• 59.

    ברק טעה או שיקר כבר בתחילת דבריו

    איתן, 08/08/07 20:02

    אמר שנהרגו למעלה ממאה חיילים בשנה שקדמה לו (לעלייתו לשלטון) ואילו במציאות נהרגו עשרה. הוא אמר שהמספר כולל את הרוגי אסון המסוקים, אך אסון המסוקים אירע שנתיים וחצי לפני ברק, לא בשנה שקדמה לו.

    הגב לתגובה זו

    • בהתנהלותך אתה תורם לירידת ערך הדמוקרטיה בעיני הציבור ולאיבוד אמונו

      ערך, 09/08/07 11:08

      בהתנהלותך אתה תורם לירידת ערך הדמוקרטיה בעיני הציבור ולאיבוד אמונו בבית המשפט

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    ''שש שנים הוא לא העז לירות''?

    פרדי, 07/08/07 00:26

    להזכירך היו נסיונות חדירה וירי על מוצבים ויישובים לאורך התקופה. היו גם הרוגים.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מעניין אם נשאל מדוע נתן אולטימטום

    פרדי, 07/08/07 00:24

    לשחרר את החטופים ''תוך שלוש שעות''. זה פגע בהרתעה, כי ראו שהאיומים לא שווים כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ברק אתה ופרס עוד מתקדמים בזכות השב''כ שמוריד אחרים.

    טורונטו טורונטו, 06/08/07 21:02

    אתם כנופיה מהעולם השלישי הכי ירוד.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אח''כ תצטרך להסביר למה הסכמת עם אולמרט להקים (ל''ת)

    מדינה פלסטינית, 06/08/07 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    היה ונשאר רמטקלון עם להטוטי לשון...

    א., 06/08/07 17:46

    כמו שהוא יודע לעשות ,הוא התחמק מהשאלות הנכונות של הוועדה ע''י ''אם תתנו ...אני אחזור לכך אחר כך'' וכמובן הוא לא חזר יותר ולא ענה לענין.זו דרכו תמיד להיראות החכם מכולם המבין מכולם וודאי הצודק מכולם.
    ''החטיפה היא כשלון מבצעי מביש שלנו'' אמר הגאון.הוא לא מסוגל להבין שלא ניתן למנוע תקיפת סיור וחטיפת אנשיו לא בעבר לא בהווה ולא בעתיד.
    חטיפות כאלה ניתן לעשות עשר ביום בכל גיזרה.הוא לא מבין שהרתעה היא שיכולה למנוע חטיפה.גביית מחיר מהאויב יכולה למנוע חטיפה.איום של ראש ממשלה ושר בטחון על האויב ואח''כ הימנעות ממימוש האיום פוגעים קשות באמינות ,מטילים ספק ביכולת ובסופו של דבר פוגעים בהרתעה ומעודדים את האויב להתגרות ביתר שאת.
    דברים אלה נאמרים לכבוד האיש ששוב חזר לנהל את בטחון המדינה ונשאר אוטיסט כשהיה.

    הגב לתגובה זו

    • 100%

      Avi, 07/08/07 00:36

      א אתה צודק 100 אחוז ,וחבל שהמנהגים והמבקרים והעם כולו לא מבין דברים בסיסים בהרתעה וביטחון,ורק יודעים לקשקש.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הרמטכ''ל הזיז את פרס מהשולחן

    יקי, 06/08/07 16:47

    הרמטכ''ל הזיז אותו מהשולחן. ברק, מי מסוגל להזיז את פרס מהשולחן? אימרה טיפשית ושחצנית.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ברק יצא מלבנון כדי שיהיה לו מספיק כסף

    סוציאליסט לאומי, 06/08/07 16:40

    לרכוש דירה במגדלי אקירוב.
    השלטון והמסדות במדינה כבר מזמן לא מחשיבים את האזרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    עדות ברק' בוועדת ווינוגרד

    דוד, 06/08/07 16:31

    ברק בורח מאחריות:ברחת מצאלים,הפקרת את החייל מדחת יוסף,ברחת מלבנון,הבאת לנו את האינטיפדה. הציבור יותר חכם ממה שאתה חושב.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    איפה ההגיון

    יוסי, 06/08/07 15:51

    יצאת מלבנון לגבול הבינלאומי בלי הסכם עם אף אחד. מה הטעם לסגת בדיוק לקו הגבול הבנלאומי ולא לגבול שהוא יותר בר הגנה מבחינה צבאית? ממילא אף אחד לא מכבד את ההסכם. כשיהיה שלום בין ישראל ולבנון ישראל תיסוג לגבול הבנלאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אתם ערימת קשקשנים - ברק רה''מ הכי טוב שהיה פה מאז רבין

    מילואימניק, 06/08/07 15:38

    עובדה שמאז היציאה נהרגו הרבה פחות חיילים כולל במלחמה
    עובדה שהוא התמודד עם החטיפה טוב יותר מאולמרט
    כולכם צריכים להסיק מסקנות. מי שבחר אולמרט שייחקר בוינוגרד
    ברק לראשות הממשלה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד

      יהושע פרוע, 06/08/07 16:01

      סוף סוף מישהו שהבין

      הגב לתגובה זו

    • כן..רבין היה משהו...פחחחח..אבל ש ..שש... הוא קדוש (ל''ת)

      גם כן מעולה, 06/08/07 16:02

      הגב לתגובה זו

    • מי שמדבר שטויות כמוך ורק עבור שקל בודד,,,הוא מסכן,,חבל עליך,,,,,,,, (ל''ת)

      בצלאל, 06/08/07 16:24

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    ברק אתה והסיפורים שלך, יכולים להכנס לת....אתה אפס ,ברחן. בוגדן,

    טורונטו טורונטו, 06/08/07 15:33

    ויוצא סיירת מטכ''ל שכל הגנרלים שלהם פישלו מבחינה צבאית ופוליטית לאורך כל הדרך, ליפקין,מופז, ברק,עוזי דיין דיכטר,וילנאי,סנה,בוגי,עמירם לוין

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ברק אם לא תיבחר לראשות הממשלה

    רוני, 06/08/07 15:28

    שוב תיתוש את המפלגה?

    הגב לתגובה זו

    • מה זה : שוב תיתוש את המפלגה?

      ניקו, פ''ת,, 06/08/07 15:42

      תיתוש זה לא התחת של היתוש ?
      איפה למדתם עברית?

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    לכל המלעיזים מימין

    שלמה, 06/08/07 15:12

    חבל שאתם כאלה בורים!1)ברק כבר הוכיח שאינו פחדן -הוא גיבור ישראל ונתן את שכלו ונשמתו עבורכם יא פחדנים . 2)שיש לושכל טוב כלנו רואים -בזמן קצר הוא עשה לביתו והרויח הון תועפות! אין כל רע בכך להיפך נקוה שיפעיל את שכלו גם למען כלנו.תנו לו לעבוד -בורי הארץ.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים - מסכים - מסכים ................

      אריק מתיתיהו, 06/08/07 15:32

      סוף סוף אחד שמבין .
      ראש ממשלה צריך להיות חכם .
      כל השאר לא מענין .

      הגב לתגובה זו

    • ראש ממשלה לא צריך להיות ( כנסו )

      בן, 06/08/07 15:38

      נחמד.
      או רגיש .
      או מרגיש .
      או נדיב .
      או נחבב על הציבור .
      הוא צריך להיות חכם - כמו אהוד ברק - ולקרוע לכולם את הצורה - לטובת מדינה חזקה , מבוססת ויציבה .
      הבנתם - קדימה כולם 30 שניות להקיף - זוז!!!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מר אהוד ברח..הסברת כבר למשפחתו של החלל מדחת יוסוף?? (ל''ת)

    מילואימניק, 06/08/07 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שיסביר לנו ברק, מדוע ישראל צריכה אותו כמנהיג שבורח מבעיות,כפתרון,, (ל''ת)

    זה מנהיג זה,,,,, 06/08/07 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שיסביר לנו כמה $$ עלה לו להבחר לראשות המפלגה שלו,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    ברק גמורררררררר, 06/08/07 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חברים,מי שנוטש אשה וילדים ובורח מבעיות כפתרון,,,ומצדיקם,,נקרא פחדן, (ל''ת)

    בצלאל, 06/08/07 14:56

    הגב לתגובה זו

    • לא נישכח את נאוה-לכתה אחריך במדבר

      יפתח, 07/08/07 00:21

      אתה אינך ראוי. נמאס משכמוך. קצב, רמון -- אין לכם מקום.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אהוד ברח בכהונתו הקצרה הסב נזק ביטחוני בלתי הפיך למדינת ישראל (ל''ת)

    אהוד ברח, 06/08/07 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ברק, הפנמנו שאתה לא מנהיג ולא בטיח. אל תמשיך.

    ניקו, 06/08/07 14:53

    אתה עסקן מפלגתי. קטן.
    זה הכל.

    הגב לתגובה זו

    • ברק -אתה אדם ארוגנט ומתנשא

      עינב, 06/08/07 15:08

      נמאס מאנשים חסרי ערכים וצניעות. לך תגור עם קצב... גילה ו...א. ג. ונילי שלך גם רמון יכול להצטרף . רוצים אנשים עם ערכים בסיסיים. אין לך סיכוי !!!!!

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא מתנשא!הוא נרקיסיסט!וזאת נחלה קשה!

        מספר סיפורים, 06/08/07 15:53

        זה סיפור עצוב מהמיטולוגיה היוונית!פעם התהלך נסיך עלם חמודות ביער בשם נרקיסוס,ולפתע נתגלת לפניו ביצה שמימיה היו חלקים כמראה,וכשנתגלתה לו דמותו היפה שהשתקפה ממי הביצה,המסכן העריץ את עצמו כ''כ ולא יכול היה למוש מהמקום הקסום הזה וממראה פניו!עד אשר תש כוחו ופניו שקעו במי הביצה וכך טבע המסכן!ומאגדה זאת צמח פרח הנרקיס!אצל ברק המחלה קשה יותר כי הוא מכוער!!!מקווה שהסיפור מצא חן בעינייך!

        הגב לתגובה זו

        • ומי אתם?

          מוטי, 06/08/07 21:36

          סתם גמדי אינטרנט מרושעים..

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    תסביר לנו למה עדיין נוחתים קסאמים על מערב הנגב! (ל''ת)

    הסבר אינפנטילי, 06/08/07 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אהוד ברק הוכיח לחיזבללה שישראל לא מסוגלת להלחם באויביה. (ל''ת)

    ''שר הביטחון'', 06/08/07 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פרס לא הסתייג מהבאת ערפאת לכאן על צבאו לכאן וחימושו. (ל''ת)

    הרס את ישראל., 06/08/07 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ולזה יקרא שר ביטחון? מה ההבדל בינו

    נאוה, 06/08/07 14:36

    לבין קודמו ? שני רדודים עם קבלות,
    אחד לא מודה בטעויות ואחד התמחה בשריפת צמיגים. יחי מפלגת העבודה!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אהוד ברק- לא נשכח את מדחת יוסף ! (ל''ת)

    בן ימין, 06/08/07 14:36

    הגב לתגובה זו

    • ואת הצאלים. (ל''ת)

      בן שמאל, 06/08/07 14:53

      הגב לתגובה זו

      • ואת נאוה.... (ל''ת)

        רונית, 07/08/07 00:14

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    לחמתי בלבנון

    אילן, 06/08/07 14:33

    בזמנו הינו חוטפים בממוצע
    2 הרוגים ליום
    למי ששכח

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תוצאות הבריחה מלבנון רוח גבית לאינתיפדה רצחנית .וכן אי תגובה לחטיפה (ל''ת)

    ברק כישלונר, 06/08/07 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שיסביר למה בגד במינת ישראל תמורת עמלות הגז מהפלסטינים

    שיסביר, 06/08/07 14:21

    בעקבות החלטתה העקרונית של הממשלה (29.4.07) להיכנס לחתימת הסכם לרכישת הגז הטבעי מהשדה של חברת ''בריטיש גז'' מול עזה, המצוי בשותפות חלקית של הרשות הפלשתינית, פנתה עמותת אומ''ץ הבוקר (ב', 7.5.07) אל מבקר המדינה בתביעה לבדוק שאלות מהותיות בהחלטת הממשלה.

    בפנייתה, טענה העמותה כי ככל הידוע לה בודק משרד מבקר המדינה זה מכבר הבטים שונים ותמוהים של הענקת זיכיון שנוי במחלוקת משפטית לחברת ''בריטיש גז'' להפקת הגז מול עזה ב-1999 על-ידי ממשלת ישראל. אז תמך במהלך ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. אומ''ץ ביקשה לצרף לבדיקה הבטים נוספים, חלקם גלויים וחלקם טעונים בדיקה יסודית, ולעכב בשלב זה את החתימה הסופית על ההסכם.

    לדברי העמותה, הנושאים שטעונים בדיקה הם:

    א. בשעתו, עיכב ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, את השלמת העסקה בנימוק שהיא עלולה לממן את ארגוני הטרור הפלשתינים. האם ננקטו צעדים כלשהם כדי להבטיח שתשלומי המדינה תמורת הגז לא יזיקו לאינטרסים הביטחוניים של ישראל?

    ב. מדוע לא הוצגה עמדתם של גורמי הביטחון בישיבתה האחרונה של הממשלה, שבה אושר עקרונית לחתום על העסקה עם חברה, שבה שותפה הרשות הפלשתינית?

    ג. האם נבדק המידע שנמסר על-ידי איש העסקים יוסי מימן, מבעלי ספקית הגז emg, שלפיו שותף בחברת ''בריטיש גז'' איל ההון הבינלאומי מרטין שלאף, שהינו ידיד משותף של ראש הממשלה אהוד אולמרט ושל השר לעניינים אסטרטגיים אביגדור ליברמן (שמו של שלאף הזוכר בכמה חקירות של פרשות שחיתות שבהן מעורבים אישים בכירים במדינה).

    ד. האם תינתן ערבות מדינה בנושאי רכישת הגז והשיווק? במקרה זה, האם ספקיות הגז האחרות יכולות לסכל את מימוש ההסכם בנימוק של אפלייתן לרעה?

    ה. האם אישור ההסכם עם חברת ''בריטיש גז'' ללא מכרז יעמוד במבחן בג''צ, נוכח טענת אפליה אפשרית מצד חברות גז אחרות?

    כזכור, אישרה הממשלה שיתוף פעולה עם מדינות וספקי גז בתחום הגז הטבעי שתאפשר רכישת גז מעזה. ההצעה עברה ברוב של 21 מול 3 (בהתנגדותם של השרים ליברמן, אהרונוביץ' ובוים).

    חברת בריטיש גז מחזיקה במאגר גז טבעי מול חופי עזה בשותפות עם חברת CCC, המוחזקת על-ידי משפחת חורי הלבנונית והרשות הפלשתינית.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בתמונה ''גיבורי צהל'' במנוסה מלבנון בהשאירם (ל''ת)

    טנקים ואמל''ח, 06/08/07 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    באמת תסביר לנו מדוע היית אדיוט מושלם. (ל''ת)

    יושקו, 06/08/07 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בולישיט! (ל''ת)

    דפנה, 06/08/07 13:57

    הגב לתגובה זו

    • דפנה - זה בולשיט ולא בולישיט - שזה משהו אחר לגמרי............. (ל''ת)

      Zohar Shalev, 06/08/07 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לברק יש זיכרון קצר מאוד: בשש השנים החיזבאללה הרג מעל עשרים ישראלים

    יוסי, 06/08/07 13:41

    וזה כולל מספר אזרחים.

    זה אולי פחות ממוצע של 20-24 חיילים הרוגים בשנה לפני הנסיגה, אבל זה לא כלום.
    אם מוסיפים לספירה את 160 הישראלים שנהרגו במלחמה, אז כבר היה עדיף להישאר בלבנון!

    הגב לתגובה זו

    • לא היו כל כך הרבה הרוגים

      אייל, 07/08/07 00:27

      לפני הנסיגה.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הנסיגה מלבנון היתה מהלך נכון,אבל חוסר התגובה-טעות מרה

    יעקב, 06/08/07 13:40

    אם ברק היה מגיב כראוי שנהרגו ונחטפו חיילים,תאמינו לי שהחיזבאלה לא היה עושה זאת שוב.הוא לא עשה כלום!!

    הגב לתגובה זו

    • הנסיגה היתה מהלך טיפשי

      אאא, 06/08/07 16:52

      אם היית מסוגל להגיב כמו שצריך,היית מגיב לפני הנסיגה.
      הנסיגה איננה אלא ביטוי לחוסר היכולת להגיב,לשאיפה לשאת חן בעיני אחרים במקום לדאוג לאינטרס של ישראל.
      הזזת העימות לקווים אחרים לא פותרת שום בעיה.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ביבי , די כבר !

    אריק מתיתיהו, 06/08/07 13:36

    תפסיק להסתתר ו/או לשלוח תגובות תחת שמות אחרים .
    הכתבות הללו נועדו לכל הציבור שאיננו ''פוליטי'' דווקא .
    אתה פשוט מפריע וגוזל זמן ומקום.
    עשה את עבודתך בכנסת ולא פה .

    הגב לתגובה זו

    • מתיתיהו ? גם אתה מסתתר ........

      דודי גור, 06/08/07 14:16

      אנחנו מכירים אותך טוב יותר בשם אריק גור......לשם מש הפסבדונים?
      למרות יחלוקי הדעות הפוליטיים בינינו - אני מסכים שלביבי אין מקום פה...........
      ויפה שעה אחת קודם!

      הגב לתגובה זו

      • שביבי לא יפריע -כן . (ל''ת)

        גלעד גולן, 06/08/07 14:38

        הגב לתגובה זו

        • מסכים לכל מילה .

          אלון, 06/08/07 14:53

          אפילו לכל שתי מלים .
          יאללה ביבי עוף .

          הגב לתגובה זו

          • להגיד לשניהם לא - אבל במיוחד לביבי הבלתי רצוי . (ל''ת)

            אברהם אבינו, 06/08/07 15:14

            הגב לתגובה זו

      • Whatever happens - say NO to BIBI (ל''ת)

        Sparky, 06/08/07 14:45

        הגב לתגובה זו

        • לא לתת לאף פוליטיקאי להגיב פה - במיוחד לא לביבי וברק !!! (ל''ת)

          אריק גלבוע, 06/08/07 14:57

          הגב לתגובה זו

        • לא הם לא מפחדים ממך ביבי .

          הם מפחדים!!!, 06/08/07 15:11

          הסגנון הבוטה שלך כל כך ברור וידוע .
          מתערב ששמונים אחוז מההשמצות פה נגד ברק באו ממך ו/או יועציך .
          די נמאסת .

          הגב לתגובה זו

        • חבורת משמיצנים רדודה .

          זוהר הצפון, 06/08/07 15:18

          אף תגובה רצינית ומעמיקה .
          חכו לבחירות טוקבקים יקרים שלי , ובינתיים - אם יש לכם משהו רציני לאמר לשר הבטחון כדאי שתנסחו טוב יותר ומעמיק יותר .
          פשוט בושה לקרוא טת מה שנכתב פה.......

          הגב לתגובה זו

    • אוי! עלית עלי! (ל''ת)

      ביבי, 06/08/07 15:11

      הגב לתגובה זו

      • היית מת להיות ביבי !!

        אריק מתיתיהו, 06/08/07 15:22

        במקרה הטוב אתה אחד הספינרים שלו...............

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    שיא החוצפה, עשית עלינו ניסוי, התוצאה 1200 הרוגים.

    סבר, 06/08/07 13:31

    האיש הזה היה צריך לרדת מהארץ וליחיות בבדידות במדינה במרכז אפריקה, בימקום זה בחוצפה של פירחח הוא עוד מסביר לנו ש1,200 מתים, כלכלה בפשיטת רגל ומדינה בהיתפרקות זה הצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אדם אמיץ עם יושרה שרואה רחוק ומודה בטעויות (ל''ת)

    אורן, 06/08/07 13:26

    הגב לתגובה זו

    • בחיים הוא לא הודה בטעות

      אלון, 06/08/07 13:46

      אבל נאמר מודה ועוזב ירוחם אבל הוא לא עוזב אותנו

      הגב לתגובה זו

    • כן הוא גם עזב את נאוה... בטעות

      DANI, 07/08/07 00:30

      כשלא יבחר, יבין את טעות חייו. ולא תעזור לו היועצת הצמודה החדשה...מקומך ליד רמון וקצב

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    איך הוא לא מתבייש הכישלון הזה

    זאב, 06/08/07 13:21

    נמאס ממנו כבר משקר במצח נחושה . הוא היה כישלון נסוג בכישלון והגיב לחטיפה כמו אימפוטנט. הוא רק פחד מה יגידו עליו ושמר על אחוריו. . תשימו לב כל העדות עוסקת בכיסויי ישבן ונביבבות מוחלטת של משפטים סתמיים יעני אינטלגנט. הוא כישלון וממשיך להיות כישלון

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    העדות של ברק נכונה - רק חבל שזמן המלחמה

    ע, 06/08/07 13:17

    הוא לא הרתיע על ההסתבכות . אם היו עוד כמה כמוהו מתריעים - אזי יכול חיהיות שאולמרט במקום להקשיב לרוני דניאל וכמה אלופים מתלהמים היה מקשיב לו ומפסיק את המלחמה אחרי שבוע

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    האיש לא אמין

    מרית, 06/08/07 13:14

    שום דבר שאמרתה לא משכנע . אתה היתה גרוע בכל התפקידים שלך . גרמת נזק בלתי הפיך אולי .

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ברק עשה מה שעם רצה,ועם קיבל,בדיוק,מה שרצה. (ל''ת)

    LUBER, 06/08/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מלך הטפלון =פשוט מפחיד

    יצחק, 06/08/07 13:07

    לא היתה החלטה אסטרטגית אחת נכונה שלו. למרבה הפלא הוא מצליח להתחמק בהתנסחויות פוסט- מודרניסטיות.

    הוא מנסה לנמק מדוע נמנע מתגובה על חטיפת החיילים בידי חזבאללה זאת למרות הכרזתו לפיהי נגיב בחומרה על פגיעה של חיזבאללה בריבונות ישראל הוא משיב כיהיה עליו לשקול את ''המצב הקונקרטי''.
    איזה מצב קונקרטי בלתי צפוי לעזאזאל הוא ראה שמנע ממנו לפעול ?

    האדם פשוט בדאי

    היכן הצבא הקטן והחכם אותו הבטיח המניפולטור. אכן המצב הקונקרטי אינו מאפשר להסתפק בצבא קטן וחכם - זטת יודע כל ילד שאינו הוזה.

    ברק ממשיך להזות ולסכן את בטחוננו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ברק כישלון טוטאלי בושה לעם ישראל שנהיה שר ביטחון (ל''ת)

    ללל, 06/08/07 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ברק תצטרך להתאמץ הרבה עד שנבחר בך (ל''ת)

    הלף לעשות בסף, 06/08/07 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אם רק היינו יודעים כמה חיים ניצלו בזכות הנסיגה... (ל''ת)

    חגי, 06/08/07 12:57

    הגב לתגובה זו

    • וכמה נהרגו אנחנו יודעים בעקבות הבריחה (ל''ת)

      ברקי, 06/08/07 13:02

      הגב לתגובה זו

      • מספר ההרוגים בעכבות הבריחה

        יצחק, 06/08/07 13:11

        הרבה יותר גדול.
        האינתיפאדה השניה פרצה בעכבות הבריחה -כך טוענים המקצוענים.

        הבריחה עודדה טרור וגרמה להאמין כי הישות הציונית הנה יישות של קורי עכביש כמאמר נאסראללה.

        הגב לתגובה זו

        • כן כי אם היינו נשארים בלבנון הפלסטיניים

          ש, 06/08/07 13:30

          בטח היו נהפכים לאוהבי ישראל.

          מה אתם מקשקשים האינתיפדה תוכננה עוד בימי אוסלו(וזה טיעון של הימין, ולא של השאמל)!

          אם היינו נשארים בלבנון המשק היה מפסיד כסף בכמות שיכלה לתת לכל ניצול שואה ציני שהלך אתמול עם תלאי צהוב כאילו אולמרט הוא היטלר לכל החיים.

          הנסיגה מלבנון הייתה המהלך החכם ביותר שישראל עשתה ב20 שנה האחרונות.

          הגב לתגובה זו

          • הבעיה היא לא היציאה

            אלון, 06/08/07 13:38

            אלא איך ברק הגיב על כל הפרובוקציות וביחוד על החטיפה בהר דב. ד''א גם שרון נמנע מלהגיב וחלק הארי ה''זכות'' על המלחמה מגיע לו

            הגב לתגובה זו

    • הבעיה שעכשיו אנחנו יודעים כמה חיים הפסדנו מהנסיגה (ל''ת)

      אבי, 06/08/07 13:08

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הזיק לבטחון ישראל יותר מכל אדם אחר (ל''ת)

    חייל, 06/08/07 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איש רציני

    יוסי, 06/08/07 12:46

    האיש הכי רציני בפוליטיקה הישראלית

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה יודע מהשתיקה או מהטעויות (ל''ת)

      אבי, 06/08/07 13:01

      הגב לתגובה זו

    • הכי רציני?לא בטוח , אבל הכי חכם ובעצם

      יוסי, 06/08/07 14:19

      המנהיג היחיד שנשאר לנו .

      הגב לתגובה זו

    • כן..סטאלין היה מאוד רציני! (ל''ת)

      הוא בסך הכל, 06/08/07 15:13

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ברק תכמן וכשלונר שרלטן ואופורטוניסט. ממש מדכא. (ל''ת)

    זה לא מנהיג!, 06/08/07 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    1-6 שאלה לגיטימית (ל''ת)

    כמה ביבי משלם?, 06/08/07 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    זאת לא היתה ההחלטה השגויה היחידה!!לקצץ באימונים ובשרות לצה''ל!!!!!!! (ל''ת)

    אנחנו זוכרים, 06/08/07 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הסמולנים הלבנים

    אאא, 06/08/07 12:36

    חושבים שניסוח פלצני עם המון מילים לועזיות שוברות שיניים הופך אותם לאינטיליגנטים.
    פאתטי.

    הגב לתגובה זו

    • עברית נכונה בלי שגיאים חמור (ל''ת)

      אבי, 06/08/07 13:00

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש 2 אפשרויות

    אאא, 06/08/07 12:35

    1) ברק אויל משריש ועקב טיפשותו הטוטאלית ביצע טעויות בלתי נתפסות וגרם למדינה נזק בלתי הפיך.
    2) ברק איננו טיפש כלל ופעל למען אינטרסים זרים (אלה שתגמלו אותו במליוני דולרים לאחר פרישתו)


    בכל מקרה,ברק לא יכול להמשיך להיות חלק מהמערכת הפוליטית של ישראל למרות רצונם העז של מצביעי עזמי בשארה ואחמד טיבי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    האיש פשוט דביל מוחלט

    אאא, 06/08/07 12:33

    1) ברק טוען,כמו כל סמולן גלותי מתרפס לבן,כי נשיאת חן בעיני האיחוד האירופי היא תכלית קיומה של ישראל.
    2) יציאה מלבנון,לא חשוב איך וכמה,רק הזיזה את המלחמה לקווים הרבה פחות נוחים מול יריב בעל מוטיבציה גבוהה מאד.
    3) ''להעריך את המצב בצורה קונקרטית'' ?? שוב הסמולן הלבן משתמש במילים לועזיות מרובות הברות במקום לומר בצורה מפורשת : שיקרתי במצח נחושה.ברחתי מלבנון והתכוונתי לברוח לקווי 48 בשלב ראשון ולאירופה בשלב שני.
    4) ישראל חזקה? למה? יכ לה נשק אמריקאי מתקדם? ישראל לא צריכה את הנשק הזה,שממילא אינה יכולה להשתמש בו.ישראל מדינה חלשה מאד.מדינה ששמטה את הסיבות לקיומה,שהפכה למצודה צלבנית של המערב הנוצרי הלבן,שכל מהותה היא נהנתנות,הפקרות מינית,שופינג אובססיבי וסמים.
    5) אין לישראל שום הרתעה.האיש חי בסרט.כשם ששיקר לגבי התגובה כך הוא משקר לגבי ההרתעה.

    לאור כל זה,ברור כשמש מדווע התגייסו מצביעי עזמי בשארה ואחמד טיבי כדי לתמוך בברק בצורה כלכך גורפת במרכז העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה

      שלמה, 06/08/07 14:51

      דביל משריש איך אתא מעיז לתקוף כך את גיבור ישראל ..? בור ועם הארץ. הלא תבוש?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הו הא מי זה בא ?? ראש הממשלה הבא.

    ziko, 06/08/07 12:33

    אחלה יועצים יש לו, אבל יותר מזה הוא היועץ הכי טוב של עצמו והוא יודע בדיוק מה הוא עושה

    הגב לתגובה זו

    • צודק הוא שותק כי מה שיוצא לו מהפה זה שטויות (ל''ת)

      אבי, 06/08/07 13:02

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכים איתך שאחנו עם מטומטם

      אלון, 06/08/07 13:07

      אבל לא עד כדי כך שניתן לברק להיות ראש ממשלה

      הגב לתגובה זו

    • מסכים

      שלמה, 06/08/07 14:55

      מסכים איתך לאורך כל הדרך .!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אהוד ברק, ענה לי לשאלה אחת

    יוסי, 06/08/07 12:30

    הרי אמרת כי לאחר שנצא מלבנון, ברגע שתהיה התגרות צבאית מצידם, ניכנס בהם בכל הכוח.
    והנה באה החטיפה והרצח של 3 החיילים, וכלום לא קרה.
    אילו היינו נכנסים בהם אז, יתכן שהמלחמה האחרונה היתה נמנעת, וישראל לא היתה מאבדת את כח ההרתעה שלה. בפועל, לא עשינו כלום, אפשרנו להם להתחמש ליד האף שלנו, והתוצאה ידועה.
    ואל תספרו לי שהסיבה למחדל זה היתה האינתיפאדה השניה שפרצה אז, והרצון שלא להילחם בשתי חזיתות. ישראל כבר נלחמה בעבר ביותר מחזית אחת, ובהצלחה. בסופו של דבר, במלחמה האחרונה נאלצנו להילחם בשתי חזיתות.
    אהוד ברק. יש לך חלק נכבד בעצם העובדה שפרצה המלחמה האחרונה. במו ידיך נתת תמריץ לחיזבאללה לפעול.

    הגב לתגובה זו

    • הוא עונה על השאלה הזאת

      כתוב, 06/08/07 15:04

      אם כי תשובה שלדעתי איננה מספקת

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    רק בישראל רקורד של 100 אחוז כשלון זוכה לצאנס נוסף

    אבי, 06/08/07 12:30

    הוא כמעט הרס את המדינה.אולי קיבל צאנס להשלים את ההריסה.
    היה צריך להתחבא ולהסתתר מרוב בושה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא השתכנעתי. אהוד כרגיל ברח (ל''ת)

    תומר, 06/08/07 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ברק שוטה הכפר לך הבייתה גרמת למדינה הזאת מספיק צרות (ל''ת)

    לך, 06/08/07 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    המוני הרוגים, פתיחת מלחמת אוסלו ואבדן מוחלט של ההרתעה

    יואב, 06/08/07 12:11

    ממש הצלחה.

    ברק = בדיחה עצובה ועלובה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון עשה ברק כשמנע מילחמה בשתי חזיתות.

      מילי, 06/08/07 12:26

      היום ידוע שהאינטיפאדה היתה מתוכננת שנים לפני היציאה מלבנון.

      הגב לתגובה זו

      • מנע שתי חזיתות אז

        יוסי, 06/08/07 12:49

        במקום זה קבלנו היום שתי חזיתות חזקות יותר משמעותית (בעיקר בגזרת החיזבאללה).
        יש מצבים בהם צריך להחליט להעמיד במבחן את הגישה שהביאה אותך ליציאה. לצערי, ברק כשל בה.

        הגב לתגובה זו

      • אחרי החטיפה בהר דב היה על ברק לפתוח במתקפה

        אלון, 06/08/07 13:05

        לא יתכן שיפגעו בריבונותינו. זה לא הבעיה של הכבוד אלא שהיה ברור אז שככל שלא נגיב על דברים קטנים יוסיף האויב ויתגרה בנו יותר ויותר. כך שבסופו של דבר נאלץ להגיב ואז האויב יהיה מחופר יותר מחומש יותר וחוסר התגובה המתמשך שלנו יהפוך אותו לנחוש יותר ועם יותר אומץ. מה גם שכל ''הצלחה'' שלו נותנת יותר לגיטימציה בקרב בני עמו. והמסקנה שחוסר יכולתו של ברק לראות פני עתיד עלתה ותעלה לנו בדמים.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    מעניין מי הדליף את העדות אולי היעצים של ברק? (ל''ת)

    הצבוע, 06/08/07 12:06

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד. זה לא חסוי (ל''ת)

      פרדי, 07/08/07 00:29

      הגב לתגובה זו