• 183.

    מה אתם אומרים שלום עכשיו?? כשהסרבנות היא משמאל זה בסדר נכון?! אז

    יואל, 06/08/07 22:30

    קוראים לזה ''סרבנות מצפונית''. ''סירוב להשתתף בכיבוש'' זה כשר אה? זוכרים את ''אומץ לסרב''???

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    רצוי שצה''ל יפנים, לא ניתן לסמוך על חיילים דתיים. (ל''ת)

    חפ''ש, 06/08/07 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    מדינת השמאל = ישמאל (ל''ת)

    אילן, 06/08/07 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    אל תפנו אפילו עציץ - אתם צודקים 100% (ל''ת)

    העם איתכם, 06/08/07 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    שלא יתפלא אשכנזי שהצבא שייך לחצי עם= הם מנהלים מדיניות של שמלאנים,

    ג'ינג'י, 06/08/07 18:53

    מי שמכתיב את המדיניות זה שלום עכשיו ולא צה''ל, צה''ל בג''צ הממשלה וכל המוסדות השמלאניים מותר להם הכל, רק הימניים פולעים או אומרים מהר דנים אותם, התאוותנו השמלאנית אינה יודעת שבע!!!

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    לא לתת להם להופיע בכוכב נולד! (ל''ת)

    א, 06/08/07 17:30

    הגב לתגובה זו

    • אתה ענק !!! הבעת הכי טוב שאפשר את רמת התגובה הצה''לית

      הצבא בבעיה, 06/08/07 18:19

      התגובה וההתנהגות של צה''ל מזעזעת ברמתה המטופשת. זה הרי פיילוט לפינויים אחרים.
      צבא עבדים לשרות המפלגות השמאלניות
      מקווים שבעתיד יהיה הרבה יותר גרוע.

      אבל המשתמטים ימשיכו לקבל שכר גבוה בגלי צה''ל

      הגב לתגובה זו

  • 177.

    אישה חייל ירצה לשרת תחת ממשלה שהוכיחה שהיא מסכנת את קיומנו ? (ל''ת)

    רק חייל טיפש., 06/08/07 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    כל הכבוד לצה''ל

    אמא של חייל, 06/08/07 17:26

    ככה צריך לעשות לכל הסרבנים.
    צה''ל זה לא גנון.

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    שמני , אין הבדל בינך לבין ניסו שחם. וזו לא מחמאה. (ל''ת)

    חייל, 06/08/07 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    שלום עכשיו נותנים עצות גם לצה''ל , לא רק לפלסטינים.

    גומולקא, 06/08/07 17:23

    זה מנהג דתי אצלם. לתת עצות רעות.

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    כשטייסים סרבו פקודה, אופיר פינס שתק. (ל''ת)

    איש שפל ., 06/08/07 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    יבורכו. די לשמוש בצבא העם לצרכי השמאל הנתעב. (ל''ת)

    חילוני, 06/08/07 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    שלא יהיה ספק, גם מירושלים ידרש צה''ל לגרש יהודים. (ל''ת)

    המדינה נגמרה., 06/08/07 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    כל הכבוד לחיילים המסרבים לגרש יהודים! (ל''ת)

    חזקו ואמצו!, 06/08/07 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    אל תעשו מהצבא קודש! כנסו

    אחד הסרבנים, 06/08/07 17:05

    אני סיפרתי לרועי שרון הכתב את הסיפור ועידכנתי אותו בכל הדברים וכל הכבוד לו הוא כתב מידע מדויק בניגוד לשאר האתרים שאני לא יודע מי הנפיץ להם את הסיפור!

    דבר שני רציתי להגיד שהצבא הוא לא קדוש וכשהוא פועל נגד המוסר האמיתי והשכל הישר אז מי שנפגע אלו הדרגים הנמוכים. אני וחברי במקרה הזה. אני לא אומר שאנחנו נמנע עכשיו את הפינוי. אבל מה שבטוח זה שכולם ידעו שיש עוד חיילים בצבא שהם לא רובוטים ושחיים על פי האמת - שלא התגייסתי למשטרה התגייסתי לצבא ההגנה, לצבא שנלחם למען עמו וארצו, לא לצבא שנלחם כדי להגן ולשמור שאהוד לא ירד מהכסא. ובטח שלא בשביל זה נשחיט את נפשינו!

    הגב לתגובה זו

    • הנתקות שמשאירה ערבים מערבית לקו הירוק , מסכנת את קיומנו. חייבים

      הנתקות מלאה!!, 06/08/07 17:16

      מי שחושב ש''ערביי ישראל '' לא יגרמו לאינטיפדה כאן בישראל , שיחשוב שוב. יש לבצע הנתקות מלאה מכל הערבים. את ''ערביי ישראל יש להעביר התנחלויות שישראל מפנה בגדה המערבית.

      הגב לתגובה זו

    • חזקו ואימצו,שקודם ישפטו את ילדי אולמרט שלא שירתו (ל''ת)

      אביב, 06/08/07 17:19

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו איתך ב-100%

      חזק ואמץ, 06/08/07 17:19

      תמשיכו ככה. המוסר מעל הכל!
      השחיתו לנו את מערכת השלטון- הכנסת, את מערכת בתי המשפט, את המשטרה, התקשורת ועוד ועוד, ומילאו אותם בבעלי סמכות אינטרסנטים וציניים.
      לפחות שישאירו את הצבא מנותק מכל הלכלוך הזה

      הגב לתגובה זו

    • חזק ואמץ! אתם לא בובה של אולמרט!! (ל''ת)

      יהודיה, 06/08/07 17:29

      הגב לתגובה זו

    • תודה, איש!

      יואב, 06/08/07 18:26

      כל הכבוד לך ולחבריך. מותר להסיר את הכובע? אתם אנשים בעלי מצפון וכבוד.

      אתם תזכרו כמי שהחלו את מהפיכת המוסר. עם חיילים כמוכם אני גאה להיות יהודי.

      תודה!

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    אנו בתקופה הרת גורל, אסור לעבור על כך בשתיקה.

    דני ב., 06/08/07 16:57

    אנו עומדים עתה מול אפשרות שנצטרך לסגת משטחים נוספים ביהודה ושומרון ואולי גם מרמת הגולן.
    לו חפצי חיים אנו צריך לבלום את התופעה הזו עוד באיבה.
    לא הרבנים הקימו את המדינה אלא החלוצים.
    הקמנו מדינה וצבא שחייב למלא את הוראות הדרג המדיני.
    לו עצת הרבנים המסיתים גוברת על הוראות הצבא, לא ירחק היום בו עליהם יהיה למלא פקודות נסיגה ומה יקרה אז האם יקבלו למשל פקודה לירות בחיילים המפנים?
    אנו עומדים בסכנת מלחמת אחים בשם הדת , יש לחנוק זאת כאשר התולעת טרם אכלה את ערימת התפוחים,
    ולכם הסרבנים ותומכיהם.
    לו תיפול שערה משערות ראשם של בנינו חיילנו ולא חשובה דעתם הדתית או הפוליטית יהיה לכם עסק עם הורים לחיילים שלא יעברו בשתיקה על ההסתה הנפשעת, ראו הוזהרתם.

    הגב לתגובה זו

    • האומץ לסרב אינו שמור רק לטייסים הזוכים להגנת מנהיגי השמאל.

      אדם אילת, 06/08/07 17:11

      במדינה שבה החוק הוא סלקטיבי ברמה שהופכת אותו לבדיחה ואת רשויות החוק למושחתות, האומץ לסרב לא יכול להיות מותר לטייס ואסור לחייל חי''ר.
      אנו כולנו עדיין מחכים להעמדתם לדין של הטייסים שעודדו את הסרבנות ולראשי השמאל שהעניקו להם גיבוי בראש חוצות

      הגב לתגובה זו

    • מה איכפת לך דני ? הם לא אחיך...

      עמוס עוז, 06/08/07 17:26

      למה שיעשו עבורך שליחויות ?

      הגב לתגובה זו

    • באמת כדאי לסרב ולתת את המדינה לארה''ב (ל''ת)

      יעקב, 06/08/07 18:03

      הגב לתגובה זו

  • 167.

    כל הכבוד לחיילים,גם אני הייתי מסרב (ל''ת)

    חיים, 06/08/07 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    == להעמיד לדין את מי שמגרש יהודים !!! == (ל''ת)

    ראש חושב, 06/08/07 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    פשוט בושה וחרפה

    דני ב, 06/08/07 16:54

    איך זה שמעמידים לדין חיילים שמשרתים את האינטרס היהודי???

    ובאותו הזמן כלפי חברי הכנסת הערבים שחותרים נגד המדינה היהודית לא נעשה דבר.

    שיעמידו לדין את כל הפושעים האמיתיים: השמאלנייים !

    הגב לתגובה זו

    • בושה ? השמאל יודע מהי בושה ? (ל''ת)

      טלי, 06/08/07 22:43

      הגב לתגובה זו

  • 164.

    להעעמיד לדין את המפקדים.

    חילונית, 06/08/07 16:53

    האשמה ....ראש כרוב. אפשר היה לחסוך מכולם את ההחלטה המיותרת והבלתי אנושית הזאת. למה לגרום למלחמות יהודים. זה מסוכן .

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    רק מידור ה''יהודוניות'' יאפשר שרידות ''ישראלית'' (ל''ת)

    ברוך שפינוזה, 06/08/07 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    הבן שלי שמאלן ובכל זאת שומר בהתנחלויות לא חוקיות.ראשי ישע הורסים את

    אם ללוחם דוכיפת, 06/08/07 16:37

    הצבא.חייל לא יכול להחליט איפה יציבו אותו

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    יש תחליף

    מנחם גלבוע, 06/08/07 16:22

    אין שום בעיה בהדחת חילי ישיבות ההסדר.במקומם יבואו כנראה לשרת בניו של אולמרט שמזמן שכחו איך נראה רובה.

    אין גבול למה שאולמרט מוכן לעשות על מנת לשרוד אפילו לפגוע בחיילים שאיכותם הוכחה בכל מערכות ישראל.

    לחילי ההסדר חזקו ואמצו ותשארו נאמנים לדרכם אל תתנו לאף אחד להפחיד אתכם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה דמגוג ומסית למרד -הגלות קרובה !! (ל''ת)

      ע. מיכאלי, 06/08/07 16:33

      הגב לתגובה זו

      • לתושב מודיעין

        חיים, 06/08/07 16:55

        ןהתשובה המורכבת שלך אינה דמגוגיה?

        הגב לתגובה זו

    • אמאל'ה (ל''ת)

      הם מאיימים, 06/08/07 16:33

      הגב לתגובה זו

  • 160.

    השימוש בצבא כמשטרה פוליטית מסכן את אושיות הדמוקרטיה (ל''ת)

    אלינור ריגבי, 06/08/07 16:20

    הגב לתגובה זו

    • ושימוש במשטרה ? נמאס ממניפולציות בשקל וחצי (ל''ת)

      צה''ל הוא הסמכות, 06/08/07 16:29

      הגב לתגובה זו

      • הגיוס לצבא- חובה, למשטרה (עדיין) לא

        תיאוריות, 06/08/07 16:57

        כל עוד הגיוס מקיף את כל האוכלוסיה אסור שהוא יופעל נגד חלק ממנה בשום אופן!!!

        הגב לתגובה זו

  • 159.

    להעמיד לדין את שלום עכשיו על המרדת הפלסטינים נגד צה''ל.

    נורמן, 06/08/07 16:19

    והסתה לאלימות נגד המדינה ומוסדותיה.
    זה הרי עיקר הפעילות שלהם, וכולם יודעים.
    ועוד במימון אירופי ושל מדינות ערב.

    הגב לתגובה זו

    • צודק אלף אחוז (ל''ת)

      אביב, 06/08/07 17:20

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    דיווח חם משינקין.......

    מושיקו, 06/08/07 16:18

    לכתומים שלום.

    מכאן ממש לא אכפת אם אתם מסרבים, כועסים, מסכימים או בועטים.

    תמשיכו ככה. ככל שהצבא לא יוכל למלא את תפקידו נמהר לחזור לקו הירוק. ככל שיהיו פחות חיילים בכלל המענה יהיה לחזור לשפיות ולקו הירוק.

    (המלצרית בדיוק הביאה לי קפה ברד)

    ואתם הדתיים, תחזרו לקנה מידה כפי שהיה תמיד - זניח. זה לא כל כך נורא אין מה לחפש על גבעות קרני תיישים.

    להתראות. אני ממש לא יכול להמשיך הקפה מתחמם.

    צ'או.

    הגב לתגובה זו

    • אכן דווח אמיץ! (ל''ת)

      יישר כח!, 06/08/07 16:44

      הגב לתגובה זו

      • אל דאגה ידידי, גם הערבים לא יחששו לעבור את הקו הירוק...

        זה בציניות, 06/08/07 17:07

        נראה לי שגם אם ישב לך מחבל על האף עדיין תעצום עיניים ותתפנן על הארומה.
        בזכות ה'מיעוט' הדתי לאומי, אנשים ספק תמימים ספק טומנים-ראש-בחול שכמותך יוכלו להנות מקיום המימרה 'אין שכל אין דאגות' בשקט יחסי, ובלי כל מיני דברים מטרידים כמו טילים ארוכי טווח, קטיושות ופצצות טבח אנושיות שמעיזים להפר את שלוותך הענוגה.
        שיהיה לך רק טוב

        הגב לתגובה זו

      • כוח ? למי ? למושיקו ? עליו אתה בונה ? (ל''ת)

        ליטל, 06/08/07 17:28

        הגב לתגובה זו

  • 157.

    קול אדוניו

    אסתי מנור, 06/08/07 16:16

    מתקבל הרושם כי גד שמני מאז נכנס בתפקידו עוסק רק בהעמדה לדין ,חלוקת נזיפות ואיומים על פקודיו.
    ככה זה כאשר אלוף בלתי ראוי מתמנה לתפקיד בגלל ששרת בנאמנות את החצר של אולמרט.

    כל הכבוד לחילי צה''ל שמסרבים ליטול חלק בפנוי לא לשם כך הוקם הצבא ותקדים גוש קטיף היה פעם אחת יותר מדי.

    כדאי לרמטכ''ל לשקול העברתו של שמני מהתפקיד.

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    אשריכם! ואשרינו שיש לנו חיילים כאלה!

    גיבורים, 06/08/07 16:16

    שדבקים באמת בלי פחד!

    הגב לתגובה זו

    • ככה חשבו גם הסיקריקים - איפה הם ? (ל''ת)

      ע. מיכאלי, 06/08/07 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 155.

    שיעמידו לדין את בנו המשתמט של אולמרט. לעליית המוטיבציה למתגייסים. (ל''ת)

    אמא לחייל, 06/08/07 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    לסגור את ישיבות ההסדר

    אזרח חרד, 06/08/07 16:06

    הגיע הזמן לבטל את ההטבות לדתיים ואת השירות המקוצר
    הם צרכים להתגייס ולשרת 3 שנים כמו כולם ובלי הרבנים שהם המפקדים האמיתיים שלהם
    והם סכנה קיומית למדינת ישראל הדמוקרטית
    הסרבנים והמסיתים צריכים ללכת לכלא

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    מה ידיחו אותנו? יו איזה פחד הצחקתם אותנו תישארו ללא חיילים (ל''ת)

    חייל הסדר, 06/08/07 16:05

    הגב לתגובה זו

    • לחייל הסדר. עוד לא הבנת. ככל שתסרבו יטב לשמאל!!

      משה, 06/08/07 16:09

      זה נורא פשוט.

      אם לא יהיו חיילים הרי שמדינת ישראל לא תוכל להמשיך להחזיק בשטחים הכבושים ואז.....נחזור לשפיות ולקו הירוק.

      הלוואי שתסרבו, תשבתו, תאכילו מרורים את הצבא והמדינה.

      הגב לתגובה זו

      • לא שכנעת. שתה את הקפה במקום לפטפט....

        יושקו, 06/08/07 17:29

        מישהו יכול לחשוב שאתה חכם אם רק לא תביע דעות...
        ליצן.

        הגב לתגובה זו

    • תמשיכו עם השחץ הריקני החלול

      אומרים לכם, 06/08/07 16:16

      בעברית הכי פשוטה שיש.

      אם השירות שלכם הוא התנייה פוליטית- עופו הביתה

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    בהצלחה בחיים. (ל''ת)

    לחילים, 06/08/07 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אל תפחדו ממשפט. ברק ואולמרט לא למדו לקח, יועמדו לדין! (ל''ת)

    נעמי, 06/08/07 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    אולמרט, אל תכניס צבא לאג'נדה הפולטית השנויה במחלוקת. ז ה י ר ו ת (ל''ת)

    אולמרט היזהר, 06/08/07 16:00

    הגב לתגובה זו

    • המשטרה לא של כולנו? רק הצבא?

      די כבר עם, 06/08/07 16:17

      צה''ל הוא הסמכות בשטחים

      בטח שהוא המבצע בשטחים

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    ימ''ס מג''ב (איו''ש) מצדיע!

    הרמטכ''לים שלי, 06/08/07 15:59

    ראיתי אותכם, לוחמי דוכיפת, עומדים במחסומים - בקור ובחום בחמסין ובשרב - בדרכי לעוד פעולה בכפרי הערבים שבבקעת הירדן או השומרון.

    כמו אז גם היום, וביתר שאת, אני יודע שיש על מי לסמוך: אתם חיילים אמיתיים(!) אשר יודעים להבדיל בין טוב לרע, בין שחור ללבן ובין מותר לאסור - במדינה שדומה שערכים אלו התהפכו בה לחלוטין.

    אתם המצפון שלי ולכם אני מצדיע כאילו כל אחד ממכם הוא הרמטכ''ל הפרטי שלי. יום אחד, שבאמת יהיה פה צבא יהודי וציוני אז אתם רבותי תהיו שלד הקצונה, המוסר והמצפון האמיתי של צבא זה.

    באהבה ובהערכה...לוחם ימ''ס איו''ש!

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    לא יעשו להם כלום - הם הרי מתנחלים.

    חמורו של משיח, 06/08/07 15:56

    יזרקו להם כמה מילים על כמה חשוב לציית לפקודה וזהו. הרי לא מדובר פה על אזרחים מן השורה, אלא על אדוני הארץ שנמצאים מעל החוק.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ציני אך צודק! (ל''ת)

      אחד הסרבנים, 06/08/07 16:48

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    אני נגד הסרבנות אבל לא ראיתי התלהמות נגד חכים שיושבים בארצות ערב

    אבי, 06/08/07 15:53

    ומשתתפים בעצרות להשמדת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    עדיף ''בית דין'' של מטה על פני בית דין של מעלה. (ל''ת)

    אתי, 06/08/07 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    מדינה שהיללה עד אתמול נשיא ויו''ר כנסת משתמטים

    יקי, 06/08/07 15:50

    באה בתלונה לחיילים לוחמים על כך שהם מסרבים לבצע פקודה בלתי חוקית בעליל?
    אתם לא התחרפנתם ????????????

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    כל הכבוד לחיילים שמסרבים לעוול הזה!ידוע כבר-האדמות של יהודים חוקית!

    רעות, 06/08/07 15:44

    אך לא לפי חוק השמאל האנטי יהודי! יש מסמכים המאשרים שהאדמות נגזלו מיהודים!! בפרעות שרצחו אנסו ופרעו בהם הערבים!!
    לא ייאמן עד כמה ה''יהודים'' ערב רב השמאל הזה אכול בשנאת עצמו, עלוקות,] צאו מהעם שלנו!! משוקצים וצבועים!! שום הומניות אין בכם, אתם שמחים לאיד(ועושים כל שביכולתכם שיהיה אותו) על כל צרה שבאה על העם והארץ שלנו!! ממש מפוררים לנו בשקט ובערמומיות את הקרקע מתחת לרגליים- כמו שעשיתם עם ''חפציבה''.. והפלתם עשרות משפחות לפי הפחת ולמצוקה כלכלית, פושעים!! העם כבר יודע מי אתם, אתם לא סתם מעטים, מיותרים, שנואים על הרוב הגדול מאוד של העם, לא סתם אתם כל כך נחבאים אל הכלים ועושים הכל בשקט כמו תולעים.. לכו חפשו שורשים בהודו, ותישארו שם.

    הגב לתגובה זו

    • ממש שינאה אנטישמית במיטבה

      יובל, 06/08/07 15:59

      רעות היקרה
      תראי כמה שינאה יש בך, עד עיוורון,
      כדאי שתעשי תיקון לנשמתך.
      לא כל מי שדעתו לא כדעתך ומנהגיו לא כמנהגיך ראוי לפרץ השנאה שלך.
      גם בצד השני יש תמימים וישרים.

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    אנשים חושבים

    שמואל, 06/08/07 15:43

    אני בעד אנשים חושבים ולא מכונות
    שעושות מה שנאמר להם.
    הצבא כופה את התגייסות החילים
    לשורותיו ואחר כך כופה עליהם מה לעשות. אפה הזכויות של חופש ההחלטה- חוצפה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    רק כשתהיה מנהיגות נורמלית לעם ישראל

    אילנה, 06/08/07 15:36

    לא ייוצר מצב בו יש התנגשות בין פקודות הצבא והמצפון היהודי.
    מנהיגות נורמלית לעם היהודי זה פשוט מנהיגות יהודית, עם לב יהודי ומוסר יהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    מזל שסיימנו עם החטופים, אירן לא מהווה איום, סוריה לא מתחמשת (ל''ת)

    שאפשר לעסוק בזה, 06/08/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    חזקו ואמצו - חיילים עם מוסר אמיתי (ל''ת)

    יהודי, 06/08/07 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    כול הכבוד לגיבורי התהילה

    אבי, 06/08/07 15:30

    אלה חיילים מוסריים

    הגב לתגובה זו

    • לא מוסריים ולא גיבורים-- מוגי לב !!! (ל''ת)

      ע. מיכאלי, 06/08/07 16:30

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    הצבא רופס מול חיילי הרבנים

    ע. מיכאלי, 06/08/07 15:29

    אם אלוף הפיקוד או הרמטכ''ל היו מתייחסים ברצינות למעמדם ודרגותיהם ,מזה חמש שעות כל המחלקה הסרבנית היו יושבים בצינוק !
    יש להבין כי סרבנות מכל מגזר הינה צעד גדול נוסף לכוון קץ המפעל הציוני ומדינת ישראל.
    עושה רושם שהצבא נוהג בהססנות וזהירות יתר בפרשה וכאן נדרשת נחרצות ללא כל פשרות.
    אתם לא מאמינים ?תראו בערב מה נסראללה אומר על ההתפוררות של היישות הציונית !!!

    הגב לתגובה זו

    • אור בודד בים של חשיכה פנאטית (ל''ת)

      יוחאי רותם, 06/08/07 15:47

      הגב לתגובה זו

      • שפוי אחד בסדום הלוהטת משחור ורוע (ל''ת)

        טובי, 06/08/07 16:27

        הגב לתגובה זו

  • 137.

    כל הכבוד לחיילים! שבו בכלא עם מצפון שקט!! (ל''ת)

    חיים, 06/08/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    אל תירא ישראל בי גור אריה הלא אתה ואריה אם ישאג מי לא ירא!

    שוקי, 06/08/07 15:26

    אל תחששו מהעמדכם לדין.אנו נמצאים היום בתקופה של טירוף שילטוני..
    האויב ידיד והחייל אויב!
    תעמדו על שלכם ומצפונכם היה נקי.
    אני גאה בכם אתם קצה האור בתוך הטירןף המוחלט שאחז בהנהגת השלטון המושחת!
    ...הלוואי והיתי יחד איתכם!

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    אז שיעמיד אותם לדין אז מה? די לגירוש יהודים

    אזרח, 06/08/07 15:25

    ואותו מפקד טוב תעשה אם לא תנקוט בצעד כזה, לחיילים לפחות יש מצפון ולא רוצים לגרש יהודים וכדאי שגם אתה לא תגרש יהודים מבתיהם

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    כל הכבוד ! תחזיקו מעמד!

    בעז, 06/08/07 15:25

    לכבוד הרמטכ''ל רא''ל גבי אשכנזי
    אני מפציר בך , כקצין במיל. מהצנחנים, אל תביא לחורבן הצבא!
    בידך הדבר!
    אמור בקול צלול:- מטרתו ומשימתו של הצבא היא התכוננות למלחמת מגן כנגד אוייבי העם היהודי - מדינות ערב והמחבלים הפלסטינים לא מלחמה ביהודים!
    אנחנו על עברי פי פחת, אם יתפורר הצבא כולנו נשלם את המחיר.
    אל תסכים לקבל הוראה פוליטית מהדרג הפוליטי - בשביל זה יש משטרה!

    הגב לתגובה זו

    • צודק, צה''ל לא צריך להיות בשטחים (ל''ת)

      אייל, 06/08/07 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    סרבן מהשמאל מחזק את ידיכם

    יובל, 06/08/07 15:24

    כסרבן מהשמאל אני תומך בסירוב של חילים אם הם חושבים שהמעשה שלהם מסכן את קיום המדינה (כמו שהם מבינים אותה). הרי מטרת הגיוס שלנו היה לשמור על המדינה ולא להשתתף בפרוקה.
    אני מהצד השמאלי של המפה מבין שמעשה ההתנחלות או מעשה שיביא לחורבן הבית השלישי ולכן בשלב מסוים החלטתי (וזה היה קשה מאוד ברמה האישית) לסרב ולהשתתף במעשה הכיבוש.
    חייל ימני אם הוא מרגיש שכלו כל הקיצים ומעשה פינוי של מתנחלים מסכן על פי עמדתו את קיום המדינה, אסור לו להשתתף בפינוי.
    אבל שיהיה מוכן לשלם את המחיר והמחיר צריך להיות גבוה.
    אותי שיחררו משלדג לאחר 15 שנות מילואים (חלקם הגדול בשטחים) והייתי מוכן גם להגיע לבית הכלא וזה כאב לי מאוד ובצדק כך נעשה לי.
    אותו הדבר יש להחיל גם על סרבן מהימין, כלא וסילוק מיחידותו.
    ואת המחיר הזה עליו לשלם באהבה.

    בכל מקרה הייתי ממליץ לכל המתלהמים, מכל הצדדים, לעשות זאת עם קצת יותר חמלה, אהבה ושותפות גורל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה סרבן מהשמאל

      יהודה, 06/08/07 15:45

      כמו שאני הגמד השלישי משלגיה ושבעת הגמדים

      הגב לתגובה זו

      • תבדוק ברשימות של 500 סרבנים מהשמאל

        יובל, 06/08/07 16:56

        שם תוכל למצוא את השם שלי כולל מה שכתבתי על הסיבות לסרובי.
        אבל למה קשה לך להאמין?
        כי אני לא באיזה שטנץ שאתה מכיר?

        הגב לתגובה זו

  • 132.

    הודי לא מגרש יהודי.!!!!!! (ל''ת)

    fhbb, 06/08/07 15:23

    הגב לתגובה זו

    • מבקשת את סליחתך על ה י' החסירה הודי לא מגרש יהודי אבל''יהודי'' כן (ל''ת)

      סליחה על הי', 06/08/07 16:04

      הגב לתגובה זו

    • רק לפקיסטני מותר? (ל''ת)

      למה?, 06/08/07 16:21

      הגב לתגובה זו

      • אתה מצחיק היום (ל''ת)

        mmm, 06/08/07 16:50

        הגב לתגובה זו

  • 131.

    תנחשו מי צוחק על מי,,,נאסראלה על אולמרט ,ולכן על כולנו,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    צעיר בן 77, 06/08/07 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    כל הכבוד לסרבנים (ל''ת)

    רוני, 06/08/07 15:20

    הגב לתגובה זו

    • צודקים החרדים, נכון? (ל''ת)

      הודיה, 06/08/07 15:46

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    נראה שהמגיבים מימין ומשמאל מוכנים שהמדינה תחרב ובלבד שדעתם תתקבל...

    שפוי, 06/08/07 15:19

    אם אין ציות לפקודות - אין צבא.
    אם אין צה''ל - אין ישראל. נורא פשוט.

    אחד לא רוצה לשמור על מתנחלים, והשני לא מוכן לפנות מתנחלים.
    ואני אומר - שניהם לכלא לתקופה ממושכת!!!

    מותר וצריך לסרב רק לפקודות בלתי חוקיות בעליל - כגון רצח חפים מפשע. כל השאר איננו נתון לשיקול דעתו של החייל, ובטח שלא רב או מטיף זה או אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    יה פראיירים,,,זה בדיוק מה שאולמרט רוצה,,כך שישכחו את וינוגרד (ל''ת)

    בצלאל, 06/08/07 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    חיילים עם ראש על הכתפיים, חזק ואמץ,וזה מה שמרגיז את השמאל הרקוב,,,, (ל''ת)

    הכל בגלל אולמרט, 06/08/07 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    כל הכבוד לסרבנים!

    הא. איזה יופי, 06/08/07 15:13

    (גם בזכותך!!)

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לחיילים האמיצים!!

      אכן, 06/08/07 15:22

      אתם אנשים בעלי מוסר. טוב לדעת שיש כמוכם בעולם!

      (אכן, גם ''אשמת'' הש.ג)

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    אוהבים אותכם ''אשריכם שנתפסתם על דברי תורה (ל''ת)

    יאיר, 06/08/07 15:12

    הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר על החרדים, נכון? (ל''ת)

      ישראל, 06/08/07 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    גם הצבא אומר ל א לאולמרט,,נשאר לו רק 1% של תמיכה,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    אולמרט גמוררררר, 06/08/07 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    שמאלנים-אין צבא בלי הכיפות הסרוגות-לקרא!

    רונן, 06/08/07 15:08

    אנחנו הכיפות הסרוגות מהווים את רוב הקצונה ורוב החילים הקרביים.

    ואנחנו הפסדנו בלבנון.

    הגב לתגובה זו

    • אתם אפסים! עוד מעט שנחזור לקו הירוק לא יראו אותכם בכלל. (ל''ת)

      איש, 06/08/07 15:23

      הגב לתגובה זו

    • שכחתי להזכיר שאני מצחיק (ל''ת)

      רונן, 06/08/07 15:27

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    הקרביים והקצונה כולה דתיים!!!-והם שהפסידו בלבנון

    rrr, 06/08/07 15:07

    הם יחידות העלית והחיר וראינו אותם בלבנון.

    פקה פקה כל היום עד שצריך לעבוד.

    הגב לתגובה זו

    • ומי הרויח כוכבי שינקין שישבו בבתי קפה והתלוננן ששידורי המלחמה......

      אבי, 06/08/07 15:21

      גורמים נזק לא הפיך לילדיהם.
      זאת בעוד אחרים מקריבים את חייהם

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו באמת מתחילים להצטער על שהגנו עליך

      mmm, 06/08/07 15:26

      ההפסד במלחמה בא באשמת הדרג המדיני ששינו את אופן הלחימה כל הזמן ועד שהחליטו להכנס עם חיר כבר חתמו על ההסכם

      הגב לתגובה זו

    • כן בטח כולם דתיים

      אלקנה, 06/08/07 15:48

      עוד אחד שחולם חלומות

      הגב לתגובה זו

      • מה, לא כולם דתיים? (ל''ת)

        מה קרה פתאום?, 06/08/07 16:23

        הגב לתגובה זו

  • 121.

    תפקיד החיילים הוא להגן על המדינה ולא להיות כלי משחק של אולמרט!!

    אני, 06/08/07 15:06

    טוב שהם הבינו שיש גבול!!

    הגב לתגובה זו

    • לא יתכן

      אביקטיבי, 06/08/07 15:31

      שלכל רב יש סמחויות לתת פקודות בצבא.

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    איפה נשיא המדינה?

    איפה הנשיא, 06/08/07 15:06

    למה הוא לא קורא לחיילים בשם המוסר לשמור על האחדות ולמלא את הפקודה!!

    אח!!!

    יהיה מזרח תיכון חדש
    לכל מתישב יש פתרון!!
    כל הכבוד כל הכבוד כל הכבוד
    גאה בחיילים שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    תפסיקו לתת לחיילים אומללים משימות שקשורות למשטרה!

    רונן, 06/08/07 15:04

    ולא תהיה סרבנות. תפקיד הצבא הוא להגן על אזרחים ולא לגרש יהודים!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון, להוציא את צה''ל מהשטחים

      שאול, 06/08/07 15:28

      לא אמור ללוות שיירה של ילדות של מתנחלות שיוצאות לאיזשהו חוג.
      צה''ל צריך להתעסק בבטחון.

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    לפקודה לפנות יהודים ממקום יהודי, חובה לסרב, זה לא פקודה זו בושה

    פסיכולוג קליני, 06/08/07 15:04

    עדיף להכנס לכלא גשמי שבוע או שבועיים על סירוב פקודה מאשר להכנס לכלא נפשי של שנה או שנתיים מהעוגמת נפש שתהיה לכם מהפינוי ר''ל שהנני מקווה שהפינוי היחיד שיהיה, שיהיה של האויב הערבי ויהיה נהפוך הוא.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    למה בכלל צריך לפנות את השוק בחברון????

    מאור, 06/08/07 15:03

    השוק נמצא בשליטה ישראלית והיה שייך ליהודים. לפי ההסכם שנחתם, השוק חוזר ליהודים בחברון אך מזוז מפר את ההסכם. למה יש צורך לפנות את היהודים משם?

    הגב לתגובה זו

    • ושוק הפשפשים ביפו חוזר לערבים (ל''ת)

      מוטי, 06/08/07 15:24

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    זה לא 30, זה הרבה יותר. הצבא לא רוצה להיות קבלן קולות של ברק ושות' (ל''ת)

    נוחי, 06/08/07 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    לא כל המסרבים דתיים.....

    א, 06/08/07 15:02

    יש גם חיילים חילונים שלא רצו להיות כלי משחק פוליטי בידיים של אולמרט

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד (ל''ת)

      כל הכבוד, 06/08/07 15:23

      הגב לתגובה זו

    • לעומת החיילים הדתיים

      נחום, 06/08/07 15:29

      שרוצים להיות כלי משחק פוליטי בידיו של אפי איתם

      הגב לתגובה זו

      • שרוצים להיות כלי משחק בידי האלוקים... (ל''ת)

        mmm, 06/08/07 16:52

        הגב לתגובה זו

  • 114.

    בתי משפט שדה לתבוסה עכשיו (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 06/08/07 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מעניין מה היה אומר אריאל שרון על כך.

    התוהה, 06/08/07 15:00

    אריאל שרון שגירש יהודים מביתם, בו עמלו ובנו ביזע ודמעות, כניראה לא מודע למה שקורה היום, אבל יורשו אהוד אולמרט בוודאי רואה את תוצאות הגירוש וחיזוקו של השמאל שונא ישראל, (ללא שום מרכאות) אליו התחברו הוא וקודמו בתפקיד. עכשיו כשמדינת היהודים מתחילה לתת סמנים של התפוררות מתעורר לו ''המצפון'' השמאלי שחתר וחותר בתוכינו כסרטן (מעריב קרוב לוודאי שלא יפרסמו בטענה של השמצה או יותר גרוע) מהסוג הגרוע ביותר. פתאום נזכרו אותם ''יפי נפש'' שאסור ''לסרב פקודה'' גם אם היא מנוגדת למצפונו של החייל. אז אני מציע לאהוד אולמרט ''שייכנס'' התייעצות עם קודמו (מה שלא עשה במלחמת לבנון השניה) בתפקיד ואוליי (האשליה שלי) יתעשתו ''המנהיגים'' ויחזרו בהם ממהלכי הטרוף הנקבעים בבית הלבן שבשדירות פנסילבניה.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    למה לוקחים את חיילי ההסדר? אין חיילים אחרים?

    למה צהל שולח, 06/08/07 15:00

    מה קרה לצהל? אין לו מספיק חיילים אחרים?
    הם רוצים לא לגייס את הדתיים ולהשאר עם פחות חיילים קרביים?
    למה הם לא שולחים יחידות אחרות ותמיש שולחים את ישיבות ההסדר?

    הגב לתגובה זו

    • כי חיילי הסדר אינם חיילים בעלי הכשרה

      גבי, 06/08/07 15:31

      חיילים שמשרתים פחות משנה וחצי לא יכולים לעבור הכשרה נורמלית.

      אז חיילים אמיתיים יוצאים לעסוק בבטחון.

      אם חייל רוצה לעסוק בבטחון והגנה שלא ילך למסלול ההסדר

      הגב לתגובה זו

      • אני הסדרניק..

        הסדרניק בוגר, 06/08/07 15:50

        בוגר לבנון 1 , 2 , חומת מגן ושלוש עשרה שנות מילואים.
        אני לא מוכשר ?
        אז אף אחד לא מוכשר.

        הגב לתגובה זו

        • למה אתם על חצי שרות? (ל''ת)

          לא חצוף ?, 06/08/07 16:25

          הגב לתגובה זו

          • פשוט מאוד. אנו משרתים חמש שנים. מתוכן שלש וחצי בישיבה ושנה וחצי (ל''ת)

            בצבא, 06/08/07 22:33

            הגב לתגובה זו

    • זאת הבעיה רוב העם משתמטים שבעצם יום יום מסרבים (ל''ת)

      אבי, 06/08/07 15:36

      הגב לתגובה זו

    • הסרבנים הם גם חילונים וגם דתיים, גם בני''שים וגם מכינסיטים!! (ל''ת)

      מאור, 06/08/07 15:41

      הגב לתגובה זו

      • בקיצור כתומים (ל''ת)

        מה עוד חדש, 06/08/07 16:24

        הגב לתגובה זו

  • 111.

    הSMALL הקיצוני המשתמט מהצבא עוד מגנה אותם? חחחחחחחחחחחח'

    רובי, 06/08/07 15:00

    שיילכו לשרת את המדינה קודם, הפרזיטים.

    הגב לתגובה זו

    • מי שמשרת 16 חודש - שישתוק (ל''ת)

      אודי, 06/08/07 15:25

      הגב לתגובה זו

      • להזכירך 16-0 (ל''ת)

        mmm, 06/08/07 16:53

        הגב לתגובה זו

    • אני מבינה שאתה מדבר על החרדים

      רווית, 06/08/07 15:32

      צודק

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    אנכנו צריכים לסרב לשמור על ההתנחלויות (ל''ת)

    אודי, 06/08/07 15:00

    הגב לתגובה זו

    • קודם תהיה מספיק חכם כדי לכתוב (ל''ת)

      אביעד, 06/08/07 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    יהודם טיפשים הפכו את אבו מאזן לקיסר אגוסטוס הרומי!

    ההיסטוריה תמיד, 06/08/07 14:58

    הורדוס הפרנואיד הרג את בניו ואת אישתו מרים החשמונאית בגלל מחלות של אגו ופרנויה ,וכמובן כדי לזכות באהדת הקיסרות הרומית!מה סוף הסיפור?נחרב המקדש וירושלים!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    לכל הבוגדים מהשמאל

    אמא של דוכיפת, 06/08/07 14:58

    תפסיקו להוביל את עם ישראל להום שממנו לא תוכל לצאת ח''ו,
    תפסיקו לעזור למחבלים,
    תתחילו לעזור לעם היהדי לנצח את אויביו,
    אתם ררק מחלישים את העם שלנו עם דעותכם המפסידניות,
    היידה עם ישראל!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • את מדברת על נטורי קרתא?

      הודיה, 06/08/07 15:34

      על תולדות אהרון?

      צודקת, אבל לא יפה לדבר ככה על אחים שלנו

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    אין ברירה מלהעיף אותם. חד וחלק. ולהבהיר שצה''ל

    הוא המבצע, 06/08/07 14:54

    כי צה''ל הוא הסמכות בשטחים-גם לגבי אזרחים פלסטינים.

    כי זה מערך הכוחות של ישראל- משימות שגדולות על המשטרה עוברות לצבא.

    כי מה שעושים המתנחלים זה חיכוך עם אוייב , במצב בטחוני נפיץ.
    פלישה לבתים בתוך הקו ירוק לא קשורה לחיכוך עם אוייב..

    כי בשטחים מעשי המתנחלים נוגעים למדיניות החוץ של ישראל, פרישת הצבא שלה וכו'--כלומר בטחון המדינה, כפי שהממשלה רואה זאת.
    הצבא הוא המופקד על הפרת בטחון המדינה ועל סיכול פעילות נגדה.

    כי נוכחות מתנחלית גוררת נוכחות צבאית..

    צה''ל של כולם וגם המשטרה של כולם.

    אם הממשלה סבורה שההתנחלות החדשה בחברון מזיקה לישראל- צה''ל חייב לסכלה.
    מבחינה פרטית-ניתן צו פינוי מבית משפט.
    מבחינה לאומית- אינטרס המדינה כפי שמכתיבה הממשלה לצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חיילנו? איזה חוצפה

    כועס, 06/08/07 14:51

    חיילנו יפנימו כאשר יפסיקו לשמור בהתנחלויות.
    שיפסיקו להגן על מפירי חוק הגרים בשטחים.
    איזה חוצפה. החיילים הם של כולנו.

    על החתום:
    חייל מילואים שבשנים האחרונות שומר בהתנחלויות ולא חשב לרגע להשתמט או לסרב פקודה ודרך אגב שמאלני

    הגב לתגובה זו

    • הבנו הבנו, שאתה שמלאני אין לך במה להיתגאות, (ל''ת)

      מעריץ מתנחלים, 06/08/07 15:01

      הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שהשמל יפנים שהוא יצר במו ידיו שתי מדינות (ל''ת)

      מ על מה המהומה, 06/08/07 15:07

      הגב לתגובה זו

      • הלואי, אבל זה לא נכון

        אהוד, 06/08/07 15:35

        מי שממלא משימה רק כשמתחשק לו (כמו בדוגמה הזו) זהו רק הימין.

        הגב לתגובה זו

    • אלקאעדה כבר בעזה!השמאל שלך מביא אותם ליו''ש!

      אחיך הגדול, 06/08/07 15:35

      ורק הימין (ימין אמיתי)יכול למנוע זאת!וזה צ''ל לטובתך כי איך תשמור שם או בכל מקום במרכז הארץ כשאלקאעדה מאיים לערוף את ראשי כולנו?תפסיקו להיות עדרים שוטים,תצטרפו כבר לאחים שלכם לא לפושעי האיסלאם המטורף!הבנת?

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    כל הכבוד לחבר'ה... (ל''ת)

    יישר כח, 06/08/07 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אין ליהודים מעמד מכל סוג ב''שטחים המוחזקים'', ורק לצה''ל יש! (ל''ת)

    ''ברית הבריונים'', 06/08/07 14:51

    הגב לתגובה זו

    • אולי התכוונת לשטחים משוחררים ? מה דעתך ? (ל''ת)

      א, 06/08/07 15:07

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    כל הכבוד לחיילים. לפנות את אולמרט מיד! (ל''ת)

    לילי, 06/08/07 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    החיילים שסירבו אנחנו איתכם!!!

    ניר, 06/08/07 14:49

    אוהבים אותכם אחים שלנו אתם!!!


    עם ישראל חי

    הגב לתגובה זו

    • יאללה לך איתם

      עומר, 06/08/07 15:35

      תגורו כולכם בשכם עם שאר אוהבי ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    כל הכבוד! אם היו מסרבים לפני שנתים - החיים בשדרות היו יותר טובים (ל''ת)

    נתי, 06/08/07 14:49

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100 אחוז!! חבל מאוד שהרבה רבנים אמרן אז לא לסרב! זו בכיה (ל''ת)

      לדורות!, 06/08/07 22:37

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    תעשה טובה אופנהיימר - תגיד לחברים שלך מעזריאלי שההפסקה נגמרה (ל''ת)

    הגיע הזמן, 06/08/07 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    החיילים הכתומים-קקמייקה של דוכיפת ברחו במלחמת לבנון לנוכח החיזבאללה

    נעמן, 06/08/07 14:48

    הסמ''ך שלי במלחמה הסביר לי שמדובר באותה יחידה פאשלונרית כתומה במרג'עיון ברחו כשראו חוליית חיזבלונים עם ארפיג'י.
    ככה זה כשנותנים לכתומים נשק, הם לא יודעים להשתמש בו.
    האויב הכתום מסכל כל אפשרות לשלום עם אחינו הפלסטינים. הוא גם מנחיל נורמות נפסדות של שירות ולחימה.
    להעמיד אותם למשפט על בגידה מייד!

    הגב לתגובה זו

    • אם השתחררת על 21 נפשי, מה אתה יודע על לבנון, קוקי? (ל''ת)

      מילואימניק, 06/08/07 14:59

      הגב לתגובה זו

      • הייתי מ''פ מילואים (גולני) במלחמה האחרונה

        נעמן, 06/08/07 15:26

        ומה אתה עשית? אכלת מצופים בקירייה?

        הגב לתגובה זו

        • זה מסביר את תוצאותיה (ל''ת)

          פישלת במלחמה, 06/08/07 15:32

          הגב לתגובה זו

          • זו הפלוגה היחידה בחטיבה שביצעה את כל המשימות שלה ועוד ללא הרוגים (ל''ת)

            נעמן, 06/08/07 15:41

            הגב לתגובה זו

            • התעוררת הבוקר מ''פ בגולני ,מה תהיה מחר? נפוליאון???

              בריחה פאטתית, 06/08/07 22:08

              המצב כ''כ קשה ,שהיה צריך לגייס ''מ''פ'' הישר מהמחלקה הסגורה?


              אין מצב שבגולני משרת מ''פ שקורא לאויב ''אחינו הפלשנינאים''.
              תנסה בלוף אחר.

              הגב לתגובה זו

        • נעמן, אם לפלשתינאים שרוצים להרוג אותנו אתה קורא ''אחינו'' ולכתומים

          יואל, 06/08/07 22:45

          שמוסרים את נפשם על הגנתנו אתה קורא ''אויבים'' - אינך ראוי כלל להיות מפקד בצה''ל.

          הגב לתגובה זו

    • רובם עוד לא התגייסו במלחמת לבנון

      מה אתה מקשקש, 06/08/07 15:16

      הם צעירים בצבא ולא השתתפו במערכה בלבנון, אז איך אתה ה''גאון'' טוען שהם פישלו שם?

      הגב לתגובה זו

    • אתה קורא לחלק בילתי נפרד מהעם שלך ''האוייב הכתום''?

      מעיין, 06/08/07 15:30

      מבחינתך ה''כתומים'' הם אוייבים?
      תתבייש לך שככה אתה מגדיר יהודים מהעם שמוסרים את נפשם בשבילך

      הגב לתגובה זו

    • ''אחינו הפלסטנים''? לא לקחת כדורים בבוקר? (ל''ת)

      טובי, 06/08/07 15:49

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    יריב אופנהיימר ואריאל שרון הם אלו שהפכו את צה''ל לכלי פוליטי (ל''ת)

    דוד, 06/08/07 14:48

    הגב לתגובה זו

    • וכאשר צ''הל תפס את השטחים ב67 זה לא היה פוליטי??? (ל''ת)

      לוי שקולניק, 06/08/07 15:46

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    קשה לטפל בסרבנים היות ורוב הציבור משתמטים שבעצם יום יום הם מסרבים

    אבי, 06/08/07 14:46

    כאשר המשתמטים הם ממובילי החברה התקשורת והבידור והם במקום לשרת מבלים יום יום הרי שקשה לכפות או לבוא בטענות למעטים שמגינים עלינו בחייהם.
    ההשתמטות היא תולדה של חוסר מנהיגות וזאת תולדה של שחיתות ורצון רק לעשות לביתך.
    אולי תתמקדו בכוכבי השיר שלנו שמופיעים יום יום עם מדים.
    אולי בשופטי בית משפט שמסדרים לילדיהם משרות ושולחים את בני האחרים לבצע נוהל שכן

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הפוליטיקאים לא למדו שום לקח מחורבן !!

    ישמעאל, 06/08/07 14:45

    הפוליטיקאים שמובילים אותנו לאבדון לא למדו שום לקח מההתנתקות ההיא הזכורה לדראון עולם ! ההיפך , אולמרט למד כמה טריקים ממורו רבו המושחת שרון ! כדי לרצות את העיתונות השמאלנית ,שיניחו לו מעבירותיו וכשלונותיו , מנדב מחוות חסרות תועלת לפלסטינים .

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    שלום עכשיו לא קרא להעמיד לדין את

    א, 06/08/07 14:45

    נותני הפקודות הלא מוסריות בזמן גירוש ופינוי גוש קטיף מיהודים !
    וההפך הוא הנכון, כי הם תמיד אמרו שאם יגרשו ערבים, יחסמו את הדרכים בגופם ! אבל כשמדובר ביהודים, הכל מותר, כי דמם הפקר !
    מי אתם שלום עכשיו ? ארגון כמו בצלם שהוא פרו-ערבי ? ושלמעשה היה אמור לדאוג לכל בני האדם באשר הם ? למה אתם תמיד, אבל תמיד נגד היהודים ? האם זו לא שנאה עצמית ??? או שאתם לא יהודים, אך פשוט מחופשים ליהודים !
    למרות שאת אורח החיים היהודי אתם לא מקיימים, ותקנו אותי אם אני טועה !

    הגב לתגובה זו

    • ושבו אחים לגבולם

      שרית, 06/08/07 15:05

      מתנחלי חברון מדברים על מוסר? הם בכלל מבינים את פירוש המילה?

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    השלב הבא - שלום עכשיו פונים לצבאות שכנינו כדי לפנות יהודים מבתיהם.. (ל''ת)

    היום הזה קרב, 06/08/07 14:44

    הגב לתגובה זו

    • לא, השלב הבא הוא ששלום עכשיו

      ניר, 06/08/07 15:37

      פונים לבניהם לא לשמור על ההתנחלויות אלא על גבולות מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    האויב הכתום ממשיך להרוס את הדמוקרטיה ואת הפיוס עם אחינו הפלסטינים!!

    נעמן, 06/08/07 14:42

    האויב הכתום נערך לסיבוב השני במלחמת הקיום של הדמוקרטיה העברית.
    האויב הכתום מעוניין בדיקטטורה חומיניסטית -משיחית בעוד רובם המכריע של הישראלים רוצים במדינה נורמלית ללא טרור וכיבוש.
    יש לטהר את צה''ל מאותם כתומים שברחו נוכח אש החיזבאללה, ובכך תרמו לניצחונו .
    עכשיו הכתומים ממשיכים להחליש את צה''ל ולהרוס כל חלקה וןבה.
    אסור לתת להם

    די לכיבוש!

    הגב לתגובה זו

    • מאיזה מוסד פסיכיאטרי אתה כותב? (ל''ת)

      ???, 06/08/07 14:46

      הגב לתגובה זו

    • אני מוותר על הדמוקרטיה שלך, שמגרשת יהודים מהבית, ומשחררת רוצחים ערב

      עין ציון, 06/08/07 14:49

      ומשחררת רוצחים ערבים, הדמוקראטיה הזאת טובה אולי להוזים וחולים בנפשם,!
      אנ י צריך כאן מדינה יהודית, דמוקראטיה היא לא העיקר, היא אמורה להיות רק אמצעי, אבל הדמוקרטיה שלך מסכנת את עצם קיום המדינה, לך לעזה שם תמצא דמוקרטיה, לך, לך לכל הרוחות!!

      הגב לתגובה זו

    • רוב היהודים יפנו אותך מגהה ישר לאחיך בעזה (ל''ת)

      חולה רוח, 06/08/07 14:51

      הגב לתגובה זו

    • אם אנו כ''כ גרועים - בואו תחליפו אותנו

      כתום לוחם, 06/08/07 15:26

      אם אנו כל כך גרועים - קרא לכל אחיך המשתמטים ובואו והחליפו אותנו. באמת הנטל כבד לנו.
      נמאס לנו לשאת בנטל לבד בזמן שלכם יש יותר מדי זמן פנוי, שגורם לכם להשתעמם ולהתחיל לכתוב שטויות באינטרנט.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    לסרבני הפינוי - העם איתכם! (ל''ת)

    יאיר, 06/08/07 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    כשהשמאל היתחיל עם הסרבנות הוא לא שיער את התוצאות..בבקשה..הנה (ל''ת)

    כולנו אכלנו, 06/08/07 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    כל הכבוד! אתם הסרבנים מצילים את המדינה את המוסר (ל''ת)

    ואת הדמוקרטיה, 06/08/07 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מקומו של כל ימני עצור ייתפס ע''י שמאלני משתמט

    חיים, 06/08/07 14:37

    כך ייראה צה''ל של אולמארט עלוב החיים.

    כן, אולמארט, עם פסבדו הנהגה כשלך, אין פלא להשתמטות מחד,
    וקריאת תיגר של הימין מאידך.

    בהיעדר הנהגה-ייפרע עם !!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הסתדרנו בלי קומץ ימניים מפונקים

      נמרוד, 06/08/07 15:39

      שמשרתים בישיבות הסדר פחות משנה וחצי עד עכשיו, נסתדר בלעדיהם גם בהמשך.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    תגובה

    שי, 06/08/07 14:35

    רק טיפשים מצייתים לפקודות כאלו
    כל הכבוד למסרבים. שהצבא יתחיל להתעסק בביטחון ולא בפינויים!
    זוהי פקודה בלתי חוקית בעליל

    הגב לתגובה זו

    • אכן שצה''ל יתעסק בבטחון

      מנחם, 06/08/07 15:06

      ולכן כל שעה שהוא נמצא בשטחים היא שעה מבוזבזת

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    ''אשרכם שניתפסתם על דיברי תורה'' (ל''ת)

    דני, 06/08/07 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    תוציאו את צה''ל מהויכוח ומהמעשה לפני שתתפרק לנו המדינה!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חגיי, 06/08/07 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אהוד ברק- לא נשכח את מדחת יוסף ! (ל''ת)

    בן ימין, 06/08/07 14:35

    הגב לתגובה זו

    • זה ביב שאול מופז (ל''ת)

      יקיר הימין, 06/08/07 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    מדוע רק פייגלין יציל את המצב

    ליכודניק, 06/08/07 14:33

    ממשלות ישראל, מאז ימי אוסלו, עסוקות בלגרש יהודים. בתחילה למען שלום, אחר כך למען חיזוק אבו מאזן, ולבסוף למען כלום. סתם לגרש. מעבר לשאלה האם המהלך הוא חוקי או לאו (כבר אמרו גדולים וטובים שהמהלך איננו חוקי בעליל) יש לכו-ל-ם, כולל נתניהו, את המחלה האוסלואידית. רק פייגלין ישנה את התמונה. וכדאי להכיר בכך.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אוהבים אותכם חיילים יקרים. (ל''ת)

    מלי, 06/08/07 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מילואימניק

    בעז בן ימין, 06/08/07 14:33

    שלום

    כשדיברו על ה''התנתקות'' הלכתי להפגנות ומחיתי וזעקתי. כשהתקרב המועד וקיבלתי צו מילואים לתאריך המיועד, התלבטתי אם ללכת ולהענות לצו או לסרב.
    לא ידעתי מה לעשות ובסוף החלטתי להתגיס. לא רציתי לסרב פקודה ולפגוע בצבא ובמדינה (אף שסירובי הפרטי לא היה משפיע- ראיתי עצמי כחלק מכלל)
    כשהגעתי לפלוגה- החלפנו חיילי סדיר בשומרון- ראיתי שההתיצבות היתה של 95%-100%... רבים מהחיילים היו דתיים, רבים אחרים מתנחלים ועוד רבים ימנים חילוניים או מסורתיים כמוני. הם התלבטו כמוני והחליטו להתגייס בסוף. זה ניחם אותי, וחשבתי שהגעתי להחלטה הנכונה, על אף הכאב. ויתרתי על ללכת להפגנות ולמחות ולהאבק, ובמקום זה התגייסתי.
    כעת-אם יגייסו אותי בתקופת פינוי נוספת, לא יהיה לי ספק כלל. אני לא אתגייס- ללא היסוס, ללא התלבטות ולא חרטה. יהיו לי נקיפות מצפון, ואני אעשה זאת בכאב, אך אין ספק שלא אתגייס עוד במצב כזה. לעולם לא אשתף פעולה עם הרוצים להחריב את מולדתי.

    מה שמכעיס אותי יותר- שהכל ממילא לצרכים פוליטיים. אהוד אולמרט ואהוד ברק- שני הפוליטיקאים המתועבים והמחליאים והנוראיים ביותר שקמו למדינתינו בעיני- הם מפנים את אחיי לצרכים פוליטיים והזויים. הם שרוצים לעקור ישובים יהודיים בארץ יהודה.
    גם עם ממשלה אחרת איני תומך בגירוש, אך עם ממשלת קדימה המושחתת והגרועה והנוכלת, איני מסוגל להיענות לקריאה הצינית של המדינה אל הדגל .

    מכעיס אותי שאנשי השמאל יפי הנפש אנשי שלום-עכשיו-מייד-ללא היסוס-ללא עכבות-ללא מעצורים הם שמתגוללים על אנשי האמונה ומצווים עליהם בקולם הדק והליברלי והצווחני להתגייס ולפנות את אחיהם.
    הם ששופטים את היהודים הכואבים שאינם מבצעים את מלאכת השמאל להחריב ולגרש.
    אנשי שמאל שדומה ששממילא רובם אינם חלק מהמערך ה''מפנה''
    (יריב אופנהיימר כן עושה מילואים ביחידה קרבית).
    אותם אנשי שמאל כלל אינם מבינים מה הם דורשים מאותם חיילים. לדידם זו משימה ראויה וממלכתית... או שמא מגוייסת הממלכתיות גם כאן.

    ובכן, הריני מחזק ידם של המסרבים. אני מבין את כאבם ומבין את כוחות הנפש שנדרשו מהם כדי לסרב. נשאו בעונש שיוטל עליכם בגאוה.
    אם חס וחלילה יתוכנן פינוי נוסף- גם אני בסרבנים.

    הגב לתגובה זו

    • אי מחזקת את ידיך! (ל''ת)

      לילי, 06/08/07 14:46

      הגב לתגובה זו

    • כן בטח

      מנשה, 06/08/07 14:56

      מעניין מה יעשו המתנחלים אם החיילים יחליטו שלא נראה להם לאבטח התנחלויות.

      הגב לתגובה זו

      • זה כבר קורה היום

        אתה לא משדרות, 06/08/07 15:27

        ולא מעמידים איש לדין.
        חייל שלא רוצה לשמור בהתנחלות - לא שומר.
        וגם לא עומד לדין ולא עושים ממנו טבח!!!

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    לא עוד.לא נלך כצאן לטבח

    אבוחצירא אילן, 06/08/07 14:32

    בס''ד
    פקודת הגירוש היא בלתי חוקית בעליל.
    יש להתנגד לה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כל מגיבי הימין בהמוניהם. תגידו, אתם לא עובדים?

    פנסיונר, 06/08/07 14:32

    מתי אתם מוצאים את הזמן לפוצץ את האינטרנט 6 ימים בשבוע 24 שעות ביממה בתגובות? מעניין ממה אתם מתפרנסים...

    הגב לתגובה זו

    • כולנו ''פנסיונרים'' כמוך. (ל''ת)

      מוטי, 06/08/07 14:47

      הגב לתגובה זו

    • ממשרד ההיי טק. אנו כל היום באינטרנט

      צ, 06/08/07 15:00

      מהמשרד, זה מה שעושים בהיי טק.
      חלק מאיתנו בעלי עסקים פרטיים אנו הבוסים אז מותר לנו.
      וחלק מאיתנו פשוט עשירים אנו לא הולכים לעבודה אלא נותנים פקודות בטלפון לעובדים שלנו במשרד. עוד מעט נלך להסתובב בקניון ונאכל משהו. יש סייל בהילפיגר. עוד משהו?

      הגב לתגובה זו

    • נראה שאתה פנסיונר נהנתן ושחצן!חייבים לקצץ לך בשכר!! (ל''ת)

      פנסיונר צנוע, 06/08/07 15:10

      הגב לתגובה זו

    • זה לא שכל הימניים לא עובדים ורק עונים לטוקבקים..

      יהודי, 06/08/07 15:10

      מה שצריך לאמר ולהעשות נעשה ע''י העם..
      ומסתבר שבאמת רוב העם ימני (תגידו מה שאתם רוצים).
      ולכן כמות הטוקבקים היא ימנית.
      אם נבחן את התגובות לפני שנתיים לא נראה המון (יחסית לעכשיו, בכל מקרה היו הרבה..) תגובות ימניות, היות והעם ישן. (משום מה זה תמיד קורה לו).
      אבל אחרי הבושה של הגרוש ואחרי המלחמה בלבנות והתחמשות הערבים שיושבים בארץ העם התעורר..(קשה לי לאמין שזה ימשיך להרבה זמן.)
      לכן יש הרבה טוקבקים.
      אתם השמאולנים מיעוט בעם ישראל (בלי להחשיב ערבים וגויים שחיים בנינו ויש להם זכות בחירה, לטמטומנו)
      אז אולי תפסיקו להאשים אנשים שעובדים..
      מה שמאלנים לא עובדים?? מה אתה לא שמאל שמגיב? אתה לא עובד?
      אם לך יש זמן באמצע העבודה או בבוקר לפני שאתה הולך לעבודה להגיב. אז גם לאנשים רגילים וימניים כמוך יש זמן!!

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    שהצבא יעניש מחבלים ולא חיילים (ל''ת)

    נדב, 06/08/07 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מצדיע לכם!

    אחד, 06/08/07 14:31

    ביצוע פקודות תוך מחיקת האני היא מהות הפאשיזם (המדינה מעל הכל וכו').
    כל הכבוד שיש לכם קווים אדומים, מה שאין להרבה חיילים במדינות אחרות בהן מתבצעים מעשים נוראיים.
    בדיוק כפי שהצדעתי בעבר לסרבני מצפון אמיתיים מהשמאל (לא מזוייפים, לא כאלה שרוצים גם לסרב וגם להיות סלבריטים בגלל זה, כלומר להרוויח מזה רווח אישי, אלא כאלה שבאמת הלכו עם מה שאמינו בו ושילמו מחיר, גם אם אני מאמין בדברים הפוכים מהם)

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אסור לגרש יהודים.על כן אני מסרב לשרת בצבא הפשע.

    אבוחצירא אילן, 06/08/07 14:30

    בס''ד
    אולמרט רוצה להרוס את המדינה.
    רוצה לפרק את צה''ל ולהופכו לצבא של פושעים כמוהו.
    אני מזמן הבנתי את הנ''ל ולא מוכן לתת יד לצבא הגירוש והפשע.
    שירתתי בצנחנים - הייתי מוכן להקריב את עצמי - ואכן הקרבתי קריירה שלימה למען השירות בצנחנים - אך לא עוד.
    לא מוכן לשרת בצבא שאלו הם משימותיו.

    הגב לתגובה זו

    • 100 שקלים שלא היית בצבא

      סדירניק, 06/08/07 15:07

      למעט לחתום על שחרור בבקו''ם.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    ב''ה יתברך לפנות את הפולשים מחברון+להכניס את החיילים (ל''ת)

    הסרבנים לכלא, 06/08/07 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    == לא זוכר, אבל למה לא מפנים קצת ערבים ?! = (ל''ת)

    זכרון קצר, 06/08/07 14:29

    הגב לתגובה זו

    • because the leftists hate themselves

      I, 06/08/07 15:21

      Instead of taking medications they go to politics

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    כשהשמאל היתחיל עם הסרבנות הוא לא שיער את התוצאות..בבקשה..הנה (ל''ת)

    כולנו אכלנו, 06/08/07 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מחר יהיה גירוש נוסף ! (ל''ת)

    תושב חברון, 06/08/07 14:28

    הגב לתגובה זו

    • מר אדון מחברון

      אב ללוחם, 06/08/07 14:38

      ללא ויכוח מהותי, כן ואו לא, מה תעשו ומחר חיילים ''שמאלנים'' לא ירצו לשמור עלכם בחברון? הסכנה קיימת בכל הזרמים, פקודה חוקית יש לבציע. ולא אתה ואחרים יקבען מה היא, יש לכם השגות? פנו לבית הדין, מדינת חוק ולא חוקן

      הגב לתגובה זו

      • הממשלה עושה שימוש לא ראוי בצבא

        לילוש, 06/08/07 14:49

        במדינה דמוקרטית הצבא מגן ולוחם, והמשטרה אוכפת את החוק על האזרחים.
        עד כמה ימשיך השמאל לעשות שימוש מגונה במונח דמוקרטיה? האם בכלל יש גבול למה שמותר לממשלה לעשות במסגרת הדמוקרטיה, בעיניי השמאל? שי לה קו אדום?
        איזה שימוש ומה הגבול בשימוש שיכולה ממשלה במדינה דמוקרטית לעשות בצבא?

        הגב לתגובה זו

        • נכון, להוציא את הצבא מהשטחים

          איריס, 06/08/07 15:42

          אין קו אדום לימנים. ממתי תפקידו של חייל להגן על גזלנים?

          הגב לתגובה זו

        • לילוש התאוריה שלך לא תופסת בשטחים מוחזקי/ כבושים שם הצבא הוא העליון (ל''ת)

          בונפרטה נ, 06/08/07 16:06

          הגב לתגובה זו

      • שמאלנים מסרבים כל הזמן

        אין לך בן קרבי, 06/08/07 15:29

        לשמור בהתנלויות.
        איש לא זועק שזה פוגע באושיות הצבא.
        איש מהם לא עומד לדין.
        אם הבן שלך באמת קרבי, הוא יספר לך.

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    מי שמציית פושע. לחיילים האלה יש מצפון! כל הכבוד להם!

    עוזי, 06/08/07 14:25

    חייבים לשים גבול לכל דבר. החיילים האלה ידעו היכן גבול המוסר.

    כל הכבוד!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ניתן צו בית משפט לפינוי ! (ל''ת)

      (הפלישה לא, 06/08/07 14:59

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    עשבים שוטים?!...

    אליהו שמש, 06/08/07 14:23

    זה כבר לא עשבים שוטים.... זה סרוב פקודה! מסתבר שלא רק המדינה, גם הצבא פושט רגל!

    להכניס אותם לכלא! לסלק מהצבא! לא לגייס אותם כיחידה, אלא לפזר אותם בגדודים סדירים אחרים, אחרת עדיף שהרמטכ''ל הבא יהיה רב.

    הגב לתגובה זו

    • פקח עיניים ותראה מה קורה סביבך

      אלעד, 06/08/07 14:41

      פוטיקה מלוכלכת שכבר מזמן הכתימה את הקצינים הבכירים..הזוטרים מקבלים פקודות של שלוף,כמו במערב הפרוע וגם פקודות שמימינם יש עורכי דין ומשמלאם יחצנן.מנהלים מלחמה מאחרי מסכי טלוויזייה...
      מה אתה רוצה מחיילים יהודים שלא רוצים לפנות יהודים. צהל לא יכול לאת הלוקסוס הזה שתפקידו לעשות סדר ויבוא חשבון עם יהודים בעמו הוא(במיוחד שזה פוטי מלוכלך)..זה מתאים למשטרים דקטטורים.
      אני כחילוני ,גם הייתי מסרב פקודה.
      אני כחילוני

      הגב לתגובה זו

    • לא עשבים ולא שיחים. פשוט אנשים בעלי מצפון.

      יואב, 06/08/07 14:42

      שלך, כנראה, אין.

      הגב לתגובה זו

    • אלה לוחמים קרביים שמסכנים את חייהם בהגנה על נמושות כמוך! (ל''ת)

      אתה עשב שוטה, 06/08/07 14:49

      הגב לתגובה זו

    • למי אתה קורה עשבים שוטים? תעלה על מטוס ותעוף מכאן (ל''ת)

      עשב שוטה בעצמך, 06/08/07 14:50

      הגב לתגובה זו

    • איך לא תבוש

      תגובה ל 71, 06/08/07 14:53

      בוש והכלם לך
      אילו אלה המפונים היו בניך /בנותיך/קרובי משפחתך
      האים גם אז הייתה אומר/חושב כך
      האם תפקיד של צהל לגרש יהודים
      האים כתוב בפקודות מטק''ל שתפקידו של כל מתגייס לצהל לפנות יהודים
      חוצפה וטימטום לחשוב /לכתוב את מה שכתבתה

      הגב לתגובה זו

    • אולי זה מסוכן

      ניסים, 06/08/07 15:10

      אבל מסוכן יותר לחזור על איוולת הגירושים

      הגב לתגובה זו

    • לא עשבים שוטים. ארזי הלבנון.

      דובי הכתום, 06/08/07 15:40

      לו התברכנו בעוד כמה כאלה, הצבא הזה היה עוד יותר מוסרי.

      מי יודע? אולי גם היינו מנצחים במלחמוחת האמיתיות (לטובת אנשי השמאל ששכחו - המלחמות האמיתיות הן נגד ערבים).

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    רק במדינה לא נורמלית הצבא מבצע את עבודת המשטרה (ל''ת)

    מוטי, 06/08/07 14:22

    הגב לתגובה זו

    • נכון, להוציא את צה''ל מהשטחים (ל''ת)

      שיר, 06/08/07 15:08

      הגב לתגובה זו

    • חברון זה לא המדינה! הצבא הוא הריבון ב''כיבוש'' (ל''ת)

      ד''ר ארוין, 06/08/07 16:08

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    צהל הוא צבא של יהודים לא צבא עמלקי של תבוסה עכשיו (ל''ת)

    להשתלט עליו, 06/08/07 14:19

    הגב לתגובה זו

    • בודאי, צבא השם של החרדים (ל''ת)

      עמיאל, 06/08/07 15:42

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    סרבנים לכלא ומיד !

    איתי, 06/08/07 14:18

    אני מפקד ביחידת מילואים קרבית כבר 17 שנה - בתקופה זו שרתתי בשטחים בעזה ובאיו''ש למרות שבתפיסת עולמי הכיבוש הוא לא מוסרי, בחרתי שלא לסרב אלא להפך - לחזק את הדמוקרטיה והצבא על ידי השתתפות בפעילות החוקית כפי שקבע הממשלה.

    היום כאשר השתנתה המפה הפוליטת פתאום לצו המצפון של הימין יש קדימות על החוק, הצדק, המוסר, והדמוקרטיה - איפה הייתם כאשר אני בניגוד למצפוני עשיתי מילואים בשטחים ?

    לכו לכלא ואל תחזרו - אתם בושה לצבא ולמדינה.

    הגב לתגובה זו

    • נמפה הפוליטית שונתה עי האתנן של אולמרט (ל''ת)

      מתה הדימוקרטיה, 06/08/07 14:26

      הגב לתגובה זו

    • מההתלהמות שלך נראה שמתאים לך להיות מתאבד קמיקאזי!

      לשלוח שוטרים, 06/08/07 14:38

      ולהתאבד למען הקיסר אולמרט שמוחו צר מלהבין את גודל האסון שיביא על כולנו בגלל מדיניות הזויה!

      הגב לתגובה זו

    • זה שלך אין כבוד לערכים שלך

      mmm, 06/08/07 14:47

      ותיפקדת כמו רובוט ועשית מה שאמרו לך לא אומר שכולם צריכים להיות כמוך...

      הגב לתגובה זו

      • עוד דמגוג

        איתי, 06/08/07 17:02

        החיים אצל אנשים שיש באישיותם יותר ממימד אחד הם קצת יותר מורכבים - ערכים שונים נמצאים על סולם ואנו צריכים לבחון אותם אחד ביחס לשני כל הזמן, בראייה הסטורית היה ברור שאיוולת הכיבוש תגמר יום אחד - ההתנגדות לכיבוש מקבלת ביטוי בקלפי ובהפגנה - לא בקעקוע מוסדות היסוד של הצבא והמדינה.
        אם רוצים לפרק את המדינה מתוך כך שמחליטים שרק לדעה של צד אחד יש זכות להתקיים, אז בבקשה - אני ציוני שרוצה לקיים מדינה דמוקרטית וליברלית שיכולה להכיל רעיונות שונים אם יש בניהם כבוד הדדי מינמאלי - לך כנראה אין צורך ביותר מהדעה האחת שלך - בהחרב הנסיון הציוני יבושם לך.

        הגב לתגובה זו

    • איתי, אתה דמגוג בגרוש. ההשוואה שלך לא מחזיקה מים

      שיחדש, 06/08/07 14:52

      הוויכוח איננו על המוסריות של עצם הפינוי, אלא על העובדה שנתנו לחיילים לעשות אותו.
      זוהי משיה אזרחית, לא חיילית.
      חייל הוא לא שוטר כנגד אזרחי מדינתו. חייל אמור להילחם גם במקומות שהוא לא חושב שראוי להיות בהם, וגם במלחמות שהוא לא מסכים עימן. חייל = לוחם. חייל לא שווה בשם אופן לשוטר!

      הגב לתגובה זו

      • זו משימה צבאית כי מדובר בשטח צבאי ''כבוש'' (ל''ת)

        גנרל קזוטוב, 06/08/07 16:10

        הגב לתגובה זו

      • אתה כמובן טועה

        איתי, 06/08/07 16:55

        הויכוח הוא על הדמוקרטיה והערכיות בשימורה או אם תרצה גבולות המחאה - הטענה שלי היתה שגבולות המחאה לא צריכות לבוא על חשבון עקרון היסוד של שימור הדמוקרטיה שהוא בפני עצמו ערך מוסרי מהמעלה הראשונה.

        ולגבי סוגי משימות - ניתן כמובן להתווכח האם רצוי שחיילים יבצעו משימה כזו אולם ברור לכל שהסרוב של החיילים אינו על נושא זה אלא על הפינוי עצמו

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    יהודים צריכים לקחת נשק ליד להגן על עצמם (ל''ת)

    אך אחד לא יעשה, 06/08/07 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    למלא פקודות בלי שיקול דעת?

    יקי, 06/08/07 14:18

    זו לו טענתם של מפקדי צבא גרמניה?

    זה לא מה שטענו מגרשי גוש קטיף?

    המדינה מתפוררת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      חיים, 06/08/07 14:57

      כל חייל שלא מתאים לו לשרת בשטחים צריך להפסיק ומייד. הוא צריך לשרת רק בגבולות הקו הירוק

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    כל הכבוד לחיילים היהודים.להעמיד לדין את כל פושעי אוסלו. (ל''ת)

    קיקו, 06/08/07 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    השמאל העמלקי במהותו שונא יהדות ושונא יהודים מובהק (ל''ת)

    נלחם בו וננצח, 06/08/07 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כל הכבוד לרבנים! אנחנו איתכם (ל''ת)

    יעקב, 06/08/07 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כל בזלני השמאל העמלקי זה 20 אוטובוסים שיעבירו אותם לעזה אל אחיהם (ל''ת)

    תבוסה עכשיו, 06/08/07 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לשחרר אותם מהצבא מייד (ל''ת)

    איציק, 06/08/07 14:14

    הגב לתגובה זו

    • מקומם ייתפס ע''י משתמטים מן השמאל?...

      חיים, 06/08/07 14:31

      ...כאלה שאוחזים בגיטרה בימינם
      וסיגריה ממלואת בחשיש - בשמאלם.

      הגב לתגובה זו

      • לא, על ידי חיילים אמיתיים

        דוד, 06/08/07 14:58

        ולא על ידי חיילים שעושים רק מה שמתחשק להם

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    היהודים חייבים להשתלט מחדש על צהל ולנקות אותו מתבוסה עכשיו (ל''ת)

    לפנהי שנושמד, 06/08/07 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    גדולים מהחיים !

    צחי, 06/08/07 14:12

    אחים שלי, כל הכבוד לכם. יצאתם גדולים!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    טוב מאוד שלא יכריחו אותם לבצע פעולה שנוגדת את המצפון שלהם

    חייל שמולאני, 06/08/07 14:12

    ואני לא ישמור יותר על התנחלויות ויסרב לשרת בשטחים.
    אסור לנו להפוך לחיילים פוליטים זה מה שמחליש את צהל והעם תשמרו את הדעות הפוליטיות שלכם לכנסת ולבחירות

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בעיה..מצד אחד זה ביטוי דמוקרטי מובהק,מצד שני הימנים חיבים להחליט

    נעם, 06/08/07 14:11

    או לוחמים לכול דבר..(למרות שגרוש יהודים מאדמת אבות זה לא תפקידו של צה''ל)
    או פשוט לא להתגיס יותר! ואם כן להתגיס אז ליחדות עורף...

    הגב לתגובה זו

    • היה מצויין אם הצבא היה דמוקרטיה

      שימי, 06/08/07 14:59

      אבל הצבא הוא לא. לא שמעתי שיש בחירות למ''כ או לרמטכלות

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מתה הדימוקרטיה עם כנסת האתנן (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 06/08/07 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    רק גיליוטינות למגרשי היהודים (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 06/08/07 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ארורים מגרשי היהודים עד עולם40 שנה בקבר (ל''ת)

    ארורים, 06/08/07 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    גירוש יהודים זו בגידה חמורה במולדת (ל''ת)

    ובעם ישראל, 06/08/07 14:08

    הגב לתגובה זו

    • להשיב אחים למדינת ישראל

      אביבית, 06/08/07 15:04

      זוהי מצווה גדולה

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    כדי להשמיד את היהודים צריך לסרס את יכולות ההגנה וההתיישבות שלהם (ל''ת)

    תבוסה עכשיו, 06/08/07 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    קודם כל שהמשתמטים משלום עכשיו יתגיסו לצה''ל ואחר כך ילינו על ההסדר (ל''ת)

    מהצרי, 06/08/07 14:07

    הגב לתגובה זו

    • אין משתמטים בשלום עכשיו

      ישראל, 06/08/07 15:01

      יש רק חיילי שוקולדה מישיבות ההסדר שמשרתים פחות משנה וחצי ומבקשים הכרה כאילו מינימום ממלאים את שלדג או ש-13

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    רק גירוש השמאל העמלקי אל אחיו בעזה יביא שלום ובטחון (ל''ת)

    עורו יהודים, 06/08/07 14:06

    הגב לתגובה זו

    • מי שרוצה להיות בעזה שיעבור לשם

      דוד, 06/08/07 15:10

      והם אלו הכתומים.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אני זוכר שהייתה סרבנות משמאל.התקשורת דיברה אחרת לגמרי

    מוטי, 06/08/07 14:06

    וקציני מודיעין סרבו לשתף פעולה עם הטייסים שמפציצים כל אנשי הרוח והתקשורת אמרו ='' יש לנו עסק עם קצינים וחיילים שחושבים''.
    ככה זה בתקשורת סרוב פקודה משמאל =חשיבה.
    סרוב פקודה מימין=פשע

    הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה קצת סקלרוטי

      דוד, 06/08/07 15:02

      הזיכרון שלך מתעתע בך וגורם לך לחשוב על דברים שלא היו ולא נבראו

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אני זוכר שהייתה סרבנות משמאל.התקשורת דיברה אחרת לגמרי

    מוטי, 06/08/07 14:06

    וקציני מודיעין סרבו לשתף פעולה עם הטייסים שמפציצים כל אנשי הרוח והתקשורת אמרו ='' יש לנו עסק עם קצינים וחיילים שחושבים''.
    ככה זה בתקשורת סרוב פקודה משמאל =חשיבה.
    סרוב פקודה מימין=פשע

    הגב לתגובה זו

    • צודק. כנסו!

      רועי, 06/08/07 15:15

      במקום לשאול מה יעשו לסרבנים ,שאלו אז האם צה''ל לא עושה חשבון נפש איך הגענו למצב שבו החיילים לא מזדהים עם הפקודות, ןהאם הפקודות הן לא בעייתיות לחיילים.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    תבורכו. (ל''ת)

    גושקה טיף, 06/08/07 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כל הכבוד לחיילים האמיצים!!

    יואב, 06/08/07 14:05

    הוכחתם שיש לכם מוסר, כבוד, ואמונה.

    מי יתן וכולם יהיו כמותכם!

    הגב לתגובה זו

    • ל 46 זה לא הכבוד ולא המוסר

      יוסי, 06/08/07 14:26

      יש כאלו וכאלו מימין ומשמאל. הענין הוא בהחלט פוליטי וככזה אין לערב בכך את הצבא.
      חשבתי כך בהתנתקות ואני עדיין חושש מהתוצאות ההרסניות של מעשים כאלו על הצבא.
      כל הכבוד לחיילים הנוהגים ע''פ צו חינוכם (זה נכון גם לגבי הסרבנות משמאל) - אסור להעמיד חיילים במבחן שכזה מול מצפונם. הם התגייסו להגן על המדינה. לפינוי מתנחלים יש למצוא פתרון אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    יריב אופנהיימר, אין כמוך...

    ריקי, 06/08/07 14:04

    אפילו בין הערבים המצחינים, יש נאמנות,ואחדות דעות,

    אתה גייס חמישי מהסוג השפל והבזוי ביותר,

    אם היו נותנים לך את הברירה לגור בין יהודים מתנחלים או ערבים מחבלים, אין לי ספק במי היית בוחר,

    לכן, עשה לנו טובה תשחרר אותנו מנוכחותך, ולך לעז...

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    צה''ל זו לא כנופיה של אולמרט ... זה הגנה לישראל! (ל''ת)

    חיילים שפויים!, 06/08/07 14:03

    הגב לתגובה זו

    • לא, זו כנופיה של פייגלין (ל''ת)

      גלית, 06/08/07 15:11

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    חיזקו ואימצו, לא עוד חמורים עם כיפות!

    אריאל ש., 06/08/07 14:02

    חיזקו ואימצו, לא עוד חמורים עם כיפות!

    הגב לתגובה זו

    • לא, סתם חמורים

      דורית, 06/08/07 15:11

      לכיפה אין קשר

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    העם צריך להעמיד לדין את ''שלום עכשיו'' על הפעולות האנטישמיות שלהם!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 06/08/07 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    משת''פי שלום עכשיו לא מבינים שבלי הכתומים הצבא חיוור. (ל''ת)

    נחמה, 06/08/07 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    השלב הבא יהיה הסתערות על ירושלים!!!! (ל''ת)

    חשוך ימי בינימי, 06/08/07 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רק הם חיילים, השאר שכירי חרב

    תימני עצבני, 06/08/07 13:58

    יהודי אמיתי לא יפנה את האחים שלו מבתיהם.
    אין לנו צורך בשכירי חרב אלא בחיילים על טהרת היהדות.
    כבר עדיף ואפשר לייבא חיילים במקום הזבל האלה שמפנים יהודים מהבתים שלהם.
    חייל שיפנה יהודי, לא יעזור לחבריו לנשק בעת צרה, קחו זאת בחשבון.
    ראינו כבר ''יהודים'' בחולון שעוקפים גופת אדם כאשר הם מפקירים אותה לגלגלי מכוניות אחרות.
    כהנא צדק!!!

    הגב לתגובה זו

    • שהחרדים יגנו עליך

      רועי, 06/08/07 15:12

      רק הם יהודים מספיק טובים בשבילך

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    שיעמידו לדין גם את מי שמסרב להתגייס (ל''ת)

    ענת, 06/08/07 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    modern day heroes

    settler, 06/08/07 13:57

    glory to those who have the strength of character to stand on the side of hashem in the face of pressure from their weak compatriots

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הצבא כבר מזמן בידי השמאל!!!!!!!!

    שמש, 06/08/07 13:57

    בס''ד
    רבותי,הצבא זה נכס של העם השמאלני בישראל ובוושינגטון.לימין אין היום צבא אמיתי איכותי.הגיע הזמן להקים צבא ימני,חזק ונאמן.צריך להפוך את הדעות של השמאלנים להיות ימניים.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יפה, אופמהיימר מפחד שלא יצליח עוד לכפות עלינו את הזיותיו המזיקות

    יאיר, 06/08/07 13:56

    כשהוא מרוצה אני נלחץ כשהוא עצוב אני מרוצה- ממש כמו עם האויב הערבי שהוא שליחו הלא ישיר (דרך כסף אירופי) בארץ.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד! (ל''ת)

      מסכימה בהחלט, 06/08/07 14:54

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הצעה ידידותית מאד

    אבי, 06/08/07 13:56

    אולי תלמדו מסרבני השמאל... שלהם אין בכלל דילמות הם פשוט לא מתגיסים ובמקום להגן על המולדת הם עוזרים לאחיהם הפלשתינאים בהרס החומה והרס המדינה....אתם הימנים אוהבי הארץ תשתמטו כמו החברה מהשמאל ותלכו להגן על המולדת מפני אחיהם השמאלנים של הפלשתינאים..........

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בניו של אולמרט אינם סרבנים , הם בכלל ירדו מהארץ . (ל''ת)

    אלי, 06/08/07 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל הכבוד! חבל שלא נעשה גם בהתנתקות. חזק ואמץ! (ל''ת)

    ליאת, 06/08/07 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חיילם זה על מנת להלחם (ל''ת)

    למה חיליים למה, 06/08/07 13:53

    הגב לתגובה זו

    • צודק, להוציא את הצבא מכל השטחים הכבושים. (ל''ת)

      חייל לוחם, 06/08/07 13:58

      הגב לתגובה זו

      • כולל ירושלים? (ל''ת)

        נו, באמת, 06/08/07 14:54

        הגב לתגובה זו

      • כדי שיעופו קסאמים על חדרה ונתניה? למה, כי אתה גר בת''א? (ל''ת)

        נמאס מהשמאלמרט, 06/08/07 14:55

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    שאולמרט ייפנה את בעצמו (ל''ת)

    אם אולמרט רוצה, 06/08/07 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה הבעיה של השמאל?

    ישראלי, 06/08/07 13:50

    זה הערך הכי מקודש בשמאל: האדם לא יכול לפעול בניגוד למצפון שלו, לא?
    בגלל זה הם מסרבים להתגייס. זה מותר, נכון?
    אבל שהמצפון שלך לא יתן לך לגרש יהודי מביתו, זה אסור.
    מה לשמאל יש מונופול על מצפון?
    שילכו לחפש אצל הערבים מי יתן להם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה עולה חדש מגוואטמלה

      אופיר, 06/08/07 15:13

      הסרבנות היא של החרדים והימנים. השמאל מתגייס

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    איזה נחת!! סוף-סוף למדו לקח...

    יאיר, 06/08/07 13:48

    אפשר רק לפנטז מה היה קורה אם דבר כזה היה מתרחש בגירוש לפני שנתיים

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    באיזה צבא שירת נשיא המדינה (ל''ת)

    הרפתן, 06/08/07 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד לחיילים

    שלומית, 06/08/07 13:47

    סוף סוף נותנים למוסר האנושי להחליט ולא הולכים שולל אחרי שחיתות ממשלתית וצבאית!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זה לא תפקידו של הצבא לפנות אזרחים (ל''ת)

    שימוש פוליטי, 06/08/07 13:46

    הגב לתגובה זו

    • או לעשות משימות שיטור בשטחים

      גל, 06/08/07 15:14

      להוציא את צה''ל מהשטחים.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אביב גפן יתגייס כדי לפנות מתנחלים

    יחד עם אביו, 06/08/07 13:46

    סוף סוף תהיה לו סיבה טובה להתגייס

    הגב לתגובה זו

    • וגם הבן של אלי ישי (ל''ת)

      ישי, 06/08/07 15:14

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מסכים עם עתניאל שנלר

    אסף-חיים, 06/08/07 13:46

    את הכל אפשר וצריך לפתור במשא ומתן. מני מזוז חייב לשחק אותה קשה להשגה, במיוחד במקרה כזה כמו של השוק בחברון.
    מדובר בשכונה הצמודה לשכונת אברהם אבינו, ואם לא גרים שם יהודים במילא לא גר שם אף אחד.
    אני ממש לא מבין את מני מזוז, אולי זה פשוט רשעות?

    הגב לתגובה זו

    • מני מזוז וחבריו לשמאל הקיצוני הם אכן אנשים מרושעים, שכן השמאל מרושע (ל''ת)

      וזו עובדה, 06/08/07 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    המדינה מתדרדרת במהירות לדיקטטורה קפיטליסטית -צבאית (ל''ת)

    יואב, 06/08/07 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    דינא דמלכותא דינא

    דני ב., 06/08/07 13:43

    נאמר כבר במקורות ''שדינא דמלכותא דינא''.
    מדינת ישראל שנשלטת על ידי ממשלה לגיטימית שנבחרה בבחירות דמוקרטיות פקדה על צבאה לפנות פולשים.
    הצבא בהיותו הדרג המבצע חייב לסור לפקודות הדרג המחליט.
    עצם הסרוב של חיילים בצה''ל לבצע פקודות המדינה זוהי תחילת הסוף של מדינת החוק והסדר.
    אנו לא המערב הפרוע עם גדודי פלנגות הסרות למרותם של מנהיגי כנופיות.
    אם ניכנע לרבנים הללו זוהי סופה של מדינת החוק, לכן אין לעבור לסדר היום על כך, יש לפנות לחיילים לתת להם אולטימטום לחזור בהם מהסרוב, או למצות איתם את הדין כולל שחרור מצה''ל.
    יש למצות את הדין גם עם הרבנים שהעזו לעמוד מול צה''ל ולהסית את החיילים נגד פקודות הממשלה.
    מי שלא עצר אותם אז כאשר הסיתו נגד רבין ז''ל מקבל אותם היום כאשר הם חותרים תחת אושיות המדינה.
    עלינו ללמוד מטורקיה כיצד להוציא את הדת ולא לאפשר לו התערבות בצבא.
    אם לא נעצור זאת היום לא ירחק היום בו ירימו גם נשק נגד מי שיתו פקודות שלא מוצאות חן בעיניהם.
    עלינו להתעשת היום ולמנוע את האנרכיה המתקרבת.

    הגב לתגובה זו

    • סרבנות - שיא הדמוקרטיה

      דני, 06/08/07 13:52

      אחת הזכויות הבסיסיות בדמוקרטיה היא הזכות לנהוג לפי צו המצפון של האדם, ובלבד שאותו אדם מוכן לשלם את המחיר.
      במקרה קיצוני, כאשר הממשלה נוהגת בצורה טוטליטרית במסוה של דמוקרטיה, הדמוקרטיה צריכה להגן על עצמה באמצעות סרבנות מצפונית.
      מני מזוז, היועץ המשפטי לממשלה, מבין זאת היטב, ולכן עודד את הסרבנות השמאלנית.
      כל מי שהדמוקרטיה חשובה לו, שיהיה אמיתי וגם כאשר הסרבנות באה מימין - לא ישלול אותה.

      הגב לתגובה זו

    • משטר דמוקרטי? הצחקתני. מה שכן 'דמוקרטיה עממית' כמו במזרח גרמניה (ל''ת)

      רמבו, 06/08/07 13:55

      הגב לתגובה זו

    • אין טעם בכלל להיתווכח איתך! הממשלה הזאת לא לגיטימית!! (ל''ת)

      עין לציון, 06/08/07 13:59

      הגב לתגובה זו

    • גם בתור מדקלם כתבי אהרן ברק והנגבי אתה נשמע עלבלוב (ל''ת)

      לדני -באני, 06/08/07 14:08

      הגב לתגובה זו

    • כאשר הפקודה נוגדת את המוסר או את התורה חובה לסרב לה.

      יואב, 06/08/07 14:09

      זהו עקרון היסוד של היהדות.

      הגב לתגובה זו

    • דינא דמלכותא דינא מתי זה?

      מיכאל, 06/08/07 14:12

      מזל שהמדינה לא מבקשת לאזרחיה לעמוד על הראש או ללכת ערומים כי אז היו ''חכמים'' אומרים דינא דמלכותא דינא שאז אוטומתית בלי לחשוב יותר מידי היו קוראים לבצע את מבוקשם. חבל רק שיש חוקים שאף אחד לא אוכץ אותם בארץ כמו חוק החמץ בפסח ועוד רק מה שקשור לפינוי יהודים לזה יש ערך מקודש פתאום .

      הגב לתגובה זו

    • מי היא המלכותא כאן?!

      מלכותא עלק, 06/08/07 14:19

      התישקורת השמאלנית?!
      הבג''צ השמלאני?!
      הפרקליטות השמלאנית?!
      ממשלת קדימה?!
      בושה וחרפה עיוות ההיגיון , עיוות הצדק, והמוסר,!
      שיילכו לכל הרוחות!!

      הגב לתגובה זו

    • איזה כיף לצטט מקורות

      mmm, 06/08/07 14:40

      כשאין לך מושג על מה אתה מדבר-

      דינא דמלכןתא דינא כשהיא לא נוגדת את דברי התורה

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    עוד סרבנות, בושה וחרפה

    g, 06/08/07 13:43

    בעידן בו מדברים על השתמטות מצהל מסיבות נפשיות ופוליטיות מחליטים קבוצה של חיילים שלא נאה להם למלא פקודה שקיבלו בטוענה שהיא נוגדת אותם מצפונית... בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אין כבוד למקבלי ההחלטות אחרי הטרנספר שעשו לדתיים בעזה (ל''ת)

    ככה הורסים צבא, 06/08/07 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    סוף סוף...חדשות טובות בארץ הזאת...! (ל''ת)

    התעוררות...!, 06/08/07 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חיילים סרבנים-העם אתכם!!!!!

    יעל, 06/08/07 13:41

    לא לגרוש יהודים!!!!
    כן לגרוש מחבלים מארץ ישראל הקדושה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מילא, אם שלום עכשיו היו מתגיסים

    ישראלי, 06/08/07 13:41

    אבל הם בכלל לא פקטור, גם ככה הם לא בצבא. היחידים שמתגייסים הם אנשי ליכוד וימינה, פה ושם כמה מועמדים מהעבודה ואם נוציא את הבנים של אולמרט מהמשוואה אז גם איזה 2-3 תומכי קדימה.
    זה גם ככה הצבא של הימין לא ''צבא העם''. אז מי הם שיבואו בטענות את מי להעמיד לדין ומה הצבא הזה יעשה או לא. הם לא שם!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • החרדים והדתיות לא מתגייסים

      יוסי, 06/08/07 15:16

      דתיים עלובי נפש מתגייסים לישיבות הסדר לפחות משנה וחצי. של נעליך מעל רגליך שאתה מדבר על אנשי שלום עכשיו שמגינים עליך בגופם, קצת הכרת תודה לא תזיק לך

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לשלום עכשיו ויתר תנועות השמאל , זכות היוצרים של ''מפעל'' הסרבנות שייך

    אבו יסמין, 06/08/07 13:39

    כולו לכם ורשום כפטנט על שמכם , אתם צודקים בדבר אחד שלא ביקשו רשות להשתמש בכלי שלכם הבלעדיות בו ,

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איפה שירת יריב אופנהיימר בצבא?

    אסי, 06/08/07 13:39

    איפה שירת יריב אופנהיימר, מזכ''ל ''שלום עכשיו''., בצבא?

    הגב לתגובה זו

    • באותו מקום בו שירתו אולמרט, פרס ודליה איציק (ל''ת)

      א, 06/08/07 13:53

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה רוצה מד.איציק בגיל 18 היתה דוסית מסריחה!!! (ל''ת)

        שינקן בשינקין, 06/08/07 14:41

        הגב לתגובה זו

    • בגדודי חללי אלאקצה . (ל''ת)

      אבו יסמין, 06/08/07 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל הכבוד לסרבנים!!!

    אברהם (רמי), 06/08/07 13:38

    מתח תבינו שמי שחזיק את הצבא הזה אלה החבר'ה שבאים מן ההתנחלויות. אי אפשר להחזיק צבא טוב בלי האידאולוגיה של הבחורים המקסימים האלה ,ולכן ,כדי לבצע פינוי יצטרך אולמראט השחצן לחפש לו פראיירים אחרים אולי בין השמאלנים שלו. לגבי החבר'ה הנהדרים מיהודה ושומרון הוא יצטרך להחליט אם ברצונו צבא עם דרך ויכולת או צבא ללא שום תוחלת של סרבנים דוגמת בר רפאלי או ההומו ההוא....

    הגב לתגובה זו

    • קומץ חיילי ישיבות הסדר

      חיים, 06/08/07 15:17

      שמשרתים פחות משנה וחצי לא מחזיקים שום צבא

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    על החילים לקבל כל עונש של הצבא באחריות מלאה למעשהם ,ישר כח (ל''ת)

    עדי, 06/08/07 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    צביעות! מה עם סרבני הטייסים בזמנו? (ל''ת)

    הטועה?, 06/08/07 13:37

    הגב לתגובה זו

    • סרבני הטייסים גורשו מהצבא כמו שצריך לעשות לכל סרבן פקודה (ל''ת)

      זוכר, 06/08/07 14:30

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון. נתנו להם לשפצר את הניסוח ולא עשו להם כלום (ל''ת)

        סא''ל מיל. חה''א, 06/08/07 17:07

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    אם יענישו החיילים, נצא להפגנה נגד הממשלה...! (ל''ת)

    חילונית, 06/08/07 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מעט מידי מאוחר מידי

    ישעיהו, 06/08/07 13:36

    המחוייבות של הצבא לביטחון היא הסטוריה.
    הצבא הפף לחברת כח האדם של הממשלה.
    שיקולים שאינם ביטחוניים טהורים אינם מצדיקים הורדה של פקודות במדינה דמוקרטית.
    האזרח גם המגוייס אינו פקוד של ראש הממשלה.
    לדבר הזה צריך לשים סוף.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ולאחר שיכנסו לכלא,ימלאו את מקומם גבורי שלום עכשו מעמקי האלכוהול ?! (ל''ת)

    צעד נבון..., 06/08/07 13:36

    הגב לתגובה זו

    • רובם נמצאים בעמקים האלה .לא כולם.היתר בחו''ל (ל''ת)

      לא הגזמת?!, 06/08/07 13:45

      הגב לתגובה זו

      • תצטרכו להעיר אותם מתחיית המתים.

        דני ב., 06/08/07 13:52

        לו אלפי בני המושבים והקיבוצים שהיו מגש הכסף שעל כתפיהם הוקמה המדינה חיים היום הייתם קוראים להם שמאלנים פאשיסטים יפי נפש ושאר ברכות שהבבונים הימניים שמחים כל כך להדביק למי שאינו מוכן לרקוד לפי השקפת עולמם הגזענית.

        הגב לתגובה זו

        • מדברים על היום!!! השמאל היה מוותר על המדינה תמורת חומוס בחאן יונס (ל''ת)

          הצטדקות נפסדת, 06/08/07 14:05

          הגב לתגובה זו

          • מהקיבוצים למדו השמאלנים גם את טעם החיים.החומוס התחלף לכבד אווז (ל''ת)

            יש לך טעות!, 06/08/07 14:10

            הגב לתגובה זו

  • 7.

    השמאל היקצוני חושב שהצבא שייך לו. יריב אופנהיימר הוא הבוגד הכי

    שלום עכשיו ארגו, 06/08/07 13:36

    גדול כיום.
    חלאת אדם.

    הגב לתגובה זו

    • אופנהיימר חושב שהוא פלסטיני, המטורף הזה. (ל''ת)

      המטיף, 06/08/07 13:52

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    סוגרים את העסק

    יעקב, 06/08/07 13:36

    כולם כותבים את הכללים.
    ''אלמלא מורא של מלכות אזי איש את רעהו חיים בלעו''. זוכרים ?. אנחנו בכיוון לשם ומעשים מסוג זה מקרבים אותנו לקקטסטרופה.

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל=צבא הגנה לישראל. לא גירוש יהודים.

      צילה, 06/08/07 13:58

      את הבן שלי חינכתי להיות חייל ולוחם גיבור; נגד אויבים, לא נגד יהודים אוהבים.
      ובכלל, לגרש יהודים מאדמה יהדית שנלקחה שלל בידי ערבים אחרי רצח תרפ''ט?

      הגב לתגובה זו

      • חוסר מזל של הבן שלך שאתה

        אייל, 06/08/07 15:19

        ממונה על חינוכו.
        גזל והתעמרות בערבים מבחינתך מוסריים, יאללה יופי.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    הם לא סרבנים, הם נצמדים לערכים של צה''ל. לא לגירוש יהודים!

    קובי, 06/08/07 13:34

    צה''ל לא צבא גירוש.
    צהל מגן על אזרחיו ולא מגרשם.

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל הוא לא צבא שיטור

      אביב, 06/08/07 15:19

      להחזיר את צה''ל לגבולות מדינת ישראל ולא למשטרה פרטית של מתנחלים בשטחים

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ככה? אז מהיום גם הבת שלי תסרב

    ציפורה, 06/08/07 13:33

    היא תסרב להגיש קפה למפקד שלה בקרייה

    הגב לתגובה זו

    • קראת בכלל את הפרסום הראשון?

      אסף-חיים, 06/08/07 13:43

      אם קראת ואת עדיין משווה בין הסירוב של בתך להגיש קפה למפקד שלה בקריה לסירוב פקודה הזה, אז הראש שלך נמצא בעיוות מתמיה.

      הגב לתגובה זו

      • אם היה לך טיפה חוש הומור, היית מבין

        מצחיק, 06/08/07 13:55

        שהנ''ל נכתב בצורה אירונית כדי לצחוק על הסמולנים

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    סרבנים!

    יורם, 06/08/07 13:32

    כל הכבוד למסרבי הפקודה, שנשמעו לצו מצפונם ולא השתתפו במשחק הפוליטי של ראש הממשלה ה'מהולל', בוגר עמונה ואהוד ברק, שברח מלבנון והביא עלינו את המלחמה הנוראית.
    זהו משחק פוליטי עלוב, על גב טובי לוחמינו ומפקדינו!!

    הגב לתגובה זו

    • לפקודות גירוש חייב לסרב, במיוחד אחרי הלקח של ההתנתקות

      השמאל חושב שהוא, 06/08/07 13:37

      מקווה שזאת התחלה של הצמדות לצהל הישן ולא צהל החדש והשפל שמגרש יהודים מביתם ואדמתם.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    סרבנים!

    יורם, 06/08/07 13:32

    כל הכבוד למסרבי הפקודה, שנשמעו לצו מצפונם ולא השתתפו במשחק הפוליטי של ראש הממשלה ה'מהולל', בוגר עמונה ואהוד ברק, שברח מלבנון והביא עלינו את המלחמה הנוראית.
    זהו משחק פוליטי עלוב, על גב טובי לוחמינו ומפקדינו!!

    הגב לתגובה זו

    • אז אולי אני לא יגיע למילואים בחברון?

      רועי, 06/08/07 13:58

      מה אתה אומר, כל אחד יעשה מה שבא לו ויהיה סבבה. אתה תראה שרוב החיילים לא רוצים להגיע לשטחים, ואז אתה תסע מאשדוד לשמור על החארות בעצמך.

      הגב לתגובה זו

      • בבקשה אל תבוא

        אלי, 06/08/07 14:21

        אני מבקש ממך רועי אל תבוא לחברון לא אתה ולא חברך משתפ''י הערבים מהשמאל
        לא זקוק להגנה ממך
        נסתדר נהדר בלעדיך ובלעדי חבריך
        אתה וחברך מהשמאל עופו לנו מהעינים

        הגב לתגובה זו

        • אני אבוא

          ישראלי, 06/08/07 14:46

          וכשהערבים ישחטו מתנחלים, אמחא להם כפיים.

          הגב לתגובה זו

          • אין מילואים בחברון

            יהודה, 06/08/07 16:30

            אם הייתם עושים באמת מילואים הייתם יודעים שבתוך חברון אין בכלל חיילי מילואים

            הגב לתגובה זו

  • 1.

    הצביעות חוגגת

    דני, 06/08/07 13:29

    כל הפוליטיקאים האלה פשוט מבחילים .
    אם זו הייתה סרבנות של השמאל כמו לדוגמא חיילים שמסרבים לשרת בשטחים , היינו שומעים את אותם הדברים בדיוק רק ההיפך , אופנהיימר היה מהלל ואלדד היה מקלל .
    הם לא אומרים אם המעשה ראוי או לא אלא שופטים לפי המניע.

    הגב לתגובה זו

    • ל''שלום עכשיו'' : אחרי שנעמיד לדין את הסרבנים שלכם בהמוניהם אז יהיה ל

      כהנא צדק, 06/08/07 13:35

      רק אז יהיה לכם זכות דיבור !

      הגב לתגובה זו

      • לא יעזור לימין.בחשאיותינו נעלה את נתניהו(וכב05גוש-קטיף)יפנה גם יו''ש (ל''ת)

        ''שלום-אכשיוו''., 06/08/07 14:17

        הגב לתגובה זו

      • כן כן, תמצא 4 סרבנים כאלה

        חיה, 06/08/07 15:25

        נראה אותך.

        כדי להצדיק עריקות של חיילים תמציא סרבנות של שלום עכשיו.
        מה אתה חושב? שאנחנו לא יודעים מהי האמת? סרבנות היא מימין, לא משמאל

        הגב לתגובה זו

        • מה את אומרת ? בואי לרחוב שלי שבו אחד משרת בצבא וזה אני !!!! (ל''ת)

          רמת אביב ג'', 06/08/07 17:03

          הגב לתגובה זו

    • רא את ספרו של אבי יששכרוף ''המלחמה השביעית'' ולמד כמה

      רונן, 06/08/07 13:37

      תרמה סרבנות השמאל לפעילות החמא''ס
      אם היה קטליזטור שנפח רוח במפרשי הטרור האיסלמי היו אותם סרבני השמא''ל..
      ההבדל בין סרוב ימני לשמאל הוא בדיוק ההבדל בין שמאל לימין בכלל
      השמאל הוא יודו-פובי..ראיתו ביהודים כגורם לא לגיטימי שיקרי וזמני
      והימין ראה בזכותו של העם ההודי להגן על עצמו או במילים אחרות ''תשכחו מיהודים העומדים בתאי גזים שוב..''

      הגב לתגובה זו

    • סרבנות

      חביבה צחור, 06/08/07 14:01

      אני לא מבינה למה קוראים לזה סרבנות. בסך הכל טבעי שיהודים לא רוצים לגרש יהודים.מנהיגים שכל כך רגישים לאויב ולצרכיו לא רגיש בכלל לאח שלו ולעמו והופכים הם עצמם לאויב לעם ש''מת'' לשלום אך אין לו עם מי בדיוק לעשות זאת.לא במכירת היהודים לאויב היושב בציון יבוא השלום כי אם אמונה שהשם יתברך נתן את ארץ ישראל לעם ישראל.האויב החי בתוכינו יותר טוב לו מאשר להרבה יהודים המגורשים מביתם ואלה שעלולים חס ושלום להזרק מביתם ללא עול באמת הגיעה הזמן לבדוק ממש את שלום עכשיו ואת עוזריהם על איזה אדמה יושביהן ולהתחיל להגיש בגצים למיניהם ולגרשם.נראה אז אם ''הצדק'' היושב רק אצלהם יתיחסו בכבוד לאויב ויפנו את בתיהם מרצונם בלי סרבנות.

      הגב לתגובה זו

      • ולא לרצות לשרת בשטחים

        גיא, 06/08/07 15:24

        בפתיחה וסגירה של שערים של מאחז בלתי חוקי שהוקם כגזל על אדמתו הפרטית של ערבי זוהי גם כן לא סרבנות.

        אז יאללה כל אחד יעשה מה שבראש שלו וזהו.

        הגב לתגובה זו

    • כן בטח אם ואם

      גיל, 06/08/07 15:23

      בינתיים הקריאות והסרבנות הן מהימין, רק בחלומות ממציאים סרבנות מאורגנת מהשמאל.

      הגב לתגובה זו