרוס אותה עם השטויות של ימי הביניים!!

    הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות! אתה לא

      אישיהודי, 07/08/07 09:40

      התחתנת, רק עשו לך טקס ורימו אותך

      הגב לתגובה זו

    • רק רוע יש בך?

      אלי, 07/08/07 13:24

      פרימיטבי שכמוך! וחשבתי שתרצה לחלוק עם אחרים את אשתך - כראוי לליברל מתקדם שכמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    דתי לייט = דתי שאינו מעורר פחד, סלידה ותיעוב מצד הרוב החילוני (ל''ת)

    חילוני לייט, 06/08/07 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איזה גועל נפש... רבני צוהר פועלים לשם שמיים...

    יהודיה, 06/08/07 23:51

    מלכתחילה הם קמו בגלל כל מה שקורה ברבנות. בגלל היחס המזלזל,השחיתות, ההתנשאות. הם מקרבים אנשים לדת, מראים שהיהדות היא לא כמו שמצטיירת ומתקנים את הנזק שחלק מהרבנות עושה. הבעיה של הרבנות היא שמדובר ברבנים של הכיפות הסרוגות. הציוייייינים שאינם גדוייילים מספיק לטעמם.
    בושה וחרפה. כל הכבוד לצוהר!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אותי חיתן רב נהדר מצוהר חינם אין כסף (ל''ת)

    נוה, 06/08/07 23:48

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מגינה מה הגאווה הגדולה, אתה קמצן ישראלי טיפוסי

      אחת, 07/08/07 12:43

      לאולם שילמת? לקייטרינג שילמת? לצלם שילמת? לתזמורת שילמת?
      למה אתה חושב שהרב היה צריך לעשות את עבודתו בהתנדבות???
      גם אתה עובד בהתנדבות?

      אתה הישראלי המכוער!

      לצערנו, רבני צהר נאלצים לתת מענה גם בתחום הזה, בגלל הזילות של הרחוב במוסד הרבנות, עד כדי חילול ה' כאשר רב מעז, רחמנא לצלן ושומו שמיים, לדרוש תשלום בעבור עבודתו!

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא מאמין לך

    יואל, 06/08/07 23:30

    לאדון הנכבד - מספר נקודות חשובות:
    - הצורה שבה ''צהר'' ניהלה את מאבקה הצודק היתה נקייה וכנה בשעה שהם יכלו לעשות זאת בצורה שונה לחלוטין, בניגוד מוחלט לצורה שבה אתה התבטאת כלפיהם(הזכרת בדבריך את המושג ''חילול ה''', אל תצתדקו חטאתם בחטא זה יותר מדי)
    -אם צהר משלמת לרבנים מטעמה זה בסדר גמור אבל אם רבנים מהרבנות הראשית לוקחים כסף נוסף מהזוגות המחותנים זה ממש לא בסדר
    - מי שמכם לפסול 30 אחוז מרבני ''צהר''? פסלתם אותו מספר רבנים גם מקרב הרבנות הראשית?!

    צהר עושים עבודת קודש, תלמדו מהם

    מעבר לכך מה אתה מתעסק בעניניה הפנימיים של ''צהר'' - זה לא רלוונטי לכתבה - וזה מה שנקרא דמגוגיה ( בתוספת המון לשון הרע)

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    את הלקוח לא מעניין אם הרב מקבל משכורת מהמדינה או תרומה מנדיב

    אבי, 06/08/07 23:29

    הרבנים מהרבנות לא מתבקשים להתנדב. הם מקבלים משכורת מהמדינה!

    אבל יש להעמיד דברים על דיוקם - בכדי לחתן זוג אין צורך ברב ואף לא ברב מומחה. מספיקים 3 עדים כשרים ותו לא.
    כאשר חיפשתי רב לחתן אותי, היתה לי רק משאלה אחת - שלא יבקש תשלום. ואכן, לאחר שמצאתי רב (תימני) ישבמו ודיברנו על דא ועל הא ולבסוף הוא ביקש רק שאם עליו להגיע לבד מקובל (בדגש על מקובל) להחזיר את הוצאות הדלק ותו לא ואף הוא ישמח אם מי מקרובי יסיע אותו לחופה ואז אין עלי לשלם לו כהוא זה והקדוש ברוך הוא ידאג לכל מחסורו.
    הרב הגיע בדיוק בזמן שנקבע, במאור פנים שמח ומאושר על האפשרות לזכות במצוה, חיתן אותנו (בנוסח ישראלי) הנעים בדבר תורה קצר והלך לדרכו.
    לאחר כשבוע, הנחתי לו מעטפה בתיבת הדואר עם מכתב תודה והערכה ותשלום הוצאות נסיעה + טיפ.

    לילה טוב

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הגיע הזמן - צהר הוא כלבלב של הדתי-לייטים (ל''ת)

    יונתן, 06/08/07 23:17

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת שם רע! (ל''ת)

      אסף, 06/08/07 23:46

      הגב לתגובה זו

    • יופי של שפה יונתן (ל''ת)

      חיים, 07/08/07 01:18

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    תזרים המזומנים של מצגר לא

    אישיהודי, 06/08/07 22:53

    במצב טוב?

    הגב לתגובה זו

    • תזרים המזומנים של שרלו ורבני צוהר במצב גרוע??

      מומחה, 07/08/07 01:16

      אה??

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שהתואר מומחה לא מתאים לך

        אישיהודי, 07/08/07 09:41

        יכול להיות שמצגר שלח אותך?

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    ''... מלח הארץ ... '' - ביטוי נוצרי, חדל ממנו. (ל''ת)

    ל''ת, 06/08/07 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    למספר 8

    דורון, 06/08/07 22:24

    אין ספק שרב אתה לא. אם היית רב היית או מפרסם את שמך או יודע שהנך מוציא שם רע ללא סימוכין ויכולת עמידה מאחורי הדברים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה חדשת?

    ימני, 06/08/07 21:46

    תגלית א: צוהר ממומן ע''י קרן אביחי! ממש חידוש גדול. אכן, אם קרן אביחי לא היה מממן את פעילות צוהר - הארגון לא היה מצליח לקיים משרד, השתלמויות לרבנים, אתר אינטרנט וכד'. האם הרבנות היתה מצליחה להתקיים ללא מימון מהמדינה?
    תגלית ב: יש רבנים שלא מוכנים להתנדב יותר מערב אחד בשבוע לטובת צוהר! ממש ביזיון - מוכנים להתנדב ערב אחד בשבוע, איזה חצופים. האם רבני הרבנות מוכנים להתנדב אפילו פעם בחודש?
    תגלית ג: לפעמים צוהר לא מצליחה למצוא רבנים לזוגות! לרוב, הסיבה לכך זה התנאים של הרבנויות השונות שרק רב כזה וכזה יערוך את החופה. דבר שיוצר עומס רב אצל חלק מהרבנים ומשאיר רבנים אחרים (שמוכנים להתנדב) חסרי מעש.

    הגיע הזמן שהרבנות תחדל מלריב עם צוהר ותתחיל לשאול את עצמה מדוע הם עוד לא העתיקו את שיטות הפעולה של צוהר על מנת להגיע להישגים דומים.

    הגב לתגובה זו

    • ''ובעטו ברגל גסה באחיהם מן הרבנות שהושיטו להם יד אוהבת ומחבקת''.

      הרבנות הראשית, 06/08/07 23:54

      ממש אוהבים אותם...
      כאשר הרבנות הראשית אומרים לי שהם אוהבים אותי אני יודע שאני בצרות...
      ולזה הם קוראים ''אהבת ישראל''.
      תפסיקו לאהוב אותי, ותפסיקו ''לאהוב'' גם את השם.
      שנינו נודה לכם.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    הרב מהרבנות סחט ממני 1500 ש''ח

    קול ישראל, 06/08/07 21:43

    עד ששילמתי לו הוא לא הסכים לחתן אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    Rabanut is over.Close Rabanut for Thora honor (ל''ת)

    jerry, 06/08/07 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ולמה בכלל צריך רב לקידושין ? הרי מספיק שיהיו שני עדים

    דוד, 06/08/07 21:32

    ואיזה כישורים מיוחדים צריך אדם כדי לשמש רב ? קרוב ומסכים לכל תנאי הרבנות ?
    ואם רבני צוהר הם ''...תלמידי חכמים יראי שמיים..'' מדוע אתם חייבים אותם תחת חסותכם ? בשביל הכוח ? הכסף ?
    יש לי עוד כמה שאלות אבל ממילא לא אקבל תשובות ענייניות ולכן אעצור כאן .

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא רוצים לא רבנים כאלה ולא רבנים כאלה! רק נישואים אזרחיים!

    עמי, 06/08/07 21:31

    שאל נצטרך לא רבנים מהרבנות, ולא רבנים מצהר, ואפילו לא רפורמיים.

    הגיע הזמן לנישוטים אזרחיים בישראל, לכולם!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הרב מצהר היה הדבר הכי טהור בחתונתי-תודה צהר

    אודי, 06/08/07 21:24

    לקראת חתונתינו חיפשנו רב שלא משלמים לו בדולרים...פנינו לצהר ובאדיבות וללא כל השתהות קישרו אותנו עם רב.הוא היה הדבר הכי נקי איכותי צנוע לא חיפף בכלום הסביר לנו את הכל בפגישה והקשיב לנו,רשם הכל ומההתחלה הבנו שזכינו.
    ובאמת זה היתה חופה טהורה בדיוק כפי שרצינו-הודיתי ואני מודה שוב לצהר ישר כח!!!!
    (אני כאיש שבא מבית מסורתי טעון עליה והיא מתנשאת בעיני בדיוק בגלל איך שהרב המצוטט בכתבה מדבר)

    הגב לתגובה זו

    • אודי אתה לא מתבייש?.למה לא שילמת?

      המום, 07/08/07 01:14

      לכל העולם שילמת:
      למלצר.
      לבעל האולם.
      למעצב החםפה.
      לבעל האולם.
      לבלע הקייטרינג.
      לכולם..ואתה לאדם אחד שבא והשקיע לא נתתלו 500 שקלים?.מה יש קמצן שכמוך?לא מגיע לו ליחיות?.הוא לא עשה בשבילך עבודה יפה??
      אין לו אשה וילדים???

      אתה יודע מה משכורתו של רב שכונה?4500 ש''ח.
      ושל רבני צוהר המושחתים?
      לא רוצה לומר לך..

      הגב לתגובה זו

      • אופי דבריך מעיד על מצוקתך-תרמתי לצהר בלי שביקשו=טוהר (ל''ת)

        אודי, 07/08/07 06:54

        הגב לתגובה זו

        • רבני צהר עושים עבודת קודש, אבל בלי קשר, גישתך מייצגת כיעור ישראלי

          לילושי, 07/08/07 12:40

          צודק המגיב ''המום'' ברוב דבריו: הישראלי המצוי מוכן לשלם על הכל, ויפה: על הצלם, על האולם והתזמורת. ואולם בכל אשר הדבר מגיע לצרכי דת, מרגיש הישראלי המצוי, משום מה, כי שירות זה אמור להינתן לו חינם אין כסף.
          על מה ולמה? האם הרב איננו בעל מקצוע? הוא לא משאיר את שאתו בבית על מנת להגיע בערב לערוך חופה, על חשבון זמנו הפרטי?
          ממש כמו רופא, לרב יש בדרך כלל הכנסה קבועה. אולם כאשר מזמינים רופא מחוץ לשעות העבודה, הרופא גובה תשלום. מדוע, אם כן, לא לשלם לרב?
          עצם הגישה של הזמנת רבני צוהר ''שלא גובים תשלום בדולארים'', ולא שמנה שלבסוף שילמת לרב כפי ראות עיניך - היא גישה פסולה בעיניי.
          אגב, ארגון רבני צוהר קם לתת מענה למצוקה בתחומים רבים, ואחד מהם היה בדיוק זה: זלזול כואב ברבנים המחתנים עד כדי תחושה של חילול ה' כאשר אלה ביקשו את התשלום המגיע להם.

          הגב לתגובה זו

          • לצערי אתה טועה!

            הזוג שילם כבר, 09/08/07 13:27

            כשפותחים תיק נישואין משלמים אגרה.
            סכום זה הוא עבור כל השירות הכלול בנישואין, וגם עבור עריכת החופה!
            כך שלהציג את הזוג כקמצן - זה לא הוגן.

            הגב לתגובה זו

      • אתה טוקבקיסט בתשלום! שקוף כמו מים! (ל''ת)

        דרור, 08/08/07 10:26

        הגב לתגובה זו

        • ומי לדעתך משלם לו? (ל''ת)

          המומה, 08/08/07 19:47

          הגב לתגובה זו

  • 17.

    ליסנר- תתנצל

    אחת העם, 06/08/07 21:10

    בעלי רב שמחתן דרך צוהר. הוא עורך חופות פעם- פעמים בחודש. תוסיף לזה פגישות עם הזוג בביתנו לפני החתונה. הוא לא מקבל שום תמורה עבור עריכת החופה, גם אם החתונה במקום מרוחק וכו'
    אתה מזלזל במי שמוכן להתנדב רק פעם-פעמים בחודש, אבל מגן על הרבנים מהרבנות שלוקחים כספים שלא כדין...
    אל תשכח שאלמלא שחיתותכם צוהר לא היתה מוקמת מלכתחילה. אם הרבנות המקומית אכן היתה יכולה לספק ''רב מסביר פנים בנקל'' כפי שכתבת, בעלי לא היה מקבל כ''כ הרבה טלפונים של זוגות שרוצים שהוא יחתן אותם.
    במקום לזרוק בוץ תקן את הגוף בו אתה עובד. אם זה אפשרי בכלל.
    בכל מקרה- אני, שמוותרת על בעלי ערב אחד בשבוע לפחות, מצפה להתנצלות ממך.

    הגב לתגובה זו

    • תמשיכי לחכות... הוא לא יתנצל, כי הוא משקר (ל''ת)

      ויודע את האמת!, 07/08/07 00:32

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    גם אותי חיתן רב מצוהר שלא

    יהודי חילוני, 06/08/07 21:03

    לקח שקל !!! אפילו נסיעות הוא לא לקח ... הלוואי שהיו הרבה כמותו שלא מורידים את ה''חשק'' של היהדות אצל החילונים אם הבנתם למה התכונתי...

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מגינה מה הגאווה הגדולה, אתה קמצן ישראלי טיפוסי

      קופי-פייסט, 07/08/07 16:15

      לאולם שילמת? לקייטרינג שילמת? לצלם שילמת? לתזמורת שילמת?
      למה אתה חושב שהרב היה צריך לעשות את עבודתו בהתנדבות???
      גם אתה עובד בהתנדבות?

      אתה הישראלי המכוער!

      לצערנו, רבני צהר נאלצים לתת מענה גם בתחום הזה, בגלל הזילות של הרחוב במוסד הרבנות, עד כדי חילול ה' כאשר רב מעז, רחמנא לצלן ושומו שמיים, לדרוש תשלום בעבור עבודתו!

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    תודה להשם על צוה''ר-שמנסה לפרוץ את חומת ההתעללות והשחיתות של הרבנות (ל''ת)

    שישתקו לפחות, 06/08/07 20:55

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אתחתן רק עם רבני צוהר! מסבירי פנים, מעניינים ומקפידים על קלה כחמורה (ל''ת)

    אורית, 06/08/07 20:47

    הגב לתגובה זו

    • רבני צוהר כבר נשואים

      אבי, 07/08/07 01:59

      אבל תנסי למצוא לך איזה רב בהתהוות.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    רבני צוהר- סמל השפיות והטהרה בממסד החרדי המושחת (ל''ת)

    יהונתן, 06/08/07 20:46

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בשל שנאת חינם שזורה הרבנות חרבה י-ם! רבני צהר עזרתם לי וליבי עימכם! (ל''ת)

    אסף, 06/08/07 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הרבנים נלחמים על שטח המחיה שלהם, זה הכל! (ל''ת)

    לא רואים?, 06/08/07 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הרבנות נלחצת. כולם רוצים רק את רבני צוהר.

    שירי, 06/08/07 19:54

    רבני צוהר עושים עבודת קודש. אם יש כאלה שינשאו נישואים דתיים זה יהיה רק עם רבני צוהר.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רב מצהר חיתן אותי בחינם

    שירה, 06/08/07 19:36

    והיה נעים ואדיב, הגיע בזמן, וקיים איתנו פגישות מקדימות.

    הגב לתגובה זו

    • רב מצוהר

      מאיר, 06/08/07 22:14

      גם אותנו חיתן רב מצוהר ואמר שאין צורך לשלם לו.
      כך עשינו.
      את התרומה נתנו לתנו לחיות לחיות.

      נראה אתכם רבני הרבנות הראשית להתנהג כמוהו!!!

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מגינה מה הגאווה הגדולה, אתה קמצן ישראלי טיפוסי

        קופי-פייסט, 07/08/07 16:16

        לאולם שילמת? לקייטרינג שילמת? לצלם שילמת? לתזמורת שילמת?
        למה אתה חושב שהרב היה צריך לעשות את עבודתו בהתנדבות???
        גם אתה עובד בהתנדבות?

        אתה הישראלי המכוער!

        לצערנו, רבני צהר נאלצים לתת מענה גם בתחום הזה, בגלל הזילות של הרחוב במוסד הרבנות, עד כדי חילול ה' כאשר רב מעז, רחמנא לצלן ושומו שמיים, לדרוש תשלום בעבור עבודתו!

        הגב לתגובה זו

        • זה לא בחינם

          נדב, 07/08/07 17:14

          זה העבודה שלהם, הם מקבלים מהמדינה כל חודש תלוש משכורת בשביל לעשות את העבודה שלהם, אז למה אנחנו צריכים לשלם עוד? או אירגון אחר שעושה את זה בהתנדבות?

          הגב לתגובה זו

          • לא נכן. חיתון בלילה זו לא העבודה שלהם

            קופי-פייסט, 08/08/07 19:50

            הם עובדים בבוקר ומפעילים את מערך הכשרות בעירם, פוסקים הלכות לציבור, מטפלים ברישומי נישואין ועוד.
            בלילות יש להם משפחה. הם לא עובדים 24 שעות ביממה.
            גם רופאים שעובדים במשרד הבריאות מסייים את עבודתם ואז הם הולכים הביתה או לקליניקה הפרטית, ואף אחד לא מצפה שהם יעבדו בחינם, כי בבוקר שילמו להם משכורת.
            והעובדה שצהר עושה את זה בהתנדבות, באה לסתום פרצה שהלכה וגדלה ביחס הציבור לחתונות ברבנות, עד כדי חילול ה' גדול. הציבור הכללי פשוט לא חשב שמגיע לרב לקבל תשלום, כי הרי הרב זה הדוס ההוא, שעושה הכל לשם שמים, וה' כבר שולח לו פרנסה. לא ככה?

            הגב לתגובה זו

    • גם אני! הרב לא ביקש ולא קיבל שום תשלום בעד הטכס (ל''ת)

      ג, 08/08/07 10:25

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרשתי מצוהר ואני מברך על כך יום יום.

    רב מצוהר שפרש, 06/08/07 19:36

    כמי שהיה בארגון צוהר לא מעט שנים, אני יכול לאשר את כל הנאמר בכתבה זו. כשנוכחתי לראות כי מה שמעניין את ההנהגה, הוא טובתם האישית, ושהם אינם תורמים את חלקם בעבודת השטח ואינם מוכנים ''להתנדב'' בעצמם לערוך חופות, ושולחים במקומם רבנים צעירים, התחלתי להבין את מה שלא הבנתי בהתחלה. כי האמנתי ברעיון. לצערי, צוהר כבר אינה מה שהייתה בעבר, וכיום לאחר שהיא כבר אינה ממוקדת ברעיון הקדוש של קירוב לבבות ובמקום זה עוסקת בויכוחים ובמלחמות, אין עוד טעם לקיומה.

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה?

      שלול, 06/08/07 20:44

      אם אתה דובר אמת כתוב את שמך בפומבי?!?

      הגב לתגובה זו

    • אני מכיר היטב רב מראשי צהר

      אתה קשקשן, 06/08/07 20:49

      והוא עורך בין שש לשמונה חופות בחודש. אדם עסוק לעילא ובכל זאת מכתת רגליו.

      הגב לתגובה זו

    • רב מצוהר לשעבר יושב לכתוב טוקבק... מאד אמין... (ל''ת)

      כן, נכון..., 06/08/07 20:57

      הגב לתגובה זו

    • אני בטוח שאתה מתחזה!

      נעם, 06/08/07 21:08

      אלק רב שפרש,

      הגב לתגובה זו

    • האם בהסמכה לרבנות לימדו אותך ללכלך בעילום שם? אני קורא לך להזדהות

      אבי, 06/08/07 21:24

      ובכלל, מגיע לציבור לשמוע מיהם הרבנים שפרשו מצהר (לפי הכתבה) בגלל חציית קו אדום.

      הגב לתגובה זו

    • מתאים לכל הגופים והעמותות בארץ

      דוד, 06/08/07 21:35

      כולם מקימים משהו כדי שיהיה להם אח''כ עסק מכניס .
      אז מה השוני בינם לבין כל השאר ?
      בחר בין כל העבריינים/החוטאים את האחד שמתאים לך או שהכי פחות נורא בעינך .

      הגב לתגובה זו

    • והרבנות יותר טובה??

      ד, 06/08/07 22:10

      בהתחשב במצב של היום אני לא יודע מה קורה עם צהר, אבל אני בטוח שהם עדיפים על הרבנות המסואבת והמושחתת.

      הגב לתגובה זו

    • פרשתי מהדת,ואני מברך על כך יום יום.

      דתל''ש, 06/08/07 22:50

      כמי שהיה דתי לא מעט שנים, ונוכחתי לדעת שרבנים הם בדיוק כשאר בני אדם,כלומר מונעים על ידי אינטרסים, וראיתי כיצד פסיקות הלכתיות מונעות על ידי אינטרסים, ובדקתי יותר לעומק והבנתי שמה שהווה הוא שהיה, כך שלמעשה חלקים גדולים מהפסיקה ההלכתית לדורותיה אינה אלא תוצאה של אינטרסים לא רלוונטיים, החלטתי שאפעל על פי האינטרסים שלי, ולא אלה של בעלי אינטרסים אחרים. הכתבה הזאת היא דוגמה פעוטה , וד''ל.

      הגב לתגובה זו

    • מתחזה... מי שלח אותך? החרדים?? (ל''ת)

      אני, 06/08/07 23:48

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    נו באמת... הרבנות היא גוף שאיבד כל יכולת (ל''ת)

    ר, 06/08/07 19:23

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני בהלם. מתברר כי גם צוהר מושחתים

    שירלי, 06/08/07 19:20

    אני פשוט בהלם מוחלט. אם הדברים שנכתבו נכונים, אין יותר במי להאמין. לא רבנות ולא צוהר.

    הגב לתגובה זו

    • אל תאמיני להכפשות האלו לחרדים יש

      יוני, 06/08/07 22:33

      מסורת ארוכה של הכפשות נגד רבנים מכובדים כאשר אלו נתפסים כאיום.

      הגב לתגובה זו

    • את בהלם עוד לפני שביררת אם הדברים נכונים!!! (ל''ת)

      אביחי, 06/08/07 23:19

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    האם לזה התכוון אלוהים ??? רבנות מושחטת ואטומה !

    אהוד, 06/08/07 19:04

    ודרך אגב, הצעירים שבוחרים ברבני צהר עושים זאת בגלל היחס האדיב, האנושיות והעדכנות שלהם ובנוסף, בגלל שהם לא גובים כסף אלא מקיימים מצווה ואין שום בושה בכך שזוג ירגיש טוב יותר כשרב שמחתן אותו לא עושה זאת כמוכר בפיצוציה אלא לשם שמיים מתוך מתוך אהבה וקירוב לבבות.
    אולי תלמדו מהם במקום לתקוף אותם. או אולי עדיף שתמשיכו כך, כי זה מקרב את סופכם מהר יותר ב''ה בימינו!

    הגב לתגובה זו

    • מושחתת!!

      יוני, 06/08/07 22:36

      אתה צודק בכל מילה וצר לי שתקפתי אותך אבל אני מתחיל להשתגע משגיאות הכתיב.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אך כך, צוהר עובדת על כולם בעיניים. וואו. (ל''ת)

    משה, 06/08/07 19:04

    הגב לתגובה זו

    • שקר וכזב! התחהתנתי עם רב מצוהר והוא לא ביקש ולא קיבל דבר!! (ל''ת)

      נשוי טרי, 08/08/07 10:24

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה שהרבנות לא מבינה...

    עודד, 06/08/07 18:59

    בשוק חופשי כשחברה מייצרת מוצר יותר טוב משלך אתה לא הולך וגונב את זה ממנה, אלא מתחרה בה, מנסה להשתכלל ומוציא מוצר יותר טוב.

    אולי תלמדו משהו, במקום לשרוף את המועדון?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    צהר קדושים - הרבנות מושחתים ורעים

    חילוני, 06/08/07 18:41

    אילולא צהר הייתי מתחתן בקפריסין.

    אגב כסף, הרב של הרבנות בעיר שלי אמר לי שלא כדאי לי צהר והציע שהוא יחתן אותנו, תמורת 400 ש''ח בלבד (!!) הכל שחור משחור בלי קבלות ובלי מיסים

    הרבנות היא מקום מושחת ומלוכלך אשר גורם לשנאת הדת ע''י החילונים

    הגיע הזמן שהרבנות ילמדו משהו מצהר!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    זה נבלה ,וזה טרפה! (ל''ת)

    משגיח כשרות, 06/08/07 18:39

    הגב לתגובה זו